Alla kategorier Mäklare Uppsala Östhammar Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Östhammar

Fastighetsbyrån Östhammar

Drottninggatan 7, 742 36 Östhammar — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån Östhammar!

Ungefär 1 timme nordöst om Uppsala ligger Östhammar, en idyllisk tätort där du kan åka båt hela vägen in till centrum. Här finns restauranger, caféer och annan service som butiker och banker. Oss hittar du på Drottninggatan i Östhammar, men vi jobbar inte bara i Östhammar utan även till exempel Öregrund och Gräsö, Alunda, Österbybruk och Gimo.

Att vara mäklare på en mindre ort som denna är en stor fördel när det kommer till lokalkännedom och kontaktnät. Vi har utvecklat båda genom åren och tillsammans vet vi var köpare och säljare finns, vad de vill se och hur vi kan hjälpa båda parter till en så bra bostadsaffär som möjligt.

Kontakta oss eller kom in och prata med oss på kontoret om du har frågor kring bostad och fastighet i Östhammarområdet!

Läs vad 148 kunder tycker om Fastighetsbyrån Östhammar

• Marcus F
    Marcus F skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Hon är trevligt , service inriktad och kan sitt jobb.
    2017-02-21 Linnéa L svarar Marcus F
    Kul att höra, tack! Stort nöje att få hjälpa till vid försäljningen av ditt hus. Med vänlig hälsning Linnéa
  • Filip E
    Filip E skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Jag är jättenöjda med Linnea Lund och fastighetabyrån i Östhammars arbete.
    2017-02-06 Linnéa L svarar Filip E
    Vad roligt att höra, tack! Lycka till i ert nya hus! Med vänlig hälsning Linnéa
  • Anna-kajsa E
    Anna-kajsa E skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Vänligt, korrekt och kompetent.
    2017-02-06 Linnéa L svarar Anna-kajsa E
    Tack för dem orden! Mycket roligt att få hjälpa till vid ert husköp! Med vänliga hälsningar Linnéa
  • Hans E
    Hans E skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Det var enmycket bra genomförd försäljning
    Och är väldigt nöjd
    Har inte referenser på betygsättningen men
    En skala på1-5 är det en5:a
  • Hanna B
    Hanna B skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Alltid glad och trevlig men tyvärr upplevs Linnéa lite förvirrad och det har blivit ett par missar som gör att förtroendet brister lite.
    2017-01-23 Linnéa L svarar Hanna B
    Det var tråkigt att höra att ni upplevt det så. Jag är medveten om att det har varit lite fram och tillbaka med tiderna för bland annat tillträde, det är inte alltid lätt att få ihop så att det blir precis som alla vill. Jag hoppas att ni kommer trivas bra i er nya fina lägenhet! Vänliga hälsningar Linnéa
  • Hans L
    Hans L skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Noggrann , trevlig och tillmötesgående.
  • Iris E
    Iris E skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Har upplevt ett trevligt o proffsigt bemötande. och en löpande information under försäljningens gång.
  • Susanne L
    Susanne L skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Anders Lindgren är en engagerad och okompliserad mäklare. Ger god service, mycket hjälpsam.
    Kan varmt rekomendera Anders Lindgren fastighetsbyrå i Östhammar
  • Kristina E
    Kristina E skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Bra bemötande! Lysande på kunden.
  • Sune K
    Sune K skrev om Anna Ingemarsson en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Mycket gott och trevligt bemötande!
  • Håkan E
    Håkan E skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Han gjorde ett bra jobb, vi fick huset sålt till det satta priset.
  • Martin K
    Martin K skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Proffsigt bemötande lätt att få hjälp och svar på frågor.
    Överlag ett så okomplicerat förlopp som möjligt.
  • Gabriella G
    Gabriella G skrev om Emelie Stendahl en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Emelie var en bra mäklare. Jag har ingenting att klaga på eller påpeka.
  • Östen A
    Östen A skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Jag är väl ganska nöjd, kanske en liten känsla att mäklaren stod lite mer på säljarens sida än köparrens.
    2017-01-10 Linnéa L svarar Östen A
    Tyvärr är det svårt dem gångerna budgivningen inte går som vanligt och det blir snabba ryck. Jag hoppas du kommer trivas i det nya huset! Med vänliga hälsningar Linnéa
  • Maria B
    Maria B skrev om Emelie Stendahl en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    bra bemötande, alla frågor vi hade fick vi snabba svar. Väldigtnöjda är vi.
  • Harley L
    Harley L skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Snabb och smidig affär med trevligt bemötande. Rekommenderar varmt Linnéa.
    2017-01-10 Linnéa L svarar Harley L
    Tack så mycket för det! Hoppas ni kommer trivas bra i ert fritidsboende! Med vänliga hälsningar Linnéa
  • Christer E
    Christer E skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Proffsigt, vänligt bemötande
    2017-01-10 Linnéa L svarar Christer E
    Tack så mycket! Hoppas ni trivs bra i ert nya boende! Med vänlig hälsning Linnéa
  • Barbro H
    Barbro H skrev om Anna Ingemarsson en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Hade väldigt lite kontakt med Anna på grund av att hon blev sjuk
  • Annelie A
    Annelie A skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    En otroligt påläst och duktig mäklare. Kände att hon var intresserad av att det skulle bli toppenbra för både säljaren och köparen. Kändes bra att just hon var med i resan till vår pärla på Äspskär !
    2017-01-10 Linnéa L svarar Annelie A
    Tack snälla, så roligt att höra! Jag vet att ni kommer trivas kanonbra på detta ställe! Vänliga hälsningar Linnéa
  • Ann Cathrin L
    Ann Cathrin L skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Linneas bemötande har varit varmt, professionellt och respektfullt för mig som kund.
    2017-01-10 Linnéa L svarar Ann Cathrin L
    Härligt att höra, tack! Väldigt roligt att få hjälpa till med just er försäljning! Med vänliga hälsningar Linnéa
  • Per H
    Per H skrev om Emelie Stendahl en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Vi har upplevt Emelie som en mycket professionell och kunnig mäklare.
    Eftersom det var länge vi genomförde en fastighetsaffär har hon hjälpt oss och vi har fått svar på våra frågor.
    Sammanfattningsvis är vi nöjda med vår fastighetsaffärs genomförande.
  • Anders S
    Anders S skrev om Anna Ingemarsson en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Hantverkare i branschen. Gjort det hon ska. Inga dynpunkter i övrigt
  • Ann-Cathrin V
    Ann-Cathrin V skrev om Anna Ingemarsson en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Bra på alla sätt från bemötande till försäljning 😊!
  • Anneli E
    Anneli E skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Linnea visade ett trevligt och behagligt sätt, med kunskap och engagemang i lägenhetsförsäljningen.
    2017-01-10 Linnéa L svarar Anneli E
    Vad roligt att höra! Hoppas du trivs bra i den nya lägenheten! Vänliga hälsningar Linnéa
  • Per A
    Per A skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Trevlig, snäll och jättebra mäklare! Linnéa har hjälpt oss med husköp, husförsäljning och även lägenhetsköp. Rekommenderas starkt!
    2017-01-10 Linnéa L svarar Per A
    Tack för dem orden Per! Superroligt att du är nöjd med mitt arbete. Hoppas du trivs bra i lägenheten. Med vänliga hälsningar Linnéa
  • Monika J
    Monika J skrev om Anna Ingemarsson en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Trevlig tjej, hade mycket att göra, lite svår att nå på telefonen i början, men blev bättre.
  • Josefin S
    Josefin S skrev om Fastighetsbyrån Östhammar
    Jag är nöjd och tyckte jag fick ett mycket bra bemötande!
    2016-10-05 Linnéa L svarar Josefin S
    Så roligt att höra! Lycka till nu i ert fina fritidshus. Med vänlig hälsning Linnéa
  • Rudi R
    Rudi R skrev om Fastighetsbyrån Östhammar
    Hurtigt behaligt og godt arbejde
  • Johan T
    Johan T skrev om Fastighetsbyrån Östhammar
    Mycket bra bemötande men priset blir för högt när försäljningen sker utan visning eller stor inblandning av mäklaren.
  • Mikael W
    Mikael W skrev om Fastighetsbyrån Östhammar
    Mycket kunnig och trevlig personal!
  • Anneli W
    Anneli W skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Anders är en otroligt proffsig mäklare och vi är väldigt nöjd
  • Inger P
    Inger P skrev om Emelie Stendahl en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Hej! Vi fick ingen information om när vi skulle träffas och skriva kontrakt. Det var bankmannen på Nordea som informerade oss om detta. När sedan affären var klar och vi hade en del klagomål så känns det som vi fick dålig respons. Enl. uppgift så ska vi själva reda ut detta med säljaren. Det känns som när väl affären är avklarad så bryr man sig inte om kunden. Det känns inte roligt att betala över en miljon för en lägenhet som inte stämmer överens med man väntat sig och sedan inte får den hjälp man trodde man kunde få av mäklaren. I övrigt trivs vi med vår lägenhet och i Östhammar. Betyg mellan 2 och 3.
    2016-02-05 Emelie S svarar Inger P
    Hej Inger!
    Det var hemskt tråkigt att höra att du känner så. När det gäller synpunkter på lägenhetens skick får jag som mäklare tvärt emot vad man kanske kan tro aldrig agera som ombud för någon av parterna. Jag kan upplysa om vilka regler som finns och hur man som köpare kan gå till väga om man är missnöjd. Om det rör sig om allvarliga fel i bostaden kan ett juridiskt ombud kopplas in. Är det däremot mindre synpunkter på skicket är det alltid mitt råd att köpare och säljare i första hand själva försöker komma överens om en lösning som båda är nöjda med. Oavsett mina rekommendationer är det förstås alltid du som köpare som avgör hur du vill agera. Jag inser nu att jag inte varit tillräckligt tydlig med att informera er om detta och det ber jag givetvis om ursäkt för.
    Det är i alla fall roligt att höra att ni trivs bra i lägenheten!
    Hälsningar Emelie
  • Finn M
    Finn M skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    En bra och pålitlig mäklare som gör sitt bästa.
    Återkommer på telefon enligt överenskommelser.
  • Jokab F
    Jokab F skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Bra, engagerad!
  • Rose-marie C
    Rose-marie C skrev om Emelie Stendahl en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Mycket trevlig och tillmötesgående. Proffsig!
  • Christer M
    Christer M skrev om Emelie Stendahl en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Jag tycker att Emelie är en trevlig, tillmötesgående och kompetent person, tar reda på och återkommer om det är frågor som hon inte kan besvara direkt.
  • Björn W
    Björn W skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Engagerad , kunnig och professionell
  • Rolf Å
    Rolf Å skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Jag anser att Anders Lindgren är en mycket duktig och ansvarsfull mäklare. Lättillgänglig o trevlig. Skulle varm rekommendera honom till vänner samt vid eventuella kommande fastighetsaffärer kommer jag att återkomma
  • Nadja O
    Nadja O skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    fantadtiskt bemötande, lätt tillgänglighet, god service och utmärkt utförande av båda uppdragen när det gälde både köp av mitt hus och försäljning av det. Tack för att ni hjälpte mig under mina otroligt komplicerade situationer och fick mig att känna mig trygg hos er. Anders Lindgrens Fastighetsbyrå rekomenderas varmt/Nadja Kivelä
  • Henry B
    Henry B skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Anders är en proffsig mäklare. Han svarade frågorna med noggrannhet när jag mötte honom. Dessutom är han mycket hjälpsam när man behöver special hjälp.
    Jag är mycket nöjd med att gör affär med honom.
  • Henrik J
    Henrik J skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Mycket gott okomplicerat bemötande. Anders hörde av sig när han lovat. Var trovärdig och helt befriad från floskler något vi uppskattade mycket. han kände till området vilket ytterligare förstärkte tilliten.
  • Eva M
    Eva M skrev om Emelie Stendahl en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Trevlig, positiv, tillmötesgående, snabb att följa upp frågor.
  • Markus E
    Markus E skrev om Emelie Stendahl en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Rekommenderas.
  • Susanne L
    Susanne L skrev om Emelie Stendahl en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Fick ett bra bemötande, mycket trevlig. Synd att det var mitt i semestern och att Emelie hann gå på ledighet innan affären var avklarad. Annars en trevlig mäklare, som gjorde sitt bästa.
    Skulle dock behöva läsa på lite mer om kluriga brunnar/pumpar och liknande för att bättre kunna beskriva lantliga objekt.
  • Josefine J
    Josefine J skrev om Emelie Stendahl en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Trevlig och duktig! Det kändes tryggt och bra. Vi är mycket nöjda med Emelie! Mvh Josefin och Jonas
  • Åke K
    Åke K skrev om Emelie Stendahl en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Mina kontakter med Emelie på Fastighetsbyrån i Östhammar har bqara varit positiva. Trevligt bemötande och klara besked.
    Å
  • Raffaele D
    Raffaele D skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Kunnigt, trevligt, engagerad. Det har varit ett nöje att ha haft Anders Lindgren som mäklare.
  • Torgel Ö
    Torgel Ö skrev om Emelie Stendahl en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Jag har inte flyttat in till min nya bostad än, men tycker ändå att Emelie agerat proffesionellt i ain kontakt med mig.
  • Roger K
    Roger K skrev om Emelie Stendahl en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Har inte så stor erfarenhet av mäklare men Emelie uppfyllde alla förväntningar. Hon agerade väldigt proffsigt och hjälpsamt under hela processen. Jag kan varmt rekommendera Emelie.
  • Catharina F
    Catharina F skrev om Emelie Stendahl en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Emelie arbetade proffsigt och försökte tillmötesgå mina önskemål så bra hon kunde. Hon svarade snabbt på mail och höll mig informerad. När affären skulle genomföras var hon mycket effektiv och hjälpsam.

Drottninggatan 7, 742 36 Östhammar