Alla kategorier Mäklare Uppsala Östhammar Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Östhammar

Fastighetsbyrån Östhammar

Drottninggatan 7, 742 36 Östhammar — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån Östhammar!

Ungefär 1 timme nordöst om Uppsala ligger Östhammar, en idyllisk tätort där du kan åka båt hela vägen in till centrum. Här finns restauranger, caféer och annan service som butiker, banker och sjukhus. Oss hittar du på Drottninggatan i Östhammar, men vi jobbar inte bara i Östhammar utan även i Öregrund och Gräsö, Alunda, Österbybruk och Gimo med omnejd.

Att vara mäklare på en mindre ort som denna är en stor fördel när det kommer till lokalkännedom och ett nära kontaktnät. Det har utvecklats båda genom åren och tillsammans vet vi var köpare och säljare finns, vad de vill se och hur vi kan hjälpa båda parter till en så bra bostadsaffär som möjligt.

Kontakta oss eller kom in och prata med oss på kontoret om du har frågor kring bostad och fastighet i Östhammarområdet! Välkommen!
13:00-17:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 258 kunder tycker om Fastighetsbyrån Östhammar

• Birgit H skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Jag har sålt ett fritidshus. Kontaktade fastighetsbyrån där mäklare Linnea Lundh fick uppdraget. Hon var kunnig och värderade mitt hus till 1500000-1600000. Fick 1500000, det var lite "trögt" i början då det är köparnas marknad, men Linnea lyckades få en köpare, som jag också är nöjd med. Linnea gjorde ett bra jobb. Jag kan mycket gärna rekommendera henne . Fastighetsbyrån kan vara stolt över henne. Läs mer
  • Martin L skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Toppen mäklare från visning till affär. Linnéa kändes personlig och var lättsam att ha att göra med. Läs mer
  • Ylwa E skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Medveten och kundvänlig. Hjälpsam Läs mer
  • Jan T skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Bara positiva erfarenheter. 😊👍🏼
    Anders är kunnig,trevlig och man kan lita på honom.
    Vi har köpt ett hus
    Och säljer vårt hus.
    Toppen bemötande av hela kontoret i Östhammar. Läs mer
  • Daniel S skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Köpt ett Hus, en snabb och smidig affär. Läs mer
  • Curt-Erik J skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Sålt en lägenhet i Gimo.
    Mycket bra bemötande av mäklaren.
    Kontakterna fungerade utmärkt.
    Försäljningen gick efter förväntan. Läs mer
  • Markus G skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Trevlig mäklare som gav ett professionellt bemötande från början till slut. Att köpa/sälja något ska vara enkelt och utan krusiduller och detta lyckades hon med galant. Kommer med största sannolikhet återkomma vid framtida försäljning :) Läs mer
  • Mattias D skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Ett professionellt och trevligt bemötande, mycket hjälpsam. Läs mer
  • Lena O skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Jag har köpt en lägenhet och sålt ett hus. Mäklaren mycket trevlig och proffsig.
    Kan varmt rekomdera henne. Läs mer
  • Lennart C skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Vi har sålt vår villa i Alunda och tog kontakt med Anders efter-
    som han tidigare har värderat vårt hus.
    Anders gjorde ett bra intryck på oss och bemötte oss på ett
    föredömligt sätt.
    Vi hade förväntat oss ett visst pris och Anders tyckte det var
    var gångbart men sedan blev det en budgivning som slutade med ett pris som var helt fantastiskt. Anders levde väl upp till
    våra förväntningar och med därtill!
    Sammanfattningsvis så är vi mycket nöjda med Anders insats. Läs mer
  • Marie S skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Har köpt en villa med tillhörande uthus.
    - hon var lite svår att få tag på.
    - efter lite problem med diverse saker, ej städat och utplockat, så kliver hon in och medlar mellan oss och säljarna. Läs mer
  • Josue C skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Har sålt en lägenhet i Gimo. Linnéa har sköt sig exemplariskt och har ställt upp i alla väder. Läs mer
  • Magnus L skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Supertrevlig bra, lite mindre koll på arrendena Läs mer
  • Erik Ö skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    En jätte bra och toppen mäklare!! Jätte glad att jag valde Linnea Lund som mäklare! Läs mer
  • Marie A skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Anders är duktig, drivande och väldigt hjälpsam. Läs mer
  • Merit N
    Merit N skrev om Emelie Stendahl en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Jag både köpte och sen sålde mitt hus med hjälp av Emelie Stendahl. Jag har tittat på många objekt i kommunen och därigenom träffat många mäklare. Men det finns bara en enda mäklare i hela området som jag känner förtroende för. Både som köpare och säljare och det är Emelie Stendahl. Hon är otroligt professionell, kunnig, charmig, förtroende ingivande och ödmjuk.
    Hon är således den mest perfekta mäklaren. Läs mer
  • Matts skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Bostadsrätt i äldre fastighet med renov.behov

Linnéa har uppträtt professionellt på alla sätt, lugn realistisk van att hantera kunder glad och positiv. Blev således bemött på bästa sett.
    Förväntningarna har har överbryggats

De rutiner och pappersexercis som hon måst hantera har hon klarat bra, tålmodigt utan att provocerats trots mina antydningar om overkill. Tyder på personlig mognad och profession. Läs mer
  • Kersti I
    Kersti I skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Jag har sålt min bostad. Allt har fungerat smidigt och bra. Bemötandet har varit perfekt och allt har utförts enligt mina förväntningar. Kan inte ha varit bättre! Läs mer
    2018-11-16 Linnéa L svarar Kersti I
    Tack så mycket för det fina omdömet! Mycket roligt att få hjälpa till med försäljningen och att ni vänder er till oss igen! Vänliga hälsningar Linnéa
  • Camilla H skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Vi har sålt vårt hus via Anders samt köpt lägenhet via Anders och vi är mycket nöjda med bemötandet samt övrig service.

Kan varmt rekommendera Anders Lindgren på Fasighetsbyrån. Läs mer
  • Jessica L skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Köpt en tegelvilla från 1969
    Väldigt trevlig och tillmötesgående.
    Jag tycker Linnéa hade dom förväntningar som jag krävde. Rak och tydlig. Väldigt nöjd.
    Hon var tålmodig då jag va och tittade flera gånger så kändes som hon brydde sej vad jag ville. De kändes bra 😊🌸 Läs mer
    2018-11-16 Linnéa L svarar Jessica L
    Mycket roligt att höra, tack! Stort lycka till i ert nya hus nu! Vänliga hälsningar Linnéa
  • Matts skrev om Fastighetsbyrån Östhammar
    Uppfyllt våra förväntningar på bästa sätt Läs mer
    2018-11-16 Linnéa L svarar Matts
    Så roligt att höra! Försäljningen gick verkligen bättre än väntat, kul! Vänliga hälsningar Linnéa
  • Rolf N skrev om Fastighetsbyrån Östhammar
    Trevliga härligt bemötande tack o lycka till i fortsatt jobbet.
    Stort tack från Rolf & Senja Nordin Läs mer
    2018-11-16 Linnéa L svarar Rolf N
    Så roligt att höra och tack så mycket för det! Vänliga hälsningar Linnéa
  • Monica K skrev om Fastighetsbyrån Östhammar
    Vi tre syskon är helt nöjda från start till mål.Bättre service kan man inte få. Läs mer
  • Claes Göran A skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Hittils nöjd men vi har lite arbete kvar. Läs mer
    2018-11-16 Linnéa L svarar Claes Göran A
    Så roligt att höra! Blev riktigt bra tillslut med husförsäljningen och nu är även skatteberäkningen gjord. Lycka till fortsatt! Vänliga hälsningar Linnéa
  • Stefan H skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Både sålt och köpt och allt har fungerat smidigt och bra på alla sätt. Läs mer
  • Lena E skrev om Fastighetsbyrån Östhammar
    mycket bra bemötande.Kunnig, trevlig. Gav bra info om hur det skulle gå till. var införstådd med vad det kostade. Läs mer
  • Maria E skrev om Fastighetsbyrån Östhammar
    Alla är alltid leende, vänliga och mån om kunden. Deras kunskaper om marknaden i regionen är alltid på en hög nivå.
    Hjälpsamheten är exceptionell hög.

Ali o Marita Ekström Läs mer
  • Birgit P skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Köpte hus, träffade honom vid visningen
    Hade bra kunskaper ovh var villig att ta reda på mer
    Hade bra koll även 3 månader senare på boytan t.ex. Läs mer
  • Susanne L skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Sålde fritidshus med mark och gamla byggnader. Anders är kunnig och bra på att förmedla kunskap om hus och hur gamla hus funkar till både köpare och säljare.
    Vi är nöjda med att Anders inte lät sig pressas av köpare utan vågade vänta och såg till att det blev en bra affär för oss men även bra för köparen. Läs mer
  • Gunborg Matilda A skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Hej
    Anders är en kompetent säljare jag har stort förtrodde för
    ETT STORT TACK Läs mer
  • Jonas N skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Duktig mäklare men kan ibland vara lite för ambitiös vilket gör att han inte alltid är anträffbar. Läs mer
  • Per Ö skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Har köp fritidshus.
    Trevligt bemötande, bra information. kunde inte svara på alla frågor. men återkom med svar senare.
    Hade inga speciella förväntningar, affären skötes på ett bra sätt. Läs mer
  • Charlie N skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Anders var mycket kunnig, ingav ett förtroende och lugn. Vi köpte en villa och Anders kunde mycket om objektet och det han inte visste tog han med glädje reda på. Läs mer
  • Elsa Ö skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    väldigt bra bemötande och utfört arbete Läs mer
    2018-11-16 Linnéa L svarar Elsa Ö
    Kul att få höra, tack! Roligt att få hjälpa till med just er försäljning! Vänlig hälsning Linnéa
  • Torsten N skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Sålt fritidshus/villa.
    Proffsigt bemötande, mottaglig för synpunkter. Korrekt handläggning med bra avslut. Rekommenderar gärna! Läs mer
    2018-11-16 Linnéa L svarar Torsten N
    Stort tack för det fina omdömet, så roligt att höra! Väldigt roligt att det gick så smidigt med försäljningen och att få samarbeta med er! Lycka till i ert nya boende nu! Vänliga hälsningar Linnéa
  • Brittmarie  B
    Brittmarie  B skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Jag är helt nöjd med såväl bemötande, visning som försäljning av min gård i Östhammars kommun.
    Jag skulle tveklöst använda samma mäklare igen om behov uppstår. Läs mer
  • Mikael B skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Linnea gav ett proffesionellt intryck när vi köpte vår stuga. Läs mer
  • Kenth H skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Från första kontakten till att försäljningen var klar fungerade allt
    utmärkt.Hon är en glad och trevlig person.Jag tycker att hon gjorde ett mycket bra jobb under hela försäljningen. Läs mer
  • Seija L
    Seija L skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Vi sålde ett fritidshus och Linnéa skötte det hela på ett bra sätt. Läs mer
  • Emanuel J skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Jag köpte en lägenhet.
    Jag hade inga förväntningar då det var min första stora affär, men jag är nöjd med Linneas bemötande och arrangemang.
    Hennes kunskap verkar god då affären gick fort och problemfritt. Läs mer
  • Mais D skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Sålde min lägenhet med hjälp av Linnea och hon är kanon! Läs mer
  • Emma T
    Emma T skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Sålde min lägenhet. Linnea var trevlig och proffsig, allt gick snabbt och smidigt.
    Linnea levde upp till mina förväntningar.
    Smidigt å bra! Läs mer
  • Inger H skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Jag har både köpt och sålt fritidshus med hjälp av Linnéa.
    Linnéa är suverän. Hon är trevlig, hjälpsam och kunnig. Hon överträffade alla våra förväntningar vid försäljningen av vårt fritidshus. Linnéa är så bra på alla sätt, man känner sig trygg när man har henne som mäklare. Läs mer
  • Eva L skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Köpte en bostadsrätt i form av radhus. Störde linnea på hennes semester men vill man ha något får man slåss för det. Hon förmedlade bra mellan oss å säljarna och nu bor vi i vårat drömhus.
    Riktigt bra mäklare som vi kommer använda oss av vid nästa tillfälle. Läs mer
  • Anders N skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Köpte fritidshus och allt fungerade utmärkt med visning och överlåtelse. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Per B skrev om Fastighetsbyrån Östhammar
    Mycket bra bemötande / diskuterande / genomförande och billigast i området. Läs mer
  • Jörgen L skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Anders är trevlig, ärlig och tillmötesgående. Jag rekommenderar honom till andra säljare i kommunen. Läs mer
  • Katarina S skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Linnéa Lund har skött min fastighetsförsäljning på ett kompetent professionellt sätt. Jag är mycket nöjd. Läs mer
    2018-09-11 Linnéa L svarar Katarina S
    Stort tack för dom orden! Väldigt roligt att få hjälpa till även när det blev dags för försäljning av huset! Vänliga hälsningar Linnéa
  • Kurt F skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Allt blev bara bra smidigt och lätt att sammarbeta med Linnea. Läs mer
    2018-09-11 Linnéa L svarar Kurt F
    Vad roligt att höra Kurt och tack så mycket för förtroendet att hjälpa till med er försäljning! Vänliga hälsningar Linnéa
  • Marie S skrev om Fastighetsbyrån Östhammar
    Trevliga människor, det känns som en försiktig atmosfär där. Läs mer
    Linnéa L gillar detta

Drottninggatan 7, 742 36 Östhammar