Alla kategorier Mäklare Uppsala Östhammar Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Östhammar

Fastighetsbyrån Östhammar

Drottninggatan 7, 742 36 Östhammar — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån Östhammar!

Ungefär 1 timme nordöst om Uppsala ligger Östhammar, en idyllisk tätort där du kan åka båt hela vägen in till centrum. Här finns restauranger, caféer och annan service som butiker och banker. Oss hittar du på Drottninggatan i Östhammar, men vi jobbar inte bara i Östhammar utan även till exempel Öregrund och Gräsö, Alunda, Österbybruk och Gimo.

Att vara mäklare på en mindre ort som denna är en stor fördel när det kommer till lokalkännedom och kontaktnät. Vi har utvecklat båda genom åren och tillsammans vet vi var köpare och säljare finns, vad de vill se och hur vi kan hjälpa båda parter till en så bra bostadsaffär som möjligt.

Kontakta oss eller kom in och prata med oss på kontoret om du har frågor kring bostad och fastighet i Östhammarområdet!

Läs vad 183 kunder tycker om Fastighetsbyrån Östhammar

• Ann-Sophie Ö
    Ann-Sophie Ö skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Bemötandet var bra. Ett stort minus vid en budgivning långt under utgångspriset som mäklaren lade ut på internet utan att först fråga mig (säljaren) om det. Man ska väl bli tillfrågad om det?! Budgivningen togs bort på internet. Läs mer
  • Inger E
    Inger E skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Jag fick ett trevligt bemötande och hon skötte sina saker bra, tyckte jag. Det ledde fram till en trevlig köpare också. Läs mer
    2017-12-04 Linnéa L svarar Inger E
    Vad roligt att höra, tack! Extra kul när det blir så bra i slutändan när försäljningen tog något längre tid än väntat. Vänlig hälsning Linnea
  • Hubertsson J
    Hubertsson J skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Ett mycket fint bemötande ( proffsigt )! Jag kände mig trygg som säljare, och jag upplevde att kunden kände lika.
    En föredömlig mäklare som Fastighetsbyron i Östhammar har! Läs mer
    2017-12-04 Linnéa L svarar Hubertsson J
    Stort tack, så roligt att få ett sånt fint omdöme! Mycket roligt att få hjälpa till med er försäljning! Vänlig hälsning Linnea
  • Ulla L
    Ulla L skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Linnéa är kunnig, trevlig och lugn. Hon inger förtroende. Läs mer
    2017-12-04 Linnéa L svarar Ulla L
    Tack så mycket, vad roligt att få höra! Så roligt att äntligen få hjälpa till vid ert köp av fritidshus! Lycka till! Vänlig hälsning Linnea
  • Nina B
    Nina B skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Mycket bra bemötande, glad & positiv personlighet & smidiga lösningar samt snabb återkoppling på mail sms eller telefon! Läs mer
    2017-11-18 Linnéa L svarar Nina B
    Tack Nina, så roligt att höra! Mycket kul att ni äntligen hittat ett hus för er och jag hoppas ni kommer trivas! Vänliga hälsningar Linnéa
  • Göran S
    Göran S skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Jag fick ett mycket bra bemötande av Linnéa och hon har varit mycket professionell under hela försäljningen.
    Hela processen har fungerat mycket bra och jag har hela tiden känt mig trygg. Jag kan varmt rekommendera henne som mäklare.
    Mvh Göran Läs mer
    2017-11-17 Linnéa L svarar Göran S
    Tack så mycket! Vad roligt att höra! Tack själv för ett gott samarbete, kul att få hjälpa till med denna försäljning! Vänliga hälsningar Linnéa
  • Wiktoria E
    Wiktoria E skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Jag tycker att Linnea Lund är proffsig.
    Har svar på alla mina frågor och är förtroendegivande.
    Väldigt nöjd! Läs mer
    2017-11-01 Linnéa L svarar Wiktoria E
    Vad roligt att höra! Tack och lycka till i nya huset nu! Vänliga hälsningar Linnea
  • Juhani Johannes M
    Juhani Johannes M skrev om Fastighetsbyrån Östhammar
    Tillgänglig/återkopplande. God lokal kännedom. Trevligt bemötande i alla situationer! Läs mer
    2017-11-01 Linnéa L svarar Juhani Johannes M
    Tack! Så roligt att höra! Mycket roligt att få hjälpa till med er lägenhetsförsäljning. Vänliga hälsningar Linnéa
  • Martin G
    Martin G skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Ett bra bemötande som levde upp till mina förväntningar. Läs mer
    2017-11-01 Linnéa L svarar Martin G
    Tack, kul att höra! Lycka till i nya lägenheten! Vänliga hälsningar Linnea
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Seriös och kunnig med ett trevligt bemötande. Läs mer
    2017-11-01 Linnéa L svarar Fredrik S
    Tack! Spännande och se vad det blir för förändringar i huset framöver! Vänliga hälsningar Linnea
  • Olof S
    Olof S skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Kunnig, lösningsorienterat och professionell. Lyckades över förväntan med ett mycket utmanande uppdrag. Läs mer
    2017-11-01 Linnéa L svarar Olof S
    Stort tack, vad roligt att höra! Kul och utmanande att hjälpa till med er försäljning! Vänliga hälsningar Linnea
  • Maria K
    Maria K skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Respektfullt, engagerat, kunnigt, vänligt, tydligt. Läs mer
    2017-10-18 Linnéa L svarar Maria K
    Tack för dem fina orden Maria! Vänliga hälsningar Linnéa
  • Håkan S
    Håkan S skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Vi fick redan från början ett mycket vänligt och professionellt bemötande, och kände genast ett stort förtroende för hennes kunskaper och förmåga att få allt att löpa så smidigt som möjligt för alla parter. Vi är väldigt tacksamma för det arbete hon gjorde, och den trygghet det skapade för oss som säljare! Läs mer
    2017-10-18 Linnéa L svarar Håkan S
    Tack vad roligt att höra! Väldigt roligt att få hjälpa till med er lägenhetsförsäljning och kul att det gick så snabbt och smidigt. Vänliga hälsningar Linnéa
  • Karl-Olov L
    Karl-Olov L skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Trevligt och proffsigt bemötande.Noggrann och man kände sig trygg i affären Läs mer
    2017-10-18 Linnéa L svarar Karl-Olov L
    Kul att höra, tack! Vänliga hälsningar Linnéa
  • David T
    David T skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Trevligt bemötande vid alla tillfällen. Inte särskilt personligt, men trevligt och förhållandevis proffsigt de gånger vi träffades i verkliga livet. Vid själva försäljningen stora problem i form av att hon under långa perioder var omöjlig att få tag i. Läs mer
    2017-10-18 Linnéa L svarar David T
    Jag förstår absolut att det kan vara frustrerande att inte få en snabb kontakt vid alla tillfällen, något som vi förstås alltid eftersträvar. Tyvärr sammanföll just delar av denna försäljning med en ledig helg för min del, vilket jag absolut tydligare kan förmedla till alla i en pågående affär. Jag hoppas ni trivs bra i ert nya fina hus! Vänliga hälsningar Linnéa
  • Richard T
    Richard T skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Gott bemötande från start till avslutning. Ger ett mycket professionellt intryck. Trivsam att samarbeta med. Hon gjorde en säljande och bra beskrivning av objektet.
    Linnéa levde mer än väl upp till mina förväntningar Läs mer
    2017-09-21 Linnéa L svarar Richard T
    Tack Richard vad roligt att få höra! En ära att få hjälpa till vid försäljning av ditt fantastiska ställe! Vänliga hälsningar Linnéa
  • Anne-Marie D
    Anne-Marie D skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Jag fick ett väldigt bra och trevligt bemötande av Linnéa Lund. Hon är kunnig, kompetent och kommunikationen fungerade klockrent, vilket var viktigt för mig. Läs mer
    2017-08-25 Linnéa L svarar Anne-Marie D
    Tack snälla Anne-Marie, har varit mycket trevligt att få samarbeta med dig vid din husförsäljning! Lycka till här framöver! Vänliga hälsningar Linnéa
  • Inger L
    Inger L skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Förstående, tillmötesgående och kunnig. Väldigt ödmjuk. Läs mer
    2017-08-25 Linnéa L svarar Inger L
    Tack för dem orden Inger! Mycket roligt att få hjälpa till vid ditt husköp! Lycka till nu. Vänliga hälsningar Linnéa
  • Niklas S
    Niklas S skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Gjorde en habil insats och det som kan förväntas av en mäklare. Alltid tydlig i sin kommunikation samtidigt som han hade ett vänligt och avslappnat bemötande. Det enda negativa var att han kom sent till en bestämd tid och att budgivningen var långsam. Läs mer
  • Tommy P
    Tommy P skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Jag har ägt fastighetsbyrån i Östhammar i många år. För ca 8 år sedan sålde jag den beroende på att det var dags med tanke på min ålder. När vi nu skulle avyttra vår fastighet var det naturligtvis ett enkelt val. Fastighetsbyrån så klart. Linnea kom hem till oss och hon genomförde vår försäljning. Hon var helt suverän, glasklar, informativ och dessutom mycket trevlig. Återstår deklarationen men den kommer naturligtvis att gå bra den med. Bästa rekommendationer vad gäller Linnea Lund och hela gänget på Fastighetsbyrån i Östhammar. Läs mer
    2017-08-25 Linnéa L svarar Tommy P
    Tack och vad roligt att få ett sånt fint omdöme! Mycket kul att få hjälpa till med just er husförsäljning! Jag hoppas ni skall trivas i nya lägenheten nu. Vänliga hälsningar Linnéa
  • Lina W
    Lina W skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Linnea har hela tiden varit mycket tillmötesgående, professionell och alltid varit lätt att få tag i, en sak som jag tycker är bland det viktigaste i kontakten kund/säljare. Kan varmt rekommendera Linnea till framtida kunder! Läs mer
    2017-06-13 Linnéa L svarar Lina W
    Vad roligt att höra Lina, tack! Hoppas du kommer trivas bra i lägenheten! Vänliga hälsningar Linnéa
  • Linda Ä
    Linda Ä skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Anders Lindgren är en trevlig och glad mäklare som är lätt att fråga saker och han kan svaren. Inga konstigheter, vi är nöjda och han gjorde ett bra jobb med allt från visning till skrivet kontrakt. Läs mer
  • Inger E
    Inger E skrev om Fastighetsbyrån Östhammar
    Trevligt bemötande och ett glatt sätt. Kunnig. Bara positivt! Läs mer
  • Maria F
    Maria F skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Mycket nöjd med Anders som mäklare på alla sätt och vis! Läs mer
  • Gunilla L
    Gunilla L skrev om Fastighetsbyrån Östhammar
    Vi fick mycket gott och kunnigt bemötande av Anna
    Vi fick löpande information om hur försäljning fortskred
    Vi kände oss trygga hela tiden tills affären var avslutad Läs mer
  • Susanne F
    Susanne F skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Mycket bra men korrekt information och stor kunnighet. Läs mer
  • Staffan L
    Staffan L skrev om Fastighetsbyrån Östhammar
    Glad, snabb, serviceminded, bra återkoppling. Läs mer
  • Jonny L
    Jonny L skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Proffsig, trevlig, lätt att prata med, kan rekomenderas. Läs mer
    2017-05-26 Linnéa L svarar Jonny L
    Tack så mycket! Roligt att få hjälpa till med din försäljning! Vänliga hälsningar Linnéa
  • Ingemar H
    Ingemar H skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Vi mötte en proffsig och kunnig mäklare. Oerhört nöjda! Läs mer
    2017-05-26 Linnéa L svarar Ingemar H
    Tack så mycket, roligt att höra! Lycka till i ert hus! Vänliga hälsningar Linnéa
  • Christian S
    Christian S skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Bra från start till mål, smidig och tillgänglig under hela processen. Läs mer
    2017-05-26 Linnéa L svarar Christian S
    Mycket roligt att höra och få hjälpa till med ert köp av fritidshus! Lycka till i huset! Vänliga hälsningar Linnéa
  • Birgitta J
    Birgitta J skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Trevlig tillmötesgående lätt att ha att göra med. det linnea inte vet kollar linne upp
    Kan varmt rekommendera linnea M.V.H Birgitta Jernqvist Läs mer
    2017-05-22 Linnéa L svarar Birgitta J
    Vad roligt att höra, tack! Hoppas ni kommer trivas i ert nya hus nu! Vänliga hälsningar Linnéa
  • Tanja T
    Tanja T skrev om Fastighetsbyrån Östhammar
    Trevligt bemötande, tydlig information och helhetskänslan är 5/5 gällande hela försäljningsprocessen.

Mycket nöjd med min mäklare, jag skulle absolut rekommendera att anlita Anna! Läs mer
  • Therese F
    Therese F skrev om Fastighetsbyrån Östhammar
    Väldigt bra bemötande och hjälp då jag "köpte" bostaden från Canada där jag bodde för tillfället Läs mer
  • Jacob S
    Jacob S skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Linnea fick uppdraget att sälja min första lägenhet. Jag hade ingen aning om hur saker och ting fungerade vid en försäljning, så under resan hade jag massvis med frågor. Linnea var alltid tillgänglig att svara på dom och hörde även av sig själv för att berätta vad som hände med min lägenhet.

Nu när jag är utflyttad och tänker tillbaka på försäljningsprocessen så får Linnea det högsta betyget jag kan ge, oerhört nöjd med henne och rekommenderar Linnea starkt till alla som ska sälja! Läs mer
    2017-05-22 Linnéa L svarar Jacob S
    Tack för dem orden, jätteroligt att få höra! Det har varit ett nöje att hjälpa till med din lägenhetsförsäljning. Jag hoppas att du kommer att trivas i din nya lägenhet! Vänliga hälsningar Linnéa
  • Marianne W
    Marianne W skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Duktig mäklare och bra person att tala med. Bryr sig om detaljer och vill att kunden ska känna trygghet och förtroende. Kan tänka mig henne som stjärmäklare om 5 år. Utmärkt betyg. Läs mer
    2017-05-22 Linnéa L svarar Marianne W
    Tack Marianne, så roligt att höra! Mycket roligt att få hjälpa till med just din lägenhetsförsäljning! Med vänliga hälsningar Linnéa
  • Marcus F
    Marcus F skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Hon är trevligt , service inriktad och kan sitt jobb. Läs mer
    2017-02-21 Linnéa L svarar Marcus F
    Kul att höra, tack! Stort nöje att få hjälpa till vid försäljningen av ditt hus. Med vänlig hälsning Linnéa
  • Filip E
    Filip E skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Jag är jättenöjda med Linnea Lund och fastighetabyrån i Östhammars arbete. Läs mer
    2017-02-06 Linnéa L svarar Filip E
    Vad roligt att höra, tack! Lycka till i ert nya hus! Med vänlig hälsning Linnéa
  • Anna-kajsa E
    Anna-kajsa E skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Vänligt, korrekt och kompetent. Läs mer
    2017-02-06 Linnéa L svarar Anna-kajsa E
    Tack för dem orden! Mycket roligt att få hjälpa till vid ert husköp! Med vänliga hälsningar Linnéa
  • Hans E
    Hans E skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Det var enmycket bra genomförd försäljning
    Och är väldigt nöjd
    Har inte referenser på betygsättningen men
    En skala på1-5 är det en5:a Läs mer
  • Hanna B
    Hanna B skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Alltid glad och trevlig men tyvärr upplevs Linnéa lite förvirrad och det har blivit ett par missar som gör att förtroendet brister lite. Läs mer
    2017-01-23 Linnéa L svarar Hanna B
    Det var tråkigt att höra att ni upplevt det så. Jag är medveten om att det har varit lite fram och tillbaka med tiderna för bland annat tillträde, det är inte alltid lätt att få ihop så att det blir precis som alla vill. Jag hoppas att ni kommer trivas bra i er nya fina lägenhet! Vänliga hälsningar Linnéa
  • Hans L
    Hans L skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Noggrann , trevlig och tillmötesgående. Läs mer
  • Iris E
    Iris E skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Har upplevt ett trevligt o proffsigt bemötande. och en löpande information under försäljningens gång. Läs mer
  • Susanne L
    Susanne L skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Anders Lindgren är en engagerad och okompliserad mäklare. Ger god service, mycket hjälpsam.
    Kan varmt rekomendera Anders Lindgren fastighetsbyrå i Östhammar Läs mer
  • Kristina E
    Kristina E skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Bra bemötande! Lysande på kunden. Läs mer
  • Sune K
    Sune K skrev om Fastighetsbyrån Östhammar
    Mycket gott och trevligt bemötande! Läs mer
  • Håkan E
    Håkan E skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Han gjorde ett bra jobb, vi fick huset sålt till det satta priset. Läs mer
  • Martin K
    Martin K skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Proffsigt bemötande lätt att få hjälp och svar på frågor.
    Överlag ett så okomplicerat förlopp som möjligt. Läs mer
  • Gabriella G
    Gabriella G skrev om Emelie Stendahl en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Emelie var en bra mäklare. Jag har ingenting att klaga på eller påpeka. Läs mer
  • Östen A
    Östen A skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Jag är väl ganska nöjd, kanske en liten känsla att mäklaren stod lite mer på säljarens sida än köparrens. Läs mer
    2017-01-10 Linnéa L svarar Östen A
    Tyvärr är det svårt dem gångerna budgivningen inte går som vanligt och det blir snabba ryck. Jag hoppas du kommer trivas i det nya huset! Med vänliga hälsningar Linnéa
  • Maria B
    Maria B skrev om Emelie Stendahl en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    bra bemötande, alla frågor vi hade fick vi snabba svar. Väldigtnöjda är vi. Läs mer

Drottninggatan 7, 742 36 Östhammar