Alla kategorier Mäklare Uppsala Östhammar Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Östhammar

Fastighetsbyrån Östhammar

Drottninggatan 7, 742 36 Östhammar — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån Östhammar!

Ungefär 1 timme nordöst om Uppsala ligger Östhammar, en idyllisk tätort där du kan åka båt hela vägen in till centrum. Här finns restauranger, caféer och annan service som butiker, banker och sjukhus. Oss hittar du på Drottninggatan i Östhammar, men vi jobbar inte bara i Östhammar utan även i Öregrund och Gräsö, Alunda, Österbybruk och Gimo med omnejd.

Att vara mäklare på en mindre ort som denna är en stor fördel när det kommer till lokalkännedom och ett nära kontaktnät. Det har utvecklats båda genom åren och tillsammans vet vi var köpare och säljare finns, vad de vill se och hur vi kan hjälpa båda parter till en så bra bostadsaffär som möjligt.

Kontakta oss eller kom in och prata med oss på kontoret om du har frågor kring bostad och fastighet i Östhammarområdet! Välkommen!
Öppet just nu
13:00-17:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 235 kunder tycker om Fastighetsbyrån Östhammar

• Claes Göran A skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Hittils nöjd men vi har lite arbete kvar. Läs mer
  • Stefan H skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Både sålt och köpt och allt har fungerat smidigt och bra på alla sätt. Läs mer
  • Lena E skrev om Fastighetsbyrån Östhammar
    mycket bra bemötande.Kunnig, trevlig. Gav bra info om hur det skulle gå till. var införstådd med vad det kostade. Läs mer
  • Maria E skrev om Fastighetsbyrån Östhammar
    Alla är alltid leende, vänliga och mån om kunden. Deras kunskaper om marknaden i regionen är alltid på en hög nivå.
    Hjälpsamheten är exceptionell hög.

Ali o Marita Ekström Läs mer
  • Birgit P skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Köpte hus, träffade honom vid visningen
    Hade bra kunskaper ovh var villig att ta reda på mer
    Hade bra koll även 3 månader senare på boytan t.ex. Läs mer
  • Susanne L skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Sålde fritidshus med mark och gamla byggnader. Anders är kunnig och bra på att förmedla kunskap om hus och hur gamla hus funkar till både köpare och säljare.
    Vi är nöjda med att Anders inte lät sig pressas av köpare utan vågade vänta och såg till att det blev en bra affär för oss men även bra för köparen. Läs mer
  • Gunborg Matilda A skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Hej
    Anders är en kompetent säljare jag har stort förtrodde för
    ETT STORT TACK Läs mer
  • Jonas N skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Duktig mäklare men kan ibland vara lite för ambitiös vilket gör att han inte alltid är anträffbar. Läs mer
  • Per Ö skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Har köp fritidshus.
    Trevligt bemötande, bra information. kunde inte svara på alla frågor. men återkom med svar senare.
    Hade inga speciella förväntningar, affären skötes på ett bra sätt. Läs mer
  • Charlie N skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Anders var mycket kunnig, ingav ett förtroende och lugn. Vi köpte en villa och Anders kunde mycket om objektet och det han inte visste tog han med glädje reda på. Läs mer
  • Elsa Ö skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    väldigt bra bemötande och utfört arbete Läs mer
  • Torsten N skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Sålt fritidshus/villa.
    Proffsigt bemötande, mottaglig för synpunkter. Korrekt handläggning med bra avslut. Rekommenderar gärna! Läs mer
  • Brittmarie  B
    Brittmarie  B skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Jag är helt nöjd med såväl bemötande, visning som försäljning av min gård i Östhammars kommun.
    Jag skulle tveklöst använda samma mäklare igen om behov uppstår. Läs mer
  • Mikael B skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Linnea gav ett proffesionellt intryck när vi köpte vår stuga. Läs mer
  • Kenth H skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Från första kontakten till att försäljningen var klar fungerade allt
    utmärkt.Hon är en glad och trevlig person.Jag tycker att hon gjorde ett mycket bra jobb under hela försäljningen. Läs mer
  • Seija L
    Seija L skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Vi sålde ett fritidshus och Linnéa skötte det hela på ett bra sätt. Läs mer
  • Emanuel J skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Jag köpte en lägenhet.
    Jag hade inga förväntningar då det var min första stora affär, men jag är nöjd med Linneas bemötande och arrangemang.
    Hennes kunskap verkar god då affären gick fort och problemfritt. Läs mer
  • Mais D skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Sålde min lägenhet med hjälp av Linnea och hon är kanon! Läs mer
  • Emma T
    Emma T skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Sålde min lägenhet. Linnea var trevlig och proffsig, allt gick snabbt och smidigt.
    Linnea levde upp till mina förväntningar.
    Smidigt å bra! Läs mer
  • Inger H skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Jag har både köpt och sålt fritidshus med hjälp av Linnéa.
    Linnéa är suverän. Hon är trevlig, hjälpsam och kunnig. Hon överträffade alla våra förväntningar vid försäljningen av vårt fritidshus. Linnéa är så bra på alla sätt, man känner sig trygg när man har henne som mäklare. Läs mer
  • Eva L skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Köpte en bostadsrätt i form av radhus. Störde linnea på hennes semester men vill man ha något får man slåss för det. Hon förmedlade bra mellan oss å säljarna och nu bor vi i vårat drömhus.
    Riktigt bra mäklare som vi kommer använda oss av vid nästa tillfälle. Läs mer
  • Anders N skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Köpte fritidshus och allt fungerade utmärkt med visning och överlåtelse. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Per B skrev om Fastighetsbyrån Östhammar
    Mycket bra bemötande / diskuterande / genomförande och billigast i området. Läs mer
  • Jörgen L skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Anders är trevlig, ärlig och tillmötesgående. Jag rekommenderar honom till andra säljare i kommunen. Läs mer
  • Katarina S skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Linnéa Lund har skött min fastighetsförsäljning på ett kompetent professionellt sätt. Jag är mycket nöjd. Läs mer
    2018-09-11 Linnéa L svarar Katarina S
    Stort tack för dom orden! Väldigt roligt att få hjälpa till även när det blev dags för försäljning av huset! Vänliga hälsningar Linnéa
  • Kurt F skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Allt blev bara bra smidigt och lätt att sammarbeta med Linnea. Läs mer
    2018-09-11 Linnéa L svarar Kurt F
    Vad roligt att höra Kurt och tack så mycket för förtroendet att hjälpa till med er försäljning! Vänliga hälsningar Linnéa
  • Marie S skrev om Fastighetsbyrån Östhammar
    Trevliga människor, det känns som en försiktig atmosfär där. Läs mer
  • Amanda Ö skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Köpt bostad. Mäklaren var väldigt lätt att prata med,skötte allt utmärkt. Jättetrevlig o svarade på alla frågor. Läs mer
  • Ann-Sofie H skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Har sålt ett radhus. Linnéa har varit mycket trevlig och proffesionell. Läs mer
    2018-06-05 Linnéa L svarar Ann-Sofie H
    Tack så mycket, roligt att höra! Kul att få hjälpa till med just er försäljning! Lycka till i ert nya hus! Vänliga hälsningar Linnéa
  • Ida K skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Jag köpte en lägenhet i Alunda. Linnéa var mycket trevlig och hjälpsam. Var det något hon inte visste tog hon reda på det och återkom. Läs mer
    2018-06-01 Linnéa L svarar Ida K
    Tack Ida, vad roligt att höra! Stort lycka till i din nya lägenhet! Vänliga hälsningar Linnéa
  • Åke B skrev om Fastighetsbyrån Östhammar
    All övrig service var utmärkt och trevlig
    Tack Läs mer
  • Christina L skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Har köpt en villa och håller på och säljer en villa. Hon är toppen. Läs mer
    2018-05-15 Linnéa L svarar Christina L
    Tack så mycket för det Christina! Vänliga hälsningar Linnea
  • Arne H skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Har sålt en bostadsrätt. Blev mycket bra bemött av mäklaren.
    Allt sköttes proffsigt o mäklaren levde upp till alla förväntningar jag hade. Läs mer
    2018-05-15 Linnéa L svarar Arne H
    Vad roligt att få höra, tack så mycket! Mycket roligt att hjälpa till med din försäljning! Vänliga hälsningar Linnea
  • Ciprian I skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Vi har köpt en huset i Alunda.
    Hon var bra profesional och svarade på alla frågor.
    Allt var bra. Läs mer
    2018-05-15 Linnéa L svarar Ciprian I
    Kul att höra, tack! Lycka till i ert nya boende! Vänliga hälsingar Linnea
  • Enver P skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Linnéa var den första mäklaren jag hade kontakt med någonsin. Syftet med att jag tog kontakt med Linnéa var för att sälja en fastighet. Målet med försäljningen var att få tillbaka den summa som hade investerats i fastigheten.
    Linnéa var väldigt tillmötesgående och kunnig inom sitt område. Förväntningarna jag hade på en mäklare som enligt mig ändå får en ansenlig summa av köpeskillingen var rätt så hög. Linnéa levde upp till dem. Hon var initiativ rik och följde upp det vi hade kommit överens om. Många gånger kändes det som att hon var mer angelägen om att få fastigheten såld snabbt och smidigt än vad jag nästan själv var.
    Som en helhets intryck, skulle jag dels inte ha något emot att anlita Linnéa igen eller rekommendera henne till någon annan som är i behov av en professionell mäklare. Hon gjorde ett utmärkt jobb och målet uppnåddes snabbare än väntat.
    Tack Läs mer
    2018-05-15 Linnéa L svarar Enver P
    Så roligt att få höra, tack snälla för dom fina orden! Tack själva för ett gott samarbet! Vänliga hälsningar Linnea
  • Mikael W skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Köpte en bostadsrätt
    Hon va väldigt proffsig o smidig
    Hon va helt perfekt
    Har inget o klaga på Läs mer
    2018-05-15 Linnéa L svarar Mikael W
    Stort tack Mikael! Det blev en riktigt smidig affär och roligt att höra att ni är nöjda! Vänliga hälsningar Linnea
  • Anneli F skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Vänlig, noggrann och känns pålitlig och juste! Läs mer
    2018-05-15 Linnéa L svarar Anneli F
    Tack så mycket! Roligt att höra! Vänliga hälsningar Linnea
  • Arne H skrev om Fastighetsbyrån Östhammar
    Bemötandet var mycket bra och proffsigt. Inget att anmärka på, kan rekommendera byrån till alla andra. Läs mer
    2018-05-15 Linnéa L svarar Arne H
    Roligt att höra, tack! Vänliga hälsningar Linnea
  • Torsten F skrev om Fastighetsbyrån Östhammar
    Entusiastisk och god framförhållning med tänkta, i detta fall köpare !! Läs mer
    2018-05-15 Linnéa L svarar Torsten F
    Tack Torsten! Roligt att höra! Vänliga hälsningar Linnea
  • Monica H
    Monica H skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Anders är trevlig, öppen och hjälpsam. Han förfogar över stor kundskap i ditt mäklararbete och är mycket professionell. Jag Har bara goda erfarenheter med honom. Skulle utan tvekan rekommendera honom. Läs mer
    2018-03-23 Anders L svarar Monica H
    Tack Monica! Glädjande att höra att du är nöjd. Det är alltid målsättningen även om man ibland önskar man kunde göra ännu mer. Mvh Anders
    Anders L gillar detta
  • Fanny H
    Fanny H skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Sålt villa på landet.
    En toppen mäklare som lyssnade på våra önskemål och som man kunde bolla tankar o frågor med. Lätt att få kontakt med om så via sms som samtal. Läs mer
    2018-03-19 Linnéa L svarar Fanny H
    Tack så mycket Fanny, roligt att höra! Kul att få hjälpa till med just er försäljning! Vänliga hälsningar Linnéa
  • Lars B skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Efter att under 50 år köpt och sålt ca 13-13 villor och BR, så är min kommentar att
    -Anders toppar rangordningen av mina mäklarkontakter.
    Alla kontakter fungerade till 100%.
    Proffsigt och lugnt bemötande.
    Anders rekomenderar jag till alla köpare och säljare. Läs mer
    2018-03-23 Anders L svarar Lars B
    Tack Lars för de vänliga orden, det gläder mig att höra. Mycket handlar om gott samarbete så ditt egna engagemang gjorde mycket av jobbet så mycket lättare. Mvh Anders
    Anders L gillar detta
  • Jan-Åke K skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Åprfffffffffffrrffrggghhhhtyyyuuyyyyyyyyyttttttttttgghhhhuuuuujj Läs mer
    2018-03-19 Linnéa L svarar Jan-Åke K
    Tack för fint betyg Jan! :) Vänliga hälsningar Linnéa
  • Emma E skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Noggrann, saklig ,väldigt trevlig och tillmötesgående Läs mer
    2018-03-19 Linnéa L svarar Emma E
    Stort tack för dem orden! Mycket roligt att få hjälpa till vid ytterligare en bostadsaffärer för dig! Lycka till i lägenheten. Vänliga hälsningar Linnéa
  • Maria I skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Tycker att hon är jättebra att ha å göra med. Läs mer
    2018-03-19 Linnéa L svarar Maria I
    Tack! Vad roligt att höra! Vänliga hälsningar Linnéa
  • Anneli E skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Fick ett trevligt och proffsigt bemötande av Linnéa.

Hon var ödmjuk, men med skinn på näsan, snabb och kunde sin sak.

Fastighetsbyrån i Östhammar kan vara stolta över henne. Läs mer
    2018-02-21 Linnéa L svarar Anneli E
    Tack Anneli! Vad roligt att få höra! Vänliga hälsningar Linnéa
  • Sanna L skrev om Fastighetsbyrån Östhammar
    Absolut lägsta betyg!
    Otrevlig och okunnig mäklare och sitter nu 2 år senare och ännu är inte allt klart för Linnea missat massor som ska göras som exempel skicka papper till lantmäteriet mm.. Otrevlig när man ifrågasätter hur det kan glömmas bort och höjer då rösten och skyller över på oss.
    Nä nu när det lutar åt säljning så anlitar jag vem som helst förutom Linnéa Lund! Läs mer
    2018-02-21 Linnéa L svarar Sanna L
    Det är jättetråkigt att ni upplevt det så! Tyvärr i detta fall var det den mänskliga faktorn som orsakade att lagfartsansökan inte kom fram till Lantmäteriet direkt och detta upptäcktes ett tag efter. Ber verkligen om ursäkt för detta och skönt att det nu är ordnat! Vänliga hälsningar Linnéa
  • Jenny M skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Haft Linnéa Lund som mäklare vid husköp, Linnéa var väldigt kunnig, informativ och tillgänglig för alla frågor. Läs mer
    2018-02-06 Linnéa L svarar Jenny M
    Tack så mycket! Kul att få höra! Vänlig hälsning Linnéa
  • Nina Z skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Trevlig och saklig. Väldigt snabb under budgivning. Läs mer
    2018-02-06 Linnéa L svarar Nina Z
    Vad kul att höra, tack! Lycka till i nya huset nu! Vänlig hälsning Linnéa
  • Bengt Erik O
    Bengt Erik O skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Seriös, påläst och kunnig. Gjorde affären bekväm för mig som säljare. Läs mer
    2018-02-06 Linnéa L svarar Bengt Erik O
    Tack! Mycket roligt att få hjälpa till med just din husförsäljning! Vänliga hälsningar Linnéa

Drottninggatan 7, 742 36 Östhammar