Fastighetsbyrån Östhammar

Fastighetsbyrån Östhammar

Välkommen till Fastighetsbyrån Östhammar!

Ungefär 1 timme nordöst om Uppsala ligger Östhammar, en idyllisk tätort där du kan åka båt hela vägen in till centrum. Här finns restauranger, caféer och annan service som butiker, banker och sjukhus. Oss hittar du på Drottninggatan i Östhammar, men vi jobbar inte bara i Östhammar utan även i Öregrund och Gräsö, Alunda, Österbybruk och Gimo med omnejd.

Att vara mäklare på en mindre ort som denna är en stor fördel när det kommer till lokalkännedom och ett nära kontaktnät. Det har utvecklats båda genom åren och tillsammans vet vi var köpare och säljare finns, vad de vill se och hur vi kan hjälpa båda parter till en så bra bostadsaffär som möjligt.

Kontakta oss eller kom in och prata med oss på kontoret om du har frågor kring bostad och fastighet i Östhammarområdet! Välkommen!

Läs vad 498 kunder tycker om Fastighetsbyrån Östhammar 2

• köpte sitt hus med hjälp av Fanny Palsander en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    2022-09-28 Verifierad kund
    Ett bra bemötande.
    Vi hade normala förväntningar som Fanny levde upp till frågor som vi hade som hon inte kunde svara på direkt återkopplade hon på snabbt.
    Upplever Fanny som en kunnig och duktig mäklare.
    Med vänlig hälsning, Torben och Gunnel
  • sålde sitt hus med hjälp av Fanny Palsander en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    2022-09-27 Verifierad kund
    Svårt o sätta fingret på nåt särskilt. Vi är jättenöjda med allt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Arvid Holgersson en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    2022-09-18 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande.Försäljningen gick hur bra som helst.
    2022-09-14 Verifierad kund
    Bra information och service hela vägen! Trevlig mäklare som jag gärna skulle återkomma till.
    2022-09-14 Verifierad kund
    Kunnig och trevlig mäklare. Skapar bra stämning. Det enda han kan ha värde av behöva tänka på ibland är att han är väldigt ’’talkative’, använder ibland många ord samt upprepar sig, vilket kunde upplevas som långrandigt. Ibland vill man bara ha ett kort prat och korta puckar. Allt gott till er!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Arvid Holgersson en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    2022-09-08 Verifierad kund
    Duktig och påläst mäklare som förklarade bra och var trevlig
    2022-09-05 Verifierad kund
    Jag kan rekommendera honom. Hans arbete har inte varit lätt i en tid när fastighetsmarknaden har övergått från att vara säljarens marknad till att helt bli köparens. Hans bemötande har varit bra, även om man kan förstå att han då och då har varit stressad. Det kan inte ha varit lätt för honom, mina förväntningar uppstod under sensommaren/hösten 2021, och sedan förändrades marknaden radikalt pga höjda drivmedelspriser rusande inflation och krig i Ukraina.
  • köpte sitt hus med hjälp av Arvid Holgersson en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    • Forsmark
    2022-08-30 Verifierad kund
    Stort tack till Arvid som var synnerligen hjälpsam, kunnig, tydlig och tillmötesgående vid vårt köp och tillträde!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Fanny Palsander en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    • Öregrund
    2022-08-28 Verifierad kund
    Bra bemötande och tydlig med hur försäljningen går till. Bra återkoppling under visningar ,såg till att det gick snabbt och smidigt vid försäljningen.
    2022-08-19 Verifierad kund
    Duktig, trevlig och proffesionell.
    2022-08-18 Verifierad kund
    Bra bemötande, serviceinriktad och professionell.
    • Öregrund
    2022-08-17 Verifierad kund
    Jag tycker vi fick ett bra bemötande av Fanny och hon var lätt att prata med och hon gav oss bra information om allt som skulle hända med försäljningen.
    Jag tycker vi har haft ett bra samarbete och att jag kunnat ringa till henne om något varit otydligt.
    Hon är en glad och positiv mäklare som vi trivts med.
    2022-08-09 Verifierad kund
    Nog den bästa mäklare jag träffat genom åren.
    Otroligt engagerad i uppgiften och lämnar inget åt slumpen.
    Ser myntets båda sidor vilket gör allt till det bästa.
    Mycket nöjd
    Bästa hälsningar
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Ahlund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    2022-08-05 Verifierad kund
    * allting var väldigt bra, tacksam för all hjälp.
    2022-08-03 Verifierad kund
    Elin har under hela processen stått för ett positivt bemötande och snabba återkopplingar vilket vi som säljare har uppskattat.
    2022-08-02 Verifierad kund
    Blev bemött på ett glatt och positivt sätt.
    Dom ända förväntningarna jag hade var att vi inte ville att mäklaren skulle vara nonchalant för att vi är unga, men var inte alls så. Vi upplevde Elin väldigt glad och positiv!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Arvid Holgersson en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    2022-07-26 Verifierad kund
    Enkel lättsam driven helt enkelt bra mäklare
  • Ingemar G
    köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Ahlund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    2022-07-19 Verifierad kund
    Kunnig, korrekt å engagerad, perfek helt enkelt
    2022-07-12 Verifierad kund
    Enkel och lättförståelig process. Trevligt bemötande. Snabb återkoppling på frågor.
    2022-07-01 Verifierad kund
    Trevligl bemötande , möter väl upp mot mina förväntningar
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Ahlund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    2022-07-01 Verifierad kund
    Väldigt hjälpsam och enkel att ha att göra med.
    • Gräsö
    Det gick fort och bra.
    Blev sålt på en gång på begärt pris .
    2022-07-01 Verifierad kund
    Noggrann och kompetent med trevligt sätt
    2022-07-01 Verifierad kund
    Proffsig, flexibel, realistisk och lyhörd
    2022-06-29 Verifierad kund
    På visningen bemötte Arvid alla med samma intresse och respekt.
    Våra förväntningar var i första hand att få information och en länk till säljarna vilket Arvid skötte utmärkt. Fullt fokus och snabb återkoppling.
    Arvid gjorde köpet tryggt och ledde oss genom processen på ett över förväntan problemfritt sätt.
    2022-06-28 Verifierad kund
    Arvid Holgersson är trevlig och tillmötesgående och har har varit lätt att nå både per mail och telefon. Med säker hand och kompetens har han lett oss genom köpet av en fastighet i Östhammar. Som köpare väljer man inte mäklare, men vi kunde inte ha önskat oss en bättre mäklare än Arvid. Kan varmt rekommendera honom.
    2022-06-25 Verifierad kund
    Trevlig och duktig mäklare!
    2022-06-24 Verifierad kund
    Proffsig, lyhörd ovh närvarande
    2022-06-21 Verifierad kund
    Hjälpsam, trevlig och proffsig!
    2022-06-21 Verifierad kund
    Alltid utmärkt! Vi är helnöjda med Elin som mäklare!
    2022-06-21 Verifierad kund
    Arvid är hjälpsam, genuin och ger bra vägledning genom hela processen. Lätt att nå både via telefon och mail.
    Kort och gott, vi är mer än nöjda med val av mäklare!
    2022-06-21 Verifierad kund
    Super duktig mäklare. Andra gången vi anlitar henne, hon gör ett grymt jobb. Så hon får fullt betyg från mig
    2022-06-19 Verifierad kund
    Bra bemötande och servicemind.
    Uppdaterade läget så man kände sig insatt och delaktig i hur allt flöt på.
    Flexibel
    Trevlig
    Kände mig lugn under affärens gång
    2022-06-17 Verifierad kund
    1. Alldeles utmärkt
    2.Jag hade höga förväntningar i och med att jag använt samma firma förut. Arvi levde upp till mina förväntningar. Absolut.
    3.Trevlig. Social. Påläst och helt kompetent och förtroendeingivande. Jag kommer att rekommendera honom. Helt klart.
    Tack!
  • skrev om Fanny Palsander en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    2022-06-13 Spontant omdöme
    5/5 mycket nöjda med försäljning och värdering samt kundservice från Fanny. Rekommenderas varmt.
    2022-06-12 Verifierad kund
    Trevlig
    Kompetent
    Förtroendeingivande
    2022-06-11 Verifierad kund
    Grymt bra mäklare som hjälpt till på ett väldigt bra sätt hela processen.
    2022-06-06 Verifierad kund
    Arvid skötte försäljningen klockrent. Bra dialog mellan oss under processen!.
    2022-06-03 Verifierad kund
    Bra bemötande
    Trevlig och tydlig
    Ett väldigt bra intryck
    2022-06-03 Verifierad kund
    Elin är trevlig och det var smidigt att köpa hus med henne som mäklare. Vi fick en visningstid dagen efter vi ringde och hon kunde svara på alla våra frågor. Hon är också bra på att gå genom hela avtalet och förklara. Tack!
    2022-06-02 Verifierad kund
    Smidig hjälp vid köp, hjälptes smidigt åt vid fullmakt då vi bodde långt ifrån.
    2022-06-01 Verifierad kund
    Bra information. Kundvänlig. Intresserad säljaren och kundens önskemål.
    2022-05-23 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande. Elin är klar och tydlig och mycket proffsig. Vi är klart nöjda
    2022-05-17 Verifierad kund
    Arvid was really helpful and responsive person. Always happy to hear us and to explain everything in detail.
    2022-05-16 Verifierad kund
    Allt enligt förväntan. Snabbt och smidigt och vi hade bra kontakt med Arvid under hela processen.
    Han var profesionell, kunnig och trevlig.
    2022-05-14 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande, snabb och enkel affär! Jättenöjda!
    2022-05-14 Verifierad kund
    Fruktansvärt duktig och engagerad mäklare. Efter att varit på flertalet visningar så kan jag med gott samvetet säga att Arvid var den absolut bästa. Han hade stenkoll på såväl området och allt som hade att göra med objektet i fråga.
    2022-05-10 Verifierad kund
    Trevlig, tillmötesgående och svarar alltid i telefonen.
    2022-04-23 Verifierad kund
    Elin är bäst! Proffsig, hjälpsam och svarar alltid snabbt på alla frågor och hjälper till med allt från start till mål. Vi är så nöjda!
    2022-04-22 Verifierad kund
    Trevlig kompetent och professionell