Alla kategorier Mäklare Uppsala Östhammar Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Östhammar

Fastighetsbyrån Östhammar

Drottninggatan 7, 742 36 Östhammar — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån Östhammar!

Ungefär 1 timme nordöst om Uppsala ligger Östhammar, en idyllisk tätort där du kan åka båt hela vägen in till centrum. Här finns restauranger, caféer och annan service som butiker, banker och sjukhus. Oss hittar du på Drottninggatan i Östhammar, men vi jobbar inte bara i Östhammar utan även i Öregrund och Gräsö, Alunda, Österbybruk och Gimo med omnejd.

Att vara mäklare på en mindre ort som denna är en stor fördel när det kommer till lokalkännedom och ett nära kontaktnät. Det har utvecklats båda genom åren och tillsammans vet vi var köpare och säljare finns, vad de vill se och hur vi kan hjälpa båda parter till en så bra bostadsaffär som möjligt.

Kontakta oss eller kom in och prata med oss på kontoret om du har frågor kring bostad och fastighet i Östhammarområdet! Välkommen!
13:00-17:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 287 kunder tycker om Fastighetsbyrån Östhammar

• 2019-05-24

Helena F skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Linnéa gav ett professionellt intryck redan från start, ett intryck som höll i sig under hela processen. Hon var noggrann, hjälpsam, snabb i sin respons och höll oss uppdaterade. Jag rekommenderar varmt Linnéa. Läs mer
  • 2019-05-24

Freddie T skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Fritidshus, Linnea genomförde köpet mycket proffitionellt för oss och gjorde det möjligt att vi och säljaren fick en mycket bra reaktion som gjorde affären både smidig och säker. Linneas personlighet skapar förtroende, glädje och motivation att genomföra köpet. Läs mer
  • 2019-05-22

Stefan F skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Linnéa hjälpte oss sälja vårt sommarhus med ett stort mått av professionalism, driv och tydlighet. Vi upplever att det blev en mycket lyckad affär för alla involverade både vi som säljare och köpare. VI kan varmt rekommendera Linnéa till andra. Läs mer
  • Anne R

2019-05-17

Anne R skrev om Emelie Stendahl en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Sålde en lägenhet via Fastighetsbyrån. Jag är otroligt nöjd med hela affären. Från första kontakt med mäklare, fotograferingen, visningarna och försäljningen. Professionellt och vänligt bemötande från mäklaren hela vägen från start till slut. Jag kommer absolut att anlita Fastighetsbyrån i Östhammar för eventuella fastighstsförsäljningar i framtiden. Läs mer
  • 2019-05-16

Johnny T skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Trevligt o bra bemötande. Jag har köpt en lägenhet sv honom. Läs mer
  • 2019-05-14

Dejan G skrev om Emelie Stendahl en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    En väldigt duktig mäklare, lätttillgänglig och bra på ge ut information . Läs mer
  • Tomas F

2019-05-12

Tomas F skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Hon var grym och proffsig mycket vänlig kan verkligen rekommendera henne för andra Läs mer
  • 2019-05-06

Jonas K skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Vi upplevde Anders som ovanligt kunnig som mäklare (inte bara en "säljartyp"). Vi köpte ett fritidshus från 70-talet, och han var duktig i att förklara objektet, och hur vi kunde lösa olika problem som fanns. Han var mycket bra i att möta upp oss som köpare, och medlade bra mot säljaren.
    Vår upplevelse av Anders är mycket positiv, engagerad, tillmötesgående och kunnig! Läs mer
  • 2019-04-28

Peter Ö skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Hej!
    Köpte en liten lgh som Anders kolleger fixade utmärkt.
    Anders var med vid själva pappersjobbet med säljaren. Affären gick utmärkt och Anders var trevlig och proffsig. Läs mer
  • 2019-04-18

Leif B skrev om Emelie Stendahl en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Trevlig, påläst, bra återmatning på frågor, intresserad, inte pådrivande på något sätt, Läs mer
  • 2019-04-11

Mona A skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Sålt ett hus blev bemött på bästa möjliga sätt Läs mer
  • 2019-04-09

Bengt Ove D skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Jag köpte en villa i Östhammar ,bemöttandet var trevligt och rakt. Läs mer
  • 2019-04-07

Gunwor E skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Vi har köpt en villa och upplevde som innan alltid blivit mycket gott bemötande. Anders ger ett väldigt gott intryck och har mycket kunskap. Han är bara bäst. Läs mer
  • Andrew L

2019-04-03

Andrew L skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    I started looking for a home last year. I had a bad experience with another company and then sent Linnéa and email. She responded within 30 mins where the other company was 21 days since my last contact. I was eager to sell my house although there was nothing available in my price range. Linnéa met with me and we proceeded to get everything ready so that when a home came on the market I would be ready. The wait was long and frustrating however a house did come on the market and I was successful. As it happens it was with the same office. My house then went on the market and the same day it went active on hemnet, Linnéa was contacted with a prospective buyer. It sold 2 days later at 33% over asking. The overall experience has been terrific. I will definitely recommend Fastighetsbyrån Osthammar to everyone. As you can tell Swedish is not my first language however the support in the office was excellent through both transactions. Läs mer
  • 2019-03-29

Maria W skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Jag har sålt min lägenhet genom Linnea, hon är kunnig och noggrann i sitt jobb.
    Hon har svarat på alla våra frågor, med enkelhet och professionalitet.
    Hon guidade oss genom hela processen.
    Hon levde upp till alla förväntningar jag hade och lite till!
    Hon gjorde det enkelt att sälja lägenheten. Läs mer
  • Patrick C

2019-03-29

Patrick C skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Köpte bostadsrättslägenhet. Supertrevlig bemötande och proffsig. Läs mer
  • 2019-03-28

Sara M skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Bra upplevelse av mäklaren, saklig. Sålt lägenhet. Läs mer
    2019-03-29 Linnéa L svarar Sara M
    Tack! Så kul att höra! Mycket roligt att få hjälpa till med er lägenhetsförsäljning och ännu roligare när affären gick så snabbt o smidigt och att alla verkar så nöjda! Vänliga hälsningar Linnéa
  • Henrik S

2019-03-07

Henrik S skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Köpt villa i Gimo. Fick ett korrekt och mycket proffsigt bemötande och fick svar på de frågor vi hade. Läs mer
    2019-03-12 Linnéa L svarar Henrik S
    Tack så mycket Henrik, vad roligt att höra! Riktigt roligt när en affär knyts ihop så bra som här, att alla är så nöjda! Stort lycka till i nya huset! Vänliga hälsningar Linnéa
  • 2019-03-06

Stina P skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Rekommenderad. Allt fungerade ok och genomgång av kontrakt bra! Läs mer
    2019-03-12 Linnéa L svarar Stina P
    Tack Stina för rekommendationen! Roligt att höra att ni är nöjda! Lycka till i er nya lägenhet nu! Vänliga hälsningar Linnéa
  • 2019-03-02

Serif M skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Fantastisk bra.kan sitt jobb,väll bemötta . Läs mer
    2019-03-12 Linnéa L svarar Serif M
    Tack så mycket!! Efter längre tid än väntat hittade vi en köpare och det känns som att det inte kunde ha blivit bättre, så himla kul! Ha det fint! Vänliga hälsningar Linnéa
  • 2019-02-20

Joakim S skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Köpte och sålde via samma mäklare. Bra engagemang och gjorde allt för att allt skulle gå i lås. Läs mer
  • 2019-02-13

Britt W skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Duktig mäklare, allt har gått bra från första början. Mycket nöjd. Läs mer
    2019-03-29 Linnéa L svarar Britt W
    Tack, så roligt att få läsa det även här! Ha det fint och vi stöter garanterat på varandra här i Östhammar när du är på besök! Vänliga hälsningar Linnéa
  • Per E

2019-02-05

Per E skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Sålt ett Fritidshus. Bra kontakt under hela processen både per SMS och telefon mina bäst rekommendationer. Läs mer
  • 2019-01-24

Paula G skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Tillmötesgående och påläst
    Lätt att få kontakt med Läs mer
  • 2019-01-05

Verifierad kundrelation
    Gunnar H skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Mycket trevlig och sympatisk. Uteblev tyvärr vid säljare och köpares viktigaste köpekontrak- och köpebrevsmöten. Läs mer
  • 2018-12-28

Max B skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Sålde fritidshus via Linnéa. Hon var mycket professionell och tillmötesgående. Läs mer
  • 2018-12-27

Sanna H skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Toppen bra bemötande och kändes super bra! Läs mer
  • 2018-12-26

Viktor P skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Sammanfattningsvis skulle jag säga att Linnéa är en mycket kunnig och strukturerad mäklare med helt rätt attityd. Läs mer
    2019-03-29 Linnéa L svarar Viktor P
    Tack så mycket Viktor för dom orden! Mycket roligt att få hjälpa till i samband med köpet utav din nya lägenhet! Stort lycka till där nu! Vänliga hälsningar Linneéa
  • 2018-12-26

Stefan M skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Ok saknades dock vid skrivning och slutbetalning
    En annan mäklare hjälpte oss Läs mer
  • 2018-12-15

Birgit H skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Jag har sålt ett fritidshus. Kontaktade fastighetsbyrån där mäklare Linnea Lundh fick uppdraget. Hon var kunnig och värderade mitt hus till 1500000-1600000. Fick 1500000, det var lite "trögt" i början då det är köparnas marknad, men Linnea lyckades få en köpare, som jag också är nöjd med. Linnea gjorde ett bra jobb. Jag kan mycket gärna rekommendera henne . Fastighetsbyrån kan vara stolt över henne. Läs mer
  • 2018-12-14

Martin L skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Toppen mäklare från visning till affär. Linnéa kändes personlig och var lättsam att ha att göra med. Läs mer
  • 2018-12-14

Ylwa E skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Medveten och kundvänlig. Hjälpsam Läs mer
  • 2018-12-12

Jan T skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Bara positiva erfarenheter. 😊👍🏼
    Anders är kunnig,trevlig och man kan lita på honom.
    Vi har köpt ett hus

Köpt ett Hus, en snabb och smidig affär. Läs mer
  • 2018-12-10

Curt-Erik J skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Sålt en lägenhet i Gimo.
    Mycket bra bemötande av mäklaren.
    Kontakterna fungerade utmärkt.
    Försäljningen gick efter förväntan. Läs mer
  • 2018-12-08

Markus G skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Trevlig mäklare som gav ett professionellt bemötande från början till slut. Att köpa/sälja något ska vara enkelt och utan krusiduller och detta lyckades hon med galant. Kommer med största sannolikhet återkomma vid framtida försäljning :) Läs mer
  • 2018-12-07

Mattias D skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Ett professionellt och trevligt bemötande, mycket hjälpsam. Läs mer
  • 2018-12-07

Lena O skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Jag har köpt en lägenhet och sålt ett hus. Mäklaren mycket trevlig och proffsig.
    Kan varmt rekomdera henne. Läs mer
  • 2018-12-06

Lennart C skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Vi har sålt vår villa i Alunda och tog kontakt med Anders efter-
    som han tidigare har värderat vårt hus.
    Anders gjorde ett bra intryck på oss och bemötte oss på ett
    föredömligt sätt.
    Vi hade förväntat oss ett visst pris och Anders tyckte det var
    var gångbart men sedan blev det en budgivning som slutade med ett pris som var helt fantastiskt. Anders levde väl upp till
    våra förväntningar och med därtill!
    Sammanfattningsvis så är vi mycket nöjda med Anders insats. Läs mer
  • 2018-12-06

Marie S skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Har köpt en villa med tillhörande uthus.
    - hon var lite svår att få tag på.
    - efter lite problem med diverse saker, ej städat och utplockat, så kliver hon in och medlar mellan oss och säljarna. Läs mer
  • 2018-12-04

Josue C skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Har sålt en lägenhet i Gimo. Linnéa har sköt sig exemplariskt och har ställt upp i alla väder. Läs mer
  • 2018-11-26

Magnus L skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Supertrevlig bra, lite mindre koll på arrendena Läs mer
  • 2018-11-21

Erik Ö skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    En jätte bra och toppen mäklare!! Jätte glad att jag valde Linnea Lund som mäklare! Läs mer
  • 2018-11-20

Marie A skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Anders är duktig, drivande och väldigt hjälpsam. Läs mer
  • Merit N

2018-11-18

Merit N skrev om Emelie Stendahl en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Jag både köpte och sen sålde mitt hus med hjälp av Emelie Stendahl. Jag har tittat på många objekt i kommunen och därigenom träffat många mäklare. Men det finns bara en enda mäklare i hela området som jag känner förtroende för. Både som köpare och säljare och det är Emelie Stendahl. Hon är otroligt professionell, kunnig, charmig, förtroende ingivande och ödmjuk.
    Hon är således den mest perfekta mäklaren. Läs mer
  • 2018-11-18

Matts skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Bostadsrätt i äldre fastighet med renov.behov

Linnéa har uppträtt professionellt på alla sätt, lugn realistisk van att hantera kunder glad och positiv. Blev således bemött på bästa sett.
    Förväntningarna har har överbryggats

De rutiner och pappersexercis som hon måst hantera har hon klarat bra, tålmodigt utan att provocerats trots mina antydningar om overkill. Tyder på personlig mognad och profession. Läs mer
  • Kersti I

2018-11-16

Kersti I skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Jag har sålt min bostad. Allt har fungerat smidigt och bra. Bemötandet har varit perfekt och allt har utförts enligt mina förväntningar. Kan inte ha varit bättre! Läs mer
    2018-11-16 Linnéa L svarar Kersti I
    Tack så mycket för det fina omdömet! Mycket roligt att få hjälpa till med försäljningen och att ni vänder er till oss igen! Vänliga hälsningar Linnéa
  • 2018-11-12

Camilla H skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Vi har sålt vårt hus via Anders samt köpt lägenhet via Anders och vi är mycket nöjda med bemötandet samt övrig service.

Kan varmt rekommendera Anders Lindgren på Fasighetsbyrån. Läs mer
  • 2018-11-12

Jessica L skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Köpt en tegelvilla från 1969
    Väldigt trevlig och tillmötesgående.
    Jag tycker Linnéa hade dom förväntningar som jag krävde. Rak och tydlig. Väldigt nöjd.
    Hon var tålmodig då jag va och tittade flera gånger så kändes som hon brydde sej vad jag ville. De kändes bra 😊🌸 Läs mer
    2018-11-16 Linnéa L svarar Jessica L
    Mycket roligt att höra, tack! Stort lycka till i ert nya hus nu! Vänliga hälsningar Linnéa
  • 2018-11-11

Matts skrev om Fastighetsbyrån Östhammar
    Uppfyllt våra förväntningar på bästa sätt Läs mer
    2018-11-16 Linnéa L svarar Matts
    Så roligt att höra! Försäljningen gick verkligen bättre än väntat, kul! Vänliga hälsningar Linnéa

Drottninggatan 7, 742 36 Östhammar