Fastighetsbyrån Östhammar

Snittbetyg
4.7
Ring 0173-170 15 Dela

Om företaget

Välkommen till Fastighetsbyrån Östhammar! Ungefär 1 timme nordöst om Uppsala ligger Östhammar, en idyllisk tätort där du kan åka båt hela vägen in till centrum. Här finns restauranger, caféer och annan service som butiker, banker och sjukhus. Oss hittar du på Drottninggatan i Östhammar, men vi jobbar inte bara i Östhammar utan...

643 omdömen om Fastighetsbyrån Östhammar

Sedan starten hos Reco 2013

Visar 643 omdömen med 4.7 i snittbetyg
Pär E
Gimo

Elin gör ett mycket proffsigt och kunnigt intryck, och är en väldigt trevlig person. Vi har gjort både en köp- och en sälj-affär, båda skötta på ett mycket smidigt sätt. Jag rekommenderar Elin varmt,.

Jonathan F
Östhammar

Bara bra, hon är trevlig och proffesionell.

Pär E
Gimo

Mycket kunnig, tillmötesgående, noggrann och förtroendeingivande.

Anette R
Gimo

Elin gav ett varmt och proffsigt bemötande. Vi fick all information vi frågade om och hon höll oss uppdaterade. Vi fick snabba svar och även en snabbt ordnad extra bisning.

Lennart B
Östhammar

Elin var väldigt professionell och hjälpsam. Snabb respons i all kommunikation, väldigt organiserad och kunnig.

Murat Ö
Köpte en tomt med hjälp av Emelie Stendahl en del av Fastighetsbyrån Östhammar
Östhammar

Bästa snabb servis enkel och tydlig förklaring hjälpsam ,trevlig och mycket profs arbete bästa Emelie Mvh Murat

Robin A
Österbybruk

Fick ett bra bemötande då vi gick i säljtankar av våran villa och kände direkt att vi valt rätt när vi tog beslutet att sälja. Bra kontakt och fick svar på alla frågor om det var något vi funderade över. Kan varmt rekommendera Elin.

Elin F
Österbybruk

Så nöjda över vårt val av mäklare. Elin har varit lyhörd, effektiv och även väldigt anpassningsbar.

Linus Z
Österbybruk

Elin var väldigt trevlig på visningen. Jag upplevde henne som insatt och kunnig och kunde svara på de flesta av våra frågor, och det hon hon inte visste tog hon snabbt reda på och gav oss svar inom någon dag. Vid konraktsskrivningen var hon välkomnande och skötte allt på ett pedagogiskt och avslappnat sätt. Med Elin känner man sig sedd och personligt bemött.

Kristina B
Östhammar

Tillmötesgående, proffesionell, kunnig om objekten, inget är omöjligt. Glad, trevlig och är lätt att ha kontakt med

Fredrik S
Österbybruk

Elin har skött försäljningen av min fastighet på ett mycket bra sätt och detta trots att förutsättningarna varit något speciella. Klara besked och instruktioner, ett stort antal intresserade och ett tillfredsställande resultat efter budgivning,.

Josefin S
Öregrund

Enkel att komma i kontakt med Proffsig

Agneta G
Öregrund

Bra och tydlig information och ett trevligt bemötande.

Bertil S
Gimo

Trevlig kunnig, Vi blev väl bemötta, tog sig tid att bemöta våra undringar. Vi är nöjda båda två.

Tomas N
Öregrund

Elin har ingett mig STORT förtroende, och har med löpande intervall kontaktat mig med händelseförändring i aktuellt försäljningsärende, intill slutligt underteckning av båda parter av kontrakt för försäljning av Hummelvägen 5 i Öregrund, Östhammar Kommun. Kort sagt en mycket noggrann person som naturligtvis glatt mig, då jag arbetat som den första konsult i Norrbotten inom området kvalitet ISO 9000. Hälsning från en mycket nöjd Thomas av Elins arbetsinsats!

Cecilia A

Professionell, serviceinriktad och trevlig

Kim K
Gimo

Glad.trevlig. har bra koll på saker. bra minne 🤪hör vad man säger osv. ordning å reda.

Gunilla K
Östhammar

Kunnig, proffsig och alltid tillgänglig för frågor.

Mikael P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Hugo Jansson en del av Fastighetsbyrån Östhammar
Alunda

Han gjorde ett bra jobb och höll oss informerade hur det fortlöpte med försäljningen.

Gunilla P
Alunda

Ung, trevlig och ambitiös. Vi hade inte så stora förväntningar, eftersom bostadsmarknaden gått ner. Allt har skötts mycket professionellt och smidigt. Vi blev rekommenderade ett utgångspris av mäklaren och försäljningen sluttade strax över det priset. vi är mycket tacksamma och nöjda

Ylva B
Österbybruk

Jag upplever Elin kunnig , korrekt, vänlig, tillmötesgående mm Jag är nöjd med mitt val av mäklare. Ger enbart gott betyg.

Anton B
Österbybruk

Bra, seriös och påläst om objektet

Svante K
Alunda

Mycket trevligt bemötande, glad och positiv, en frisk fläkt. Våra förväntningar var att i bästa fall få huset sålt och det klarade hon helt galant med sitt kunnande och engagemang. Hennes empati för oss äldre som har svårt med nyheterna inom datavärlden har hon hjälpt oss mycket med att förklara det som var svårt för oss. Hon har gjort ett mycket bra jobb och försäljningen gick väldigt snabbt och galant för oss. Sådana som Fanny bör det finnas flera av.

Anita G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fanny Palsander en del av Fastighetsbyrån Östhammar
Östhammar

Vi blev mycket trevligt och proffsigt bemötta. Våra förväntningar blev tillgodosedda. Fick snabb och bra info hela tiden

Jens E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Ahlund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
Östhammar

Fick ett väldigt trevligt bemötande av Elin och hon kommunicerade väldigt bra med mig under hela försäljningsprocessen. Jag är väldigt nöjd med mitt val av mäklare.

Gert E
Östhammar

Lättillgänglig och tillmötesgående. Elin svarade tålmodigt och pedagogiskt på alla våra frågor. Rekommenderas starkt.

Ida E
Östhammar

Mycket trevlig och kommunikativ! Visade en förståelse för mina behov. Hela affären gick lugnt och smidigt och jag upplevde aldrig en stress kring någonting.

Ritva C
Öregrund

Tycker väldigt bra om henne. Hon är kunnig och kan allt. Trevlig kvinna.

Anna B
Östhammar

Mycket vänligt och personligt bemötande. Affären är inte avslutad ännu.

Sofia V
Öregrund

Hon förklarade allt bra, gick ordentligt igenom kontraktet och svara snabbt på frågor och meddelanden.

Teija H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Fanny Palsander en del av Fastighetsbyrån Östhammar
Gimo

Bemött på ett väldigt trevligt och ödmjukt sätt. Hade inga förväntningar, men hon var jätteduktig i sitt jobb och hjälpsam.

Krister S
Österbybruk

Trevlig och öppen person Man känner förtroende för henne och henne skicklighet och erfarenhet som mäklare. Lugn och metodisk i sitt arbete. Lätt att få kontakt med.

Camilla E
Österbybruk

Mycket förtroende ingivande mäklare. Kunnig och är mycket informativ och är snabb på att svara. Har ett mycket trevligt sätt och ett professionellt bemötande. Rekommenderas varmt.

Erica K
Österbybruk

Tillmötesgående, professionell och glatt humör!

Per E
Östhammar

Hon gjorde sitt jobb, vänligt och engagerat från första kontakten i december till kontraktsskrivning i juni.

Per G
Alunda

Hej Fanny är fantastiskt !! Jag har inte behövt gjort någonting allt har bara flutit på från första träffen till huset blev sålt

Mats L
Gräsö

Trevligt bemötande och kompetent hantering av köpprocessen från början till slut. Jag har stött på flera mäklare genom åren och hon ligger i topp.

Victoria Birgit H
Alunda

Utförde sitt uppdrag med bravur. Kan varmt rekommendera henne till alla som går i säljtankar.

Ola P
Östhammar

Hon va trevlig o påläst o bra bemötande med information hur allt går till

Benjamin L
Österbybruk

professionellt bemötande, har svar på alla frågor om inte så tar hon reda på dom! rekommenderas starkt!

Carl-Olof L
Alunda

Hon tog emot mig på ett oerhört vänligt sätt trots att säljaren redan var redo att teckna kontrakt med annan köpare. Jag kunde inte ha fått en bättre mäklare trots att jag under 2021 och 2022 haft två mycket skickliga mäklare på Widerlövs i Uppsala. Hon kommer att bli en stor tillgång för sin arbetsgivare.

Pontus Ö
Alunda

Vi har blivit bemötta bra och Fanny är Väldigt trevlig och kan sin sak inom yrket. Bra på att förklara saker och berätta hur allt går till. Vi är väldigt nöjda med försäljningen och valet av mäklare.

Allan Z
Öregrund

Skärpt , påläst, tydlig och bra!👍

Rasmus S
Öregrund

Väldigt trevlig, snabb på att svara, flexibel.

Jennifer L
Alunda

Tillgänglig, kunnig & pålitlig!

Frida L
Alunda

Bra bemött, trevlig och kunnig!

Kent-Olof A
Gräsö

Elin kändes helt rätt från första början, seriös, noggrann och kunnig. I bistra tider som dessa så får man jobba lite extra och jag upplevde ett positivt engagemang hela vägen in mål.

Elaine H
Gimo

Väldigt nöjd med vår första bostadsaffär. Fanny gjorde det till en bra upplevelse.

Jan Olof A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Ahlund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
Öregrund

Elin känns kunnig och har ett proffsigt bemötande. Alltid vänlig och hjälpsam.Vi rekommenderar henne på det varmaste.

Mathias F
Öregrund

Trevligt och korrekt bemötande. Besvarade de frågor jag hade inom rimlig tid. Som köpare är jag nöjd med den service som givits.

Filtrera omdömen