Läs vad 345 kunder tycker om Fastighetsbyrån Östhammar 2

• 2020-12-26
    Köpt bodtadsrätt i Östhammar. Allt fungerade mycket bra.
    Agneta S
    • 51.5 m²
    • Östhammar
    köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
  • 2020-12-24
    Köpte hus. Första mötet på visningen var bra, det var avslappnat och fick gott om tid att ställa frågor. Det var också lätt att komma i kontakt med honom över telefon efter visning för att ställa mer frågor.
    Jonathan R
    • Östhammar
    köpte sitt hus med hjälp av Arvid Holgersson en del av Fastighetsbyrån Östhammar
  • 2020-12-08
    Han är kompetent i sitt arbete. Vi är nöjda att vi har haft Arvid som mäklare. Han är otroligt snäll och vänlig. Kan bara nämna positiv om Arvid.
    Mahmut O
    • 175.0 m²
  • 2020-12-01
    Elin skötte försäljningen av våran villa otroligt bra! Allt gick snabbt och smidigt. Elin är noggrann, kunnig och lätt att nå! Rekommenderas varmt!
    Jennie N
    • 94.0 m²
  • 2020-11-24
    Köpt bostadsrätt snabb och bra affär
    Jan Ove B
    • 77.0 m²
  • 2020-11-22
    Vi har sålt våran villa med hjälp av mäklaren Anders Lindgren.
    Mäklaren har bemött oss mycket bra med information om vad som händer under processen både per telefon och personliga möten.
    Mäklaren har uppfyllt våra förväntningar mycket bra.
    Vi rekommenderar gärna mäklaren Anders Lindgren.
    Camilla E
    • 140.0 m²
  • 2020-11-19
    Köpt en sommarstuga.
    Bra bemötande av Arvid, kändes väldigt insatt och kunnig om objektet och området.
    Gav ett kompetent intryck.
    Fick intryck att han månade om Säljaren och oss som köpare.
    Lagom "säljig".
    Lugn, stabil och metodisk.
    Minus för att Mäklarfirman ej kunde hantera betalning från två banker, känns omodernt.
    Lena Z
    • 44.0 m²
  • 2020-11-07
    Sålde ett skogsskifte och det fungerade alldeles utmärkt. Jag tycker att Anders gjorde ett riktigt bra jobb med försäljningen då han fick ett bättre pris än vad jag väntat mig.
    Johan F
  • 2020-10-26
    Försäljning av fritidshus sent på hösten. Arvid har med stort engagemang och glatt humör lotsat affären till ett lyckligt slut. Bra person att diskutera med. Hög tillgänglighet. Jag skulle gärna anlita Arvid flera gånger.
    Gun-britt Anna Maria L
    • 44.0 m²
    • Öregrund
    sålde sitt hus med hjälp av Arvid Holgersson en del av Fastighetsbyrån Östhammar
  • 2020-10-25
    Köpte sommarhus i Östhammar.
    Kände mig väl omhändertagen av Anders genom hela säljprocessen.
    Vänligt och proffesionellt bemötande samt snabba återkopplingar gör att Anders inte kan få annat än 5 av 5 i betyg.
    Kommer inte tveka det minsta att be Anders om hjälp med en eventuell framtida försäljning.
    Mikael L
    • 74.0 m²
  • 2020-10-16
    Både sålt och köpt via min mäklare, vilket har varit mycket smidigt. Anders har varit både trevlig och tillmötesgående genom bägge affärerna. Ett professionellt bemötande genom hela processen. Rekommenderas varmt!
    Carola R
    • 198.0 m²
  • 2020-10-11
    Trygg och erfaren mäklare som inger förtroende hos såväl säljaren som köparen.
    Heléne J
    • 113.0 m²
  • 2020-10-11
    Fanny hjälpte oss med köpeskontrakt för Nypongatan 4 i Öregrund. Bra koll och ordning på allt. Lugnt och supertrevligt bemötande, allt gick bra och smidigt!
    Daniel Å
    • 127.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Fanny Palsander en del av Fastighetsbyrån Östhammar
  • 2020-10-07
    Anders Lindgren har en stor erfarenhet och lösnings orienterad. Stor tillgängligheter jag önskat det.
    Jag sålde en mindre lägenhet men är säker på att Anders egenskaper passar för alla typer av objekt.
    Jörgen R
    Jörgen R
    • Alunda
    sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
  • 2020-10-06
    Sålde min lägenhet.
    Kommer alltid att rekommendera Elin Ahlund, tycker hon har gjort ett fantastiskt jobb!!
    Otroligt bra återkoppling och information om allting (vilket är A och O enligt mig) Hon är alltid trevlig, glad och positiv vilket smittar av sig otroligt mycket.
    Elin kan även väldigt mycket och hon ger bra information om saker som en annan inte förstår.
    Jag kan säga att Elin är den bästa mäklaren jag någonsin haft och då har jag haft 2st mäklare tidigare.
    Kommer rekommendera Elin till alla som säger att dem ska sälja eller köpa.
    Om jag någon gång ska köpa eller sälja något så kommer jag absolut att kontakta Elin igen!!
    Riktigt duktig tjej som kommer komma otroligt långt i sin karriär!!
    Jennifer H
    • 62.6 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Ahlund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
  • 2020-10-02
    Jag och min sambo har sålt en bostadsrätt.
    Mycket bra bemött av mäklaren Anders.
    Engagerad duktig mäklare.
    Anders levde upp till våra förväntningar.
    Trevlig, lyhörd, gav oss fortlöpande information om försäljningen.
    Iris V
    • 82.0 m²
  • 2020-09-29
    Jag och min man har köpt lägenhet och sålt hus. Mäklare Arvid Holgersson har varit mycket informativ och ofta hört av sig både före och efter visningar och under budgivningstiden. Jag och min man har känt oss trygga både gällande köp och försäljning då Arvid visat sig ha stora kunskaper i alla detaljer.
    Arvid levde mer än väl upp till våra förväntningar av hur en bra mäklare ska vara.
    Vi kommer att rekommendera Fastighetsbyrån och Arvid Holgersson till vänner och bekanta som är i begrepp att sälja eller köpa boende.
    Britta Kristina F
    • 4:a
    • 99.0 m²
    • Östhammar
    köpte sin lägenhet med hjälp av Arvid Holgersson en del av Fastighetsbyrån Östhammar
  • 2020-08-31
    Vi har sålt vår lägenhet på Terrilörsgatan 6, i Östhammar.

Arvid har varit engagerad, informerat oss fortlöpande. Visat lägenheten varje vecka!!

Väldigt behaglig, kan sin sak, en person som verkligen lyssnar på kundens önskemål.

Vi har sålt både hus och lägenheter hemma i Sverige och när vi bodde utomlands och haft kontakt med många mäklare.

Vi kommer absolut rekommendera Arvid till våra vänner och bekanta som går i säljtankar!

Leena och Ben Rung
    Leena R
    Leena R
    • 4:a
    • 99.0 m²
    • Östhammar
    sålde sin lägenhet med hjälp av Arvid Holgersson en del av Fastighetsbyrån Östhammar
  • 2020-08-20
    Har sålt vår stuga, snabb handel, bra pris och professionell hantering från mäklaren.
    Andreas Bror B
    • 70.0 m²
  • 2020-08-19
    Fantastisk mäklare som ger ett professionellt och lugnt intryck. Mycket hjälpsam och inger stor trygghet som säljare, rekommenderas starkt.
    Filip U
    • 57.0 m²
  • 2020-08-17
    Anders var engagerar och svarade på alla mina frågor (och de var många).
    Ralf L
    • 100.0 m²
  • 2020-08-03
    Har köpt en bostadsrätt. Utan kunskap om orten blev jag vägledd på ett bra sätt och fick hjälp med de frågeställningar jag hade inför köpet.

Upplevde mäklaren som kunnig och engagerad i området, så ... nu bor jag här.
    Yvonne L
    Yvonne L
    • 71.0 m²
    • Östhammar
    köpte sin lägenhet med hjälp av Fanny Palsander en del av Fastighetsbyrån Östhammar
  • 2020-07-27
    Jag köpte ett fritidshus i Östhammar kommun. Upplevde mäklaren som korrekt och trovärdig, lätt att få tag på och tydligt företrädande både säljare och köpare.
    Peter L
    • 101.0 m²
  • 2020-07-23
    Elin är Noggran och tydlig hon får högsta betyg av mig!
    Anette D
    • 87.0 m²
  • 2020-07-22
    Vi har köpt ett fritidshus genom Fastighetsbyrån i Östhammar. Mäklaren var rätt igenom trevlig att ha att göra med men usel på att kommunicera och att svara på frågor. Han undlät helt att svara på SMS eller intalade röstmeddelanden. Det var en krångligt köp (relaterat till säljarna) och vi hade verkligen behövt löpande information och stöd från mäklaren. I detta avseende är vi mycket besvikna.
    Pernilla D
    • 38.0 m²
  • 2020-07-18
    Hej, jag har köpt en lägenhet på Centrumvägen i Alunda och jag fick mecka hjälpa från Fanny.
    Jag tycker att mäklaren hon hjälpte mig makt ❤️❤️❤️❤️Tack.

Mvh Osamah
    Osama S
    Osama S
    • 50.0 m²
  • 2020-07-17
    Jag har köpt ett fritidshus i Öregrund.
    Mycket bra bemött av mäklaren (Elin)
    Hon levde upp till våra förväntningar.
    Lugn sansad och tydlig!
    Ulf Godén
    Ulf G
    • 69.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Elin Ahlund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
  • 2020-07-16
    Sålt en lgh 2 rok. Ett bra bemötande men hade förväntat mej ett högre slutpris men i utbrottet av covid 19 just då så var intresset svalt. Jag hade ifrågasatt arvodet från början och på henne lät det som vi skulle få ett lägre arvode men så blev inte fallet. Vet att andra som sålt lgh har fått betalt lägre arvoden, så det är min anmärkning för högt arvode.
    Maria J
    • 56.0 m²
    • Österbybruk
    sålde sin lägenhet med hjälp av Fanny Palsander en del av Fastighetsbyrån Östhammar
  • 2020-07-15
    Vi är nöjda med vår mäklare Anders. Eftersom han gick på semester så hade vi Alfred istället. Han gjorde ett gott intryck intryck och hade alltid ett gott bemötande.
    Vi är nöjda :-)
    Camilla L
  • 2020-07-14
    Köpte hus. Fick driva hela affären framåt själv. Svår att få tag i, fick påminna och be om svar via sms. Verkade inte så intresserad av just denna affär.
    Sissela C
    • 190.0 m²
  • 2020-07-14
    Vi sålde vårt hus med hjälp av Fanny. Till en början hände inte så mycket men sen tog det fart och försäljningen gick över förväntan.
    Ibland upplevde jag att vi inte visste vad som hände men ett sms till mäklaren så kontaktade hon oss inom kort.
    Gabriella B
    • 185.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Fanny Palsander en del av Fastighetsbyrån Östhammar
  • 2020-07-14
    Jag sålde en lägenhet och köpte ett radhus med hjälp av Fanny och tycker det har funkar superbra! Väldigt bra bemött från första början, hade nästan alltid svar på frågorna man hade och hade hon inte svar tog hon reda på det och återkom snabbt!
    Rekommenderar verkligen Fanny och fastighetsbyrån i Östhammar🙌🏼
    skrev om Fanny Palsander en del av Fastighetsbyrån Östhammar
  • 2020-07-14
    Köpt bostadsrätt mycket bra bemötande och trevligt sätt och levde upp till mina förväntningar på ett bra sätt
    Skulle jag sälja någon. Lägenhet så skulle jag anlita Fanny och rekommendera henne till vänner och bekanta
    Birgitta D
    • 67.0 m²
  • 2020-07-11
    Jätte bra hjälp med att sälja mitt ärvda hus
    ➕➕➕➕➕
    Mikael J
    Mikael J
  • 2020-07-07
    Vi har köpt ett fritidshus och hade förväntat oss lite mer snabb och proffessionell hantering framför allt av budgivningen. Nu blev information om bud upplagda väldigt sent på nätet inför visningen och påverkade troligen prisutvecklingen. I övrigt fungerade det bra i kontakterna med Anders.
    Arne P
    • 30.0 m²
    • Hargshamn
  • 2020-06-26
    Noggrann och trevlig. Fick mkt utförlig info redan före visning.
    Ingrid L
  • 2020-06-25
    Kompetent mäklare med personligt engagemang ! Hårt arbetande ! Hjälpsam ! Tog mig igenom en säljprocess som höll på att hänga upp sig ! Jag har bara bra erfatrenheter av Anders ! Sanda 436 heter min fastighet som precis blivit såld ! Han får dock vara rädd om sig så han inte bränner ut sig ! 🌻
    Lena C
    Agnes S
    • 45.0 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Ahlund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
  • 2020-06-24
    Hjälpsam, trevlig och kunnig !! På mindre än 2 månader har vi med hjälp av Anders köpt vårt Nya drömställe och sålt det gamla! Tusen tack för all hjälp Fastighetsbyrån
    Camilla P
    • 165.0 m²
  • 2020-06-22
    Försäljning av villafastighet.
    Bra kommunikation och bemötande.
    Bengt D
    • 199.0 m²
  • 2020-06-15
    Hej
    Vi har sålt en fritidsfastighet på Gräsö.
    Affären är inte helt klar för vår del, hade helst sett att ni hade skickat denna till mig någon månad efter att fastigheten har bytt ägare. För utom detta så har jag bara positiva erfarenheter av Anders.
    Hans W
    • 90.0 m²
  • 2020-06-11
    Sympatiskt och professionellt bemötande vid försäljning av fritidshus.
    Anna Elisabet W
  • 2020-05-25
    Jag har sålt en lägenhet med hjälp av Elin Ahlund.
    Elin har bemött mig på ett väldigt bra sätt och levt upp till alla mina förväntningar.
    Jag kan varmt rekommendera att Elin Ahlund som mäklare.
    Albin E
    • 45.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Ahlund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
  • 2020-05-18
    Bra service, positivt med flexibilitet och uthållighet
    Karin S
    • 51.0 m²
  • 2020-05-16
    Köpt en lägenhet.
    Vänligt bemöttande.
    Professionella.
    Samarbett levde upp till förväntningar.
    Wendy M
    • 33.0 m²
  • 2020-05-11
    Vi har sålt ett Fritidshus för 2 050 000kr
    Fanny har varit proffsig, kunnig och engagerad.
    Lite svår att få tag på vissa dagar och har inte återkommit på 24 tim vilket vi inte tycker är ok mitt i en affär.
    Åsa C
    • 55.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Östhammar
  • 2020-05-10
    Snabb saklig trevlig och kunnig köpte bostadsrätt
    Birgitta D
    • 67.0 m²
  • 2020-05-08
    Hej, jag sålde ett fritidshus. Jag har blivit trevligt bemött av Elin.
    Hon levde nog upp till förväntningarna vilka inte var mer än vad man förväntar sig av en etablerad mäklarfirma.
    Hon har uppträtt och agerat korrekt på ett trevligt sätt.
    Om jag ska sammanfatta upplevelsen så var Elin påläst och kunnig och gjorde sitt arbete enligt den mall som förmodligen finns. Hon är ju ung och skulle vinna på att vara lite mer avslappnad och personlig. ” bjuda på sig själv” men det kommer nog med ålder och självkänsla.
    På en skala 1 till 10 får hon 8 poäng !!
    Gunnar
    Gunnar M
    • 57.0 m²
  • 2020-04-30
    Köpt en villa och även sålt bra och smidigt upplägg med mäklaren Gillar verkligen tjänsten via hemsidan
    Camilla J
    • 108.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Elin Ahlund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
  • 2020-04-25
    köpt bostadsrätt
    Fick ang alla frågor jag hade ta reda på info själv,
    När mäklare ringer och säger att säljaren valt att sälja till mig men sedan fick ett högre bud ,fick jag se det på hemnet och jaga mäklaren ang budgivningen , flera dagar senare hör mäklaren av sig och frågar hur jag tar ställning till detta , vilken jag då bjuder över,
    MYCKET DÅLIGT HANTERAT
    Anna H
    • 5:a
    • 120.5 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Östhammar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte