Alla kategorier Mäklare Uppsala Östhammar Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Östhammar
Rekommenderat företag 2016 - Fastighetsbyrån Östhammar
Rekommenderat företag 2015 - Fastighetsbyrån Östhammar

Fastighetsbyrån Östhammar

Drottninggatan 7, 742 36 Östhammar — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Östhammar och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 122 kunder tycker om Fastighetsbyrån Östhammar

• Josefin S
    Josefin S skrev om Fastighetsbyrån Östhammar
    Jag är nöjd och tyckte jag fick ett mycket bra bemötande!
    2016-10-05 Linnéa L svarar Josefin S
    Så roligt att höra! Lycka till nu i ert fina fritidshus. Med vänlig hälsning Linnéa
  • Rudi R
    Rudi R skrev om Fastighetsbyrån Östhammar
    Hurtigt behaligt og godt arbejde
  • Johan T
    Johan T skrev om Fastighetsbyrån Östhammar
    Mycket bra bemötande men priset blir för högt när försäljningen sker utan visning eller stor inblandning av mäklaren.
  • Mikael W
    Mikael W skrev om Fastighetsbyrån Östhammar
    Mycket kunnig och trevlig personal!
  • Anneli W
    Anneli W skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Anders är en otroligt proffsig mäklare och vi är väldigt nöjd
  • Inger P
    Inger P skrev om Emelie Stendahl en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Hej! Vi fick ingen information om när vi skulle träffas och skriva kontrakt. Det var bankmannen på Nordea som informerade oss om detta. När sedan affären var klar och vi hade en del klagomål så känns det som vi fick dålig respons. Enl. uppgift så ska vi själva reda ut detta med säljaren. Det känns som när väl affären är avklarad så bryr man sig inte om kunden. Det känns inte roligt att betala över en miljon för en lägenhet som inte stämmer överens med man väntat sig och sedan inte får den hjälp man trodde man kunde få av mäklaren. I övrigt trivs vi med vår lägenhet och i Östhammar. Betyg mellan 2 och 3.
    2016-02-05 Emelie S svarar Inger P
    Hej Inger!
    Det var hemskt tråkigt att höra att du känner så. När det gäller synpunkter på lägenhetens skick får jag som mäklare tvärt emot vad man kanske kan tro aldrig agera som ombud för någon av parterna. Jag kan upplysa om vilka regler som finns och hur man som köpare kan gå till väga om man är missnöjd. Om det rör sig om allvarliga fel i bostaden kan ett juridiskt ombud kopplas in. Är det däremot mindre synpunkter på skicket är det alltid mitt råd att köpare och säljare i första hand själva försöker komma överens om en lösning som båda är nöjda med. Oavsett mina rekommendationer är det förstås alltid du som köpare som avgör hur du vill agera. Jag inser nu att jag inte varit tillräckligt tydlig med att informera er om detta och det ber jag givetvis om ursäkt för.
    Det är i alla fall roligt att höra att ni trivs bra i lägenheten!
    Hälsningar Emelie
  • Finn M
    Finn M skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    En bra och pålitlig mäklare som gör sitt bästa.
    Återkommer på telefon enligt överenskommelser.
  • Jokab F
    Jokab F skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Bra, engagerad!
  • Rose-marie C
    Rose-marie C skrev om Emelie Stendahl en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Mycket trevlig och tillmötesgående. Proffsig!
  • Christer M
    Christer M skrev om Emelie Stendahl en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Jag tycker att Emelie är en trevlig, tillmötesgående och kompetent person, tar reda på och återkommer om det är frågor som hon inte kan besvara direkt.
    Björn W skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Engagerad , kunnig och professionell
  • Rolf Å
    Rolf Å skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Jag anser att Anders Lindgren är en mycket duktig och ansvarsfull mäklare. Lättillgänglig o trevlig. Skulle varm rekommendera honom till vänner samt vid eventuella kommande fastighetsaffärer kommer jag att återkomma
  • Nadja O
    Nadja O skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    fantadtiskt bemötande, lätt tillgänglighet, god service och utmärkt utförande av båda uppdragen när det gälde både köp av mitt hus och försäljning av det. Tack för att ni hjälpte mig under mina otroligt komplicerade situationer och fick mig att känna mig trygg hos er. Anders Lindgrens Fastighetsbyrå rekomenderas varmt/Nadja Kivelä
  • Henry B
    Henry B skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Anders är en proffsig mäklare. Han svarade frågorna med noggrannhet när jag mötte honom. Dessutom är han mycket hjälpsam när man behöver special hjälp.
    Jag är mycket nöjd med att gör affär med honom.
  • Henrik J
    Henrik J skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Mycket gott okomplicerat bemötande. Anders hörde av sig när han lovat. Var trovärdig och helt befriad från floskler något vi uppskattade mycket. han kände till området vilket ytterligare förstärkte tilliten.
  • Eva M
    Eva M skrev om Emelie Stendahl en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Trevlig, positiv, tillmötesgående, snabb att följa upp frågor.
  • Markus E
    Markus E skrev om Emelie Stendahl en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Rekommenderas.
  • Susanne L
    Susanne L skrev om Emelie Stendahl en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Fick ett bra bemötande, mycket trevlig. Synd att det var mitt i semestern och att Emelie hann gå på ledighet innan affären var avklarad. Annars en trevlig mäklare, som gjorde sitt bästa.
    Skulle dock behöva läsa på lite mer om kluriga brunnar/pumpar och liknande för att bättre kunna beskriva lantliga objekt.
  • Josefine J
    Josefine J skrev om Emelie Stendahl en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Trevlig och duktig! Det kändes tryggt och bra. Vi är mycket nöjda med Emelie! Mvh Josefin och Jonas
  • Åke K
    Åke K skrev om Emelie Stendahl en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Mina kontakter med Emelie på Fastighetsbyrån i Östhammar har bqara varit positiva. Trevligt bemötande och klara besked.
    Å
  • Raffaele D
    Raffaele D skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Kunnigt, trevligt, engagerad. Det har varit ett nöje att ha haft Anders Lindgren som mäklare.
  • Torgel Ö
    Torgel Ö skrev om Emelie Stendahl en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Jag har inte flyttat in till min nya bostad än, men tycker ändå att Emelie agerat proffesionellt i ain kontakt med mig.
  • Roger K
    Roger K skrev om Emelie Stendahl en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Har inte så stor erfarenhet av mäklare men Emelie uppfyllde alla förväntningar. Hon agerade väldigt proffsigt och hjälpsamt under hela processen. Jag kan varmt rekommendera Emelie.
  • Catharina F
    Catharina F skrev om Emelie Stendahl en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Emelie arbetade proffsigt och försökte tillmötesgå mina önskemål så bra hon kunde. Hon svarade snabbt på mail och höll mig informerad. När affären skulle genomföras var hon mycket effektiv och hjälpsam.
  • Margareta S
    Margareta S skrev om Emelie Stendahl en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Tycker bra om Emelie. Hon är lätt att få kontakt med, proffsig, tillmötesgående Och alltid trevlig. En mäklare som jag helt klart skulle rekommendera till andra.
    Björn W skrev om Emelie Stendahl en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Fantastisk! Duktig, proffesionel och kunnig!
  • Gert-owe H
    Gert-owe H skrev om Emelie Stendahl en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Bra och proffsigt trevligt bemötande.
  • Mirjami N
    Mirjami N skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    sakkunnig,tillmötesgående,bra helt enkelt.
    2016-02-10 Linnéa L svarar Mirjami N
    Tack, kul att höra! Med vänlig hälsning Linnéa
  • Stefan H
    Stefan H skrev om Emelie Stendahl en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Hon var bra. Gjorde sitt jobb.
  • Gimo P
    Gimo P skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Anders Lindgren skapade ett stort förtroende direkt från första mötet och under hela affärens gång. Anders har ett stort kunnande i sitt arbete med fastighetsförsäljning och bemötande med kunder.
  • Lars B
    Lars B skrev om Emelie Stendahl en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Kunnig, intresserad, lyssnade och anpassade sig mycket väl till våra önskemål.
    Emelie var även engagerad efter köpekontraktet var påskrivet.
    ( Vilket skiljer sig från erfarenheten av tidigare mäklare.)
  • Kettil S
    Kettil S skrev om Emelie Stendahl en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Mycket trevlig mäklare. Lyssnade på vad jag sa och utförde uppdraget på ett mycket bra sätt, engagerad och professionell. Jag är mycket nöjd.
  • Sverre S
    Sverre S skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    korrekt och vänligt. Med en god anpassning till kunden.
    2016-01-21 Anders L svarar Sverre S
    Tack, vi hjälptes ju åt att lösa det som behövdes. Ha det gott.
  • Caroline H
    Caroline H skrev om Emelie Stendahl en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Snabb och bra service. Glatt och trevligt bemötande.
  • Lilliann K
    Lilliann K skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Vi fick den hjälp vi efterfrågade med ett socialt trevligt bemötande av en kunnig och opartisk mäklare med bra lokalkännedom.
    2016-01-21 Anders L svarar Lilliann K
    Tack, oerhört tacksam för att jag fick nöjet att vara er mäklare. Ha det gott.
  • Christel M
    Christel M skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Blev väl bemött och omhändertagen när vi hade kontakt, men budgivningen blev för utdragen tidsmässigt. Jag tror Anders missbedömde läget lite.
    2016-01-21 Anders L svarar Christel M
    Hej! Du har helt rätt, nybildad förening utan referenser sen tidigare och försiktigt budande. Blir förstås nervpirrande för de inblandade, även för mig. Ha det gott.
  • Willy O
    Willy O skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Han har varit tillmötesgående på alla sätt under den tid vi har anlitat honom.
    2016-01-21 Anders L svarar Willy O
    Tack, nöjet var på min sida. Ha det gott.
  • Christer A
    Christer A skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Anders Lindgren på Fastighetsbyrån i Östhammar är en mycket professionell fastighetsmäklare. Med sin kompetens om fastighetsmarknaden och förstålse för säljaren och köparens situationer skapar han trygghet och värde för alla parter
    2016-01-20 Anders L svarar Christer A
    Trevligt att höra, det hjälper mycket att vi har så härliga kunder. Ha det gott:)
  • Lotta V
    Lotta V skrev om Emelie Stendahl en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Mycket proffsig mäklare.
    Trevlig o tillmötesgående
  • Kent A
    Kent A skrev om Emelie Stendahl en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Emelie gav mig ett mycket välkomnande bemötande och gav ett sympatiskt intryck. Jag upplevde att det var en person som man kan lita på. Jag som kund fick all nödvändig information och allt fungerade utan anmärkning.
  • Anna J
    Anna J skrev om Emelie Stendahl en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Väldigt trevligt bemötande och jag känner mig väldigt nöjd med allt!
    Björn W skrev om Emelie Stendahl en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Hon har varit trevlig och kunnig och genomfört affären på ett utmärkt sätt.
  • Matilda V
    Matilda V skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    En jättebra mäklare! Trygg i sitt yrke, snabba svar på alla frågor man hade och otroligt hjälpsam med allt.
    2016-02-10 Linnéa L svarar Matilda V
    Tack så mycket Matilda! Så roligt att få hjälpa er med husköpet! Vänliga hälsningar Linnéa
  • Ann O
    Ann O skrev om Emelie Stendahl en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Inget att anmärka. Jag är helnöjd.
  • Berit R
    Berit R skrev om Emelie Stendahl en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Bra, hadde tänkt anlita henne till att sälja min sommar stuga i vår
  • Tobias Ö
    Tobias Ö skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Jag är väldigt nöjd med Linnéas hjälp när vi köpte våran lägenhet, allt fungerade smidigt och bra.
    2016-02-10 Linnéa L svarar Tobias Ö
    Tack, så roligt att höra! Hoppas ni trivs bra i er nya lägenhet! Med vänlig hälsning Linnéa
  • Uno Å
    Uno Å skrev om Emelie Stendahl en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Emelie är mycket trevligt och tillmötesgående och kunnig person.Hon är rätt person på rätt plats,
  • Lennarth W
    Lennarth W skrev om Emelie Stendahl en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Mycket bra, intresserad av att sälja objektet.
    Fick bra betalt för lägenheten.
  • Helena S
    Helena S skrev om Emelie Stendahl en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Profsig, lugn, kompetens och tillmötesgående. Svarar snabbt på frågor.
  • Evy J
    Evy J skrev om Emelie Stendahl en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Mycket bra bemötande och professionell hantering av det uppdrag som Emelie hade gällande försäljning av fastighet. Trevlig och ödmjuk och jag upplevde att hon var mån om att affären skulle möta bägge parters önskemål

Drottninggatan 7, 742 36 Östhammar