Alla kategorier Mäklare Uppsala Östhammar Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Östhammar

Fastighetsbyrån Östhammar

Drottninggatan 7, 742 36 Östhammar — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån Östhammar!

Ungefär 1 timme nordöst om Uppsala ligger Östhammar, en idyllisk tätort där du kan åka båt hela vägen in till centrum. Här finns restauranger, caféer och annan service som butiker, banker och sjukhus. Oss hittar du på Drottninggatan i Östhammar, men vi jobbar inte bara i Östhammar utan även i Öregrund och Gräsö, Alunda, Österbybruk och Gimo med omnejd.

Att vara mäklare på en mindre ort som denna är en stor fördel när det kommer till lokalkännedom och ett nära kontaktnät. Det har utvecklats båda genom åren och tillsammans vet vi var köpare och säljare finns, vad de vill se och hur vi kan hjälpa båda parter till en så bra bostadsaffär som möjligt.

Kontakta oss eller kom in och prata med oss på kontoret om du har frågor kring bostad och fastighet i Östhammarområdet! Välkommen!
13:00-17:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 333 kunder tycker om Fastighetsbyrån Östhammar

• 2019-09-18

Toni H skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Sålt en bostadsrätt

Linnéa har varit väldigt professionell, tydlig och kommunikativ.

Jag är väldigt nöjd med Linnéas agerande och det stöd hon gett mig genom hela affären. Läs mer
  • 2019-09-17

Annika S skrev om Elin Ahlund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Sålt en lägenhet i Öregrund. Blev väl bemött av mäklaren. Förväntade mig ett stort engagemang och stort kunnande när det gäller försäljning. Jag tycker Elin levde upp till det(trots sin unga ålder) Läs mer
  • 2019-09-16

Emmelie R skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Trevlig och professionell, lyhörd för mina önskemål och gett förslag på tillvägagångssätt som gynnar en god affär. Läs mer

Bernt L skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Har sålt en villa i Östhammarsområdet.
    Bemötandet var 5-stjärnigt.

Mina förväntningar överväldigades jätte bra.

Mäklaren tog alltid tid med oss o våra frågor
    Att priset sedan också blev mycket över förväntat vad kan man mer begära bara lycka !
    Hälsar Bernt Läs mer

Kamilla L skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    En toppen mäklare som vi fick all information som vi behÖvde.
    Hon sålde vårt hus med bravu. Läs mer

Kenneth T skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Sålt en villa i Östhammar Uppland Läs mer
  • 2019-09-12

Henrik B skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Lugn, saklig och proffitionell Läs mer
  • 2019-09-09

Marita Å skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Vi har köpt Askskär 9 och sålt Askskär 66.
    Vi har haft mycket fin kontakt med Linnéa Lund som har gjort ett mycket bra jobb. Läs mer
  • 2019-09-09

Henrik A skrev om Elin Ahlund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Elin har hjälpt mig på ett ytterst proffsigt sätt, hon har hjälpt mig attsälja mitt torp Gisslaränden 10 Harg och hjälpt mig köpa Sund 114 och Elin kommer få uppdrag att sälja mitt hus Sagahill Villagatan 27 inne i Östhammar.

Hon bemötte mig väl och uppfyllde alla förväntningar, Jag är mycket nöjd med Elin och Fastighetsbyrån Läs mer
  • 2019-09-05

Staffan R skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Anders Lindgren genomförde processen lugnt men engagerat. Alltid tilgänglig för att svara på fcrågor, med stöd av Fastighetsbyråns utmärkta informationsmaterial. Vi upplevde att vi fick kloka råd om prissättning, marknadsföring, besiktning, försäkring m.m.

Resultatet av försäljningen blev för vår del mycket tillfredsställande! Läs mer
  • 2019-09-02

Claes E skrev om Elin Ahlund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    En trevlig, fin och proffesionell kontakt som utmärkt resultat Läs mer
  • Eva A

2019-08-23

Eva A skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Vi har köpt ett sommarhus.
    Bemötande, service och information har varit den bästa. Vi är mycket nöjda med Anders Lindgren. Läs mer
  • Tomas F

2019-08-16

Tomas F skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Sålt en villa i Östhammar väldigt trevligt bemötande tog lite tid att sälja men det berodde på marknaden som helhet kanon 😁😁😁 Läs mer
  • 2019-08-16

Anita B skrev om Elin Ahlund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    trevlig. nöjd med den kontakt vi hade. Läs mer
  • 2019-08-15

Gitte Margareta H skrev om Elin Ahlund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Har sålt Klev o Elin är en mycket trevlig duktig o kompetent mäklare trots sin unga ålder. Trevligt o proffsigt bemötande på ett lättsamt sätt. Hon levde upp till alla våra förväntningar Läs mer
  • 2019-08-15

Rickard Sten H skrev om Elin Ahlund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Jättetrevlig o bra ! Duktig o kan sin sak. Läs mer
  • 2019-08-07

Laila S skrev om Elin Ahlund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Jag sålde en bostadsrätt, Elin gick igenom hur vi skulle gå till väga genom hela processen hon var väldigt tydlig, lugn och förtroendeingivande.
    Jag är väldigt nöjd med Elin som mäklare och skulle absolut tänka mig att anlita henne/ rekommendera henne till andra.
    Laila Söderblom Läs mer
  • 2019-08-07

Torsten J skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Har köpt lgh. Bemötandet bra. Bl a med en del
    telsamtal. Bara positivt intryck. Läs mer
  • 2019-08-05

Cecilia E skrev om Emelie Stendahl en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Köpte Wilhelm 611.Albertinas väg 51.

Mycket lyhörd,öppen Emelie..Ja jag är nöjd, även med kontakter,frågor omkring köpet.Tillgänglig och intresserad.Svarar snart på sms.
    Hade inga förväntningar,men jag gillade att hon hade koll på "vad jag gjorde " Jag gick ju ändå in i en annans privata.Kände av respekten för ägaren +++ ,vid visningen ! Jag gillar Emelie !! Läs mer
  • KERSTIN Z

2019-08-03

KERSTIN Z skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Vi upplevde att Linnéa hanterade budgivningen oprofessionellt, vilket fick oss att dra tillbaka vårt bud. Läs mer
  • 2019-07-31

Mona P skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Anders Lindgren är mycket kunnig och samarbetsvillig och har stor erfarenhet inom fastighetsbranschen. Jag är mycket nöjd med Anders Lindgrens mäklararbete i samband med min fastighetsaffär.
    Mona Pettersson Läs mer
  • 2019-07-25

Paulina H skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Linnea är en riktig pärla som följt oss under många år. Äntligen fick vi vårt boende på Älgvägen i Gimo. Tusen röda rosor till dig 🌸 Läs mer
  • 2019-07-24

Kent Hans Erik G skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Jätte duktig mäklare gla och god och ett stort kunnande💕 Läs mer
  • 2019-07-22

Catharina G skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Köpt o sålt ett fritidshus genom samma mäklare. Vänligt o korrekt bemötande. Då affären gjordes under semestertider så kanske det inverkade en del.
    Hade inga andra förväntningar än att mäklaren gör sin del av arbetet med tanke på arvodet. Läs mer
  • 2019-07-21

Lars L skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Köpt en fastighet, budgivning, Linnea svarade alltid och utförligt, mycket positivt bemötande, ödmjuk och inlyssnande, toppenbra Läs mer
  • 2019-07-18

Daniel O skrev om Elin Ahlund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Vi sålde våran lägenhet på Terrilörsgatan i Östhammar med hjälp av Elin och blev bemötta fantastiskt bra! Försäljningen gick smidigt och informationen var alltid tydlig. Läs mer
  • 2019-07-17

Björn O skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Vi har köpt ett torp.
    Anders har på ett mycket trevligt och seriöst sätt visat ett proffsigt kunnande i sin roll som mäklare. Ärlig, noggrann, serviceinriktad, uppriktig. Vi är mycket nöjda med Anders.
    Upplevelsen mycket god!
    Björn o Lena Läs mer
  • 2019-07-17

John N skrev om Emelie Stendahl en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Jag köpte en bostadsrätt. Jag är mycket nöjd med den servicen som Emelie erbjöd. Tydlig och bra information. Var det något jag undrade över så hjälpte hon mig med det. Läs mer
  • 2019-07-15

Andreas W skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Köpte en villa ute på landet och fick under hela processen bra hjälp med snabb återkoppling, bra support och ett trevligt bemötande! Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda! Läs mer
  • 2019-07-11

Helén E skrev om Emelie Stendahl en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Sålt lägenhet
    Emelie är mycket kompetent, engagerad tillmötesgående och trevlig.
    Jag kan verkligen rekommendera henne.
    Hon får högsta betyg. Läs mer
  • 2019-07-07

Gunnar J skrev om Fastighetsbyrån Östhammar
    Sålt fritidshus
    Mäklare; Alert, strukturerad, lyhörd Läs mer
  • 2019-07-03

Pia L skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Vi har sålt Aprilvägen 1 Östhammar.
    Utmärkt bemötande av mäklare.
    Mäklaren gav oss nytt hopp i vår försäljning: Lungn, tydlig, trevlig.
    Vi är mer än nöjda med Fastighetsbyron
    och Anders Lindgren. Läs mer
  • 2019-06-28

Lisa E skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Lugn, kunnig och smidigt bemötande. Läs mer
  • 2019-06-26

Rickard Sten H skrev om Fastighetsbyrån Östhammar
    Ooooooooooooo ööööööööööööööööölllllkkkkkjjjjjjkkjkjkkkkkkklll Läs mer
  • 2019-06-25

Jonas R skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Vår erfarenhet av Linnea Lund är enbart positiv vid vårt nyförvärv av fritidshus i Östhammars kommun. Hon har varit tillgänglig och svarat på alla frågor samt redogjort alla steg i köpet! Läs mer

Mats V skrev om Emelie Stendahl en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Mkt bra bemötande.alkt flöt på mkt bra Läs mer

Leif B skrev om Elin Ahlund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Mycket trevligt och kompetent bemötande. Snabbt agerande för att få igång annonsering och visning. Budgivningen sköttes mycket bra och jag fick ut ett betydligt högre pris än jag hade förväntat mig. Kort sagt, högsta poäng till Elin.
    MVH
    Leif Bergström Läs mer

Carlos S skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Sommarstuga
    Hon var engagerad från dag ett. Inför den andra visningen och eftersom trafiken är som det är från Stockholm var hon vänlig nog för att vänta på oss trots att hon hade en visning till senare.
    Inför själva köpsprocessen var hon pedagogisk nog så att inget skulle misstolkas, eller missuppfattas.
    Hon var professionelt i alla avseende och dessutom mycket vänlig.
    Vi har köpt den bästa sommarstugan och hon var högst delaktig i det Läs mer
  • 2019-06-19

Anders J skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Köpt lägenhet. 1:a i Öregrund.
    Bemötandet ok. Läs mer
  • 2019-06-17

Malin H skrev om Emelie Stendahl en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Ha r köpt en lägenhet, Emelie har varit trevligt och profiionellt
    till mötes gående från visning till slut köp. Läs mer
  • 2019-06-16

Carina H skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Köpt liten vinterbonad sommarstuga.
    Anders Lindgren var vänlig, snabb och effektiv.
    Jag förväntade mig ett professionellt bemötande, och han levde nästan upp till detta. Några detaljer drog ner omdömet: uteblivna sms-svar och kvitton som jag efterfrågat.
    Jag kan tänka mig att rekommendera honom till andra köpare. Läs mer
  • 2019-06-14

Natalia B skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Jag har sålt mitt fritidshus med hjälp av Linnéa Lund på Fastighetsbyrån.
    Jag upplevde Linnéa som mycket trevlig person, tillmötesgående, klok och kunnig samt ödmjuk och lyssnande. Det var väldigt lätt att ha kontakt med henne, hon bemötte mina önskemål med respekt och förståelse och det var lätt att komma överens i olika situationer.
    Det var ett riktigt nöje att ha Linnéa som mäklare! Läs mer
  • 2019-06-12

Gert-Ove S skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Föredömligt mottagande och kunskap. Bra återkoppling och hjälp. Läs mer
  • 2019-06-05

Andreas W skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Har för andra gången sålt en bostad med Linnea och Fastighetsbyrån som mäklare. Mäklaren har i högsta grad levt upp till förväntningarna med tydlig kommunikation, en smidig process och snabba återkopplingar när frågor dykt upp! Läs mer
  • Gun-britt C

2019-06-01

Gun-britt C skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Har sålt min sommarstuga och mäklaren Anders Lindgren var en jättebra mäklare. Läs mer
  • 2019-05-29

Finn F skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Det var andra gången vi hade hjälp av Linnea och det har varit bra varje gång. Lungt sakligt och tryggt. Läs mer
  • 2019-05-24

Helena F skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Linnéa gav ett professionellt intryck redan från start, ett intryck som höll i sig under hela processen. Hon var noggrann, hjälpsam, snabb i sin respons och höll oss uppdaterade. Jag rekommenderar varmt Linnéa. Läs mer
  • 2019-05-24

Freddie T skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Fritidshus, Linnea genomförde köpet mycket proffitionellt för oss och gjorde det möjligt att vi och säljaren fick en mycket bra reaktion som gjorde affären både smidig och säker. Linneas personlighet skapar förtroende, glädje och motivation att genomföra köpet. Läs mer
  • 2019-05-22

Stefan F skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Linnéa hjälpte oss sälja vårt sommarhus med ett stort mått av professionalism, driv och tydlighet. Vi upplever att det blev en mycket lyckad affär för alla involverade både vi som säljare och köpare. VI kan varmt rekommendera Linnéa till andra. Läs mer
  • Anne R

2019-05-17

Anne R skrev om Emelie Stendahl en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Sålde en lägenhet via Fastighetsbyrån. Jag är otroligt nöjd med hela affären. Från första kontakt med mäklare, fotograferingen, visningarna och försäljningen. Professionellt och vänligt bemötande från mäklaren hela vägen från start till slut. Jag kommer absolut att anlita Fastighetsbyrån i Östhammar för eventuella fastighstsförsäljningar i framtiden. Läs mer

Drottninggatan 7, 742 36 Östhammar