Fastighetsbyrån Östhammar

Fastighetsbyrån Östhammar

Välkommen till Fastighetsbyrån Östhammar!

Ungefär 1 timme nordöst om Uppsala ligger Östhammar, en idyllisk tätort där du kan åka båt hela vägen in till centrum. Här finns restauranger, caféer och annan service som butiker, banker och sjukhus. Oss hittar du på Drottninggatan i Östhammar, men vi jobbar inte bara i Östhammar utan även i Öregrund och Gräsö, Alunda, Österbybruk och Gimo med omnejd.

Att vara mäklare på en mindre ort som denna är en stor fördel när det kommer till lokalkännedom och ett nära kontaktnät. Det har utvecklats båda genom åren och tillsammans vet vi var köpare och säljare finns, vad de vill se och hur vi kan hjälpa båda parter till en så bra bostadsaffär som möjligt.

Kontakta oss eller kom in och prata med oss på kontoret om du har frågor kring bostad och fastighet i Östhammarområdet! Välkommen!

Läs vad 400 kunder tycker om Fastighetsbyrån Östhammar 2

• sålde sitt hus med hjälp av Fanny Palsander en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    • Hargshamn
    2021-09-09
    Vi blev bemötta på ett mycket angenämt och trevligt sätt. Fanny är en mycket ambitiös ung mäklare som gav oss mycket service och information under försäljningen.
    Vill gärna rekommendera Fanny som mäklare och vi har bara goda erfarenheter av Fastighetsbyrån både i Östhammar och i Enköping.
    Lena och Björn
    Sanda 130
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Fanny Palsander en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    2021-09-01
    Fanny Palsander var den första mäklaren som jag har haft att göra med och min säljsituation var väldigt ostressad och opressad så därför visste jag inte riktigt vad jag skulle ha för förväntningar.
    Med facit så har jag bara ett positivt intryck med ett bra bemötande. Jag upplevde att Fanny var lyhörd för mina tankar och funderingar kring hur vi skulle hantera situationen och jag tycker att hon var väldigt bra på att dela med sig av sin erfarenhet vad gäller olika förslag och tänkbara scenarion och alternativ för att hantera processen fram till försäljning. Mvh/ Jessica Höglund
  • sålde sitt hus med hjälp av Arvid Holgersson en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    2021-08-31
    Glad och trevlig mäklare.
    Tillgänglig vid frågor och funderingar.
    Snabb och smidig hantering av ärendet.
    2021-08-27
    Bra bemötande. Snabb, smidig leverans och bra tillgänglighet. Tydlig kommunikation.
  • köpte sitt hus med hjälp av Arvid Holgersson en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    2021-08-21
    Arvid är mycket kunnig, driven och hjälpsam. Rekomenderar Arvid och Fastighetsbyrån.
    2021-08-19
    Väldigt trevlig och lätt att ha att göra med. Jobbade snabbt och effektivt precis så som vi ville ha det. Mycket bra mäklare.
  • Solveig J
    sålde sitt hus med hjälp av Fanny Palsander en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    2021-08-19
    Mitt möte med Fanny upplevde jag som positivt. Vi hann inte ha så mycket samarbete eftersom Fanny skulle ha semester så jag fick hennes ersättare som skötte försäljningen fram till att Fanny nu är åter i tjänst.
    Pga det så kan jag bara säga att det lilla vi hann med att prata med varandra så upplevde jag att Fanny hade kompetens för sitt yrke och har ett trevligt bemötande mot mig som kund.
  • sålde sitt hus med hjälp av Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    2021-08-16
    Anders Lindgren har varit lätt att få kontakt med och jag har blivit väl bemött. Jag har fått mycket bra information, både före och under försäljningens gång.

Jag är mycket nöjd med Anders Lindgrens arbete med försäljningen av vår fastighet Norrskedika 10:11.

Jag vill ge Anders Lindgren de bästa rekommendationer. Jag rekommender honom som mäklare till vänner och bekanta.

Solveig Eriksson
    2021-08-09
    Mycket professionellt bemötande och hantering under fastighetsaffären.
    2021-08-02
    Mycket proffsigt och trevligt bemötande. Väldigt engagerad och tillgänglig.
    • Forsmark
    2021-07-27
    Glad och trevlig mäklare. Tillgänglig vid frågor och funderingar. Snabb och smidig hantering av ärendet.
    2021-07-26
    Bara positivt att säga! Vi kan starkt rekommendera Arvid.
    • Gräsö
    2021-07-20
    Det kändes tryggt med Arvid. Han är en kunnig och proffsig mäklare som ingav förtroende.
    2021-07-18
    Elin har skött sitt uppdrag till största belåtenhet. Hon är tydlig, effektiv, och vi blev väl bemötta. Otroligt professionell och över vår förväntan.
    2021-07-11
    Fanny är engagerad och ser till både säljare och köparens bästa. Jag skulle absolut rekommendera Fanny till mina bästa vänner
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Fanny Palsander en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    2021-07-10
    Allt var proffsigt skött Så nöjd..
    2021-07-09
    Initialt mycket bra. Trevligt bemötande.
    Jag kanske hade för höga förväntningar men jag tyckte inte det gick så bra löpande med affären. Framförallt så var det en mindre bra fart i kommunikationen och löpande information. Jag saknade kundfokus. Nu gick mäklaren på semester mitt i affären som kan ha orsakat en del. En annan mäklare fick gå in på slutet och då fungerade kommunikationen bättre och jag är nöjd med utfallet av affären.
    2021-07-05
    Elin bemötte oss väldigt proffsigt och levde upp till alla förväntningar vi hade.
    Huset såldes fort och allt har gått smärtfritt. Kommer rekommendera Elin till alla vi känner.
    2021-07-02
    Jag/vi blev bemötta på ett bra sätt av Fanny. Fanny levde upp till våra förväntningar på ett bra sätt. Försäljning tog längre tid än väntat men inget som Fanny kan lastas för. Efter som vi är ett äldre par så orkade vi inte fortsätt argumentera med en något oförskämd budgivare, utan godtog ett lägre bud från en trevligare budgivare. Inget som Fanny kunde lastas för.
    Sammanfattningsvis är jag nöjd med Fannys agerande vid försäljningen.
    2021-07-02
    Elin är en bra och trevlig mäklare med gott bemötande. Har träffat mäklare som har känts lite påträngande, och en del som inte återkopplat alls, men Elin är precis där emellan! Absolut inte påträngande, hör av sig den tid hon sagt och svarar alltid när man försöker att nå henne (ringer annars upp snabbt efter). Hon är snabb på att återkoppla vilket är skönt när det gäller sådana stora affärer. Vid kontraktsskrivningen gick hon igenom kontraktet i lugnt tempo och var noga med att förklara vad texten innebar och såg till att vi förstod. Hade absolut rekommenderat Elin som mäklare till vänner och familj som går i sälj-tankar!
    2021-06-30
    Bra bemötande och ordning och reda
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Arvid Holgersson en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    2021-06-29
    Arvid har hela tiden uppträtt trevligt och professionellt . Han har varit oss behjälpligt i allt vad vi har haft behov av. Kan inte ge annat betyg än att han är en toppenkille och mycket duktig i sitt värv.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Ahlund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    2021-06-18
    Är väldigt nöjd. Bemötandet var bra och Elin har varit bra på att svara på frågor.
  • köpte en tomt med hjälp av Arvid Holgersson en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    2021-06-14
    Trevlig, tydlig och tillgänglig mäklare.
    Hej!
    Elin Ahlund är proffsig och ger ett stort förtroende direkt.
    Kan varmt rekommendera henne till alla som ska sälja eller köpa en fastighet.
    Mvh/Irene
    2021-06-10
    Fanny har ett mycket proffsigt och gott bemötande. Hon levde upp till våra förväntningar om en god relation, nära dialog och tillgänglighet samt svarade för en ypperlig service och kunskapsdelgivning i pappersskrivningarna. Tveka inte att anlita Fanny.
  • köpte sitt hus med hjälp av Fanny Palsander en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    2021-06-10
    Vi blev bemött på professionelt sätt. Jättebra mäklaren.
  • Elsa Maria L
    köpte sitt hus med hjälp av Fanny Palsander en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    2021-06-10
    Mäklaren fungerade bra och var trevlig vid visningen av objektet. Däremot har hon varit svår att nå annars, sällan ringt tillbaka och slarvat med en del uppgifter. Vi har fått påminna flera gånger innan saker blivit gjorda. Det kändes jobbigt under budgivningen att inte få veta läget inför helgen trots att hon lovat höra av sig…
    2021-06-10
    Elin var hjälpsam och trevlig. Hon var väl insatt i bostaden och svarade på alla frågor som ställdes. Hon tycktes ha en god relation till säljaren, men såg även till köparens intressen.
    2021-06-07
    Trevlig, bra att ha och göra med, snabba svar på telefon. Inga konstigheter alls!
    2021-06-03
    Trevligt bemötande.
    Beskrev objektet på ett sakligt och lugnt, fördelar och vad man behöver förbättra.
    2021-05-31
    Köpt ett fritidshus under nyproduktion. Mäklaren har varit ytterst tjänstvillig med bl a Teamsmöte från byggarbetsplatsen och en bra kontakt på alla sätt, enkelt och smidigt. Hela affären är gjord på distans och då krävs det än större förtroende och det har Arvid verkligen tillskapat sig från oss som köpare. Vi kan varmt rekommendera Arvid som mäklare.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Arvid Holgersson en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    2021-05-26
    Super trevlig mäklare som också gör ett toppen bra och proffesionellt jobb!
    2021-05-22
    Engagerad. Proffsig. Duktig. Kunnig. Trevlig!
  • sålde en tomt med hjälp av Arvid Holgersson en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    2021-05-21
    Jag har sålt en tomt med båtplats och är väldigt nöjd med det bemötande samt respons från mäklaren. Jättebra kommunikation, fastighetsbyrån/ mäklaren levde upp till mina förväntningar.
  • skrev om Fanny Palsander en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    2021-05-20
    Vi upplevde noll kommunikation som spekulant på ett av hennes objekt. Efter en veckas försökt till kontakt fick vi äntligen svar och blev lovade återkoppling kring visning men har fortfarande inte blivit kontaktade och åter igen inget svar när man ringer.
    Hade det inte varit för det höga intresset för objektet hade jag valt att inte göra affärer via Fanny.
    2021-05-07
    Jag har sålt min bostadsrätt och flyttat till hyresrätt.
    Fanny har ett bra bemötande mot kund. Förklarade hur försäljningen går till på ett enkelt sätt så jag som aldrig sålt något förstod det bra.
    Har bara hör gott om fastighetsbyrån och dom har haft flera försäljningar i min förening.
    Jag kan varmt rekommendera fastighetsbyrån om man ska sälja.
  • skrev om Fanny Palsander en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    2021-04-13
    Min erfarenhet med Fanny är baserat på upplevelsen jag hade som spekulant på en av hennes objekt.

Vi upplevde noll kommunikation, väldigt nonchalant uppträdande och helt uppenbart partisk beteende under budgivningen. Man funderar om hon verkligen förstår vad god mäklarsed är?

Min rekommendation skulle vara att ta en extra funderare innan ni gör affärer via Fanny om man är köpare eller spekulant på någon av hennes objekt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Ahlund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    2021-04-05
    Trerummare i Östhammar. Mycket nöjd med Elin. Bra att informera när det var några förändringar och hjälpsam när det var något man undrade över. Jag är mycket nöjd med Elin som mäklare.
    2021-04-03
    Köpt en etta i Öregrund!
    Bra och proffsigt bemötande.
    2021-04-01
    Vi sålde vår villa genom att anlita Fastighetsbyrån och Arvid Holgersson. Redan från första mötet fick vi en väldigt bra och professionellt bemötande av Arvid, vilket kändes väldigt tryggt för oss. En jordnära och glad person som verkligen lyssnar på kunden genom hela processen. Snabba svar både via Mail, SMS och telefon. Kan inget annat än bara rekommendera Arvid!!
  • köpte sitt hus med hjälp av Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    2021-03-16
    Vi köpte ett fritidsboende i Östhammars kommun.
    Vi upplevde Anders som engagerad, trevlig, seriös och kunnig.
    På visningen tog sig Anders gott om tid för att besvara våra frågor och visa runt i huset trots att vi överskred visningstiden.
    Det kändes som ett stort plus att Anders hade bott i området och därför hade en bra detaljkännedom om objektet och området.
    Från visning till att vi skrev kontrakt gick det mindre än en vecka vilket vi uppskattade.
    Vi är nöjda med hela processen från visning till avslut och nu inflyttning.
    Bra, duktig och trevlig mäklare.
    2021-03-10
    Sålde en lgh och är mycket nöjd med Fanny som mäklare. Hon ingav ett förtroende, fanns alltid tillgänglig för frågor och funderingar och berättade klart och tydligt vad som skulle ske.
    2021-03-07
    Elin har hjälpt oss med både köpet utav vårat hus och försäljningen utav lägenheten. Vi har varit nöjda med servicen hela vägen och kan absolut rekommendera Elin och Fastighetsbyrån i Östhammar.
    • Gräsö
    2021-03-06
    Min familj har sålt en sommar Fastighet på Gräsö. Fanny har fixat visning samt slutförande av affär med stor omsorg.
    2021-02-19
    Jag har sålt en bostadsrätt! Jag är extremt nöjd med servicen och Elins bemötande! Väldigt trevlig och tydlig med information!
    2021-02-10
    Köpte min första lägenhet. Hade inga direkta förväntningar då jag inte haft med mäklare att göra tidigare men jag fick ett trevligt bemötande och hon fanns tillgänglig att svara på frågor om jag hade haft några. Jag tycker hela processen har gått bra och Fanny har gjort ett bra jobb.
    2021-02-08
    Sålt min pappas hus och servicen var utmärkt
  • Jörgen R
    köpte sitt hus med hjälp av Fanny Palsander en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    2021-02-05
    Trevligt bemötande.
    Dålig att ringa tillbaka. Skärpning behövs
    Kan juridiken
    Bra lokal kännedom
    2021-02-05
    Sålt näringsfastighet.
    Bra mäklare. Lätt att prata med. Professionell mäklare.