Elin Ahlund

Elin Ahlund

Elin Ahlund är mäklare på Fastighetsbyrån Östhammar

Elin Ahlund har varit registrerad mäklare sedan 2019-04. Elin Ahlund har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-06 och har fått 74 omdömen med ett betyg på 4.9. Elin Ahlund har haft 39 försäljningar sen 2022-03 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2022-03 - 2023-02

74 omdömen om Elin Ahlund

Sedan starten hos Reco 2019
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Ahlund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    • Öregrund
    2023-03-12 Verifierad kund
    Jätte trevlig och kunnig.
    Hade svar på frågor jag hade och mycket bra kommunikation
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Ahlund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    2023-03-10 Verifierad kund
    Jag diskuterade med två företag om min försäljning av bostadsrätten. Ganska snabbt kunde jag konstatera att Fastighetsbyrån i Östhammar var bästa alternativet för mig. De har skött arbetet arbetet på ett mycket bra sätt. Med Elin har jag under hela tiden haft en bra kontakt. Jag har varje vecka fått info om läget. Vi har på ett bra sätt kunnat diskutera pris och vi har haft allt under en bra kontroll. Jag har hela tiden litat på att Elin gjort det bästa för mig och nu har vi även kommit fram till ett avslut. Elin får högsta betyg av mig.

Att ni sedan stöder Barncancerfonden gör mig glad. För många år sedan fick min son cancer i ett ben. Benet kapades med cancern hade spridit sig och han avled efter ett år, 18 år gammal.

Sven Bond
    2023-02-20 Verifierad kund
    Trevligt och professionellt bemötande, med extra omsorg då vi sålt på distans/från annan ort.

Jag kan verkligen rekommendera Elin Ahlund.
  • köpte en tomt med hjälp av Elin Ahlund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    • Öregrund
    2023-02-02 Verifierad kund
    Tillgänglig och noggrann! Trygghet att utföra denna affär med henne hela vägen.
  • köpte sitt hus med hjälp av Elin Ahlund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    2023-01-11 Verifierad kund
    Trevligt och korrekt bemötande. Saklig och relevant information har hon gett. Jag hade inga förväntningar mer än att jag hoppades få förtroende för mäklaren vilket jag fick!
    Hon har på ett mycket bra sätt lotsat mig igenom köpet av fastigheten.
    2023-01-07 Verifierad kund
    Elin har gjort ett utmärkt arbete ,svarat på de frågor jag har haft och varit öppen och informativ.Jag är mycket nöjd.
  • köpte en tomt med hjälp av Elin Ahlund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    • Hargshamn
    2022-09-30 Verifierad kund
    Hon harr agerat och uppträtt helt efter våra förväntningar, så hon får våra rekomendationer
    2022-08-05 Verifierad kund
    * allting var väldigt bra, tacksam för all hjälp.
  • sålde sitt hus med hjälp av Elin Ahlund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    • Gimo
    2022-08-03 Verifierad kund
    Elin har under hela processen stått för ett positivt bemötande och snabba återkopplingar vilket vi som säljare har uppskattat.
  • köpte sitt hus med hjälp av Elin Ahlund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    • Gimo
    2022-08-02 Verifierad kund
    Blev bemött på ett glatt och positivt sätt.
    Dom ända förväntningarna jag hade var att vi inte ville att mäklaren skulle vara nonchalant för att vi är unga, men var inte alls så. Vi upplevde Elin väldigt glad och positiv!