Elin Ahlund
Registrerad mäklare sedan 2019-04-23
Aktiv på Reco.se sedan 2019-06-25
2019-07 - 2020-06

Läs vad 21 Läs vad Elin Ahlund

• Agnes S köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Ahlund en del av Fastighetsbyrån Östhammar

2020-06-25

Har köpt lägenhet.
    Bra erfarenhet Läs mer
  • Albin E sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Ahlund en del av Fastighetsbyrån Östhammar

2020-05-25

Östhammar
    Jag har sålt en lägenhet med hjälp av Elin Ahlund.
    Elin har bemött mig på ett väldigt bra sätt och levt upp till alla mina förväntningar.
    Jag kan varmt rekommendera att Elin Ahlund som mäklare. Läs mer
  • Gunnar M sålde sitt hus med hjälp av Elin Ahlund en del av Fastighetsbyrån Östhammar

2020-05-08

Gräsö
    Hej, jag sålde ett fritidshus. Jag har blivit trevligt bemött av Elin.
    Hon levde nog upp till förväntningarna vilka inte var mer än vad man förväntar sig av en etablerad mäklarfirma.
    Hon har uppträtt och agerat korrekt på ett trevligt sätt.
    Om jag ska sammanfatta upplevelsen så var Elin påläst och kunnig och gjorde sitt arbete enligt den mall som förmodligen finns. Hon är ju ung och skulle vinna på att vara lite mer avslappnad och personlig. ” bjuda på sig själv” men det kommer nog med ålder och självkänsla.
    På en skala 1 till 10 får hon 8 poäng !!
    Gunnar Läs mer
  • Camilla J köpte sitt hus med hjälp av Elin Ahlund en del av Fastighetsbyrån Östhammar

2020-04-30

Östhammar
    Köpt en villa och även sålt bra och smidigt upplägg med mäklaren Gillar verkligen tjänsten via hemsidan Läs mer
  • Josefina H köpte sitt hus med hjälp av Elin Ahlund en del av Fastighetsbyrån Östhammar

2020-03-20

Östhammar
    Elin hjälpte oss att både köpa vår drömvilla men också att få vår nuvarande villa såld, allt detta under bara 14 dagar.
    Bra kunnigt och proffsigt bemötande.
    Tät kommunikation.
    Vi kan verkligen rekommendera Elin som mäklare till andra! Läs mer
  • Sebastian H köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Ahlund en del av Fastighetsbyrån Östhammar

2020-03-05

5:a
    Östhammar
    Vi fick hjälp att sälja våran villa i centrala Östhammar, och hjälp med att hitta en ny bostad. Jätte bra service och kanon mottagna. Rekommenderar Elin och fastighetsbyrån i Östhammar. Läs mer
  • Amjad H köpte sitt hus med hjälp av Elin Ahlund en del av Fastighetsbyrån Östhammar

2020-02-05

Gimo
    Elin was very professional, she was very understanding and compassionate. As a buyer I was impressed with her sales skills that are solution oriented. Good luck to her and congratulations to the company for having such a good agent in Elin. Läs mer
  • Jörgen B sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Ahlund en del av Fastighetsbyrån Östhammar

2020-01-07

Bostadsrätt
    Jag blev väldigt bra bemött.
    Allt gick jätte smidigt. Läs mer
  • Lisa J sålde sitt hus med hjälp av Elin Ahlund en del av Fastighetsbyrån Östhammar

2019-12-11

Hargshamn
    Sålt min villa mha Elin.
    Fantastiskt bra mäklare: Noggrann, uppdaterande och känns trygg och mycket kunnig.
    Över all förväntan och enormt glad jag bytte mäklare till Elin.
    Jag upplevde att hon hela tiden gjorde det lilla extra!
    Kan varmt rekommendera henne till alla som ska sälja eller köpa för den delen. Läs mer
  • Fredrik K köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Ahlund en del av Fastighetsbyrån Östhammar

2019-11-17

2:a
    Östhammar
    Snabb och effektiv affär är väldigt nöjd Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Östhammar

Anders Lindgren