Elin Ahlund

Elin Ahlund

4.8 i betyg av 24 omdömen

Elin Ahlund är mäklare på Fastighetsbyrån Östhammar

och har varit registrerad mäklare sedan 2019. Elin Ahlund har varit aktiv på Reco.se sedan 2019 och har fått 24 omdömen sedan 2019-06-25. Elin Ahlund har haft 35 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 79% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 24 Läs vad Elin Ahlund

• Sålde min lägenhet. Kommer alltid att rekommendera Elin Ahlund, tycker hon har gjort ett fantastiskt jobb!! Otroligt bra återkoppling och information om allting (vilket är A och O enligt mig) Hon är alltid trevlig, glad och positiv vilket smittar av sig otroligt mycket. Elin kan även väldigt mycket och hon ger bra information om saker som en annan inte förstår. Jag kan säga att Elin är den bästa mäklaren jag någonsin haft och då har jag haft 2st mäklare tidigare. Kommer rekommendera Elin till alla som säger att dem ska sälja eller köpa. Om jag någon gång ska köpa eller sälja något så kommer jag absolut att kontakta Elin igen!! Riktigt duktig tjej som kommer komma otroligt långt i sin karriär!!
    Jennifer H sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Ahlund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    2020-10-06
    • 2:a
    • 62.6 m²
    • Alunda
    2020-10-06
  • Elin är Noggran och tydlig hon får högsta betyg av mig!
    Anette D sålde sitt hus med hjälp av Elin Ahlund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    2020-07-23
    • 87.0 m²
    2020-07-23
  • Jag har köpt ett fritidshus i Öregrund. Mycket bra bemött av mäklaren (Elin) Hon levde upp till våra förväntningar. Lugn sansad och tydlig! Ulf Godén
    Ulf G köpte sitt hus med hjälp av Elin Ahlund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    2020-07-17
    • 69.0 m²
    • Öregrund
    2020-07-17
  • Har köpt lägenhet. Bra erfarenhet
    Agnes S köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Ahlund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    2020-06-25
    • 1:a
    • 45.0 m²
    2020-06-25
  • Jag har sålt en lägenhet med hjälp av Elin Ahlund. Elin har bemött mig på ett väldigt bra sätt och levt upp till alla mina förväntningar. Jag kan varmt rekommendera att Elin Ahlund som mäklare.
    Albin E sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Ahlund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    2020-05-25
    • 1:a
    • 45.0 m²
    2020-05-25
  • Hej, jag sålde ett fritidshus. Jag har blivit trevligt bemött av Elin. Hon levde nog upp till förväntningarna vilka inte var mer än vad man förväntar sig av en etablerad mäklarfirma. Hon har uppträtt och agerat korrekt på ett trevligt sätt. Om jag ska sammanfatta upplevelsen så var Elin påläst och kunnig och gjorde sitt arbete enligt den mall som förmodligen finns. Hon är ju ung och skulle vinna på att vara lite mer avslappnad och personlig. ” bjuda på sig själv” men det kommer nog med ålder och självkänsla. På en skala 1 till 10 får hon 8 poäng !! Mvh Gunnar
    Gunnar M sålde sitt hus med hjälp av Elin Ahlund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    2020-05-08
    • 57.0 m²
    • Gräsö
    2020-05-08
  • Köpt en villa och även sålt bra och smidigt upplägg med mäklaren Gillar verkligen tjänsten via hemsidan
    Camilla J köpte sitt hus med hjälp av Elin Ahlund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    2020-04-30
    • 108.0 m²
    2020-04-30
  • Elin hjälpte oss att både köpa vår drömvilla men också att få vår nuvarande villa såld, allt detta under bara 14 dagar. Bra kunnigt och proffsigt bemötande. Tät kommunikation. Vi kan verkligen rekommendera Elin som mäklare till andra!
    Josefina H köpte sitt hus med hjälp av Elin Ahlund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    2020-03-20
    • 161.0 m²
    2020-03-20
  • Vi fick hjälp att sälja våran villa i centrala Östhammar, och hjälp med att hitta en ny bostad. Jätte bra service och kanon mottagna. Rekommenderar Elin och fastighetsbyrån i Östhammar.
    Sebastian H köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Ahlund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    2020-03-05
    • 5:a
    • 104.0 m²
    2020-03-05
  • Elin was very professional, she was very understanding and compassionate. As a buyer I was impressed with her sales skills that are solution oriented. Good luck to her and congratulations to the company for having such a good agent in Elin.
    Amjad H köpte sitt hus med hjälp av Elin Ahlund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    2020-02-05
    • 133.0 m²