Elin Ahlund

Elin Ahlund

Elin Ahlund är mäklare på Fastighetsbyrån Östhammar

Elin Ahlund har varit registrerad mäklare sedan 2019-04. Elin Ahlund har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-06 och har fått 103 omdömen med ett betyg på 4.8. Elin Ahlund har haft 51 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

103 omdömen om Elin Ahlund

Sedan starten hos Reco 2019
Michael N
Östhammar

Elin gjorde ett grymt jobb med vår försäljning. Lyhörd och trevlig.

Pär E
Gimo

Elin gör ett mycket proffsigt och kunnigt intryck, och är en väldigt trevlig person. Vi har gjort både en köp- och en sälj-affär, båda skötta på ett mycket smidigt sätt. Jag rekommenderar Elin varmt,.

Jonathan F
Köpte sitt hus med hjälp av Elin Ahlund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
Östhammar

Bara bra, hon är trevlig och proffesionell.

Pär E
Gimo

Mycket kunnig, tillmötesgående, noggrann och förtroendeingivande.

Anette R
Gimo

Elin gav ett varmt och proffsigt bemötande. Vi fick all information vi frågade om och hon höll oss uppdaterade. Vi fick snabba svar och även en snabbt ordnad extra bisning.

Lennart B
Östhammar

Elin var väldigt professionell och hjälpsam. Snabb respons i all kommunikation, väldigt organiserad och kunnig.

Robin A
Österbybruk

Fick ett bra bemötande då vi gick i säljtankar av våran villa och kände direkt att vi valt rätt när vi tog beslutet att sälja. Bra kontakt och fick svar på alla frågor om det var något vi funderade över. Kan varmt rekommendera Elin.

Elin F
Österbybruk

Så nöjda över vårt val av mäklare. Elin har varit lyhörd, effektiv och även väldigt anpassningsbar.

Linus Z
Köpte sitt hus med hjälp av Elin Ahlund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
Österbybruk

Elin var väldigt trevlig på visningen. Jag upplevde henne som insatt och kunnig och kunde svara på de flesta av våra frågor, och det hon hon inte visste tog hon snabbt reda på och gav oss svar inom någon dag. Vid konraktsskrivningen var hon välkomnande och skötte allt på ett pedagogiskt och avslappnat sätt. Med Elin känner man sig sedd och personligt bemött.

Fredrik S
Österbybruk

Elin har skött försäljningen av min fastighet på ett mycket bra sätt och detta trots att förutsättningarna varit något speciella. Klara besked och instruktioner, ett stort antal intresserade och ett tillfredsställande resultat efter budgivning,.