Elin Ahlund

Elin Ahlund

Elin Ahlund är mäklare på Fastighetsbyrån Östhammar

Elin Ahlund har varit registrerad mäklare sedan 2019-04. Elin Ahlund har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-06 och har fått 35 omdömen med ett betyg på 4.8. Elin Ahlund har haft 21 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 35 Läs vad Elin Ahlund

2021-07-18
    Elin har skött sitt uppdrag till största belåtenhet. Hon är tydlig, effektiv, och vi blev väl bemötta. Otroligt professionell och över vår förväntan.
    • Gimo
    2021-07-05
    Elin bemötte oss väldigt proffsigt och levde upp till alla förväntningar vi hade.
    Huset såldes fort och allt har gått smärtfritt. Kommer rekommendera Elin till alla vi känner.
    • Gimo
    2021-07-02
    Elin är en bra och trevlig mäklare med gott bemötande. Har träffat mäklare som har känts lite påträngande, och en del som inte återkopplat alls, men Elin är precis där emellan! Absolut inte påträngande, hör av sig den tid hon sagt och svarar alltid när man försöker att nå henne (ringer annars upp snabbt efter). Hon är snabb på att återkoppla vilket är skönt när det gäller sådana stora affärer. Vid kontraktsskrivningen gick hon igenom kontraktet i lugnt tempo och var noga med att förklara vad texten innebar och såg till att vi förstod. Hade absolut rekommenderat Elin som mäklare till vänner och familj som går i sälj-tankar!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Ahlund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    2021-06-18
    Är väldigt nöjd. Bemötandet var bra och Elin har varit bra på att svara på frågor.
    • Öregrund
    2021-06-10
    Hej!
    Elin Ahlund är proffsig och ger ett stort förtroende direkt.
    Kan varmt rekommendera henne till alla som ska sälja eller köpa en fastighet.
    Mvh/Irene
    2021-06-10
    Elin var hjälpsam och trevlig. Hon var väl insatt i bostaden och svarade på alla frågor som ställdes. Hon tycktes ha en god relation till säljaren, men såg även till köparens intressen.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Ahlund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    2021-04-05
    Trerummare i Östhammar. Mycket nöjd med Elin. Bra att informera när det var några förändringar och hjälpsam när det var något man undrade över. Jag är mycket nöjd med Elin som mäklare.
    2021-03-07
    Elin har hjälpt oss med både köpet utav vårat hus och försäljningen utav lägenheten. Vi har varit nöjda med servicen hela vägen och kan absolut rekommendera Elin och Fastighetsbyrån i Östhammar.
    2021-02-19
    Jag har sålt en bostadsrätt! Jag är extremt nöjd med servicen och Elins bemötande! Väldigt trevlig och tydlig med information!
    2021-02-03
    Vi har bara bra saker att säga om Elin när hon sålde våran bostadsrätt. Hon var hjälpsam med funderingar, hon hörde av sig med hur det gick med allt. Elin respekterade våra åsikter. Hon underlättad mycket med allt runt omkring. Skulle vi sälja igen så skulle Elin vara högt upp på lista med mäklare att kontakta.