Alla kategorier Mäklare Uppsala Håbo Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Bålsta & Bro

Svensk Fastighetsförmedling Bålsta & Bro

Stockholmsvägen 22, 746 33 Bålsta — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Bålsta & Bro!

Här i fina Bålstatrakten, utanför Stockholm och Uppsala, har vi mäklare på kontoret all information du behöver för en smidig bostadsaffär. Ska du köpa eller sälja häromkring är det definitivt oss du ska kontakta.

Vi har koll på allt från var de bästa skolorna ligger till var du ska bo för att ha så goda pendlingsmöjligheter som möjligt. Inga frågor är för stora eller små, vi guidar dig från värdering till slutaffär och ser till att du ror hem drömbostaden. Kontakta oss så berättar vi mer om dina möjligheter!

Läs vad 22 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Bålsta & Bro

• Carolina G
    Carolina G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bålsta & Bro
    Efter långt letande hittade vi äntligen drömhuset i Häggeby, Philip Durling på svenskfastighetsförmedling gjorde även själva köper till en toppen upplevelse. Kunnig och professionell och alltid tillgänglig för frågor. Kunde inte blivit bättre. Stort tack! Läs mer
  • Birgitta I
    Birgitta I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bålsta & Bro
    Eva Kartek-Karpinski har skött försäljningen av vårt hus i Kungsängen under en period med vikande marknad i kommunen.
    Eva har stöttat oss med sin kunskap, optimism och övertygelse om en lyckad försäljning, vilket det till sist också blev.
    Vi kan varmt rekommendera Eva som mäklare!

Birgitta och Per Israelsson Läs mer
  • Jens N
    Jens N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bålsta & Bro
    Har både köpt och sålt huset via Johannes. Trevlig, hjälpsam och har bra koll på marknaden. Kan inte annat än ge högsta betyg. Läs mer
  • Madelaine P
    Madelaine P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bålsta & Bro
    Vi har köpt ett perfekt boende för oss 2. Vi har blivit mkt professionellt bemötta utav mäklaren. Rekommenderar varmt mäklare samt Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
  • Mitzie L
    Mitzie L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bålsta & Bro
    *Jag och min sambo har köpt en villa.
    * bemötandet av mäklaren var profotionellt och trevligt.
    *mäklaren var klar och tydlig
    * vi är nöjda med vårt köp. Läs mer
  • Jonny B
    Jonny B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bålsta & Bro
    Bra bemötande och trevligt samarbete på alla plan, från budet gick igenom mycket snabb affär. Kommer anlita er igen. Läs mer
  • Rebecka J
    Rebecka J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bålsta & Bro
    Mäklartjänst, försäljning av hus
    Lyhörd, professionell o snabb
    Genomgående positiv upplevelse Läs mer
  • Sam Konrad C
    Sam Konrad C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bålsta & Bro
    Vi fick hjälp att köpa vårt hus via Johannes Karlsson och är mycket nöjda. Han var påläst och kunnig om både huset och området, tillgänglig och lätt att få tag i för följdfrågor och i processen för själva köpet. Läs mer
  • Mattias M
    Mattias M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bålsta & Bro
    Mycket positivt bemötande!
    Fick proffsiga svar på våra frågor och funderingar. Läs mer
  • Erik Ä
    Erik Ä skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bålsta & Bro
    Vår mäklare kändes snabbt förtroendeingivande och hade inga spår av det arroganta och stressade beteende som många mäklare besitter. Var alltid tillgänglig via mobil och var snabb på att ge svar på de frågor vi hade. Vi är väldigt nöjda! Läs mer
  • Fredrik E
    Fredrik E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bålsta & Bro
    Snabb och tydlig respons från _Mäklaren på mina frågor Läs mer
  • Johan S
    Johan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bålsta & Bro
    Väldigt bra bemötande. Mäklaren var lyhörd på våra önskemål och engagerad och aktiv i alla steg av processen att sälja vår bostad. Läs mer
  • Kent E
    Kent E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bålsta & Bro
    Det var bra och mycket givande fick bra svar han var trevlig Läs mer
  • Per Mikael S
    Per Mikael S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bålsta & Bro
    Mycket bra, har alltid tid och svara alltid i telefon med proffsigt uppträdande och saklig och kunnig. Läs mer
  • Kerstin T
    Kerstin T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bålsta & Bro
    Bra, snabbt och proffsigt! Rekommenderas. Läs mer
  • Stefan Roger F
    Stefan Roger F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bålsta & Bro
    Profisionellt och100% god upplevelse genom hela försäljningsprisen. Detta från 1:a kontakt till avslut Läs mer
  • Jessica H
    Jessica H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bålsta & Bro
    Mycket trevligt och tillmötesgående bemötande! Läs mer
  • Staffan R
    Staffan R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bålsta & Bro
    Jag fick förtroende för mäklaren vid första besöket. Han har gjort ett professionellt arbete och varit lätt att nå och kommunicera med under hela processen.
    På det stora hela är jag mycket nöjd med både mäklaren, affärens genomförande med snabbt tillträde och med köparna, som kommer att ta väl hand om hus och tomt! Läs mer
  • Dennis S
    Dennis S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bålsta & Bro
    Mycket nöjd! Proffsigt och trevligt bemötande. Alltid snabb på återkoppling och lätt att nå!
    Tack för hjälpen! Läs mer
  • Stina L
    Stina L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bålsta & Bro
    Mycket nöjd! Professionellt bemötande! Läs mer
  • Stig Tony S
    Stig Tony S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bålsta & Bro
    Vi är väldigt nöjda med hur våran husförsäljning har gått! Johannes har visat oss stor respekt genom sin proffsighet och guidat oss genom detta. Hållit sig i bakgrunden och klivit fram när vi har varit i behov av det. Kan varmt rekommendera Johannes och Svensk fastighetsförmedling Läs mer
    Svensk Fastighetsförmedling Bålsta & Bro gillar detta
  • Mikael L
    Mikael L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bålsta & Bro
    Gjort ett bra jobb håller det han lovar. Läs mer
    Svensk Fastighetsförmedling Bålsta & Bro gillar detta

Stockholmsvägen 22, 746 33 Bålsta