Svensk Fastighetsförmedling Bålsta & Bro

Svensk Fastighetsförmedling Bålsta & Bro

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Bålsta & Bro!

Här i fina Bålstatrakten, utanför Stockholm och Uppsala, har vi mäklare på kontoret all information du behöver för en smidig bostadsaffär. Ska du köpa eller sälja häromkring är det definitivt oss du ska kontakta.

Vi har koll på allt från var de bästa skolorna ligger till var du ska bo för att ha så goda pendlingsmöjligheter som möjligt. Inga frågor är för stora eller små, vi guidar dig från värdering till slutaffär och ser till att du ror hem drömbostaden. Kontakta oss så berättar vi mer om dina möjligheter!

Läs vad 100 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Bålsta & Bro 2

• Bålsta - Viby
    2022-10-06 Verifierad kund
    Väldigt professionellt bemötande. Kunnig mäklare som skötte väldigt mycket åt oss. Bland annat hade han redan förberett ansökan om medlemsskap i BRF vid påskrivning av avtal

Bemötande gällande ärenden gentemot banker vid förhandlande av räntor av lån.

Detta va vårat första bostadsköp så vi hade inga riktiga förväntningar. Men känslan va väldigt bra och han kändes kunnig, ödmjuk och framförallt förstående. Kommunikation mellan säljare och köpare sköttes föredömligt.
    2022-09-09 Verifierad kund
    bra bemött
    inga förväntningar
    som helhet en bra upplevelse
    2022-07-09 Verifierad kund
    Eva var väldigt trevlig och väldigt hjälpsam med mycket. Inte bara hus försäljning utan även hjälper till med banken. Med tips och råd.
  • köpte sin bostad med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Bålsta & Bro
    2022-07-07 Verifierad kund
    Väldigt bra, enkelt men ändå proffsigt.
  • skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bålsta & Bro
    2022-06-29 Spontant omdöme
    Kan starkt rekommendera Dennis.
    • Broby Backar
    2022-06-17 Verifierad kund
    Mäklaren var proffisionell, vänlig och upplevde alla våra förväntningar. Vi skulle mer än gärna använda oss av henne i kommande fastighets affärer
    2022-05-28 Verifierad kund
    Eva är kunnig och proffsig. Mkt vänlig och lätt att komma i kontakt med vid alla tillfällen.
    Hon visste att vi helst inte ville ut och annonsera stort, tog hänsyn till det och hittade mycket bra köpare ändå.
    Priset vi fick är vi nöjda med, då räntorna inte är stabila ville vi inte vänta utan det blev ett mycket bra köp för både oss och köparen tror vi.
    • Bålsta - Centralt
    2022-05-20 Verifierad kund
    information skickades till mig fast min syster företrädde mig när jag var utomlands Fick inte information om att vilket bud som avslutade köpet fick läsa det på Hemnet . Vi dödsbodelägare fick inte information om att advokat godkänt sista bud inte fått information om tillträdes datum osv
    2022-03-19 Verifierad kund
    Bra, trevlig och kunnig mäklare som alltid fanns till hands
    • Bro
    2022-02-07 Verifierad kund
    vänligt och sakligt men samtidigt informativt
    • Bålsta-Skörby
    2021-12-10 Verifierad kund
    Hej,

Jag tyckte mäklaren var jätte bra, vi fick tydliga och klara besked.
    2021-12-01 Verifierad kund
    Tack för ett bra och enkelt köp,
    2021-11-27 Verifierad kund
    Dennis Johansson var väldigt professionell, förtroendeingivande och tillmötesgående. Dennis var väldigt noggrann med att återkoppla i tid och var väldigt mån om att beskriva inte bara objektet som vi köpte utan området och orten som sådant.

Vi hade massa frågor men Dennis tog sig tid att svara på dom utförligt och säkerställde att vi förstod och inte hade fler frågor eller funderingar.

Genom Dennis gjorde vi vår största affär och vi kan inte ha valt någon mer lämpad eller betrodd mäklare än Dennis. Rekommenderas varmt och hjärtligt!
    2021-11-25 Verifierad kund
    Bra uppföljning och proffsigt bemötande. Tydliga i alla steg vid försäljningen
    • Norrboda
    2021-11-20 Verifierad kund
    Grym mäklare Aidin, skötte affären utmärkt och höll oss konstant uppdaterade!
    2021-10-05 Verifierad kund
    Bostads affären gick väldigt smidigt till. Aidin anpassade försäljningen efter mina behov. Proffsig under hela processen, väldigt enkel och smidig att samarbeta med. Kom med förslag och idéer som bidrog till ett lyckad försäljning. Jag rekommenderar Aidin, han är en kunnig och jordnära mäklare.
    ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
    2021-09-27 Verifierad kund
    Hittills är allt väldigt bra! Vi hade snabb, bra och mycket vänlig kontakt. Mäklaren var mycket pålitlig, hjälpsam och flexibel. Han gjorde också sitt bästa för att ta hand om våra speciella önskemål. Vår shopping är inte riktigt klar än, men allt har gått väldigt bra hittills.
    • Fagerdal
    2021-09-06 Verifierad kund
    Blev jätte bra bemött av mäklaren. Fick svar på alla mina frågor
    2021-07-19 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, och duktig mäklare! Fick det pris vi ville ha!
    2021-07-12 Verifierad kund
    Blev bemött av en trevlig mäklare. Vi är helt klart nöjda med vår affär.
    • Bålsta - Centralt
    2021-06-21 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande, snabb kontakt och bra fotografering, snabb visning sant försäljning!👍 Bra med sms kontakt kontinuerligt./Linda
    2021-06-09 Verifierad kund
    Vi har köpt ett hus med hjälp av Aidin, snabb, smidig och flexibel 👍👍
  • Michel B
    sålde sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Bålsta & Bro
    2021-06-09 Verifierad kund
    Allt gick kanon genom hela min säljprocess och kan varmt rekommendera Aidin på Svensk Fastighetsförmedling.
    2021-05-20 Verifierad kund
    Vid försäljningen av vårt hus var mäklaren väldigt oengagerad. Vi fick också väldigt dåligt med info under hela processen. Det hände till och med att vi fick tala om vad som skulle göras. Bl.a att skyltar om försäljning skulle sättas upp. Skulle inte rekommendera Svensk fastighetsförmedling i Bålsta vid försäljning av fastighet.
    2021-05-19 Verifierad kund
    Vi anlitade Aidin Moshiri på Svensk Fastighetsförmedling när vi skulle sälja huset. Vi är mycket nöjda med honom. Professionell och mycket trevlig. Kan rekommendera honom.
    • Bro
    2021-05-04 Verifierad kund
    Hej,

Jag tycker jättemycket bra och mycket nöjd med svensk fastighetsförmedling.

Zouheir
    2021-03-21 Verifierad kund
    Vi har precis sålt ett mindre hus som vi gjort en omfattande renovering på. Vi valde Svensk Fastighetsförmedling i Bålsta som har bra lokalkännedom och god kundbas. Samarbetet med vår mäklare Aidin Moshiri var mycket bra och vi hade en bra och interaktiv samverkan. Aidin var proaktiv och höll en löpande dialog med oss under hela processen från värderingen till kontraktsskrivningen. Enbart en positiv upplevelse.
    2021-03-19 Verifierad kund
    Köpt hus i Bålsta.
    Mycket trevligt bemötande av mäklaren rakt igenom. Tog sig tid till oss trots många spekulanter och bra återkoppling dagarna efteråt. Även bra information kring affären med frågor vi hade.
  • Jennifer S
    sålde sitt hus med hjälp av
    2021-03-11 Verifierad kund
    Philip hjälpte oss från dag 1 och fanns alltid tillgänglig när vi hade frågor. Toppen helt enkelt och rekommenderar honom verkligen. Två 👍🏻👍🏻 Upp.
    • Norrboda
    2021-03-03 Verifierad kund
    Jag fick hjälp av Aidin Moshiri när jag skulle sälja min lägenhet och jag fick ett proffsigt bemötande och en trygg känsla genom hela affären. Med Aidins hjälp blev processen väldigt smidig och gick väldigt fort.
    2021-02-28 Verifierad kund
    Sålde vår bostadsrätt med hjälp av Aidin. Hela processen gick mycket smidigt och kändes trygg. Aidin var engagerad och svarade bra på alla våra frågor.
    2021-02-20 Verifierad kund
    Eva hjälpte oss sälja vår Bostadsrätt (parhus). Trevlig, lättsam och lyhörd. Snabb på att svara och lätt att få tag på. Mycket nöjda :)
    • Slottsskogen
    2021-02-20 Verifierad kund
    Vid försäljning av våran bostad fick vi en jättebra mäklare
    Hennes bemötande var mycket profesionellt och trevligt mycket trevlig och duktig var hon vi kännde oss väldigt nöjda med mäklaren och skulle rekomendera henne och hela mäklarfirman alla gånger så ett stort plus från oss
    2021-02-15 Verifierad kund
    Jag har köpt en bostadsrätt i Kungsängen.
    Vänlig och kunnig mäklare som ingav förtroende.
    Mäklaren var lätt att prata med och lätt att få kontakt med när jag ville fråga något. Gällande budgivningen och kontraktsskrivningen kändes det tryggt och jag fick bra information hela tiden
    2021-02-01 Verifierad kund
    Bra bemötande, snabb affär, inga problem.
  • 2020-12-16 Spontant omdöme
    Vi har köpt ett hus via Philip Durling, en mycket trevlig och kunnig mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Bålsta & Bro.
    Philip är lugn, saklig och steg för steg leder han både säljaren och köparen genom processen.

Husköp är en stor sak och det känns tryggt att ha en kunnig mäklare till hands. Om de dessutom är trevliga som Philip blir denna process en behaglig och härlig upplevelse.
  • 2020-11-25 Spontant omdöme
    "Vi är jättenöjda med Philip och försäljningen av vår lägenhet som lyckades sälja till ett pris över vår förväntan. En lugn, förtroendeingivande, driven och professionell mäklare."
  • 2020-11-17 Spontant omdöme
    Philip Durling sålde vårt hus snabbt och smidigt. Från visning till kontrakt på 2 dagar. Vi fick ett mycket proffsigt bemötande där vi kände oss trygga. Han var tydlig, lyhörd för våra önskemål och lätt att nå på telefon och sms. Tack Philip för en lyckad försäljning.
    • Slottsskogen
    2020-11-04 Verifierad kund
    Mötet med mäklaren Eva var mycket bra.
    Vi behandlades mycket professionellt.
    Vi fick mycket specifika svar på de frågor vi ställde.
    Professionell service värt att rekommendera.
    2020-10-31 Verifierad kund
    Köpt en villa i bålsta och hoppas och tror att samma mäklare kan sälja våran villa
    • Bro-Finnsta
    2020-10-22 Verifierad kund
    Rekommenderar starkt denna mäklarbyrå,
    Fick mycket hjälp och råd av mäklare Eva
    Hela processen gick snabbt och smidigt.
    Tack
    MVH ROBERT
  • köpte sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Bålsta & Bro
    2020-07-19 Verifierad kund
    Hej!

Aidin var jätte duktig på att förklara hur det är med fritidshuset, möjligheterna och på att följa upp andra funderingar som vi hade.
    Aidin har ett jätte bra förståelse till vårt behov och vi hade ett bra samarbete gällande handlingarna och pappersarbetet.

Vi är jätte nöjda och glada att ha Aidin som mäklare.
    • Bålsta - Gillmarken
    2020-05-07 Verifierad kund
    Tydlig, bra bemötande, tillgänglig och lätt att ha att göra med.
    • Bålsta - Gillmarken
    2020-05-04 Verifierad kund
    Trevlig och allt har fungerat bra. Bra information och bemötande.
  • 2020-04-12 Spontant omdöme
    Philip Durling hjälpte oss både med att köpa nytt och sälja, vi kan verkligen rekommendera honom!
    Vi fick ett proffsigt och genuint bemötande som vi förväntat oss. Tydlig och tät kontakt via telefon och mejl genom alla steg i processen.
    Vi är glada att det blev en snabb och lyckad affär trotts det oroliga läget med covid-19.
    /Familjen Wall/Frisk
  • 2020-03-29 Spontant omdöme
    Vi har såld vår villa genom Philip.
    Han var duktig, lätt att nå, proffsig!
    Rekommenderas!
    Tack för hjälpen, Philip!
    2020-03-25 Verifierad kund
    Bra och smidigt med ett trevligt bemötande!
    2020-03-02 Verifierad kund
    Engagerade mäklare som ger bra service och håller vad de lovar.
  • YANG J
    skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bålsta & Bro
    2020-02-08 Spontant omdöme
    Dennis Johansson är engagerad, serviceminded och kompetent. Han hjälpte oss genom hela processen från att sälja vår villa, ordna nytt boende och var alltid tillgänglig. Vi kan varmt rekommendera Dennis på Svensk fastighetsförmedling i Bålsta.
  • skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bålsta & Bro
    2020-02-07 Spontant omdöme
    Mycket trevlig och professionell mäklare, blev en snabb och smidig affär.