Fastighetsbyrån Tierp

Fastighetsbyrån Tierp

Tierp är en tätort med ungefär 5500 invånare belägen mellan Gävle och Uppsala. På Fastighetsbyrån i Tierp, som du hittar i centrum, finns all den service du kan tänkas behöva. Även kringliggande orter, såsom Hållnäshalvön, Mehedeby, Månkarbo och Söderfors., ingår i vårt verksamhetsområde.

Eftersom vi jobbar på mindre orter har vi kunnat utveckla ett brett och starkt kontaktnät genom åren och den stora lokalkännedomen kan komma väl till pass både för dig som funderar på att sälja och dig som går i köptankar.

I Tierp finns både ishall, ridskola, idrottshall och inomhusbad för den som vill utöva idrott på fritiden och att ta en promenad eller cykeltur till Trollsjön är en populär sommaraktivitet! Områdena vi arbetar i präglas av charmig bebyggelse, närhet till kusten och vacker natur.

Välkommen till Fastighetsbyrån i Tierp!

Läs vad 408 kunder tycker om Fastighetsbyrån Tierp 2

• Söderfors
    2022-01-06
    Det har funkat jättebra med Frida från början till slut. Hon har alltid varit tillgänglig, trevlig och glad och hjälpsam.
    2021-12-31
    Blev alltid respektfullt bemött och delgiven hur marknaden i mitt område ser ut, vad som är rimligt att förvänta sig.
    Eftersom det pris på fastigheten vi kom överens om överskreds kan jag inte vara annat än nöjd
    Kunnig om området
    2021-12-28
    Väldigt trevlig och duktig i sitt arbete.
    Vi hade en tidspressad försäljning av vår lägenhet pga hus köp.. efter flera visningar och hårt arbete ordnade han försäljning till tänkt pris.
    Lätt att få tag i ang frågor och uppdatera om vad som händer.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    • Tobo
    2021-12-14
    Frida var väldigt trevligt och gick igenom samt förklarade allt tydligt & genomgående så att jag förstod vad som stod och samtliga juridiska termer som man annars inte använder i vardagen.

Därför kändes allt väldigt tryggt och risken för missförstånd eller felintagen information minimal.

Lägenheten såldes relativt snabbt så Frida måste ha gjort väldigt bra jobb med marknadsföring m.m.

Mycket nöjd med Frida och kan verkligen rekommendera henne till andra som letar nytt boende eller är ute efter att sälja sitt egna hus/lägenhet! 🥰
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    2021-12-12
    Trevlig och engagerad. Hjälpsam och stöttande genom hela processen. Lever upp till det som förväntas av en mäklare.
    2021-12-05
    Bra, ordning och reda och engagerad.
    2021-12-02
    Allt löser sig är en honnörs mening som gäller och det gör det verkligen
    2021-12-02
    Bra bemötande, bra engagemang. Dock glömde mäklaren att informera om taxeringskoder för fastigheten som var väsentliga vad gäller lån och som behövdes vägas in i bud.
    2021-11-30
    Jättebra service av Gustav! Snabba svar, trevligt bemötande och en härlig energi.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Farhand en del av Fastighetsbyrån Tierp
    2021-11-28
    Bara bra. Vi fick kontakt direkt och allt har hittills gått som förväntat.
    Tack Siri, hoppas att ni får det fint i nya bostaden och att det blir många gamenights för er framöver :D Sebastian Farhand
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp
    2021-11-24
    Kompetent och trevlig, väl påläst om objektet. Hjälpsam och ett vänligt bemötande. Även lätt att kontakta. När han inte kunde svara i telefon kontaktades man snabbt eller återkopplades via sms.
    2021-11-22
    Superbra. Allt va topp!
    Bästa mäklaren.
    2021-11-18
    Glatt överraskad! Frida är bäst!
    • Skärplinge
    2021-11-12
    She is qualified to be a broker and has professional knowledge to sell my house.
    2021-11-12
    Väldigt lätt att samarbeta med, trevlig och lyhörd.
    Tack Berit, hoppas att allt går bra i nya lägenheten :D Sebastian Farhand
    Otroligt trevlig och tillmötesgående. Lugn och sansad. Rekommenderas starkt
    Tack så mycket för de fina orden och rekommendationen. :D Sebastian Farhand
    • Källviken
    2021-11-10
    Väldigt professionellt bemötande. Förstod precis vad vår målsättning var vid en försäljning och gjorde sitt bästa för att möta våra krav.

Bra kommunikation med Frida som höll oss uppdaterade under hela processen.

Generellt en väldigt positiv upplevelse ett väl utfört jobb av Frida.
    2021-11-09
    Mycket trevlig och tillmötesgående.
    Har fått mina önskemål och förväntnongar tillgodosedda.
    Kan jag varmt rekommendera.
    Vänliga hälsningar Susan Viberg
    Tack så mycket för rekommendationen! :D Sebastian Farhand
    • Karlholm
    2021-11-06
    Bra engagemang, trevlig och otroligt bra på att hålla oss som säljare uppdaterade om hur det går. Rekommenderas starkt!
    Tack så mycket för rekommendationen. :D Sebastian Farhand
  • köpte sitt hus med hjälp av Sebastian Farhand en del av Fastighetsbyrån Tierp
    • Karlholm
    2021-11-05
    Väldigt trevligt bemötande. Mycket mån om att både köpare och säljare ska vara nöjd med affären.
    Tack så hemskt mycket för dom fina orden Mattias. :D Sebastian Farhand
    • Källviken
    2021-11-04
    Trevligt bemötande. Påläst om objektet, hade all information på papper med till oss , som vi i lugn o ro kunde gå igenom hemma. Lugn o noggrann vid genomgång av pappren.
    • Skärplinge
    2021-10-27
    Jag hade redan i min intresseanmälan beskrivit vad jag ville skulle ske, och Frida förmedlade det på ett bra sätt till säljaren.
    När jag var tidigt ute, så han säljaren och jag prata ihop oss ganska nära ett avslut. Eftersom han var förberedd av Frida.
    Det redan innan Frida anlände på rätt tid till den överenskomna visningen. Vi tittade på resten av fastigheten. Frida tog ett enskilt samtal med säljaren. Justerade handpenningen till 20%, så är saken klar. Frida offrar en stor del av sin lunch för att skriva pappren klart. Påskrivet av oss innan klockan var 14. Cirka 4 timmar totalt. Synd om alla andra som ville på visning...
    2021-10-13
    Gustav har varit kanon på alla sätt och vis. Supertrevlig och hjälpsam.
    Då jag och min make haft en tidigare negativ upplevelse med en mäklare var vi nervösa men Gustav svarade på alla frågor vi hade och lugnade ner vår oro.
    2021-10-04
    Vi är generellt nöjda. Frida har varit positiv och förstående i våra samtal och möten. Det enda som vi upplevde inte var helt bra var stressen att ge ett förslag på tillträdesdag. Vi hade inte diskuterat det tidigare och hade uppskattat att få frågan och sedan några minuters betänke- och diskussionstid innan hon ringde tillbaka igen.
    2021-10-03
    Bra välkomnande bemötande.
    Väldigt glad och trevlig ”Fann” varandra på en gång.
    Fick bra information under budgivningen etc
    • Vendel
    2021-10-01
    Trevlig och kunnig. Duktig på att förklara hela processen så att man förstår.
    2021-10-01
    Frida är en trevlig tjej som fixade våran affär på ett mycket bra sett från första kontakt till avslut.
    2021-09-30
    En toppen mäklare som verkligen tagit sig tid till att förklara allt som händer runt omkring och mycket vänlig i bemötandet. Vi är hur nöjda som helst!
    2021-09-29
    Frida gav ett mkt professionellt, seriöst och förtroendeingivande bemötande från början som sedan fortsatte genom hela försäljningsproceduren. Noggrann genomgång av vad väntade under försäljningen. Lättillgänglig och ett gott stöd i den stress som en husförsäljning innebär och alltid beredd att besvara våra frågor. Vi kände att vi hade henne med oss hela vägen.
    Den bästa mäklare vi kunde ha haft, hon överträffade alla förväntningar!
    Vi kommer att varmt rekommendera henne för alla.
    William o Kristina Nicholls
    • Vendel
    2021-09-29
    Då jag aldrig köpt hus via mäklare förut (köpt ett jag hade hyrt i många år) var det en ny erfarenhet för mig. Visste därför inte riktigt vad jag skulle ha för förväntningar heller.
    Det är enbart positivt jag har att säga om Frida.
    Jag fick ett väldigt bra bemötande och är nöjd med alltihop.
    Jag kände mig välkommen på visningen, fick svar på frågor och detsamma gäller mötet på kontoret tillsammans med säljaren sen, några dagar senare.
    • Strömsbergs Bruk
    2021-09-27
    Utmärkt bemötande och hjälp med allt som berör husköp och husförsäljning. Vi är mycket nöjda med Frida som mäklare .Kan rekommendera henne även till andra.
    MVH från
    Marjatta o Lars-Göran .
  • Mari N
    köpte sitt hus med hjälp av Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    2021-09-20
    Vi tycker att Frida Eriksson är en mycket trevlig person och hon gör ett fantastiskt jobb som mäklare. Vi rekommenderar henne om man ska sälja eller köpa ett boende.
    Mari eller Anders Norström
    2021-09-20
    Hela upplägget från första kontakt till avslutad affär har gått jättebra
    2021-09-16
    Mkt bra och trevligt bemötande.
    God information.
    Snabb återkoppling via tfn, sms och mejl.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp
    2021-09-07
    Gustav var både trevlig och kompetent och gjorde ett fullständigt bra jobb.
    2021-09-06
    Trevlig bemötande och proffesionellt arbetssätt.
    2021-09-05
    Bra bemötande o återkopplingar.
    Kunnig o påläst om objektet.
  • sålde en tomt med hjälp av Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp
    • Månkarbo
    2021-09-05
    Mäklaren har genomgående varit lättillgänglig, givit snar återkoppling.
    2021-08-25
    Mycket bra bemött och tillmötesgående, bra kontakt.
    Motsvarade de förväntningar jag hade att få hjälp vid försäljningen.
  • sålde sitt hus med hjälp av Annika Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    2021-08-25
    Jättebra tycker jag om processen👍
    2021-08-24
    -väl bemött.
    -Levde upp alla förväntningar.
    -smidig, hjälpsam och framför allt snabba respons
  • sålde sitt hus med hjälp av Annika Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    2021-08-23
    Vi är fantastiskt nöjda med hela processen. Mäklaren har skött detta uppdrag på ett mycket professionellt sätt.
    2021-08-11
    Proffsig i kommunikation återkopplar och levererar.
    2021-08-11
    Det toppengagemang man förväntar sig av en mäklare!
    2021-08-10
    Det är enkelt. Hon är bäst på allt hon gör 😊
    • Tobo
    2021-08-07
    Frida och vi kom snabbt fram till hur vårt hus ska presenteras för potentiella köpare!
    Frida lyssnar och har lyckats ta fram en mycket bra beskrivning av huset!
    Vidare är hon lyhörd trevlig och noggrann!!
    2021-08-02
    Proffsigt bemötande vid både visning och kontraktskrivning.
    2021-07-31
    Bra bemötande. Viktigt för mig att det inte tog för lång tid och det blev bra.
    2021-07-25
    Gustav är proffsig och hans bemötande inger förtroende. Det fungerade jättebra under hela processen och vi är super nöjda!
    • Månkarbo
    2021-07-19
    Väldigt positiv, lätt att nå och öppen för diskussioner, för och mot argument att bolla idéer med och ffa mycket tålamodig man. Ger högsta betyg för sin professionella hållning.