Alla kategorier Mäklare Uppsala Tierp Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Tierp
Rekommenderat företag 2016 - Fastighetsbyrån Tierp
Rekommenderat företag 2015 - Fastighetsbyrån Tierp

Fastighetsbyrån Tierp

Centralgatan 18, 815 38 Tierp — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Tierp och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 127 kunder tycker om Fastighetsbyrån Tierp

• Göran L
    Göran L skrev om Nathalie Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Snabb, kunnig och effektiv. Vi är mycket nöjda och belåtna.
    2016-11-22 Nathalie O svarar Göran L
    Jättekul att ännu en gång höra att ni är nöjda. Tack så mycket! Det var så roligt att hjälpa er med försäljningen.
  • Yvonne B
    Yvonne B skrev om Nathalie Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    en fantastisk mäklare som vet och kan bemöta kunder på ett proffsigt sätt, fick oss att känna oss trygga isituationen
    2016-11-22 Nathalie O svarar Yvonne B
    Tack snälla Yvonne och Anders, vi kanske stöter på varandra i "storstaden" :-)
  • Ulf O
    Ulf O skrev om Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    frida var en kunnig trevlig mäklare som jag rekommendera andra som skall sälja
  • Anette P
    Anette P skrev om Nathalie Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Pigg alert hjälpsam o proffesionell i sin roll. En riktig klippa. 👌
    2016-11-21 Nathalie O svarar Anette P
    Tack snälla ni för de fina orden. Hoppas allt känns bra efter husförsäljningen och att ni trivs bra i lägenheten.
  • Anneli B
    Anneli B skrev om Nathalie Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Väldigt trevlig och hjälpsam! Hörde hela tiden av sig om status under budgivning och försäljning. Supernöjd!
    2016-11-21 Nathalie O svarar Anneli B
    Kul att ni känner er nöjda :-) Tack för de fina orden.
  • Nina L
    Nina L skrev om Nathalie Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Hej
    Vi tycker att det var ett trevligt och proffsigt bemötande. Hon hörde alltid av sig snabbt när vi hade frågor om funderingar.
    Tydligt o bra överlämnande både vid avtalsskrivning o slutförande av affären.
    2016-11-21 Nathalie O svarar Nina L
    Hej på er, Jättekul att ni tycker att allt gick bra. Är ni nöjda är jag nöjd. Ha det så bra! :-)
  • Elin K
    Elin K skrev om Nathalie Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Trevlig och väldigt duktig mäklare! Väldigt nöjd med allt!!
    2016-11-21 Nathalie O svarar Elin K
    Roligt att höra att ni är nöjda. Lycka till i nya huset :-)
  • Sonny K
    Sonny K skrev om Nathalie Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Det har varit väldigt bra! Nathalie har varit tydlig med vad som gäller och förklarat allt på ett sätt.
    2016-11-21 Nathalie O svarar Sonny K
    Tack Sonny, vi ses snart igen när det är dags för tillträdet :-)
  • Erzsébet K
    Erzsébet K skrev om Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Hon är jättebra och lätt att jobba med
  • Anna H
    Anna H skrev om Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Proffesionell och mycket trevlig!
  • Charlotte H
    Charlotte H skrev om Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Jag har fått ett väldigt bra och kunnigt bemötande vid både köp och försäljning. Det har varit lätt att få kontakt med mäklaren och jag har fått svar på de frågor jag har haft.
  • Anders B
    Anders B skrev om Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Frida är en seriös och duktig mäklare som vi kan tänka oss att anlita om vi behöver hjälp vid en fastighetsaffär
  • Anne-marie U
    Anne-marie U skrev om Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Frida Eriksson är en varm och öppen person, lätt att prata med och verkar trivas med sitt arbete. Då vi även känner Frida sedan hon var liten, var det extra roligt att få hjälp av henne med försäljning. Frida var väldigt noga med allt och tog väl hand om såväl säljare som köpare. Med vänliga hälsningar Anne-Marie Utterclou.
    2016-11-30 Frida E svarar Anne-marie U
    Tack för de fina orden och för att jag fick förtroendet att hjälpa er. Ta hand om er!
  • Charlotte C
    Charlotte C skrev om Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Jag är nöjd med bemötande och servicen som Frida erbjudit. Vi fick dessutom ett bra pris på budgivningen av lägenheten! 👍
    2016-11-30 Frida E svarar Charlotte C
    Tack för att jag fick vara del i både köp och försäljning! Stort lycka till med huset!
  • Rune J
    Rune J skrev om Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    En mycket begåvad mäklare och väldigt omtänksam och förstod oss.
    Toppen
    Helena och Rune
    2016-11-30 Frida E svarar Rune J
    Tack för de fina orden! Det var jätteroligt att få hjälpa er med försäljningen!
  • Ebba S
    Ebba S skrev om Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Vi är jättenöjda med Frida på Fastighetsbyrån! Allt gick så smidigt, hon svarade på alla våra frågor & förmedlade precis det vi ville till säljaren. TOPPEN!
    2016-11-30 Frida E svarar Ebba S
    Vad kul att ni känner er nöjda. Det var roligt att få hjälpa er hitta drömhuset!
  • Bert S
    Bert S skrev om Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Mitt intryck av Frida är enbart positivt. Frida är öppen och glad samtidigt som hon på ett professionellt sätt genomförde sitt uppdrag som fastighetsmäklare. Jag skulle absolut rekommendera henne som mäklare.
    2016-11-30 Frida E svarar Bert S
    Tack för att jag fick hjälpa till med försäljningen Bert! Det har varit trevligt att lära känna dig. Ta hand om dig!
  • Tom R
    Tom R skrev om Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Frida är professionell och mycket vänlig.

Tyvärr har vi stött på en säljare och brf som inte skött affären på ett korrekt sätt. Jag önskar att Frida varit lite mer påstridig gällande överlåtelsehandlingar som säljaren i egenskap av ordförande i föreningen skulle ha skickat in då affären var klar. Vi har ännu inte fått avier för månadsavgift.

Men på det hela taget har Frida skött affären bra vilket gör att jag rekommenderar Frida och Fastighetsbyrån i Tierp..
  • Mattias S
    Mattias S skrev om Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Hej, fick ett mycket bra bemötande. Mäklaren var intresserad och tydlig i sin roll.
    2016-11-15 Frida E svarar Mattias S
    Tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen! Hälsa hela familjen!
  • Sara H
    Sara H skrev om Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Super trevlig tjej som verkligen lyssnar och förstår sin kunder!!
    2016-11-15 Frida E svarar Sara H
    Tack Sara! Jag är så glad att du hittade ett boende som passade perfekt!
  • Bertil J
    Bertil J skrev om Nathalie Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Bra som mäklare har bra förmåga att lyssna igen råd . En super duktig tjej. Som kan sitt jobb.
  • Marie S
    Marie S skrev om Nathalie Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Jag upplevde henne mycket angagerad och vänlig såg mig som speciell då hon la sin tid för mig och mitt husköp.
  • Viktoria W
    Viktoria W skrev om Nathalie Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Nathalie var lyhörd, proffsig och snabb. Hon gjorde helt enkelt ett kanonjobb!
    2016-08-29 Nathalie O svarar Viktoria W
    Tack snälla Wiktoria för de fina orden. Det var så kul att få hjälpa dig med försäljningen :-)
  • Janis C
    Janis C skrev om Annika Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Vänligt bemötande av Annika och hjälpsam.

Dock var hon inte ute på själva visningen och vissa frågor kunde inte personen svara på som var på plats.
    2016-08-17 Annika E svarar Janis C
    Tack för återkoppling. Jag hoppas att frågorna blev besvarade senare. Vi har under sommaren haft hjälp av visningsvärdar/mäklarassistenter. Vi har prioriterat att ha många möjligheter till visning och därför i år valt detta upplägg. Jag förstår att man som spekulant har många frågor och det mest optimala är förstås att ansvarig mäklare visar själv. Jag hoppas att ni har trivts och njutit av sommaren vid ert nya ställe.
  • Olof A
    Olof A skrev om Annika Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Bra, trevligt och seriöst bemötande, löste problemen.
    2016-08-17 Annika E svarar Olof A
    Tack Olof det var roligt att få vara med i affären.
  • Leif E
    Leif E skrev om Annika Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Mycket bra bemötande ..
    bra på alla sätt..
    2016-08-17 Annika E svarar Leif E
    Tack Leif. Det är alltid roligt när kunder kommer tillbaka.
  • Tommy O
    Tommy O skrev om Annika Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Smidigt o tryggt och stort kunnande och positivt bemötande
    2016-08-17 Annika E svarar Tommy O
    Tack Tommy. Det var roligt att få hjälpa till. Vi ses och hörs!
  • Carina L
    Carina L skrev om Annika Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    jag fick ett varmt och personligt bemötande samt fick jag också snabb respons på alla frågor man hade under hela vårat samarbete, jag upplevde det som att dom fanns tillgängliga för en hela tiden, kort sagt hela resan gick smärtfritt och smidigt
    2016-08-17 Annika E svarar Carina L
    Tack Carina, det var väldigt roligt att få hjälpa dig.
  • Ingela K
    Ingela K skrev om Fastighetsbyrån Tierp
    Det var vad vi förväntade oss.
  • Susanne R
    Susanne R skrev om Annika Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Seriös och bra mäklare. Blivit bemött med respekt och vänlighet
  • Gunilla P
    Gunilla P skrev om Lina Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    En mycket duktig och kunnig mäklare, som gjorde vår försäljning snabb och effektiv. Imponerande!
  • Algot J
    Algot J skrev om Lina Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Proffsig hjälpsam kunnig vardaglig
  • Mimmi G
    Mimmi G skrev om Lina Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Jag upplever att allt var väldigt positiv, lina som skötte allt som hade med huset att göra gjorde de bra, uppriktig och ärlig vad jag nu kan säga.
  • Magnus T
    Magnus T skrev om Lina Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Bra uppriktig fastighetshandel med bra avtal och snabba avslut
  • Anna M
    Anna M skrev om Lina Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Ett väldigt fint bemötande .
    Ödmjuk,förstående, proffsig, kunnig ,trygg , hjälpsam ( helt fantastisk ) mäklare .
  • Leif S
    Leif S skrev om Nathalie Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Lätt att få kontakt när man ville fråga något, cch en trevlig att person
    2016-02-17 Nathalie O svarar Leif S
    Tack så mycket för dina ord Leif, ha det så bra. :-)
  • Christer W
    Christer W skrev om Nathalie Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Väldigt nöjd kund och affären gick snabbt och smärtfritt.
    2016-01-14 Nathalie O svarar Christer W
    Kul att höra att du är nöjd Christer. Ha det så bra!
  • Göran C
    Göran C skrev om Annika Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Vi är mycket nöjda med allt från bemötande problemlösning. Allt löstes snabbt smidigt och med bra feedback. Genuint proffsigt på riktigt inget falskt lismande. Vi rekommenderar Annika Eriksson varmt och skulle själva välja henne, nu har vi just gjort våran fjärde fastighets affär och hoppas det var den sista
  • Tom M
    Tom M skrev om Annika Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Vi blev väl bemötta och fick snabbt svar på våra frågor. Hon ordnade en egen visning när vi inte kunde komma på den ordinarie visningen. Vi tycker hon var en väldigt bra mäklare som vi gärna kommer att anlita igen.
    2016-03-22 Annika E svarar Tom M
    Tack Tom för din fina rekommendation. Jag ser fram emot att få hjälpa er igen.
  • Carina O
    Carina O skrev om Annika Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Mkt positiv, proffsig och hjälpsam.
    2016-03-22 Annika E svarar Carina O
    Tack Carina att jag fick förtroendet att vara ditt stöd i denna försäljning.
  • Anna M
    Anna M skrev om Annika Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Inbjudande och välkomnad visning . 😀
    2016-03-22 Annika E svarar Anna M
    Tack det var roligt att höra för det är mitt mål med en visning. Jag är värdinnan och ni spekulanter är mina inbjudna gäster.
  • Patrik B
    Patrik B skrev om Annika Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Tycker att både kontakt och affär fungerade mycket smidigt, inga synpunkter på detta alls.
    2016-03-22 Annika E svarar Patrik B
    Tack det låter bra. Välkommen tillbaka!
  • Emelie B
    Emelie B skrev om Lina Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Allting var väldigt bra och Lina är duktig, trevlig och proffisionell. Allt har flytit på bra.
  • Lia N
    Lia N skrev om Nathalie Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Vi är mycket nöjda med hjälpen vi fått utav fastighetsbyrån för att kunna köpa vår lägenhet. Det märktes att företaget funnits länge då allt har flytit på utan problem. Nathalie som mäklare har varit till stor hjälp då hon är intresserad för sitt jobb, lätt att prata med och svarar på alla frågor (även de dumma). Litet minus dock att budgivningen fick pausas under helgen och fortsätta veckan efter.
    2016-01-12 Nathalie O svarar Lia N
    Kul att höra Lia, lägenheten kommer passa er så bra tror jag. Självklart hjälper jag till att svara på alla frågor jag kan, det finns inga dumma frågor ;-). Jag förstår att det kändes lite jobbigt att låta budgivningen vänta över helgen, men det är säljaren som bestämmer. Ha det så bra!
  • Frida J
    Frida J skrev om Nathalie Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Vi är nöjda med försäljningen och hjälpen vi fått av Fastighetsbyrån.
    2016-01-12 Nathalie O svarar Frida J
    Är ni nöjda är jag nöjd! Vi ses strax när det är dags för tillträde.
  • Konrad K
    Konrad K skrev om Lina Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Utmärkt men fattas lite finish vid slutföringen av husaffären jämfört med när vi gjorde klart med det vi köpte i Piteå.
    Då var vi på Sparbanken. Säljaren gick till en bankanställd och slutförde sin del av försäljningen. Vi som köpare vet/såg ej hennes låneskulder. Där tycker/ jag att det var en stor brist för Lina för det angår/ berör ej köparna vad säljarna har för skulder som ska regleras vid försäljningen.Har mycket stor erfarenhet eftersom vi har köpt 5 hus och sålt 4. 1:a huset sålde vi utan mäklare.
    2015-11-03 Lina O svarar Konrad K
    Hejsan! Så roligt att ni är nöjda! :-) Gällande slutbetalningen vid tillträdet så måste det ha blivit ett litet missförstånd. För köparen ser då absolut inte vad ni som säljare har för lån på bostaden som säljs. För precis som du säger, så angår ju inte det köparen. :-)
  • Johanna B
    Johanna B skrev om Nathalie Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Jag är jätte nöjd med Nathalie. Bara massa plus
    2016-01-12 Nathalie O svarar Johanna B
    Tack så mycket Johanna! Äntligen har ni fått flyttat till lite större, det kommer nog bli toppen för dig och sonen. Vi hörs!
  • Lennart H
    Lennart H skrev om Lina Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Ett trevligt och professionellt bemötande, dels i telefon, visning och kontraktskrivning. Jag skulle själv tänka mig att anlita Fastighetsbyrån Tierp vid en eventuell försäljning,samt att rekommendera den till andra.
    2015-11-03 Lina O svarar Lennart H
    Tack så väldigt mycket Lennart! Det är en väldigt härlig fastighet som ni köpt. :-)
  • Kim P
    Kim P skrev om Lina Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Jag är jättenöjd med Lina som mäklare, då hon alltid har varit hjälpsam och trevlig!
    2015-11-03 Lina O svarar Kim P
    Tack så väldigt mycket Kim! Det var/är väldigt roligt att få hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet!
  • Linus Ö
    Linus Ö skrev om Lina Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Otroligt proffetionelt bemötande och en väldig trevlig upplevelse. Precis så man vill att det ska vara när man står inför ett så viktigt beslut i livet.
    2015-11-03 Lina O svarar Linus Ö
    Tack så väldigt mycket Linus! Det är ett nöje att få hjälpa er! :-)

Centralgatan 18, 815 38 Tierp