Alla kategorier Mäklare Uppsala Tierp Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Tierp

Fastighetsbyrån Tierp

Centralgatan 18, 815 38 Tierp — Visa karta

Tierp är en tätort med ungefär 5500 invånare belägen mellan Gävle och Uppsala. På Fastighetsbyrån i Tierp, som du hittar i centrum, finns all den service du kan tänkas behöva. Även kringliggande orter, såsom Hållnäshalvön, Mehedeby, Månkarbo och Söderfors., ingår i vårt verksamhetsområde.

Eftersom vi jobbar på mindre orter har vi kunnat utveckla ett brett och starkt kontaktnät genom åren och den stora lokalkännedomen kan komma väl till pass både för dig som funderar på att sälja och dig som går i köptankar.

I Tierp finns både ishall, ridskola, idrottshall och inomhusbad för den som vill utöva idrott på fritiden och att ta en promenad eller cykeltur till Trollsjön är en populär sommaraktivitet! Områdena vi arbetar i präglas av charmig bebyggelse, närhet till kusten och vacker natur.

Välkommen till Fastighetsbyrån i Tierp!

Läs vad 216 kunder tycker om Fastighetsbyrån Tierp

• Ulf L

2019-04-17

Ulf L skrev om Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Bemötandet var mycket professionellt. Vi har sålt en bostadsrätt. En korrekt värdering gjorde att vi gick ut med ett högre pris än vi tänkt.Vi blev mycket nöjda med slutpriset.
    Mycket bra information och hela tiden uppdatering. Vi är väldigt nöjda och kan rekommendera Fastighetsbyrån till andra. Läs mer
  • Mariann F

2019-04-03

Mariann F skrev om Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Trevlig och tillmötesgående. Läs mer

Gunnar F skrev om Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Vi har sålt en bostadsrätt.
    Professionellt och trevligt bemötande av Gustav.
    Vi hade inga speciella förväntningar. Gustav skötte sig exemplariskt.
    Gustav kom med råd vid budandet och vi upplevde att han tog hand om affären på ett utmärkt sätt. Läs mer

Joel D skrev om Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Lättsam person. Trevlig och är fruktansvärt duktig på sitt jobb Läs mer

Melinda B skrev om Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Jag har köpt Lodjursvägen 10 där Gustav var mäklare.
    Jag tyckte han verkade väldigt påläst, både på huset och omgivningen. Var det något han var osäker på så försökte han ta reda på saker.

Väldigt anträffbar! Han svarade i tid och otid. Det var superbra.

Väldigt trevlig och bemötte oss (alla) på ett väldigt bra och professionellt sätt.

Min upplevelse är bra. Jag har äntligen fått ett hus som lever upp till nästan alla mina färväntningar, det är jag väldigt tacksam för!

Med vänlig hälsning
    Melinda Bela Läs mer
  • 2019-03-23

Andreas S skrev om Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Sålt min bostadsrätt. Frida är glad och trevlig. Allt har flutit på enkelt och smidigt. Alltid fått ett bra bemötande och kan verkligen rekommendera Frida. Läs mer
  • 2019-03-20

Karl P skrev om Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Vi har sålt en liten villa. Jättebra en glad och mycket trevlig människa hon är en bra mäklare tycker jag. Första gången som jag har sålt en villa,jag litade helt på henne. Vi är mycket nöjd med Er Fastighetsbyrå ,alla var trevliga där i Tierp. Mvh Kalle Pettersson och Eva Käll. Läs mer
  • 2019-03-12

Björn H skrev om Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Vi fick titta på vårt hus i lugn och ro. Vid kontraktskrivningen var hon noggrann och gick igenom allt utan att vi kände oss stressade. När vi hade frågor svarade hon snabbt och tydligt. Läs mer
  • 2019-03-06

Johan E skrev om Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Sålt villa i byn.
    Gustav har skött sig bra, har själv inte behövt tänka speciellt på försäljningen utan det har löpt på bra. Läs mer
  • 2019-02-25

Kjell N skrev om Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Väldigt engagerad! Bra. Ev blev vårt hus för högt satt prismässigt. Läs mer
  • 2019-02-21

Carin N skrev om Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Vi har sålt vårt hus och fått mycket bra hjälp av Gustav Norlin. Även ett professionellt och trevligt bemötande.
    Våra förväntningar inför försäljningen var höga då vi fick höra att området vi bodde i var mycket eftertraktat och även huset. Då efterfrågan inte blev som förväntat tror vi att utgångspriset möjligen var för högt satt. Slutpriset blev lägre än utgångspriset vilken gjorde oss besvikna. Läs mer
  • 2019-02-20

Monica E skrev om Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Både köpt och sålt lägenhet genom denna kunniga, smidiga, trevliga mäklare som ger mycket gott bemötande när som helst !! Alla vi inblandade i dessa affärer tycker lika om Frida! Hon är suverän! Läs mer

Anne-Charlotte R skrev om Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Har sålt ett tvåplans hus
    Vi fick bra kontakt från första början
    Att jag skulle får ett bra pris och han levde upp till det
    Jag är nöjd med hela köpet
    Mvh Lotta Redvall Läs mer

Katarina G skrev om Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Romsmaren 107, Hållnäs

Vi blev mycket bra bemötta. Gustav var påläst och hade han inte uppgifterna tog han reda på fakta.

Trots mycket frågor var det svar på ett trevligt sätt. Läs mer

Bruno S skrev om Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Gustav var mycket hjälpsam när det gällde sälja vårt fritidshus och köpa ett lägenhet i Västerås. Vi kunde alltid leta på honum när problem uppstår. Läs mer

Gunnel K skrev om Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Korrekt, trevligt och professionellt bemötande. Gav intryck av god kunskap/erfarenhet och var bra på att återkomma snabbt vid frågor.
    BRF på Idrottsvägrn i Örbyhus. Läs mer
  • 2019-02-14

Moustafa E skrev om Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Hon är bra och hon är positiv och bigg Läs mer
  • 2019-02-03

Fanny G skrev om Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Bostadsrätt, Gustav var jordnära och väldigt hjälpsam vid frågor. En utmärkt mäklare tycker vi. Fast hade han varit sämre så kanske vi fått bostadsrätten billigare då ingen velat ha med honom att göra 😉 Läs mer
  • Anette P

2019-01-18

Anette P skrev om Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Vi har både köpt och sålt parhus/ lägenhet och fått hjälp av Frida på bästa tänkbara sätt. Bra och snabb återkoppling. Helt enkelt en underbar tjej som älskar sitt jobb. Läs mer
  • 2018-12-25

Karolina F skrev om Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Trevlig, noggrann och effektiv. Engagerad och hjälpte mig snabbt att hitta den perfekta lägenheten till mig. Supernöjd! Läs mer
  • 2018-12-22

Anna D skrev om Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Trevlig, engagerad och lätt att komma i kontakt med. Såg till att hålla oss informerade om försäljningen genom hela processen. Läs mer
  • 2018-12-10

Ida M skrev om Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Jag har sålt min bostadsrätt.
    Jag är mycket nöjd med både bemötande och hjälpen under hela processen. Han var mycket förstående och kunnig, fick mig att känna mig trygg och lugn. Jag tycker att min mäklare överskred mina förväntningar! Han var verkligen super bra. Jag rekommenderar honom gärna till vänner och familj som behöver hjälp framöver. Läs mer
  • 2018-12-07

Lars L skrev om Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Sålde min övernattningslägenhet och Gustav överträffade mina förväntningar på lyhördhet och flexibilitet när jag inte kunde närvara på orten. Det var verkligen kunderna i fokus. Läs mer
  • Gina E

2018-12-06

Gina E skrev om Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Informativ, glad, positiv och mån om att man förstår hela processen. Både vid köp och försäljning av min bostadsrätt. Läs mer
  • 2018-12-05

Ingrid E skrev om Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp
    snabbt tänk - klart budskap - och vänligt bemötande.................................................................................................................................................................. Läs mer
  • 2018-12-05

Marcus E skrev om Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Vårt första husköp. Har inget att jämföra med, men hon förklarade bra, trevlig och fick allt att flyta på bra. Rekomenderas! Läs mer
  • 2018-11-20

Håkan R skrev om Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Gustav var mycket trevlig och snabb att svara på alla mina frågor kring mitt första husköp. Jag kunde känna mig lugn och avslappnad genom hela processen. Läs mer
  • 2018-11-18

Hannes W skrev om Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Jag skulle köpa min första lägenhet.
    Därför visste jag inte riktigt hur det gick till, men Gustav förklarade och visade mycket bra så att det inte blev några konstigheter alls.
    När allt var klart och jag satt i lägenheten så kände jag mig väldigt nöjd. Läs mer
  • 2018-11-11

Fredrik J skrev om Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Sålt hus.
    Bra bemött av mäklaren.
    Vi fick ungefär vad vi trodde. Läs mer
  • 2018-11-10

Kenneth J skrev om Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Sålt fritidshus. Trevligt bemötande, professionellt agerat. Levde upp till förväntningarna. Läs mer
  • 2018-11-09

Boon Leong N skrev om Fastighetsbyrån Tierp
    professional, klar och tydligt och vanligt Läs mer
  • 2018-11-07

Andrea O skrev om Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Glad och engagerad, väldigt nöjd! Läs mer
  • 2018-10-31

Tommy S skrev om Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Glad och trevlig samt väldigt kunnig Läs mer
  • 2018-10-28

Roland E skrev om Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    vi har sålt våran villa på björkvägen i Karlholmsbruk,allt gick fort o bra.Vi var oroliga men Frida tog hand om allt åt oss.Tät kontakt med sms o telefon,vi kände oss trygga. Så vi rekommenderar henne till våra vänner o bekanta Läs mer
  • 2018-10-16

Kajsa M skrev om Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Sålde en lägenhet och valde Gustav som mäklare då han verkade seriös och var snabb på att förstå mina förväntningar. Super bra bemötande och service under alla delar av försäljningen. Flexibla lösningar och bra återkoppling ger honom en garanterad rekommendation från min sida! Läs mer
  • 2018-10-05

Johan A skrev om Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Jätte bra mäklare lugn och trygg Läs mer
  • 2018-10-02

Agneta S skrev om Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Sålt en liten bondgård.
    Frida var trevlig, lätt att ha att göra med, lätt att få tag på.
    Våra förväntningar uppfylldes, Vi fick hjälp med det vii ville ha hjälp med.
    Det har varit en positiv upplevelse att ha med Fastighetsbyrån i Tierp att göra. Läs mer
    2018-10-16 Frida E svarar Agneta S
    Tack för förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Hoppas ni får mycket tid över till övriga bostäder och familj! Hälsningar Frida
  • 2018-10-02

Anastasia T skrev om Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Saklig och hjälpsam. En trevlig tjej! Läs mer
    2018-10-16 Frida E svarar Anastasia T
    Stort lycka till med huset! Jag hoppas villalivet passar er utmärkt! Hälsningar Frida
  • 2018-10-01

Per S skrev om Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Liten gård utanför Tierp. Frida var utmärkt som mäklare. Läs mer
  • 2018-09-24

Birgitta M skrev om Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Vi sålde vårt fritidshus i Arvidsbo i somras. Gustav skötte försäljningen på ett föredömligt sätt. En toppenkille som är kunnig och driftig på alla sätt. Läs mer
  • 2018-09-23

Joacim S skrev om Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Köpte ett hus i bolmyra. Fick mycket hjälp och Frida såg till att det vart en snabb ock smidig affär👍 Läs mer
    2018-10-16 Frida E svarar Joacim S
    Stort lycka till med nya huset! Jag är glad att få ha varit delaktig i när ni förverkligade villadrömmarna på landet! Hälsningar Frida
  • 2018-09-21

Rickard H skrev om Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Utmärkt information och service Läs mer
  • Stig A

2018-09-20

Stig A skrev om Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Har sålt ett fritidshus. Frida är en trevlig, glad, positiv person som lyssnar och delar med sig av sina erfarenheter. Hon är kunnig.
    Jag blev väldigt bra bemött.
    Hon levde verkligen upp till mina förväntningar Läs mer
    2018-10-16 Frida E svarar Stig A
    Tack för ett intressant och trevligt samarbete. Det var en ära att få hjälpa till med Torpet! Hälsningar Frida
  • 2018-09-19

Saritha N skrev om Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Wonderful experienc... allt gick väldigt smidigt 😊😊
    Keep up the good job Frida..
    Wishing u all success! Läs mer
    2018-10-16 Frida E svarar Saritha N
    Tack för förtroendet! Jag önskar dig och familjen all lycka i nya bostaden. Hälsningar Frida
  • 2018-09-18

Marika Å skrev om Annika Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Jag kontaktade Annika när jag skulle börja med min försäljning av huset. Vi gick igenom hela processen och jag tycker att allt gick snabbt och smidigt, säljcoachen är så bra där man enkelt kan följa försäljningen. Läs mer
    2018-09-19 Annika E svarar Marika Å
    Tack Marika, det var en fröjd att få visa ditt fina hus. Jag tycker också att säljcoachen är ett fantastiskt verktyg.
  • 2018-09-13

Eva-Britt D skrev om Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Köpt sommarställe. Blev bra bemött av Mäklaren som på ett bra sätt återkopplade till oss efter våra frågor. Att jag inte ger högsta betyg beror på en felaktig information som ändå blev positiv i slutändan.
    Rekommenderar gärna Gustav. Läs mer
  • Helena  L

2018-09-11

Helena L skrev om Annika Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Vi har sålt vår sommarstuga.Annika var väl insatt , och mycket kunnig och trevlig.Är mycket nöjd. Läs mer
    2018-09-19 Annika E svarar Helena L
    Tack Helena, det var så roligt att få hjälpa er med denna försäljning. Extra kul att komma tillbaka till trakter med barndomsminnen ifrån.
  • 2018-09-10

Johan S skrev om Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Gustav är en person som jag upplever värnar om både säljare och köpares bästa. Läs mer
  • 2018-09-06

Elisabet W skrev om Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Sålt fritidshus.

Vänligt bemötande.

Att få huset sålt. Mäklaren hade många objekt att sälja, kanske för många fritidshus samtidigt. Läs mer
    2018-10-16 Frida E svarar Elisabet W
    Det var roligt att få hjälpa till med er flytt hit till Köpingen! Tack för förtroendet! Hälsningar Frida
  • 2018-09-05

Björn J skrev om Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Kunnig om objektet och väldigt tillmötesgående och behjälplig. Läs mer
    2018-10-16 Frida E svarar Björn J
    Jag är glad att mitt engagemang har uppskattats. Stort lycka till med huset! Hälsningar Frida

Centralgatan 18, 815 38 Tierp