Fastighetsbyrån Tierp

Snittbetyg
4.8
Ring 0293-714 90 Dela

Om företaget

Tierp är en tätort med ungefär 5500 invånare belägen mellan Gävle och Uppsala. På Fastighetsbyrån i Tierp, som du hittar i centrum, finns all den service du kan tänkas behöva. Även kringliggande orter, såsom Hållnäshalvön, Mehedeby, Månkarbo och Söderfors., ingår i vårt verksamhetsområde. Eftersom vi jobbar på mindre orter...

556 omdömen om Fastighetsbyrån Tierp

Sedan starten hos Reco 2013

Visar 556 omdömen med 4.8 i snittbetyg
Anette B
Fagerviken

Mycket bra bemötande smidig och snabb korrespondens både före och efter köp. Påläst och kunnig och förstående.

Sven-Olof H
Köpte sitt hus med hjälp av Camilla Schilcher en del av Fastighetsbyrån Tierp

Proffsig, tillmötesgående och trevlig.

Mohammadreza J
Köpte en tomt med hjälp av Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp

Hjälpsam/lyhörd för alla mina frågor. Tydliga information.

Hans-Ove A
Skärplinge

Hej ! Jag tycker att Camilla är en trevlig o engagerad tjej som har hjälp mig med att sälja mitt hus till belåtenhet, skulle gärna rekommendera henne som mäklare till vänner och bekanta. Mvh Hans Alverland

Monika Lena Maria A
Fagerviken

Mycket kunnig och lätt att få kontakt med. Hela tiden under försäljningen blev jag informerad om vad som sker

Kristin E
Tierp

Hon är rejäl - gör sitt jobb och kan ge råd. Känner alla i Tierp.

Hans. J. Flach J
Karlholm

Camilla är snabb i vändningarna och positiv, tog in mina åsikter bra och känns verkligen hjälpande mot spekulanter.

Ulla-Britt A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Camilla Schilcher en del av Fastighetsbyrån Tierp
Örbyhus

Proffsig, väldigt trevligt bemötande, hade koll på allt.

Peder A
Örbyhus

Snabb och skicklig ger ett klokt och hederligt intryck

Daniel E
Tierp

Trevligt bemötande. Smidig att ha med att göra. Det blev en enkel o smidig affär.

Jenny N
Lantligt Söder Om Tierp

Vi har fått ett väldigt bra bemötande av Camilla. Hon har varit lyhörd och stöttande hela vägen. Vi har kunnat ringa henne när som helst med alla frågor och hon har hjälpt oss på bästa sätt.

Ulla K
Hållnäs

Frida är en mycket proffsig mäklare som kan sin sak. Hon har hitintills uppfyllt alla förväntningar jag har på en fastighetsmäklare, en köpare av mitt hus har kontrakterats.

Lars D
Hållnäs

Kunnig och engagerad mäklare som dessutom bara har hört gott om från andra kunder.

Mats A
Sålde sitt hus med hjälp av Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp
Karlholm

Utmärkt! Toppen mäklare och person. Ser till att man alltid är informerad och gör alltid det där lilla extra för en!!

Annika F
Karlholm

En mycket trevlig, kunnig och tillmötesgående mäklare som vet vad han pratar om. Kan varmt rekommenderas till andra köpare/säljare.

Susanne R
Vendel

Trevlig, lätt att prata med. Positiv. Om hon inte kan svara direkt( vilket hon oftast kan,) så tar hon reda på det och återkommer. Hela försäljningen var otroligt smidig, snabb. Enkel. Man vågar fråga ”dumma” frågor.

Ing-Marie L
Skärplinge

Frida är trevlig och tillmötesgående. Hon är lugn och lätt att förstå.Hon meddelade mig fort och upplyser bra. Försäljningen gick fort och utan problem.

Magnus L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
Tierp

Otroligt duktig och super trevlig!

Margareta Ö
Tierp

Mycket trevligt bemötande av Camilla. En person som är kunnig inom sitt område och har svar på alla mina frågor. Hon har varit anträffbar för det mesta, de få ggr jag inte fått svar har hon ringt tillbaka. Där har Fastighetsbranschen en medarbetare att vara stolt över och vara rädd om.

Sandra E
Köpte sitt hus med hjälp av Camilla Schilcher en del av Fastighetsbyrån Tierp

Professionellt och trevligt bemötande, alltid hjälpsam och kunnig inom sitt område. Väldigt effektiv i sitt arbete!

Börje L
Skärplinge

Mycke trevlig att prata med och inför attJag ska sälja mitt sommar hus .Jag har inte en aning om hur sånt går till men sakliga samtal som hur det fungerar som hon var duktig att redogöra för så jag kan rekommendera henne.Och hela fastighetsbyrån så ett hjärtligt tack

Kjell S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Camilla Schilcher en del av Fastighetsbyrån Tierp
Mehedeby

Hej! Min första kontakt med Camilla var när min systerdotter skulle sälja sitt hus, Jag hade hand om nycklarna när det blev visningar så vi träffades en del och etablerade en god kontakt, så jag be- stämde mig för att anlita Camilla vid min försäljning och det fungerade bra.

Urban T
Tobo

En riktigt bra mäklare. Man kunde konaka henne när man ville och det märka att hon kan sitt yrke.

Viktoria K
Sålde sitt hus med hjälp av Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp
Karlholm

Enkel smidig försäljning, rekommenderar verkligen Gustav som mäklare

Rebekka Q
Köpte en tomt med hjälp av Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp
Örbyhus

Super trevlig och påläst! Hjälpte mig med lagfarten i samband med kontraktsskrivningen. Svarar snabbt och tillgänglig!

Lars-Göran A
Sålde en tomt med hjälp av Camilla Schilcher en del av Fastighetsbyrån Tierp
Tierp

Kan sitt jobb o är trevlig o enkel att ha att göra med

Arvid E
Källviken

Har erfarenhet av flera mäklare sedan tidigare, både som kund och som säljare och jag tycker Camilla varit den bästa jag haft med att göra. Snabb, rak, trovärdig och trevlig. Kan inte annat än rekommendera.

Lillemor J

Kunnig och förtroendeingivande.

Madeleine L
Lantligt Söder Om Tierp

Trevlig mäklare med noggrannhet och kännedom om området. Snabb och duktig

Elin R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
Tierp

En kunnig och trovärdig mäklare. Kan varmt rekommendera henne.

Katarina G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp
Tierp

Har blivit trevligt bemött vid de tillfällen vi haft kontakt både via mail/telefon och fysiska träffar. Vid funderingar från oss som säljare har det varit snabb och bra återkoppling från Gustav. Upplever att han tagit reda på oklarheter och återkopplat. Upplever att han har en bra verklighets bild av marknaden i närområdet. Det har upplevts tryggt att ha en mäklare som man får god kontakt med vid en försäljning.

Kajsa E
Örbyhus

Kunnig, trevlig och tillmötesgående.

Susanna A
Ängskär Rundskärs tomtägarförening

Vi är så super nöjda med Camilla som funnits där för oss när vi än behövde råd o hjälp. Rak ärlig och varm person som vi haft fullt förtoende för. Rekomenderas varmt

Marcus S
Lantligt Söder Om Tierp

Bra koll och informerar bra. Förklarar alla steg samt glad och positivt bemötande

Andreas H

Hur bra som helst! Proffsig och hjälpsam, Rekommenderas

Jennifer N
Tierp

Camilla gav ett trevligt och proffsigt bemötande. Snabb återkoppling vilket jag uppskattar. Rekommenderar Camilla starkt.

Fariba H
Hållnäs

Hon är duktig och trevlig och jag är glad att hon hjälpt oss.

Dan J
Hållnäs

Vi hade förväntat oss ett bra, proffsigt bemötande och det fick vi plus lite till. Kan varmt rekommendera Frida som mäklare.

Mats G N
Källviken

Kunnig har en fantastisk fotograf en kanon mäklare ska rekommendera henne till andra som vill sälja

Ann E
Hållnäs

Frida har genom sin professionella tillmötesgående och vänliga sätt gjort att vi har känt oss trygga med vårt köp av fritidshus.

Mikael E
Hållnäs

Mycket trevlig, effektiv och informativ i kommunikationen mellan parterna.

Simon D
Tierp

Supernöjd! Väldigt bra bemött och ställde alltid upp när man ringde! Rekommenderar starkt!

Göran J
Strömsbergs Bruk

kunnig o proffsig o hjälpte till med det mesta. kändes väldigt tryggt.

Anna-Lena Margaretha P
Köpte sin lägenhet med hjälp av
Söderfors

Visar verkligen att han vill att det ska bli bra för köparen på alla sätt, talar om hur jag ska göra när jag inte vet. Lätt att få kontakt med honom och han tar även kontakt vid behov. Jag hade redan bestämt mig för köp av lägenheten utan att se den förutom digitalt. Han vill ändå visa den i verkligheten, vilket var bra.

Lena T
Tobo

Mycket trevlig, lättsam och informativ. Snabb med återkoppling och svar på frågor, hjälpsam med att ordna saker mm.

Bilgehan A
Köpte sin lägenhet med hjälp av
Tierp

Han var väldigt hjälpsam och tillgänglig när jag behövde kontakta honom. Han förklarade mig allt på avtalet tydligt när jag inte förståd något var han extra hjälpsam. Tack Sebastian!

Svar från Sebastian Farhand

Tack själv! Hoppas att familjen kommer trivas fint i lägenheten. :D

Tilda J
Örbyhus

Fick ett väldigt bara första intryck av Camilla👍🏼 Jag hade mycket förväntningar på lägenhet tyckte Camilla gjorde ett bra jobb! Jag är supernöjd med min bostad som jag har köpt o h ska bli jätte spännande ett mycket nöjd upplevelse allt 👍🏼👍🏼 hur allt gick till och sååå nöjd.

Andree B
Örbyhus

Allting gick smidigt och kändes verkligen att hon ville hjälpa en. Bästa mäklaren jag har haft att göra med !

Elias H
Tierp

Vi blev väl bemötta av mäklaren. Det var aldrig något problem att kontakta eller samordna ett möte med mäklaren.

Svar från Sebastian Farhand

Skönt att höra att ni är nöjda! Tror ni kommer passa perfekt för huset! :D

Fredrik J
Tierp

Fick tidigt ett bra intryck och har under processen haft en bra kommunikation och återkoppling rörande försäljningen. Hade förväntning på en snabbare försäljning men med en orolig omvärld och ett förändrat ränteläge så har det inte varit enkelt. Sebastian har jobbat på och jag är ändå nöjd med att ha fått ett avslut och tiden och engagemanget han lagt ner. Rekommenderas starkt!

Svar från Sebastian Farhand

Tack för den starka rekommendationen Fredrik, har varit kul att jobba ihop! Hoppas att du får många fler härliga grillkvällar i sommar! :D

Filtrera omdömen