Fastighetsbyrån Tierp

Centralgatan 18, 815 38 Tierp — Visa karta

Tierp är en tätort med ungefär 5500 invånare belägen mellan Gävle och Uppsala. På Fastighetsbyrån i Tierp, som du hittar i centrum, finns all den service du kan tänkas behöva. Även kringliggande orter, såsom Hållnäshalvön, Mehedeby, Månkarbo och Söderfors., ingår i vårt verksamhetsområde.

Eftersom vi jobbar på mindre orter har vi kunnat utveckla ett brett och starkt kontaktnät genom åren och den stora lokalkännedomen kan komma väl till pass både för dig som funderar på att sälja och dig som går i köptankar.

I Tierp finns både ishall, ridskola, idrottshall och inomhusbad för den som vill utöva idrott på fritiden och att ta en promenad eller cykeltur till Trollsjön är en populär sommaraktivitet! Områdena vi arbetar i präglas av charmig bebyggelse, närhet till kusten och vacker natur.

Välkommen till Fastighetsbyrån i Tierp!

Läs vad 315 kunder tycker om Fastighetsbyrån Tierp

• 2020-10-29

Anna K skrev om Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Vi köpte en villa utan stress i en trevlig atmosfär. Vi fick svar på alla frågor och hjälp med att förstå innehållet i dokumenten.
    Gustav Norlin är specialist i sitt arbete.
    Hälsningar
    Anna och Adam Skrobala Läs mer
  • 2020-10-28

Pernilla R skrev om Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Vi har köpt en liten stuga. Kommunikationen har varit tydlig och informativ. Mäklaren har varit mån om att vi uppfattade det hon sa på ett korrekt sätt. Det som hade kunnat vara tydligare är vad säljarna skulle lämna kvar. Vid två tillfällen frågade mäklaren om det var ok för oss att säljarna lämnar kvar sina saker i stugan och att det var en aspekt som gjorde att säljarna gärna sålde till den som kunde tänka sig det. Vi sa ja vid båda tillfällena och informerade om att vi tyckte det bara var bra. Men när vi kom in i huset var allt bortplockat, t.om.sådant som fastskruvade krokar i hallen, beslag på en byrå mm. Samt att skräp var kvarlämnat, hade vi förstått detta tydligare hade vi i inte låtit säljarna lämna stugan i ostädat skick. Formuleringen I kontraktet var att ’Säljarna kan lämna kvar....’. Detta hade man behövt gå igenom tydligare vid kontraktsskrivningen eller informerat om att det får säljare och köpare komma överens om innan tillträde.
    Annars har vi varit nöjda! Läs mer
  • 2020-10-22

Tanja P skrev om Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Jag har sålt min bostadsrätt, en tvåa med renoveringsbehov i lugna Örbyhus. Tack vare Frida blev det en mycket snabb process att få lägenheten såld!
    Fridas bemötande var mycket positivt, hon var vänlig, tydlig och professionell.
    Mina förväntningar var neutrala, jag visste inte hur läget såg ut, men mina förhoppningar var desto högre. Frida såg till att jag fick en bra överblick av marknaden och är mycket kompetent som mäklare. Läs mer
  • 2020-10-20

Georg S skrev om Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Har köpt ett perm/sommar ställe, jag gör bara ett sammandrag och vi har bara dom bästa lovord för Frida,allt har bara varit till belåtenhet både före och efter,Med vänlig hälsning, Georg/Anki Läs mer
  • 2020-10-19

Anna L skrev om Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Frida hjälpte oss med att sälja vårt fritidshus. Vi är väldigt nöjda över den struktur, ordning och reda och bemötandet från Frida. Toppenbra på alla sätt och vis! Läs mer
  • 2020-10-19

Birgitta L skrev om Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Jag har fått hjälp av Gustav Norlin att sälja en fastighet.Visserligen är köpet ännu inte helt avslutat,men jag är så nöjd med allt hitintills. Läs mer
  • 2020-10-16

Thomas L skrev om Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Vi är supernöjda med hur Frida har hanterat försäljningen av vårt fritidshus! Läs mer
  • 2020-10-11

Katarina L skrev om Annika Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Har köpt ett fritidsboende. Annika bemötte oss korrekt, tydligt och vänligt. Hon var lätt att nå, hade snabb återkoppling och hade gedigen kunskap. Annika levde väl upp till våra förväntningar. Läs mer
  • 2020-10-02

Anna-karin L skrev om Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Lätt att nå, svarar snabbt om man har frågor. Kunnig. Läs mer
  • 2020-09-26

Jenny H skrev om Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Jag har sålt en lägenhet. Jag har vid all kontakt med Gustav fått en mycket bra bemötande. Han är engagerad och svarar fort på alla frågor. Kan verkligen rekommendera honom till både köparenoch säljare. Läs mer
  • 2020-09-26

Maria L skrev om Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Sålt fritidshus.
    Mkt bra approach att Gustav stämde av specifikt våra förväntningar på hur vi ville att processen skulle gå till. Vi ville ha snabb uppstart o en kort process. Mkt hög sevicenivå från Gustavs håll ang det. Vid frågetecken gav han olika konkreta alternativ vilket gjorde det enklare för oss att ta beslut.
    Alltid tillgänglig o proffsigt bemötande - Kunnig i sitt yrke! Läs mer

Natalia S skrev om Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Har sålt tomten. Bra jobbat, Gustav! Läs mer

Bo L skrev om Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Vi köpte en tomt.
    Mycket trevligt bemötande av mäklaren längs hela processen. Läs mer

Lennart W skrev om Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp
    snabb rak ärlig och hade kunskaperna som vi efterfrågade, kan därför varmt rekommendera honom Läs mer
  • 2020-09-09

Karin H skrev om Annika Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Bra, sund information och rådgivning angående objekt och budgivning. Trevligt och professionellt bemötande. Känt mig trygg, vid behov fått snabb återkoppling, genom hela processen. Läs mer
  • 2020-08-21

Elin L skrev om Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Sålt en villa, Gustav är så bra på alla vis. Trevlig, professionell och grym! Läs mer
  • 2020-08-14

Lars A skrev om Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Frida är lugn, påläst och tillmötesgående. Toppen. Läs mer
  • 2020-08-03

Aster S skrev om Annika Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Vi har sålt Brändäng 121. Vi är jättenöjda med allt. Annika har varit väldigt tillmötesgående o hjälpsam. Hon är jättetrevlig o gullig så vi är som sagt jättenöjda 👍mvh Aster o Sven Sandström Läs mer
    2020-08-17 Annika E svarar Aster S
    Tack snälla ni. Det var så roligt att få hjälpa er med detta.
  • 2020-07-28

Zoran V skrev om Annika Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Bra bemötande och sakkunnighet. Allt gick så smidigt med köpet av vår fritidshus. Läs mer
    2020-08-17 Annika E svarar Zoran V
    Tack för de vänliga orden. Hoppas att ni trivs!
  • 2020-07-16

Lennart K skrev om Annika Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Bästa mäklaren ever!! Professionell i allt, bemötande saklig engagerad. Vi har sålt 5 objekt under åren så vi har erfarenhet av mäklare. Läs mer
  • 2020-06-22

Jan S skrev om Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Vi har sålt vårat sommarhus, Första intrycket på Gustav var mycket positivt, sen har den bedömningen bestått under hela försäljningen. Vi rekommenderar honom glatt vidare. Läs mer
  • Janeric L

2020-06-20

Janeric L skrev om Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Sålt fritidshus. Engegerad, kunnig och trevlig mäklare. Läs mer
  • Maria N

2020-06-10

Maria N skrev om Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Finns inget att klaga på, positiv, svarar på alla frågor och glad. Också väldigt informativ och har mycket kunskap Läs mer
  • 2020-06-09

Ursula J skrev om Annika Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    När vi skulle sälja vår gård i Tierp valde vi Annika Eriksson på Fastighetsbyrån i Tierp som vår mäklare. Hon visade från första kontakten stort engagemang och serviceanda med sin glada och positiva person. Varje steg i försäljningen har hon skött fullständigt professionellt med total hängivenhet och utan dröjsmål.
    Hon har en förmåga att skapa stort intresse för sina objekt vilket resulterade i ett strålande försäljningsresultat. Vi har känt oss trygga hela vägen och är supernöjda med Annika Eriksson och Fastighetsbyrån. Tack! Läs mer
    2020-06-10 Annika E svarar Ursula J
    Tusen tack för det fina orden. Det har varit en fröjd att få hjälpa er med detta.
  • Lise-lotte H

2020-05-27

Lise-lotte H skrev om Annika Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Jag har sålt en villa. Har blivit väldigt fint bemött av mäklaren.
    Kan varmt rekommendera henne för att hon är lugn och trygg och ger ett trovärdigt intryck. Läs mer
    2020-05-28 Annika E svarar Lise-lotte H
    Tack Lise-Lott för din fina rekommendation!
  • 2020-05-14

Hälsa honom gärna det!
    👍💪🏡😴👍 Läs mer
  • 2020-05-09

Pernilla E skrev om Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Väldigt trevlig och professionell både vid köp av lgh och vid värderingen av vår gård.

Vi skulle verkligen rekommendera Frida som mäklare. Läs mer
  • 2020-05-06

Rickard N skrev om Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Trevlig.
    Hjälp Sam.
    Duktig på att ta reda på uppgifter/frågor.
    Skulle rekommendera henne alla dagar i veckan !!! Läs mer
  • 2020-05-06

Tess S skrev om Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Vi sålde en obebyggd tomt på Hållnäshalvön och hade från början inga som helst förväntningar på att det ens skulle gå att sälja den så här under coronatider. Tomten lades först ut som ”kommande” på nätet i februari med den uttalade planen att publicera på Hemnet i skarpt läge strax före påsk och den planen fungerade utmärkt. Någon dryg vecka efter påsk var kontraktet påskrivet! Bra och snabbt jobbat, vi är mycket nöjda med allt! Läs mer
  • 2020-05-04

Karin J skrev om Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Vi har sålt en enplansvilla i Karlholmsbruk.

Jag tycker att Frida utstrålar en positiv känsla och utstrålning. Läs mer
  • 2020-04-27

Isac L skrev om Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Jag köpte en bostadsrätt. Har blivit proffisionellt bemött.
    Hon har varit tillgänglig och levererat svar fort. Supernöjd.

Ev förslag till förbättring som man kan ta ställning till är när det kommer ut fler objekt som är intressanta för en budgivning, samordningen då mellan mäklarna/säljarna och köpare. Läs mer
  • 2020-04-27

Siv A skrev om Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Jag har sålt mitt fritidshus.

Jag har blivit mycket bra och proffsigt bemött av min mäklare.

Naturligtvis hade jag förväntningar att mäklaren skulle hitta en köpare som skulle gilla min fastighet och dess läge. Mäklaren gjorde en fin beskrivning av fasthetens möjligheter, området och tomtföreningen utifrån min berättelse.

Vi har haft ett gott samarbete under tiden som fastigheten legat ute till försäljning och kontraktskrivningen har varit smidig. Läs mer
  • 2020-04-13

Dennis S skrev om Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Vi sålde vår bostad. Snabb återkoppling och ett otroligt bra bemötande. Var noga och duktig.
    Vi kan inte vara mer nöjda. Tack!! Läs mer
  • 2020-04-10

Robin J skrev om Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Hej
    Vi har fått hjälp att köpa en villa i örbyhus och de har varit väldigt bra support från Fridas sida så vi är mycket nöjda med hennes uppdrag. Läs mer
  • 2020-04-05

Sabina S skrev om Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Köpte en 2:a. Väldigt trevligt bemötande och allt gick väldigt smidigt. Läs mer
  • 2020-03-23

Martin W skrev om Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp
    - Jag har sålt en lägenhet.
    - Mycket bra.
    - Jag har aldrig sålt en lägenhet innan detta och Gustav gick igenom allt väldigt bra så att jag hade full koll på vad som hände.
    - Allt gick väldigt snabbt och smidigt exakt som vi hade planerat. Läs mer
  • 2020-03-23

Gustav T skrev om Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Jag har sålt en lägenhet på rådhusallén 9B i Tierp.
    Väldigt trevlig och proffsig mäklare.
    Förväntade mig en snabb och smidig försäljning vilket hon levde upp till fullt ut. Läs mer
    2020-03-24 Frida E svarar Gustav T
    Tack för gott samarbete Gustav - alltid roligt att nå och överträffa mål tillsammans! Hälsningar Frida
  • 2020-03-18

Emelie A skrev om Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Proffsig, trevlig och enkel att ha och göra med! Läs mer
  • 2020-03-18

Sabina L skrev om Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Hade Frida som mäklare när vi sålde villan i Örbyhus. Frida var mycket engagerad, alltid tillgänglig och väldigt mån om att vi som säljare fick våra önskemål uppfyllda. Bara plus ++++ Läs mer
    2020-03-24 Frida E svarar Sabina L
    Gott samarbete leder till ett bra slutresultat! Tack för förtroendet att hjälpa er. Hälsningar Frida
  • 2020-03-17

Ulrika R skrev om Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Vi sålde vår villa i Tierps kommun med hjälp av Gustav. Han var under hela processen lyhörd för våra önskemål och lade upp en plan utifrån våra förutsättningar. Gustav återkopplade snabbt när det behövdes och fixade även med det praktiska när det var aktuellt. Rekommenderar verkligen Gustav som mäklare! Läs mer
  • 2020-03-05

Erik N skrev om Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Frida är mycket trevlig samt var påläst om huset och området. Hon hade ett professionellt bemötande och var transparent i de frågor som gav oss trygghet i våra beslut. Läs mer
    2020-03-24 Frida E svarar Erik N
    Tack för de fina orden! Stort lycka till med er fina bostad! Hälsningar Frida
  • Barbro F

2020-03-04

Barbro F skrev om Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Jag köpte Louis de geers vägen 2
    Med min man förmedlad av Frida
    Eriksson.
    Hon har gjort så bra arbete,fick förtroende för henne, hon hade sådan tålamod med oss,förklarade mm
    Vi rekommenderar henne varmt till dom som behöver hennes hjälp.
    Barbro Holmgren Läs mer
    2020-03-24 Frida E svarar Barbro F
    Välkomna hit till Tierps kommun! Jag är tacksam att få medverkat till er flytt. Ta hand om er och njut av lägenheten! Hälsningar Frida
  • 2020-02-20

K A skrev om Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Köpt bostadsrätt.
    Trevligt aktivt informativt bemötande. Läs mer
  • 2020-02-19

Nicklas Ö skrev om Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Enkelt, snabbt och smidigt! Förstående och ödmjuk. Läs mer
  • 2020-02-18

Ann-cristine A skrev om Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Köpt en bostadsrätt. Vi fick ett trevligt bemötande, svarade alltid på våra frågor o hjälpte till med lösningar på de frågeställningar vi hade. Glad och tillmötesgående! Läs mer
  • 2020-02-17

Eva A skrev om Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Har ingen erfarenhet av mäklare det var första gången jag varit involverad med det. Men vad jag förstår så har hon skött sej bra och affären väl genomförd,. MVH Eva Arvidsson Läs mer

James D skrev om Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Goes beyond the call of duty to really help and keep the customer happy throughout the complete sales process right up to completion. Läs mer

Tetyana D skrev om Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Sålde vårt hus. Fick hjälp med att värdera vårt hus och hitta köpare. Tog lite mer tid än vi tänkte. Hade några missförstående men fick hjälp och stöd som vi behövde och är tacksamma för detta. Läs mer

Svengunnar R skrev om Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp
    En bostadsrätt.
    Jag blev mycket bra bemött.
    Förväntningarna var att få hjälp med att hitta en bra bostadsrätt och de förväntningarna blev mer väl uppfyllda. Läs mer

Centralgatan 18, 815 38 Tierp

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte