Alla kategorier Mäklare Uppsala Tierp Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Tierp

Fastighetsbyrån Tierp

Centralgatan 18, 815 38 Tierp — Visa karta

Tierp är en tätort med ungefär 5500 invånare belägen mellan Gävle och Uppsala. På Fastighetsbyrån i Tierp, som du hittar i centrum, finns all den service du kan tänkas behöva. Även kringliggande orter, såsom Hållnäshalvön, Mehedeby, Månkarbo och Söderfors., ingår i vårt verksamhetsområde.

Eftersom vi jobbar på mindre orter har vi kunnat utveckla ett brett och starkt kontaktnät genom åren och den stora lokalkännedomen kan komma väl till pass både för dig som funderar på att sälja och dig som går i köptankar.

I Tierp finns både ishall, ridskola, idrottshall och inomhusbad för den som vill utöva idrott på fritiden och att ta en promenad eller cykeltur till Trollsjön är en populär sommaraktivitet! Områdena vi arbetar i präglas av charmig bebyggelse, närhet till kusten och vacker natur.

Välkommen till Fastighetsbyrån i Tierp!

Läs vad 190 kunder tycker om Fastighetsbyrån Tierp

• Håkan R skrev om Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Gustav var mycket trevlig och snabb att svara på alla mina frågor kring mitt första husköp. Jag kunde känna mig lugn och avslappnad genom hela processen. Läs mer
  • Hannes W skrev om Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Jag skulle köpa min första lägenhet.
    Därför visste jag inte riktigt hur det gick till, men Gustav förklarade och visade mycket bra så att det inte blev några konstigheter alls.
    När allt var klart och jag satt i lägenheten så kände jag mig väldigt nöjd. Läs mer
  • Fredrik J skrev om Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Sålt hus.
    Bra bemött av mäklaren.
    Vi fick ungefär vad vi trodde. Läs mer
  • Kenneth J skrev om Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Sålt fritidshus. Trevligt bemötande, professionellt agerat. Levde upp till förväntningarna. Läs mer
  • Boon Leong N skrev om Fastighetsbyrån Tierp
    professional, klar och tydligt och vanligt Läs mer
  • Andrea O skrev om Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Glad och engagerad, väldigt nöjd! Läs mer
  • Tommy S skrev om Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Glad och trevlig samt väldigt kunnig Läs mer
  • Roland E skrev om Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    vi har sålt våran villa på björkvägen i Karlholmsbruk,allt gick fort o bra.Vi var oroliga men Frida tog hand om allt åt oss.Tät kontakt med sms o telefon,vi kände oss trygga. Så vi rekommenderar henne till våra vänner o bekanta Läs mer
  • Kajsa M skrev om Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Sålde en lägenhet och valde Gustav som mäklare då han verkade seriös och var snabb på att förstå mina förväntningar. Super bra bemötande och service under alla delar av försäljningen. Flexibla lösningar och bra återkoppling ger honom en garanterad rekommendation från min sida! Läs mer
  • Johan A skrev om Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Jätte bra mäklare lugn och trygg Läs mer
  • Agneta S skrev om Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Sålt en liten bondgård.
    Frida var trevlig, lätt att ha att göra med, lätt att få tag på.
    Våra förväntningar uppfylldes, Vi fick hjälp med det vii ville ha hjälp med.
    Det har varit en positiv upplevelse att ha med Fastighetsbyrån i Tierp att göra. Läs mer
    2018-10-16 Frida E svarar Agneta S
    Tack för förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Hoppas ni får mycket tid över till övriga bostäder och familj! Hälsningar Frida
  • Anastasia T skrev om Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Saklig och hjälpsam. En trevlig tjej! Läs mer
    2018-10-16 Frida E svarar Anastasia T
    Stort lycka till med huset! Jag hoppas villalivet passar er utmärkt! Hälsningar Frida
  • Per S skrev om Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Liten gård utanför Tierp. Frida var utmärkt som mäklare. Läs mer
  • Birgitta M skrev om Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Vi sålde vårt fritidshus i Arvidsbo i somras. Gustav skötte försäljningen på ett föredömligt sätt. En toppenkille som är kunnig och driftig på alla sätt. Läs mer
  • Joacim S skrev om Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Köpte ett hus i bolmyra. Fick mycket hjälp och Frida såg till att det vart en snabb ock smidig affär👍 Läs mer
    2018-10-16 Frida E svarar Joacim S
    Stort lycka till med nya huset! Jag är glad att få ha varit delaktig i när ni förverkligade villadrömmarna på landet! Hälsningar Frida
  • Rickard H skrev om Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Utmärkt information och service Läs mer
  • Stig A
    Stig A skrev om Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Har sålt ett fritidshus. Frida är en trevlig, glad, positiv person som lyssnar och delar med sig av sina erfarenheter. Hon är kunnig.
    Jag blev väldigt bra bemött.
    Hon levde verkligen upp till mina förväntningar Läs mer
    2018-10-16 Frida E svarar Stig A
    Tack för ett intressant och trevligt samarbete. Det var en ära att få hjälpa till med Torpet! Hälsningar Frida
  • Saritha N skrev om Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Wonderful experienc... allt gick väldigt smidigt 😊😊
    Keep up the good job Frida..
    Wishing u all success! Läs mer
    2018-10-16 Frida E svarar Saritha N
    Tack för förtroendet! Jag önskar dig och familjen all lycka i nya bostaden. Hälsningar Frida
  • Marika Å skrev om Annika Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Jag kontaktade Annika när jag skulle börja med min försäljning av huset. Vi gick igenom hela processen och jag tycker att allt gick snabbt och smidigt, säljcoachen är så bra där man enkelt kan följa försäljningen. Läs mer
    2018-09-19 Annika E svarar Marika Å
    Tack Marika, det var en fröjd att få visa ditt fina hus. Jag tycker också att säljcoachen är ett fantastiskt verktyg.
  • Eva-Britt D skrev om Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Köpt sommarställe. Blev bra bemött av Mäklaren som på ett bra sätt återkopplade till oss efter våra frågor. Att jag inte ger högsta betyg beror på en felaktig information som ändå blev positiv i slutändan.
    Rekommenderar gärna Gustav. Läs mer
  • Helena  L
    Helena L skrev om Annika Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Vi har sålt vår sommarstuga.Annika var väl insatt , och mycket kunnig och trevlig.Är mycket nöjd. Läs mer
    2018-09-19 Annika E svarar Helena L
    Tack Helena, det var så roligt att få hjälpa er med denna försäljning. Extra kul att komma tillbaka till trakter med barndomsminnen ifrån.
  • Johan S skrev om Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Gustav är en person som jag upplever värnar om både säljare och köpares bästa. Läs mer
  • Elisabet W skrev om Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Sålt fritidshus.

Vänligt bemötande.

Att få huset sålt. Mäklaren hade många objekt att sälja, kanske för många fritidshus samtidigt. Läs mer
    2018-10-16 Frida E svarar Elisabet W
    Det var roligt att få hjälpa till med er flytt hit till Köpingen! Tack för förtroendet! Hälsningar Frida
  • Björn J skrev om Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Kunnig om objektet och väldigt tillmötesgående och behjälplig. Läs mer
    2018-10-16 Frida E svarar Björn J
    Jag är glad att mitt engagemang har uppskattats. Stort lycka till med huset! Hälsningar Frida
  • Elin Å skrev om Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Köpt villa.
    Trevlig framtoning, bra på att förklara, "inte försäljare typ"=bra.
    Förväntade mig nått negativare än det blev, då jag var missnöjd tidigare över bemötandet angående en mögel fläck.
    Så jag är nöjd med upplevelsen och den var bättre än förväntat! Läs mer
    2018-10-16 Frida E svarar Elin Å
    Jag är ledsen för missförståndet och glad för att ni hittade en bostad som passade er ännu bättre. Stort lycka till med huset och livet här i Köpingen! Hälsningar Frida
  • Eva W skrev om Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Norrbackagatan 41 Tierp. Frida var positiv och öppen. Snabba svar och snabb respons Läs mer
    2018-10-16 Frida E svarar Eva W
    Tack för förtroendet att hjälpa er med försäljningen! Rak och tydlig kommunikation är toppen. Ta hand om er! Hälsningar Frida
  • Ylva-Li N skrev om Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Kunnig och trevlig! Sålde ett radhus och köpte en villa. Båda med henne. Läs mer
    2018-10-16 Frida E svarar Ylva-Li N
    Vilken spännande resa jag fått varit delaktig i tillsammans med er! Tack för förtroendet! Hälsningar Frida
  • Helena  L
    Helena L skrev om Fastighetsbyrån Tierp
    MYCKET NÖJD.LÄTT ATT FÅ KONTAKT MED MÄKLAREN , VID FUNDERINGAR. Läs mer
  • Kirsti H skrev om Fastighetsbyrån Tierp
    bra och proffsigt. bra jobb sett till ersättningen Läs mer
  • Jan W skrev om Fastighetsbyrån Tierp
    En byrå med bra lokalkännedom, välkomnat mottagande, samt fint kontor. Läs mer
  • Birgitta M skrev om Fastighetsbyrån Tierp
    Mycket trevlig och kunnig mäklare på alla sätt. Läs mer
  • Patrik O skrev om Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Snäll, glad, tillmötesgående och har hjälpsamma kollegor Läs mer
    2018-10-16 Frida E svarar Patrik O
    Tack för förtroendet med försäljningen! Kollegorna hälsar till dig och familjen! Hälsningar Frida
  • Magnus T skrev om Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Bostadsrätt!
    Proffesionellt bemötande!
    Glad och trevlig!
    Lätt att prata med! Läs mer
    2018-10-16 Frida E svarar Magnus T
    Tack för de fina orden. Stort lycka till med er bostad! Hälsningar Frida
  • Victor C skrev om Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Fantastisk service! Riktigt nöjd. Läs mer
  • Madeleine A skrev om Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Hon är världens bästa mäklare! Vi kunde inte fått någon bättre:) Läs mer
  • Alireza R
    Alireza R skrev om Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Köpte en bostadsrätt i Tierp och Frida var mäklare ansvarig för detta, allt från visning till kontrakt beskrivning gick utmärkt. Läs mer
  • Sigun G
    Sigun G skrev om Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Fick ett fint bemötande av Frida.
    Från start till mål.
    Svarade på alla frågor man hade under tidens gång.
    Ett bra stöd hela vägen.
    Vh// Sigun Läs mer
  • Ulrika J
    Ulrika J skrev om Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Mycket bra bemötande där mäklare Frida Eriksson inger ett stort förtroende. Jag upplevde mig trygg genom hela förfarandet. Läs mer
  • Cecilia B skrev om Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Frida är bäst! Man känner förtroende, att hon har kunskap om marknaden samt förfarande att sälja och att hon är så otroligt tillmötesgående. Hon uppdaterar en som säljare hela tiden och har alltid en stund över. Alltid glad. Läs mer
  • Anna E skrev om Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Frida är fantastisk! Mycket trevlig och proffsigt bemötande! Läs mer
  • Maria B skrev om Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Vi har fått ett jättebra bemötande, hon var kunnig och ansträngde sig för att lösa våra önskemål. Läs mer
  • Lena H skrev om Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Vi har sålt vårt lilla fritidshus, ett gammalt soldattorp. Vi fick verkligen den hjälp vi behövde. Mycket bra och proffsigt jobb av Frida Eriksson. Läs mer
  • Jenny L skrev om Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Xxxxx Xxxxxx Xxxxxx Xxxxxx xxxx Xxxxxx Xxxxxx Xxxxxx Xxxxxx Xxxxxx Xxxxxx Läs mer
  • Elenor W skrev om Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Jag skulle rekommendera Frida som mäklare, hon känns äkta & proffisionell. Läs mer
  • Kalle M skrev om Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Fick bra bemötande och mycket hjälp. Läs mer
  • Sandra O
    Sandra O skrev om Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Gustav bjuder på ett glatt humör och ett proffsigt bemötande.
    Han överträffade mina förväntningar genom sin punktlighet och sakkunnighet. Trots sin ringa ålder är Gustav Norlin är en mäklare ut i fingerspetsarna! Läs mer
  • Ingemar L skrev om Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Gustav trevlig och skötte försäljningen på ett bra sett jag är nöjd Läs mer
  • Therese H skrev om Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Som köpare uppfattade jag Gustav Norlin och Fastighetsbyrån i TIerp som ytterst seriösa, uppmärksamma och hjälpsamma. Jag fick alltid svar på mina frågor och återkoppling på övrigt. Läs mer
  • Anita E skrev om Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp
    jag tycker Gustav var trevlig, fint bemötande.
    Bra mäklare fick all hjälp jag behövde Läs mer
  • Elin V skrev om Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Gustav gav ett väldigt vänligt och proffsigt bemötande. Han var väl påläst om bostaden, och förmedlade informationen mycket bra. Gustavs sätt att vara underlättade mycket för mig som förstagångsköpare under hela processen. Läs mer

Centralgatan 18, 815 38 Tierp