Fastighetsbyrån Tierp

Fastighetsbyrån Tierp

Tierp är en tätort med ungefär 5500 invånare belägen mellan Gävle och Uppsala. På Fastighetsbyrån i Tierp, som du hittar i centrum, finns all den service du kan tänkas behöva. Även kringliggande orter, såsom Hållnäshalvön, Mehedeby, Månkarbo och Söderfors., ingår i vårt verksamhetsområde.

Eftersom vi jobbar på mindre orter har vi kunnat utveckla ett brett och starkt kontaktnät genom åren och den stora lokalkännedomen kan komma väl till pass både för dig som funderar på att sälja och dig som går i köptankar.

I Tierp finns både ishall, ridskola, idrottshall och inomhusbad för den som vill utöva idrott på fritiden och att ta en promenad eller cykeltur till Trollsjön är en populär sommaraktivitet! Områdena vi arbetar i präglas av charmig bebyggelse, närhet till kusten och vacker natur.

Välkommen till Fastighetsbyrån i Tierp!

Läs vad 336 kunder tycker om Fastighetsbyrån Tierp 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    2021-05-14
    Sålt en lägenhet i tobo ,
    Trevligt och proffsigt bemötande,
    Fyllde mina förväntningar .
    Hon skötte allt från början till slut på bra o smidig affär 🙏
    2021-05-14
    Både köpt och sålt bostad med hjälp av Frida. Toppenmäklare! Bra, tydlig kommunikation och alltid trevligt bemötande.
    2021-05-12
    Gustav var lättsam, snabb på att svara på de frågor som dök upp och gav ett lugnt och tryggt intryck. Professionell i sitt bemötande och gjorde husköpet enkelt och smidigt för oss.
    2021-05-11
    Sommarhus. Mycket bra. Förväntningarna blev mycket bättre än vad jag hade trott. Mäklaren levde verkligen upp till förväntningarna och mer därtill. Hon förstod mina känslor eftersom huset har gått i släkten mitten av 1700- talet. Det gör ont, men jag vet ju att vi måste sälja någon gång. Åldern tar ut sin rätt. Mao vi är mycket nöjda
    2021-05-11
    Vi har sålt vårt sommarhus byggt i mitten på 1700 och varit bebott av min frus släkt, vi löste ut 2 personer 2002.
    Annika har tagit kontakt med oss på ett mycket positivt sätt och förstått våra känslor för detta hus och att vi förr eller senare måste sälja.
    Annika ha skött processen på ett förtroligt sätt och utifrån den prisnivå vi började med hösten 2001 895’ som efter budgivning blev 1,700’ är vi nöjda och att visningen av huset blev succé
    Den löpande informationen har varit utmärkt
    Så jag är verkligen nöjd med Annikas jobb
    • Månkarbo
    2021-04-10
    Köpte en villa och Gustav var väldigt hjälpsam med alla mina frågor. Jag är glad över hur enkelt han gjorde köpet för mig och hur han kollade upp information som gick utöver köp av huset.
    Tack för snabbt och smidigt husköp.
    2021-04-09
    Vi har sålt ett hus.Frida är lugn och saklig informerar oss hela tiden om vad som är aktuellt.Hon stressar inte fram besluten och ger ofta bra råd. Ingen tidsplan sattes upp vilket kändes bra "affären" gick mycket fort .Mycket bra mäklare.
    • Månkarbo
    2021-03-20
    Super bra mäklare, proffsig, trevlig och bra
    2021-03-20
    Har sålt min lägenhet genom Frida.
    Frida är en väldigt professionell och duktig mäklare. Ödmjuk inför olika situationer och jag har alltid fått svar på frågor.
    Rekommenderas starkt.
    2021-02-24
    Vi köpte en villa av Frida. Från första stund var allt bra, blev väl bemötta och kändes som hon lyssnade på oss under hela processen. Väl påläst om objektet och överlag en riktigt duktig fastighetsmäklare. Toppen!
    2021-02-19
    Vi sålde vårt fritidshus med hjälp av Gustav. Han är trevlig, tillgänglig, tydlig och proffsig. Vi är jättenöjda och skulle inte tveka att använda honom igen! Tack!

/Jenny och Jonas
    2021-02-17
    Sålt mitt hus, kontakt genom mitt intresse för att köpa ett hus, professionell och trevlig
    2021-02-03
    We bought a house in Tobo but looked at a house in Tierp that was also managed by Frida. We found that Frida was always pleasant and professional when we interacted with her but she could be quite difficult to get hold of sometimes. This was quite stressful when the bidding started and we couldn't get our bids in without speaking to her. I think she had too many houses to look after and there were always a lot of people interested.The process of buying was totally fine once we won the bid but we felt like we weren't taken seriously before then.
    • Söderfors
    2020-12-13
    Köpte ett fritidshus i Söderfors. Gustav agerade som en seriös och förtroendeingivande mäklare.
    2020-12-11
    Väldigt proffsig och driven men samtidigt otroligt ödmjuk. Rekommenderas varmt!
    2020-12-09
    Mycket nöjd! Rekordförsäljning tack vare frida!
    2020-12-02
    Vi sålt vårat hus det hade tagit tid men vi fick den pris som Frida hade sagt.
    2020-12-02
    Vi köpte fritidshus via Frida, och hon har guidat oss genom hela processen så att vi känt oss trygga och väl bemötta. Vi är jättenöjda och kan varmt rekommendera Frida.
    • Skärplinge
    2020-11-26
    Sålt en villa och mäklaren har varit trevlig, tillmötesgående, bidragit med sin kunskap och varit lyhörd.
    2020-11-25
    Köpt radhus. Tyckte Frida var trevlig men inte så insatt i hur radhuset driftades. Gav mig inga instruktioner eller info var jag kunde hitta dom heller. Fann dom nu efter jag fått tillträde själv högst upp i en garderob men saknar fortfarande info om tvättmaskin tex eller ventilation. Om mäklaren inte vet så får denne ta reda på det. Men där var deadend som jag upplevde det.

Dessutom tog kommunikationen med säljaren väldigt lång tid och det var irriterande. Dvs jag fick inte kommunicera själv med säljaren utan allt sköttes via Frida.
    • Vendel
    2020-11-10
    Jag köpte mitt första hus. Och Gustav var den första riktiga kontakten som jag har haft med en mäklare, det var även det största finansiella beslutet som jag har tagit. Och han förstod direkt att jag var en väldigt avspänd kille så han kom ner och matchade min energi så att jag kände mig jävligt bekväm i skorna. Inget annat än supernöjd.
    • Mehedeby
    2020-10-29
    Vi köpte en villa utan stress i en trevlig atmosfär. Vi fick svar på alla frågor och hjälp med att förstå innehållet i dokumenten.
    Gustav Norlin är specialist i sitt arbete.
    Hälsningar
    Anna och Adam Skrobala
    2020-10-28
    Vi har köpt en liten stuga. Kommunikationen har varit tydlig och informativ. Mäklaren har varit mån om att vi uppfattade det hon sa på ett korrekt sätt. Det som hade kunnat vara tydligare är vad säljarna skulle lämna kvar. Vid två tillfällen frågade mäklaren om det var ok för oss att säljarna lämnar kvar sina saker i stugan och att det var en aspekt som gjorde att säljarna gärna sålde till den som kunde tänka sig det. Vi sa ja vid båda tillfällena och informerade om att vi tyckte det bara var bra. Men när vi kom in i huset var allt bortplockat, t.om.sådant som fastskruvade krokar i hallen, beslag på en byrå mm. Samt att skräp var kvarlämnat, hade vi förstått detta tydligare hade vi i inte låtit säljarna lämna stugan i ostädat skick. Formuleringen I kontraktet var att ’Säljarna kan lämna kvar....’. Detta hade man behövt gå igenom tydligare vid kontraktsskrivningen eller informerat om att det får säljare och köpare komma överens om innan tillträde.
    Annars har vi varit nöjda!
    2020-10-22
    Jag har sålt min bostadsrätt, en tvåa med renoveringsbehov i lugna Örbyhus. Tack vare Frida blev det en mycket snabb process att få lägenheten såld!
    Fridas bemötande var mycket positivt, hon var vänlig, tydlig och professionell.
    Mina förväntningar var neutrala, jag visste inte hur läget såg ut, men mina förhoppningar var desto högre. Frida såg till att jag fick en bra överblick av marknaden och är mycket kompetent som mäklare.
    2020-10-20
    Har köpt ett perm/sommar ställe, jag gör bara ett sammandrag och vi har bara dom bästa lovord för Frida,allt har bara varit till belåtenhet både före och efter,Med vänlig hälsning, Georg/Anki
    2020-10-19
    Frida hjälpte oss med att sälja vårt fritidshus. Vi är väldigt nöjda över den struktur, ordning och reda och bemötandet från Frida. Toppenbra på alla sätt och vis!
    2020-10-19
    Jag har fått hjälp av Gustav Norlin att sälja en fastighet.Visserligen är köpet ännu inte helt avslutat,men jag är så nöjd med allt hitintills.
    2020-10-16
    Vi är supernöjda med hur Frida har hanterat försäljningen av vårt fritidshus!
    2020-10-11
    Har köpt ett fritidsboende. Annika bemötte oss korrekt, tydligt och vänligt. Hon var lätt att nå, hade snabb återkoppling och hade gedigen kunskap. Annika levde väl upp till våra förväntningar.
    2020-10-02
    Lätt att nå, svarar snabbt om man har frågor. Kunnig.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp
    2020-09-26
    Jag har sålt en lägenhet. Jag har vid all kontakt med Gustav fått en mycket bra bemötande. Han är engagerad och svarar fort på alla frågor. Kan verkligen rekommendera honom till både köparenoch säljare.
    2020-09-26
    Sålt fritidshus.
    Mkt bra approach att Gustav stämde av specifikt våra förväntningar på hur vi ville att processen skulle gå till. Vi ville ha snabb uppstart o en kort process. Mkt hög sevicenivå från Gustavs håll ang det. Vid frågetecken gav han olika konkreta alternativ vilket gjorde det enklare för oss att ta beslut.
    Alltid tillgänglig o proffsigt bemötande - Kunnig i sitt yrke!
  • sålde en tomt med hjälp av Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp
    2020-09-16
    Har sålt tomten. Bra jobbat, Gustav!
  • köpte en tomt med hjälp av Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Vi köpte en tomt.
    Mycket trevligt bemötande av mäklaren längs hela processen.
    2020-09-16
    snabb rak ärlig och hade kunskaperna som vi efterfrågade, kan därför varmt rekommendera honom
    2020-09-09
    Bra, sund information och rådgivning angående objekt och budgivning. Trevligt och professionellt bemötande. Känt mig trygg, vid behov fått snabb återkoppling, genom hela processen.
    2020-08-21
    Sålt en villa, Gustav är så bra på alla vis. Trevlig, professionell och grym!
    2020-08-14
    Frida är lugn, påläst och tillmötesgående. Toppen.
    2020-08-03
    Vi har sålt Brändäng 121. Vi är jättenöjda med allt. Annika har varit väldigt tillmötesgående o hjälpsam. Hon är jättetrevlig o gullig så vi är som sagt jättenöjda 👍mvh Aster o Sven Sandström
    Tack snälla ni. Det var så roligt att få hjälpa er med detta. Annika Eriksson
    2020-07-28
    Bra bemötande och sakkunnighet. Allt gick så smidigt med köpet av vår fritidshus.
    Tack för de vänliga orden. Hoppas att ni trivs! Annika Eriksson
    2020-07-16
    Bästa mäklaren ever!! Professionell i allt, bemötande saklig engagerad. Vi har sålt 5 objekt under åren så vi har erfarenhet av mäklare.
    2020-06-22
    Vi har sålt vårat sommarhus, Första intrycket på Gustav var mycket positivt, sen har den bedömningen bestått under hela försäljningen. Vi rekommenderar honom glatt vidare.
  • Janeric L
    sålde sitt hus med hjälp av Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp
    2020-06-20
    Sålt fritidshus. Engegerad, kunnig och trevlig mäklare.
  • Maria N
    köpte sitt hus med hjälp av Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    • Karlholm
    2020-06-10
    Finns inget att klaga på, positiv, svarar på alla frågor och glad. Också väldigt informativ och har mycket kunskap
    2020-06-09
    När vi skulle sälja vår gård i Tierp valde vi Annika Eriksson på Fastighetsbyrån i Tierp som vår mäklare. Hon visade från första kontakten stort engagemang och serviceanda med sin glada och positiva person. Varje steg i försäljningen har hon skött fullständigt professionellt med total hängivenhet och utan dröjsmål.
    Hon har en förmåga att skapa stort intresse för sina objekt vilket resulterade i ett strålande försäljningsresultat. Vi har känt oss trygga hela vägen och är supernöjda med Annika Eriksson och Fastighetsbyrån. Tack!
    Tusen tack för det fina orden. Det har varit en fröjd att få hjälpa er med detta. Annika Eriksson
  • Lise-lotte H
    sålde sitt hus med hjälp av Annika Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    2020-05-27
    Jag har sålt en villa. Har blivit väldigt fint bemött av mäklaren.
    Kan varmt rekommendera henne för att hon är lugn och trygg och ger ett trovärdigt intryck.
    Tack Lise-Lott för din fina rekommendation! Annika Eriksson
    2020-05-14
    Bra bemötande, kommunikation och service. Rekommenderas!
    2020-05-14
    Allt toppen , 10 av 10!
    Hälsa honom gärna det!
    👍💪🏡😴👍
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    2020-05-09
    Väldigt trevlig och professionell både vid köp av lgh och vid värderingen av vår gård.

Vi skulle verkligen rekommendera Frida som mäklare.
    2020-05-06
    Trevlig.
    Hjälp Sam.
    Duktig på att ta reda på uppgifter/frågor.
    Skulle rekommendera henne alla dagar i veckan !!!