Frida Eriksson
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-03 - 2020-02

Läs vad 88 Läs vad Frida Eriksson

• Gustav T sålde sin lägenhet med hjälp av Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp

2020-03-23

Tierp
    Jag har sålt en lägenhet på rådhusallén 9B i Tierp.
    Väldigt trevlig och proffsig mäklare.
    Förväntade mig en snabb och smidig försäljning vilket hon levde upp till fullt ut. Läs mer
    2020-03-24 Frida E svarar Gustav T
    Tack för gott samarbete Gustav - alltid roligt att nå och överträffa mål tillsammans! Hälsningar Frida
  • Sabina L sålde sitt hus med hjälp av Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp

2020-03-18

Örbyhus
    Hade Frida som mäklare när vi sålde villan i Örbyhus. Frida var mycket engagerad, alltid tillgänglig och väldigt mån om att vi som säljare fick våra önskemål uppfyllda. Bara plus ++++ Läs mer
    2020-03-24 Frida E svarar Sabina L
    Gott samarbete leder till ett bra slutresultat! Tack för förtroendet att hjälpa er. Hälsningar Frida
  • Erik N köpte sitt hus med hjälp av Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp

2020-03-05

Tobo
    Frida är mycket trevlig samt var påläst om huset och området. Hon hade ett professionellt bemötande och var transparent i de frågor som gav oss trygghet i våra beslut. Läs mer
    2020-03-24 Frida E svarar Erik N
    Tack för de fina orden! Stort lycka till med er fina bostad! Hälsningar Frida
  • Barbro F
    Barbro F köpte sin lägenhet med hjälp av Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp

2020-03-04

Jag köpte Louis de geers vägen 2
    Med min man förmedlad av Frida
    Eriksson.
    Hon har gjort så bra arbete,fick förtroende för henne, hon hade sådan tålamod med oss,förklarade mm
    Vi rekommenderar henne varmt till dom som behöver hennes hjälp.
    Barbro Holmgren Läs mer
    2020-03-24 Frida E svarar Barbro F
    Välkomna hit till Tierps kommun! Jag är tacksam att få medverkat till er flytt. Ta hand om er och njut av lägenheten! Hälsningar Frida
  • K A köpte sin lägenhet med hjälp av Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp

2020-02-20

Söderfors
    Köpt bostadsrätt.
    Trevligt aktivt informativt bemötande. Läs mer
  • Ann-cristine A köpte sin lägenhet med hjälp av Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp

2020-02-18

Söderfors
    Köpt en bostadsrätt. Vi fick ett trevligt bemötande, svarade alltid på våra frågor o hjälpte till med lösningar på de frågeställningar vi hade. Glad och tillmötesgående! Läs mer
  • Eva A köpte sin lägenhet med hjälp av Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp

2020-02-17

Örbyhus
    Har ingen erfarenhet av mäklare det var första gången jag varit involverad med det. Men vad jag förstår så har hon skött sej bra och affären väl genomförd,. MVH Eva Arvidsson Läs mer
  • James D sålde sitt hus med hjälp av Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp

2020-02-14

Örbyhus
    Goes beyond the call of duty to really help and keep the customer happy throughout the complete sales process right up to completion. Läs mer
  • Tetyana D sålde sitt hus med hjälp av Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp

2020-02-14

Örbyhus
    Sålde vårt hus. Fick hjälp med att värdera vårt hus och hitta köpare. Tog lite mer tid än vi tänkte. Hade några missförstående men fick hjälp och stöd som vi behövde och är tacksamma för detta. Läs mer
  • Rufs K
    Rufs K sålde sitt hus med hjälp av Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp

2020-02-05

Tobo
    STOR tack för den bästa affären.
    Kan varmt rekommendera Frida Eriksson.
    Hon är väldigt erfaren mäklare.
    Sharam Zadeh Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Tierp