Frida Eriksson

Frida Eriksson

Frida Eriksson är mäklare på Fastighetsbyrån Tierp

Frida Eriksson har varit registrerad mäklare sedan 2016-07. Frida Eriksson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-11 och har fått 165 omdömen med ett betyg på 4.8. Frida Eriksson har haft 23 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

165 omdömen om Frida Eriksson

Leif E
Örbyhus

Jag tycker att hon va väldigt bra , kunnig nogrann , förtroendegivande. Jag ger henne högsta betyg . Vi vet om en del som planerar försäljning och vi kommer att rekommendera henne

Monica P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
Tobo

Tycker att Frida skött försäljningen på bästa sätt. Vi har haft nära kontakt och Frida är noggrann och förklarande.

Mohammadreza J
Köpte en tomt med hjälp av Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp

Hjälpsam/lyhörd för alla mina frågor. Tydliga information.

Ulla K
Hållnäs

Frida är en mycket proffsig mäklare som kan sin sak. Hon har hitintills uppfyllt alla förväntningar jag har på en fastighetsmäklare, en köpare av mitt hus har kontrakterats.

Lars D
Köpte sitt hus med hjälp av Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
Hållnäs

Kunnig och engagerad mäklare som dessutom bara har hört gott om från andra kunder.

Susanne R
Vendel

Trevlig, lätt att prata med. Positiv. Om hon inte kan svara direkt( vilket hon oftast kan,) så tar hon reda på det och återkommer. Hela försäljningen var otroligt smidig, snabb. Enkel. Man vågar fråga ”dumma” frågor.

Ing-Marie L
Skärplinge

Frida är trevlig och tillmötesgående. Hon är lugn och lätt att förstå.Hon meddelade mig fort och upplyser bra. Försäljningen gick fort och utan problem.

Magnus L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
Tierp

Otroligt duktig och super trevlig!

Börje L
Skärplinge

Mycke trevlig att prata med och inför attJag ska sälja mitt sommar hus .Jag har inte en aning om hur sånt går till men sakliga samtal som hur det fungerar som hon var duktig att redogöra för så jag kan rekommendera henne.Och hela fastighetsbyrån så ett hjärtligt tack

Elin R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
Tierp

En kunnig och trovärdig mäklare. Kan varmt rekommendera henne.