Frida Eriksson
Aktiv på Reco.se sedan 2016-11-15
2019-07 - 2020-06

Läs vad 95 Läs vad Frida Eriksson

• Maria N
    Maria N köpte sitt hus med hjälp av Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp

2020-06-10

Karlholm
    Finns inget att klaga på, positiv, svarar på alla frågor och glad. Också väldigt informativ och har mycket kunskap Läs mer
  • Pernilla E köpte sin lägenhet med hjälp av Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp

2020-05-09

5:a
    Örbyhus
    Väldigt trevlig och professionell både vid köp av lgh och vid värderingen av vår gård.

Vi skulle verkligen rekommendera Frida som mäklare. Läs mer
  • Rickard N köpte sitt hus med hjälp av Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp

2020-05-06

Trevlig.
    Hjälp Sam.
    Duktig på att ta reda på uppgifter/frågor.
    Skulle rekommendera henne alla dagar i veckan !!! Läs mer
  • Karin J sålde sitt hus med hjälp av Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp

2020-05-04

Karlholm
    Vi har sålt en enplansvilla i Karlholmsbruk.

Jag tycker att Frida utstrålar en positiv känsla och utstrålning. Läs mer
  • Isac L köpte sin lägenhet med hjälp av Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp

2020-04-27

3:a
    Tierp
    Jag köpte en bostadsrätt. Har blivit proffisionellt bemött.
    Hon har varit tillgänglig och levererat svar fort. Supernöjd.

Ev förslag till förbättring som man kan ta ställning till är när det kommer ut fler objekt som är intressanta för en budgivning, samordningen då mellan mäklarna/säljarna och köpare. Läs mer
  • Siv A sålde sitt hus med hjälp av Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp

2020-04-27

Hållnäs
    Jag har sålt mitt fritidshus.

Jag har blivit mycket bra och proffsigt bemött av min mäklare.

Naturligtvis hade jag förväntningar att mäklaren skulle hitta en köpare som skulle gilla min fastighet och dess läge. Mäklaren gjorde en fin beskrivning av fasthetens möjligheter, området och tomtföreningen utifrån min berättelse.

Vi har haft ett gott samarbete under tiden som fastigheten legat ute till försäljning och kontraktskrivningen har varit smidig. Läs mer
  • Robin J köpte sitt hus med hjälp av Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp

2020-04-10

Hej
    Vi har fått hjälp att köpa en villa i örbyhus och de har varit väldigt bra support från Fridas sida så vi är mycket nöjda med hennes uppdrag. Läs mer
  • Gustav T sålde sin lägenhet med hjälp av Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp

2020-03-23

3:a
    Tierp
    Jag har sålt en lägenhet på rådhusallén 9B i Tierp.
    Väldigt trevlig och proffsig mäklare.
    Förväntade mig en snabb och smidig försäljning vilket hon levde upp till fullt ut. Läs mer
    2020-03-24 Frida E svarar Gustav T
    Tack för gott samarbete Gustav - alltid roligt att nå och överträffa mål tillsammans! Hälsningar Frida
  • Sabina L sålde sitt hus med hjälp av Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp

2020-03-18

Örbyhus
    Hade Frida som mäklare när vi sålde villan i Örbyhus. Frida var mycket engagerad, alltid tillgänglig och väldigt mån om att vi som säljare fick våra önskemål uppfyllda. Bara plus ++++ Läs mer
    2020-03-24 Frida E svarar Sabina L
    Gott samarbete leder till ett bra slutresultat! Tack för förtroendet att hjälpa er. Hälsningar Frida
  • Erik N köpte sitt hus med hjälp av Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp

2020-03-05

Tobo
    Frida är mycket trevlig samt var påläst om huset och området. Hon hade ett professionellt bemötande och var transparent i de frågor som gav oss trygghet i våra beslut. Läs mer
    2020-03-24 Frida E svarar Erik N
    Tack för de fina orden! Stort lycka till med er fina bostad! Hälsningar Frida