Frida Eriksson

Frida Eriksson

Frida Eriksson är mäklare på Fastighetsbyrån Tierp

Frida Eriksson har varit registrerad mäklare sedan 2016-07. Frida Eriksson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-11 och har fått 128 omdömen med ett betyg på 4.7. Frida Eriksson har haft 49 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 88% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 128 Läs vad Frida Eriksson

• köpte sin lägenhet med hjälp av Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    2021-08-02
    Proffsigt bemötande vid både visning och kontraktskrivning.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    2021-07-31
    Bra bemötande. Viktigt för mig att det inte tog för lång tid och det blev bra.
  • sålde sitt hus med hjälp av Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    2021-06-30
    Blev bra bemött och är nöjd med hela processen.
  • sålde sitt hus med hjälp av Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    2021-06-29
    Kunnig och trevligm. Allt gick smidigt.
    2021-06-29
    Frida är alltid positiv, glad o tillmötesgående.
    Fridas bemötade är otroligt bra hon lyssnar på köparen o kollar om hon kan fixa och trixa till det bästa både för köparen o säljaren. Hon är mån om båda att de ska kännas rätt.
    Hon gjorde allt vi frågade om på ett proffsigt sätt. Vi förväntade oss att hon skulle vara tillmötesgående och det är hon alltid:)
    Vår upplevelse av Frida är att hon återigen är en positiv, glad, tillmötesgående o omtänksam person som vill det bästa för alla.
    Ett stort tack till den Bästa mäklaren man kan få:)
    2021-06-23
    Frida Eriksson översteg förväntningarna. Skötte ärendet utmärkt, lugnt, sakligt och vänligt utan att hetsa på. Man fick förtroende till henne och jag är säker på att hon kommer att vara till hands och hjälpa till med mitt köp fram till tillträdesdagen av fastigheten.
    • Tierp
    2021-06-20
    Mäklaren bemötte mig med vänlighet och öppenhet. Hon gav mig den information jag behövde.
    2021-06-17
    Hon är trevlig och artig, men hon tyckte att ett pris på 860 000 var ett rimligt pris vi diskuterade när visning skulle vara, när gjort upp allt så säger hon att hon har en köpare som med stor sannolikhet vill köpa just en sådan lägenhet som jag hade. Det var inte 100% säkert att han ville ha den men det var det, jag tycker att hon kunde sagt ett högre pris för att hon viste att köparen ville ha en sådan lägenhet.
    Jag var inte beredd på att köparen skulle ta lägenheten direkt.
    Skulle satt ett högre bud eller lagt ur den till försäljning.
    • Tobo
    2021-06-17
    Fick ett väldigt bra bemötande och allt fungerade väldigt bra.
    • Tobo
    2021-06-17
    Blev väldigt bra bemött, saklig och påläst mäklare.