Mäklare Uppsala Tierp Fastighetsbyrån Tierp Frida Eriksson
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-07 - 2019-06

Läs vad 62 Läs vad Frida Eriksson

• Katarina G sålde sitt hus med hjälp av Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp

2019-07-10

Karlholm
    Vi har sålt vår sommarstuga och fått bra hjälp. Tillmötesgående vänlig och serviceminded. Bra återkoppling, trevligt bemötande. Vi är jättenöjda med vår mäklare Frida.

Med vänlig hälsning, Katarina Göthberg och Carola Åkerberg Läs mer
  • Ulla L sålde sin lägenhet med hjälp av Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp

2019-07-09

Sålt en bostadsrätt
    Myckey nöjd med Fridas arbete Läs mer
  • Peter J sålde sitt hus med hjälp av Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp

2019-06-18

Hållnäs
    Hjälpte mig med förs. av fastigheten Hamnvägen 6 Rundskär. Ett vänligt och "pedagogiskt" bemötande. Mina förväntningar var att få försäljningen avklarad på ett smidigt sätt. Frida gjorde ett proffessionellt intryck och jag är fullt nöjd med vårt samarbete.

Peter J Läs mer
  • Daniel F
    Daniel F sålde sitt hus med hjälp av Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp

2019-06-17

Tobo
    Bra service, trevlig mäklare. Läs mer
  • Hachemi B
    Hachemi B köpte sitt hus med hjälp av Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp

2019-06-01

Hej alla läsare
    Ska ni köpa eller sälja då jag kan rekommendera Frida Eriksson på Fastighetsbyrån Tierp.
    MVH
    Ben Läs mer
  • Lina F sålde sin lägenhet med hjälp av Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp

2019-05-27

Skärplinge
    Första gången jag sålde ett hus men kände mig trygg hela vägen med Frida! Läs mer
  • Olof S sålde sitt hus med hjälp av Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp

2019-05-27

Hållnäs
    Hon skötte försäljningen av mitt fritidshus på ett mycket bra sätt, trots att förutsättningarna visade sig vara mindre bra. Trevlig och ambitiös mäklare. Läs mer
  • Andreas S sålde sin lägenhet med hjälp av Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp

2019-03-23

Tierp
    Sålt min bostadsrätt. Frida är glad och trevlig. Allt har flutit på enkelt och smidigt. Alltid fått ett bra bemötande och kan verkligen rekommendera Frida. Läs mer
  • Karl P sålde sitt hus med hjälp av Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp

2019-03-20

Skärplinge
    Vi har sålt en liten villa. Jättebra en glad och mycket trevlig människa hon är en bra mäklare tycker jag. Första gången som jag har sålt en villa,jag litade helt på henne. Vi är mycket nöjd med Er Fastighetsbyrå ,alla var trevliga där i Tierp. Mvh Kalle Pettersson och Eva Käll. Läs mer
  • Björn H köpte sitt hus med hjälp av Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp

2019-03-12

Tierp
    Vi fick titta på vårt hus i lugn och ro. Vid kontraktskrivningen var hon noggrann och gick igenom allt utan att vi kände oss stressade. När vi hade frågor svarade hon snabbt och tydligt. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Tierp

Frida Eriksson