Mäklare Uppsala Tierp Fastighetsbyrån Tierp Frida Eriksson
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-05 - 2018-11

Läs vad 49 kunder tycker om Frida Eriksson

• Gina E
    Gina E sålde sin bostad med hjälp av Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Informativ, glad, positiv och mån om att man förstår hela processen. Både vid köp och försäljning av min bostadsrätt. Läs mer
  • Marcus E köpte sin bostad med hjälp av Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Vårt första husköp. Har inget att jämföra med, men hon förklarade bra, trevlig och fick allt att flyta på bra. Rekomenderas! Läs mer
  • Fredrik J sålde sin bostad med hjälp av Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Sålt hus.
    Bra bemött av mäklaren.
    Vi fick ungefär vad vi trodde. Läs mer
  • Roland E skrev om Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    vi har sålt våran villa på björkvägen i Karlholmsbruk,allt gick fort o bra.Vi var oroliga men Frida tog hand om allt åt oss.Tät kontakt med sms o telefon,vi kände oss trygga. Så vi rekommenderar henne till våra vänner o bekanta Läs mer
  • Agneta S skrev om Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Sålt en liten bondgård.
    Frida var trevlig, lätt att ha att göra med, lätt att få tag på.
    Våra förväntningar uppfylldes, Vi fick hjälp med det vii ville ha hjälp med.
    Det har varit en positiv upplevelse att ha med Fastighetsbyrån i Tierp att göra. Läs mer
    2018-10-16 Frida E svarar Agneta S
    Tack för förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Hoppas ni får mycket tid över till övriga bostäder och familj! Hälsningar Frida
  • Anastasia T skrev om Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Saklig och hjälpsam. En trevlig tjej! Läs mer
    2018-10-16 Frida E svarar Anastasia T
    Stort lycka till med huset! Jag hoppas villalivet passar er utmärkt! Hälsningar Frida
  • Per S sålde sin bostad med hjälp av Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Liten gård utanför Tierp. Frida var utmärkt som mäklare. Läs mer
  • Joacim S skrev om Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Köpte ett hus i bolmyra. Fick mycket hjälp och Frida såg till att det vart en snabb ock smidig affär👍 Läs mer
    2018-10-16 Frida E svarar Joacim S
    Stort lycka till med nya huset! Jag är glad att få ha varit delaktig i när ni förverkligade villadrömmarna på landet! Hälsningar Frida
  • Stig A
    Stig A skrev om Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Har sålt ett fritidshus. Frida är en trevlig, glad, positiv person som lyssnar och delar med sig av sina erfarenheter. Hon är kunnig.
    Jag blev väldigt bra bemött.
    Hon levde verkligen upp till mina förväntningar Läs mer
    2018-10-16 Frida E svarar Stig A
    Tack för ett intressant och trevligt samarbete. Det var en ära att få hjälpa till med Torpet! Hälsningar Frida
  • Saritha N skrev om Frida Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Wonderful experienc... allt gick väldigt smidigt 😊😊
    Keep up the good job Frida..
    Wishing u all success! Läs mer
    2018-10-16 Frida E svarar Saritha N
    Tack för förtroendet! Jag önskar dig och familjen all lycka i nya bostaden. Hälsningar Frida

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Tierp

Frida Eriksson