Mäklare Uppsala Tierp Fastighetsbyrån Tierp Gustav Norlin
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-07 - 2019-06

Läs vad 60 Läs vad Gustav Norlin

• Jelena J sålde sitt hus med hjälp av Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp

2019-07-06

Månkarbo
    Vi sålde ett hus.
    Mäklaren är väldigt trevlig, hjälpsam och omtänksam. Läs mer
  • Mikael J
    Mikael J sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp

2019-06-29

Tierp
    Oerhört kunnig mäklare, kan absolut rekommendera Gustav om du ska både sälja/köpa! Läs mer
  • Marcus C sålde sitt hus med hjälp av Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp

2019-06-24

Tierp
    Vi sålde en villa i centrala Tierp. Gustav var jättebra att samarbeta med. Allt gick smidigt och snabbt. Läs mer
  • Victoria M sålde sitt hus med hjälp av Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp

2019-05-20

Köpt en bostadsrätt
    Sålt ett hus
    Rak och bra , återkopplar alltid! Läs mer
  • Siw H sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp

2019-05-19

Tierp
    Gustav sålde min bostadsrätt, och det gick jättebra och han informerade mig hela tiden om budgivningen. Läs mer
  • Anna K köpte sitt hus med hjälp av Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp

2019-05-17

Untra
    Sålt Bäcklösen 114 Tierp.
    Vart mycket väl mött från första start och likaså genom hela försäljningen.
    Levde upp över mina förväntningar och vi är mer än nöjda med både Gustav samt hela försäljningen. Läs mer
  • Ulf L
    Ulf L sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp

2019-04-17

Skärplinge
    Bemötandet var mycket professionellt. Vi har sålt en bostadsrätt. En korrekt värdering gjorde att vi gick ut med ett högre pris än vi tänkt.Vi blev mycket nöjda med slutpriset.
    Mycket bra information och hela tiden uppdatering. Vi är väldigt nöjda och kan rekommendera Fastighetsbyrån till andra. Läs mer
  • Mariann F
    Mariann F sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp

Trevlig och tillmötesgående. Läs mer
  • Gunnar F sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp

Tierp
    Vi har sålt en bostadsrätt.
    Professionellt och trevligt bemötande av Gustav.
    Vi hade inga speciella förväntningar. Gustav skötte sig exemplariskt.
    Gustav kom med råd vid budandet och vi upplevde att han tog hand om affären på ett utmärkt sätt. Läs mer
  • Joel D köpte sitt hus med hjälp av Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp

Tierp
    Lättsam person. Trevlig och är fruktansvärt duktig på sitt jobb Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Tierp

Frida Eriksson