Gustav Norlin

Gustav Norlin

Gustav Norlin är mäklare på Fastighetsbyrån Tierp

Gustav Norlin har varit registrerad mäklare sedan 2016-10. Gustav Norlin har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-11 och har fått 153 omdömen med ett betyg på 4.9. Gustav Norlin har haft 16 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 84% av sina kunder efter omdömen.

153 omdömen om Gustav Norlin

Sedan starten hos Reco 2017
Miranda B
Örbyhus

Vi hade en jättebra upplevelse vid vårt bostadsköp. Gustav Norlin hjälpte oss genom hela processen och vad tillgänglig och behjälplig närhelst vi hade frågor och funderingar. Väldigt bra hanterat rakt igenom.

Mats A
Karlholm

Utmärkt! Toppen mäklare och person. Ser till att man alltid är informerad och gör alltid det där lilla extra för en!!

Annika F
Karlholm

En mycket trevlig, kunnig och tillmötesgående mäklare som vet vad han pratar om. Kan varmt rekommenderas till andra köpare/säljare.

Viktoria K
Karlholm

Enkel smidig försäljning, rekommenderar verkligen Gustav som mäklare

Rebekka Q
Köpte en tomt med hjälp av Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp
Örbyhus

Super trevlig och påläst! Hjälpte mig med lagfarten i samband med kontraktsskrivningen. Svarar snabbt och tillgänglig!

Katarina G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp
Tierp

Har blivit trevligt bemött vid de tillfällen vi haft kontakt både via mail/telefon och fysiska träffar. Vid funderingar från oss som säljare har det varit snabb och bra återkoppling från Gustav. Upplever att han tagit reda på oklarheter och återkopplat. Upplever att han har en bra verklighets bild av marknaden i närområdet. Det har upplevts tryggt att ha en mäklare som man får god kontakt med vid en försäljning.

Kajsa E
Örbyhus

Kunnig, trevlig och tillmötesgående.

Marcus S
Lantligt Söder Om Tierp

Bra koll och informerar bra. Förklarar alla steg samt glad och positivt bemötande

Shanti L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp
Tierp

Mycket bra och proffsigt bemötande. Lugn och pedagogiskt förklarat kring försäljning och hur det går till.

Oliver K
Örbyhus

Bra och tydlig kommunikation, inkl snabb återkoppling vid frågor