Mäklare Uppsala Tierp Fastighetsbyrån Tierp Gustav Norlin
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-05 - 2018-11

Läs vad 39 kunder tycker om Gustav Norlin

• Ida M sålde sin bostad med hjälp av Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Jag har sålt min bostadsrätt.
    Jag är mycket nöjd med både bemötande och hjälpen under hela processen. Han var mycket förstående och kunnig, fick mig att känna mig trygg och lugn. Jag tycker att min mäklare överskred mina förväntningar! Han var verkligen super bra. Jag rekommenderar honom gärna till vänner och familj som behöver hjälp framöver. Läs mer
  • Lars L sålde sin bostad med hjälp av Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Sålde min övernattningslägenhet och Gustav överträffade mina förväntningar på lyhördhet och flexibilitet när jag inte kunde närvara på orten. Det var verkligen kunderna i fokus. Läs mer
  • Ingrid E sålde sin bostad med hjälp av Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp
    snabbt tänk - klart budskap - och vänligt bemötande.................................................................................................................................................................. Läs mer
  • Håkan R köpte sin bostad med hjälp av Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Gustav var mycket trevlig och snabb att svara på alla mina frågor kring mitt första husköp. Jag kunde känna mig lugn och avslappnad genom hela processen. Läs mer
  • Hannes W köpte sin bostad med hjälp av Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Jag skulle köpa min första lägenhet.
    Därför visste jag inte riktigt hur det gick till, men Gustav förklarade och visade mycket bra så att det inte blev några konstigheter alls.
    När allt var klart och jag satt i lägenheten så kände jag mig väldigt nöjd. Läs mer
  • Kenneth J sålde sin bostad med hjälp av Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Sålt fritidshus. Trevligt bemötande, professionellt agerat. Levde upp till förväntningarna. Läs mer
  • Andrea O sålde sin bostad med hjälp av Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Glad och engagerad, väldigt nöjd! Läs mer
  • Tommy S köpte sin bostad med hjälp av Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Glad och trevlig samt väldigt kunnig Läs mer
  • Kajsa M skrev om Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Sålde en lägenhet och valde Gustav som mäklare då han verkade seriös och var snabb på att förstå mina förväntningar. Super bra bemötande och service under alla delar av försäljningen. Flexibla lösningar och bra återkoppling ger honom en garanterad rekommendation från min sida! Läs mer
  • Johan A skrev om Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Jätte bra mäklare lugn och trygg Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Tierp

Frida Eriksson