Mäklare Uppsala Tierp Fastighetsbyrån Tierp Gustav Norlin
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-08 - 2019-01

Läs vad 46 kunder tycker om Gustav Norlin

• Anne-Charlotte R sålde sitt hus med hjälp av Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp

5:a
    135m²
    Karlholm
    Har sålt ett tvåplans hus
    Vi fick bra kontakt från första början
    Att jag skulle får ett bra pris och han levde upp till det
    Jag är nöjd med hela köpet
    Mvh Lotta Redvall Läs mer
  • Katarina G köpte sitt hus med hjälp av Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp

4:a
    82m²
    Romsmaren 107, Hållnäs

Vi blev mycket bra bemötta. Gustav var påläst och hade han inte uppgifterna tog han reda på fakta.

Trots mycket frågor var det svar på ett trevligt sätt. Läs mer
  • Bruno S sålde sitt hus med hjälp av Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp

4:a
    82m²
    Gustav var mycket hjälpsam när det gällde sälja vårt fritidshus och köpa ett lägenhet i Västerås. Vi kunde alltid leta på honum när problem uppstår. Läs mer
  • Gunnel K köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp

2:a
    54m²
    Örbyhus
    Korrekt, trevligt och professionellt bemötande. Gav intryck av god kunskap/erfarenhet och var bra på att återkomma snabbt vid frågor.
    BRF på Idrottsvägrn i Örbyhus. Läs mer
  • Fanny G köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp

2019-02-03

2:a
    44m²
    Tierp
    Bostadsrätt, Gustav var jordnära och väldigt hjälpsam vid frågor. En utmärkt mäklare tycker vi. Fast hade han varit sämre så kanske vi fått bostadsrätten billigare då ingen velat ha med honom att göra 😉 Läs mer
  • Karolina F köpte sin bostad med hjälp av Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp

2018-12-25

Trevlig, noggrann och effektiv. Engagerad och hjälpte mig snabbt att hitta den perfekta lägenheten till mig. Supernöjd! Läs mer
  • Anna D sålde sin bostad med hjälp av Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp

2018-12-22

Trevlig, engagerad och lätt att komma i kontakt med. Såg till att hålla oss informerade om försäljningen genom hela processen. Läs mer
  • Ida M sålde sin bostad med hjälp av Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp

2018-12-10

Jag har sålt min bostadsrätt.
    Jag är mycket nöjd med både bemötande och hjälpen under hela processen. Han var mycket förstående och kunnig, fick mig att känna mig trygg och lugn. Jag tycker att min mäklare överskred mina förväntningar! Han var verkligen super bra. Jag rekommenderar honom gärna till vänner och familj som behöver hjälp framöver. Läs mer
  • Lars L sålde sin bostad med hjälp av Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp

2018-12-07

Sålde min övernattningslägenhet och Gustav överträffade mina förväntningar på lyhördhet och flexibilitet när jag inte kunde närvara på orten. Det var verkligen kunderna i fokus. Läs mer
  • Ingrid E sålde sin bostad med hjälp av Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp

2018-12-05

snabbt tänk - klart budskap - och vänligt bemötande.................................................................................................................................................................. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Tierp

Frida Eriksson