Gustav Norlin
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-03 - 2020-02

Läs vad 80 Läs vad Gustav Norlin

• Martin W sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp

2020-03-23

Tierp
    - Jag har sålt en lägenhet.
    - Mycket bra.
    - Jag har aldrig sålt en lägenhet innan detta och Gustav gick igenom allt väldigt bra så att jag hade full koll på vad som hände.
    - Allt gick väldigt snabbt och smidigt exakt som vi hade planerat. Läs mer
  • Emelie A köpte sitt hus med hjälp av Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp

2020-03-18

Tierp
    Proffsig, trevlig och enkel att ha och göra med! Läs mer
  • Ulrika R sålde sitt hus med hjälp av Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp

2020-03-17

Tobo
    Vi sålde vår villa i Tierps kommun med hjälp av Gustav. Han var under hela processen lyhörd för våra önskemål och lade upp en plan utifrån våra förutsättningar. Gustav återkopplade snabbt när det behövdes och fixade även med det praktiska när det var aktuellt. Rekommenderar verkligen Gustav som mäklare! Läs mer
  • Nicklas Ö köpte sitt hus med hjälp av Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp

2020-02-19

Lantligt söder om Tierp
    Enkelt, snabbt och smidigt! Förstående och ödmjuk. Läs mer
  • Svengunnar R sålde sitt hus med hjälp av Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp

2020-02-14

En bostadsrätt.
    Jag blev mycket bra bemött.
    Förväntningarna var att få hjälp med att hitta en bra bostadsrätt och de förväntningarna blev mer väl uppfyllda. Läs mer
  • Fredrik R köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp

2020-02-14

Örbyhus
    Köpte ett radhus i Örbyhus och Gustav var en hjälpsam mäklare som alltid var tillgänglig när man hade några frågor. Rolig och lätt att ha att göra med. Tierps bästa mäklare! Läs mer
  • Emelie S köpte sitt hus med hjälp av Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp

2020-02-07

Månkarbo
    Gustav fanns alltid tillgänglig och svarade fort och på det han kunde om vi hade frågor. Om inte, så tog han reda på det.
    Ingav ett tillitsfullt, lungt och vänligt intryck. Proffessionell och personlig utan att vara privat. Läs mer
  • Petrine H köpte sitt hus med hjälp av Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp

2020-01-20

Karlholm
    Vi har köpt ett fritidshus av Gustav. Han är tydlig, trevlig, svarar på frågor. Kort sagt, enkel att ha att göra med. Läs mer
  • Kalle M sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp

2019-12-28

Tierp
    Riktigt professionell mäklare som gjorde det som behövdes för att få den önskade summan. Rekomdenderas starkt! Läs mer
  • Jan L köpte sitt hus med hjälp av Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp

2019-12-22

köpt villa i Tierp
    utmärkt och professionellt bemötande, mycket tydlig i alla steg köpet krävde

vi är mycket nöjda med G Norlin Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Tierp