Gustav Norlin
Registrerad mäklare sedan 2016-10-12
Aktiv på Reco.se sedan 2017-11-08
2019-07 - 2020-06

Läs vad 87 Läs vad Gustav Norlin

• Jan S sålde sitt hus med hjälp av Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp

2020-06-22

Lövstabruk
    Vi har sålt vårat sommarhus, Första intrycket på Gustav var mycket positivt, sen har den bedömningen bestått under hela försäljningen. Vi rekommenderar honom glatt vidare. Läs mer
  • Janeric L
    Janeric L sålde sitt hus med hjälp av Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp

2020-06-20

Sålt fritidshus. Engegerad, kunnig och trevlig mäklare. Läs mer
  • Andreas G köpte sitt hus med hjälp av Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp

2020-05-14

Bra bemötande, kommunikation och service. Rekommenderas! Läs mer
  • Gunnar T sålde sitt hus med hjälp av Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp

2020-05-14

Lövstabruk
    Allt toppen , 10 av 10!
    Hälsa honom gärna det!
    👍💪🏡😴👍 Läs mer
  • Tess S sålde sitt hus med hjälp av Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp

2020-05-06

Hållnäs
    Vi sålde en obebyggd tomt på Hållnäshalvön och hade från början inga som helst förväntningar på att det ens skulle gå att sälja den så här under coronatider. Tomten lades först ut som ”kommande” på nätet i februari med den uttalade planen att publicera på Hemnet i skarpt läge strax före påsk och den planen fungerade utmärkt. Någon dryg vecka efter påsk var kontraktet påskrivet! Bra och snabbt jobbat, vi är mycket nöjda med allt! Läs mer
  • Dennis S sålde sitt hus med hjälp av Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp

2020-04-13

Hållnäs
    Vi sålde vår bostad. Snabb återkoppling och ett otroligt bra bemötande. Var noga och duktig.
    Vi kan inte vara mer nöjda. Tack!! Läs mer
  • Sabina S köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp

2020-04-05

2:a
    Köpte en 2:a. Väldigt trevligt bemötande och allt gick väldigt smidigt. Läs mer
  • Martin W sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp

2020-03-23

2:a
    Tierp
    - Jag har sålt en lägenhet.
    - Mycket bra.
    - Jag har aldrig sålt en lägenhet innan detta och Gustav gick igenom allt väldigt bra så att jag hade full koll på vad som hände.
    - Allt gick väldigt snabbt och smidigt exakt som vi hade planerat. Läs mer
  • Emelie A köpte sitt hus med hjälp av Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp

2020-03-18

Tierp
    Proffsig, trevlig och enkel att ha och göra med! Läs mer
  • Ulrika R sålde sitt hus med hjälp av Gustav Norlin en del av Fastighetsbyrån Tierp

2020-03-17

Tobo
    Vi sålde vår villa i Tierps kommun med hjälp av Gustav. Han var under hela processen lyhörd för våra önskemål och lade upp en plan utifrån våra förutsättningar. Gustav återkopplade snabbt när det behövdes och fixade även med det praktiska när det var aktuellt. Rekommenderar verkligen Gustav som mäklare! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Tierp

Frida Eriksson