Svensk Fastighetsförmedling Enköping

Svensk Fastighetsförmedling Enköping

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Enköping!

Här i Enköping i Uppsala län finns massor av fina områden att bo i. Ska du sälja eller köpa ett boende här? Då ska du höra av dig till oss på Svensk fastighetsförmedlings kontor. Vi har koll på Enköping som stad och även om trakterna runt omkring.

Dessutom tillhör vi en av Sveriges ledande mäklarkedjor. Detta betyder att du som kund alltid kan vara säker på att få den bästa servicen. Vi har bred kompetens och kan guida dig genom hela mäklarkedjan, från värdering till slutlig affär.

Varmt välkommen till oss!

684 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Enköping

Sedan starten hos Reco 2016
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Adrian Tangen Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    2023-01-27 Verifierad kund
    Så trevlig och duktig - 10/10 på Adrian!
    2023-01-14 Verifierad kund
    Bra bemötande, lättillgänglig.
    Jag är väldigt nöjd i både försäljning och köp av bostad.
  • köpte sitt hus med hjälp av Adrian Tangen Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    • Ekolsund
    2022-12-22 Verifierad kund
    Trevligt bemötande,, lugn och kunnig!
  • sålde sitt hus med hjälp av Jonas Ackelman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    2022-12-21 Verifierad kund
    Rak trygg kunnig. Uppfyllde de förväntningar vi hade, trots
    kärv marknad drev han igenom försäljningen snabbt.

Britt o Roine Erkenstål
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Rosberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    2022-12-19 Verifierad kund
    Amanda höll mig uppdaterad vid varje steg av försäljningen, informerade mig om allt jag skulle behöva veta och gav mig bra råd anpassad för just min situation.
    Hon förstod alla mina behov och tog de nödvändiga åtgärderna för att se till att de uppfylldes.
    Jag är mycket nöjd med hennes hjälp under hela processen och skulle lätt rekommendera henne till andra som behöver en bra mäklare.
    2022-12-19 Verifierad kund
    Adrian har visat ett fint och bra bemötande till oss under hela processen av upplägg och försäljning.
    Tack Adrian att vi fick dig som mäklare!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Ackelman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    2022-12-04 Verifierad kund
    Extremt kunnig och effektivt under försäljningen
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Ackelman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    2022-12-04 Verifierad kund
    Jonas höll utkik efter lämplig lägenhet åt oss utifrån vår beskrivning.
    2022-12-02 Verifierad kund
    Professionellt och seriöst bemötande! Pedagogiskt genomgång vid kontraktsskrivningen.
    2022-12-01 Verifierad kund
    Trevlig, proffsig och aktiv. Fantastiskt bemötande! Toppklass!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Adrian Tangen Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    2022-12-01 Verifierad kund
    Ett professionellt och trevligt bemötande. Täta kontakter under hela processen, lätt att få tag på då vi hade många frågor. Fick även känslan vi som köpare fick bra service och omtanke. Vi är mycket nöjda.
    2022-12-01 Verifierad kund
    Adrian, vilken trevlig människa och han har väldigt stor del i vårt köp. Han har allt som man vill ha när man ska köpa.
  • köpte sitt hus med hjälp av Jonas Ackelman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    2022-12-01 Verifierad kund
    Jonas är en mäklare som håller den han lovar och levererar en mycket gos service!
    2022-12-01 Verifierad kund
    Duktig med god kännedom om marknaden. Bra respons och dialog.
    2022-11-26 Verifierad kund
    Väldigt trevlig, kunnig och tog sig tid.
    2022-11-20 Verifierad kund
    Mycket trevligt och professionellt bemötande.
    Förtroendeingivande och alltid varit bra på att informera oss om hela prosessen.
    Tillgänglig.
    Vi är mycket nöjda.
    2022-11-20 Verifierad kund
    Mycket trevlig och duktig mäklare!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Rosberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    2022-11-17 Verifierad kund
    Professionellt, kunnig och Trevlig
    2022-11-17 Verifierad kund
    Amanda är väldigt trevlig, förstående och hjälpsam. Hon förklarar processen väldigt bra och det är lätt att förstå. Jag hade inte jättestora förväntningar på försäljningen då det är ganska svåra tider att få något sålt men hon lyckades både hitta intresse och även få min lägenhet såld till ett pris vi alla var nöjda med.

Jag har alltid använt svensk fastighetsförmedling och Amanda har precis gjort ett såpass bra jobb att jag kommer att fortsätta med det i framtiden också.
    2022-11-15 Verifierad kund
    Adrian är väldigt pålitlig och duktig. Jag fick fullt förtroende för honom från start och han höll väldigt hög standard genom hela säljprocessen. Tack Adrian!
    2022-11-12 Verifierad kund
    Trevlig mäklare. Svara på de frågor jag hade
    2022-11-10 Verifierad kund
    Jag blev bemött på ett bra sätt, proffsigt snabb på att svara på telefon och har svar på alla frågor.
    2022-11-07 Verifierad kund
    Kände mig trygg genom hela försäljningen.
    Jonas arbetar väldigt effektivt och korrekt.
    • Åkersberg
    2022-11-04 Verifierad kund
    Mycket proffsigt och trevligt bemötande från start till mål
    2022-11-01 Verifierad kund
    Alltid snabba och professionella svar .
    Kände mig väl omhändertagen och viktig.
    2022-11-01 Verifierad kund
    Rak och tydlig,inget att klaga på. Försäljningen gick snabbt.
  • sålde sin stuga med hjälp av Adrian Tangen Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    2022-10-29 Verifierad kund
    Adrian har agerat mycket proffesionellt.
    2022-10-28 Verifierad kund
    Han är jätte trevlig, omtänksam, hjälpsam med mera som att han bryr sig om kunden !
    2022-10-28 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande.
    Hade väl inte riktigt så mycket förväntningar, fick mer info om proceduren och allt har gått som uttalat.
    Min upplevelse är att det gått smidigt och flexibiliteten har varit över förväntan då jag som säljare hade en del förändringar i säljproceduren.
    2022-10-26 Verifierad kund
    Jonas var väldigt trevligt, lyhörd och arbetade med stort engagemang för oss.
    Mvh Michael!
    • Västerleden
    2022-10-20 Verifierad kund
    Bra och lättsamt bemötande. Levde upp till våra förväntningar. Vi är nöjda
    2022-10-17 Verifierad kund
    Jag tycker att Mäklaren var mycket trevlig och informativ då detta var mitt första lägenhetsköp. Adrian var väldigt avslappnad och hade bra koll på alla frågor jag kunde tänkas ställa.
    • Grillby
    2022-10-11 Verifierad kund
    Tillmötesgående och professionell. Har ingenting att anmärka på.
  • sålde sitt hus med hjälp av Adrian Tangen Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    • Grillby
    2022-10-10 Verifierad kund
    Adrian var den mest trevliga, tillmötesgående, tydliga mäklaren man kunde önska. Vi fick en fantastisk genomgång av köpekontraktet bl a. Har aldrig träffat på någon tidigare som är på så rätt plats som han. Bra jobbat Adrian.
    Mvh Carola Wallinder
  • sålde sitt hus med hjälp av Amanda Rosberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    • Järlåsa
    2022-10-07 Verifierad kund
    Trevlig och kunnig. Har inget att klaga på.
    2022-10-03 Verifierad kund
    Mycket trevlig och kunnig mäklare.

Han har på ett personligt och fint sätt tagit hand om oss som kunder.

Dessutom har hans fru Camilla varit oss till stor hjälp under resan. Hon är också en riktig pärla !

Maud och Anders
    2022-10-02 Verifierad kund
    Vi är väldigt nöjda.
    Mycket professionell och ödmjuk.
    2022-09-27 Verifierad kund
    Adrian är otroligt trevlig och lättsam. Han är entusiastiskt engagerad i försäljnings processen från start till mål. Trots mycket motvind i försäljnings processen pågrund av rådande omständigheter lyckades vi sälja med ett överraskande bra resultat tack vare Adrians driv och engagemang. Jag är helnöjd med Adrian som mäklare för min bostadsförsäljning.
    2022-09-26 Verifierad kund
    Väldigt hjälpsam inför mitt första lägenhetsköp. Ärlig och rak samt engagerad.
    • Fanna
    2022-09-23 Verifierad kund
    Supertrevlig och proffsig mäklare! Bara positivt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    2022-09-12 Verifierad kund
    Jag blev bra bemött av Douglas, han var verkligen intresserad av att sälja lägenheten och försökte verkligen göra det. Gav aldrig upp och tillslut fick vi det resultat som vi ville ha.
    Stort tack för förtroendet Pontus. Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    2022-09-09 Verifierad kund
    Jag blev bra bemött. Hela affären sköttes snabbt och smidigt. Jag fick svar på mina frågor och funderingar och god hjälp att genomföra affären. Det kändes tryggt och bra.
    2022-09-09 Verifierad kund
    Var mycket rar och trevlig försäljningen gick snabbt smidigt lättsamt mycket bra!!!!
    • Haga
    2022-09-08 Verifierad kund
    Mycket proffsigt bemötande och tydlig samt saklig att samverka med.
    Fick snabbt svar på frågor och var en bra bollplank som kunde komma med förslag och handlingsplan.
    • Haga
    2022-09-07 Verifierad kund
    Bra bemötande och bra engagemang. Trevlig och seriös.
    2022-08-24 Verifierad kund
    Väldigt professionell och ett lysande engagemang för sina kunder!
    2022-08-22 Verifierad kund
    Vi är väldigt nöjda, trevlig, kompetent och effektiv i sitt arbete. Vi fick snabbt svar på alla funderingar och frågor inför köpet och kunde få ett snabbt avslut på både budgivning och kontraktsskrivning!
  • Hans F
    2022-08-20 Verifierad kund
    Fullt engagerad från början med allt som rör försäljning av fastighet. Svarade på alla frågorna som man som säljare hade. Höll hela tiden oss a’jour med vad som hände vid annosering och hur många som bokat visning. Skötte visningar med bravur och tillslut ledde oss med stort allvar in i avslutet av försäljningen. Förklarade mycket begripligt allt vid kontraktsskrivningen. Ett stöd och professionellt bemötande./Hasse Frööjd
  • köpte sin bostad med hjälp av Adrian Tangen Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    2022-08-17 Verifierad kund
    Allt fungerade bra. Blev snabba puckar och affären gjordes inom en vecka.
  • sålde sin bostad med hjälp av Adrian Tangen Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    2022-08-15 Verifierad kund
    Vi fick förtroende för Adrian, han gjorde ett utmärkt arbete.
    Jag skulle lugnt anlita honom igen.