Alla kategorier Mäklare Uppsala Enköping Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Enköping

Svensk Fastighetsförmedling Enköping

Kyrkogatan 16, 745 31 Enköping — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Enköping!

Här i Enköping i Uppsala län finns massor av fina områden att bo i. Ska du sälja eller köpa ett boende här? Då ska du höra av dig till oss på Svensk fastighetsförmedlings kontor. Vi har koll på Enköping som stad och även om trakterna runt omkring.

Dessutom tillhör vi en av Sveriges ledande mäklarkedjor. Detta betyder att du som kund alltid kan vara säker på att få den bästa servicen. Vi har bred kompetens och kan guida dig genom hela mäklarkedjan, från värdering till slutlig affär.

Läs vad 179 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Enköping

• Joanna P

2019-05-16

Joanna P skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Har köpt ett hus och sålt ett hus. Snabb service och en total tillgänglighet och närvaro av mäklaren. Vi har blivit bemötta med stort engagemang där mäklaren har gjort sitt yttersta för att tillgodose oss med en bra marknadsföring och försäljning Läs mer
  • 2019-05-10

Anette F skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Karin Lindberg gav oss ett mycket proffsigt, varmt och personligt bemötande genom hela affären.

Stugan på Märsön blev såld i rekordfart och vi är supernöjda. Stort tack Karin! Läs mer
    2019-05-10 Karin L svarar Anette F
    Tack så mycket Anette för fina ord och för ett fint samarbete. Försäljningen av ert smultronställe gick i raketfart :) hoppas våra vägar möts igen! Bästa hälsningar / Karin
  • 2019-04-21

Ulla-Britt H skrev om Jonas Ackelman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Har sålt en lägenhet. Blev mycket väl bemött av mäklaren. Har goda erfarenheter sedan tidigare av mäklaren. Läs mer
  • Roland U

2019-04-13

Roland U skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Vi har sålt en fritidsfastighet i Tillinge Kroklösa.
    Karin Lindberg var mycket proffsig och allt fungerade väldigt bra. Snabbt avslut och bra betalt... Läs mer
    2019-04-25 Karin L svarar Roland U
    Tack snälla Roland & Ann för ert förtroende att sälja er fina oas. Tack för fina ord det värmer. Bästa hälsningar / Karin
  • CHRISTER R

2019-04-08

CHRISTER R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Vi har sålt vår villa och köpt en brf.lägenhet genom Karin Lindberg. Upplever Karin som mycket kunnig, seriös, tydlig och inte att förglömma hennes personlighet. Vi kan varmt rekommendera Karin Lindberg på Svenska Fastighetsförmedling! Läs mer
  • 2019-04-08

Anja Maria L skrev om Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    försäljning av lägenhet, vänligt och omtänksamt bemötande,
    dålig uppslutning på visningarna men mäklaren kämpade på, det blev bra tillslut, mycket nöjd! Läs mer
    2019-04-25 Douglas H svarar Anja Maria L
    Stort tack Anja för att du gav mig förtroendet att sälja din lägenhet
    Douglas H gillar detta
  • 2019-04-05

Mälarbygden Socialt Arbete Ab skrev om Dan Odeheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Vi är mycket nöjda med kontakten med Dan. Han återkopplade fort och höll oss uppdaterade. Läs mer
  • 2019-04-05

Peter A skrev om Dan Odeheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Under min pågående försäljning av min bostad Bovieran i Enköping har jag alltid blivit professionellt bemött och fått hjälp och råd.
    Jag kan helt och hållet rekommendera Svensk Fastighetsförmedling och mäklare Dan Odeheim till bostadsköpare/säljare. Läs mer
  • INGER S

2019-04-02

INGER S skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Karin har hjälpt med min försäljning av mitt hus. Hon är duktig och entusiastisk försäljare.
    Jag är en nöjd kund.
    Inger Svensk Läs mer
    2019-04-25 Karin L svarar INGER S
    Tack snälla Inger! Tack för förtroende och för ett fint samarbete. Vi syns när det är dags för tillträdet av ert nya fina hus. Bästa hälsningar / Karin
  • 2019-03-31

Kristoffer G skrev om Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Vi sålde en fyra i Enköping och är helnöjda med hjälpen vi fick av Douglas på Svensk Fastighetsförmedling. Han gav oss utförlig information under hela processen, svarade direkt på frågor eller synpunkter oavsett tidpunkt, och skötte hela försäljningen på ett jättebra sätt. Läs mer
  • 2019-03-30

Håkan E skrev om Dan Odeheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Köpt och även sålt bostadsrätt. Bemötandet från mäklaren var mycket bra. Tydliga förklaringar vad som gäller, enkelt att ställa frågor. Bra återkoppling under affärens gång. Vi är mycket nöjda. Håkan o Monica Eriksson Läs mer
  • 2019-03-29

Pontus L skrev om Jonas Ackelman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Proffsigt bemötande från första möte till påskrivet kontrakt! Läs mer
  • 2019-03-27

Olof O skrev om Dan Odeheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Från första kontakt till kontrakt på skrivet samt dom kunskaper vi har fått ta del av
    under resans gång! Betyg!
    Det bästa omtanke, service, information
    MYCKE NÖJDA, ETT STORT TACK!
    Varma rekommendationer! Läs mer
  • Salina S

2019-03-15

Salina S skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Jag är mycket nöjd med hennes arbete och hon var ganska aktiv med hennes arbete, hon var ganska trevlig och snäll och arbetade hårt och hon hjälpte oss med att sälja vårt hus. Läs mer
    2019-04-25 Karin L svarar Salina S
    Tack snälla Salina för förtroende att sälja er bostad. Hoppas ni kommer att trivas i ert nya hus. Bästa hälsningar / Karin
  • Per Eric E

2019-03-11

Per Eric E skrev om Dan Odeheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Vi sålde en villa med hjälp av Dan och vi är mer än nöjda med hans arbete. Dan är seriös och kunnig och han sätter ett högt värde i att arbeta hårt för kundens räkning. Vi hade träffat flera mäklare innan vi bestämde oss för Dan och det ångrar vi verkligen inte. De flesta mäklare står sig ganska slätt jämfört med honom. Rekommenderas varmt!

/Per-Erik Läs mer
    2019-03-11 Dan O svarar Per Eric E
    Jättestort tack för erat förtroende och att jag har fått hjälpa er med försäljningen av er villa!
  • 2019-03-07

Annelie H skrev om Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Jag har sålt min lägenhet som jag har tyckt så mycket om. Fick kontakt med mäklaren på en visning och där bestämde vi att han skulle komma hem till mig för en värdering.
    Han är glad, trevlig och lätt att prata med vilket gjorde att de kändes bra och han fick mitt förtroende att sälja lägenheten. Läs mer
  • 2019-03-01

Karl-Göran M skrev om Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Villaförsäljning på mindre ort. Korrekt och professionellt bemötande.
    Mäklarens bedömning av utgångsläget visade sig vara bra. Budgivningen därefter sköttes bra, affären landade inom plus ca 8 procent vilket jag tycker är bra skött. Handläggande mäklare har hållit mej underrättad på ett bra sätt under processens gång.
    Karl-Göran Mattsson
    Kontaktperson för säljaren Läs mer
  • 2019-02-28

Frida P skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Vi har skrivit papper för att sälja vårat hus, till en spekulant. Bara de sista bitarna som ska falla på plats. Vår mäklare Karin har kämpat på mot alla odds och alltid varit positiv när vi själva tappat hoppet om att det ska gå vägen. Trevligt och proffsigt bemötande från dag 1. Läs mer
    2019-04-25 Karin L svarar Frida P
    Tack snälla Frida & Patrik för fina ord och förtroende, det värmer. Hoppas ni kommer trivas bra i ert nya boende. Bästa hälsningar / Karin
  • 2019-02-27

Hans-Erik P skrev om Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    En toppenmäklare, öppen, rak och med ett otroligt driv som levde upp till min förväntning när jag sålde mitt sommarställe. Läs mer
    2019-02-28 Douglas H svarar Hans-Erik P
    Stort tack Hasse för reco och förtroendet vid förmedlingen av din stuga.
    Douglas H gillar detta
  • 2019-02-26

Charlie H skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Karin sålde min lägenhet i Bredsand. Hon överträffade mina förväntningar på alla plan! Läs mer
    2019-04-25 Karin L svarar Charlie H
    Tack Charlie för ditt förtroende x 2! Det har varit ett bra samarbete tillsammans med dig. Vi ses när det är dags för tillträde. Bästa hälsningar / Karin
  • 2019-02-25

Krister A skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Vi har både sålt och köpt hus via mäklaren. Upplever att kontakten både mot säljaren och köparen är seriös. och tydlig. Läs mer
    2019-02-25 Karin L svarar Krister A
    Tack snälla Krister och Camilla för er fina rekommendation, det värmer! Stort lycka till i letade av er nya bostad. Bästa hälsningar / Karin
  • Daniel J

2019-02-22

Daniel J skrev om Dan Odeheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Sålt en enplansvilla 150kvm i landsbygd. Mäklaren var tydlig, rak och ingav förtroende.
    Vi fick en ”att göra-lista” av mäklaren vilken vi genomförde och försäljningen gick mycket snabbt. Slutpriset blev exakt det som mäklaren förutspådde. Läs mer
  • Anders T

2019-02-08

Anders T skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Proffsigt bemötande och aktiv i försäljningen. Kan varmt rekommendera Karin på Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
    2019-02-25 Karin L svarar Anders T
    Tack så mycket för er rekommendation och för den fina blomman! Det värmer! Bästa hälsningar / Karin
  • Diana B

2019-01-26

Diana B skrev om Dan Odeheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    2 rummare konkret påläst bra
    Trevlig Läs mer
  • 2019-01-26

Rolf E skrev om Dan Odeheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Bra bemötande. Lätt att kommunicera under säljningstidrn.Jättebra uppställning. "Raka rör
    Rolf Eriksson Läs mer
  • 2019-01-25

Wictoria P skrev om Dan Odeheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Jag har sålt mitt hus , väldigt proffsigt bemötande av mäklaren. Han uppfyllde mina förväntningar , jag är helt enkelt jätte nöjd . Läs mer
  • 2019-01-25

Daniel S skrev om Jonas Ackelman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Ett mycket proffsigt intryck. Nöjd med denna försäljning då Jonas lyssnade både på säljare och köpare. Läs mer
  • 2019-01-24

Gerd I skrev om Jonas Ackelman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Vi har köpt en bostadsrätt i Enköping. Mäklaren var trevlig och bra att prata med.
    Träffades och gick igenom köp och handlingar på ett bra sätt. Läs mer
  • 2019-01-24

Lars H skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Hej, Sålt villa på Gröngarn.
    Vi fick ett bra och rakt igenom proffsigt bemötande.
    Vi hade höga förväntningar inför försäljningen och allting infriades med råge.
    Allting, från början till slut levererades med stil och klass.

Stort tack Lars H Läs mer
    2019-01-24 Karin L svarar Lars H
    Tack för de fina orden! Ett bra samarbete och de bästa förutsättningarna brukar leda till bra resultat!
    Hoppas ni kommer att trivas bra i ert nya boende.

• 2019-01-22

Anna L skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Vi har sålt en villa i centrala Enköping!

Vi har fått ett bra och respektfullt bemötande av vår mäklare hela vägen från första kontakt till försäljning.
    Jag upplever mäklaren mycket kunnig och proffsig i sitt arbete, jag kände mig lugn och trygg under hela processen.

Att huset sen blev sålt i raketfart gjorde ju inte saken sämre,
    Vi kan verkligen rekommendera våran mäklare till andra.

Med vänlig hälsning Anna Lindblom Enköping Läs mer
    2019-01-23 Karin L svarar Anna L
    Tack Anna och Lars för den fina rekommendationen! Stort TACK för ert förtroende att jag har fått hjälpa er med försäljningen av ert fina hus, det har varit ett fint samarbete! Önskar er all lycka till med er fina nya botad.

• 2019-01-22

Kjell-Åke O skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Vi fick ett fint förtroende för Karin när vi sålde
    bostadsrätten på Hägnadsvägen 8.
    Vi kan varmt rekommendera henne.

Kjell-Åke Olsson Agneta Nilsson Läs mer
    2019-01-23 Karin L svarar Kjell-Åke O
    Tack så mycket Kjell-Åke och Agneta för den fina rekommendationen! Stort tack för ert förtroende att jag har fått hjälpa er med försäljningen av er bostad, det har varit ett fint samarbete!

• 2019-01-17

Rustem A skrev om Jonas Ackelman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Mycket nöjd! Tack för hjälpen!!!))) Läs mer
  • 2019-01-16

Sara E skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Vi har både köpt bostad och sålt bostad, Karin har vart helt fantastisk genom köp och försäljning. Noggrann, hjälpsam, tillgänglig, positiv och så trevlig. Ska vi sälja någon gång i framtiden är det Karin som får det uppdraget! Läs mer
    2019-01-17 Karin L svarar Sara E
    Tack snälla Sara och Arvid för den fina rekommendationen, det värmer.
    Jag hoppas ni kommer trivas bra i er fina nya bostad. Bästa hälsningar / Karin
  • 2019-01-11

Margareta K skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Jag ville hitta en annan bostadsrätt än den jag bott i i 30 år på grund av att den ligger på tredje våningen utan hiss. Karin förstod min belägenhet och lotsade mig till lägenheter efter mina önskemål. Jag fick goda råd om försäljningen av min lägenhet och har nu sålt den. Försäljningsförfarandet genomförde hon noggrant och sakligt.
    Jag är mycket tacksam över Karins omtänksamma hjälp och råd!
    Hon har varit mycket noga med att beskriva marknadens tillstånd och inte ingivit mig falska förhoppningar.
    Karin har ett personligt bemötande, som jag uppskattar. Det är lätt att prata med henne och hon bemödar sig att skapa ett fint förstroende.
    Margareta Källqvist Läs mer
    2019-01-12 Karin L svarar Margareta K
    Varmt tack Margareta! Wow, så fin rekommendation! Tack för att jag har fått hjälpa dig hittills. Jag hoppas jag kan hjälpa dig att finna en fin ny bostad åt dig! Bästa hälsningar / Karin
  • 2019-01-10

Karolin H skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Karin är en kompetent och trevlig mäklare som vi är väldigt nöjda med! Kan varmt rekommendera Karin! Läs mer
    2019-01-12 Karin L svarar Karolin H
    Hjärtliga tack Karolin! Fantastiskt roligt att få hjälpa dig! Ta hand om dig så ses vi vid tillträdet. Varma hälsningar Karin
  • 2018-12-19

Jimmy A skrev om Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Både köpt och sålt. Douglas jobbade mycket bra och hörde av sej ofta. Var aldrig några problem. 5 av 5 som mäklare! Läs mer
  • Anna-maria V

2018-12-19

Anna-maria V skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Att köpa en bostad är en av de största affärerna vi gör i livet och då är det extremt viktigt att allt runtomkring går rätt och korrekt till. Det är någon som säljer sitt hem och en annan som köper ett nytt.
    Karin skötte allt runt köpet mycket professionellt men också personligt och med stor respekt för både säljaren och mig som köpare. Och det blev så himla bra!
    Lycka till Karin och God Jul! Läs mer
    2018-12-19 Karin L svarar Anna-maria V
    Tack snälla Anna-Maria för att du tog dig tid att skriva så fint omdöme! Det värmer verkligen, TACK! God Jul till er och ett gott nytt år!
  • Kristoffer K

2018-12-15

Kristoffer K skrev om Jonas Ackelman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Vi sålde en lägenhet, Jonas bemötte oss väldigt bra och lyssnade på vad vi hade för önskemål osv. Läs mer
  • Lars G

2018-12-13

Lars G skrev om Dan Odeheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Har sålt en bostadsrätt och har fått ett utmärkt bemötande hela tiden.Jag fick lägenheten såld till det pris som jag hade förväntat.
    Proffsigt bemötande från början till slut. Läs mer
    2018-12-14 Dan O svarar Lars G
    Hej Lars! Tack för din recorekomendation. Jag ber att få tacka för förtroendet och önskar dig en riktigt trevlig helg!
  • 2018-12-13

Max A skrev om Jonas Ackelman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Sålt lägenhet centralt i Enköping.

mycket bra bemötande, uppfyllde alla förväntningar.

säker, professionell, trevlig.

stark rekommendation. Läs mer
  • 2018-12-03

Linn L skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Sålde vår bostadsrätt, en lägenhet, där snabba puckar krävdes för att få det genomfört innan årets slut. Karin hjälpte mer än gärna till med sitt proffsiga engagemang; gav tips och råd om hantverkare, höll oss alltid uppdaterade, var positiv och personlig i sitt bemötande mot oss. Vi är mer än nöjda över att ha valt Karin som mäklare vid försäljning av vår bostad! Läs mer
    2018-12-04 Karin L svarar Linn L
    Hjärtligt tack! Vilken fin rekommendation. Det har varit superroligt att få hjälpa er. Ta hand om er och jag önskar er en fin jul så ses vi vid tillträdet.
    Varma hälsningar Karin
  • Anton H

2018-12-03

Anton H skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Jag och min sambo träffade Karin för att hon sålde ett objekt som vi var intresserade av. Direkt vid första mötet så kände vi ett stort förtroende men framförallt en trygghet till Karin och vi bestämde oss direkt för att hon skulle få förtroendet att sälja vår bostad.

Kort därefter så gör vi klart köpet av bostaden som vi var intresserade av och allt gick supersmidigt och vi fick vårt drömboende.
    Därefter så öppnar vi upp försäljningen av vår bostadsrätt och en vecka senare så är vår lägenhet såld och vi blev supernöjda med affären, allt gick så smidigt!

Vår känsla var att alla parter i båda affärerna gick därifrån nöjda och glada.

Vi rekommenderar verkligen Karin till er som vill ha en kunnig, seriös, ambitiös och trygg mäklare.

//Anton och Jenny Läs mer
    2018-12-03 Karin L svarar Anton H
    Hjärtliga tack Anton & Jenny! Vilken fin rekommendation. Det har varit superroligt att få hjälpa er. Ta hand om er och ha en fin jul så ses vi när det är dags för tillträdet. Varma hälsningar Karin
  • 2018-12-01

Lennart G skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Sålt villa.
    Allt sköttes helt perfekt eller helt enkelt alldeles lysande.
    En alldeles utmärkt mäklare med mycket trevligt bemötande och samtidigt mycket ambitiös. Läs mer
    2018-12-03 Karin L svarar Lennart G
    Hjärtliga tack Lennart & Anita! Fantastiskt roligt att få hjälpa er! Ta hand om er och ha en fin jul så ses vi när det är dags för tillträdet. Varma hälsningar Karin
  • 2018-11-30

Anna-Karin R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Vi har haft Karin som mäklare både vid försäljning och köp. Det har känts väldigt tryggt! Karin är engagerad och kunnig! Läs mer
  • 2018-11-23

Martin K skrev om Dan Odeheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Sålde en bostadsrätt och valde att anlita Dan Odeheim som mäklare. Dan skötte försäljningen exemplariskt och är både professionell och uppvisar ett stort engagemang i det arbete han utför. Kan varmt rekommendera Dan för framtida försäljningar. Läs mer
  • 2018-11-18

Eva J skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Jag har sålt mitt hus med hjälp av Karin och är super nöjd! Hon är proffsig, kunnig, trevlig och engagerad! Rekomenderar henne varmt. Läs mer
    2018-11-19 Karin L svarar Eva J
    Tack Eva för den fina rekommendationen!Tack för ditt förtroende att jag har fått hjälpa dig med din försäljningen av din bostad, det har varit ett fint samarbete!
    Får önska dig ett stort lycka till i jakten på ditt nya boende. Bästa hälsningar / Karin
  • 2018-11-18

Susanna W skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Redan vid första mötet med Karin så kändes allt rätt! Hon var en klippa med allt gällande försäljning av vårt radhus och var närvarande när än vi behövde. Glad, social och lättsam! Vi rekommenderar starkt att ni väljer Karin till er nästa mäklare. Läs mer
    2018-11-19 Karin L svarar Susanna W
    Hjärtliga tack Susanna! Varma grattis till en jätte fin lägenhet som jag är övertygad om att ni kommer trivas i! Vi ses på tillträdet. Varmt välkommen. Bästa hälsningar / Karin
  • Jesper P

2018-11-16

Jesper P skrev om Jonas Ackelman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Sålde en 2a på 53kvm, fick en bra bemötande av Jonas som förklarade hur allting skulle gå tillväga och vilken plan vi hade inför försäljningen. Allting gick enligt planerna så är väldigt nöjd! Läs mer
  • 2018-11-08

Tommy L skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Sålde ett radhus på ett enkelt och smidigt sätt genom en skicklig, positiv och förtjusande mäklare som heter Karin på Svens Fast. i
    Enköping.
    Mäklaren var från första stund omtyckt av oss och vi trodde inte att det fanns sådana trevliga mäklare eftersom vi träffat en del av dem med dålig attityd.

Önskar att flera kunder får möjlighet att träffa denna sympatiska mäklaren för en lyckad försäljning/ köp. Läs mer
    2018-11-08 Karin L svarar Tommy L
    Hjärtliga tack Tommy & Anneli! Det har varit fantastiskt roligt att få hjälpa er med att få sälja ert fina boende. Varma hälsningar Karin
  • 2018-10-31

Jennifer F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Jonas är en otroligt engagerad, tydlig, professionell och personlig mäklare! Han gjorde ett utmärkt jobb vid försäljning av vår lägenhet på 3 rok. Lägenheten hade legat ute som läge+ i något år och Jonas har alltid varit väldigt lätt att få tag på och hela tiden uppdaterat oss om vad som hänt under hela resans gång. Vi är väldigt nöjda och våra förhoppningar har hela tiden blivit överträffade. Läs mer

Kyrkogatan 16, 745 31 Enköping