Svensk Fastighetsförmedling Enköping

Kyrkogatan 16, 745 31 Enköping — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Enköping!

Här i Enköping i Uppsala län finns massor av fina områden att bo i. Ska du sälja eller köpa ett boende här? Då ska du höra av dig till oss på Svensk fastighetsförmedlings kontor. Vi har koll på Enköping som stad och även om trakterna runt omkring.

Dessutom tillhör vi en av Sveriges ledande mäklarkedjor. Detta betyder att du som kund alltid kan vara säker på att få den bästa servicen. Vi har bred kompetens och kan guida dig genom hela mäklarkedjan, från värdering till slutlig affär.

Läs vad 380 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Enköping

• 2019-11-18

Eva-Lotta M skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Vi anlitade Karin för att sälja vårt hus och det har fungerat jättebra. Hon var väldigt engagerad och återkopplingen har varit väldigt bra genom hela processen. Läs mer
  • 2019-11-17

Kristina R skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Jag sålde min bostadsrätt via Karin på svenskfastighetsfömedling i Enköping. Hon är glad, proffsig och jag rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • 2019-11-17

Gilbert E skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Jag har köpt en BRF-lägenhet och blev i samband med köpet trevligt bemött, samt väl informerad om objektet på ett objektivt sätt.

Uppskattade framför allt att slippa det lite påflugna något lismande som jag ibland råkat ut för då jag tittat på andra objekt före ovannämnda köp.

Med andra ord en mycket trevlig mäklare som jag gärna rekommenderar.
    Det förtroende Karin ingav var orsaken till att jag även senare vid försäljning av vårt hus anlitade Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
  • 2019-11-15

Daniel v skrev om Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Hej jag köpte huset frösthult långtibble 3
    Vi hade träffat Douglas tidigare på visningar och han är en uppriktigt glad och trevlig människa som jag tycker förklarar allt på ett sakligt sätt så man förstår så 5 stjärnor till Douglas. Läs mer
  • 2019-11-14

Kari H skrev om Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Han var rak och enkel att jobba med.
    Jag fick vad jag ville jag är nöjd.
    Jag kan tänka mig fortsätta jobba med honom Läs mer
  • 2019-11-14

Gunvor G skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Allt har gått som på räls, jag är helnöjd.
    Karin har skött allting till belåtenhet Läs mer
  • 2019-11-11

Anna-lena O skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Vi är väldigt nöjda med vår kontakt med Mikaela Gustavsson. Hon har ett vänligt och proffsigt bemötande till kunden. Läs mer
    2019-11-11 Mikaela G svarar Anna-lena O
    Tack för de fina orden och framför allt att ni tog er tid att skriva en reco! :)
  • Inger B

2019-11-06

Inger B skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Sålt lägenhet. Allt har fungerat smidigt och enkelt. Kunnig mäklare. Fina bilder utlagda. Läs mer
    2019-11-13 Mikaela G svarar Inger B
    Tack Inger för fin reco. :) Ja, bilderna blev mycket bra på din fina bostad!
  • 2019-11-06

Sålt lägenhet. Allt har fungerat enkelt och smidigt. Fina bilder upplagda på nätet. Mycket trevligt bemötande av mäklaren. Läs mer
    2019-11-08 Mikaela G svarar Inger B
    Tack Inger för fin reco. :) Ja, bilderna blev mycket bra på din fina bostad!
  • 2019-11-06

Fredrik H skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Köpt objekt Östra Ringgatan 24 i Enköping. Smidigt och enkelt från början. Härlig entusiasm från mäklaren som skötte det utomordentligt professionellt, både med kontakt och ens egna önskemål. Tog sig tid för det ”lilla extra”.

Kan starkt rekommenderas! Läs mer
    2019-11-06 Mikaela G svarar Fredrik H
    Oj vilken fantastisk fin reco! Tack så hemskt mycket! :)
  • 2019-11-06

Caroline E skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Extremt proffsigt och varmt bemötande.
    Det har aldrig vart något problem att få tag på Karin och hon har bemött oss med en extrem värme och välkomnande! Läs mer
  • Jan I

2019-11-06

Jan I skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Köp av Lägenhet i Enköping, bra genomgång och smidig hantering, snabb återkoppling per telefon och mycket bra bemötande😃 Läs mer
  • 2019-11-04

Ronnie B skrev om Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    En pigg kille som gör sitt jobb, sålde mitt hus i ett huj! Läs mer
  • 2019-11-04

Simon M skrev om Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Trevlig och tillmötesgående.
    Gör precis vad han ska och lite till. Läs mer
  • 2019-11-02

Magnus Å skrev om Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Mycket trevlig i sitt bemötande. Tydlig och verkligen noga med att man förstår Läs mer
  • 2019-10-31

Stefan Mikael P skrev om Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Alt funkade fel fritt. Har inget å klaga på Läs mer

Adam H skrev om Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Snabb och proffsig hjälp!

Uppskattas mycket! Läs mer
  • 2019-10-31

Lennart Hugo B skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Hus som mina föräldrar bott i 50 år
    Bra och lyhört bemötande
    Förklara för säljarna varje steg och ha tålamod, mäklarna levde upp till dem förväntningarna
    Smidig affär!!! Läs mer
    2019-10-31 Mikaela G svarar Lennart Hugo B
    Tack för reco! Känns jättebra att ni känner att jag levt upp till era förväntningar. :) Nu hoppas vi att allt blir bra för dina föräldrar i deras nya bostad!
  • 2019-10-30

Annette E skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Köpt bostad. Mycket kompetent och trevligt bemött.
    Bra hjälp med alla frågor och känns tryggt, Läs mer
  • 2019-10-29

Josefine Ö skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Jag har köpt mitt första hus med hjälp av Mikaela. Mikaela ger intryck att var en snäll gullig tjej som är förstående. Svarar alltid snabbt på frågor och är väldigt hjälpsam. Läs mer
    2019-10-30 Mikaela G svarar Josefine Ö
    Vad fint skrivet Josefine! Tack så hemskt mycket för reco. :)
  • 2019-10-29

Karin J skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Jag har sålt en bostadsrätt. Mäklaren har hela tiden varit positiv men saklig, vilket jag har uppskattat. Jag visste ungefär hur marknaden såg ut, men tappade ändå modet ibland när det tog tid att sälja. Men mäklaren peppade mig och det blev bra till slut. Läs mer
  • 2019-10-25

Jesper K skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Har alltid blivit bemött på ett positivt sätt som givit hopp och energi även om det var svårt att sälja bostaden. Läs mer
  • 2019-10-23

Paulina Iman B skrev om Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Vi köpte en villa. Vi är nöjda med bemötande och han var tillgänglig för våra frågor. Vi tycker att doglas levde upp till våra förväntningar. Läs mer
  • 2019-10-21

Annika S skrev om Dan Odeheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Jag tycker att mäklaren gav ett seriöst intryck men hade även en stor portion humor vilket är viktigt för mig när jag träffar nya personer.
    Bra mäklare med andra ord! Läs mer
    2019-10-22 Dan O svarar Annika S
    Hej Annika!, jag tackar för berömmet och jag vill dessutom tacka stort för att du uppskattar min humor! det är verkligen inte många som gör det... Tack.
  • 2019-10-18

Sandra S skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Mycket professionellt bemötande i samband med köpet av vår nya lägenhet. Läs mer
    2019-10-18 Mikaela G svarar Sandra S
    Tack för fin reco Sandra! Jag hoppas ni ska trivas i nya lägenheten! :)
  • 2019-10-15

Caroline H skrev om Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Köpte min första lägenhet genom Douglas och det var en bra upplevelse från början till start. Han var väldigt grundlig och noggrann genom hela processen vilket bidrog till att jag kunde känna mig lugn. Jag är väldigt nöjd med hur hela affären genomfördes. Läs mer

Anne B skrev om Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Trevlig mäklare med hög kompetens och det blev en lyckad affär för alla parter. Läs mer

Carin W skrev om Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Positiv, vänligt bemötande, kunnig och entusiastisk. Läs mer

Carin W skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Vänligt bemötande.
    Förtroendeingivande.
    Kunnig Läs mer

Villiam J skrev om Dan Odeheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Köpt en bostadsrätt.
    Mäklaren var trevlig, fick de svar på de frågor jag ställde, han bemötte mig så som jag vill att en mäklare gör. Läs mer
  • Håkan K

2019-10-15

Håkan K skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Mikaela sålde min 4:a vid första visningen. Hennes professionella och vänliga bemötande inger förtroende. Rekommenderar Mikaela varmt. Läs mer
    2019-10-15 Mikaela G svarar Håkan K
    Tack Håkan för fin Reco! Vad roligt att du känner dig nöjd med mig och försäljningen. :)

Görel E skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Köpt: villa från 70-talet
    Mycket trevligt bemötande
    När vi insåg att huset var i betydligt sämre skick än vad vi fått det beskrivet för oss (jodå, vi var där, men bara en timme), hade mäklaren inget ansvar.

Över huvud taget anser jag att det är fel att allt ansvar ligger på köparen vid en husaffär. Om säljare bedyrar att allting är sååå bra, och det sen är fel på det mesta, så är det ändå köparens ansvar. Säljaren ska ju uppge fel som hen känner till, när hen inte gör det så är det köparens ansvar... T.ex. stort hål i parketten dolt av en matta, sprucken induktionshäll, trasig bidé o blandare, stopp i avlopp, kolsvart toastol (invändigt, fräsch utvändigt), mögel på vinden, läckande garagetak osv. osv. Detta har vi fått skaffa nytt själva och mer därtill. Men mäklaren hade inte en aaaaning, och säljaren lovade att allt var sååå bra - absolut inga dolda fel och inga andra fel. Läs mer
  • 2019-10-14

Camilla B skrev om Jonas Ackelman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Jag har köpt 3rok Brf Sparvugglan, mars 2019 och blev trevligt bemött av mäklaren, som är snabb och serviceinriktad och höll fokus på det som gällde. Min upplevelse är positiv. Tack / camilla bogelid Läs mer

Susanne R skrev om Dan Odeheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Köpt ett hus i Enköping. Personlig och snabb återkoppling, proffsigt bemötande och väldigt hjälpsam. Läs mer
    2019-10-14 Dan O svarar Susanne R
    Stort tack för de fina orden önskar er all lycka med huset!
  • 2019-10-13

Anders A skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Jag har köpt en villa av Karin Lindberg.
    Jag upplever bemötandet som jag fick av Karin som vänligt och professionellt.
    Jag tycker absolut att Karin mötte mina förväntningar som Mäklare och jag rekommenderar henne. Läs mer
  • 2019-10-13

Marie G skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Jag köpte min lägenhet före visning och befann mig på annan ort.
    Karin fixade tid sedan för visning när det passade mig. Hon ordnade också snabbt och smidigt med fullmakt hm svensk fast. På annan ort.
    Mvh/ Marie Läs mer

Malin J skrev om Dan Odeheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Kanonmäklare med kanonservice! Läs mer
    2019-10-14 Dan O svarar Malin J
    Tack Malin! Jag tackar för förtroende även för denna affär!
  • 2019-10-12

Charlotte F skrev om Jonas Ackelman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Köpt bostad för första gången. Kände mig trygg i min affär och fick en bra guidning igenom avtal och pappersarbete på ett värdigt sätt. Läs mer
  • 2019-10-12

Kristoffer B skrev om Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Mycket bra mäklare. Bryr sig och man känner sig trygg när man ska genomföra en sådan viktig sak som att köpa bostad. Läs mer
  • 2019-10-12

Michel S skrev om Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    De svåra inte på telefonen
    Jag köpte lägenheten
    Men fick inte hjälp från mäklare
    Jag är onödigt mot honom Läs mer
  • Annette G

2019-10-12

Annette G skrev om Dan Odeheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Köpte en lägenhet på 75 kvm som jag stormtrivs i, blev mycket väl bemött av mäklaren Dan och han var mycket trevlig.
    Om jag skulle köpa en ny bostad så kommer jag att vända mig till Svensk Fastighetsförmedling och Dan. Läs mer
    2019-10-14 Dan O svarar Annette G
    Hej Annette!
    Vad kul att du trivs i lägenheten och det kan jag verkligen förstå! det är ju verkligen inte något fel på den balkongen! tack för att du tog dig tiden att skriva din reco om mig, det betyder mycket för mig.
  • 2019-10-12

Alexandra F skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Det står fel i annonsen på hemnet o även i broschyrerna. Vi har påpekat detta för flera veckor sedan men ingen åtgärd har gjorts. Vi får korta svar när vi har kontakt med mäklaren och det känns som om hon inte har tid med oss. Har man så mycket att göra kanske man inte ska ta åt sig flera uppdrag utan koncentrera sig på dem man har istället. Vi kommer nog byta mäklarfirma när vårt kontrakt går ut med er. Läs mer

Patrik J skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Otroligt engagerad och proffsig mäklare när vi köpte en lägenhet till sonen! Läs mer
  • 2019-10-11

Jan-Olof W skrev om Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Douglas Horvath sålde vårt sommarhus, vilket Douglas skötte mycket bra och till vår fulla belåtenhet.
    Han var service-minded och tillgänglig för frågor.
    Vi har varit mycket nöjda med Douglas både under försäljningen och i våra kontakter med honom därefter. Läs mer
  • 2019-10-11

Per Björn H skrev om Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Trevlig och seriös. Följde upp alla behov och funderingar. +++++ Läs mer

Lars-Eric S skrev om Dan Odeheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Tanken var att Dan skulle sälja min radhus, men lyckades inte med uppdraget. Bra bemötande. Jag hade förväntat att Dan skulle sälja min fastighet, men så blev det inte. Dan kände tydligen att han inte skulle klara av att sälja fastigheten, därför rekommenderade han mig att byta mäklare och så gjorde jag. Så från både Dans och mitt håll får uppdraget sammanfattas som misslyckat. Mvh Lars Eric Sjöberg Läs mer
    2019-10-14 Dan O svarar Lars-Eric S
    Hej Lars-Eric!
    Precis som ni skriver så gick detta uppdrag inte alls enligt plan. Det finns inga ursäkter, detta är ju ett misslyckande från mitt håll. Jag önskar er uppriktigt lycka till med er försäljning!

Zeidan A skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Thank you for excellent service Läs mer

Helen B skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Vi köpte ett radhus av mäklaren.
    Mäklaren var glad & trevlig och återkopplade snabbt.
    Vi köpte ett ett hus som låg på kommande och jag kontaktade mäklaren som genast tog tag i saken och vi fick komma på en egen visning. Jättenöjd med mäklarens insats. Läs mer
  • 2019-10-10

Leif J skrev om Dan Odeheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Köpt bostadsrätt.
    Bemöttes mycket bra trots att själva sälja/köp-momentet var kort.
    Fixa alla papper och kontakter som behövs = hanterades galant.
    Distinkt, konkret och tydlig.
    Rekommenderas Läs mer
    2019-10-14 Dan O svarar Leif J
    Tack för förtroendet och de vänliga orden.
  • 2019-10-10

Charlotta S skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Vi har sålt en villa i Enköping. Karin Lindberg var kunnig och proffsig i sitt arbete. Alltid glad och positiv. Vi är väldigt nöjda. Läs mer

Kyrkogatan 16, 745 31 Enköping