Svensk Fastighetsförmedling Enköping

Kyrkogatan 16, 745 31 Enköping — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Enköping!

Här i Enköping i Uppsala län finns massor av fina områden att bo i. Ska du sälja eller köpa ett boende här? Då ska du höra av dig till oss på Svensk fastighetsförmedlings kontor. Vi har koll på Enköping som stad och även om trakterna runt omkring.

Dessutom tillhör vi en av Sveriges ledande mäklarkedjor. Detta betyder att du som kund alltid kan vara säker på att få den bästa servicen. Vi har bred kompetens och kan guida dig genom hela mäklarkedjan, från värdering till slutlig affär.

Läs vad 346 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Enköping

• Lizan D

2020-03-30

Lizan D skrev om Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Jag har köpt och såld ett hus genom svensk fastighetsförmedlingen. Är jätte nöjd med deras bemötande. Doglas är det bästa mäklaren man kan ha. Det känns tryggt och säkert att ha en mäklare som har allt under kontroll.
    Mvh/ Lizan Denonius Läs mer
  • 2020-03-30

Daniel Andreas S skrev om Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Jättetrevligt bemötande och mycket närvarande både före och under försäljningen av vårt hus. Mycket kunnig och allt gick snabbt och otroligt smidigt. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Jair D

2020-03-19

Jair D skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Trevligt bemötande, bra koll och snabba återkopplingar. Läs mer
    2020-03-19 Mikaela G svarar Jair D
    Tack Jair för att du tog dig tid att besvara reco! :) Hoppas du ska trivas i lägenheten!
  • 2020-03-05

Hans E skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    sålt fritidshus och helheten är mkt positivt , skulle gärna rek henne till andra Läs mer
    2020-03-09 Mikaela G svarar Hans E
    Tack för att du tog dig tid att besvara reco! Och tack för fint omdöme! :)
  • 2020-03-04

Fredrik L skrev om Jonas Ackelman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Jonas sålde lägenheten innan visning. Alltid ett bra bemötande 👍 Läs mer
  • 2020-02-27

Rose-marie L skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Jag har sålt en lägenhet
    Hade inga direkta förväntningar innan förutom att sälja lägenheten och så blev det.
    Mikaela är glad och trevlig.
    Hon var också väldigt klar och tydlig under själva kontraktskrivningen
    Jag är så här långt mycket nöjd Läs mer
    2020-02-28 Mikaela G svarar Rose-marie L
    Tack så hemskt mycket för dina fina ord! :)
  • 2020-02-22

Ann B skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Bra bemötande, snabb försäljning. Mycket nöjd Läs mer
    2020-02-24 Mikaela G svarar Ann B
    Tack Ann för att du tog dig tid att ge mig ett omdöme! :) Känns otroligt roligt att du känner dig nöjd!
  • 2020-02-21

Christer A skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    När vi skulle sälja lägenheten blev vi rekommenderade Mikaela. En lyckad rekommendation skulle det visa sig. Mycket glad och positiv i hela sin framtoning och lyckades sälja lägenheten på en vecka. Ett bra exempel på hur man vill att en försäljning ska fungera. Läs mer
    2020-02-24 Mikaela G svarar Christer A
    Tack så hemskt mycket för otroligt fina ord! De tar jag med mig! :)
  • 2020-02-18

Peter N skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Fritidshus. Bra bemötande . Förväntningar att vara engagerad till ett avslut, vilket skedde . Proffsig och effektiv Läs mer
    2020-02-18 Mikaela G svarar Peter N
    Tack för att du tog dig tid att svara och även stort tack för ett så fint omdöme! :)
  • 2020-02-17

Vilma J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Köpte ett parhus. Hon gav ett glatt och positivt intryck. Mycket bra. Läs mer
  • 2020-02-12

Nicklas E skrev om Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Köpte bostad, snabb och konkret information och trevligt bemötande. Kanon! Läs mer
  • 2020-02-08

Sonny W skrev om Jonas Ackelman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Sålde mitt hus med hjälp av Jonas Ackelman. jätte bra bemötande, kunde inte haft en bättre mäklare. Läs mer
  • 2020-02-07

Lennart W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Jag har köpt ett hus i Enköping med utsikt över Mälaren. Det bemötande vi fått har varit trevligt, sakligt och professionellt. Vi känner oss trygga med vårt köp. Läs mer
  • 2020-02-06

Örjan G skrev om Jonas Ackelman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Trevlig, saklig och minska inom området som mäklare Läs mer
  • 2020-02-06

Patricia S skrev om Jonas Ackelman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Han har varit vår klippa i allt!! En bättre mäklare finns inte Läs mer
  • 2020-02-05

Lena Maria C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Trevlig. Informativ, flexibel, . Det gällde köp av lägenhet Enköping
    Det var en trevlig och bra upplevelse och jag kände mig trygg hela tiden. Läs mer
  • Åke J

2020-02-02

Åke J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Uppdraget utfört på ett proffesionellt sätt som jag förväntat mig Läs mer
  • 2020-01-28

Morgan H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Kunnig, saklig, behjälplig med en personlig touch. Läs mer
    2020-01-28 Svensk Fastighetsförmedling Enköping svarar Morgan H
    Hej! Tack för ni tog er tiden att bedöma mitt arbete, med stor förhoppning om att ni kommer stormtrivas när ni får tillträde!
  • 2020-01-20

Janela V skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Köpare utav Rombergsgatan 16. Ett trevligt och vänligt bemötande. Läs mer
    2020-01-20 Mikaela G svarar Janela V
    Tack för reco Janela! :) Hoppas ni kommer att trivas bra i nya lägenheten!
  • 2020-01-17

Carl Ä skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Jag köpte min första bostadsrätt, eftersom det är första gången jag köper så tycker jag att det var bra och korrekt information före och under köpet, jag tycker att Mikaela Gustavsson gjorde ett fantastiskt jobb och jag kan rekommendera henne starkt. Läs mer
    2020-01-20 Mikaela G svarar Carl Ä
    Tack så hemskt mycket Calle! Vad glad jag blir att du känner dig trygg i ditt första bostadsköp! :)
  • 2020-01-17

Sophie E skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Jättetrevlig och effektiv mäklare. Vi är jättenöjda och trodde inte att det skulle vara så lätt som det var att få bostaden såld. Läs mer
    2020-01-17 Mikaela G svarar Sophie E
    Tack för reco och de fina orden Sophie! Det värmer! :)
  • 2020-01-16

Per Christian R skrev om Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Bra bemötande. Hjälpt mig hitta bostadsrätter efter mina önskemål. Läs mer
  • 2020-01-15

Andreas A skrev om Jonas Ackelman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Jonas fick uppdraget att sälja vårt radhus. Huset såldes innan visning till ett pris enligt våra förväntningar. En smidig process där Jonas hanterade förmedlingen på ett lysande sätt. Läs mer
  • 2019-12-23

Ida G skrev om Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    - Alltid trevligt bemötande
    - Varit engagerad och lättsam att diskutera med.
    - Är mån om att alla parter blir nöjda Läs mer
  • 2019-12-17

Christoffer M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Saklig, engagerad och snabb.
    Lätt att prata med och föra ett samtal med. Läs mer
  • 2019-12-13

Birgitta S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Köpte en lägenhet Boviera. Ställde upp med personlig visning. Uppskattat. Läs mer
  • 2019-12-11

Erik H skrev om Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Han får saker gjort, bra kontakt, snabba puckar.

Jag och min fru har varit väldigt nöjda med Douglas sätt att jobba på. Läs mer
  • Mats D

2019-12-08

Mats D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Mycket bra och effektivt. Noga med strategi och säljplan. Det gillar jag Läs mer
    2019-12-09 Svensk Fastighetsförmedling Enköping svarar Mats D
    Tack Mats! Jag tackar för berömmet. Lycka till med letande av ny bostad.
  • Bosse J

2019-12-05

Bosse J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    En mycket engagerad och trevlig mäklare som gör att man känner sig nöjd som säljare. Läs mer
  • 2019-11-30

Andreas A skrev om Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Douglas hjälpte oss att sälja en större bostadsrätt i Enköping. Han har alltid varit tillgänglig att nå och öppen kring processen och alla dess steg för ge oss rimliga förväntningar. I ett svårt läge har han levererat precis det vi behövde och definitivt levt upp till våra förväntningar för en mäklare. Läs mer
  • 2019-11-28

Johan B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Otroligt duktig, seriös, hjälpsam. Tog ett helhetsansvar av försöljningen av min villa. Jättenöjd är jag Läs mer
  • 2019-11-27

Amanda G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    En otroligt duktig mäklare, engagerad och driven, fantastiskt fint bemötande!! Läs mer
  • 2019-11-25

Mikael E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Hon inger ett stort förtroende och kunnighet. Snabb med korta svarstider och alltid på tå! Läs mer
  • 2019-11-21

Albin M skrev om Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Douglas sålde min lägenhet, snabb och väldigt trevlig mäklare!
    Douglas är positiv, korrekt och tydlig!

Första gången jag sålde min bostad och inte sista gången. Nästa gång blir absolut med Douglas som mäklare.

Kan starkt rekommendera Douglas! Läs mer
  • 2019-11-19

Madelene H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Vi har köpt en bostadsrätt.
    Vi blev väldigt bra bemötta.
    Frågor om bostaden som mäklaren kunde svara på.
    Vårat första köp och mäklaren förklarade så bra så vi förstod.
    Snabba handlingar och bra på att få kontakt med. Läs mer
    2019-11-19 Svensk Fastighetsförmedling Enköping svarar Madelene H
    Hej Madelene!
    Vad kul att ni har hittat hem!, nu är det ju en tid kvar innan tillträdet men tiden kommer gå fort nu! Vi hörs inom kort!
  • 2019-11-18

Pernilla B skrev om Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Jag har sålt min bostad i Frösthult. Douglas Horvath överskred mina förväntningar. Hans proffesionela sätt att bemöta både mig som säljare och mina köpare speglar en proffesionalism som jag sällan mött. Har känt mig trygg genom hela affären. Ska ni anlita en mäklare anlita Douglas. Proffesionel, ut i fingerspetsarna. Läs mer
  • 2019-11-15

Daniel v skrev om Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Hej jag köpte huset frösthult långtibble 3
    Vi hade träffat Douglas tidigare på visningar och han är en uppriktigt glad och trevlig människa som jag tycker förklarar allt på ett sakligt sätt så man förstår så 5 stjärnor till Douglas. Läs mer
  • 2019-11-14

Kari H skrev om Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Han var rak och enkel att jobba med.
    Jag fick vad jag ville jag är nöjd.
    Jag kan tänka mig fortsätta jobba med honom Läs mer
  • 2019-11-11

Anna-lena O skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Vi är väldigt nöjda med vår kontakt med Mikaela Gustavsson. Hon har ett vänligt och proffsigt bemötande till kunden. Läs mer
    2019-11-11 Mikaela G svarar Anna-lena O
    Tack för de fina orden och framför allt att ni tog er tid att skriva en reco! :)
  • Inger B

2019-11-06

Inger B skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Sålt lägenhet. Allt har fungerat smidigt och enkelt. Kunnig mäklare. Fina bilder utlagda. Läs mer
    2019-11-13 Mikaela G svarar Inger B
    Tack Inger för fin reco. :) Ja, bilderna blev mycket bra på din fina bostad!
  • 2019-11-06

Sålt lägenhet. Allt har fungerat enkelt och smidigt. Fina bilder upplagda på nätet. Mycket trevligt bemötande av mäklaren. Läs mer
    2019-11-08 Mikaela G svarar Inger B
    Tack Inger för fin reco. :) Ja, bilderna blev mycket bra på din fina bostad!
  • 2019-11-06

Fredrik H skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Köpt objekt Östra Ringgatan 24 i Enköping. Smidigt och enkelt från början. Härlig entusiasm från mäklaren som skötte det utomordentligt professionellt, både med kontakt och ens egna önskemål. Tog sig tid för det ”lilla extra”.

Kan starkt rekommenderas! Läs mer
    2019-11-06 Mikaela G svarar Fredrik H
    Oj vilken fantastisk fin reco! Tack så hemskt mycket! :)
  • Jan I

2019-11-06

Jan I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Köp av Lägenhet i Enköping, bra genomgång och smidig hantering, snabb återkoppling per telefon och mycket bra bemötande😃 Läs mer
  • 2019-11-04

Ronnie B skrev om Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    En pigg kille som gör sitt jobb, sålde mitt hus i ett huj! Läs mer
  • 2019-11-04

Simon M skrev om Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Trevlig och tillmötesgående.
    Gör precis vad han ska och lite till. Läs mer
  • 2019-11-02

Magnus Å skrev om Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Mycket trevlig i sitt bemötande. Tydlig och verkligen noga med att man förstår Läs mer
  • 2019-10-31

Stefan Mikael P skrev om Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Alt funkade fel fritt. Har inget å klaga på Läs mer

Adam H skrev om Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Snabb och proffsig hjälp!

Uppskattas mycket! Läs mer
  • 2019-10-31

Lennart Hugo B skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Hus som mina föräldrar bott i 50 år
    Bra och lyhört bemötande
    Förklara för säljarna varje steg och ha tålamod, mäklarna levde upp till dem förväntningarna
    Smidig affär!!! Läs mer
    2019-10-31 Mikaela G svarar Lennart Hugo B
    Tack för reco! Känns jättebra att ni känner att jag levt upp till era förväntningar. :) Nu hoppas vi att allt blir bra för dina föräldrar i deras nya bostad!
  • 2019-10-30

Annette E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Köpt bostad. Mycket kompetent och trevligt bemött.
    Bra hjälp med alla frågor och känns tryggt, Läs mer

Kyrkogatan 16, 745 31 Enköping