Svensk Fastighetsförmedling Enköping

Svensk Fastighetsförmedling Enköping

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Enköping!

Här i Enköping i Uppsala län finns massor av fina områden att bo i. Ska du sälja eller köpa ett boende här? Då ska du höra av dig till oss på Svensk fastighetsförmedlings kontor. Vi har koll på Enköping som stad och även om trakterna runt omkring.

Dessutom tillhör vi en av Sveriges ledande mäklarkedjor. Detta betyder att du som kund alltid kan vara säker på att få den bästa servicen. Vi har bred kompetens och kan guida dig genom hela mäklarkedjan, från värdering till slutlig affär.

Läs vad 511 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Enköping 2

• sålde sitt hus med hjälp av Adrian Tangen Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    2021-04-11
    Vi har sålt vår sommarstuga.
    Adrian var lyhörd.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Ackelman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    2021-04-07
    Utmärkt service, snabb respons och lägenheten såldes snabbt och smidigt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    2021-03-29
    Vi har köpt en bostadsrätt i Enköping. Douglas gav omedelbart ett stabilt intryck med god kännedom om bostaden och området. Kunnigt lotsade han oss sedan genom hela bostadsköpet och med ett trevligt bemötande därtill blir betyget det högsta!
    2021-03-28
    Grymt bra mäklare! Otroligt proffesionellt bemötande och handhavande av affären.
  • köpte sitt hus med hjälp av Jonas Ackelman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    2021-03-27
    Köpte ett hus i fjärdhundra. Väldigt trevlig och social. Det var lite svårt att få tag i Jonas ibland och man fick väldigt korta svar via sms.
    Köpte är inte slutfört ännu men som helhet är vi nöjda hittills.
    2021-03-26
    Snabb och bra affär, allting gick jätte smidigt. Väldigt bra och professionell genomgång av kontrakt och övriga handlingar. Skulle inte tveka att anlita Douglas för en egen försäljning.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Adrian Tangen Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    2021-03-08
    Både sålt och köpt lägenhet via Adrian.
    Ett glatt och trevligt bemötande.
    Bra råd och tips vid behov, snabbt agerande när något behövdes.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    2021-03-07
    Väldigt trevlig mäklare, glatt humör och drivande!
  • sålde sin stuga med hjälp av Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    2021-03-05
    Sålde fritidshus och tyckte om Douglas energi och att han uppfyllde mina förväntningar av försäljningen...allt flöt på bra och försäljningen var smidig.
    • Grillby
    2021-03-05
    Mäklaren visar mycket engagemang och en tydlighet som inte är av denna värld! Stor stjärna till han!
  • sålde sitt hus med hjälp av Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    2021-03-01
    Har sålt ett radhus. Fick ett trevligt och professionellt bemötande
    2021-02-22
    Kan läsa på bättre, men en trevlig kille
  • köpte sin stuga med hjälp av Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    2021-02-22
    Proffsig , snabba svar och väldigt driven.
    Jag köpte ett mindre hus utanför Enköping.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Adrian Tangen Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    • Åkersberg
    2021-02-20
    svårtsolgt bostadsrätt som sköts alldeles tillfredsställande hele vägen igenom - föredömliga kontakter
  • sålde sitt hus med hjälp av Jonas Ackelman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    • Lillkyrka
    2021-02-20
    Sålde ett hus i Enköping via svensk fastighetsförmedling och där hade jag Jonas som min mäklare.
    Han är väldigt professionell i sitt arbete och uppfyllde mina förväntningar.
    • Åkersberg
    2021-02-20
    Alltid tillmötesgående, alltså inget att klaga på.
    Har sålt en bostadsrätt.
    Blev väldigt bra bemött och förklarade hela processen och hade löpande kontakt.
    Kan varmt rekommendera Adrian 👍🏻
    2021-02-12
    Adrian har varit väldigt engagerad i försäljningen av vår lägenhet. Hållit mig väl informerad i hela överlåtelse processen. Jag är jättenöjd med det jobb han gjort. Att han sedan är en glad och trevlig kille ser jag som en extra bonus.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Ackelman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    2021-01-30
    Jag har köpt en bostadsrätt och jag är nöjd med det mesta.
    Har blivit bra bemött och fått riktigt bra information om allt. Så jag är positiv till allt!
    • Galgvreten
    2021-01-28
    Jag har sålt min bostadsrätt. Jonas är mycket effektiv, besitter en enorm kunskap och erfarenhet. Han är snabb och svarar alltid, tillgänglig. Jag upplever mig mycket trygg men att sälja och även köpa med Jonas som mäklare. Ännu en gång, bra jobbat Jonas!!
    2020-12-18
    Köpte nyligen en lägenhet och affären kunde inte gått smidigare tack vare Jonas. Mycket trevlig och noggrann med att förklara vad som gäller när man köper lägenhet samt så stressade han inte fram något beslut från oss och väntade tills vi ringde tillbaka till han angående hur vi ville gå tillväga
    2020-12-17
    Tack för all hjälp med försäljningen av min bostad. Du gjorde ett riktigt grymt jobb. 😊
    2020-12-15
    Sålt 2 ROK, 68 kvadrat
    Snabb, pålitlig och kunnig.
    • Galgvreten
    2020-12-06
    Köpte hus, fick tipps av honom att det kommer att ske visning . Fick besiktningsprotokoll så att bekanta oss med fastigheten . Bra bemöt . Mvh Smith
    • Munksundet
    2020-11-27
    Det var ett snabbt beslut att sälja min bostadsrätt.
    Jag hade inga specifika förväntningar på mäklaren annat än att den skulle bli såld till rätt pris.
    Adrian Tangen Fällman var mycket positiv och sympatisk.Han drev engagerat på för att komma framåt i processen
    Bostadsrätten var snabbt ute påmHemnet som kommande och Adrian följde snabbt upp de intresseanmälningar som kom in. Adrian återkopplade till mig fortlöpande.
    Jag hade ännu inte hittat någon ny bostad och när jag väl gjorde det låg tillträdet långt fram i tiden. Adrian kontaktade åter alla som anmält intresse. Direkt återkoppling till mig. Adrian hade tre visningar så alla intressenter skulle ha möjlighet att komma.
    Adrian gjorde ett superbra jobb.
    Adrian visade engagemang, Interesse , var alltid anträffbar ,
    Alltid glad och positiv.
    Adrian får fem guldstjärnor av fem.

Anne Dejmendal
    2020-11-27
    Köpt lgh,
    Bemötande är det bästa jag upplevt, den hjälpen och service jag och mina barn fick
    Alla som jobbar på Svensk Fastighetsförmedling Enköping har ett stort hjärta.
    2020-11-15
    Jag har sålt min etta och Douglas har ställt upp och svarat på alla frågor, klargjort alla frågetecken och varit duktig på att förklara vad, för mig främmande, begreppen inom köp/sälj av fastigheter innebär för mig som säljare.

I övrigt är han trevlig, tillmötesgående och genomför försäljningen på ett professionellt men samtidigt personligt sätt :)
  • köpte sitt hus med hjälp av Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    • Örsundsbro
    2020-11-15
    Bra bemötande och snabb i kontakterna trots tidspress mm
    Uppskattar hans vilja att komma till en affär snabbt och smidigt
    • Lillsidan
    2020-11-13
    Köpt en bostadsrätt.
    Väldigt trevligt bemötande.
    Hade inga särskilda förväntningar. Men Jonas gav ett väldigt bra intryck och verkade kunnig.
    Detta gjorde att vi valde Jonas som mäklare även till vår försäljning av villan.
    2020-11-10
    Vi har sålt en lägenhet centralt i Enköping och fått bra och löpande info av Adrian under hela processen
    Trevligt bemötande och bra engagemang.
    2020-11-09
    Snabb och grym service. Tacksam för hjälpen.
    2020-11-09
    Adrian sålde vår fastighet i Torgesta. Han gjorde ett mycket bra jobb och vi fick tack vare hans insats ett mycket bra pris. Adrian var mycket trevlig och hjälpsam och gjorde att vi kände ett bra stöd då vi lämnade vår bostad efter 42 år.
    Vi kan varmt rekommendera Adrian.
    Mary o Leif Tapper
    2020-11-07
    Har sålt en lägenhet. Adrian har lagt ner ett gott arbete på detta och jag känner mig helt trygg med att han har hand om försäljningen.
    Jag har inte sålt någon lägenhet tidigare så jag är helt okunnig i detta men Adrian har alltid ett trevligt bemötande vilket gör att jag som säljare har haft lätt att kontakta honom i alla frågor som rör försäljningen och allt däromkring.
    Är alltså mycket nöjd med mitt val av mäklarfirma.
    2020-10-31
    Har sålt min mammas lägenhet i fannaJag blev väl bemött av mäklaren Jonas.Jag tyckte allt gick bra med mammas lägenhet.Är mycket nöjd.
    • Sankt Ilian
    2020-10-23
    Vi sålde vår lägenhet i centrala Enköping, med Adrian Fällman som mäklare.
    Adrians bemötande var sakligt och samtidigt omhändertagande, han var intresserad av att sälja objektet snabbt och var flexibel vid bokning av visningar m.m.
    Vi är jättenöjda med Adrian då han är trevlig, professionell och vi hade god kontakt under hela processen. Det kändes tryggt att ha honom som mäklare.
    2020-10-21
    Jag köpte lägenhet för ett rum på Västerleden 70.
    Mäklaren behandlade mig bra var av att jag kände mig så nöjd med sitt jobb, han beskrev och förklarade faktiskt allt om huset som gjorde mig intresserad av att köpa det, han gjorde ett bra jobb och han är en intelligent mäklare och han var social för oss båda köpare och säljare jag uppskattar för att ha honom som min mäklare
    Med vänlig hälsning
    Amon Imani
  • sålde sin stuga med hjälp av Adrian Tangen Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    • Örsundsbro
    Köpte nytt fritidshus.
    Mäklaren var trevlig och tillmötesgående. Han tog mina frågor och funderingar på stort allvar och såg till att jag fick svar innan visning och budgivning.
    Mycket bra helt enkelt!
  • Pontus L
    2020-10-20
    Jag hade höga förväntningar när jag skulle låta Adrian sälja min lägenhet eftersom jag hört mycket gott om honom... Men han slog alla mina förväntningar med hästlängder.

Adrian var snabb på återkoppling, kunnig på sitt område och rolig att jobba med!

Jag rekommenderar Adrian till alla som går i säljtankar. Om du tvekar minsta lilla på vem du ska välja som din nästa mäklare, så kan jag rekommendera att ge Adrian en chans. Han kommer inte göra dig besviken!

Tack för allt Adrian. Hoppas champagnen smakar bra!
    2020-10-20
    Köpte lägenhet, allting bara bra!
    2020-10-20
    Supermäklare helt enkelt! Sålde lgh snabbt.
    2020-10-16
    Jonas är lugn, sansad, korrekt tillmötesgående osv. Jag blev korrekt bemött. Mina förväntningar infriades till 100%.
    2020-10-10
    Har precis köpte en lägenhet tack vare Adrian! Superduktig mäklare som gav ett väldigt bra bemötande och som verkligen är engagerad i det han gör. Han vill alltid det bästa och ser till att man blir nöjd😄👏🏼
  • köpte sitt hus med hjälp av Adrian Tangen Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    • Bergvreten
    2020-10-09
    VI köpte vårt första radhus via Adrian.
    Adrian gav ett professionellt intryck och var engagerad i att vår köp upplevelse skulle bli så bra och enkel som möjligt.

Svarade snabbt och med stor kunskap på dom frågor vi hade.

Vi fick en bra upplevelse och ett gott intryck av båda Adrian och hans kollegor på Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    • Bergvreten
    2020-10-04
    Vi har sålt ett radhus via våran mäklare Adrian vi var jätte nöjda och han gjorde ett jätte bra jobb. Han var jätte tydlig och hjälpte oss med det vi behövde. Riktigt bra mäklare som jag skulle kunna rekommendera..
    2020-10-02
    Lgh på 3 rum o kök i Enköpings centrum.
    Artigt och trevligt bemötande. Hög kompetens.
    Över förväntan. ställde upp för extra visning.
    2020-10-02
    Mycket professionell, tydlig pedagogisk.
    Sålt ett hus.
    En mycket professionellt utförd affär som gick både snabbt och effektivt. Ett mycket bra bemötande
    Sålde min lägenhet.
    Mycket bra bemötande, professionell och hjälpsam.

Jag är mycket nöjd! Smidigt och utan krångel.
  • skrev om Adrian Tangen Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    2020-08-17
    Min mäklare Adrian var jättebra, tycker jag. Och det beror på att han var tydlig med allt när vi köpte lägenheten. Jättebra, fortsätt så!
    2020-07-24
    While selling a country house, Jonas worked hard and conscientiously. He was always professional and kept me informed.
    Jonas was able to see the property from the perspective of a purchaser and positioned it accordingly.