Svensk Fastighetsförmedling Enköping

Kyrkogatan 16, 745 31 Enköping — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Enköping!

Här i Enköping i Uppsala län finns massor av fina områden att bo i. Ska du sälja eller köpa ett boende här? Då ska du höra av dig till oss på Svensk fastighetsförmedlings kontor. Vi har koll på Enköping som stad och även om trakterna runt omkring.

Dessutom tillhör vi en av Sveriges ledande mäklarkedjor. Detta betyder att du som kund alltid kan vara säker på att få den bästa servicen. Vi har bred kompetens och kan guida dig genom hela mäklarkedjan, från värdering till slutlig affär.

Läs vad 404 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Enköping

• 2020-01-17

Carl Ä skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Jag köpte min första bostadsrätt, eftersom det är första gången jag köper så tycker jag att det var bra och korrekt information före och under köpet, jag tycker att Mikaela Gustavsson gjorde ett fantastiskt jobb och jag kan rekommendera henne starkt. Läs mer
  • 2020-01-17

Sophie E skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Jättetrevlig och effektiv mäklare. Vi är jättenöjda och trodde inte att det skulle vara så lätt som det var att få bostaden såld. Läs mer
    2020-01-17 Mikaela G svarar Sophie E
    Tack för reco och de fina orden Sophie! Det värmer! :)
  • 2020-01-16

Per Christian R skrev om Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Bra bemötande. Hjälpt mig hitta bostadsrätter efter mina önskemål. Läs mer
  • 2020-01-16

Daniel F skrev om Dan Odeheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Dan har varit lyhörd och hjälpsam. Läs mer
  • 2020-01-15

Andreas A skrev om Jonas Ackelman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Jonas fick uppdraget att sälja vårt radhus. Huset såldes innan visning till ett pris enligt våra förväntningar. En smidig process där Jonas hanterade förmedlingen på ett lysande sätt. Läs mer
  • 2019-12-23

Ida G skrev om Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    - Alltid trevligt bemötande
    - Varit engagerad och lättsam att diskutera med.
    - Är mån om att alla parter blir nöjda Läs mer
  • 2019-12-17

Christoffer M skrev om Dan Odeheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Saklig, engagerad och snabb.
    Lätt att prata med och föra ett samtal med. Läs mer
  • 2019-12-13

Birgitta S skrev om Dan Odeheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Köpte en lägenhet Boviera. Ställde upp med personlig visning. Uppskattat. Läs mer
  • 2019-12-11

Erik H skrev om Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Han får saker gjort, bra kontakt, snabba puckar.

Jag och min fru har varit väldigt nöjda med Douglas sätt att jobba på. Läs mer
  • 2019-12-09

Christina B skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Karin är en fantastisk mäklare. Från första kontakt tills hon hittat en ny bostad till mig och en köpare till gamla bostaden tog det knappt en månad. Allt har fungerat toppen och jag kan verkligen rekommendera Karin. //Christina Läs mer
  • Mats D

2019-12-08

Mats D skrev om Dan Odeheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Mycket bra och effektivt. Noga med strategi och säljplan. Det gillar jag Läs mer
    2019-12-09 Dan O svarar Mats D
    Tack Mats! Jag tackar för berömmet. Lycka till med letande av ny bostad.
  • 2019-12-07

Bengt A skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Tack KARIN! Du har verkligen ställt upp på ett UTMÄRKT sätt och förstått min livs-situation.
    Bästa hälsningar även från min familj! Bengt Läs mer
  • 2019-12-05

Caroline K skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Köpt lägenhet via Karin. Jätte bra bemötande och kunnig! Läs mer
  • Bosse J

2019-12-05

Bosse J skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    En mycket engagerad och trevlig mäklare som gör att man känner sig nöjd som säljare. Läs mer
  • Mia A

2019-12-03

Mia A skrev om Dan Odeheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Vi har både köpt och sålt en bostad via Dan och är supernöjda med båda affärerna
    Ett bra bemötande i båda affärerna Läs mer
    2019-12-03 Dan O svarar Mia A
    Hej Mia!
    Jag tackar för de goda orden och att ni tog er tiden att skriva ner dessa rader!
  • 2019-11-30

Andreas A skrev om Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Douglas hjälpte oss att sälja en större bostadsrätt i Enköping. Han har alltid varit tillgänglig att nå och öppen kring processen och alla dess steg för ge oss rimliga förväntningar. I ett svårt läge har han levererat precis det vi behövde och definitivt levt upp till våra förväntningar för en mäklare. Läs mer
  • 2019-11-28

Johan B skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Otroligt duktig, seriös, hjälpsam. Tog ett helhetsansvar av försöljningen av min villa. Jättenöjd är jag Läs mer

Åsa J skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Sålt en villa och då mycket bra bemötande då det var känsligt då min far avlidit. Karin är en duktig mäklare trevlig seriös och en bra säljare
    Duktig på att lyssna och ger god energi! Läs mer

Annica E skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Vi har köpt en fastighet och säljer just nu vår egna fastighet.
    Vi upplevt att Karin är kompetent och engagerad. Mycket noggrann och vill verkligen att att relationen mellan säljaren, köpare och mäklaren ska fungera bra.
    Karin ger ett proffsigt intryck och finns alltid tillgänglig. Läs mer

Amanda G skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    En otroligt duktig mäklare, engagerad och driven, fantastiskt fint bemötande!! Läs mer
  • 2019-11-25

Mikael E skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Hon inger ett stort förtroende och kunnighet. Snabb med korta svarstider och alltid på tå! Läs mer
  • 2019-11-21

Albin M skrev om Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Douglas sålde min lägenhet, snabb och väldigt trevlig mäklare!
    Douglas är positiv, korrekt och tydlig!

Första gången jag sålde min bostad och inte sista gången. Nästa gång blir absolut med Douglas som mäklare.

Kan starkt rekommendera Douglas! Läs mer
  • 2019-11-19

Madelene H skrev om Dan Odeheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Vi har köpt en bostadsrätt.
    Vi blev väldigt bra bemötta.
    Frågor om bostaden som mäklaren kunde svara på.
    Vårat första köp och mäklaren förklarade så bra så vi förstod.
    Snabba handlingar och bra på att få kontakt med. Läs mer
    2019-11-19 Dan O svarar Madelene H
    Hej Madelene!
    Vad kul att ni har hittat hem!, nu är det ju en tid kvar innan tillträdet men tiden kommer gå fort nu! Vi hörs inom kort!
  • 2019-11-18

Pernilla B skrev om Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Jag har sålt min bostad i Frösthult. Douglas Horvath överskred mina förväntningar. Hans proffesionela sätt att bemöta både mig som säljare och mina köpare speglar en proffesionalism som jag sällan mött. Har känt mig trygg genom hela affären. Ska ni anlita en mäklare anlita Douglas. Proffesionel, ut i fingerspetsarna. Läs mer
  • 2019-11-18

Eva-Lotta M skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Vi anlitade Karin för att sälja vårt hus och det har fungerat jättebra. Hon var väldigt engagerad och återkopplingen har varit väldigt bra genom hela processen. Läs mer
  • 2019-11-17

Kristina R skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Jag sålde min bostadsrätt via Karin på svenskfastighetsfömedling i Enköping. Hon är glad, proffsig och jag rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • 2019-11-17

Gilbert E skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Jag har köpt en BRF-lägenhet och blev i samband med köpet trevligt bemött, samt väl informerad om objektet på ett objektivt sätt.

Uppskattade framför allt att slippa det lite påflugna något lismande som jag ibland råkat ut för då jag tittat på andra objekt före ovannämnda köp.

Med andra ord en mycket trevlig mäklare som jag gärna rekommenderar.
    Det förtroende Karin ingav var orsaken till att jag även senare vid försäljning av vårt hus anlitade Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
  • 2019-11-15

Daniel v skrev om Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Hej jag köpte huset frösthult långtibble 3
    Vi hade träffat Douglas tidigare på visningar och han är en uppriktigt glad och trevlig människa som jag tycker förklarar allt på ett sakligt sätt så man förstår så 5 stjärnor till Douglas. Läs mer
  • 2019-11-14

Kari H skrev om Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Han var rak och enkel att jobba med.
    Jag fick vad jag ville jag är nöjd.
    Jag kan tänka mig fortsätta jobba med honom Läs mer
  • 2019-11-14

Gunvor G skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Allt har gått som på räls, jag är helnöjd.
    Karin har skött allting till belåtenhet Läs mer
  • 2019-11-11

Anna-lena O skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Vi är väldigt nöjda med vår kontakt med Mikaela Gustavsson. Hon har ett vänligt och proffsigt bemötande till kunden. Läs mer
    2019-11-11 Mikaela G svarar Anna-lena O
    Tack för de fina orden och framför allt att ni tog er tid att skriva en reco! :)
  • Inger B

2019-11-06

Inger B skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Sålt lägenhet. Allt har fungerat smidigt och enkelt. Kunnig mäklare. Fina bilder utlagda. Läs mer
    2019-11-13 Mikaela G svarar Inger B
    Tack Inger för fin reco. :) Ja, bilderna blev mycket bra på din fina bostad!
  • 2019-11-06

Sålt lägenhet. Allt har fungerat enkelt och smidigt. Fina bilder upplagda på nätet. Mycket trevligt bemötande av mäklaren. Läs mer
    2019-11-08 Mikaela G svarar Inger B
    Tack Inger för fin reco. :) Ja, bilderna blev mycket bra på din fina bostad!
  • 2019-11-06

Fredrik H skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Köpt objekt Östra Ringgatan 24 i Enköping. Smidigt och enkelt från början. Härlig entusiasm från mäklaren som skötte det utomordentligt professionellt, både med kontakt och ens egna önskemål. Tog sig tid för det ”lilla extra”.

Kan starkt rekommenderas! Läs mer
    2019-11-06 Mikaela G svarar Fredrik H
    Oj vilken fantastisk fin reco! Tack så hemskt mycket! :)
  • 2019-11-06

Caroline E skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Extremt proffsigt och varmt bemötande.
    Det har aldrig vart något problem att få tag på Karin och hon har bemött oss med en extrem värme och välkomnande! Läs mer
  • Jan I

2019-11-06

Jan I skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Köp av Lägenhet i Enköping, bra genomgång och smidig hantering, snabb återkoppling per telefon och mycket bra bemötande😃 Läs mer
  • 2019-11-04

Ronnie B skrev om Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    En pigg kille som gör sitt jobb, sålde mitt hus i ett huj! Läs mer
  • 2019-11-04

Simon M skrev om Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Trevlig och tillmötesgående.
    Gör precis vad han ska och lite till. Läs mer
  • 2019-11-02

Magnus Å skrev om Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Mycket trevlig i sitt bemötande. Tydlig och verkligen noga med att man förstår Läs mer
  • 2019-10-31

Stefan Mikael P skrev om Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Alt funkade fel fritt. Har inget å klaga på Läs mer

Adam H skrev om Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Snabb och proffsig hjälp!

Uppskattas mycket! Läs mer
  • 2019-10-31

Lennart Hugo B skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Hus som mina föräldrar bott i 50 år
    Bra och lyhört bemötande
    Förklara för säljarna varje steg och ha tålamod, mäklarna levde upp till dem förväntningarna
    Smidig affär!!! Läs mer
    2019-10-31 Mikaela G svarar Lennart Hugo B
    Tack för reco! Känns jättebra att ni känner att jag levt upp till era förväntningar. :) Nu hoppas vi att allt blir bra för dina föräldrar i deras nya bostad!
  • 2019-10-30

Annette E skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Köpt bostad. Mycket kompetent och trevligt bemött.
    Bra hjälp med alla frågor och känns tryggt, Läs mer
  • 2019-10-29

Josefine Ö skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Jag har köpt mitt första hus med hjälp av Mikaela. Mikaela ger intryck att var en snäll gullig tjej som är förstående. Svarar alltid snabbt på frågor och är väldigt hjälpsam. Läs mer
    2019-10-30 Mikaela G svarar Josefine Ö
    Vad fint skrivet Josefine! Tack så hemskt mycket för reco. :)
  • 2019-10-29

Karin J skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Jag har sålt en bostadsrätt. Mäklaren har hela tiden varit positiv men saklig, vilket jag har uppskattat. Jag visste ungefär hur marknaden såg ut, men tappade ändå modet ibland när det tog tid att sälja. Men mäklaren peppade mig och det blev bra till slut. Läs mer
  • 2019-10-25

Jesper K skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Har alltid blivit bemött på ett positivt sätt som givit hopp och energi även om det var svårt att sälja bostaden. Läs mer
  • 2019-10-23

Paulina Iman B skrev om Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Vi köpte en villa. Vi är nöjda med bemötande och han var tillgänglig för våra frågor. Vi tycker att doglas levde upp till våra förväntningar. Läs mer
  • 2019-10-21

Annika S skrev om Dan Odeheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Jag tycker att mäklaren gav ett seriöst intryck men hade även en stor portion humor vilket är viktigt för mig när jag träffar nya personer.
    Bra mäklare med andra ord! Läs mer
    2019-10-22 Dan O svarar Annika S
    Hej Annika!, jag tackar för berömmet och jag vill dessutom tacka stort för att du uppskattar min humor! det är verkligen inte många som gör det... Tack.
  • 2019-10-18

Sandra S skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Mycket professionellt bemötande i samband med köpet av vår nya lägenhet. Läs mer
    2019-10-18 Mikaela G svarar Sandra S
    Tack för fin reco Sandra! Jag hoppas ni ska trivas i nya lägenheten! :)
  • 2019-10-15

Caroline H skrev om Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Köpte min första lägenhet genom Douglas och det var en bra upplevelse från början till start. Han var väldigt grundlig och noggrann genom hela processen vilket bidrog till att jag kunde känna mig lugn. Jag är väldigt nöjd med hur hela affären genomfördes. Läs mer

Kyrkogatan 16, 745 31 Enköping