Svensk Fastighetsförmedling Enköping

Kyrkogatan 16, 745 31 Enköping — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Enköping!

Här i Enköping i Uppsala län finns massor av fina områden att bo i. Ska du sälja eller köpa ett boende här? Då ska du höra av dig till oss på Svensk fastighetsförmedlings kontor. Vi har koll på Enköping som stad och även om trakterna runt omkring.

Dessutom tillhör vi en av Sveriges ledande mäklarkedjor. Detta betyder att du som kund alltid kan vara säker på att få den bästa servicen. Vi har bred kompetens och kan guida dig genom hela mäklarkedjan, från värdering till slutlig affär.

Läs vad 460 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Enköping

• 2020-07-13

Sahar Samir Y skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Vi sålde vårt hus igenom Mikaela. Hon var jättetrevlig och familjen tyckte hon gjorde ett utmärkt jobb. Vi trodde att huset inte skulle ta lång tid att sälja och Mikaela såg till att det skedde. Jättenöjda! Läs mer
  • 2020-07-12

Magnus L skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Jag och min sambo köpte ett radhus via Mikaela.
    Vi hade sökt efter nytt boende ett tag och hade stött på Mikaela tidigare och kände redan där att hon är en fantastisk mäklare.
    Vi är jättenöjda med den hjälp som vi fick av Mikaela och Adrian. Läs mer
  • 2020-07-04

Torsten A skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Efter 51 år har vi sålt vårt fritidshus med Mikaela som mäklare. Hon har på ett strålande sätt hållit oss informerad och varit tillgänglig och kunnig, tack Mikaela Läs mer
    2020-07-06 Mikaela G svarar Torsten A
    Tack själva för fantastiskt samarbete. :) Och tack för fin reco!
  • 2020-07-02

Jessica W skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Vi köpte vårt första hus sommaren 2020 och kan varmt rekommendera Mikaela Gustavsson på Svensk Fastighetsförmedling i Enköping. Hon var tillmötesgående, tillgänglig, saklig och tydlig. Hon svarade på alla våra frågor som vi hade som oerfarna köpare av vår första bostad. Vid kontraktskrivning gick Mikaela igenom allt med oss så att vi förstod innebörden och förklarade utförligt alla krångliga formuleringar. Vi känner oss otroligt nöjda med Mikaelas insatser och rekommenderar henne varmt. Tack Mikaela!
    Mvh Jessica och Mathias Läs mer
    2020-07-06 Mikaela G svarar Jessica W
    Men oj vad fint! Tack så hemskt mycket. Vad glad jag blir! :)
  • 2020-06-29

Leif Axel T skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    vi har köpt en trea i Enköping. Mikaela har hela tiden varit hjälpsam och glad.
    Vi kan därför rekommendera henne. Läs mer
    2020-07-02 Mikaela G svarar Leif Axel T
    Tack Leif för fin reco! :) Ha en fin sommar!
  • 2020-06-25

Linn B skrev om Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Köpte av mäklaren. Väldigt trevlig och tydlig. Svarade snabbt när man hörde av sig vilket uppskattades! Läs mer
  • 2020-06-24

Catharina H skrev om Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Utmärkt service vid köp av fastighet! Läs mer
  • 2020-06-22

Susanne F skrev om Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Har köpt bostadsrätt.
    Blev bemött på ett professionellt sätt.
    Mina förväntningar var att få svar på de frågor jag hade och Douglas svarade upp till det till 110%.
    Utåtriktad, serviceminded och kunnig mäklare med hjärtat på rätta stället. Läs mer
    2020-06-22 Douglas H svarar Susanne F
    Stort tack för ett fint reco Susanne. Det värmer:). Jag hoppas att ni kommer trivas bra i er nya lägenhet.
  • Irene E

2020-06-16

Irene E skrev om Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Jag har sålt en BR 2 r o k i Enköping.
    Jag valde aktivt Douglas som min mäklare efter att ha kollat runt på hemnet o läst om olika mäklares presentation av sej själv.
    Jag upplever Douglas som en driven o ”hungrig” mäklare.
    Försäljningen, från vårat första möte till mötet på mäklarkontoret där vi skrev kontrakt, gick precis så snabbt o smidigt som jag hoppades trots corona.
    Douglas var hela tiden en stöttande, förstående, inkännande o peppande mäklare som jag känner stort förtroende för.
    Då jag även fick sälja för mer än det begärda priset så är jag mer än 100% nöjd!!
    Kram
    Iréne Eriksson Läs mer
    2020-06-22 Douglas H svarar Irene E
    Stort tack Irene för ett fantastiskt reco och ett otroligt gott samarbete. Jag önskar dig all lycka i framtiden:)
  • 2020-06-11

Emelie K skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Jag har sålt min lägenhet med hjälp av Mikaela.
    Jag är jätte nöjd. Bra känsla direkt. Jag är utomlands så jag har inte träffat henne. Men hon har varit jätte bra med email och förklarat allting och hjälpt till. Min mamma är har skött det som behövde skötas på plats. Och hon sa att Mikaela var jätte trevlig.

Väldigt nöjd och skulle rekommendera henne. Läs mer
    2020-06-16 Mikaela G svarar Emelie K
    Tack Emelie! Betyder mycket att du känner dig trygg speciellt då du inte är på plats. Också stort tack för fint betyg! :)
  • 2020-06-11

Simon F skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Försäljning bostad 2 rok.
    Tryggt och enkelt från första kontakt.
    Ett självklart val i mäklardjungeln! Läs mer
    2020-06-16 Mikaela G svarar Simon F
    Tack så mycket Simon för fin reco! :)
  • 2020-06-04

Ingvill K skrev om Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    kunnig, noggrann, possitiv och trevlig Läs mer
    2020-06-22 Douglas H svarar Ingvill K
    Hej Ingvill. Stort tack för fint reco. Jag hoppas att du ska trivas bra i din nya bostad:)
  • 2020-05-29

Maria S skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    En bostadsrätt
    Väldigt bra bemötande. Tog reda på allt vi undrade över och återkopplade.
    Vi fick en bra känsla med henne Läs mer
    2020-05-31 Mikaela G svarar Maria S
    Tack för det fina betyget! Nu jobbar vi vidare med er försäljning av huset och hoppas att er känsla av mig består. :)
  • 2020-05-25

Ingvill K skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Glad, positiv och öppen för ideer och tankar. Lyhörd gällande sin kunds önskemål och behov. Mycket bra upplevelse hela vägen Läs mer
    2020-05-25 Mikaela G svarar Ingvill K
    Tack för fantastisk fin reco! Jag finns här för er hela vägen tills deklarationen är klar nästa år. :)
  • 2020-05-24

Monica G skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Proffsigt och mycket trevligt bemötande i samband med köpekontrakt skrivning. Läs mer
    2020-05-25 Mikaela G svarar Monica G
    Tack för att du tog dig tid att besvara recon. Och även stort tack för fint omdöme! :)
  • 2020-05-20

Mikael L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Så nöjd med Karin! Proffsig, snabb och hjälpsam. En härlig mäklare med energi och vilja att göra allt för kunden. Kan varmt rekommendera henne! Läs mer
  • 2020-05-20

Fanny N skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Mikaela hjälpte mig att sälja en lgh. Hon gav alltid tydlig och direkt information. Hon kom med kreativa förslag och lösningar när försäljningen gick trögt. Jag är mycket nöjd! Rekommenderar Mikaela till alla :) Läs mer
    2020-05-20 Mikaela G svarar Fanny N
    Tack för fina ord Fanny! Det gör mig väldigt glad att du känner dig nöjd med min insats! :)
  • 2020-04-30

Sari S skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Sambon och jag har köpt bostadsrätt och blivit väl omhändertagna av en glad positiv och kunnig mäklare. Då man själv inte har nån erfarenhet av bostadsköp så har hon guidat oss genom detta på ett utmärkt sätt, jättetack för detta. Läs mer
    2020-05-05 Mikaela G svarar Sari S
    Tack för fin reco Sari! Ni har köpt en riktigt fin lägenhet där jag tror att ni kommer att trivas. :)
  • 2020-04-30

Maryori S skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Sålde en 3:a bostadsrätt i Enköping
    Av en slump så blev Svenskfastihetsförmedling
    Vald av mig för jag har aldrig anlitat dem förut.
    Vi hade god kommunikation. Miickaela va vi Super nöjda med Raket fort gick försäljningen . Läs mer
    2020-05-05 Mikaela G svarar Maryori S
    Tack för att ni tog er tid att besvara recon! Och jag är jätteglad att ni känner er nöjda med både mig och försäljningen! :)
  • Robert O

2020-04-21

Robert O skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Mycket trevlig och tillmötesgående mäklare! Läs mer
    2020-04-27 Mikaela G svarar Robert O
    Tack så mycket för fint betyg och att ni tog er tid att besvara recon! :)
  • 2020-04-16

Ann-louise T skrev om Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Jag har köpt en bostadsrätt. Mäklaren var väldigt tillmötesgående, trevlig och svarade snabbt på meddelanden. Läs mer
  • 2020-04-16

Mohammad I skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Fantastisk mäklare som konstant uppdaterar och hela tiden följer upp och är väldigt lätt att ha o göra med. 👍🏽 Läs mer
    2020-04-16 Mikaela G svarar Mohammad I
    Oj tack så mycket för en superfin reco! :)
  • Ingrid H

2020-04-10

Ingrid H skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Vi har sålt sommarstuga på Östra Märsön
    Vi blev väldigt trevligt bemött av henne

Mikaela var väldigt bra och hjälpsam. Hörde av sig när det var något som inte fungerade.
    Vi rekommenderar henne på det varmaste.
    Med vänlig hälsning Ingrid Lasse och Madelene Henningsson Läs mer
    2020-04-10 Mikaela G svarar Ingrid H
    Tack för fin rekommendation! Det var ett nöje att hjälpa er! :)
  • 2020-04-09

Susanne L skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Bra bemötande
    Ingav förtroende
    Bra information
    Snabb försäljning
    Medmänsklig kontakt/proffsig i sitt arbete
    Tillgänglig stort plus Läs mer
    2020-04-09 Mikaela G svarar Susanne L
    Tack Susanne för att du tog dig tid att besvara recon och tack för fint omdöme. :)
  • Lizan D

2020-03-30

Lizan D skrev om Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Jag har köpt och såld ett hus genom svensk fastighetsförmedlingen. Är jätte nöjd med deras bemötande. Doglas är det bästa mäklaren man kan ha. Det känns tryggt och säkert att ha en mäklare som har allt under kontroll.
    Mvh/ Lizan Denonius Läs mer
  • 2020-03-30

Daniel Andreas S skrev om Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Jättetrevligt bemötande och mycket närvarande både före och under försäljningen av vårt hus. Mycket kunnig och allt gick snabbt och otroligt smidigt. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • 2020-03-28

Fredrik M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Köpt en bostad
    Dan var rak och mycket hjälpsam, det skapade en trygghet för mig som köpte sin första bostad. Läs mer
  • Jair D

2020-03-19

Jair D skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Trevligt bemötande, bra koll och snabba återkopplingar. Läs mer
    2020-03-19 Mikaela G svarar Jair D
    Tack Jair för att du tog dig tid att besvara reco! :) Hoppas du ska trivas i lägenheten!
  • 2020-03-07

Andreas B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Köpt villa.
    Vi fick ett bra intryck och proffesionellt bemötande av Karin, hjälpsam och pedagogisk.
    Vi har aldrig köpt eller sålt en bostad tidigare så vi hade inga direkta förväntningar men Karin hjälpte oss och förklarade steg för steg i våran takt. Kunde inte blivit bättre. Läs mer
  • 2020-03-05

Hans E skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    sålt fritidshus och helheten är mkt positivt , skulle gärna rek henne till andra Läs mer
    2020-03-09 Mikaela G svarar Hans E
    Tack för att du tog dig tid att besvara reco! Och tack för fint omdöme! :)
  • 2020-03-04

Fredrik L skrev om Jonas Ackelman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Jonas sålde lägenheten innan visning. Alltid ett bra bemötande 👍 Läs mer
  • 2020-03-04

Emma W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Karin är alltid glad och trevlig! Hon får en att känna sig trygg och ser till så att man förstår allt innan man går vidare i nästa steg. Läs mer
  • 2020-02-29

Ulrika T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Vid köpet av bostadsrätt gick allt smidigt och proffsigt till samtidigt som mäklaren Karin var personlig och omtänksam Läs mer
  • 2020-02-27

Rose-marie L skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Jag har sålt en lägenhet
    Hade inga direkta förväntningar innan förutom att sälja lägenheten och så blev det.
    Mikaela är glad och trevlig.
    Hon var också väldigt klar och tydlig under själva kontraktskrivningen
    Jag är så här långt mycket nöjd Läs mer
    2020-02-28 Mikaela G svarar Rose-marie L
    Tack så hemskt mycket för dina fina ord! :)
  • 2020-02-25

Anette H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Karin är otroligt positiv och engagerad i sitt arbete.
    Man får ett förtroende för Karin. Läs mer
  • 2020-02-23

Tommy T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Har köpt hus av Karin Lindberg.
    Bra bemötande och kunnig
    Snabb och enkel process
    Jag är väldigt nöjd Läs mer
  • 2020-02-22

Ann B skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Bra bemötande, snabb försäljning. Mycket nöjd Läs mer
    2020-02-24 Mikaela G svarar Ann B
    Tack Ann för att du tog dig tid att ge mig ett omdöme! :) Känns otroligt roligt att du känner dig nöjd!
  • 2020-02-21

Christer A skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    När vi skulle sälja lägenheten blev vi rekommenderade Mikaela. En lyckad rekommendation skulle det visa sig. Mycket glad och positiv i hela sin framtoning och lyckades sälja lägenheten på en vecka. Ett bra exempel på hur man vill att en försäljning ska fungera. Läs mer
    2020-02-24 Mikaela G svarar Christer A
    Tack så hemskt mycket för otroligt fina ord! De tar jag med mig! :)
  • 2020-02-18

Peter N skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Fritidshus. Bra bemötande . Förväntningar att vara engagerad till ett avslut, vilket skedde . Proffsig och effektiv Läs mer
    2020-02-18 Mikaela G svarar Peter N
    Tack för att du tog dig tid att svara och även stort tack för ett så fint omdöme! :)
  • 2020-02-17

Vilma J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Köpte ett parhus. Hon gav ett glatt och positivt intryck. Mycket bra. Läs mer
  • 2020-02-12

Nicklas E skrev om Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Köpte bostad, snabb och konkret information och trevligt bemötande. Kanon! Läs mer
  • 2020-02-08

Sonny W skrev om Jonas Ackelman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Sålde mitt hus med hjälp av Jonas Ackelman. jätte bra bemötande, kunde inte haft en bättre mäklare. Läs mer
  • Pia V

2020-02-07

Pia V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Vi har köpt ett sjönära hus i Enköping.
    Jag tycker att vi blev väl bemötta av Karin. Hon fanns tillgänglig för ev frågor. Vi hade dålig erfarenhet från en tidigare mäklare men kände oss däremot trygga med Karin. Hon kändes saklig och gav oss den information vi efterfrågade.
    Jag kan klart rekommendera henne som mäklare. Läs mer
  • 2020-02-07

Lennart W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Jag har köpt ett hus i Enköping med utsikt över Mälaren. Det bemötande vi fått har varit trevligt, sakligt och professionellt. Vi känner oss trygga med vårt köp. Läs mer

Örjan G skrev om Jonas Ackelman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Trevlig, saklig och minska inom området som mäklare Läs mer

Ann-katrine L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Köpt lägenhet och sålt hus. Karin är engagerad, lyssnar och kommer med uppslag. Lägger ner mycket av sin tid för att man som köpare och säljare ska känna sig nöjd Läs mer
  • 2020-02-06

Patricia S skrev om Jonas Ackelman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Han har varit vår klippa i allt!! En bättre mäklare finns inte Läs mer
  • 2020-02-05

Lena Maria C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Trevlig. Informativ, flexibel, . Det gällde köp av lägenhet Enköping
    Det var en trevlig och bra upplevelse och jag kände mig trygg hela tiden. Läs mer
  • 2020-02-04

Niklas B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Jag sålde min lägenhet i Enköping via Dan Odeheim på svensk Fastighetsförmedling. Enormt skickligt och trevligt bemötande med en stor kunnighet om dagens priser.
    Jag hade höga förväntningar innan vi träffades eftersom att jag hört mycket gott om mäklarbyrån och det levde dom verkligen upp till! Läs mer
    2020-02-04 Svensk Fastighetsförmedling Enköping svarar Niklas B
    Tack Niklas! Jag tackar för förtroende för denna affär! nu är det full fart framåt mot juni!
    Svensk Fastighetsförmedling Enköping gillar detta
  • Åke J

2020-02-02

Åke J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Uppdraget utfört på ett proffesionellt sätt som jag förväntat mig Läs mer

Kyrkogatan 16, 745 31 Enköping