Svensk Fastighetsförmedling Enköping

Kyrkogatan 16, 745 31 Enköping — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Enköping!

Här i Enköping i Uppsala län finns massor av fina områden att bo i. Ska du sälja eller köpa ett boende här? Då ska du höra av dig till oss på Svensk fastighetsförmedlings kontor. Vi har koll på Enköping som stad och även om trakterna runt omkring.

Dessutom tillhör vi en av Sveriges ledande mäklarkedjor. Detta betyder att du som kund alltid kan vara säker på att få den bästa servicen. Vi har bred kompetens och kan guida dig genom hela mäklarkedjan, från värdering till slutlig affär.

Läs vad 477 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Enköping

• 2020-10-23

Erik M skrev om Adrian Tangen Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Vi sålde vår lägenhet i centrala Enköping, med Adrian Fällman som mäklare.
    Adrians bemötande var sakligt och samtidigt omhändertagande, han var intresserad av att sälja objektet snabbt och var flexibel vid bokning av visningar m.m.
    Vi är jättenöjda med Adrian då han är trevlig, professionell och vi hade god kontakt under hela processen. Det kändes tryggt att ha honom som mäklare. Läs mer
  • 2020-10-21

Amon I skrev om Adrian Tangen Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Jag köpte lägenhet för ett rum på Västerleden 70.
    Mäklaren behandlade mig bra var av att jag kände mig så nöjd med sitt jobb, han beskrev och förklarade faktiskt allt om huset som gjorde mig intresserad av att köpa det, han gjorde ett bra jobb och han är en intelligent mäklare och han var social för oss båda köpare och säljare jag uppskattar för att ha honom som min mäklare
    Med vänlig hälsning
    Amon Imani Läs mer
  • 2020-10-20

Jonas D skrev om Adrian Tangen Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Köpte nytt fritidshus.
    Mäklaren var trevlig och tillmötesgående. Han tog mina frågor och funderingar på stort allvar och såg till att jag fick svar innan visning och budgivning.
    Mycket bra helt enkelt! Läs mer
  • Pontus L

2020-10-20

Pontus L skrev om Adrian Tangen Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Jag hade höga förväntningar när jag skulle låta Adrian sälja min lägenhet eftersom jag hört mycket gott om honom... Men han slog alla mina förväntningar med hästlängder.

Adrian var snabb på återkoppling, kunnig på sitt område och rolig att jobba med!

Jag rekommenderar Adrian till alla som går i säljtankar. Om du tvekar minsta lilla på vem du ska välja som din nästa mäklare, så kan jag rekommendera att ge Adrian en chans. Han kommer inte göra dig besviken!

Tack för allt Adrian. Hoppas champagnen smakar bra! Läs mer
  • 2020-10-20

Magnus L skrev om Adrian Tangen Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Köpte lägenhet, allting bara bra! Läs mer
  • 2020-10-20

Susan H skrev om Adrian Tangen Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Supermäklare helt enkelt! Sålde lgh snabbt. Läs mer
  • 2020-10-16

Roine L skrev om Jonas Ackelman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Jonas är lugn, sansad, korrekt tillmötesgående osv. Jag blev korrekt bemött. Mina förväntningar infriades till 100%. Läs mer
  • 2020-10-10

Maja R skrev om Adrian Tangen Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Har precis köpte en lägenhet tack vare Adrian! Superduktig mäklare som gav ett väldigt bra bemötande och som verkligen är engagerad i det han gör. Han vill alltid det bästa och ser till att man blir nöjd😄👏🏼 Läs mer
  • 2020-10-09

VI köpte vårt första radhus via Adrian.
    Adrian gav ett professionellt intryck och var engagerad i att vår köp upplevelse skulle bli så bra och enkel som möjligt.

Svarade snabbt och med stor kunskap på dom frågor vi hade.

Vi fick en bra upplevelse och ett gott intryck av båda Adrian och hans kollegor på Svensk Fastighetsförmedling Enköping Läs mer
  • 2020-10-04

Sahar Samir Y skrev om Adrian Tangen Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Vi har sålt ett radhus via våran mäklare Adrian vi var jätte nöjda och han gjorde ett jätte bra jobb. Han var jätte tydlig och hjälpte oss med det vi behövde. Riktigt bra mäklare som jag skulle kunna rekommendera.. Läs mer
  • 2020-10-02

Allan T skrev om Adrian Tangen Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Lgh på 3 rum o kök i Enköpings centrum.
    Artigt och trevligt bemötande. Hög kompetens.
    Över förväntan. ställde upp för extra visning. Läs mer
  • 2020-10-02

Sven-göran Gunnar R skrev om Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Mycket professionell, tydlig pedagogisk. Läs mer

Magnus B skrev om Jonas Ackelman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Sålt ett hus.
    En mycket professionellt utförd affär som gick både snabbt och effektivt. Ett mycket bra bemötande Läs mer

Anton E skrev om Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Sålde min lägenhet.
    Mycket bra bemötande, professionell och hjälpsam.

Jag är mycket nöjd! Smidigt och utan krångel. Läs mer
  • 2020-08-17

Jina A skrev om Adrian Tangen Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Min mäklare Adrian var jättebra, tycker jag. Och det beror på att han var tydlig med allt när vi köpte lägenheten. Jättebra, fortsätt så! Läs mer
  • 2020-07-24

Karen F skrev om Jonas Ackelman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    While selling a country house, Jonas worked hard and conscientiously. He was always professional and kept me informed.
    Jonas was able to see the property from the perspective of a purchaser and positioned it accordingly. Läs mer
  • 2020-07-14

Ingela Ann-sofie N skrev om Jonas Ackelman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Vi har sålt en 2a i bra läge i Enköping. Mäklaren var kunnig, positiv och tillgänglig. Tyvärr tog försäljningen längre tid än beräknat och krävde många visningar, men det var knappast mäklarens fel utan pga Corona-situationen. Läs mer
  • 2020-07-13

Sahar Samir Y skrev om Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Vi sålde vårt hus igenom Mikaela. Hon var jättetrevlig och familjen tyckte hon gjorde ett utmärkt jobb. Vi trodde att huset inte skulle ta lång tid att sälja och Mikaela såg till att det skedde. Jättenöjda! Läs mer
    2020-07-21 Mikaela G svarar Sahar Samir Y
    Tack för fin reco! Det har vart ett rent nöje att hjälpa er. :)
  • 2020-07-12

Magnus L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Jag och min sambo köpte ett radhus via Mikaela.
    Vi hade sökt efter nytt boende ett tag och hade stött på Mikaela tidigare och kände redan där att hon är en fantastisk mäklare.
    Vi är jättenöjda med den hjälp som vi fick av Mikaela och Adrian. Läs mer
    2020-07-21 Mikaela G svarar Magnus L
    Tack så mycket för de fina orden! :)
  • 2020-07-04

Torsten A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Efter 51 år har vi sålt vårt fritidshus med Mikaela som mäklare. Hon har på ett strålande sätt hållit oss informerad och varit tillgänglig och kunnig, tack Mikaela Läs mer
    2020-07-06 Mikaela G svarar Torsten A
    Tack själva för fantastiskt samarbete. :) Och tack för fin reco!
  • 2020-07-02

Jessica W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Vi köpte vårt första hus sommaren 2020 och kan varmt rekommendera Mikaela Gustavsson på Svensk Fastighetsförmedling i Enköping. Hon var tillmötesgående, tillgänglig, saklig och tydlig. Hon svarade på alla våra frågor som vi hade som oerfarna köpare av vår första bostad. Vid kontraktskrivning gick Mikaela igenom allt med oss så att vi förstod innebörden och förklarade utförligt alla krångliga formuleringar. Vi känner oss otroligt nöjda med Mikaelas insatser och rekommenderar henne varmt. Tack Mikaela!
    Mvh Jessica och Mathias Läs mer
    2020-07-06 Mikaela G svarar Jessica W
    Men oj vad fint! Tack så hemskt mycket. Vad glad jag blir! :)
  • 2020-06-29

Leif Axel T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    vi har köpt en trea i Enköping. Mikaela har hela tiden varit hjälpsam och glad.
    Vi kan därför rekommendera henne. Läs mer
    2020-07-02 Mikaela G svarar Leif Axel T
    Tack Leif för fin reco! :) Ha en fin sommar!
  • 2020-06-25

Linn B skrev om Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Köpte av mäklaren. Väldigt trevlig och tydlig. Svarade snabbt när man hörde av sig vilket uppskattades! Läs mer
  • 2020-06-24

Catharina H skrev om Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Utmärkt service vid köp av fastighet! Läs mer
  • 2020-06-22

Susanne F skrev om Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Har köpt bostadsrätt.
    Blev bemött på ett professionellt sätt.
    Mina förväntningar var att få svar på de frågor jag hade och Douglas svarade upp till det till 110%.
    Utåtriktad, serviceminded och kunnig mäklare med hjärtat på rätta stället. Läs mer
    2020-06-22 Douglas H svarar Susanne F
    Stort tack för ett fint reco Susanne. Det värmer:). Jag hoppas att ni kommer trivas bra i er nya lägenhet.
  • Irene E

2020-06-16

Irene E skrev om Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Jag har sålt en BR 2 r o k i Enköping.
    Jag valde aktivt Douglas som min mäklare efter att ha kollat runt på hemnet o läst om olika mäklares presentation av sej själv.
    Jag upplever Douglas som en driven o ”hungrig” mäklare.
    Försäljningen, från vårat första möte till mötet på mäklarkontoret där vi skrev kontrakt, gick precis så snabbt o smidigt som jag hoppades trots corona.
    Douglas var hela tiden en stöttande, förstående, inkännande o peppande mäklare som jag känner stort förtroende för.
    Då jag även fick sälja för mer än det begärda priset så är jag mer än 100% nöjd!!
    Kram
    Iréne Eriksson Läs mer
    2020-06-22 Douglas H svarar Irene E
    Stort tack Irene för ett fantastiskt reco och ett otroligt gott samarbete. Jag önskar dig all lycka i framtiden:)
  • 2020-06-11

Emelie K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Jag har sålt min lägenhet med hjälp av Mikaela.
    Jag är jätte nöjd. Bra känsla direkt. Jag är utomlands så jag har inte träffat henne. Men hon har varit jätte bra med email och förklarat allting och hjälpt till. Min mamma är har skött det som behövde skötas på plats. Och hon sa att Mikaela var jätte trevlig.

Väldigt nöjd och skulle rekommendera henne. Läs mer
    2020-06-16 Mikaela G svarar Emelie K
    Tack Emelie! Betyder mycket att du känner dig trygg speciellt då du inte är på plats. Också stort tack för fint betyg! :)
  • 2020-06-11

Simon F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Försäljning bostad 2 rok.
    Tryggt och enkelt från första kontakt.
    Ett självklart val i mäklardjungeln! Läs mer
    2020-06-16 Mikaela G svarar Simon F
    Tack så mycket Simon för fin reco! :)
  • 2020-06-04

Ingvill K skrev om Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    kunnig, noggrann, possitiv och trevlig Läs mer
    2020-06-22 Douglas H svarar Ingvill K
    Hej Ingvill. Stort tack för fint reco. Jag hoppas att du ska trivas bra i din nya bostad:)
  • 2020-05-29

Maria S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    En bostadsrätt
    Väldigt bra bemötande. Tog reda på allt vi undrade över och återkopplade.
    Vi fick en bra känsla med henne Läs mer
    2020-05-31 Mikaela G svarar Maria S
    Tack för det fina betyget! Nu jobbar vi vidare med er försäljning av huset och hoppas att er känsla av mig består. :)
  • 2020-05-25

Ingvill K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Glad, positiv och öppen för ideer och tankar. Lyhörd gällande sin kunds önskemål och behov. Mycket bra upplevelse hela vägen Läs mer
    2020-05-25 Mikaela G svarar Ingvill K
    Tack för fantastisk fin reco! Jag finns här för er hela vägen tills deklarationen är klar nästa år. :)
  • 2020-05-24

Monica G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Proffsigt och mycket trevligt bemötande i samband med köpekontrakt skrivning. Läs mer
    2020-05-25 Mikaela G svarar Monica G
    Tack för att du tog dig tid att besvara recon. Och även stort tack för fint omdöme! :)
  • 2020-05-20

Mikael L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Så nöjd med Karin! Proffsig, snabb och hjälpsam. En härlig mäklare med energi och vilja att göra allt för kunden. Kan varmt rekommendera henne! Läs mer
  • 2020-05-20

Fanny N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Mikaela hjälpte mig att sälja en lgh. Hon gav alltid tydlig och direkt information. Hon kom med kreativa förslag och lösningar när försäljningen gick trögt. Jag är mycket nöjd! Rekommenderar Mikaela till alla :) Läs mer
    2020-05-20 Mikaela G svarar Fanny N
    Tack för fina ord Fanny! Det gör mig väldigt glad att du känner dig nöjd med min insats! :)
  • 2020-04-30

Sari S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Sambon och jag har köpt bostadsrätt och blivit väl omhändertagna av en glad positiv och kunnig mäklare. Då man själv inte har nån erfarenhet av bostadsköp så har hon guidat oss genom detta på ett utmärkt sätt, jättetack för detta. Läs mer
    2020-05-05 Mikaela G svarar Sari S
    Tack för fin reco Sari! Ni har köpt en riktigt fin lägenhet där jag tror att ni kommer att trivas. :)
  • 2020-04-30

Maryori S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Sålde en 3:a bostadsrätt i Enköping
    Av en slump så blev Svenskfastihetsförmedling
    Vald av mig för jag har aldrig anlitat dem förut.
    Vi hade god kommunikation. Miickaela va vi Super nöjda med Raket fort gick försäljningen . Läs mer
    2020-05-05 Mikaela G svarar Maryori S
    Tack för att ni tog er tid att besvara recon! Och jag är jätteglad att ni känner er nöjda med både mig och försäljningen! :)
  • Robert O

2020-04-21

Robert O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Mycket trevlig och tillmötesgående mäklare! Läs mer
    2020-04-27 Mikaela G svarar Robert O
    Tack så mycket för fint betyg och att ni tog er tid att besvara recon! :)
  • 2020-04-16

Ann-louise T skrev om Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Jag har köpt en bostadsrätt. Mäklaren var väldigt tillmötesgående, trevlig och svarade snabbt på meddelanden. Läs mer
  • 2020-04-16

Mohammad I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Fantastisk mäklare som konstant uppdaterar och hela tiden följer upp och är väldigt lätt att ha o göra med. 👍🏽 Läs mer
    2020-04-16 Mikaela G svarar Mohammad I
    Oj tack så mycket för en superfin reco! :)
  • Ingrid H

2020-04-10

Ingrid H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Vi har sålt sommarstuga på Östra Märsön
    Vi blev väldigt trevligt bemött av henne

Mikaela var väldigt bra och hjälpsam. Hörde av sig när det var något som inte fungerade.
    Vi rekommenderar henne på det varmaste.
    Med vänlig hälsning Ingrid Lasse och Madelene Henningsson Läs mer
    2020-04-10 Mikaela G svarar Ingrid H
    Tack för fin rekommendation! Det var ett nöje att hjälpa er! :)
  • 2020-04-09

Susanne L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Bra bemötande
    Ingav förtroende
    Bra information
    Snabb försäljning
    Medmänsklig kontakt/proffsig i sitt arbete
    Tillgänglig stort plus Läs mer
    2020-04-09 Mikaela G svarar Susanne L
    Tack Susanne för att du tog dig tid att besvara recon och tack för fint omdöme. :)
  • Lizan D

2020-03-30

Lizan D skrev om Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Jag har köpt och såld ett hus genom svensk fastighetsförmedlingen. Är jätte nöjd med deras bemötande. Doglas är det bästa mäklaren man kan ha. Det känns tryggt och säkert att ha en mäklare som har allt under kontroll.
    Mvh/ Lizan Denonius Läs mer
  • 2020-03-30

Daniel Andreas S skrev om Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Jättetrevligt bemötande och mycket närvarande både före och under försäljningen av vårt hus. Mycket kunnig och allt gick snabbt och otroligt smidigt. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • 2020-03-28

Fredrik M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Köpt en bostad
    Dan var rak och mycket hjälpsam, det skapade en trygghet för mig som köpte sin första bostad. Läs mer
  • Jair D

2020-03-19

Jair D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Trevligt bemötande, bra koll och snabba återkopplingar. Läs mer
    2020-03-19 Mikaela G svarar Jair D
    Tack Jair för att du tog dig tid att besvara reco! :) Hoppas du ska trivas i lägenheten!
  • 2020-03-07

Andreas B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Köpt villa.
    Vi fick ett bra intryck och proffesionellt bemötande av Karin, hjälpsam och pedagogisk.
    Vi har aldrig köpt eller sålt en bostad tidigare så vi hade inga direkta förväntningar men Karin hjälpte oss och förklarade steg för steg i våran takt. Kunde inte blivit bättre. Läs mer
  • 2020-03-05

Hans E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    sålt fritidshus och helheten är mkt positivt , skulle gärna rek henne till andra Läs mer
    2020-03-09 Mikaela G svarar Hans E
    Tack för att du tog dig tid att besvara reco! Och tack för fint omdöme! :)
  • 2020-03-04

Fredrik L skrev om Jonas Ackelman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Jonas sålde lägenheten innan visning. Alltid ett bra bemötande 👍 Läs mer
  • 2020-03-04

Emma W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Karin är alltid glad och trevlig! Hon får en att känna sig trygg och ser till så att man förstår allt innan man går vidare i nästa steg. Läs mer
  • 2020-02-29

Ulrika T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Vid köpet av bostadsrätt gick allt smidigt och proffsigt till samtidigt som mäklaren Karin var personlig och omtänksam Läs mer

Kyrkogatan 16, 745 31 Enköping