Alla kategorier Mäklare Uppsala Enköping Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Enköping

Svensk Fastighetsförmedling Enköping

Kyrkogatan 16, 745 31 Enköping — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Enköping!

Här i Enköping i Uppsala län finns massor av fina områden att bo i. Ska du sälja eller köpa ett boende här? Då ska du höra av dig till oss på Svensk fastighetsförmedlings kontor. Vi har koll på Enköping som stad och även om trakterna runt omkring.

Dessutom tillhör vi en av Sveriges ledande mäklarkedjor. Detta betyder att du som kund alltid kan vara säker på att få den bästa servicen. Vi har bred kompetens och kan guida dig genom hela mäklarkedjan, från värdering till slutlig affär.

Läs vad 172 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Enköping

• Daniel J

2019-02-22

Daniel J skrev om Dan Odeheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Sålt en enplansvilla 150kvm i landsbygd. Mäklaren var tydlig, rak och ingav förtroende.
    Vi fick en ”att göra-lista” av mäklaren vilken vi genomförde och försäljningen gick mycket snabbt. Slutpriset blev exakt det som mäklaren förutspådde. Läs mer
  • Anders T

2019-02-08

Anders T skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Proffsigt bemötande och aktiv i försäljningen. Kan varmt rekommendera Karin på Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
  • Diana B

2019-01-26

Diana B skrev om Dan Odeheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    2 rummare konkret påläst bra
    Trevlig Läs mer
  • 2019-01-26

Rolf E skrev om Dan Odeheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Bra bemötande. Lätt att kommunicera under säljningstidrn.Jättebra uppställning. "Raka rör
    Rolf Eriksson Läs mer
  • 2019-01-25

Wictoria P skrev om Dan Odeheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Jag har sålt mitt hus , väldigt proffsigt bemötande av mäklaren. Han uppfyllde mina förväntningar , jag är helt enkelt jätte nöjd . Läs mer
  • 2019-01-25

Daniel S skrev om Jonas Ackelman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Ett mycket proffsigt intryck. Nöjd med denna försäljning då Jonas lyssnade både på säljare och köpare. Läs mer
  • 2019-01-24

Gerd I skrev om Jonas Ackelman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Vi har köpt en bostadsrätt i Enköping. Mäklaren var trevlig och bra att prata med.
    Träffades och gick igenom köp och handlingar på ett bra sätt. Läs mer
  • 2019-01-24

Lars H skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Hej, Sålt villa på Gröngarn.
    Vi fick ett bra och rakt igenom proffsigt bemötande.
    Vi hade höga förväntningar inför försäljningen och allting infriades med råge.
    Allting, från början till slut levererades med stil och klass.

Stort tack Lars H Läs mer
    2019-01-24 Karin L svarar Lars H
    Tack för de fina orden! Ett bra samarbete och de bästa förutsättningarna brukar leda till bra resultat!
    Hoppas ni kommer att trivas bra i ert nya boende.

• 2019-01-22

Anna L skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Vi har sålt en villa i centrala Enköping!

Vi har fått ett bra och respektfullt bemötande av vår mäklare hela vägen från första kontakt till försäljning.
    Jag upplever mäklaren mycket kunnig och proffsig i sitt arbete, jag kände mig lugn och trygg under hela processen.

Att huset sen blev sålt i raketfart gjorde ju inte saken sämre,
    Vi kan verkligen rekommendera våran mäklare till andra.

Med vänlig hälsning Anna Lindblom Enköping Läs mer
    2019-01-23 Karin L svarar Anna L
    Tack Anna och Lars för den fina rekommendationen! Stort TACK för ert förtroende att jag har fått hjälpa er med försäljningen av ert fina hus, det har varit ett fint samarbete! Önskar er all lycka till med er fina nya botad.

• 2019-01-22

Kjell-Åke O skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Vi fick ett fint förtroende för Karin när vi sålde
    bostadsrätten på Hägnadsvägen 8.
    Vi kan varmt rekommendera henne.

Kjell-Åke Olsson Agneta Nilsson Läs mer
    2019-01-23 Karin L svarar Kjell-Åke O
    Tack så mycket Kjell-Åke och Agneta för den fina rekommendationen! Stort tack för ert förtroende att jag har fått hjälpa er med försäljningen av er bostad, det har varit ett fint samarbete!

• 2019-01-17

Rustem A skrev om Jonas Ackelman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Mycket nöjd! Tack för hjälpen!!!))) Läs mer
  • 2019-01-16

Sara E skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Vi har både köpt bostad och sålt bostad, Karin har vart helt fantastisk genom köp och försäljning. Noggrann, hjälpsam, tillgänglig, positiv och så trevlig. Ska vi sälja någon gång i framtiden är det Karin som får det uppdraget! Läs mer
    2019-01-17 Karin L svarar Sara E
    Tack snälla Sara och Arvid för den fina rekommendationen, det värmer.
    Jag hoppas ni kommer trivas bra i er fina nya bostad. Bästa hälsningar / Karin
  • 2019-01-11

Margareta K skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Jag ville hitta en annan bostadsrätt än den jag bott i i 30 år på grund av att den ligger på tredje våningen utan hiss. Karin förstod min belägenhet och lotsade mig till lägenheter efter mina önskemål. Jag fick goda råd om försäljningen av min lägenhet och har nu sålt den. Försäljningsförfarandet genomförde hon noggrant och sakligt.
    Jag är mycket tacksam över Karins omtänksamma hjälp och råd!
    Hon har varit mycket noga med att beskriva marknadens tillstånd och inte ingivit mig falska förhoppningar.
    Karin har ett personligt bemötande, som jag uppskattar. Det är lätt att prata med henne och hon bemödar sig att skapa ett fint förstroende.
    Margareta Källqvist Läs mer
    2019-01-12 Karin L svarar Margareta K
    Varmt tack Margareta! Wow, så fin rekommendation! Tack för att jag har fått hjälpa dig hittills. Jag hoppas jag kan hjälpa dig att finna en fin ny bostad åt dig! Bästa hälsningar / Karin
  • 2019-01-10

Karolin H skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Karin är en kompetent och trevlig mäklare som vi är väldigt nöjda med! Kan varmt rekommendera Karin! Läs mer
    2019-01-12 Karin L svarar Karolin H
    Hjärtliga tack Karolin! Fantastiskt roligt att få hjälpa dig! Ta hand om dig så ses vi vid tillträdet. Varma hälsningar Karin
  • 2018-12-19

Jimmy A skrev om Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Både köpt och sålt. Douglas jobbade mycket bra och hörde av sej ofta. Var aldrig några problem. 5 av 5 som mäklare! Läs mer
  • Anna-maria V

2018-12-19

Anna-maria V skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Att köpa en bostad är en av de största affärerna vi gör i livet och då är det extremt viktigt att allt runtomkring går rätt och korrekt till. Det är någon som säljer sitt hem och en annan som köper ett nytt.
    Karin skötte allt runt köpet mycket professionellt men också personligt och med stor respekt för både säljaren och mig som köpare. Och det blev så himla bra!
    Lycka till Karin och God Jul! Läs mer
    2018-12-19 Karin L svarar Anna-maria V
    Tack snälla Anna-Maria för att du tog dig tid att skriva så fint omdöme! Det värmer verkligen, TACK! God Jul till er och ett gott nytt år!
  • Kristoffer K

2018-12-15

Kristoffer K skrev om Jonas Ackelman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Vi sålde en lägenhet, Jonas bemötte oss väldigt bra och lyssnade på vad vi hade för önskemål osv. Läs mer
  • Lars G

2018-12-13

Lars G skrev om Dan Odeheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Har sålt en bostadsrätt och har fått ett utmärkt bemötande hela tiden.Jag fick lägenheten såld till det pris som jag hade förväntat.
    Proffsigt bemötande från början till slut. Läs mer
    2018-12-14 Dan O svarar Lars G
    Hej Lars! Tack för din recorekomendation. Jag ber att få tacka för förtroendet och önskar dig en riktigt trevlig helg!
  • 2018-12-13

Max A skrev om Jonas Ackelman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Sålt lägenhet centralt i Enköping.

mycket bra bemötande, uppfyllde alla förväntningar.

säker, professionell, trevlig.

stark rekommendation. Läs mer
  • 2018-12-03

Linn L skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Sålde vår bostadsrätt, en lägenhet, där snabba puckar krävdes för att få det genomfört innan årets slut. Karin hjälpte mer än gärna till med sitt proffsiga engagemang; gav tips och råd om hantverkare, höll oss alltid uppdaterade, var positiv och personlig i sitt bemötande mot oss. Vi är mer än nöjda över att ha valt Karin som mäklare vid försäljning av vår bostad! Läs mer
    2018-12-04 Karin L svarar Linn L
    Hjärtligt tack! Vilken fin rekommendation. Det har varit superroligt att få hjälpa er. Ta hand om er och jag önskar er en fin jul så ses vi vid tillträdet.
    Varma hälsningar Karin
  • Anton H

2018-12-03

Anton H skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Jag och min sambo träffade Karin för att hon sålde ett objekt som vi var intresserade av. Direkt vid första mötet så kände vi ett stort förtroende men framförallt en trygghet till Karin och vi bestämde oss direkt för att hon skulle få förtroendet att sälja vår bostad.

Kort därefter så gör vi klart köpet av bostaden som vi var intresserade av och allt gick supersmidigt och vi fick vårt drömboende.
    Därefter så öppnar vi upp försäljningen av vår bostadsrätt och en vecka senare så är vår lägenhet såld och vi blev supernöjda med affären, allt gick så smidigt!

Vår känsla var att alla parter i båda affärerna gick därifrån nöjda och glada.

Vi rekommenderar verkligen Karin till er som vill ha en kunnig, seriös, ambitiös och trygg mäklare.

//Anton och Jenny Läs mer
    2018-12-03 Karin L svarar Anton H
    Hjärtliga tack Anton & Jenny! Vilken fin rekommendation. Det har varit superroligt att få hjälpa er. Ta hand om er och ha en fin jul så ses vi när det är dags för tillträdet. Varma hälsningar Karin
  • 2018-12-01

Lennart G skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Sålt villa.
    Allt sköttes helt perfekt eller helt enkelt alldeles lysande.
    En alldeles utmärkt mäklare med mycket trevligt bemötande och samtidigt mycket ambitiös. Läs mer
    2018-12-03 Karin L svarar Lennart G
    Hjärtliga tack Lennart & Anita! Fantastiskt roligt att få hjälpa er! Ta hand om er och ha en fin jul så ses vi när det är dags för tillträdet. Varma hälsningar Karin
  • 2018-11-30

Anna-Karin R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Vi har haft Karin som mäklare både vid försäljning och köp. Det har känts väldigt tryggt! Karin är engagerad och kunnig! Läs mer
  • 2018-11-23

Martin K skrev om Dan Odeheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Sålde en bostadsrätt och valde att anlita Dan Odeheim som mäklare. Dan skötte försäljningen exemplariskt och är både professionell och uppvisar ett stort engagemang i det arbete han utför. Kan varmt rekommendera Dan för framtida försäljningar. Läs mer
  • 2018-11-18

Eva J skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Jag har sålt mitt hus med hjälp av Karin och är super nöjd! Hon är proffsig, kunnig, trevlig och engagerad! Rekomenderar henne varmt. Läs mer
    2018-11-19 Karin L svarar Eva J
    Tack Eva för den fina rekommendationen!Tack för ditt förtroende att jag har fått hjälpa dig med din försäljningen av din bostad, det har varit ett fint samarbete!
    Får önska dig ett stort lycka till i jakten på ditt nya boende. Bästa hälsningar / Karin
  • 2018-11-18

Susanna W skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Redan vid första mötet med Karin så kändes allt rätt! Hon var en klippa med allt gällande försäljning av vårt radhus och var närvarande när än vi behövde. Glad, social och lättsam! Vi rekommenderar starkt att ni väljer Karin till er nästa mäklare. Läs mer
    2018-11-19 Karin L svarar Susanna W
    Hjärtliga tack Susanna! Varma grattis till en jätte fin lägenhet som jag är övertygad om att ni kommer trivas i! Vi ses på tillträdet. Varmt välkommen. Bästa hälsningar / Karin
  • Jesper P

2018-11-16

Jesper P skrev om Jonas Ackelman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Sålde en 2a på 53kvm, fick en bra bemötande av Jonas som förklarade hur allting skulle gå tillväga och vilken plan vi hade inför försäljningen. Allting gick enligt planerna så är väldigt nöjd! Läs mer
  • 2018-11-08

Tommy L skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Sålde ett radhus på ett enkelt och smidigt sätt genom en skicklig, positiv och förtjusande mäklare som heter Karin på Svens Fast. i
    Enköping.
    Mäklaren var från första stund omtyckt av oss och vi trodde inte att det fanns sådana trevliga mäklare eftersom vi träffat en del av dem med dålig attityd.

Önskar att flera kunder får möjlighet att träffa denna sympatiska mäklaren för en lyckad försäljning/ köp. Läs mer
    2018-11-08 Karin L svarar Tommy L
    Hjärtliga tack Tommy & Anneli! Det har varit fantastiskt roligt att få hjälpa er med att få sälja ert fina boende. Varma hälsningar Karin
  • 2018-10-31

Jennifer F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Jonas är en otroligt engagerad, tydlig, professionell och personlig mäklare! Han gjorde ett utmärkt jobb vid försäljning av vår lägenhet på 3 rok. Lägenheten hade legat ute som läge+ i något år och Jonas har alltid varit väldigt lätt att få tag på och hela tiden uppdaterat oss om vad som hänt under hela resans gång. Vi är väldigt nöjda och våra förhoppningar har hela tiden blivit överträffade. Läs mer
  • 2018-10-30

Rolf E skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Vi har sålt vår bostadrättslägenhet och Karin hjälpte oss med värdefull information både före och efter samt under tiden med visningarna.
    Gav oss hela tiden återkopplingar via telefon och mail om vad som skedde.
    Kännde oss väldigt trygga med henne.Våra förväntningar blev besannade.
    Vi kan ärligt rekomendera Karin! Läs mer
    2018-10-31 Karin L svarar Rolf E
    Varmt TACK för den fina rekommendationen och för förtroendet att sälja er fina lägenhet! Hoppas ni kommer trivas i er nya bostad.
    Bästa hälsningar / Karin Lindberg
  • Jesper K

2018-10-25

Jesper K skrev om Dan Odeheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Dan är en duktig mäklare som arbetar hårt och med bra återkoppling under försäljningsprocessen. Kan rekommenderas! Läs mer
  • Ihab S

2018-10-06

Ihab S skrev om Dan Odeheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Vi både köpt och sålde med Dan.
    Vi är super nöjda . Han var proffsig och välldigt duktig och jobbar för både säljare och köpare , trevligt bemötande genom hela processen . Vi rekommenderar verkligen Dan . Läs mer
  • Åsa B

2018-10-05

Åsa B skrev om Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Har såld vår bostadsrätt på 3 rum och kök. Ett glatt, varmt och proffetionellt bemötande av högsta kvalite, vi ville få den såld snabbt och att mäklaren var tillgänglig och engagerad, och snabbt gick det! Kände att man skulle vara mäklarens enda kund och det är ett stort ! Mycket bra och rekommenderar er fastighetsbyrå och mäkklaren alla gånger. Stor eloge till vår mäklare Douglas Horvath Läs mer
    2018-10-05 Douglas H svarar Åsa B
    Tack Åsa för en fin och utförlig rekommendation, och tack för att jag fick det stora förtroendet att förmedla eran lägenhet.
    Det betyder mycket för mig att ni har känt er trygga och nöjda.
    Mvh Douglas Horvath
  • Peter G

2018-09-27

Peter G skrev om Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Hägnadsvägen 8
    Kontakt endast via mobil för Hägnadsvägen och varit väldigt nöjd med mäklaren som har gjort ett bra jobb dels gjort lite extra när man har lite visningar utöver planering och varit trevlig vid kontakt med säljare men jag har haft mycket kontakt detta år med Svensk Fast. och är mycket nöjd med alla mäklare. Läs mer
  • 2018-09-22

Peter W skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Vi har sålt vår bostadsrätt med hjälp av en underbar mäklare nämligen Karin Lindberg Svenk fastighetsförmedling som har tagit hand om allt Läs mer
    2018-09-23 Karin L svarar Peter W
    Vilken fin rekommendation Peter! Tusen tack för att du tar dig tid att lämna feedback, det betyder mycket! Jag är glad att ni kände förtroende för mig. Mvh / Karin
  • Agnes Berta Carina N

2018-09-17

Agnes Berta Carina N skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Vi har sålt en sommarstuga / hus, vår mäklare heter Karin Lindberg och kändes som en bra kompis på en gång. Hon kunde snabbt läsa av vad vi tyckte och önskade
    Ställde upp och hjälpte oss inför visningar, samt ordnade extra visning för dom spekulanter som inte kunde på visningstiden. Vi är mycket nöjda med hennes insats hon är mycket lätt att prata med och känns väldigt ärlig . Läs mer
    2018-09-17 Karin L svarar Agnes Berta Carina N
    Tack snälla Carina och Sören för att ni gav mig förtroende att sälja ert smultronställe. Stort tack för att ni tog er tid att skriva så fint omdöme. Mvh / Karin Lindberg
  • 2018-09-11

Krister J skrev om Karolin Özel en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Kass mäklare som skiter i köpare och bara bryr sig om sin provision Läs mer
    2018-09-12 Karolin Ö svarar Krister J
    Hej Krister,

Jag förstår att du är besviken. Men eftersom det är säljaren själv som bestämmer om han vill sälja, till vem han vill sälja och när han vill sälja så är det inte upp till mig som mäklare att fatta det beslutet. I detta fall så valde säljaren att acceptera ett bud och avsluta försäljningen innan inplanerad omvisning trots vetskap om att ni var flera fortsatt intresserade efter söndagsvisningen samt anmälda till kvällsvisningen på onsdagen.

Lycka till i fortsatt letande!

2018-09-12 Krister J svarar Karolin Ö
    Hej Karolin,
    Jag invänder mot ditt sätt att driva processen där du undanhöll för köparna att budgivningen startat; 1. Inte informera oss som anmält vårt intresse, genom att delta i visningen samt konfirmerat på din fråga efter visningen att vi fortsatt vill delta i köpprocessen, att budgivningen har startat. 2. Inte uppdaterat objektets hemsida på internet att budgivningen har startat.
    2018-09-13 Karolin Ö svarar Krister J
    Hej igen,
    Som jag nämner i texten ovan så är det säljaren som styr försäljningsprocessen inom lagens råmärken, vilket så har skett i detta fall.
    För ytterligare förtydligande vänligen kontakta undertecknad registrerad fastighetsmäklare direkt.

Karolin Özel
    karolin.ozel@svenskfast.se
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • 2018-09-10

Bo S skrev om Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Jag har sålt en 1.5 rums bostadsrätt i Enköping, en för mig ovan situation. I samband med försäljningen anlitade jag Douglas Horvath som på ett energiskt, noggrant och på alla sätt serviceinriktat sätt hanterat alla delar av försäljningsprocessen. Han har uppträtt sjysst och vänligt under hela arbetet och positivt infriat mina förväntningar på mäklare för att genomföra försäljningen. Läs mer
    2018-09-11 Douglas H svarar Bo S
    Jag tackar ödmjukast för reco och att jag fick förtroendet att sköta förmedlingen av din bostad.
    Douglas H gillar detta
  • 2018-09-05

Kristine I skrev om Karolin Özel en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Vid försäljningen av min bostadsrätt valde jag Svensk Fastighetsförmedling och mäklare Karolin Özel. Säljprocessen har varit komplicerad på flera sätt: bl a startades en budgivning med köpare som inte hade något lånelöfte och som sedan backade från sina respektive bud varefter en ny budgivning startade och sen följde en del annat krångel. Karolin har under hela den här tiden på ett robust och förtroendeingivande sätt både stöttat och guidat mig att ta beslut som jag känner mig mycket nöjd med. Jag upplever att Karolin är oerhört professionell i sitt arbete - kunnig, opartisk med stor empatisk förmåga. Dessutom besitter hon pedagogisk skicklighet då hon på ett begriplig sätt kan beskriva både innehållet i komplicerade avtalstexter och konsekvenser vid försäljning och köp av fastigheter. De förväntningar jag hade när jag kontaktade Svensk Fastighetsförmedling och Karolin Özel har infriats med råge. Jag ger Karolin de bästa rekommendationer. Läs mer
    2018-09-06 Karolin Ö svarar Kristine I
    Vilken fin rekommendation Kristine! Tusen tack för att du tar dig tid att lämna feedback, det betyder mycket! Jag är glad att ni kände förtroende även fast det blev lite stökigt på vägen.
  • Ulrika V

2018-08-31

Ulrika V skrev om Karolin Özel en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Mäklaren trevlig, engagerad, bra att diskutera med. Det blev en snabb försäljning av min 3:a, så det var snabba puckar och snabba beslut. Läs mer
    2018-09-05 Karolin Ö svarar Ulrika V
    Tack Ulrika! Jag blir jätteglad att höra att du är nöjd! Hoppas att ni trivs bra i huset!

• Ann-Marie H

2018-08-31

Ann-Marie H skrev om Karolin Özel en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Köpt Br tre rum på Vårfrug 9 B Enköpimg.
    Vi blev mycket bra bemötta av mäklaren, som är intresserad, glad och positiv,
    Hon motsvarade mina förväntningar och kom med bra idéer till ev förändringar i lgh.
    Det var en rolig upplevelse och vi är mycket nöjda, Läs mer
    2018-09-05 Karolin Ö svarar Ann-Marie H
    Tack Ann-Marie för att du tog dig tiden att skriva ett så fint omdöme!
    Jag ser fram emot att få se vad ni kommer att göra med bostaden.
    2018-11-05 Ann-Marie H svarar Karolin Ö
    Nu är min BR såld och jag tackar Karolin för hennes uthållighet.
    Hon är en toppenmäklare, och mycket kunnig i sitt yrke, dessutom alltid positiv och glad.
    Jag har ringt och sms:at i tid och otid, och hon har all tid tagit sig tid med mig.
    Hon har ett personligt engagemang och det kändes tryggt.
    Jag kan varmt rekommendera henne.
    2018-11-05 Karolin Ö svarar Ann-Marie H
    Tack än en gång Ann-Marie för förtroendet, tålamodet och visad uppskattning!
    Det har varit ett nöje att få hjälpa till med ert byte av bostad. Ni har varit exemplariska säljare och det var varit en nöje att få visa er superfina bostad (även om det blev många gånger :).
    Hoppas ni ska trivas lika bra i er nya fina trea!

PS.Tack för blommorna!
    /Karolin
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • 2018-08-29

Mats H skrev om Dan Odeheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Dan är trevlig och kunnig, rak och uppriktig. Jobbade envist på i ett tufft marknadsläge, vilket till slut ledde till en bra försäljning av mitt hus. Jag rekommenderar honom gärna till den som går i husförsäljningstankar...! Läs mer
  • 2018-08-19

Lotta W skrev om Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Douglas Horvath hjälpte oss sälja vårt parhus och skötte allt till högsta belåtenhet! Vi är väldigt nöjda och rekommenderar varmt honom och Svensk Fadtighetsförmedling Enköping. Läs mer
    Douglas H gillar detta
  • 2018-08-18

Niklas M skrev om Dan Odeheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Vi sålde vår villa på ca 200 kvm med pool. Vi träffade flera mäklare och kände att Dan ingav ett bra förtroende och hade hög kompetens. Hans priside stämde också överens med vårt önskemål vilket också var rätt då huset såldes en vecka efter att annonsen hade publicerats. Dan har en positiv energi och är engagerad. Han svarar snabbt på frågor och är tillgänglig. Vi är super nöjda och kan rekommendera Dan som mäklare. Läs mer
  • 2018-08-14

Staffan O skrev om Karolin Özel en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Bra bemötande. Tydlighet och ordning. Tryggt helt enkelt. Stor kunnighet om marknaden och vilja till så bra affär som möjligt. Läs mer
    2018-08-27 Karolin Ö svarar Staffan O
    Tack Staffan för de fina orden och för att jag fick förtroendet att förmedla er försäljning igen. Ni har än en gång varit exemplariska säljare och bidragit till ännu en lyckad försäljning. Hoppas ni ska trivas i ert nya fina hus!
    Hälsa Malin och familjen!

• Marie M

2018-08-13

Marie M skrev om Dan Odeheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Vi har sålt vår villa.
    Dan tog väl hand om oss, var intresserad att hjälpa och återkopplade snabbt.
    Jag hade stora förväntningar och jag tycker att Dan levde upp till dom.

Nu hann vi inte ha en "vanlig" visning då köparna själva hörde av sig och ville komma på visning, då var det en annan mäklare som tog hand om det och som i sin tur gjorde ett kanon jobb och slutförde affären, där av är kan vi inte lämna ett helt omdöme utan bara på det vi upplevt, och det har funkat toppen! Läs mer
    2018-08-13 Dan O svarar Marie M
    Hej Marie!
    Tack för omdömet! Och att ni tog er tiden att besvara Recon!.
  • 2018-08-11

Polychronis P skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Karin är en mycket omtänksam mäklare.synt att hon kom för sent i försäljningen av min bostadsrätts lgh.Jag vill gärna rekommendera henne som mäklare men gärna som egen.Tack för din engangemang.poly Polychronopoulos. Läs mer
    2018-08-16 Karin L svarar Polychronis P
    Tack Poly för att du tog dig tid att skriva ett så fint omdöme! Hoppas ni kommer att trivas i ert nya boende. Mvh / Karin
  • 2018-07-17

Oscar S skrev om Dan Odeheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Vi har använt Dan som mäklare i 2 år i rad. Han levde upp till våra föväntningar & levererade de han skulle. Vi är jätte nöjd 👍 Läs mer
  • 2018-07-16

Anna A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Trevlig, lyssnar, ger tydlig och bra information. Läs mer
  • 2018-07-15

Jonas E skrev om Karolin Özel en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Det har fungerat mycket bra att få bostaden såld. Mäklaren har skött sig mycket bra även om hon upplevdes som ”gåpåig” ibörjan. Läs mer
    2018-08-14 Karolin Ö svarar Jonas E
    Hej Jonas,
    Tack för att du tog dig tid att skriva ett så fint omdöme!

Kyrkogatan 16, 745 31 Enköping