Svensk Fastighetsförmedling Enköping

Svensk Fastighetsförmedling Enköping

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Enköping!

Här i Enköping i Uppsala län finns massor av fina områden att bo i. Ska du sälja eller köpa ett boende här? Då ska du höra av dig till oss på Svensk fastighetsförmedlings kontor. Vi har koll på Enköping som stad och även om trakterna runt omkring.

Dessutom tillhör vi en av Sveriges ledande mäklarkedjor. Detta betyder att du som kund alltid kan vara säker på att få den bästa servicen. Vi har bred kompetens och kan guida dig genom hela mäklarkedjan, från värdering till slutlig affär.

Läs vad 576 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Enköping 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Adrian Tangen Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    2022-01-20 Verifierad kund
    Gott bemötande, förtroendeingivande, kompetent, serviceminded, flexibel.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Adrian Tangen Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    2022-01-19 Verifierad kund
    vi blev bra bemötta och är helt nöjda med adrian
  • sålde sitt hus med hjälp av Adrian Tangen Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    2022-01-01 Verifierad kund
    Lugn tydlig och förstående..………………………………………………………………..
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Ackelman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    2021-12-30 Verifierad kund
    Professionell och kunnig mäklare med trevligt bemötande.
    2021-12-07 Verifierad kund
    Bra bemötande, viss brist i detaljkunskap om objektet som såldes
    • Enögla
    2021-12-06 Verifierad kund
    Otroligt trevlig och väldigt väldigt kunnig! Kände direkt att det skulle bli en trygg, smidig och snabb affär.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    • Haga
    2021-12-06 Verifierad kund
    Douglas är otroligt trevlig, kunnig och hjälpsam.

Han får en att känna sig som att man är den enda han har kontakt med.
    Då han är väldigt snabb på att svara, tydlig i sitt jobb och hjälper en direkt om man behöver det.

Jag kommer att vilja ha Douglas hjälp med sälj och köp för många många år framåt.

Andra bostaden han har sålt åt mig och överträffar alltid mina förväntningar.

Tack Douglas!
  • Åke J
    • Enögla
    2021-12-04 Verifierad kund
    Det är så här man vill bli bemött… det finns mäklare och det finns mäklare…
    Allt fungerade perfekt Jonas är mycket professionell och ger ett gott förtroende
    • Galgvreten
    2021-12-03 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande.
    Lyssnade på våra önskemål men kom även med bra förslag.
    Allt gick mycket professionellt till.
    Skulle inte tveka att anlita samma mäklare igen.
    2021-11-29 Verifierad kund
    Redan från start fick vi högt förtroende för Adrian. Han är dessutom mkt ambitiös och kunnig trots att han inte varit så länge i branschen, sånt är proffsigt!

Adrian har även fått vårt förtroende att sälja vår villa på Korsängen och det beror ju främst på att vi upplever honom som så bra, påläst och jättetrevlig!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Ackelman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    2021-11-16 Verifierad kund
    Grym mäklare som håller vad han lovar!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    • Grillby
    2021-11-13 Verifierad kund
    Bra upplevelse och mycket trofast mäklare
    • Grillby
    2021-11-13 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande, jobbar snabbt och effektivt, riktigt bra säljare!
    Jonas levererade 👍
    Bekymmerfritt och smidigt.
    Starka rekommendationer.
    2021-11-11 Verifierad kund
    Trevligt bemötande! Levde upp till våra förväntningar helt klart. Inget att klaga på.
    2021-11-11 Verifierad kund
    Bästa Mäklaren i landet, Överträffade alla våra höga förväntningar!
    • Galgvreten
    2021-11-11 Verifierad kund
    Supertrevlig mäklare med ett proffesionellt bemötande. Han var tillgänglig och svarade på våra frågor, såväl på visningen som efter när frågorna dök upp i efterhand.
    Då visningstiden inte passade oss var han tillmötesgående och gav oss möjligheten att komma på en annan tid. Vi är väldigt nöjda med Adrian och kommer rekommendera honom till våra nära och kära, samt veta vilken mäklare vi vill ha den dagen det blir aktuellt för oss! Tack!
  • köpte en tomt med hjälp av Jonas Ackelman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    2021-11-10 Verifierad kund
    Väldigt nöjd med Jonas Ackelman, mycket proffsig och kunnig, rekommenderar!
    2021-11-06 Verifierad kund
    Trevlig och tillmötesgående mäklare. Påläst och kändes redo trots att jag fick en tidigarelagd visning.
  • sålde sitt hus med hjälp av Jonas Ackelman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    2021-11-05 Verifierad kund
    Trevlig sålde huset på ca 2månader
    Kan varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling min mamma vill också ha Svensk Fastighetsförmedling när hon skall sälja sin 4a som ligger i centrala Enköping.
    2021-11-04 Verifierad kund
    Rak och tydlig. Fick hela processen att flyta på snabbt och smidigt.
    2021-11-03 Verifierad kund
    Jag är mycket nöjd med Jonas Ackelman som mäklare. Han är seriös och mycket kunnig!
    När jag behöver en mäklare igen nästa gång så är det ingen tvekan om vem jag kontaktar först!
    2021-10-31 Verifierad kund
    Bra trevligt bemötande, intresserad och mycket engagerad. Kunnig och informativ. Slutförde försäljning av lägenheten på ett utmärkt sätt.
    2021-10-29 Verifierad kund
    Trevlig, tillgänglig och kunnig
    • Lillsidan
    2021-10-21 Verifierad kund
    Allt var superbra från första träff till kontraktskrivning 👍👍😀
  • köpte sitt hus med hjälp av Jonas Ackelman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    • Lillsidan
    2021-10-20 Verifierad kund
    Trevligt bemötande samt lyhörd, snabb återkoppling på frågor.
  • köpte sin stuga med hjälp av Adrian Tangen Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    2021-10-13 Verifierad kund
    Blev trevligt bemött.
    Han skötte köpet smidigt och var hjälpsam.
  • sålde sin stuga med hjälp av Adrian Tangen Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    2021-10-11 Verifierad kund
    Trevlig, kompetent, duktig på att värdera, serviceinriktad. Lätt att få tag i.
    2021-10-08 Verifierad kund
    Adrian var mycket professionell, flexibel och lätt att få kontakt med. Han gav oss lagom med utrymme på visningen och lät oss granska i våran egen takt.
  • köpte sitt hus med hjälp av Adrian Tangen Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    • Örsundsbro
    2021-10-07 Verifierad kund
    Mycket bra och trevlig. Informativ och förstående. Alltid tillgänglig och kunde svara på frågor.
    2021-10-06 Verifierad kund
    Han var bra bemötande och förklarar informationen tydligt
    2021-10-06 Verifierad kund
    Bra kommunikation som gav råd längs vägen. Väldigt bra att ha att göra med, kan starkt rekommenderas!
    • Lillkyrka
    2021-10-06 Verifierad kund
    Vill du ha en super trevlig mäklare som bryr sig om både säljaren och köparen är han helt rätt val. Rekommenderar starkt!
    • Lillkyrka
    2021-10-06 Verifierad kund
    Vi är så nöjda med Adrian som mäklare, toppen bemötande från start!
    Positiv, tillmötesgående, engagerad och svarade på alla frågor vi hade under hela processen (vilket var många!), rak och ärlig vilket passar oss väldigt bra.
  • köpte sitt hus med hjälp av Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    • Örsundsbro
    2021-10-06 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande. Driven och korrekt. Kan varmt rekommenderas.
    2021-09-30 Verifierad kund
    Oerhört trevlig och driven mäklare.
    2021-09-28 Verifierad kund
    Allt gick snabbt och smidigt, trevligt bemötande och behjälplig
    2021-09-27 Verifierad kund
    Bra bemötande, snabb hantering av olika önskemål,.
    2021-09-20 Verifierad kund
    * Jag blev bra bemött
    * Jag förväntade mig mer action
    * Kommunikationen har inte varit den bästa. Har fått veta information i sista sekunden.
    2021-09-18 Verifierad kund
    Jag upplevde en bra bemötande. med respekt och förståelse.
    2021-09-13 Verifierad kund
    Fick ett förväntat gott och professionellt bemötande.
    Det gick snabbt från ord till handling med fotografering och publicering. Bra info inför och efter visningar och föredömligt snabbt avslut.
    2021-09-10 Verifierad kund
    Grym grym. Proffsigt stilig snäll go. Mysig
    2021-09-01 Verifierad kund
    Vi gav ett tidigt bud till säljarna, men dem hade inte hittat något själva än. Men Douglas ringde oss direkt när det var dags och löste allt super smidigt och snabbt. Så för vår del så vart vi supernöjda eftersom denna bostad var vårat första alternativ och att det kan tyckas som en självklarhet att mäklaren återkommer till potentiella kunder, men eftersom vi gav bud innan visning och istället för att krångla för både oss och säljaren så löstes detta perfekt innan visning. Alla nöjda och glada.
    2021-08-30 Verifierad kund
    Vi blev mycket trevligt bemötta av Jonas,vi fickdom svar vi frågade efter han ordnade oxå vissa krav som vi hade så vi har inget och klaga på!
    2021-08-30 Verifierad kund
    Återigen levererar på ett proffsigt sätt som mer än väl mött våra förväntningar.
    2021-08-28 Verifierad kund
    Jonas är jättetrevlig och kunde svara på de frågor vi hade. Vi är jättenöjda med det bemötande vi fått.
  • Nataliya B
    2021-08-23 Verifierad kund
    Han är bäst.Jag är så glad,vad jag trafat exakt honnom,han hjälp jätte mycket mig.
  • Jonas W
    sålde sitt hus med hjälp av Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    2021-08-12 Verifierad kund
    Bra bemötande, fått mycket hjälp med både köp och försäljning.
    2021-07-24 Verifierad kund
    Adrian är en mycket skicklig mäklare , jag hade ett gott förtroende och jag kände mig trygg att han skulle fixa de här .
    Så jag kan verkligen rekommendera honom .
    Jag önskar all lycka i framtiden
    2021-07-22 Verifierad kund
    Mycket trevlig uppförande, sakkunnig, tydlig, ordningsam, hjälpsam.