Alla kategorier Mäklare Uppsala Enköping Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Enköping

Svensk Fastighetsförmedling Enköping

Kyrkogatan 16, 745 31 Enköping — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Enköping!

Här i Enköping i Uppsala län finns massor av fina områden att bo i. Ska du sälja eller köpa ett boende här? Då ska du höra av dig till oss på Svensk fastighetsförmedlings kontor. Vi har koll på Enköping som stad och även om trakterna runt omkring.

Dessutom tillhör vi en av Sveriges ledande mäklarkedjor. Detta betyder att du som kund alltid kan vara säker på att få den bästa servicen. Vi har bred kompetens och kan guida dig genom hela mäklarkedjan, från värdering till slutlig affär.

Läs vad 190 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Enköping

• 2019-07-05

Lena N skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Jag har sålt en bostadsrätt. Karin har varit proffsig under hels denna resa. Glad och positiv och supertrevligt bemötande. Tack Karin vi ses i september😊 Läs mer
    2019-07-06 Karin L svarar Lena N
    Tack snälla Lena för din fina rekommendation, det värmer! Ha en fin sommar så ses vi när det är dags för tillträdet. Bästa hälsningar / Karin
  • 2019-07-01

Doris A skrev om Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Vi har sålt en bostadsrätt i Enköping. Mäklaren bemötte oss på ett väldigt proffesionellt och bra sätt. Förväntningarna var en snabb försäljning vilket det blev. Allt var väldigt bra . Blev uppdaterade hela tiden .Douglas Horwart varen glad , positiv,noggrann o jättetrevlig mäklare. Kan rekommenderas till andra. MVH Doris Asp o Bo Isaksson Läs mer
  • 2019-06-29

Ewa-Lena S skrev om Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Vi har sålt en lägenhet med hjälp av Douglas. Vi fick det pris vi satt som mål! Läs mer
  • 2019-06-28

Gilbert E skrev om Jonas Ackelman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Upprättat ett köpekontrakt för en villa

Räddades i ett problematiskt läge där jag hade behov av att upprätta ett köpekontrakt inom 2 timmar.
    Hade ju egentligen inga stora förhoppningar att det var genomförbart så mina förväntningar överträffades med råge.
    Ett mycket trevligt bemötande och smått otroligt att mitt problem gick att lösa så snabbt (att det tog 2 timmar berodde på att jag behövde 1 timmar för att samla alla berörda parter, annars hade det nog gått på 1 timma).

Jag är mycket nöjd med det arbete Svensk Fastighetsförmedling utfört för min räkning Läs mer
  • Rolf N

2019-06-27

Rolf N skrev om Dan Odeheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Mycket professionell hantering av hela processen från värdering till kontraktsskrivning. Läs mer
  • 2019-06-26

Jimmie R skrev om Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Sålde min bostad med Douglas och allt gick superbra. Väldigt proffsigt och trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-06-25

Helena B skrev om Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Min mäklare som sålde min bostadsrätt var väldigt engagerad och tillmötesgående vilket gjorde att jag kunde sälja snabbt och smidigt och till önskat pris. Han levde absolut upp till förväntningarna. Jag är supernöjd! Läs mer
  • Anton N

2019-06-24

Anton N skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Har sålt en bostadsrätt på 68kvm, fick ett superbra bemötande från Mäklaren och hon löste en snabb och smidig försäljning!
    Bra återkoppling under hela processen vilket jag värderar högt. Läs mer
    2019-06-24 Karin L svarar Anton N
    Tack snälla Anton för att du skrivit så fint omdöme, det värmer. Önskar dig en fin sommar och att du kommer trivas bra i ert nya boende. Bästa hälsningar / Karin
  • 2019-06-20

Henrik J skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Bra service, trevligt bemötande och kompetent genomförande. Läs mer
    2019-06-20 Karin L svarar Henrik J
    Tack så mycket Henrik och Linda! Det har varit ett bra samarbete tillsammans med er i samband med försäljning av ert trivsamma hus i Fanna. Önskar er en härlig midsommar, så ses vi till tillträdet av ert fina nya hus. Bästa hälsningar / Karin
  • 2019-06-19

Samir S skrev om Dan Odeheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Thanks for everthing and for the effort to sell my appartment Läs mer
  • Joanna P

2019-05-16

Joanna P skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Har köpt ett hus och sålt ett hus. Snabb service och en total tillgänglighet och närvaro av mäklaren. Vi har blivit bemötta med stort engagemang där mäklaren har gjort sitt yttersta för att tillgodose oss med en bra marknadsföring och försäljning Läs mer
    2019-06-17 Karin L svarar Joanna P
    Tack snälla Joanna & Janne för förtroendet att sälja ert fantastiska hus. Önskar er en fin sommar! Bästa hälsningar / Karin
  • 2019-05-10

Anette F skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Karin Lindberg gav oss ett mycket proffsigt, varmt och personligt bemötande genom hela affären.

Stugan på Märsön blev såld i rekordfart och vi är supernöjda. Stort tack Karin! Läs mer
    2019-05-10 Karin L svarar Anette F
    Tack så mycket Anette för fina ord och för ett fint samarbete. Försäljningen av ert smultronställe gick i raketfart :) hoppas våra vägar möts igen! Bästa hälsningar / Karin
  • MARIE R

2019-05-07

MARIE R skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Jag anlitade Karin Lindberg då hon visade ett varmt, ärligt och tryggt intryck. Och alla intryck besannades, jag är jätte nöjd från början till slut. Mycket tillmötesgående! 👌 Läs mer
    2019-06-17 Karin L svarar MARIE R
    Tack snälla Marie för förtroendet att sälja din fina lägenhet. Hoppas du kommer trivas bra dit du flyttar. Önskar dig en fin sommar! Bästa hälsningar / Karin
  • 2019-04-21

Ulla-Britt H skrev om Jonas Ackelman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Har sålt en lägenhet. Blev mycket väl bemött av mäklaren. Har goda erfarenheter sedan tidigare av mäklaren. Läs mer
  • Roland U

2019-04-13

Roland U skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Vi har sålt en fritidsfastighet i Tillinge Kroklösa.
    Karin Lindberg var mycket proffsig och allt fungerade väldigt bra. Snabbt avslut och bra betalt... Läs mer
    2019-04-25 Karin L svarar Roland U
    Tack snälla Roland & Ann för ert förtroende att sälja er fina oas. Tack för fina ord det värmer. Bästa hälsningar / Karin
  • CHRISTER R

2019-04-08

CHRISTER R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Vi har sålt vår villa och köpt en brf.lägenhet genom Karin Lindberg. Upplever Karin som mycket kunnig, seriös, tydlig och inte att förglömma hennes personlighet. Vi kan varmt rekommendera Karin Lindberg på Svenska Fastighetsförmedling! Läs mer
  • 2019-04-08

Anja Maria L skrev om Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    försäljning av lägenhet, vänligt och omtänksamt bemötande,
    dålig uppslutning på visningarna men mäklaren kämpade på, det blev bra tillslut, mycket nöjd! Läs mer
    2019-04-25 Douglas H svarar Anja Maria L
    Stort tack Anja för att du gav mig förtroendet att sälja din lägenhet
  • 2019-04-05

Mälarbygden Socialt Arbete Ab skrev om Dan Odeheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Vi är mycket nöjda med kontakten med Dan. Han återkopplade fort och höll oss uppdaterade. Läs mer
  • 2019-04-05

Peter A skrev om Dan Odeheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Under min pågående försäljning av min bostad Bovieran i Enköping har jag alltid blivit professionellt bemött och fått hjälp och råd.
    Jag kan helt och hållet rekommendera Svensk Fastighetsförmedling och mäklare Dan Odeheim till bostadsköpare/säljare. Läs mer
  • INGER S

2019-04-02

INGER S skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Karin har hjälpt med min försäljning av mitt hus. Hon är duktig och entusiastisk försäljare.
    Jag är en nöjd kund.
    Inger Svensk Läs mer
    2019-04-25 Karin L svarar INGER S
    Tack snälla Inger! Tack för förtroende och för ett fint samarbete. Vi syns när det är dags för tillträdet av ert nya fina hus. Bästa hälsningar / Karin
  • 2019-03-31

Kristoffer G skrev om Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Vi sålde en fyra i Enköping och är helnöjda med hjälpen vi fick av Douglas på Svensk Fastighetsförmedling. Han gav oss utförlig information under hela processen, svarade direkt på frågor eller synpunkter oavsett tidpunkt, och skötte hela försäljningen på ett jättebra sätt. Läs mer
  • 2019-03-30

Håkan E skrev om Dan Odeheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Köpt och även sålt bostadsrätt. Bemötandet från mäklaren var mycket bra. Tydliga förklaringar vad som gäller, enkelt att ställa frågor. Bra återkoppling under affärens gång. Vi är mycket nöjda. Håkan o Monica Eriksson Läs mer
  • 2019-03-29

Pontus L skrev om Jonas Ackelman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Proffsigt bemötande från första möte till påskrivet kontrakt! Läs mer
  • 2019-03-27

Olof O skrev om Dan Odeheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Från första kontakt till kontrakt på skrivet samt dom kunskaper vi har fått ta del av
    under resans gång! Betyg!
    Det bästa omtanke, service, information
    MYCKE NÖJDA, ETT STORT TACK!
    Varma rekommendationer! Läs mer
  • Salina S

2019-03-15

Salina S skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Jag är mycket nöjd med hennes arbete och hon var ganska aktiv med hennes arbete, hon var ganska trevlig och snäll och arbetade hårt och hon hjälpte oss med att sälja vårt hus. Läs mer
    2019-04-25 Karin L svarar Salina S
    Tack snälla Salina för förtroende att sälja er bostad. Hoppas ni kommer att trivas i ert nya hus. Bästa hälsningar / Karin
  • Per Eric E

2019-03-11

Per Eric E skrev om Dan Odeheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Vi sålde en villa med hjälp av Dan och vi är mer än nöjda med hans arbete. Dan är seriös och kunnig och han sätter ett högt värde i att arbeta hårt för kundens räkning. Vi hade träffat flera mäklare innan vi bestämde oss för Dan och det ångrar vi verkligen inte. De flesta mäklare står sig ganska slätt jämfört med honom. Rekommenderas varmt!

/Per-Erik Läs mer
    2019-03-11 Dan O svarar Per Eric E
    Jättestort tack för erat förtroende och att jag har fått hjälpa er med försäljningen av er villa!
  • 2019-03-07

Annelie H skrev om Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Jag har sålt min lägenhet som jag har tyckt så mycket om. Fick kontakt med mäklaren på en visning och där bestämde vi att han skulle komma hem till mig för en värdering.
    Han är glad, trevlig och lätt att prata med vilket gjorde att de kändes bra och han fick mitt förtroende att sälja lägenheten. Läs mer
  • 2019-03-01

Karl-Göran M skrev om Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Villaförsäljning på mindre ort. Korrekt och professionellt bemötande.
    Mäklarens bedömning av utgångsläget visade sig vara bra. Budgivningen därefter sköttes bra, affären landade inom plus ca 8 procent vilket jag tycker är bra skött. Handläggande mäklare har hållit mej underrättad på ett bra sätt under processens gång.
    Karl-Göran Mattsson
    Kontaktperson för säljaren Läs mer
  • 2019-02-28

Frida P skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Vi har skrivit papper för att sälja vårat hus, till en spekulant. Bara de sista bitarna som ska falla på plats. Vår mäklare Karin har kämpat på mot alla odds och alltid varit positiv när vi själva tappat hoppet om att det ska gå vägen. Trevligt och proffsigt bemötande från dag 1. Läs mer
    2019-04-25 Karin L svarar Frida P
    Tack snälla Frida & Patrik för fina ord och förtroende, det värmer. Hoppas ni kommer trivas bra i ert nya boende. Bästa hälsningar / Karin
  • 2019-02-27

Hans-Erik P skrev om Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    En toppenmäklare, öppen, rak och med ett otroligt driv som levde upp till min förväntning när jag sålde mitt sommarställe. Läs mer
    2019-02-28 Douglas H svarar Hans-Erik P
    Stort tack Hasse för reco och förtroendet vid förmedlingen av din stuga.
  • 2019-02-26

Charlie H skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Karin sålde min lägenhet i Bredsand. Hon överträffade mina förväntningar på alla plan! Läs mer
    2019-04-25 Karin L svarar Charlie H
    Tack Charlie för ditt förtroende x 2! Det har varit ett bra samarbete tillsammans med dig. Vi ses när det är dags för tillträde. Bästa hälsningar / Karin
  • 2019-02-25

Krister A skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Vi har både sålt och köpt hus via mäklaren. Upplever att kontakten både mot säljaren och köparen är seriös. och tydlig. Läs mer
    2019-02-25 Karin L svarar Krister A
    Tack snälla Krister och Camilla för er fina rekommendation, det värmer! Stort lycka till i letade av er nya bostad. Bästa hälsningar / Karin
  • Daniel J

2019-02-22

Daniel J skrev om Dan Odeheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Sålt en enplansvilla 150kvm i landsbygd. Mäklaren var tydlig, rak och ingav förtroende.
    Vi fick en ”att göra-lista” av mäklaren vilken vi genomförde och försäljningen gick mycket snabbt. Slutpriset blev exakt det som mäklaren förutspådde. Läs mer
  • Anders T

2019-02-08

Anders T skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Proffsigt bemötande och aktiv i försäljningen. Kan varmt rekommendera Karin på Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
    2019-02-25 Karin L svarar Anders T
    Tack så mycket för er rekommendation och för den fina blomman! Det värmer! Bästa hälsningar / Karin
  • Diana B

2019-01-26

Diana B skrev om Dan Odeheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    2 rummare konkret påläst bra
    Trevlig Läs mer
  • 2019-01-26

Rolf E skrev om Dan Odeheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Bra bemötande. Lätt att kommunicera under säljningstidrn.Jättebra uppställning. "Raka rör
    Rolf Eriksson Läs mer
  • 2019-01-25

Wictoria P skrev om Dan Odeheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Jag har sålt mitt hus , väldigt proffsigt bemötande av mäklaren. Han uppfyllde mina förväntningar , jag är helt enkelt jätte nöjd . Läs mer
  • 2019-01-25

Daniel S skrev om Jonas Ackelman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Ett mycket proffsigt intryck. Nöjd med denna försäljning då Jonas lyssnade både på säljare och köpare. Läs mer
  • 2019-01-24

Gerd I skrev om Jonas Ackelman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Vi har köpt en bostadsrätt i Enköping. Mäklaren var trevlig och bra att prata med.
    Träffades och gick igenom köp och handlingar på ett bra sätt. Läs mer
  • 2019-01-24

Lars H skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Hej, Sålt villa på Gröngarn.
    Vi fick ett bra och rakt igenom proffsigt bemötande.
    Vi hade höga förväntningar inför försäljningen och allting infriades med råge.
    Allting, från början till slut levererades med stil och klass.

Stort tack Lars H Läs mer
    2019-01-24 Karin L svarar Lars H
    Tack för de fina orden! Ett bra samarbete och de bästa förutsättningarna brukar leda till bra resultat!
    Hoppas ni kommer att trivas bra i ert nya boende.

• 2019-01-22

Anna L skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Vi har sålt en villa i centrala Enköping!

Vi har fått ett bra och respektfullt bemötande av vår mäklare hela vägen från första kontakt till försäljning.
    Jag upplever mäklaren mycket kunnig och proffsig i sitt arbete, jag kände mig lugn och trygg under hela processen.

Att huset sen blev sålt i raketfart gjorde ju inte saken sämre,
    Vi kan verkligen rekommendera våran mäklare till andra.

Med vänlig hälsning Anna Lindblom Enköping Läs mer
    2019-01-23 Karin L svarar Anna L
    Tack Anna och Lars för den fina rekommendationen! Stort TACK för ert förtroende att jag har fått hjälpa er med försäljningen av ert fina hus, det har varit ett fint samarbete! Önskar er all lycka till med er fina nya botad.

• 2019-01-22

Kjell-Åke O skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Vi fick ett fint förtroende för Karin när vi sålde
    bostadsrätten på Hägnadsvägen 8.
    Vi kan varmt rekommendera henne.

Kjell-Åke Olsson Agneta Nilsson Läs mer
    2019-01-23 Karin L svarar Kjell-Åke O
    Tack så mycket Kjell-Åke och Agneta för den fina rekommendationen! Stort tack för ert förtroende att jag har fått hjälpa er med försäljningen av er bostad, det har varit ett fint samarbete!

• 2019-01-17

Rustem A skrev om Jonas Ackelman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Mycket nöjd! Tack för hjälpen!!!))) Läs mer
  • 2019-01-16

Sara E skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Vi har både köpt bostad och sålt bostad, Karin har vart helt fantastisk genom köp och försäljning. Noggrann, hjälpsam, tillgänglig, positiv och så trevlig. Ska vi sälja någon gång i framtiden är det Karin som får det uppdraget! Läs mer
    2019-01-17 Karin L svarar Sara E
    Tack snälla Sara och Arvid för den fina rekommendationen, det värmer.
    Jag hoppas ni kommer trivas bra i er fina nya bostad. Bästa hälsningar / Karin
  • 2019-01-11

Margareta K skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Jag ville hitta en annan bostadsrätt än den jag bott i i 30 år på grund av att den ligger på tredje våningen utan hiss. Karin förstod min belägenhet och lotsade mig till lägenheter efter mina önskemål. Jag fick goda råd om försäljningen av min lägenhet och har nu sålt den. Försäljningsförfarandet genomförde hon noggrant och sakligt.
    Jag är mycket tacksam över Karins omtänksamma hjälp och råd!
    Hon har varit mycket noga med att beskriva marknadens tillstånd och inte ingivit mig falska förhoppningar.
    Karin har ett personligt bemötande, som jag uppskattar. Det är lätt att prata med henne och hon bemödar sig att skapa ett fint förstroende.
    Margareta Källqvist Läs mer
    2019-01-12 Karin L svarar Margareta K
    Varmt tack Margareta! Wow, så fin rekommendation! Tack för att jag har fått hjälpa dig hittills. Jag hoppas jag kan hjälpa dig att finna en fin ny bostad åt dig! Bästa hälsningar / Karin
  • 2019-01-10

Karolin H skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Karin är en kompetent och trevlig mäklare som vi är väldigt nöjda med! Kan varmt rekommendera Karin! Läs mer
    2019-01-12 Karin L svarar Karolin H
    Hjärtliga tack Karolin! Fantastiskt roligt att få hjälpa dig! Ta hand om dig så ses vi vid tillträdet. Varma hälsningar Karin
  • 2018-12-19

Jimmy A skrev om Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Både köpt och sålt. Douglas jobbade mycket bra och hörde av sej ofta. Var aldrig några problem. 5 av 5 som mäklare! Läs mer
  • Anna-maria V

2018-12-19

Anna-maria V skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Att köpa en bostad är en av de största affärerna vi gör i livet och då är det extremt viktigt att allt runtomkring går rätt och korrekt till. Det är någon som säljer sitt hem och en annan som köper ett nytt.
    Karin skötte allt runt köpet mycket professionellt men också personligt och med stor respekt för både säljaren och mig som köpare. Och det blev så himla bra!
    Lycka till Karin och God Jul! Läs mer
    2018-12-19 Karin L svarar Anna-maria V
    Tack snälla Anna-Maria för att du tog dig tid att skriva så fint omdöme! Det värmer verkligen, TACK! God Jul till er och ett gott nytt år!
  • Kristoffer K

2018-12-15

Kristoffer K skrev om Jonas Ackelman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Vi sålde en lägenhet, Jonas bemötte oss väldigt bra och lyssnade på vad vi hade för önskemål osv. Läs mer
  • Lars G

2018-12-13

Lars G skrev om Dan Odeheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Har sålt en bostadsrätt och har fått ett utmärkt bemötande hela tiden.Jag fick lägenheten såld till det pris som jag hade förväntat.
    Proffsigt bemötande från början till slut. Läs mer
    2018-12-14 Dan O svarar Lars G
    Hej Lars! Tack för din recorekomendation. Jag ber att få tacka för förtroendet och önskar dig en riktigt trevlig helg!

Kyrkogatan 16, 745 31 Enköping