Alla kategorier Mäklare Uppsala Knivsta Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Knivsta

Fastighetsbyrån Knivsta

Forsbyvägen 6, 741 40 Knivsta — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Knivsta!

Vi är Knivstas mest anlitade mäklarbyrå och vi kan garantera dig en trygg och säker bostadsaffär samt ett professionellt och affärsmässigt bemötande, oavsett om du är köpare eller säljare. Eftersom vi genomför många bostadsaffärer här varje år håller vi oss också uppdaterade på allt som kan vara av intresse på den lokala bostadsmarknaden. Vi vet var marknadspriserna ligger, var potentiella köpare finns och vilka objekt som snart kan komma ut på marknaden.

Då Fastighetsbyrån är en av Sveriges största mäklarkedjor erbjuder vi en komplett mäklartjänst, som vi kan anpassa utefter de behov och förväntningar just du har på din fastighetsmäklare.

Har du frågor om bostad eller boende i Knivsta? Tveka inte att kontakta oss på Fastighetsbyrån!

Läs vad 604 kunder tycker om Fastighetsbyrån Knivsta

• Adam F
    Adam F skrev om Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Borde byta roll med Fredrik Eklund!
    Grym! Läs mer
  • Anna L skrev om Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Bra och trevlig mäklare. Har köpt en villa i Östunaby. Allt har gått bra. Kände mig trygg m mäklaren Läs mer
  • Mona G skrev om Fastighetsbyrån Knivsta
    Bra bemötande. Snabb affär med fast pris. Läs mer
  • Gudrun N skrev om Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Vi har köpt en trea i på Morkullegatan 33B i Alsike, Knivsta, samt håller på att sälja vår tvåa på Hälleborgsgatan 5 i Alsike, Knivsta.
    Vi har blivit mycket bra och professionellt bemötta och mäklaren levde upp till våra förväntningar. Läs mer
  • Kim K
    Kim K skrev om Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Har köpt en villa och håller på att sälja en villa.

Bemötande är proffsigt, kunnigt och förtroendeingivande. Henrik bryr sig och jag upplever en trygg affärsrelation.

Jag har ovan förväntningar och Henrik lever helt och fullt upp till dessa.

Toppen upplevelse. Läs mer
  • Graeme Jeno T skrev om Jonas Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    From the first time I met Jonas he was the consummate professional. Within 10 minutes of walking into his office we were walking around my house in Knivsta so he could value the property. Throughout the entire process of selling he was on hand to give advice at what felt like any time of the day or night. And he always gave his honest opinion, which I appreciated tremendously. It took us longer than we thought to sell in the end - the market is going though a bit of a dip currently - but we got there in the end. Largely thanks to him. I would call on him again in a flash. Läs mer
  • Danya H skrev om Louise Ekerot en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Vi köpte en villa och sålde vår bostadsrätt genom Louise. Vi har fått ett mycket trevligt bemötande under hela processen. Proffsigt skött och alltid lättillgänglig. Louise har levt upp till våra förväntningar helt och hållet! Läs mer
  • Tilda M skrev om Jonas Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Köpt en lägenhet. I sin helhet är jag väldigt nöjd 👍 Läs mer
  • Marta Viola B skrev om Fastighetsbyrån Knivsta
    Jag kan tycka att man kan söka av marknaden bättre. Läs mer
  • Linda E skrev om Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Köpt och sålt bostäder genom honom och är alltid nöjd Läs mer
  • Ulla Anne-Christine W skrev om Fastighetsbyrån Knivsta
    Professionell, vänligt och positivt. Läs mer
  • Peter S skrev om Louise Ekerot en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Vi köpte en lägenhet i Knivsta med hjälp av Louise. Hela processen gick mycket bra då Louise höll oss uppdaterade efter vägen och var snabb i respons m.m. Även den administrativa delarna med ontraktsskrivande, hantering av handpenningar m.m. genomfördes enkelt och tydligt. Märks att både hon och kontoret i Knivsta har erfarenhet, kunnande och inarbetade rutiner. Läs mer
    Louise E gillar detta
  • Neda Z skrev om Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Väldigt Ärlig och kunnig mäklare som brinner för yrket. Den bästa man kan önskar sig! Läs mer
  • Andreas B
    Andreas B skrev om Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Köpte ett vinterbonat fritidshus med avsikt för att renovera upp det till permanentboende. Vi blev bemöta på ett bra sätt, inga konstigheter där. Jag skulle sammanfatta det som att Henrik är en erfaren mäklare vilket märks på hans självförtoende i det han gör. Vi kände aldrig att vi blev åsidosatta även fast vi var medvetna om att vi inte köpte det hetaste objektet. över lag var vi nöjda med Henrik Läs mer
  • Malin E skrev om Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Bra på att sälja. Satsar alltid på "all time high". Lite väl mycket säljartyp över honom. Svår att få tag i emellanåt. Läs mer
  • Andrei S skrev om Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) Läs mer
  • Eva W skrev om Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Sålt villa genom fastighetsbyrån . Valde Henrik då vi sålt vår tidigare villa genom honom och det har fungerat alldeles utmärkt båda gångerna . Läs mer
  • Thor-björn L skrev om Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Har sålt en liten villa på landet, och anlitat Henrik via rekommendationer. Affären har fungerat utmärkt från början till slut. Läs mer
  • Ramez G skrev om Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Henrik är en väldigt engagerad och målinriktad mäklare. Han utmärker sig med en positiv och ödmjuk approach. God återkoppling och lösningsorienterad rakt igenom hela processen. Hans professionella beteende har nog sett till att både jag och säljaren är helt nöjda med affären. Läs mer
  • Padideh P skrev om Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Jag köpte en villa på Tallrisg 33 i Knivsta. Henrik var otroligt trevlig och tillmötesgående. Han var också väldigt noga, i synnerhet när vi skulle skriva på kontraktet. Överlag gick allt väldigt snabbt och smidigt, och jag är nöjd med köpet. Läs mer
  • Mattias J skrev om Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Köpt villa utanför Knivsta. Professionellt men samtidigt avslappnat hanterat av Henrik. Läs mer
  • Weine W
    Weine W skrev om Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Sålt radhuset i Alsike. Sofias bemötande var alldeles utmärkt. Läs mer
  • Henrik T skrev om Fastighetsbyrån Knivsta
    Lätt och enkelt att ha och göra med. Bra information Läs mer
  • Angenette N skrev om Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Fick mycket bra och proffsig insatser ifrån Henrik Arnesson som rykte in och sålde vår villa när en annan mäklarföretag lyckades inte. Oerhört profsig, nårbar, engagerad. Han va effektiv i att framföra alla fördelar med just våran hus, område, osv., till spekulanter. Läs mer
  • Frida B skrev om Cecilia Wetterborg en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Vi köpte ett radhus av bästa Cecilia! Läs mer
  • Karin N skrev om Fastighetsbyrån Knivsta
    Fint bemötande och hjälp med massa småsaker omkring så att hela försäljningen flöt mycket smidigt. Läs mer
  • Jan H skrev om Cecilia Wetterborg en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Sålt en bostadsrätt bra bemött trevligt att träffa henne Läs mer
  • Tomasz A skrev om Louise Ekerot en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Mycket Trävlig och yrkesmäsing proffs i yrke 👍 Ska rekommendera så klart Louise som mäklare 💪Bara positiva minne 🌹 Läs mer
  • Sabina H skrev om Louise Ekerot en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Vi har sålt en nyproducerad lägenhet i centrala Knivsta.
    Louise gav inte upp då det var många objekt till salu.
    Louise var otroligt aktiv och energisk. Hon var alltid glad och positiv med ett glatt trevligt bemötande till både oss säljare och köpare.
    Vi fick det pris vi önskade och som mäklaren trodde att vi skulle kunna få. Läs mer
  • Thor-björn L skrev om Fastighetsbyrån Knivsta
    Mycket engagerad och stor kunskap på Knivstas fastighetsmarknad. Läs mer
  • Sussan R skrev om Cecilia Wetterborg en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Trygg, lugn och tillgänglig. Hjälper till genom hela affären. Läs mer
  • Eva W skrev om Fastighetsbyrån Knivsta
    Gott bemötande . Stor kunskap om orten och området.
    Lätt att få kontakt med vid frågor. Läs mer
  • Emma Ö skrev om Louise Ekerot en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Mycket trevlig och väldigt proffsig. Bästa mäklaren vi träffat och som vi i slutändan också köpte av. Läs mer
  • Hassan M skrev om Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Bästa mäklare otroligt duktig och bra samarbete Läs mer
  • Niklas G skrev om Louise Ekerot en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Köpte och sålde med Louise, jätte nöjda! Professionell, bra bemötande, alltid glad.
    Mkt bra helt enkelt ! Läs mer
  • Peter N skrev om Louise Ekerot en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Proffsig, duktig och trevlig. Läs mer
  • Lasse J
    Lasse J skrev om Louise Ekerot en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Bra och saklig information om palla steg i försäljningsprocessen
    bra bemötande
    och förstående för händelser och situationer

//Lasse Läs mer
  • Tommy A
    Tommy A skrev om Fastighetsbyrån Knivsta
    Stressig försäljning. Allt gick bra. Läs mer
  • Magnus Ö skrev om Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Har både köpt och sålt genom Henrik.
    Alltid trevlig och ger ett tryggt intryck.
    Han vill göra det bästa för både säljare och köpare, realistisk och smart.
    Mycket bra!! Läs mer
  • Lisa H skrev om Cecilia Wetterborg en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Mycket bra hjälp o stöd vid köp av bostadsrätt i Knivsta.
    Proffsigt bemötande, påläst o god kunskap. Jag fick bra information inför köpet av min bostadsrätt, om vad man ska tänka på o hon kändes väldigt mån om mig som kund.

Mina tidigare erfarenheter av mäklare har varit av blandad karaktär, så jag hade inga höga förväntningar. Men tack vare Cecilias hjälp så gick den här bostadsaffären väldigt smidigt o bra. jag fick dessutom en bra kontaktperson på banken via henne. så jag är väldigt nöjd! så hon får absolut högsta betyg av mig!

o jag är väldig nöjd med min fina nya bostad! Läs mer
  • Peter A
    Peter A skrev om Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Sofia sålde min 2:a. Fick ett jätte bra intryck av henne och detta ledde till ett fantastisk sammarbete. Ett proffs! Tack Sofia. Med vänlig hälsning, Peter Aslan Läs mer
  • Charlotte C skrev om Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Vi har köpt och sålt bostadsrätter med hjälp av Henrik.
    Mycket bra bemötta, alltid!

Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda! Läs mer
  • Gunilla E skrev om Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Köpt BR. Sofia var mycket behjälplig trots att hon var på semester. Läs mer
  • Jenny H skrev om Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Mattias är väldigt hjälpsam och trevlig! Han gjorde det lilla extra vilket gjorde oss väldigt nöjda. Läs mer
  • Ronnie E skrev om Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Vi har sålt två bostadsrätter med hjälp av Henrik och vi blev bemötta på ett trevligt sätt.
    Henrik levde upp till alla förväntningar som vi hade.
    I det stora hela så var det en mycket bra resa med hela processen. Läs mer
  • Magnus S skrev om Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Vänlig, tillmötesgående och insatt. Läs mer
  • Philip H
    Philip H skrev om Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Henrik Arnesson har över tid sålt ett större antal hus och lägenheter åt mig med oerhört gott resultat. Jag upplever Henrik som mycket noggrann, hjälpsam och informativ. Jag har alltid fått god återkoppling oavsett om det gäller avstämning från visning, kontakt med köpare etc.
    Samanfattningsvis är Henrik den absolut bästa och mest seriösa mäklaren jag har jobbat med.
    Jag ser fram emot fler försäljningar tillsammans med Henrik i framtiden. Läs mer
  • Bosse W
    Bosse W skrev om Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Hon är engagerad kunnig trevlig, Jätte duktig. Läs mer
  • Rickard R skrev om Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Supertrevlig och mån om sina kunder. Gick den extra distansen! Läs mer
  • Therese A skrev om Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Jag hade Henrik som min mäklare vid försäljningen av min bostad och han har varit oerhört proffessionell och kunnig. Från planeringsstadium till försäljning har han alltid varit där och svarat på mina frågor och fått snabba svar. Han kan verkligen Knivsta marknaden. Läs mer

Forsbyvägen 6, 741 40 Knivsta