Alla kategorier Mäklare Uppsala Knivsta Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Knivsta

Fastighetsbyrån Knivsta

Forsbyvägen 1, 741 21 Knivsta — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Knivsta!

Vi är Knivstas mest anlitade mäklarbyrå och vi kan garantera dig en trygg och säker bostadsaffär samt ett professionellt och affärsmässigt bemötande, oavsett om du är köpare eller säljare. Eftersom vi genomför många bostadsaffärer här varje år håller vi oss också uppdaterade på allt som kan vara av intresse på den lokala bostadsmarknaden. Vi vet var marknadspriserna ligger, var potentiella köpare finns och vilka objekt som snart kan komma ut på marknaden.

Då Fastighetsbyrån är en av Sveriges största mäklarkedjor erbjuder vi en komplett mäklartjänst, som vi kan anpassa utefter de behov och förväntningar just du har på din fastighetsmäklare.

Har du frågor om bostad eller boende i Knivsta? Tveka inte att kontakta oss på Fastighetsbyrån!

Läs vad 688 kunder tycker om Fastighetsbyrån Knivsta

• 2019-05-25

Leila S skrev om Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Mattias sålde vårat radhus. Vi är väldigt nöjda med bemötandet och hur smidigt allt gått. Tycker att Mattias levde upp till förväntningarna och kan rekommendera honom till alla som vill sälja. Läs mer
  • 2019-05-22

Imad F skrev om Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    bra bemöttande trevlig super bra Läs mer
  • 2019-05-21

Niklas H skrev om Jonas Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Allt var kanon, vi är supernöjda med Jonas! Läs mer
  • 2019-05-20

Magnus K skrev om Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Vi sålde ett radhus.

Där mäklaren, Henrik visade ett stort intresse och engagemang för både oss som säljare och för köparen.
    Att alltid finnas tillgänglig och snabbt kunna svara på mail och telefon uppskattades av oss.

Detta har lett till att vi som säljare är väldigt nöjda med Henriks insatser. Läs mer
  • 2019-05-19

Marion H skrev om Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Ypperlig service vid köp av ny bostad. Läs mer
  • 2019-05-19

Catharina W skrev om Jonas Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Vi har sålt en bostadsrätt. 4 rok.
    Bra bemötande och många sätt att få så många som möjligt att se vår bostad. Vi är nöjda med arbetet, även om vi fick gå ner lite i pris. Men det är så det är på marknaden för tillfället.
    Så sammanfattningsvis är vi väldigt nöjda. Läs mer
  • 2019-05-14

Lena S skrev om Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Vi har sålt en villa byggd 2009.
    Henrik var dock redan med i processen när vi köpte vårt nya boende så han var sedan ett självklart val för oss. Vi har också positiv erfarenhet av Henrik från att vi sålde vår förra villa 2008.
    Mycket positivt bemötande - bara man avsatt ordentligt med tid då Henrik gillar att snacka :-)
    Vi upplever att han har ett otroligt kunnande och kontaktnät över Knivsta när det gäller allting kopplat till bostadsförsäljning. Trots att försäljningen inte gick så bra som vi hoppats den här gången så vill vi gärna rekommendera Henrik Arnesson som mäklare. Läs mer

Sofie B skrev om Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Jag köpte min lägenhet av Henrik för 3 år sedan och ville nu att han var den som skulle sälja den åt mig.
    Jag är jättenöjd och hade inte kunna gjort ett bättre val av mäklare! Läs mer

Isabelle B skrev om Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Kanonbra bemötande, kunnig på området/kommunen och marknaden, och 100% engagerad. Läs mer

Katharina S skrev om Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Vi sålde vår 4-rumslägenhet med Sofia och får nu ett bra pris trots den dåliga marknadssituationen. Hon hjälpte oss hela tiden och vi är väldigt nöjda med henne. Hennes råd var mycket bra. Läs mer
  • 2019-05-08

Trovärdig
    Bra bemötande Läs mer
  • 2019-04-30

Brita L skrev om Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Vi har sålt vår bostad . Mycket bra service från Mattias och kunnig. Vår förväntan var bara att vi hoppades att få en köpare och det fick vi och mycket nöjd med allt upplägg. Läs mer
  • 2019-04-25

OLA N skrev om Jonas Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Förvirrad och strulig mäklare. Verkligen inte vad man vill ha vid sitt bostadsköp. Var dålig på att återkomma med information även om han så lovat. Läs mer
    2019-04-29 Jonas L svarar OLA N
    Hej Ola,
    Tack för ditt omdöme och jag tar till mig av din feedback. Eftersom ditt bud var så pass mycket lägre än utropspriset valde säljaren att inte acceptera budet och därmed kunde det inte leda till en affär.
    Jonas
  • 2019-04-18

Viking L skrev om Louise Ekerot en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Förstagångsköpare av lägenhet. Louise var mycket tillmötesgående, trevlig och professionell. Hon tog sig tid att gå igenom alla frågor och höll löpande kontakt under hela processen. Kan varmt rekommendera Louise som mäklare för en smidig affär. Läs mer
  • 2019-04-15

Emma B skrev om Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Lägenhet i Alsike.
    Jag är mer än nöjd med Mattias. Läs mer
  • 2019-04-10

Anita M skrev om Cecilia Wetterborg en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    För mej är hon en fantastisk person som hjälpt mej med en lägenhet som jag så järna ville ha. Hon är en alldeles utmärkt fastighetsmäklare, vilken tur jag har haft. Hon är också en ovanligt varm person som det är lätt att tycka om, så jag önskar henne och hennes familj 👪 allt gott här i världen. :-D 💕 Läs mer
  • 2019-04-08

Göran H skrev om Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Sålde en lgh 5 rum. Sofia var profesionell i alla bemärkelser. Trevlig och tydlig. Marknaden sviktar, Sofia gav oss inga orealistiska förhoppningar. Hennes bedömning grundade sig på en verklighetsförankrad analys av vad vi kunde förvänta oss av försäljningsprocessen. Hennes agerande stämde väl överens med de förväntningar vi hade på henne. Sofia var inte heller rädd för att ge oss råd i beslutssituationer. Resultatet blev en affär som vi känner oss nöjda med. Att känna förtroende för mäklaren är av avgörande vikt. Vi ger Sofia Bergström högsta betyg! Läs mer
  • 2019-04-07

Henrik L skrev om Jonas Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Köpte lägenhet i Knivsta. Jag bor gärna nära Arlanda eftersom jag reser i arbetet flera gånger i månaden. Allt genomfördes smidigt utan krusiduller. Läs mer
  • 2019-04-02

Per Ola H skrev om Cecilia Wetterborg en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Hon ordnade en snabb fastighetsförsäljning. Läs mer
  • 2019-03-29

Terje S skrev om Louise Ekerot en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Köpt lägenhet. Hon är mycket trevlig, kunnig och kompetent.
    Rekommenderas starkt. Läs mer
  • 2019-03-28

Eva A skrev om Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Allt har funkat bra, vid något tillfälle dröjde det lite väl länge innan jag fick svar på något mail, men annars bara bra. Läs mer
  • 2019-03-26

Charlotte T skrev om Louise Ekerot en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Sålde en lägenhet, fick ett väldigt bra bemötande av mäklaren. Uppföljning varje vecka, före och efter varje visning.
    Jag är nöjd med hela upplevelsen. Läs mer

Britta Elisabet C skrev om Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Henrik tar sig tid. Han är en fixare som tycker om att prata med folk men som också sätter gränser när det behövs. Henrik triggas av intellektuella utmaningar och går till botten med ev oklarheter. Och så vet han hur man knyter ihop säcken och får till en affär. Kort sagt: en riktigt bra mäklare. Läs mer

Caj Gunnar R skrev om Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Henrik Arnesson är en mycket kompetent, driven, trivsam och duktig mäklare som vi är mycket nöjda med. Läs mer

Samir K skrev om Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Försäljning av parhus. Mycket bra bemötande, det kändes bra med en mäklare med god förmåga att att lyssna. Jag förväntade mig en smidig och tydlig process och det levererade Mattias. Läs mer

Lina E skrev om Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Köpt ett parhus. Mäklaren har bemött mig med respekt och behandlade mig som kund på ett professionellt sätt.
    Förväntningarna var att få mäklaren vara tillgänglig, informativ och rättvis. Mäklaren levde upp till mina förväntningar.

Jag upplever hela processen som en trygg och pålitlig affär med ett positivt resultat för mitt fall då jag fått vinna budgivningen och fått köpa huset jag hade velat köpa. Läs mer

Stina N skrev om Louise Ekerot en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Köpte hus och sålde radhus, alltid lätt att nå, trevligt bemötande och fin känsla för individens behov. En toppenmäklare med god sakkkunskap som vi rekommenderar varmt Läs mer

Katarina F skrev om Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    I samband med försäljning av min bostadsrätt har jag kommit i kontakt med och fått all hjälp jag kan tänka mig av min mäklare Mattias Lindahl!
    Mattias har mycket god kunskap och mycket god kompetens gällande marknaden och själva "mäkleriet". Det grundläggande.

Mattias har också kunskap och kompetens runt situationen att sälja sitt hem och köpa ett nytt. Han har hela tiden varit tillgänglig, gett råd, förklarat och stöttat. Skönt!

Mattias är professionell och engagerad
    Helt enkelt en genuin mäklare!

Katarina Läs mer
  • 2019-03-18

Jukka A skrev om Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Proffsig mäklare som hjälpte oss som köpare att få till en smidig affär Läs mer
  • Daniel B

2019-03-13

Daniel B skrev om Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Sofia hjälpte oss sälja vår lägenhet. Hon har ett proffsigt bemötande samt lyhörd för önskemål. Hon infriade våra förväntningar på pris för objektet och ordnade en snabb försäljning.
    Kan starkt rekommendera Sofia som mäklare. Läs mer
  • 2019-03-11

Rasmus L skrev om Cecilia Wetterborg en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Sålde min lägenhet. Stort engagemang och bra dialog. Läs mer
  • 2019-03-06

Peter H skrev om Louise Ekerot en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Louise har gjort ett strålande jobb och har varit ett bra stöd under hela processen. Hon är en pärla! Läs mer
  • 2019-03-06

Jan H skrev om Jonas Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Köpt en lgh, bra och snabb affär. Läs mer
  • David B

2019-03-06

David B skrev om Jonas Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Inget att anmärka på,
    Köpet fungerade bra och hanterades utan problem.
    Vi köpte ett fristående hus i centrala knivsta. Läs mer
  • 2019-03-04

Jörgen S skrev om Louise Ekerot en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Köpt nyproduktion i Alsike av Louise och hon har under hela processen agerat proffsigt och mycket pedagogiskt. Läs mer
  • Tommy A

2019-03-04

Tommy A skrev om Jonas Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Lägenhetsförsäljning.
    Smärre miss i kommunikationen fördröjde försäljningen något, men när bollen väl var i rullning gick allt toksnabbt. Läs mer
  • 2019-03-04

Katarina E skrev om Jonas Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Dålig kommunikation. Vi la högsta bud på en lght som vi ej fick pga mäklarens dåliga bristfälligs information. Läs mer

Ted R skrev om Jonas Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Trevlig, men upplevdes lite oerfaren. Han skötte kontakterna under säljprocessen på ett professionellt sätt. Läs mer

Per Vilhelm Olof A skrev om Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Otroligt kunnig och professionell! Läs mer
  • Fridah G

2019-03-02

Fridah G skrev om Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Ödmjuk, lyhörd och professionell. Vi kan varmt rekommendera Mattias! Läs mer

Anette B skrev om Cecilia Wetterborg en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Köpt lägenhet på Vrå Skogsväg och sålt ett radhus på Plommonvägen.
    Vi har blivit bra bemötta under hela vägen, lyhörd och ambitiös och smidig.
    Förväntningarna var att få en seriös och proffsig handläggning av våra bostadsaffärer och mäklaren levde upp till det.

Sammanfattningsvis helt perfekt. Läs mer

Rana A skrev om Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Mycket kunnig och har ett trevligt bemötande och eftersom det var vad jag förväntade mig och förväntar mig i fortsättningen så tycker jag att han är mycket rekommendabel. Läs mer
  • 2019-03-01

Jennifer O skrev om Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Jag fick hjälp av Henrik att sälja min bostadsrätt. Jag är väldigt nöjd, Henrik gjorde ett jättebra jobb! Läs mer

Camilla S skrev om Cecilia Wetterborg en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Sålde radhus.
    Proffsigt bemötande och mycket kunnig.
    Levde upp till våra förväntningar och fanns tillgänglig för oss efter avslutad affär med frågor vi hade.
    Vi tycker att Cecilia är en toppen mäklare som vi gärna skulle rekomemdera.
    Camilla och Peter Läs mer

Tobias W skrev om Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Lägenhet. Rak och tydlig.
    Grym mäklare Läs mer

Christoffer S skrev om Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Snabb och personlig hjälp genom hela processen. Läs mer

Lotta T skrev om Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Hej jag och mitt ex köpte huset med hjälp av Mattias Lindahl och han är väldigt driftig och bra på att svara på frågor. Så nu när vi bestämt oss för att separera så var det inte så mycket att fundera på så jag kontakta Mattias Lindahl och han är snabb I vändningarna så de har gått väldigt bra och vi har skrivit kontrakt med en köpare med klausul om egen för själning.

Sammanfattning Mattias Lindahl är mycket bra på de han gör och jag rekommenderar honom varmt.
    Hälsningar Lotta Läs mer

Marika H skrev om Cecilia Wetterborg en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Är mycket kunnig och hjälpsam. Har sålt en lgh åt mig. Läs mer

Ellen S skrev om Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Vi sålde vårt radhus. Han var engagerad, pålitlig och mycket trevlig. Vi var jättenöjda med Mattias och allt jobb han lade ner på vår försäljning! Läs mer
  • 2019-02-27

Mona G skrev om Louise Ekerot en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Villaförsäljning och en bostadsrätt. Louise har varit kunnig, tillgänglig och pålitlig. Läs mer

Forsbyvägen 1, 741 21 Knivsta