Fastighetsbyrån Knivsta

Fastighetsbyrån Knivsta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Knivsta!

Vi är Knivstas mest anlitade mäklarbyrå och vi kan garantera dig en trygg och säker bostadsaffär samt ett professionellt och affärsmässigt bemötande, oavsett om du är köpare eller säljare. Eftersom vi genomför många bostadsaffärer här varje år håller vi oss också uppdaterade på allt som kan vara av intresse på den lokala bostadsmarknaden. Vi vet var marknadspriserna ligger, var potentiella köpare finns och vilka objekt som snart kan komma ut på marknaden.

Då Fastighetsbyrån är en av Sveriges största mäklarkedjor erbjuder vi en komplett mäklartjänst, som vi kan anpassa utefter de behov och förväntningar just du har på din fastighetsmäklare.

Har du frågor om bostad eller boende i Knivsta? Tveka inte att kontakta oss på Fastighetsbyrån!

Läs vad 985 kunder tycker om Fastighetsbyrån Knivsta 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Louise Ekerot en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    2021-05-05
    Bästa mäklaren! Duktig och trevlig. Sålt våran lght och köpt nyproduktion via henne! Rekommenderar varmt
    2021-05-05
    Radhus
    Professionellt
    Bra förklaringar och bra svar på frågor
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    2021-05-04
    Sålt en 3a på 72 kvadrat på andra våningen.
    Sofia är mkt strukturerad och kunnig. Kände mig trygg genom hela upplevelsen av att sälja lägenhet för första gången.
    Sofia har varit mkt tillmötesgående, lätt att få kontakt med och snabb att återkoppla.
    Sofia är dessutom väldigt trevlig och man känner sig uppskattad som kund. Hon lyckades dessutom sälja min lägenhet till ett väldigt bra pris! Tack för det!
    2021-05-04
    Fantastisk tillmötesgående och trevlig. Härlig att ha och göra med. Professionell och trygg.
    2021-05-04
    Professionell och lyhörd som mäklare.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    2021-05-04
    Sålt min lägenhet långt innan visning. Vi låg ute som kommande men lyckades sälja den då Henrik hade kund som precis sålt sitt hus.
    Trevligt bemötande lugn och sansad med bra känsla för marknaden.
    Gick betydligt fortare än förväntat och skönt att få affären klar i tid.
    Mycket enkel och snabb affär.
    Radhus Genvägen köpt i Knivsta
    Bra och positivt bemötande
  • Torbjörn E
    sålde sitt hus med hjälp av Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    2021-05-03
    Henrik har varit ett föredöme för Mäklarsamfundet när han sålde vårt hus. Oavsett vilja frågor vi har haft så har han bemött dem seriöst. Förutom sina professionella förmågor så är han trevlig. Det har känts tryggt att han har skött alla administrativa uppgifter. Han får gärna sälja vårt nästa hus om det skulle bli aktuellt
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Cecilia Wetterborg en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    2021-05-03
    Vi har sålt vårt radhus, fick fantastiskt bra,professionellt service, från Cecilia, som är en lungt, harmonisk, seriöst person,
    hon lyckades förhandla utmärkt med köparen.
    2021-04-20
    Med Louise hjälp köpte jag min första bostad, en etta i Knivsta. Louis är en lugn mäklare, tydlig i kommunikationen, och gjorde så att köpa det kändes bra!
    2021-04-14
    Mycket professionellt bemötande i alla delar av processen vid försäljningen av vår villa!
    2021-04-14
    Vi sålde vårt radhus med Louise. Vi fick ett supertrevligt och proffsigt bemötande från första kontakt. Det märks att hon har stor kunskap om området och ett stort kontaktnät. Vi kan varmt rekommendera Louise!
  • köpte sitt hus med hjälp av Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    2021-04-11
    VI TÄFFADES INTE, MEN, ALLT GICK PERFEKT GENOM TELEFON OCH E-MAIL.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    2021-04-09
    Köpte en lägenheten i Knivsta.
    Det var mitt första bostadsköp och därfor visste inte mycket om process och dokumentationen och osv.
    Fick bra hjälp av Sofia för att förstå alla dokumentionen och hur processen funkar.
  • sålde sitt hus med hjälp av Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    2021-04-01
    Köpt och sålt radhus med hjälp av Mattias på Fastighetsbyrån. Väldigt trevlig och tydlig i processerna.

Rekommenderar Mattias!
    2021-03-30
    Sofia skötte min försäljning mycket bra.
    Trevlig, långsiktig och mycket professionellt hanterat.
    Skulle verkligen rekommendera henne till fler jag känner!
    2021-03-29
    Villaförsäljning, Louise är mycket kompetent, lugn, inlyssnande och har väldigt bra koll på marknaden.
    2021-03-28
    Har sålt en villa på ca 210 kvm.
  • sålde sitt hus med hjälp av Cecilia Wetterborg en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    2021-03-28
    Jag sålde ett radhus i ett attraktivt område i Knivsta. Jag blev väldigt bra bemött av mäklaren som tillsammans med mig planerade, genomförde och avslutade "processen". Mina förväntningar på mäklaren var högt ställda redan inledningsvis, som under processen blev tillfredsställda på ett mycket bra sätt. Mäklaren var vänlig, lyssnande och fick mig känna att jag tog alla viktiga beslut, att jag sålde radhuset med hjälp av min mäklare och att mäklaren kom med råd och hjälp vid svåra och viktiga beslut under processen. Är mycket nöjd med min mäklare.
    2021-03-27
    Hjälpte oss med försäljningen av vår lägenhet. Proffsigt och bra kommunikation.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    2021-03-25
    Har både köpa och sålt via Jonas som är en mycket förtroendeingivande och duktig mäklare.
    Genom att han snabbt läste av personlighet blev det också enkelt att föra en löpande dialog utan krångligheter.
    Allt hanterades över förväntan och vi kan utan tvivel säga att vi gärna använder oss av Jonas igen vid en eventuell ny bostadsaffär.
    • Östuna
    2021-03-22
    Ville sälja min villa och tog kontakt med Louise. Ångrar inte det beslutet. Helt underbar mäklare, professionell ut till fingerspetsarna. Alltid positiv, glad och otroligt duktig på sitt jobb. Jättenöjd med samarbetet.
  • Victoria G
    sålde sitt hus med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    2021-03-21
    Sofia hjälpte oss att sälja vår villa. Vi valde henne bl a för att vi hört mycket gott om hennes tidigare försäljningar och för hennes goda lokalkännedom och stora kontaktnät.
    Vår försäljning gick långt bättre än vi förväntat oss, och Sofia hjälpte oss även med att tillgodose vår önskan om ett tillträdesdatum lite längre fram i tiden än vad som kanske är vanligt.
    Vi är mer än nöjda!
  • köpte en tomt med hjälp av Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    2021-03-20
    Köpte tomt i alsike av henrik och fick bästa möjliga hjälp. Rekommenderar starkt att kontakta henrik för en proffsig och enkel affär.
    Dessutom trevligaste mäklaren jag träffat! Tack!
    2021-03-20
    Sålt bostadsrätt. Jonas har ett väldigt trevligt bemötande. Han har skött bostadsförsäljningen väldigt smidigt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    2021-03-20
    Vi har sålt hus .... och Sofia gjorde att allt gick bra!!
    • Lagga
    2021-03-15
    Fantastisk mäklare med trevligt bemötande. Inger ett gått förtroende till mig som kund i försäljningsfrågor men jag skulle uppskatta om han fick skriva på någon form av sekretess som innebar att han inte skvallrade så mycket om andra människors privatliv.

I övrigt är vi toppennöjda med den snabba försäljningen och rekommenderar honom vidare till vänner och bekanta.
  • Jenny A
    sålde sin lägenhet med hjälp av Louise Ekerot en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    2021-03-09
    Jag har sålt min bostad med hjälp av Louise och hon har satt guldkant på hela bemötandet och hjälpt till med det lilla extra.
    Förväntningarna var att få information kontinuerligt och hon levde upp till dem över förväntan.
    Jag är glad för fin hjälp på distans och rekommenderar hon som mäklare.
    2021-03-08
    Har sålt lägenhet i Alsike, och har använt mig av Sofia under många gånger. En toppenmäklare!
    2021-03-05
    Vi har sålt ett hus.
    Louise är en erfaren mäklare som har väglett oss med en trygg hand genom processen.
    Vi är mycket nöjda med hennes insats
  • köpte en tomt med hjälp av Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    2021-03-03
    Professionell, hjälpsam mäklare vid vårt tomtköp.
    2021-02-19
    Henrik och Fastighetsbyrån i Knivsta är mycket duktiga.
    Vår bostad blev såld innan visning, och Henrik höll en nära dialog med oss som säljare hela vägen.

Personligen skulle vi inte använda någon annan mäklare än Fastighetsbyrån i Knivsta.
  • köpte sitt hus med hjälp av Louise Ekerot en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    2021-02-16
    Köpt bostad, trevligt bemötande, svarade på alla frågor på och efter visningen, flexibel gällande andra visningen, professionellt intryck vid budgivningen och fullt transparens med information, bra hanterat tillträde.
    2021-02-14
    Mycket professionell och med bra känsla för strategi
    2021-02-14
    Sålde vår 3:a i centrala Knivsta med hjälp av Cecilia. Gick smidigt trots rådande omständigheter med pandemin som såklart påverkar köp- och säljintresset.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    2021-02-13
    Säljer lägenhet. Vänligt bemötande och smidig.
    2021-02-12
    Bra service, snabb och smidig försäljning!
    • Östuna
    2021-02-09
    Mycket bra mäklare! En kompetent mäklare som gör sitt bästa!
    2021-02-08
    Professionell, hjälpsam och mycket trevlig i försäljningen av vårt hus,
  • sålde sitt hus med hjälp av Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    2021-02-06
    jag har sålt ett hus. Mattias är lyhörd, intresserad och driven.
    Han har en rak kommunikation och läger fram alternativa lösningar och är tydlig med att det är jag som säljare som beslutar. Jag uppskattade mycket vårt samarbete med försäljningen. Det var effektivt men med kvalité.
    2021-02-05
    Vi valde Cecilia på Fastighetsbyrån bland fyra mäklare som anmält intresse för att sälja bostaden på Högåsvägen i Knivsta. Bostaden på 3 rum och kök byggdes 1989. Vi valde Cecilia eftersom hon visade goda kunskaper om bostadsrättsföreningen och Knivsta. Dessutom har hon varit professionell samtidigt personlig, alltid tillgänglig, tillmötesgående och trevlig. Vi är mycket nöjda.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    2021-02-04
    Köpte bostad av Henrik. Professionellt intryck lyhörd mot mig som köpare. Har stor erfarenhet i bagaget och är lugn och ödmjuk istället för den hetsiga säljarattityden mäklare kan ha.
  • köpte sitt hus med hjälp av Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    2021-01-31
    Fantastiskt bemötande,med stora kunskaper inom fastighet branschen.
    Tydligt förklaring, och ett professionellt bemötande.
    2021-01-30
    Försäljning av lgh. Snabba svar, närvarande och trevligt bemötande. Trots motiga besked drev mäklare försäljningen framåt. Såg möjligheter och lösningar före omöjligheter!
  • Henrik S
    2021-01-30
    Kanonduktig mäklare som skötte vår affär klockrent 👍
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    2021-01-30
    Jag har köpt en ett:a lgh, han är mycket kunnig och professionellt hjälpt mig med allt som jag undrade kring min köp.
  • köpte sitt hus med hjälp av Louise Ekerot en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    2021-01-29
    Mycket vänligt, tryggt och professionellt bemötande.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    2021-01-21
    Köpte en lägenhet köper gick snabbt och smidigt
    2021-01-20
    Vi köpte lägenhet...från början till slutet var allt lätt, smidigt, snabbt och enkelt... och trevlig bemötande 😀 tack! 🙏
    2021-01-19
    Allt hick bra! Utmärkt kommunikation och hjälp om behövs.