Fastighetsbyrån Knivsta

Fastighetsbyrån Knivsta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Knivsta!

Vi är Knivstas mest anlitade mäklarbyrå och vi kan garantera dig en trygg och säker bostadsaffär samt ett professionellt och affärsmässigt bemötande, oavsett om du är köpare eller säljare. Eftersom vi genomför många bostadsaffärer här varje år håller vi oss också uppdaterade på allt som kan vara av intresse på den lokala bostadsmarknaden. Vi vet var marknadspriserna ligger, var potentiella köpare finns och vilka objekt som snart kan komma ut på marknaden.

Då Fastighetsbyrån är en av Sveriges största mäklarkedjor erbjuder vi en komplett mäklartjänst, som vi kan anpassa utefter de behov och förväntningar just du har på din fastighetsmäklare.

Har du frågor om bostad eller boende i Knivsta? Tveka inte att kontakta oss på Fastighetsbyrån!

Läs vad 1099 kunder tycker om Fastighetsbyrån Knivsta 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    2021-10-14
    Allt har flutit på fint och Henrik har koll på marknaden och trakten och känns engagerad. Allt har känts tryggt från början till slut.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Cecilia Wetterborg en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    2021-10-12
    Jag har största förtroende för Cecilia Wetterborg.
    2021-10-07
    Väldigt trevligt och proffsigt bemötande. Tillgänglig och snabb återkoppling.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Cecilia Wetterborg en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    2021-10-07
    Har både köpt och sålt med hjälp av Cecilia. Alltid proffsigt och seriöst bemötande!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    2021-10-04
    Henrik Arnesson är personlig och mycket vänlig. Ärlig och levererar med kvalitet. Detsamma gäller Sofia Bergstrom och Louise Ekrot på Fastighetsbyrån i Knivsta.

Henriks engagemang i både försäljnings och köpärenden har varit att man med mer än nöjdhet vill använda sig av honom och det företag som han arbetar åt igen. Trots att Henrik verkar i perioder ha det mycket stressigt så tar han sig tid för kunderna och han engagerar sig så att kundnöjdheten hålls på topp. Det är en förutsättning för att vara en framgångsrik mäklare.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    2021-10-01
    En trevlig, kunnig och seriös mäklare.
    2021-09-30
    Bra bemötande, har inget att klaga på
    2021-09-29
    Nöjd kund. Bra kontakt helt nöjd med bemötandet
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    2021-09-29
    She was very nice and helpful. and she is available via phone, text and email. She also connected us to the association on-time.
    2021-09-29
    väldigt professionellt bemötande, hon reagerade alltid snabbt och hjälpte mycket i att besvara alla våra frågor.
    2021-09-27
    Sofia är mycket duktig och mycket trevlig!!!
    Jag köpte hus i Alsike genom Sofia 2016. Har rekommenderat henne och Fastighetsbyrån sen dess. Önskar att hon åtar sig att sälja mitt hus när det är dax.
    Vänligen/Annika Finnilä-Eker
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    2021-09-26
    Jonas var mycket tillmötesgående och positiv. Lät mig se lägenheten i lugn o ro. Han tog reda på saker jag ville veta. Det var ett nöje att ha med Jonas att göra. En i mitt tycke mycket kompetent mäklare.
    2021-09-24
    Lätt att få kontakt med, tillmötesgående för våra önskemål. Bra koll på allt vi behövt som köpare.
  • sålde sitt hus med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    • Vassunda
    2021-09-24
    Sofia är mkt professionell och lyhörd och jag har både sålt och köpt med henne som mäklare, allt har fungerat superbra och vi har känt oss mkt trygga😊
    2021-09-22
    Jag blev väldigt bra bemött från dag ett och så fort jag undra något så fick jag svar direkt!
    2021-09-20
    Erfaren, trevlig, lagomt kommuniktiv och adaptiv.
    2021-09-20
    Henrik kom förbi och diskuterade försäljningen hemma hos oss och gav från start ett förtroendegivande intryck.

Vi har känt oss väl omhändertagna och är nöjda med hela försäljningsprocessen.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Louise Ekerot en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    2021-09-15
    Trevligt bemötande och väldigt professionell! Uppskattades att hon tog sig tiden att se över våra intressen, likväl som säljarens.
    Kan varmt rekommendera Louise till andra parter framöver!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    2021-09-13
    Jag tycker att min försäljning har gått över min förväntan.
    2021-09-13
    Jag blev väldigt bra bemött av Elin samt att ja alltid kände att hon vill mitt bästa med försäljningen och kom med väldigt bra tips och råd under hela förloppet under försäljningen
    Tack vad roligt att du kände så! Stort lycka till med både bebis och flytt nu närmaste tiden! Elin Åkerblom
  • köpte sitt hus med hjälp av Elin Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    2021-09-12
    Trevligt bemötande. Hon upplevdes som kunnig och proffsig. Gav ett lugnt intryck och tog reda på sådant som jag ville veta om hon inte redan hade koll! Har bara positivt att säga!
    Tack så mycket, vad roligt att du är nöjd! Elin Åkerblom
    2021-09-11
    Bra bemötande och engagerad mäklare med bra lokal kännedom
  • sålde sitt hus med hjälp av Elin Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    2021-09-10
    Elin är en jättetrevlig och mycket enkel person att ha att göra med. Hon är proffisionell och leder försäljningen med trygghet och ett lugn som får en hispig säljare att lugna ner sig.

Rekommenderar varmt Elin som mäklare.
    Tack, det var snällt sagt, håller tummarna att ni hittar ett mellanboende i närheten så ni slipper pendla så långt de där månaderna innan ni flyttar in på riktigt i nya! :) Elin Åkerblom
  • sålde sitt hus med hjälp av Elin Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    2021-09-10
    Saklig och tydlig precis som man vill ha det.
  • sålde sitt hus med hjälp av Louise Ekerot en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    2021-09-08
    Lousie har varit väldigt tydlig och informativ under hela processen och har alltid gått att få tag i på ett smidigt sätt. Louise har mer än väl levt upp till våra förväntningar, och vi kommer att rekommendera henna till våra vänner. Vi har känt oss trygga och omhändertagna.
    2021-09-06
    Super trevlig, hjälpsam och förstående.
    Förväntade oss lite snabbare försäljning men tog lite längre tid än väntat. Men inga konstigheter.

Cecilia är super trevlig, hjälpsam och väldigt lätt att ha och göra med. Hon lyssnar på vad man vill och berättar hur hon tänker och lyssnar på egna tankar och idéer.
  • köpte sitt hus med hjälp av Louise Ekerot en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    2021-09-01
    Mycket bra bemötande av Louise. Ordning&reda. Proffsig. Högt förtroende.

Vi är väldigt nöjda med Louise som mäklare.
    2021-08-30
    Mycket positivt bemötande!
    Professionell!
    2021-08-29
    Henrik är en kunnig mäklare, som visar att han mycket erfarenhet
    2021-08-25
    Mycket trevlig och tillmötesgående 😊
    2021-08-25
    Känner mäklaren sen tidigare försäljning och som privatperson lite grann. Känner mig mkt trygg med honom och att jag kan kontakta honom när som helst.
    2021-08-21
    Proffsigt, jag blev tagen på största allvar.
    Snabba återkopplingar och mycket trevligt bemötande..
  • sålde sitt hus med hjälp av Jonas Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    2021-08-20
    Trevlig
    Sympatisk
    Jordnära
    Inlyssnande
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Louise Ekerot en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    2021-08-20
    Louise har från vår första kontakt varit väldigt professionell i sitt bemötande mot oss. Hon agerad väldigt snabbt då vi behövde sälja med kort varsel.
    De förväntningar vi hade blev återigen överträffade positivt och jag kommer varmt rekommendera Fastighetsbyrån till andra.
    2021-08-16
    Bra
    Inga särskilda
    Lyhörd för våra behov och möjligheter
  • köpte sitt hus med hjälp av Jonas Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    2021-08-15
    Trevligt bemötande och snabba svar på våra frågeställningar.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    2021-08-14
    Jonas har genom processen visat genuint intresse för min situation inför försäljningen och anledningen till den och varit ärlig. Jag hade fler mäklare som tittat på lägenheten innan Jonas med det kändes inte rätt.
    Jonas har var hjälpsam och tydlig i de få saker jag har behövt göra. Det var skönt att fokusera på annat och lämna all ansvar på Jonas.
  • köpte sitt hus med hjälp av Jonas Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    2021-08-08
    Jonas var trevlig och tillmötesgående. Han hade fin kontakt med säljarna som jag tycker kan vara en trygghet vid köpet. Han är lätt att få kontakt med.
    2021-08-02
    Henrik är ett riktigt proffs som vet exakt vad han gör. En mer kunnig mäklare får man leta efter. Han är dessutom trevlig och smidig att ha att göra med. Vi är supernöjda!
    2021-07-30
    Sofia är super proffsigt! Hon levererar värja gång! Best John
    2021-07-27
    En pålitlig mäklare som gör alltid sitt bästa och har bra kollegor som är minst lika bra. Sofia är en trevlig och känns bra att anlita henne.
    2021-07-13
    Trevligt och professionellt bemötande, bra kommunikation och köpet av lägenhet gick enkelt. Kan varmt rekommendera Sofia som mäklare.
    • Lagga
    2021-07-12
    Allt har funkat utmärkt från första dagen till avtalets tecknande, strålande insats av mäklaren.
    2021-07-08
    Sofia har varit en stor hjälp i vår affär och pga det så kunde vi få det boende som vi ville
  • Johan ?
    sålde sitt hus med hjälp av Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    2021-07-06
    Mycket kunnig och trevlig. Gav tips och råd inför och under försäljnings processen. Höll oss uppdaterade under budgivningen.
    Vi hade stora förväntningar och han levde upp till dom till fullo
    2021-07-03
    Proffsig, informativ glad och trevlig👍🏻
    • Husby-Långhundra
    2021-07-02
    Henrik har under hela processen visat ett genuint intresse för oss som säljare och vårt hus.
    I samtal har även framkommit hur Henrik även varit mån om att budgivarna och sedan köparna av huset tagits omhand på ett mycket bra sätt.
    2021-07-02
    Blev bemött på ett mycket trevligt sätt, och mäklaren tog sin tid med mig som köpare och beskrev lägenheten samt situationen på ett bra sätt.

Sen har det varit enkelt att ställa efterföljande frågor via sms eller samtal och det har varit guld värt. Han har varityclet hjälpsam med allt!
    2021-07-01
    Bra bemötning av mäklaren, tydlig och väldigt snabb kommunikation och återkoppling! Riktigt super nöjd 😊
    • Husby-Långhundra
    2021-07-01
    Lätt att få tag på, rolig och inga krusiduller :)