Alla kategorier Mäklare Uppsala Knivsta Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Knivsta

Fastighetsbyrån Knivsta

Forsbyvägen 6, 741 40 Knivsta — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Knivsta!

Vi är Knivstas mest anlitade mäklarbyrå och vi kan garantera dig en trygg och säker bostadsaffär samt ett professionellt och affärsmässigt bemötande, oavsett om du är köpare eller säljare. Eftersom vi genomför många bostadsaffärer här varje år håller vi oss också uppdaterade på allt som kan vara av intresse på den lokala bostadsmarknaden. Vi vet var marknadspriserna ligger, var potentiella köpare finns och vilka objekt som snart kan komma ut på marknaden.

Då Fastighetsbyrån är en av Sveriges största mäklarkedjor erbjuder vi en komplett mäklartjänst, som vi kan anpassa utefter de behov och förväntningar just du har på din fastighetsmäklare.

Har du frågor om bostad eller boende i Knivsta? Tveka inte att kontakta oss på Fastighetsbyrån!

Läs vad 453 kunder tycker om Fastighetsbyrån Knivsta

• Ulf Håkan L
    Ulf Håkan L skrev om Fastighetsbyrån Knivsta
    Enkelt Snabbt Smidigt En mäklare som var kunnig och lätt att få tag på om man har frågor
  • Piotr A
    Piotr A skrev om Louise Engman en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Hade Louise inte varit super duktigt på sitt jobb skulle vi kanske aldrig ha fått chansen att köpa vårt nya hus! Hon svarade direkt på min intresseanmälan fast klockan var mycket och redan nästa dagen fick vi vara med på en förhandsvisning. Louise var mycket välförberedd och gjorde att man kunde känna sig säker som köpare. Hela processen gick smidigt och hon var alltid till stor hjälp när man hade några funderingar.

Ska vi sälja någon gång slår vi direkt till Louise.
  • Åke A
    Åke A skrev om Fastighetsbyrån Knivsta
    Tog ett helhetsansvar, hjälpte till med sådan som kanske inte direkt låg inom mäklarens uppgifter. Var smidig och ville att att skulle lösa sig till det bästa för såväl säljare som köpare.
  • Anna Z
    Anna Z skrev om Sofia Sundberg en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Trevlig, påläst om objekten, ärlig, trovärdig.
  • Elin F
    Elin F skrev om Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Min erfarenhet var bra, väl organiserat och bra att Henrik var tillgänglig för att snabbt svara på frågor.
  • Nils-göran L
    Nils-göran L skrev om Sofia Sundberg en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Bra bemötande. Effektiv och ger snabb feedback var vi befann oss i försäljningen
  • Lennart E
    Lennart E skrev om Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Kunnig, påläst, hjälpsam.
    Har good kännedom om markanaden. Är Knivstas bästa mäklare.
    Vet vad han pratar om.
    Överdriver inte saker och försöker att vara objektiv.
  • David V
    David V skrev om Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Bra +++! Lugn och har varit med förut. Kanske inte mest påläst om objektet, men tillräckligt. Litar mycket på sin förmåga att snacka och snacka :)
  • Bror B
    Bror B skrev om Sofia Sundberg en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Proffsig, kunnig. Väldigt trevligt bemötande.
  • Sofia B
    Sofia B skrev om Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Proffsig, flexibel och otroligt trevlig mäklare! Ska vi någonsin sälja igen är Sofia ett självklart val för oss!
  • Elvira K
    Elvira K skrev om Sofia Sundberg en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Sofia är duktig mäklare, hon svarar alltid på mail inom en timme, ger bra tips och väldigt kunnig inom bostadsmarknaden. Om vi hade tvivel förklarade hon med tålamod hur vi kan göra på bästa sätt. Det viktigaste var att hon lyckades att sälja vår lägenhet så smidigt och bra så att vi och köparen blev jättenöjda. Att kunna sälja att alla är nöjda när marknaden är aktiv är bra, men om marknaden är trög är det konst. Sofia kan det. Vi är tacksamma.
  • Peter S
    Peter S skrev om Sofia Sundberg en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Sofia är proffsig, effektiv och jobbar med ett bra nätverk av intressenter. Vi är mycket nöjda med Sofia, hade aldrig trott att en försäljning kunde gå så smidigt.
  • Hedvig A
    Hedvig A skrev om Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Vi fick ett mycket proffesionellt bemötande av Sofia och vi upplevde henne från första stund som en kunnig och seriös mäklare. Hon gav oss en realistisk bild av försäljningen samt sina rekommendationer, hon planerade allting väldigt noggrannt och var hela tiden väldigt tillmötesgående. Sen gick vår försäljning över allas vår förväntan och även om en del säkert var både tur och timing så är jag övertygad om att Sofia också hade en stor del i det. Jag rekommenderar henne gärna och av alla mäklare jag tidigare mött (har sålt lägenhet och köpt hus både i Stockholm och Uppsala) är hon den bästa!
  • Betsy K
    Betsy K skrev om Sofia Sundberg en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Sofia är väldig trevlig o duktig. Hon hjälpte mig även om saker som hon har inte ansvar o fixade allt för att hjälpa både mig o säljare. jag är riktig nöjd.
  • Susanna K
    Susanna K skrev om Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Proffesionell och kunnig, har ett trevligt bemötande.
  • Stig H
    Stig H skrev om Louise Engman en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Det krävs ingen längre uppsats för att beskriva Louise Engman (L). Hon har skött säljuppdraget och i övrigt uppträtt på ett synnerligen professionellt sätt. Så har det varit från den första kontakten (som var i samband med visning av ett annat objekt som var till salu) till avslut av vår affär. Bland det som varit extra bra kan nämnas hennes inledande och tydliga information om säljprocessen och olika handlingsalternativ. L har under uppdraget givit oss kloka råd och bra vägledning men samtidigt varit tydlig, på ett alltid trevligt sätt, med att vi som säljare väljer. Jag behöver inte skriva mer, hon har gjort ett mycket bra jobb kort sagt.
  • Urban A
    Urban A skrev om Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Väldigt kunnig och hjälpsam. Alltid tillgänglig
  • Veronica G
    Veronica G skrev om Louise Engman en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Personlig service med fint bemötande
  • Anders W
    Anders W skrev om Louise Engman en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Tillmötesgående, påläst, lätt att prata med. Rekommenderas varmt.
  • Mathilda A
    Mathilda A skrev om Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Sjukt bra mäklare på alla sätt!
  • Jens F
    Jens F skrev om Louise Engman en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Vi har anlitat Fastighetsbyrån i Knivsta ett flertal gånger och har alltid varit nöjda. Tillmötesgående och professionella. Vi har företrädelsevis samarbetat med Louise Engman som vi upplever som mycket kompetent i sitt gebit.
  • Lars D
    Lars D skrev om Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Bra bemötande och trevlig på alla sätt å vis
  • Daniel N
    Daniel N skrev om Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Vi är jättenöjda med Henrik Arnesson som mäklare. Kompetent, professionell och social person som såg till att allt med försäljningen gick snabbt och smidigt
  • Ullabritt E
    Ullabritt E skrev om Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Trevlig, kunnig. Inger förtroende.
  • Vera W
    Vera W skrev om Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Väldigt professionell och förtroendeingivande. Vi var mycket nöjda med hur allt sköttes.
  • Christian M
    Christian M skrev om Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    En mycket trevlig mäklare som kan sitt jobb. Smart, slipad och allert. Om vi skulle sälja igen så skulle vi utan att tveka anlita Sofia! Toppen!
  • Bjarni G
    Bjarni G skrev om Louise Engman en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Bra och proffsigt bemötande. Jag är väldigt nöjd.
  • Ylwa F
    Ylwa F skrev om Louise Engman en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Louise är fantastiskt trevlig och proffessionell. Som alltid!
  • Emelie G
    Emelie G skrev om Louise Engman en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Trevlig och professionell. Tät och smidig kommunikation.
    Kan absolut rekommendera Louise som mäklare!
  • Gunilla D
    Gunilla D skrev om Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Professionell och god lokalkännedom.
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Mycket bra och hjälpsam. Vi gjorde en snabb affär som kändes väldigt proffsig
  • Mari J
    Mari J skrev om Louise Engman en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Trygg och en fantastisk Mäklare i allt.
  • Per-åke K
    Per-åke K skrev om Sofia Sundberg en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Sofia har från första kontakten vid vårat intresse för köp av bostad, varit glad och positiv och hela tiden beredd på att lösa problem som kunnat uppstå.
    Därför fick hon även uppdraget att att sälja vår bostad, vilket hon gjort till full belåtenhet.
  • Shabnam P
    Shabnam P skrev om Sofia Sundberg en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Som kund hos Sofia Sundberg upplevde vi ett välbemötande vid vissa samtal vi hade samt då vi gick på visning kan jag inget annat säga att det var bra.Vi är nöjda! Med vänliga hälsningar Shabnam/ Hamid
  • Ulla-britt B
    Ulla-britt B skrev om Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Mycket bra och omtänksam. Vi är tacksamma över att det blev en snabb affär och att vi fick köpa vårt radhus innan öppen visning. Mvh. Ulla-Britt Browne och Fredrik Lindkvist
  • Markus W
    Markus W skrev om Sofia Sundberg en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Bra, snabbt och smidigt.
    Tillgängligheten var hög
  • Daniel D
    Daniel D skrev om Sofia Sundberg en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Väldigt tillmötesgående vid bokning av tid för både visning och möte för att skriva kontrakt. Har varit lätt att få tag på när frågor har kommit upp, och snabb med svar. Trevlig och lätt att prata med.
  • Rikard B
    Rikard B skrev om Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Henrik Arnesson är en mäklare som vet hur man säljer och får upp priset på ett objekt! Otroligt härlig mäklare med mycket glädje och kompetens! Rekommenderas starkt!
  • Pär I
    Pär I skrev om Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Ingenting att klaga på, väldigt smidig process från början till slut.
  • Victoria G
    Victoria G skrev om Sofia Sundberg en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    En mycket trevlig mäklare. Dock hade vi förväntat oss lite bättre marknadsföring av bostaden än lovat. Men över lag är vi nöjda med Sofia och det jobb hon la ner för att hjälpa oss. Även under storhelgen. Stort plus i kanten från vår sida.
  • Norra Alängens F
    Norra Alängens F skrev om Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Ett mycket professionellt bemötande. Tydlig och väldokumenterad information om objektet.
  • Maria H
    Maria H skrev om Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Jag är supernöjd, inte bara för att det blev så bra pris.
    Mycket trevligt och professionellt bemötande och hantering av försäljningen med avtal och allt. Min första kontakt var med Frida och tycker det blev ett bra överlämnande.
  • Maria H
    Maria H skrev om Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Jag är supernöjd, inte bara för att det blev så bra pris.
  • Jenny T
    Jenny T skrev om Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Proffsigt men lite förvirrat, skulle behöva en checklista ibland.
  • Tommie S
    Tommie S skrev om Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Mäklare vid försäljning av Dalabacken 38 Knivsta.
    Öppen, trevlig, påläst, kunnig och tillgänglig. Snabba svar på frågor om fastigheten.
    Väsentligt över standard mot övriga mäklare jag mött under de tre år vi har sökt bostad i regionen.
  • Mikael E
    Mikael E skrev om Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Mattias är mycket professionell och ger ett bra intryck.
    Väldigt mån om sina kunder
    är väldigt nöjd och han får mer jobb av mig..
  • Majlis P
    Majlis P skrev om Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Utmärkt och respektfullt bemötande. Servicekänsla. Ärlighet.
  • Emma B
    Emma B skrev om Sofia Sundberg en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Trevlig och professionell. Är väldigt nöjd med bemötandet och hjälpen under hela processen.
  • Lina E
    Lina E skrev om Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Ett gott samarbete! Väldigt nöjda!
  • Therése S
    Therése S skrev om Sofia Sundberg en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Sofia var snabb på att svara- eller återkomma oavsett kontaktmetod. Det var enkelt att boka in möten tack vare hennes flexibilitet och vilja att vara tillmötesgående. Det upplevdes som att hon hade god kontakt med säljaren och att de hade en bra dialog.

Forsbyvägen 6, 741 40 Knivsta