Fastighetsbyrån Knivsta

Fastighetsbyrån Knivsta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Knivsta!

Vi är Knivstas mest anlitade mäklarbyrå och vi kan garantera dig en trygg och säker bostadsaffär samt ett professionellt och affärsmässigt bemötande, oavsett om du är köpare eller säljare. Eftersom vi genomför många bostadsaffärer här varje år håller vi oss också uppdaterade på allt som kan vara av intresse på den lokala bostadsmarknaden. Vi vet var marknadspriserna ligger, var potentiella köpare finns och vilka objekt som snart kan komma ut på marknaden.

Då Fastighetsbyrån är en av Sveriges största mäklarkedjor erbjuder vi en komplett mäklartjänst, som vi kan anpassa utefter de behov och förväntningar just du har på din fastighetsmäklare.

Har du frågor om bostad eller boende i Knivsta? Tveka inte att kontakta oss på Fastighetsbyrån!

Läs vad 1300 kunder tycker om Fastighetsbyrån Knivsta 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    2022-12-01 Verifierad kund
    Bra och hjälpsam. Bra koll på den lokala bostadsmarknaden. Trevligt bemötande.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    2022-11-29 Verifierad kund
    Han är bra, trevlig engagerad i upptraget.
  • köpte sitt hus med hjälp av Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    • Vassunda
    2022-11-25 Verifierad kund
    Proffesionellt men samtidigt personligt och lättsamt bemötande. Tillgänglig och tillmötesgående. Transparent och ärlig vilket vi värdesätter högt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    2022-11-24 Verifierad kund
    Trevlig kvinna som tar sin tid att lyssna på ens frågor och svarar snabbt på eventuella frågor på sms/mail.:)
    Tack vilken fin kommentar! Jag hoppas och tror verkligen att du kommer trivas bra i lägenheten! Elin Åkerblom
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    2022-11-24 Verifierad kund
    Trevlig och professionelll mäklare med gedigen erfarenhet kring Knivsta kommun.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    2022-11-22 Verifierad kund
    Mycket fint bemötande av Elin, gott samarbete, lätt att kontakta, bra att bolla tankar med gällande priser/visningar osv, uppskattat att allt gick så smidigt till. Tack så mycket för all hjälp!
    Vad roligt att höra, tack för det! Hoppas du hittar en ny lägenhet snabbt som passar dig :) Elin Åkerblom
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    2022-11-20 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Lätt att samarbeta med. Kunnig, kan marknaden runt Knivsta bra.
  • sålde sitt hus med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    • Lagga
    2022-11-14 Verifierad kund
    Sofia har ett positivt, trevligt och professionellt arbetssätt. Vi har genom hela processen känt oss trygga med hur Sofia leder processen framåt. Hon kommer med förslag, idéer och är samtidigt lyhörd för våra behov. Sofia är trygg i sin roll vilken för oss var en viktig parameter då vi valde Fastighetsbyrån. Om vi framöver skulle få behov av mäklare är valet självklart!
    2022-11-14 Verifierad kund
    Ett bra bemötande från början. Kom snabbt till visning och blev en snabb försäljning vilket Jonas ska ta åt sig äran av.
  • köpte sitt hus med hjälp av Jonas Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    2022-11-10 Verifierad kund
    Bra välkomnande och trevligt bemötande, hjälpsam med att besvara på frågor och levde upp till dom förutsättningar jag hade inför köpet
  • köpte sitt hus med hjälp av Louise Ekerot en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    2022-11-09 Verifierad kund
    Proffsigt och vänligt bemötande.
    Höll oss väl uppdaterade och informerade under hela våran köpprocess. Skulle absolut rekommendera Louise vid både köp och försäljning av bostad!
    2022-11-07 Verifierad kund
    Vi är mer väldigt nöjda med Louise Ekerot som mäklare vid försäljningen av vårt parhus.
    Louise är proffs! Bästa mäklaren! Verkar verkligen mån om att både säljare o köpare ska känna sig nöjda. Bra information o hon återkopplar snabbt på sms el telefon. Hon inger lugn och förtroende, viktigt både vid försäljning o köp av bostad!
    Allt superbra i hela processen, från värdering av vårt hus, tydlig bra genomgång av säljprocessen och regelbunden kontakt när vi letade efter nytt hus, till visning och försäljning.
    Oktober/ November 2022 osäkra tider att göra bostadsaffär i o då tacksam ha en mäklare som Louise som är lugn, proffsig och har en fantastisk fingertoppskänsla o guidar rätt!
    Vi kan varmt rekommendera Louise Ekerot som mäklare!
    2022-11-02 Verifierad kund
    Henrik hjälpa oss med allt. Han hade svar på alla våra frågor. Bästa mäklaren.
    2022-11-01 Verifierad kund
    Snabb, korrekt och tydlig och mycket trevlig.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    2022-10-27 Verifierad kund
    Vi blev bemötta på ett omtänksamt och professionellt sätt.
    Hon försökte verkligen få till en bra affär för oss i dessa tider då priserna hastigt sjönk så mycket och efterfrågan minskade drastiskt genom att de flesta intressenterna ville avvakta.
  • köpte sitt hus med hjälp av Cecilia Wetterborg en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    2022-10-23 Verifierad kund
    Cecilia är en mycket trevlig, tillmötesgående och hjälpsam mäklare.
    Vi fick bra information o hade en bra kontakt under köpet av vårt hus.
    Kan varmt rekommendera henne!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Louise Ekerot en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    2022-10-14 Verifierad kund
    Trevligt och vänligt bemötande. Inget krångel när det gällde visning och framförande till säljaren vad det gäller mina önskemål. Kände mig trygg genom hela affären.
    Va glad jag blir Ann! Lägenheten kommer att passa dig perfekt, så roligt att du känner dig nöjd! Louise Ekerot
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Cecilia Wetterborg en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    2022-10-10 Verifierad kund
    Tredje gången vi anlitat Cecilia, och lika nöjda även denna gång. Rekommenderas varmt.
  • Henrik S
    2022-10-08 Verifierad kund
    Andra gången och lika nöjda 👍
  • köpte sitt hus med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    2022-10-05 Verifierad kund
    Happy that I got a help from her.
  • sålde sitt hus med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    2022-10-05 Verifierad kund
    Kunnig, pålitlig, hjälpsam och professionell. Vi är jättenöjda!
    Tack Anna! Jag tror att er villa kommer passa perfekt där du får utrymme att fördjupa ditt odlingsintresse. Vi ses snart för tillträde. Sofia Bergström
    2022-10-03 Verifierad kund
    Oerhört proffsig och tillmötesgående i allt. Lyhörd och trevlig. Känner mig alltid trygg hos er och Sofia!
    Tack Michaela för dina fina ord. Jag hoppas att ni kommer trivas i ert nästa boende. Det har varit roligt att få följa er så länge som jag har gjort :-) Sofia Bergström
    2022-10-03 Verifierad kund
    Henrik är en mycket kunnig, väl informerad, hjälpsam och professionell mäklare. Vi rekommenderar varmt samarbetet med honom.
    2022-10-02 Verifierad kund
    Blev bra bemött. Jonas levde upp till alla förväntningar kanske till och med mer eftersom han lyckades hitta en köpare i dessa tider.
  • sålde sitt hus med hjälp av Jonas Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    • Vassunda
    2022-09-30 Verifierad kund
    Mycket bra mäklare. Bra bemötande och information. Han har gjort ett kanon jobb med försäljningen av mitt hus.
    2022-09-29 Verifierad kund
    Tack Cecilia. En bra och snabb försäljning i svåra tider för bostadsmarknaden. Trots att många lägenheter av likvärdig storlek ligger kvar så är vår såld. Stort tack!
  • köpte sitt hus med hjälp av Louise Ekerot en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    • Husby-Långhundra
    2022-09-29 Verifierad kund
    Välinformerade och mycket trevlig!!!
    Härligt att höra att ni är nöjda Hanna! Skönt också att er egen försäljning gick smidigt och att vi nu kan tidigarelägga tillträdet! Louise Ekerot
    2022-09-27 Verifierad kund
    trevlig mäklare och lättsam att prata med..allt gick smidigt och fick bra information :)
  • David B
    2022-09-27 Verifierad kund
    Bara bra saker att säga,
    Mvh David
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Cecilia Wetterborg en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    2022-09-24 Verifierad kund
    Very professional. Friendly and helpful.
    We got all information we needed from Cecilia
    2022-09-24 Verifierad kund
    Känns trygg i sitt jobb. Och bra att ha kontakt med !
  • köpte sitt hus med hjälp av Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    2022-09-21 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Otroligt kunnig om marknaden. Bra på att förklara kontraktet. Det känns tryggt och enkelt.
    2022-09-20 Verifierad kund
    Fantastiskt bemötande. Alla förväntningar uppfylldes!
  • Joakim B
    köpte sitt hus med hjälp av Louise Ekerot en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    2022-09-19 Verifierad kund
    Mycket tillmötesgående och trevlig!
    Allt gick väldigt smidigt och Louise såg till så att det gynnade alla parter.
    Blir så glad av att höra att du känner dig nöjd! Vi fick till en bra tajming av både köp och försäljning och jag tror verkligen att ert nya boende kommer att passa er jättebra! Louise Ekerot
    • Husby-Långhundra
    2022-09-19 Verifierad kund
    Hej!
    Tydlig och proffsig. Vi är väldigt nöjda.
    Mvh Joel
    Tack snälla och stort tack för förtroendet att få samarbeta med er igen! Louise Ekerot
    2022-09-17 Verifierad kund
    Jag har fått ett mkt bra bemötande av Cecilia och hon har varit väldigt hjälpsam i alla våra frågor. Hon är även lätt att få tag i vilket är skönt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Cecilia Wetterborg en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    2022-09-15 Verifierad kund
    Jag tycker att Cecilia är bra, tillmötesgående, och ställer upp när hjälp önskas. Trevlig, Hon är bra på att förklara.. Jag är nöjd med Cecilia.
    2022-09-07 Verifierad kund
    Louise var mycket professionell och uppmärksam genom alla steg.
    Tack Denis! Ser fram emot att ses igen nu när det snart är dags för tillträde! Louise Ekerot
    2022-09-02 Verifierad kund
    Vi har haft Louise nästan varje gång vi sålt eller köpt och är alltid lika nöjda. Louise är varm och trevlig som person och visar hög kompetens, en väldigt trevlig mäklare som man kan lita på .
    Tusen tack för fina ord Johan! Vi fick till en bra och smidig lösning för köp och försäljning och jag tror att ert nya boende kommer att passa er jättebra! Vi ses snart för tillträde! :) Louise Ekerot
    2022-09-01 Verifierad kund
    Duktig och proffsig, rekommenderas!
    Tack så mycket! Jag hoppas flytten går smidigt! Elin Åkerblom
    2022-08-30 Verifierad kund
    Bra kommunikation hela vägen! Rekommenderar Elin.
    Tack för en fin kommentar! Jag hoppas flytten går smidigt och att ni kommer trivas i nya huset! Elin Åkerblom
    2022-08-26 Verifierad kund
    Alltid nårbar och pragmatisk. Hjälpsam både när vi köpte och sålde hus.
    Tack vad roligt att höra att ni är nöjda! Jag både hoppas och tror att ni blir nöjda med ert nya hus också! Lycka till med flytten :) Elin Åkerblom
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    2022-08-23 Verifierad kund
    Det ända jag har att anmärka på är att informationen han angav om säljarna och anledningen till att de sålde inte verkade stämma när vi träffade dem för kontraktskrovning.
    2022-08-22 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande med hög nivå av service och kompetens! Rekommenderas starkt!
    2022-08-22 Verifierad kund
    Henrik har ett trevligt och proffsigt bemötande, han levde upp till de förväntningar som vi hade förväntat oss.
    Kan rekommendera med varm hand.
  • köpte en tomt med hjälp av Louise Ekerot en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    • Lagga
    2022-08-16 Verifierad kund
    We bought a plot and it went really smooth. Louise is very friendly, competent and responsive. Our experience is purely positive.
    Thank you so much Diana! I'm looking forward to follow your buldingprocess, please invite me for a cup of coffee when the house is done! :) Louise Ekerot
    2022-08-07 Verifierad kund
    Väldigt hjälpsam med försäljning och vårt köp av hus.
    2022-08-07 Verifierad kund
    Professionellt bemötande och smidig process trots semestertider
    2022-08-07 Verifierad kund
    Trevlig, enkel, kommunicerar mycket bra, vet när han ska sätta press och gör det på ett skickligt sätt.
    2022-08-03 Verifierad kund
    Duktig mäklare,trevlig bemötande vi är väldigt nöjda