Mäklare Uppsala Knivsta Fastighetsbyrån Knivsta Louise Ekerot
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-08 - 2019-07

Läs vad 116 Läs vad Louise Ekerot

• Karin R köpte sitt hus med hjälp av Louise Ekerot en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-07-15

Centralt
    Kunnig och pålitlig. Andra gången vi köpte bostad med Louise som mäklare och det kändes tryggt och bra. Läs mer
  • Lena B sålde sin lägenhet med hjälp av Louise Ekerot en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-07-10

Centralt
    Louise är jordnära och professionell. Klok och inte för pushig. Rolig och trevlig men samtidigt saklig och kunnig. Svarar snabbt och tydligt på email och sms i rätt tajming. Läs mer
    2019-07-15 Louise E svarar Lena B
    Tack snälla Lena för fina ord! Så glad över att ni känner er nöjda och jag hoppas verkligen att hela familjen ska trivas i ert nya hus!
  • Hanna L köpte en tomt med hjälp av Louise Ekerot en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-06-11

Östuna
    Köpte tomt via Louise, allt har skötts mycket bra.
    Hon har varit lätt att få kontakt med, alltid haft svar på ev frågor.
    Genomgående mycket nöjd med henne som mäklare! Läs mer
    2019-06-11 Louise E svarar Hanna L
    Va glad jag blir av att höra att ni är nöjda med köpet! Ser fram emot att se ert hus växa fram och jag hjälper er gärna att sälja lägenheten när det blir dags!
  • Josefin S sålde sitt hus med hjälp av Louise Ekerot en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-05-31

Vi har sålt en villa.
    Louise har ett mycket professionellt bemötande i alla lägen.
    Förväntningarna vi hade var väldigt höga, då vi haft kontakt med Louise tidigare, och hon har uppfyllt alla våra förväntningar hittills. Läs mer
  • Wissam H köpte sin lägenhet med hjälp av Louise Ekerot en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-05-29

Centralt
    Hej, jag har köpt en lägenhet i Knivsta nyligen och jag är super glad :)
    Jag träffade Louise på visningen, hon var väldigt hjälpsam och professionellt på att svara på all frågor...det var uppskattad att jag fick välja visningstid.
    det var väldigt viktigt för mig att få alla information kring bostadsrätter samt hur processen går till, och Louise var väldigt generös på att förklara och svara på allt.
    jag är tacksam för hennes hjälp och väll bemötande, jag är säker att jag kommer sälja lägenheten och köpa större i framtiden. och nu vet jag vem ska jag ta kontakt med.
    Heja Louise!
    hälsningar,
    Wissam Läs mer
    2019-05-29 Louise E svarar Wissam H
    Tack snälla Wissam! Jätteglad för att du är så nöjd med processen och jag hoppas att du verkligen ska trivas i lägenheten. Du är alltid välkommen att kontakta mig om du undrar över något eller om jag kan hjälpa dig i framtiden. Vänliga hälsningar Louise
  • Viking L köpte sin lägenhet med hjälp av Louise Ekerot en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-04-18

Centralt
    Förstagångsköpare av lägenhet. Louise var mycket tillmötesgående, trevlig och professionell. Hon tog sig tid att gå igenom alla frågor och höll löpande kontakt under hela processen. Kan varmt rekommendera Louise som mäklare för en smidig affär. Läs mer
  • Terje S köpte sin lägenhet med hjälp av Louise Ekerot en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-03-29

Alsike
    Köpt lägenhet. Hon är mycket trevlig, kunnig och kompetent.
    Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Charlotte T sålde sin lägenhet med hjälp av Louise Ekerot en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-03-26

Centralt
    Sålde en lägenhet, fick ett väldigt bra bemötande av mäklaren. Uppföljning varje vecka, före och efter varje visning.
    Jag är nöjd med hela upplevelsen. Läs mer
  • Stina N köpte sitt hus med hjälp av Louise Ekerot en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-03-20

Alsike
    Köpte hus och sålde radhus, alltid lätt att nå, trevligt bemötande och fin känsla för individens behov. En toppenmäklare med god sakkkunskap som vi rekommenderar varmt Läs mer
  • Peter H sålde sin lägenhet med hjälp av Louise Ekerot en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-03-06

Alsike
    Louise har gjort ett strålande jobb och har varit ett bra stöd under hela processen. Hon är en pärla! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Knivsta

Henrik Arnesson