Mäklare Uppsala Knivsta Fastighetsbyrån Knivsta Louise Ekerot
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-05 - 2018-11

Läs vad 100 kunder tycker om Louise Ekerot

• Danya H sålde sin bostad med hjälp av Louise Ekerot en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Vi köpte en villa och sålde vår bostadsrätt genom Louise. Vi har fått ett mycket trevligt bemötande under hela processen. Proffsigt skött och alltid lättillgänglig. Louise har levt upp till våra förväntningar helt och hållet! Läs mer
  • Peter S köpte sin bostad med hjälp av Louise Ekerot en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Vi köpte en lägenhet i Knivsta med hjälp av Louise. Hela processen gick mycket bra då Louise höll oss uppdaterade efter vägen och var snabb i respons m.m. Även den administrativa delarna med ontraktsskrivande, hantering av handpenningar m.m. genomfördes enkelt och tydligt. Märks att både hon och kontoret i Knivsta har erfarenhet, kunnande och inarbetade rutiner. Läs mer
    Louise E gillar detta
  • Tomasz A sålde sin bostad med hjälp av Louise Ekerot en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Mycket Trävlig och yrkesmäsing proffs i yrke 👍 Ska rekommendera så klart Louise som mäklare 💪Bara positiva minne 🌹 Läs mer
  • Sabina H sålde sin bostad med hjälp av Louise Ekerot en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Vi har sålt en nyproducerad lägenhet i centrala Knivsta.
    Louise gav inte upp då det var många objekt till salu.
    Louise var otroligt aktiv och energisk. Hon var alltid glad och positiv med ett glatt trevligt bemötande till både oss säljare och köpare.
    Vi fick det pris vi önskade och som mäklaren trodde att vi skulle kunna få. Läs mer
  • Emma Ö skrev om Louise Ekerot en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Mycket trevlig och väldigt proffsig. Bästa mäklaren vi träffat och som vi i slutändan också köpte av. Läs mer
  • Niklas G skrev om Louise Ekerot en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Köpte och sålde med Louise, jätte nöjda! Professionell, bra bemötande, alltid glad.
    Mkt bra helt enkelt ! Läs mer
  • Peter N skrev om Louise Ekerot en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Proffsig, duktig och trevlig. Läs mer
  • Lasse J
    Lasse J skrev om Louise Ekerot en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Bra och saklig information om palla steg i försäljningsprocessen
    bra bemötande
    och förstående för händelser och situationer

//Lasse Läs mer
  • Ann-helen J skrev om Louise Ekerot en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Trevlig, kunnig och ambitiös, uthållig då det var lite strul med bostadsföreningen. Läs mer
  • Kenneth R skrev om Louise Ekerot en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Trevlig och duktig på sitt jobb. Gick över förväntat. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Knivsta

Henrik Arnesson