Mäklare Uppsala Knivsta Fastighetsbyrån Knivsta Louise Ekerot
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-10 - 2019-04

Läs vad 111 Läs vad Louise Ekerot

• Viking L köpte sin lägenhet med hjälp av Louise Ekerot en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-04-18

Centralt
    Förstagångsköpare av lägenhet. Louise var mycket tillmötesgående, trevlig och professionell. Hon tog sig tid att gå igenom alla frågor och höll löpande kontakt under hela processen. Kan varmt rekommendera Louise som mäklare för en smidig affär. Läs mer
  • Terje S köpte sin lägenhet med hjälp av Louise Ekerot en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-03-29

Alsike
    Köpt lägenhet. Hon är mycket trevlig, kunnig och kompetent.
    Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Charlotte T sålde sin lägenhet med hjälp av Louise Ekerot en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-03-26

Centralt
    Sålde en lägenhet, fick ett väldigt bra bemötande av mäklaren. Uppföljning varje vecka, före och efter varje visning.
    Jag är nöjd med hela upplevelsen. Läs mer
  • Stina N köpte sitt hus med hjälp av Louise Ekerot en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-03-20

Alsike
    Köpte hus och sålde radhus, alltid lätt att nå, trevligt bemötande och fin känsla för individens behov. En toppenmäklare med god sakkkunskap som vi rekommenderar varmt Läs mer
  • Peter H sålde sin lägenhet med hjälp av Louise Ekerot en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-03-06

Alsike
    Louise har gjort ett strålande jobb och har varit ett bra stöd under hela processen. Hon är en pärla! Läs mer
  • Jörgen S köpte sin lägenhet med hjälp av Louise Ekerot en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-03-04

Alsike
    Köpt nyproduktion i Alsike av Louise och hon har under hela processen agerat proffsigt och mycket pedagogiskt. Läs mer
  • Mona G skrev om Louise Ekerot en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-02-27

Villaförsäljning och en bostadsrätt. Louise har varit kunnig, tillgänglig och pålitlig. Läs mer
  • Tomas J köpte sin lägenhet med hjälp av Louise Ekerot en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-02-27

Nöjd.

Köpt lägenhet i Alsile.
    ...................................... Läs mer
  • Philip H
    Philip H sålde sin lägenhet med hjälp av Louise Ekerot en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-02-25

Alsike
    Louise har hjälp mig att sälja min bostadsrätt i Alsike, Knivsta. Louise har varit enormt engagerad och kommunicerat på ett tydligt och kontinuerligt sätt. Jag är oerhört nöjd med det arbete Louise har lagt ner för mig och jag kan varmt rekommendera henne till andra som vill göra en lyckad bostadsförsäljning. Läs mer
  • Reza A köpte sin bostad med hjälp av Louise Ekerot en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-01-19

Köpt ny producerad lägenhet. Professionell och med omtanke.
    Jag fick den information jag önskade mig vid alla tillfällen. Känt mig välkommen och välbemö. Trevligt och vänligt arbetsmiljö. Blev bjuden på kaffe vid alla tillfällen. Tack😊 Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Knivsta

Henrik Arnesson