Läs vad 142 Läs vad Louise Ekerot

• 2020-12-07
    Köpte lägenhet ( orrspelsgatan 71 ) , det är bästa mäklaren som jag har mött ... helt underbar , jätte trevlig . Kan inte tacka henne nog .
    Hawree B
    • 54.0 m²
  • 2020-11-19
    Sålt bostadsrätt (radhus). Jordnära förnuftig och allmänt mycket bra mäklare.
    Kaan A
    • 107.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Louise Ekerot en del av Fastighetsbyrån Knivsta
  • 2020-11-17
    Bernt R
    • 59.5 m²
  • 2020-11-12
    Har köpt lägenhet. Har inget att klaga på. Jag önskade ett boende nu har ja det. Vi har haft telekontakt i övrigt med fullmakt. Jag har inget att invända mot annat än städningen min dotter städade bakom kyl o frys. Köksfläkten har vi kört i diskmaskinen samt hyllor som inte var rena. Detta som information dåligt skött av städfirma.
    Christina H
    • 4:a
    • 81.0 m²
  • 2020-11-01
    Sålt 2 tomter. Blivit mycket väl bemött av Louise som väl levt upp till mina förväntningar. Pedagiskt och trevligt förklarande av hela proceduren. Lätt att prata med, glad och serviceminded!
    sålde en tomt med hjälp av Louise Ekerot en del av Fastighetsbyrån Knivsta
  • 2020-10-28
    Jag är mer än nöjd med Louise jag har både köpt och sålt hus genom Louise. Hon är mycket lyhörd och finkänslig smidig. Hon levde verkligen upp till mina förväntningar. Jag är så nöjd.
    Anette L
    • 227.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Louise Ekerot en del av Fastighetsbyrån Knivsta
  • 2020-10-06
    Har sålt en 2a på 54kvm med hjälp av Lousie och hon var fantastisk från start till slut!

Hjälpsam, trevlig, kunnig
    Joakim S
    • 54.0 m²
  • 2020-09-28
    Louise hjälpte mig med försäljningen av en bostadsrätt i Knivsta.
    Där hon redan vi första mötet visade ambitioner att nå så högt som möjligt. Allting har skett smidigt och bra.
    Samt att vi haft en god och tät dialog genom processen.
    Albin L
    • 57.7 m²
  • 2020-09-27
    Vi är väldigt nöjda med Louise. Hon är otroligt kompetent och hon har en tydlig tillvägagångsplan som hon på ett pedagogiskt sätt förmedlar. Hon är lugn och tydlig och ärlig!
    Madelene K
    Madelene K
    • 50.0 m²
  • 2020-06-20
    Jag har både köpt och säljer hus med Louise som mäklare och kan varmt rekommendera henne. Hon är seriös, professionell och mån om sina kunder och objekt, men har samtidigt humor och glimten i ögat.
    Patricia E
    • 157.0 m²
    • Vassunda
    köpte sitt hus med hjälp av Louise Ekerot en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Så glad att höra att du är nöjd Patricia och riktigt roligt att det blev en så fin budgivning! Hoppas verkligen att du ska trivas i ditt nya hus! Glada sommarhälsningar från Louise
    Louise Ekerot

Louise Ekerot

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte