Mäklare Uppsala Knivsta Fastighetsbyrån Knivsta Louise Ekerot
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-08 - 2019-01

Läs vad 102 kunder tycker om Louise Ekerot

• Reza A köpte sin bostad med hjälp av Louise Ekerot en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-01-19

Köpt ny producerad lägenhet. Professionell och med omtanke.
    Jag fick den information jag önskade mig vid alla tillfällen. Känt mig välkommen och välbemö. Trevligt och vänligt arbetsmiljö. Blev bjuden på kaffe vid alla tillfällen. Tack😊 Läs mer
  • Elisabet F sålde sin bostad med hjälp av Louise Ekerot en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2018-12-20

Jag har köpt en lägenhet och sålt min villa med hjälp av Louise. Det var lätt att kommunicera med Louise och hon var mycket hjälpsam och effektiv.
    Jag kunde ställa frågor om allt möjligt och fick dem snabbt besvarade. Louise guidade mig igenom köp- och säljprocessen och gav bra råd.
    Efter varje visning hörde Louise av sig dagen efter. Jag behövde aldrig vänta på resultat. Läs mer
  • Danya H sålde sin bostad med hjälp av Louise Ekerot en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2018-11-26

Vi köpte en villa och sålde vår bostadsrätt genom Louise. Vi har fått ett mycket trevligt bemötande under hela processen. Proffsigt skött och alltid lättillgänglig. Louise har levt upp till våra förväntningar helt och hållet! Läs mer
  • Peter S köpte sin bostad med hjälp av Louise Ekerot en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2018-10-22

Vi köpte en lägenhet i Knivsta med hjälp av Louise. Hela processen gick mycket bra då Louise höll oss uppdaterade efter vägen och var snabb i respons m.m. Även den administrativa delarna med ontraktsskrivande, hantering av handpenningar m.m. genomfördes enkelt och tydligt. Märks att både hon och kontoret i Knivsta har erfarenhet, kunnande och inarbetade rutiner. Läs mer
    Louise E gillar detta
  • Tomasz A sålde sin bostad med hjälp av Louise Ekerot en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2018-10-01

Mycket Trävlig och yrkesmäsing proffs i yrke 👍 Ska rekommendera så klart Louise som mäklare 💪Bara positiva minne 🌹 Läs mer
  • Sabina H sålde sin bostad med hjälp av Louise Ekerot en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2018-10-01

Vi har sålt en nyproducerad lägenhet i centrala Knivsta.
    Louise gav inte upp då det var många objekt till salu.
    Louise var otroligt aktiv och energisk. Hon var alltid glad och positiv med ett glatt trevligt bemötande till både oss säljare och köpare.
    Vi fick det pris vi önskade och som mäklaren trodde att vi skulle kunna få. Läs mer
  • Emma Ö skrev om Louise Ekerot en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2018-09-21

Mycket trevlig och väldigt proffsig. Bästa mäklaren vi träffat och som vi i slutändan också köpte av. Läs mer
  • Niklas G skrev om Louise Ekerot en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2018-09-20

Köpte och sålde med Louise, jätte nöjda! Professionell, bra bemötande, alltid glad.
    Mkt bra helt enkelt ! Läs mer
  • Peter N skrev om Louise Ekerot en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2018-09-19

Proffsig, duktig och trevlig. Läs mer
  • Lasse J
    Lasse J skrev om Louise Ekerot en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2018-09-19

Bra och saklig information om palla steg i försäljningsprocessen
    bra bemötande
    och förstående för händelser och situationer

//Lasse Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Knivsta