Louise Ekerot
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-04 - 2020-03

Läs vad 132 Läs vad Louise Ekerot

• Charles S köpte sin lägenhet med hjälp av Louise Ekerot en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2020-04-02

Centralt
    Jag köpte ett bostadsrätt radhus vilket jag är nöjd mer så här långt. Louise var väldigt kunnig och bra på att förklara de olika stegen vilket uppskattade jag väldigt mycket. Min målsättning var att hitta ett boende som passade mig och det lyckades vi uppfylla enligt min mening.

Jag tycker hela affären gick bra och alla parter var trevliga och villiga för att hitta den bästa lösningen och det gjorde vi också vill jag framföra. Jag kan bara säga tack återigen till alla parter för ett gott samarbete och hoppas att vi kommer trivas i vårt nya boende i många år. Läs mer
  • Helena W sålde sin lägenhet med hjälp av Louise Ekerot en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2020-04-01

Centralt
    Sålt en lägenhet i Terasshusen i Knivsta. Varit väldigt bra kontakt och samarbete med Louise! Läs mer
  • Calle W sålde sin lägenhet med hjälp av Louise Ekerot en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2020-03-11

Sålt brf-lgh. Mycket professionellt, effektivt och trevligt bemötande. Läs mer
    2020-03-11 Louise E svarar Calle W
    Tack Calle! Blir så glad över att höra att du är nöjd med försäljningen av din fina lägenhet. Vi ses på tillträdet och hörs även ang deklarationen, som ju som du vet ingår i arvodet.
  • Simon G sålde sitt hus med hjälp av Louise Ekerot en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2020-02-10

Alsike
    Lyhörd till våra förväntningar & kompetens att uppfylla dessa Läs mer
    2020-02-27 Louise E svarar Simon G
    Tack Simon! Härligt att höra att ni är nöjda. Allt gick ju smidigt och snabbt. Ser fram emot att få ser hur ni får det i ert nya fina hus!
  • Anna B sålde sitt hus med hjälp av Louise Ekerot en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2020-02-05

Alsike
    Vi köpte vår nyproduktion (radhus) från Louise för lite mer än tre år sedan. Nu sålde hon radhuset åt oss och vi är mycket nöjda. Louise har varit lättillgänglig och svarat på alla våra frågor och bollat tankar, oro och nervositet inför och under försäljningen och även då vi köpte radhuset via henne. Vi kan starkt rekommendera att anlita henne både vid köp och försäljning. Vi har känt oss trygga med att hon har haft bra kontakt med potentiella köpare under processen. Läs mer
  • Rickard F köpte sin lägenhet med hjälp av Louise Ekerot en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2020-02-03

Alsike
    Har köpt två stycken bostadsrätter och kan inte klaga på någonting. Tydlig process och enkel kommunikation! Tack :) Läs mer
  • Karin W sålde sitt hus med hjälp av Louise Ekerot en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-12-21

Alsike
    Proffesionell, lugn och trygg. Finns inget att anmärka på. Vi är jättenöjda! Läs mer

2019-12-20

Centralt
    Jag har just sålt en bostadsrätt med hjälp av Louise. Hon är ett superproffs på alla sätt och vis! Läs mer
  • Ingrid P sålde sitt hus med hjälp av Louise Ekerot en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-11-25

Sålt ett radhus. Louise har hittills varit toppen att ha att göra med! Läs mer
  • Ola N köpte en tomt med hjälp av Louise Ekerot en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-11-04

Östuna
    Vi köpte en tomt med hjälp av Louise Ekerot. Hon var väldigt hjälpsam och snabb att svara på frågor och återkomma. Vi kan varmt rekommendera henne. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Knivsta

Henrik Arnesson