Sofia Bergström

Sofia Bergström

Sofia Bergström är mäklare på Fastighetsbyrån Knivsta

Sofia Bergström har varit registrerad mäklare sedan 2012-07. Sofia Bergström har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-03 och har fått 242 omdömen med ett betyg på 4.8. Sofia Bergström har haft 58 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 242 Läs vad Sofia Bergström

• sålde sitt hus med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    2022-07-06 Verifierad kund
    Sofia är lätt att prata med samt är rak i sin kommunikation vilket gör att man känner sig trygg.

Hon levde upp till alla förväntningar, att hon även valde att ta tid från sin semester för att vi skulle få ett snabbt och smidigt avslut ger det där extra. 5 stjärnor helt enkelt.
    Tusen tack Joakim. jag är glad att allt gick så smidigt och att ni känner er nöjda. jag hoppas ni hinner med lite ledighet mellan flyttkartongerna. Sofia Bergström
  • köpte sitt hus med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    2022-07-01 Verifierad kund
    Jag och min sambo köpte nyligen vår första gemensamma bostad där Sofia agerade mäklare för prospektet. Vi upplevde båda två vid visningen att Sofia hade ett mycket trevligt och bra bemötande samt att hon påvisade klar kompetens och erfarenhet.

Köpet, och budgivningen som föranledde köpet, kändes således tryggt och smidigt. Vi uppskattar även särskilt att hon tog sig tiden att hantera detta ärende trots att hon själv var på semester.

Vi hoppas på att du har en fortsatt trevlig ledighet och tackar dig för din insats så ses vi snart igen när det blir dags för tillträde!
    Hej Anton. Tack för dina fina ord. Jag fick lite semester :-) Jag hoppas att ni njuter av värmen också. Vi ses snart och jag hoppas att ni ska trivas som Knivstabor! Sofia Bergström
  • sålde sitt hus med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    • Lagga
    2022-06-30 Verifierad kund
    Sofia ger ett lugnt och erfaret intryck. Sofia guida oss igenom hela försäljningen på ett bra sätt.
    Tack Oscar. Jag ser fram emot att få se er nya bostad när den står färdig. Allt gott! Sofia Bergström
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    2022-06-03 Verifierad kund
    Det var bra möte vid visningen, inget onödigt tjafs eller så.
    Sen hade vi lite enkel sms konversation, samt kontraktsskrivning med representant från dödsboet. Sakligt, trevligt, enkelt. Precis som jag gillar.
    Det var roligt att höra. Jag önskar dig en trevlig sommar så ses vi snart på tillträdet! Sofia Bergström
    2022-05-30 Verifierad kund
    Mycket trevlig och hjälpsam
    och bra bemötande
    Tack Magnus för dina fina ord. Jag tror bostaden kommer passa dig utmärkt. Vi ses ju snart igen vid tillträdet. Sofia Bergström
    2022-05-28 Verifierad kund
    Supertrevligt och bra bemötande av Sofia, jag och sambon köpte vår första gemensamma bostad av henne nu och det kändes tryggt och vi fick superfin service och även lite tips och råd, hon verkar vara rutinerad och hade härlig energi!
    Hej Tova, vad glad jag blir av dina fina ord. Jag hoppas att ni kommer att trivas i er nya bostad och Knivsta. Allt gott! Sofia Bergström
    2022-04-28 Verifierad kund
    Bara bra upplevelse, snabbt, hjälpsam.
    Hej Karolina, vad roligt att du är nöjd med köpet av lägenheten. Jag hoppas att du ska trivas där. Sofia Bergström
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    2022-04-15 Verifierad kund
    Trevligt och kunnigt bemötande som ger trygghet och förtroende.
    Tack Fredrik, det blev en smidig och snabb affär. Sofia Bergström
    2022-04-15 Verifierad kund
    En mycket bra och professionell mäklare som är väldigt bra på att uppdatera om händelser
    Hej Pia! Vad roligt att du är nöjd. Jag hoppas att du kommer att hitta drömboendet snart och att du kommer trivas framöver. Sofia Bergström
    2022-04-06 Verifierad kund
    Överlag en väldigt positiv upplevelse av hela köpet. Mäklaren var bemötande, reaktiv och hjälpsam.
    Hej Ivana! Vad glad jag blir att du känner dig nöjd. Jag tror du kommer att trivas i din nya bostad speciellt när trädgården börjar blomma. Sofia Bergström