Sofia Bergström
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-10 - 2019-09

Läs vad 151 Läs vad Sofia Bergström

• Sanne W sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-10-17

Centralt
    Sofia hjälpte mig att sälja min bostadsrätt och jag tycker hon har varit professionell och vänlig. Hon var väldigt hjälpsam med frågor & jag upplevde att köparna var lika nöjd som jag. Läs mer
  • Henrik W sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-10-13

Centralt
    Mäklaren var väldigt servicemedveten och fick oss att känna oss trygga och nöjda genom hela upplevelsen. Läs mer
  • Andreas S sålde sitt hus med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-09-28

Alsike
    Mycket bra och proffesionellt bemötande. Läs mer
  • Malin P sålde sitt hus med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-09-28

Alsike
    Bra bemötande infriade förväntningar Läs mer
  • Renco S sålde sitt hus med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-09-25

Centralt
    Mycket nöjd. Sofia har mycket kunskap om Knivsta's lokala bostadsmarknad. Hon är snabb, professionell och social.
    Skulle definitivt använda henne igen. Läs mer
  • Sofia T sålde sitt hus med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-09-20

Alsike
    Vi är mycket nöjda med Sofia. Hon var poffsig och tillmötesgående!
    Vi ger henne varma rekommendationer! Läs mer
  • Pernilla R sålde sitt hus med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-09-08

Alsike
    Vi undersökte flera mäklare och deras upplägg vid försäljning av hus och upplevde att Sofia var bäst förberedd och mest insatt i förutsättningarna i området. Sofia har genomgående varit lätt att samverka med, lätt att nå och strukturerad i sitt arbete. Hela försäljningen löpte på smidigt och gick över förväntan. Sofia hade helt klart bäst uppfattning om lämpligt försäljningspris, vilket hon också levde upp till då vi sålde snabbt och över utgångspris.
    Mycket nöjda! Läs mer
  • Magnus W sålde sitt hus med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-09-03

Alsike
    Hon hjälpte oss med att sälja vårt hus. Hon var mycket trevlig och serviceinriktad. Våra förväntningar blev uppfyllda. Läs mer
  • Anders B sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-09-02

Centralt
    Anlitade Sofia för försäljning av min Brf. på 3 rum. Bra bemötande, tydligt förslag på tidsplan. En rimlig målbild vad gäller pris och tid. En bra genomförd affär. Läs mer
  • Jasmin H
    Jasmin H sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-09-02

Centralt
    Jag har både köpt och sålt en etta med hjälp av Sofia. Jag blev bemött riktigt bra, som en kund bör bemötas.
    Jag förväntade mig bra förklaringar och vad/hur/när saker händer då det är mycket att tänka på när man säljer och köper. Jag kände mig lugn genom båda affärerna då jag fick allt väldigt bra förklarat.
    Jag är mycket nöjd med hela processen. Sofia var lätt att få tag på vid behov och vi hade en bra kommunikation. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Knivsta

Henrik Arnesson