Sofia Bergström

Sofia Bergström

Sofia Bergström är mäklare på Fastighetsbyrån Knivsta

Sofia Bergström har varit registrerad mäklare sedan 2012-07. Sofia Bergström har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-03 och har fått 281 omdömen med ett betyg på 4.8. Sofia Bergström har haft 45 försäljningar sen 2023-03 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-03 - 2024-02

281 omdömen om Sofia Bergström

Sedan starten hos Reco 2014
Ulrika B
Alsike

Sofia har haft ett bra bemötande, varit lyhörd, informativ, lugn och trygg.

Alina Georgiana H
Köpte sitt hus med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta

Sofia är jätte trevlig och proffs . Hon har förklarat kontrakt till oss jätte bra . Jag har inget negativt att säga om henne

Olivia S
Centralt

Otroligt väl bemötta av henne och hon har gjort allt för att sälja vårt hus. Aldrig varit några bekymmer och alltid varit enormt positiv.

Niclas U
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta
Centralt

Väldigt trevlig och hjälpsam under hela köp/säljprocessen!

Pia S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta
Centralt

Sofia har varit helt fantastik på alla sätt och vis. Hon ingav så stort förtroende, var alltid nåbar och visade stort engagemang. Hon rekommenderas varmt.

Natalie J
Centralt

Väldigt nöjd! Lätt att få tag på. Gav oss snabba svar på alla våra frågor. Tog sig tid att ge oss en privat visning då vi inte hade möjlighet att gå på den planerade visningen. Vid frågor som hon ej visste så kollade hon upp detta samma dag och återkom med svar. Upprättade köpekontraktet väldigt snabbt och fixade så vi kunde skriva på samma dag som vi bestämde oss! Jag rekommenderar Sofia till alla som är osäkra förstagångsköpare som känner att de har 1000 (dumma)frågor 😀.

Johan M
Centralt

Vi hade fått gott intryck av Sofia redan då hon många år tidigare gjort en värdering av vår villa, så när det var dags att sälja så var valet enkelt. När vi kontaktade Sofia så upplevde vi oss mycket väl behandlade och Sofia var väldigt bra på att gå igenom på hur processen skulle se ut och vad som var viktigt att tänka på. Förväntningarna på vilken mäklare som helst är ju att den ska vara tydlig och hjälpa till med försäljningsprocessen, men känslan här är att dessutom bli väl omhändertagen med bra kommunikation genom...

Jukka A
Lagga

Vänligt och professionellt bemötande. Kan verkligen sin sak. Rekommenderas varmt!

Åsa H
Östuna

Proffsig, påläst om fastigheten, hjälpsam och väldigt trevlig!

Fredrik L
Östuna

Snabb engagerad trevlig och påläst