Mäklare Uppsala Knivsta Fastighetsbyrån Knivsta Sofia Bergström
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-10 - 2019-04

Läs vad 128 Läs vad Sofia Bergström

• Marion H köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-05-19

Alsike
    Ypperlig service vid köp av ny bostad. Läs mer
  • Katharina S sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-05-13

Alsike
    Vi sålde vår 4-rumslägenhet med Sofia och får nu ett bra pris trots den dåliga marknadssituationen. Hon hjälpte oss hela tiden och vi är väldigt nöjda med henne. Hennes råd var mycket bra. Läs mer
  • Göran H sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-04-08

Alsike
    Sålde en lgh 5 rum. Sofia var profesionell i alla bemärkelser. Trevlig och tydlig. Marknaden sviktar, Sofia gav oss inga orealistiska förhoppningar. Hennes bedömning grundade sig på en verklighetsförankrad analys av vad vi kunde förvänta oss av försäljningsprocessen. Hennes agerande stämde väl överens med de förväntningar vi hade på henne. Sofia var inte heller rädd för att ge oss råd i beslutssituationer. Resultatet blev en affär som vi känner oss nöjda med. Att känna förtroende för mäklaren är av avgörande vikt. Vi ger Sofia Bergström högsta betyg! Läs mer
  • Jukka A köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-03-18

Centralt
    Proffsig mäklare som hjälpte oss som köpare att få till en smidig affär Läs mer
  • Daniel B
    Daniel B sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-03-13

Alsike
    Sofia hjälpte oss sälja vår lägenhet. Hon har ett proffsigt bemötande samt lyhörd för önskemål. Hon infriade våra förväntningar på pris för objektet och ordnade en snabb försäljning.
    Kan starkt rekommendera Sofia som mäklare. Läs mer
  • Cecilia B sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-02-27

Alsike
    Sofia hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt. Kunnig, professionell och tillmötesgående! Kan varmt rekomendera 😊 Läs mer
  • Terje S sålde sitt hus med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-02-24

Kunnig, trevlig och mycket bra kommunikation. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Maria E köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-02-23

Alsike
    Har sålt en villa och köpt en lägenhet. Mycket nöjd med mäklaren.
    Rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • Björn D köpte sitt hus med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-02-21

Knivsta
    Väldigt trevlig mäklare. Hela processen drog ut över tre vektor på tiden och Sofia styrde inte upp budgivningen utan det kunde gå 24 timmar utan ett enda bud. Mycket för lågt utpriset på objektet. Hon plockade inte bort skyltarna efter försäljningen utan jag fick själv ta bort dessa efter tre veckor. En nyckel försvann och hon bara ryckte på axlarna och tyckte att sådant händer. Hon var ansvarig för den nyckeln. Läs mer
  • Joakim H sålde sitt hus med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-02-21

Alsike
    Har sålt en villa. Upplevde ett mycket proffsigt och engagerat bemötande av mäklaren. Är mycket nöjd med hela försäljningsprocessen. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Knivsta

Henrik Arnesson