Mäklare Uppsala Knivsta Fastighetsbyrån Knivsta Sofia Bergström
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-08 - 2019-07

Läs vad 138 Läs vad Sofia Bergström

• Anna E köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-08-18

Jag har sålt lägenhet men även köpt lägenhet med hjälp av Sofia. Jag har fått så mycket hjälp av henne. Jag är enormt tacksam. Jag blev bemött på ett professionellt och varmt sätt.

Jag hade förväntningarna om att få bättre koll på allt som ingår i en försäljning, alla steg. Samt att få lägenheten såld, vilket Sofia har hjälp till med på bästa sätt. Sofia har levt upp till alla förväntningar och även mer utöver det! Läs mer
  • Pia L köpte sitt hus med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-08-12

Alsike
    Svårt att svara på då vi haft lite kontakt med henne. Det formella har gått smidigt om än lite struligt vid överlämningsdagen då hon var på semester. Inget hon kan belastas för egentligen. Läs mer
  • Isabella U sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-08-01

Alsike
    Trevligt bemötande, bra kontakt. Sålde lägenhet med vinst och allt gick bättre än förväntat med försäljning och upplägg inför bostadsannons. Läs mer
  • Marcus E sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-07-30

Alsike
    Bra mäklare, kan inte vara annat än nöjd.
    Hon sålde vår lägenhet.
    Lösningsorienterad och lätt att få kontakt med oavsett dag på veckan. Läs mer
  • Anita P sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-07-03

Centralt
    Proffessionell, personlig, ansvarsfull och trevlig vid köp av radhus och försäljning av bostadsrätt. Med hjälp av henne är man trygg i sitt bostadsköp. Läs mer
  • Amanda S
    Amanda S sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-07-01

Alsike
    Jag har både köpt o sålt via Sofia.
    Köpt ett parhus med äganderätt och sålt en bostadsrätts lägenhet.
    jag blev mycket väl bemött på alla plan, jag har köpt och sålt en del lägenheter och aldrig blivit så nöjd som med Sofia.

i det stora hela kunde det inte gått bättre än vad det gjorde med försäljning av min lägenhet! jag är så nöjd och skulle rekommendera Sofia till alla ! Läs mer
  • Anita H sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-06-29

Centralt
    Lyhörd och alltid tillgänglig! Läs mer
  • Mats L sålde sitt hus med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-06-10

Sålt villa i Alsike.
    Sofia kan marknaden i Alsike och har givit oss goda råd om vilka möjligheter vi har haft och vilken väg hon rekommenderat.
    Jag tycker att Sofia har mött mina förväntningar på allra bästa sätt. Läs mer
  • Fredrik H sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-06-10

Funkade jättebra
    Jag är nöjd med försäljningen! Läs mer
  • Marie H sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-05-29

Alsike
    Såly bostad. Mäklaren är kunnig i området där bostaden ligger. Är trevlig, bara positivt! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Knivsta

Henrik Arnesson