Mäklare Uppsala Knivsta Fastighetsbyrån Knivsta Sofia Bergström
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-05 - 2018-11

Läs vad 112 kunder tycker om Sofia Bergström

• Gudrun N sålde sin bostad med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Vi har köpt en trea i på Morkullegatan 33B i Alsike, Knivsta, samt håller på att sälja vår tvåa på Hälleborgsgatan 5 i Alsike, Knivsta.
    Vi har blivit mycket bra och professionellt bemötta och mäklaren levde upp till våra förväntningar. Läs mer
  • Weine W
    Weine W sålde sin bostad med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Sålt radhuset i Alsike. Sofias bemötande var alldeles utmärkt. Läs mer
  • Hassan M sålde sin bostad med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Bästa mäklare otroligt duktig och bra samarbete Läs mer
  • Peter A
    Peter A skrev om Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Sofia sålde min 2:a. Fick ett jätte bra intryck av henne och detta ledde till ett fantastisk sammarbete. Ett proffs! Tack Sofia. Med vänlig hälsning, Peter Aslan Läs mer
  • Gunilla E skrev om Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Köpt BR. Sofia var mycket behjälplig trots att hon var på semester. Läs mer
  • Bosse W
    Bosse W sålde sin bostad med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Hon är engagerad kunnig trevlig, Jätte duktig. Läs mer
  • Elina F skrev om Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Vi köpte ett radhus i Knivsta. Trevligt bemötande alla gånger vi hade kontakt med varandra. Läs mer
  • Hans A skrev om Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Vi har köpt en lägenhet och sålt vårt hus genom Sofia.
    Sofia gav ett tryggt intryck från början.

Våra förväntningar var att det skulle ta tid att ordna både köp och försäljning, men det gick väldigt smidigt med båda affärerna, hon skötte det med lugn och kunnighet.

Vi upplevde Sofia som en mycket trevlig och kunnig person, hon var väldigt personlig mot oss och mycket lätt att samarbeta med.
    Hela vår uppfattning av Sofias arbete är väldigt positiv! Läs mer
  • Eric R skrev om Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Sålt: Särsta 16:22

Vi hade erfarenhet av Fastighetsbyrån sedan tidigare och hade höga förväntningar. Sofia var realistisk, positiv och tillgänglig vid behov. Vi fick råd och tips men fattade beslut och val själva. Generellt ett mycket gott intryck!! Läs mer
  • Göran N skrev om Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta
    Vi har köpt en lägenhet.
    Sofia har varit väldigt trevlig, kunnig och tillmötesgående.
    Hon har varit behjälplig i hela processen och tagit reda på saker som vi frågat om och varit ett bra bollplank när vi velat prata kring våra funderingar.
    Sofia har varit lätt att få kontakt med och skött hela affären (hittills, vi är inte klara ännu) väldigt proffesionellt.
    Dessutom är hon trevlig, glad och ”lagom säljig” Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Knivsta