Mäklare Uppsala Knivsta Fastighetsbyrån Knivsta Sofia Bergström
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-08 - 2019-01

Läs vad 120 kunder tycker om Sofia Bergström

• Björn D köpte sitt hus med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta

5:a
    139m²
    Knivsta
    Väldigt trevlig mäklare. Hela processen drog ut över tre vektor på tiden och Sofia styrde inte upp budgivningen utan det kunde gå 24 timmar utan ett enda bud. Mycket för lågt utpriset på objektet. Hon plockade inte bort skyltarna efter försäljningen utan jag fick själv ta bort dessa efter tre veckor. En nyckel försvann och hon bara ryckte på axlarna och tyckte att sådant händer. Hon var ansvarig för den nyckeln. Läs mer
  • Joakim H sålde sitt hus med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta

6:a
    192m²
    Alsike
    Har sålt en villa. Upplevde ett mycket proffsigt och engagerat bemötande av mäklaren. Är mycket nöjd med hela försäljningsprocessen. Läs mer
  • Alexander E sålde sitt hus med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta

7:a
    185m²
    Alsike
    Sålt villa, trevligt och proffsigt bemötande.
    Affären gick snabbt och smidigt.
    Sofia uppfyller alla kriterier man önskar av en kompetent och seriös mäklare. Läs mer
  • Susanna E sålde en tomt med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta

Knivsta
    Vi har både köpt och sålt en tomt av Sofia. Sofia har varit väldigt professionell och gett goda råd under hela processen. Vi har känt oss väldigt trygga och nöjda och kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån i Knivsta. Läs mer
  • Caroline H sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-01-27

1:a
    32m²
    Centralt
    Sofia har hjälpt mig att sälja min 1:a trots hög konkurrens.
    Hon har ett professionellt och trevligt bemötande. Läs mer
  • Susanne L sålde sin bostad med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-01-12

Sofia hjälpte oss att sälja vår lägenhet i ett läge där de flesta lägenheter var svårsålda. Hon fick hela upplevelsen att kännas smidig och enkel! Det var roligt att sälja lägenhet tillsammans med henne, vi var jättenöjda med resultatet och vi rekommenderar henne till alla vi känner! Läs mer
  • Linnéa H köpte sin bostad med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-01-07

Köpte radhus. Sofia var professionell och tillmötesgående. Läs mer
  • Åsa N köpte sin bostad med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2018-12-25

Set var toppen från första kontakt till sista! Läs mer
  • Gudrun N sålde sin bostad med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2018-12-03

Vi har köpt en trea i på Morkullegatan 33B i Alsike, Knivsta, samt håller på att sälja vår tvåa på Hälleborgsgatan 5 i Alsike, Knivsta.
    Vi har blivit mycket bra och professionellt bemötta och mäklaren levde upp till våra förväntningar. Läs mer
  • Weine W
    Weine W sålde sin bostad med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2018-10-05

Sålt radhuset i Alsike. Sofias bemötande var alldeles utmärkt. Läs mer