Sofia Bergström
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-04 - 2020-03

Läs vad 165 Läs vad Sofia Bergström

• Agon H köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2020-04-02

Köpte min lägenhet med Sofia. Hon är väldigt engagerad, förtroendegivande och rolig. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Emma B köpte sitt hus med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2020-03-05

Alsike
    Enkel och smidig kommunikation.
    Väldigt hjälpsam. Läs mer
  • Henrik B köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2020-03-03

Centralt
    Köpte nyligen en bostadsrätt, vilken förmedlades av Fastighetsbyrån Knivsta. Mäklaren, Sofia Bergström, hade ett utmärkt bemötande, gav klara besked och var allmänt lätt att ha att göra med. Eftersom det var min första bostadsaffär hade jag inga speciella förväntningar, men jag är överlag mycket nöjd. Tack Sofia! Läs mer
  • Maria S sålde sitt hus med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2020-03-02

Centralt
    Jag har sålt en villa som det blev stort intresse för och sedan en öppen budgivning. Jag tycker att jag fick bra information och att hon kommunicerade flitigt till mig. Jag tycker också det var bra att hon mötte mig när jag skulle välja henne och vi diskuterade hennes kostnader. Jag hade ytterligare en offert från mäklare och hon mötte mina förväntningar prismässigt.
    Hade varit skärrad inför styling men hon dämpade även denna oro och stylisten var trevlig och bra liksom fotografen som var här. Sen tycker jag att hon pressade på lite med beslut under budgivningen och ville att vi skulle avsluta lite tidigare men sedan visade det sig att budgivningen fortsatte och priset blev högre dagen efter!
    Jag har också sagt till henne att jag inte gillade att vi skulle skriva kontrakt redan på lördag morgon efter att beslutet tagits fredag eftermiddag. Jag hade gärna väntat till måndag morgon. Hann inte tänka efter på t ex tillträdesdatum bl a.
    Men jag är nöjd med det pris som blev och ser fram emot den hjälp jag fått och kommer att få med deklarationen. Läs mer
  • Lena F sålde sitt hus med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2020-02-17

Centralt
    Trevlig och kunnig, strukturerat hjälpte hon oss genom alla steg i försäljningen. Läs mer
  • Olivia B sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2020-01-21

Knivsta
    Sålt en bostadsrätt. Har även köot samma bostadsrätt genom Sofia. Jag upplever henne som högst proffesionell i sitt bemötande av oss som köpare och säljare. Läs mer
  • Jenny Mari S köpte sitt hus med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-12-16

Alsike
    Vi har köpt ett hus i Knivsta/Alsike genom Sofia och vi är mycket nöjda med hela ”husköparresan”. Sofia är kunnig, professionell och återkommer snabbt vid ev frågor. Hon är mycket väl insatt i Knivstamarknaden och har bra koll på både hus och människor i området. Vi kan varmt rekommendera Sofia och fastighetsbyrån! Läs mer
  • Siv M sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-12-14

Centralt
    Har både köpt och sålt bostad. Min man och jag blev mycket bra bemött av mäklaren.Var alltid snabb med uppkoppling när vi hade frågor och funderingar. Allt har gått smudigt till och vi kommer att rekommendera henne till och bekanta. Läs mer
  • Maria N köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-12-05

Centralt
    Efter att ha tittat på flera lägenheter, har vi bestämt oss att köpa en som uppfyllde våra krav till 90%
    Mäklaren har varit mycket professionell och hjälpte oss att slutföra köpet på bästa sätt. Hon var alltid anträffbar och svarade alltid på våra frågor.
    Inget att klaga på när det gäller bemötande och kunskap.

Hon levde upp till våra förväntningar till 100% Läs mer
  • Helge S sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-12-05

Alsike
    Bra och snabb kommunikation. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Knivsta

Henrik Arnesson