Läs vad 175 Läs vad Sofia Bergström

• 2020-12-10
    Sofia hjälpte mig att sälja min 1:a på Lertagsvägen. Trots förhinder så som utökade Covid19-restriktioner och ett överskott på tillgängliga 1:or i Knivsta så lyckades hon ändå hitta en köpare för accepterat pris.

Bra bemötande, svarar gärna på frågor, tydliga förklaringar om vad som förväntas av mig och vad nästa steg i processen har varit, samt kommunicerar aktivt status och eventuella förändringar i processen.

Väldigt nöjd med Sofias insats.
    Oskar E
    • 1:a
    • 31.0 m²
    • Centralt
    sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta
  • 2020-11-16
    Sålde en villa och fick mer betalt än vi hade hoppats på. Sofia löste hinder som uppkom efter vägen snabbt och smidigt på ett korrekt sätt. Jag har haft stort förtroende för Sofia hela vägen och rekommenderar henne varmt!
    Karolin T
    • 128.0 m²
  • 2020-10-19
    - Korrekt handläggning, hållit det vi kommit överens om, inget att anmärka på
    - Eftersom vi bor på annan ort så besökte vår dotter lgh-visning, vi deltog via Facetime, funkade bra för oss. Dessutom litar vi på dotterns omdöme
    - Budgivningsrundan helt ok
    - Signade kontrakten på hemmaplan på ert kontor i Värnamo, fick bra assistans
    - Bra och trevligt bemötande på tillträdesdagen
    Åke A
    • 51.0 m²
    • Alsike
    köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta
  • 2020-09-22
    Jag tycker att Sofia är en väldigt professionell och tillmötesgående mäklare, hon ställer upp och hjälper till med att ta reda på uppgifter som man som säljare/köpare känner sig lite vilsen i. Ett stort plus till henne. Jag kan varmt rekommendera Sofia till andra som tänker sälja/köpa.
    Jesper B
    • 4:a
    • 84.0 m²
  • 2020-08-13
    Hon är så otroligt proffesionell mäklare, vi är så nöjda!
    Hamid A
    • 3:a
    • 67.0 m²
  • 2020-08-05
    Jag har köpt en lägenhet, då jag separerade och behövde hitta något boende väldigt snabbt. Jag hittade en lägenhet och Sofia hjälpte till och förstod min situation, då banken behövde göra sitt innan jag kunde svara till säljaren men Sofia hjälpte till. jag fick komma på visning Och blev trevligt bemött utav Sofia som visa allt och gav tips på saker man skulle kunna göra, och jag fick lägenheten till fast pris. Man kunde alltid höra av sig till Sofia och få svar direkt. Hon ställde upp och kom in på hennes semester för att skriva kontrakt med oss. Allt i detta köp har gått smidigt och Hagberg nöjd.
    Sara L
    • 55.0 m²
  • 2020-07-07
    Anlitade Sofia vid försäljningen av min villa i centrala Knivsta.
    Sofia upplever jag som kunnig, med proffsigt bemötande och enkel att ha att göra med. Väldigt nöjd med de stöd jag fick i en bra genomförd bostadsaffär.
    Göran N
    • 181.0 m²
  • 2020-05-20
    Sofia är en fantastisk mäklare. Jag har gjort 4 bostadsaffärer med henne och jag är alltid nöjd med hennes tjänst. Rekommendera starkt Sofia som din mäklare.
    Khoi Nguyen M
    Khoi Nguyen M
    • 129.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Sofia Bergström en del av Fastighetsbyrån Knivsta
  • 2020-05-13
    Sofia hjälpte oss att sälja vår brf villa. Hon har ett otroligt professionellt bemötande och väldigt lyhörd för våra tankar kring försäljningsprocessen. Tack vare Sofias kontakter och engagemang, lyckades hon sälja huset innan den ens las ut till visning. Kunde inte bett om en bättre mäklare, rekommenderar henne och Fastighetsbyrån till max.
    Amanda W
    • 115.0 m²
  • 2020-05-11
    Sofia är en fantastisk mäklare. kan området, har ett stort kundregister och framförallt är hon realistisk och ärlig. inga uppblåsta förhoppningar.
    Hon sålde min 2,5 i Alsike för begärt pris. Jag är jättenöjd.
    Mia J
    Mia J
    • 60.0 m²
    • Alsike

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte