Mäklare Uppsala Knivsta Fastighetsbyrån Knivsta Henrik Arnesson
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-07 - 2018-12

Läs vad 157 kunder tycker om Henrik Arnesson

• Fredrik F sålde sin bostad med hjälp av Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2018-12-24

Fantastisk mäklare, engagerad, seriös och proffsig! Läs mer
  • Adam F
    Adam F köpte sin bostad med hjälp av Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2018-12-14

Borde byta roll med Fredrik Eklund!
    Grym! Läs mer
  • Anna L köpte sin bostad med hjälp av Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2018-12-14

Bra och trevlig mäklare. Har köpt en villa i Östunaby. Allt har gått bra. Kände mig trygg m mäklaren Läs mer
  • Madelene N köpte sin bostad med hjälp av Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2018-12-14

Återigen Snabbt, Enkelt och Super nöjd! Har både sålt och köpt genom henrik tidigare och lika nöjd varje gång. Läs mer
  • Kim K
    Kim K köpte sin bostad med hjälp av Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2018-12-02

Har köpt en villa och håller på att sälja en villa.

Bemötande är proffsigt, kunnigt och förtroendeingivande. Henrik bryr sig och jag upplever en trygg affärsrelation.

Jag har ovan förväntningar och Henrik lever helt och fullt upp till dessa.

Toppen upplevelse. Läs mer
  • Linda E sålde sin bostad med hjälp av Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2018-11-16

Köpt och sålt bostäder genom honom och är alltid nöjd Läs mer
  • Neda Z sålde sin bostad med hjälp av Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2018-10-17

Väldigt Ärlig och kunnig mäklare som brinner för yrket. Den bästa man kan önskar sig! Läs mer
  • Andreas B
    Andreas B köpte sin bostad med hjälp av Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2018-10-16

Köpte ett vinterbonat fritidshus med avsikt för att renovera upp det till permanentboende. Vi blev bemöta på ett bra sätt, inga konstigheter där. Jag skulle sammanfatta det som att Henrik är en erfaren mäklare vilket märks på hans självförtoende i det han gör. Vi kände aldrig att vi blev åsidosatta även fast vi var medvetna om att vi inte köpte det hetaste objektet. över lag var vi nöjda med Henrik Läs mer
  • Malin E skrev om Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2018-10-16

Bra på att sälja. Satsar alltid på "all time high". Lite väl mycket säljartyp över honom. Svår att få tag i emellanåt. Läs mer
  • Andrei S köpte sin bostad med hjälp av Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta

=) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Knivsta