Läs vad 230 Läs vad Henrik Arnesson

• 2020-12-21
    My partner and I purchased our apartment last month in Knivsta and Henrik A was the gent for the apartment. He was helpful, open, transparent, and reliable through the whole process, he really cared about us & understood our needs.

He was always available to answer our questions and to show us the apartment. Last but not least he was able to stay late on a Friday evening to close up the deal.
    Gamaleldin Mahmoud Saeed M
    • 2:a
    • 52.5 m²
    • Centralt
    köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta
  • 2020-12-18
    Sålde villa genom Henrik. Han har lång och gedigen erfarenhet. Personligt och professionellt bemötande. Bra rapportering under budgivningsprocessen. Mkt nöjd med Henrik och Fastighetsbyrån.
    Birgitta H
    • 181.0 m²
  • 2020-12-13
    Henrik har sålt vårat hus i Alsike och under tiden har han haft en bra dialog med oss både före o efter visning.
    Kunnig o positiv o glad som person allt gick hur smidigt som helst med försäljningen..
    Ernst Anders P
    • 129.0 m²
    • Alsike
  • 2020-11-28
    Har fått hjälp att sälja min lägenhet i Knivsta. Henrik är en mycket förtroendeingivande och bra mäklare, bra info, snabba svar. Jag har ingenting att klaga på. 5 tummar upp!
    Mattias G
    • 2:a
    • 58.5 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta
  • 2020-11-16
    Han har sålt vårat hur på ett föredömligt sätt.
    Anders K
    • 125.0 m²
    • Lagga
  • 2020-11-07
    Var mycket mera intresserad av oss och objektet innan vi skrev på, efter det så var det mindre fokus. Även efter att vi hade försålt lägenheten så hade han mer intresse av att få ut vår grannes objekt så fort som möjligt så man undrar om det inte är mängden lägenheter som han säljer än kvalitén på vart och ett av objekten som är hans intresse. Så jag kommer inte att rekommendera honom till någon som skall sälja. Har hört via andra som sålt, mycket bra om en annan mäklare som säljer i Knivsta som jag kommer att ge min rekommendation om någon frågar mig i nuläget.
    Johan A
    • 4:a
    • 106.5 m²
  • 2020-11-03
    Min sambo och jag är köpare av ett hus. Henrik hade mest kontakt med min sambo, pratade inte så mycket med mig.
    Karin H
    • 187.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta
  • 2020-10-05
    Han sålde våran lägenhet , Och allt fungerade som det ska
    Rickard G
    • 1:a
    • 25.0 m²
  • 2020-10-02
    Sålt 2 lägenheter. Henrik är suverän på allt. Nåbar ger mycket information trevligt bemötande finns bara bra saker att säga om Henrik. Kommer vi sälja något mer i framtiden så väljer vi Henrik även då.
    Catrin G
    • 1:a
    • 25.0 m²
  • 2020-09-07
    Köpte en lägenhet. Mycket nöjd med mäklaren! Var väldigt tillgänglig för oss under processen, svarade på de frågor vi hade och hjälpte oss så att affären blev väldigt smidig.
    Emma O
    • 3:a
    • 76.0 m²
    • Centralt

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte