Henrik Arnesson
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-04 - 2020-03

Läs vad 205 Läs vad Henrik Arnesson

• Olivia B köpte sitt hus med hjälp av Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2020-02-23

Centralt
    Henrik var trevlig, munter och personlig i sitt bemötande mot oss som kunder. Jag har köpt ett radhus i knivsta på apoteksvägen 34 genom honom. Läs mer
  • Per-gunnar W sålde sitt hus med hjälp av Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2020-02-17

Knivsta
    Sålt ett hus
    Utmärkt, engagerande och påläst. Tog tid att svara på frågor och att visa engagemang.
    Överträffade mina förväntningar Läs mer
  • Johan B sålde sitt hus med hjälp av Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2020-02-14

Alsike
    Sålt 1 st hus (130 m2/400 m2 tomt). Fantastiskt bra genomförande process från start till mål. Motsvarade alla mina förväntningar och vill ge högsta betyg för hur affären genomfördes. TACK! Läs mer
  • Ola T köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2020-01-27

Centralt
    Arnesson har ett mycket professionellt bemötande och inger förtroende både för säljare och köpare. Läs mer
  • Gunilla L köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-12-21

Centralt
    Just i det här fallet skulle jag nog säga att ingen mäklare i hela världen kunde gjort. Ett bättre jobb!! 5h efter att jag smsade Henrik hade vi skrivit kontrakt!
    Snabb, smidig och väldigt service minded 😀 Läs mer
  • Jabbar K köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-12-12

Centralt
    Hard working person; effective and result-oriented; very cooperative. Läs mer
  • Katrine L
    Katrine L sålde sitt hus med hjälp av Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-12-10

Centralt
    Henrik sålde vårt radhus i Knivsta. Vi kände verkligen att vi var i trygga och professionella händer. Under hela processen guidade oss Henrik och höll oss löpande uppdaterade. Vi är mycket nöjda med hans arbete och vill verkligen rekommendera honom! Läs mer
  • Per B köpte sitt hus med hjälp av Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-12-03

Kunnig och duktig! Vi är väldigt nöjda med Henrik och hela Fastighetsbyrån i Knivsta! Läs mer
  • Ulrika V sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-11-14

Centralt
    Sålt bostadsrätt Disponentgatan 7a i Knivsta. Väl bemött av mäklaren som är trevlig och tydlig. Tidigare god erfarenhet av mäklaren vid köp och sälj av bostäder. Känns tryggt och bra helt enkelt! Läs mer
  • Michaela R sålde sitt hus med hjälp av Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-11-07

Vassunda
    Sålt vid fler tillfällen, bra positivt bemötande, engagerat. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Knivsta

Henrik Arnesson