Henrik Arnesson
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-10 - 2019-09

Läs vad 193 Läs vad Henrik Arnesson

• Oskar Kylin B sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-10-22

Centralt
    Mkt väl bemött och bra hjälp!
    Henrik är en bra säljare och vet bra vad som krävs och hjälper till med allt som behövs Läs mer
  • Hans Folke B sålde sitt hus med hjälp av Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-10-07

Centralt
    Vi har sålt vårt parhus via Henrik.
    Henrik har varit trygg och på hugget från första mötet, det uppskattade vi mycket.
    Henrik har haft rätt bedömning i utgångspris och hållet en bra linje genom att avvisa skambud. Han har varit nåbar närsomhelst vilket vi uppskattat. Mina förväntningar har varit en försäljning med driv i och en sund budgivning och allt har lyckats på ett mycket bra sätt.
    Min upplevelse är att Henrik är driven, rak och trygg i sin erfarenhet och kunskap och att han har ett stort lokalt nätverk. Vi har uppskattat han tillmötesgående sätt. Läs mer
  • Charlotte Lind K sålde sitt hus med hjälp av Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-09-17

Alsike
    Jag har köpt en lägenhet och såld en villa. Henrik har bemött
    oss på ett mycket bra sätt och är nöjd med hans insats.

En väldig positiv upplevelse.

Tack för ett mycket bra jobb. Läs mer
  • Anna-Karin Margareta S sålde sitt hus med hjälp av Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-09-13

Vassunda
    Har sålt ett hus från 1951
    1 1/2 plan med källaren Vassunda.
    Har fått ett mycket vänligt bemötande av mäklaren och övrig personal på Fastighetsbyrån.
    Henrik skötte försäljningen mycket proffsigt, och ställde även upp på extra visningar.
    Vi är mycket nöjda Läs mer
  • Jeanette L sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-09-13

Centralt
    Sålt lägenhet som gick fort är väldigt nöjd.
    Henrik är riktigt trevlig och bra!
    Bemötandet från Fastighetsbyrån i knivsta är väldigt bra!🌸☀️ Läs mer
  • Ulrika L sålde sitt hus med hjälp av Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-09-01

Proffsig rakt igenom. Gör alltid ALLT för sina kunder. Läs mer
  • Fredrik H köpte sitt hus med hjälp av Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-08-28

Centralt
    Funkade jättebra, inga som helst problem! Läs mer
  • Sofia S sålde sitt hus med hjälp av Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-07-29

Alsike
    Henrik sålde vårat radhus i Alsike. Otroligt proffsig, hängiven och engagerad mäklare. Rekommenderas starkt Läs mer
  • Ove S köpte sitt hus med hjälp av Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-07-22

Centralt
    Henrik är trevlig, tillmötesgående och lyssnar på vilka behov man har när man letar efter nytt boende samt ett stöd och hjälpsam vid köpet. Läs mer
  • Nicklas B köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-07-03

Köpte en lägenhet och mäklaren infriade mina förväntningar. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Knivsta

Henrik Arnesson