Mäklare Uppsala Knivsta Fastighetsbyrån Knivsta Henrik Arnesson
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-10 - 2019-03

Läs vad 175 Läs vad Henrik Arnesson

• Eva A köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-03-28

Alsike
    Allt har funkat bra, vid något tillfälle dröjde det lite väl länge innan jag fick svar på något mail, men annars bara bra. Läs mer
  • Britta Elisabet C sålde sitt hus med hjälp av Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-03-25

Henrik tar sig tid. Han är en fixare som tycker om att prata med folk men som också sätter gränser när det behövs. Henrik triggas av intellektuella utmaningar och går till botten med ev oklarheter. Och så vet han hur man knyter ihop säcken och får till en affär. Kort sagt: en riktigt bra mäklare. Läs mer
  • Caj Gunnar R sålde sitt hus med hjälp av Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-03-25

Henrik Arnesson är en mycket kompetent, driven, trivsam och duktig mäklare som vi är mycket nöjda med. Läs mer
  • Jennifer O köpte sitt hus med hjälp av Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-03-01

Alsike
    Jag fick hjälp av Henrik att sälja min bostadsrätt. Jag är väldigt nöjd, Henrik gjorde ett jättebra jobb! Läs mer
  • Anders S sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-02-24

Henrik sålde vårat radhus, bemötandet var bra och professionellt. Allt gick snabbt och skötes bra av Henrik. Läs mer
  • Alexander L sålde sitt hus med hjälp av Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-02-23

Centralt
    Knivstas bästa mäklare med koll på läget! Läs mer
  • Alexander E sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-02-22

Alsike
    Henrik har på ett proffsigt och ambitiöst sätt hjälpt mig att både köpa och sälja min bostad.
    Försäljningen slutade långt över mina förväntningar och jag kan inte annat än säga att jag är SUPERNÖJD!
    Söker du en mäklare som håller hög nivå och som brinner för sitt yrke, då ska du anlita denna mäklare! Läs mer
  • Aida L sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-02-21

Henrik hjälpte mig att sälja min lägenhet i Alsike. Hans kontakt med mig var mycket bättre än jag kunde förventa mig. Någon bättre affärsman har jag aldrig träffat. Läs mer
  • Emma Carolina K sålde sitt hus med hjälp av Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta

Centralt
    Mycket bra mäklare. Kunnig och seriös! Läs mer
  • Jane N köpte sitt hus med hjälp av Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta

Knivsta
    Tillmötesgående och proffsig gentemot mej köpare och säljare. Kan varmt rekommendera. Stor kännedom av området. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Knivsta

Henrik Arnesson