Henrik Arnesson
Registrerad mäklare sedan 2005-07-08
Aktiv på Reco.se sedan 2014-05-14
2019-08 - 2020-07

Läs vad 217 Läs vad Henrik Arnesson

• Arvid P köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2020-07-30

27kvadrat lägenhet
    Skön mäklare, lite stressad
    Bra överlag Läs mer
  • Fredrik S sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2020-07-13

2:a
    Centralt
    Sålde en bostadsrätt och mäklaren var tillgänglig och gav snabb återkoppling. Läs mer
  • Harvinder K sålde sitt hus med hjälp av Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2020-06-02

Alsike
    Hela affären gick smidigt till. Från stylist till fotograf och sedan visningar. Henrik har hållit oss uppdaterad och gett oss bra råd inför visningar.
    Bra jobbat Läs mer
  • Inderpal S sålde sitt hus med hjälp av Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2020-06-02

Perfektionist.
    Jätte bra avslutare. Läs mer
  • Per Jimmy Marcus W sålde sitt hus med hjälp av Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2020-05-27

Alsike
    Sålde mitt hus i g:a Alsike med hjälp av Henrik Arnesson. Det gick smidigt, han skötte allt jobb.
    Blev väldigt bra bemött av Henrik, han gjorde mig lugn genom att berätta vad som behövde göras och inte göras innan visning.
    Försäljningen gick bättre än förväntat, blev uppdaterad kontinueligt ang hur visningarna hade gått, han ringde direkt och ställde frågor som kunderna hade.
    Kort och gott ett smidigt samarbete från start till mål. Läs mer
  • Jonna L sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2020-05-18

3:a
    Centralt
    Sålde vår 3:a och allt gick smidigt från början till slut. Henrik kom med bra råd och lyssnade även på önskemålen från oss säljare.
    Rekommenderar Fastighetsbyrån och Henrik! Läs mer
  • Anna G köpte sitt hus med hjälp av Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2020-05-15

Centralt
    Proffesionellt och förtroendeingivande bemötande. Vänlig och familjär stämning på kontoret i Knivsta. Rekommenderar verkligen Fastighetsbyrån och Henrik som mäklare! Läs mer
  • Ann-charlotte S köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2020-05-13

3:a
    Sålt br 2:à och köpt br 3:a. Mäklaren har skött sitt uppdrag på bästa sätt! Läs mer
  • Awder S skrev om Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2020-05-02

Sålde mitt hus via fastighetsbyrån. Utmärkt service och bemötande av mäklaren. Alltid tillgänglig och hjälpsam. Läs mer
  • Malin H sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2020-05-02

Centralt
    Jag har sålt min lgh i Knivsta 27kvm.
    Jag fick ett starkt förtroende av Henrik första gången vi träffades och haft de under hela säljprocessen.
    Henrik ger energi och skapar en trygghet hos mig som kund.
    Jag kommer att rekommendera Henrik till familj och vänner. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Knivsta

Henrik Arnesson