Mäklare Uppsala Knivsta Fastighetsbyrån Knivsta Henrik Arnesson
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-08 - 2019-07

Läs vad 186 Läs vad Henrik Arnesson

• Sofia S sålde sitt hus med hjälp av Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-07-29

Alsike
    Henrik sålde vårat radhus i Alsike. Otroligt proffsig, hängiven och engagerad mäklare. Rekommenderas starkt Läs mer
  • Ove S köpte sitt hus med hjälp av Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-07-22

Centralt
    Henrik är trevlig, tillmötesgående och lyssnar på vilka behov man har när man letar efter nytt boende samt ett stöd och hjälpsam vid köpet. Läs mer
  • Nicklas B köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-07-03

Köpte en lägenhet och mäklaren infriade mina förväntningar. Läs mer
  • Stefan B köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-07-03

Centralt
    Mycket bra och proffsigt bemötande. Hjälpsam i alla lägen Läs mer
  • Martin D sålde sitt hus med hjälp av Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-06-16

Centralt
    Sålde en villa och är mycket nöjd med Henriks insats. Rak och öppen dialog med mig som säljare samt med köpare vilket skapar goda förutsättningar för nöjda parter på bägge sidor om affären.
    Driver försäljningen effektivt och pragmatiskt. Läs mer
  • Anders S sålde sitt hus med hjälp av Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-05-28

Centralt
    En mäklare som vi haft ett flertal kontakter med genom åren. Vi är mycket nöjda med Henriks arbete. Läs mer
  • Imad F köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-05-22

Knivsta
    bra bemöttande trevlig super bra Läs mer
  • Magnus K sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-05-20

Vi sålde ett radhus.

Där mäklaren, Henrik visade ett stort intresse och engagemang för både oss som säljare och för köparen.
    Att alltid finnas tillgänglig och snabbt kunna svara på mail och telefon uppskattades av oss.

Detta har lett till att vi som säljare är väldigt nöjda med Henriks insatser. Läs mer
  • Lena S sålde sitt hus med hjälp av Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-05-14

Centralt
    Vi har sålt en villa byggd 2009.
    Henrik var dock redan med i processen när vi köpte vårt nya boende så han var sedan ett självklart val för oss. Vi har också positiv erfarenhet av Henrik från att vi sålde vår förra villa 2008.
    Mycket positivt bemötande - bara man avsatt ordentligt med tid då Henrik gillar att snacka :-)
    Vi upplever att han har ett otroligt kunnande och kontaktnät över Knivsta när det gäller allting kopplat till bostadsförsäljning. Trots att försäljningen inte gick så bra som vi hoppats den här gången så vill vi gärna rekommendera Henrik Arnesson som mäklare. Läs mer
  • Sofie B sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-05-13

Jag köpte min lägenhet av Henrik för 3 år sedan och ville nu att han var den som skulle sälja den åt mig.
    Jag är jättenöjd och hade inte kunna gjort ett bättre val av mäklare! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Knivsta

Henrik Arnesson