Läs vad 37 Läs vad Jonas Lindahl

• 2021-01-21
    Köpte en lägenhet köper gick snabbt och smidigt
    Jonas R
    • 2:a
    • 58.5 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta
  • 2021-01-20
    Vi köpte lägenhet...från början till slutet var allt lätt, smidigt, snabbt och enkelt... och trevlig bemötande 😀 tack! 🙏
    Eva Z
    • 4:a
    • 81.0 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta
  • 2021-01-13
    Har sålt en villa.
    Bra bemötande av mäklaren, men lite ostrukturerad.
    Första gången vi säljer ett hus, hade inte förväntat oss "racet" som blev, fyra dagar mellan första visning och skrivning av kontraktet. Tycker att mäklaren hanterade det bra.
    Slutresultatet är vi mycket nöjda med, men ovant för oss med tanke på att det gick så snabbt.
    Hans K
    • 104.0 m²
  • 2021-01-13
    Vi har sålt villa . Började först att lägga ut villan hos Fastighetsbyrån som ” på gång ”.
    Under den perioden, tagit bilder och förberett försäljning. Fått hjälp av Jonas under tiden tills försäljning.
    Försäljning av villan gick väldigt fort och det blev lite stressigt. Slutade med en lyckad försäljning.
    Gunilla K
    • 104.0 m²
  • 2020-12-21
    Jonas är en mäklare som går all in för att skapa en så bra upplevelse som möjligt under hela processen. Han var alltid tillgänglig när man har frågor och besvarade dem på ett välgenomtänkt och ärligt sätt som bidrog till den bra upplevelsen.
    Joel K
    • 1:a
    • 27.0 m²
  • 2020-12-03
    Pålitlig mäklare som finns där när du behöver honom. Han är hjälpsam, känner in och lämnar utrymme för kunden att ställa frågor och låter dig fundera över ditt beslut.

Jag har ett gott förtroende för både Jonas och Fastighetsbyrån i Knivsta. Här får man ett personligt och professionellt bemötande av såväl mäklare som koordinatorer - en smidig och trygg affär.
    Sara W
    • 153.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Jonas Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta
  • 2020-11-18
    Bra bemötande, flexibel och pragmatisk. Lätt att diskutera med och återkopplar med god kännedom om marknaden.
    Daniel S
    • 113.0 m²
  • 2020-09-27
    Bemött på ett positivt och engagerande sätt. Jonas gjorde ett bra jobb att få in intressenter till vår bostad.
    Patrik G
    • 97.0 m²
  • 2020-09-17
    Sålde bostadsrätt.
    Bra, snabb och tydlig kommunikation och lyssnade verkligen på oss som säljare.
    Levde verkligen upp till de förväntningar man kan ha på en mäklare.
    Cristian L
    Cristian L
    • 4:a
    • 81.0 m²
  • 2020-09-17
    Har sålt en lägenhet med ett rum och integrerat kök på 32kvm.
    Har fått ett bra bemötande och hade förväntan att den skulle bli såld under tre månader. Mäklaren levde upp till det och skulle varmt rekommendera honom till andra.
    Anette L
    • 1:a
    • 32.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte