Jonas Lindahl
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 20 Läs vad Jonas Lindahl

• Dan G sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2020-03-31

Centralt
    När jag skulle sälja min bostad i Knivsta rekommenderade en vän mig att ta kontakt med Jonas Lindahl på Fastighetsbyrån vilket jag gjorde. Det visade sig vara rätt på alla sätt.
    Jonas är otroligt lättsam som person och professionell och kunnig som yrkesperson. Affären gick snabbt och smidigt, inga konstigheter alls.
    Jag kan inte annat än vara 100% nöjd. Läs mer
  • Annika Möller H sålde sitt hus med hjälp av Jonas Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2020-03-26

Centralt
    Vi har sålt en bostadsrätt med Jonas hjälp. Allt har fungerat bra och gått smidigt under hela processen så vi är väldigt nöjda! Läs mer
    2020-03-30 Jonas L svarar Annika Möller H
    Tack Annika, lycka till i det nya boendet ni kommer att stormtrivas.
  • Marie V sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2020-02-24

Snabb och smidig försäljning. Mycket nöjd! Läs mer
  • Kerstin T sålde sitt hus med hjälp av Jonas Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2020-02-22

Husby-långhundra
    Vi har sålt ett hus på 170 kvm. Helt nöjda med den hjälp vi har fått. Jonas har alltid varit tillgänglig och tillmötesgående. Vår kontakt med honom och även övrig personal har varit över förväntan. Stort TACK !

Kerstin Läs mer
  • Birgitta H sålde sitt hus med hjälp av Jonas Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2020-01-27

Har sålt vårt boende som består av 3 hus, 2 bostadshus och en stor isolerad vedbod med jordkällare under.
    Tog hand om mig på ett fint sätt , då jag behövde det, Stressade inte då det hade satt försäljningen i gungning .Hade blivit ensam och det var första stora beslutet på egen hand på 55 år. Jonas var lyhörd och jag fick den summa som jag hade önskat.
    Nu har jag inget mer att sälja men kommer att tala om hur jag tyckte om min mäklare till dem som ska sälja sitt boende. Läs mer
  • Mona Iréne B sålde en tomt med hjälp av Jonas Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-11-06

Husby-Långhundra
    Svarar alltid när man har frågor
    Alltid glad å positiv
    Sålde en tomt utan hus
    Noggrann å alltid vänligt bemött
    Riktigt bra kille som passade oss som handen i handsken Läs mer
  • Karl Ulrik L
    Karl Ulrik L skrev om Jonas Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-10-07

Mycket kompetent och engagerad mäklare. Rekommenderar varmt! Läs mer
  • Masood K sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-08-29

Jag har sålt en lägenhet. Allt gick smidigt och Jonas var väldigt vänlig och professionell. Läs mer
  • Barbro F köpte sitt hus med hjälp av Jonas Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-05-27

VI HAR KÖPT 1 ENPLANSVILLA OCH SÅLT ETT PARHUS GENOM JONAS. HAN HAR VARIT VÄLDIGT TREVLIG, KUNNIG, HJÄLPSAM OCH TÅLMODIG. Läs mer
  • Niklas H köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-05-21

Alsike