Jonas Lindahl

Jonas Lindahl

Jonas Lindahl är mäklare på Fastighetsbyrån Knivsta

Jonas Lindahl har varit registrerad mäklare sedan 2018-04. Jonas Lindahl har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-11 och har fått 104 omdömen med ett betyg på 4.8. Jonas Lindahl har haft 33 försäljningar sen 2023-10 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

2023-10 - 2024-09

104 omdömen om Jonas Lindahl

Sedan starten hos Reco 2018
Eva Annika Kristina J
Husby-Långhundra

Jonas har tagit vara på både säljarens och mina (köparens) intressen genom hela processen och agerat professionellt och snabbt. Det har varit bra och tydlig kommunikation!

Johan S
Sålde en tomt med hjälp av Jonas Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta
Vassunda

Vi kan varmt rekommendera Jonas.

Joanna K
Centralt

Väldigt trevlig och hjälpsam vid frågor.

Jonas F
Sålde sitt hus med hjälp av Jonas Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta

Vi har blivit väl omhändertagna av Jonas på Fastighetsbyrån i Knivsta det har fungerat väldigt bra! Vi har anlitat Fastighetsbyrån i Knivsta tidigare! 2008 sålde vi ett radhus på Kolugnsvägen via Fastighetsbyrån i Knivsta! Nu när vi sålde vårat hus i Knivsta Anlitade vi Fastighetsbyrån i Knivsta igen ! Så vi kan varmt rekommendera Jonas Lindahl på Fastighetsbyrån i Knivsta plus övrig personal !!

Max L
Köpte sitt hus med hjälp av Jonas Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta

Lugn och tydlig, fick husköpet att inte kännas som en sån big deal, på ett jättebra sätt. Rekommenderar Jonas!

Chandra S

Jonas Lindhal is very helpful

Jennifer J

Trevlig, professionell och avslappnad

Sofia S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta

Väldigt proffesionell. Lätt att få kontakt med och bra uppdateringar/information under hela processen av köpet. Gör det där lilla extra för både säljare och köpare. Känns tryggt att ha Jonas som mäklare med i köp av fastighet.

Ebba D
Centralt

Trevlig, kunnig och tillmötesgående.

Desireé Yvonne Beatrice S
Sålde sitt hus med hjälp av Jonas Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta

Serviceminded och tålmodig. Tillgänglig och svarar och förklarar det man behöver/vill veta.