Jonas Lindahl
Aktiv på Reco.se sedan 2018-11-25
2019-08 - 2020-07

Läs vad 26 Läs vad Jonas Lindahl

• Jorge S sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2020-07-07

4:a
    Jag hade bra möte med honom där han klargjorde tvivel jag hade omgående försäljningen av min lägenheten Läs mer
    2020-07-17 Jonas L svarar Jorge S
    Tack Jorge!
    Du kommer att stortrivas i Uppsala!
  • Maria E sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2020-06-25

4:a
    Alsike
    Sålde lägenhet med hjälp av Jonas Lindahl. Trevligt bemötande och bra stöd genom hela processen. Läs mer
    2020-06-29 Jonas L svarar Maria E
    Tack Maria
    Skönt att ni känner så och det kommer bli kanon att bo i Jämtland.
  • Haithem G köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2020-06-07

3:a
    Trevligt bemötande, hjälpsam och proffsig. Rekommenderar starkt. Läs mer
    2020-06-29 Jonas L svarar Haithem G
    Tack Haithem, hoppas att ni trivs och att det löst sig med parkering, ha en trevlig sommar.
  • Emelie H köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2020-06-05

Centralt
    Jag köpt min första lägenhet med hjälp av Jonas och allting har gått så snabbt och smidigt med en väldigt hög servicenivå. Har under hela processen uppskattat att han varit väldigt personlig och tillmötesgående.
    Jag hade inga förväntningar från starten men har blivit glatt överraskad över hur trevlig och hjälpsam han är, ett exempel är att då jag flyttade in var det dåligt städat och jag skickade ett Mail och frågade hur jag skulle göra. Då ringde han upp mig och gav mig tips hur jag skulle prata med säljaren och bad mig även att kontakta honom efter jag pratat med säljaren så han fick veta hur det gick! Det uppskattade jag väldigt mycket!

Tusen tack Jonas för all hjälp och den proffsiga servicen! Läs mer
    2020-06-29 Jonas L svarar Emelie H
    Tack Emelie,
    Övertygad om att du kommer att trivas och så får vi hoppas att Coronan snart är över så att du kan börja jobba igen. Ha en trevlig sommar!
  • Markus H köpte sitt hus med hjälp av Jonas Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2020-05-08

Husby-Långhundra
    Engagerad och duktig mäklare som gjorde att vi kunde få vårt drömhus köpt. Läs mer
    2020-06-03 Jonas L svarar Markus H
    Tack Markus, Vet att ni kommer att trivas väldigt bra!
  • Elin H köpte sitt hus med hjälp av Jonas Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2020-05-08

Husby-Långhundra
    Köpt en villa i Knivsta där Jonas var mäklare. Bra bemötande, informativ och tillgänglig. Läs mer
    2020-06-03 Jonas L svarar Elin H
    Tack Elin, jag vet att ni kommmer att trivas!
  • Dan G sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2020-03-31

2:a
    Centralt
    När jag skulle sälja min bostad i Knivsta rekommenderade en vän mig att ta kontakt med Jonas Lindahl på Fastighetsbyrån vilket jag gjorde. Det visade sig vara rätt på alla sätt.
    Jonas är otroligt lättsam som person och professionell och kunnig som yrkesperson. Affären gick snabbt och smidigt, inga konstigheter alls.
    Jag kan inte annat än vara 100% nöjd. Läs mer
    2020-04-29 Jonas L svarar Dan G
    Tack Dan,
    Hoppas att du hittar ett riktigt drömboende. Annars är du välkommen tillbaka till Knivsta!
    //Jonas
  • Annika Möller H sålde sitt hus med hjälp av Jonas Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2020-03-26

Centralt
    Vi har sålt en bostadsrätt med Jonas hjälp. Allt har fungerat bra och gått smidigt under hela processen så vi är väldigt nöjda! Läs mer
    2020-03-30 Jonas L svarar Annika Möller H
    Tack Annika, lycka till i det nya boendet ni kommer att stormtrivas.
  • Marie V sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2020-02-24

2:a
    Snabb och smidig försäljning. Mycket nöjd! Läs mer
  • Kerstin T sålde sitt hus med hjälp av Jonas Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2020-02-22

Husby-långhundra
    Vi har sålt ett hus på 170 kvm. Helt nöjda med den hjälp vi har fått. Jonas har alltid varit tillgänglig och tillmötesgående. Vår kontakt med honom och även övrig personal har varit över förväntan. Stort TACK !

Kerstin Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Knivsta