Mäklare Uppsala Knivsta Fastighetsbyrån Knivsta Jonas Lindahl
Jonas Lindahl
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-08 - 2019-07

Läs vad 12 Läs vad Jonas Lindahl

• Barbro F köpte sitt hus med hjälp av Jonas Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-05-27

VI HAR KÖPT 1 ENPLANSVILLA OCH SÅLT ETT PARHUS GENOM JONAS. HAN HAR VARIT VÄLDIGT TREVLIG, KUNNIG, HJÄLPSAM OCH TÅLMODIG. Läs mer
  • Niklas H köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-05-21

Alsike
    Allt var kanon, vi är supernöjda med Jonas! Läs mer
  • Catharina W sålde sitt hus med hjälp av Jonas Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-05-19

Centralt
    Vi har sålt en bostadsrätt. 4 rok.
    Bra bemötande och många sätt att få så många som möjligt att se vår bostad. Vi är nöjda med arbetet, även om vi fick gå ner lite i pris. Men det är så det är på marknaden för tillfället.
    Så sammanfattningsvis är vi väldigt nöjda. Läs mer
  • OLA N skrev om Jonas Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-04-25

Förvirrad och strulig mäklare. Verkligen inte vad man vill ha vid sitt bostadsköp. Var dålig på att återkomma med information även om han så lovat. Läs mer
    2019-04-29 Jonas L svarar OLA N
    Hej Ola,
    Tack för ditt omdöme och jag tar till mig av din feedback. Eftersom ditt bud var så pass mycket lägre än utropspriset valde säljaren att inte acceptera budet och därmed kunde det inte leda till en affär.
    Jonas
  • Henrik L köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-04-07

Centralt
    Köpte lägenhet i Knivsta. Jag bor gärna nära Arlanda eftersom jag reser i arbetet flera gånger i månaden. Allt genomfördes smidigt utan krusiduller. Läs mer
  • Jan H köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-03-06

Centralt
    Köpt en lgh, bra och snabb affär. Läs mer
  • David B
    David B köpte sitt hus med hjälp av Jonas Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-03-06

Inget att anmärka på,
    Köpet fungerade bra och hanterades utan problem.
    Vi köpte ett fristående hus i centrala knivsta. Läs mer
  • Tommy A
    Tommy A sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-03-04

Lägenhetsförsäljning.
    Smärre miss i kommunikationen fördröjde försäljningen något, men när bollen väl var i rullning gick allt toksnabbt. Läs mer
  • Katarina E köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-03-04

Centralt
    Dålig kommunikation. Vi la högsta bud på en lght som vi ej fick pga mäklarens dåliga bristfälligs information. Läs mer
  • Ted R sålde sitt hus med hjälp av Jonas Lindahl en del av Fastighetsbyrån Knivsta

2019-03-02

Centralt
    Trevlig, men upplevdes lite oerfaren. Han skötte kontakterna under säljprocessen på ett professionellt sätt. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Knivsta

Henrik Arnesson