HusmanHagberg Enköping

Kungsgatan 25, 749 35 Enköping — Visa karta

Välkommen till oss på HusmanHagbergs kontor i Enköping!

Här hittar du mäklare som verkligen har passion för bostadsmarknaden. Ska du köpa, sälja eller värdera? Här kan du få hjälp med hela affären. Vi tillhör en av Sveriges ledande mäklarkedjor och har därför bred kompetens och erfarenhet när det gäller bostäder. Lägenheter, villor eller radhus - vi har koll på det mesta.

Självfallet är vi inte bundna till vare sig banker eller försäkringsbolag. Vi anpassar oss efter våra kunder och ser varje affär som unik. Kontakta oss så ska vi berätta mer!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 54 kunder tycker om HusmanHagberg Enköping

• 2020-05-04

Michael S skrev om HusmanHagberg Enköping
    Köpte ett radhus

Bra bemötande, svårt ibland att få kontakt.
    Vissa saker som vi ville säkerställa tog lång tid innan vi fick återkoppling.

Kontraktsskrivning skedde på distans då Covid-19 härjade.
    Detta funkade dock bra.

Objektet köptes innan visning så vi är nöjda. Läs mer
  • 2020-05-02

Emmy S skrev om HusmanHagberg Enköping
    Köpt bostad! Mäklaren är en skön, trevlig och sympatisk kille som gjort sitt jobb bra! Varit snabb i återkoppling. Än så länge så får mäklaren med beröm godkänt. Hade väl önskat ett något starkare köparperspektiv men man får ju inte glömma vem som är uppdragsgivaren.
    Mäklaren har visat på engagemang och hade jag inte redan skrivit på med annan mäklare så hade han mycket möjligt kunnat få vår försäljning. Läs mer
  • 2020-04-20

Patrik B skrev om HusmanHagberg Enköping
    Hej,
    Jag har köpt en bostadsrätt och jag fick mycket bra respons från mäklaren. I det stora hela är jag nöjd med all hjälp som jag har fått.
    Patrik Läs mer
  • 2020-04-19

Elisabeth S skrev om HusmanHagberg Enköping
    Sålt en bostadsrättslgh
    Mkt bra bemötande
    Levt upp till mina förväntningar
    Allt gått väldigt smidigt
    Rekommenderar gärna mäklaren Läs mer
  • 2020-04-17

Anna-karin A skrev om HusmanHagberg Enköping
    Jag har köpt ett hus och jag ska sälja min lägenhet. Mäklaren är jätte trevlig men jag kan inte säga hur han arbetar ännu eftersom jag inte har haft visning på lägenheten än. Men han är seriös och förstående. Läs mer
  • 2020-04-15

Karolina T skrev om HusmanHagberg Enköping
    Köpt ett hus och fick ett gått intryck av mäklaren. Det enda negativa var att dolda bud godkändes av mäklaren. Läs mer
  • 2020-04-10

Christian G skrev om HusmanHagberg Enköping
    Köpte Bondegatan 5. Min upplevelse var att han inte brydde sig så mycket om hur husköpet gick. Det hade inte gjorts någon energideklaration och jag har själv fått lega på för att få den. Jag har även begärt en besiktningsgenomgång men själv fått lov att vara drivande i den frågan för att den ens ska bli av. Jag upplever att det varit svårt att få tag i mäklaren och att han i mycket låg grad svarar på sms i tid. Ett sms fick jag inte svar på förrän jag ringde, 6 dagar senare. Kanske har mäklaren för mycket på sitt bord för att kunna göra ett bra jobb. I vilket fall så kommer jag inte välja husman Hagberg i framtida mäkleriärenden. Läs mer
  • 2020-03-21

Sofia T skrev om HusmanHagberg Enköping
    Köpte en lägenhet, fick hjälp utav Magnus. Super trevlig mäklare!! Bra bemötande! Snabb på att svara på telefon!! Är jätte nöjd! Läs mer
  • 2020-02-28

Sebastian A skrev om HusmanHagberg Enköping
    Saklig och inlyssnande och samtidigt väldigt lösningsorienterad Läs mer
  • 2020-02-27

Jonathan S skrev om HusmanHagberg Enköping
    Vi har köpt en bostadsrätt genom Sara Almert.
    Från visning till tillträdesdagen så fick vi ett mycket bra bemötande.
    Vi vill känna att mäklaren tycker att vår affär och vi som kunder är viktiga och att man kan känna sig lugn och trygg genom hela affären. Sara fick oss att känna just så. Toppbetyg. Läs mer
  • 2020-02-21

Hiba S skrev om HusmanHagberg Enköping
    -Sålde min lägenhet 3:an mitt i stan.
    -Mälaren var jättebra och är väldig nöjd.
    -Jag har önskat att den såldes högra pris och tog ca 5 månader.
    - Han gav oss ett väldigt trevligt bemötande, var kunnig, professionell och engagerad genom hela försäljningen, glad, positiv, har ordning och redo. Super nöjd. Läs mer
  • 2020-02-21

Nathalie D skrev om HusmanHagberg Enköping
    Kanon bra service och väldigt tillmötesgående. Läs mer
  • 2020-02-14

Frida A skrev om HusmanHagberg Enköping
    I det stora hela väldigt nöjd. Speciellt kontinuerlig kontakt med hur försäljningen (och även köper som gjordes via samma mäklare) fortskred, samt mycket tips och råd Läs mer
  • 2020-02-05

Po-ming W skrev om HusmanHagberg Enköping
    Sålde en bostad
    Mäklare väldigt jordnära
    Sålde för det vi kom överens om
    Allt väldigt smidigt Läs mer
  • 2020-02-03

Tomas Henry Erik A skrev om HusmanHagberg Enköping
    Jag har köpt en lgh och blev mycket väl omhändertagen av mäklaren. Jag fick svar på alla mina frågor och mäklaren va påläst om bostaden. Min upplevelse av mäklaren va och är fantastisk. Det gjorde att ni även får sälja min nuvarande bostad. Läs mer
  • 2020-02-03

Cassandra H skrev om HusmanHagberg Enköping
    Sålt bostadsrätt.
    Engagerad, positiv och flexibel mäklare. Läs mer
  • Magnus F

2020-02-01

Magnus F skrev om HusmanHagberg Enköping
    Vi sålde vårt hus med hjälp av HH i Enköping med Magnus Wiebe som mäklare. Magnus ger ett ärligt och förtroendeingivande bemötande och våra förväntningar uppfylldes med enastående precision. Läs mer
  • 2020-01-30

Jörgen H skrev om HusmanHagberg Enköping
    Kompetent, snabb, noggrann, flexibel. , Läs mer
  • 2020-01-28

Lena D skrev om HusmanHagberg Enköping
    Försäljning av bostadsrätt. Bra bemötande av mäklaren, kunnig, tydlig och professionell. Uppdaterade oss regelbundet med relevant information under försäljningsprocessen. Läs mer
  • 2019-12-03

Veronika E skrev om HusmanHagberg Enköping
    Köpte för två veckor sedan ett hus tillsammans med min make. Blev bra bemötta av både mäklare och säljande par. Tydlig information och trevlig atmosfär vid skrivande av kontrakt. Läs mer
  • 2019-12-03

Ernst Peter N skrev om HusmanHagberg Enköping
    Sara är Kunnig, Tillmötesgående,Lättsam samt inger ett stort förtroende.
    Vi håller på att sälja vårt hus. Hon har även sålt vårat tidigare hus 2012.

Peter och Ann-Britt Nissliss Läs mer
  • 2019-12-02

Daniel S skrev om HusmanHagberg Enköping
    Köpt en bostad. Trevlig och hjälpsam mäklare som var bra på att förklara det finstilta! Kändes personligt och tryggt Läs mer
  • 2019-11-19

Veronica F skrev om HusmanHagberg Enköping
    Vi har köpt hus. Mäklaren Sara har varit jättebra verkligen . Saklig och tydlig och förtroendeingivande. Läs mer
  • 2019-11-16

Michael H skrev om HusmanHagberg Enköping
    Köpt hus, sålt lägenhet.
    Både Magnus som sålde huset och Sara som sålde vår lägenhet var jättebra. Proffsiga, kunniga och trevliga. Läs mer
  • Jesper P

2019-11-07

Jesper P skrev om HusmanHagberg Enköping
    Köpte en 3a på 83kvm, mäklaren var trevlig och tillmötesgående, fixade till uppskjuten inflyttningstid vilket var av yttersta vikt för mig och min situation. Har ingenting att klaga över. Läs mer
  • 2019-10-07

Johanna H skrev om HusmanHagberg Enköping
    Köpte hus av Magnus. Mycket nöjda med bemötande från start. Läs mer
  • 2019-09-18

Sabrina Severine Virginie X skrev om HusmanHagberg Enköping
    Sålde en lgh. Mycket bra bemötande av mäklaren! Lyhörd och tillgänglig! Lägenheten såldes snabbt och effektivt! Läs mer
  • 2019-09-16

Kent A skrev om HusmanHagberg Enköping
    Villa toppen bra har haft samma mäklare förut 👍👍👍 Läs mer
  • Maria A

2019-09-10

Maria A skrev om HusmanHagberg Enköping
    Magnus agerade professionellt i rollen som mäklare och bistod naturligtvis säljaren men även oss som köpare i vår roll. Läs mer
  • 2019-09-09

Håkan R skrev om HusmanHagberg Enköping
    Vi har sålt vår villa.
    Mäklaren var mycket proffsig och hade en trevligt sätt.
    Mäklaren levde upp till alla våra önskemål.
    Hela affären med visning, försäljning och slutförande fungerade alldels utmärkt. Läs mer
  • 2019-09-08

Benar K skrev om HusmanHagberg Enköping
    Mäklare Sara Almert gjorde ett fantastiskt jobb med väldigt högt engagemang! Läs mer
  • 2019-08-14

Andreas Ö skrev om HusmanHagberg Enköping
    Har köpt en lägenhet i enköping, väldigt snabb och smidig affär.Jag blev väl bemött och väldigt bra och trevlig mäklare.
    Håller även på att sälja en lägenhet i enköping och allt har varit toppen bra, Är super nöjd! Läs mer
  • Valerie Troillet M

2019-07-24

Valerie Troillet M skrev om HusmanHagberg Enköping
    Jag har i första skedet köpt en ny lägenhet och ska strax fota min gamla som ska ut till försäljning.
    Jag köper lägenhet pga en separation och min mäklare har varit bättre än bäst!
    Jon visste precis vad jag skulle ha och direkt visade mig min drömlägenhet och inom någon dag även hjälpt mig med bankkontakten. Inom en vecka var allt löst!
    Jag är så otroligt tackskam över hur smidigt allt gått och hur hon underlättat livet för mig med allt! Läs mer
  • 2019-07-09

Lelle J skrev om HusmanHagberg Enköping
    Sålde vår villa, bra bemötande! Läs mer
  • 2019-07-05

Anders P skrev om HusmanHagberg Enköping
    Vi köpte ett hus av mäklaren. Vi tyckte de var extra bra då de inte enbart "jobbade åt säljaren" utan även påvisade brister osv för oss köpare. Mäklaren var väldigt tillmötesgående och informativ genom hela processen samt var noga att alla skulle hänga med på detaljerna! Läs mer
  • Linda G

2019-07-05

Linda G skrev om HusmanHagberg Enköping
    Köpt lägenhet. Jag blev mycket bra bemött av mäklaren som var väldigt lyhörd och väldigt professionell som tog mig som kund på största allvar. Jag har valt samma mäklare att sälja min nuvarande lägenhet.

Mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-06-28

Ramon Nordin R skrev om HusmanHagberg Enköping
    Sålt lägenhet. Bemötandet från Magnus Wibe har vart enastående, alltid tillgänglig, hjälpt mig med processen och guidat inför renovering. Läs mer
  • 2019-06-22

Ulrika H skrev om HusmanHagberg Enköping
    Villaförsäljning det tog lång tid att sälja. Då ville mäklaren att vi skulle byta mäklare på samma byrå för att få en nytändning. Nu fick vi ett bud som vi kunde acceptera och böt aldrig mäklare. Läs mer
  • 2019-06-14

Jonas J skrev om HusmanHagberg Enköping
    Ok.bemötande men är tveksam om mäklaren har gjort vad jag som kund förväntar mig när de kommer till att skapa intresse runt försäljningen.upplevde att de va slentrian och lite uppgivet. Läs mer
    2019-06-18 Magnus W svarar Jonas J
    Hej Jonas,

Jag tycker det är tråkigt att läsa att du känner att mitt arbete med denna försäljning, som uppgivet och slentrianmässigt. Tycker själv att jag gjort mitt bästa för att sälja er bostad, vi träffades bland annat tidigt på nationaldagen för att skriva kontrakt då det var den tiden som passade er parter.

Har även träffat dig med mina barn, allt för att möta er.

Att marknaden idag är sämre än för något år sedan är ett faktum och vi mäklare gör vårt yttersta till, för att lyckas med varje uppdrag. Jag tar dock med mig av din feedback och får tacka för att du tog dig tid att lämna ett omdöme och passa på att önska dig en härlig sommar.

Med vänlig hälsning
    Magnus Wiebe
  • 2019-06-10

Lars Roine Emanuel L skrev om HusmanHagberg Enköping
    Sält en 2-rumslägenhet. Mäklaren var både kunnig och trevlig. Snabbt avslut Läs mer
  • Christa K

2019-06-06

Christa K skrev om HusmanHagberg Enköping
    En snabb affär som bara tog 2 veckor. Är hur nöjd som helst med allt. Läs mer
  • 2019-05-25

Charlotte E skrev om HusmanHagberg Enköping
    Jag har precis sålt min villa.
    Jag valde Husman-Hagberg och Magnus utan att kolla andra mäklare då jag hört mycket gott om honom.
    Jag fick en bra kontakt med Magnus på en gång. Vi har haft en väldigt tät kontakt med husförsäljningen. Han var alltid anträffbar och man fick ofta svar inom några timmar vilket var väldigt uppskattat.
    Det som var mindre bra var att han fick en otrevlig ton när jag inte ville anta ett bud utan jag ville avvakta och se om vi i alla fall kunde få upp buden till utgångspriset trots att det var ca 100 000 mindre än han värderat huset till. Idag är jag glad att jag vågade trotsa honom och vänta för tack vare det fick jag huset sålt till vad han värderat det till.
    Man ska gå på sin magkänsla.
    Men i det stora hela är jag väldigt nöjd. Läs mer
  • 2019-05-12

Jan C skrev om HusmanHagberg Enköping
    Jag köpte en bostadsrätt. Allt gick smidigt och utmärkt ifrån visningen till budgivningen till att skriva kontrakt. Maklaren Sara är jätte trevlig person som man kan uppnå när som behövs och svarar gärna på alla inställda frågor.
    Jag kan lungt säga att det var härlig upplevelse att köpa hus hos HusmanHagberg.
    Tack Läs mer
  • 2019-04-25

Lotta S skrev om HusmanHagberg Enköping
    Jag har köpt en bostadsrätt.
    Tycker att mäklaren återkopplade bra vid tex frågar jag hade.
    Trevlig och kunnig mäklare. Läs mer
  • 2019-04-15

Inger N skrev om HusmanHagberg Enköping
    Jag har sålt ett hus på ca 300 kvm.
    Jag har hela tiden blivit bemött på ett trevligt och ärligt sätt och fått goda råd.
    Inget smicker och smörjande. Läs mer
  • Max G

2019-04-02

Max G skrev om HusmanHagberg Enköping
    Väldigt trevlig och serviceinriktad mäklare med mycket erfarenhet. Känner mig väldigt lugn och trygg. Läs mer
  • Lisa Å

2019-03-11

Lisa Å skrev om HusmanHagberg Enköping
    Vi har sålt vår lägenhet via Magnus på HusmanHagberg.
    Han är väldigt bra att ha att göra med och ger inte upp trotts en svårsåld lägenhet :)

Vi har fått mer hjälp än vad vi hoppats på och kan absolut rekommendera Magnus och HusmanHagberg till alla vi känner! Läs mer
  • 2019-03-11

Mikael Rexhall skrev om HusmanHagberg Enköping
    Räknade igenom alla bostadsaffärer jag gjort genom åren. Det här var den 12:e, när vi köpte hus genom Sara på Husman Hagberg i Enköping. Oerhört professionell mäklare, noggrann med detaljer, välplanerad och förutseende. Vi kände oss fullständigt trygga genom hela affären, Sara är den bästa mäklaren jag träffat! Läs mer
  • 2019-03-03

Sara B skrev om HusmanHagberg Enköping
    Toppenmäklare med mycket tålamod. Ställt upp och hjälp oss med allt vi behövt. Allt ifrån tips inför visning etc. Läs mer
  • 2019-03-01

Per W skrev om HusmanHagberg Enköping
    Bra bemötande, verkar känna till Enköping med omnejd och hjälpsam Läs mer

Kungsgatan 25, 749 35 Enköping