HusmanHagberg Enköping

HusmanHagberg Enköping

Välkommen till oss på HusmanHagbergs kontor i Enköping!

Här hittar du mäklare som verkligen har passion för bostadsmarknaden. Ska du köpa, sälja eller värdera? Här kan du få hjälp med hela affären. Vi tillhör en av Sveriges ledande mäklarkedjor och har därför bred kompetens och erfarenhet när det gäller bostäder. Lägenheter, villor eller radhus - vi har koll på det mesta.

Självfallet är vi inte bundna till vare sig banker eller försäkringsbolag. Vi anpassar oss efter våra kunder och ser varje affär som unik. Kontakta oss så ska vi berätta mer!

Läs vad 90 kunder tycker om HusmanHagberg Enköping 2

• Bergvreten
    2021-11-30 Verifierad kund
    Trevligt och enkelt men med ett proffsig sätt

Personkemi stämde perfekt lätt till skratt

Ett mycket bra resonemang om vilket upplägg vi skulle ha och hur vi genomförde det som blev mycket mer en våra förväntningar

Magnus flexibilitet med tider och snabba ryck imponerar på oss
    • Bergvreten
    2021-11-30 Verifierad kund
    Mäklaren gjorde ett fantastiskt jobb under visningen återkopplingen m m! Mäklaren levde verkligen upp till våra förväntningar.
    2021-11-16 Verifierad kund
    Mäklaren var mycket behjälplig och affären var smidig.
    2021-11-10 Verifierad kund
    Jag är supernöjd med Magnus Wieberg! Tack Magnus!
  • skrev om HusmanHagberg Enköping
    2021-11-06 Spontant omdöme
    Vi sålde vårt älskade hus med Magnus hjälp; vi hade valt honom igen alla dagar i veckan! Så lyhörd, proffsig, glad, trevlig och extremt bra och snabb kommunikation. Vi litade 100% på honom och rekommenderar honom till alla om man vill ha en seriös och sjukt bra mäklare! Så tacksamma för hans hjälp och vi har bara bra att säga om Magnus, helt fantastisk mäklare 🌺
    2021-11-01 Verifierad kund
    Trevliga, och väldigt service inriktade
    2021-10-29 Verifierad kund
    Har haft er flera gånger

Är alltid 100 % nöjd med det vi går ut av varandra.
    2021-10-23 Verifierad kund
    Vi valde husman Hagberg då de sålde huset till oss. Från start så var bemötanden som förväntats både Magnus och Oskar har varit fantastiska. Lätta att nå även på kvällar osv. Hade valt de igen utan tvekan.
    • Bredsand
    2021-10-06 Verifierad kund
    Snabba, Lyhörda deras fotograf var trevlig och bra.
    2021-09-21 Verifierad kund
    Vi har verkligen haft tur, var på en annan visning och nämnde då vad vi egentligen letade efter, dagen efter blev vi uppringda av Magnus på Enköpingskontoret som då hade "trollat" fram precis det vi letade efter.
    Så nu är vi snart ägare av det vi önskade, ett mindre hus med ett superbra läge, väldigt nöjda hittills med affären, Tack Magnus!
    2021-09-20 Verifierad kund
    Trevlig och snabbtänkt vilket ledde till en snabb affär
    2021-09-18 Verifierad kund
    Mycket trevligt och bra bemötande.
    2021-09-12 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande trevligt och alltid glad lätt att få tag på Magnus har gjort ett bra jobb
    • Fanna
    2021-07-08 Verifierad kund
    Bra kommunikation.
    Svar direkt vid minsta fråga.
    Trevlig och tillmötesgående!
    10/10
    2021-07-02 Verifierad kund
    Bra bemötande trevlig. professionel mäklare, centralt kontor. Vi kände oss trygga med vår bostadsaffär tack vare personalen.
    • Svinnegarn
    2021-06-21 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och snabb återkoppling.
    2021-06-12 Verifierad kund
    Smidigt och snabbt, bra och relevant information av mäklare.
    2021-05-16 Verifierad kund
    Köp av bättre fritidshus. Ett bra och korrekt bemötande där mäklaren lyssnade på framförda önskemål och påpekanden samt återkom med besked när så efterfrågades. Utmärkt uppföljning och kommunikation. Mäklaren tog på ett proffsigt sätt hänsyn, vad det verkade, till både säljarens och köparens intressen på ett väl sammanvägt sätt, vilket ingav förtroende.
    2021-05-09 Verifierad kund
    Proffesionellt bemötande och kompetent rådgivning. Mycket nöjd och kommer att anlita denna mäklare igen.
    2021-05-07 Verifierad kund
    Köpte lägenhet och var mycket nöjd med en snabb och proffsig affär.
    2021-03-27 Verifierad kund
    Snabbt och bra. Bra information, svarar snabbt på frågor.
    2021-03-19 Verifierad kund
    Ängslyckan 67 köpte vi och vi är helt nöjda med bemötande, mäklaren var väldigt duktig på förklara och vi har fått hjälp vi förväntade oss.
    Allting var på topp!!!
    2021-03-16 Verifierad kund
    Smidig och snabb affär, Oskar är påläst och kunnig.
    2021-03-13 Verifierad kund
    Engagerad, tydlig och driven. Levde upp till förväntningarna och lite till.
    • Fanna
    2021-03-10 Verifierad kund
    Bra bemött. Effektiv och gav ett kunnigt intryck.
    • Åkersberg
    2021-03-07 Verifierad kund
    Professionell bemötande, är super nöjd och ser framemot att flytta in.
    • Haga
    2021-03-05 Verifierad kund
    I samband med nytt köpesobjekt sålde vi även vår bostad via HusmanHagberg. Vi är mycket nöjda med engagemanget och hur smidigt både köpet av den nya bostaden samt försäljningen gick.
    Rekommenderar varmt HusmanHagberg.
    • Bredsand
    2021-03-02 Verifierad kund
    Vi fick hjälp med både försäljning och köp av ny bostad. Allt gick supersmidigt från start till slut. Det överträffade våra förväntningar helt klart.
    Bra kommunikation under hela processen, vilket var viktigt för oss. Kan varmt rekommendera Oskar!
    2021-02-24 Verifierad kund
    Berge upplevdes mycket engagerad och kunnig. Bostaden såldes mycket snabbt till ett pris långt över förväntan. Detta är tack vare Berges goda kundnätverk och Berges förmåga att hitta rätt kund till rätt objekt i rätt tid. Vi skulle rekommendera Berge!
    2020-12-07 Verifierad kund
    Mycket bra, men har missat att återkoppla på en tidskänslig förfrågan. Annars mycket bra.
  • ANNA E
    skrev om HusmanHagberg Enköping
    2020-11-15 Spontant omdöme
    Valde absolut den bästa mäklaren! Magkänslan sa direkt vi kör, en kille med grym kunskap och väldigt bra bemötande med våra önskemål hur vida allt skulle gå till. Pga omständigheter behövde vi lösa allt så fort det bara gick och jag är förundrad över engagemanget han hade och såg till att allt gick snabbt och smidigt. Skulle rekommendera Oskar alla dagar i veckan, just pga hans engagemang och han sätter sina kunder i fokus. Lätt tillgänglig, svarade snabbt på frågor. Skötte allt exemplariskt! Har inget negativt alls att säga om honom!
    • Grillby
    2020-11-13 Verifierad kund
    Köpt hus och bemötandet var helt ok och enligt mina förväntingar.
  • Camilla R
    köpte sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Enköping
    2020-11-08 Verifierad kund
    Har köpt ett parhus via husman Hagberg och har än så länge bara bra saker att säga. Trevliga och seriösa mäklare.
    2020-11-07 Verifierad kund
    Tydliga, prisvärda och skickliga. Fick lägenheten såld inom ett dygn till det pris jag ville ha genom bra annonser och marknadsföring utav lägenheten.
    2020-10-29 Verifierad kund
    Vi fick sålt vårt parhus för 500.000kr mer än vad vi trodde från början. Det är en 146 kvm stort hus och vi fick mycket för pengarna. Vi blev väl bemötta av mäklaren, vi tyckte det klickade bra redan från start.

Vi tyckte mäklaren speglade på proffessionalitet och ärlighet. Jag hade höga förväntningar på min mäklare och han bemötte mig väl i det och väldigt realistiskt. Slutresultatet blev ändå mer än vad vi alla förväntade oss.

Oskar tog sig också tid att svara oss på sin semester och helger. Vi kände att vi kunde få tag på honom 24/7 och han var mycket snabb på att svara.

Sammanfattningsvis är Oskar en mäklare som vi hade tänkt oss. Bra kommunikation, proffessionalitet och ärlighet.
    2020-08-08 Verifierad kund
    Bra kontakt Trevligt bemötande och vänlig.
    2020-05-04 Verifierad kund
    Köpte ett radhus

Bra bemötande, svårt ibland att få kontakt.
    Vissa saker som vi ville säkerställa tog lång tid innan vi fick återkoppling.

Kontraktsskrivning skedde på distans då Covid-19 härjade.
    Detta funkade dock bra.

Objektet köptes innan visning så vi är nöjda.
    2020-05-02 Verifierad kund
    Köpt bostad! Mäklaren är en skön, trevlig och sympatisk kille som gjort sitt jobb bra! Varit snabb i återkoppling. Än så länge så får mäklaren med beröm godkänt. Hade väl önskat ett något starkare köparperspektiv men man får ju inte glömma vem som är uppdragsgivaren.
    Mäklaren har visat på engagemang och hade jag inte redan skrivit på med annan mäklare så hade han mycket möjligt kunnat få vår försäljning.
    2020-04-20 Verifierad kund
    Hej,
    Jag har köpt en bostadsrätt och jag fick mycket bra respons från mäklaren. I det stora hela är jag nöjd med all hjälp som jag har fått.
    Patrik
    2020-04-19 Verifierad kund
    Sålt en bostadsrättslgh
    Mkt bra bemötande
    Levt upp till mina förväntningar
    Allt gått väldigt smidigt
    Rekommenderar gärna mäklaren
    2020-04-17 Verifierad kund
    Jag har köpt ett hus och jag ska sälja min lägenhet. Mäklaren är jätte trevlig men jag kan inte säga hur han arbetar ännu eftersom jag inte har haft visning på lägenheten än. Men han är seriös och förstående.
    2020-04-15 Verifierad kund
    Köpt ett hus och fick ett gått intryck av mäklaren. Det enda negativa var att dolda bud godkändes av mäklaren.
  • Erik Carl Christian G
    köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Enköping
    2020-04-10 Verifierad kund
    Köpte Bondegatan 5. Min upplevelse var att han inte brydde sig så mycket om hur husköpet gick. Det hade inte gjorts någon energideklaration och jag har själv fått lega på för att få den. Jag har även begärt en besiktningsgenomgång men själv fått lov att vara drivande i den frågan för att den ens ska bli av. Jag upplever att det varit svårt att få tag i mäklaren och att han i mycket låg grad svarar på sms i tid. Ett sms fick jag inte svar på förrän jag ringde, 6 dagar senare. Kanske har mäklaren för mycket på sitt bord för att kunna göra ett bra jobb. I vilket fall så kommer jag inte välja husman Hagberg i framtida mäkleriärenden.
    2020-03-21 Verifierad kund
    Köpte en lägenhet, fick hjälp utav Magnus. Super trevlig mäklare!! Bra bemötande! Snabb på att svara på telefon!! Är jätte nöjd!
    2020-02-28 Verifierad kund
    Saklig och inlyssnande och samtidigt väldigt lösningsorienterad
    2020-02-27 Verifierad kund
    Vi har köpt en bostadsrätt genom Sara Almert.
    Från visning till tillträdesdagen så fick vi ett mycket bra bemötande.
    Vi vill känna att mäklaren tycker att vår affär och vi som kunder är viktiga och att man kan känna sig lugn och trygg genom hela affären. Sara fick oss att känna just så. Toppbetyg.
    2020-02-21 Verifierad kund
    -Sålde min lägenhet 3:an mitt i stan.
    -Mälaren var jättebra och är väldig nöjd.
    -Jag har önskat att den såldes högra pris och tog ca 5 månader.
    - Han gav oss ett väldigt trevligt bemötande, var kunnig, professionell och engagerad genom hela försäljningen, glad, positiv, har ordning och redo. Super nöjd.
    2020-02-21 Verifierad kund
    Kanon bra service och väldigt tillmötesgående.
    2020-02-14 Verifierad kund
    I det stora hela väldigt nöjd. Speciellt kontinuerlig kontakt med hur försäljningen (och även köper som gjordes via samma mäklare) fortskred, samt mycket tips och råd
    2020-02-05 Verifierad kund
    Sålde en bostad
    Mäklare väldigt jordnära
    Sålde för det vi kom överens om
    Allt väldigt smidigt