HusmanHagberg Enköping

HusmanHagberg Enköping

Välkommen till oss på HusmanHagbergs kontor i Enköping!

Här hittar du mäklare som verkligen har passion för bostadsmarknaden. Ska du köpa, sälja eller värdera? Här kan du få hjälp med hela affären. Vi tillhör en av Sveriges ledande mäklarkedjor och har därför bred kompetens och erfarenhet när det gäller bostäder. Lägenheter, villor eller radhus - vi har koll på det mesta.

Självfallet är vi inte bundna till vare sig banker eller försäkringsbolag. Vi anpassar oss efter våra kunder och ser varje affär som unik. Kontakta oss så ska vi berätta mer!

Läs vad 73 kunder tycker om HusmanHagberg Enköping 2

2021-05-16
    Köp av bättre fritidshus. Ett bra och korrekt bemötande där mäklaren lyssnade på framförda önskemål och påpekanden samt återkom med besked när så efterfrågades. Utmärkt uppföljning och kommunikation. Mäklaren tog på ett proffsigt sätt hänsyn, vad det verkade, till både säljarens och köparens intressen på ett väl sammanvägt sätt, vilket ingav förtroende.
    2021-05-09
    Proffesionellt bemötande och kompetent rådgivning. Mycket nöjd och kommer att anlita denna mäklare igen.
    2021-05-07
    Köpte lägenhet och var mycket nöjd med en snabb och proffsig affär.
    2021-03-27
    Snabbt och bra. Bra information, svarar snabbt på frågor.
    2021-03-19
    Ängslyckan 67 köpte vi och vi är helt nöjda med bemötande, mäklaren var väldigt duktig på förklara och vi har fått hjälp vi förväntade oss.
    Allting var på topp!!!
    2021-03-16
    Smidig och snabb affär, Oskar är påläst och kunnig.
    2021-03-13
    Engagerad, tydlig och driven. Levde upp till förväntningarna och lite till.
    • Fanna
    2021-03-10
    Bra bemött. Effektiv och gav ett kunnigt intryck.
    • Åkersberg
    2021-03-07
    Professionell bemötande, är super nöjd och ser framemot att flytta in.
    • Haga
    2021-03-05
    I samband med nytt köpesobjekt sålde vi även vår bostad via HusmanHagberg. Vi är mycket nöjda med engagemanget och hur smidigt både köpet av den nya bostaden samt försäljningen gick.
    Rekommenderar varmt HusmanHagberg.
    • Bredsand
    2021-03-02
    Vi fick hjälp med både försäljning och köp av ny bostad. Allt gick supersmidigt från start till slut. Det överträffade våra förväntningar helt klart.
    Bra kommunikation under hela processen, vilket var viktigt för oss. Kan varmt rekommendera Oskar!
    2021-02-24
    Berge upplevdes mycket engagerad och kunnig. Bostaden såldes mycket snabbt till ett pris långt över förväntan. Detta är tack vare Berges goda kundnätverk och Berges förmåga att hitta rätt kund till rätt objekt i rätt tid. Vi skulle rekommendera Berge!
    2020-12-07
    Mycket bra, men har missat att återkoppla på en tidskänslig förfrågan. Annars mycket bra.
  • ANNA E
    skrev om HusmanHagberg Enköping
    2020-11-15
    Valde absolut den bästa mäklaren! Magkänslan sa direkt vi kör, en kille med grym kunskap och väldigt bra bemötande med våra önskemål hur vida allt skulle gå till. Pga omständigheter behövde vi lösa allt så fort det bara gick och jag är förundrad över engagemanget han hade och såg till att allt gick snabbt och smidigt. Skulle rekommendera Oskar alla dagar i veckan, just pga hans engagemang och han sätter sina kunder i fokus. Lätt tillgänglig, svarade snabbt på frågor. Skötte allt exemplariskt! Har inget negativt alls att säga om honom!
    • Grillby
    2020-11-13
    Köpt hus och bemötandet var helt ok och enligt mina förväntingar.
  • Camilla R
    köpte sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Enköping
    2020-11-08
    Har köpt ett parhus via husman Hagberg och har än så länge bara bra saker att säga. Trevliga och seriösa mäklare.
    2020-11-07
    Tydliga, prisvärda och skickliga. Fick lägenheten såld inom ett dygn till det pris jag ville ha genom bra annonser och marknadsföring utav lägenheten.
    2020-10-29
    Vi fick sålt vårt parhus för 500.000kr mer än vad vi trodde från början. Det är en 146 kvm stort hus och vi fick mycket för pengarna. Vi blev väl bemötta av mäklaren, vi tyckte det klickade bra redan från start.

Vi tyckte mäklaren speglade på proffessionalitet och ärlighet. Jag hade höga förväntningar på min mäklare och han bemötte mig väl i det och väldigt realistiskt. Slutresultatet blev ändå mer än vad vi alla förväntade oss.

Oskar tog sig också tid att svara oss på sin semester och helger. Vi kände att vi kunde få tag på honom 24/7 och han var mycket snabb på att svara.

Sammanfattningsvis är Oskar en mäklare som vi hade tänkt oss. Bra kommunikation, proffessionalitet och ärlighet.
    2020-08-08
    Bra kontakt Trevligt bemötande och vänlig.
    2020-05-04
    Köpte ett radhus

Bra bemötande, svårt ibland att få kontakt.
    Vissa saker som vi ville säkerställa tog lång tid innan vi fick återkoppling.

Kontraktsskrivning skedde på distans då Covid-19 härjade.
    Detta funkade dock bra.

Objektet köptes innan visning så vi är nöjda.
    2020-05-02
    Köpt bostad! Mäklaren är en skön, trevlig och sympatisk kille som gjort sitt jobb bra! Varit snabb i återkoppling. Än så länge så får mäklaren med beröm godkänt. Hade väl önskat ett något starkare köparperspektiv men man får ju inte glömma vem som är uppdragsgivaren.
    Mäklaren har visat på engagemang och hade jag inte redan skrivit på med annan mäklare så hade han mycket möjligt kunnat få vår försäljning.
    2020-04-20
    Hej,
    Jag har köpt en bostadsrätt och jag fick mycket bra respons från mäklaren. I det stora hela är jag nöjd med all hjälp som jag har fått.
    Patrik
    2020-04-19
    Sålt en bostadsrättslgh
    Mkt bra bemötande
    Levt upp till mina förväntningar
    Allt gått väldigt smidigt
    Rekommenderar gärna mäklaren
    2020-04-17
    Jag har köpt ett hus och jag ska sälja min lägenhet. Mäklaren är jätte trevlig men jag kan inte säga hur han arbetar ännu eftersom jag inte har haft visning på lägenheten än. Men han är seriös och förstående.
    2020-04-15
    Köpt ett hus och fick ett gått intryck av mäklaren. Det enda negativa var att dolda bud godkändes av mäklaren.
  • Erik Carl Christian G
    köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Enköping
    2020-04-10
    Köpte Bondegatan 5. Min upplevelse var att han inte brydde sig så mycket om hur husköpet gick. Det hade inte gjorts någon energideklaration och jag har själv fått lega på för att få den. Jag har även begärt en besiktningsgenomgång men själv fått lov att vara drivande i den frågan för att den ens ska bli av. Jag upplever att det varit svårt att få tag i mäklaren och att han i mycket låg grad svarar på sms i tid. Ett sms fick jag inte svar på förrän jag ringde, 6 dagar senare. Kanske har mäklaren för mycket på sitt bord för att kunna göra ett bra jobb. I vilket fall så kommer jag inte välja husman Hagberg i framtida mäkleriärenden.
    2020-03-21
    Köpte en lägenhet, fick hjälp utav Magnus. Super trevlig mäklare!! Bra bemötande! Snabb på att svara på telefon!! Är jätte nöjd!
    2020-02-28
    Saklig och inlyssnande och samtidigt väldigt lösningsorienterad
    2020-02-27
    Vi har köpt en bostadsrätt genom Sara Almert.
    Från visning till tillträdesdagen så fick vi ett mycket bra bemötande.
    Vi vill känna att mäklaren tycker att vår affär och vi som kunder är viktiga och att man kan känna sig lugn och trygg genom hela affären. Sara fick oss att känna just så. Toppbetyg.
    2020-02-21
    -Sålde min lägenhet 3:an mitt i stan.
    -Mälaren var jättebra och är väldig nöjd.
    -Jag har önskat att den såldes högra pris och tog ca 5 månader.
    - Han gav oss ett väldigt trevligt bemötande, var kunnig, professionell och engagerad genom hela försäljningen, glad, positiv, har ordning och redo. Super nöjd.
    2020-02-21
    Kanon bra service och väldigt tillmötesgående.
    2020-02-14
    I det stora hela väldigt nöjd. Speciellt kontinuerlig kontakt med hur försäljningen (och även köper som gjordes via samma mäklare) fortskred, samt mycket tips och råd
    2020-02-05
    Sålde en bostad
    Mäklare väldigt jordnära
    Sålde för det vi kom överens om
    Allt väldigt smidigt
    2020-02-03
    Jag har köpt en lgh och blev mycket väl omhändertagen av mäklaren. Jag fick svar på alla mina frågor och mäklaren va påläst om bostaden. Min upplevelse av mäklaren va och är fantastisk. Det gjorde att ni även får sälja min nuvarande bostad.
    2020-02-03
    Sålt bostadsrätt.
    Engagerad, positiv och flexibel mäklare.
  • Magnus F
    sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Enköping
    2020-02-01
    Vi sålde vårt hus med hjälp av HH i Enköping med Magnus Wiebe som mäklare. Magnus ger ett ärligt och förtroendeingivande bemötande och våra förväntningar uppfylldes med enastående precision.
    • Märsön (östra)
    2020-01-30
    Kompetent, snabb, noggrann, flexibel. ,
    2020-01-28
    Försäljning av bostadsrätt. Bra bemötande av mäklaren, kunnig, tydlig och professionell. Uppdaterade oss regelbundet med relevant information under försäljningsprocessen.
    2019-12-03
    Köpte för två veckor sedan ett hus tillsammans med min make. Blev bra bemötta av både mäklare och säljande par. Tydlig information och trevlig atmosfär vid skrivande av kontrakt.
    • Märsön (östra)
    2019-12-03
    Sara är Kunnig, Tillmötesgående,Lättsam samt inger ett stort förtroende.
    Vi håller på att sälja vårt hus. Hon har även sålt vårat tidigare hus 2012.

Peter och Ann-Britt Nissliss
    2019-12-02
    Köpt en bostad. Trevlig och hjälpsam mäklare som var bra på att förklara det finstilta! Kändes personligt och tryggt
    • Örsundsbro
    2019-11-19
    Vi har köpt hus. Mäklaren Sara har varit jättebra verkligen . Saklig och tydlig och förtroendeingivande.
    2019-11-16
    Köpt hus, sålt lägenhet.
    Både Magnus som sålde huset och Sara som sålde vår lägenhet var jättebra. Proffsiga, kunniga och trevliga.
  • Jesper P
    köpte sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Enköping
    2019-11-07
    Köpte en 3a på 83kvm, mäklaren var trevlig och tillmötesgående, fixade till uppskjuten inflyttningstid vilket var av yttersta vikt för mig och min situation. Har ingenting att klaga över.
    2019-10-07
    Köpte hus av Magnus. Mycket nöjda med bemötande från start.
    2019-09-18
    Sålde en lgh. Mycket bra bemötande av mäklaren! Lyhörd och tillgänglig! Lägenheten såldes snabbt och effektivt!
    • Ryssbo
    2019-09-16
    Villa toppen bra har haft samma mäklare förut 👍👍👍
  • Maria A
    köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Enköping
    2019-09-10
    Magnus agerade professionellt i rollen som mäklare och bistod naturligtvis säljaren men även oss som köpare i vår roll.
    2019-09-09
    Vi har sålt vår villa.
    Mäklaren var mycket proffsig och hade en trevligt sätt.
    Mäklaren levde upp till alla våra önskemål.
    Hela affären med visning, försäljning och slutförande fungerade alldels utmärkt.
    • Bredsand
    2019-09-08
    Mäklare Sara Almert gjorde ett fantastiskt jobb med väldigt högt engagemang!