Alla kategorier Mäklare Uppsala Enköping HusmanHagberg HusmanHagberg Enköping

HusmanHagberg Enköping

Kungsgatan 25, 749 35 Enköping — Visa karta

Välkommen till oss på HusmanHagbergs kontor i Enköping!

Här hittar du mäklare som verkligen har passion för bostadsmarknaden. Ska du köpa, sälja eller värdera? Här kan du få hjälp med hela affären. Vi tillhör en av Sveriges ledande mäklarkedjor och har därför bred kompetens och erfarenhet när det gäller bostäder. Lägenheter, villor eller radhus - vi har koll på det mesta.

Självfallet är vi inte bundna till vare sig banker eller försäkringsbolag. Vi anpassar oss efter våra kunder och ser varje affär som unik. Kontakta oss så ska vi berätta mer!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 13 kunder tycker om HusmanHagberg Enköping

• 2019-05-25

Charlotte E skrev om HusmanHagberg Enköping
    Jag har precis sålt min villa.
    Jag valde Husman-Hagberg och Magnus utan att kolla andra mäklare då jag hört mycket gott om honom.
    Jag fick en bra kontakt med Magnus på en gång. Vi har haft en väldigt tät kontakt med husförsäljningen. Han var alltid anträffbar och man fick ofta svar inom några timmar vilket var väldigt uppskattat.
    Det som var mindre bra var att han fick en otrevlig ton när jag inte ville anta ett bud utan jag ville avvakta och se om vi i alla fall kunde få upp buden till utgångspriset trots att det var ca 100 000 mindre än han värderat huset till. Idag är jag glad att jag vågade trotsa honom och vänta för tack vare det fick jag huset sålt till vad han värderat det till.
    Man ska gå på sin magkänsla.
    Men i det stora hela är jag väldigt nöjd. Läs mer
  • 2019-05-12

Jan C skrev om HusmanHagberg Enköping
    Jag köpte en bostadsrätt. Allt gick smidigt och utmärkt ifrån visningen till budgivningen till att skriva kontrakt. Maklaren Sara är jätte trevlig person som man kan uppnå när som behövs och svarar gärna på alla inställda frågor.
    Jag kan lungt säga att det var härlig upplevelse att köpa hus hos HusmanHagberg.
    Tack Läs mer
  • 2019-04-25

Lotta S skrev om HusmanHagberg Enköping
    Jag har köpt en bostadsrätt.
    Tycker att mäklaren återkopplade bra vid tex frågar jag hade.
    Trevlig och kunnig mäklare. Läs mer
  • 2019-04-15

Inger N skrev om HusmanHagberg Enköping
    Jag har sålt ett hus på ca 300 kvm.
    Jag har hela tiden blivit bemött på ett trevligt och ärligt sätt och fått goda råd.
    Inget smicker och smörjande. Läs mer
  • Max G

2019-04-02

Max G skrev om HusmanHagberg Enköping
    Väldigt trevlig och serviceinriktad mäklare med mycket erfarenhet. Känner mig väldigt lugn och trygg. Läs mer
  • Lisa Å

2019-03-11

Lisa Å skrev om HusmanHagberg Enköping
    Vi har sålt vår lägenhet via Magnus på HusmanHagberg.
    Han är väldigt bra att ha att göra med och ger inte upp trotts en svårsåld lägenhet :)

Vi har fått mer hjälp än vad vi hoppats på och kan absolut rekommendera Magnus och HusmanHagberg till alla vi känner! Läs mer
  • 2019-03-11

Mikael Rexhall skrev om HusmanHagberg Enköping
    Räknade igenom alla bostadsaffärer jag gjort genom åren. Det här var den 12:e, när vi köpte hus genom Sara på Husman Hagberg i Enköping. Oerhört professionell mäklare, noggrann med detaljer, välplanerad och förutseende. Vi kände oss fullständigt trygga genom hela affären, Sara är den bästa mäklaren jag träffat! Läs mer
  • 2019-03-03

Sara B skrev om HusmanHagberg Enköping
    Toppenmäklare med mycket tålamod. Ställt upp och hjälp oss med allt vi behövt. Allt ifrån tips inför visning etc. Läs mer
  • 2019-03-01

Per W skrev om HusmanHagberg Enköping
    Bra bemötande, verkar känna till Enköping med omnejd och hjälpsam Läs mer
  • Lars M

2019-02-27

Lars M skrev om HusmanHagberg Enköping
    Köpt en lägenhet sålt. Ett hus , vart bra bemött av mäklaren . Har funkat väldigt bra med allt . Läs mer
  • 2019-02-13

David N skrev om HusmanHagberg Enköping
    Trevliga, hjälpfulla och snabba Läs mer
  • 2019-01-29

Petra S skrev om HusmanHagberg Enköping
    Vi fick hjälp med att sälja vår bostadsrätt. Mäklaren har alltid ett trevligt bemötande om är smidig i alla kontakter. Vi är supernöjda! Läs mer
  • 2019-01-07

Jenny S skrev om HusmanHagberg Enköping
    Vi vart köpare av ett hus där HusmanHagberg var mäklare! Otroligt proffsiga och genuint intresserade av att hjälpa till. Riktiga stjärnor och jag rekommenderar dem varmt! Läs mer

Kungsgatan 25, 749 35 Enköping