Fastighetsbyrån Höör

Fastighetsbyrån Höör

Här i Skånes vackra mellersta delar hittar du Höör. Här är naturlandskap och sjöar nära till hands samtidigt som du har goda kommunikationer till både Lund, Malmö och Köpenhamn. Vi på Fastighetsbyrån har funnits här sedan 1967 och vi känner väl till området! Vi förmedlar allt från lägenheter till villor eller fastigheter och hjälper dig genom hela affären.

Hos oss får du service. Vi är professionella och engagerade, och gör allt för att du som kund ska bli så nöjd som möjligt. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 90 kunder tycker om Fastighetsbyrån Höör 2

• Karlslund
    2021-05-06
    Försäljning av Bostadsrätt

Fastighetsbyrån sätter kundservice i centrum och är lyhörd för såväl kundens frågeställningar som kundens önskemål.
    - Något som vi som säljare av en bostadsrätt verkligen uppskattade .
    Vi fick snabbt tydliga svar på våra frågor och lotsning genom försäljningsprocessen olika steg och det viktigaste av allt - vi kunde vara säkra på att potentiella köpare skulle få samma bemötande!
    2021-04-12
    Jag tittade på hus i Höör i runt ett år innan jag vann budgivningen på mitt hus. Jag blev glad varje gång jag hittade en intressant annons och såg att det var Andrea på Fastighetsbyrån som var ansvarig! Andrea var alltid uppmärksam, positiv, informativ och kunnig om området och objektet, något som blev extra tydligt efter att ha träffat lite olika mäklare på visningar.
    Jag är mycket nöjd med balansen mellan det personliga och professionella bemötandet jag fått i kommunikationen med Andrea.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Höör
    2021-02-22
    Jag har sålt en bostad.
    Mäklarens bemötande var lugnt, tryggt och proffesionellt.
    Alla förväntningar jag hade blev uppfyllda.
    Kommer med glädje att rekommendera
    Fastighetsbyrån i Höör.
    2021-02-09
    Vi köpte en villa i Höör och är mycket nöjda med bemötande, vänligt, tillmötesgående, proffsigt och kompetent.

Vi är väldigt nöjda på alla plan.
    2020-12-05
    Sålt vår villa. Har
    blivit utmärkt bemött, fått bra info och bra svar på våra frågor. Kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån
    • Fogdarödsområdet
    2020-12-01
    Vi har sålt vår bostad, vi har bara positiva erfarenheter hittills.
    Våra förväntningar är mer än väl uppfyllda, och vi har blivet
    m.k.t väl bemötta.

Inga o Bror Berndtsson
  • Ragnar J
    sålde en tomt med hjälp av Fastighetsbyrån Höör
    2020-11-08
    En obebyggd tomt. Budgivning och försäljning löpte effektivt
    2020-11-01
    Superbra bemötande, lätt att ha att göra med och väldigt hjälpsam i alla steg
    2020-10-04
    Kjøpte hytte/liten villa, og opplevde heile prosessen ryddig og effektiv. Hadde ingen dårlege opplevingar gjennom kjøpsprosessen.
    • Norra Rörum - Broslätt
    2020-10-02
    Jeg har solgt en sommer stuga i Broslätt-
    Mäglaren var igennem hele forløbet venlig, omhyggelig, troværdig og effektiv.
    Mäglaraftalen som var klar og simpel forelå prompte, og kun 9 dage efter underskrift havde mäglaren 18 interesserede på ejendommen. Ni dage til at fremstille en fremragende fotoserie og en begavet brochure, samt annoncering er fænomenalt hurtigt.
    Endelig vil jeg nævne at mäglaren har udført flere opgaver end jeg umiddelbart kunne forvente af kontrakten.
    Jeg har fået hurtig og fremragende betjening og huset er godt solgt.
    Claus Bræstrup
    2020-10-02
    Engagerad, positiv och hjälpsam.
    Mån om alla inblandade.
    2020-08-07
    Vände mig till den mäklare som min döda släkting haft hjälp av vid tidigare försäljning eftersom jag visste att hon då var mycket nöjd. Mäklaren levde helt upp till de förväntningar jag hade.
  • Joel C
    sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Höör
    2020-08-04
    Ängsbyn - Gullvivevägen 5

Proffsigt & positivt

Höga, vilket mäklaren uppfyllde.

Mycket nöjd med bemötande, information, kommunikation & tillgänglighet. Levererat av en härligt positiv person, Andrea.
    2020-08-04
    Sålde vår fastighet via Andrea i Höör. En fantastisk mäklare som vi varmt kan rekommendera alla att använda som ska sälja sin bostad.
    Pigg och glad o ser till det bästa för både köpare o säljare!
    2020-07-23
    Köpt ett litet hus.
    Vänligt, hjälpsamt och ärligt bemött.
    Inte så höga förväntningar på mäklare överlag så förväntningarna överträffades på ett positivt sätt.
    Ärligt, hjälpsamt och mycket trevligt bemötande frän mäklaren är sammanfattningen.
    2020-07-05
    Trevlig och hjälpsam. Har gett ett bra intryck
    2020-06-24
    Meget hjælpsom. God til at sikre at alle forstår punkterne i kontrakten. Svare hurtigt på evt spørgsmål
    2020-06-22
    Proffesionel og dygtig mægler. Flink og hjælpsom altid til rådighed og opdaterede os hele vejen👍
    2020-06-06
    Vi har sålt en villa. Fick tips från nyinflyttade grannar. Proffsigt och vänligt bemötande.
    Bra val av fotograf samt stylist. På det hela är vi mycket nöjda och kommer att varmt rekommendera Andrea.
    • Veterinärsområdet
    2020-05-29
    Sålt bostad i Höör.Trevligt ocjh kompetent bemött.Snabb och effektivNoggrann..Bra uppdatering hela tiden.Vi är mycket nöjda med vår mäklare .
    • Åkersberg
    2020-05-16
    Vi både köpte och sålde hus via Fastighetsbyrån i Höör. Väldigt bra bemötande och var ett bra stöd under hela processen. Försäljningen gick över all förväntan och verkligen en bra stöd även där.

Vi ger våra varmaste rekommendationer till Andrea på Fastighetsbyrån!
    • Åkersberg
    2020-05-15
    Sålde en Villa på 135kvadrat meter.
    Mäklaren var väldigt kunnig och engagerad.
    Tog sig tid och gå igenom allt ordentligt.
    Snabb på att svara på frågor.

Hon var över mina förväntningar som mäklare!

Jag rekomenderar gärna fastighetsbyrån i Höör till andra säljare. Dom är kunniga och tar sig tiden för både säljare och köpare. Att hon var med på besiktningen var ett stort plus eftersom hon kunde berätta väldigt mycket från den till de som var på visningen.
    • Norra Rörum - Broslätt
    2020-05-09
    Super behandling i forbindelse med hushandelen
    2020-03-15
    Vi har solgt vores fritidshus/villa. Vi har hele vejen følt os meget godt behandlet med stor engagement, hurtig responstid samt tydelig og venlig information fra mæglerens side. Forløbet var hurtigt, effektiv. Samtidig har mægleren taget sig tid til information og detaljer.
    2020-03-09
    Köpte hus och affären gick väldigt smidigt med Andrea som märklare inte bara hon utan även märklaren Anders i Hörby svarade på alla mina frågor och var väldigt hjälpsama.
    2020-02-21
    Vi har sålt vårt hus via Andrea på Fastighetsbyrån i Höör. Hon uppträde på ett korrekt och kunnigt sätt mot oss som säljare. Men för den skull så var hon också öppet och nyfiken, på ett positivt sätt, mot oss som säljare. Detta för att också i slutskedet ”matcha” oss mot rätt köpare. Vi är oerhört nöjd med henne som mäklare vid vår försäljning av huset. Våra förväntningar på hela affären från värdering till slutlig försäljning har överträffats.
    Sammanfattningsvis så är vi oerhört nöjda med hela försäljning och mäklare processen.
    2020-02-14
    Sålde ett renoveringsobjekt villa.
    Kände mig jätte trygg och proffesionellt behandlat.
    Jätte bra mäklare
    • Ringsjöhöjden - Ekbacken
    2020-02-12
    Jag har aldrig för möt en så bra mäklare . Lugn , trygg , saklig . Pigg o trevlig . Förtroende i givande ! Opartisk ! Jag köpte av henne , vid ev försäljning kommer jag att sälja med henne .
    2020-02-11
    Köp av villa. Bra kommunikation från mäklaren inför alla steg av köpet. Allting gick väldigt smidigt.
    • Jularp-Sjunnerup
    2020-02-04
    Trevliga och kunniga. Kontinuerliga återkopplingar, proffsigt!
  • köpte en tomt med hjälp av Fastighetsbyrån Höör
    2019-12-31
    Hon är trevlig försöker förklara allt om reglerna hon är puntlig
    2019-12-23
    Vi köpte ett hus och mäklaren har varit mycket tillmötesgående och hjälpsam under hela köpet.
    • Jägersbo
    2019-12-21
    Sålde mitt hus i Sätofta och har Andrea Johansson som mäklare, kunnig i sitt jobb och alltid lika vänlig och glad. Har alltid svar på mina frågor utan att vara besvärad.
    Kommer att rekommrndera Andrea till dom som tänker säja sitt hus. Har verkligen blivit bemött på ett proffsigt sätt.

Ingrid Söderber
    • Jularp-Sjunnerup
    2019-11-14
    Hus, blev väldigt bra bemött.
    • Hallaröd
    2019-10-19
    åldern tar sin rätt vi var tvungna skaffa mindre och enklare boende. bemötande vår mäklare var mycket bra och levde upp till våra förväntningar med råge.

för oss var det ganska omtumlande upplevelse.
    2019-09-08
    Ärlig och kunnig på området samt huset som vi köpte!
    2019-08-25
    Informativ, pålitlig och engagerad i försäljningen av vårt hus.
    2019-08-07
    Har köpt hus. Blev väldigt bra mött och omhändertagen. Mina förväntningar blev som jag tänkt mig. Har haft bra kontakt med mäklaren första mötet till köpet var genomfört.
    • Tjörnarp
    2019-07-26
    Vi har köpt ett kedjehus i Tjörnarp. Under hela processen har vi blivit utmärkt bemötta av mäklaren både vad gäller fysiska möten som kontakt via mejl och SMS. Köpet gick snabbt och till full belåtenhet. Vi har hela tiden känt oss väldigt trygga med mäklarens kompetens.
    Vi är mycket nöjda och tacksamma för det jobb mäklaren har gjort.
    2019-07-15
    Ich habe ein Ferienhaus verkauft. Die Maklerin, Andrea Johansson, würde mir von einer Schwedin empfohlen.
    In jeder Phase des Verkaufes fühlten wir uns aussergewöhnlich gut beraten und betreut.
    Die Hilfe war immer umfangreicher, als man erwarten konnten.
    Wir sind begeistert und werden das Fastighetsbyrån in Verbindung mit Frau Johansson in bester Erinnerung behalten.
    2019-07-08
    Andrea var en bra mäklare, hjälpte till, kom med råd.
    • Ringsjöhöjden - Ekbacken
    2019-06-26
    Jag har sålt en villa. Mäklaren är trevlig och positiv. Lite för hastig i sitt sätt, har inte förstått all information som jag lämnat, hon har ex sagt att köparen bor i lgh så att jag som säljare kan bestämma tillträdet - köparen bor i hus som ska säljas. Badrummet har hon tolkat att vi i familjen renoverat själva, det stämmer inte då det är utfört av fackman.
    Mina förväntningar var en mäklare som är glad, lugn och trygg, som stämmer av att all fakta stämmer överens, att mäklaren är professionell och ger snabb återkoppling.
    2019-06-07
    Köpt en villa i orupsbackar

Överlag nöjda med bemötandet, trevlig och glad mäklare. Kändes också väldigt kunnig.

Dock fick vi lite uppfattningen i budgivningen att mäklaren hade någon personligt kontakt till en annan budgivare.

Men överlag är vi nöjda
    2019-05-26
    Andrea är erfaren öppen och ärlig.
    Mycket proffsionellt och personligt bemötande.
    2019-05-23
    Proffsiga och kunniga och drivna
    2019-05-16
    Köpt ett hus. Mäklare trevlig, kompetent, seriös. Lätt att ha kontakt med. Mycket nöjda som affären genomfördes.
    2019-04-29
    Mäklaren Anders Lovén har utfört detta uppdrag på ett proffsigt
    sätt och resultatet blev bättre än mina förväntningar.
    2019-02-26
    Underbart med en kunnig och respektfull mäklare.
  • Olof B
    sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Höör
    2019-02-23
    Sålt hus. Mäklaren var verkligen ”omhändertagande”. Inför visning bäddade hon våra glömda sängar, köpte blommor etc. Det var värdefullt då vi bodde på annan ort.
    Positiv och proffsig och levde verkligen upp över våra förväntningar. En varmhjärtad och fin person.
    2019-02-19
    På Fastighetsbyrån i Höör möts vi av en engagerad mäklare LInda Pirsman. Vi fick ett mycket bra bemötande av henne. Hon var väldigt tillgänglig under processen och gav oss snabba återkopplingar med tydlig information och bra praktiska tips, vilket var värdefullt för oss som köpte hus. Sammanfattningsvis har vi en positiv upplevelse av hela affären och mäklaren.