Fastighetsbyrån Höör

Fastighetsbyrån Höör

Här i Skånes vackra mellersta delar hittar du Höör. Här är naturlandskap och sjöar nära till hands samtidigt som du har goda kommunikationer till både Lund, Malmö och Köpenhamn. Vi på Fastighetsbyrån har funnits här sedan 1967 och vi känner väl till området! Vi förmedlar allt från lägenheter till villor eller fastigheter och hjälper dig genom hela affären.

Hos oss får du service. Vi är professionella och engagerade, och gör allt för att du som kund ska bli så nöjd som möjligt. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 113 kunder tycker om Fastighetsbyrån Höör 2

2021-11-29
    Mycket bra bemötande! Smidig process med köp. Bra service när vi ska sälja befintlig bostad.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Höör
    2021-11-12
    -Hon bemötte mig bra, trevlig och lätt att jobba med.
    -Förväntningarna var att få sålt min lägenhet, och Andrea levde upp till dom.
    -Hon var professionell och hjälpte mig hela vägen och jätte lätt att jobba med då hon alltid är så glad och positiv.
    2021-10-12
    Det var jättebra bemöttande och vi är väldigt nöjda med vårt köp.
    Mäklare har gjort ett gott jobb.

/Gabriel
    • Stenskogen
    2021-10-02
    Köper var självklart stressande för oss men sköttes snyggt av mäklaren. Mycket trevlig mäklare med en härlig energi omkring sig.
    2021-09-25
    Mycket väl bemött, tycker mäklaren gjorde ett mycket bra jobb. Kan absolut rekommendera till annan säljare.
    • Norrevärn
    2021-09-18
    Mycket duktig och engagerad mäklare
    2021-09-16
    Andrea är en glad och leende person som med ett öppet och ärligt förhållningssätt lämnar intrycket av professionalism och att du är i goda händer. Andrea är proaktiv och det är enligt mig en positiv egenskap. Skönt att Andrea var mäklare vid min husförsäljning.
  • Paul B
    2021-08-30
    Bemötandet var artigt, respektfullt, proffsigt, positivt, glatt och mycket trevligt.
    • Fogdarödsområdet
    2021-08-11
    Glad klok och proffsig. Trevlig lokal. Gillar inte att man accepterar dolda bud.
  • Ozren G
    • Stenskogen, Stanstorp och Ormanäs
    2021-07-27
    Jag är nöjd med allt. Professionell
    2021-07-20
    Trevlig mäklare, som verkligen lägger möda på att säljare o köpare ska få rätt info.
    2021-07-13
    Vi är så nöjda med vårt hus köp! Stort tack till Per-Åke som hjälpte oss! Mycket trevlig! :) Lätt att få tag på och höll oss uppdaterade!
    2021-06-27
    Allt har varit bra en trevlig o påläst mäklare👍
    • Hänninge
    2021-06-26
    Mycket bra mäklare. Har hjälpt oss i vår husaffär på ett fantastiskt sätt genom hela processen. Kan varmt rekommendera fastighetsbyrån.
    2021-06-21
    vi blev alldeles utmärkt bemötta av mäklaren, har svårt att tro att någon annan hade kunnat vara bättre.
    Andrea har skött allt på ett väldigt proffsigt sätt
    2021-06-20
    Jag hade inga förväntningar. Mäklaren var proffsig o lät mig ta den tiden på mig som jag behövde för att ta beslut.
    Mycket nöjd både med huset han förmedlat och försäljningen han håller i.
    2021-06-19
    Bemötande var väldigt trevligt och samtidigt lättsamt. Lätt att prata med mäklaren och det kändes naturligt att ställa frågor. Fick ärliga och uppriktiga svar.
    Förväntan är ju att mäklaren ska vara kunnig, hjälpsam och kanske även ha förståelse för att det kan vara känsligt. Vi bemöttes verkligen över förväntan
    Kunnig, trevlig, humoristisk, lyssnade på önskemål, förklarade och absolut någon vi skulle rekommendera!
    • Stenskogen, Stanstorp och Ormanäs
    2021-06-14
    En väldigt trevlig och kunnig mäklare. Allt gick mycket smidigt.
    2021-06-12
    Vi hade mycket bra kontakt med mäklaren och är nöjda med allt.
    • Ringsjöhöjden - Ekbacken
    Bostad
    Bra bemött
    Kunde sina saker och förmågan att förklara det. Tydligt vad som gäller och hur det ska gå till.
    Snabbt och smidigt.
    • Hänninge
    2021-06-02
    Köpte en villa och kunde inte vara mer nöjd med mäklare och den smidiga processen kring köpet
    2021-06-02
    Köpte en villa. Är mycket nöjd med bemötandet och dialogen med mäklaren. Kändes tryggt och ärligt från dag 1.
    2021-05-29
    Vi har nyligen köpt ett hus och har verkligen varit väldigt nöjda med mäklarkontakten.
    • Karlslund
    2021-05-06
    Försäljning av Bostadsrätt

Fastighetsbyrån sätter kundservice i centrum och är lyhörd för såväl kundens frågeställningar som kundens önskemål.
    - Något som vi som säljare av en bostadsrätt verkligen uppskattade .
    Vi fick snabbt tydliga svar på våra frågor och lotsning genom försäljningsprocessen olika steg och det viktigaste av allt - vi kunde vara säkra på att potentiella köpare skulle få samma bemötande!
    2021-04-12
    Jag tittade på hus i Höör i runt ett år innan jag vann budgivningen på mitt hus. Jag blev glad varje gång jag hittade en intressant annons och såg att det var Andrea på Fastighetsbyrån som var ansvarig! Andrea var alltid uppmärksam, positiv, informativ och kunnig om området och objektet, något som blev extra tydligt efter att ha träffat lite olika mäklare på visningar.
    Jag är mycket nöjd med balansen mellan det personliga och professionella bemötandet jag fått i kommunikationen med Andrea.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Höör
    2021-02-22
    Jag har sålt en bostad.
    Mäklarens bemötande var lugnt, tryggt och proffesionellt.
    Alla förväntningar jag hade blev uppfyllda.
    Kommer med glädje att rekommendera
    Fastighetsbyrån i Höör.
    • Stenskogen
    2021-02-09
    Vi köpte en villa i Höör och är mycket nöjda med bemötande, vänligt, tillmötesgående, proffsigt och kompetent.

Vi är väldigt nöjda på alla plan.
    2020-12-05
    Sålt vår villa. Har
    blivit utmärkt bemött, fått bra info och bra svar på våra frågor. Kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån
    • Fogdarödsområdet
    2020-12-01
    Vi har sålt vår bostad, vi har bara positiva erfarenheter hittills.
    Våra förväntningar är mer än väl uppfyllda, och vi har blivet
    m.k.t väl bemötta.

Inga o Bror Berndtsson
  • Ragnar J
    sålde en tomt med hjälp av Fastighetsbyrån Höör
    2020-11-08
    En obebyggd tomt. Budgivning och försäljning löpte effektivt
    2020-11-01
    Superbra bemötande, lätt att ha att göra med och väldigt hjälpsam i alla steg
    2020-10-04
    Kjøpte hytte/liten villa, og opplevde heile prosessen ryddig og effektiv. Hadde ingen dårlege opplevingar gjennom kjøpsprosessen.
    • Norra Rörum - Broslätt
    2020-10-02
    Jeg har solgt en sommer stuga i Broslätt-
    Mäglaren var igennem hele forløbet venlig, omhyggelig, troværdig og effektiv.
    Mäglaraftalen som var klar og simpel forelå prompte, og kun 9 dage efter underskrift havde mäglaren 18 interesserede på ejendommen. Ni dage til at fremstille en fremragende fotoserie og en begavet brochure, samt annoncering er fænomenalt hurtigt.
    Endelig vil jeg nævne at mäglaren har udført flere opgaver end jeg umiddelbart kunne forvente af kontrakten.
    Jeg har fået hurtig og fremragende betjening og huset er godt solgt.
    Claus Bræstrup
    2020-10-02
    Engagerad, positiv och hjälpsam.
    Mån om alla inblandade.
    2020-08-07
    Vände mig till den mäklare som min döda släkting haft hjälp av vid tidigare försäljning eftersom jag visste att hon då var mycket nöjd. Mäklaren levde helt upp till de förväntningar jag hade.
  • Joel C
    • Ängsbyn
    2020-08-04
    Ängsbyn - Gullvivevägen 5

Proffsigt & positivt

Höga, vilket mäklaren uppfyllde.

Mycket nöjd med bemötande, information, kommunikation & tillgänglighet. Levererat av en härligt positiv person, Andrea.
    • Ängsbyn
    2020-08-04
    Sålde vår fastighet via Andrea i Höör. En fantastisk mäklare som vi varmt kan rekommendera alla att använda som ska sälja sin bostad.
    Pigg och glad o ser till det bästa för både köpare o säljare!
    2020-07-23
    Köpt ett litet hus.
    Vänligt, hjälpsamt och ärligt bemött.
    Inte så höga förväntningar på mäklare överlag så förväntningarna överträffades på ett positivt sätt.
    Ärligt, hjälpsamt och mycket trevligt bemötande frän mäklaren är sammanfattningen.
    • Karlarp
    2020-07-05
    Trevlig och hjälpsam. Har gett ett bra intryck
    2020-06-24
    Meget hjælpsom. God til at sikre at alle forstår punkterne i kontrakten. Svare hurtigt på evt spørgsmål
    2020-06-22
    Proffesionel og dygtig mægler. Flink og hjælpsom altid til rådighed og opdaterede os hele vejen👍
    2020-06-06
    Vi har sålt en villa. Fick tips från nyinflyttade grannar. Proffsigt och vänligt bemötande.
    Bra val av fotograf samt stylist. På det hela är vi mycket nöjda och kommer att varmt rekommendera Andrea.
    • Veterinärsområdet
    2020-05-29
    Sålt bostad i Höör.Trevligt ocjh kompetent bemött.Snabb och effektivNoggrann..Bra uppdatering hela tiden.Vi är mycket nöjda med vår mäklare .
    • Åkersberg
    2020-05-16
    Vi både köpte och sålde hus via Fastighetsbyrån i Höör. Väldigt bra bemötande och var ett bra stöd under hela processen. Försäljningen gick över all förväntan och verkligen en bra stöd även där.

Vi ger våra varmaste rekommendationer till Andrea på Fastighetsbyrån!
    • Åkersberg
    2020-05-15
    Sålde en Villa på 135kvadrat meter.
    Mäklaren var väldigt kunnig och engagerad.
    Tog sig tid och gå igenom allt ordentligt.
    Snabb på att svara på frågor.

Hon var över mina förväntningar som mäklare!

Jag rekomenderar gärna fastighetsbyrån i Höör till andra säljare. Dom är kunniga och tar sig tiden för både säljare och köpare. Att hon var med på besiktningen var ett stort plus eftersom hon kunde berätta väldigt mycket från den till de som var på visningen.
    • Norra Rörum - Broslätt
    2020-05-09
    Super behandling i forbindelse med hushandelen
    • Karlarp
    2020-03-15
    Vi har solgt vores fritidshus/villa. Vi har hele vejen følt os meget godt behandlet med stor engagement, hurtig responstid samt tydelig og venlig information fra mæglerens side. Forløbet var hurtigt, effektiv. Samtidig har mægleren taget sig tid til information og detaljer.
    2020-03-09
    Köpte hus och affären gick väldigt smidigt med Andrea som märklare inte bara hon utan även märklaren Anders i Hörby svarade på alla mina frågor och var väldigt hjälpsama.
    2020-02-21
    Vi har sålt vårt hus via Andrea på Fastighetsbyrån i Höör. Hon uppträde på ett korrekt och kunnigt sätt mot oss som säljare. Men för den skull så var hon också öppet och nyfiken, på ett positivt sätt, mot oss som säljare. Detta för att också i slutskedet ”matcha” oss mot rätt köpare. Vi är oerhört nöjd med henne som mäklare vid vår försäljning av huset. Våra förväntningar på hela affären från värdering till slutlig försäljning har överträffats.
    Sammanfattningsvis så är vi oerhört nöjda med hela försäljning och mäklare processen.
    2020-02-14
    Sålde ett renoveringsobjekt villa.
    Kände mig jätte trygg och proffesionellt behandlat.
    Jätte bra mäklare