Fastighetsbyrån Höör

Nya Torg 3B, 243 30 Höör — Visa karta

Här i Skånes vackra mellersta delar hittar du Höör. Här är naturlandskap och sjöar nära till hands samtidigt som du har goda kommunikationer till både Lund, Malmö och Köpenhamn. Vi på Fastighetsbyrån har funnits här sedan 1967 och vi känner väl till området! Vi förmedlar allt från lägenheter till villor eller fastigheter och hjälper dig genom hela affären.

Hos oss får du service. Vi är professionella och engagerade, och gör allt för att du som kund ska bli så nöjd som möjligt. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 55 kunder tycker om Fastighetsbyrån Höör

• 2019-09-08

Göran N skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Ärlig och kunnig på området samt huset som vi köpte! Läs mer
  • 2019-08-25

Jenny Anna Caroline J skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Informativ, pålitlig och engagerad i försäljningen av vårt hus. Läs mer
  • 2019-08-07

Göran H skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Har köpt hus. Blev väldigt bra mött och omhändertagen. Mina förväntningar blev som jag tänkt mig. Har haft bra kontakt med mäklaren första mötet till köpet var genomfört. Läs mer
  • 2019-07-26

Mikael P skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Vi har köpt ett kedjehus i Tjörnarp. Under hela processen har vi blivit utmärkt bemötta av mäklaren både vad gäller fysiska möten som kontakt via mejl och SMS. Köpet gick snabbt och till full belåtenhet. Vi har hela tiden känt oss väldigt trygga med mäklarens kompetens.
    Vi är mycket nöjda och tacksamma för det jobb mäklaren har gjort. Läs mer
  • 2019-07-15

Kurt D skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Ich habe ein Ferienhaus verkauft. Die Maklerin, Andrea Johansson, würde mir von einer Schwedin empfohlen.
    In jeder Phase des Verkaufes fühlten wir uns aussergewöhnlich gut beraten und betreut.
    Die Hilfe war immer umfangreicher, als man erwarten konnten.
    Wir sind begeistert und werden das Fastighetsbyrån in Verbindung mit Frau Johansson in bester Erinnerung behalten. Läs mer
  • 2019-07-08

Kaare L skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Andrea var en bra mäklare, hjälpte till, kom med råd. Läs mer
  • 2019-06-26

Carina J skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Jag har sålt en villa. Mäklaren är trevlig och positiv. Lite för hastig i sitt sätt, har inte förstått all information som jag lämnat, hon har ex sagt att köparen bor i lgh så att jag som säljare kan bestämma tillträdet - köparen bor i hus som ska säljas. Badrummet har hon tolkat att vi i familjen renoverat själva, det stämmer inte då det är utfört av fackman.
    Mina förväntningar var en mäklare som är glad, lugn och trygg, som stämmer av att all fakta stämmer överens, att mäklaren är professionell och ger snabb återkoppling. Läs mer
  • 2019-06-07

Filippa B skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Köpt en villa i orupsbackar

Överlag nöjda med bemötandet, trevlig och glad mäklare. Kändes också väldigt kunnig.

Dock fick vi lite uppfattningen i budgivningen att mäklaren hade någon personligt kontakt till en annan budgivare.

Men överlag är vi nöjda Läs mer
  • 2019-05-26

David K skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Andrea är erfaren öppen och ärlig.
    Mycket proffsionellt och personligt bemötande. Läs mer
  • 2019-05-23

Brita Å skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Proffsiga och kunniga och drivna Läs mer
  • 2019-05-16

Simon D skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Köpt ett hus. Mäklare trevlig, kompetent, seriös. Lätt att ha kontakt med. Mycket nöjda som affären genomfördes. Läs mer
  • 2019-04-29

Kurt Erik E skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Mäklaren Anders Lovén har utfört detta uppdrag på ett proffsigt
    sätt och resultatet blev bättre än mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-02-26

Birgitta Catarina B skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Underbart med en kunnig och respektfull mäklare. Läs mer
  • Olof B

2019-02-23

Olof B skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Sålt hus. Mäklaren var verkligen ”omhändertagande”. Inför visning bäddade hon våra glömda sängar, köpte blommor etc. Det var värdefullt då vi bodde på annan ort.
    Positiv och proffsig och levde verkligen upp över våra förväntningar. En varmhjärtad och fin person. Läs mer
  • 2019-02-19

Irina W skrev om Fastighetsbyrån Höör
    På Fastighetsbyrån i Höör möts vi av en engagerad mäklare LInda Pirsman. Vi fick ett mycket bra bemötande av henne. Hon var väldigt tillgänglig under processen och gav oss snabba återkopplingar med tydlig information och bra praktiska tips, vilket var värdefullt för oss som köpte hus. Sammanfattningsvis har vi en positiv upplevelse av hela affären och mäklaren. Läs mer
  • Lars J

2019-02-12

Lars J skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Trevlig, avslappnad, tillgänglig vid visningstillfället, ej ”pushig” eller ”säljig”.

I samband med köp:
    Fortsatt trevlig, tillgänglig via telefon och mail, informativ, tydlig.
    Neutral och korrekt i sin rådgivning. Läs mer
  • 2019-02-11

Camilla H skrev om Fastighetsbyrån Höör
    En riktigt trevlig, bra och professionell mäklare, som får en att känna sig uppskattad och avslappnad. Vi är väldigt nöjda. Läs mer
  • 2018-12-26

Peter J skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Otroligt hjälpsamma. De gjorde till och med mer än de behövde. Väldigt vänliga och tillmötesgående. Jag kan startk rekommendera dem! Läs mer
  • 2018-12-12

Ulrika N skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Jag har köpt bostad. Mycket väl bemött från första början. Allt professionellt skött och det kändes som om man var i goda händer. Läs mer
  • Rickard D

2018-11-29

Rickard D skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Seriös och engagerad mäklare.
    Vi köpt en bara en tomt men han fanns med hela vägen precis som om vi köpte ett hus.
    Varma rekommendationer till Anders Lovén

Rickard & Jeanette Läs mer

Cisell Cecilia E skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Bra bemötande, tydlig och fullständig information, god kunskap, lyhörda, vilket resulterade i en mycket lyckad husförsäljning. Läs mer

Inger Bodil Agneta N skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Jag har köpt en bostadsrätt i Höör och sålt ett hus . Mäklaren har varit bra och hjälpt mig med det jag har undrat över. Jag kan inte säga utan att allt har varit till belåtenhet, mycket bra till och med. allt är inte klart än men hittills är det inget att klaga över. Det är så mycket att undra över för man byter ju inte bostad så ofta (36 år sen sist)! men mäklaren har tålmodigt svarat på allt. Läs mer

Lars N skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Jag har köpt ett fritidshus utanför Höör och upplevde att allt administrativt kring köpet fungerade mycket smidigt. Jag fick också stöd i att genomföra överlåtelsebesiktning, dvs mäklaren såg till mitt intresse som köpare av att bilda mig en rimligt god uppfattning om fritidshusets skick. Läs mer
  • Håkan Kjell Bertil A

2018-11-27

Håkan Kjell Bertil A skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Tomt.
    Perfekt!
    Levde upp till alla mina förväntningar.
    Kanonbra! Läs mer

Richard M skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Mycket bra bemötande. Snabb affär Väl värda pengar. Läs mer
  • 2018-09-19

Kristin P skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Enkel värdering inför omläggning av lån. Bra bemötande, snabb återkoppling! Läs mer
  • 2018-09-12

Mats L skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Finns bara positivt att säga från början till slut, ett oerhört professionellt arbete.
    Finns inte mycket mer att säga tycker jag, är oerhört nöjd med försäljningen av mitt hus. Läs mer
  • 2018-08-08

Majvi N skrev om Fastighetsbyrån Höör
    öppen och trevlig bra bemötande Läs mer
  • 2018-07-18

Mats L skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Kunnig o vänlig personal.Tummen upp. Läs mer
  • 2018-06-10

Jörgen L skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Professionell med fokus på kunden och affären Läs mer
  • 2018-05-12

Elsbeth R skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Mäklaren var vänlig och trevlig vid vår bostadsaffär. Men gav ett stundtals virrigt och osäkert intryck. Skulle inte välja denna mäklare vid en ev framtida affär. Läs mer
  • 2018-05-11

Emma L skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Vi har gjort en försäljning av lägenhet samt ett köp av villa, båda affärerna väldigt smidiga. Engagerad mäklare och mäklarassistent, med mycket återkoppling under affärerna.
    Väldigt nöjda med Fastighetsbyrån Höör/Hörby! Läs mer
  • 2017-02-01

Stephanie B skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Tummen upp för Ann-Sofie, som sålde vår villa! Vi kunde inte vara nöjdare. En trygg, snabb och smidig försäljning. Vi är väldigt nöjda över marknadsföringen av vår villa samt att Ann-Sofie alltid är nåbar. Vi rekommenderar varmt Ann-Sofie om man ska sälja eller köpa i Höör med omnejd! Läs mer
  • Eva L

2016-07-04

Eva L skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Professionellt och trevligt bemötande som har gjort att hela processen känts lugn och trygg!
    Rekommenderar varmt Ann-Sofie Bredahl! Vi är supernöjda! Läs mer
  • Jakob W

2016-03-14

Jakob W skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Ann-Sofie Bredahl rekommenderas! Hon har känsla för marknaden, är en skicklig och kunnig mäklare som både köpare och säljare kan känna sig trygga med, hon skriver boendepresentationer som är säljande utan att för den skull bli överdrivna. Jag har haft kontakt med många mäklare både i egenskap av säljare och köpare och Bredahl är den i särklass bästa. Läs mer
  • Jonatan S

2016-03-09

Jonatan S skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Ingen erfarenhet av mäklare sedan tidigare men det jag upplevde var tydligt var snabb återkoppling, snabba svar, god tillgänglighet och att Ann-Sofie levererade det hon sagt att hon skulle. Tummen upp! Läs mer
  • 2016-02-05

Torsten E skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Ett första och bestående intryck av Ann-Sofie Bredahl är att hon utstrålar Förtroende Kunnighet Kommunikationsförmåga och Vänlighet, vilket vi å vår sida med stor tacksamhet fick erfara, då hon förmedlade försäljningen av fastigheten Höör Bosjökloster 1:117
    Laila Ulla-Beth och Torsten Läs mer
  • 2016-02-03

Christine B skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Min erfarenhet av Ann-Sofie Bredahl är mycket positiv. Ann-Sofie har stöttat mig när det kändes som omöjligt att komma vidare med försäljningen och det lyckades. Hon är saklig, rak och proffsig i sin kommunikation. Återkopplar snabbt efter varje visning och avslutet fixade hon galant. Varma rekommendationer från mig. Läs mer
  • 2016-02-02

Lotta A skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Ann-Sofie Bredahl, en Top-notch mäklare som vet vad hon gör! Rak kommunikation, mycket professionell och drivande i sitt arbete. Både säljare & köpare finner stort förtroende för henne och känner sig trygga igenom hela affären. Vi kan starkt rekommendera Ann-Sofie & vi ger henne högsta betyget! Hon spelar i samma liga som stjärnmäklaren Fredrik Eklund!;)) Tack! Lotta & Co. Läs mer
  • 2016-01-25

Martin S skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Ambitiös och duktig mäklare som gjorde oerhört snygg presentation. Jag har dock en känsla av att hon skulle varit ännu bättre om hon inte jobbade under Fastighetsbyrån utan istället som egen företagare. Startar hon i egen regi så kommer jag att rekommendera henne för vänner och bekanta. Jag upplevde att hon var synnerligen mån om spekulanter och köpare. Vi sålde till slut under överenskommet pris, det var jag som gav med mig för jag tyckte det skulle vara synd om henne annars. Jag hjälpte själv till med den avgörande visningen på grund av spontanbesök, helt ok. Man kan hitta minst lika bra mäklartjänst som kanske stödjer säljaren mer än köparen vid prissättning och förhandling och som då dessutom också kostar 50% mindre i arvode. Man skall komma ihåg att Fastighetsbyrån ägs av kolossen Swedbank. Läs mer
  • 2015-11-04

Solvig Hillevi Margareta S skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Absolut, mycket kunnig personal. Läs mer
  • 2015-10-29

�sa Monika Helen J skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Det blev en smidig husaffär, men arvodet är högt.
    Mycket fick vi ju betala själv, tex hemnetavgiften, energideklaration. Det är saker som kunde ha ingått.

Bemötandet var positivt. Bra att få besked direkt efter visningen om hur det gått. Läs mer
  • 2015-08-18

Anna R skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Ett mycket personligt, sakkunnigt, flexibelt och professionellt bemötande fick vi av vår mäklare på Fastighetsbyrån. Mån om att både köpare och säljare ska vara nöjda med affären, noggrann och kunnig. Vi kan klart rekommendera Fastighetsbyrån. Läs mer
  • 2015-07-09

Eva W skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Väl bemött, mäklaren har visat intresse, återkopplat, visat respekt, varit behjälplig med råd. Vänlig och tillmötesgående. Tagit hand om uppkomna problem på ett professionellt sätt. Läs mer
  • 2015-05-21

Inga R skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Mycket positiv Vi är nöjda med det vi betalade. Läs mer
  • 2015-05-19

Giuseppe M skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Kunniga mäklare som är engagerade och håller både säljare och köpare väl informerade under hela affären. Läs mer
  • Johanna L

2014-12-16

Johanna L skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Alltid lika bra bemötande. Rak kommunikation och kontinuerlig återkoppling. Jobbar aktivt hela tiden, även om försäljningen tar tid. Kunnig och engagerad. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2014-11-07

Anders Roger P skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Ingen återkoppling. Oproffsigt agerande. Läs mer
  • 2014-09-25

Bo J skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Proffsigt bemötande.Sakliga,tydliga och raka besked.
    Mycket trevlig person. Läs mer

Nya Torg 3B, 243 30 Höör