Alla kategorier Mäklare Skåne Höör Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Höör

Fastighetsbyrån Höör

Nya Torg 3B, 243 30 Höör — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Höör och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 21 kunder tycker om Fastighetsbyrån Höör

• Eva L
    Eva L skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Professionellt och trevligt bemötande som har gjort att hela processen känts lugn och trygg!
    Rekommenderar varmt Ann-Sofie Bredahl! Vi är supernöjda!
  • Jakob W
    Jakob W skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Ann-Sofie Bredahl rekommenderas! Hon har känsla för marknaden, är en skicklig och kunnig mäklare som både köpare och säljare kan känna sig trygga med, hon skriver boendepresentationer som är säljande utan att för den skull bli överdrivna. Jag har haft kontakt med många mäklare både i egenskap av säljare och köpare och Bredahl är den i särklass bästa.
  • Jonatan S
    Jonatan S skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Ingen erfarenhet av mäklare sedan tidigare men det jag upplevde var tydligt var snabb återkoppling, snabba svar, god tillgänglighet och att Ann-Sofie levererade det hon sagt att hon skulle. Tummen upp!
  • Torsten E
    Torsten E skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Ett första och bestående intryck av Ann-Sofie Bredahl är att hon utstrålar Förtroende Kunnighet Kommunikationsförmåga och Vänlighet, vilket vi å vår sida med stor tacksamhet fick erfara, då hon förmedlade försäljningen av fastigheten Höör Bosjökloster 1:117
    Laila Ulla-Beth och Torsten
  • Christine B
    Christine B skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Min erfarenhet av Ann-Sofie Bredahl är mycket positiv. Ann-Sofie har stöttat mig när det kändes som omöjligt att komma vidare med försäljningen och det lyckades. Hon är saklig, rak och proffsig i sin kommunikation. Återkopplar snabbt efter varje visning och avslutet fixade hon galant. Varma rekommendationer från mig.
  • Lotta A
    Lotta A skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Ann-Sofie Bredahl, en Top-notch mäklare som vet vad hon gör! Rak kommunikation, mycket professionell och drivande i sitt arbete. Både säljare & köpare finner stort förtroende för henne och känner sig trygga igenom hela affären. Vi kan starkt rekommendera Ann-Sofie & vi ger henne högsta betyget! Hon spelar i samma liga som stjärnmäklaren Fredrik Eklund!;)) Tack! Lotta & Co.
  • Martin S
    Martin S skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Ambitiös och duktig mäklare som gjorde oerhört snygg presentation. Jag har dock en känsla av att hon skulle varit ännu bättre om hon inte jobbade under Fastighetsbyrån utan istället som egen företagare. Startar hon i egen regi så kommer jag att rekommendera henne för vänner och bekanta. Jag upplevde att hon var synnerligen mån om spekulanter och köpare. Vi sålde till slut under överenskommet pris, det var jag som gav med mig för jag tyckte det skulle vara synd om henne annars. Jag hjälpte själv till med den avgörande visningen på grund av spontanbesök, helt ok. Man kan hitta minst lika bra mäklartjänst som kanske stödjer säljaren mer än köparen vid prissättning och förhandling och som då dessutom också kostar 50% mindre i arvode. Man skall komma ihåg att Fastighetsbyrån ägs av kolossen Swedbank.
  • Solvig Hillevi Margareta S
    Solvig Hillevi Margareta S skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Absolut, mycket kunnig personal.
  • �sa Monika Helen J
    �sa Monika Helen J skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Det blev en smidig husaffär, men arvodet är högt.
    Mycket fick vi ju betala själv, tex hemnetavgiften, energideklaration. Det är saker som kunde ha ingått.

Bemötandet var positivt. Bra att få besked direkt efter visningen om hur det gått.
  • Anna R
    Anna R skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Ett mycket personligt, sakkunnigt, flexibelt och professionellt bemötande fick vi av vår mäklare på Fastighetsbyrån. Mån om att både köpare och säljare ska vara nöjda med affären, noggrann och kunnig. Vi kan klart rekommendera Fastighetsbyrån.
  • Eva W
    Eva W skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Väl bemött, mäklaren har visat intresse, återkopplat, visat respekt, varit behjälplig med råd. Vänlig och tillmötesgående. Tagit hand om uppkomna problem på ett professionellt sätt.
  • Inga R
    Inga R skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Mycket positiv Vi är nöjda med det vi betalade.
  • Giuseppe M
    Giuseppe M skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Kunniga mäklare som är engagerade och håller både säljare och köpare väl informerade under hela affären.
  • Johanna L
    Johanna L skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Alltid lika bra bemötande. Rak kommunikation och kontinuerlig återkoppling. Jobbar aktivt hela tiden, även om försäljningen tar tid. Kunnig och engagerad. Rekommenderas varmt!
  • Anders Roger P
    Anders Roger P skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Ingen återkoppling. Oproffsigt agerande.
  • Bo J
    Bo J skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Proffsigt bemötande.Sakliga,tydliga och raka besked.
    Mycket trevlig person.
  • Kjell Roger P
    Kjell Roger P skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Ger aldrig upp, fastän försäljningen drar ut på tiden.
  • Gran J
    Gran J skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Vår mäklar: Ann Sofi Bredahl: kompetent, kunnig och positiv.
  • Eva Marie H
    Eva Marie H skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Proffsigt och trevligt bemötande. Stort engagemang och stor kunnighet.
  • Lotta
    Lotta skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Struktur, återkoppling, kunnig och kreativ! En riktigt bra mäklarinna, Ann-Sofie Bredahl, som varmt rekommenderas.
    Ett stort focus och engagemang kring hela försäljningen. En helhetssyn, som ingav ett stort förtroende.
    Jag är mycket nöjd! Lotta Ringblom
  • Agnetha O
    Agnetha O skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Vi sålde vår fastighet i Höör hösten 2012, Ann-Sofie Bredahl blev "vår" mäklare!
    Då vi bor 25 mil från Höör, blev vi väldigt beroende av henne.
    Vi är i dag med facit i hand otroligt nöjda, allting sköttes precis som vi kom överens när vi lämnade över uppdraget.
    Allting i rätt tid och klara besked!
    Vi är mycket nöjda!
    Tack Ann-Sofie!