Fastighetsbyrån Höör

Nya Torg 3B, 243 30 Höör — Visa karta

Här i Skånes vackra mellersta delar hittar du Höör. Här är naturlandskap och sjöar nära till hands samtidigt som du har goda kommunikationer till både Lund, Malmö och Köpenhamn. Vi på Fastighetsbyrån har funnits här sedan 1967 och vi känner väl till området! Vi förmedlar allt från lägenheter till villor eller fastigheter och hjälper dig genom hela affären.

Hos oss får du service. Vi är professionella och engagerade, och gör allt för att du som kund ska bli så nöjd som möjligt. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 82 kunder tycker om Fastighetsbyrån Höör

• 2020-10-04

Øystein O skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Kjøpte hytte/liten villa, og opplevde heile prosessen ryddig og effektiv. Hadde ingen dårlege opplevingar gjennom kjøpsprosessen. Läs mer
  • 2020-10-02

Claus B skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Jeg har solgt en sommer stuga i Broslätt-
    Mäglaren var igennem hele forløbet venlig, omhyggelig, troværdig og effektiv.
    Mäglaraftalen som var klar og simpel forelå prompte, og kun 9 dage efter underskrift havde mäglaren 18 interesserede på ejendommen. Ni dage til at fremstille en fremragende fotoserie og en begavet brochure, samt annoncering er fænomenalt hurtigt.
    Endelig vil jeg nævne at mäglaren har udført flere opgaver end jeg umiddelbart kunne forvente af kontrakten.
    Jeg har fået hurtig og fremragende betjening og huset er godt solgt.
    Claus Bræstrup Läs mer
  • 2020-10-02

Jonathan B skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Engagerad, positiv och hjälpsam.
    Mån om alla inblandade. Läs mer
  • 2020-08-07

Dödsboet Efter Berit A skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Vände mig till den mäklare som min döda släkting haft hjälp av vid tidigare försäljning eftersom jag visste att hon då var mycket nöjd. Mäklaren levde helt upp till de förväntningar jag hade. Läs mer
  • Joel C

2020-08-04

Joel C skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Ängsbyn - Gullvivevägen 5

Proffsigt & positivt

Höga, vilket mäklaren uppfyllde.

Mycket nöjd med bemötande, information, kommunikation & tillgänglighet. Levererat av en härligt positiv person, Andrea. Läs mer
  • 2020-08-04

Malin C skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Sålde vår fastighet via Andrea i Höör. En fantastisk mäklare som vi varmt kan rekommendera alla att använda som ska sälja sin bostad.
    Pigg och glad o ser till det bästa för både köpare o säljare! Läs mer
  • 2020-07-23

Rustan L skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Köpt ett litet hus.
    Vänligt, hjälpsamt och ärligt bemött.
    Inte så höga förväntningar på mäklare överlag så förväntningarna överträffades på ett positivt sätt.
    Ärligt, hjälpsamt och mycket trevligt bemötande frän mäklaren är sammanfattningen. Läs mer
  • 2020-07-05

Åsa S skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Trevlig och hjälpsam. Har gett ett bra intryck Läs mer
  • 2020-06-24

Gitte R skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Meget hjælpsom. God til at sikre at alle forstår punkterne i kontrakten. Svare hurtigt på evt spørgsmål Läs mer
  • 2020-06-22

Find A skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Proffesionel og dygtig mægler. Flink og hjælpsom altid til rådighed og opdaterede os hele vejen👍 Läs mer
  • 2020-06-06

Elin P skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Vi har sålt en villa. Fick tips från nyinflyttade grannar. Proffsigt och vänligt bemötande.
    Bra val av fotograf samt stylist. På det hela är vi mycket nöjda och kommer att varmt rekommendera Andrea. Läs mer
  • 2020-05-29

Harriet L skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Sålt bostad i Höör.Trevligt ocjh kompetent bemött.Snabb och effektivNoggrann..Bra uppdatering hela tiden.Vi är mycket nöjda med vår mäklare . Läs mer
  • 2020-05-16

Hannah T skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Vi både köpte och sålde hus via Fastighetsbyrån i Höör. Väldigt bra bemötande och var ett bra stöd under hela processen. Försäljningen gick över all förväntan och verkligen en bra stöd även där.

Vi ger våra varmaste rekommendationer till Andrea på Fastighetsbyrån! Läs mer
  • 2020-05-15

Annika M skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Sålde en Villa på 135kvadrat meter.
    Mäklaren var väldigt kunnig och engagerad.
    Tog sig tid och gå igenom allt ordentligt.
    Snabb på att svara på frågor.

Hon var över mina förväntningar som mäklare!

Jag rekomenderar gärna fastighetsbyrån i Höör till andra säljare. Dom är kunniga och tar sig tiden för både säljare och köpare. Att hon var med på besiktningen var ett stort plus eftersom hon kunde berätta väldigt mycket från den till de som var på visningen. Läs mer
  • 2020-05-09

Torben M skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Super behandling i forbindelse med hushandelen Läs mer
  • 2020-03-15

Kirsten H skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Vi har solgt vores fritidshus/villa. Vi har hele vejen følt os meget godt behandlet med stor engagement, hurtig responstid samt tydelig og venlig information fra mæglerens side. Forløbet var hurtigt, effektiv. Samtidig har mægleren taget sig tid til information og detaljer. Läs mer
  • 2020-03-09

Arnes I skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Köpte hus och affären gick väldigt smidigt med Andrea som märklare inte bara hon utan även märklaren Anders i Hörby svarade på alla mina frågor och var väldigt hjälpsama. Läs mer
  • 2020-02-21

Jan Anders M skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Vi har sålt vårt hus via Andrea på Fastighetsbyrån i Höör. Hon uppträde på ett korrekt och kunnigt sätt mot oss som säljare. Men för den skull så var hon också öppet och nyfiken, på ett positivt sätt, mot oss som säljare. Detta för att också i slutskedet ”matcha” oss mot rätt köpare. Vi är oerhört nöjd med henne som mäklare vid vår försäljning av huset. Våra förväntningar på hela affären från värdering till slutlig försäljning har överträffats.
    Sammanfattningsvis så är vi oerhört nöjda med hela försäljning och mäklare processen. Läs mer
  • 2020-02-14

Rune Vissing P skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Sålde ett renoveringsobjekt villa.
    Kände mig jätte trygg och proffesionellt behandlat.
    Jätte bra mäklare Läs mer
  • 2020-02-12

Pia E skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Jag har aldrig för möt en så bra mäklare . Lugn , trygg , saklig . Pigg o trevlig . Förtroende i givande ! Opartisk ! Jag köpte av henne , vid ev försäljning kommer jag att sälja med henne . Läs mer
    Linda P gillar detta
  • 2020-02-11

Predrag S skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Köp av villa. Bra kommunikation från mäklaren inför alla steg av köpet. Allting gick väldigt smidigt. Läs mer
  • 2020-02-04

Leif P skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Trevliga och kunniga. Kontinuerliga återkopplingar, proffsigt! Läs mer
  • 2019-12-31

Negjat S skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Hon är trevlig försöker förklara allt om reglerna hon är puntlig Läs mer
  • 2019-12-23

Nicolina M skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Vi köpte ett hus och mäklaren har varit mycket tillmötesgående och hjälpsam under hela köpet. Läs mer
  • 2019-12-21

Ingrid S skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Sålde mitt hus i Sätofta och har Andrea Johansson som mäklare, kunnig i sitt jobb och alltid lika vänlig och glad. Har alltid svar på mina frågor utan att vara besvärad.
    Kommer att rekommrndera Andrea till dom som tänker säja sitt hus. Har verkligen blivit bemött på ett proffsigt sätt.

Ingrid Söderber Läs mer
  • 2019-11-14

Yvonne K skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Hus, blev väldigt bra bemött. Läs mer
  • 2019-10-19

Thord Arne Bertil S skrev om Fastighetsbyrån Höör
    åldern tar sin rätt vi var tvungna skaffa mindre och enklare boende. bemötande vår mäklare var mycket bra och levde upp till våra förväntningar med råge.

för oss var det ganska omtumlande upplevelse. Läs mer
  • 2019-09-08

Göran N skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Ärlig och kunnig på området samt huset som vi köpte! Läs mer
  • 2019-08-25

Jenny Anna Caroline J skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Informativ, pålitlig och engagerad i försäljningen av vårt hus. Läs mer
  • 2019-08-07

Göran H skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Har köpt hus. Blev väldigt bra mött och omhändertagen. Mina förväntningar blev som jag tänkt mig. Har haft bra kontakt med mäklaren första mötet till köpet var genomfört. Läs mer
  • 2019-07-26

Mikael P skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Vi har köpt ett kedjehus i Tjörnarp. Under hela processen har vi blivit utmärkt bemötta av mäklaren både vad gäller fysiska möten som kontakt via mejl och SMS. Köpet gick snabbt och till full belåtenhet. Vi har hela tiden känt oss väldigt trygga med mäklarens kompetens.
    Vi är mycket nöjda och tacksamma för det jobb mäklaren har gjort. Läs mer
  • 2019-07-15

Kurt D skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Ich habe ein Ferienhaus verkauft. Die Maklerin, Andrea Johansson, würde mir von einer Schwedin empfohlen.
    In jeder Phase des Verkaufes fühlten wir uns aussergewöhnlich gut beraten und betreut.
    Die Hilfe war immer umfangreicher, als man erwarten konnten.
    Wir sind begeistert und werden das Fastighetsbyrån in Verbindung mit Frau Johansson in bester Erinnerung behalten. Läs mer
  • 2019-07-08

Kaare L skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Andrea var en bra mäklare, hjälpte till, kom med råd. Läs mer
  • 2019-06-26

Carina J skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Jag har sålt en villa. Mäklaren är trevlig och positiv. Lite för hastig i sitt sätt, har inte förstått all information som jag lämnat, hon har ex sagt att köparen bor i lgh så att jag som säljare kan bestämma tillträdet - köparen bor i hus som ska säljas. Badrummet har hon tolkat att vi i familjen renoverat själva, det stämmer inte då det är utfört av fackman.
    Mina förväntningar var en mäklare som är glad, lugn och trygg, som stämmer av att all fakta stämmer överens, att mäklaren är professionell och ger snabb återkoppling. Läs mer
  • 2019-06-07

Filippa B skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Köpt en villa i orupsbackar

Överlag nöjda med bemötandet, trevlig och glad mäklare. Kändes också väldigt kunnig.

Dock fick vi lite uppfattningen i budgivningen att mäklaren hade någon personligt kontakt till en annan budgivare.

Men överlag är vi nöjda Läs mer
  • 2019-05-26

David K skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Andrea är erfaren öppen och ärlig.
    Mycket proffsionellt och personligt bemötande. Läs mer
  • 2019-05-23

Brita Å skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Proffsiga och kunniga och drivna Läs mer
  • 2019-05-16

Simon D skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Köpt ett hus. Mäklare trevlig, kompetent, seriös. Lätt att ha kontakt med. Mycket nöjda som affären genomfördes. Läs mer
  • 2019-04-29

Kurt Erik E skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Mäklaren Anders Lovén har utfört detta uppdrag på ett proffsigt
    sätt och resultatet blev bättre än mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-02-26

Birgitta Catarina B skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Underbart med en kunnig och respektfull mäklare. Läs mer
  • Olof B

2019-02-23

Olof B skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Sålt hus. Mäklaren var verkligen ”omhändertagande”. Inför visning bäddade hon våra glömda sängar, köpte blommor etc. Det var värdefullt då vi bodde på annan ort.
    Positiv och proffsig och levde verkligen upp över våra förväntningar. En varmhjärtad och fin person. Läs mer
  • 2019-02-19

Irina W skrev om Fastighetsbyrån Höör
    På Fastighetsbyrån i Höör möts vi av en engagerad mäklare LInda Pirsman. Vi fick ett mycket bra bemötande av henne. Hon var väldigt tillgänglig under processen och gav oss snabba återkopplingar med tydlig information och bra praktiska tips, vilket var värdefullt för oss som köpte hus. Sammanfattningsvis har vi en positiv upplevelse av hela affären och mäklaren. Läs mer
  • Lars J

2019-02-12

Lars J skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Trevlig, avslappnad, tillgänglig vid visningstillfället, ej ”pushig” eller ”säljig”.

I samband med köp:
    Fortsatt trevlig, tillgänglig via telefon och mail, informativ, tydlig.
    Neutral och korrekt i sin rådgivning. Läs mer
  • 2019-02-11

Camilla H skrev om Fastighetsbyrån Höör
    En riktigt trevlig, bra och professionell mäklare, som får en att känna sig uppskattad och avslappnad. Vi är väldigt nöjda. Läs mer
  • 2018-12-26

Peter J skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Otroligt hjälpsamma. De gjorde till och med mer än de behövde. Väldigt vänliga och tillmötesgående. Jag kan startk rekommendera dem! Läs mer
  • 2018-12-12

Ulrika N skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Jag har köpt bostad. Mycket väl bemött från första början. Allt professionellt skött och det kändes som om man var i goda händer. Läs mer
  • Rickard D

2018-11-29

Rickard D skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Seriös och engagerad mäklare.
    Vi köpt en bara en tomt men han fanns med hela vägen precis som om vi köpte ett hus.
    Varma rekommendationer till Anders Lovén

Rickard & Jeanette Läs mer

Cisell Cecilia E skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Bra bemötande, tydlig och fullständig information, god kunskap, lyhörda, vilket resulterade i en mycket lyckad husförsäljning. Läs mer

Inger Bodil Agneta N skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Jag har köpt en bostadsrätt i Höör och sålt ett hus . Mäklaren har varit bra och hjälpt mig med det jag har undrat över. Jag kan inte säga utan att allt har varit till belåtenhet, mycket bra till och med. allt är inte klart än men hittills är det inget att klaga över. Det är så mycket att undra över för man byter ju inte bostad så ofta (36 år sen sist)! men mäklaren har tålmodigt svarat på allt. Läs mer

Lars N skrev om Fastighetsbyrån Höör
    Jag har köpt ett fritidshus utanför Höör och upplevde att allt administrativt kring köpet fungerade mycket smidigt. Jag fick också stöd i att genomföra överlåtelsebesiktning, dvs mäklaren såg till mitt intresse som köpare av att bilda mig en rimligt god uppfattning om fritidshusets skick. Läs mer

Nya Torg 3B, 243 30 Höör