Alla kategorier Mäklare Skåne Örkelljunga Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Örkelljunga

Fastighetsbyrån Örkelljunga

Ängelholmsvägen 1A, 286 22 Örkelljunga — Visa karta

Här i Örkelljunga och västra Skåne hittar du natursköna områden, massor av sjöar och orörd natur. Vi på Fastighetsbyrån tycker att Örkelljunga är en idyll, och vet att här finns det massor av boendemöjligheter. Vi är ortens mest anlitade mäklare, och har koll på hela bostadsaffärens process.

Vårt kontor har som mål att alltid utvecklas. Här får du marknadens bästa mäklare som verkligen har stort engagemang för branschen. Vad du än har för frågor och funderingar - kom in till oss så hjälper vi till!

Läs vad 16 kunder tycker om Fastighetsbyrån Örkelljunga

• Stefan K skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    Mycket kunnigt, trevligt och bra Läs mer
  • Jens S skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    solgt fritidshus
    Fået tilbud på pris i 2017 og derfor valgt samme mægler til at forestå salget i høsten 2018.
    Fået 1. klasses betjening hele vejen igennem salgsforløbet. Har stadig kontakt med mægleren efter afslutning af salget. Udestående er kun skat som kontoret også hjælper med at få på plads.
    Det har været naturligt at vælge mægleren, da han for 10 år siden stod for salget til os. Også dengang fik vi en god betjening. Läs mer
  • Mehri D skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    Dom höll inte vad dom lovade.
    Vi förlorade 3 semester dagar tack vare dom. Läs mer
  • Katrin G skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    Köpt bostad. Lite dålig uppföljning vid köpet. Läs mer
  • Lars A skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    Bra bemötande, priset vi fick var under det förväntade.
    Magkänslan är att valet av tid när fastigheten kom ut till försäljning var lite sämre tajmad. Läs mer
  • Kristina E skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    Köpte villa. Mäklaren var jättebra. Trevlig, kunnig och hjälpsam Läs mer
  • Madeleine H skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    Sålde en bostadsrätt. Fick ett mycket vänligt och proffesionellt bemötande. Affären gick snabbt och smidigt. Känner också att jag fått hjälp med allt runt omkring försäljningen. Läs mer
  • Göran B skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    SÅLT BOSTAD FINT BEMÖTANDE OCH VÄNLIGHET
    INGET ATT KLAGA PÅ Läs mer
  • Per-ove B skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    Köpt 1 plans villa Ida var vår mäklare Väldigt go och rar duktig engagerad och tillmötesgående fått mycket tips om Örkelljunga synd hon hade semester på slutet
    Hon levde upp till förväntningarna med råge. Läs mer
  • Otto A skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    God og professionel håndtering i en afslappet og behagelig tone. Läs mer
  • Jan-eric C skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    Sålt Fritidshus, Bra bemött. Efter några visningar såldes huset, priset OK Läs mer
  • David F skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    Bra. Trevliga och korrekta. Hanterade delen av förhandling mycket bra där säljare och köpare möttes på ett effektivt och naturligt sätt för en enkel och smidig affär. Läs mer
  • Helge P skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    Hela affären has skötts proffsigt och utomordentligt väl. Läs mer
  • Birgitte V skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    Aldrig ! Genom en öppen dörr eller ett öppet fönster stals 8 flyttlådor från mitt hus ! Mäklaren var den enda som hadde en nyckel. Mäklar bare säger, att det vet han inget om !
    Hur kan man ha förtroende til en mäklare med den attityd ? Läs mer
  • Charlotta W skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    Bra smidigt och inga konstigheter. Läs mer
  • Per-Ola B skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    Trevligt och proffsigt bemötande. Prisvärt............Jo det är det även om det kostade en slant. Man behöver inte tänka på något, det sköter dom. Läs mer

Ängelholmsvägen 1A, 286 22 Örkelljunga