Fastighetsbyrån Örkelljunga

Ängelholmsvägen 1A, 286 22 Örkelljunga — Visa karta

Här i Örkelljunga och västra Skåne hittar du natursköna områden, massor av sjöar och orörd natur. Vi på Fastighetsbyrån tycker att Örkelljunga är en idyll, och vet att här finns det massor av boendemöjligheter. Vi är ortens mest anlitade mäklare, och har koll på hela bostadsaffärens process.

Vårt kontor har som mål att alltid utvecklas. Här får du marknadens bästa mäklare som verkligen har stort engagemang för branschen. Vad du än har för frågor och funderingar - kom in till oss så hjälper vi till!

Läs vad 54 kunder tycker om Fastighetsbyrån Örkelljunga

• Pia S

2020-10-02

Pia S skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    Jeg har solgt Tockarp 565 i Ørkelljunga med assistance af Olle Nilsson. Olle har været super effektiv og hurtig fra første gang, vi kontaktede ham.
    Han har fulgt op på tingene og har informeret mig løbende i hele processen. Kun positivt at sige om samarbejdet Läs mer
  • 2020-10-02

Jonny W skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    Bostadsrätt.
    Mycket professionellt.
    Kanon
    Supernöjd Läs mer
  • 2020-10-02

Steen W skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    Olle Nilsson solgte vores sommerhus på 14 dage. Han er meget dygtig, professionel og rar og omsorgsfuld. Vi havde det bedste samarbejde og er meget tilfredse. Vi kan kun anbefale ham. Läs mer
  • 2020-08-11

Rob J skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    Vi har købt et fritidshus.
    Vi følte os velkommen og fik en god betjening.
    Både Magnus og Olle kunne besvare vore spørgsmål og var hjælpsomme, også hvor dette ikke er del af opgaven.
    Det er vi meget taknemmelige for.

Alt i alt en god og behagelig oplevelse. Läs mer
  • 2020-07-11

Håkan J skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    Har köpt en tomt i Sjöhultet.
    Mkt bra bemötande från mäklaren. Proffsigt agerande från Ida. Snabb handläggning när vi var där.
    Inga klagomål alls. Läs mer
  • 2020-07-09

Jonas O skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    Ida är en väldigt kunnig mäklare, som hjälper och stöttar dig i din försäljning.
    Hon är alltid glad, och positiv vilket alltid smittar av sig.
    Rekommenderar henne, ni kommer inte bli besvikna! Läs mer
  • 2020-06-27

Annika H skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    Inte så lite taskigt att använda ozonrening av inomhusluften i huset utan att nämna det. Vi är mycket besvikna på det. Det ger inget bra betyg och rykte för er mäklarbyrå. Läs mer
  • 2020-06-27

Gisela K skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    Fritidshus.
    Trevligt och lättsamt Och proffesionellt bemötande.
    Många spekulanter trodde både vi och mäklaren. Tidsplanen för annons och visning blev inte riktigt som vi hade hoppats. Fotografering blev bra. Till visning förväntades ett ganska stort intresse, en besökare kom, besvikelse. Den besökare som kom köpte huset och höjde priset som var något lägre än vi tänkte. Detta för att kunn höjas vid budgivning. Det blev ingen budgivning med en intressent. Priset blev dock helt godkänt.
    Som helhet blev försäljningen lyckad även om det fick ges och tas lite under tiden. Läs mer
  • 2020-05-23

Klas O skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    Sålt ett fritidshus
    Trevligt bemötande
    Ville sälja snabbt vilket mäklaren levde upp till
    Upplevelsen var mycket positiv Läs mer
  • 2020-05-13

Victoria W skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    Vi köpte sommarhus i Örkelljunga kommun vis fastighetsbyrån! Jättenöjda med all hjälp, rådgivning och tålmodig information från mäklarna på firman. Proffsiga men ändå personliga! Kändes tryggt! Läs mer
  • 2020-05-10

Peter H skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    Köpt Kungsleden 52. Mycket trevlig mäklare. Han levde verkligen upp till mina förväntningar. Alles gut! Läs mer
  • 2020-02-16

Christian L skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    Solgt fritidshus gennem den kvindelige mægler. Hun var særdeles venlig og vidende, hjalp på alle måder med at finde den rigtige køber. Levede helt op til en rigtig god mægler. Läs mer
  • 2019-12-16

Randi H skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    Köpt bostad på sonnarpsvägen 54 ,åsljunga.Trevligt bemötande av mäklare från början till slut på alla punkter Läs mer
  • 2019-11-25

Gunvor S skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    Våran mäklare Ida har varit fantastisk.Vi är helt nöjda med bemötandet vi fått. Hälsningar Erik o Gunwor Sigfridsson. Läs mer
  • 2019-10-29

Britt-Mari A skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    En bättre och trevligare mäklare får man leta efter. Läs mer
  • 2019-10-02

Petter B skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    Rak, enkel att kommunicera med Läs mer
  • 2019-09-25

Eddie N skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    Ett utmärkt val om vill säja sin bostad!
    Rekomenderas! Läs mer
  • 2019-09-18

Ingela J skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    Allting sköttes med bra bemötande Läs mer
  • 2019-09-18

Charlotte G skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    Gjorde vad som förväntades av en mäklare. Läs mer
  • Madelene E

2019-09-06

Madelene E skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    Jag har sålt min lilla gård i nordvästra Skåne. Har blivit oerhört bra omhändertagen och bemött av mäklaren hela vägen!

Det har varit många visningar och allt har bara fungerat.

Är så nöjd och skulle med glädje anlita dem igen vid behov. Läs mer
  • 2019-08-19

Ulla-Britt H skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    Förväntningarna uppfylldes eftersom önskemålet var att försäljningen skulle gå snabbt vilket den gjorde. Läs mer
  • 2019-08-01

Frede Gert J skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    Vänliga, kompetenta och professionella.

Ida Ekedahl får den bästa rekommendationen. Läs mer
  • 2019-07-15

Björn N skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    Allt skitbra Mvh Björn............................. Läs mer
  • 2019-07-12

Tommy N skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    Köpt bostadsrätt mycket bra bemötande proffsigt och lättförståeligt Läs mer
  • 2019-06-26

Pontus A skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    Har köpt ett hus och samtidigt fått sålt lägenheten.
    Mäklaren Ida har varit kanon, otroligt hjälpsam och trevlig att ha och göra med.
    Kommer att rekommendera fastighetsbyrån framöver! Läs mer
  • 2019-06-25

Maria Å skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    Jag har köpt en bostadsrätt. Jag blev väldigt varmt och positivt bemött . Hon var öppen för alla frågor jag hade och mäklaren levde verkligen upp till mina förväntningar.
    På det stora hela var mitt köp av bostadsrätt upplevts väldigt positivt och ska jag någon gång anlita en mäklare kommer jag att ta kontakt med denna igen. Läs mer
  • 2019-06-21

Inger H skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    Trevligt bemötande och engagemang. Läs mer
  • 2019-06-18

Diana L skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    Jag har köpt en bostad. Dock kan jag inte påstå att jag är nöjd med själva upplevelsen. Många missförstånd.
    Många turer fram och tillbaka, naturligtvis inte enbart mäklarens fel, men jag tror att saker och ting kunde ha lösts smidigare. När jag sålt min bostad, hoppade säljarna till den jag skulle köpa av och ville inte längre sälja, och jag fick därför avbryta försäljningen av min bostad.
    Några månader efter det skulle bostaden jag ville ha ändå säljas. Jag var den som lagt sista budet.
    Mäklaren sa att mitt sista bud var vad jag skulle ge, och att affären därmed var klar. Mäklaren påstod att summan jag bjudit accepterades medan säljarna alltså inte accepterat den summan ändå. Väldigt invecklat och märkligt och dålig kommunikation.
    Då hade jag återigen blivit färdig att sälja min bostad och hittat köpare, men skulle behöva avbryta affären ytterligare en gång eftersom jag helt plötsligt skulle ge mer (pengar jag inte hade).
    Jag var till slut tvungen att ge med mig och lägga 15000 över mitt bud, vilket dock aldrig varit möjligt om inte min mäklare i Helsingborg drog bort 5000kr av sitt arvode plus fixade så att mina köpare gav 10 000kr mer för min bostad jag sålde.
    Och sist men inte minst, som om detta inte vore nog:
    När jag flyttar in i min nya bostad, hinner jag inte mer än att vrida om nyckeln förrän grannarna kommer och säger att man tömt min bostad på vitvaror strax innan jag skulle flyttat in, och bytt ut saker!
    Har tagit detta med mäklaren och hon skulle återkomma till mig vilket hon inte gjort.
    Har både före flytten och efter flytten bett om att få bilagan med foton och info om bostaden jag köpt. Första gången hette det att hon skulle skicka den till mig vilket hon inte gjorde och andra gången var den helt borta och gick inte hitta. Märkligt !
    Jag kan ju inte bevisa någonting förrän jag ser bilagan.
    Dock så vet jag att frysen som stod på nedre plan har tagits, trots att den inte skulle tas. Sedan har man mest troligen bytt tvättmaskin eftersom den som finns här är gammal. Går knappt att stänga igen luckan.
    Och man sätter knappast in en gammal tvättmaskin i ett totalrenoverat hus.

Så nej, jag är inte nöjd! Läs mer
  • 2019-06-08

Inga-Britt J skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    Bostadsrätt kedjehus. Mycket positivt bemött. Samma mäklare vid 2:a försäljning. Mäklaren arbetat snabbt och effektivt med snabb försäljning. Läs mer
  • 2019-06-08

Hans B skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    Olle har ställt upp för oss med både försäljning av skog och bostad. Han har gjort det på ett sätt som tyder på stort engagemang. Vi är helnöjda med hur han genomförde det hela! Läs mer
  • 2019-06-06

Katarina H skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    Mäklaren har visar stort intresse att genomföra köper av huset. Mäklaren har På fint och seriöst sätt medlat mellan köparen och säljarens bland annat förbättringar som skulle göras innan huset överlämnades. Läs mer
  • 2019-05-11

Maria E skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    Bemötande, tillgänglighet , service och hantering var utmärkt! Läs mer
  • 2019-05-02

Lars Torbjörn J skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    Sålt fritidshus. Trevligt bemötande av mäklare.
    Återkoppling vid visningar kunde varit snabbare i början men blev bättre efter påpekande. Läs mer
  • 2019-05-01

Sussi Z skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    Vi har sålt ett fritidshus. Vi har fått ett trevligt professionellt bemötande av mäklaren. Skulle absolut anlita honom igen 😊. Läs mer
  • 2019-03-25

Torbjörn A skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    Bra bemötande. Sakligt och smidigt. Läs mer
  • 2019-01-04

Guillermo Eduardo M skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    Mycket bra och professionellt, man kom till punkt ganska snabbt och frågor löstes tillfredsställande Läs mer
  • 2018-12-17

Marianne A skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    Använd gärna Fastighetsbyrån i Örkelljunga. Läs mer
  • 2018-11-27

Ann-charlott N skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    Sålt fastigheten.
    Mycket nöjd med mäklaren.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2018-11-10

Stefan K skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    Mycket kunnigt, trevligt och bra Läs mer
  • 2018-11-08

Jens S skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    solgt fritidshus
    Fået tilbud på pris i 2017 og derfor valgt samme mægler til at forestå salget i høsten 2018.
    Fået 1. klasses betjening hele vejen igennem salgsforløbet. Har stadig kontakt med mægleren efter afslutning af salget. Udestående er kun skat som kontoret også hjælper med at få på plads.
    Det har været naturligt at vælge mægleren, da han for 10 år siden stod for salget til os. Også dengang fik vi en god betjening. Läs mer
  • 2018-11-02

Mehri D skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    Dom höll inte vad dom lovade.
    Vi förlorade 3 semester dagar tack vare dom. Läs mer
  • 2018-10-26

Katrin G skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    Köpt bostad. Lite dålig uppföljning vid köpet. Läs mer
  • 2018-10-09

Lars A skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    Bra bemötande, priset vi fick var under det förväntade.
    Magkänslan är att valet av tid när fastigheten kom ut till försäljning var lite sämre tajmad. Läs mer
  • 2018-09-19

Kristina E skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    Köpte villa. Mäklaren var jättebra. Trevlig, kunnig och hjälpsam Läs mer
  • 2018-09-17

Madeleine H skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    Sålde en bostadsrätt. Fick ett mycket vänligt och proffesionellt bemötande. Affären gick snabbt och smidigt. Känner också att jag fått hjälp med allt runt omkring försäljningen. Läs mer
  • 2018-09-14

Göran B skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    SÅLT BOSTAD FINT BEMÖTANDE OCH VÄNLIGHET
    INGET ATT KLAGA PÅ Läs mer
  • 2018-09-12

Per-ove B skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    Köpt 1 plans villa Ida var vår mäklare Väldigt go och rar duktig engagerad och tillmötesgående fått mycket tips om Örkelljunga synd hon hade semester på slutet
    Hon levde upp till förväntningarna med råge. Läs mer
  • 2018-06-26

Otto A skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    God og professionel håndtering i en afslappet og behagelig tone. Läs mer
  • 2018-06-08

Jan-eric C skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    Sålt Fritidshus, Bra bemött. Efter några visningar såldes huset, priset OK Läs mer
  • 2018-06-04

David F skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    Bra. Trevliga och korrekta. Hanterade delen av förhandling mycket bra där säljare och köpare möttes på ett effektivt och naturligt sätt för en enkel och smidig affär. Läs mer

Ängelholmsvägen 1A, 286 22 Örkelljunga