Alla kategorier Mäklare Skåne Örkelljunga Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Örkelljunga

Fastighetsbyrån Örkelljunga

Ängelholmsvägen 1A, 286 22 Örkelljunga — Visa karta

Här i Örkelljunga och västra Skåne hittar du natursköna områden, massor av sjöar och orörd natur. Vi på Fastighetsbyrån tycker att Örkelljunga är en idyll, och vet att här finns det massor av boendemöjligheter. Vi är ortens mest anlitade mäklare, och har koll på hela bostadsaffärens process.

Vårt kontor har som mål att alltid utvecklas. Här får du marknadens bästa mäklare som verkligen har stort engagemang för branschen. Vad du än har för frågor och funderingar - kom in till oss så hjälper vi till!

Läs vad 34 kunder tycker om Fastighetsbyrån Örkelljunga

• 2019-08-19

Ulla-Britt H skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    Förväntningarna uppfylldes eftersom önskemålet var att försäljningen skulle gå snabbt vilket den gjorde. Läs mer
  • 2019-08-01

Frede Gert J skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    Vänliga, kompetenta och professionella.

Ida Ekedahl får den bästa rekommendationen. Läs mer
  • 2019-07-15

Björn N skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    Allt skitbra Mvh Björn............................. Läs mer
  • 2019-07-12

Tommy N skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    Köpt bostadsrätt mycket bra bemötande proffsigt och lättförståeligt Läs mer
  • 2019-06-26

Pontus A skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    Har köpt ett hus och samtidigt fått sålt lägenheten.
    Mäklaren Ida har varit kanon, otroligt hjälpsam och trevlig att ha och göra med.
    Kommer att rekommendera fastighetsbyrån framöver! Läs mer
  • 2019-06-25

Maria Å skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    Jag har köpt en bostadsrätt. Jag blev väldigt varmt och positivt bemött . Hon var öppen för alla frågor jag hade och mäklaren levde verkligen upp till mina förväntningar.
    På det stora hela var mitt köp av bostadsrätt upplevts väldigt positivt och ska jag någon gång anlita en mäklare kommer jag att ta kontakt med denna igen. Läs mer
  • 2019-06-21

Inger H skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    Trevligt bemötande och engagemang. Läs mer
  • 2019-06-18

Diana L skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    Jag har köpt en bostad. Dock kan jag inte påstå att jag är nöjd med själva upplevelsen. Många missförstånd.
    Många turer fram och tillbaka, naturligtvis inte enbart mäklarens fel, men jag tror att saker och ting kunde ha lösts smidigare. När jag sålt min bostad, hoppade säljarna till den jag skulle köpa av och ville inte längre sälja, och jag fick därför avbryta försäljningen av min bostad.
    Några månader efter det skulle bostaden jag ville ha ändå säljas. Jag var den som lagt sista budet.
    Mäklaren sa att mitt sista bud var vad jag skulle ge, och att affären därmed var klar. Mäklaren påstod att summan jag bjudit accepterades medan säljarna alltså inte accepterat den summan ändå. Väldigt invecklat och märkligt och dålig kommunikation.
    Då hade jag återigen blivit färdig att sälja min bostad och hittat köpare, men skulle behöva avbryta affären ytterligare en gång eftersom jag helt plötsligt skulle ge mer (pengar jag inte hade).
    Jag var till slut tvungen att ge med mig och lägga 15000 över mitt bud, vilket dock aldrig varit möjligt om inte min mäklare i Helsingborg drog bort 5000kr av sitt arvode plus fixade så att mina köpare gav 10 000kr mer för min bostad jag sålde.
    Och sist men inte minst, som om detta inte vore nog:
    När jag flyttar in i min nya bostad, hinner jag inte mer än att vrida om nyckeln förrän grannarna kommer och säger att man tömt min bostad på vitvaror strax innan jag skulle flyttat in, och bytt ut saker!
    Har tagit detta med mäklaren och hon skulle återkomma till mig vilket hon inte gjort.
    Har både före flytten och efter flytten bett om att få bilagan med foton och info om bostaden jag köpt. Första gången hette det att hon skulle skicka den till mig vilket hon inte gjorde och andra gången var den helt borta och gick inte hitta. Märkligt !
    Jag kan ju inte bevisa någonting förrän jag ser bilagan.
    Dock så vet jag att frysen som stod på nedre plan har tagits, trots att den inte skulle tas. Sedan har man mest troligen bytt tvättmaskin eftersom den som finns här är gammal. Går knappt att stänga igen luckan.
    Och man sätter knappast in en gammal tvättmaskin i ett totalrenoverat hus.

Så nej, jag är inte nöjd! Läs mer
  • 2019-06-08

Inga-Britt J skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    Bostadsrätt kedjehus. Mycket positivt bemött. Samma mäklare vid 2:a försäljning. Mäklaren arbetat snabbt och effektivt med snabb försäljning. Läs mer
  • 2019-06-08

Hans B skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    Olle har ställt upp för oss med både försäljning av skog och bostad. Han har gjort det på ett sätt som tyder på stort engagemang. Vi är helnöjda med hur han genomförde det hela! Läs mer
  • 2019-06-06

Katarina H skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    Mäklaren har visar stort intresse att genomföra köper av huset. Mäklaren har På fint och seriöst sätt medlat mellan köparen och säljarens bland annat förbättringar som skulle göras innan huset överlämnades. Läs mer
  • 2019-05-11

Maria E skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    Bemötande, tillgänglighet , service och hantering var utmärkt! Läs mer
  • 2019-05-02

Lars Torbjörn J skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    Sålt fritidshus. Trevligt bemötande av mäklare.
    Återkoppling vid visningar kunde varit snabbare i början men blev bättre efter påpekande. Läs mer
  • 2019-05-01

Sussi Z skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    Vi har sålt ett fritidshus. Vi har fått ett trevligt professionellt bemötande av mäklaren. Skulle absolut anlita honom igen 😊. Läs mer
  • 2019-03-25

Torbjörn A skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    Bra bemötande. Sakligt och smidigt. Läs mer
  • 2019-01-04

Guillermo Eduardo M skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    Mycket bra och professionellt, man kom till punkt ganska snabbt och frågor löstes tillfredsställande Läs mer
  • 2018-12-17

Marianne A skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    Använd gärna Fastighetsbyrån i Örkelljunga. Läs mer
  • 2018-11-27

Ann-charlott N skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    Sålt fastigheten.
    Mycket nöjd med mäklaren.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2018-11-10

Stefan K skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    Mycket kunnigt, trevligt och bra Läs mer
  • 2018-11-08

Jens S skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    solgt fritidshus
    Fået tilbud på pris i 2017 og derfor valgt samme mægler til at forestå salget i høsten 2018.
    Fået 1. klasses betjening hele vejen igennem salgsforløbet. Har stadig kontakt med mægleren efter afslutning af salget. Udestående er kun skat som kontoret også hjælper med at få på plads.
    Det har været naturligt at vælge mægleren, da han for 10 år siden stod for salget til os. Også dengang fik vi en god betjening. Läs mer
  • 2018-11-02

Mehri D skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    Dom höll inte vad dom lovade.
    Vi förlorade 3 semester dagar tack vare dom. Läs mer
  • 2018-10-26

Katrin G skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    Köpt bostad. Lite dålig uppföljning vid köpet. Läs mer
  • 2018-10-09

Lars A skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    Bra bemötande, priset vi fick var under det förväntade.
    Magkänslan är att valet av tid när fastigheten kom ut till försäljning var lite sämre tajmad. Läs mer
  • 2018-09-19

Kristina E skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    Köpte villa. Mäklaren var jättebra. Trevlig, kunnig och hjälpsam Läs mer
  • 2018-09-17

Madeleine H skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    Sålde en bostadsrätt. Fick ett mycket vänligt och proffesionellt bemötande. Affären gick snabbt och smidigt. Känner också att jag fått hjälp med allt runt omkring försäljningen. Läs mer
  • 2018-09-14

Göran B skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    SÅLT BOSTAD FINT BEMÖTANDE OCH VÄNLIGHET
    INGET ATT KLAGA PÅ Läs mer
  • 2018-09-12

Per-ove B skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    Köpt 1 plans villa Ida var vår mäklare Väldigt go och rar duktig engagerad och tillmötesgående fått mycket tips om Örkelljunga synd hon hade semester på slutet
    Hon levde upp till förväntningarna med råge. Läs mer
  • 2018-06-26

Otto A skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    God og professionel håndtering i en afslappet og behagelig tone. Läs mer
  • 2018-06-08

Jan-eric C skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    Sålt Fritidshus, Bra bemött. Efter några visningar såldes huset, priset OK Läs mer
  • 2018-06-04

David F skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    Bra. Trevliga och korrekta. Hanterade delen av förhandling mycket bra där säljare och köpare möttes på ett effektivt och naturligt sätt för en enkel och smidig affär. Läs mer
  • 2018-03-07

Helge P skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    Hela affären has skötts proffsigt och utomordentligt väl. Läs mer
  • 2016-08-07

Birgitte V skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    Aldrig ! Genom en öppen dörr eller ett öppet fönster stals 8 flyttlådor från mitt hus ! Mäklaren var den enda som hadde en nyckel. Mäklar bare säger, att det vet han inget om !
    Hur kan man ha förtroende til en mäklare med den attityd ? Läs mer
  • 2015-11-24

Charlotta W skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    Bra smidigt och inga konstigheter. Läs mer
  • 2013-10-04

Per-Ola B skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    Trevligt och proffsigt bemötande. Prisvärt............Jo det är det även om det kostade en slant. Man behöver inte tänka på något, det sköter dom. Läs mer

Ängelholmsvägen 1A, 286 22 Örkelljunga