Alla kategorier Mäklare Skåne Örkelljunga Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Örkelljunga

Fastighetsbyrån Örkelljunga

Ängelholmsvägen 1A, 286 22 Örkelljunga — Visa karta

Här i Örkelljunga och västra Skåne hittar du natursköna områden, massor av sjöar och orörd natur. Vi på Fastighetsbyrån tycker att Örkelljunga är en idyll, och vet att här finns det massor av boendemöjligheter. Vi är ortens mest anlitade mäklare, och har koll på hela bostadsaffärens process.

Vårt kontor har som mål att alltid utvecklas. Här får du marknadens bästa mäklare som verkligen har stort engagemang för branschen. Vad du än har för frågor och funderingar - kom in till oss så hjälper vi till!

Läs vad 4 kunder tycker om Fastighetsbyrån Örkelljunga

• Birgitte V
    Birgitte V skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    Aldrig ! Genom en öppen dörr eller ett öppet fönster stals 8 flyttlådor från mitt hus ! Mäklaren var den enda som hadde en nyckel. Mäklar bare säger, att det vet han inget om !
    Hur kan man ha förtroende til en mäklare med den attityd ?
  • Charlotta W
    Charlotta W skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    Bra smidigt och inga konstigheter.
  • Christian Brandt C
    Christian Brandt C skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    Godt arbejde, men man syntes altid man betaler for meget.
    2014-03-21 Representant för Fastighetsbyrån svarar Christian Brandt C
    Tack för ditt positiva omdöme! Tjänster kostar ju oftast något, och det viktigaste för oss är att kunden alltid skall uppleva att han/hon får den kvalité som speglar priset.
  • Per-Ola B
    Per-Ola B skrev om Fastighetsbyrån Örkelljunga
    Trevligt och proffsigt bemötande. Prisvärt............Jo det är det även om det kostade en slant. Man behöver inte tänka på något, det sköter dom.

Ängelholmsvägen 1A, 286 22 Örkelljunga