Fastighetsbyrån Klippan

Fastighetsbyrån Klippan

Välkommen till Klippan och Fastighetsbyrån! Du hittar vårt kontor på Storgatan 27, och är varmt välkommen in om du funderar på en bostadsaffär här i området. För oss är varje kund och affär unik och vi vi strävar alltid efter direkta kontakter och att du ska bli helt nöjd med din affär.

Vi arbetar efter en modern profil. Vårt mål är att alltid ligga i framkant när det kommer till kunskap och utveckling, vilket är något du kommer märka om du anlitar oss. Brett kontaktnät, skräddarsydda affärer och stöttning genom hela affären är också något vi erbjuder!

Läs vad 102 kunder tycker om Fastighetsbyrån Klippan 2

• köpte en tomt med hjälp av Fastighetsbyrån Klippan
    • Klippan-söndraby-vedby
    2021-04-04
    Kung Oscar! Jag hade problem och mäklaren klart och tydligt visade mig vägen hur det går till mellan säljaren och köparen.
    Hej Märt P, Tack för ett mycket fint omdöme. Vi hoppas vi får vara din mäklarbyrå igen om det skulle bli aktuellt i framtiden. Ha en fortsatt härlig dag! Bästa hälsningar Fastighetsbyrån Klippan/Bjuv/Åstorp Fastighetsbyrån Klippan
    2021-03-30
    Sålt hus. Mycket bra och kunnig mäklare. Fick bra information om hela husförsäljningen skulle gå till. Helt nöjd.
    2020-12-31
    Har sålt en bostadsrätt,
    Man blir alltid bra bemött av Maria på fastighetsbyrån
    Tack för ditt beröm Jimmy! Mvh Maria Fastighetsbyrån Klippan
    2020-12-19
    Köpt Villa, bra bemött av mäklaren och smidigt genomförd affär.
    2020-12-03
    Jag har sålt en villa och sålt en. Mäklaren har hela tiden varit tillgänglig och ej väntat på svar. Han har haft en mycket bra bemötande och jag har alltid känt att han varit på min sid även när jag köpte hus.
    Jag tycker även att de andra som var i kontakt med ska ha lika mycket kred då de också hade samma bemötande.
    Tack för dina fina ord! God Jul & Gott Nytt År! Mvh Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Klippan
    2020-12-02
    Vi sålde vårt hus, vilket gick snabbt, smidigt och långt över förväntan!
    Härligt att ni är nöjda! Lycka till med ert nya boende! Mvh Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Klippan
    2020-12-02
    vi köpte ett hus. mäklare mycket hjälpsam trevlig person
    Tack och härligt att du är nöjd! Mvh Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Klippan
  • Erica A
    köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Klippan
    2020-11-20
    Aktiv kontakt från mäklaren uppskattade jag mycket. Vänligt och personligt bemötande. Villighet att anpassa sig då jag varit bortrest och snabb återkoppling vid frågor likaså. Jag har köpt en lägenhet. Helt och hållet positiv upplevelse!
    Tack för ditt fina omdöme Erica! Önskar dig dig lycka till med ditt nya, fina boende. /Michael Fastighetsbyrån Klippan
    2020-11-05
    Sålt en villa. Så vitt jag förstår har vår mäklare gjort ett alldeles utmärkt jobb. Trevlig, hjälpsam, kunnig och har uppfyllt våra krav och har hållit oss informerade under resans gång.
    Tack för ditt fina omdöme! Hoppas att ni ska trivas i ert nya boende! Mvh Maria, Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Klippan
    2020-11-05
    Vi blev underrättade hela tiden, fin broschyr och snygga bilder nöjda
    2020-10-21
    Vi har köpt en sommarstuga. Som köpare fick vi ett mycket trevligt bemötande alla gånger vi träffades. Fullt fokus var på oss som potentiella köpare och det uppskattades mycket. Han var punktlig och saklig. Ett par saker stämde dock inte, t.ex. var tomtgränsen mindre än vad som sades på visningen och det rådde oklarhet i om någon i samfälligheten bodde där permanent eller inte. Men på det stora hela är vi nöjda och kan rekommendera mäklaren!
    2020-10-07
    Har sålt min lägenhet i Klippan . Mäklaren har har kontakt med mig hela tiden och bemötande var mycket proffsigt . Mina förväntningar var höga och alla dem infriades . Min upplevelse har bara varit enbart positiv . Kommer att rekommendera till dem som behöver en mäklare.
    Tack för den här fina rekommendationen Karl-Henrik! Det känns super bra att ni varit nöjda under hela processen och att jag levde upp till era förväntningar. Mvh, Adam Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Klippan
    2020-09-23
    Jag köpte en villan i östra ljubgby det var kårekkt bemötande Adam är en duktig meklare
    Tack för er rekommendation och de fina orden Ramo! Hoppas att ni kommer trivas i ert nya hus. Mvh, Adam Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Klippan
    2020-09-23
    Gott bemötande. Bra att kunna följa processen på Fastighetsbyråns hemsida.
    2020-09-20
    Jag har köpt bostad samt tomt i Ekeby. Mäklaren visade proffsigt bemötande och skickade svar även om han var på semester. Mäklaren var mycket hjälpsam då säljaren varit lite långsam med svar.
    Mäklaren har återkopplat vid frågor eller händelseförloppen under hela processen på ett tillfredställande sätt.
  • köpte en tomt med hjälp av Fastighetsbyrån Klippan
    2020-09-03
    Köpte en tomt på grannfastigheten. Lite strul från bankens sida i ärendet men mäklaren hjälpte till att lösa det hela
    Om man hjälps åt brukar det blir bra till slut! :-) Hoppas att era planer blir så bra som dom lät! Mvh Maria, Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Klippan
    2020-08-24
    Har både köpt en villa och sålt en villa inom loppet av 4 veckor. Väldigt bra bemötande och stort engagemang från mäklaren.
    Det enda jag kan anmärka på är ett ganska högt mäklararvode.
    Sammanfattningsvis en bra upplevelse
    Tack för den fina rekommendationen. Det var ju kul att slutpriset blev bra! Önskar Er lycka till med Ert nya boende. Fastighetsbyrån Klippan
    2020-08-16
    Kunnig, trevlig och förtroendeingivande mäklare.
    Ärlig, pålitlig - och allt du vill ha av din mäklare.
    Jag kunde känna mig trygg hela vägen under processen.
    Tack för ditt fina omdöme! Hoppas att flytten ska gå bra! :-) Mvh Maria, Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Klippan
    2020-08-15
    Mycket bra be handling ,Vi er tillfreds med forsälgning av vort hus
    Tack för er rekommendation, det glädjer mig att ni är nöjda med försäljningen! Mvh, Adam! Fastighetsbyrån Klippan
    2020-08-15
    Sålt villa. Mycket bra bemött. Mycket bra mäklare.
    Tack för er fina rekommendation och för ert förtroende att förmedla ert hus Gun! Fastighetsbyrån Klippan
    2020-08-13
    jätte bra mäklare och det gick snap med att få sålt min villa så det var jätte bra och dom känte tilll bostad då jag köpt den gämmen dom får 11 år sen
    Vad härligt att du är nöjd Buster, det glädjer mig att höra. Tack för ditt förtroende. Fastighetsbyrån Klippan
    2020-07-17
    Ett positivt och härligt bemötande.
    Tack detsamma och lycka till med flytten! :-) Mvh Maria Arvidsson, Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Klippan
    2020-07-03
    Jag köpte ett hus i Klippan. Under hela processen träffade jag två mäklare som hjälpa mig och svarade på alla frågorna som jag hade.
    Hej, Tack för dina fina ord Adriana! Vi hoppas att ni ska trivas i ert nya hus och barnen på sin nya skola! Trevlig sommar! Mvh Maria & Micke Fastighetsbyrån Klippan
    • Klippan-Väster
    2020-06-27
    Vi har kommit så långt med vår försäljning av villafastighet att kontrakt har skrivits. Har inget att klaga på, bra bemötande och snabb hantering.
    Tack Birgitta! Hoppas att flytten ska gå bra! Mvh Maria Fastighetsbyrån Klippan
    2020-06-15
    MARIA ÄR EN DUKTIG OCH TREVLIG MÄKLARE OCH PERSON:
    Tack Siv för dina fina ord! Det värmer! Mvh Maria Fastighetsbyrån Klippan
    2020-06-13
    Högsta betyg på allt! Högstabetyg på allt! Superproffs!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Klippan
    2020-06-06
    -Jag tycker när affären
    är klar !!!!!

/Kent
    2020-06-03
    I bought apartment ( 56 kvm ). It was excellent experience with everything. All recomendations...
    Best regards Davor
    Thank you Davor!! Hope that you like your new apartment and welcome to Klippan! :-) Best regards, Maria Fastighetsbyrån Klippan
    • Stidsvig
    2020-06-03
    Vi har sålt vår sommarstuga.
    Bemötandet av mäklaren var mycket bra och positivt.
    Mäklaren kunde kanske varit lite mer aktiv, då den första visningen inte gav något resultat, men eftersom det löste sig så är vi helt nöjda.
    Tack Gunilla! Vad skönt att ni blev nöjda! Tyckte vi löste det fint tillsammans! Önskar er en härlig sommar! Mvh Maria, Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Klippan
    2020-05-29
    Liten hästgård trevligt bemötande hade inte några speciella förväntningar . En bra upplevelse
    2020-05-29
    Köpt en gård. Mycket bra bemötande från mäklaren.
    2020-05-21
    Köpt enplansvilla, blev professionellt bemött och mäklaren var tillgänglig och tog sig tid.
    Tack Tonny! Hoppas att ni ska trivas i huset! :-) Mvh Maria Fastighetsbyrån Klippan
  • Evelina S
    2020-05-18
    Vi kunde inte vart mer nöjda med vår försäljning! Snabbt enkelt och god kontakt med mäklaren under hela processen!
    Tack Evelina, det glädjer mig. Lycka till med ert nya boende! MVH Michael Fastighetsbyrån Klippan
  • Jan C
    2020-05-07
    Adam Lock har sålt min villa och jag är rakt igenom mycket nöjd med honom och processen. Adam är tillmötesgående, lyhörd och lätt att få kontakt med. En bostadsaffär blir helt enkelt inte bättre än så här.
    Tack för förtroendet och de fina orden JO!! Det gör det extra kul att jobba som mäklare! Mvh, Adam Fastighetsbyrån Klippan
    2020-04-28
    Kunnig, lyhörd, tillgänglig och engagemang.
    Tack Mattias!! Härligt att höra att du är nöjd! Mvh Maria Fastighetsbyrån Klippan
    2020-04-10
    Kunnig, proffsig och trevlig. Bästa mäklaren jag träffat på.
    Tack för de fina orden Fia! Det glädjer mig. MVH Michael Fastighetsbyrån Klippan
    2020-04-07
    Hej. Jag har köpt en lägenhet i Ljungbyhed Var på visning två gånger. Jättebra. Jag har bara goda erfarenheter av min mäklare. Hon hjälpte mej också i dessa coronatider.
    Vänliga hälsningar
    Hej! Tack för ditt fina "betyg". Hoppas att flytten går bra och att du ska trivas i lägenheten! Mvh Maria Fastighetsbyrån Klippan
    2020-03-18
    Jag köpte ett hus för 5 år sedan, mäklare heter Michael Swensson som hjälpte mig då att hitta huset, han verkar erfaren man som alla kunder troligtvis kan lita på honom. Jag känner han som ärlig människa och mycket trevlig mottagning har. Jag själv är jättetacksam för han.
    Tack för ditt fina omdöme Mohammed! Önskar Er lycka till med Ert nya boende./Michael Fastighetsbyrån Klippan
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Klippan
    2020-03-05
    Köpt lägenhet allt har fungerat väldigt bra. Bra och trevligt bemötande!
    Tack Anne! Hoppas att du trivs bra i din nya bostad! Fastighetsbyrån Klippan
    2020-03-04
    Allt fungerade smidigt. Har ingen kritik.
    2020-02-26
    Har sålt villa byggd 1962.
    Mäklaren är mycket trevlig, positiv och kunnig och duktig på att förklara hela processen för oss. Försäljningen har t om gått snabbare än vad vi hade hoppats att den skulle kunna göra.
    Sammanfattningsvis kan vi säga att vi är mycket nöjda med bemötande, kunskap och resultatet av försäljningen.
    Tack för Ert trevliga omdöme. Önskar Er en god framtid i Ert nya boende! / Michael Fastighetsbyrån Klippan
    2020-02-26
    har sålt ett radhus, bemötande från mäklare har varit mycket bra, information hela tiden om vad som händer. Mina förväntningar infriades genom ett professionellt sätt från mäklaren
    Tack för ditt omdöme Birgitta. Önskar Er lycka till med ert nya boende! /Michael Fastighetsbyrån Klippan
    2020-02-21
    Har sålt vårt hus, och mäklaren gjorde ett jätte bra jobb
    2020-02-11
    Köpt en villa. Proffsigt bemötande. Inga konstigheter. Rak och tydlig.
    Hej Johan! Tack för ditt svar och hoppas att du ska trivas i huset! Mvh Maria, Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Klippan
  • Christina A
    2019-11-13
    Jag är nöjd med både byrån och mäklaren.
    Har använt mig av er tidigare.
    Medvetet val
    Härligt att höra! Tack för det fina omdömet och hoppas att du kommer att trivas i ditt nya boende! Mvh Maria Fastighetsbyrån Klippan
    2019-11-10
    Fritidshus. Fick en väldigt bra hjälp av mäklaren Maria strandberg
    Tack för ditt fina omdöme! Mvh Maria, Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Klippan
    2019-11-07
    Det var en snabb o enkel affär.
    Fick bra tips om att lägga dolda bud vilket nog blev till min fördel så att jag kunde köpa det hus jag ville ha
  • Frida B
    sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Klippan
    2019-11-07
    Har sålt en bostadsrätt.
    Mycket bra bemötande och även god kommunikation. Han har ordnat med allt utan att jag har behövt lägga så mycket tid på försäljning osv.

Kort och gott, jag är nöjd!
    Tack för ditt fina omdöme Frida! Önskar dig allt gott med ditt nya boende. Fastighetsbyrån Klippan
    2019-10-14
    Sålt ett hus.
    Allt helt perfekt skött av mäklaren.
    Hej Rune! Tack för dina fina ord! Ha en fin dag! Mvh Maria, Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Klippan
  • Jan R
    2019-10-11
    Sålt hus
    utmärkt bemötande men oskälig kostnad?
    Kanske inte högsta bud. men snabbt och bra
    mycket nöjd.
    Tack för ditt utlåtande Jan. Hoppas att du kommer trivas med ditt nya boende! Med vänlig hälsning Michael, Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Klippan