Alla kategorier Mäklare Skåne Klippan Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Klippan

Fastighetsbyrån Klippan

Storgatan 27, 264 33 Klippan — Visa karta

Välkommen till Klippan och Fastighetsbyrån! Du hittar vårt kontor på Storgatan 27, och är varmt välkommen in om du funderar på en bostadsaffär här i området. För oss är varje kund och affär unik och vi vi strävar alltid efter direkta kontakter och att du ska bli helt nöjd med din affär.

Vi arbetar efter en modern profil. Vårt mål är att alltid ligga i framkant när det kommer till kunskap och utveckling, vilket är något du kommer märka om du anlitar oss. Brett kontaktnät, skräddarsydda affärer och stöttning genom hela affären är också något vi erbjuder!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 17 kunder tycker om Fastighetsbyrån Klippan

• Pia J
    Pia J skrev om Fastighetsbyrån Klippan
    Helt ok, fick sålt min lägenhet efter några månader. Fick gå ned i pris men ganska nöjd ändå. Mäklaren kunde sin sak men kanske kunde vara lite mer engagerad. Läs mer
    2018-09-15 Representant för Fastighetsbyrån svarar Pia J
    Hej Pia,
    Tack för ditt omdöme.
  • Leif-göran O
    Leif-göran O skrev om Fastighetsbyrån Klippan
    Sålde en gammal skola som vi haft som. fritidshus/atelje. Maria -fastighetsmäklaren- var positiv, professionell och såg husets potential. Såldes snabbt. Både vi och köpare var mycket nöjda. Läs mer
    2018-09-13 Representant för Fastighetsbyrån svarar Leif-göran O
    Hej! Tack för ert fina omdöme! Vad roligt att ni är nöjda!
  • Karl Erik N
    Karl Erik N skrev om Fastighetsbyrån Klippan
    Försäljning av vår stuga i Forestad
    Hela försäljningsprocessen gick väldigt smidigt och snabb. Budgivningen var väldigt tydlig, informationen förmedlades även av mäklaren under tiden.
    Mäklaren gav hela tiden ett gott intryck. Förtroendet bibehölls ända tills att affären var uppgjord och klar.
    Det kändes också som att vi fann den rätta köparen, inte bara till priset utan det kändes som att de var väldigt nöjda med sitt stugköp. Läs mer
    2018-09-11 Representant för Fastighetsbyrån svarar Karl Erik N
    Tack så hemskt mycket för dina fina ord! Roligt att ni var nöjda och håller helt med, kändes verkligen som rätt köpare som kommer att trivas där! Ha det fint!
  • Åsa J
    Åsa J skrev om Fastighetsbyrån Klippan
    Köpte min första egna bostad, ett hus. Väldigt tillgänglig mäklare som guida mig genom affären på ett tryggt sätt. Jag är mycket nöjd! Läs mer
    2018-09-11 Representant för Fastighetsbyrån svarar Åsa J
    Tack för dina fina ord Åsa! Hoppas att du trivs i huset!
  • Bill L
    Bill L skrev om Fastighetsbyrån Klippan
    Både Micke & Maria har gjort ett bra jobb. Jag förstår att dom har hafft ett svårt objekt att hantera p.g.a att huset av tomt det är svårare att sälja det. Jag är mycket nöjd med deras insats. MVH Bill Lundberg. Läs mer
    2018-09-11 Representant för Fastighetsbyrån svarar Bill L
    Tack för ditt omdöme Bill! Hoppas att du har kommit tillrätta i ditt nya boende.
    Mvh Maria & Michael, Fastighetsbyrån
  • Willy S
    Willy S skrev om Fastighetsbyrån Klippan
    Försäljning fritidshus
    Maria skötte processen utmärkt
    Huset blev sålt till begärt pris vilket var Marias förtjänst
    Sajlcoachen var tänkt som ett hhälonwdel men fungerade inte så Uppdaterades för sällan.
    Överföring av uppgifter mellan inblandade mäklare under semestertid ha de brister
    Vi är ändå totalt sött nöjda Läs mer
    2018-09-11 Representant för Fastighetsbyrån svarar Willy S
    Tack för ditt omdöme! Tyvärr var det så att Säljcoachen var ett alldeles nytt hjälpmedel med lite "barnsjukdomar" i början. Nu funkar det däremot till belåtenhet. Vi tar till oss av "semesteröverlämnandet" och ska verkligen försöka bli bättre på detta så att all info kommer fram. Ha det fint!
  • Björn A
    Björn A skrev om Fastighetsbyrån Klippan
    Sålde vår 2-rums bostadsrätt via fastighetsbyrån. Trevlig mäklare som höll bra kontakt och förklarade bra på frågor. Hade hoppats att få mer för lägenheten men det var mycket pga otur, många som sålde samtidigt på samma gata, som var anledningen och detta kan ej ligga till last för mäklaren.
    Överlag positiv upplevelse, kan ej komma på något direkt att klaga på men känner samtidigt att där kan finnas utrymme för förbättring för att nå 5/5 i betyg. Läs mer
    2018-09-11 Representant för Fastighetsbyrån svarar Björn A
    Tack för ditt omdöme!
    Mvh Michael, Fastighetsbyrån
  • Josefin N
    Josefin N skrev om Fastighetsbyrån Klippan
    Jag har köpt en villa.
    Det var en ganska hastig affär från alla 3 sidor, en vill ha, en vill bli av med och den 3 parten skulle på semester.
    Jag har alltid förväntningar på att kunna fråga märklaren om ALLT, och det man inte vet får man ta reda på, jag tycker att som köpare ska kunna vara ovetandes men ändå intebehöva känna mig lurad.
    Jag tycker att mäklaren till största del hade koll på vad som behövde framföras, men tycker absolut att varje affär oavsett storlek eller anledning borde vara lika intressanta att sätta sig in i. Där fanns en del frågor som han varken visste eller ville ta reda på.
    Sammanfattat tycker jag att det blivit en bra affär, jag har haft en del kontakt med säljaren vilket benat ut en del frågor, när jag i framtiden säljer min bostad kommer jag förmodligen kontakta Fastighetsbyrån i Klippan. Läs mer
    2018-07-04 Representant för Fastighetsbyrån svarar Josefin N
    Tack för ditt omdöme och vi tar givetvis åt oss. Återkom gärna om några fler frågor skulle dyka upp. /Fastighetsbyrån Klippan
  • Erik P
    Erik P skrev om Fastighetsbyrån Klippan
    Sålt en lägenhet

Blev bemött av min mäklare perfekt!

Förvänta mig att hon skulle ta hand om det mesta men hon tog hand om allt vilket var perfekt

Sammanfattar upplevelsen snabb och bekväm! Perfekt Läs mer
    2018-06-29 Representant för Fastighetsbyrån svarar Erik P
    Hej Erik!
    Tack för dina fina ord! Det glädjer mig att du blev nöjd! :-)
  • Leif Z
    Leif Z skrev om Fastighetsbyrån Klippan
    Bostadsrätt

Bra bemötande

Ville bara bli av med den så fort som möjligt, vilket han levde upp till. Den hann aldrig ut på marknaden han hittade en köpare direkt. Bra jobbat. Läs mer
    2018-07-04 Representant för Fastighetsbyrån svarar Leif Z
    Tack för dina ord! /Fastighetsbyrån Klippan
  • Hans S
    Hans S skrev om Fastighetsbyrån Klippan
    Har haft en fortlöpande kontakt under lång tid med Maria Strandberg på Fastighetsbyrån i min roll som ordförande i BRF Härolden Klippan.
    Mina förväntningar är uppfyllda fullt ut!
    Snyggt jobbat!

Hans Sunnhagen Läs mer
    2018-05-29 Representant för Fastighetsbyrån svarar Hans S
    Hej!
    Tack för dina fina ord Hans! Roligt att du är nöjd! :-)
    Ha en fin sommar!
  • Hansy Å
    Hansy Å skrev om Fastighetsbyrån Klippan
    Sålde en bostadsrätt i Klippan (2:a). Allt fungerade helt perfekt. Mäklaren tog hand om allt, ingenting var bättre eller sämre utan allt fungerade utan problem. Läs mer
    2018-05-19 Representant för Fastighetsbyrån svarar Hansy Å
    Hej,
    Tack för ditt omdöme!
  • Oliver R
    Oliver R skrev om Fastighetsbyrån Klippan
    Super trevlig mäklare! Jättenöjd Läs mer
    2018-05-15 Representant för Fastighetsbyrån svarar Oliver R
    Hej Oliver,
    Tack och vad roligt att du är nöjd! Hoppas att du trivs i ditt nya boende! :-)
  • Johan S
    Johan S skrev om Fastighetsbyrån Klippan
    Bra bemötande, mycket vänliga, tillmötesgående och mycket hjälpsamma! Läs mer
    2018-05-15 Representant för Fastighetsbyrån svarar Johan S
    Hej Johan,
    Tack för dom fina orden! :-)
  • Tove S
    Tove S skrev om Fastighetsbyrån Klippan
    Mycket nöjd med information och vägledning Läs mer
    2018-05-15 Representant för Fastighetsbyrån svarar Tove S
    Hej Tove,
    Tack för din fina återkoppling! :-)
  • Åsa Marie J
    Åsa Marie J skrev om Fastighetsbyrån Klippan
    Snabba, effektiva och trevliga! Läs mer
    2018-05-30 Representant för Fastighetsbyrån svarar Åsa Marie J
    Tack för dina fina ord!
    Mvh Micke
  • Hkan L
    Hkan L skrev om Fastighetsbyrån Klippan
    Nonchalans och dålig återkoppling Läs mer

Storgatan 27, 264 33 Klippan