Alla kategorier Mäklare Skåne Bjuv HusmanHagberg HusmanHagberg Bjuv/Åstorp

HusmanHagberg Bjuv/Åstorp

Södra Storgatan 17, 267 31 Bjuv — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg i Bjuv/Åstorp, med ett stort engagemang och passion hjälper vi dig till en lyckad bostadsaffär här i Bjuv och Åstorp. Vi är en del av en av Sveriges ledande mäklarkedjor och vi gör allt för att du ska bli nöjd före, under och efter din bostadsaffär. Vi är helt fristående från försäkringsbolag och banker vilket innebär att vi kan ge dig oberoende råd som gynnar dig, utan någon dold agenda. Vi ser fram emot att höra mer om dina önskemål och hur vi kan hjälpa just dig med ett av ditt livs bästa affärer.

Läs vad 7 kunder tycker om HusmanHagberg Bjuv/Åstorp

• 2019-03-21

Jennifer Ann Malmström B skrev om HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Vi har sålt en villa.
    Kristen är en mycket trevlig o duktig mäklare, som vet hur man ska bemöta sina kunder. Han är dessutom väldigt proffisinoel i sin roll. Läs mer
  • Anna N

2019-02-06

Anna N skrev om HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Försäljning av villa i Stidsvig. Han har hittills uppfyllt våra förväntningar från första möte till försäljning genom att stötta oss med råd. Läs mer
    2019-02-06 Kristian S svarar Anna N
    Tack för omdömet :) Jag gör mitt bästa. Tveka inte höra av er om ni har fler frågor på vägen.
  • 2019-01-07

Daniel B skrev om HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    1 plansvilla. Mäklaren var inte påträngande. Objektet stämde med beskrivningen.
    Vi bestämmer oss ganska omgående. Läs mer
  • Magnus P

2019-01-03

Magnus P skrev om HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Vi har köpt en marklägenhet
    Vi blev mycket väl bemötta
    Från visning till köp så var allt toppen Läs mer
  • 2019-01-02

Kjell A skrev om HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Har både sålt och köpt via Husman Hagberg
    Och är mycket nöjd.
    vår mäklare var super. Läs mer
  • 2018-05-16

Eva Marianne K skrev om HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Jag är super nöjd, det gick snabbt att boka ett första möte, mäklaren Kristian tog sig tid att lyssna på mina önskemål och behov.
    Huset såldes på mindre än 1 månad sedan det lades ut för försäljning. Läs mer
    Kristian S gillar detta
  • 2018-05-09

Sara S skrev om HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Tack för ett väl utfört arbete vid försäljning av vår villa! Rekommenderas varmt. Läs mer
    2018-05-09 Kristian S svarar Sara S
    Tack själv Sara för förtroendet :)
    /kristian

Södra Storgatan 17, 267 31 Bjuv