HusmanHagberg Bjuv/Åstorp

Södra Storgatan 17, 267 31 Bjuv — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg i Bjuv/Åstorp, med ett stort engagemang och passion hjälper vi dig till en lyckad bostadsaffär här i Bjuv och Åstorp. Vi är en del av en av Sveriges ledande mäklarkedjor och vi gör allt för att du ska bli nöjd före, under och efter din bostadsaffär. Vi är helt fristående från försäkringsbolag och banker vilket innebär att vi kan ge dig oberoende råd som gynnar dig, utan någon dold agenda. Vi ser fram emot att höra mer om dina önskemål och hur vi kan hjälpa just dig med ett av ditt livs bästa affärer.

Läs vad 16 kunder tycker om HusmanHagberg Bjuv/Åstorp

• 2019-10-09

Orkhan D skrev om HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Dålig info från mäklaren, kände inte mig trygg. Visade ointresse samt nonchalant Läs mer
    2019-10-18 Kristian S svarar Orkhan D
    Detta omdöme kommer ej från kund. Utan från en kompis vara mail var registrerad av dom.
    Vi har talat med kund som efter hela affären är supernöjd (enligt honom)
  • 2019-09-22

Micael A skrev om HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Sålde en Bostadsrätt i Åstorp, min mäklare Marc var väldigt proffsig och effektiv vid försäljningen av min bostad. Jag satt en väldigt kort deadline på när bostaden helst skulle vara såld och Marc lyckades sälja bostaden långt innan denna. Är väldigt nöjd med HusmanHagberg Bjuv/Åstorp och kommer absolut rekommendera dem till mina vänner. Läs mer
  • 2019-09-18

Susanne L skrev om HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Köpt bostadsrätt. Mäklaren trevlig och tillmötesgående.
    Medverkade till snabb affär :-)

Som helhet jättenöjd Läs mer
  • 2019-09-14

Nils David K skrev om HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Sålt en villa, nöjd med mäklaren som alltid va nåbar. Trevligt och avslappnat bemötande. Mäklaren var lyhörd för våra önskningar. Läs mer
  • 2019-08-20

Olivia P skrev om HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Väldigt trevlig & tålmodig! Rekommenderas starkt :) Läs mer
  • 2019-08-19

Michael L skrev om HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Köpt en villa i Ekeby.
    Bra bemött av ersättare från ordinarie mäklare som var på semester. Hade det inte varit för hans ersättare som var otroligt bra så var ordinarie mäklare 1 av 5 stjärnor.

Mäklaren vi fick till den privata visningen var väldigt professionell, duktig, informativ och gjorde allt och det där lilla extra.

4 av 5, helheten bra, stor + till mäklaren vi fick istället för ordinarie. Läs mer
  • 2019-07-23

Christer H skrev om HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Vi har sålt vår enplansvilla med källare i Åstorp. Vid kontakt med mäklaren fick vi snabb respons och bra kontakt.
    Värderingen av fastigheten var enl vår uppfattning helt korrekt.
    Vi hade många på visningen men konstigt nog bara ett bud. Då budet var samma som vårt utgångspris accepterade vi det.
    Hela försäljningsprocessen gick snabbt och smidigt.
    Möjligen hade vi förväntat oss något mer feedback under budgivningsprocessen.
    Trevligt bemötande och korrekt hantering ger ett proffesionellt intryck av mäklarna. Läs mer
  • 2019-05-22

Leif O skrev om HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Mycket trevligt bemötande och proffesionellt agerande. Läs mer
  • 2019-04-25

Carina A skrev om HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Lätt att prata med , lätt att förstå . Pålitlig . Läs mer
  • 2019-03-21

Jennifer Ann Malmström B skrev om HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Vi har sålt en villa.
    Kristen är en mycket trevlig o duktig mäklare, som vet hur man ska bemöta sina kunder. Han är dessutom väldigt proffisinoel i sin roll. Läs mer
  • Anna N

2019-02-06

Anna N skrev om HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Försäljning av villa i Stidsvig. Han har hittills uppfyllt våra förväntningar från första möte till försäljning genom att stötta oss med råd. Läs mer
    2019-02-06 Kristian S svarar Anna N
    Tack för omdömet :) Jag gör mitt bästa. Tveka inte höra av er om ni har fler frågor på vägen.
  • 2019-01-07

Daniel B skrev om HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    1 plansvilla. Mäklaren var inte påträngande. Objektet stämde med beskrivningen.
    Vi bestämmer oss ganska omgående. Läs mer
  • Magnus P

2019-01-03

Magnus P skrev om HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Vi har köpt en marklägenhet
    Vi blev mycket väl bemötta
    Från visning till köp så var allt toppen Läs mer
  • 2019-01-02

Kjell A skrev om HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Har både sålt och köpt via Husman Hagberg
    Och är mycket nöjd.
    vår mäklare var super. Läs mer
  • 2018-05-16

Eva Marianne K skrev om HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Jag är super nöjd, det gick snabbt att boka ett första möte, mäklaren Kristian tog sig tid att lyssna på mina önskemål och behov.
    Huset såldes på mindre än 1 månad sedan det lades ut för försäljning. Läs mer
    Kristian S gillar detta
  • 2018-05-09

Sara S skrev om HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Tack för ett väl utfört arbete vid försäljning av vår villa! Rekommenderas varmt. Läs mer
    2018-05-09 Kristian S svarar Sara S
    Tack själv Sara för förtroendet :)
    /kristian

Södra Storgatan 17, 267 31 Bjuv