HusmanHagberg Bjuv/Åstorp

Södra Storgatan 17, 267 31 Bjuv — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg i Bjuv/Åstorp, med ett stort engagemang och passion hjälper vi dig till en lyckad bostadsaffär här i Bjuv och Åstorp. Vi är en del av en av Sveriges ledande mäklarkedjor och vi gör allt för att du ska bli nöjd före, under och efter din bostadsaffär. Vi är helt fristående från försäkringsbolag och banker vilket innebär att vi kan ge dig oberoende råd som gynnar dig, utan någon dold agenda. Vi ser fram emot att höra mer om dina önskemål och hur vi kan hjälpa just dig med ett av ditt livs bästa affärer.

Läs vad 50 kunder tycker om HusmanHagberg Bjuv/Åstorp

Dilek T skrev om Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Bästa marc ❤️ Så hjälpsam och gör sitt bästa för sina kunder ❤️ Läs mer

Tomas N skrev om Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Köpt fastighet
    positiv, glad, hjälpsam och påläst om objektet Läs mer

Kerstin Ingela A skrev om Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Jag har sålt en villa och blev hela tiden vänligt bemött av Marc. Jag trodde inte att det skulle gå så fort med försäljningen men mäklaren har verkligen jobbat på för att sälja. Väldigt nöjda. Läs mer

KARL-ANTON K skrev om HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Sålde mitt hus med hjälp av Kristian.
    En mycket strukturerad mäklare som anpassade sig och hjälpte mig efter min vilja och mina behov utifrån sin långa erfarenhet.
    Jag har både sålt och köpt av Kristian och båda affärerna har gått väldigt smidigt. Läs mer

KARL-ANTON K skrev om Kristian Svensson en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Sålde mitt hus med hjälp av Kristian.

Bibbi P skrev om Kristian Svensson en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Köpt hus av Kristian. Han är duktig och pedagogisk. Han är väldigt hjälpsam och lätt att få tag på och svarar snabbt. Läs mer

Soli L skrev om Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Bostadsrätt i Billesholm

Mycket trevlig och kunnig. Lugn o saklig.

Gav bra tips hur man skulle göra inför visningen.

Skötte budgivningen föredömligt

Vi är så nöjda med Marc
    Mvh Ingela/Soli Läs mer
  • 2020-01-28

Jenny Cecilia Margareta G skrev om Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Jag har sålt en villa genom Marc. Jag har blivit bemött av en engagerad mäklare. Jag hade förväntat mig en snabb affär, jag fick en smidig försäljning. Att sälja hus är en omfattande process och det var skönt att få stöd och vägledning i detta. Läs mer
  • 2020-01-26

Durim J skrev om Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Vi köpte ett hus i Ödåkra som Marc hade hand om!
    Från dag ett vi tog kontakt med Marc så har han varit till stor hjälp.
    Återkoppling, tydlighet och tillgängligheten har varit väldigt god!
    Vi är glada att vi haft med Marc att göra, allt gick så smidigt och bra!
    Vi kommer rekommendera honom till vänner/familj framöver om dem behöver en mäklares tjänster! Läs mer
  • Irene M

2020-01-13

Irene M skrev om Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Jag har köpt en bostadsrätt och tycker att förväntningarna jag hade uppfylldes bra. Det gick snabbt och smidigt att få igenom affären. Fick svar på frågor jag hade och trevligt bemötande. Läs mer
  • Fredde G

2019-12-26

Fredde G skrev om Kristian Svensson en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Vi sålde vårt hus via Kristian Svensson på Husman Hagberg Bjuv/Åstorp!
    Kristian var flexibel, snabb och oerhört proffsig!
    Hans sätt var väldigt serviceminded och man kände sig trygg med Kristian under hela processen! Läs mer
  • 2019-12-18

Felix G skrev om Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    De har varit en bra mäklare. Tydlig o hjälpsam Läs mer
  • Ann-Sofie P

2019-12-16

Ann-Sofie P skrev om Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Sålt vårt hus med hjälp av Marc. Riktigt kunnig, engagerad, lätt- tillgänglig, informativ och duktig mäklare!
    Får våra varmaste rekommendationer! Läs mer
  • 2019-12-12

Jan Tomas A skrev om Kristian Svensson en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    sålt hus på Kvarngatan i Bjuv, de tog knappt en vecka o sälja , bra bemötande o han o vi hade typ samma pris som den skulle säljas för , som sagt väldigt nöjd än så länge , hela affären e ej klar än dock Läs mer
  • 2019-12-12

Magnus H skrev om Kristian Svensson en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    En mäklare som tar sig tid att lyssna, svara och är jäkligt trevlig. Så som man vill att en mäklare ska vara!! Läs mer
  • 2019-12-07

Marie S skrev om Kristian Svensson en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Kristian har sålt vår villa på ett sätt som vi förväntade oss, med engagemang och inlevelse. Vi blev bra bemötta av Kristian och han hade samma värderingar som oss, så det känns som vi träffat helt rätt i valet av mäklare just för vårt hus. Vi är bara nöjda helt enkelt :) Läs mer
  • 2019-12-04

Emil N skrev om Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Köpt en lägenhet. Blev väldigt bra bemött. Jag tyckte han gjorde allt väldigt bra, det gick smidigt till Läs mer
  • 2019-12-04

Kristina A skrev om Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Jag sålde min lägenhet.

Marc är en myckt trevlig kille. De ända negativa var att de kändes som om Marc bara ville kommunicera via sms, vilket jag inte tycker är bra, då saker och ting kan misstolkas och sånt. Läs mer
    2019-12-04 Marc A svarar Kristina A
    Tack för din feedback Kristina, jag är nåbar för mina kunder dygnet runt via telefon och sms. Vid valet av kommunikation föredrar jag telefon för att det går snabbare och smidigare men går över på text när någon inte svarar, klockan är mycket eller för att vara tydlig. I min mening är något skriftligt lättare att tolka och det är enklare att se vad som har sagts. Hoppas du förstår hur jag tänker och att jag gjorde mitt bästa för att du ska känna dig nöjd med min tjänst.
  • 2019-12-02

Tina Marika F skrev om Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Jag har köpt ett hus och håller på att sälja min bostadsrättslägenhet. Marc har gjort ett bra arbete och visar på stort intresse för kunden.
    Jag har blivit väl bemött och Marc har visat på att han är kunnig och kan bemöta människor.
    Mina förväntningar av hur en mäklare ska vara är uppfyllda och jag kommer att rekommendera honom till vänner och familj. Läs mer
  • 2019-11-25

Nils Henrik L skrev om Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Vi har sålt en villa i Klippan. Mäklaren Marc visade vid första kontakt per telefon att han var intresserad av att sälja, utmärkt första intryck. Första mötet 1 h efter telefonkontakt, därefter blev valet av mäklare enkelt.
    Marc bemötte oss med respekt, lyhördhet. Diskuterade och vi befann oss på samma "plan".
    Våra förväntningar var att få sålt huset inom 1 månad, blev 3 veckor. Marc presenterade en plan som han följde till punkt och pricka. Väldigt driven, målmedveten och gav oss råd vid budgivningen när det närmade sig beslut om köpare.
    Helhetsintrycket är utmärkt. Marc presenterade försäljningen och följde den punkt till pricka. Dessutom tillgänglig dygnets alla timmar. Läs mer
  • 2019-11-20

Ewalotta Lisette L skrev om Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Hej! Först värderade Marc vårt hus. Sen har jag köpt en lägenhet i Ekeby. Marc har varit jätte bra och gått igenom allt. Mycket nöjd med hans trevliga bemötande

Mvh Ewalotta Läs mer
  • Lucas B

2019-11-20

Lucas B skrev om Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Sålt min bostadsrätt och köpt ett hus.
    Flexibel och bra mäklare som gjorde de enkelt med bra lösningar istället för att se problem.
    Han lyckades dess utom att sälja lägenheten åt mig på 3 dagar.
    Så de blir 5/5 raketer från mig! Läs mer
  • 2019-11-19

Daga J skrev om Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Sålde mitt hus med Marc, blev bra bemött och kände mig trygg genom affären. Mäklaren skötte sig bra och försäljningen översteg utgångspriset. Jag är nöjd med HusmanHagberg och Marc och kan rekommendera dem vidare. Läs mer
  • Nour A

2019-11-17

Nour A skrev om Kristian Svensson en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Jag köpte ett hus, och Kristian var säljaren. I början tyckte jag han var väldigt bra, väldigt personlig och helt enkelt bra. Men när jag väl köpt huset och hade lite funderingar fick jag aldrig tag i honom, inte sådär tillgänglig. Fick mig att känna mig klängig trots att jag egentligen ska få höra av mig om jag har frågor, speciellt när de var något viktigt. Fick ringa flera gånger och skriva flera sms innan ja kunde få ett kort sms. En annan viktig punkt som Kristian inte levde upp till är punkten mellan honom och både mig som köpare och mannen som sålde sitt hus. Jag fick några problem i huset som jag faktiskt behövde hjälp med. Angående rejäl fukt som uppstod i efterhand. Hörde av mig till honom och han var inte ett dugg intresserad av att försöka hjälpa mig med vart jag skulle ta vägen. Utan sa han skulle höra av sig igen och gjorde inte det förens jag ringde och skrev ”ursäkta har du glömt mig”. Vilket känns väldigt tradigt att behöva göra. Kristian var hela tiden på säljarens sida vilket jag kände av väldigt tydligt. När jag kollade med andra mäklare som jag känner, sa dem att det ska han egentligen inte få göra. Han ska inte vara på säljarens sida utan faktiskt imellan, helt enkelt ett band mellan oss. Jag har lika stor rätt som säljaren har. Fick tillslut ta hjälp av andra mäklare som var till hur stor hjälp som helst, ifrån bland annat skandiamäklarna, för mig räckte det att dem lyssnade och försökte lösa mitt problem. Ett annat problem var att vi i kontraktet skrev att får jag ingen energideklaration från säljaren inom 6 månader, så har jag all rätt att själv hitta en som fixar de, på säljarens bekostnad. I flera månader fick jag påminna och skriva att jag ville ha den, men ingen energideklaration, när 6 månaderna gått, tänkte jag hämta in en men helt plötsligt fick han tid med en som skulle göra de, just för att spara pengar till säljaren . Väldigt besviken som sagt. Rekommenderar ej. En mäklare ska vara ett band. Inte emot köparen. Läs mer
  • 2019-11-16

Anna P skrev om Kristian Svensson en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Helt okej , var första huset så här inget att jämföra med Läs mer
    2019-11-17 Kristian S svarar Anna P
    Tack för ditt svar.
    Tveka inte höra av dig om du funderar på något framöver :)
  • 2019-11-16

Emma N skrev om Kristian Svensson en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Är inget annat än nöjd över servicen och kunskapen Kristian gav oss vid visningen av hus. Kunnig och trevlig och hjälper en mer än gärna, vilket behövdes vid sitt första husköp någonsin. Han rekommenderade också besiktningsmän och dylikt för att underlätta för en själv. Är super nöjd med vad han förmedlar! Läs mer
    2019-11-17 Kristian S svarar Emma N
    Hej Emma.
    Tack för ditt svar. Det värmer att läsa :)
    Tveka inte höra av er om ni har frågor och funderingar framöver :)
  • 2019-11-15

Andrei Daniel O skrev om Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Jag har köpt ett hus och jag tyckte att mäklaren var bra. Han visste mycket om huset och förklarade allt tydligt, han visade runt och var nyfiken, frågade vad vi tyckte. Han hjälpte oss mycket och förklarade vad vi skulle göra under de olika momenten. Väldigt trevlig och alltid glad. Läs mer
  • 2019-11-15

Linus A skrev om Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Välidigt kul att Marc kunde se att renoveringen vi gjorde var väldigt noga utfört. Väldigt bra ordning på allt vad gäller papper visningar mm.
    Stort tack från oss Marc!
    Mvh Joakim o Linus Läs mer
  • Heidi J

2019-11-14

Heidi J skrev om Kristian Svensson en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Jättebra upplevelse. Bra och tydlig kontakt med mäklare och säljare. Även efter handeln. Läs mer
  • Marina M

2019-11-13

Marina M skrev om Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Köpt bostadsrätt, mycket nöjd med mäklaren som varit väldigt trevlig och snabb med information. Läs mer
    2019-11-13 Marc A svarar Marina M
    Tusen tack Marina, kul att du efter en relativt lång tids letande hittade en lägenhet som kändes rätt.
  • Marina M

2019-11-13

Marina M skrev om HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Har köpt en bostadsrätt. Är mycket nöjd med mäklaren som varit trevlig och snabb med information. Läs mer
  • Madeleine B

2019-11-06

Madeleine B skrev om Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Hej

Köpt mindre hus och blev väldigt väl omhändertagen både vid visning och andra möten. Fått svar på mail och på telefon när det behövts så jag är nöjd med Marc Läs mer
    2019-11-06 Marc A svarar Madeleine B
    Tack så mycket Madeleine, det har varit kul att hjälpa med din bostadsaffär och jag hoppas att du trivs i din nya bostad. :)
  • 2019-11-06

Louise Helena Maria L skrev om Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Sålt huset. Blev bemött på ett trevligt sätt . Det enda jag är lite missnöjd med är vilken tid på dygnet vi blev kontaktad men budgivnings förslag Läs mer
    2019-11-06 Marc A svarar Louise Helena Maria L
    Tack så mycket mycket Helena, det var ett nöje att jobba med er genom affären även om vi mäklare ibland jobbar lite länge och glömmer bort tiden. :)
  • 2019-11-06

Olivia P skrev om Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Väldigt trevlig och tålmodig! Vi är supernöjda med den service vi fått när vi köpte vårt hus utav Marc! Recomend Recomend :) Läs mer
    2019-11-06 Marc A svarar Olivia P
    Tack så hemskt mycket, det har varit ett sant nöje att hjälpa er genom affären som ledde till ert nya boende. Hoppas ni trivs! (:
  • 2019-10-09

Orkhan D skrev om HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Dålig info från mäklaren, kände inte mig trygg. Visade ointresse samt nonchalant Läs mer
    2019-10-18 Kristian S svarar Orkhan D
    Detta omdöme kommer ej från kund. Utan från en kompis vara mail var registrerad av dom.
    Vi har talat med kund som efter hela affären är supernöjd (enligt honom)
  • 2019-09-22

Micael A skrev om Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Sålde en Bostadsrätt i Åstorp, min mäklare Marc var väldigt proffsig och effektiv vid försäljningen av min bostad. Jag satt en väldigt kort deadline på när bostaden helst skulle vara såld och Marc lyckades sälja bostaden långt innan denna. Är väldigt nöjd med HusmanHagberg Bjuv/Åstorp och kommer absolut rekommendera dem till mina vänner. Läs mer
    2019-11-06 Marc A svarar Micael A
    Tack för de fina orden Micael, om man hade kunnat rekommendera sina kunder hade du fått fem stjärnor tillbaka. Det har varit härligt att jobba med dig genom hela försäljningen. :)
  • 2019-09-18

Susanne L skrev om Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Köpt bostadsrätt. Mäklaren trevlig och tillmötesgående.
    Medverkade till snabb affär :-)

Som helhet jättenöjd Läs mer
    2019-11-06 Marc A svarar Susanne L
    Tack så mycket Susanne, det glädjer mig att du är nöjd och jag hoppas att du trivs i din nya bostad. :)
  • 2019-09-14

Nils David K skrev om Kristian Svensson en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Sålt en villa, nöjd med mäklaren som alltid va nåbar. Trevligt och avslappnat bemötande. Mäklaren var lyhörd för våra önskningar. Läs mer
  • 2019-08-20

Olivia P skrev om Kristian Svensson en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Väldigt trevlig & tålmodig! Rekommenderas starkt :) Läs mer
  • 2019-08-19

Michael L skrev om Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Köpt en villa i Ekeby.
    Bra bemött av ersättare från ordinarie mäklare som var på semester. Hade det inte varit för hans ersättare som var otroligt bra så var ordinarie mäklare 1 av 5 stjärnor.

Mäklaren vi fick till den privata visningen var väldigt professionell, duktig, informativ och gjorde allt och det där lilla extra.

4 av 5, helheten bra, stor + till mäklaren vi fick istället för ordinarie. Läs mer
  • 2019-07-23

Christer H skrev om Kristian Svensson en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Vi har sålt vår enplansvilla med källare i Åstorp. Vid kontakt med mäklaren fick vi snabb respons och bra kontakt.
    Värderingen av fastigheten var enl vår uppfattning helt korrekt.
    Vi hade många på visningen men konstigt nog bara ett bud. Då budet var samma som vårt utgångspris accepterade vi det.
    Hela försäljningsprocessen gick snabbt och smidigt.
    Möjligen hade vi förväntat oss något mer feedback under budgivningsprocessen.
    Trevligt bemötande och korrekt hantering ger ett proffesionellt intryck av mäklarna. Läs mer
  • 2019-05-22

Leif O skrev om Kristian Svensson en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Mycket trevligt bemötande och proffesionellt agerande. Läs mer
  • 2019-04-25

Carina A skrev om Kristian Svensson en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Lätt att prata med , lätt att förstå . Pålitlig . Läs mer
  • 2019-03-21

Jennifer Ann Malmström B skrev om Kristian Svensson en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Vi har sålt en villa.
    Kristen är en mycket trevlig o duktig mäklare, som vet hur man ska bemöta sina kunder. Han är dessutom väldigt proffisinoel i sin roll. Läs mer
  • Anna N

2019-02-06

Anna N skrev om Kristian Svensson en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Försäljning av villa i Stidsvig. Han har hittills uppfyllt våra förväntningar från första möte till försäljning genom att stötta oss med råd. Läs mer
    2019-02-06 Kristian S svarar Anna N
    Tack för omdömet :) Jag gör mitt bästa. Tveka inte höra av er om ni har fler frågor på vägen.
  • 2019-01-07

Daniel B skrev om Kristian Svensson en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    1 plansvilla. Mäklaren var inte påträngande. Objektet stämde med beskrivningen.
    Vi bestämmer oss ganska omgående. Läs mer
  • Magnus P

2019-01-03

Magnus P skrev om Kristian Svensson en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Vi har köpt en marklägenhet
    Vi blev mycket väl bemötta
    Från visning till köp så var allt toppen Läs mer
  • 2019-01-02

Kjell A skrev om Kristian Svensson en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Har både sålt och köpt via Husman Hagberg
    Och är mycket nöjd.
    vår mäklare var super. Läs mer
  • 2018-05-16

Eva Marianne K skrev om Kristian Svensson en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Jag är super nöjd, det gick snabbt att boka ett första möte, mäklaren Kristian tog sig tid att lyssna på mina önskemål och behov.
    Huset såldes på mindre än 1 månad sedan det lades ut för försäljning. Läs mer
    Kristian S gillar detta
  • 2018-05-09

Sara S skrev om Kristian Svensson en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Tack för ett väl utfört arbete vid försäljning av vår villa! Rekommenderas varmt. Läs mer
    2018-05-09 Kristian S svarar Sara S
    Tack själv Sara för förtroendet :)
    /kristian

Södra Storgatan 17, 267 31 Bjuv