HusmanHagberg Bjuv/Åstorp

Södra Storgatan 17, 267 31 Bjuv — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg i Bjuv/Åstorp, med ett stort engagemang och passion hjälper vi dig till en lyckad bostadsaffär här i Bjuv och Åstorp. Vi är en del av en av Sveriges ledande mäklarkedjor och vi gör allt för att du ska bli nöjd före, under och efter din bostadsaffär. Vi är helt fristående från försäkringsbolag och banker vilket innebär att vi kan ge dig oberoende råd som gynnar dig, utan någon dold agenda. Vi ser fram emot att höra mer om dina önskemål och hur vi kan hjälpa just dig med ett av ditt livs bästa affärer.

Läs vad 87 kunder tycker om HusmanHagberg Bjuv/Åstorp

• 2020-10-22

Per Johan Mikael L skrev om Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Villa såld
    Proffsigt bemötande
    Förväntningarna uppnåddes

Totalupplevelsen blev väldigt bra. Fotografering, visning och försäljning uppnåddes på snabbast möjliga tid. Läs mer
  • 2020-10-22

Carl Patrik A skrev om Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Trevlig och lätt att prata med. Oerhört noggrann och skicklig säljare. Läs mer
  • MARKUS A

2020-10-19

MARKUS A skrev om Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Hade svar på alla frågor, skapar tid åt en och hjälper till vid alla problem.
    En mäklare att lita på! Läs mer
  • 2020-10-18

Helena L skrev om Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Vi har sålt vår sommarstuga i Halmstad. Fick tips om Marc Albrecht att vara en duktig mäklare. Han har på alla sätt uppfyllt våra förväntningar. En professionell kille med ett vänligt bemötande Tack Marc!! Läs mer

Christian Thomas W skrev om Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Snabb, enkel affär. Lätt att ha kontakt med. Löste snabbt efter våra önskemål. Läs mer

Gabriel R skrev om Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Proffsig, väldigt pedagogik, bra säljstrategi, övertygande och charmig. Läs mer
  • 2020-10-08

Emma Lovisa Vivianna O skrev om Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Köpt ett hus Marc sålde. Snabb och enkel affär. Marc mötte alla våra önskemål och snabb och lätt att ha att göra med genom hela vägen. Läs mer
  • 2020-10-01

Mikael Bengt A skrev om Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Fritidshus
    På ett trevligt sätt
    Höga, hade svar på våra frågor
    Bästa mäklaren vi träffat i Halmstad Läs mer
  • Carsten G

2020-09-30

Carsten G skrev om Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Kort fattat han är på hugget 👍 Läs mer
  • 2020-09-22

Karl Jonas B skrev om Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Vi har precis köpt en bostadsrätt i Bjuv. Mäklaren Marc Albrecht har trevligt bemötande och verkar kunna sin sak. Har inget annat än positivt att säga om affären. Läs mer
  • 2020-09-20

Angela V skrev om Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Jag hade bostadsrätt till salu och anlitade Marc för det här uppdraget. Bostaden är sålt nu.
    Jag kan beskriva Marc som en professionell och väldigt engagerad mäklare som jag kan 100% lita på. Fantastiskt bemötande, precis det som förväntas av en högkvalificerad mäklare.
    Vill även tacka för det stora engagemangen som Marc har lagt vid försäljning.
    Varmt rekommenderar.

Angela Vinnarlund Läs mer
  • 2020-09-12

Mohammed Amin O skrev om Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Mycket duktig mäklare, som sålde min bostadsrätt. Trevligt bemötande och hög kvalitet av service. Rekommenderar starkt.
    Nu vet jag vem jag skall anlita i framtiden, när jag vill sälja bostad! Läs mer
  • 2020-09-11

Amanda B skrev om Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Första husköpet gjort med hjälp av Marc. Trevligt bemötande och behjälplig vid frågor.
    Lättillgänglig Läs mer
  • 2020-09-09

Bo Kristian B skrev om Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Marc är professionell och kunnig i det har gör. Alltid tillgänglig när man har några funderingar. Våra förväntningar var långt över vad vi hade räknat med. Läs mer
  • Janet C

2020-08-18

Janet C skrev om Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Köpt hus, mycket bra bemötande av mäklaren, trots en massa strul från vår bank m info så var inte Marc oäven att försöka lösa situationen genom att prata m säljarna, det hela löste sig galant så både vi som köpare och säljarna var nöjda. Mäklaren levde upp till de förväntningar vi har på en mäklare, han hade gjort fakta om huset precis så som vi upplevde objektet på visningen. Läs mer
  • 2020-08-17

Stefan B skrev om Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Jag har köpt ett hus. Och jag blev väl bemött av mäklaren. Mina frågor blev besvarade. Och jag fick all info inför hus köpet som jag behövde. Läs mer
  • 2020-08-17

Ingrid Elise H skrev om Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Sålt villa

Utmärkt mycket bra.

Över förväntan

Mycket nöjd., Läs mer
  • 2020-08-11

Emmelie N skrev om Kristian Svensson en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Jag köpte en 1a på Vallgatan 4c i Bjuv. Mäklaren bemötte oss på ett jätte proffsigt sätt och var kunnig och superärlig. Allting är 1000 gånger bättre än vad vi har upplevt av andra mäklare. Kan varmt rekommendera er till andra. Läs mer
  • 2020-08-08

OLENA I skrev om Kristian Svensson en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Kristian Svensson är snabb och smidig, tack för hjälpen med försäljning av vår bostad. Rekommenderas starkt, bra kommunikation :) Läs mer
    2020-08-08 Kristian S svarar OLENA I
    Tack Olena för fint omdöme. Det glädjer mig att höra :)
  • 2020-07-23

Jean Sigurd F skrev om Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Vi har sålt vårt hus.
    Har blivit bemötta och fått hjälp på bästa sätt.
    Våra förväntningar blev tillgodosedda.
    Vi är helnöjda med Marc Läs mer
  • 2020-07-23

Almir K skrev om Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Bästa Marc !

Köpt en villa i Åstorp.

Mäklaren var ÖVER PROFFSIG och kunnig.

Gav tips och råd till oss som vi kunde ha med oss som nya villa ägare!

Finns inget dåligt att säga! 10 / 10 Läs mer
  • 2020-07-15

Emma Susanne Ö skrev om Kristian Svensson en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Vi har sålt en 70-tals vill i Ekeby.
    Kristian har varit en fantastisk mäklare som funnits tillhands hela tiden , han har hjälpt oss med frågor som även rör vårat egna köpa de av ny bostad och han ger hela tiden goda råd och tips. Jag rekommenderar Kristian till alla jag träffar och vi kommer att använda oss utav hans tjänster i många år framöver. Läs mer
    2020-08-08 Kristian S svarar Emma Susanne Ö
    Fantastiskt kul att höra.. tack så mycket :)
  • 2020-07-05

ISABELLA B skrev om Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Köpt en bostadsrätt i Helsingborg.

Jag är mycket nöjd med bemötandet jag fick av Marc, han har varit till stor hjälp redan från första början.

Marc är väldig trevlig, ärlig, omtänksam person som arbetar på ett proffesionellt sätt. Marc är lätt att nå både via telefon, meddelande och email.

Det är första gången jag köper en bostadsrätt så hade inte de största förväntningar men Marc gjorde allt mycket enklare för mig.
    Skulle varmt rekommendera mäklaren Marc! 🙂 Läs mer
  • 2020-06-25

Fanny J skrev om Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Kunde önskat lite mer kommunikation innan visning och budgivning osv, speciellt eftersom det var första gången vi sålde. Annars jätte nöjda! Kommer rekommendera och anlita för ev försäljningar i framtiden:) Läs mer
  • 2020-06-15

Jenny Cecilia S skrev om Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Marc Albrecht är en man på helt rätt plats. Otroligt serviceminded och trevlig, en sån man gärna hade bjudit på middag. Han har vänt ut och in på sig för att lösa även vårt köp efter försäljningen vilket han inte ens hade behövt göra. Kort och gott. Skall ni anlita en mäklare så kan jag inte tänka mig en bättre mäklare än Marc och då har jag träffat en hel del i mitt liv. 6 plus till Marc. Anledningen till att ett nej på om det stämde med utgångspriset var att huset gick upp över en halv miljon innan visningen. Helt otroligt." Läs mer
  • 2020-06-08

Haidar S skrev om Kristian Svensson en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Vi har köpt ett hus, vi är tacksamma för att vi fick snabba svar från mäklaren. Han var hjälpsam och gjorde allt han kunde för att underlätta försäljning. Stort tack till Kristian Svensson. Läs mer
  • 2020-06-05

Rahimi Q skrev om Kristian Svensson en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Mycket trevligt o snäll mäklare. Läs mer
    2020-06-05 Kristian S svarar Rahimi Q
    Tack :)
    Är glad att få möjligheten att hjälpa er med er försäljning
  • 2020-05-27

Petra Marie Christina N skrev om Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Vi har köpt radhus.
    Bra, engagerat och trevligt bemötande, en mäklare som gör det bästa för sina kunder. Lätt att nå via både sms och telefon. Det blev ett enkelt val av mäklare även vid försäljningen av blivande sambons lägenhet 😊 Rekommenderas absolut! Läs mer
  • 2020-05-21

Ingalill P skrev om Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Husköp.
    Rak, ärlig, ordning o reda, trevlig, noggrann.
    Vi har haft en positiv upplevelse av vårat husköp. Vi har känt oss trygga med Marc som mäklare. Han verkar trivas med det han gör vilket speglar av sig i kontakten med både säljare o köpare.
    Tack för hjälpen Marc!! Läs mer
  • 2020-05-10

Pär Ingmar P skrev om Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Trevligt bemötande kunnig sålde en villa i Helsingborg där jag är hälften ägare och sålde min halva slutpriset nådde tyvärr inte riktigt upp till mina förväntningar om det sen beror på coronatider eller att jag hade för höga förväntningar får jag låta vara osagt.Men jag är helt nöjd med hans insats Läs mer
  • 2020-05-08

Joakim E skrev om Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Vi har under en längre tid letat efter ett nytt hus (2 år), under denna tiden springer man på en del olika mäklare, en del bättre och en del sämre.

Vi har alltså erfarenheten som både köpare och säljare.

Som köpare upplevde vi honom som en professionell mäklare som hade svar på våra frågor och var påläst på det objektet som vi sedan köpte.

Han kände av situationen och lät oss få det utrymmet vi behövde under husvisningen för att sedan stämma av i lugn och ro innan vi åkte.

Som säljare valde vi att anlita Marc eftersom vi hade en sådan positiv bild av honom, och det var precis det som vi vill förmedla till våra potentiella köpare.

Han är en professionell mäklare med stort och brinnande engagemang och vi rekommendera honom starkt till alla som funderar på att sälja sin bostad. Läs mer
  • 2020-04-29

Axel Johan B skrev om Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Mitt omdöme av leg. Mäklar MarcAlbrect

Mycket trevligt, kompettent och snabb samarbete mellan mäklar och säljar i hela försäjningsprocessen. Mäklar har således helt levt helt upp tll mina förväntningar. Bra job från mäklar och tack för hjälpen!

vänlig hälsning

Axel Johan Binder Läs mer
  • 2020-03-20

Lise-lotte Annette P skrev om Kristian Svensson en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Sålt bostad på Åbrovägen i Billesholm..Kristian har ett gott bemötande. Känner att han förstod mitt budskap och han har levt upp till 100% på det. Väldigt nöjd med allt så tack för ett gott samarbete//Annette Läs mer
  • 2020-03-20

Ann Lena Louise J skrev om Kristian Svensson en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Kristian hjälpte oss att sälja en enplans villa med källare. Vi blev väldigt väl bemötta och han levde definitivt upp till de krav vi hade. Det kändes tryggt att ha honom att ringa till när man kände oro inför visning, fotografering och själva försäljningen. Läs mer
  • 2020-03-18

Agneta B skrev om Kristian Svensson en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Vi har köpt ett hus. Kristian är en mycket bra mäklare. Trevlig, kompetent, ödmjuk, tillmötesgående och personlig.
    Vi är mycket nöjda med både husköpet och Kristian.

Vänliga hälsningar Agneta Böcker Läs mer
  • 2020-02-22

Arbnor S skrev om Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Köpte ett hus i Billesholm, fick ett professionellt bemötande av Marc och en utmärkt kontakt precis när man behövde det.

Skulle jag sälja eller köpa bostad idag och om jag fick välja, så skulle jag verkligen välja Marc igen.

Tack Marc för ett bra jobb och lycka till med ditt jobb.

Hälsningar: Arbnor S. Läs mer
  • 2020-02-22

Lena Gunilla N skrev om Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Köpt bostadsrätt.
    Vi är mycket nöjda bemötandet vid visningen och vid genomförandet av köpet! Läs mer

Dilek T skrev om Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Bästa marc ❤️ Så hjälpsam och gör sitt bästa för sina kunder ❤️ Läs mer

Tomas N skrev om Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Köpt fastighet
    positiv, glad, hjälpsam och påläst om objektet Läs mer

Kerstin Ingela A skrev om Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Jag har sålt en villa och blev hela tiden vänligt bemött av Marc. Jag trodde inte att det skulle gå så fort med försäljningen men mäklaren har verkligen jobbat på för att sälja. Väldigt nöjda. Läs mer

KARL-ANTON K skrev om HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Sålde mitt hus med hjälp av Kristian.
    En mycket strukturerad mäklare som anpassade sig och hjälpte mig efter min vilja och mina behov utifrån sin långa erfarenhet.
    Jag har både sålt och köpt av Kristian och båda affärerna har gått väldigt smidigt. Läs mer

KARL-ANTON K skrev om Kristian Svensson en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Sålde mitt hus med hjälp av Kristian.

Bibbi P skrev om Kristian Svensson en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Köpt hus av Kristian. Han är duktig och pedagogisk. Han är väldigt hjälpsam och lätt att få tag på och svarar snabbt. Läs mer

Soli L skrev om Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Bostadsrätt i Billesholm

Mycket trevlig och kunnig. Lugn o saklig.

Gav bra tips hur man skulle göra inför visningen.

Skötte budgivningen föredömligt

Vi är så nöjda med Marc
    Mvh Ingela/Soli Läs mer
  • 2020-01-28

Jenny Cecilia Margareta G skrev om Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Jag har sålt en villa genom Marc. Jag har blivit bemött av en engagerad mäklare. Jag hade förväntat mig en snabb affär, jag fick en smidig försäljning. Att sälja hus är en omfattande process och det var skönt att få stöd och vägledning i detta. Läs mer
  • 2020-01-26

Durim J skrev om Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Vi köpte ett hus i Ödåkra som Marc hade hand om!
    Från dag ett vi tog kontakt med Marc så har han varit till stor hjälp.
    Återkoppling, tydlighet och tillgängligheten har varit väldigt god!
    Vi är glada att vi haft med Marc att göra, allt gick så smidigt och bra!
    Vi kommer rekommendera honom till vänner/familj framöver om dem behöver en mäklares tjänster! Läs mer
  • Irene M

2020-01-13

Irene M skrev om Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Jag har köpt en bostadsrätt och tycker att förväntningarna jag hade uppfylldes bra. Det gick snabbt och smidigt att få igenom affären. Fick svar på frågor jag hade och trevligt bemötande. Läs mer
  • Fredde G

2019-12-26

Fredde G skrev om Kristian Svensson en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Vi sålde vårt hus via Kristian Svensson på Husman Hagberg Bjuv/Åstorp!
    Kristian var flexibel, snabb och oerhört proffsig!
    Hans sätt var väldigt serviceminded och man kände sig trygg med Kristian under hela processen! Läs mer
  • 2019-12-18

Felix G skrev om Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    De har varit en bra mäklare. Tydlig o hjälpsam Läs mer
  • Ann-Sofie P

2019-12-16

Ann-Sofie P skrev om Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    Sålt vårt hus med hjälp av Marc. Riktigt kunnig, engagerad, lätt- tillgänglig, informativ och duktig mäklare!
    Får våra varmaste rekommendationer! Läs mer

Södra Storgatan 17, 267 31 Bjuv