HusmanHagberg Bjuv/Åstorp

HusmanHagberg Bjuv/Åstorp

Välkommen till HusmanHagberg i Bjuv/Åstorp, med ett stort engagemang och passion hjälper vi dig till en lyckad bostadsaffär här i Bjuv och Åstorp. Vi är en del av en av Sveriges ledande mäklarkedjor och vi gör allt för att du ska bli nöjd före, under och efter din bostadsaffär. Vi är helt fristående från försäkringsbolag och banker vilket innebär att vi kan ge dig oberoende råd som gynnar dig, utan någon dold agenda. Vi ser fram emot att höra mer om dina önskemål och hur vi kan hjälpa just dig med ett av ditt livs bästa affärer.

Läs vad 123 kunder tycker om HusmanHagberg Bjuv/Åstorp 2

2022-01-21 Verifierad kund
    Marc är väldigt trevlig, trovärdig och transparent vilket vi tyckte var fantastiskt!
    Han var duktig på att kommunicera mellan parterna och fixade en snabb affär till oss och samtidigt såg till att det blev en bra affär för säljarna.
    Skulle rekommendera Marc till alla som ska köpa hus!
    2022-01-19 Verifierad kund
    Väldigt proffsigt bemöta, han levererade absolut vad han lovade och vad jag önskade.
    Kunde inte blivit bättre. Super nöjda.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    2022-01-13 Verifierad kund
    En väldigt trevlig och tillmötesgående kille som kommunicerar väldigt lugnt och har lyssnat på oss som säljare.
    2022-01-13 Verifierad kund
    Kunnig och mycket trevlig mäklare som inte pressade eller stressade mig in i försäljning. Behjälplig med alla frågor jag hade och en som ingav en stor trygghet. Mycket nöjd med allt! Rekommenderas varmt till alla!
    2022-01-13 Verifierad kund
    En mycket trevlig och sympatisk ung man som vet precis hur man skall ta hand om sina kunder.
    Allt gick både fort och smidigt.
    2021-11-13 Verifierad kund
    Trevlig och mycket proffsig rekommenderas starkt.
    2021-10-20 Verifierad kund
    Blev bra bemött, rätt information
    hade gärna väntat på de här frågorna till affären var klar.
  • Patrik A
    2021-10-13 Verifierad kund
    Marc är 100 % insatt hur marknaden fungerar och är väldigt kunnig och proffsig!!
    Han säger som det är och gör inga falska ’lockprisvärderingar’ bara för att vi ska välja honom som mäklare, vilket vi är oerhört tacksamma för!!
    Han är en vänlig, effektiv, hjälpsam, trygg och snäll mäklare med en fantastisk humor, lätt att jobba med och bemöter kunden med respekt. Varför ens välja någon annan…
    Tack Marc!!! Du är bäst!!
    /Patrik och Carina
  • Guido A
    sålde en tomt med hjälp av Kristian Svensson en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    2021-10-01 Verifierad kund
    Alt gik godt med handel og kan varmt anbefale Kristian Svenson
    Og hans Kontor
    • Västervång
    2021-09-23 Verifierad kund
    Bra bemötande, professionellt.
    • Kvidinge
    2021-09-19 Verifierad kund
    Trevlig mäklare. Känns tryggt och det blev en snabb affär
    • Kvidinge
    2021-09-17 Verifierad kund
    Riktigt trevligt och skön person med bra kunskap.
    Ska jag sälja i framtiden ska Marc få sköta försäljningen helt klart 😊
  • köpte sitt hus med hjälp av Kristian Svensson en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    2021-07-23 Verifierad kund
    Riktigt trevlig mäklare som är rak på sak med mycket insikt i de krångligare bitar runt husköp. Allt gick snabbt och smidigt, han hade all dokumentation klar när man skulle skriva under så det var inga extra väntetider som gällde. Rekommenderas starkt!
    2021-07-20 Verifierad kund
    Vi blev väldigt bra bemötta av Marc som även är en lugn och trevlig mäklare.
    Våra förväntningar var att han skulle ro affären i hamn och det gjorde Marc på ett mycket smidigt sätt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    2021-06-13 Verifierad kund
    Marc har gett oss ett väldigt professionellt bemötande.
    Marc har varit långt mer engagerad än någon annan mäklare vi har haft kontakt med innan.
    Han är ärlig, genuint intresserad av att vi ska vara nöjda som klienter och har gjort mycket mer än vad som normalt förväntas av en mäklare.

Vi har bara gott att säga om Marc och rekommenderar honom verkligen om ni behöver anlita en mäklare.
    2021-06-10 Verifierad kund
    Snabb och tydlig kontakt. Fick ett pålitligt intryck.
    Hade svar på frågor och gav ett intryck av att vara kunnig, bakgrund inom hantverk lät honom ge ärliga uppskattningar och tydliga svar.
    2021-06-10 Verifierad kund
    Marc är mycket duktig i sitt arbete man, kunde, smsa, med, frågor ringa och prata vid funderingar, han, ställde, upp förklara så, man förstod
    Han ser kunden 100 procent
    Kan bara rekommendera honom
    Underbart bemötande
    Tack
    Allt har känns tryggt hela vägen
    2021-06-09 Verifierad kund
    Marc är fantastisk på sitt arbete, har ett stort kundfokus & väldigt hjälpsam!
    Vi har verkligen uppskattat Marc i vår process, vi kände oss trygga, sedda men fram för allt väldigt omhändertagna.
    Han gör mer för sina kunder än vad många andra hade gjort.

Hade verkligen kunnat rekommenderar honom till dem kunderna som uppskattar det där lilla extra!
    • Gunnarstorp
    2021-06-08 Verifierad kund
    Mycket trevlig och professionell mäklare när jag köpte mitt hus i Bjuv.
    Anneli
    • Gunnarstorp
    2021-05-30 Verifierad kund
    Marc har varit bra på att föra processen framåt. Lyssnat in vad vi vill och hållt bra kontakt och uppdaterat oss på händelseförloppet.
    2021-05-06 Verifierad kund
    en bra mäklare som är på hugget .....och med ett vänligt bemötande och som jag tycker väldigt kunnig på sitt jobb
    2021-05-06 Verifierad kund
    I have bought a villa in Kviding ,Åstorp .
    I have contacted Marc to make a deal and he showed a respect and followed up and help to make a good deal , this is what i missed with other brokers before ,where they ignore my English communication .
  • Heidi J
    2021-04-21 Verifierad kund
    Allt från första kontakt till nu efter kontraktskrivning har varit otroligt trevligt, roligt och proffsigt bemötande. Hela vägen igenom har Marc peppat oss, svarat på alla funderingar små som stora, sena sms när rädslan inför visning har varit där, samt erbjudit åsikter och nya perspektiv. Vi har känt oss så väl bemöt och som att vi har varit delaktiga hela vägen igenom och inte bara som "ännu ett hus". Marc går verkligen all in, och får en att känna sig trygg i en stressig situation!
    Vi rekommenderar definitivt att anlita Marc som er mäklare, ni blir inte besvikna!
    2021-02-28 Verifierad kund
    Vi har köpt en bostad i Billesholm. Blev väldigt bra och proffsigt bemötta av Marc. Vi fick svar på våra frågor vi hade och bra återkoppling under hela tiden. Kände oss trygga och omhändertagna!
    2021-02-27 Verifierad kund
    Har köpt bostad, fick ett jättebra bemötande från första telefon samtalet till visningen till slut samtal..

Levde gott och väl till våra förväntningar då alla våra frågor vi hade på visningen besvarades bra. Samt att Marc la ner tid på en vid visningen.

Med vänlig hälsning, krister
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Kristian Svensson en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    2021-02-21 Verifierad kund
    Mycket bra på det hela taget. Xxxxxx
    • Solslätt
    2021-02-09 Verifierad kund
    Marc Albrecht När han köpte en lägenhet var han väldigt snäll och hjälpsam. Han svarade på alla frågor. Professionell på vad han gör.
    • Solslätt
    2021-02-08 Verifierad kund
    Har precis sålt min bostadsrätt på väldigt kort tid. Mäklaren Marc Albrecht är mycket tillmötesgående, vänlig och snabb.
    • Selleberga
    2021-02-07 Verifierad kund
    Har köpt ett hus och Kristian fick det att kännas så lätt och rätt. Vi kände oss bekväma med honom direkt. Varm och trevlig man som får en att känna sig avslappnad.
    Tack för dom fina orden Jonas.
    Ni ör alltid välkomna :)
    Kristian Svensson
    2021-02-03 Verifierad kund
    Mycket trevlig mäklare som sålde vårt hus.
    2021-02-01 Verifierad kund
    Positiv upplevelse, bra bemötande och seriös. Rekommenderar verkligen honom till fler.
    2021-02-01 Verifierad kund
    Mycket bra mäklare! Snabba svar , lättkontaktad.
    Erbjöd extra visning så vi kunde avsluta affären .
    • Ättekulla
    2020-12-30 Verifierad kund
    Bättre mäklare får man leta efter!
    Från första stund kände vi oss trygga och att vi hamnat i goda händer. Vi är otroligt nöjda med vår lägenhetsförsäljning och även husköp. Marc Albrecht har på ett proffsigt sätt tagit oss genom hela processen, varenda fråga, oavsett hur liten eller stor, så har vi fått snabb feedback och förklaringar. Vi kan varmt rekommendera Marc Albrecht.
    • Ättekulla
    2020-12-30 Verifierad kund
    Professionell och underbar!
    Han skötte det mesta.
    Man kan slappna av runt han!
    Ärlig och väl utbildad.
    2020-12-19 Verifierad kund
    Sålt Videsparvsgatan 14.
    Marc er meget professionel og dedikeret.
    • Brogårda
    2020-11-24 Verifierad kund
    Sålde en villa. Marc var väldigt tillmötesgående, lyssnade på vad vi hade för tankar och krav och arbetade därefter.
    Han skötte allt snyggt och professionellt och vi är väldigt nöjda!
    Rekommenderar Marc starkt som mäklare.
    2020-10-22 Verifierad kund
    Villa såld
    Proffsigt bemötande
    Förväntningarna uppnåddes

Totalupplevelsen blev väldigt bra. Fotografering, visning och försäljning uppnåddes på snabbast möjliga tid.
    2020-10-22 Verifierad kund
    Trevlig och lätt att prata med. Oerhört noggrann och skicklig säljare.
  • MARKUS A
    skrev om Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    2020-10-19 Spontant omdöme
    Hade svar på alla frågor, skapar tid åt en och hjälper till vid alla problem.
    En mäklare att lita på!
  • sålde sin stuga med hjälp av Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    • Östra Stranden
    2020-10-18 Verifierad kund
    Vi har sålt vår sommarstuga i Halmstad. Fick tips om Marc Albrecht att vara en duktig mäklare. Han har på alla sätt uppfyllt våra förväntningar. En professionell kille med ett vänligt bemötande Tack Marc!!
    2020-10-08 Verifierad kund
    Snabb, enkel affär. Lätt att ha kontakt med. Löste snabbt efter våra önskemål.
    2020-10-08 Verifierad kund
    Proffsig, väldigt pedagogik, bra säljstrategi, övertygande och charmig.
    2020-10-08 Verifierad kund
    Köpt ett hus Marc sålde. Snabb och enkel affär. Marc mötte alla våra önskemål och snabb och lätt att ha att göra med genom hela vägen.
  • köpte sin stuga med hjälp av Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    • Östra Stranden
    2020-10-01 Verifierad kund
    Fritidshus
    På ett trevligt sätt
    Höga, hade svar på våra frågor
    Bästa mäklaren vi träffat i Halmstad
  • Carsten G
    • Allerum
    2020-09-30 Verifierad kund
    Kort fattat han är på hugget 👍
    2020-09-22 Verifierad kund
    Vi har precis köpt en bostadsrätt i Bjuv. Mäklaren Marc Albrecht har trevligt bemötande och verkar kunna sin sak. Har inget annat än positivt att säga om affären.
    2020-09-20 Verifierad kund
    Jag hade bostadsrätt till salu och anlitade Marc för det här uppdraget. Bostaden är sålt nu.
    Jag kan beskriva Marc som en professionell och väldigt engagerad mäklare som jag kan 100% lita på. Fantastiskt bemötande, precis det som förväntas av en högkvalificerad mäklare.
    Vill även tacka för det stora engagemangen som Marc har lagt vid försäljning.
    Varmt rekommenderar.

Angela Vinnarlund
    2020-09-12 Verifierad kund
    Mycket duktig mäklare, som sålde min bostadsrätt. Trevligt bemötande och hög kvalitet av service. Rekommenderar starkt.
    Nu vet jag vem jag skall anlita i framtiden, när jag vill sälja bostad!
    2020-09-11 Verifierad kund
    Första husköpet gjort med hjälp av Marc. Trevligt bemötande och behjälplig vid frågor.
    Lättillgänglig
    2020-09-09 Verifierad kund
    Marc är professionell och kunnig i det har gör. Alltid tillgänglig när man har några funderingar. Våra förväntningar var långt över vad vi hade räknat med.