HusmanHagberg Bjuv/Åstorp

HusmanHagberg Bjuv/Åstorp

Välkommen till HusmanHagberg i Bjuv/Åstorp, med ett stort engagemang och passion hjälper vi dig till en lyckad bostadsaffär här i Bjuv och Åstorp. Vi är en del av en av Sveriges ledande mäklarkedjor och vi gör allt för att du ska bli nöjd före, under och efter din bostadsaffär. Vi är helt fristående från försäkringsbolag och banker vilket innebär att vi kan ge dig oberoende råd som gynnar dig, utan någon dold agenda. Vi ser fram emot att höra mer om dina önskemål och hur vi kan hjälpa just dig med ett av ditt livs bästa affärer.

Läs vad 103 kunder tycker om HusmanHagberg Bjuv/Åstorp 2

2021-05-06
    en bra mäklare som är på hugget .....och med ett vänligt bemötande och som jag tycker väldigt kunnig på sitt jobb
    2021-05-06
    I have bought a villa in Kviding ,Åstorp .
    I have contacted Marc to make a deal and he showed a respect and followed up and help to make a good deal , this is what i missed with other brokers before ,where they ignore my English communication .
  • Heidi J
    sålde sitt hus med hjälp av Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    2021-04-21
    Allt från första kontakt till nu efter kontraktskrivning har varit otroligt trevligt, roligt och proffsigt bemötande. Hela vägen igenom har Marc peppat oss, svarat på alla funderingar små som stora, sena sms när rädslan inför visning har varit där, samt erbjudit åsikter och nya perspektiv. Vi har känt oss så väl bemöt och som att vi har varit delaktiga hela vägen igenom och inte bara som "ännu ett hus". Marc går verkligen all in, och får en att känna sig trygg i en stressig situation!
    Vi rekommenderar definitivt att anlita Marc som er mäklare, ni blir inte besvikna!
    2021-02-28
    Vi har köpt en bostad i Billesholm. Blev väldigt bra och proffsigt bemötta av Marc. Vi fick svar på våra frågor vi hade och bra återkoppling under hela tiden. Kände oss trygga och omhändertagna!
    2021-02-27
    Har köpt bostad, fick ett jättebra bemötande från första telefon samtalet till visningen till slut samtal..

Levde gott och väl till våra förväntningar då alla våra frågor vi hade på visningen besvarades bra. Samt att Marc la ner tid på en vid visningen.

Med vänlig hälsning, krister
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Kristian Svensson en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    2021-02-21
    Mycket bra på det hela taget. Xxxxxx
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    • Solslätt
    2021-02-09
    Marc Albrecht När han köpte en lägenhet var han väldigt snäll och hjälpsam. Han svarade på alla frågor. Professionell på vad han gör.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    • Solslätt
    2021-02-08
    Har precis sålt min bostadsrätt på väldigt kort tid. Mäklaren Marc Albrecht är mycket tillmötesgående, vänlig och snabb.
  • köpte sitt hus med hjälp av Kristian Svensson en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    • Selleberga
    2021-02-07
    Har köpt ett hus och Kristian fick det att kännas så lätt och rätt. Vi kände oss bekväma med honom direkt. Varm och trevlig man som får en att känna sig avslappnad.
    Tack för dom fina orden Jonas. Ni ör alltid välkomna :) Kristian Svensson
    2021-02-03
    Mycket trevlig mäklare som sålde vårt hus.
    2021-02-01
    Positiv upplevelse, bra bemötande och seriös. Rekommenderar verkligen honom till fler.
    2021-02-01
    Mycket bra mäklare! Snabba svar , lättkontaktad.
    Erbjöd extra visning så vi kunde avsluta affären .
    • Ättekulla
    2020-12-30
    Bättre mäklare får man leta efter!
    Från första stund kände vi oss trygga och att vi hamnat i goda händer. Vi är otroligt nöjda med vår lägenhetsförsäljning och även husköp. Marc Albrecht har på ett proffsigt sätt tagit oss genom hela processen, varenda fråga, oavsett hur liten eller stor, så har vi fått snabb feedback och förklaringar. Vi kan varmt rekommendera Marc Albrecht.
    • Ättekulla
    2020-12-30
    Professionell och underbar!
    Han skötte det mesta.
    Man kan slappna av runt han!
    Ärlig och väl utbildad.
    2020-12-19
    Sålt Videsparvsgatan 14.
    Marc er meget professionel og dedikeret.
    • Brogårda
    2020-11-24
    Sålde en villa. Marc var väldigt tillmötesgående, lyssnade på vad vi hade för tankar och krav och arbetade därefter.
    Han skötte allt snyggt och professionellt och vi är väldigt nöjda!
    Rekommenderar Marc starkt som mäklare.
    2020-10-22
    Villa såld
    Proffsigt bemötande
    Förväntningarna uppnåddes

Totalupplevelsen blev väldigt bra. Fotografering, visning och försäljning uppnåddes på snabbast möjliga tid.
    2020-10-22
    Trevlig och lätt att prata med. Oerhört noggrann och skicklig säljare.
  • MARKUS A
    skrev om Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    2020-10-19
    Hade svar på alla frågor, skapar tid åt en och hjälper till vid alla problem.
    En mäklare att lita på!
  • sålde sin stuga med hjälp av Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    • Östra Stranden
    2020-10-18
    Vi har sålt vår sommarstuga i Halmstad. Fick tips om Marc Albrecht att vara en duktig mäklare. Han har på alla sätt uppfyllt våra förväntningar. En professionell kille med ett vänligt bemötande Tack Marc!!
    2020-10-08
    Snabb, enkel affär. Lätt att ha kontakt med. Löste snabbt efter våra önskemål.
    2020-10-08
    Proffsig, väldigt pedagogik, bra säljstrategi, övertygande och charmig.
    2020-10-08
    Köpt ett hus Marc sålde. Snabb och enkel affär. Marc mötte alla våra önskemål och snabb och lätt att ha att göra med genom hela vägen.
  • köpte sin stuga med hjälp av Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    • Östra Stranden
    2020-10-01
    Fritidshus
    På ett trevligt sätt
    Höga, hade svar på våra frågor
    Bästa mäklaren vi träffat i Halmstad
  • Carsten G
    sålde sitt hus med hjälp av Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    • Allerum
    2020-09-30
    Kort fattat han är på hugget 👍
    2020-09-22
    Vi har precis köpt en bostadsrätt i Bjuv. Mäklaren Marc Albrecht har trevligt bemötande och verkar kunna sin sak. Har inget annat än positivt att säga om affären.
    2020-09-20
    Jag hade bostadsrätt till salu och anlitade Marc för det här uppdraget. Bostaden är sålt nu.
    Jag kan beskriva Marc som en professionell och väldigt engagerad mäklare som jag kan 100% lita på. Fantastiskt bemötande, precis det som förväntas av en högkvalificerad mäklare.
    Vill även tacka för det stora engagemangen som Marc har lagt vid försäljning.
    Varmt rekommenderar.

Angela Vinnarlund
    2020-09-12
    Mycket duktig mäklare, som sålde min bostadsrätt. Trevligt bemötande och hög kvalitet av service. Rekommenderar starkt.
    Nu vet jag vem jag skall anlita i framtiden, när jag vill sälja bostad!
    2020-09-11
    Första husköpet gjort med hjälp av Marc. Trevligt bemötande och behjälplig vid frågor.
    Lättillgänglig
    2020-09-09
    Marc är professionell och kunnig i det har gör. Alltid tillgänglig när man har några funderingar. Våra förväntningar var långt över vad vi hade räknat med.
  • Janet C
    köpte sitt hus med hjälp av Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    2020-08-18
    Köpt hus, mycket bra bemötande av mäklaren, trots en massa strul från vår bank m info så var inte Marc oäven att försöka lösa situationen genom att prata m säljarna, det hela löste sig galant så både vi som köpare och säljarna var nöjda. Mäklaren levde upp till de förväntningar vi har på en mäklare, han hade gjort fakta om huset precis så som vi upplevde objektet på visningen.
    2020-08-17
    Jag har köpt ett hus. Och jag blev väl bemött av mäklaren. Mina frågor blev besvarade. Och jag fick all info inför hus köpet som jag behövde.
    2020-08-17
    Sålt villa

Utmärkt mycket bra.

Över förväntan

Mycket nöjd.,
    2020-08-11
    Jag köpte en 1a på Vallgatan 4c i Bjuv. Mäklaren bemötte oss på ett jätte proffsigt sätt och var kunnig och superärlig. Allting är 1000 gånger bättre än vad vi har upplevt av andra mäklare. Kan varmt rekommendera er till andra.
  • skrev om Kristian Svensson en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    2020-08-08
    Kristian Svensson är snabb och smidig, tack för hjälpen med försäljning av vår bostad. Rekommenderas starkt, bra kommunikation :)
    Tack Olena för fint omdöme. Det glädjer mig att höra :) Kristian Svensson
    • Åstorp
    2020-07-23
    Vi har sålt vårt hus.
    Har blivit bemötta och fått hjälp på bästa sätt.
    Våra förväntningar blev tillgodosedda.
    Vi är helnöjda med Marc
    • Åstorp
    2020-07-23
    Bästa Marc !

Köpt en villa i Åstorp.

Mäklaren var ÖVER PROFFSIG och kunnig.

Gav tips och råd till oss som vi kunde ha med oss som nya villa ägare!

Finns inget dåligt att säga! 10 / 10
  • sålde sitt hus med hjälp av Kristian Svensson en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    • Ekeby/Truedstorp
    2020-07-15
    Vi har sålt en 70-tals vill i Ekeby.
    Kristian har varit en fantastisk mäklare som funnits tillhands hela tiden , han har hjälpt oss med frågor som även rör vårat egna köpa de av ny bostad och han ger hela tiden goda råd och tips. Jag rekommenderar Kristian till alla jag träffar och vi kommer att använda oss utav hans tjänster i många år framöver.
    Fantastiskt kul att höra.. tack så mycket :) Kristian Svensson
  • skrev om Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    2020-07-05
    Köpt en bostadsrätt i Helsingborg.

Jag är mycket nöjd med bemötandet jag fick av Marc, han har varit till stor hjälp redan från första början.

Marc är väldig trevlig, ärlig, omtänksam person som arbetar på ett proffesionellt sätt. Marc är lätt att nå både via telefon, meddelande och email.

Det är första gången jag köper en bostadsrätt så hade inte de största förväntningar men Marc gjorde allt mycket enklare för mig.
    Skulle varmt rekommendera mäklaren Marc! 🙂
    2020-06-25
    Kunde önskat lite mer kommunikation innan visning och budgivning osv, speciellt eftersom det var första gången vi sålde. Annars jätte nöjda! Kommer rekommendera och anlita för ev försäljningar i framtiden:)
    2020-06-15
    Marc Albrecht är en man på helt rätt plats. Otroligt serviceminded och trevlig, en sån man gärna hade bjudit på middag. Han har vänt ut och in på sig för att lösa även vårt köp efter försäljningen vilket han inte ens hade behövt göra. Kort och gott. Skall ni anlita en mäklare så kan jag inte tänka mig en bättre mäklare än Marc och då har jag träffat en hel del i mitt liv. 6 plus till Marc. Anledningen till att ett nej på om det stämde med utgångspriset var att huset gick upp över en halv miljon innan visningen. Helt otroligt."
    • Bårslöv
    2020-06-08
    Vi har köpt ett hus, vi är tacksamma för att vi fick snabba svar från mäklaren. Han var hjälpsam och gjorde allt han kunde för att underlätta försäljning. Stort tack till Kristian Svensson.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Kristian Svensson en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    2020-06-05
    Mycket trevligt o snäll mäklare.
    Tack :) Är glad att få möjligheten att hjälpa er med er försäljning Kristian Svensson
    • Gustavslund
    2020-05-27
    Vi har köpt radhus.
    Bra, engagerat och trevligt bemötande, en mäklare som gör det bästa för sina kunder. Lätt att nå via både sms och telefon. Det blev ett enkelt val av mäklare även vid försäljningen av blivande sambons lägenhet 😊 Rekommenderas absolut!
    2020-05-21
    Husköp.
    Rak, ärlig, ordning o reda, trevlig, noggrann.
    Vi har haft en positiv upplevelse av vårat husköp. Vi har känt oss trygga med Marc som mäklare. Han verkar trivas med det han gör vilket speglar av sig i kontakten med både säljare o köpare.
    Tack för hjälpen Marc!!
    2020-05-10
    Trevligt bemötande kunnig sålde en villa i Helsingborg där jag är hälften ägare och sålde min halva slutpriset nådde tyvärr inte riktigt upp till mina förväntningar om det sen beror på coronatider eller att jag hade för höga förväntningar får jag låta vara osagt.Men jag är helt nöjd med hans insats
    2020-05-08
    Vi har under en längre tid letat efter ett nytt hus (2 år), under denna tiden springer man på en del olika mäklare, en del bättre och en del sämre.

Vi har alltså erfarenheten som både köpare och säljare.

Som köpare upplevde vi honom som en professionell mäklare som hade svar på våra frågor och var påläst på det objektet som vi sedan köpte.

Han kände av situationen och lät oss få det utrymmet vi behövde under husvisningen för att sedan stämma av i lugn och ro innan vi åkte.

Som säljare valde vi att anlita Marc eftersom vi hade en sådan positiv bild av honom, och det var precis det som vi vill förmedla till våra potentiella köpare.

Han är en professionell mäklare med stort och brinnande engagemang och vi rekommendera honom starkt till alla som funderar på att sälja sin bostad.
    2020-04-29
    Mitt omdöme av leg. Mäklar MarcAlbrect

Mycket trevligt, kompettent och snabb samarbete mellan mäklar och säljar i hela försäjningsprocessen. Mäklar har således helt levt helt upp tll mina förväntningar. Bra job från mäklar och tack för hjälpen!

vänlig hälsning

Axel Johan Binder
    2020-03-20
    Sålt bostad på Åbrovägen i Billesholm..Kristian har ett gott bemötande. Känner att han förstod mitt budskap och han har levt upp till 100% på det. Väldigt nöjd med allt så tack för ett gott samarbete//Annette
    2020-03-20
    Kristian hjälpte oss att sälja en enplans villa med källare. Vi blev väldigt väl bemötta och han levde definitivt upp till de krav vi hade. Det kändes tryggt att ha honom att ringa till när man kände oro inför visning, fotografering och själva försäljningen.