Daniel Fridolf

Daniel Fridolf

Daniel Fridolf är mäklare på HusmanHagberg Bjuv/Åstorp

Daniel Fridolf har varit registrerad mäklare sedan 2023-05. Daniel Fridolf har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-06 och har fått 23 omdömen med ett betyg på 5.0. Daniel Fridolf har haft 12 försäljningar sen 2023-06 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-06 - 2024-03

23 omdömen om Daniel Fridolf

Bo Inge S

Bara positiv erfarenhet . Trevlig och kunnig

Joel T
Bjuv

Duktig och engagerad! Du får sälja huset igen om något år

Isabelle D
Åstorp

Super duktig mäklare! Lyssnade på våra tankar och idéer och gav fina råd till vår första bostad. Lättillgänglig och snabb affär! All eloge till Daniel! Tack!

Kerstin Inger Elisabeth P
Billesholm

Vi både köpte och sålde via Daniel på HusmanHagberg i Bjuv. Han och hans kollega Marc var mycket professionella och tillmötesgående. Enkelt att både köpa och sälja och kan varmt rekommendera Daniel och hans Kollega.

Maragareta W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Fridolf en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
Bjuv

Proffsigt bemötande. Jordnära kille.

Kerstin G
Bjuv

Upplevelsen har varit super bra och fått en mycket god kontakt och hjälp med det jag behövt. Han levde upp till det jag har förväntat mig och mer därtill. Har bara goda saker att säga om Daniel.

Lena Birgitta Z
Sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Fridolf en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
Bjuv

Ett mkt trevligt bemötande från D FRIDOLF Han levde upp till alla förväntade o icke förväntade förväntningar. Strålande service o utförsnde av försäljningen. Rekommenderar honom till 100 procent.

Madhu H
Bjuv

Väldigt bra mäklare, svarar alltid på frågor tydligt och ordentligt. Han såg till att lösa alla hinder som möjligt till exempel gällande inträdedatum.

Shantha F
Bjuv

Han var alltid tillgänglig för frågor och svara alltid så snabbt han kunde. Han är väldigt tydlig och förklara ordentligt om man inte förstår något.

Christine (titti) N
Bjuv

Daniel tog kontakt med oss i ett skede då vi rätt länge funderat på att skaffa mindre boende. Vi fick bra kontakt från början och han jobbade energiskt för att för att matcha vårt hus med intresserade köpare och gav oss samtidigt olika objekt som kunde vara av intresse för oss. Vi hittade dock ett objekt att köpa via en annan mäklare. Men under hela säljproceduren fanns David tillhands och jämkade samman köparens och våra intressen. Affären slöts till slut till vår belåtenhet och vi är mycket nöjda med Daniels sätt att agera och bemöta oss.