Marc Albrecht
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-04 - 2020-03
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att vara med i livets största privataffärer och kunna skapa en trygghet för alla inblandade parter och att träffa på så mycket människor i så olika situationer och perioder i livet.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Du ska välja mig för att jag inte nöjer mig, jag göra alltid mitt yttersta och jobbar utefter mina kunders önskemål för att inte bara möta förväntningarna utan överträffa dem.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en ung mäklare som är väldigt hungrig. Jag har inga begränsningar gällande arbetstid eller när mina kunder ”får” kontakta mig. Jag älskar att göra affärer och det som driver mig mest är när mina kunder pratar gott om mig efter affären, det är ett kvitto på min prestation som ger mig en kick och ett leende på läpparna varje gång.

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
Jag hade en affär som efter besiktning gick åter. Alla parter var besvikna och det låg en rätt stor press på mig eftersom säljaren hade köpt en ny bostad redan. Eftersom ingen kom överens blev alla ganska besvikna. Det som gjorde mig lycklig är att köparna hörde av sig och sa att de är fruktansvärt nöjda med hur jag har skött situationen trots att utfallet blev till deras besvikelse. De lovade mig att jag ska få sälja deras bostad när de hittar något annat. Säljaren blev jättenöjd då jag hittade en annan köpare en dag senare.

Vad gör du helst på fritiden?
Tränar, reser gärna och eftersom jag är en mycket social person träffar jag gärna människor, tur att jag får göra det varje dag i mitt yrke med.

Hur ser din drömbostad ut?
Oj.. Det finns för mycket att välja mellan. Alla bostäder har sin charm, jag kan inte välja bara sådär, det får min bättre hälft nog göra.

Vad vet vi inte om dig?
Jag fullständigt älskar matlagning, därför kan jag ibland bli nästintill lyrisk när jag kommer in till en bostad med ett välplanerat och fint kök. Läs mer

Läs vad 27 Läs vad Marc Albrecht

• Arbnor S köpte sitt hus med hjälp av Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp

2020-02-22

Köpte ett hus i Billesholm, fick ett professionellt bemötande av Marc och en utmärkt kontakt precis när man behövde det.

Skulle jag sälja eller köpa bostad idag och om jag fick välja, så skulle jag verkligen välja Marc igen.

Tack Marc för ett bra jobb och lycka till med ditt jobb.

Hälsningar: Arbnor S. Läs mer
  • Lena Gunilla N sålde sitt hus med hjälp av Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp

2020-02-22

Köpt bostadsrätt.
    Vi är mycket nöjda bemötandet vid visningen och vid genomförandet av köpet! Läs mer
  • Dilek T köpte sin lägenhet med hjälp av Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp

Bästa marc ❤️ Så hjälpsam och gör sitt bästa för sina kunder ❤️ Läs mer
  • Tomas N köpte sitt hus med hjälp av Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp

Köpt fastighet
    positiv, glad, hjälpsam och påläst om objektet Läs mer
  • Kerstin Ingela A sålde sitt hus med hjälp av Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp

2020-02-19

Jag har sålt en villa och blev hela tiden vänligt bemött av Marc. Jag trodde inte att det skulle gå så fort med försäljningen men mäklaren har verkligen jobbat på för att sälja. Väldigt nöjda. Läs mer
  • Soli L sålde sin lägenhet med hjälp av Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp

2020-02-10

Bostadsrätt i Billesholm

Mycket trevlig och kunnig. Lugn o saklig.

Gav bra tips hur man skulle göra inför visningen.

Skötte budgivningen föredömligt

Vi är så nöjda med Marc
    Mvh Ingela/Soli Läs mer
  • Jenny Cecilia Margareta G sålde sitt hus med hjälp av Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp

2020-01-28

Ödåkra
    Jag har sålt en villa genom Marc. Jag har blivit bemött av en engagerad mäklare. Jag hade förväntat mig en snabb affär, jag fick en smidig försäljning. Att sälja hus är en omfattande process och det var skönt att få stöd och vägledning i detta. Läs mer
  • Durim J köpte sitt hus med hjälp av Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp

2020-01-26

Ödåkra
    Vi köpte ett hus i Ödåkra som Marc hade hand om!
    Från dag ett vi tog kontakt med Marc så har han varit till stor hjälp.
    Återkoppling, tydlighet och tillgängligheten har varit väldigt god!
    Vi är glada att vi haft med Marc att göra, allt gick så smidigt och bra!
    Vi kommer rekommendera honom till vänner/familj framöver om dem behöver en mäklares tjänster! Läs mer
  • Irene M
    Irene M köpte sin lägenhet med hjälp av Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp

2020-01-13

Östra
    Jag har köpt en bostadsrätt och tycker att förväntningarna jag hade uppfylldes bra. Det gick snabbt och smidigt att få igenom affären. Fick svar på frågor jag hade och trevligt bemötande. Läs mer
  • Felix G köpte sitt hus med hjälp av Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp

2019-12-18

Kvidinge
    De har varit en bra mäklare. Tydlig o hjälpsam Läs mer

Senaste försäljningarna

Vallmogatan