Marc Albrecht
Registrerad mäklare sedan 2019-07-18
Aktiv på Reco.se sedan 2019-08-19
2019-08 - 2020-07
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att vara med i livets största privataffärer och kunna skapa en trygghet för alla inblandade parter och att träffa på så mycket människor i så olika situationer och perioder i livet.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Du ska välja mig för att jag inte nöjer mig, jag göra alltid mitt yttersta och jobbar utefter mina kunders önskemål för att inte bara möta förväntningarna utan överträffa dem.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en ung mäklare som är väldigt hungrig. Jag har inga begränsningar gällande arbetstid eller när mina kunder ”får” kontakta mig. Jag älskar att göra affärer och det som driver mig mest är när mina kunder pratar gott om mig efter affären, det är ett kvitto på min prestation som ger mig en kick och ett leende på läpparna varje gång.

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
Jag hade en affär som efter besiktning gick åter. Alla parter var besvikna och det låg en rätt stor press på mig eftersom säljaren hade köpt en ny bostad redan. Eftersom ingen kom överens blev alla ganska besvikna. Det som gjorde mig lycklig är att köparna hörde av sig och sa att de är fruktansvärt nöjda med hur jag har skött situationen trots att utfallet blev till deras besvikelse. De lovade mig att jag ska få sälja deras bostad när de hittar något annat. Säljaren blev jättenöjd då jag hittade en annan köpare en dag senare.

Vad gör du helst på fritiden?
Tränar, reser gärna och eftersom jag är en mycket social person träffar jag gärna människor, tur att jag får göra det varje dag i mitt yrke med.

Hur ser din drömbostad ut?
Oj.. Det finns för mycket att välja mellan. Alla bostäder har sin charm, jag kan inte välja bara sådär, det får min bättre hälft nog göra.

Vad vet vi inte om dig?
Jag fullständigt älskar matlagning, därför kan jag ibland bli nästintill lyrisk när jag kommer in till en bostad med ett välplanerat och fint kök. Läs mer

Läs vad 37 Läs vad Marc Albrecht

• Jean Sigurd F sålde sitt hus med hjälp av Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp

2020-07-23

Vi har sålt vårt hus.
    Har blivit bemötta och fått hjälp på bästa sätt.
    Våra förväntningar blev tillgodosedda.
    Vi är helnöjda med Marc Läs mer
  • Almir K köpte sitt hus med hjälp av Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp

2020-07-23

Bästa Marc !

Köpt en villa i Åstorp.

Mäklaren var ÖVER PROFFSIG och kunnig.

Gav tips och råd till oss som vi kunde ha med oss som nya villa ägare!

Finns inget dåligt att säga! 10 / 10 Läs mer
  • ISABELLA B skrev om Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp

2020-07-05

Köpt en bostadsrätt i Helsingborg.

Jag är mycket nöjd med bemötandet jag fick av Marc, han har varit till stor hjälp redan från första början.

Marc är väldig trevlig, ärlig, omtänksam person som arbetar på ett proffesionellt sätt. Marc är lätt att nå både via telefon, meddelande och email.

Det är första gången jag köper en bostadsrätt så hade inte de största förväntningar men Marc gjorde allt mycket enklare för mig.
    Skulle varmt rekommendera mäklaren Marc! 🙂 Läs mer
  • Fanny J sålde sin lägenhet med hjälp av Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp

2020-06-25

4:a
    Billesholm
    Kunde önskat lite mer kommunikation innan visning och budgivning osv, speciellt eftersom det var första gången vi sålde. Annars jätte nöjda! Kommer rekommendera och anlita för ev försäljningar i framtiden:) Läs mer
  • Jenny Cecilia S sålde sitt hus med hjälp av Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp

2020-06-15

Marc Albrecht är en man på helt rätt plats. Otroligt serviceminded och trevlig, en sån man gärna hade bjudit på middag. Han har vänt ut och in på sig för att lösa även vårt köp efter försäljningen vilket han inte ens hade behövt göra. Kort och gott. Skall ni anlita en mäklare så kan jag inte tänka mig en bättre mäklare än Marc och då har jag träffat en hel del i mitt liv. 6 plus till Marc. Anledningen till att ett nej på om det stämde med utgångspriset var att huset gick upp över en halv miljon innan visningen. Helt otroligt." Läs mer
    Kristian S gillar detta
  • Petra Marie Christina N köpte sin lägenhet med hjälp av Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp

2020-05-27

5:a
    Gustavslund
    Vi har köpt radhus.
    Bra, engagerat och trevligt bemötande, en mäklare som gör det bästa för sina kunder. Lätt att nå via både sms och telefon. Det blev ett enkelt val av mäklare även vid försäljningen av blivande sambons lägenhet 😊 Rekommenderas absolut! Läs mer
    Kristian S gillar detta
  • Ingalill P köpte sitt hus med hjälp av Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp

2020-05-21

Husköp.
    Rak, ärlig, ordning o reda, trevlig, noggrann.
    Vi har haft en positiv upplevelse av vårat husköp. Vi har känt oss trygga med Marc som mäklare. Han verkar trivas med det han gör vilket speglar av sig i kontakten med både säljare o köpare.
    Tack för hjälpen Marc!! Läs mer
    Kristian S gillar detta
  • Pär Ingmar P sålde sitt hus med hjälp av Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp

2020-05-10

Trevligt bemötande kunnig sålde en villa i Helsingborg där jag är hälften ägare och sålde min halva slutpriset nådde tyvärr inte riktigt upp till mina förväntningar om det sen beror på coronatider eller att jag hade för höga förväntningar får jag låta vara osagt.Men jag är helt nöjd med hans insats Läs mer
  • Joakim E köpte sitt hus med hjälp av Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp

2020-05-08

Vi har under en längre tid letat efter ett nytt hus (2 år), under denna tiden springer man på en del olika mäklare, en del bättre och en del sämre.

Vi har alltså erfarenheten som både köpare och säljare.

Som köpare upplevde vi honom som en professionell mäklare som hade svar på våra frågor och var påläst på det objektet som vi sedan köpte.

Han kände av situationen och lät oss få det utrymmet vi behövde under husvisningen för att sedan stämma av i lugn och ro innan vi åkte.

Som säljare valde vi att anlita Marc eftersom vi hade en sådan positiv bild av honom, och det var precis det som vi vill förmedla till våra potentiella köpare.

Han är en professionell mäklare med stort och brinnande engagemang och vi rekommendera honom starkt till alla som funderar på att sälja sin bostad. Läs mer
  • Axel Johan B sålde sitt hus med hjälp av Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp

2020-04-29

Mitt omdöme av leg. Mäklar MarcAlbrect

Mycket trevligt, kompettent och snabb samarbete mellan mäklar och säljar i hela försäjningsprocessen. Mäklar har således helt levt helt upp tll mina förväntningar. Bra job från mäklar och tack för hjälpen!

vänlig hälsning

Axel Johan Binder Läs mer