Marc Albrecht

Marc Albrecht

Marc Albrecht är mäklare på HusmanHagberg Bjuv/Åstorp

Marc Albrecht har varit registrerad mäklare sedan 2019-07. Marc Albrecht har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-08 och har fått 77 omdömen med ett betyg på 4.8. Marc Albrecht har haft 31 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att vara med i livets största privataffärer och kunna skapa en trygghet för alla inblandade parter och att träffa på så mycket människor i så olika situationer och perioder i livet.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Du ska välja mig för att jag inte nöjer mig, jag göra alltid mitt yttersta och jobbar utefter mina kunders önskemål för att inte bara möta förväntningarna utan överträffa dem.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en ung mäklare som är väldigt hungrig. Jag har inga begränsningar gällande arbetstid eller när mina kunder ”får” kontakta mig. Jag älskar att göra affärer och det som driver mig mest är när mina kunder pratar gott om mig efter affären, det är ett kvitto på min prestation som ger mig en kick och ett leende på läpparna varje gång.

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
Jag hade en affär som efter besiktning gick åter. Alla parter var besvikna och det låg en rätt stor press på mig eftersom säljaren hade köpt en ny bostad redan. Eftersom ingen kom överens blev alla ganska besvikna. Det som gjorde mig lycklig är att köparna hörde av sig och sa att de är fruktansvärt nöjda med hur jag har skött situationen trots att utfallet blev till deras besvikelse. De lovade mig att jag ska få sälja deras bostad när de hittar något annat. Säljaren blev jättenöjd då jag hittade en annan köpare en dag senare.

Vad gör du helst på fritiden?
Tränar, reser gärna och eftersom jag är en mycket social person träffar jag gärna människor, tur att jag får göra det varje dag i mitt yrke med.

Hur ser din drömbostad ut?
Oj.. Det finns för mycket att välja mellan. Alla bostäder har sin charm, jag kan inte välja bara sådär, det får min bättre hälft nog göra.

Vad vet vi inte om dig?
Jag fullständigt älskar matlagning, därför kan jag ibland bli nästintill lyrisk när jag kommer in till en bostad med ett välplanerat och fint kök.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 77 Läs vad Marc Albrecht

• Kvidinge
    2021-09-19
    Trevlig mäklare. Känns tryggt och det blev en snabb affär
    • Kvidinge
    2021-09-17
    Riktigt trevligt och skön person med bra kunskap.
    Ska jag sälja i framtiden ska Marc få sköta försäljningen helt klart 😊
    2021-07-20
    Vi blev väldigt bra bemötta av Marc som även är en lugn och trevlig mäklare.
    Våra förväntningar var att han skulle ro affären i hamn och det gjorde Marc på ett mycket smidigt sätt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
    • Billesholm
    2021-06-13
    Marc har gett oss ett väldigt professionellt bemötande.
    Marc har varit långt mer engagerad än någon annan mäklare vi har haft kontakt med innan.
    Han är ärlig, genuint intresserad av att vi ska vara nöjda som klienter och har gjort mycket mer än vad som normalt förväntas av en mäklare.

Vi har bara gott att säga om Marc och rekommenderar honom verkligen om ni behöver anlita en mäklare.
    • Öster
    2021-06-10
    Snabb och tydlig kontakt. Fick ett pålitligt intryck.
    Hade svar på frågor och gav ett intryck av att vara kunnig, bakgrund inom hantverk lät honom ge ärliga uppskattningar och tydliga svar.
    • Öster
    2021-06-10
    Marc är mycket duktig i sitt arbete man, kunde, smsa, med, frågor ringa och prata vid funderingar, han, ställde, upp förklara så, man förstod
    Han ser kunden 100 procent
    Kan bara rekommendera honom
    Underbart bemötande
    Tack
    Allt har känns tryggt hela vägen
    • Billesholm
    2021-06-09
    Marc är fantastisk på sitt arbete, har ett stort kundfokus & väldigt hjälpsam!
    Vi har verkligen uppskattat Marc i vår process, vi kände oss trygga, sedda men fram för allt väldigt omhändertagna.
    Han gör mer för sina kunder än vad många andra hade gjort.

Hade verkligen kunnat rekommenderar honom till dem kunderna som uppskattar det där lilla extra!
    • Gunnarstorp
    2021-06-08
    Mycket trevlig och professionell mäklare när jag köpte mitt hus i Bjuv.
    Anneli
    • Gunnarstorp
    2021-05-30
    Marc har varit bra på att föra processen framåt. Lyssnat in vad vi vill och hållt bra kontakt och uppdaterat oss på händelseförloppet.
    2021-05-06
    en bra mäklare som är på hugget .....och med ett vänligt bemötande och som jag tycker väldigt kunnig på sitt jobb