Marc Albrecht

Marc Albrecht

Marc Albrecht är mäklare på HusmanHagberg Bjuv/Åstorp

Marc Albrecht har varit registrerad mäklare sedan 2019-07. Marc Albrecht har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-08 och har fått 93 omdömen med ett betyg på 4.8. Marc Albrecht har haft 18 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att vara med i livets största privataffärer och kunna skapa en trygghet för alla inblandade parter och att träffa på så mycket människor i så olika situationer och perioder i livet.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Du ska välja mig för att jag inte nöjer mig, jag göra alltid mitt yttersta och jobbar utefter mina kunders önskemål för att inte bara möta förväntningarna utan överträffa dem.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en ung mäklare som är väldigt hungrig. Jag har inga begränsningar gällande arbetstid eller när mina kunder ”får” kontakta mig. Jag älskar att göra affärer och det som driver mig mest är när mina kunder pratar gott om mig efter affären, det är ett kvitto på min prestation som ger mig en kick och ett leende på läpparna varje gång.

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
Jag hade en affär som efter besiktning gick åter. Alla parter var besvikna och det låg en rätt stor press på mig eftersom säljaren hade köpt en ny bostad redan. Eftersom ingen kom överens blev alla ganska besvikna. Det som gjorde mig lycklig är att köparna hörde av sig och sa att de är fruktansvärt nöjda med hur jag har skött situationen trots att utfallet blev till deras besvikelse. De lovade mig att jag ska få sälja deras bostad när de hittar något annat. Säljaren blev jättenöjd då jag hittade en annan köpare en dag senare.

Vad gör du helst på fritiden?
Tränar, reser gärna och eftersom jag är en mycket social person träffar jag gärna människor, tur att jag får göra det varje dag i mitt yrke med.

Hur ser din drömbostad ut?
Oj.. Det finns för mycket att välja mellan. Alla bostäder har sin charm, jag kan inte välja bara sådär, det får min bättre hälft nog göra.

Vad vet vi inte om dig?
Jag fullständigt älskar matlagning, därför kan jag ibland bli nästintill lyrisk när jag kommer in till en bostad med ett välplanerat och fint kök.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 93 Läs vad Marc Albrecht