Alla kategorier Mäklare Skåne Helsingborg 3etage Fastighetsmäklare

3etage Fastighetsmäklare

Drottninggatan 33, 252 21 Helsingborg — Visa karta

3etage har sedan starten 2008 sålt mängder av bostäder runt om i Helsingsborgsregionen. Vi tror på att alla bostadsaffärer är unika. Därför erbjuder vi tre olika paket, färdigpaketerade med lösningar för marknadsföring, pris och försäljning.

Vi arbetar med både bostadsrätter, villor och komersiella fastigheter. Vi känner väl till Helsingborgs alla vackra områden och miljöer och vet vad som krävs för en bra affär.

Kontakta oss gärna så berättar vi mer om vad som gjort vårt koncept så framgångsrikt. Varmt välkommen!

Läs vad 597 kunder tycker om 3etage Fastighetsmäklare

• 2019-04-22

Edit Inga Hillevi P skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Vi har sålt svärmors hus och Andreas hjälpte oss att ta hand om hela affären, lätt och smidigt för oss. Läs mer
  • Therés L

2019-04-18

Therés L skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Köpare till Pålsgatan 11. Utmärkt service under hela processen. Snabba svar och återkoppling utan dröjsmål. Som person korrekt, trevlig och tydlig. Läs mer
    Andreas S gillar detta
  • 2019-04-18

Naida K skrev om Emma Selenius en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Mäklaren var trevlig och informativ. Kan starkt rekommendera henne! Läs mer
  • 2019-04-12

Carl-eric J skrev om Alexander Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Vi köpte en lägenhet på Flemminggatan 12
    vi upplevde Alexander som väldigt nonchalant och
    stressad inte närvarande vid de tillfälle vi träffades kändes inte
    bra dagen då vi skrev kontraktet och skulle överta lägenheten
    var han inte speciellt trevlig
    Tyvärr skulle vi inte rekommendera dig Läs mer

Jens M skrev om Emma Selenius en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Det mesta blev som jag hoppats på. Första gången jag köpt en lägenhet med hjälp av mäklare. Emma såg till att pappersarbete och bankkontakter flöt på enkelt. Mvh Jens Läs mer

Staffan B skrev om Nicklas Lidholm en del av 3etage Fastighetsmäklare
    -detta gäller köp av lägenhet i centrala Helsingborg.
    -blev bra bemött, fick snabbt svar på frågor under processen
    -enda negativa var att jag fick ingen info om att arbetsintyg skulle sändas in till bostadsrättsföreningen. Detta ställde till det lite eftersom dom ville ha in det under semestern. Läs mer

Jeanette R skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Martin sålde en bostadsrätt åt mig. Snabb återkoppling och professionellt och trevligt bemötande. Värderingen av bostad blev som jag förväntat mig (och hoppats) och trots en segare bostadsmarknad så gick försäljningen över förväntan. Fick det pris som Martin tyckte bostaden var värd. Mycket nöjd kund! Läs mer

Susanne G skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Var ett trevligt och korrekt bemötande.
    Köpt enplansvilla Läs mer
  • 2019-04-09

Johanna S skrev om Max Ericsson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Jag har köpt ett hus. Max har varit lätttillgänglig och hjälpsam.

Jag hade gärna sett att 3etage hade haft bättre struktur och information kring överlåtelse med vad som gäller. En städlista så att det minskar problem och konflikt kring städning. Läs mer
  • 2019-04-09

Lotta Gabriella L skrev om Nicklas Lidholm en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Ordning och reda och korrekt bemötande. Hade en mycket bra dialog med mäklaren under hela processen och han var alltid nåbar. Läs mer

Karin L skrev om Max Ericsson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Sålt en bostadsrätt 2 r/k. Blev fantastiskt bemöt av en trevlig och kunnig kille, som var fokuserad på att sälja min lgh. Läs mer

Per N skrev om Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Bostadsrätt. Framåt och positiv och realistisk målsättning . En snabb försäljning med få budgivare Läs mer

Carl R skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Mycket bra mäklare som tillser att alla parters intressen tas i beaktande. Läs mer

Peter S skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Mycket trevligt bemötande när vi köpte vår bostadsrätt i Helsingborg. Läs mer

Caspar S skrev om Nicklas Lidholm en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Sålt bostadsrätt. Vi var inte överens med köparna om en del saker. Niklas var mycket professionell och helt neutral i förhandlingarna.
    Rekommenderar honom verkligen! Läs mer

Ernst Erik R skrev om Emma Selenius en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Köpt bostadsrätt. Bra bemötande, tydligt, trevligt. Läs mer

Anna S skrev om Nicklas Lidholm en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Niklas hanterade vår försäljning på ett extraordinärt sätt. Trots en tvist mellan oss och köparen höll han sig neutral men var väldigt engagerad och hjälpte båda parter med största professionalitet. Jag kan verkligen varmt rekommendera Niklas som er framtida mäklare, han är den bästa vi någonsin haft! Läs mer
  • 2019-04-07

Lars Christer Albert O skrev om Emma Selenius en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Köp avBostadsrätt på Gustavslund Läs mer

Fredrik S skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Sålt lägenhet, bra bemötande, bra ochproffsig mäklare som sticker ut från mängden. Läs mer

Sara F skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Tyvärr så är vi i nuläget inte nöjda med mäklaren som hjälpt oss med köpet av våran bostadsrätt!

Går ej att nå.... väntar på svar på frågor som vi har ang vårat köp som är viktiga för oss men utan resultat.

Då vi inte ännu flyttat in hoppas jag att mäklaren överraskar och vänder den här negativa upplevelsen till något positivt. Läs mer

Ida Matilda L skrev om Emma Selenius en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Köpte en bostad med hjälp av Emma.
    Super trevlig och härlig mäklare.
    Mitt första köp och blev så väll bemött och fick allt förklarat för mig.
    När jag säljer kommer jag återkomma till 3etage! Läs mer

Theocharis S skrev om Emma Selenius en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Illojal, håller inte sitt ord från början till slut Läs mer

Peter G skrev om Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Alltid lika positiv och glad. Kunnig, kan sina prospekt. Läs mer
  • Carl E

2019-04-06

Carl E skrev om Nicklas Lidholm en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Både Hannah Kjell och Nicklas som hjälpte mig med försäljning av min lägenhet var riktigt duktiga.
    Allt gick väldigt smidigt och kan varmt rekommendera 3etage om man går i köp eller försäljningstankar! Läs mer

Vassilios P skrev om Alexander Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Köp av veckog. 76 i maj2019.
    Allt funkade väldigt bra. Tråkigt att man inte fick svar på telefon när det gällde att få ersättning för felaktighet i den annonserade hyran efter att köpet var genomfört. Skickade både mail och sms. Läs mer

Mattias Q skrev om Nicklas Lidholm en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Jag har köpt en bostadsrätt. Niklas ger ett proffesionellt och hjälpsamt intryck. Allt gick snabbt och smidigt! Läs mer

Camilla B skrev om Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Vi har träffat Hannah flera gånger och har köpt en bostadsrätt via henne. Hon är hjälpsam och glad. Ibland kan det gå lite snabbt när man pratar med henne, men hon återkommer alltid som lovat och är mycket trevlig att ha kontakt med. Läs mer

Lars E skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Köpt bostadsrätt på Tågaborg.
    Blev mycket bra bemött och Martin var näst intill alltid anträffbar.

Martin gjorde ett bra jobb både under och efter lägenhetsköpet.
    Efter köpet var han till stor hjälp vi deklarationen av köpet av nya lägenheten och försäljningen av gamla lägenheten. Läs mer

Maria H skrev om Emma Selenius en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Vi blev mycket väl bemötta.
    Allt gick lätt och smidigt.
    Vi är mycket nöjda . Läs mer

Tanja W skrev om Alexander Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Trevlig och tillmötesgående. Kunde varit något mer engagerad, deltog ej vid tillträdet, skulle definierat lös och fast egendom med säljaren från början så vi som köpare inte behövt ta dialogen. Läs mer

Kajsa K skrev om Emma Selenius en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Köpt villa i Helsingborg mkt var fel kände vi efter avslutad affär och hade denna undersökning kommit i anslutning till köpet så hade det varit lättare att ange mer info.
    Viss info i husbeskrivningen var felaktig såsom ventilation som ej stämde, driftskostnader, våtrumsintyg saknades och tog så lång tid att få fram så vi fick påtala tilläggskontrakt som även det nästan löpte ut innan vi fick ett någotsånär dokument.
    Svarade på mail bra i början men efter tilläggskontraktet så var det svårare att få svar.
    Väl på banken vid överlåtelsen saknade hon original köpebrevet vilket både vi och banken var mkt förvånad över, så det var nära att det inte alls blev någon affär.
    Ställde även någon fråga till henne om trasig torktumlare på tillträdesdagen men fick aldrig svar. Läs mer

Henrik A skrev om Alexander Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Vi har sålt en bostadsrätt på Drottninggatan i Helsingborg över utgångspris. Affären gick snabbt och smidigt mycket tack vare Alexander Läs mer

Rahim Z skrev om Max Ericsson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Bästa mäklaren i Helsingborg. Svarar alltid, glad och driven. Ser fram enot fler träffar med max. Läs mer
    2019-04-08 Max E svarar Rahim Z
    Tack för det Rahim, vi kommer definitivt springa på varandra igen framöver!

Anette D skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Martin är oerhört lugn, supertrevlig och påläst. Han har glimten i ögat och har verkligen valt rätt yrke. Han är disponibel 24:7 med det menar jag att han gav alltid svar på olika tankar och funderingar väldigt snabbt.
    Hälsar
    Anette Dalling Läs mer

Anni B skrev om Alexander Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Köpte min första bostad. Trevligt bemötande & kändes personligt! Läs mer

Sofia A skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Köpt bostadsrätt. Uppskattade att Martin frågade vad för typ av objekt jag var intresserad av och aktivt hörde av sig till mig när han hade objekt på ingång som skulle kunna passa. Blev väl bemött vilket bidrar till en positiv upplevelse. Läs mer

Ole F skrev om Alexander Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Tillmötegående och proffesionell. Kan varmt rekommendera Alexander. Läs mer

Madeleine T skrev om Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Duktig och trevlig mäklare - kan bara ge mina varma rekommendationer. Läs mer

Anita O skrev om Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Det blev inget köp eftersom det blev ett helt år försenat, men det är inte Hannas fel. Hon har varit jättetrevlig och jag har bara gott att säga om henne. Läs mer

Filip S skrev om Alexander Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Alexander sålde min bostadsrätt och skötte det mycket proffsigt. allt gick smidigt genom hela proceduren. Och även efter försäljningen va det inga problem att komma till 3etage kontor för att få den hjälp jag behövde med papper till deklarationen.

Helt toppen! 5/5 Läs mer

Henrik T skrev om Max Ericsson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Lugn och saklig, trevlig. Jag sålde en bostadsrätt. Läs mer
    2019-04-08 Max E svarar Henrik T
    Tack Henrik, skönt att allting löste sig så smidigt till slut. Hoppas ni trivs i er nya lägenhet!

Susanne P skrev om Nicklas Lidholm en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Har sålt en bostadsrätt 2018. Blev bemött på ett bra och trevligt sätt och allt blev som förväntat. Läs mer

Emil P skrev om Emma Selenius en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Vi köpte vårt nya hus där Emma var mäklare och anlitade också Emma för att sälja vårt bostadsrättsradhus, upplevde att hon var väldigt professionell i all kontakt både när vi var köpare och säljare. Ärlig, rak och med ett starkt driv. Läs mer

Cornelia K skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Jag köpte en lägenhet i centrala Helsingborg och kände ett lugnt och tryggt bemötande genom hela processen. Jag hade inga större förväntningar då det var mitt första köp av lägenhet. Martin var tydlig genom alla steg och jag är väldigt nöjd med hela processen. Läs mer

Yvonne F skrev om Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Köpt nybyggt på Rååvägen 103 (Murum/Valvet)

Bra bemötande.
    Vet att mäklaren står på säljarens sida. Då bygget inte var helt klart när jag skrev kontrakt trodde jag att allt skulle ordna sig.

Alla var så trevliga och tillmötesgående innan jag flyttat in och upptäckt det ena problemet efter det andra.

Tycker att Hannah missade att berätta att Murum är svåra att ha med att göra. Hade aldrig köpt om jag visste vilket strul det har varit med bland annat byggslarv och att trädgården inte har gjorts som bilderna visade på nätet. (Kanske inte Hannahs uppgift) Läs mer

Thomas M skrev om Emma Selenius en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Emma jobbade snabbt och effektivt och fick till ett snabbt avslut på affären. Läs mer

Anna Birgitta L skrev om Emma Selenius en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Sålt en stor 30-talsvåning i Helsingborg. Mäklaren tog noga reda på alla fakta om lägenheten och tidigare försäljningar i området.och föreslog ett utgångspris. Tillsammans med en fotograf stuvade hon om en del i lägenheten och gjorde en fin och inbjudande broschyr inför visningarna.
    Mäklaren höll mig hela tiden informerad om intresset för lägenheten och lyckades sälja den för utgångspriset på ett par veckor. Hon ansvarade också för kontrakt och alla penningtransaktioner i samband med försäljningen. Jag är mycket nöjd med hennes insats.
    Birgitta Lindahl Läs mer

Paula M skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Jag har köpt en trea i centrum. Han hjälpte mig övertyga säljaren att inte lägga ut lägenheten. Men jag fick inte betala som jag ville: 50 tusen över priset. Jag fick betala 100 tusen över! Jag tyckte att det var lite dyrt. Jag vet inte om Martin kunde ha övertalat henne annorlunda?... Annars är han mkt artig, trevlig och korrekt. Läs mer

Marianne E skrev om Emma Selenius en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Jag är väldigt nöjd med samarbetet med Emma vid försäljningen av min bostadsrätt och hade fullt förtroende under hela processen. Emma är proffsig, påläst vid första mötet, lyssnar, lättillgänglig och inte minst har hon nära till goda skratt. Läs mer

Rouven V skrev om Emma Selenius en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Emma was always available, even at the weekends. She fullfilled all our wishes and considered everything, what has to be considered. The contact to her was very nice and friendly. If we buy a house in Sweden again, I would directly contact her. Läs mer
Martin Persson
Andreas Schultz