3etage Fastighetsmäklare

3etage Fastighetsmäklare

3etage har sedan starten 2008 sålt mängder av bostäder runt om i Helsingsborgsregionen. Vi tror på att alla bostadsaffärer är unika. Därför erbjuder vi tre olika paket, färdigpaketerade med lösningar för marknadsföring, pris och försäljning.

Vi arbetar med både bostadsrätter, villor och komersiella fastigheter. Vi känner väl till Helsingborgs alla vackra områden och miljöer och vet vad som krävs för en bra affär.

Kontakta oss gärna så berättar vi mer om vad som gjort vårt koncept så framgångsrikt. Varmt välkommen!

Läs vad 978 kunder tycker om 3etage Fastighetsmäklare 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Roger Billsten en del av 3etage Fastighetsmäklare
    2021-06-14
    The treatment by Roger was absolutely good with clear communication. Roger answered every question in timely manner and also lived up to expectations.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Roger Billsten en del av 3etage Fastighetsmäklare
    2021-06-11
    Roger är proffsig och kvick. Allt med vår försäljning gick som på räls.
    2021-06-11
    Allt har fungerat mycket bra i samband med köp av min bostadsrätt. Trevligt bemötande och tydlig information från Roger genom hela processen. Kanonbra!
    2021-06-09
    Vi blev bemötta på ett utmärkt sätt.
    Bara trevligt att träffa Roger igen efter 8 år i samma lgh.
    Vi kan varmt rekommendera Roger, tack vare honom har vi kunnat köpa vår drömlägenhet.
    Han är supertrevlig och hjälpsam.
    2021-06-08
    Vi har köpt ett radhus med hjälp av Roger, som även ska sälja vår lgh.
    Roger har agerat på ett mycket professionellt och flexibelt sätt. Saker vi frågat om har omedelbart besvarats. Han har hjälpt till med saker som egentligen kanske inte ligger på hans bord.
    Vet inte om man hade några direkta förväntningar förutom att man vet när det inte känns bra.
    Men vi har endast positiva saker att säga om Roger på 3etage.
  • sålde sitt hus med hjälp av Alexander Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    • Södåkra
    2021-06-08
    Alexander har varit en riktig teamplayer i försäljningen av vårt hus. Med sin kunskap, sitt lugn och med professionalitet har han ledsagat oss i en en jobbig känslomässig försäljning.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Zecevic en del av 3etage Fastighetsmäklare
    2021-06-08
    Köpt en bostadsrätt. Mycket trevligt och professionellt bemötande, tydlig över telefon och harmonisk i alla möten. Hade förväntat mig en snabb affär med tydlighet och regelbunden kontakt, blev inte besviken.
  • sålde sitt hus med hjälp av Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    2021-06-04
    Sålde vår villa. Extremt nöjda, bra kommunikation lever upp till alla förväntningar. Kan bara rekommendera.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    • Tågaborg
    2021-06-04
    Martin sålde vår bostadsrätt i Tågaborg. Vi var väldigt nöjda. Proffs och höll oss mycket väl informerade. Kan rekommenderas!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ella Håkansson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    • Eneborg
    2021-06-02
    Jag sålde min lägenhet med Ella som mäklare och hon gjorde et helt fantastiskt jobb. Redan från första stunden kände jag att hon var otroligt proffesionell, pålitlig och dedikerad - hon överträffade alla förväntningar!
  • sålde sitt hus med hjälp av Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    2021-06-02
    Martin är professionell och lyhörd. Använt 3etage och Martin vid 3st försäljningar och varje gång har han över levererat.
    • Ödåkra - Björka
    2021-06-01
    Stans bästa mäklare 😊 vi är jättenöjda !
  • köpte sitt hus med hjälp av Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    2021-05-31
    Vi köpte bostad genom Martin och vi upplevde honom väldigt bra! Han var mån om både säljare och köpare under processen, tydlig och informativ samt snabb i sin återkoppling.
    2021-05-31
    Vi har sålt vårt hus!
    Han är väldigt glad och bemöter kunder jätte bra, han vet vad han gör och det gör han bra. Man ser att han har hållit på länge med detta. Han är alltid glad och har humör som är jättebra. Han levde upp till mina förväntningar tycker jag.

Väldig duktig mäklare och många känner till han som jag känner och har inte hört nåt annat än bara bra saker om honom.

Han kan ditt jobb.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare
    • Fridhem
    2021-05-29
    Vi har sålt en avstyckad gård med hjälp av Hannah. Nu har vi också sålt en bostadsrätt. Mycket duktig och effektiv mäklare! Fick bra betalt vid båda försäljningarna.
    • Fridhem
    2021-05-29
    Den här gången sålde Hannah vår lägenhet på 108 kvm. Vi kan bara konstatera att det gick som smort, snabbt, effektivt på alla sätt. Hannah är duktig utöver det vanliga!

Vi är mkt nöjda med henne och de fina bilder som 3-etages fotograf tog och publicerade på Hemnet. Foton som även tycks ha tilltalat köparen eftersom affären gick så snabbt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    • Oceanhamnen
    2021-05-27
    Köpte bostadsrätt, riktigt snabb återkoppling av mäklaren oavsett tiden på dygnet,
    • Tågaborg
    2021-05-26
    Pålitlig & proffsig. Lätt att kontakta och återkommer alltid.
    • Oceanhamnen
    2021-05-26
    Sålde vår lgh i Oceanhamnen på 1 dag. Bästa servicen och alltid tillgänglig.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare
    • Jonstorp
    2021-05-26
    Mycket trevlig och hjälpsam, nöjd på alla fronter. 👍
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    • Eneborg
    2021-05-25
    Andreas skulle sälja en lägenhet i samma hus så vi tänkte att det skulle vara smidigt att han fick komma och värdera vår lägenhet också. Han kunde enkelt hjälpa oss och kom med förslag vad som hade varit bästa lösning. Eftersom vi hade en andra bostad att sälja men med privat köpare kunde han hjälpa oss även med det! Snabbt smidigt och värt var enda krona för att slippa allt pappersarbete.

Andreas är fantastiskt genuin och trevlig. Hjälpsam med allt och hittar lösningar för att underlätta för både säljare och köpare. Lätt att prata med och väldigt inbjudande.

Jag skulle rekommendera Andreas till alla som vill sälja eller köpa bostad i Helsingborg med omnejd.
    • Laröd
    2021-05-21
    Väldigt bra helhetsupplevelse av Hannah. Kommer att använda mig av Hannah vid framtida flytt!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    • Ramlösa-Brunnsparken
    2021-05-17
    Alexander är lätt och snabbt tillgängligt på sms, telefon och mejl. Han är trevlig och respektfull i sitt bemötande och har svar på frågor.
    • Norr
    2021-05-13
    Martin sålde vår bostadsrätt på Norr med en väldigt fin notering och gav kanonservice rakt igenom hela processen. Alltid lätt att få tag på och oerhört professionell i sitt arbetssätt. Rekommenderar starkt Martin och 3Etage.
    2021-05-12
    Roger sålde vår bostadsrätt off-market på ett par dagar. Slog dessutom rekord i kvadratmeterpris för br i Mariastaden. Skicklig mäklare där hela försäljningsprocessen flöt på bra. Kan varmt rekommendera Roger.

#kungimariastaden
    2021-05-11
    Köpt 2a centralt i Helsingborg.Vi hade inga förväntningar så det blev en mycket positiv visning av mäklaren.Vi är jättenöjda🤗
    2021-05-07
    En av de bästa mäklana i nordvästra Skåne :)
    • Olympia
    2021-05-05
    Roger hjälpte oss att sälja vår lägenhet i april 2021. Redan från första intrycket var han är kompetent, engagerad och tillmötesgående. Kanonbra service genom hela processen. Vi kan varmt rekommendera Roger!
    2021-05-05
    Vi är mycket nöjda med Roger Billsten som hjälpte oss med försäljning av vårt radhus. Trevlig och skicklig mäklare där hela försäljningsprocessen flöt på bra. Kan varmt rekommendera Roger på 3etage.
    • Olympia
    2021-05-04
    Köpt lägenhet. Väldigt bra bemötande av Roger Billsten, som visade stort engagemang och kunskap. Besvarade alla frågor snabbt och gav mig som köpare ett mycket gott och tryggt intryck.
    • Naturglimten
    2021-05-03
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande! Kändes väldigt proffsig hur han hanterade potentiella säljare.
    2021-05-02
    Köpt en lägenhet. Bra bemötande och positivt att bli kontaktad utifrån tidigare intresse av annat objekt. Han var tillmötesgående i mina önskemål kring kontraktsskrivningen. Svarade snabbt på mina meddelanden. Bra helhetsintryck.
  • köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Lönn en del av 3etage Fastighetsmäklare
    • Ekeby
    2021-04-28
    Köpte hus av Fredrik och han har varit kanon ända sedan första kontakt, alltid svarat direkt och hjälpt till att svara på alla våra frågor då det är vårt första hus.
    • Brohult
    2021-04-26
    70 tals hus
    Roger visar stor kunskap och har ett brinnande engagemang , är tillgänglig och besvarar frågor!
    Följer upp oss som köpare
    Bästa mäklaren vi har träffat
    2021-04-14
    Roger har agerat på ett mkt bra sätt. Aktiv och engagerad och god kommunikation
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Zecevic en del av 3etage Fastighetsmäklare
    • Södercity
    2021-04-14
    Jättenöjd med Robin. Rekommenderar honom varmt till alla som går i säljtankar
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Lönn en del av 3etage Fastighetsmäklare
    • Västra Berga
    2021-04-13
    * Vi har sålt vår bostadsrätt.
    * Väldigt trevlig och enkel att prata med.
    * Förväntningarna vi hade blev uppfyllda.
    * Mäklaren var lite svår att få tag på emellanåt.
    * 3 Etage är ett bra företag som vi tidigare har anlitat och kommer att fortsätta anlita vid nästkommande försäljning.
    2021-04-12
    Roger Billsten förmedlade en bostadsrätt till oss. Roger är mycket professionell, förtroendeingivande och gav oss klar och tydlig information genom processen. Mycket snabb återkoppling och trevligt bemötande.
  • sålde sitt hus med hjälp av Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare
    • Höganäs Övre
    2021-04-12
    Hon sålde vår villa. Trevlig tjej som verkligen var på hugget och höll oss välinformerade under hela processen!
    2021-04-12
    Proffsigt och trevligt bemötande med snabb återkoppling och smidig köpprocess.
    2021-04-12
    Roger utstrålar verkligen trygghet och proffsighet. Det märks att han har lång erfarenhet i branschen och brinner för det han gör! Som exempel kom han till mig en kväll med sina barn efter en familjemiddag för att personligen knäppa några kvällsbilder. Allt detta gör han utan att ta överpriser! Jag är mycket nöjd med hela upplevelsen och upplevde att jag fick bästa möjliga pris för min försäljning. Rekommenderar stark Roger som mäklare!
    2021-04-12
    Sålt vår bostad genom Roger.

Tog kontakt med Roger efter att varit på en visning för ett hus han hade som objekt.

Väldigt bra bemötande och ärlig mäklare. Kunde området och var bra påläst. Kändes inte som en säljande eller lurig mäklare, utan en ärlig mäklare som hade god kunskap av både objekt och område.
    Som köpare känns det då tryggt att ha en sådan mäklare.

Roger sålde vår nuvarande bostad, proffsigt, snabbt och gjorde sin hemläxa att verkligen läsa på om vår bostad innan visning för att besvara eventuella frågor.

Skulle rekommendera Roger oavsett om man köper eller säljer via honom.
    2021-04-11
    Jag köpte en lägenhet utav Roger Billsten i Helsingborg.
    Blev bemött utav en lättsam och kunnig mäklare som gjorde att min första bostadsaffär gick enkelt och lätt även för en person utan tidigare erfarenhet som jag.

Utav flertalet mäklare jag stött på under jakten på ett nytt boende så var Roger där med ett lätt och skönt bemötande som kändes nästan mer som en bekant än en främling.

Jag är mycket nöjd och kan starkt rekommendera Roger och 3etage!
  • sålde sitt hus med hjälp av Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare
    • Viken
    2021-04-07
    Vi är mycket nöjda med Hannah. Hon är väldigt engagerad och alltid lätt att få tag i. Vi kan varmt rekommendera Hannah och 3Etage.
    2021-04-02
    Roger sålde vårt hus på några få dagar. En ytterst kompetent mäklare med stort nätverk och utmärkta förhandlingskunskaper. Han vet hur man får till ett avslut och gör allt för att både säljare och köpare ska känna belåtenhet.
    Roger har ett härligt avslappnat sätt, utan att en enda gång få en att tvivla på hans seriositet. Han vet vad han gör och han gör det på ett väldigt professionellt och målmedvetet sätt. Hade väldigt höga förväntningar på Roger, men ändå överträffade han detta och mer därtill. Tvivlar inte en sekund på att anlita honom igen, både som säljare och köpare. Lämnar därför bästa omdöme och rekommenderar honom varmt åt alla framtida kunder.
    2021-04-02
    Mycket professionell och ger ett förtroendeingivande intryck. Rekommenderas!
    2021-03-31
    Martin Persson överträffade alla förväntningar! Kunnig, professionell & erfaren! Han ÄR Helsingborgs bästa mäkare!
    2021-03-28
    Både köpte och sålde en fastighet med Martins hjälp. Det var alltid lätt att få kontakt med honom snabbt och han betedde sig alltid trevligt och professionellt både mot mig och motparten. Han var alltid hjälpsam, flexibel och korrekt. Sammantaget fick jag känsla av att jag verkligen hade nytta av att ha anlitad just honom. I framtiden kan jag absolut tänka mig att välja honom igen.
    • Norr
    2021-03-25
    Ny bostadsrätt.
    Bra och proffsigt bemötande.
    Alla förväntningar uppfyllda inget övrigt att önska....
  • köpte sitt hus med hjälp av Alexander Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    • Nyhamnsläge
    2021-03-24