3etage Fastighetsmäklare

Drottninggatan 33, 252 21 Helsingborg — Visa karta

3etage har sedan starten 2008 sålt mängder av bostäder runt om i Helsingsborgsregionen. Vi tror på att alla bostadsaffärer är unika. Därför erbjuder vi tre olika paket, färdigpaketerade med lösningar för marknadsföring, pris och försäljning.

Vi arbetar med både bostadsrätter, villor och komersiella fastigheter. Vi känner väl till Helsingborgs alla vackra områden och miljöer och vet vad som krävs för en bra affär.

Kontakta oss gärna så berättar vi mer om vad som gjort vårt koncept så framgångsrikt. Varmt välkommen!

Läs vad 670 kunder tycker om 3etage Fastighetsmäklare

• 2020-01-04

Sandra B skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Köpt en villa där Martin enbart var med vid kontraktskrivningen. Vi blev bemötta på ett mycket bra sätt. Han var mycket trevlig och gav oss den relevanta information vi som köpare behövde. Läs mer
  • 2019-12-30

Susan H skrev om Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Vi köpte en villa, förklarande mäklare, snabb hantering och som vill komma till skott. Ser till både köpare och säljares intresse. Fantastisk servicekänsla Läs mer
  • 2019-12-26

Patrik Å skrev om Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Sålt villa mitt i en tuff skilsmässa.
    Köpt lägenhet sedan genom Hannah.

Fantastiskt bemötande och väldigt professionellt agerande i en tuff situation vid försäljningen.

Överträffade alla förväntningar och kommer rekommendera henne till andra. Läs mer
  • 2019-12-24

Sandra S skrev om Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Överträffade alla förväntningar jag hade på en mäklare. Läs mer
  • 2019-12-18

Petronella P skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Jag har nyligen köpt en bostad via 3 Etage. Andreas Schultz är en engagerad & sympatisk mäklare. Han tar sig tid att svara på frågor och ger återkoppling under hela försäljningen. Jag kan absolut rekommendera Andreas. Läs mer
  • 2019-12-14

John Alex Sebastian K skrev om Alexander Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Sålt villa. Vi köpte huset av samma mäklare så det kändes logiskt och tryggt att använda honom igen. Mäklaren var lagom engagerad, kanske snudd på disträ ibland. Hade förväntningar på att han skulle vara mer stöttande eller ”på” för att hjälpa oss att driva affären men han skötte det på sitt håll.
    Men han skötte det bra. Trots rimlig eller t.o.m. något hög prissättning fick vi ut mycket mer än vad vi hoppats på. Lär kontakta honom igen när det blir dags för sälj. Läs mer
  • 2019-12-09

Lena F skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Min bostad blev proffsigt framvisad via olika kanaler, spec drönar bilderna tror jag bidrog till det stora intresset. Andreas återkopplade frekvent och på ett sätt som gjorde mig trygg genom hela processen fram till ett snabbt avslut. Jag är helnöjd med Andreas insatts i försäljningen av mitt penthouse på Pålsgatan 11. Läs mer
  • 2019-12-07

Lejla J skrev om Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Väldigt gott intryck av Hannah från första stund. Hannah är otroligt engagerad, hon är trygg i sin roll och har ett väldigt trevligt bemötande. Kan varmt rekommendera Hannah 😊 Läs mer
  • 2019-12-05

Erik J skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Vi har sålt vår Bostad och har fått en bra och proffsig bemötelse från Martin P. Martin har varit behjälplig i mycket i form av kontakt med banker etc.

Kan varmt rekommendera Martin och 3etage till alla. Läs mer
  • 2019-12-05

Marianne S skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Har köppt en bostadsrätt.
    Mycket trevlig, sakkunnig, lugn fick raka ärliga svar.
    Ja han har levt upp till de förväntningar jag haft annars hade jag inte köpt.
    Super bra på alla vis. Snabba svar m.m. Läs mer
  • Frida N

2019-12-03

Frida N skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Proffesionell, tillmötesgående och grym service! Känns väldigt tryggt att köpa bostad genom Andreas! Läs mer
  • 2019-11-26

David A skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Sålde vår 3 RoK

- Trevlig, ödmjuk och kompetent
    - Tillänglig med bra återkoppling
    - Sund handlingsplan vid förändrade förutsättningar av försäljningen.
    - Professionellt bemötande

Våra förväntningar var höga då det är en av Helsingborgs större mäklare med god marknadsexponering.
    Levde väl upp till förväntningarna.

Mycket stort plus på Objektsbeskrivningen i tryckt form, i högsta grad artistisk och tilltalande.

Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2019-11-24

Martin K skrev om Alexander Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Duktig och trygg på ett väldigt proffsigt sätt. Läs mer
  • 2019-11-22

Per S skrev om Alexander Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Mycket kunnig och professionell i sitt arbete. Effektiv och noggrann. Vill rekommendera Alexander å det varmaste. Läs mer
  • 2019-11-15

Therese P skrev om Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Jag har köpt en bostadsrätt. Över förväntan i bemötande. Hon var snabb, proffsig och hantera allt perfekt. Läs mer
  • 2019-11-15

Frida H skrev om Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Hannah var varit väldigt hjälpsam genom hela processen med vårt husköp. Vi har känt oss väldigt trygga och fått mycket hjälp av henne. Om vi kommer sälja i framtiden vänder vi oss gärna till Hannah! Läs mer
  • 2019-11-11

Per R skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Har köpt lägenhet i Helsingborg på Farmargränd.
    Martin har bemött våra frågor och gett svar snabbt.
    Ger Martin och mäklarfirman mitt omdöme, utmärkt. Läs mer
  • 2019-11-11

Oskar Mikael R skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Sålt hus.
    Kunnig, tillgänglig, trevlig och positiv!
    Martin mötte alla högt ställda förväntningar jag hade. Bra tips och snabb service. Läs mer
  • Jon U

2019-11-09

Jon U skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Har köpt en bostadsrätt. Andreas ger ett intryck av kompetens och var väldigt flexibel. Jag behövde snabba ryck eftersom jag bor utomlands och bara var i stan i två dagar. Andreas jobbade med affären hela första dagen (avslutade budrundan kl 22).

Kan inte tänka mig bättre bemötande. Läs mer
  • Stefan H

2019-11-09

Stefan H skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Farmgränden 3 såldes på mindre än en vecka.

Proffsigt bemötande, grymt flow och fantastisk uppföljning.

Martin leverera med ett fantastiskt resultat. Grymt tacksam för utgången och 3-Etage ska vara väldigt stolta över en utsökt mäklare. Läs mer
  • 2019-11-08

Pier-Paulo Waldemar Z skrev om Alexander Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Riktigt bra mäklare! Proaktiv, snabb och får saker att hända. Allt man behöver hos en mäklare. Läs mer
  • 2019-11-07

Maria G skrev om Alexander Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Sålt bostadsrätt, Gustavlund, Helsingborg.

Blev bemött av mäklaren på vänligt sätt.

Alexander bemött mig på professionellt sätt och kan gärna rekommendera honom som erfaren mäklare.

Med vänlig hälsning

Maria Gullberg Läs mer
  • 2019-11-02

Eva Kristina Birgersdotter K skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Bästa mäklaren i Helsingborg! Läs mer
  • 2019-10-27

Fredrik S skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Köpt en fin etta på Tågaborg. Snabb och smidig affär. Inflyttade 1 vecka efter visning. Läs mer
  • Leo L

2019-10-25

Leo L skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Jag har sålt en villa i Helsingborg. Martin har agerat proffessionellt och engagerat i försäljningen av vårt hus. Vi hade höga förväntningar på vår försäljning, men nådde inte helt upp i det pris vi drömde om. Vi är nöjda och har trots det gjort en mycket bra affär och Martin leverade på avslut på ett mycket bra sätt. Det enda som drar ner på betyget något är att Martin (gäller alla mäklare jag varit i kontakt med på senare tid) kan bli bättre på att återkomma när man försöker få kontakt. Kan man inte svara vill jag gärna få veta det istället för att inte få några besked alls. Läs mer
  • 2019-10-22

Marjan M skrev om Alexander Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Tillgänglig och hjälpsam. Kunnig inom sitt område Läs mer
  • 2019-10-22

Davood S skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Köpte en lägenhet i Ättekulla Helsingborg. Trevligt och professionellt bemötande av mäklaren. Andreas gjorde det bekvämt för både mig som köpare och säljaren.
    Han är att rekonmendera! Läs mer
  • 2019-10-21

Ulf Michael Ö skrev om Alexander Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Hjälpsam klar och tydlig i besked, sålde fastigheten till underpris privat, men banker godkände inte köpet och överföring från kund till köpare, utan var så många steg, så Alexander påtog sig att skriva avtalet och sköta allt enligt vårt huvudkontrakt, dock skulle det enligt huvud köpekontraktet köpet vara slutfört 191001, men pga köparen inte kontakta sin bank i tid, så blev det fördröjt, jag hade redan gett köparen beskedet att SEB banken inte tog emot pengar på det sättet utan då fick dem vända sig till sin egen bank. Huset skrevs över på mig för att kunna lösa visa delar men är egentligen en försäljning av min mors fastighet i ett dödsbo, jag är mkt tacksam för att Alexander tog på sig uppdraget så att allt sköts rätt Läs mer
  • Ingrid Annika Maria N

2019-10-08

Ingrid Annika Maria N skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    jag har sålt en bostadsrätt, radhus.
    Andreas tog sig god tid och förklarade hela processen och jag uppfattade honom som trevlig, inte så påträngande att det skulle göras bra affärer utan det skulle ske tryggt o ta den tid som behövdes.
    Valde Andreas framför andra mäklare för han var en "mogen" man vilken jag fick förtroende för istället för de som är yngre o var mera gåpåiga för att tjäna pengar. Att sälja sitt hem man har bott i en längre tid är känslosamt. Läs mer
  • 2019-10-08

Jan-Olof T skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Som den bäste i Helsingborg efter att ha gjort affär med honom ett flertal gånger! Läs mer
  • 2019-10-07

Anneli F skrev om Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Har köpt en bostadsrättslägenhet.
    Mäklaren var professionell och förtroendeingivande och mycket trevlig.
    Kan varmt rekommendera Hanna när man ska köpa bostad. Läs mer
  • 2019-10-02

Malin S skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Vi sålde en 60 kvd bostasrätt tvåa på Tågaborg, Helsingborg. Andreas var fantastisk från första start. Han levde upp till alla våra förväntningar. Hjälpsam, nogrann och förtroendeingivande. Var snabb med att boka förhandsvisningar och jobbade hårt för att få såld lägenheten. Lägenheten såldes på mindre än en vecka med högre vinst än vad vi förväntats oss. Vi är supernöjda med Andreas och kommer definitivt välja honom inför framtida bostadsförsäljningar. Läs mer
  • 2019-09-30

Johanna L skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Bra bemötande. Har hjälp oss förstagångsköpare på ett bra sätt! Läs mer
  • 2019-09-30

Jonas N skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Sålt bostadsrätt. Andreas är seriös, noggrann och kompetent och kan skapa viktigt förtroende till köpare. Blev tidig budgivning och jag upplever att han drev detta på ett bra sätt.
    Hade höga förväntningar och tycker absolut att Andreas och 3etage levde upp till detta på bästa sätt.
    Anlitar dem gärna igen om det skulle bli aktuellt. Läs mer
  • Dragan F

2019-09-29

Dragan F skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Köpte en 3:a i city av Martin. Utmärkt presentation samt information. En snabb och enkel affär utan något krux. Läs mer
  • 2019-09-26

Johan W skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Hjälpte mig sälja en tvåa på Tågaborg, snabbt smidigt och höll mig alltid uppdaterad om vad som hände, precis som jag ville ha det helt enkelt. Läs mer
  • 2019-09-25

Christer S skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Min erfarenhet av Andreas relaterar till försäljning av bostadsrätt. Jag och min fru är mycket nöjda med Andreas. Han har agerat både snabbt och proffisionellt. Läs mer
  • 2019-09-25

Jeanette S skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Vi har sålt vårt radhus, bostadsrätt. Då vår situation är lite annorlunda då vi bor utomlands var vi lite osäkra på hur det skulle gå men vi är super nöjda med hur Andreas har skött allt! Läs mer
  • 2019-09-24

Joel C skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Köpt bostadsrätt av Martin Persson på 3etage.
    Väldigt vänligt och professionellt bemötande.
    Bra och snabb kommunikation genom hela processen.
    Genuint intresse för att båda parterna (köpare/säljare) ska bli nöjda.
    Extra behjälplig för finansieringsfrågor och kontakt vid eventuella frågor om objektet. Läs mer
  • 2019-09-21

Fredrik A skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Jag och min partner köpte en lägenhet på Långvinkelsgatan 157 där Andreas agerade mäklare åt säljaren. Andreas bemötande var vänligt och engagerat från första början. Hans kompetens och goda kännedom om bostaden och föreningen var extremt förtroendeingivande, vilket gjorde att vi kände oss trygga under hela processen. Vi hade vid det här laget träffat ett flertal mäklare, både bra och dåliga. Andreas var utan tvekan en av de bästa. Läs mer
  • 2019-09-19

Emy K skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Köpt en bostadsrätt i Helsingborg. Bra bemötande från första stund på visningen, god service och snabb återkoppling. Kände till 3etage sedan tidigare och förväntningarna var höga, men Martin levde upp till samtliga!

Smidig och bra affär! Läs mer
  • Felix B

2019-09-19

Felix B skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Lugnt och strukturerat bemötande som gjorde att jag kände mig lugn inför mitt första bostadsköp, Två tummar upp till Martin. Läs mer
  • Jonas G

2019-09-19

Jonas G skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Martin Persson sålde en compact-living lägenhet i centrala Helsingborg. Martin var alltid tillmötesgående och professionell! Läs mer
  • 2019-09-16

Ulrika Agnes Elisabeth H skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Mycket professionellt och lugnt bemötande. Läs mer
  • 2019-09-16

Inlyssnande
    Hjälpsam Läs mer
  • 2019-09-15

Adeline F skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Väldigt flexibel och serviceinriktad, väl påläst och tvekar inte på att kolla upp saker som har relevans för försäljningen. Kan varmt rekommendera Andreas! Läs mer
  • 2019-09-12

Carsten F skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Vi är bara i början av vårt samarbete. Vi ska sälja en bostadsrätt i Hbg. Men lght köptes även genom Andreas försorg och så här långt har Jag bara gott att säga. Bemötande och den personliga kontakten har varit mycket bra.
    Återkommer gärna med ett slutgiltigt omdöme när affären är slutförd.
    Med vänlig hälsning Carsten
    P.s. Vet inte vad det innebär att spara med Fb? Förklara gärna det lite närmare. Säkert fler än Jag som undrar det. Läs mer
  • 2019-09-10

Stefan B skrev om Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Vi har köpt en bostadsrätt, Hannah är lätt att få kontakt med, professionell och pålitlig. Läs mer
  • 2019-09-05

Olivia N skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Otroligt kompetent, snabb och trevlig mäklare som svarade på sms när jag behövde höra av mig om något.

Som förstagångsköpare blev jag väl informerad och kände mig trygg! Läs mer
  • 2019-09-05

Christer E skrev om 3etage Fastighetsmäklare
    Jag har blivit lurad in i en affär som är alltmer omöjlig att genomföra. Känns som gammaldags bonnfångeri. Läs mer
Martin Persson
Andreas Schultz