Alla kategorier Mäklare Skåne Helsingborg 3etage Fastighetsmäklare

3etage Fastighetsmäklare

Drottninggatan 33, 252 21 Helsingborg — Visa karta

3etage har sedan starten 2008 sålt mängder av bostäder runt om i Helsingsborgsregionen. Vi tror på att alla bostadsaffärer är unika. Därför erbjuder vi tre olika paket, färdigpaketerade med lösningar för marknadsföring, pris och försäljning.

Vi arbetar med både bostadsrätter, villor och komersiella fastigheter. Vi känner väl till Helsingborgs alla vackra områden och miljöer och vet vad som krävs för en bra affär.

Kontakta oss gärna så berättar vi mer om vad som gjort vårt koncept så framgångsrikt. Varmt välkommen!

Läs vad 659 kunder tycker om 3etage Fastighetsmäklare

• 2019-08-15

Jenny A skrev om Emma Selenius en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Köpt Föreningsgatan 25a.
    Bra bemött, positiv och kunnig mäklare. Snabba svar och besked. Läs mer
  • 2019-08-12

Gulshan G skrev om Emma Selenius en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Vi har köpt bostadsrätt. Blev väldigt nöjd med Emma. Hon hjälpte med allt, kunde nästan all information om lägenheten, områden. Vi litade så mycket på henne att köpte lägenheten utan att se den :-) Hon gör sitt jobb på bästa sätt! Läs mer
  • Ilkin M

2019-08-09

Ilkin M skrev om Emma Selenius en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Emma is an extremely helpful, informative and experienced real estate agent who helped us and skillfully guided through the process of buying a flat in Helsingborg. She knew literally everything about the neighborhood - such as the number and locations of supermarkets, daycares, schools, garages and so on - as well as the flat itself; and was very quick in providing us with very specific details, such as the room measurements and so on. To summarize, we were very impressed and very satisfied not only with her brokerage skills but also with overall personality. Läs mer
  • 2019-08-05

Catarina N skrev om Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare
    En bra kontakt i samband med köp av nyproducerade bostadsrätter Läs mer
  • Lena Catharina W

2019-08-01

Lena Catharina W skrev om Max Ericsson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Vi har sålt vår villa i Ramlösa, Helsingborg. Max har ett bra och professionellt bemötande. Max gick igenom hela säljprocessen på ett bra sätt och såg till att vi var med i hela processen. Max visade på stor handlingskraft när vi hamnade i skarpt läge och det började budas. Vår samlade uppfattning hittills är att vi kunde inte fått en bättre mäklare till vår försäljning! Läs mer
  • 2019-08-01

Danijela C skrev om Alexander Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Alexander är trevlig, snabb och service minded säljare behjälpsam pä alla möjliga sätt. Läs mer
  • 2019-07-31

Zandra D skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Anlitat Martin 2ggr för säljuppdrag, han är väldigt trevlig & proffsig!
    Kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Markus D

2019-07-31

Markus D skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Sålt en bostadsrätt på Norr i Helsingborg, vi anlitade även Martin för ett skrivaruppdrag på en bostadsrätt vi hittat utanför marknaden. Mycket trevligt och professionellt bemötande på alla sätt och vis. Kan varmt rekommendera Martin oavsett om du ska sälja eller köpa. Läs mer
  • 2019-07-31

Sofia F skrev om Emma Selenius en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Som förstagångsköpare kändes processen lite skrämmande. Visste inte exakt hur processen skulle gå till, nedan kommer några kommentarer kring processen.

Blev bra bemött på sms men tyckte det var konstigt att mäklaren gick på semester när jag skulle skriva kontrakt - utan att nämna det. Gillade inte att mäklaren la bud i fel namn. Stod att jag lagt bud trots att jag inte gjort det.

Hade flera frågor när jag skrev på kontraktet som personen i fråga inte kunde svara på utan var tvungen att kolla med Emma, vilket inte kändes helt tryggt. Frågade vem som skulle sköta tillträdet, och fick svar att de inte visste det....

Är dock glad att vi kunde få till tillträdet så snabbt utan svårigheter och att Emma kunde svara snabbt på sms trots semester. Läs mer
  • Natasa B

2019-07-26

Natasa B skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Speaking from my personal experience, it is fair to say that Andreas Schultz is a truly cooperative, capable, and thoroughly professional real estate agent.
    I had intended to buy an aparment in Helsingborg, but, my time was limited,severely limited. Fortunately, I got in contact with Mr. Shultz.
    Even though we only had a few hours to see the apartment and sign the documents since I had a plane to catch, he managed to accelerate the whole process. I am truly grateful.
    Overall, such a great experience! Läs mer
    Andreas S gillar detta
  • 2019-07-24

Ali S skrev om Alexander Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Snabbt, enkla, tydliga och omtänksamma. Super nöjd Läs mer
  • 2019-07-20

Anders I skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Trevligt bemötande, väldigt duktig på att uppdatera och ge trygghet genom affären. Skulle valt samma mäklare igen och kan rekommendera till andra. Läs mer
  • 2019-07-20

Ellinor Y skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Bra möte. Mycket tre mig och hade svar på alla frågor som ställdes vid visningen Läs mer
  • 2019-07-13

Lina S skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Jag och min sambo köpte ett radhus genom 3etage med Martin som mäklare. Väldigt bra bemötande och smidig process. Alla frågor vi ställde angående enheten fick vi snabbt svar på och vi kunde inte varit mer nöjda. Många tummar upp! Läs mer
  • 2019-07-11

Michael H skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Sålt på möllegränden15 Martin var mycket bra och trevlig Läs mer
  • Sara S

2019-07-08

Sara S skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Vi tyckte Martin var väldigt kompetent och driven i ansvaret kring att få sålt vår bostad! Vi är mycket nöjda med honom och kan rekommendera honom som mäklare till andra som vill sälja sin bostad! Läs mer
  • 2019-07-08

Kazimiera P skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Jag har köpt min lägenhet. Fick kontakt med Martin först som köpare vid ett annat försäljningstillfälle som inte har blivit av. I mina ögon är det en mäklare som ger förtroende både hos köpare och säljare. Rekommenderar varmt för alla som vill bli bemötta på ett professionellt sätt.
    Ett stort tack Martin och lycka till med framtida uppdrag! Läs mer
  • 2019-07-08

Admir B skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Oerhört kunnig, engagerad, tillmötesgående, snabb och sympatisk. Inbringar lugn och säkerhet i hela processen.
    Kommer definitivt använda Martin för framtida försäljningar! Läs mer
  • 2019-07-04

Carina N skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Köpt på Fågelsångsgatan 25.
    Mycket trevlig och kunnig mäklare som gjorde det det där lilla extra för att allt skulle klaffa.
    Stor eloge till honom, Läs mer
  • 2019-07-01

Peder Bernhard B skrev om Max Ericsson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Max Ericsson sålde vår villa på mycket kort tid till ett utmärkt pris. Han hanterade hela försäljningsprocessen (som blev något märklig pga en av spekulanterna) mycket skickligt och effektivt. Läs mer
  • 2019-06-29

Alexander N skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    3vlig och kunnig. Verkade kunnig inom sitt jobb Läs mer
  • 2019-06-28

Thomas E skrev om Alexander Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Mycket trevlig mäklare med en fin känsla för återkoppling, kunde vara stort som smått. Det uppskattas som säljare. Stort plus när vi hade öppen visning att Alexander gjorde Langos med olika topping till alla spekulanter.

Kan verkligen rekommendera Alexander och 3etage Läs mer
  • 2019-06-28

Mikael J skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Vi har nyligen köpt en lägenhet i Helsingborg genom Martin.
    Vi blev mycket bra bemötta av Martin. Han var trevlig, intresserad, lagom ”på”. Läs mer
  • 2019-06-27

Jonas N skrev om Emma Selenius en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Fick uppdraget att sälja vår bostadsrätt. Snabb, effektiv & professionell! Läs mer
  • 2019-06-27

Lars-Olof S skrev om Emma Selenius en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Har inget att anmärka på är bra och rekommenderar henne, dock är min affär ännu inte helt avslutat men ska inte se några problem om det löper på som det gjort än Läs mer
  • 2019-06-26

Marie A skrev om Emma Selenius en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Sålt en bostadsrätt, då min första mäklare gick på semester. Jag fick kontakta henne, första gången. Tycker det ligger på mäklaren, förstår oxå att det inte är lätt att sätta sig in i nya kunder. Sen avslutet blev en stor besvikelse för mig. Hon kunde inte komma på bokat möte, avbokade en kvart innan. Skulle skriva men ingen berättade nåt om kontraktet och sen blev det fel, väntar fortfarande på att hon hör av sig. Så vi kan rätta till vad det nu var som blev fel. Läs mer
  • Ebba N

2019-06-24

Ebba N skrev om Emma Selenius en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Sålde min lägenhet på Tågagatan 78 i Helsingborg genom Emma på 3etage. Emma är otroligt proffsig och som säljare känner man sig trygg och lugn under hela processen tack vare Emmas bemötande. Emma överträffade min förväntningar och jag hade absolut rekommenderat alla som ska sälja sin bostad att kontakta henne! Läs mer
  • 2019-06-24

Emma S skrev om Max Ericsson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Jag sålde min lägenhet uppe på Olympia. Hela försäljningen gick hur smidigt som helst från början till slut. Slutpriset blev över förväntan - Jag rekommenderar Max STARKT!!!! Läs mer
  • 2019-06-06

Joakim W skrev om Alexander Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Alexander är väldigt engagerad som mäklare och är mån om att hans kunder ska få en bra och säker upplevelse. Läs mer
  • August M

2019-06-02

August M skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Starkt som satan! Martin löste det priset vi ville ha genom bra speluppfattning. Läs mer
  • 2019-05-31

Eva Anita G skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Allt var enkelt och smidigt
    Martin skötte denna försäljning alldeles utmärkt Läs mer
  • 2019-05-30

Sverre S skrev om Alexander Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Sålt fastighet.
    Bra bemötande.
    Förväntan att mäklaren jobbar hårt för att få fastigheten såld. Det gjorde han.
    God helhetsupplevelse. Läs mer
  • 2019-05-29

Peter P skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Sålt en bostadsrätt. Allt med mäklaren var 100%-igt. Läs mer
  • Erik Marcus L

2019-05-29

Erik Marcus L skrev om Alexander Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Supertrevlig, proffsig, seriös ......
    En kanon mäklare som jag varmt kan rekommendera Läs mer
  • 2019-05-29

Nils Axel N skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Köpt bostadsrätt. Fantastiskt bemötande.
    Mäklaren fattade snabbt vad vi var ute efter. Snabb och trevlig respons.
    Kontakten togs genom rekommendation från andra. Läs mer
  • Roger S

Sverker T skrev om Alexander Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Engagerad Läs mer
  • 2019-05-22

Chico N skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Jag har sålt en bostadsrätt.
    Duktig och mycket erfaren.
    Lyhörd, lätt att få tag på när undrar över något. Läs mer
  • 2019-05-21

Simon I skrev om Emma Selenius en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Proffsig och noggrann mäklare! Läs mer
  • 2019-05-21

Linda B skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Försäljning av radhus. Trevlig och professionell mäklare som uppfyllde de förväntningar vi hade och såg till att det blev en snabb och smidig affär. Läs mer
  • 2019-05-16

Fredrik N skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Jag har köpt en 60-talsvilla och är nu i processen att sälja mitt radhus, båda med Martin som mäklare.
    Mycket positivt och kompetent bemötande på en professionell nivå (inte för mycket "säljande")
    Man har en förväntan att en mäklare är påläst både kring huset och omgivningen och att man får grundliga svar på de frågor man har. Detta har Martin levererat till full belåtenhet.
    Att köpa och/eller sälja ett hus är väl för det flesta den största affär man gör i livet. Osäkerheten är nervositeten över att det ska bli fel är därför naturlig. Detta kan en kompetent och ödmjuk mäklare lugna betydligt och det har Martin gjort med mycket gott och bestående intryck. Läs mer
  • Mia N

2019-05-11

Mia N skrev om Alexander Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Vi håller på att köpa ett hus av Alexander. På visningen kändes han förberedd och hade koll. När vi skrev på papperna tog han det i lugnt tempo och man fick svar om något var otydligt. Super bra mäklare som jag gärna kommer rekommendera. Läs mer
  • 2019-05-07

Ingrid O skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Har både köpt och sålt bostadsrätt i HBG centrum med hjälp av Martin. Har fungerat mycket bra. Trevligt bemötande, bra tips och engagemang. Läs mer
  • Tommie O

2019-05-06

Tommie O skrev om Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Vi har sålt en bostadsrätt. Hanna har hela tiden agerat på ett mycket proffsigt sätt. Vi kan rekommendera Hanna som mäklare. Läs mer
  • 2019-05-06

Lars C skrev om Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Köpte vår första bostadsrätt efter att bott i hus i 35 år.
    Bra engagemang och trevligt bemötande av Hannah Läs mer
  • 2019-05-05

Gerd C skrev om Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Bra bemötande, levde upp till förväntningarna Läs mer
  • 2019-05-05

Vendela B skrev om Nicklas Lidholm en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Köpte en bostadsrätt. Allt gick väldigt smidigt. Nicklas är en mycket trevlig och seriös mäklare! Läs mer
  • 2019-05-03

Gabriella A skrev om Max Ericsson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Mycket tillmötesgående och lätt att ha att göra med. Läs mer
  • Fredrik A

2019-05-03

Fredrik A skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Vi har sålt vår villa mha Andreas Schultz på 3etage.
    Anledningen till att vi valde just Andreas var för att han gav ett lugnt stabilt och pålitligt intryck. Vilken visade sig stämma.

Skötte sitt uppdrag exemplariskt. Kommer anlita honom igen om det ska säljas en bostad. Läs mer
  • 2019-05-03

Sara N skrev om Nicklas Lidholm en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Trygg affär med seriös mäklare. Läs mer
Martin Persson
Andreas Schultz