3etage Fastighetsmäklare

3etage Fastighetsmäklare

3etage har sedan starten 2008 sålt mängder av bostäder runt om i Helsingsborgsregionen. Vi tror på att alla bostadsaffärer är unika. Därför erbjuder vi tre olika paket, färdigpaketerade med lösningar för marknadsföring, pris och försäljning.

Vi arbetar med både bostadsrätter, villor och komersiella fastigheter. Vi känner väl till Helsingborgs alla vackra områden och miljöer och vet vad som krävs för en bra affär.

Kontakta oss gärna så berättar vi mer om vad som gjort vårt koncept så framgångsrikt. Varmt välkommen!

Läs vad 1154 kunder tycker om 3etage Fastighetsmäklare 2

2022-01-25 Verifierad kund
    Mycket tillmötesgående och hjälpsam vid frågor och funderingar.
    • Mariastaden
    2022-01-24 Verifierad kund
    Toppmäklaren i Helsingborg.
    Extrem kunnig i ämnet och väletablerad i stan. Ger ett lugnt och professionellt intryck och vet vad han pratar om.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Roger Billsten en del av 3etage Fastighetsmäklare
    2022-01-23 Verifierad kund
    Kunnig och med ett proffsigt bemötande genom hela affären. Ständigt tillgänglig för frågor och funderingar. Kan mer än väl rekommendera.
  • sålde sitt hus med hjälp av Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    • Ramlösa-Brunnsparken
    2022-01-21 Verifierad kund
    Andreas är en mycket kompetent mäklare. Inlyssnande, tillgänglig och lätt att kommunicera med. Rekommenderar honom!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Roger Billsten en del av 3etage Fastighetsmäklare
    • Raus
    2022-01-21 Verifierad kund
    Superbra! En av de bästa mäklarna jag träffat. Jag kommer helt klart använda Roger om jag behöver mäklare igen.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    • Stattena
    2022-01-20 Verifierad kund
    Från början till slut gick processen smidigt. Allt var väldigt tydligt från Anderas sida samtidigt som han lyssna på vad jag var ute efter.
    • Brohult
    2022-01-15 Verifierad kund
    Jag har sällan träffat en mäklare som visat sådan professionalitet som Roger Billsten gör. Genom hela affären var ha. Stöttande och gav goda råd som resulterade i en affär där både säljare och köpare var nöjda. Jag hade höga förväntningar som han lyckades överträffa. Bostadsaffärer gick väldigt smidigt och man behövde aldrig oroa sig. Roger kändes alltid tillgänglig, något som är viktigt för mig för att man ska känna sig trygg. Jag vet att jag kommer anlita honom fler gånger och jag kan rekommendera alla som funderar på att sälja sin bostad att anlita Roger Billsten på 3etage.
    • Brohult
    2022-01-15 Verifierad kund
    Kan inte bli bättre, super bra :)
    2022-01-14 Verifierad kund
    Roger Billsten är en mycket engagerad, noggrann och duktig mäklare som visar stor omtanke om både säljaren och köparen. Jag kan varmt rekommendera Roger inför framtida bostadsförsäljningar.
    2022-01-14 Verifierad kund
    Väl bemötta och väl omhändertagna av ett riktigt proffs.
    Vi trodde att allt skulle ta längre tid och blev positivt överraskade av Rogers snabba hantering av ärendet.
    En bättre mäklare kan man inte tänka sig.
    Han har ett väldigt tillmötesgående sätt.
  • Anders M
    2022-01-14 Verifierad kund
    SUPER mäklare ! Duktig, erfaren - och rolig på köpet!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    • Stattena
    2022-01-13 Verifierad kund
    Toppen bemötande genom hela processen! Tummen upp för Andreas!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare
    • Eneborg
    2022-01-10 Verifierad kund
    Hannah hjälpte oss att snabbt, enkelt och tryggt sälja bostaden. Hannah är en mycket professionell och trevlig mäklare. Vi kan inte rekommendera henne nog, tack Hannah!
  • sålde sitt hus med hjälp av Alexander Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    • Gamla Viken
    2022-01-09 Verifierad kund
    •Punktlig. Positiv. Respektfull.
    • Jag hade inga förväntningar, situationen var ny. Blev mycket positivt överraskad, lättad och kände mig trygg.
    • Professionell. Snabb. Effektiv.
    Noggrann.
    • Norr - Fria Bad
    2022-01-07 Verifierad kund
    Roger är en väldigt lyhörd, inkännande och behaglig person att samarbeta med. Hans kunskap och entusiasm för hans objekt är enastående och han strävar alltid efter att parterna i affären ska vara nöjda med såväl affären som med hans insats. Jag rekommenderar varmt Roger som mäklare!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    • NORR
    2021-12-30 Verifierad kund
    På bästa möjliga sätt.

Jag hade höga förväntningar och mäklaren uppfyllde dessa med råge. Hög flexibilitet och servicegrad. Alltid tillgänglig.
  • köpte sitt hus med hjälp av Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    2021-12-28 Verifierad kund
    Proffsig och kunnig, mycket bra!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare
    2021-12-27 Verifierad kund
    Hannah har varit super trevlig o positiv igenom hela processen, riktig toppen mäklare om du skulle fråga mig, har inga nackdelar faktiskt, världsklass 👍🏼
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    • Ringstorp
    2021-12-26 Verifierad kund
    Martin är professionell, engagerad och ger verkligen en fantastisk service utöver vad vi tidigare varit med om. Kunnig och transparent i sin kommunikation och vi är så nöjda med affären. En så duktig mäklare som man känner sig trygg med genom hela försäljningsprocessen. Kan verkligen rekommenderas!
    • Eskilsminne
    2021-12-26 Verifierad kund
    Martin tog väldigt väl hand morfar under försäljning av sitt hus. Trygg, vältalig och med hjärtat på rätt ställe.
    2021-12-25 Verifierad kund
    Från A till Ö kände vi oss trygga och väl omhändertagna av Martin! Han fanns alltid ett sms eller samtal bort. Vi kan varmt rekommendera 3 etage och Martin. Väldigt fin touch att ha en mindre servering på visningen. Lite dryck, snacks såsom ostbågar.
    2021-12-22 Verifierad kund
    Min upplevelse var väldigt positiv och det var bra kommunikation genom hela processen.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Zecevic en del av 3etage Fastighetsmäklare
    • Rosengården
    2021-12-21 Verifierad kund
    Kunnig, professionell och otroligt tillmötesgående.
    Robin gjorde verkligen allt för att lösa vår specifika situation och vi är så nöjda med resultatet.
    Hela försäljningen gick snabbt, smidigt och helt friktionsfritt.
    2021-12-21 Verifierad kund
    Top betyg! En driven ansvarstagande mäklare! Väldigt professionell, kunnig, vänlig och hjälpsam. Rekommenderas starkt! :)
    2021-12-21 Verifierad kund
    Martin Persson på 3etage levererar alltid på bästa sätt gång på gång till mig, min familj och företag - han är otroligt engagerad och målinriktad samt ser alltid till mitt bästa i affären vilket jag uppskattar mycket. Utöver detta kommer Martin med kloka och intressanta inspel i försäljningarna vilket medför pricken över i:et i affärens helhet. Att han dessutom också är en mycket trevlig kille gör inte saken sämre utan bara till det bättre. Ett stort tack till Martin Persson på 3etage för denna fantastiska försäljning och God Jul & Gott Nytt År!
    • Slottshöjden
    2021-12-21 Verifierad kund
    Trevligt bemötande från första kontakt och såg till att processen gick smidigt. Supernöjd!
    2021-12-16 Verifierad kund
    Martin levde verkligen upp till redan höga förväntningar. Vi är super nöjda med samarbetet och kan verkligen rekommendera honom och 3etage.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Zecevic en del av 3etage Fastighetsmäklare
    • Rosengården
    2021-12-16 Verifierad kund
    Kanonbra mäklare. Tillgänglig och behjälplig, snabb återkoppling och hantering av ärenden. Inga konstigheter alls.
    2021-12-16 Verifierad kund
    Magiskt bra mäklare från början till slut.!
  • skrev om Roger Billsten en del av 3etage Fastighetsmäklare
    2021-12-14 Spontant omdöme
    Här jobbar bästa mäklaren Roger👍😊 Oerhört proffsig, alltid tillgänglig och dessutom riktigt snabb med allt. Inte att förglömma en fantastisk positiv attityd. Rekommenderas starkt *****
    • Västra Berga
    2021-12-13 Verifierad kund
    Proffsigt: snabba svar, trevligt bemötande, hög kunskap och tydliga förklaringar om processen.
    • Olympia
    2021-12-13 Verifierad kund
    Vi valde roger till försäljningen av vår bostad pga sitt engagemang och kunskap. Det kändes tryggt att överlåta försäljningen till Roger då vi kände han lyssnade och satte oss som säljare i prioritering.
    • Olympia
    2021-12-13 Verifierad kund
    Genuint intryck, var mån om både köpare och säljare. Kan starkt rekommendera honom!
  • köpte sitt hus med hjälp av Alexander Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    • Höganäs Övre
    2021-12-10 Verifierad kund
    Hej
    Han var smart och bäst vi tacka honom mycket
    Och han hjälpat oss på allt
    Mvh REZA
    2021-12-09 Verifierad kund
    Mycket professionell, ödmjuk och kunnig. Rekommenderas varmt till alla som vill ha Helsingborgs bästa mäklare!
    2021-12-09 Verifierad kund
    Positiv, glad, framåt, professionell, sakkunnig, ger förtroendefull relation.
    Lätt att få tag bra, bra dialog och återkoppling.
    Rekommenderas varmt!
    2021-12-09 Verifierad kund
    Väldigt positivt bemötande och en av de trevligare mäklarna man stötte på under sin jakt av ett nytt hem
    2021-12-03 Verifierad kund
    Mycket trevlig och oerhört gott bemötande!
    Har bara haft positiva intryck av Roger!
    2021-12-02 Verifierad kund
    Engagerad, kunnig och hjälpsam. Väldigt trevlig att ha att göra med. Skulle inte tveka att använda Roger vid en framtida bostadsaffär igen!
    • Centrum
    2021-11-30 Verifierad kund
    Professionell i handläggning av hela ärendet.
    2021-11-30 Verifierad kund
    Bra social kompetens. Kunnig och väl insatt i objektet - alltså bra påläst. Bra och effektiv presentation.
    2021-11-30 Verifierad kund
    Trygg och kompetent mäklare som ledde oss genom processen på bästa sätt. Supernöjda!!
    2021-11-29 Verifierad kund
    Roger har gjort ett utmärkt arbete med försäljningen av vår bostad.
    Vi är väldigt nöjda.
    2021-11-29 Verifierad kund
    Engagerad,
    Har hållit oss informerade under hela processen. Har också sett till att hålla upp hastigheten.
    Att han sedan är positiv gör inte saken sämre.
  • köpte sitt hus med hjälp av Roger Billsten en del av 3etage Fastighetsmäklare
    • Hagaplan
    2021-11-28 Verifierad kund
    Jag tycker att Roger är trevlig och bra på att hantera budgivning och kontakt vid kontraktsskrivning m.m. Rakt och öppet sätt.
  • John Alexander K
    sålde sitt hus med hjälp av Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    2021-11-23 Verifierad kund
    Positivt bemötande, bra och tät dialog rakt igenom hela processen, bra på att lägga en strategi och att också hålla sig till denna. På 3 veckor sålde vi objektet, många intressenter, och trummade upp bra intresse men när vi kunde stänga på en bra nivå och snabbt trumfade det att vänta ytterligare. Supernöjd med Martin och kan rekommendera honom å det varmaste.
  • köpte sitt hus med hjälp av Roger Billsten en del av 3etage Fastighetsmäklare
    2021-11-18 Verifierad kund
    Glad, fint bemötande, lugn och trygg
    • Maria Park
    2021-11-15 Verifierad kund
    Mycket trevlig, kuning , engagerad ,hjälpsam och opartisk.
    • Maria Park
    2021-11-15 Verifierad kund
    Kände mej omhändertagen från första dagen.
    Under hela ”resan” fick jag tips, feedback,snabba svar och kände hans intresse o omtanke om mej.
    Kan inte tänka mej annat än bästa mäklaren för mej.
  • Nour E
    2021-11-13 Verifierad kund
    Proffsig, trevlig och skicklig mäklare.