Alla kategorier Mäklare Skåne Helsingborg 3etage Fastighetsmäklare

3etage Fastighetsmäklare

Kullagatan 52, 252 20 Helsingborg — Visa karta

3etage har sedan starten 2008 sålt mängder av bostäder runt om i Helsingsborgsregionen. Kontakta oss gärna så berättar vi mer om vad som gjort "3etage-konceptet" så framgångsrikt.

Läs vad 338 kunder tycker om 3etage Fastighetsmäklare

• Micke
    Micke skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Har genom åren stött på många mäklare - men ingen når upp i Martins kaliber. Fingertoppskänsla i allt han gör, i kombination med grym kunskap och otroligt proffsigt bemötande gör honom till mäklare i absolut toppklass. Kan varmt rekommendera Martin till alla som överväger att sälja sin bostad.
  • Andreas O
    Andreas O skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Mycket kompetent mäklare som är mån om sina kunder och alltid trevlig. Han ger en rimlig bild av hur marknaden ser ut. Man känner sig trygg som kund.
  • Marcus G
    Marcus G skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    En mäklare som verkligen visar intresse och bryr sig
  • Cajsa A
    Cajsa A skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Vi upplevde Martin som kunnig, snabb och informativ.
    Vi är mycket nöjda.
  • Tom P
    Tom P skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Vi är nöjda med Martin. Vi upplevde honom som Snabb, informativ och lyhörd i vår försäljningsprocess.
  • Kristoffer S
    Kristoffer S skrev om Alexander Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Superduktig och kunnig mäklare med ett trevligt intryck.
  • Sara L
    Sara L skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Ett proffsigt och bra bemötande.
    Som kund kände jag mig trygg med Martin, han har goda kunskaper och var alltid tillgänglig för frågor, vilket jag uppskattar.
    Mina upplevelser av Martin och 3etage är väldigt positiva!
    Jag kommer utan tvekan välja Martin igen.
  • Filip B
    Filip B skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Tydligt, proffsigt och framförallt trevligt förmedlande av vår lägenhet i norra delarna av Helsingborg. Jag vill utan tvekan säga att Martin besitter en fingertoppskänsla i samtliga stadier för att sälja min, men även din bostad!
  • Gert P
    Gert P skrev om Alexander Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Kunnig, kreativ och resultatinriktad. Han levererar vad han säger och i rätt tid.
  • Henrik D
    Henrik D skrev om Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Bra återkoppling,tydlig, pigg och glad
  • Helen J
    Helen J skrev om Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare
    En mycket positiv och glad person, mycket duktig i sitt yrke, inte rädd för att kasta sig in i svåra problem, tar mycket ansvar.
  • Marcus S
    Marcus S skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Finns inte så mycket att säga mer än att de var professionellt och allt gick som vi ville. Man kan sammanfatta de hela med ett ord , Världsklass.
  • Pira N
    Pira N skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Hejsan,
    Har bara gott (jätte) att säga om Martin Persson!.
    Han har varit väldigt engagerad av min försäljning av bostadsrätten på Södra Storgatan 27. Har kunnat nå honom både tidigt som sent och han har alltid ringt tillbaka snabbt.
    3etage är en toppenmäklarbyra och jag har bara gott att säga om dem!
    De har levererat och hjälpt både mig och mina anhöriga.
    STORT tack till Martin, Andreas och Alex!
    Med vänlig hälsning Pia Norin
  • My L
    My L skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Mycket bra! Kändes både proffsigt och tryggt. Har varit i kontakt med Andreas och 3etage innan och kommer kontakta dom igen i framtiden!
  • Bengt O
    Bengt O skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Redan från första stund så inger Martin stort förtroende och har ett mycket vänligt och proffesionellt bemötande. Hela affären sköttes mycket bra med Martin som mäklare, dels i början med hantering av alla praktiska delar med fotografering, annonsering samt hantering av visningar. Även bra och yrkesmässig hantering av budgivning samt slutförande av affären. Vi kan varmt rekommendera Martin som fastighetsmäklare och vi kommer även att göra det till vänner och kollegor.
  • Christoffer S
    Christoffer S skrev om Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Bra bemötande och snabb affär precis som jag önskade.
  • Bodil L
    Bodil L skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Mycket trevlig och förtroendeingivande förklarade tydligt o bra.
    Nu gick allt väldigt snabbt så vi hade inte så mycket kontakt. Men det vi hade var bra.
  • Adnan P
    Adnan P skrev om Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Jag tycker hon var väldig trevlig och hade ett trevligt bemötande.
  • Jan G
    Jan G skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Med hjälp av 3 Etage gick försäljning och köp som en dans! Bra snabb tydlig info och service av mäklaren Andreas. Allt blev perfekt! Helnöjd!!!
  • Sebastian M
    Sebastian M skrev om Alexander Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Alexander är en mycket duktig mäklare som verkligen presterar när det gäller. Jag är väldigt nöjd med insatsen som han gjorde i samband med försäljningen av min lägenhet. Alexander har koll på marknaden och min prisförväntan uppfylldes fullständigt. Helt enkelt utmärkt som mitt betyg blir!
  • Martin M
    Martin M skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Martin er super dygtig.

Han følger op, han er omhyggelig og han arbejder 24/7 for at få solgt din bolig.
  • Nathalie P
    Nathalie P skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Äntligen en mäklare som svarar snabbt på mail och telefon. Proffsig, kunnig och väldigt trevlig
  • Nastasia A
    Nastasia A skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Jag hade en trevlig upplevelse att handla ett hus. Alla steg var jätte snabb. Andreas erbjöd ett komplett stöd i alla transaktioner. Han var strukturerad och vi fick alla dokument i bra tid. Jag var mycket nöjd med alla. Jag rekommenderar Andreas om du planerar att köpa ett hus. Mvh, Nastasia
  • Nastasia A
    Nastasia A skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
  • Pira N
    Pira N skrev om Alexander Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Alexander är en väldigt engagerad mäklare!
    Anlitat honom ett flertal gånger för köp/sälj inom min familj.
    Vi har varit toppennöjda varje gång. Känner att Alexander bryr sig och vill en väl.Alltid tillgänglig per telefon och kan svara på de mest "dumma" frågor man har som orolig köpare/säljare.
    Med vänlig hälsning Pia Norin
    Stolt ägare till ny bostadsrätt.
  • Nils A
    Nils A skrev om Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Kan starkt rekommendera Hannah, mycket hjälpsam och professionell genom hela affären.
  • David S
    David S skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Fantastiskt duktig mäklare! Höll oss hela tiden uppdaterad och noga med detaljer. Gjorde ett super bra jobb med att sälja vår lägenhet!
  • Johanna M
    Johanna M skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Trevligt, kunnigt och proffsigt bemötande.
  • Jasmine T
    Jasmine T skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Levde mycket mer än väl upp till förväntan! Bra kommunikation, kändes som Martin fick bra kontakt med spekulanter på visning utifrån återkoppling, tryggt och bekymmersfritt. Fantastiskt slutresultat och finns verkligen ingenting att klaga på. Riktigt kompetent och engagerad mäklare! :)
  • Fredrich L
    Fredrich L skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Hej!

Jag anser att Martin Persson skötte sitt uppdrag professionellt med god kontakt med kunden, tillgänglighet samt väl påläst.
  • John O
    John O skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Vi var mycket nöjda med mäklarens service genom hela husaffären. Personligt, smidigt och seriöst.
  • Kjell Arne A
    Kjell Arne A skrev om Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare
    veldig bra altid godt humør och fokus på salu
  • Richard M
    Richard M skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Han gav ett lugnt seriöst och proffsigt intryck från början till slut.
  • Thomas S
    Thomas S skrev om Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Väldigt snäll och trevlig.

Har alla egenskaper som en mäklare ska ha, jag kan verkligen säga att jag är hur nöjd som helst.

INGET negativt om Hannah över huvudtaget!
  • Christoffer N
    Christoffer N skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Andreas möter alla krav man kan ställa på en mäklares kompetens och konsulterande förmåga. Lyssnar noggrant, arbetar ambitiöst och med ett stort mått av vänlighet och respekt. Dessutom hela tiden tillgänglig för frågor. Jag vill ge Andreas de allra bästa rekommendationer och vitsord för hans sätt att genomföra vår affär.
  • Hans N
    Hans N skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Martin skötte sitt uppdrag på ett mycket bra sätt. Gav trygget till både köpare och säljare.
  • Andreas N
    Andreas N skrev om Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Kunnig, engagerad och tillgänglig för frågor
  • Karin K
    Karin K skrev om Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Hannahs professionella, vänliga och inspirerande bemötande var oerhört positivt.
    Hon förmedlade goda råd kring renovering och styling av hemmet för att göra det mer inbjudande för eventuella spekulanter. Hon var oerhört driftig och skötte affären på ett utmärkt sätt.
  • Ana L
    Ana L skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Vi är väldigt nöjda med Andreas. Han ställde upp och hjälpte oss med allt som behövdes på ett väldigt bra sätt, proffesionellt helt enkelt. Vi rekommenderar starkt Andreas Schultz och 3etage när det gäller bostäder!
  • Hasan M
    Hasan M skrev om Alexander Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Alexander är en mäklare utöver det vanliga. Har ingenting att klaga på. Han är 10/10.
  • Gun B
    Gun B skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    3etage Fastighetsmäklare är nartuliga och mycket kundvänliga fem plus
  • Camilla H
    Camilla H skrev om Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Väldigt driven tjej! Super kompetent!
  • Henrik B
    Henrik B skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Proffsigt och mycket seriöst hanterad försäljning
  • Liridona M
    Liridona M skrev om Alexander Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Han är väldigt professionell och vet exakt hur han skall bemöta sina kunder. Fick sålt vår lägenhet för rekordpris. Helt fantastisk mäklare!!!
  • Kärnfastigheter
    Kärnfastigheter skrev om Alexander Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Mycket bra och seriös mäklare. Har gjort flera affärer med Alexander.
  • Cane N
    Cane N skrev om Alexander Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Jag hade ett mkt bra intryck av Alexander som mäklare både innan under och efter försäljning och är nöjd med hela gången från början till slut. Kommer rekommendera honom till flera i mitt umgänge.
  • azade s
    azade s skrev om Alexander Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Väldigt nöjd med Alexander.
    Han är väldigt skicklig och proffissionel. Ger honom högsta betyg.
  • Robin S
    Robin S skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Fick bra bemötande av Martin från början till slut. Snabba återkopplingar via mejl, sms och telefon.
    Han lyssnade på mina idéer samt kom med inputs för en bra försäljning.
  • Lise J
    Lise J skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Jag anlitade flera mäklare, och av dessa valde jag ut Martin Persson på grund av att han presenterade ett ingångspris som låg 5-6% över konkurenterna. Sen hade jag ett krav på flexibel inflyttning då jag väntade på plats på äldreboende och det var osäkert om plats. Martin ordnade snabbt en köpare som uppfyllde kraven. Sen ordnade Martin och hans kolleger på 3etage allt "pappersarbete" och kommunikation med mig tills jag fick plats på äldreboende. Jag vill tacka Martin för hans trevliga sätt och genomförande av denna försäljning.
  • Andreas M
    Andreas M skrev om Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Jag upplever Hanna som professionell och strukturerad.
    Mera distanserad än varm men med en tydlig omtanke och vilja att få det bra. Står tydligt på säljarens sida i förhandlingen.
Martin Persson
Andreas Schultz