3etage Fastighetsmäklare

3etage Fastighetsmäklare

3etage har sedan starten 2008 sålt mängder av bostäder runt om i Helsingsborgsregionen. Vi tror på att alla bostadsaffärer är unika. Därför erbjuder vi tre olika paket, färdigpaketerade med lösningar för marknadsföring, pris och försäljning.

Vi arbetar med både bostadsrätter, villor och komersiella fastigheter. Vi känner väl till Helsingborgs alla vackra områden och miljöer och vet vad som krävs för en bra affär.

Kontakta oss gärna så berättar vi mer om vad som gjort vårt koncept så framgångsrikt. Varmt välkommen!

1355 omdömen om 3etage Fastighetsmäklare

Sedan starten hos Reco 2015
    2023-01-30 Verifierad kund
    Trevlig, korrekt, enkelt
    Överlåtelsen är inte färdig än så vi förmodar han har några uppgifter kvar
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    2023-01-30 Verifierad kund
    Glad, trevlig och mycket hjälpsam. Ger ett intryck som gör att man får förtroende för mäklaren.
    2023-01-28 Verifierad kund
    Eftersom vi hade referenser och blev rekommenderad Martin hade vi stora förväntningar på honom. Han har med råge levt upp till detta trots ett svårt marknadsläge. Martin är synnerligen kompetent, seriös, alert, tydlig i sin kommunikation, trevlig samt väldigt lätt att samarbeta med.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    2023-01-28 Verifierad kund
    En seriös, påläst och kunnig mäklare. Rekommenderas.
    2023-01-27 Verifierad kund
    Fick bra kontakt.
    Trevligt bemötande
    Kunnig.
    Samarbetsvillig
    Kände förtroende
    • Laröd
    2023-01-24 Verifierad kund
    Lugnt och professionellt bemötande, men samtidigt engagerad och hårt arbetande för att få till en bra lösning för både köpare och säljare.
    • Norr
    2023-01-20 Verifierad kund
    Andreas är väldigt lugn, pedagogisk och kunnig. Inger förtroende och har en väldigt trevlig och tillmötesgående personlighet.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Roger Billsten en del av 3etage Fastighetsmäklare
    2023-01-12 Verifierad kund
    Blev bemött med ett väldigt professionellt bemötande, väldigt öppen och rak på sak. Kunnig och hade en bred kontaktnät. Var tillgänglig alltid och hjälpsam. Kände från första sekund tilliten och att det skulle bli en bra försäljningsprocess från början till avslut, vilket det blev också. Supernöjda! Kan varmt rekommendera Roger som mäklare och även ta hjälpa av han igen i framtiden vid ev köp/sälj av bostad!
    2022-12-27 Verifierad kund
    Jag tycker Andreas gav en bra information inledningsvis. Höll mig underrättad om intresset för mini lägenheten. Bokade in visningar i överenskommelse med mig. Lyssnade in mig om hur vi skulle gå vidare när inga anbud kom.Agerade snabbt då det dök upp en intresserad spekulant,
    Andreas uppfyllde väl mina förväntningar på en god mäklare.
    • Oceanhamnen
    2022-12-19 Verifierad kund
    Min upplevelse av Andreas Schultz, förutom att han är en mycket sympatisk person, är att han också är en mycket proffsig mäklare . Han har varit informativ och lyhörd under hela försäljningsprocessen, gett mig löpande information inför och efter visningarna. Han har vänligt och professionellt besvarat mina frågor, tagit till sig av mina synpunkter och våra diskussioner och våra samtal har varit mycket konstruktiva. Jag är mycket nöjd!
    • Högaborg
    2022-12-16 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande, förtroendeingivande och professionell. Bra dialog och återkoppling med förklaringar under processen.
    Kan varmt rekommendera Andreas!
    Mycket nöjd🌟
  • köpte sitt hus med hjälp av Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare
    • Mjöhult-Jonstorp
    2022-12-06 Verifierad kund
    Trevlig och engagerad!
    Bra besiktningsman
    Även behjälplig med efterforskningar av ritningar
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    2022-12-02 Verifierad kund
    Martin är en mäklare jag varit i kontakt med många gånger tidigare.
    Nåde som säljare och köpare.
    Han har alltid gjort ett professionellt intryck men ändå på ett lättsamt och vänskapligt sätt.
    Mycket nöjd med hanns återkoppling i ärendet och att han håller en uppdaterad.
  • sålde sitt hus med hjälp av Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare
    • Mjöhult-Jonstorp
    2022-12-02 Verifierad kund
    Vi är jätte nöjd med Hannah. Även under ett lite mer utmånande marknadsläge gjorde hon allt, för att hitta rätt köpare till os. Hon tog hand om hela affären och vi hade ett bra kommunikation med henne under hela försäljningsprocessen.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Roger Billsten en del av 3etage Fastighetsmäklare
    • Ättekulla
    2022-12-01 Verifierad kund
    Vi fick ett väl bemötande och förtroende
    Finns inget att klaga på
    • Ättekulla
    2022-11-30 Verifierad kund
    Fantastiskt engagerad, tydlig, positiv den bästa mäklaren jag träffat.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    2022-11-14 Verifierad kund
    Kan uppfattats lite laid back men levererade när det gällde på riktigt.
    • NORR
    2022-11-08 Verifierad kund
    Tyckte Martin var lite otrevlig vid budgivningen. Annars ok.
  • köpte sitt hus med hjälp av Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare
    • Höganäs
    2022-11-06 Verifierad kund
    Mycket proffsig mäklare som är väl inläst och fylld av information
    2022-10-30 Verifierad kund
    Vill du ha en mäklare som är proffsig ut i fingerspetsarna så ska du helt klart anlita Roger Billsten. Det märks direkt att Roger har mångårig erfarenhet med hög kundbemötande.
    Med andra ord en mycket seriös och engagerad mäklare. Vi är super nöjda!
    2022-10-30 Verifierad kund
    Toppklass rakt igenom !! Snabba svar, tillgänglig för frågor och tryggt! Rekommenderas varmt!
    2022-10-28 Verifierad kund
    Roger vet vad han pratar om. Han är professionell och vet hur han ska lägga upp en försäljningsplan och levererar därefter. Jag fick direkt förtroende för Roger och hans erfarenhet och hur han beskrev hur han jobbade. jag fick direkt höga förväntningar och Roger levde upp till allting han berättade och lite till. Under försäljningen med köparen var Roger väldigt pedagogisk, strukturerad och tydligt.
    2022-10-28 Verifierad kund
    Mycket professionell! Kunnig, och jag är mycket nöjd vid försäljningen av vårt hus.
    2022-10-27 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande under hela processen
    2022-10-27 Verifierad kund
    Mycket väl bemött. Positivt med tanke på vad som skett på marknaden
    • Rosengården
    2022-10-12 Verifierad kund
    Min/vår upplevelse av samarbetet med Roger Billsten kan kort beskrivas som mycket positivt. Roger har varit oerhört proffsig och noga med att hela tiden hålla mig/oss informerat om vad som händer. Jag/vi tycker även att Roger har haft ett behagligt och proffsigt bemötande genom hela förloppet.
    2022-10-12 Verifierad kund
    Väldigt bra, proffsigt, förtroendeingivande bemötande men ändå lättsamt och avslappnat
    2022-10-03 Verifierad kund
    Kände en väldig trygghet av Andreas med ett proffsigt bemötande och stort engagemang.
    • Eskilsminne
    2022-09-30 Verifierad kund
    Äääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää
  • sålde sitt hus med hjälp av Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare
    • Jonstorp
    2022-09-30 Verifierad kund
    Jag har både köpt och sålt en bostad genom Hannah. Hannah är både professionell, engagerad och lyhörd som mäklare och jag rekommenderar varmt alla att som letar mäklare att ta ett möte med henne.
    • Norra Hamnen
    2022-09-27 Verifierad kund
    Perfekt , påläst och duktig i golf :)
    • Rydebäck
    2022-09-26 Verifierad kund
    Mycket trevlig och tillmötesgående. Ställde upp , med kollega om han inte själv kunde.
    Rekommenderas !!!
    • Rydebäck
    2022-09-26 Verifierad kund
    Professionell, kunnig och varm.
    Vi vet vad han går för med tanke på att han har sålt vår förra bostad. Grym helt enkelt!
    • Oceanhamnen
    2022-09-24 Verifierad kund
    Fantastiskt bemötande, alltid tillgänglig och lugn.
    • Centrum-Norr
    2022-09-22 Verifierad kund
    Toppenmäklare!
    Verkligen nöjd!
    Mvh Helene Killberg
    2022-09-22 Verifierad kund
    Enkelt sammanfattat;
    Top-of-the-line rakt igenom!
  • köpte sitt hus med hjälp av Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    • Bjuv
    2022-09-19 Verifierad kund
    Lyhörd, påläst och väldigt genuin! Allt man söker hos en mäklare. Hade rekommenderat Andreas alla dagar i veckan. // Köpare Gruvgatan
  • sålde sitt hus med hjälp av Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    • Bjuv
    2022-09-18 Verifierad kund
    Blev bemött på ett positivt och trevligt sätt. Andreas lyssnar på riktigt och är mån om att man får all information som man behöver. Han lämnar inget åt slumpen, tar sig tid att förklara och undersöka om han inte kan svara direkt.
    2022-09-16 Verifierad kund
    Vi har anlitat Andreas tidigare och kommer att göra det igen! Vi är nöjda med allt👍
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare
    • Viken
    2022-09-16 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande. Snabba svar på mina frågor och mina önskemål. Rekommenderas.
    2022-09-08 Verifierad kund
    Snabb, vänlig, proffsig, fokuserad
    • Västra Berga
    2022-09-07 Verifierad kund
    Bästa mäklaren, trygg och smidig försäljning.
    • Västra Berga
    2022-09-05 Verifierad kund
    Trevlig, lättsam och professionell mäklare som levererade vad som var förväntat;)
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare
    • Viken
    2022-09-05 Verifierad kund
    Trevligt och proffsigt bemötande. Under rådande ekonomiska läge var det tufft att sälja och förväntningarna sjönk efter att endast 2 kunder visade intresse. Svårt att säga såklart hur många som varit intresserad om det varit som 2019-21.
    Tror att Hemnet och bilderna är A och O. Det måste locka så att fler blir intresserade. Tror faktiskt att man inte ska vara rädd för att satsa på kvällsbilder med levande ljus etc. Lite olyckligt också att flera osålda lägenheter i samma förening låg ute samtidigt. Många trodde kanske att det var en lägenhet som inte blivit såld från start. Bra jobbat med endast 3 kunder att det blev en bra affär trots allt. Kan absolut rekommendera Hannah Kjell.
    2022-09-05 Verifierad kund
    Väldigt snabb och kunnig! Enkel att tala med och lätt att få tag i. Motsvarade mina förväntningar.
    2022-09-04 Verifierad kund
    Korrekt och aktiv med ett gott humör!
    • Ramlösagården
    2022-09-03 Verifierad kund
    Engagerade i vårt behov

Stor förståelse för våra beslut

Fantastisk förmåga att hjälpa oss i detta beslut med vårt ny boende

Vi är mycket nöjda med Martin
    2022-09-02 Verifierad kund
    Trevligt och proffsigt bemötande. Fick snabbt förtroende för Andreas och 3-etage.
    2022-09-02 Verifierad kund
    På alla sätt mycket vänlig och professionel i sin kommunikation med oss. Vi fick svar direkt på alla frågorna vi hade.
    Allt som allt en positiv upplevelse av hela processen.
    Mvh Ari
    • Ramlösagården
    2022-09-01 Verifierad kund
    Martin har skött uppdraget på bästa sätt och jag är mycket nöjd med alla delarna hitintills.