3etage Fastighetsmäklare

Drottninggatan 33, 252 21 Helsingborg — Visa karta

3etage har sedan starten 2008 sålt mängder av bostäder runt om i Helsingsborgsregionen. Vi tror på att alla bostadsaffärer är unika. Därför erbjuder vi tre olika paket, färdigpaketerade med lösningar för marknadsföring, pris och försäljning.

Vi arbetar med både bostadsrätter, villor och komersiella fastigheter. Vi känner väl till Helsingborgs alla vackra områden och miljöer och vet vad som krävs för en bra affär.

Kontakta oss gärna så berättar vi mer om vad som gjort vårt koncept så framgångsrikt. Varmt välkommen!

Läs vad 703 kunder tycker om 3etage Fastighetsmäklare

• 2019-11-15

Therese P skrev om Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Jag har köpt en bostadsrätt. Över förväntan i bemötande. Hon var snabb, proffsig och hantera allt perfekt. Läs mer
  • 2019-11-15

Frida H skrev om Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Hannah var varit väldigt hjälpsam genom hela processen med vårt husköp. Vi har känt oss väldigt trygga och fått mycket hjälp av henne. Om vi kommer sälja i framtiden vänder vi oss gärna till Hannah! Läs mer
  • 2019-11-11

Per R skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Har köpt lägenhet i Helsingborg på Farmargränd.
    Martin har bemött våra frågor och gett svar snabbt.
    Ger Martin och mäklarfirman mitt omdöme, utmärkt. Läs mer
  • 2019-11-11

Oskar Mikael R skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Sålt hus.
    Kunnig, tillgänglig, trevlig och positiv!
    Martin mötte alla högt ställda förväntningar jag hade. Bra tips och snabb service. Läs mer
  • Jon U

2019-11-09

Jon U skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Har köpt en bostadsrätt. Andreas ger ett intryck av kompetens och var väldigt flexibel. Jag behövde snabba ryck eftersom jag bor utomlands och bara var i stan i två dagar. Andreas jobbade med affären hela första dagen (avslutade budrundan kl 22).

Kan inte tänka mig bättre bemötande. Läs mer
  • Stefan H

2019-11-09

Stefan H skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Farmgränden 3 såldes på mindre än en vecka.

Proffsigt bemötande, grymt flow och fantastisk uppföljning.

Martin leverera med ett fantastiskt resultat. Grymt tacksam för utgången och 3-Etage ska vara väldigt stolta över en utsökt mäklare. Läs mer
  • 2019-11-08

Pier-Paulo Waldemar Z skrev om Alexander Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Riktigt bra mäklare! Proaktiv, snabb och får saker att hända. Allt man behöver hos en mäklare. Läs mer
  • 2019-11-07

Maria G skrev om Alexander Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Sålt bostadsrätt, Gustavlund, Helsingborg.

Blev bemött av mäklaren på vänligt sätt.

Alexander bemött mig på professionellt sätt och kan gärna rekommendera honom som erfaren mäklare.

Med vänlig hälsning

Maria Gullberg Läs mer
  • 2019-11-02

Eva Kristina Birgersdotter K skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Bästa mäklaren i Helsingborg! Läs mer
  • 2019-10-27

Fredrik S skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Köpt en fin etta på Tågaborg. Snabb och smidig affär. Inflyttade 1 vecka efter visning. Läs mer
  • Leo L

2019-10-25

Leo L skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Jag har sålt en villa i Helsingborg. Martin har agerat proffessionellt och engagerat i försäljningen av vårt hus. Vi hade höga förväntningar på vår försäljning, men nådde inte helt upp i det pris vi drömde om. Vi är nöjda och har trots det gjort en mycket bra affär och Martin leverade på avslut på ett mycket bra sätt. Det enda som drar ner på betyget något är att Martin (gäller alla mäklare jag varit i kontakt med på senare tid) kan bli bättre på att återkomma när man försöker få kontakt. Kan man inte svara vill jag gärna få veta det istället för att inte få några besked alls. Läs mer
  • 2019-10-22

Marjan M skrev om Alexander Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Tillgänglig och hjälpsam. Kunnig inom sitt område Läs mer
  • 2019-10-22

Davood S skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Köpte en lägenhet i Ättekulla Helsingborg. Trevligt och professionellt bemötande av mäklaren. Andreas gjorde det bekvämt för både mig som köpare och säljaren.
    Han är att rekonmendera! Läs mer
  • 2019-10-21

Ulf Michael Ö skrev om Alexander Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Hjälpsam klar och tydlig i besked, sålde fastigheten till underpris privat, men banker godkände inte köpet och överföring från kund till köpare, utan var så många steg, så Alexander påtog sig att skriva avtalet och sköta allt enligt vårt huvudkontrakt, dock skulle det enligt huvud köpekontraktet köpet vara slutfört 191001, men pga köparen inte kontakta sin bank i tid, så blev det fördröjt, jag hade redan gett köparen beskedet att SEB banken inte tog emot pengar på det sättet utan då fick dem vända sig till sin egen bank. Huset skrevs över på mig för att kunna lösa visa delar men är egentligen en försäljning av min mors fastighet i ett dödsbo, jag är mkt tacksam för att Alexander tog på sig uppdraget så att allt sköts rätt Läs mer
  • Ingrid Annika Maria N

2019-10-08

Ingrid Annika Maria N skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    jag har sålt en bostadsrätt, radhus.
    Andreas tog sig god tid och förklarade hela processen och jag uppfattade honom som trevlig, inte så påträngande att det skulle göras bra affärer utan det skulle ske tryggt o ta den tid som behövdes.
    Valde Andreas framför andra mäklare för han var en "mogen" man vilken jag fick förtroende för istället för de som är yngre o var mera gåpåiga för att tjäna pengar. Att sälja sitt hem man har bott i en längre tid är känslosamt. Läs mer
  • 2019-10-08

Jan-Olof T skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Som den bäste i Helsingborg efter att ha gjort affär med honom ett flertal gånger! Läs mer
  • 2019-10-07

Anneli F skrev om Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Har köpt en bostadsrättslägenhet.
    Mäklaren var professionell och förtroendeingivande och mycket trevlig.
    Kan varmt rekommendera Hanna när man ska köpa bostad. Läs mer
  • 2019-10-02

Malin S skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Vi sålde en 60 kvd bostasrätt tvåa på Tågaborg, Helsingborg. Andreas var fantastisk från första start. Han levde upp till alla våra förväntningar. Hjälpsam, nogrann och förtroendeingivande. Var snabb med att boka förhandsvisningar och jobbade hårt för att få såld lägenheten. Lägenheten såldes på mindre än en vecka med högre vinst än vad vi förväntats oss. Vi är supernöjda med Andreas och kommer definitivt välja honom inför framtida bostadsförsäljningar. Läs mer
  • 2019-09-30

Johanna L skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Bra bemötande. Har hjälp oss förstagångsköpare på ett bra sätt! Läs mer
  • 2019-09-30

Jonas N skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Sålt bostadsrätt. Andreas är seriös, noggrann och kompetent och kan skapa viktigt förtroende till köpare. Blev tidig budgivning och jag upplever att han drev detta på ett bra sätt.
    Hade höga förväntningar och tycker absolut att Andreas och 3etage levde upp till detta på bästa sätt.
    Anlitar dem gärna igen om det skulle bli aktuellt. Läs mer
  • Dragan F

2019-09-29

Dragan F skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Köpte en 3:a i city av Martin. Utmärkt presentation samt information. En snabb och enkel affär utan något krux. Läs mer
  • 2019-09-26

Johan W skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Hjälpte mig sälja en tvåa på Tågaborg, snabbt smidigt och höll mig alltid uppdaterad om vad som hände, precis som jag ville ha det helt enkelt. Läs mer
  • 2019-09-25

Christer S skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Min erfarenhet av Andreas relaterar till försäljning av bostadsrätt. Jag och min fru är mycket nöjda med Andreas. Han har agerat både snabbt och proffisionellt. Läs mer
  • 2019-09-25

Jeanette S skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Vi har sålt vårt radhus, bostadsrätt. Då vår situation är lite annorlunda då vi bor utomlands var vi lite osäkra på hur det skulle gå men vi är super nöjda med hur Andreas har skött allt! Läs mer
  • 2019-09-24

Joel C skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Köpt bostadsrätt av Martin Persson på 3etage.
    Väldigt vänligt och professionellt bemötande.
    Bra och snabb kommunikation genom hela processen.
    Genuint intresse för att båda parterna (köpare/säljare) ska bli nöjda.
    Extra behjälplig för finansieringsfrågor och kontakt vid eventuella frågor om objektet. Läs mer
  • 2019-09-21

Fredrik A skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Jag och min partner köpte en lägenhet på Långvinkelsgatan 157 där Andreas agerade mäklare åt säljaren. Andreas bemötande var vänligt och engagerat från första början. Hans kompetens och goda kännedom om bostaden och föreningen var extremt förtroendeingivande, vilket gjorde att vi kände oss trygga under hela processen. Vi hade vid det här laget träffat ett flertal mäklare, både bra och dåliga. Andreas var utan tvekan en av de bästa. Läs mer
  • 2019-09-19

Emy K skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Köpt en bostadsrätt i Helsingborg. Bra bemötande från första stund på visningen, god service och snabb återkoppling. Kände till 3etage sedan tidigare och förväntningarna var höga, men Martin levde upp till samtliga!

Smidig och bra affär! Läs mer
  • Felix B

2019-09-19

Felix B skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Lugnt och strukturerat bemötande som gjorde att jag kände mig lugn inför mitt första bostadsköp, Två tummar upp till Martin. Läs mer
  • Jonas G

2019-09-19

Jonas G skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Martin Persson sålde en compact-living lägenhet i centrala Helsingborg. Martin var alltid tillmötesgående och professionell! Läs mer
  • 2019-09-16

Ulrika Agnes Elisabeth H skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Mycket professionellt och lugnt bemötande. Läs mer
  • 2019-09-16

Inlyssnande
    Hjälpsam Läs mer
  • 2019-09-15

Adeline F skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Väldigt flexibel och serviceinriktad, väl påläst och tvekar inte på att kolla upp saker som har relevans för försäljningen. Kan varmt rekommendera Andreas! Läs mer
  • 2019-09-12

Carsten F skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Vi är bara i början av vårt samarbete. Vi ska sälja en bostadsrätt i Hbg. Men lght köptes även genom Andreas försorg och så här långt har Jag bara gott att säga. Bemötande och den personliga kontakten har varit mycket bra.
    Återkommer gärna med ett slutgiltigt omdöme när affären är slutförd.
    Med vänlig hälsning Carsten
    P.s. Vet inte vad det innebär att spara med Fb? Förklara gärna det lite närmare. Säkert fler än Jag som undrar det. Läs mer
  • 2019-09-10

Stefan B skrev om Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Vi har köpt en bostadsrätt, Hannah är lätt att få kontakt med, professionell och pålitlig. Läs mer
  • 2019-09-06

Jens Gunnar E skrev om Max Ericsson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Håller vad han lovar , trevlig och lätt att prata med. Vår affär gick smidigt mycket tack vare Max. Läs mer
  • 2019-09-05

Olivia N skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Otroligt kompetent, snabb och trevlig mäklare som svarade på sms när jag behövde höra av mig om något.

Som förstagångsköpare blev jag väl informerad och kände mig trygg! Läs mer
  • 2019-09-05

Christer E skrev om Max Ericsson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Jag har blivit lurad in i en affär som är alltmer omöjlig att genomföra. Känns som gammaldags bonnfångeri. Läs mer
  • 2019-09-04

Nicklas L skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Sålde min lägenhet med hjälp Andreas och jag kan varmt rekommendera honom till andra.
    Andreas är en väldigt trygg, lugn och kunnig mäklare som verkligen gör allt för att du som kund ska känna dig sedd och hörd. Läs mer
  • 2019-09-04

Viktor H skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Bra och enkel att ha att göra med. Inga konstigheter Läs mer
  • 2019-09-03

Martin B skrev om Emma Selenius en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Jag har sålt en lägenhet.
    Mäklaren bemötte mig professionellt och sakligt, lägenheten blev såld hyfsat snabbt och till utropspris.
    Kommunikationen kan jag heller inte klaga på, för den existerade inte.... Jag har fått fråga om allting, när det skall bli visning, hur det har gått på visningarna, om handpenningen blivit inbetald, varför ingen skickat in ansökan om medlemskap för köparna i föreningen...allt!
    Sammanfattningsvis: Det hade krävts ett minimum av engagemang för att få ett perfekt omdöme, nu blir det tyvärr inte så. Läs mer
  • 2019-09-03

Alice T skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Jag har köpt en bostadsrätt, 2:a på Eneborg, på 61 kvadratmeter. Från visningstillfället till kontraktskrivning gick det inte ens en vecka, processen var smidig och professionellt utförd. Jag var aldrig osäker eller kände någon misstänksamhet gentemot Andreas, utan jag fick känslan av att han jobbat som mäklare i flera år. Jag hade, och även min pappa när han följde med vid kontraktskrivningen, massvis med frågor och Andreas kunde svara på samtliga. Så just att responsen varit så snabb och att jag inte alls fått känslan av att något försökt döljas under varken visningen, besiktningen (som vi själva utförde med tips från en bekant som jobbat med just det) eller köptillfället.

Andreas är supertrevlig, kunnig och duktig som mäklare och tillmötesgående som person. Allt i allt levde allt upp till mina förväntningar, och mer än så. Lägenheten bestämde jag mig direkt för att jag ville ha, de allmänna platserna såsom innergården, soprummet och parkeringshuset var väl omhändertagna vilket gav mig ett positivt intryck av föreningen också samt att hela processen gick så pass snabbt och att mäklaren verkligen gav ett bra intryck. Läs mer
  • 2019-09-01

Jorge Andrés A skrev om Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Köpt nyproduktion. Bra vid personligt möte, trevlig och välkomnande. Något långsamma svar över mail, men kan självklart bero på arbetsbelastning (något 3etage får se över) eller preferens på andra kommunikations kanaler. Läs mer
  • 2019-08-31

Frida H skrev om Max Ericsson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Tack vare max fick vi möjlighet att köpa en bostadsrätt innan den kom ut på öppna marknaden då han tipsade om den. Det var väldigt smidigt att ha kontakt med Max och han var lyhörd på våra önskemål. Läs mer
  • Carsten P

2019-08-30

Carsten P skrev om Max Ericsson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Sålde min bostadsrätt i Helsingborg och Max skötte detta alldeles utmärkt från första stund. Vi hade bra kommunikation hela tiden och han informerade fortlöpande vad som hände.
    En trevlig kille som jag har litat på. Läs mer
  • 2019-08-15

Jenny A skrev om Emma Selenius en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Köpt Föreningsgatan 25a.
    Bra bemött, positiv och kunnig mäklare. Snabba svar och besked. Läs mer
  • 2019-08-12

Gulshan G skrev om Emma Selenius en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Vi har köpt bostadsrätt. Blev väldigt nöjd med Emma. Hon hjälpte med allt, kunde nästan all information om lägenheten, områden. Vi litade så mycket på henne att köpte lägenheten utan att se den :-) Hon gör sitt jobb på bästa sätt! Läs mer
  • Ilkin M

2019-08-09

Ilkin M skrev om Emma Selenius en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Emma is an extremely helpful, informative and experienced real estate agent who helped us and skillfully guided through the process of buying a flat in Helsingborg. She knew literally everything about the neighborhood - such as the number and locations of supermarkets, daycares, schools, garages and so on - as well as the flat itself; and was very quick in providing us with very specific details, such as the room measurements and so on. To summarize, we were very impressed and very satisfied not only with her brokerage skills but also with overall personality. Läs mer
  • 2019-08-05

Catarina N skrev om Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare
    En bra kontakt i samband med köp av nyproducerade bostadsrätter Läs mer
  • Lena Catharina W

2019-08-01

Lena Catharina W skrev om Max Ericsson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Vi har sålt vår villa i Ramlösa, Helsingborg. Max har ett bra och professionellt bemötande. Max gick igenom hela säljprocessen på ett bra sätt och såg till att vi var med i hela processen. Max visade på stor handlingskraft när vi hamnade i skarpt läge och det började budas. Vår samlade uppfattning hittills är att vi kunde inte fått en bättre mäklare till vår försäljning! Läs mer
  • 2019-08-01

Danijela C skrev om Alexander Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Alexander är trevlig, snabb och service minded säljare behjälpsam pä alla möjliga sätt. Läs mer
Martin Persson
Andreas Schultz