Alla kategorier Mäklare Skåne Helsingborg 3etage Fastighetsmäklare

3etage Fastighetsmäklare

Kullagatan 52, 252 20 Helsingborg — Visa karta

3etage har sedan starten 2008 sålt mängder av bostäder runt om i Helsingsborgsregionen. Vi tror på att alla bostadsaffärer är unika. Därför erbjuder vi tre olika paket, färdigpaketerade med lösningar för marknadsföring, pris och försäljning.

Vi arbetar med både bostadsrätter, villor och komersiella fastigheter. Vi känner väl till Helsingborgs alla vackra områden och miljöer och vet vad som krävs för en bra affär.

Kontakta oss gärna så berättar vi mer om vad som gjort vårt koncept så framgångsrikt. Varmt välkommen!

Läs vad 435 kunder tycker om 3etage Fastighetsmäklare

• Ahmet A
    Ahmet A skrev om Emma Selenius en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Jättetrevlig. Kommunikationen var bra. Glad att det var hon som hjälpte oss! En bra och smärt fri upplevelse! Läs mer
  • Josefin H skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Vi är väldigt nöjda med Martins insats under försäljningen av vår lägenhet. Han har varit proffsig, lätt att kommunicera med och gjort det lilla extra för att vi skulle bli helt nöjda. På 3etage känns det mer personligt och äkta än hos de stora mäklarbyråerna. Våra varmaste rekommendationer! Läs mer
  • Thomas B
    Thomas B skrev om Nicklas Lidholm en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Sockengatan 2, Niklas var helt ok, lovade inte för mycket. Bra upplägg Läs mer
  • Karin M skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Andreas lyssnar hjälper råder samt genomför både försäljningar samt köp med en varsam säkerhet. Läs mer
  • Roy K skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Martin sålde vår bostadsrätt på Tågaborg och vi är supernöjda med affären. Fick fantastisk service av Martin samt hans kollegor på 3etage. Tack Läs mer
  • Pernilla U skrev om Emma Selenius en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Jag har sålt en bostad,radhus.Mycket trevligt bemött.Hon gjorde ett väldigt bra jobb som fick sålt vårt hus på en vecka. Läs mer
  • Rebecca E skrev om Nicklas Lidholm en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Smidig och snabb affär vid försäljningen av vår lgh före visning. Proffsigt och bra bemötande och fanns alltid tillgänglig för frågor både före och efter försäljning. Läs mer
  • Bo B skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Den bästa mäklaren i Helsingborg. Läs mer
  • Peter S skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Totalt sätt är jag väldigt nöjd med Andreas och Tre Etage professionella bemötande.
    De tar sig tid för att lyssna, vägleda samt återkoppla när så krävs.
    Då min kontakt nästan alltid varit Andreas Schultz, bygger min sammanfattning på hans kunnande.
    Jag kan verkligen rekommendera Andreas till de personer som går i säljtankar eller för värdering av bostad.
    /Peter Läs mer
  • Karin B skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Engagerad och proffsig mäklare som jobbar hårt för en bra försäljning. Läs mer
  • Frida M skrev om Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Jättebra! Noggrann och pålitlig. Läs mer
  • Jonas B skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Ger ett professionellt intryck. Läs mer
  • Björn W skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Vi köpte en lägenhet på Olympia, södra Vallgatan! Andreas var alltid tillmötesgående och nästan alltid tillgänglig när vi hade våra frågor.
    Vi skulle själva välja Andreas som mäklare om vi skulle sälja idag.

Björn och Karin Läs mer
    Andreas S gillar detta
  • Jonathan E skrev om Nicklas Lidholm en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Alltid kontaktbar, bra och tydlig kommunikation, supertrevlig och bra service Läs mer
  • Christine S skrev om Emma Selenius en del av 3etage Fastighetsmäklare
    En fyra på Ättekulla.,med utsikt i tre väderstreck. Renoveringsobjekt. Emma var alltid glad,tillmötesgående och driven i sitt jobb. Hade alltid ett leende på läpparna och gott ord att säga. Kan varmt rekommendera henne till fortsatta ärenden! Det blev inte riktigt som vi hade tänkt oss med försäljningen,men med tanke på omständigheterna är vi nöjda ändå. Läs mer
  • Anna J skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Vi köpte en bostad på mindre än 48 timmar sedan hade Maritn sålt vår inom 2 veckor ... allt var toppen bra Läs mer
  • Christoffer S skrev om Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare
    *Hus Ramlösa

*Mycket bra bemött

*Att mäklaren var seriös, ärlig och kunnig vilket hon var.

* En mycket bra upplevelse Läs mer
  • Ibadete K
    Ibadete K skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Professionell. Trevlig humor som lättade upp stämningen. Läs mer
  • Malena S skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Det var min sambo som hade den mesta kontakten med Martin men mitt intryck är att han är djupt kunnig, seriös, intresserad och förtroendegivande, dessutom tycks han ha ett stort nätverk och genomtänkta arbetsmetoder. Allting har fungerat perfekt i alla kontakter med Martin och jag har rekommenderat honom till alla som är i behov av en mäklare. Läs mer
  • Jonas S skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Oerhört proffsig i sitt yrke! Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Sture K skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Gott, personligt, professionellt Läs mer
  • Anna B skrev om Alexander Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Jag valde att anlita Alexander Persson när jag skulle sälja min fina lägenhet på Kullagatan. Han var mycket engagerad och han fick mig att känna mig trygg.
    Jag kan varmt rekommendera honom!!! Läs mer
  • Margareta R skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Korrekt o saklig. Har stort förtroende för Andreas som mäklare. Läs mer
    2018-03-16 Andreas S svarar Margareta R
    Tack för ditt svar Margareta, det uppskattas! :)
  • Niyazi C skrev om 3etage Fastighetsmäklare
    Mycket bra mäklare går in hel hjärtat i objektet han ska sälja.
    Lyssnar på säljaren och gör de dem vill ha. Läs mer
    2018-03-16 Omar A svarar Niyazi C
    Stort tack för förtroendet Niyazi och framförallt för ett bra samarbete! Stort lycka till med det nya boendet!
  • Susann K skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Andreas har jag varit i kontakt med vid olika fastighetsaffärer. Han har ett lugn och ett geniunt intresse. Sympatisk och inte för mycket "säljare".
    Återkommer alltid när man har funderingar och frågor Läs mer
    2018-03-16 Andreas S svarar Susann K
    Tack för fina ord Susann! Vi hörs och ses!
  • 2018-02-21

Omdömet har granskats och är verifierat

Isabella L skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Allt var bra tills dagen för inflytt ägde rum. Säljare och köpare skulle ha varit färdiga för att byta nycklar på en helgdag för att göra inflytten lättare. Mäklaren ställde dock till det och sa att nycklarna ska byta ägare först under mötet med mäklaren och banken - för att sen själv inte ens informera oss om att han inte själv tänker vara på plats då på mötet. Känns oprofessionellt. Läs mer
  • Viktoria N skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Trevlig att prata med. Varm och öppen. Vi hade dock problem eftersom att vi träffade olika mäklare under vårt köp vilket gjorde att vi inte fick någon relation till Andreas. Detta känndes även lite oseriöst från mäklarfirmans sida då det inte verkade som om de två mäklare pratade särskilt mkt med varandra och vi själva fick rätta till flera fel vad gällde vårt köp. Läs mer
  • Christopher F skrev om Nicklas Lidholm en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Bra bemötande. Ganska laidback. Inte pushande säljare Läs mer
  • Inger H skrev om Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Bra informativt. Tog sig tid. Svarat snabbt på sms o fortlöpande inf. Läs mer
  • Dennis G skrev om Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Fantastiskt bemötande - hon är professionell och förstod oss som köpare och säljare.
    Resan genom vår egen försäljning gick smärtfritt tack vare att Hannah tog ett stort ansvar och levererade en tjänst långt över förväntan. Läs mer
  • Johan B
    Johan B skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Väldigt trevlig och tillmötesgående. Han, trots att han var på uppdrag av säljaren, verkade vilja att allt skulle bli så bra som möjligt för mig som köpare. Förklarade att priset var bra. Väldigt duktig på att förklara hur allt fungerade för mig som förstagångsköpare. Allmänt en reko snubbe. Läs mer
  • Hans S
    Hans S skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Ett sent svar angående mäklaren Andreas Schultz och fastigheten Sparvugglan 2 på Fjällvägen i Åstorp.
    "Du får betyget utmärkt".
    Hans Sunnhagen Läs mer
  • Jenny C skrev om Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Hannah är en mycket bra mäklare som tar sitt jobb på allvar. Tillgänglig nästan dygnet runt och hjälper till med sådant som egentligen ligger utanför ramarna för hennes jobb. Läs mer
  • Agneta J skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Trevligt bemötande trots tidigare kontrakt .
    En super bra service o hjälpsam kille.
    Bara gott att säga om Martin. Läs mer
  • Anton K skrev om Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Hannah är en riktigt bra mäklare som jag kommer rekommendera till alla som ska sälja sin bostad!

Hon är professionell, väldigt tillmötesgående, rak och besitter en bred kunskap om allt från Juridik till byggnormer. Var det något problem eller något man ville diskutera i samband med försäljningen fanns Hannah alltid bara ett samtal bort! Läs mer
  • Carina V skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Vi är nöjd med mäklaren och bemötandet. Däremot är jag missnöjd med fotograferingen av det sålda objektet.
    Skulle gärna anlita mäklaren igen, men inte fotografen. Skulle i sådana fall välja annan mäklare, om jag inte kan välja annan fotograf. Därför blir betyget bara ok. Läs mer
    2018-02-09 Andreas S svarar Carina V
    Hej Carina!
    Tack för att ni tog er tid att svara på vår förfrågan! Kul att höra att ni var nöjda med arbetet men såklart tråkigt att inte bilderna helt motsvarade era förväntningar.
    Vi jobbar stenhårt på att försöka ha de bästa bilderna i Helsingborg och det är en process som självklart aldrig blir klar eller tar slut. En del i det är att, som en av få firmor, ha en egen fotograf anställd vilket ger oss möjligheten att ständigt utvecklas och sätta "vår" prägel på våra foto. Vi tar givetvis till oss av era synpunkter och försöker göra det ännu bättre nästa gång! Hoppas ni trivs bra i det nya huset! :)
  • Zeinab H skrev om 3etage Fastighetsmäklare
    Super duktig!!!!!!!! Bästa mäklaren!!! Läs mer
  • Daniel E skrev om Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Som köpare är vi jättenöjda med Hannah - proffsig och omtänksam! Läs mer
  • Elin G skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Fick ett trevligt bemötande och en absolut kompetent mäklare. Läs mer
  • Rolf L skrev om 3etage Fastighetsmäklare
    Mycket trevlig, hjälpsam och effektiv. Ställer upp för kunden. Mycket nöjd med hur han skötte uppdraget. Jag rekommenderar honom gärna. Läs mer
  • Ann H skrev om Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Fantastisk! Engagerad med fingertoppskänsla! Alltid snabb återkoppling och bra och tydligt bemötande. Läs mer
  • Bengt-ingvar B skrev om Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Fantastiskt bra och professionellt bemötande, i synnerhet mot bakgrunden av att vi själva hade en köpare och Hannah anlitades bara för kontraktsskrivningen etc. Hon överträffade klart mina förväntningar. Hon kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Zeyn S skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Bra mäklare som lyssnade på mitt tänk och hitta en lösning. Läs mer
  • Marcus M skrev om Alexander Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    En väldigt duktig mäklare i den mån att han ständigt uppdaterar en om situationen. Han ser till att all information och hela händelseförloppet delgivs dig.

Han är väldigt noggrann och tar tid även utanför arbetstimmar för att hjälpa till. Läs mer
  • Philip M skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Mycket trevlig och informativ mäklare som bemöter en på ett väldigt bra och personligt sätt. Läs mer
  • Kristina H skrev om 3etage Fastighetsmäklare
    Trevlig, duktig, professionell. Läs mer
  • Meridona K skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Underbart bemött :) enkla att jobba med! Läs mer
  • Ann-kristin A skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Toppen all hjälp o mer därtill över förväntan vill gärna ha deras hjälp igen Läs mer
  • Sahra P skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Jag fick ett bra bemötande, en förberedd, flexibel och tillmötesgående mäklare.
    Kan inte vara annat än nöjd med den hjälpen jag fick av Andreas. Läs mer
  • Christopher W skrev om Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Hannah hjälpte oss att nå våra mål med vår försäljning. Hon hade öga för detaljer såväl vid mötet med oss som säljare och under processens gång. Det viktigaste var att hon verkligen trodde på vårt objekt samt utgångspriset och därmed lyckades fånga köparnas intresse som ledde till en lyckad försäljning. Vi kan verkligen rekommendera Hannah Kjell! Läs mer
Martin Persson
Andreas Schultz