3etage Fastighetsmäklare

Drottninggatan 33, 252 21 Helsingborg — Visa karta

3etage har sedan starten 2008 sålt mängder av bostäder runt om i Helsingsborgsregionen. Vi tror på att alla bostadsaffärer är unika. Därför erbjuder vi tre olika paket, färdigpaketerade med lösningar för marknadsföring, pris och försäljning.

Vi arbetar med både bostadsrätter, villor och komersiella fastigheter. Vi känner väl till Helsingborgs alla vackra områden och miljöer och vet vad som krävs för en bra affär.

Kontakta oss gärna så berättar vi mer om vad som gjort vårt koncept så framgångsrikt. Varmt välkommen!

Läs vad 827 kunder tycker om 3etage Fastighetsmäklare

• 2020-11-27

Peter Andreas L skrev om Roger Billsten en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Hej,
    Har sålt vår villa.
    Blev professionellt bemött på ett sätt som inte känns konstlat och som ingav förtroende.
    Jag hade höga förväntningar då jag fått hjälp av Roger att sälja 2 bostäder tidigare och i vanlig ordning så levererade Roger över förväntning.
    Sammanfattningsvis så kommer jag inte använda någon annan mäklare oavsett bostad så länge Roger är aktiv i mäklarbranchen.
    Tipsar gärna bekanta om de ska sälja framöver att kontakta denne gentleman för att få hjälp.
    Med vänlig hälsning, Andreas
    Rydsbogatan 9 - Allerum Läs mer
  • 2020-11-23

Oliwia S skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Jag och min sambo köpte vår första bostad tillsammans, helt nya på bostadsmarknaden. Men vi är glada att det var Martin som var mäklare då allt sen dag ett känts väldigt naturligt, han är otroligt trevlig, anpassar sig efter vem han pratar med och väldigt lätt att ha att göra med. Efter att ha varit på otroligt många visningar i år och stött på många mäklare, både trevliga och mindre trevliga, känns det skönt att det var Martin vi till sist satt och skrev papper med! Läs mer
  • 2020-11-22

Andreas A skrev om Alexander Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Väldigt trevligt bemötande. Informativ och superbra visning. Kunnig och påläst och verkligen ett bra stöd genom processen. Läs mer
  • 2020-11-19

Gustaf B skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Köpte min första bostadsrätt av Martin, grymt trevlig och lugn mäklare, förklarade hur allt fungerar i ett köp utan att man kände sig dum Läs mer
  • 2020-11-15

Marie D skrev om Fredrik Lönn en del av 3etage Fastighetsmäklare
    En mäklare som har varit toppen att ha. Vi sålde vår bostadsrätt genom honom, detta gick på kort tid. Han har svarat snabbt när vi velat ha tag i honom för att ställa frågor och likande. Läs mer
  • 2020-11-14

Bo W skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Hej
    Köpt bostadsrätt via Martin. Han skötte affären med bravur, från start till mål.
    / Mycket nöjd köpare! Läs mer
  • 2020-11-13

Pontus J skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Kompanigatan 14. Väldigt nöjd med Andreas genom hela processen, lättillgänglig, engagerad och med ett fantastiskt resultat! Läs mer
  • 2020-11-12

Alexander S skrev om Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Har inte haft så stora förväntningar på mäklare då dem jag tidigare haft kontakt med inte varit så tillmötes gående och passionerade över sitt yrke. Återkopplingarna har inte heller varit som jag önskat.

Hannah har överträffat både mig och min sambo. Man ser att hon brinner för sitt yrke och hon anpassar sig verkligen utefter kunden. Kontakten/dialogen har varit utmärkt. Hon har varit en hjälpande hand genom hela processen. Jag och min sambo kommer endast framöver ha kontakt med en mäklare i Sverige. Det är Hannah! Hon kommer vinna mycket på detta i sin kärrier. Man skapar sina kunder, och det har hon verkligen gjort. Läs mer
  • 2020-11-10

Filip L skrev om Roger Billsten en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Roger sålde min bostadsrätt. Från första kontakt och genom hela processen agerade han proaktivt, var alltid tillgänglig, ingav förtroende och var pådrivande.
    Jag kan varmt rekommendera Roger och tvekar inte att samarbeta med honom i framtida bostadsaffärer! Läs mer
  • 2020-11-09

Zdenko S skrev om Robin Zecevic en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Jag köpte en tvåa. Allt var enkelt och gick snabbt.
    Mycket professionell bemötande och fick alla svar på en gång.
    Jag jobbar och har svårare med inbokade tider, löstes utan problem.
    Utmärkt jobb! Läs mer
  • 2020-11-08

Elias L skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Jag och min sambo var förstagångsköpare av bostad. Martin gjorde affären enkel för oss och vi är nöjda med servicen. Säljarna av bostaden hade haft Martin som mäklare vid sitt köp. Likt dem kommer vi säkert att kontakta Martin vid en eventuell försäljning framöver. Läs mer
  • 2020-11-04

Christoffer Tobias A skrev om Roger Billsten en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Trevlig och duktig! Bra dialog och ständigt tillgänglig för frågor. Läs mer
  • 2020-11-04

Sanna Ewa-louise A skrev om Roger Billsten en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Vi har sålt vår bostad på Sparvhöksgatan.
    Roger är proffsig, återkopplar snabbt och man känner att man har ett bra stöd inför försäljningen. Läs mer
  • 2020-10-29

Gunilla J skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Kunnig, förtroendeingivande, engagerad Läs mer
  • 2020-10-29

Ida W skrev om Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Köpte min fösta lägenhet, mycket trevlig och svarade på alla frågor både på dagen och sent på kvällen. Märks att Hannah brinner för sitt jobb och är engagerad Läs mer
  • 2020-10-28

Hanna W skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Köpte min första lägenhet med Martins hjälp! Fick bra kontakt och alltid snabba svar till och med under semestertiderna. Absolut nöjd! Läs mer
  • 2020-10-27

Petra Marie M skrev om Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Hannah hjälpte oss att sälja vårt hus. Det var ett svårt projekt eftersom de var mycket att göra vid. Vi hade lite svårt att hitta köpare och när vi som säljare höll på att ge upp fick hon tag på en köpare. Dock till under pris men de blev inte minus för oss iallafall. Läs mer
  • 2020-10-26

Per T skrev om Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Hon gav ett mycket seriöst och trevligt intryck. Läs mer
  • 2020-10-26

Josefine W skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Martin är en mycket sympatisk person, som utstrålar trygghet och engagemang i sin roll som mäklare. Vi har haft en superbra dialog hela vägen och om jag säljer i framtiden väljer jag antagligen Martin som min mäklare. Läs mer
  • 2020-10-24

Josephine W skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Helsingborgs bästa mäklare!
    Vår säljprocess var ganska lång, Andreas ställde alltid upp på visningar med kort varsel efter spekulanternas önskemål. Han återkopplar efter visning på ett sakligt, grundligt och proffesionellt vis. Andreas nådde resultat långt över vår förväntan.

Josephine Läs mer
  • 2020-10-23

Ann-charlotte L skrev om Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare
    1. Hannah, sålde min 3:a väldigt snabbt till bästa priset!
    2. Hannah har god social kompetens:
    Kommunikativ, innovativ och glad.
    3. Hannah rådgjorde och höll mig underrättad under hela försäljningsprocessen. Mycket hjälpsam med många praktiska detaljer.
    Känner mig mycket nöjd att ha fått rätt mäklare som var väldigt mån om att allt skulle bli till det bästa. Läs mer
  • 2020-10-22

Peter L skrev om Alexander Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Har sålt en bostadsrätt på 110 kvm, fick ett fantastiskt bemötande ifrån Alexander direkt. Proffsigt och otroligt strukturerat bemötande.

Kan varmt rekommendera Alexander & 3etage. Läs mer

Josefin H skrev om Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Har använt 3etage vid båda våra bostadsförsäljningar och kommer definitivt fortsätta göra det!
    Denna gång tog Hannah hand om vår försäljning och hon visade rakt igenom hur kompetent hon är som mäklare. Dessutom är hon som person väldigt lätt att tycka om då hon sprider härlig energi.
    Hannah såg till att vi hela tiden var uppdaterade om läget och gjorde sitt yttersta för att få till en bra affär för båda parter.
    Våra varmaste rekommendationer! Läs mer

Christopher L skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Köpt bostadsrätt, mäklaren agerade proffsigt och gav ett förtroendegivande intryck. Läs mer

Johan W skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    -Vi har sålt en lägenhet.
    -Martin har bemött oss trevligt och proffsigt.

-Att Martin tar sig an försäljningen på ett proffsigt vis från ax till limpa, vilket vi tycker har gjorts.

MYCKET PROFFSIGT! Läs mer
  • 2020-10-19

Marie G skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Tillmötesgående mäklare som snabbt ordnade en egen visning av lgh jag var intresserad av. Snabba besked vid budgivningen, smidigt förfara de vid kontraktsskrivningen. Trevligt bemötande överlag. Läs mer
  • 2020-10-19

Håkan M skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Enkelt och bekymmersfritt. Trevligt bemötande och smidigt kontraktsskrivande. Läs mer
  • 2020-10-17

My O skrev om Roger Billsten en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Roger Billsten är den absolut bästa mäklaren av alla. Seriös, humor, lätt att tycka om. Han får 10 av Max 5!! Roger har sålt lägenheter åt mig och jag har köpt Lght av honom och nu även hus. Fantastisk mäklare och person. Läs mer
  • 2020-10-15

Jan N skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Vid mitt intresse och foljande kop av bostad i Helsingborg blev jag sakligt och professionellt bemott av Martin. Han gav hela tiden saklig och punktlig information.

Pa det hela taget levde han val upp till mina (ganska hoga) forvantningar. Läs mer
  • 2020-10-12

Alen G skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Martin har hjälpt mig att köpa och sälja fastigheter och alltid gjort det med bästa möjliga resultat. God service i alla delar från första möte till överlämning och avslutande fas. Jag kan varmt rekommendera Martin. Läs mer
  • 2020-10-09

Ann-christine E skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Vi sålde en bostadsrätt, Martin var trevlig, men jag hade gärna sett ett lite större engagemang, dels i återkoppling med vad som hände under försäljningen, och varit mer tillgänglig under den tiden.
    Med Vänlig Hälsning
    Ankie Ekstrand Läs mer
  • 2020-10-07

Nina Å skrev om Roger Billsten en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Köpt lgh.
    Ett glatt och bra bemötande.
    Ordnade visning med väldigt kort varsel.
    Otroligt hjälpsam när saker krånglade och tog tid.
    Väldigt nöjd hittills i affären och jag har inga andra förväntningar fram tills affären är avslutad. Läs mer
  • 2020-10-06

Ewa Liselotte G skrev om Roger Billsten en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Professionell och personlig - vi är väldigt nöjda med vår försäljning i Mariastaden Läs mer

Lube N skrev om Robin Zecevic en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Förtroendeingivande och noggrann. Läs mer

Anna Carina V skrev om Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Jag kan inte säga mycket. Hannah tog bara hand om kontraktet.
    jag har pratat med henne en gång och mailat ett par gånger.
    Hon verkar bra.
    Jag bor i Portugal och har aldrig träffat henne. Läs mer
  • 2020-10-04

Marie Ingeborg Elisabeth S skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Bra och tydlig, alltid tillgänglig. Läs mer

Calle H skrev om Robin Zecevic en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Duktig mäklare, håller dig informerad hela tiden och gör alltid sitt bästa för att man ska vara nöjd, rekommenderas starkt! Läs mer

Irenne B skrev om Ella Håkansson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Bostadsrätt. Very effective, answering all calls and questions fast and accurate. Provided all necessary info and very friendly and open minded. Good conducting negotiations in English. Felt that she was on my side when negotiating. Will definitely do more bussiness with her in the future. Läs mer
  • 2020-10-03

Hans N skrev om Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Ett fritidshus

Mycket allert o positiv

Höga förväntningar so in friades

Mycket positiv Läs mer

Kenth Tony P skrev om Alexander Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Har sålt hus sen köpt lägenhet och nu sålt lägenheten igen med samma mäklare.
    Perfekt bemötande. Mina förväntningar var att få det sålt och det fick jag. Läs mer

Olof B skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Bra kommunikation, lätt att jobba med och engagerad. Läs mer

Marcus E skrev om Alexander Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Trevlig, kunnig, lösningsorienterad och lyhörd.
    Köpte en 5a på Bromma gatan i Helsingborg. Läs mer

Dan-axel F skrev om Alexander Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Rutinerad och kunnig.
    Trevligt bemötande.
    I det stora så var nästan allt till belåtenhet Läs mer

Simon T skrev om Ella Håkansson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    En bostadsrätt på 61 kvadrat.
    Första intrycket va utmärkt, hade ont om tid att kolla på bostaden och fick därför boka en tid utanför vanliga visningstiden som var samma dag. Blev mycket bra bemött av en ung glad tjej som det gick att ha en normal konversation med under tiden jag kollade på bostaden.

Mycket glad och såg saker från olika perspektiv. Inte en typisk säljare som jag själv kan vara lite stel/strikt och kunde berätta om både bra och dåliga saker om bostaden!

Otroligt nöjd med upplevelsen och jag har nu en riktigt fin lägenhet på grund av Ella! Läs mer
  • 2020-10-01

Hans W skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Sålt och han gjorde ett fantastisk jobb. Läs mer
  • 2020-09-25

Fredrik D skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Lugn och erfaren mäklare som lyssnar på sina klienter. Kommer alltid anlita Andreas vid en försäljning. Läs mer
  • 2020-09-23

Felix L skrev om Fredrik Lönn en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Enkel att ha kontakt med. Tillgänglig. Ärlig. Läs mer
  • 2020-09-22

Joel C skrev om Roger Billsten en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Professionellt bemötande när Roger skulle värdera vår bostadsrätt på Tågaborg. Vi fick inte bara en genuin känsla av Rogers kunskap och erfarenheter utan även hans personlighet som vi skulle beskriva som väldigt pålitlig, äkta och välorienterad.
    Roger fick uppdraget att sälja vår lägenhet och lyckades dessutom snabbt få lägenheten såld för mer än utgångspriset.
    Vi fick kontinuerlig uppföljning och kontakt genom hela processen och han fanns alltid tillgänglig.
    Vi är väldigt nöjda med Roger och hans exceptionella prestation.
    Stort tack! Läs mer
  • 2020-09-19

Stefan S skrev om Roger Billsten en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Fantastiskt trevlig visning med Roger
    Kunnig och svar på frågorna vi hade Läs mer
  • 2020-09-17

Torsten L skrev om Roger Billsten en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Jag har köpt en bostadsrätt i Helsingborg.
    Roger Billsten är en kvalificerad mäklare med båda fötterna på jorden och med stor social kompetens och humor. Allt fungerade perfekt. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte