3etage Fastighetsmäklare

Drottninggatan 33, 252 21 Helsingborg — Visa karta

4.7 i betyg av av 683 omdömen
3etage har sedan starten 2008 sålt mängder av bostäder runt om i Helsingsborgsregionen. Vi tror på att alla bostadsaffärer är unika. Därför erbjuder vi tre olika paket, färdigpaketerade med lösningar för marknadsföring, pris och försäljning.

Vi arbetar med både bostadsrätter, villor och komersiella fastigheter. Vi känner väl till Helsingborgs alla vackra områden och miljöer och vet vad som krävs för en bra affär.

Kontakta oss gärna så berättar vi mer om vad som gjort vårt koncept så framgångsrikt. Varmt välkommen!

Läs vad 683 kunder tycker om 3etage Fastighetsmäklare

• 2020-03-29

Johan R skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Mycket professionell och trevlig. Läs mer
  • Reco tipsar!
    Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    4.8 / 5 i betyg — 292 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Sålt småhus - privatbostad. Mäklaren gav ett kompetent och förtroendeingivande intryck genom hela processen vilket uppfyllde mina förväntnin"
  • David S

2020-03-28

David S skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Sålt en villa och mäklaren Andreas har varit helt fantastisk. Personlig, professionell och ärlig i alla samtal. Har stor kunskap inom sitt yrke och utmärkt i sin kommunikation! Läs mer
  • 2020-03-28

Bellis R skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Trevlig, påläst, saklig

Bra bemött, snabb återkoppling Läs mer
  • Reco tipsar!
    Bostadsagenten
    4.7 / 5 i betyg — 512 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Annika Rosenberg är en skicklig och professionell mäklare som verkligen levde upp till mina förväntningar. Vi hade en bra kontakt genom hela"
  • 2020-03-23

Clara S skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Martin har varit toppen ur köpar-perspektiv.
    Snabb, tydlig och serviceminded. Läs mer
  • 2020-03-16

Kim E skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Seriös, noggrann och ytterst professionell. Finns alltid till förfogande oavsett tidpunkt. Ger ett mkt förtroendeingivande intryck och är påläst på objektet. Läs mer
  • Andreas B

2020-03-13

Andreas B skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Köpte en lägenhet via Andreas. Allt har gått jättebra. Andreas är trevlig, hjälpsam och ordningsam. Återkommer snabbt. Rekommenderas! Läs mer
  • Renée S

2020-03-11

Renée S skrev om Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Bästa Hannah! Mycket duktig mäklare som är proffsig och engagerad i såväl köpare som säljare. Kunde inte varit mer nöjd. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Martin G

2020-02-25

Martin G skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Mäklare med känsla för representera säljare och köpare på ett utmärkt sätt. Läs mer
  • Lars-Olle N

2020-02-15

Lars-Olle N skrev om Alexander Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Vi har sålt våran villa.Upplever mäklaren som mycket kunnig i branschen.Snabb försäljning till begärt pris.Omtumlande eftersom på endast fem dagar var försäljningen klar till begärt pris. Läs mer
  • 2020-02-10

Davor A skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Jag har købt et hus av Martin.

Han er en riktig bra maklare. Läs mer
  • 2020-02-05

Christian N skrev om Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Har köpt en bostadsrätt och Hannah har varit supertrevlig, noggrann och hjälpsam hela vägen vilket vilket verkligen uppskattas då det är första gången jag köper bostad. Läs mer
  • 2020-02-02

Sofie B skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Proffsig, driven och engagerad! Läs mer
  • 2020-01-29

Ola L skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Köp av lägenhet Tågaborg, Helsingborg.
    En eloge till Andreas Schultz för bästa service, information, bemötande och dessutom för att ha bistått m råd och hjälp inför kommande renovering.
    Ett stort tack till Andreas.
    Ola L Läs mer
  • 2020-01-04

Sandra B skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Köpt en villa där Martin enbart var med vid kontraktskrivningen. Vi blev bemötta på ett mycket bra sätt. Han var mycket trevlig och gav oss den relevanta information vi som köpare behövde. Läs mer
  • 2019-12-30

SUSAN S skrev om Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Vi köpte en villa, förklarande mäklare, snabb hantering och som vill komma till skott. Ser till både köpare och säljares intresse. Fantastisk servicekänsla Läs mer
  • 2019-12-26

Patrik Å skrev om Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Sålt villa mitt i en tuff skilsmässa.
    Köpt lägenhet sedan genom Hannah.

Fantastiskt bemötande och väldigt professionellt agerande i en tuff situation vid försäljningen.

Överträffade alla förväntningar och kommer rekommendera henne till andra. Läs mer
  • 2019-12-24

Sandra S skrev om Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Överträffade alla förväntningar jag hade på en mäklare. Läs mer
  • 2019-12-18

Petronella P skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Jag har nyligen köpt en bostad via 3 Etage. Andreas Schultz är en engagerad & sympatisk mäklare. Han tar sig tid att svara på frågor och ger återkoppling under hela försäljningen. Jag kan absolut rekommendera Andreas. Läs mer
  • 2019-12-14

Sebastian K skrev om Alexander Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Sålt villa. Vi köpte huset av Alexander så det kändes logiskt och tryggt att använda honom igen. Mäklaren var bra engagerad. Hade farhågor om att han skulle vara mer ”på”.
    Men han skötte det bra. Lär kontakta honom igen när det blir dags för sälj. Läs mer
  • 2019-12-09

Lena F skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Min bostad blev proffsigt framvisad via olika kanaler, spec drönar bilderna tror jag bidrog till det stora intresset. Andreas återkopplade frekvent och på ett sätt som gjorde mig trygg genom hela processen fram till ett snabbt avslut. Jag är helnöjd med Andreas insatts i försäljningen av mitt penthouse på Pålsgatan 11. Läs mer
  • 2019-12-07

Lejla J skrev om Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Väldigt gott intryck av Hannah från första stund. Hannah är otroligt engagerad, hon är trygg i sin roll och har ett väldigt trevligt bemötande. Kan varmt rekommendera Hannah 😊 Läs mer
  • 2019-12-05

Erik J skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Vi har sålt vår Bostad och har fått en bra och proffsig bemötelse från Martin P. Martin har varit behjälplig i mycket i form av kontakt med banker etc.

Kan varmt rekommendera Martin och 3etage till alla. Läs mer
  • 2019-12-05

Marianne S skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Har köppt en bostadsrätt.
    Mycket trevlig, sakkunnig, lugn fick raka ärliga svar.
    Ja han har levt upp till de förväntningar jag haft annars hade jag inte köpt.
    Super bra på alla vis. Snabba svar m.m. Läs mer
  • Frida N

2019-12-03

Frida N skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Proffesionell, tillmötesgående och grym service! Känns väldigt tryggt att köpa bostad genom Andreas! Läs mer
  • 2019-11-26

David A skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Sålde vår 3 RoK

- Trevlig, ödmjuk och kompetent
    - Tillänglig med bra återkoppling
    - Sund handlingsplan vid förändrade förutsättningar av försäljningen.
    - Professionellt bemötande

Våra förväntningar var höga då det är en av Helsingborgs större mäklare med god marknadsexponering.
    Levde väl upp till förväntningarna.

Mycket stort plus på Objektsbeskrivningen i tryckt form, i högsta grad artistisk och tilltalande.

Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2019-11-24

Martin K skrev om Alexander Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Duktig och trygg på ett väldigt proffsigt sätt. Läs mer
  • 2019-11-22

Per S skrev om Alexander Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Mycket kunnig och professionell i sitt arbete. Effektiv och noggrann. Vill rekommendera Alexander å det varmaste. Läs mer
  • 2019-11-15

Therese P skrev om Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Jag har köpt en bostadsrätt. Över förväntan i bemötande. Hon var snabb, proffsig och hantera allt perfekt. Läs mer
  • 2019-11-15

Frida H skrev om Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Hannah var varit väldigt hjälpsam genom hela processen med vårt husköp. Vi har känt oss väldigt trygga och fått mycket hjälp av henne. Om vi kommer sälja i framtiden vänder vi oss gärna till Hannah! Läs mer
  • 2019-11-11

Per R skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Har köpt lägenhet i Helsingborg på Farmargränd.
    Martin har bemött våra frågor och gett svar snabbt.
    Ger Martin och mäklarfirman mitt omdöme, utmärkt. Läs mer
  • 2019-11-11

Oskar Mikael R skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Sålt hus.
    Kunnig, tillgänglig, trevlig och positiv!
    Martin mötte alla högt ställda förväntningar jag hade. Bra tips och snabb service. Läs mer
  • Jon U

2019-11-09

Jon U skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Har köpt en bostadsrätt. Andreas ger ett intryck av kompetens och var väldigt flexibel. Jag behövde snabba ryck eftersom jag bor utomlands och bara var i stan i två dagar. Andreas jobbade med affären hela första dagen (avslutade budrundan kl 22).

Kan inte tänka mig bättre bemötande. Läs mer
  • Stefan H

2019-11-09

Stefan H skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Farmgränden 3 såldes på mindre än en vecka.

Proffsigt bemötande, grymt flow och fantastisk uppföljning.

Martin leverera med ett fantastiskt resultat. Grymt tacksam för utgången och 3-Etage ska vara väldigt stolta över en utsökt mäklare. Läs mer
  • 2019-11-08

Pier-Paulo Waldemar Z skrev om Alexander Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Riktigt bra mäklare! Proaktiv, snabb och får saker att hända. Allt man behöver hos en mäklare. Läs mer
  • 2019-11-07

Maria G skrev om Alexander Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Sålt bostadsrätt, Gustavlund, Helsingborg.

Blev bemött av mäklaren på vänligt sätt.

Alexander bemött mig på professionellt sätt och kan gärna rekommendera honom som erfaren mäklare.

Med vänlig hälsning

Maria Gullberg Läs mer
  • 2019-11-02

Eva Kristina Birgersdotter K skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Bästa mäklaren i Helsingborg! Läs mer
  • 2019-10-27

Fredrik S skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Köpt en fin etta på Tågaborg. Snabb och smidig affär. Inflyttade 1 vecka efter visning. Läs mer
  • Leo L

2019-10-25

Leo L skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Jag har sålt en villa i Helsingborg. Martin har agerat proffessionellt och engagerat i försäljningen av vårt hus. Vi hade höga förväntningar på vår försäljning, men nådde inte helt upp i det pris vi drömde om. Vi är nöjda och har trots det gjort en mycket bra affär och Martin leverade på avslut på ett mycket bra sätt. Det enda som drar ner på betyget något är att Martin (gäller alla mäklare jag varit i kontakt med på senare tid) kan bli bättre på att återkomma när man försöker få kontakt. Kan man inte svara vill jag gärna få veta det istället för att inte få några besked alls. Läs mer
  • 2019-10-22

Marjan M skrev om Alexander Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Tillgänglig och hjälpsam. Kunnig inom sitt område Läs mer
  • 2019-10-22

Davood S skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Köpte en lägenhet i Ättekulla Helsingborg. Trevligt och professionellt bemötande av mäklaren. Andreas gjorde det bekvämt för både mig som köpare och säljaren.
    Han är att rekonmendera! Läs mer
  • 2019-10-21

Ulf Michael Ö skrev om Alexander Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Hjälpsam klar och tydlig i besked, sålde fastigheten till underpris privat, men banker godkände inte köpet och överföring från kund till köpare, utan var så många steg, så Alexander påtog sig att skriva avtalet och sköta allt enligt vårt huvudkontrakt, dock skulle det enligt huvud köpekontraktet köpet vara slutfört 191001, men pga köparen inte kontakta sin bank i tid, så blev det fördröjt, jag hade redan gett köparen beskedet att SEB banken inte tog emot pengar på det sättet utan då fick dem vända sig till sin egen bank. Huset skrevs över på mig för att kunna lösa visa delar men är egentligen en försäljning av min mors fastighet i ett dödsbo, jag är mkt tacksam för att Alexander tog på sig uppdraget så att allt sköts rätt Läs mer
  • Ingrid Annika Maria N

2019-10-08

Ingrid Annika Maria N skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    jag har sålt en bostadsrätt, radhus.
    Andreas tog sig god tid och förklarade hela processen och jag uppfattade honom som trevlig, inte så påträngande att det skulle göras bra affärer utan det skulle ske tryggt o ta den tid som behövdes.
    Valde Andreas framför andra mäklare för han var en "mogen" man vilken jag fick förtroende för istället för de som är yngre o var mera gåpåiga för att tjäna pengar. Att sälja sitt hem man har bott i en längre tid är känslosamt. Läs mer
  • 2019-10-08

Jan-Olof T skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Som den bäste i Helsingborg efter att ha gjort affär med honom ett flertal gånger! Läs mer
  • 2019-10-07

Anneli F skrev om Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Har köpt en bostadsrättslägenhet.
    Mäklaren var professionell och förtroendeingivande och mycket trevlig.
    Kan varmt rekommendera Hanna när man ska köpa bostad. Läs mer
  • 2019-10-02

Malin S skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Vi sålde en 60 kvd bostasrätt tvåa på Tågaborg, Helsingborg. Andreas var fantastisk från första start. Han levde upp till alla våra förväntningar. Hjälpsam, nogrann och förtroendeingivande. Var snabb med att boka förhandsvisningar och jobbade hårt för att få såld lägenheten. Lägenheten såldes på mindre än en vecka med högre vinst än vad vi förväntats oss. Vi är supernöjda med Andreas och kommer definitivt välja honom inför framtida bostadsförsäljningar. Läs mer
  • 2019-09-30

Johanna L skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Bra bemötande. Har hjälp oss förstagångsköpare på ett bra sätt! Läs mer
  • 2019-09-30

Jonas N skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Sålt bostadsrätt. Andreas är seriös, noggrann och kompetent och kan skapa viktigt förtroende till köpare. Blev tidig budgivning och jag upplever att han drev detta på ett bra sätt.
    Hade höga förväntningar och tycker absolut att Andreas och 3etage levde upp till detta på bästa sätt.
    Anlitar dem gärna igen om det skulle bli aktuellt. Läs mer
  • Dragan F

2019-09-29

Dragan F skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Köpte en 3:a i city av Martin. Utmärkt presentation samt information. En snabb och enkel affär utan något krux. Läs mer
  • 2019-09-26

Johan W skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Hjälpte mig sälja en tvåa på Tågaborg, snabbt smidigt och höll mig alltid uppdaterad om vad som hände, precis som jag ville ha det helt enkelt. Läs mer
  • 2019-09-25

Christer S skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Min erfarenhet av Andreas relaterar till försäljning av bostadsrätt. Jag och min fru är mycket nöjda med Andreas. Han har agerat både snabbt och proffisionellt. Läs mer

Bästa Mäklarna nära 3etage Fastighetsmäklare:

Gustaf B Gustaf B tycker: