3etage Fastighetsmäklare

Drottninggatan 33, 252 21 Helsingborg — Visa karta

3etage har sedan starten 2008 sålt mängder av bostäder runt om i Helsingsborgsregionen. Vi tror på att alla bostadsaffärer är unika. Därför erbjuder vi tre olika paket, färdigpaketerade med lösningar för marknadsföring, pris och försäljning.

Vi arbetar med både bostadsrätter, villor och komersiella fastigheter. Vi känner väl till Helsingborgs alla vackra områden och miljöer och vet vad som krävs för en bra affär.

Kontakta oss gärna så berättar vi mer om vad som gjort vårt koncept så framgångsrikt. Varmt välkommen!

Läs vad 755 kunder tycker om 3etage Fastighetsmäklare

• 2020-07-31

Farshid S skrev om Roger Billsten en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Roger är kompetent, tydlig och höll oss uppdaterade hela tiden. Läs mer
  • 2020-07-31

Jimmy Johannes S skrev om Roger Billsten en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Trevlig, kunnig och erfaren mäklare som är inlyssnande. Hjälpte oss sälja vårt hus, vilket gick smidigt. Läs mer
  • 2020-07-28

Stefan B skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Vi har köpt en bostadsrätt i Helsingborg.
    Vi träffade på Martin i samband med visning av lägenhet. Proffsig och lagom mycket "på" i sin situation som mäklare. Det blev inget avslut av denna lägenhet, men vi hade god känsla av Martin för vårt framtida letande av lägenhet. Någon månad senare var på på en annan av Martins visningar och han hade full koll på vilka vi var och vad vi letade efter. Inte dåligt efter nästan 3 månader och massor av visningar. Vi lade ett bud på denna lägenhet och efter det att högra budgivare försvunnit av diverse anledningar blev vi kvar. Han slutförde då köpet effektivt, säkert och proffsigt med oss och säljaren. Läs mer
  • 2020-07-27

Gunilla E skrev om Roger Billsten en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Väldigt bra mäklare. Helt nöjd Läs mer
  • 2020-07-20

Peter L skrev om Fredrik Lönn en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Köpte en bostadsrätt 110 kvm i centrala Helsingborg.
    Blev mkt bra bemött och allt har hittills fungerat som det ska.
    Betalning och överlåtelse sker 1 sept.
    Så er undersökning borde ske efter det att allt är klart. Läs mer
  • 2020-07-15

Magdalena Z skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Supertrevlig Mäklare! Han kan verkligen sitt jobb! All Eloge till honom!👍🏼👍🏼👍🏼 Läs mer
  • 2020-07-15

Johan N skrev om Roger Billsten en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Korrekt, tillmötesgående, kunnig och förtroendeingivande Läs mer
  • 2020-07-13

Ella H skrev om Roger Billsten en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Roger är en fantastisk mäklare som inger förtroende, lätt att få tag på, kunnig och otroligt trevlig. Rekommenderar honom starkt! Läs mer
  • 2020-07-12

Yevgeniya G skrev om Roger Billsten en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Vi kan ärligt säga att vi är otroligt nöjda med vårt husköp med hjälp av Roger Billsten.
    Bra service, fullödig information kring köpet, lätt att nås både per mail och telefon, trevligt bemötande och bra humör!

Rekommenderas varmt!
    Yevgeniya Läs mer
  • 2020-07-12

Regina V skrev om Roger Billsten en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Väldigt engagerad och serviceinriktad. Mycket trevlig och sympatisk. Även lyhörd, flexibel och trygg i sin roll. Högsta möjliga betyg Läs mer
  • 2020-07-11

Anette F skrev om Alexander Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Lätt att få tag i, lösningsorienterad, förtroendeingivande. Läs mer
  • 2020-07-10

Alban Z skrev om Alexander Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Trevligt hade svar på alla våra frågor ringde man så skulle han svara ganska snabbt eller ringa upp sjukt nöjda med honom helt enkelt. Läs mer
  • Nick N

2020-07-10

Nick N skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Sålde vår lägenhet. Svår att få tag i, jagade han i 2 veckor ringer inte upp,Bokade tid med kontoret ringer på avtalad tid och får beskedet att han är upptagen. Tar ledigt lite för ofta. Läs mer
  • 2020-07-09

Susanne F skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Köpt och sålt renoveringsobjekt på centralt läge.

Martin är driven och lösnings orienterad. Han agerade snabbt och smidigt samt höll en hög professionell nivå under såväl köp som försäljnings processen. Läs mer
  • 2020-07-07

Anders L skrev om Alexander Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Köpt lgh Slottshöjden i Helsingborg.
    Ställde upp på kort varsel, informativ, påläst, gett snabb information av de frågor vi ställt!

Vi har känt oss trygga i köp processen!

Sammanfattning :
    En duktig och kunnig mäklare!

Anders & Susanne Läs mer
  • 2020-07-06

Patrick T skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Martin Persson sålde min bostad smidigt från spekulantregister, då jag inte önskade exponera min försäljning.
    Martin hade en visning och därefter försäljning/avslut till toppnotering i vår förening. Martin har varit tillmötesgående, flexibel och alltid svarat på undringar, såväl svåra som enkla.
    Kan därför starkt rekommendera Martin Persson på 3 Etage. Läs mer
  • 2020-07-04

Alexander T skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    En bostadsrätt runt 3 miljoner kronor som Martin mäklat med bravur. Mycket bra process med en mäklare som jag rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2020-06-29

Joakim B skrev om Fredrik Lönn en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Fredrik är förtroendeingivande, hjälpsam och han är mån om att både köpare och säljare ska känna sig trygg i processen som rör fastighetsaffären. Läs mer
  • 2020-06-29

Maud S skrev om Roger Billsten en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Sålt en 3-rumslägenhet. Bra ordnat allt från mäklaren.
    Mycket nöjd! Läs mer
  • 2020-06-26

Irina D skrev om Roger Billsten en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Köpt en bostadsrätt

Mycket trevlig bemötande, öppen och ärlig. Läs mer
  • JOHAN P

2020-06-24

JOHAN P skrev om 3etage Fastighetsmäklare
    Vi har använt Andreas vid både försäljning och värdering av lägenhet och våra önskemål och förväntningar har varit mer än uppfyllda. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2020-06-12

Eva-maria Viktoria J skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Jag sålde en villa med hjälp av Andreas och tycker att vi hade ett väldigt bra samarbete. Andreas är trevlig, lyhörd, tillgänglig och framför allt proffsig. Skulle gärna anlita honom igen. Läs mer
  • 2020-06-11

Jacob Fredrik N skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Sålde vårt hus med hjälp av Martin och han har ett mycket proffesionellt och samtidigt personligt bemötande. Martin visar på stor erfarenhet och har mycket god förmåga att läsa av Både säljare och köpare, och på så sätt nå bra resultat på kort tid.

Våra förväntningar före affären handlade framförallt om att hitta en aktiv mäklare som följer upp och återkopplar Med samtliga parter under hela processens gång. Martin levde mycket väl upp ltill detta.

Sammanfattningsvis så är vi mycket nöjda och kan varmt rekommendera Martin till andra som ska sälja sitt hus. Läs mer
  • 2020-06-11

Jenny S skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Andreas har varit kanon och tillgänglig. Han har uppdaterat hur försäljningen har gått och är väldigt pedagogisk samt proffsigt gått igenom affären. Läs mer
  • 2020-06-09

Adelina A skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Vi köpte en lägenhet där Andreas var mäklare. Vi har varit väldigt nöjda då han har varit väldig hjälpsam och tillmötesgående. Vi har haft en del önskemål där han på bästa sätt har försökt lösa så att det blir bra för både oss ( köparna ) och säljarna. Han är tillgänglig och svarar snabbt , en mäklare som håller de han lovar.

Vi har haft en väldigt bra upplevelse av Andreas som mäklare och kommer absolut rekommendera han vidare till nära och bekanta. Läs mer
  • 2020-06-08

Catarina R skrev om Roger Billsten en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Enkel, ärlig, proffsig och trevlig.
    Vi gör nog affär fler ggr! Läs mer
  • 2020-06-07

Adam N skrev om Fredrik Lönn en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Trevlig, lättsam och enkel att nå! Läs mer
  • 2020-06-06

Martin J skrev om Roger Billsten en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Sålde en bostadsrätt med hjälp av Roger Billsten, mäklare på 3etage.

Utmärkt bemötande, trevlig och professionell.

Jag kan varmt rekommendera Roger och 3etage om du har en bostad att sälja. Läs mer
  • 2020-06-06

Anne-charlotte S skrev om Roger Billsten en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Professionellt bemötande som ingav trygghet och kunskap. Läs mer
  • 2020-06-04

Ida J skrev om Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Köpte en bostadsrätt på norr av Hannah. Mycket väl bemött. Förväntningen var att snabbare kunna avsluta, men det blev något långdraget. Troligtvis på grund av säljaren och övriga budgivare. Läs mer
  • 2020-06-03

Jesper R skrev om Roger Billsten en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Köpt friliggande villa. Mäklaren gav ett väldigt gott första intryck och har under hela processen varit professionell, effektiv och kunnig. Dessutom väldigt rolig.
    Totalt sett väldigt bra och levde upp till alla förväntningar. Läs mer
  • 2020-06-03

Dan Åke Robert E skrev om Roger Billsten en del av 3etage Fastighetsmäklare
    1. Jag har sålt mitt hus.
    2. Jag blev bemött på allra bästa sätt. Ödmjukt, förtroende ingivande och jag fick även olika förslag på hur försäljningen skulle gå till.
    3. Mäklaren ringde direkt till mig efter varje visning, något som jag uppskattade väldigt mycket.
    4. Mäklare tog otroligt fina bilder och en jättefin katalog.
    5. Mäklare har skött hela försäljningen otroligt professionell t. Läs mer
  • Lotta B

2020-06-02

Lotta B skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Professionell mäklare som alltid ger kunden bästa service!
    Har anlitat Andreas 2ggr vid försäljning av lägenhet och hus. Han är kunnig och sköter försäljningarna förstklassigt!
    Kan varmt rekommendera Andreas på 3etage :) Läs mer
  • 2020-06-01

Ebba W skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Martin har varit mycket tillmötesgående och trevlig under hela processen. Han har hjälpt oss att hitta vårt drömhem! Läs mer
  • 2020-05-28

Nathalie C skrev om Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Hannah har varit väldigt professionell men samtidigt familjär vilket skapat en trevlig atmosfär när vi letat vårt drömshus att skapa vårt liv i. Hon har varit tillgänglig vid alla tider och hjälpt till när vi haft frågor. Oerhört kompetent och trevlig att ha att göra med! Läs mer

Oliver S skrev om Roger Billsten en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Fantastisk service och bemötande. Vi är oerhört nöjda med Roger. Läs mer

Malin A skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Köpt radhus av Martin Persson, bra bemött och fick hjälp med bank för det strulade för oss. Otroligt tacksamma! Köpt på Mårtenstorpsgatan 51. Mvh Malin och Niklas Läs mer

Talisa T skrev om Roger Billsten en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Exceptionellt bra bemötande från dag ett. Roger har fått oss att känna oss trygga och välinformerade under hela processen. Vi kan varmt rekommendera 3etage. Verkligen. Läs mer
  • 2020-05-18

Denis H skrev om Robin Zecevic en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Han var vänlig, hjälpsam, driven och proffesionell vilken uppskattas enormt. Kommer definitivt kontakta Robin när jag behöver en mäklare och kommer rekommendera honom till nära och kära. Läs mer
    Robin Z gillar detta
  • 2020-05-18

Mickey M skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Bra mäklare. Enkel att ha och göra med. Guidar en fint genom processen av att sälja en lägenhet. Bara gott att säga om Martin och 3ETAGE. Läs mer
  • 2020-05-17

Fredrik L skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Respektfull. Trovärdig. Trevlig. Bra att ha att göra med. Har både köpt och sålt av Andreas. Läs mer
  • 2020-05-14

Fredrik Peter Tony R skrev om Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Vi sålde ett relativt n ybyggt hus i Hyllinge där vi anlitade Martin Persson som mäklare.
    Vi fick förtroende från första gång vi träffade honom där han även senare realiserade våra förväntningar vid försäljning.

Martin är en duktig mäklare som vi, vid en eventuell försäljning kommer att anlita igen Läs mer
  • 2020-05-14

Alexandra A skrev om Roger Billsten en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Jag och min man köpte en bostadsrätt. Roger var väldigt professionell, kompetent, rolig och hade ett väldigt trevligt bemötande. Vi kände oss trygga genom hela köpprocessen. Läs mer
  • 2020-05-13

Christian N skrev om Roger Billsten en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Köpt ett bostadsrättsradhus enligt förtur; visning, förhandling och avtal inom 24 timmar!
    Professionell, trevlig och effektiv!
    Han överträffade mina förväntningar! Läs mer
  • 2020-05-06

Peter B skrev om Fredrik Lönn en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Fredrik har sålt min villa på Eskilsminne i Helsingborg. Fredrik ären trevlig säljare som är lite på hela tiden. Fredrik sålde mitt under Coronakrisen på 14 dagar och jag är jättenöjd. Läs mer
  • 2020-05-05

Linda Annette A skrev om Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Jag köpte ett radhus i Lerberget. Hanna var väldigt trevlig och tillmötesgående.
    Man känner sig trygg och väl omhändertagen i sin bostadsaffär med Hanna som mäklare! Läs mer
  • 2020-05-01

Selmir F skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Proffsig, trevlig och tillgänglig. Läs mer
  • 2020-04-30

Cajsa N skrev om Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Trevlig mäklare med ett leende på läpparna vilket ger ett positivt bemötande. Läs mer
  • 2020-04-28

Desireé Agneta R skrev om Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Sålt mitt hus i Bårslöv. Första mötet med Hannah Kjell var kanon. Härlig glad ärlig kompetent mäklare. Visste vad som behövdes göras för att få huset sålt. Jag trodde det skulle vara svår sålt, men Hannah var optimistisk. Det tog henne 2 veckor från annonsen kom ut på hemnet tills kontraktet med köparna var skrevet. Uppdaterade mig varje dag vad som hände , superbra tycker jag. Kan varmt rekommendera Hannah, hon ser/ hör säljaren/ köparen, märks att hon brinner för sitt jobb. Kompetent och realistisk. Läs mer
  • 2020-04-28

Maria H skrev om Roger Billsten en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Väldigt bra! Inget tillgjord utan rak, ärlig och proffsig på naturligt och avslappnat sätt. Inger förtroende! Läs mer
Martin Persson
Andreas Schultz