Alexander Larsson

Alexander Larsson

Alexander Larsson är mäklare på 3etage Fastighetsmäklare

Alexander Larsson har varit registrerad mäklare sedan 2021-07. Alexander Larsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-06 och har fått 46 omdömen med ett betyg på 4.8. Alexander Larsson har haft 41 försäljningar sen 2023-10 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

2023-10 - 2024-09

46 omdömen om Alexander Larsson

Sedi B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Larsson en del av 3etage Fastighetsmäklare
Tågaborg

Alexander är super trevlig, mycket professionell och samarbetande med kunder.

Jan W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Larsson en del av 3etage Fastighetsmäklare
Tågaborg

Mycket trevligt och positivt bemötande, som inledde en trevlig relation. Genom sitt positiva sätt och tillförsikt inför försäljningen, blev vi själva lugna och optimistiska inför en lyckad försäljning. Han lyssnade på oss, men hade helt klart för sig hur vi skulle gå till väga för att genomföra en försäljning! Vi hade fullt förtroende för Alexander och kommer varmt att rekommendera 3Etage med Alexander Larsson till andra mäklarsökande spekulanter! Birgitta &Jan

Viorica D
Tågaborg

Alexander är en jätteengagerad mäklare med mycket kunskap av den bostaden som säljas. Han är trevligt och proffesionelt.

Karl E
Norr

Mycket trevlig och hjälpsam. Kunnig och uppdaterad om objektet.

Alex S
Köpte sitt hus med hjälp av Alexander Larsson en del av 3etage Fastighetsmäklare
Ödåkra

Löste allt väldigt bra och professionellt

Carolyn H
Norr

Alexander was very efficient and kept us well informed through the process. Highly recommended!

Ludvig H
Tågaborg

Världsklass, man känner sig trygg. Uppföljning och närvarande genom hela processen. Lyhörd och fokus på att affären ska bli bra för alla parter vilket jag verkligen uppskattar. Hade jag fått välja om så är 3etage med Martin och Alex i spetsen ett självklart val.

Anna I
Norr

Det märktes att Alexander var mycket mån om att både köpare och säljare skulle vara nöjda. Han visade stort engagemang och uppdaterade oss hela tiden!

Kerstin S
Slottshöjden

En mycket trevlig ung man som inte gav upp trots att jag egentligen ville behålla min fristad. Jag kan varmt rekommendera Alexander Larsson till andra kunder. Han stöttade mig i mitt svåra beslut att sälja .MVH Kerstin Söderlund

Per R
Norr

Supertrevlig mäklare som har engagemang för det han gör. Kan verkligen rekommendera Alexander!