Alexander Larsson

Alexander Larsson

Alexander Larsson är mäklare på 3etage Fastighetsmäklare

Alexander Larsson har varit registrerad mäklare sedan 2021-07. Alexander Larsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-06 och har fått 38 omdömen med ett betyg på 4.8. Alexander Larsson har haft 37 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-07 - 2024-06

38 omdömen om Alexander Larsson

Sedan starten hos Reco 2023
Kerstin S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Larsson en del av 3etage Fastighetsmäklare
Slottshöjden

En mycket trevlig ung man som inte gav upp trots att jag egentligen ville behålla min fristad. Jag kan varmt rekommendera Alexander Larsson till andra kunder. Han stöttade mig i mitt svåra beslut att sälja .MVH Kerstin Söderlund

Per R
Norr

Supertrevlig mäklare som har engagemang för det han gör. Kan verkligen rekommendera Alexander!

Pierre L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Larsson en del av 3etage Fastighetsmäklare
Norr

Alexander met all my expectations will flying colors. He was friendly, punctual, and professional. He had a complete knowledge of the neighborhoods and the buildings, plus he was open about both the pluses and minuses of both. He took his time explaining everything, never pressured, and answered all my questions thoroughly. I absolutely recommend Alexander for anyone needing help with finding a an apartment or home.

Sara R
Norr

En väldigt trevlig och hjälpsam mäklare som har stort engagemang för det han gör. Vi är jättenöjda och kan varmt rekommendera honom.

Isabella H
Tågaborg

Alexander är lyhörd, tillmötesgående och bra på att skapa trygghet i hela bostadsaffärens process. Han gav snabb feedback efter visningar och var helt tiden tillgänglig. Från första visning till affär på cirka 2 veckor tycker jag är ett gott betyg!

Anna G
Tågaborg

Alexander har ett väldigt vänligt och professionellt bemötande. Han är kunnig och kompetent och håller en stadigt i handen genom processen. Man känner att han är på både säljarens och köparens sida d v s att han vill att det ska bli en bra affär för båda parter.

Mihaela E
Centrum

Professionell, förtroendegivande och ärlig. Det kändes att Alexander gav oss som köpare samma trygghet som om vi skulle ha varit säljare

Tony L
Centrum

Alexander är jätte dyktig till sit jobb, -professionel hele vägen igennom. Vi kunne inte önska oss en bättra behandling..1000 tack!!

Reine E
Tågaborg

Mycket trevligt bemötande. Har också levt upp till alla förväntningar.

Magnus B
Centrum

Alexander är kunnig, påläst och engagerad i sitt uppdrag. Vi kände oss väl bemötta och fick känslan av att både vi som köpare och säljarna kände oss trygga genom hela affären