Alexander Larsson

Alexander Larsson

Alexander Larsson är mäklare på 3etage Fastighetsmäklare

Alexander Larsson har varit registrerad mäklare sedan 2021-07. Alexander Larsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-06 och har fått 26 omdömen med ett betyg på 4.8. Alexander Larsson har haft 35 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

26 omdömen om Alexander Larsson

Cliff J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Larsson en del av 3etage Fastighetsmäklare
Tågaborg

Fin velklæd ung mand, som levede op til vores forventninger - viste lejligheden de gange vi ønskede - god gennemgang af kontrakt ved underskrivning,

Jan Peter N
Sålde sitt hus med hjälp av Alexander Larsson en del av 3etage Fastighetsmäklare
Rydebäck

Alexander pryder sin profession som mäklare. Han är påläst, förberedd med svar på allt och är en exceptionellt god kommunikatör. Vi har känt oss vara i trygga händer genom hela denna komplexa process och Alexander har varit aktivt närvarande på alla möten. 3etage har god bemanning vad avser styling, fotografering och formalia. Med Alexanders goda kunskap och höga energinivå har vi lärt oss massor och känner oss mycket nöjda i att affärerna har kommit till avslut. En stark rekommendation av Alexander och hans kollegor på 3etage förmedlas härmed.

Malin L
Köpte sitt hus med hjälp av Alexander Larsson en del av 3etage Fastighetsmäklare
Rydebäck

Alexander var otroligt proffsig och tillmötesgående från första kontakt. Skötte hela affären väldigt snyggt. När det blir dags för oss att sälja anlitar jag mer än gärna Alexander och kan varmt rekommendera honom!

Jasper K
Norr

Alexander har varit en tålmodig och professionell mäklare under hela processen, En god lyssnare och jag uppskattar detta verkligen! Din expertis och förståelse har gjort detta till en smidig transaktion, även i svårigheter. Jag kunde inte vara mer nöjda med mitt nytt hem. Jag rekommenderar Alexander till alla som har ingen erfarenhet om real estate processen som jag. Good Job Alexander 👌 Jasper Kamukama

Ola J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Larsson en del av 3etage Fastighetsmäklare
Miatorp

Väldigt trevlig och lätt att prata med, förstående och kunnig, förstod helheten av mitt önskemål vid försäljningen. För mig var han en väldigt komplett mäklare.

Caroline P
Norr

Jag tycker att han var jätteduktig !

Victor W
Slottshöjden

Mycket trevlig kille. Allt gick supersmidigt och han fanns tillgänglig så gott hela tiden.

Mats S
Adolfsberg

Fantastiskt bra mottagande! Alexander mötte upp oss på ett otroligt fint vänligt och professionellt sätt, från första stund. Hans agerande kändes ärligt rakt och kunnigt! Tog hand om oss utan att det på något sätt kändes stressigt och bråttom! Kommer att varmt rekommendera honom till vänner och arbetskamrater. Mvh Mats

Mahdi N
Söder

Väldigt artigt och trevligt med ett gott bemötande. Berättar saker väldigt tydligt angående bostaden.

Emelie L
Norr

Alexander hade ett väldigt trevligt och proffesionellt bemötande mot oss. Han var även väldigt tillgänglig och lät oss aldrig vänta på svar. Vi förväntade oss transparens och det upplevde vi att vi fick.