Roger Billsten

Roger Billsten

Roger Billsten är mäklare på 3etage Fastighetsmäklare

Roger Billsten har varit registrerad mäklare sedan 2001-07. Roger Billsten har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-04 och har fått 108 omdömen med ett betyg på 4.9. Roger Billsten har haft 93 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 88% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 108 Läs vad Roger Billsten

• sålde sin lägenhet med hjälp av Roger Billsten en del av 3etage Fastighetsmäklare
    • Tågaborg
    2021-07-08
    Erfaren och proffsig mäklare! Rekommenderas verkligen.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Roger Billsten en del av 3etage Fastighetsmäklare
    • Tågaborg
    2021-07-07
    Roger var professionell genom hela processen och hjälpte oss som köpare enormt.
    Lättsam och nära till skratt gjorde att vi fick en bra relation vilket var trevligt och underlättade.
    Vi är jättenöjda och rekommenderar starkt att välja Roger som mäklare.
    2021-07-05
    Otroligt proffsig. Koll på allt. Snabbt agerat.
    2021-07-05
    positiv , tillmötesgående, kunnig- jag är jättenöjd!
    2021-07-01
    Trevligt och professionellt bemötande och alltid når bar vid frågor och funderingar runt försäljningen.

Roger Billsten levde mer än väl upp till förväntningarna jag hade.

Bra bemötande både från mäklare och fotograf. Professionella i sina yrkesroller. Prospektet var professionellt både i text och bild. Allt i från kontraktskrivande med mäklare, visning och slutförande av affär är jag som kund mycket nöjd med.
  • Christina M
    2021-06-18
    Denna fantastiska mäklaren med många års erfarenhet är svår att mäta sig med. Han kan sälja allt från stuga till slott. Det krävs sina år i branschen. Roger är alltid lyhörd och arbetar både för säljaren och kunden vilket är just det mäkleri handlar om. Extra mycket visningar och tidsåtgång nu i pandemitider men det hindrar inte Roger att leverera på topp! Och med sitt härliga humör gör oss säljare och spekulanter till mycket nöjda kunder. Att dessutom omge sig med proffsiga medarbetare gör han sin grej till ett teamwork. Vinner alltid i längden!
    Han är en stjärna på Helsingborg mäklarkarta, vilket bara en handfull finns kvar i vår stad. Hoppas att han även i framtiden skriver en bok som kan vägleda de nya unga som ska klättra upp på hans tron.
    Karin Molin (Christina Molin)
  • sålde sitt hus med hjälp av Roger Billsten en del av 3etage Fastighetsmäklare
    • Brohult
    2021-06-15
    Vi träffade Roger Billsten vid en visning och fastän han snabbt insåg att vi inte var intresserade av bostaden tog han sig tid att visa runt och svara på alla våra frågor. Det var anledningen till att vi gav honom uppdraget att sälja vårt hus. När vi väl var redo att gå vidare med försäljningen hände allt väldigt snabbt. Vid mötet bokades stylist, fotograf in samma vecka och redan påföljande söndag kom annonsen ut på Hemnet. Tre dagar senare skrev vi kontrakt med de nya ägarna. Både före, under och efter försäljningen har Roger varit anträffbar via mejl eller telefon. Sammanfattningsvis är vi väldigt nöjda med mäklarens arbete och kan varmt rekommendera Roger Billsten för framtida hussäljare.
    2021-06-14
    The treatment by Roger was absolutely good with clear communication. Roger answered every question in timely manner and also lived up to expectations.
    • Maria Park
    2021-06-11
    Roger är proffsig och kvick. Allt med vår försäljning gick som på räls.
    2021-06-11
    Allt har fungerat mycket bra i samband med köp av min bostadsrätt. Trevligt bemötande och tydlig information från Roger genom hela processen. Kanonbra!