Roger Billsten

Roger Billsten

Roger Billsten är mäklare på 3etage Fastighetsmäklare

Roger Billsten har varit registrerad mäklare sedan 2001-07. Roger Billsten har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-04 och har fått 48 omdömen med ett betyg på 4.9. Roger Billsten har haft 65 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 87% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 48 Läs vad Roger Billsten

• 2020-12-02
    Trygg och smidig försäljning. Kan varmt rekommendera 3etage och Roger Billsten :)
    Maria P
    Maria P
    • 3:a
    • 81.0 m²
    • Maria Park
    sålde sin lägenhet med hjälp av Roger Billsten en del av 3etage Fastighetsmäklare
  • 2020-11-27
    Hej, Har sålt vår villa. Blev professionellt bemött på ett sätt som inte känns konstlat och som ingav förtroende. Jag hade höga förväntningar då jag fått hjälp av Roger att sälja 2 bostäder tidigare och i vanlig ordning så levererade Roger över förväntning. Sammanfattningsvis så kommer jag inte använda någon annan mäklare oavsett bostad så länge Roger är aktiv i mäklarbranchen. Tipsar gärna bekanta om de ska sälja framöver att kontakta denne gentleman för att få hjälp. Med vänlig hälsning, Andreas Rydsbogatan 9 - Allerum
    Peter Andreas L
    • 200.0 m²
    • Hjälmshult
  • 2020-11-10
    Roger sålde min bostadsrätt. Från första kontakt och genom hela processen agerade han proaktivt, var alltid tillgänglig, ingav förtroende och var pådrivande. Jag kan varmt rekommendera Roger och tvekar inte att samarbeta med honom i framtida bostadsaffärer!
    Filip L
    • 2:a
    • 65.0 m²
  • 2020-11-04
    Trevlig och duktig! Bra dialog och ständigt tillgänglig för frågor.
    Christoffer Tobias A
    • 166.0 m²
  • 2020-11-04
    Vi har sålt vår bostad på Sparvhöksgatan. Roger är proffsig, återkopplar snabbt och man känner att man har ett bra stöd inför försäljningen.
    Sanna Ewa-louise A
    • 166.0 m²
  • 2020-10-17
    Roger Billsten är den absolut bästa mäklaren av alla. Seriös, humor, lätt att tycka om. Han får 10 av Max 5!! Roger har sålt lägenheter åt mig och jag har köpt Lght av honom och nu även hus. Fantastisk mäklare och person.
    My O
    • 4:a
    • 112.0 m²
  • 2020-10-07
    Köpt lgh. Ett glatt och bra bemötande. Ordnade visning med väldigt kort varsel. Otroligt hjälpsam när saker krånglade och tog tid. Väldigt nöjd hittills i affären och jag har inga andra förväntningar fram tills affären är avslutad.
    Nina Å
    • 2:a
    • 63.0 m²
    • Västra Berga
    köpte sin lägenhet med hjälp av Roger Billsten en del av 3etage Fastighetsmäklare
  • 2020-10-06
    Professionell och personlig - vi är väldigt nöjda med vår försäljning i Mariastaden
    Ewa Liselotte G
    • 148.0 m²
  • 2020-09-22
    Professionellt bemötande när Roger skulle värdera vår bostadsrätt på Tågaborg. Vi fick inte bara en genuin känsla av Rogers kunskap och erfarenheter utan även hans personlighet som vi skulle beskriva som väldigt pålitlig, äkta och välorienterad. Roger fick uppdraget att sälja vår lägenhet och lyckades dessutom snabbt få lägenheten såld för mer än utgångspriset. Vi fick kontinuerlig uppföljning och kontakt genom hela processen och han fanns alltid tillgänglig. Vi är väldigt nöjda med Roger och hans exceptionella prestation. Stort tack!
    Joel C
    • 2.5:a
    • 66.0 m²
  • 2020-09-19
    Fantastiskt trevlig visning med Roger Kunnig och svar på frågorna vi hade
    Stefan S
    • 3:a
    • 88.0 m²
    • Tågaborg

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte