Mäklare Skåne Helsingborg 3etage Fastighetsmäklare Andreas Schultz
Andreas Schultz
Aktiv på Reco.se sedan 2015

Läs vad 113 kunder tycker om Andreas Schultz

• Karin M skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Andreas lyssnar hjälper råder samt genomför både försäljningar samt köp med en varsam säkerhet. Läs mer
  • Peter S skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Totalt sätt är jag väldigt nöjd med Andreas och Tre Etage professionella bemötande.
    De tar sig tid för att lyssna, vägleda samt återkoppla när så krävs.
    Då min kontakt nästan alltid varit Andreas Schultz, bygger min sammanfattning på hans kunnande.
    Jag kan verkligen rekommendera Andreas till de personer som går i säljtankar eller för värdering av bostad.
    /Peter Läs mer
  • Björn W skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Vi köpte en lägenhet på Olympia, södra Vallgatan! Andreas var alltid tillmötesgående och nästan alltid tillgänglig när vi hade våra frågor.
    Vi skulle själva välja Andreas som mäklare om vi skulle sälja idag.

Björn och Karin Läs mer
    Andreas S gillar detta
  • Margareta R skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Korrekt o saklig. Har stort förtroende för Andreas som mäklare. Läs mer
    2018-03-16 Andreas S svarar Margareta R
    Tack för ditt svar Margareta, det uppskattas! :)
  • Susann K skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Andreas har jag varit i kontakt med vid olika fastighetsaffärer. Han har ett lugn och ett geniunt intresse. Sympatisk och inte för mycket "säljare".
    Återkommer alltid när man har funderingar och frågor Läs mer
    2018-03-16 Andreas S svarar Susann K
    Tack för fina ord Susann! Vi hörs och ses!
  • Isabella L skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare

2018-02-21

Allt var bra tills dagen för inflytt ägde rum. Säljare och köpare skulle ha varit färdiga för att byta nycklar på en helgdag för att göra inflytten lättare. Mäklaren ställde dock till det och sa att nycklarna ska byta ägare först under mötet med mäklaren och banken - för att sen själv inte ens informera oss om att han inte själv tänker vara på plats då på mötet. Känns oprofessionellt. Läs mer
  • Viktoria N skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Trevlig att prata med. Varm och öppen. Vi hade dock problem eftersom att vi träffade olika mäklare under vårt köp vilket gjorde att vi inte fick någon relation till Andreas. Detta känndes även lite oseriöst från mäklarfirmans sida då det inte verkade som om de två mäklare pratade särskilt mkt med varandra och vi själva fick rätta till flera fel vad gällde vårt köp. Läs mer
  • Hans S
    Hans S skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Ett sent svar angående mäklaren Andreas Schultz och fastigheten Sparvugglan 2 på Fjällvägen i Åstorp.
    "Du får betyget utmärkt".
    Hans Sunnhagen Läs mer
  • Carina V skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Vi är nöjd med mäklaren och bemötandet. Däremot är jag missnöjd med fotograferingen av det sålda objektet.
    Skulle gärna anlita mäklaren igen, men inte fotografen. Skulle i sådana fall välja annan mäklare, om jag inte kan välja annan fotograf. Därför blir betyget bara ok. Läs mer
    2018-02-09 Andreas S svarar Carina V
    Hej Carina!
    Tack för att ni tog er tid att svara på vår förfrågan! Kul att höra att ni var nöjda med arbetet men såklart tråkigt att inte bilderna helt motsvarade era förväntningar.
    Vi jobbar stenhårt på att försöka ha de bästa bilderna i Helsingborg och det är en process som självklart aldrig blir klar eller tar slut. En del i det är att, som en av få firmor, ha en egen fotograf anställd vilket ger oss möjligheten att ständigt utvecklas och sätta "vår" prägel på våra foto. Vi tar givetvis till oss av era synpunkter och försöker göra det ännu bättre nästa gång! Hoppas ni trivs bra i det nya huset! :)
  • Philip M skrev om Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Mycket trevlig och informativ mäklare som bemöter en på ett väldigt bra och personligt sätt. Läs mer

Andra mäklare hos 3etage Fastighetsmäklare

Martin Persson