Mäklare Skåne Helsingborg 3etage Fastighetsmäklare Hannah Kjell

Jättebra! Noggrann och pålitlig. Läs mer
  • Christoffer S skrev om Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare
    *Hus Ramlösa

*Mycket bra bemött

*Att mäklaren var seriös, ärlig och kunnig vilket hon var.

* En mycket bra upplevelse Läs mer
  • Inger H skrev om Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Bra informativt. Tog sig tid. Svarat snabbt på sms o fortlöpande inf. Läs mer
  • Dennis G skrev om Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Fantastiskt bemötande - hon är professionell och förstod oss som köpare och säljare.
    Resan genom vår egen försäljning gick smärtfritt tack vare att Hannah tog ett stort ansvar och levererade en tjänst långt över förväntan. Läs mer
  • Jenny C skrev om Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Hannah är en mycket bra mäklare som tar sitt jobb på allvar. Tillgänglig nästan dygnet runt och hjälper till med sådant som egentligen ligger utanför ramarna för hennes jobb. Läs mer
  • Anton K skrev om Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Hannah är en riktigt bra mäklare som jag kommer rekommendera till alla som ska sälja sin bostad!

Hon är professionell, väldigt tillmötesgående, rak och besitter en bred kunskap om allt från Juridik till byggnormer. Var det något problem eller något man ville diskutera i samband med försäljningen fanns Hannah alltid bara ett samtal bort! Läs mer
  • Daniel E skrev om Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Som köpare är vi jättenöjda med Hannah - proffsig och omtänksam! Läs mer
  • Ann H skrev om Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Fantastisk! Engagerad med fingertoppskänsla! Alltid snabb återkoppling och bra och tydligt bemötande. Läs mer
  • Bengt-ingvar B skrev om Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Fantastiskt bra och professionellt bemötande, i synnerhet mot bakgrunden av att vi själva hade en köpare och Hannah anlitades bara för kontraktsskrivningen etc. Hon överträffade klart mina förväntningar. Hon kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Christopher W skrev om Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare
    Hannah hjälpte oss att nå våra mål med vår försäljning. Hon hade öga för detaljer såväl vid mötet med oss som säljare och under processens gång. Det viktigaste var att hon verkligen trodde på vårt objekt samt utgångspriset och därmed lyckades fånga köparnas intresse som ledde till en lyckad försäljning. Vi kan verkligen rekommendera Hannah Kjell! Läs mer

Andra mäklare hos 3etage Fastighetsmäklare

Martin Persson