Hannah Kjell

Hannah Kjell

Hannah Kjell är mäklare på 3etage Fastighetsmäklare

Hannah Kjell har varit registrerad mäklare sedan 2013-04. Hannah Kjell har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-05 och har fått 192 omdömen med ett betyg på 4.8. Hannah Kjell har haft 14 försäljningar sen 2023-10 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

2023-10 - 2024-09

192 omdömen om Hannah Kjell

Sedan starten hos Reco 2015
Bianca Nicolina M
Vikens Ry

Hannah motsvarar alla mina förväntningar av en mäklare. Trevlig, glad, noggrann & ordentlig. Försäljningen gick snabbt och Hannah såg till att vi alla var nöjda. Kan varmt rekommendera henne.

Annelie K
Oceanhamnen

Hannah Kjell har hjälp oss tidigare för snart 7 år sedan med en tidigare husförsäljning som då gick väldigt smidigt och hjälpsamt och raskt tillväga. Denna gången var det en lägenhetsförsäljning som tog längre tid men inte pga Hannah som hjälpte mej på ett mycket föredömligt sätt med alla möjliga vägar till större möjlighet till försäljning. När det nu för tillfället har varit en mycket trög bostadsmarknad som oxå återspeglade sej på min lägenhet så kom det nu ändå tlll slut en rätt köpare till min lägenhet som kunde ordnas...

Elisabeth N
Oceanhamnen

Glad kunnig och tillgänglig. Det märks att Hannah gillar sitt jobb. Om det är något jag ska anmärka på är det att komma ihåg att värna integritet hos säljaren, jag som köpare behöver inte veta om känslomässiga reaktioner eller detaljer i dialog med säljaren.

Susie B
Viken

Hannah är en mycket professionell mäklare som utstrålar kunnighet, trygghet, glädje och värme.

Michel P
Jonstorp

Kan verkligen rekommendera Hannah som mäklare. Hon levde upp till mina förväntningar mer än jag någonsin kunde ana.

Sophia H
Köpte sitt hus med hjälp av Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare
Viken

Glad, pigg, pålitlig och mycket engagerad.

Jonas Peter Mikael B
Husensjö

Trevlig, proffsig och påläst. I en tuff konjunktur är vi mycket nöjda med Hannahs insats.

Kerstin Sally Maria H
Centrum

Hannah är lyhörd och kunnig. Hon är vänlig och skärpt. Då hon sålt två tidigare bostäder åt mig var min förväntan hög och den förväntan lever hon upp till. Hon är engagerad och säljer din bostad. Hannah är den bästa mäklare jag haft att göra med.

Åsa S
Olympia

Erfaren, vänlig, smart, professionell.

Helena N
Olympia

Mycket bra, professionell och fin bemötande.