Mäklare Skåne Helsingborg 3etage Fastighetsmäklare Martin Persson
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-07 - 2019-06

Läs vad 214 Läs vad Martin Persson

• Lina S köpte sitt hus med hjälp av Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare

2019-07-13

Ramlösa
    Jag och min sambo köpte ett radhus genom 3etage med Martin som mäklare. Väldigt bra bemötande och smidig process. Alla frågor vi ställde angående enheten fick vi snabbt svar på och vi kunde inte varit mer nöjda. Många tummar upp! Läs mer
  • Michael H sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare

2019-07-11

Sålt på möllegränden15 Martin var mycket bra och trevlig Läs mer
  • Sara S
    Sara S sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare

Centrum
    Vi tyckte Martin var väldigt kompetent och driven i ansvaret kring att få sålt vår bostad! Vi är mycket nöjda med honom och kan rekommendera honom som mäklare till andra som vill sälja sin bostad! Läs mer
  • Kazimiera P köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare

Norra Hamnen
    Jag har köpt min lägenhet. Fick kontakt med Martin först som köpare vid ett annat försäljningstillfälle som inte har blivit av. I mina ögon är det en mäklare som ger förtroende både hos köpare och säljare. Rekommenderar varmt för alla som vill bli bemötta på ett professionellt sätt.
    Ett stort tack Martin och lycka till med framtida uppdrag! Läs mer
  • Admir B sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare

Norra Hamnen
    Oerhört kunnig, engagerad, tillmötesgående, snabb och sympatisk. Inbringar lugn och säkerhet i hela processen.
    Kommer definitivt använda Martin för framtida försäljningar! Läs mer
  • Carina N köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare

2019-07-04

Centrum
    Köpt på Fågelsångsgatan 25.
    Mycket trevlig och kunnig mäklare som gjorde det det där lilla extra för att allt skulle klaffa.
    Stor eloge till honom, Läs mer
  • Alexander N köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare

2019-06-29

Norr - Fria Bad
    3vlig och kunnig. Verkade kunnig inom sitt jobb Läs mer
  • Mikael J köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare

2019-06-28

Stattena
    Vi har nyligen köpt en lägenhet i Helsingborg genom Martin.
    Vi blev mycket bra bemötta av Martin. Han var trevlig, intresserad, lagom ”på”. Läs mer
  • August M
    August M sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare

2019-06-02

Gustavslund
    Starkt som satan! Martin löste det priset vi ville ha genom bra speluppfattning. Läs mer
  • Eva Anita G köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare

2019-05-31

Gustavslund
    Allt var enkelt och smidigt
    Martin skötte denna försäljning alldeles utmärkt Läs mer

Senaste försäljningarna

Bruksgatan