Alla kategorier Mäklare Skåne Helsingborg MOHV MOHV Helsingborg

MOHV Helsingborg

En del av MOHVwww.mohv.se

Drottninggatan 20, 252 21 Helsingborg — Visa karta

Mitt i Helsingborg, granne med populära Il caffè brutale i gamla HD-huset, erbjuder vi på MOHV vår mäklartjänst till boende i Helsingborg med omnejd. En tjänst och ett koncept där du är med och bestämmer med din mäklare. Ett lägre arvode för en bostad som kräver en smalare tjänst; en större investering för en bostad som kan vinna på bredare exponering. Våra fastighetsmäklare i Helsingborg arbetar även mot Rydebäck, Glumslöv, Hittarp, Viken, Höganäs, och Kullahalvön.

Besök våra mäklare i Helsingborg på Drottninggatan 20-22.
Ring oss på 042-400 90 20.

Läs vad 133 kunder tycker om MOHV Helsingborg

• Agnes E
    Agnes E skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Kan varmt rekomendera Lina! Varmhjärtad och mycket positiv. Fick ingen "sälj" känsla från henne som man ibland kan märka bland försäljning. Utan det skapades en personlig och bra kontakt.
    2017-03-30 Lina S svarar Agnes E
    Tack Agnes! Väldigt trevligt att jobba med er! :)
  • Rasmus K
    Rasmus K skrev om Johannes Midbjer en del av MOHV Helsingborg
    Mycket proffisionell och engagerad mäklare.
    Förstod vad som var viktigt och pushade för en lyckad försäljning.
    Resulterade i en slutpris där både säljare och köpare var mycket nöjda.
    Rekommenderas varmt.
  • Björn H
    Björn H skrev om Henric Nylander en del av MOHV Helsingborg
    Vi använde Henric vid försäljning av vår bostadsrätt. Han var proffsig och sålde bostadsrätten innan visning. Vi är helnöjda. //Björn & Malin
  • Midhat L
    Midhat L skrev om Johannes Midbjer en del av MOHV Helsingborg
    Han gjorde ett utmärkt jobb!
    Jag rekommenderar honom!
  • Hala A
    Hala A skrev om Emily Velandia en del av MOHV Helsingborg
    Emily Velandia ger jag henne 10 av 10
  • Hannah L
    Hannah L skrev om Emily Velandia en del av MOHV Helsingborg
    Kände mig trygg med att ha Emily till hjälp med försäljningen. Snabb, trevlig och hjälpsam. Stort plus för tillgängligheten.
  • Hans I
    Hans I skrev om Johannes Midbjer en del av MOHV Helsingborg
    Mycket trevlig, kompetent, alltid tillgänglig, lugn och sansad!
  • Yüksel F
    Yüksel F skrev om Johannes Midbjer en del av MOHV Helsingborg
    He was extremely good, fast, friendly, energetic and helpful
  • Lars A
    Lars A skrev om Henric Nylander en del av MOHV Helsingborg
    Mycket väl, bra kommunikation och slutpris
  • Pegah V
    Pegah V skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Kan varmt rekommendera Lina, hon är skyndsam, ärlig och har ett väldigt trevligt bemötande!
  • Jenny  R
    Jenny R skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Jag har aldrig fått ett så bra intryck av en mäklare som i detta fall. Lina är ärlig, kunnig och snabb. Med driv och engagemang hjälpte Lina mig inte bara i köpeprocessen utan också med för och nackdelar i vad jag som person bör tänka på. Hon har stöttat mig genom hela processen och varit tillgänglig 24/7. Vill man få saker att hända så är Lina rätt person att anlita. I framtida försäljningar kommer jag utan tvekan att be Lina om hjälp! Hon är grym!
    2017-02-16 Lina S svarar Jenny R
    Stort tack Jenny!
    Värner hjärtat! :)
    Jenny R gillar detta
  • Sara J
    Sara J skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Lina var en stöttepelare genom hela säljprocessen. Tillgänglig, snabb och proffsig.
  • David H
    David H skrev om Johannes Midbjer en del av MOHV Helsingborg
    Johannes gjorde ett väldigt bra jobb genom hela processen. Redan vid första mötet kändes han seriös och bra koll mitt område. Han gjorde ett bra upplägg och hela processen gick väldigt smidigt. Kan inget annat är rekommendera Johannes.
    2017-02-23 Johannes M svarar David H
    Tack Själv David. Lycka till med allt, ses säkert på någon tävling framöver :)
  • Kaveh K
    Kaveh K skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Lina hjälpte mig att sälja min lägenhet med stort vinst. Hon är jätte trevlig och taggad och känner marknaden väll.
  • Zavisa N
    Zavisa N skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Hon var ganska trevlig, hjälpsam, har stora kunskap om egendom därför rekommenderar jag hårt henne till alla andra som söker en lösning med sin bostad.
  • Katarina J
    Katarina J skrev om Elvina Bernebring en del av MOHV Helsingborg
    Vi upplever att Elvina utfört sitt uppdrag på ett proffsigt sätt och varit till stor hjälp genom hela processen vid försäljning av vårt hus och köp av lägenhet. Kan absolut rekommendera Elvina som mäklare, hon har alltid varit anträffbar om frågor dykt upp.
  • Pierre L
    Pierre L skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Mycket nöjd med Lina och hennes prestation! Visar stort engagemang och kunnande som gör att man känner sig i goda händer. Skulle lätt rekommendera henne till andra. Vill man få jobbet gjort så är Lina rätt person!
  • Johan  F
    Johan F skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Trevlig mäklare med högt tempo! Mycket nöjd!
  • Johan  B
    Johan B skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Var på visning, budade & köpt lgh genom Lina S. Professionell rakt igenom, tog sig tid till frågor, lugn & sansad, tydlighet i budgivning(lånelöfte mm) /kontraktsskrivning. Väldigt nöjd.
  • Martina M
    Martina M skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Hon är kunnig och hjälpsam. Snabbt, framför allt. Inom en vecka var allt klart.
  • Henric
    Henric skrev om Johannes Midbjer en del av MOHV Helsingborg
    Hade 8 mäklare på besök för att bestämma oss för vem som skulle sälja vår lägenhet. Johannes var den som kändes överlägset bäst och vi har inte ångrat oss en sekund. Vi fick det vi ville ha och hela processen har gått smidigt. Väldigt nöjda och kan varmt rekomendera Johannes. Spara er tid och välj Johannes direkt, han kan sin grej =)
    2016-11-15 Johannes M svarar Henric
    Stort tack för de fina orden. Har varit ett sant nöje att få hjälpa till med förmedlingen av er mycket fina bostad!
  • Katya L
    Katya L skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Lina är duktig, professionell och tillmötesgående. Jag är väldigt nöjd på alla sätt och rekommenderar henne varmt.
  • Fredrika K
    Fredrika K skrev om Elvina Bernebring en del av MOHV Helsingborg
    Elvina var otroligt proffsig genom hela vår försäljningsprocess och ansträngde sig till det yttersta. Vi rekommenderar henne varmt!
  • Radde M
    Radde M skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Lina är en mycket duktig mäklare som hjälpte mig och min sambo att sälja vår lägenhet. Lina är jättetrevlig och taggad och har väldigt bra koll på marknaden. Tack vare henne fick vi sålt lägenheten på 10 dagar för rekordpris!
  • Kärnfastigheter
    Kärnfastigheter skrev om Elvina Bernebring en del av MOHV Helsingborg
    Mycket bra bemötande, professionell och kunnig. Gör gärna affärer genom Elvina igen.
  • Lina A
    Lina A skrev om Elvina Bernebring en del av MOHV Helsingborg
    Försäljningen av vårt hus gick snabbt och smidigt. Vi uppfattade Elvina som en engagerad mäklare med mycket bra bemötande.
  • Faton B
    Faton B skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Mycket nöjd med att jag valde Lina som min mäklare.
    Hon var både kunnig och proffsig under hela säljprocessen.
    2016-09-25 Lina S svarar Faton B
    Tack för ett gott samarbete! Lycka till framöver och tveka inte att höra av er om det är något.

Varna hälsningar,
    Lina på MOHV!
  • Tanja J
    Tanja J skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Bra bemötande. Fungerade bra.
  • Inge M
    Inge M skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Lina var proffsig, kunnig, lyhörd, mycket god kännedom om marknaden.
    Hon var var positiv och glad, ett stort stöd genom hela processen!
    Försäljningen gick mycket snabbt.
    Inge Midenvik
  • Jackie B
    Jackie B skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Hej;

Hon är trevligt bemötande. Alltid tillgänglig när vi nås henne. Proffesionellt .

Med vänlig hälsning,

Jackie
  • Patrik C
    Patrik C skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Jag är helt och hållet nöjd med hennes insats!
    Hon var tydlig och drivande utan att vara påfrestande.
    Utan tvekan skulle jag kunna vända mig till henne igen för att antingen sälja denna eller annan fastighet.
  • Jörn A
    Jörn A skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Efter att ha gått igenom ett antal mäklare för försäljning av vår lägenhet gick vi på vårt förstahandsintryck. Lina kändes kunnig, engagerad med ett otroligt drive.
    Inget vi ångra. På i princip samma dag som lägenheten kom ut så var den såld o papper underskrivna på mindre än 4 dagar.
    Så kan varmt rekommendera henne.
  • Josefina W
    Josefina W skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Lina var väldigt tillmötesgående och som köpare av min fösta lägenhet kände jag mig trygg! Hon var mycket proffesionell och hade ett trevligt bemötande under hela processen! Skulle absolut vända mig till Lina vid en eventuell försäljning i framtiden!
  • Anita M
    Anita M skrev om Henric Nylander en del av MOHV Helsingborg
    Postiv glad duktig mäklare mycket hjälpsam vi är glada över vi har haft Henric till vår försäljning.
  • Niklas N
    Niklas N skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Ett proffs på alla set ,hon gjorde ett kanon jobb ,kommer anlita henne nästa gång Med vänlig hälsning Niklas
  • Joanna G
    Joanna G skrev om Johannes Midbjer en del av MOHV Helsingborg
    Johannes har med stort engagemang och professionellt bemötande hjälpt oss med försäljningen av vår lägenhet. Jag kommer att rekommendera Johannes till alla mina kontakter!
    2016-08-11 Johannes M svarar Joanna G
    Stort tack Joanna. Har varit fantastiskt roligt att få hjälpa till!
  • Fredrik Frille L
    Fredrik Frille L skrev om Johannes Midbjer en del av MOHV Helsingborg
    Vill tacka och samtidigt rekommendera Johannes för ett fantastiskt utfört jobb med mycket passion och engagemang.
    2016-08-08 Johannes M svarar Fredrik Frille L
    Stort tack själv Fredrik. Har varit ett nöje att få hjälpa dig med försäljningen. Stort lycka till med nya huset!
  • Filip K
    Filip K skrev om Elvina Bernebring en del av MOHV Helsingborg
    Hej!
    Elvina var duktig och hon var påläst om objektet och visste vad hon pratade om.

Det gick snabbt och smidigt och jag är nöjd.

Filip
  • Marica D
    Marica D skrev om Johannes Midbjer en del av MOHV Helsingborg
    Johannes har uppfört sitt arbete på ett professionellt sätt med starkt vilja och stort engagemang med en positivt inställning och ett trevligt bemötande. Jag skulle gärna vilja rekommendera Johannes vidare till mina vänner som vill sälja sin bostad. Bra jobbat Johannes
    Mvh Marica Donram
  • Karin S
    Karin S skrev om Johannes Midbjer en del av MOHV Helsingborg
    Jag /Vi fick ett mycket trevligt bemötande av Johannes som dessutom gjorde att vi valde just honom som mäklare (Då vi träffade några olika mäklare innan vi valde)
    Johannes uppfyllde alla förväntningar , och mer därtill !! , hade koll på marknaden och på området och hjälpte oss med speciella önskemål ! Rakt igenom supernöjda !! Nästa gång vi säljer något ger vi uppdraget till Johannes direkt ! Rekommenderas varmt !
  • Sanela M
    Sanela M skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Lina är en underbar mäklare och mäninska.Hon brinner för sitt job,och jobbar med hela sitt hjärta!Jag kan rekommendera henne till alla som behöver en jätteduktig mäklare.Lina är bästa!
  • Ankush S
    Ankush S skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Very good experience, She is knowledgeable and knows exactly how to process works. Got timely calls and provided all needed details
  • Premtime N
    Premtime N skrev om Elin Carlson en del av MOHV Helsingborg
    Bästa mäklaren, mer än bara vår mäklare på alla tänkbara hjälpsamma sätt! Rekomenderar MOHV pga Elin!
  • Benny R
    Benny R skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Vi upplevde Lina som mycket professionell och fick ett bra bemötande. Hon levde upp till våra förväntningar och var tillgänglig under hela processen. Jag kan varmt rekommendera Lina till andra kunder :-)

Med vänlig hälsning, Benny Rosén
  • Marie P
    Marie P skrev om Elin Carlson en del av MOHV Helsingborg
    Min erfarenhet av att göra affärer med Elin är bara positiva, Elin är lätt att få tag på kommer snabbt tillbaka med svar. Har anlitat Elin nu tre gånger och samtliga gångerna med belåtenhet.
  • Daniel E
    Daniel E skrev om Elin Carlson en del av MOHV Helsingborg
    Vi kan inte vara mer nöjda med Elin. Proffsigt bemötande och man kände att man var i trygga händer. Man tvekade aldrig om man hade frågor eller funderingar. Våra varmaste rekommendationer till både Mohv och speciellt Elin!
  • Lars A
    Lars A skrev om Elin Carlson en del av MOHV Helsingborg
    Elins agerande i sin yrkesroll är en fantastiskt positiv upplevelse. Hon är dessutom som person jäkligt trevlig
  • Håkan A
    Håkan A skrev om Elin Carlson en del av MOHV Helsingborg
    positiv,påläst,engagerad mäklare
  • Vesna M
    Vesna M skrev om Johannes Midbjer en del av MOHV Helsingborg
    Johannes har ett mycket bra och professionellt bemötande. Han uppfyller mina förväntningar på en utmärkt mäklare!
  • Sholeh D
    Sholeh D skrev om Elin Carlson en del av MOHV Helsingborg
    Hon är trevlig och duktig . Jag har rekommenderade henne till mina bekanta . Det var en bekant som rekommenderade henne och jag är väldigt nöjd med henne
Lina Sweid
Johannes Midbjer