Alla kategorier Mäklare Skåne Helsingborg MOHV MOHV Helsingborg

MOHV Helsingborg

En del av MOHVwww.mohv.se

Drottninggatan 20, 252 21 Helsingborg — Visa karta

Vi mäklare på MOHV Helsingborg finns i gamla HD-huset intill Il caffé brutale på Drottninggatan 22 i centrum.

Vi hjälper dig till ett nytt boende i hela Helsingborgsområdet och flera mindre orter runtomkring som Rydebäck, Viken, Höganäs eller Kullahalvön.

Hos oss erbjuder vi en mäklartjänst där du är med och bestämmer med din mäklare under hela processen, oavsett om du ska köpa eller sälja en bostad. Kundnöjdheten är allt för oss och vi finns där hela tiden för att svara på dina frågor.

Välkommen in på ett besök eller ring oss på 042-400 90 20.

Läs vad 149 kunder tycker om MOHV Helsingborg

• 2019-07-12

Nedim S skrev om Carl Ljunglöf en del av MOHV Helsingborg
    Carl sålde min lägenhet och jag är supernöjd!
    Letar ni efter en mäklare som är lyhörd, tillgänglig och som ger allt för att uppfylla säljarens önskemål så är det Carl ni ska anlita! Läs mer
  • LISE S

2019-03-15

LISE S skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Toppenfin tjej och proffsig fin mäklare, som jag varmt kan rekommendera. Läs mer
    Lina A gillar detta
  • DAFINA M

2019-03-15

DAFINA M skrev om Carl Ljunglöf en del av MOHV Helsingborg
    Köpte vår lägenhet med Carl Ljunglöv som mäklare. Absolut den bästa mäklaren i stan! Han var noggrann, punktlig, trevlig och svarade alltid i telefon. Han hade svar på alla våra frågor till och med mer info än vad som vanligtvis ges ut, hade superkoll på vad och när föreningen skulle göra vad. Köpet gick smidigt tack vare Carl. Vi ses igen när det är dags att sälja. Tack för din fina service🙂 Läs mer
    Carl Ljunglöf gillar detta
  • 2019-03-05

Gunilla Ö skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Proffsig, kunnig, engagerad, hjälpsam. Kan varmt rekommendera denna duktiga tjej. Läs mer
  • Christopher L

Christopher L skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Utmärkt mäklare! Använt mig av Lila vid både köp och sälj. Läs mer
  • Måns L

Måns L skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Professionell, korrekt, ordningsam och lyhörd. Därmed förtroendeingivande. Läs mer
  • Albertina L

Albertina L skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Rekommenderar Lina.
    Tar sig an kunden. Är lyhörd och tydlig. Dessutom ordnade hon en bra affär.
    Fem av fem! Läs mer
  • Albert Shpatollaj

2019-02-27

Albert Shpatollaj skrev om Carl Ljunglöf en del av MOHV Helsingborg
    Fantastisk service! Vi köpte vår första lägenhet och Carl Ljunglöf var mäklaren. Eftersom det var vårt första bostadsköp så hade vi inte mycket erfarenhet om hur allt skulle gå till. Carl fanns alltid där för oss och gav alltid snabba svar på frågor som vi hade. Otroligt bra service genom hela processen. Grym mäklare! :) Läs mer
    Carl Ljunglöf gillar detta
  • Julia M

Julia M skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Rekommenderar verkligen Lina. Så trevlig och enkel att jobba med. Hon gör alltid sitt yttersta och hennes arbete är alltid 100% genuint. Både köpte och sålde lägenhet med hennes hjälp, man får nästan lite separationsångest.. Läs mer
  • Rickard P

Rickard P skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Duktig mäklare som fixar en snabb och smidig affär ! :) Köpte min första lägenhet och kände mig trygg med köpet ! Läs mer
  • Robert M

Robert M skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Lina är väldig kunnig, driven, lyhörd och hjälpsam.
    Högsta betyg utan tvekan.
    Tack Läs mer
  • Louise G

2018-12-28

Louise G skrev om Henric Nylander en del av MOHV Helsingborg
    Vi köpte ett objekt som Henric sålde.
    Serviceminded och återkoppling står högt upp hos Henric. Var alltid mycket lätt att få tag på och löste snabbt problem. Han är en säljare ut i fingerspetsarna. Läs mer
  • 2018-11-21

R skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Lyhörd, kunnig och väldig lätt att nå. Tar sin tid att förklara saker och ting ifall man undrar något.
    Väldigt driven och positiv, jag kan verkligen rekommendera Lina till andra, super duktig mäklare! Läs mer
  • 2018-11-13

Loai Z skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Lina är otroligt duktig och kunnig! En lyhörd och trevlig mäklare och hon jobbar effektivt och smidigt. Har rekommenderat henne till flera bekanta och gör det än, då jag är mycket nöjd med min försäljning som hon skötte alldeles utmärkt! Läs mer
  • Johan M

2018-11-12

Johan M skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Rekommenderar verkligen Lina. Professionell med en fantastisk positiv approach och attityd. Väldigt tydlig och resonabel genom hela processen och är mer än nöjd! Läs mer
  • 2018-11-12

Ida L skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Superbra märklare på alla sätt. Inlyssnande och professionell, samt med stor värme och personlighet skötte hon hela affären smidigt, enkel och snabbt efter mina önskemål. Inget att klaga på. Läs mer
  • 2018-09-08

Karin Ö skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Drivande o energisk mäklare som arbetar för kunden. Lätt att nå hela tiden. Läs mer
  • 2017-12-30

Bengt S skrev om Henric Nylander en del av MOHV Helsingborg
    Mycket bra information från början till slut. Bra träffsäker ekonomisk bild av marknaden och området. Totalt mycket bra. Läs mer
  • 2017-12-20

Sofie S skrev om Henric Nylander en del av MOHV Helsingborg
    Förtroendeingivande och ordningsam mäklare. Läs mer
  • Ann-christin B

2017-12-16

Ann-christin B skrev om Henric Nylander en del av MOHV Helsingborg
    Kompetent,lugn och inte så "gå-påig" som andra mäklare. Jag fick mycket stort förtroende för honom och vill gärna återkomma till honom vid nästa fastighetsaffär. Lätt att få tag på och ringer alltid tillbaka. Läs mer
  • 2017-12-15

Patrik H skrev om Henric Nylander en del av MOHV Helsingborg
    Mycket duktig mäklare som jag kan ge mina varma rekommendationer. Läs mer
  • 2017-12-14

Annette R skrev om Henric Nylander en del av MOHV Helsingborg
    Mycket professionell i sin yrkesroll. Vi hade fullt förtroende för honom och han gjorde oss inte besvikna :-) Läs mer
  • 2017-12-14

Anna K skrev om Henric Nylander en del av MOHV Helsingborg
    Henrik är en mäklare som kan sin sak! Är mycket professionell och visade ett stort engagemang vid visning och frågor kring husförsäljning m.m.Alltid tillgänglig och flexibel. Kan varmt rekommendera honom till alla som vill göra en god hus affär! Läs mer
  • 2017-12-13

Anna K skrev om Henric Nylander en del av MOHV Helsingborg
    Henrik Nylander på MOHV har varit en stjärna i hela vår försäljning, från att vi kände osäkerhet och bara nuddade ämnet om försäljning, till allt var klart och lägenheten var såld med bättre utfall än vi någonsin kunnat tro. Han gav oss alltid ärliga och direkta svar på alla våra funderingar och frågeställningar, även om inte svaret alltid var bäst för hans del, utan han tänkte på oss som kunder. Henrik har varit lika tillgänglig och serviceminded även efter allt blivit finaliserat. Vi är otroligt nöjda med honom och kommer definitiv inte tveka en sekund vem vi skall anlita för framtida bostadsaffärer. Läs mer
  • 2017-12-13

Filip G skrev om Henric Nylander en del av MOHV Helsingborg
    Trevlig, professionell, stort bemötande och alltid tillgänglig och öppen. Läs mer
  • Johan D

2017-12-12

Johan D skrev om Henric Nylander en del av MOHV Helsingborg
    Hela tiden återkoppling, statusuppdatering och rådgivande genom hela affären. Rekomenderar Henric starkt för er nästa fastighetsaffär. Läs mer

Amanda T skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Jag och min sambo blev utöver förväntan, väldigt nöjda. Lina gör ett toppen jobb och vi var väldigt tacksamma att ha just henne som vår mäklare!

Hälsningar,
    Amanda och Stefan Läs mer

Stefan B skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Lina, bästa Lina! Efter ett par års verkan i Helsingborg så fick jag ofta känslan att mäklare prioriterar sina egna kretsar (endast), en känsla som gång på gång upprepades och man har mist förtroende under det långa loppet.

Där kommer Lina in i bilden, en för mig obekant person son gav 100% förtroende från start och framför allt levererande topp resultat. Lina jobbar med känsla och förtroende vilket också resulterar i höga mål, därmed 5 stjärnigt resultat! Enligt mig den bästa mäklare jag haft kontakt med och delat tankar om, Lina är helt klart det rätta valet som mäklare oavsett vem man är eller vad man säljer. Jag och min sambo kunde inte varit mer nöjda!

/ Stefan & Amanda Läs mer

Carona T skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Lina passar kunder som vill vara effektiva. Det hon kan tänka på enligt min mening är att inte forcera för mycket. Det kan bli stressande för en kund som vill ta det lugnt och som behöver tid för eftertanke. Hon talar väldigt snabbt och det gäller att hänga med i svängarna! Läs mer

Molly A skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Snabbt, smidigt, trevligt! Lösningsorienterad. Läs mer
  • Ellen L

2017-09-14

Ellen L skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Otroligt engagerad, driven och lyhörd mäklare som hjälpte mig mycket både vid lägenhetsköp och försäljning. Toppbetyg! Läs mer
  • 2017-09-12

Camilla P skrev om Linda Gasslander en del av MOHV Helsingborg
    Linda var tydlig och öppen. Snabb service med kvalite. Mycket bra löpande information från första kontakt till objektet var sålt.
    Kommer rekommendera Linda till vänner och bekanta.
    Hälsningar Camilla. Läs mer
  • Lisbeth M

2017-09-12

Lisbeth M skrev om Linda Gasslander en del av MOHV Helsingborg
    En mycket trevlig och positiv tjej som var väldigt engagerad och drivande.
    Kan inget annat än berömma henne för hennes arbete, och jag kan väldigt gärna rekommendera henne. Läs mer
  • 2017-08-21

Fredrik E skrev om MOHV Helsingborg
    Kunnig, trevlig, hjälpsam. Lätt att prata med och ger den information vi behöver och vill ha.
    Även efter köpet är genomfört och vi återkommer med frågor så finns hon där och är obesvärat hjälpsam. Läs mer
    Emily V gillar detta
  • 2017-08-20

Georg S skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Linda är ett energi knippe går in för sin uppgift till 110%
    Är även bra på att lyssna till säljarnas frågor o funderingar kring försäljningen av objektet
    Rekommenderar gärna Linda till bekanta som letar efter bostad Läs mer
  • 2017-08-19

Avard K skrev om MOHV Helsingborg
    Engagerad och nyfiken mäklare som gjorde mig väldigt nöjd. Läs mer
    Emily V gillar detta
  • 2017-08-14

Katarina S skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    En säker och trygg affär för både mig och mina köpare var viktigt för mig och den förväntningen infriade Lina med råge. Hon presenterade lägenheten på ett mycket bra sätt genom både bild och tal. Dessutom hade hon en smittande energi och var trevlig och rolig att ha kontakt med. Läs mer
  • 2017-07-17

Bengt E skrev om Linda Gasslander en del av MOHV Helsingborg
    Allt var mycket bra. Tack för hjälpen Läs mer
  • 2017-06-15

Carin L skrev om MOHV Helsingborg
    Duktig, tillmötesgående, professionell. Läs mer
  • 2017-06-13

Anneli O skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    En härlig tjej! Duktig o proffsigt gjort.
    Tack för hjälpen o rekomenderar henne gärna till andra. Glad o sprudlande o är väldigt nöjd.
    Allt gick fort o lätt. På en vecka med annons o alla förberedelser till att lägenheten blev såld. Mvh Anneli .O. Läs mer
  • Ann A

2017-06-11

Ann A skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Lina är en mycket trevlig och härlig person som gett mig och nu blivande sambo ett väldigt gott intryck utav både henne som mäklare och bostaden vi köpt. Genom hela processen har Lina varit mycket tillmötesgående och snabb på att ta fram information och hantera kontakten mellan säljare och köpare. Jag kan varmt rekommendera Lina som mäklare! Läs mer
  • 2017-06-10

Sandy S skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Fantastisk mäklare! Kunde inte varit mer nöjd. Otroligt tillmötesgående och vägleder och informerar en genom hela processen. Man känner sig verkligen i trygga händer! Lägenheten såldes på 1 dag, vill man ha en snabb och effektiv mäklare är Lina helt rätt person att anlita! Läs mer
  • 2017-06-08

Rimon A skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Lina är förmodligen den bästa mäklaren i Hbg. Supernöjd med hennes arbete, hon går in helhjärtat och ser till så att kunden blir nöjd. Läs mer
  • 2017-04-27

Iman K skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Fantastiskt bemötande. Väldigt lätt att jobba med och mycket hjälpsam. Rekommenderar starkt Lina som mäklare! Läs mer
  • Alexandra H

2017-04-26

Alexandra H skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Lina har ett varm och trevligt bemötande! Hon har varit mycket effektiv och tillmötesgående under hela förloppet. Kan varmt rekommendera Lina som på kort tid lyckas skapa personliga relationer. Läs mer
    2017-04-26 Lina S svarar Alexandra H
    Tack Alexandra!
    Jättetrevligt att jobba med dig! :)
  • 2017-03-30

Agnes E skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Kan varmt rekomendera Lina! Varmhjärtad och mycket positiv. Fick ingen "sälj" känsla från henne som man ibland kan märka bland försäljning. Utan det skapades en personlig och bra kontakt. Läs mer
    2017-03-30 Lina S svarar Agnes E
    Tack Agnes! Väldigt trevligt att jobba med er! :)

Rasmus K skrev om MOHV Helsingborg
    Mycket proffisionell och engagerad mäklare.
    Förstod vad som var viktigt och pushade för en lyckad försäljning.
    Resulterade i en slutpris där både säljare och köpare var mycket nöjda.
    Rekommenderas varmt. Läs mer

Björn H skrev om Henric Nylander en del av MOHV Helsingborg
    Vi använde Henric vid försäljning av vår bostadsrätt. Han var proffsig och sålde bostadsrätten innan visning. Vi är helnöjda. //Björn & Malin Läs mer

Midhat L skrev om MOHV Helsingborg
    Han gjorde ett utmärkt jobb!
    Jag rekommenderar honom! Läs mer
  • Hans I

2017-03-14

Hans I skrev om MOHV Helsingborg
    Mycket trevlig, kompetent, alltid tillgänglig, lugn och sansad! Läs mer
Lina Sweid
Henric Nylander