Alla kategorier Mäklare Skåne Helsingborg MOHV MOHV Helsingborg

MOHV Helsingborg

En del av MOHVwww.mohv.se

Drottninggatan 20, 252 21 Helsingborg — Visa karta

Mitt i Helsingborg, granne med populära Il caffè brutale i gamla HD-huset, erbjuder vi på MOHV vår mäklartjänst till boende i Helsingborg med omnejd. En tjänst och ett koncept där du är med och bestämmer med din mäklare. Ett lägre arvode för en bostad som kräver en smalare tjänst; en större investering för en bostad som kan vinna på bredare exponering. Våra fastighetsmäklare i Helsingborg arbetar även mot Rydebäck, Glumslöv, Hittarp, Viken, Höganäs, och Kullahalvön.

Besök våra mäklare i Helsingborg på Drottninggatan 20-22.
Ring oss på 042-400 90 20.

Läs vad 158 kunder tycker om MOHV Helsingborg

• Julia S
    Julia S skrev om Emily Velandia en del av MOHV Helsingborg
    Hängiven och engagerad mäklare med glimten i ögat. Är väldigt nöjd med hela processen. Är mycket nöjd med Emily som mäklare och rekommenderar henne varmt.
  • Amanda T
    Amanda T skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Jag och min sambo blev utöver förväntan, väldigt nöjda. Lina gör ett toppen jobb och vi var väldigt tacksamma att ha just henne som vår mäklare!

Hälsningar,
    Amanda och Stefan
  • Stefan B
    Stefan B skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Lina, bästa Lina! Efter ett par års verkan i Helsingborg så fick jag ofta känslan att mäklare prioriterar sina egna kretsar (endast), en känsla som gång på gång upprepades och man har mist förtroende under det långa loppet.

Där kommer Lina in i bilden, en för mig obekant person son gav 100% förtroende från start och framför allt levererande topp resultat. Lina jobbar med känsla och förtroende vilket också resulterar i höga mål, därmed 5 stjärnigt resultat! Enligt mig den bästa mäklare jag haft kontakt med och delat tankar om, Lina är helt klart det rätta valet som mäklare oavsett vem man är eller vad man säljer. Jag och min sambo kunde inte varit mer nöjda!

/ Stefan & Amanda
  • Carona T
    Carona T skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Lina passar kunder som vill vara effektiva. Det hon kan tänka på enligt min mening är att inte forcera för mycket. Det kan bli stressande för en kund som vill ta det lugnt och som behöver tid för eftertanke. Hon talar väldigt snabbt och det gäller att hänga med i svängarna!
  • Molly A
    Molly A skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Snabbt, smidigt, trevligt! Lösningsorienterad.
  • Ellen L
    Ellen L skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Otroligt engagerad, driven och lyhörd mäklare som hjälpte mig mycket både vid lägenhetsköp och försäljning. Toppbetyg!
  • Camilla P
    Camilla P skrev om Linda Gasslander en del av MOHV Helsingborg
    Linda var tydlig och öppen. Snabb service med kvalite. Mycket bra löpande information från första kontakt till objektet var sålt.
    Kommer rekommendera Linda till vänner och bekanta.
    Hälsningar Camilla.
  • Lisbeth M
    Lisbeth M skrev om Linda Gasslander en del av MOHV Helsingborg
    En mycket trevlig och positiv tjej som var väldigt engagerad och drivande.
    Kan inget annat än berömma henne för hennes arbete, och jag kan väldigt gärna rekommendera henne.
  • Christian N
    Christian N skrev om Emily Velandia en del av MOHV Helsingborg
    Emily är en duktig och kompetent mäklare, lyssnar på vad kunden vill ha och letar upp det snabbt. Hon har också ordning o reda på saker o ting.
  • Fredrik E
    Fredrik E skrev om Emily Velandia en del av MOHV Helsingborg
    Kunnig, trevlig, hjälpsam. Lätt att prata med och ger den information vi behöver och vill ha.
    Även efter köpet är genomfört och vi återkommer med frågor så finns hon där och är obesvärat hjälpsam.
  • Georg S
    Georg S skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Linda är ett energi knippe går in för sin uppgift till 110%
    Är även bra på att lyssna till säljarnas frågor o funderingar kring försäljningen av objektet
    Rekommenderar gärna Linda till bekanta som letar efter bostad
  • Avard K
    Avard K skrev om Emily Velandia en del av MOHV Helsingborg
    Engagerad och nyfiken mäklare som gjorde mig väldigt nöjd.
  • Lennart A
    Lennart A skrev om Emily Velandia en del av MOHV Helsingborg
    Emily gör allt för att matcha lägenheten med rätt köpare. Hon ser möjligheter och är mycket resultatorienterad med ett stort servicemindset. Hon uppvisar en stor proffessionalitet och kommer väl förberedd till mötet med kund.
  • Katarina S
    Katarina S skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    En säker och trygg affär för både mig och mina köpare var viktigt för mig och den förväntningen infriade Lina med råge. Hon presenterade lägenheten på ett mycket bra sätt genom både bild och tal. Dessutom hade hon en smittande energi och var trevlig och rolig att ha kontakt med.
  • Bengt E
    Bengt E skrev om Linda Gasslander en del av MOHV Helsingborg
    Allt var mycket bra. Tack för hjälpen
  • Carin L
    Carin L skrev om Emily Velandia en del av MOHV Helsingborg
    Duktig, tillmötesgående, professionell.
  • Nina P
    Nina P skrev om Emily Velandia en del av MOHV Helsingborg
    Mycket trevligt bemötande och service. En mäklare som verkligen jobbar hårt för sina kunder och ger det extra för att alla parter ska bli nöjda. Kommer att vid nästa bostadsaffär att kontakta Emily Velandia.
  • Anneli O
    Anneli O skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    En härlig tjej! Duktig o proffsigt gjort.
    Tack för hjälpen o rekomenderar henne gärna till andra. Glad o sprudlande o är väldigt nöjd.
    Allt gick fort o lätt. På en vecka med annons o alla förberedelser till att lägenheten blev såld. Mvh Anneli .O.
  • Maria N
    Maria N skrev om Emily Velandia en del av MOHV Helsingborg
    Emily har varit snabb och smidig i kontakten. Inga som helst problem.
  • Ann A
    Ann A skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Lina är en mycket trevlig och härlig person som gett mig och nu blivande sambo ett väldigt gott intryck utav både henne som mäklare och bostaden vi köpt. Genom hela processen har Lina varit mycket tillmötesgående och snabb på att ta fram information och hantera kontakten mellan säljare och köpare. Jag kan varmt rekommendera Lina som mäklare!
  • Sandy S
    Sandy S skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Fantastisk mäklare! Kunde inte varit mer nöjd. Otroligt tillmötesgående och vägleder och informerar en genom hela processen. Man känner sig verkligen i trygga händer! Lägenheten såldes på 1 dag, vill man ha en snabb och effektiv mäklare är Lina helt rätt person att anlita!
  • Rimon A
    Rimon A skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Lina är förmodligen den bästa mäklaren i Hbg. Supernöjd med hennes arbete, hon går in helhjärtat och ser till så att kunden blir nöjd.
  • Jonna B
    Jonna B skrev om Emily Velandia en del av MOHV Helsingborg
    Mycket nöjd med proffsig och snabb hantering vid försäljningen av min bostadsrätt. Emily var alltid lätt att komma i kontakt med och svarade snabbt på mejl. Hela processen gick smidigare än väntat och vi nådde över önskat pris.
  • Iman K
    Iman K skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Fantastiskt bemötande. Väldigt lätt att jobba med och mycket hjälpsam. Rekommenderar starkt Lina som mäklare!
  • Alexandra H
    Alexandra H skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Lina har ett varm och trevligt bemötande! Hon har varit mycket effektiv och tillmötesgående under hela förloppet. Kan varmt rekommendera Lina som på kort tid lyckas skapa personliga relationer.
    2017-04-26 Lina S svarar Alexandra H
    Tack Alexandra!
    Jättetrevligt att jobba med dig! :)
  • Agnes E
    Agnes E skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Kan varmt rekomendera Lina! Varmhjärtad och mycket positiv. Fick ingen "sälj" känsla från henne som man ibland kan märka bland försäljning. Utan det skapades en personlig och bra kontakt.
    2017-03-30 Lina S svarar Agnes E
    Tack Agnes! Väldigt trevligt att jobba med er! :)
  • Rasmus K
    Rasmus K skrev om Johannes Midbjer en del av MOHV Helsingborg
    Mycket proffisionell och engagerad mäklare.
    Förstod vad som var viktigt och pushade för en lyckad försäljning.
    Resulterade i en slutpris där både säljare och köpare var mycket nöjda.
    Rekommenderas varmt.
  • Björn H
    Björn H skrev om Henric Nylander en del av MOHV Helsingborg
    Vi använde Henric vid försäljning av vår bostadsrätt. Han var proffsig och sålde bostadsrätten innan visning. Vi är helnöjda. //Björn & Malin
    Henric N gillar detta
  • Midhat L
    Midhat L skrev om Johannes Midbjer en del av MOHV Helsingborg
    Han gjorde ett utmärkt jobb!
    Jag rekommenderar honom!
  • Hala A
    Hala A skrev om Emily Velandia en del av MOHV Helsingborg
    Emily Velandia ger jag henne 10 av 10
  • Hannah L
    Hannah L skrev om Emily Velandia en del av MOHV Helsingborg
    Kände mig trygg med att ha Emily till hjälp med försäljningen. Snabb, trevlig och hjälpsam. Stort plus för tillgängligheten.
  • Hans I
    Hans I skrev om Johannes Midbjer en del av MOHV Helsingborg
    Mycket trevlig, kompetent, alltid tillgänglig, lugn och sansad!
  • Yüksel F
    Yüksel F skrev om Johannes Midbjer en del av MOHV Helsingborg
    He was extremely good, fast, friendly, energetic and helpful
  • Lars A
    Lars A skrev om Henric Nylander en del av MOHV Helsingborg
    Mycket väl, bra kommunikation och slutpris
    Henric N gillar detta
  • Pegah V
    Pegah V skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Kan varmt rekommendera Lina, hon är skyndsam, ärlig och har ett väldigt trevligt bemötande!
  • Jenny  R
    Jenny R skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Jag har aldrig fått ett så bra intryck av en mäklare som i detta fall. Lina är ärlig, kunnig och snabb. Med driv och engagemang hjälpte Lina mig inte bara i köpeprocessen utan också med för och nackdelar i vad jag som person bör tänka på. Hon har stöttat mig genom hela processen och varit tillgänglig 24/7. Vill man få saker att hända så är Lina rätt person att anlita. I framtida försäljningar kommer jag utan tvekan att be Lina om hjälp! Hon är grym!
    2017-02-16 Lina S svarar Jenny R
    Stort tack Jenny!
    Värner hjärtat! :)
    Jenny R gillar detta
  • Sara J
    Sara J skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Lina var en stöttepelare genom hela säljprocessen. Tillgänglig, snabb och proffsig.
  • David H
    David H skrev om Johannes Midbjer en del av MOHV Helsingborg
    Johannes gjorde ett väldigt bra jobb genom hela processen. Redan vid första mötet kändes han seriös och bra koll mitt område. Han gjorde ett bra upplägg och hela processen gick väldigt smidigt. Kan inget annat är rekommendera Johannes.
    2017-02-23 Johannes M svarar David H
    Tack Själv David. Lycka till med allt, ses säkert på någon tävling framöver :)
  • Kaveh K
    Kaveh K skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Lina hjälpte mig att sälja min lägenhet med stort vinst. Hon är jätte trevlig och taggad och känner marknaden väll.
  • Zavisa N
    Zavisa N skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Hon var ganska trevlig, hjälpsam, har stora kunskap om egendom därför rekommenderar jag hårt henne till alla andra som söker en lösning med sin bostad.
  • Katarina J
    Katarina J skrev om Elvina Bernebring en del av MOHV Helsingborg
    Vi upplever att Elvina utfört sitt uppdrag på ett proffsigt sätt och varit till stor hjälp genom hela processen vid försäljning av vårt hus och köp av lägenhet. Kan absolut rekommendera Elvina som mäklare, hon har alltid varit anträffbar om frågor dykt upp.
  • Pierre L
    Pierre L skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Mycket nöjd med Lina och hennes prestation! Visar stort engagemang och kunnande som gör att man känner sig i goda händer. Skulle lätt rekommendera henne till andra. Vill man få jobbet gjort så är Lina rätt person!
  • Johan  F
    Johan F skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Trevlig mäklare med högt tempo! Mycket nöjd!
  • Johan  B
    Johan B skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Var på visning, budade & köpt lgh genom Lina S. Professionell rakt igenom, tog sig tid till frågor, lugn & sansad, tydlighet i budgivning(lånelöfte mm) /kontraktsskrivning. Väldigt nöjd.
  • Martina M
    Martina M skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Hon är kunnig och hjälpsam. Snabbt, framför allt. Inom en vecka var allt klart.
  • Henric
    Henric skrev om Johannes Midbjer en del av MOHV Helsingborg
    Hade 8 mäklare på besök för att bestämma oss för vem som skulle sälja vår lägenhet. Johannes var den som kändes överlägset bäst och vi har inte ångrat oss en sekund. Vi fick det vi ville ha och hela processen har gått smidigt. Väldigt nöjda och kan varmt rekomendera Johannes. Spara er tid och välj Johannes direkt, han kan sin grej =)
    2016-11-15 Johannes M svarar Henric
    Stort tack för de fina orden. Har varit ett sant nöje att få hjälpa till med förmedlingen av er mycket fina bostad!
  • Katya L
    Katya L skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Lina är duktig, professionell och tillmötesgående. Jag är väldigt nöjd på alla sätt och rekommenderar henne varmt.
  • Fredrika K
    Fredrika K skrev om Elvina Bernebring en del av MOHV Helsingborg
    Elvina var otroligt proffsig genom hela vår försäljningsprocess och ansträngde sig till det yttersta. Vi rekommenderar henne varmt!
  • Radde M
    Radde M skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Lina är en mycket duktig mäklare som hjälpte mig och min sambo att sälja vår lägenhet. Lina är jättetrevlig och taggad och har väldigt bra koll på marknaden. Tack vare henne fick vi sålt lägenheten på 10 dagar för rekordpris!
  • Kärnfastigheter
    Kärnfastigheter skrev om Elvina Bernebring en del av MOHV Helsingborg
    Mycket bra bemötande, professionell och kunnig. Gör gärna affärer genom Elvina igen.
Lina Sweid
Johannes Midbjer