Alla kategorier Mäklare Skåne Helsingborg MOHV MOHV Helsingborg
Rekommenderat företag 2015 - MOHV Helsingborg

MOHV Helsingborg

En del av MOHVwww.mohv.se

Drottninggatan 20, 252 21 Helsingborg — Visa karta

Mitt i Helsingborg, granne med populära Il caffè brutale i gamla HD-huset, erbjuder vi på MOHV vår mäklartjänst till boende i Helsingborg med omnejd. En tjänst och ett koncept där du är med och bestämmer med din mäklare. Ett lägre arvode för en bostad som kräver en smalare tjänst; en större investering för en bostad som kan vinna på bredare exponering. Våra fastighetsmäklare i Helsingborg arbetar även mot Rydebäck, Glumslöv, Hittarp, Viken, Höganäs, och Kullahalvön.

Besök våra mäklare i Helsingborg på Drottninggatan 20-22.
Ring oss på 042-400 90 20.

Läs vad 117 kunder tycker om MOHV Helsingborg

• Pierre L
    Pierre L skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Mycket nöjd med Lina och hennes prestation! Visar stort engagemang och kunnande som gör att man känner sig i goda händer. Skulle lätt rekommendera henne till andra. Vill man få jobbet gjort så är Lina rätt person!
  • Johan  F
    Johan F skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Trevlig mäklare med högt tempo! Mycket nöjd!
  • Johan  B
    Johan B skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Var på visning, budade & köpt lgh genom Lina S. Professionell rakt igenom, tog sig tid till frågor, lugn & sansad, tydlighet i budgivning(lånelöfte mm) /kontraktsskrivning. Väldigt nöjd.
  • Martina M
    Martina M skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Hon är kunnig och hjälpsam. Snabbt, framför allt. Inom en vecka var allt klart.
  • Henric
    Henric skrev om Johannes Midbjer en del av MOHV Helsingborg
    Hade 8 mäklare på besök för att bestämma oss för vem som skulle sälja vår lägenhet. Johannes var den som kändes överlägset bäst och vi har inte ångrat oss en sekund. Vi fick det vi ville ha och hela processen har gått smidigt. Väldigt nöjda och kan varmt rekomendera Johannes. Spara er tid och välj Johannes direkt, han kan sin grej =)
    2016-11-15 Johannes M svarar Henric
    Stort tack för de fina orden. Har varit ett sant nöje att få hjälpa till med förmedlingen av er mycket fina bostad!
  • Katya L
    Katya L skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Lina är duktig, professionell och tillmötesgående. Jag är väldigt nöjd på alla sätt och rekommenderar henne varmt.
  • Fredrika K
    Fredrika K skrev om Elvina Bernebring en del av MOHV Helsingborg
    Elvina var otroligt proffsig genom hela vår försäljningsprocess och ansträngde sig till det yttersta. Vi rekommenderar henne varmt!
  • Radde M
    Radde M skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Lina är en mycket duktig mäklare som hjälpte mig och min sambo att sälja vår lägenhet. Lina är jättetrevlig och taggad och har väldigt bra koll på marknaden. Tack vare henne fick vi sålt lägenheten på 10 dagar för rekordpris!
  • Kärnfastigheter
    Kärnfastigheter skrev om Elvina Bernebring en del av MOHV Helsingborg
    Mycket bra bemötande, professionell och kunnig. Gör gärna affärer genom Elvina igen.
  • Lina A
    Lina A skrev om Elvina Bernebring en del av MOHV Helsingborg
    Försäljningen av vårt hus gick snabbt och smidigt. Vi uppfattade Elvina som en engagerad mäklare med mycket bra bemötande.
  • Faton B
    Faton B skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Mycket nöjd med att jag valde Lina som min mäklare.
    Hon var både kunnig och proffsig under hela säljprocessen.
    2016-09-25 Lina S svarar Faton B
    Tack för ett gott samarbete! Lycka till framöver och tveka inte att höra av er om det är något.

Varna hälsningar,
    Lina på MOHV!
  • Tanja J
    Tanja J skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Bra bemötande. Fungerade bra.
  • Inge M
    Inge M skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Lina var proffsig, kunnig, lyhörd, mycket god kännedom om marknaden.
    Hon var var positiv och glad, ett stort stöd genom hela processen!
    Försäljningen gick mycket snabbt.
    Inge Midenvik
  • Jackie B
    Jackie B skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Hej;

Hon är trevligt bemötande. Alltid tillgänglig när vi nås henne. Proffesionellt .

Med vänlig hälsning,

Jackie
  • Patrik C
    Patrik C skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Jag är helt och hållet nöjd med hennes insats!
    Hon var tydlig och drivande utan att vara påfrestande.
    Utan tvekan skulle jag kunna vända mig till henne igen för att antingen sälja denna eller annan fastighet.
  • Jörn A
    Jörn A skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Efter att ha gått igenom ett antal mäklare för försäljning av vår lägenhet gick vi på vårt förstahandsintryck. Lina kändes kunnig, engagerad med ett otroligt drive.
    Inget vi ångra. På i princip samma dag som lägenheten kom ut så var den såld o papper underskrivna på mindre än 4 dagar.
    Så kan varmt rekommendera henne.
  • Josefina W
    Josefina W skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Lina var väldigt tillmötesgående och som köpare av min fösta lägenhet kände jag mig trygg! Hon var mycket proffesionell och hade ett trevligt bemötande under hela processen! Skulle absolut vända mig till Lina vid en eventuell försäljning i framtiden!
  • Anita M
    Anita M skrev om Henric Nylander en del av MOHV Helsingborg
    Postiv glad duktig mäklare mycket hjälpsam vi är glada över vi har haft Henric till vår försäljning.
    Henric N gillar detta
  • Niklas N
    Niklas N skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Ett proffs på alla set ,hon gjorde ett kanon jobb ,kommer anlita henne nästa gång Med vänlig hälsning Niklas
  • Joanna G
    Joanna G skrev om Johannes Midbjer en del av MOHV Helsingborg
    Johannes har med stort engagemang och professionellt bemötande hjälpt oss med försäljningen av vår lägenhet. Jag kommer att rekommendera Johannes till alla mina kontakter!
    2016-08-11 Johannes M svarar Joanna G
    Stort tack Joanna. Har varit fantastiskt roligt att få hjälpa till!
  • Fredrik Frille L
    Fredrik Frille L skrev om Johannes Midbjer en del av MOHV Helsingborg
    Vill tacka och samtidigt rekommendera Johannes för ett fantastiskt utfört jobb med mycket passion och engagemang.
    2016-08-08 Johannes M svarar Fredrik Frille L
    Stort tack själv Fredrik. Har varit ett nöje att få hjälpa dig med försäljningen. Stort lycka till med nya huset!
  • Filip K
    Filip K skrev om Elvina Bernebring en del av MOHV Helsingborg
    Hej!
    Elvina var duktig och hon var påläst om objektet och visste vad hon pratade om.

Det gick snabbt och smidigt och jag är nöjd.

Filip
  • Marica D
    Marica D skrev om Johannes Midbjer en del av MOHV Helsingborg
    Johannes har uppfört sitt arbete på ett professionellt sätt med starkt vilja och stort engagemang med en positivt inställning och ett trevligt bemötande. Jag skulle gärna vilja rekommendera Johannes vidare till mina vänner som vill sälja sin bostad. Bra jobbat Johannes
    Mvh Marica Donram
  • Karin S
    Karin S skrev om Johannes Midbjer en del av MOHV Helsingborg
    Jag /Vi fick ett mycket trevligt bemötande av Johannes som dessutom gjorde att vi valde just honom som mäklare (Då vi träffade några olika mäklare innan vi valde)
    Johannes uppfyllde alla förväntningar , och mer därtill !! , hade koll på marknaden och på området och hjälpte oss med speciella önskemål ! Rakt igenom supernöjda !! Nästa gång vi säljer något ger vi uppdraget till Johannes direkt ! Rekommenderas varmt !
  • Sanela M
    Sanela M skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Lina är en underbar mäklare och mäninska.Hon brinner för sitt job,och jobbar med hela sitt hjärta!Jag kan rekommendera henne till alla som behöver en jätteduktig mäklare.Lina är bästa!
  • Ankush S
    Ankush S skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Very good experience, She is knowledgeable and knows exactly how to process works. Got timely calls and provided all needed details
  • Premtime N
    Premtime N skrev om Elin Carlson en del av MOHV Helsingborg
    Bästa mäklaren, mer än bara vår mäklare på alla tänkbara hjälpsamma sätt! Rekomenderar MOHV pga Elin!
  • Benny R
    Benny R skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Vi upplevde Lina som mycket professionell och fick ett bra bemötande. Hon levde upp till våra förväntningar och var tillgänglig under hela processen. Jag kan varmt rekommendera Lina till andra kunder :-)

Med vänlig hälsning, Benny Rosén
  • Marie P
    Marie P skrev om Elin Carlson en del av MOHV Helsingborg
    Min erfarenhet av att göra affärer med Elin är bara positiva, Elin är lätt att få tag på kommer snabbt tillbaka med svar. Har anlitat Elin nu tre gånger och samtliga gångerna med belåtenhet.
  • Daniel E
    Daniel E skrev om Elin Carlson en del av MOHV Helsingborg
    Vi kan inte vara mer nöjda med Elin. Proffsigt bemötande och man kände att man var i trygga händer. Man tvekade aldrig om man hade frågor eller funderingar. Våra varmaste rekommendationer till både Mohv och speciellt Elin!
  • Lars A
    Lars A skrev om Elin Carlson en del av MOHV Helsingborg
    Elins agerande i sin yrkesroll är en fantastiskt positiv upplevelse. Hon är dessutom som person jäkligt trevlig
  • Håkan A
    Håkan A skrev om Elin Carlson en del av MOHV Helsingborg
    positiv,påläst,engagerad mäklare
  • Vesna M
    Vesna M skrev om Johannes Midbjer en del av MOHV Helsingborg
    Johannes har ett mycket bra och professionellt bemötande. Han uppfyller mina förväntningar på en utmärkt mäklare!
  • Sholeh D
    Sholeh D skrev om Elin Carlson en del av MOHV Helsingborg
    Hon är trevlig och duktig . Jag har rekommenderade henne till mina bekanta . Det var en bekant som rekommenderade henne och jag är väldigt nöjd med henne
  • Natasha G
    Natasha G skrev om Elin Carlson en del av MOHV Helsingborg
    Elin är helt underbar. Viker sig ut och in för att göra dig som säljare nöjd och ser alltid till att lösa allt man önskar med ett leende på läpparna. Trevlig, glad och väldigt duktig! Mycket imponerad. /Natasha Green
  • Andréas S
    Andréas S skrev om Johannes Midbjer en del av MOHV Helsingborg
    Professionell och positiv.
    Planering, genomförande och sluförande av affären gjordes väldigt smidigt och med mig informerad löpande.
  • Chris H
    Chris H skrev om Elin Carlson en del av MOHV Helsingborg
    Elin gav ett bemötande som ingav stort förtroende. Hon var mycket professionell och personlig men ej privat, precis som en mäklare ska vara. Hon var glad och positiv men inte så att det var påklistrat.
    När jag ska sälja lägenheten som jag köpte genom Elin kommer jag att be Elin om att ta uppdraget
  • Marie P
    Marie P skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Jag är mycke nöjd med min försäljning av min lägenhet jag har en fantastisk trevlig artig hjälpsam duktig försäljare som hjälpte mig att bli av med min lägenhet hon gjorde ett fantastiskt jobb med att sälja min lägenhet jag kommer att rekommendera Lina sweid till fler som ska sälja för hon är bara fantastisk säljare
  • Tobias J
    Tobias J skrev om Henric Nylander en del av MOHV Helsingborg
    Mycket engagerad och bra återkoppling! Kunnig och öga för detaljer vid fotografering.
    Vi kan varmt rekommendera Henric!
    Henric N gillar detta
  • Alen S
    Alen S skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Väldigt engagerad och förtroendeingivande mäklare som jag kan starkt rekommendera!
  • Pierre
    Pierre skrev om Elin Carlson en del av MOHV Helsingborg
    Rekommenderades av en vän att vända mig till Elin när jag skulle sälja min lägenhet och jag ångrar inte valet. Hela processen var välstrukturerad och Elin var tillgänglig under arbetet med försäljningen och kunde svara på frågor. Allt sköttes mycket proffesionellt och det märktes att Elin var intresserad av att inte bara få lägenheten såld, utan att få den såld på bästa sätt till rätt pris.
  • Afraa B
    Afraa B skrev om Elvina Bernebring en del av MOHV Helsingborg
    Vi är nöjda. Allt gick bra, väl planerad och som vi förväntade oss.
  • Ingrid O
    Ingrid O skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Vi upplever Lina som mycket kunnig och är snabb med handläggning av ärendet vi haft med henne.
  • Helene S
    Helene S skrev om Elvina Bernebring en del av MOHV Helsingborg
    Jag har köpt en lägenhet. Elvina var mycket duktig. Hon återkopplade direkt till mig som kund. När budgivningen startade var hon aktiv och kunnig, jag hade en snabb affär som jag tyckte var jätte bra. Har man börjat en budgivning vill man att den blir avklarad och inte drar ut på tiden i t ex flera dagar. För att kunna skriva kontrakt tog hon in alla uppgifter direkt och fixa så man kunde skriva på samma dag som man hade avslutat budgivningen.
  • Daniel H
    Daniel H skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Bra bemötande och snabbt arbetat så helt klart nöjd!
  • Anders Ö
    Anders Ö skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Kompetent, duktig o driftig. Vi tog henne från den lägenhet vi köpte.
    Vi är mycket nöjda.
    Anders
  • Philip H
    Philip H skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Lina var genom hela köpet mycket proffesionell och lyhörd på vad som önskades.
    Lina har visat stort engagemang och kommer att anlitas vid nästa boendeköp.
  • Eva M
    Eva M skrev om Johannes Midbjer en del av MOHV Helsingborg
    Jag hade kontakt med 4 st mäklare, Johannes blev mitt självklara val! Det kändes bara så rätt! Han är driven, kunnig, engagerad och ger ett tryggt/förtroende fullt intryck samtidigt som han har glimten i ögat.
    Processen gick igång i ett snabbt tempo med ständiga återkopplingar. Under loppet av två veckor var min lägenhet såld till ett pris högt över förväntan! Johannes var hela tiden tillgänglig och alltid lika tillmötesgående. Jag kan varmt rekommendera honom.
    Tack Johannes!!!
  • Kenny J
    Kenny J skrev om Johannes Midbjer en del av MOHV Helsingborg
    Snabbt, enkelt och en väl utförd försäljning, kan inget annat än att Rekommendera Johannes och MOHV som mäklare.
    2016-03-08 Johannes M svarar Kenny J
    Tack Kenny och stort grattis till din nya bostad!
  • Emmy C
    Emmy C skrev om Johannes Midbjer en del av MOHV Helsingborg
    Efter att ha haft en annan mäklare bytade jag efter misslyckad försäljning till Johannes på Mohv. Han fick bostaden såld och dessutom till mer än utgångspris. Han är en oerhört driven och vass mäklare. Han har skött denna affär snabbt och smidigt och det är också därför jag varmt rekommenderar Johannes!
Lina Sweid
Johannes Midbjer