Alla kategorier Mäklare Skåne Helsingborg MOHV MOHV Helsingborg

MOHV Helsingborg

En del av MOHVwww.mohv.se

Drottninggatan 20, 252 21 Helsingborg — Visa karta

Vi mäklare på MOHV Helsingborg finns i gamla HD-huset intill Il caffé brutale på Drottninggatan 22 i centrum.

Vi hjälper dig till ett nytt boende i hela Helsingborgsområdet och flera mindre orter runtomkring som Rydebäck, Viken, Höganäs eller Kullahalvön.

Hos oss erbjuder vi en mäklartjänst där du är med och bestämmer med din mäklare under hela processen, oavsett om du ska köpa eller sälja en bostad. Kundnöjdheten är allt för oss och vi finns där hela tiden för att svara på dina frågor.

Välkommen in på ett besök eller ring oss på 042-400 90 20.

Läs vad 170 kunder tycker om MOHV Helsingborg

• Johan M
    Johan M skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Rekommenderar verkligen Lina. Professionell med en fantastisk positiv approach och attityd. Väldigt tydlig och resonabel genom hela processen och är mer än nöjd! Läs mer
  • Ida L skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Superbra märklare på alla sätt. Inlyssnande och professionell, samt med stor värme och personlighet skötte hon hela affären smidigt, enkel och snabbt efter mina önskemål. Inget att klaga på. Läs mer
  • Karin Ö skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Drivande o energisk mäklare som arbetar för kunden. Lätt att nå hela tiden. Läs mer
  • Bengt S skrev om Henric Nylander en del av MOHV Helsingborg
    Mycket bra information från början till slut. Bra träffsäker ekonomisk bild av marknaden och området. Totalt mycket bra. Läs mer
  • Sofie S skrev om Henric Nylander en del av MOHV Helsingborg
    Förtroendeingivande och ordningsam mäklare. Läs mer
  • Ann-christin B
    Ann-christin B skrev om Henric Nylander en del av MOHV Helsingborg
    Kompetent,lugn och inte så "gå-påig" som andra mäklare. Jag fick mycket stort förtroende för honom och vill gärna återkomma till honom vid nästa fastighetsaffär. Lätt att få tag på och ringer alltid tillbaka. Läs mer
  • Patrik H skrev om Henric Nylander en del av MOHV Helsingborg
    Mycket duktig mäklare som jag kan ge mina varma rekommendationer. Läs mer
  • Annette R skrev om Henric Nylander en del av MOHV Helsingborg
    Mycket professionell i sin yrkesroll. Vi hade fullt förtroende för honom och han gjorde oss inte besvikna :-) Läs mer
  • Anna K skrev om Henric Nylander en del av MOHV Helsingborg
    Henrik är en mäklare som kan sin sak! Är mycket professionell och visade ett stort engagemang vid visning och frågor kring husförsäljning m.m.Alltid tillgänglig och flexibel. Kan varmt rekommendera honom till alla som vill göra en god hus affär! Läs mer
  • Anna K skrev om Henric Nylander en del av MOHV Helsingborg
    Henrik Nylander på MOHV har varit en stjärna i hela vår försäljning, från att vi kände osäkerhet och bara nuddade ämnet om försäljning, till allt var klart och lägenheten var såld med bättre utfall än vi någonsin kunnat tro. Han gav oss alltid ärliga och direkta svar på alla våra funderingar och frågeställningar, även om inte svaret alltid var bäst för hans del, utan han tänkte på oss som kunder. Henrik har varit lika tillgänglig och serviceminded även efter allt blivit finaliserat. Vi är otroligt nöjda med honom och kommer definitiv inte tveka en sekund vem vi skall anlita för framtida bostadsaffärer. Läs mer
  • Filip G skrev om Henric Nylander en del av MOHV Helsingborg
    Trevlig, professionell, stort bemötande och alltid tillgänglig och öppen. Läs mer
  • Johan D
    Johan D skrev om Henric Nylander en del av MOHV Helsingborg
    Hela tiden återkoppling, statusuppdatering och rådgivande genom hela affären. Rekomenderar Henric starkt för er nästa fastighetsaffär. Läs mer
  • Julia S skrev om Emily Velandia en del av MOHV Helsingborg
    Hängiven och engagerad mäklare med glimten i ögat. Är väldigt nöjd med hela processen. Är mycket nöjd med Emily som mäklare och rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • Amanda T skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Jag och min sambo blev utöver förväntan, väldigt nöjda. Lina gör ett toppen jobb och vi var väldigt tacksamma att ha just henne som vår mäklare!

Hälsningar,
    Amanda och Stefan Läs mer
  • Stefan B skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Lina, bästa Lina! Efter ett par års verkan i Helsingborg så fick jag ofta känslan att mäklare prioriterar sina egna kretsar (endast), en känsla som gång på gång upprepades och man har mist förtroende under det långa loppet.

Där kommer Lina in i bilden, en för mig obekant person son gav 100% förtroende från start och framför allt levererande topp resultat. Lina jobbar med känsla och förtroende vilket också resulterar i höga mål, därmed 5 stjärnigt resultat! Enligt mig den bästa mäklare jag haft kontakt med och delat tankar om, Lina är helt klart det rätta valet som mäklare oavsett vem man är eller vad man säljer. Jag och min sambo kunde inte varit mer nöjda!

/ Stefan & Amanda Läs mer
  • Carona T skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Lina passar kunder som vill vara effektiva. Det hon kan tänka på enligt min mening är att inte forcera för mycket. Det kan bli stressande för en kund som vill ta det lugnt och som behöver tid för eftertanke. Hon talar väldigt snabbt och det gäller att hänga med i svängarna! Läs mer
  • Molly A skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Snabbt, smidigt, trevligt! Lösningsorienterad. Läs mer
  • Ellen L
    Ellen L skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Otroligt engagerad, driven och lyhörd mäklare som hjälpte mig mycket både vid lägenhetsköp och försäljning. Toppbetyg! Läs mer
  • Camilla P skrev om Linda Gasslander en del av MOHV Helsingborg
    Linda var tydlig och öppen. Snabb service med kvalite. Mycket bra löpande information från första kontakt till objektet var sålt.
    Kommer rekommendera Linda till vänner och bekanta.
    Hälsningar Camilla. Läs mer
  • Lisbeth M
    Lisbeth M skrev om Linda Gasslander en del av MOHV Helsingborg
    En mycket trevlig och positiv tjej som var väldigt engagerad och drivande.
    Kan inget annat än berömma henne för hennes arbete, och jag kan väldigt gärna rekommendera henne. Läs mer
  • Christian N skrev om Emily Velandia en del av MOHV Helsingborg
    Emily är en duktig och kompetent mäklare, lyssnar på vad kunden vill ha och letar upp det snabbt. Hon har också ordning o reda på saker o ting. Läs mer
  • Fredrik E skrev om Emily Velandia en del av MOHV Helsingborg
    Kunnig, trevlig, hjälpsam. Lätt att prata med och ger den information vi behöver och vill ha.
    Även efter köpet är genomfört och vi återkommer med frågor så finns hon där och är obesvärat hjälpsam. Läs mer
  • Georg S skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Linda är ett energi knippe går in för sin uppgift till 110%
    Är även bra på att lyssna till säljarnas frågor o funderingar kring försäljningen av objektet
    Rekommenderar gärna Linda till bekanta som letar efter bostad Läs mer
  • Avard K skrev om Emily Velandia en del av MOHV Helsingborg
    Engagerad och nyfiken mäklare som gjorde mig väldigt nöjd. Läs mer
  • Lennart A skrev om Emily Velandia en del av MOHV Helsingborg
    Emily gör allt för att matcha lägenheten med rätt köpare. Hon ser möjligheter och är mycket resultatorienterad med ett stort servicemindset. Hon uppvisar en stor proffessionalitet och kommer väl förberedd till mötet med kund. Läs mer
  • Katarina S skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    En säker och trygg affär för både mig och mina köpare var viktigt för mig och den förväntningen infriade Lina med råge. Hon presenterade lägenheten på ett mycket bra sätt genom både bild och tal. Dessutom hade hon en smittande energi och var trevlig och rolig att ha kontakt med. Läs mer
  • Bengt E skrev om Linda Gasslander en del av MOHV Helsingborg
    Allt var mycket bra. Tack för hjälpen Läs mer
  • Carin L skrev om Emily Velandia en del av MOHV Helsingborg
    Duktig, tillmötesgående, professionell. Läs mer
  • Nina P skrev om Emily Velandia en del av MOHV Helsingborg
    Mycket trevligt bemötande och service. En mäklare som verkligen jobbar hårt för sina kunder och ger det extra för att alla parter ska bli nöjda. Kommer att vid nästa bostadsaffär att kontakta Emily Velandia. Läs mer
  • Anneli O skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    En härlig tjej! Duktig o proffsigt gjort.
    Tack för hjälpen o rekomenderar henne gärna till andra. Glad o sprudlande o är väldigt nöjd.
    Allt gick fort o lätt. På en vecka med annons o alla förberedelser till att lägenheten blev såld. Mvh Anneli .O. Läs mer
  • Maria N skrev om Emily Velandia en del av MOHV Helsingborg
    Emily har varit snabb och smidig i kontakten. Inga som helst problem. Läs mer
  • Ann A
    Ann A skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Lina är en mycket trevlig och härlig person som gett mig och nu blivande sambo ett väldigt gott intryck utav både henne som mäklare och bostaden vi köpt. Genom hela processen har Lina varit mycket tillmötesgående och snabb på att ta fram information och hantera kontakten mellan säljare och köpare. Jag kan varmt rekommendera Lina som mäklare! Läs mer
  • Sandy S skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Fantastisk mäklare! Kunde inte varit mer nöjd. Otroligt tillmötesgående och vägleder och informerar en genom hela processen. Man känner sig verkligen i trygga händer! Lägenheten såldes på 1 dag, vill man ha en snabb och effektiv mäklare är Lina helt rätt person att anlita! Läs mer
  • Rimon A skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Lina är förmodligen den bästa mäklaren i Hbg. Supernöjd med hennes arbete, hon går in helhjärtat och ser till så att kunden blir nöjd. Läs mer
  • Jonna B skrev om Emily Velandia en del av MOHV Helsingborg
    Mycket nöjd med proffsig och snabb hantering vid försäljningen av min bostadsrätt. Emily var alltid lätt att komma i kontakt med och svarade snabbt på mejl. Hela processen gick smidigare än väntat och vi nådde över önskat pris. Läs mer
  • Iman K skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Fantastiskt bemötande. Väldigt lätt att jobba med och mycket hjälpsam. Rekommenderar starkt Lina som mäklare! Läs mer
  • Alexandra H
    Alexandra H skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Lina har ett varm och trevligt bemötande! Hon har varit mycket effektiv och tillmötesgående under hela förloppet. Kan varmt rekommendera Lina som på kort tid lyckas skapa personliga relationer. Läs mer
    2017-04-26 Lina S svarar Alexandra H
    Tack Alexandra!
    Jättetrevligt att jobba med dig! :)
  • Agnes E skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Kan varmt rekomendera Lina! Varmhjärtad och mycket positiv. Fick ingen "sälj" känsla från henne som man ibland kan märka bland försäljning. Utan det skapades en personlig och bra kontakt. Läs mer
    2017-03-30 Lina S svarar Agnes E
    Tack Agnes! Väldigt trevligt att jobba med er! :)
  • Rasmus K skrev om Johannes Midbjer en del av MOHV Helsingborg
    Mycket proffisionell och engagerad mäklare.
    Förstod vad som var viktigt och pushade för en lyckad försäljning.
    Resulterade i en slutpris där både säljare och köpare var mycket nöjda.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Björn H skrev om Henric Nylander en del av MOHV Helsingborg
    Vi använde Henric vid försäljning av vår bostadsrätt. Han var proffsig och sålde bostadsrätten innan visning. Vi är helnöjda. //Björn & Malin Läs mer
  • Midhat L skrev om Johannes Midbjer en del av MOHV Helsingborg
    Han gjorde ett utmärkt jobb!
    Jag rekommenderar honom! Läs mer
  • Hala A skrev om Emily Velandia en del av MOHV Helsingborg
    Emily Velandia ger jag henne 10 av 10 Läs mer
  • Hannah L
    Hannah L skrev om Emily Velandia en del av MOHV Helsingborg
    Kände mig trygg med att ha Emily till hjälp med försäljningen. Snabb, trevlig och hjälpsam. Stort plus för tillgängligheten. Läs mer
  • Hans I
    Hans I skrev om Johannes Midbjer en del av MOHV Helsingborg
    Mycket trevlig, kompetent, alltid tillgänglig, lugn och sansad! Läs mer
  • Yüksel F skrev om Johannes Midbjer en del av MOHV Helsingborg
    He was extremely good, fast, friendly, energetic and helpful Läs mer
  • Lars A skrev om Henric Nylander en del av MOHV Helsingborg
    Mycket väl, bra kommunikation och slutpris Läs mer
  • Pegah V skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Kan varmt rekommendera Lina, hon är skyndsam, ärlig och har ett väldigt trevligt bemötande! Läs mer
  • Jenny R skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Jag har aldrig fått ett så bra intryck av en mäklare som i detta fall. Lina är ärlig, kunnig och snabb. Med driv och engagemang hjälpte Lina mig inte bara i köpeprocessen utan också med för och nackdelar i vad jag som person bör tänka på. Hon har stöttat mig genom hela processen och varit tillgänglig 24/7. Vill man få saker att hända så är Lina rätt person att anlita. I framtida försäljningar kommer jag utan tvekan att be Lina om hjälp! Hon är grym! Läs mer
    2017-02-16 Lina S svarar Jenny R
    Stort tack Jenny!
    Värner hjärtat! :)
    Jenny R gillar detta
  • Sara J skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Lina var en stöttepelare genom hela säljprocessen. Tillgänglig, snabb och proffsig. Läs mer
  • David H skrev om Johannes Midbjer en del av MOHV Helsingborg
    Johannes gjorde ett väldigt bra jobb genom hela processen. Redan vid första mötet kändes han seriös och bra koll mitt område. Han gjorde ett bra upplägg och hela processen gick väldigt smidigt. Kan inget annat är rekommendera Johannes. Läs mer
    2017-02-23 Johannes M svarar David H
    Tack Själv David. Lycka till med allt, ses säkert på någon tävling framöver :)
Lina Sweid
Johannes Midbjer