Mäklare Skåne Helsingborg MOHV Helsingborg Elin Carlson
Elin Carlson
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2015
?
Jag heter Elin Carlson och jag är reg. fastighetsmäklare på MOHV, ett modernt mäklarföretag med fokus på kundnytta genom flexibla lösningar. Kontakta mig så tar vi tillsammans fram det upplägg som fungerar bäst för just dig och din bostad. Läs mer

Läs vad 18 kunder tycker om Elin Carlson

• Premtime N skrev om Elin Carlson en del av MOHV Helsingborg
    Bästa mäklaren, mer än bara vår mäklare på alla tänkbara hjälpsamma sätt! Rekomenderar MOHV pga Elin! Läs mer
  • Marie P skrev om Elin Carlson en del av MOHV Helsingborg
    Min erfarenhet av att göra affärer med Elin är bara positiva, Elin är lätt att få tag på kommer snabbt tillbaka med svar. Har anlitat Elin nu tre gånger och samtliga gångerna med belåtenhet. Läs mer
  • Daniel E
    Daniel E skrev om Elin Carlson en del av MOHV Helsingborg
    Vi kan inte vara mer nöjda med Elin. Proffsigt bemötande och man kände att man var i trygga händer. Man tvekade aldrig om man hade frågor eller funderingar. Våra varmaste rekommendationer till både Mohv och speciellt Elin! Läs mer
  • Lars A skrev om Elin Carlson en del av MOHV Helsingborg
    Elins agerande i sin yrkesroll är en fantastiskt positiv upplevelse. Hon är dessutom som person jäkligt trevlig Läs mer
  • Håkan A skrev om Elin Carlson en del av MOHV Helsingborg
    positiv,påläst,engagerad mäklare Läs mer
  • Sholeh D skrev om Elin Carlson en del av MOHV Helsingborg
    Hon är trevlig och duktig . Jag har rekommenderade henne till mina bekanta . Det var en bekant som rekommenderade henne och jag är väldigt nöjd med henne Läs mer
  • Natasha G skrev om Elin Carlson en del av MOHV Helsingborg
    Elin är helt underbar. Viker sig ut och in för att göra dig som säljare nöjd och ser alltid till att lösa allt man önskar med ett leende på läpparna. Trevlig, glad och väldigt duktig! Mycket imponerad. /Natasha Green Läs mer
  • Chris H skrev om Elin Carlson en del av MOHV Helsingborg
    Elin gav ett bemötande som ingav stort förtroende. Hon var mycket professionell och personlig men ej privat, precis som en mäklare ska vara. Hon var glad och positiv men inte så att det var påklistrat.
    När jag ska sälja lägenheten som jag köpte genom Elin kommer jag att be Elin om att ta uppdraget Läs mer
  • Pierre skrev om Elin Carlson en del av MOHV Helsingborg
    Rekommenderades av en vän att vända mig till Elin när jag skulle sälja min lägenhet och jag ångrar inte valet. Hela processen var välstrukturerad och Elin var tillgänglig under arbetet med försäljningen och kunde svara på frågor. Allt sköttes mycket proffesionellt och det märktes att Elin var intresserad av att inte bara få lägenheten såld, utan att få den såld på bästa sätt till rätt pris. Läs mer
  • Maya D
    Maya D skrev om Elin Carlson en del av MOHV Helsingborg
    Träffade sammanlagt 4 mäklare inför försäljningen av min bostadrätt. Valet föll på Elin, hon är väldigt proffsig och hängiven. Från första stund var hon engagerad till tusen procent! Skulle rekommendera henne alla gånger om! Läs mer

Andra mäklare hos MOHV Helsingborg

Lina Sweid