Alla kategorier Mäklare Skåne Helsingborg MOHV MOHV Helsingborg Elin Carlson

en del av MOHV Helsingborg

Drottninggatan 20, 252 21 Helsingborg — Visa karta

4.9 / 5 i betyg — 18 rekommendationer
Jag heter Elin Carlson och jag är reg. fastighetsmäklare på MOHV, ett modernt mäklarföretag med fokus på kundnytta genom flexibla lösningar. Kontakta mig så tar vi tillsammans fram det upplägg som fungerar bäst för just dig och din bostad.

Läs vad 18 användare tycker om Elin Carlson

• Premtime N
    Premtime N skrev om Elin Carlson en del av MOHV Helsingborg
    Bästa mäklaren, mer än bara vår mäklare på alla tänkbara hjälpsamma sätt! Rekomenderar MOHV pga Elin!
  • Marie P
    Marie P skrev om Elin Carlson en del av MOHV Helsingborg
    Min erfarenhet av att göra affärer med Elin är bara positiva, Elin är lätt att få tag på kommer snabbt tillbaka med svar. Har anlitat Elin nu tre gånger och samtliga gångerna med belåtenhet.
  • Daniel E
    Daniel E skrev om Elin Carlson en del av MOHV Helsingborg
    Vi kan inte vara mer nöjda med Elin. Proffsigt bemötande och man kände att man var i trygga händer. Man tvekade aldrig om man hade frågor eller funderingar. Våra varmaste rekommendationer till både Mohv och speciellt Elin!
  • Lars A
    Lars A skrev om Elin Carlson en del av MOHV Helsingborg
    Elins agerande i sin yrkesroll är en fantastiskt positiv upplevelse. Hon är dessutom som person jäkligt trevlig
  • Håkan A
    Håkan A skrev om Elin Carlson en del av MOHV Helsingborg
    positiv,påläst,engagerad mäklare
  • Sholeh D
    Sholeh D skrev om Elin Carlson en del av MOHV Helsingborg
    Hon är trevlig och duktig . Jag har rekommenderade henne till mina bekanta . Det var en bekant som rekommenderade henne och jag är väldigt nöjd med henne
  • Natasha G
    Natasha G skrev om Elin Carlson en del av MOHV Helsingborg
    Elin är helt underbar. Viker sig ut och in för att göra dig som säljare nöjd och ser alltid till att lösa allt man önskar med ett leende på läpparna. Trevlig, glad och väldigt duktig! Mycket imponerad. /Natasha Green
  • Chris H
    Chris H skrev om Elin Carlson en del av MOHV Helsingborg
    Elin gav ett bemötande som ingav stort förtroende. Hon var mycket professionell och personlig men ej privat, precis som en mäklare ska vara. Hon var glad och positiv men inte så att det var påklistrat.
    När jag ska sälja lägenheten som jag köpte genom Elin kommer jag att be Elin om att ta uppdraget
  • Pierre
    Pierre skrev om Elin Carlson en del av MOHV Helsingborg
    Rekommenderades av en vän att vända mig till Elin när jag skulle sälja min lägenhet och jag ångrar inte valet. Hela processen var välstrukturerad och Elin var tillgänglig under arbetet med försäljningen och kunde svara på frågor. Allt sköttes mycket proffesionellt och det märktes att Elin var intresserad av att inte bara få lägenheten såld, utan att få den såld på bästa sätt till rätt pris.
  • Maya D
    Maya D skrev om Elin Carlson en del av MOHV Helsingborg
    Träffade sammanlagt 4 mäklare inför försäljningen av min bostadrätt. Valet föll på Elin, hon är väldigt proffsig och hängiven. Från första stund var hon engagerad till tusen procent! Skulle rekommendera henne alla gånger om!
  • Desirée T
    Desirée T skrev om Elin Carlson en del av MOHV Helsingborg
    Mycket trevlig och engagerad mäklare, skulle definitivt rekommendera Elin och fastighetsbyrån Mohv.
  • Anna Marie-louise E
    Anna Marie-louise E skrev om Elin Carlson en del av MOHV Helsingborg
    Otroligt proffsigt bemötande i alla steg av processen. Vi är som kunder mycket, mycket nöjda.
  • Andreas W
    Andreas W skrev om Elin Carlson en del av MOHV Helsingborg
    Vi träffade och fick förslag från 5 olika mäklare när vi skulle sälja vår lägenhet. Vi valde att jobba med Elin, något som vi absolut inte ångrar. Hela processen från första kontakt till färdigskrivet kontrakt gick väldigt smidigt, fotografen som tog bilderna var duktig och Elin fanns tillhands när vi hade frågor och funderingar. Jag kan varmt rekommendera Elin till andra som går i säljtankar.
  • Katrin D
    Katrin D skrev om Elin Carlson en del av MOHV Helsingborg
    Mycket engagerad i sitt arbete. Positivt och trevligt bemötande.
  • Annie N
    Annie N skrev om Elin Carlson en del av MOHV Helsingborg
    Allt gick bra till! Fin kommunikation, och hjälp med det som behövdes. Bra informaion under hela tiden!
  • Jeppe J
    Jeppe J skrev om Elin Carlson en del av MOHV Helsingborg
    Elin gjorde ett helt fantastiskt jobb när hon sålde vår lägenhet i Helsingborg. Hon har ett mycket bra sätt att bemöta kunder - hon är både personlig och proffsig! Hon var mycket aktiv i försäljningen och uppdaterade oss kontinuerligt. Jag kan uppriktigt rekommendera att kontakta Elin ifall man vill sälja hus/lägenhet!
    /Jeppe Jellum Ling
  • Jonas H
    Jonas H skrev om Elin Carlson en del av MOHV Helsingborg
    Proffsig, driven och väldigt trevlig! Rekommenderar Elin varmt. // Jonas & Malin, Tågagatan 15, Hbg
  • Stina A
    Stina A skrev om Elin Carlson en del av MOHV Helsingborg
    Jätte bra service, kontakt och svar direkt vid frågor
Lina Sweid
Johannes Midbjer