Alla kategorier Mäklare Skåne Hässleholm HusmanHagberg HusmanHagberg Hässleholm

HusmanHagberg Hässleholm

Frykholmsgatan 19, 281 31 Hässleholm — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg och Hässleholm!

Vi hör till en av landets ledande fastighetsmäklarkedjor med 90 kontor, och över 300 medarbetare. Vi är privatägda och självklart fristående från alla möjliga banker och försäkringsbolag. Anledningen till att vi har många nöjda kunder är vårt engagemang och vår passion för bostadsaffärer - vi brinner verkligen för branschen.

Kontakta oss så hjälper vi dig vidare med din försäljning eller ditt köp här i Hässleholmtrakten. Vi har koll på alla sorters hem i området!

Läs vad 145 kunder tycker om HusmanHagberg Hässleholm

• 2019-06-27

Ivan C skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Köpte hus, tyckte att mäklaren var trevlig och svarade på alla våra frågor. Läs mer
  • 2019-05-30

Laila Louise E skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Köpt hus, jag är nöjd, det har gått smidigt med köpet och vi har haft en väldigt bra komunikation. Läs mer
  • 2019-05-29

Jan Mikael B skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Trevligt bemötande. Snabbt och smidigt. Läs mer
  • 2019-05-20

Jennie Theresia Anette M skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Vi har sålt en villa. Har blivit bra bemött av mäklaren. Förväntningarna var att huset skulle bli sålt, gärna lite med plus. Mäklaren har gjort ett bra jobb. Har man haft frågor eller funderingar har det bara varit att kontakta mäklaren. Läs mer
  • 2019-05-08

Madelene F skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Köpte villa.
    Mycket bra och professionellt bemötande.
    Hela upplevelsen har varit mycket bra! Läs mer
  • 2019-05-06

Michael A skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Toppen! Trevligt bemötande och allt gick väldigt snabbt och smidigt! Läs mer
  • 2019-04-26

Henrik H skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Kompetent och proffsigt bemötande när jag köpte min bostadsrätt! Dessutom snabb hantering av processen från visning till kontraktsskrivning. Läs mer
  • 2019-04-25

Lisa N skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Köpt en 2 rums lägenhet. Väldigt bra allt gick så smidigt. Allt funkade precis som man önskar! Läs mer
  • Carl A

2019-04-23

Carl A skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Sålt ett enfamiljshus som inrymmer två lägenheter, centralt läge.
    Proffsigt bemötande och flera på mäklarfirman var väl insatta i objektet. Läs mer
  • 2019-04-23

Birgitta A skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Sålt bostad. Alltid trevligt och glatt bemötande, proffsigt och lösningsinriktade. Gör mer än vad som krävs av en bra mäklare. Läs mer
  • 2019-04-23

Tomas W skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Kunnigt och trevligt bemötande. Läs mer
  • Don A

2019-04-18

Don A skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    pålitlig och profesionell
    Bra bemötande och enkel hantering. Läs mer
  • 2019-04-16

Jan Evan T skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Effektiv, kunnig och trevligt bemötande.😊 Läs mer
  • 2019-04-04

Stig Anders Jimmy O skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Vi sålde vårt hus, vi fick ett underbart bemötande av Karolina, vi behövde inte tänka på något utan hon skötte allt till oss. Helt perfekt Läs mer
  • Christine O

Informativ
    Mycket nöjd Läs mer
  • 2019-03-27

Marco Robert Björn A skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Jag har sålt en villa/hus. Mäklaren har varit väldigt bemötande och lyhörd och försökte på bästa vis att se till önskemålen. Uppfyllde de flesta förväntningarna jag hade. Inte mäklarens fel att huset såldes för billigt men var säkert bra betalt med tanke på marknaden som råder etc. Kändes ändå som att affären gick i lås för tidigt och snabbt men det är alltid svårt att spekulera i när man inte har facit i hand.
    Det var annars en bra upplevelse och snyggt skött på det många sätt och vis. Läs mer
  • Iris Diana Lisbeth A

2019-03-23

Iris Diana Lisbeth A skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Villa
    Mycket nöjda, bra information och smidig försäljning. Läs mer
  • 2019-03-20

Eva Marie K skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Mycket proffsigt och bra bemötande. Snabb, enkel och smidig försäljning av fastigheten.
    Mäklaren har snabbt tagit reda på info om vad som gäller vid denna lite speciella försäljningssituation.
    Försäljningen gick mycket snabbare än vad jag trodde.
    Bästa mäklaren jag varit i kontakt med då jag köpt och sålt några hus tidigare. Läs mer
  • 2019-03-12

Kurt N skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Smidigt och bra när jag köpte en lägenhet.
    Det kändes tryggt att Karolina höll i affären. Kunnig och trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-02-26

Maria P skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Vi har köpt en bostad och det fungerade perfekt! Läs mer
  • 2019-02-20

Paula K skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Köpt villa. Helt ok bemötande. Kunnig mäklare med något forcerad Läs mer
  • 2019-02-11

Jari Markkanen skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    De som vill ha en mäklare som behärskar den svåra konsten att både vara personlig och professionell samtidig ska välja Marie Rosenkvist. På köpet får de en mäklare som alltid svarar snabbt på mejl, sms eller telefon. De får också en mäklare som effektivt lotsar försäljningen av fastigheten i hamn. Eventuella problem och missförstånd på vägen klaras snabbt upp. Andra påtagliga egenskaper är noggrannhet och uppriktighet. Det märks tydligast att hon gillar sitt yrke och möten med människor – och det var viktigt för mig som kund. Hon var helt enkelt en uppfriskande upplevelse som jag gärna hade haft som kollega. Läs mer
  • 2019-01-25

Bertha Rigmor Elvira R skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Sålde min villa och har bara gott att säga om mäklaren. Läs mer
  • 2019-01-23

Leo B skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Bäst mäklare hittills, allt gick utmärkt, snabbt och smidigt när vi sålde vårt hus. Top klass mäklare. Läs mer
  • 2019-01-16

Birgitta J skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Köpt hus
    Trevlig mäklare
    Väldigt nöjd än så länge. Läs mer
  • 2018-12-21

Kaj Tomas Ingemar L skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Bra proffsigt bemötande, härligt engagemang och driv Läs mer
  • 2018-12-12

Anders H skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Sålt en bostadsrätt.
    Proffsigt och korrekt men ändå personligt och trevligt bemötande.
    Mäklaren levde upp till mina högt ställda förväntningar.
    En positiv upplevelse. Läs mer
  • 2018-12-06

Olga Maria L skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Jag har sålt mitt hus. Min mäklare har fixat allt på allra bästa sätt! Inga större förväntningar eftersom det är första gången jag tar ett så stort beslut själv. Trodde att det skulle vara svårare att fixa allt. Men min mäklare har som sagt hjälpt mig med det.Försäljningen gick snabbt & det var skönt eftersom jag har köpt en bostad som jag vill flytta till. Som sagt, allt har fungerat jätte bra! Läs mer
  • Inger L

2018-11-20

Inger L skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Har sålt vår villa i Hässleholm, och blivitväldigt väl bemött,servicen har varit pr0ffsigt o fullständigt till vår belåtenhet. Finns inget att klaga på

Inger o Bengt Leo Läs mer
  • 2018-11-17

Lena D skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Mycket bra. Hjälpsam, tydlig om vad som gäller vid försäljning av villa! Läs mer
  • 2018-11-16

Alexandra S skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Jag och min blivande sambo köpte en bostadsrätt. Mäklaren var insatt och kunde på ett bra sätt svara på våra frågor under visningen. Vi lade bud på lägenheten, på pristen den låg ute för, direkt efter visningen. Säljaren ville dock ha en till visning men mäklaren sade att han isåfall fick lägga ett motbud. Detta är jag tacksam för att hon gjorde. När vi beslutade oss för att ta motbudet gjorde vi det med kravet att få skriva kontrakt dagen efter. Vår mäklare lade då ner all nödvändig tid, till sent på kvällen, för att ordna kontrakt m.m. Läs mer
  • 2018-11-15

Hans Magnus A skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Hus.
    Mycket bra bemötande.
    Har inga speciella förväntningar då detta är ett husköp som inte har gjorts innan. Vet inte vad man skall förvänta sig, men det har blivit ungefär vad jag trodde. Läs mer
  • Evelina G

2018-11-15

Evelina G skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Professionellt, hjälpsamt, jag rekommenderar jätte mycket. Läs mer
  • Thomas Gunnar S

2018-11-15

Thomas Gunnar S skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Tack Karolina
    Tog kontakt med er i somras för och sälja min villa.
    Tycker du gjort ett proffsigt bra jobb från början till slut. Kan rekommendera dig som mäklare.🏅😄👍. Läs mer
  • 2018-11-13

Jytte Sonia Ann-Christin B skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Jag har sålt ett hus. Mycket professionell och kunnig mäklare. Skulle rekommendera henne. Läs mer
  • 2018-10-19

Birgitta N skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Blev mycket bra bemött. Vi sålde våra föräldrars hus. Fick rekommendation av vår granne som också varit mäklare. Kände direkt att vi blev mycket proffsigt bemött👍 Läs mer
  • Susanne H

2018-10-10

Susanne H skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Sålt hus, mkt proffsig o jordnär mäklare, all beundran för "vår" Marie. Mycket positiv upplevelse och det blev högt över våra förväntningar. Skall varmt rekommendera denna mäklarbyrå.
    Många varma kramar till Marie.😘 Läs mer
  • Anki S

2018-10-04

Anki S skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Sålt en stor tvåa i Tyringe. Jätte bra bemötandet o hjälpsamma då vi bor i Stockholm. Proffsig men ändå personlig o väldigt engagerad. Mäklaren levde upp o överträffade förväntningarna. Det gjorde även de som svarade på kontoret. Läs mer
  • 2018-10-02

Ingegärd Margareta N skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Sålt villan. Nöjd med hur ni utförde uppdraget och mäklarna var proffs rakt igenom. Tack och jag vill ge er de allra bästa rekommendationer. Läs mer
  • 2018-09-12

Inger N skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Mycket trevligt bemött. Bra att de är flexibla, kan ersätta varandra.
    Lätta att få kontakt med. Läs mer
  • 2018-09-11

Maria K skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Vi har sålt en lägenhet med Karolina.
    Snabbt, smidigt & effektivt. Bra service! Läs mer
  • 2018-08-23

Gunilla L skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Försäljning av vår villa. Mycket seriöst och trevligt bemötande. Läs mer
  • 2018-07-24

Bo G skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Sålt bostadsrätt och är mycket nöjd med hela försäljningen, blev mycket vänligt bemött och det hände saker snabbt som vi önskade. Kan varmt rekommendera mäklarfirman i Hässleholm HusmanHagberg. Läs mer
  • Robert Mikael L

2018-07-03

Robert Mikael L skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Jag sålde mitt hus och jag tycker att det har fungerat bra. Mäklaren har varit hjälpsam med allt. Hade dock några budgivare på huset som betedde sig illa men överlag är jag väldigt nöjd med Karolina och hennes hjälp. Rekommenderar absolut denna mäklaren till andra. Osså e hon ju snygg också. 😁😁😁😁 Läs mer
  • 2018-07-02

Hans Torgny B skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Allt har fungerat perfekt! Både vid hanteringen av annonsering, visningar och kontrakskrivning. Mycket trevlig personal! Läs mer
  • 2018-04-26

Jan M skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Sålt villa bra skött av mäklaren Läs mer
  • 2018-04-19

David R skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Proffsig, informativ och trevlig. Mycket bättre kan jag nog inte beskriva det. Har funkat utomordentligt bra. Inga klagomål alls.

Har det varit frågor som mäklaren inte kunnat svara på så har hon snabbt letat reda på informationen och vidarebefordrat den till oss. Läs mer
  • 2018-04-05

Carin G skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Vid köpet av en bostad har Lina varit väldigt engagerad, snabb med återkoppling och proffsig!
    Rekommenderar varmt Lina. Läs mer
  • 2018-03-05

Hans Olof Rune J skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Hela affären gick snabbt utan att vara forcerad. Mycket proffsigt skött. Kände stor trygghet.
    Rune Läs mer
  • 2018-02-23

Ingrid Marie Elisabet J skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Endast högsta betyg. Vår mäklare förklarade all information väldigt tydligt. Läs mer

Frykholmsgatan 19, 281 31 Hässleholm