HusmanHagberg Hässleholm

HusmanHagberg Hässleholm

Välkommen till HusmanHagberg och Hässleholm!

Vi hör till en av landets ledande fastighetsmäklarkedjor med 100 kontor, och över 400 medarbetare. Vi är privatägda och självklart fristående från alla möjliga banker och försäkringsbolag. Anledningen till att vi har många nöjda kunder är vårt engagemang och vår passion för bostadsaffärer - vi brinner verkligen för branschen.

Kontakta oss så hjälper vi dig vidare med din försäljning eller ditt köp här i Hässleholmtrakten. Vi har koll på alla sorters hem i området!

Läs vad 302 kunder tycker om HusmanHagberg Hässleholm 2

2022-06-25 Verifierad kund
    Är mycket nöjd. Erik har gjort ett mycket bra jobb. Kunnig, förtroendeingivande, vänlig och trevlig. Kan varmt rekommendera honom till andra.
    2022-06-22 Verifierad kund
    Mäklaren är seriös med sitt lugn och tydliga svar samt hjälpsamhet. Uppfattas genuin och ärlig.
    2022-05-25 Verifierad kund
    Trevliga och tillmötesgående. Fungerade perfekt för vår försäljning
    • Hässleholm - Ljungdala
    2022-05-12 Verifierad kund
    Proffesionellt , lugnt o sakligt bemötande av mäklaren.
    Allt till belåtenhet.
    2022-04-25 Verifierad kund
    Erik gjorde ett toppenjobb som mäklare för vår försäljning. Kan varmt rekommendera!
    • Bosarpasjön - Ankhult
    2022-04-18 Verifierad kund
    VPositivt.
    Hade positiva förväntningar.
    Mäklaren levde upp till
    Ina förväntningar.
    Väl förberedda, effektiva, noggrann
    Bra genomgång under försäljningen för bådA parter.
    2022-04-12 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande av mäklaren som på ett bra sätt förstod vad vi tänkte skulle passa oss.
    2022-03-28 Verifierad kund
    Positivt bemötande, lätt att prata med och redo.
  • Sara A
    sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Hässleholm
    2022-03-25 Verifierad kund
    Men alltså ändå sedan vår märklaren blev inkopplad så har allt gått så jäkla smidigt!
    Kontakten, boka tider, möten, olika hållpunkter ect ect.
    Inga oklarheter what so ever!
    En smidig försäljning av något man hållt mycket kärt- sitt hem! Visste inte vad jag hade för förväntningar….men kan säga att jag aldrig trodde det skulle finnas stunder där det var KUL att göra det. Men det har märklaren verkligen lyckats skapa för oss- tänker främst bilderna av huset som blev SÅ FINA! och likadant de två tre dagar som budgivningen pågick och det kändes som julafton! Näää….MYCKET roligare än jag/vi någonsin hade tänkt oss!
    Och sen är vår märklaren väldigt personlig och jordnära, vilket har ökat känslan av trygghet och stabilitet under försäljningens gång.
    Mycket bra har allt gått. Vi är SÅ tacksamma!
    2022-03-25 Verifierad kund
    Tacksam för all hjälp, kompetensen, att kunna bolla tankar o ideer, förståelse och tålamod.
    2022-03-25 Verifierad kund
    Mkt resonabel och klok mäklare.
    2022-03-11 Verifierad kund
    Trevligt och tryggt bra service med uppgradering om försäljningen
    2022-03-04 Verifierad kund
    Blev vänligt och väl bemött. Kunnig. Hade glömt objektbeskrivning men hade uppgifterna i huvudet och jag fick den senare. Saknade tillgång till förråd. Smidig och fixade med köpet snabbt och effektivt.
    2022-02-08 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande och en smidig affär.
    • Hässleholm - Stoby
    2022-02-06 Verifierad kund
    Bra service och information både kvällstid och dagtid.
    2022-01-11 Verifierad kund
    Professionell och engagerad mäklare.
    Så till att både visning och försäljning gick smidigt.
    2021-12-19 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande. En kunnig och påläst mäklare som med lätthet svarade på frågor. Hela processen från början till slut var en positiv upplevelse
    2021-12-18 Verifierad kund
    Erik Johansson skötte allt jättebra. Jag har inget att klaga på. Allt från info till bemötande 5 av 5 stjärnor.
    2021-12-16 Verifierad kund
    Blev väl bemöt av Eric som svarat på alla våra frågor, hela processen fram till nu har skötts på ett exemplariskt vis.

TACK !

Mikael Nilsson
  • skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    2021-12-14 Spontant omdöme
    Jag är oerhört tacksam över att jag valde Lina Wretfors Friis vid försäljningen av min villa och jag rekommenderar
    verkligen henne för din bostadsaffär.

Lina visade sig vara mycket professionell, noggrann och tydlig i hennes arbete.
    Hon och hennes kollega KaroLina, tillsammans med de samarbetspartners hon använder sig av (fotograf, besiktare m.m.) gjorde ett strålande jobb inför och vid försäljningen av mitt hus.
    Jag uppskattade t.ex. Lina o fotografens hjälpsamhet och kreativitet för att få bra bilder och bättre visningar.
    Utomhus med fantastiska fotovinklar och inomhus med förbättrad möblering och annat "piffande".

Intresset för fastigheten var oväntat stort med skiftande önskemål från kunderna men hanterades mycket bra.
    Jag har hela tiden blivit noggrant uppdaterad via tfn-samtal och SMS.
    Förtroendegivande för mig som den mesta tiden var 55 mil bort.

Köparna måste uppskatta att mötas av en så varm och trevlig tjej.
    • Hässleholm - Sjörröd
    2021-11-29 Verifierad kund
    Lyssnade verkligen in oss som köpare.snabb och bra affär utefter våra förutsättningar.
    2021-11-24 Verifierad kund
    Bra bemötande från början.
    Mäklaren gjorde ett bra och proffsigt jobb.
    Trevliga lätta att förstå.
    Tack för dom fina orden Krister. Hoppas ni är nöjda med resultatet! HusmanHagberg Hässleholm
  • Madeleine N
    köpte sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Hässleholm
    2021-10-25 Verifierad kund
    Måndag telefon! Onsdag visning! Fredag skrev vi överlåtelsekontrakt! Och dessutom, min nuvarande värderades och lades ut på kommande. TACK för mycket god betjäning!
    Tack själv Madeleine. Skönt att du känner dig nöjd som köpare. Hoppas även din försäljning kommer gå lika bra! :) HusmanHagberg Hässleholm
    • Bosarpasjön - Ankhult
    2021-10-14 Verifierad kund
    Vår mäklare, Karolina, har ställt upp på ett föredömligt sätt. Har väglett oss genom hela säljprocessen, vänligt bemötande, bra service och alltid med ett leende på läpparna. Rekommenderas!
    Tack för dom fina orden. Det har varit en förmån att få hjälpa er med försäljningen :) HusmanHagberg Hässleholm
    2021-10-02 Verifierad kund
    Jag är väldigt nöjd med Husman Hagberg Hässleholm efter att nyligen ha sålt en bostadsrätt.
    Karolina Vikberg var vänlig, grundlig och lätt att kommunicera med. Vi hade ett bra samarbete genom hela försäljningsprocessen och jag kände förtroende för att hon skulle hantera budgivningen på ett professionellt sätt.
    En bra erfarenhet och en lyckad affär.
    Tack för det fina omdömet och för samarbetet. Utan dig hade det inte gått lika bra :) HusmanHagberg Hässleholm
    2021-09-18 Verifierad kund
    Mycket trevlig mäklare, kunnig om huset och verkade ha god kontakt med säljaren vilket jag upplever viktigt
    2021-09-10 Verifierad kund
    Trevlig och med ett bra bemötande. Ingen förväntan på mäklaren men han var tillmötesgående och bra.
  • JONAS P
    sålde sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Hässleholm
    2021-09-09 Verifierad kund
    Efter mötet vid värderingen fick jag ett positivt intryck och en värdering som jag var nöjd med. Jag valde HusmanHagberg i konkurrens med många andra mäklare just utifrån det första intrycket, men har insett att jag nog skulle valt en annan mäklare så här i efterhand.

Lägenheten visades vid många separata tillfällen på grund av dåligt intresse samt bristande information på hemsidan. Annonsen fick jag själv korrekturläsa och rätta till på många områden och slutpriset blev en bit under utgångspriset då det inte fanns så många budgivare.

Jag kanske hade för höga förhoppningar med tanke på värderingen och säljsnacket med information om att det fanns många potentiella kunder i deras databas och att en lägenhet på första våningen skulle vara extra populär. Oavsett vilket är jag inte 100% nöjd med upplevelsen och då landar det i 3/5 i betyg.
    • Skyrup
    2021-09-06 Verifierad kund
    Professionell och dedikerad mäklare
    Bra dialog om försäljningen.
    2021-09-05 Verifierad kund
    Fick fantastisk hjälp av mäklaren vad gäller vilka ärenden man behöver tänka på efter inflyttning. Detta var fint för mig då det var första gången jag köpte bostadsrätt.

Gick även igenom kontraktet och fick svar på alla mina frågor där. Sammanfattningsvis en hjälpsam mäklare som hjälpte mig genom processen. Varmt rekommenderad.
    Tack så mycket Ronny. Det har varit kul att hjälpa dig till köp av bostadsrätt! Lycka till! HusmanHagberg Hässleholm
    2021-09-01 Verifierad kund
    Första mötet blev jag mycket väl informerad om hur de skulle sköta försäljningen av vårt hus. Detta gjorde att förtroendet för mäklaren blev mycket bra.
    Tack för förtroendet Thomas! Jag hoppas det går bra med flytten nu. HusmanHagberg Hässleholm
    • Ballingslöv
    2021-08-30 Verifierad kund
    Vi är glada att Lina ställde upp med kort varsel då vi från Jönköping var på väg besöka våra vänner i Halland. Vi har letat i två år efter ett ställe mellan Jönköping och Höllviken. Så blev det detta i Skåne. Säljarna var oss också väldigt behjälpliga vi är så tacksamma
    2021-08-23 Verifierad kund
    Mäklaren var snäll och bra want förklarade alot på ett bra sätt.
    2021-07-29 Verifierad kund
    Mäklaren var väldigt bra och bemöt oss med allt respekt .
    2021-07-23 Verifierad kund
    Proffsigt hanterat hela vägen och en enkel process för oss som sålde vårt hus. Man blev vägledd och informerad hela tiden.
    • Häglinge
    2021-07-12 Verifierad kund
    Vi blev väldigt trevligt bemötta av mäklaren.
    Han berättade hela tiden vad som skulle hända och informerade hela tiden om läget.
    Hade inga förväntningar och blev glatt överraskad över att de tänker på allt och ordnar allt.
    2021-07-09 Verifierad kund
    Karolina har skött mäklaruppdraget professionellt, sakligt och varit trevligt i bemötandet. Vi har enbart gott att säga om hennes del av fastighetsaffären.
    Tack för dom varma orden Johan! :) HusmanHagberg Hässleholm
    2021-07-04 Verifierad kund
    Erik är en väldigt bra, trevlig och kunnig mäklare. Affären gick snabbt och smidigt och vi har bara positiva erfarenheter. Både Erik och företaget rekommenderas varmt! Vi är mycket nöjda köpare.
    2021-06-24 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande.
    Mäklaren har gjort ett mycket bra och snabbt arbete med försäljningen. Är mycket nöjd.
    2021-06-24 Verifierad kund
    Trevligt och proffessionellt bemötande. Mina förväntningar var att få tydlig information om bostaden jag tittade på, vilket jag tycker att jag fick. Sammanfattningsvis var det en positiv upplevelse vilket mäklaren bidrog till. Tack för det Karolina.
    Tack själv Adrian! Det ska bli spännande att följa din renovering :) HusmanHagberg Hässleholm
    • Hässleholm - Röinge
    2021-06-12 Verifierad kund
    Mycket vänliga och hjälpsamma på alla sätt!

Det är andra gången vi anlitar HusmanHagberg och vi skulle absolut välja dessa som mäklare igen ifall det blir aktuellt.

Vi fick god hjälp med allt från styling/fotografering till beskrivning och väl genomförda visningar. Vi är mycket nöjda!
    2021-06-10 Verifierad kund
    Super klart och tydligt vad förväntas av oss som köpare och super trevligt bemötande!
    2021-06-10 Verifierad kund
    Trevliga mäklare, absolut. Det pratades om att de skulle vara två mäklare på visningarna vilket det inte verkar ha varit och visningarna lades på tider som kändes opraktiska.
    Hej Agnes, tack för ditt omdöme. Det stämmer att vi är två mäklare med på våra visningar. Men nu under pandemin har det sällan funnits behov av det eftersom vi har så få sällskap åt gången vilket gör att våra mäklare hinner med att ta hand om alla. Hoppas ni är nöjda med er affär för övrigt. Mvh Karolina HusmanHagberg Hässleholm
    • Mala
    2021-06-08 Verifierad kund
    Köpte hus, kunnig och trevlig mäklare
    2021-06-07 Verifierad kund
    Mycket bra De fixade det som skulle göras med uppdraget.
    2021-05-28 Verifierad kund
    Trevliga duktiga mäklare som tar sitt uppdrag på allvar. Snabb försäljning
    2021-05-26 Verifierad kund
    - Lägenhet
    - vi hade köpt ett hus genom de tidigare
    - snabb respons, bra kommunikation och jätte bra förklaring av allt och som vanligt levde de upp till det!
    - allting gick smidigt och snabbt, samt vi fick hjälpsamma råd angående lägenheten
    • Hässleholm - Röinge
    2021-05-07 Verifierad kund
    Villa
    Professionell information och vänligt bemötande
    2021-05-04 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande av karolina🤗snabba besked som säljare behöver veta. Kontaktade husman efter mycket gott bemötande vid köpet av lägenheten som vi nu säljer
  • Casandra H
    sålde sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Hässleholm
    • Mala
    2021-05-03 Verifierad kund
    Proffsigt rakt igenom! Mycket nöjd!