HusmanHagberg Hässleholm

Frykholmsgatan 19, 281 31 Hässleholm — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg och Hässleholm!

Vi hör till en av landets ledande fastighetsmäklarkedjor med 90 kontor, och över 300 medarbetare. Vi är privatägda och självklart fristående från alla möjliga banker och försäkringsbolag. Anledningen till att vi har många nöjda kunder är vårt engagemang och vår passion för bostadsaffärer - vi brinner verkligen för branschen.

Kontakta oss så hjälper vi dig vidare med din försäljning eller ditt köp här i Hässleholmtrakten. Vi har koll på alla sorters hem i området!

Läs vad 236 kunder tycker om HusmanHagberg Hässleholm

• 2020-11-26

Hekmatullah H skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    He was very kind with us and we are really appreciating from his cooperation with us. In addition he really act in a professional way with us. We are very happy from his attitude. Läs mer
  • 2020-11-23

Irene B skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Allting har fungerat som förväntat, trevligt bemötande. Läs mer
  • 2020-11-09

Esete A skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Mäklaren var kunnig och har svar på alla frågor,Vi tycker han är rätt person för jobbet. Läs mer
  • 2020-11-02

Kaj Peter Stefan J skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    sålt en villa!

allt har funkat bra ,snabb affär
    fantastig mäklare , mycket proffsig! Läs mer
  • 2020-11-01

Eva Marie J skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Sålt en villa!
    Super bra mäklare, kunde inte varit bättre! Marie Rosenkvist Läs mer
  • 2020-10-22

Saddick Karl Philip B skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Sålt vinterbonat fritidshus utanför Sösdala i oktober 2020. Mäklaren engagerad, påläst och alltid tillgänglig. Svarade löpande på alla frågor och funderingar och gav bra stöd inför fotografering och visningar. Blev väldigt stort intresse kring objektet vilket föranledde snabb försäljning och ett pris vi var väldigt nöjda med. Läs mer
  • 2020-10-21

Kirsten Pia W skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Jag fick sålt mitt hus, och hon var positiv hela tiden till att det skulle gå fast jag tvivlade. Läs mer
  • 2020-10-21

Ola O skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Köpt hus i Farstorps-Tågarp. Fick mkt bra bemötande. Mäklaren beskrev objektet bra och tog sig tid att besvara frågor utförligt - särskilt i samband med kontraktskrivningen. Jag är på det hela taget mkt nöjd med kontakten/Ola Läs mer
  • 2020-10-13

Viktor L skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Sålde vår bostadsrätt med hjälp utav Jenny på Husman Hagberg. Hon hjälpte oss, och lyssnade på oss med alla våra tankar och funderingar som dök upp längs vägen, och vi fick ett snabbt och smidigt avslut på vår affär, precis som vi önskade. Trevlig och alltid ett gott bemötande. Läs mer
  • 2020-10-12

Irene Ann-margret L skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Jättenöjd! Igen, fem år efter förra försäljningen.
    Återvände till ”min” mäklare nu när det var dags att sälja min villa.
    Har vid båda tillfällena fått ett mycket vänligt, tydligt och nära bemötande av henne. Läs mer
  • 2020-09-30

Linnea S skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Köpt villa, blev bemött med ett leende och vänlighet.
    Förväntade mej all hjälp då detta var första gången jag visade på ett hus. Jag fick all hjälp jag behövde och mycket mer. Så helt perfekt !👍 Jag är jätte nöjd! Läs mer
  • Ingela H

2020-09-28

Ingela H skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Sålt ett hus. Mycket proffsigt och trevligt besök. Och huset såldes snabbt. Läs mer

Anna S skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Bra från början till slut. Flexibelt. Tydligt. Trevligt. Kunde inte bli bättre. Läs mer

Anders H skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Köpte en bostadsrätt i Tyringe.
    Er säljare Marie var mycket duktig, hon var kunnig och enkelt förklarade prospektet på ett bra sätt.
    Mycket nöjd.
    Mvh Anders Hast Läs mer

Karin Anita Yvonne T skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Sålt fritidshus.
    Mycket bra bemötande. Klara o tydliga besked. Trevliga mäklare.
    Helt nöjd med hela förfarandet. Läs mer
  • 2020-09-23

Roland E skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    trevlig ung man att ha att göra med. Läs mer
  • 2020-09-22

Anders E skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Sålt lägenhet i Osby orenoverad
    Förväntat pris 300 000
    Blev 400 000
    Jenny var väldigt trevlig och effektiv Läs mer
  • David R

2020-09-21

David R skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Mötte en proffsig Mäklare ifrån Hässleholm, Karolina Vikberg⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
    Trevlig, smidig och mycket snabb kring svar på funderingar som man kan ha vid husköp.
    Lätt att nå på mail, telefon och sms.
    Kunnig och tydlig i smått som stort.
    Vi köpte till slut ett vackert hus utanför Markaryd/Kungshöjden⭐️ Läs mer
    Karolina V gillar detta
  • 2020-09-21

Olle Anders Svejk K skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Vi är väldigt nöjda med vår upplevelse. Vi köpte vårt första hus och vi har kännt att vi fått ett väldigt personligt bmötande och har fått all information vi har behövt i takt med att den blivit relevant. Läs mer

Carl-Johan R skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Att sälja sin fastighet är ett förtroendeuppdrag och med tiden växte tilltron. Marie var mycket professionell och kommunikativ och visade ett fantastiskt engagemang - över förväntan! Läs mer

Siv A skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Tyckte det blev ett bra bemötande när jag köpte en bostadsrätt. Läs mer

Derek Carl W skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Erik Johansson var lugn och fokuserad, engagerad och samtidigt hade bra självdistans, personlig och professionell, tydlig och flexibel. Erik var så bra att vi letade upp HusmanHagberg i Göteborg när vi flyttade hit. Vi har en stor och bred kontaktnätverk och kommer stark rekommendera HusmanHarberg. Läs mer
  • 2020-09-01

Emelie O skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Köpt bostad på landet och är mycket nöjd med mäklaren. Läs mer
  • 2020-08-25

Karl Tobias G skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Trevliga, proffsiga och positiva mäklare som arbetar tillsammans i team vilket skapar hög tillgänglighet och trygghet för oss som säljare.
    Supernöjda med försäljningen av vårt hus i Hässleholm.
    / Tobias & Emma Läs mer
  • 2020-08-22

Rickard R skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Det blev mycket bra!Bra mäklare!! Läs mer
  • 2020-08-19

Ulla Ingabritt E skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Vi var mycke nöjda med mäklaren när vi sålde vårt hus hon var väldigt tillmötesgående o rak Läs mer
  • 2020-08-10

Charlotte G skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Sålde en 3 rums lägenhet och är mycket nöjd med allt kring försäljningen. Jag upplevde mäklarna på Husman Hagberg engagerade och kände mig trygg med att låta dem sköta försäljningen. Jag hade kontakt med flera mäklare och är mycket nöjd att mitt val föll på Husman Hagberg. Läs mer
  • 2020-08-10

Per Tomas N skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Vi har sålt vår fina villa. Vi har fått ett otroligt proffsigt bemötande från Marie o Lina och affären kunde genomföras på ett perfekt sätt.
    De två har överträffat våra förväntningar och vi är glada att vi valde rätt mäklare. Läs mer
  • 2020-07-28

Sofie Annelie N skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Jag sålde min villa på landet och har enbart positiva erfarenheter av HusmanHagberg Hässleholm. De tog affären på största allvar, lade ned mycket tid på att besvara frågor, var lättillgängliga per e-post och telefon och var ett gott stöd i affären. De kändes professionella och överträffade mina förväntningar.

Bilderna som togs blev väldigt bra och det kändes både seriöst och påkostat med drönarbilder även för en mindre fastighet. Bra med bilder över både planlösning och alternativ planlösning. De har bra bygdekännedom och är bra på att hantera olika typer av människor.

Jag kan definitivt rekommendera dem till andra. Läs mer
  • 2020-07-27

Isabella Rebecka Melinda H skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Efter mycket letande efter ett hus som passade våra behov fick vi till slut möjligheten att köpa vårt första hus tack vare hjälpen vi fick av HusmanHagberg. Professionell och mycket trevlig mäklare som var kunnig och påläst om huset! Läs mer
  • 2020-07-07

Eva Karin Astrid H skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Jag har köpt mäklarhjälp att sälja ett fritidshus. Mäklaren har varit trevlig, hjälpsam och informativ. Bra hjälp och information vid utformande av prospekt.
    Jag är mycket nöjd med allt. Läs mer
  • 2020-06-28

Marie L skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Fantastiskt från början till slut när vi sålde vårt föräldrahem. Proffsigt och mycket gott bemötandet Läs mer
  • Gilda C

2020-06-22

Gilda C skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Mäklarnas engagemang i huset visade sig omedelbart. Det togs fantastiska bilder och beskrivningen av objektet var gudomligt.
    Marie gav aldrig upp. Vi hade redan en köpare när det visade att andra spekulanter dök fram. Utan att tveka Marie ställde upp och visade huset igen. Dessa sista spekulanter var perfekta att lämna över vårt hus till.
    Vi kände oss hörda och respekterade hela tiden.
    Vi ångrar oss att vi inte gjorde som mäklarna föreslog först, alltså att ha huset på deras hemsida några veckor innan det visades på hemmet.Det känns mycket bra att Husmanhagberg sålde vårt hus. Läs mer
  • 2020-06-18

Henrik B skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Köpt bostad.
    Bra bemötande. Var väldigt noggrann vad det gällde upplysningar. Läs mer
  • Jörgen H

2020-06-06

Jörgen H skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Köpt villa mycket duktig och trevligt bemötande Läs mer

Eva Sofia R skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Otroligt fin hjälp och service.
    Kanonbra🌟 Läs mer

Pär Olof S skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Proffsigt kunnigt bemötande.
    Vänliga och bra engagemang Läs mer

Petra Marianne Ö skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Trevligt bemötande. Kunnig i sitt yrke. Läs mer
  • 2020-05-13

Jadwiga S skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Mkt seriös och professionellt bemötande.Jenny är mkt trevligt och kunde svara på alla frågor.Jag skulle rekommendera henne. Läs mer
  • 2020-05-11

David Niklas W skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Bra och smidigt bostadsköp. Förtroendeingivande mäklare. Läs mer
  • 2020-04-27

Marcus P skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Trevligt och enkelt bemötande. Mycket nöjd med hur allt. Läs mer
  • 2020-04-15

Anders A skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Jag har sålt Vittsjö 3:302 .

Bemötandet från mäklaren var korrekt och bra.

Försäljningspriset blev något högre än utgångspriset men som säljare vill man ju alltid ha mer. Läs mer
  • 2020-04-07

Johan L skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Vi har köpt en villa. Mäklaren har sedan dag 1 bemött oss väl och varit tydlig med information.

Annonsen stämde överens med visningen och vi fick svar på våra frågor som vi hade under proceduren.

Vi är nöjda och ser inte hur vi kunde fått det bättre i nuläget 👍🏻 Läs mer
  • 2020-03-26

Kerstin Therese K skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Köpt hus. Mycket proffsigt bemötande, enkel, trevlig och påläst. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2020-03-16

Linda Anna Sofie H skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Sålt en villa. Mycket bra bemötande. Positiv och engagerad. Inget att klaga på eller önska som förbättring. Läs mer
  • Nils A

2020-03-13

Nils A skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Liten text i bostads broschyr, svårt att läsa även med läsglas. Läs mer
  • 2020-03-12

Nilla Theresia A skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Köpt hus. Mycket nöjd med mäklaren, bra bemötande osv. Läs mer
  • 2020-03-12

Eva C skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Köpt liten studio. Trevligt bemötande. Vid önskad kontakt så återkom mäklaren skyndsamt. Läs mer
  • Ann J

2020-03-10

Ann J skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Vi letade hus i Hässleholm och förklarade för mäklaren vad vi ville ha. Hon kontaktade oss sedan varje gång hon fick in något intressant. Första gången var huset hon visade inte intressant men andra huset gillade vi och då slog vi till. Samtidigt rekommenderade hon en mäklare närmre Perstorp, som kunde hjälpa oss med försäljningen av vårt nuvarande hus. Hon har hela tiden varit lyhörd och hjälpsam, vilket är tacksamt när man står inför så viktiga beslut som husköo innebär. Läs mer
  • 2020-02-24

Lina L skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Jag har köpt en bostadsrätt, 3 rok, i ett lägenhetshus. Först hade jag problem att få respons från mäklaren men sedan flöt det på bra med kommunikationen mellan mig och säljaren.

Jag hade svårt att förstå säljarens avsikt men tycker ändå att mäklaren lyckades förklara och genomföra affären på ett snabbt och bra sätt. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte