HusmanHagberg Hässleholm

Frykholmsgatan 19, 281 31 Hässleholm — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg och Hässleholm!

Vi hör till en av landets ledande fastighetsmäklarkedjor med 90 kontor, och över 300 medarbetare. Vi är privatägda och självklart fristående från alla möjliga banker och försäkringsbolag. Anledningen till att vi har många nöjda kunder är vårt engagemang och vår passion för bostadsaffärer - vi brinner verkligen för branschen.

Kontakta oss så hjälper vi dig vidare med din försäljning eller ditt köp här i Hässleholmtrakten. Vi har koll på alla sorters hem i området!

Läs vad 177 kunder tycker om HusmanHagberg Hässleholm

• 2019-12-04

Anna Axelina Caroline J skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Vi har känt oss väldigt trygga med vår mäklare från första mötet. Toppenservice, engagemang och väldigt bra bemötande. (Vi köpte ett hus). Läs mer
  • 2019-12-03

Eva R skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Toppen bra, väldigt hjälpsam. Köpte en stuga. Läs mer
  • 2019-11-30

Susanne J skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Är inte färdig med affären än. Så här långt är jag jättenöjd. Känner mig sedd och får svar på mina frågor snabbt. Jättenöjd med genomgången av kontraktet. Bara positivt och jag känner mig säkrare på affären.
    Mvh Susanne Jonasson Läs mer
  • 2019-11-28

Mathilda L skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Min mäklare var jättebra och jag är allmänt nöjd med allt. Läs mer
  • 2019-11-18

Elinor H skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Trevligt bemötande av mäklare vid visning och köp av lägenhet.
    Påläst och hjälpsam vid visning och tydlig och enkel vid kontraktskrivning. Läs mer
  • Adam B

2019-11-15

Adam B skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Mäklaren gjorde mig trygg i försäljningen av min bostadsrätt. Läs mer
  • 2019-11-09

Pernilla Ann-Mari P skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Jag har sålt min villa. Jag fick ett otroligt fint bemötande, personalen är sympatiska , vänliga och otroligt kunnig.

Jag har känt mig trygg och lagt över allt ansvar till min mäklare.

Från dag ett till slutdatum för försäljning har allt fungerat fantastiskt bra. Läs mer
  • 2019-11-05

Lars Håkan K skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Från första träffen och till kontrakt har allt varit mycket bra.
    Trevligt och proffsigt bemötande.
    Enbart positivt. Läs mer
  • 2019-11-05

Isabelle Evelina H skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Vi köpte vår första bostad och fick från första stund ett väldigt fint bemötande. Glad, positiv och energisk kvinna och har hjälpts oss och besvarat alla våra frågor både via sms och samtal. Vi kan inte bli mer nöjda! Läs mer
  • 2019-10-21

Fitim S skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Såld lägenhet
    Mycket trevlig o bra bemött,kunnig Läs mer
  • 2019-10-17

Anna R skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Trevligt bemötande. Noggrann mäklare. Läs mer
  • 2019-10-16

Sven Anders C skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Husman Hagberg skötte sitt uppdrag på ett mycket bra sätt Läs mer

Karl-Robert Robban R skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Kunnig, noggrann och kompetent. Känts tryggt och säkert genom alla delar. Läs mer

Magdalena N skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Jag har precis köpt hus och mäklaren skötte sig mycket bra. Både när det gällde extra visning av hus och kring budgivningen. Läs mer

Gudrun A skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Sålt bostad. Hela processen är inte färdig ännu vilket medför at jag inte kan svara ärligt ännu.
    Fram tills nu har jag enbart positiva erfarenheter och har fått en proffsigt bemötande från mäklaren.
    Mäklaren är lyhörd, vänlig, erfaren, mjuk vilket medför att vi känt oss trygga. Läs mer
  • Belinda E

2019-10-15

Belinda E skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Min erfarenhet av Marie Rosenkvist, mäklare på HusmanHagberg, är att jag som köpare fick tydlig- och konkret information om objektet samt mycket god tillgänglighet över telefon. Denna tillgänglighet och goda kommunikation förtjänar absolut Marie en eloge för!

Mäklarfirmans lokal, där affären sedan avrundas, erbjuder en både modern, trivsam och mysig inomhusmiljö som gör det lätt att fokusera på de juridiska bitarna i slutskedet köpet/försäljningen.

Efter att nu erfarit fyra bostadsaffärer i tre olika kommuner med tre olika mäklarfirmor under de senaste fyra åren så är min upplevelse att jag varmt kan rekommendera Marie Rosenkvist som mäklare i er nästa bostadsaffär. Läs mer
  • 2019-10-08

Therese L skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Köpt en bostadsrätt. Var även på visning av en annan lägenhet med samma mäklarhus, annan mäklare.

Hantering och bemötande har kännts proffsigt och smidigt. Läs mer
  • 2019-10-07

Gustav Emil A skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Sålt hus. Blivit mycket väl bemött.
    Huset blev sålt inom rimlig tid och mäklaren har varit tillmötesgående. Kan varmt rekommenderar. Läs mer
  • 2019-09-30

Frans Conny Flemming Nedergaard H skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Sålt 70-tals villa i bra skick.
    Professionellt bemötande och tydlig info
    Engagerat i genomgång inför foto, i samband med fotografering och inför/på visning
    Förväntningar på en rimligt snabb affär till ett pris över utgångspris vilket det också blev. Till och med en bit över vad vi hoppats på.
    Även fått checklista inför tillträde med tips och att-göra-punkter. Läs mer
  • 2019-09-22

Linda Heléne F skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Vi har sålt vårt hus. Utmärkt bemötande från vår mäklare. Väldigt engagerad och lätt att nå via mail, sms eller telefon. Läs mer
  • 2019-09-21

Eskil Lennart J skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Vi har sålt en villa 1,5- plans med källare. Bra information om vad som gäller vid försäljning av villa.
    Noga gått igenom papper på ett begripligt sätt. Tog sig tid att lyssna och förklara vid alla våra frågor vilket kändes mycket bra. Bra löpande information om försäljningen. Vi har varit så nöjda med presentationen av vårt hus både på nätet och i broschyren som trycktes upp.

Eskil o Kerstin Läs mer
  • 2019-09-13

Sara H skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Fantastiskt duktig mäklare, som jag varmt rekommenderar! Läs mer
  • 2019-09-12

Kerstin Gun Torborg K skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Jag sålde mitt hus. Och jag blev bemött av en trevlig säljare. Och jag fick den hjälp som jag förväntade av en säljare. Läs mer
  • 2019-09-10

Per Arne P skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    En plans hus med källare. Vänlig och effektiv mäklare, villig att diskutera både för och nackdelar med fastigheten.
    Kan rekommendera att både sälja och köpa med Husman och Hagberg i Hässleholm. Läs mer
  • 2019-09-09

Bengt Lennart P skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Har sålt min fastighet. Nappade på ett erbjudande om gratis värdering. När det sedan blev aktuellt med försäljning valde jag naturligtvis de som värderat mitt hus.

Allt bara positivt. Täta kontakter både med besök oc på telefon. Läs mer
  • 2019-08-29

Emma H skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Väldigt bra bemötande och kontakt. Lite onödigt att 3 familjer från Osby ska åka till Hässleholm för att skriva papper istället för att ses på ett ställe i Osby där alla kunderna bor. Läs mer
  • 2019-08-28

Towa N skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Sålt bostadsrätt.
    Mycket gott bemötande. Professionellt, vänligt, förtroendeingivande.
    Jag tycker mäklarna levde upp till förväntningarna och mer därtill. Kunniga och bra på att ge löpande information om vad som händer. Rekommenderar absolut. Läs mer
  • 2019-08-22

Göran J skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Jag har köpt Tränggatan 13 i Hlm, men jag har träffat mäklaren vid tidigare visningar. Mäklaren har alltid givit ett trevligt och positivt bemötande. Ger intryck av stor kompetens om fastigheten (både den aktuella och allmännt), situation på marknaden. Mycket effektiv. En bra säljare som kan prata för sin vara.
    Jag var imponerad av hennes snabbhet och effektivitet. Läs mer
  • 2019-08-20

Ann-Sofie Madelene J skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Proffsigt och smidigt bemötande hela vägen. Försäljningen gick mycket smidigt! Kan varmt rekommendera dem! Läs mer
  • 2019-08-13

Gunvor Anna Kristina W skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Utmärkt bemötande. Vi har fått hjälp med att sälja vårt hus.
    Kunnig o trevlig mäklsre Läs mer
  • 2019-08-08

Robert A skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Hjälpsamt har de guidat oss genom försäljningen och det pågående köpet av det nya boendet. Läs mer
  • 2019-08-01

Gösta W skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Sålde en lägenhet och hade ett mycket trevligt möte med mäklaren innan försäljningen. Fotografering och visningar sköttes på ett mycket trevligt och bemötande sätt. Man levde verkligen upp till dom förväntningar som fanns med råge. Kontrakts skrivandet på lägenheten sköttes på kontoret av en medarbetare till mäklaren också det var en mycket trevlig upplevelse. Så sammantaget kan man säga att jag är mycket mycket nöjd med mina mäklare. Läs mer
  • 2019-06-27

Ivan C skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Köpte hus, tyckte att mäklaren var trevlig och svarade på alla våra frågor. Läs mer
  • 2019-05-30

Laila Louise E skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Köpt hus, jag är nöjd, det har gått smidigt med köpet och vi har haft en väldigt bra komunikation. Läs mer
  • 2019-05-29

Jan Mikael B skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Trevligt bemötande. Snabbt och smidigt. Läs mer
  • 2019-05-20

Jennie Theresia Anette M skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Vi har sålt en villa. Har blivit bra bemött av mäklaren. Förväntningarna var att huset skulle bli sålt, gärna lite med plus. Mäklaren har gjort ett bra jobb. Har man haft frågor eller funderingar har det bara varit att kontakta mäklaren. Läs mer
  • 2019-05-08

Madelene F skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Köpte villa.
    Mycket bra och professionellt bemötande.
    Hela upplevelsen har varit mycket bra! Läs mer
  • 2019-05-06

Michael A skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Toppen! Trevligt bemötande och allt gick väldigt snabbt och smidigt! Läs mer
  • 2019-04-26

Henrik H skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Kompetent och proffsigt bemötande när jag köpte min bostadsrätt! Dessutom snabb hantering av processen från visning till kontraktsskrivning. Läs mer
  • 2019-04-25

Lisa N skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Köpt en 2 rums lägenhet. Väldigt bra allt gick så smidigt. Allt funkade precis som man önskar! Läs mer
  • Carl A

2019-04-23

Carl A skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Sålt ett enfamiljshus som inrymmer två lägenheter, centralt läge.
    Proffsigt bemötande och flera på mäklarfirman var väl insatta i objektet. Läs mer
  • 2019-04-23

Birgitta A skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Sålt bostad. Alltid trevligt och glatt bemötande, proffsigt och lösningsinriktade. Gör mer än vad som krävs av en bra mäklare. Läs mer
  • 2019-04-23

Tomas W skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Kunnigt och trevligt bemötande. Läs mer
  • Don A

2019-04-18

Don A skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    pålitlig och profesionell
    Bra bemötande och enkel hantering. Läs mer
  • 2019-04-16

Jan Evan T skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Effektiv, kunnig och trevligt bemötande.😊 Läs mer
  • 2019-04-04

Stig Anders Jimmy O skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Vi sålde vårt hus, vi fick ett underbart bemötande av Karolina, vi behövde inte tänka på något utan hon skötte allt till oss. Helt perfekt Läs mer
  • Christine O

Informativ
    Mycket nöjd Läs mer
  • 2019-03-27

Marco Robert Björn A skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Jag har sålt en villa/hus. Mäklaren har varit väldigt bemötande och lyhörd och försökte på bästa vis att se till önskemålen. Uppfyllde de flesta förväntningarna jag hade. Inte mäklarens fel att huset såldes för billigt men var säkert bra betalt med tanke på marknaden som råder etc. Kändes ändå som att affären gick i lås för tidigt och snabbt men det är alltid svårt att spekulera i när man inte har facit i hand.
    Det var annars en bra upplevelse och snyggt skött på det många sätt och vis. Läs mer
  • Iris Diana Lisbeth A

2019-03-23

Iris Diana Lisbeth A skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Villa
    Mycket nöjda, bra information och smidig försäljning. Läs mer
  • 2019-03-20

Eva Marie K skrev om HusmanHagberg Hässleholm
    Mycket proffsigt och bra bemötande. Snabb, enkel och smidig försäljning av fastigheten.
    Mäklaren har snabbt tagit reda på info om vad som gäller vid denna lite speciella försäljningssituation.
    Försäljningen gick mycket snabbare än vad jag trodde.
    Bästa mäklaren jag varit i kontakt med då jag köpt och sålt några hus tidigare. Läs mer

Frykholmsgatan 19, 281 31 Hässleholm