HusmanHagberg Hässleholm

HusmanHagberg Hässleholm

Välkommen till HusmanHagberg och Hässleholm!

Vi hör till en av landets ledande fastighetsmäklarkedjor med 100 kontor, och över 400 medarbetare. Vi är privatägda och självklart fristående från alla möjliga banker och försäkringsbolag. Anledningen till att vi har många nöjda kunder är vårt engagemang och vår passion för bostadsaffärer - vi brinner verkligen för branschen.

Kontakta oss så hjälper vi dig vidare med din försäljning eller ditt köp här i Hässleholmtrakten. Vi har koll på alla sorters hem i området!

Läs vad 262 kunder tycker om HusmanHagberg Hässleholm 2

• Hässleholm - Röinge
    2021-06-12
    Mycket vänliga och hjälpsamma på alla sätt!

Det är andra gången vi anlitar HusmanHagberg och vi skulle absolut välja dessa som mäklare igen ifall det blir aktuellt.

Vi fick god hjälp med allt från styling/fotografering till beskrivning och väl genomförda visningar. Vi är mycket nöjda!
    2021-06-10
    Super klart och tydligt vad förväntas av oss som köpare och super trevligt bemötande!
    2021-06-10
    Trevliga mäklare, absolut. Det pratades om att de skulle vara två mäklare på visningarna vilket det inte verkar ha varit och visningarna lades på tider som kändes opraktiska.
    Hej Agnes, tack för ditt omdöme. Det stämmer att vi är två mäklare med på våra visningar. Men nu under pandemin har det sällan funnits behov av det eftersom vi har så få sällskap åt gången vilket gör att våra mäklare hinner med att ta hand om alla. Hoppas ni är nöjda med er affär för övrigt. Mvh Karolina HusmanHagberg Hässleholm
    • Mala
    2021-06-08
    Köpte hus, kunnig och trevlig mäklare
    2021-06-07
    Mycket bra De fixade det som skulle göras med uppdraget.
    • Vinslöv
    2021-05-28
    Trevliga duktiga mäklare som tar sitt uppdrag på allvar. Snabb försäljning
    2021-05-26
    - Lägenhet
    - vi hade köpt ett hus genom de tidigare
    - snabb respons, bra kommunikation och jätte bra förklaring av allt och som vanligt levde de upp till det!
    - allting gick smidigt och snabbt, samt vi fick hjälpsamma råd angående lägenheten
    • Hässleholm - Röinge
    2021-05-07
    Villa
    Professionell information och vänligt bemötande
    2021-05-04
    Mycket trevligt bemötande av karolina🤗snabba besked som säljare behöver veta. Kontaktade husman efter mycket gott bemötande vid köpet av lägenheten som vi nu säljer
  • Casandra H
    sålde sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Hässleholm
    • Mala
    2021-05-03
    Proffsigt rakt igenom! Mycket nöjd!
    • Hässleholm - Gäddastorp
    2021-04-06
    Mäklaren upplevde jag som relativt passiv, vilket är positivt på så sätt att man kan gå runt i bostaden i egen takt utan att känna sig stressad, men jag hade gärna fått lite mer insatta, detaljerade och intresserade svar när jag frågade om bostaden. Den milda personligheten fungerade däremot väldigt bra i kontraktsskrivningssituationen, där allting skedde mycket pedagogiskt, lugnt och metodiskt.
    • Ballingslöv
    2021-03-27
    Jag vill gärna återkomma med ett definitivvt omdöme när affären är klar, dvs efter 19 april

Lars Linell
    • Vinslöv
    2021-03-11
    små hus i Vinslöv
    Att mäklaren sköter allt och har kunskap
    vi litar på vår mäklare
    om vi har frågor och hon inte vet åter kommer hon snabbt med svar.
    behöver vi mäklare igen då blir det Lina
    • Hässleholm - Djupadal
    2021-03-06
    Då man köper är ni ju inte min mäklare utan det blir ju den mäklare som säljaren har anlitat. I den mån jag har varit i kontakt m mäklaren har det fungerat som förväntat, men allt är ju inte klart, endast handpenning o undertecknandet är klart. Då spontant lite tidigt för denna enkät.
    • Hässleholm - Djupadal
    2021-03-04
    Bra bemötande, med mycket kontakt vilket kändes betryggande och som att mäklaren var engagerade
    2021-02-04
    Jag har sålt en vila. Jag blev bemött väldigt bra av mäklaren, kände att vi fick den tid och lugna miljö vi behövde fast att det gick undan att sälja vårt hus, vilket vi ville att det skulle göra. Väldigt familjärt och lätt att prata med om tankar och funderingar. Jag hade egentligen inte så höga tankar men hade jag haft några så har Erik levt upp till dem och lite till, han har gjort ett strålande arbete.
    2021-02-02
    Vi har köpt en villa. Fått otroligt bra bemötande. Vi kände oss väldigt trygga i affären och kände ett stort förtroende för vår mäklare.
    2021-02-02
    Hej! Som köpare kan jag inte vara mer nöjd med vår mäklare. Proffsig, glimten i ögat och otroligt duktig på att få allt som faktiskt är väldigt svårt kring ett husköp att kännas betydligt enklare!

Säljer vi vårt hus en dag är det Erik vi kontaktar!

Tack så mycket!

/ Alexander Simion
    2021-01-30
    Mäklaren var hjälpsam och förklarade tydligt hur processen fungerade och höll mig och andra inblandade uppdaterade på ett bra sätt.
    • Hästveda
    2020-12-25
    Köpt huset . Utmärkt . Tack för hjälpen!
    • Hässleholm - Ekedal
    2020-12-23
    Vi har sålt en villa.
    Fick mest förtroende för mäklare från H.H.
    Lugn och sansad förklarade nogsamt hela förloppet och genomförde försäljningen som planerat.
    • Hässleholm - Ekedal
    2020-12-22
    1. Sålt bostadsfastighet
    2. Utan anmärkning
    3. Ja
    4. Utan problem.
    • Hässleholm - Östervärn
    2020-12-19
    Vi har köpt ett hus, i hässleholm

Han var alltid lika trevlig & vi fick svar på alla våra frågor vid alla tillfällen.

För oss var det vitkigt att få viss information rätt förklarad och att vi skulle känna oss trygga i det hela & detta levde mäklaren utan problem upp till.

Helt enkelt så var allt tydligt & mäklaren var alltid liksom där för att hjälpa!
    • Tormestorp
    2020-12-18
    Vi köpte hus i Tormestorp och har enbart gott att säga om mäklaren! Alltingen sköttes proffsigt och snyggt och med ett bra bemötande från första stund.
    • Hässleholm - Centralt
    2020-12-17
    När jag köpte min lägenhet så hade jag tillsammans med Karolina kollat på andra lägenheter. Från dag ett har hon varit väldigt mån om mig som kund och tagit mina önskemål och tankar till sig. Hon svarade på mina frågor på ett bra sätt och för mig som första gångs köpare har det varit guldvärt. Rekommenderar verkligen.
    2020-12-10
    Sålde villa , mäklare trodde väldigt lättsåld och sa det också men det blev tyvärr svårsålt. La lite för högt bud tro vi, och våra förväntningar va höga men besvikelse va desto mer.
    2020-11-26
    He was very kind with us and we are really appreciating from his cooperation with us. In addition he really act in a professional way with us. We are very happy from his attitude.
    • Verum
    2020-11-23
    Allting har fungerat som förväntat, trevligt bemötande.
    • Sösdala
    2020-11-09
    Mäklaren var kunnig och har svar på alla frågor,Vi tycker han är rätt person för jobbet.
    • Finja
    2020-11-02
    sålt en villa!

allt har funkat bra ,snabb affär
    fantastig mäklare , mycket proffsig!
    • Finja
    2020-11-01
    Sålt en villa!
    Super bra mäklare, kunde inte varit bättre! Marie Rosenkvist
  • sålde sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Hässleholm
    • Sösdala
    2020-10-22
    Sålt vinterbonat fritidshus utanför Sösdala i oktober 2020. Mäklaren engagerad, påläst och alltid tillgänglig. Svarade löpande på alla frågor och funderingar och gav bra stöd inför fotografering och visningar. Blev väldigt stort intresse kring objektet vilket föranledde snabb försäljning och ett pris vi var väldigt nöjda med.
    • Farstorp
    2020-10-21
    Jag fick sålt mitt hus, och hon var positiv hela tiden till att det skulle gå fast jag tvivlade.
    • Farstorp
    2020-10-21
    Köpt hus i Farstorps-Tågarp. Fick mkt bra bemötande. Mäklaren beskrev objektet bra och tog sig tid att besvara frågor utförligt - särskilt i samband med kontraktskrivningen. Jag är på det hela taget mkt nöjd med kontakten/Ola
    • Hässleholm - Centralt
    2020-10-13
    Sålde vår bostadsrätt med hjälp utav Jenny på Husman Hagberg. Hon hjälpte oss, och lyssnade på oss med alla våra tankar och funderingar som dök upp längs vägen, och vi fick ett snabbt och smidigt avslut på vår affär, precis som vi önskade. Trevlig och alltid ett gott bemötande.
    • Hässleholm - Östervärn
    2020-10-12
    Jättenöjd! Igen, fem år efter förra försäljningen.
    Återvände till ”min” mäklare nu när det var dags att sälja min villa.
    Har vid båda tillfällena fått ett mycket vänligt, tydligt och nära bemötande av henne.
    • Sibbhult
    2020-09-30
    Köpt villa, blev bemött med ett leende och vänlighet.
    Förväntade mej all hjälp då detta var första gången jag visade på ett hus. Jag fick all hjälp jag behövde och mycket mer. Så helt perfekt !👍 Jag är jätte nöjd!
  • Ingela H
    sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Hässleholm
    • Sibbhult
    2020-09-28
    Sålt ett hus. Mycket proffsigt och trevligt besök. Och huset såldes snabbt.
    2020-09-24
    Bra från början till slut. Flexibelt. Tydligt. Trevligt. Kunde inte bli bättre.
    2020-09-24
    Köpte en bostadsrätt i Tyringe.
    Er säljare Marie var mycket duktig, hon var kunnig och enkelt förklarade prospektet på ett bra sätt.
    Mycket nöjd.
    Mvh Anders Hast
  • sålde sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Hässleholm
    Sålt fritidshus.
    Mycket bra bemötande. Klara o tydliga besked. Trevliga mäklare.
    Helt nöjd med hela förfarandet.
    2020-09-23
    trevlig ung man att ha att göra med.
    2020-09-22
    Sålt lägenhet i Osby orenoverad
    Förväntat pris 300 000
    Blev 400 000
    Jenny var väldigt trevlig och effektiv
  • David R
    köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Hässleholm
    2020-09-21
    Mötte en proffsig Mäklare ifrån Hässleholm, Karolina Vikberg⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
    Trevlig, smidig och mycket snabb kring svar på funderingar som man kan ha vid husköp.
    Lätt att nå på mail, telefon och sms.
    Kunnig och tydlig i smått som stort.
    Vi köpte till slut ett vackert hus utanför Markaryd/Kungshöjden⭐️
    2020-09-21
    Vi är väldigt nöjda med vår upplevelse. Vi köpte vårt första hus och vi har kännt att vi fått ett väldigt personligt bmötande och har fått all information vi har behövt i takt med att den blivit relevant.
    2020-09-02
    Att sälja sin fastighet är ett förtroendeuppdrag och med tiden växte tilltron. Marie var mycket professionell och kommunikativ och visade ett fantastiskt engagemang - över förväntan!
    2020-09-02
    Tyckte det blev ett bra bemötande när jag köpte en bostadsrätt.
    2020-09-02
    Erik Johansson var lugn och fokuserad, engagerad och samtidigt hade bra självdistans, personlig och professionell, tydlig och flexibel. Erik var så bra att vi letade upp HusmanHagberg i Göteborg när vi flyttade hit. Vi har en stor och bred kontaktnätverk och kommer stark rekommendera HusmanHarberg.
    2020-09-01
    Köpt bostad på landet och är mycket nöjd med mäklaren.
    2020-08-25
    Trevliga, proffsiga och positiva mäklare som arbetar tillsammans i team vilket skapar hög tillgänglighet och trygghet för oss som säljare.
    Supernöjda med försäljningen av vårt hus i Hässleholm.
    / Tobias & Emma