Fastighetsbyrån Helsingborg

Fastighetsbyrån Helsingborg

Närhet till kontinenten, pittoresk stadsmiljö och härliga sandstränder - välkommen till Helsingborg!

Ta en långpromenad längs Öresund, följ färjorna mot Helsingør med blicken och njut av havsbrisen eller vandra upp mot centrum och upplev stadsliv med shopping och trevliga restauranger. Kultur i Helsingborg finner du på Dunkers Kulturhus, Konserthuset och Stadsteatern.

Vi på Fastighetsbyrån i Helsingborg kan bostadsmarknaden och området i detalj. Därför kan vi guida både dig som vill köpa och sälja bostad här. Kom förbi eller ring för att få en fri värdering eller prata om dina flyttplaner!

1729 omdömen om Fastighetsbyrån Helsingborg

Sedan starten hos Reco 2013
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sebastian Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    • Husensjö
    2023-01-23 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande och snabb respons, Sebastian mötte alla minna förväntningar samt såg till att det blev en smidig affär!
    Väldigt nöjd!
  • köpte sitt hus med hjälp av Malin Johannesson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    • Hasslarp
    2023-01-21 Verifierad kund
    Malin var väldigt trevlig och snällt. Jag är mycket nöjd med vårt samarbete och kan bara säga det bästa.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    2023-01-20 Verifierad kund
    Ett trevligt och framåtdrivande engagemang redan från början.

Upplevde att Sebastian gjorde det tydligt för hur processen skulle se ut och vad "mellan tumme o pekfinger", jag kunde förvänta mig. Slutpriset och återkopplingen överträffade mina förväntningar.

Sebastian är proffsig utan det överdrivet trevliga och uppmanandet jag träffat på förut. Kändes tryggt rakt igenom.

Kommer vända mig till denna firma och Sebastian igen i framtiden.
    • Raus
    2023-01-20 Verifierad kund
    Alltid glad och trevlig.
    Snabb på svara via sms och Mail. Tog alltid reda på svar till ens frågor.
    Enkel att ha att göra med.
    • Raus
    2023-01-18 Verifierad kund
    Sebastian Anbrahamsson är mycket professionell, proffsig och trevligt mäklare. Bemötandet har varit super bra hela vägen igenom.
    Vill varmt rekommendera honom.
  • sålde sitt hus med hjälp av Malin Johannesson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    • Eskilsminne
    2023-01-18 Verifierad kund
    Jag är jättenöjd med Malin som mäklare. Hon är kommunikativ, trevlig och har bra energi.
    • Eskilsminne
    2023-01-17 Verifierad kund
    Malin var super genom hela processen. Trevligt bemötande, alltid bra på att återkomma vid frågor och både ärlig och hjälpsam. Hon gjorde att husköpet kändes både tryggt och stressfritt, trots att vi flyttar från utlandet.
    2023-01-16 Verifierad kund
    Hej!
    Jag fick väldig bra och tydlig informationen från Sebastian både på visningen och när vi träffade vid kotrakt skrivning. Det gjorde mycket lättare att välja den rätt lägenhet. Jag är väldigt tacksam och tycker att gjorde ett bra köp.
    Ali Gohari
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Max Björkquist en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    • Bårslöv
    2023-01-15 Verifierad kund
    Trevlig och kompetent mäklare ! Förklarar oklarheter och löser allting snabbt. Rekommenderar starkt !
    2023-01-10 Verifierad kund
    Jag beskriver Jättebra erfarenhet
    2022-12-29 Verifierad kund
    Engagerad, kompetent och alltid ledig att rådfråga. La ner mycket tid för att göra försäljningen möjlig
    2022-12-28 Verifierad kund
    Ett väldigt och professionellt bemötande. En mäklare med stort ansvarstagande och klipp i steget. Visade lägenheten på ett bra sätt och var rak och tydlig. Visade även ytterligare en lägenhet då jag var tveksam över det första objektet.
    Sebastian visade på mycket hög servicegrad och var väldigt korrekt. Jag har köpt mer än fem lägenheter/villor och skulle vilja säga att Sebastian är en av de klart främsta mäklarna jag mött. Inget krämande och svårande utan tydlig och korrekt med glimten i ögat. Jag är mycket nöjd över den service jag fick i samband med köpet av Brommagatan 32.
    2022-12-23 Verifierad kund
    Jag har bara varma ord att säga om Sebastian och rekommenderar varmt honom till era framtida uppdrag. Han vägde ärlighet, integritet och mina intressen på det mest professionella sättet samtidigt som han var tillgänglig för alla mina frågor när de dök up.

Till skillnad från andra mäklare jag varit i kontakt med så mötte Sebastian mig som person och jag kände mig omhändertagen genom hela processen från första mötet till fotografering och till slut kontraktssignering.
    2022-12-22 Verifierad kund
    Upplever honom som driven till hundra procent att ge både köpare och kund bästa känsla för ett lyckligt avslut.
    • Sofieberg
    2022-12-22 Verifierad kund
    Helt ok!
    Verkar vara väl insatt i regler och vad som gäller!
    Mycket trevligt bemötande!
    2022-12-21 Verifierad kund
    Mycke trevlig och seriös mäklare.

Hun levde upp till alla förväntningar.

Mycke bra och fin framvisning av fastigheten.
    2022-12-21 Verifierad kund
    Vid köp av bostad mycket informativ och mycket gott bemötande.
    2022-12-21 Verifierad kund
    Trevligt. Bemötande ,, kunde svara på frågor vi hade.
    2022-12-20 Verifierad kund
    Trevligt och proffsigt bemötande, snabb återkoppling, stort engagemang och svar på alla frågor. Kändes tryggt med Sebastian som mäklare, rekommenderar!
    2022-12-20 Verifierad kund
    Trevlig, lugn och tålmodig.

Sebastian har varit proffesionell och saklig. Han har låtit mig ta den tid jag behöver, men även varit ärlig och tydlig mot mig, säljaren och andra som varit intresserade av lägenheten.
    • Västergård
    2022-12-20 Verifierad kund
    Super duktig och engagerad mäklare.
    2022-12-19 Verifierad kund
    Malin är fantastisk duktig !!Hon gjorde allt hon kunde med stor bravur!!!Hon gör verkligen helt rätt och absolut rekommenderar jag henne!!!Har verkligen bra kunskap och är energisk på ett posetivt sätt och bra på att förklara i alla tänkbara situationer som kan dyka upp!!!Ni har en toppen fastighetsförvaltare!!!

Mvh Malin Andersson
    2022-12-19 Verifierad kund
    Trevlig och proffsig. Snabb försäljning utan problem.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Marko Karlsson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    2022-12-16 Verifierad kund
    Went fast. Info in time. Highly responsive.
  • sålde sitt hus med hjälp av Anna Grönvall en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    2022-12-16 Verifierad kund
    Anna är en duktig mäklare med mycket stort personligt engagemang.
    Samarbetet har fungerat utmärkt.
    Tack Anna!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Marko Karlsson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    • Miatorp
    Engagerad, tillmötesgående och snabb
    2022-12-14 Verifierad kund
    Marko är en mäklare som är engagerad i projektet fullt ut. Han har gjort ett bra arbete då han hjälpte oss med allt som behövde göras för att få lägenheten såld. Han var med oss från början till slut. Marko är ung och kanske inte särskilt erfaren än, men definitivt hans arbete som mäklare underlättade mycket och vi kände oss trygga med att ha Marko som våran mäklare. Lägenheten såldes fort och för ett bra pris. Kan varmt rekommendera honom och kommer säkert höra av oss igen till honom i framtiden.
    2022-12-14 Verifierad kund
    Duktig mäklare, alltid tillgänglig!
    2022-12-13 Verifierad kund
    Väldigt trevlig mäklare som gav oss många bra tips på vägen vid köpet av vår bostad, fanns alltid tillgänglig för frågor som uppstod och mötte dessa mycket bra. Rekommenderar starkt!
    2022-12-13 Verifierad kund
    Anna har utfört sitt jobb föredömligt och på ett mycket trevligt sätt.Vi är helnöjda!
  • köpte sitt hus med hjälp av Anna Grönvall en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    2022-12-13 Verifierad kund
    ärlig, ödmjuk, helt underbar person!
    • Miatorp
    🌟🌟🌟🌟🌟
    5 av 5 möjliga stjärnor
    2022-12-12 Verifierad kund
    Helt klart 10/10 mäklare, absolut en av Helsingborgs mest drivande och energiska mäklare.
    Starka rekommendationer!
    2022-12-12 Verifierad kund
    Trevlig och glad kille med en stor drivkraft som utmärker sig i hög entusiasm och hårt arbete. Rekommenderas varmt
    2022-12-10 Verifierad kund
    Oerhört duktig mäklare med stenkoll på läget! Rekommenderas!
    2022-12-10 Verifierad kund
    Korrekt, trevligheter och höll en bra uppdaterad.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Max Björkquist en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    • Sofieberg
    2022-12-07 Verifierad kund
    Max är trevlig och proffsig mäklare
    Bra kommunikation genom hela processen
    Kan varmt rekommenderas
  • sålde sitt hus med hjälp av Marko Karlsson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    2022-12-06 Verifierad kund
    Marko är en toppen bra mäklare och lyssnade på våra önskemål.
    Lätt att kontakta och svarar snabbt.

Kan varmt rekommendera honom till framtida försäljningar 😊
    • Vasatorps Trädgård
    2022-12-06 Verifierad kund
    Hela hela tiden bemötte hon mig med respekt o alltid glad o trevlig
    Hon höll mig också hela tiden informerad
    Suverän mäklare
    Min husaffär gick så fort tack vare Malin
    Jag uppfattar henne mkt kunnig o ledde mig rätt i virr varret!!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Stellan Schewenius en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    • Elineberg
    2022-12-06 Verifierad kund
    Trevlig. Mycket påläst och gav ett gott intryck
    2022-12-04 Verifierad kund
    Han är jätte bra,jag kan rekomandera till andra!
  • köpte sitt hus med hjälp av Christopher Westergren en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    • Drottninghög – ett område i positiv utveckling
    2022-12-04 Verifierad kund
    God kommunikation, bra förklaring och uppföljning
    2022-12-02 Verifierad kund
    Väldigt trevlig man. Vi hade inga förväntningar alls men det blev väldigt bra allting, till slut. Så tummen upp för mäklaren Max
  • sålde sitt hus med hjälp av Gustav Borgström en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    • Bankogården
    2022-12-02 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda och tycker han varit kunnig, lätt att få kontakt med och stöttande genom processen. Har absolut inget att klaga på.
    2022-12-01 Verifierad kund
    Jag är jätte nöjd, vi är jätte glada!
    2022-12-01 Verifierad kund
    Fantastisk mäklare!
    Hon var otroligt engagerad och lotsade mig igenom processen på ett mycket professionellt och bra sätt.
    2022-11-30 Verifierad kund
    Jättebra och proffsigt bemötande, väldigt driven och rak.

Bra tillgänglighet och flexibilitet när man behövde kontakta.

Är väldigt nöjd generellt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Grönvall en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    2022-11-29 Verifierad kund
    Perfekt mäklare ödmjuk tillmötesgående mycket lyhörd och hjälpsamma
  • Rena Fönster Sverige AB
    • Mörarp
    2022-11-28 Verifierad kund
    Vi har träffat Malin på ett flertal visningar innan det blev affär. Tålmodig, snabba svar och trevlig att ha att göra med.
    2022-11-28 Verifierad kund
    jag tyckte att Malin gjorde det som man kan förvänta sig av en mäklare.