Alla kategorier Mäklare Skåne Helsingborg Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Helsingborg

Fastighetsbyrån Helsingborg

Södra Kyrkogatan 12, 252 23 Helsingborg — Visa karta

Närhet till kontinenten, pittoresk stadsmiljö och härliga sandstränder - välkommen till Helsingborg!

Ta en långpromenad längs Öresund, följ färjorna mot Helsingør med blicken och njut av havsbrisen eller vandra upp mot centrum och upplev stadsliv med shopping och trevliga restauranger. Kultur i Helsingborg finner du på Dunkers Kulturhus, Konserthuset och Stadsteatern.

Vi på Fastighetsbyrån i Helsingborg kan bostadsmarknaden och området i detalj. Därför kan vi guida både dig som vill köpa och sälja bostad här. Kom förbi eller ring för att få en fri värdering eller prata om dina flyttplaner!

Läs vad 743 kunder tycker om Fastighetsbyrån Helsingborg

• 2019-08-21

Bertil A skrev om Anna Grönwall en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    köpt bostadsrätt
    Anna skötte affären på ett utmärkt sätt Läs mer
  • 2019-08-21

Ola J skrev om Christopher Westergren en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Följde upp bra, tillmötesgående och gjorde affären väldigt lyckad. Kan varmt rekommendera Christoffer Läs mer
  • 2019-08-19

Emma N skrev om Christopher Westergren en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Fantastiskt engagemang och flexibilitet på ett naturligt och tryggt sätt. Läs mer
  • 2019-08-19

Måns A skrev om Michel Kowalski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Michel är professionell, kompetent, trevlig och kan sin sak. Vi kände oss otroligt trygga med att anlita honom och kan varmt rekommendera honom till andra säljare. Läs mer
  • 2019-08-18

Mahdi J skrev om Michel Kowalski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    hAN ÄR SNÄLL OCH NOGGRANT I SITT ARBETE. Läs mer
  • 2019-08-09

Mohammed H skrev om Michel Kowalski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Nöjd , känndes jätte bra. Nöjd med lägenheten Läs mer
  • 2019-08-09

Timothy E skrev om Martin Sadowski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Jag sålde en tvåa (57 kvadrat) i området Slottshöjden i helsingborg.
    Martin Sadowski från fastighetsbyrån fick både mig och kunderna att känna sig bekväma, något inte alla klarar av.
    Färväntningarna jag hade på affären matchade väldigt bra med Martins, vi var på samma sida från dag ett.

Ursprungligen trodde jag att lägenheten skulle sälja ganska direkt, men efter en längre period och ett bra pris så är jag nöjd! Läs mer
  • حمزة ا

2019-08-07

حمزة ا skrev om Martin Sadowski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Absolut jordnära och personlig service som sticker ut. Duktig och kunnig är Martin. Bra jobbat Läs mer
  • Louise M

2019-08-06

Louise M skrev om Martin Sadowski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Vi köpte lägenhet på kadettgatan, Martin är väldigt trevlig och bemöter en proffesionellt.han är snabb med att hjälpa till om det är något och svarar alltid när man ringer han. vi är väldigt nöjda. Med vänliga hälsningar. Läs mer

Gillis B skrev om Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Johanna hjälpte mig att sälja min bostadsrätt och affären gick super snabbt.
    Mycket trevlig och enkel att ha och göra med. Läs mer

Mona W skrev om Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Tycker att Johanna har varit både proffsig och hjälpsam när det gäller min lägenhet som jag köpte. Informerat och varit väldigt tydlig när det gäller kontrakten mot ägarna. Väldigt hjälpsam och flexibel när jag ville komma och titta på lägenheten, flera gånger. Kommer absolut att rekommendera Johanna och Fastighetsbyrån till vänner och bekanta. Tack för hjälpen Läs mer

Frederik O skrev om Mariella Fåke en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Super dygtig, og hjalp mig rigtig meget da jeg havde problemer med at oprettet en konto i Sverige. Jeg vender klart tilbage til Mariella når jeg en dag skal sælge min lejlighed igen 😊😊😊 Läs mer

Daniel C skrev om Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Skött sig väldigt professionellt och var enkel att få tag i! rekommenderas! Läs mer
  • 2019-08-03

Mats B skrev om Christopher Westergren en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Christopher hjälpte mig att sälja min lägenhet. Jag kan rekommendera honom å det varmaste. Han borde haft 5.0 i omdöme. Läs mer
  • 2019-08-02

Linus K skrev om Martin Sadowski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Mycket mycket bra! Vi köpte rtt radhus i ödåkra. Martin var väldigt lätt att ha o göra med Läs mer
  • 2019-07-31

Isa S skrev om Michel Kowalski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Alltid tillgänglig, duktig säljare , fick sålt på min bostad första visningen . Välplanerad mäklare & ärlig Läs mer
  • Kersti U

2019-07-31

Kersti U skrev om Gustav Persson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Proffsig servis. Snabb återkoppling. Hjälpsam. Trevlig person. Läs mer
  • 2019-07-30

Carl M skrev om Joachim Lopez en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Joachim har varit en stjärna genom hela processen! Ett riktigt proffs! Ärlig, rak och kunnig! Läs mer
  • Elvis A

2019-07-26

Elvis A skrev om Michel Kowalski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Vi både köpte vår nya bostad samt sålde vår befintliga via Michel, vi träffade han på visningen av huset och kände att han bästa egenskap var att förmedla lugn och trygghet för köp och försäljning.

Michel följde upp processerna till punkt och pricka. Vi kan varmt rekomendera honom! Läs mer
  • 2019-07-25

Johan L skrev om Joachim Lopez en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Han är en mäklare som återkommer snabbt. Läs mer
  • 2019-07-25

Fredrik P skrev om Martin Sadowski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Martin är professionell och lösningsorienterad. Han hjälpte oss att sälja en lägenhet mitt under semestertider. Jag fick alltid uppdateringar om läget och kontraktskrivandet gick smidigt.

Rekommenderas starkt! Läs mer

Marianne A skrev om Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Jag köpte en kolonistuga. Jag har inget annat än gott att säga om Johanna. Hon var mycket trevlig och skötta allt mycket bra. Läs mer

Julia N skrev om Mariella Fåke en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Mariella hjälpte mig att köpa min första lägenhet! Hon guidade mig från start till slut på ett väldigt proffesionellt sätt. Lätt att få tag på, kompetent och väldigt hjälpsam. Verkligen värd att rekommendera! Läs mer

Ludvig E skrev om Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Köpte en lägenhet på Råå, fick fantastisk hjälp av Johanna med allt gällande lån och kommunikation med säljare. Jämfört med tidigare ointresserade mäklare vi varit i kontakt med så var Johanna super trevlig och hjälpande. Läs mer
  • 2019-07-17

Bengt J skrev om Anna Grönwall en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Utomståe lyhörd för mina behov som kund,och fingertoppskänsla om vem som kunde tänkas passa som köpare till min fastighet.😎😎😎 Läs mer
  • 2019-07-14

Sophia S skrev om Christopher Westergren en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Cristopher har på ett föredömligt vis sålt vår bostadsrätt enligt våra önskemål under önskad tid. Läs mer
  • 2019-07-13

Eva Marianne P skrev om Gustav Persson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Med kort varsel ryckte Gustav in och lyckades sälja en svårsåld bostad till bra pris! Mycket duktig - vi hann inte ens träffas! Högsta betyg! Läs mer
  • 2019-07-12

Linda N skrev om Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Sålt bostadsrätt radhus
    Johanna kan verkligen kombinera det professionella och det personliga bemötandet. Hon ger en tid att få tänka igenom sina beslut, och kan pusha precis när det behövs, utan att bli för på. Snabb på att återkoppla och skötte försäljningen mycket professionellt, det märks att hon är kunnig inom sitt område.
    Jag kommer rekommendera Johanna framöver, hon är duktig, engagerad och har ett otroligt fint och respektfullt bemötande.
    //Linda Nilsson Läs mer
  • 2019-07-12

Lina G skrev om Mariella Fåke en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Bra, tydlig och proffsig...xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx'xxxxxxxxxxxxxxxxx Läs mer
  • 2019-07-11

Nick S skrev om Martin Sadowski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Martin fick i uppdrag att sälja min 3a på 73 m2 och det tog inte mer än några dagar så var den såld.

Det har varit en väldigt god kontakt med Martin under hela försäljningen och jag kände snabbt ett stort förtroende för honom.

Proffesionell och jordnära.
    5/5 Läs mer
  • 2019-07-10

Jan-Erik N skrev om Martin Sadowski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Han sålde vår Brf. Mycket trevlig och kunnig att ha att göra med. Mycket bra när det skulle ”skrivas”. Läs mer
  • 2019-07-08

Kazimiera P skrev om Gustav Persson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Jag har sålt mitt hus. Träffade Gustav först som köpare, då var det ett självklart val senare när jag själv skulle sälja mitt hus. Gustav satte rätta förväntningar på slutpriset redan från början. I mina ögon är det en mäklare som ger förtroende både hos köpare och säljare.
    Rekommenderar varmt för alla som vill bli bemötta på ett professionellt sätt.

Ett stort tack Gustav och lycka till med framtida uppdrag! Läs mer
  • 2019-07-08

QiYun Y skrev om Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Har nyss köpte en lägenhet med hjälpen av Johanna. Hon också gav mig några råd att sätta igång i ett nytt hus. Är väldigt snäll och omtänksam mäklare. Mycket nöd! Läs mer
  • 2019-07-05

Caroline A skrev om Christopher Westergren en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Sålde vår bostadsrätt super snabbt och smidigt. Mycket engagerad redan från början, gav ett proffesionellt bemötande och en trygg känsla inför uppdraget. Mycket nöjd Läs mer
  • 2019-07-05

Gunilla O skrev om Joachim Lopez en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Tillmötesgående och proffsig,allt har flutit på och Joakim har alltid varit varit tillgänglig om det varit något som varit oklart.Om jag ska sälja hus igen så kommer jag att anlita Joakim. Mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-07-04

Filip L skrev om Christopher Westergren en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Christopher sålde vår lägenhet. Skötte det väldigt proffsigt och det kändes tryggt hela vägen. Läs mer
  • 2019-07-04

Axel A skrev om Christopher Westergren en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Christopher är seriös, ihärdig och flexibel och gjorde ett mycket bra jobb vid min lägenhetsförsäljning. Jag kan starkt rekommendera honom. Läs mer

Carl Joseph N skrev om Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Vi köpte en lägenhet genom Fastighetsbyrån i Helsingborg med hjälp av Johanna och bemöttes både med toppenservice och enorm proffessionalitet. Hon hade bra kunskap om allt och enormt god kännedom om hela processen så att vi kände oss trygga och säkra hela vägen med köpet. Kommer definitivt använda oss av Johanna om/när det är dags att sälja vår lägenhet! Läs mer

Bodil Margareta L skrev om Joachim Lopez en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Han har skött sitt uppdrag på ett mycket föredömligt sätt. Läs mer

Robert S skrev om Christopher Westergren en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Cristopher gjorde ett bra jobb han var proffsig och lyhörd för våra önskningar och fick vår lägenhet sålt för begärt pris. Läs mer
  • 2019-07-03

Semsudin B skrev om Christopher Westergren en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Vi har köpt lägenheten.
    Christopher bemötte oss på bästa sättet som betyder att han var professionell. Läs mer
  • 2019-07-02

Bengt Gunnar A skrev om Mariella Fåke en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Sålt föräldrar hemmet!Mariella gjorde ett mycket bra arbete och vi är nöjda det blev över förväntan väldigt bra!!Hon kan sin yrkesroll och gör det med bravur!! Läs mer
  • Tommy E

2019-06-24

Tommy E skrev om Michel Kowalski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Har sålt en villa i Helsingborg genom Michel och vi är mycket nöjda med både lugnt och trevligt bemötande.
    Han motsvarade alla förväntningar och gav oss framför allt inga överdrivna förhoppningar utan hjälpte oss att sälja huset som vi förväntade oss. Läs mer

Eva Gunilla C skrev om Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Har köpt en bostadsrättslägenhet i Helsingborg .
    Blev mycket väl omhändertagen av Johanna under hela visningstiden, Johanna är mycket lugn och behaglig.
    Har även träffat Johanna inne Fastighetsbyrån .
    Passar verkligen på sitt arbete mycket artig och trevlig.
    Johanna har även ringt och informerat mig om viktiga saker.
    Jag kan verkligen rekommendera Johanna. Läs mer

Hans E skrev om Anna Grönwall en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Anna är trygg och stabil med gedigen erfarenhet och trevligt bemötande. Läs mer

Mona W skrev om Joachim Lopez en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Att jobba med Joachim var roligt och lätt. Sålde ett hus , vilket gick väldigt smidigt tycker jag. Är mycket nöjd och kommer absolut att rekommendera Joachim och Fastighetsbyrån Helsingborg till vänner och bekanta. Förväntningarna innan var väl att hitta en mäklare som var intresserad av både mig som säljare och huset som objekt, och det kände jag absolut att jag gjorde. Läs mer
    2019-07-03 Joachim L svarar Mona W
    Tack så mycket - och vilka trevliga köpare vi hittade också! Ha en go sommar så ses vi på tillträdet! / Joachim
    Joachim L gillar detta
  • 2019-06-19

Peter B skrev om Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Köpte en bostadsrätt av Johanna och jag är mycket nöjd med bemötandet och arbetet hela vägen igenom affären. Johanna återrapporterar hela tiden under budgiivningen på ett föredömligt sätt. Läs mer
  • 2019-06-18

Anna G skrev om Anna Grönwall en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Jag är supernöjd med att anförtro min försäljning av min lägenhet till Anna Grönwall.
    Från allra första mötet blev jag bemött på ett bra sätt, genom lyhördhet och tydligt förklarande.
    Vi har haft regelbunden kontakt via telefon, sms, Mail.
    Jag har känt mig trygg. Läs mer
  • 2019-06-13

Henrik N skrev om Michel Kowalski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Köpt hus och blev väl bemött av mäklaren. Affären sköttes på ett bra sätt och mäklaren överträffade mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-06-13

Maria B skrev om Gustav Persson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Allt var riktigt bra. Genomtänkt, positivt, informativ, upplyst, vänligt bemötande, trevlig, kunnig. Koncis, tillgänglig, artig, kompetent. Vi är mycket nöjda. Läs mer

Södra Kyrkogatan 12, 252 23 Helsingborg