Alla kategorier Mäklare Skåne Helsingborg Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Helsingborg

Fastighetsbyrån Helsingborg

Södra Kyrkogatan 12, 252 23 Helsingborg — Visa karta

Närhet till kontinenten, pittoresk stadsmiljö och härliga sandstränder - välkommen till Helsingborg!

Ta en långpromenad längs Öresund, följ färjorna mot Helsingør med blicken och njut av havsbrisen eller vandra upp mot centrum och upplev stadsliv med shopping och trevliga restauranger. Kultur i Helsingborg finner du på Dunkers Kulturhus, Konserthuset och Stadsteatern.

Vi på Fastighetsbyrån i Helsingborg kan bostadsmarknaden och området i detalj. Därför kan vi guida både dig som vill köpa och sälja bostad här. Kom förbi eller ring för att få en fri värdering eller prata om dina flyttplaner!

Läs vad 406 kunder tycker om Fastighetsbyrån Helsingborg

• Monica B
    Monica B skrev om Fastighetsbyrån Helsingborg
    Kunniga, trevliga, pålästa. Personligt bemötande, bra info om mäklarens ansvar, vad som ingår i priset.
  • Nour E
    Nour E skrev om Torres Nasir en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Torres är en yrkesskicklig och kunnig mäklare, han gav mig som köpare en trygg affär från början till slut, samt en förståelse av de olika delmomenten. Han tog sin tid att förklara kontraktet och var alltid tillgänglig när man behövde honom.
    Vi kommer definitivt välja Torres i framtiden 👍🏼
    2017-08-11 Torres N svarar Nour E
    Hej Nour!

Jag är glad att jag kunde hjälpa till och hitta bostad till er. Jag hoppas att ni trivs bra.
    Tack för era fina ord :)

• Tj A
    Tj A skrev om Torres Nasir en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Torres Nasir är en trygg mäklare. Han gör sitt jobb på ett jätte professionell sätt, Han vissar mycket respekt och försöker alltid att förklara tydligt och enkelt. Han respekterar sitt ord om han låver någonting . Han presenterar sig själv och sin fastighet på ett bra sätt vilket gör att man känner sig tryggt under hella inköpstid. Varmt tack Torres för ett bra bemotande. Önskar dig allt som är bäst.
    2017-07-27 Torres N svarar Tj A
    Hej Akil!

Tack ska du ha för dina fina ord! Det är viktigt för mig att du känner dig nöjd och trygg med köpet. Hoppas du kommer att trivas!

2017-07-27 Tj A svarar Torres N
    Tack själv Torres.
    Jag uppskatar allt som du har gjort och kommer säkert att vara nöjd och glad.
    Önskar dig allt bäst.
    Lycka till på ditt fantastiskt jobb .
    Med vänliga hälsningar. Akil
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Maria P
    Maria P skrev om Fastighetsbyrån Helsingborg
    Mycket nöjd med hela processen. Vänligt och professionellt bemötande. Kan varmt rekommendera
    Johanna Thorén.
  • James C
    James C skrev om Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Hade lite problem med att framföra bud, fick först en proffsig känsla, försvann rätt fort. Var yr och sa en sak till mig och en annan till sambon. Rekommenderar ej.
  • Michael L
    Michael L skrev om Fastighetsbyrån Helsingborg
    Mycket proffsigt bemötande och en mäklare som tog tag i affären från första stund. Snyggt jobbat!!
  • Emmy F
    Emmy F skrev om Mathias Johansson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Fantastisk bra upplevelse. Mathias gjorde utmärkt jobb.
  • Caisa N
    Caisa N skrev om Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Saklig och trevlig! Bra uppföljning.
  • Peter L
    Peter L skrev om Mathias Johansson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Vi träffades tre gånger i samband med köp av en bostadsrätt.
    Allt sköttes oklanderligt av Mathias som dessutom är en mycket trevlig person.

Bästa hälsningar
    Peter Lindvall
  • Camilla S
    Camilla S skrev om Martin Sadowski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Seriös. Professionellt bemötande. Snabbt och lätt tillgänglig vid frågor, återkoppling etc.
  • Petra M
    Petra M skrev om Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Nu när man letar hus och har haft en del mäklarkontakt så inser man vilken tur vi hade som hade Johanna som mäklare när vi sålde vår lägenhet!

Seriös och noggrann med återkoppling och jag kan inget annat än att varmt rekommendera henne!
  • Krystian R
    Krystian R skrev om Karl Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Han är mycket bra mäklare, väldigt hjälpsam och mycket engagerad i sitt jobb.
  • Marina B
    Marina B skrev om Martin Sadowski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Mycket duktig och ambitiös mäklare!
    Han gör sitt bästa för att uppfylla kundens krav.
    Jag är mycket nöjd och glad att vi valde honom. Rekommenderar varmt Martin Sadowski .
  • Daniel N
    Daniel N skrev om Karl Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Professionell, kunnig med stor kundbas.
  • Mats P
    Mats P skrev om Martin Sadowski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Proffsig och seriös,fick snabbt fram en köpare. Styrde processen på ett ödmjukt sätt!
  • Katarina Z
    Katarina Z skrev om Martin Sadowski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Martin sadowski var mycket trevlig och gav Bra service. Tillmötesgående person !
  • Katrin K
    Katrin K skrev om Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Trevligt bemötande från dag 1. Alltid tillmötesgående och proffsig!
  • Mats B
    Mats B skrev om Martin Sadowski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Mycket professionell. Kunnig, snabbt återkopplande.
  • Karolina B
    Karolina B skrev om Martin Sadowski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Martin är proffsig och kunnig, men också hjälpsam och tillgänglig långt utöver vad man som kund kan önska.
    Försäljningen blev bättre än jag hoppats!
    Tack!
  • Monica A
    Monica A skrev om Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Otroligt proffsig och kunnig! Serviceminded och svarar på alla frågor med ett leende. Återkopplar och följer upp. Den dag jag ska sälja kommer jag att anlita Johanna Thorén!
  • Janet B
    Janet B skrev om John Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Han var helt okey.... förvissade sig om att jag inte hade några frågetecken...... isåfall så rätade han ut dom...
  • Monica J
    Monica J skrev om Karl Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Jag upplevde både bemötande och förväntningarna som mkt kunnigt och engagerarat. Mycket nöjd och rekommenderar Karl med varm hand till vänner och bekanta.
    Mvh Monica Johnsson
  • Ingela S
    Ingela S skrev om Karl Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Karl Ekdahl var en mycket bra mäklare mycket seriös svarade på frågor som man undrade över ringde eller mejlade svar.
    De är en mäklare som jag ger en stor ros och rekomenderar gärna honom till andra som ska sälja eller köpa hus.
    Mitt betyg är 10 av 10
  • Nada H
    Nada H skrev om Martin Sadowski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Hej!
    Martin, är en proffesionell mäklare.
    Trevlig ,lugn,sympatisk och ärlig.
    Gör det bästa för kunden.
    Jag kommer att rekommendera Fastighetsbyrån,Martin Sabowski
    Tack
  • Oskar J
    Oskar J skrev om Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Kanonmäklare!
    Trevlig som få, väldigt hjälpsam och tillmötesgående.
  • Hampus N
    Hampus N skrev om Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Mycket trevlig, hjälpsam och kompetent mäklare med mycket servicetänk. Supernöjd!
  • Sanne R
    Sanne R skrev om Torres Nasir en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Torres var en mycket bra mäklare som jag inte har något negativt att säga om. Trevligt bemötande bra värdering på min bostad och väldigt tillgänglig.
    2017-06-19 Torres N svarar Sanne R
    Hej Sanne!

Tack för förtroendet och att jag fick hjälpa dig. Hoppas du trivs bra i din bostad och familjen mår bra (killen,morsan,hundarna)
    Hör gärna av dig om du undrar något.

• Jessica H
    Jessica H skrev om Torres Nasir en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Vi upplevde att Torres gav oss ett mycket proffside och kunnigt bemötande och kan rekommendera honom varmt.
    2017-06-13 Torres N svarar Jessica H
    Hej Jessica!

Jag är glad att ni är nöjda och hoppas ni trivs i er nya bostad. Hälsa mannen och på återseende! :)
  • Armin V
    Armin V skrev om Torres Nasir en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Trevlig, snäll och proffsig kille som brinner för sitt yrke. Svarade på alla frågor som man som köpare vill/behöver veta.
    Utifrån min erfarenhet med mäklare så är Torres en av dem bästa. Då intrycket han gav var 10/10 och det kändes inte "falskt" vilket man kan känna från en hel del andra mäklare i Helsingborg....

Torres vet hur han ska hantera båda köparen(mig i detta fallet) och säljaren, så att båda parterna ska bli nöjda.
    Ni som i framtiden kommer ha med honom att göra kan känna er trygga :) !
    2017-06-13 Torres N svarar Armin V
    Hej Armin!

Jag blir glad över dina fina ord. Din upplevelse betyder mycket för mig/oss på Fastighetsbyrån. Tack själv och det har varit roligt att få hjälpa dig med din nya bostad.

På återseende Armin :)!
  • Filippa N
    Filippa N skrev om Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Johanna är en mycket trevlig och kompetent mäklare. Vi känner förtroende för henne och känner oss trygga i att hon gör ett bra jobb. Hon presterade över förväntan!
  • Sara L
    Sara L skrev om Karl Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Karl är kunnig, konkret och profissionell.
  • Caisa H
    Caisa H skrev om Martin Sadowski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Jag upplevde korrekt och bra bemötande.
  • Daniel B
    Daniel B skrev om Martin Sadowski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Trevlig, professionell, good guy :)
  • Robin N
    Robin N skrev om Fastighetsbyrån Helsingborg
    Enkelt, transparent och professionellt bemötande och hantering från start till slut.
  • Marianne L
    Marianne L skrev om Fastighetsbyrån Helsingborg
    Fastighetsbyrå i Helsingborg har verkligen gjort ett trevligt, proffsigt och engagerat arbete vid försäljningen av vår villa. Därför vill jag med glädje rekommendera dem till andra som står inför hus/lägenhetsförsäljning eller köp
  • Ann-Charlotte K
    Ann-Charlotte K skrev om Fastighetsbyrån Helsingborg
    Tycker de har funkat bra. Trevlig mäklare.Kändes bra i vårt samarbete. De gick snabbt och smidigt. jag kommer att rekommendera er till bekanta som skall sälja sin bostad.
  • Fitim K
    Fitim K skrev om Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    En duktig mäklare som verkligen visar framfötterna. Hon håller hög klass och är professionell.

Vill ni slå rekord på området med slutpris på ert bostadsrätt då kontakta Johanna Thorén

Tack bra jobbat
    Vänligen Fitim Kelmendi
  • Bo E
    Bo E skrev om Johan Borgström en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Vi blev mycket bra bemötta av Johan
    han utförde sitt jobb perfekt och som person
    är han väldigt trevlig att ha göra med.
    Vi kan gott rekomendera honom
  • Maria H
    Maria H skrev om Karl Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Mycket bra, smidigt och tryggt.
  • Magnus R
    Magnus R skrev om Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Ok, bra bemötande. Men fick känslan att man försökte trissa upp priset på bostadsrätten med hjälp av ett fejk-bud. Var inte riktigt trovärdigt.
    2017-03-10 Johanna T svarar Magnus R
    Hej! Alla bud som inkommer innan avtalet är signerade måste framföras till säljaren. Säljaren avgör sedan vem de vill gå vidare med. Som köpare har ni tagit del av budhistoriken där namn och telefonnummer till samtliga budgivare framgår. Tråkigt att ni känner så trots att vi har full transparens i hela budförfarandet. Hoppas sonen trivs bra i lägenheten!
  • Fatmushe M
    Fatmushe M skrev om Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Mycket bra bemötande! Trevlig tillmötesgående etc. Bara plus!
  • Catarina G
    Catarina G skrev om Johan Borgström en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Trevlig och jordnära kille. Ärlig och uppriktig, lätt tillgänglig på telefon.
  • Nina F
    Nina F skrev om Mathias Johansson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Mycket bra på alla sätt. Förtroendeingivande. Engagerad.
  • Niklas E
    Niklas E skrev om Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Mycket trevligt bemötande. Saklig och påläst.
    Använder gärna Johanna om jag ska sälja.
  • Birgit M
    Birgit M skrev om Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Mycket trevligt bemötande,noggrann och påläst.
    Finns inget att tillägga,allt flöt på , på ett trevligt och enkelt sätt.
  • Anna F
    Anna F skrev om Karl Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Lugn och systematisk. Lyssnande. Tålmodig och uthållig.
  • Magne J
    Magne J skrev om Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Johanna har varit mycket duktig under hela förloppet och mycket trevlig så hon ska ha högsta betyg, Dennis Johansson, Magnes som😊
  • Kristina S
    Kristina S skrev om Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Johanna har uppträtt på ett mycket profetionellt sätt från början till slut.
  • Michelle E
    Michelle E skrev om Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Av Johanna blev vi mycket proffesionellt och varmt bemötta. En duktig mäklare med snabb återkoppling, vi är båda mycket nöjda
  • Robertas U
    Robertas U skrev om Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Hej!
    När vi träffade Johanna Thoren första gången på visningen hon var mycket trevlig och hjälpsam. Då kändes att hon har någonting i sig för att lyckas med försäljning av bostad. Vi tycker att det är jätteviktigt att det finns förtroende mellan mäklare och säljare och sådant hade vi hela vägen.
    Kan varmt rekommendera till andra spekulanter.

Mvh.
    Robertas&Tetyana