Alla kategorier Mäklare Skåne Helsingborg Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Helsingborg

Fastighetsbyrån Helsingborg

Södra Kyrkogatan 12, 252 23 Helsingborg — Visa karta

Närhet till kontinenten, pittoresk stadsmiljö och härliga sandstränder - välkommen till Helsingborg!

Ta en långpromenad längs Öresund, följ färjorna mot Helsingør med blicken och njut av havsbrisen eller vandra upp mot centrum och upplev stadsliv med shopping och trevliga restauranger. Kultur i Helsingborg finner du på Dunkers Kulturhus, Konserthuset och Stadsteatern.

Vi på Fastighetsbyrån i Helsingborg kan bostadsmarknaden och området i detalj. Därför kan vi guida både dig som vill köpa och sälja bostad här. Kom förbi eller ring för att få en fri värdering eller prata om dina flyttplaner!

Läs vad 372 kunder tycker om Fastighetsbyrån Helsingborg

• Marianne L
    Marianne L skrev om Fastighetsbyrån Helsingborg
    Fastighetsbyrå i Helsingborg har verkligen gjort ett trevligt, proffsigt och engagerat arbete vid försäljningen av vår villa. Därför vill jag med glädje rekommendera dem till andra som står inför hus/lägenhetsförsäljning eller köp
  • Ann-Charlotte K
    Ann-Charlotte K skrev om Fastighetsbyrån Helsingborg
    Tycker de har funkat bra. Trevlig mäklare.Kändes bra i vårt samarbete. De gick snabbt och smidigt. jag kommer att rekommendera er till bekanta som skall sälja sin bostad.
  • Fitim K
    Fitim K skrev om Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    En duktig mäklare som verkligen visar framfötterna. Hon håller hög klass och är professionell.

Vill ni slå rekord på området med slutpris på ert bostadsrätt då kontakta Johanna Thorén

Tack bra jobbat
    Vänligen Fitim Kelmendi
  • Bo E
    Bo E skrev om Johan Borgström en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Vi blev mycket bra bemötta av Johan
    han utförde sitt jobb perfekt och som person
    är han väldigt trevlig att ha göra med.
    Vi kan gott rekomendera honom
  • Maria H
    Maria H skrev om Karl Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Mycket bra, smidigt och tryggt.
  • Magnus R
    Magnus R skrev om Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Ok, bra bemötande. Men fick känslan att man försökte trissa upp priset på bostadsrätten med hjälp av ett fejk-bud. Var inte riktigt trovärdigt.
    2017-03-10 Johanna T svarar Magnus R
    Hej! Alla bud som inkommer innan avtalet är signerade måste framföras till säljaren. Säljaren avgör sedan vem de vill gå vidare med. Som köpare har ni tagit del av budhistoriken där namn och telefonnummer till samtliga budgivare framgår. Tråkigt att ni känner så trots att vi har full transparens i hela budförfarandet. Hoppas sonen trivs bra i lägenheten!
  • Fatmushe M
    Fatmushe M skrev om Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Mycket bra bemötande! Trevlig tillmötesgående etc. Bara plus!
  • Catarina G
    Catarina G skrev om Johan Borgström en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Trevlig och jordnära kille. Ärlig och uppriktig, lätt tillgänglig på telefon.
  • Nina F
    Nina F skrev om Mathias Johansson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Mycket bra på alla sätt. Förtroendeingivande. Engagerad.
  • Niklas E
    Niklas E skrev om Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Mycket trevligt bemötande. Saklig och påläst.
    Använder gärna Johanna om jag ska sälja.
  • Birgit M
    Birgit M skrev om Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Mycket trevligt bemötande,noggrann och påläst.
    Finns inget att tillägga,allt flöt på , på ett trevligt och enkelt sätt.
  • Anna F
    Anna F skrev om Karl Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Lugn och systematisk. Lyssnande. Tålmodig och uthållig.
  • Magne J
    Magne J skrev om Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Johanna har varit mycket duktig under hela förloppet och mycket trevlig så hon ska ha högsta betyg, Dennis Johansson, Magnes som😊
  • Kristina S
    Kristina S skrev om Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Johanna har uppträtt på ett mycket profetionellt sätt från början till slut.
  • Michelle E
    Michelle E skrev om Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Av Johanna blev vi mycket proffesionellt och varmt bemötta. En duktig mäklare med snabb återkoppling, vi är båda mycket nöjda
  • Robertas U
    Robertas U skrev om Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Hej!
    När vi träffade Johanna Thoren första gången på visningen hon var mycket trevlig och hjälpsam. Då kändes att hon har någonting i sig för att lyckas med försäljning av bostad. Vi tycker att det är jätteviktigt att det finns förtroende mellan mäklare och säljare och sådant hade vi hela vägen.
    Kan varmt rekommendera till andra spekulanter.

Mvh.
    Robertas&Tetyana
  • Victor N
    Victor N skrev om Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Bra bemötande men missade en del viktiga saker och "hade fullt upp", alltså inte alltid tid med sina kunder till det retoriska momenten.
  • Inger S
    Inger S skrev om Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Johanna är en kunnig, trevlig och engagerad mäklare som jag varmt kan rekommendera.
  • Camelia D
    Camelia D skrev om Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Proffsigt mäklare med riktigt bra servicenivå. Jag skulle varmt rekommendera Johanna Thorén. Vi blev supernöjda med vårt slutpris!
  • Lina J
    Lina J skrev om Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Har bara positivt att såga om Johanna Thorén. Redan från första stund, ger hon ett professionellt samt varmt bemötande. Som kund upplevs hon som mycket engagerad samt genuint involverad, både i mig som kund och även i sitt mäklar uppdrag. Hon fanns alltid till hands, och gav det där lilla extra som gör att man känner sig trygg hela affären igenom, samt att jag som kund utan tvekan kommer att kontakta henne igen gällande eventuella framtida bostads affärer.
  • Linus K
    Linus K skrev om Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    11/10 poäng. Hon älskade min tapet ;)
  • Per H
    Per H skrev om Mathias Johansson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Allting positivt från början till slut, mycket nöjd
  • Ann-karita N
    Ann-karita N skrev om Martin Sadowski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Hejsan
    Detta var första gången vi köpte en bostadsrätt. Och jag tycker att Martin gjorde ett bra jobb otroligt mycket papper jobb som måste skrivas på, men är oturen framme känns det tryggt att ha en sådan trygg mäklare, han verkade ha koll på allt.
  • Lena D
    Lena D skrev om Karl Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Väl bemötande, trevlig, professionell, kunnig.
    Tack
    Lena de B.
  • Dung T
    Dung T skrev om Johan Borgström en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    En trevlig och kunnig person. Han var väl förbered och hela köpet gick väldig smidigt.
  • Peter H
    Peter H skrev om Mathias Johansson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Gick snabbt och smidigt. Hade dock varit trevligt om mäklaren varit närvarande på besiktningen (ingen mäklare med) och vid kontraktsskrivningen (kollega med istället)
  • Rasmus S
    Rasmus S skrev om Mathias Johansson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Mycket nöjd med Mathias, jordnära och trevlig.
  • Martin G
    Martin G skrev om John Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    profesionellt ,kundfokuserat , skickligt som säljare
  • Forozandeh B
    Forozandeh B skrev om Karl Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Karl Ekdahl är en väldigt skicklig mäklare . Han hjälpte oss mkt. när vi skulle köpa vårt hus. Han är väldigt duktigt för sitt jobb.
    Önskar dig all lycka.
  • Annika N
    Annika N skrev om Johan Borgström en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Jag blev väl bemött under hela förfarandet.
  • Lars L
    Lars L skrev om Karl Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Fult godkänd som mäklare utmärkt !!!
  • Petrus N
    Petrus N skrev om Mathias Johansson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Snabba svar, god service......…......................
  • Hanna N
    Hanna N skrev om Martin Sadowski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Tydlig och trevligt framfört möte/förhandling.
    Martin S gillar detta
  • Hans N
    Hans N skrev om Torres Nasir en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Väldigt driven, jobbar hårt för kunden .
    2017-03-06 Torres N svarar Hans N
    Hej Hans!

Tack för presenten och dina fina ord. Vi lär ses snart igen :)
  • Hatice
    Hatice skrev om Karl Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Vi är supernöjda med hur Karl Ekdahl på Fastighetsbyrån har skött försäljningen av vår hus.
    Mycket professionell och flexibel, men det som framförallt sticker ut, och som nog är viktigt för en som kund, är det exceptionellt varma och personliga bemötandet.
    Tack så hemskt mycket för ett riktigt fint arbete!
  • Leif F
    Leif F skrev om Johan Borgström en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Hej!
    Jag tycker Johan har varit mycket bemötesgående och trevlig.
    Därför kan jag varmt rekomendera honom.
    Leif Fellving
    2017-03-04 Johan B svarar Leif F
    Hej Leif!
    Tack så mycket! Det värmer! Jag hoppas vi springer på varandra snart och tack för förtroendet!
  • Marianne A
    Marianne A skrev om John Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Helt ok...Vänligt bemötande,svarade på frågor,visade runt.
  • Berit M
    Berit M skrev om Johan Borgström en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Jag tyvker att Johan är en väldigt bra mäklare ,lyssnar och tar väldigt bra hand om sin kund. Johan får högsta betyg av oss.
    Mvh Inga-Lill o Johnny Mattsson
  • Anders F
    Anders F skrev om Karl Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Karl är en hårt arbetande mäklare som inte ger upp. Gjorde tokigt många visningar. Han var alltid tillgänglig, helger, kvällar. Om jag ska vara petig så skull jag önskat lite mer feedback från alla visningar. Han gjorde ett utmärkt marknadsföringsarbete av fastigheten. En del mäklare jag haft kontakt med som köpare har varit skitsnackare av rang o till och med ljugit. Karl är inte den typen utan helt uppriktig och saklig vilket jag uppskattade, han visste vad han talade om och hade rätt i våra diskussioner om utgångspris och försäljningsstrategi, vilket vi efter såld fastighet fick svart på vitt på.
  • Hans G
    Hans G skrev om Mathias Johansson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Mycket artig och trevlig man och mycket kunnig. Och stort angagemang
  • Raija B
    Raija B skrev om Karl Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Mycket kunnig och driven mäklare. Kan verkligen allt om hus. Mjuk och behaglig till sitt sätt. Informativ och toppenbra mäklare. Kan verkligen rekommendera👍
  • Rena Fönster Sverige AB
    Rena Fönster Sverige AB skrev om Mathias Johansson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Seriöst bemötande i samband med köp av företagslokal
  • Göran Ingemar S
    Göran Ingemar S skrev om John Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    hitintills har vi bara positivt att säga, väldigt tillmötesgående, och hjälpsam oavsett när man ringer, kommer med idéer, jagar inte på en, har alltid ett vänligt bemötande.
  • Nils B
    Nils B skrev om Mathias Johansson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Mathias var tillmötesgående, ödmjuk, korrekt, yrkesmässig i sin utövning.
    Snabbare kontakt mail eller telefon är att föredra, där har han mer att jobba på.
    vänligen Nils Bonnevier
  • Susanne H
    Susanne H skrev om Torres Nasir en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    professionell, super trevlig, förtroendegivande, väldigt snabba svar= allt var perfekt
    2017-03-06 Torres N svarar Susanne H
    Hej Susanne!

Blir väldigt glad av dina fina ord. Tack för förtroendet ännu en gång och ta hand om dig :)
  • David H
    David H skrev om Karl Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Duktig mäklare, Ställer upp när som helst. Kunnig och trevlig. Finns inget negativt att anmärka på.
  • Ajdin C
    Ajdin C skrev om Martin Sadowski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Min upplevelse av Martin är att han är väldigt passionerad och engagerad i sitt yrke vilket smittar av sig. Han är väldigt öppen och ärlig vilket jag personligen anser vara en styrka - det kommer gynna honom i längden. Jag kommer med glädje rekommendera Martin till andra när de vill köpa/sälja sin bostad i trakterna.
    Martin S gillar detta
  • Mahboobah A
    Mahboobah A skrev om Karl Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Professionell mäklare😊 varm rekommenderas.
  • Ola P
    Ola P skrev om Karl Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Mycket bra
    Seriös
    Kunnig
    Trevlig
  • Joakim Ö
    Joakim Ö skrev om Torres Nasir en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Gott bemötande och bra service och hjälp under hela processen. Finns absolut inget att klaga på.
    2017-03-06 Torres N svarar Joakim Ö
    Hej Joakim!

Det var trevligt att få hjälpa dig och hoppas du kommer att trivas i den nya bostad :).

Södra Kyrkogatan 12, 252 23 Helsingborg