Fastighetsbyrån Helsingborg

Fastighetsbyrån Helsingborg

Närhet till kontinenten, pittoresk stadsmiljö och härliga sandstränder - välkommen till Helsingborg!

Ta en långpromenad längs Öresund, följ färjorna mot Helsingør med blicken och njut av havsbrisen eller vandra upp mot centrum och upplev stadsliv med shopping och trevliga restauranger. Kultur i Helsingborg finner du på Dunkers Kulturhus, Konserthuset och Stadsteatern.

Vi på Fastighetsbyrån i Helsingborg kan bostadsmarknaden och området i detalj. Därför kan vi guida både dig som vill köpa och sälja bostad här. Kom förbi eller ring för att få en fri värdering eller prata om dina flyttplaner!

Läs vad 1278 kunder tycker om Fastighetsbyrån Helsingborg 2

• sålde sitt hus med hjälp av Malin Johannesson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    • Hjälmshult
    2022-01-17
    Malin är duktig och mycket seriös och ger ett förtroendefullt intryck. Hela affären sköttes mycket smidigt och proffsigt av Malin. Jag är jättenöjd med hela upplägget!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sebastian Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    2022-01-15
    Trevligt bemötande, hjälpsam och förstående.
  • sålde sitt hus med hjälp av Christopher Westergren en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    • Ödåkra
    2022-01-15
    Otroligt kunnig och duktigt mäklare.

Han höll vad han lovade. Ringde och uppdaterade mig om vad som hände under försäljningen. Ställde upp på extra visningar. Hjälpte mig med alla frågor och funderingar jag hade under tiden.

Kan varmt rekommendera Christoffer.
  • sålde sitt hus med hjälp av Anna Grönvall en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    2022-01-13
    Väldigt bra bemötande, förstående och tillmötesgående.
    Allting fungerade perfekt, från start till mål.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    2022-01-11
    Trevlig mäklare det blev en snabb affär
    2022-01-11
    Hej!
    Blev väldigt bra bemött. Trevlig och tar sig tid till att prata om allting.
    Extra plus för att allting gick så snabbt utan några problem.
    Rekommenderar Sebastian!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Helsingborg
    2022-01-09
    Mäklaren gav ett förtroendeingivande intryck.Han informerade på ett bra sätt i vilken ordning försäljningen skulle ske.
    Allt gick snabbt men utan strvess.
    Fastighetsbytån Helsingborg verkar ha en stor andel kunder som gör att försäljningen går snabbt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Gustav Persson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    • Kingelstad
    2022-01-02
    Bra mäklare som kan sitt jobb.
    2021-12-31
    Först var jag jätte nöjd med Sabastian ibrahamsson. Han har bra erfaranhet på sitt jobb. Min kusin rekommenderade mig att jag ska kontakta Sebastian. Han har säljat min lägenhet inom kort tid.

Lycka till !
    2021-12-31
    En av dom bästa och trevligaste mäklaren tidigare affärer jag har gjort skulle ge Sebastian 10 stjärnor 👍
    Jätte trevlig
    Jätte bra
    Kund inte vara bättre på att hantera allt i sin helhet
    2021-12-22
    Mycket trevlig och engagerad person som lägger vikten på försäljningens helhet och inte bara på slutpriset! Rekommenderas varm !
    2021-12-21
    En utmärkt mäklare som är lyhörd och återkopplar snabbt. Rak, ärlig och tydlig!
    • Fredriksdal
    2021-12-15
    Han var trevlig och proffesionell! Svarade på våra frågor och funderingar, inga konstigheter!
    2021-12-13
    Sebastian har en behaglig framtoning och ger verkligen ett intryck av att han vet vad han gör. Han utstrålar ärlighet och man litar på vad han säger och gör.
    Kan verkligen rekommendera honom när man ska sälja sin bostad.
    Tack för allt ❤️
    2021-12-13
    Lätt att få kontakt med och var väldigt hjälpsam. Då vi hade problem med vårat lånelöfte från början hjälpte han verkligen oss med det.
  • Per H
    • Centrum - Slottshöjden
    2021-12-05
    Outstanding. Mycket duktig, effektiv, trevlig, kompetent och lyhörd mäklare. Kan inget annat än VARMT rekommendera Sebastian. Precis som det skall vara när det är som bäst. Helnöjd. Mvh Per
    • Centrum - Slottshöjden
    Strålande insats . Informativ och mycket kunnig . Stark rekommendation
    2021-12-05
    Sebastian har varit enormt bra mäklare. Han lyssnar och och tar snabbt reda på saker man undrar över.
    Pigg och glad, han verkar vara väldigt kunnig
    2021-12-04
    Jag möter Sebastian genom bostadsannonsen.
    Mitt betyg är att är utmärkt.
    2021-12-04
    Mycket Trevlig och glad +kompetent
    2021-11-24
    Positiv, driven, engagerad, kompetent och lyhörd.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Stellan Schewenius en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    • Eneborg
    2021-11-18
    Trevlig, kunnig om området, engagerad gällande köpet och det var en smidig och snabb affär.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Christopher Westergren en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    • Eskilsminne
    2021-11-11
    På ett professionellt sätt.
    Information om nyproduktionen och uppföljning.

På ett bra och tryggt sätt.
    2021-11-10
    Trevlig och proffisionell vid visning. Bra kontakt.
    Väldigt possitivt intryck.
  • köpte sitt hus med hjälp av Elin Klitte en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    • Rydebäck
    2021-11-10
    Elin är professionell och har en pdmjuk och inkännande framtoning!!
  • sålde sitt hus med hjälp av Elin Klitte en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    • Rydebäck
    2021-11-10
    Det var jättebra. Försäljningen gick fort och smidigt.
    Trevligt bemötande.
    2021-11-10
    Bra bemötande från från första stund. Kändes tryggt men inte pressande på något vis att sälja.
    Ärlig och medveten om hur det känns att sälja något som man tycker om 💕.
    Kan varmt rekommendera Sebastian!
    2021-11-10
    En mycket trevlig mäklare som hela tiden hade säljarens bästa i tanke. Sebastian var lyhörd och tillmötesgående i hela processen med försäljningen. Honom rekommenderar vi varmt!
    2021-11-10
    Sebastian bemöter kunder på bästa sätt. Han är trevlig och är lätt att få förtroende för. Snabb på återkoppling och mycket proffsig i sin roll.
    • Miatorp
    2021-11-10
    Engagerad och duktig mäklare.
    Rekommenderas
    Allt var mkt bra.....
    Toppeb
    Kul
    Bra
    2021-11-10
    Sålde min bostadsrätt, snabbt och smidigt med ett bra slutpris. Fick ett proffsigt bemötande med en tillgänglig och kunnig mäklare.
    Rekommenderas
    2021-11-09
    Mycket trevlig och proffisionell vid visningen. Efter visningen och vid budgivningen, snabb återkomst och tjänstvillig. Väldigt possitivt intryck.
  • skrev om Fastighetsbyrån Helsingborg
    2021-11-08
    I found
    thoroughly professional and friendly .Being the first time buyer I am unsure about many a things. He has remained patient with me while following - up . I will always recommend him .
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Stellan Schewenius en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    • Norr
    2021-11-06
    Stellan gjorde att jag kände mig trygg i min försäljning, var snabb på att återkoppla så fort det var något, rak och tydlig i kommunikationen. Kan varmt rekommendera Stellan som mäklare!
    • Mariastaden/ Pålsjö Östra
    2021-11-03
    Väldigt engagerad, lyhörd efter våra önskemål. Kompetent och professionell genom hela processen!
    2021-10-31
    Hjälpsam som köpare. Allt gick smärtfritt. Hjälpte o buda då bank id ej fungerade .
    2021-10-29
    Väldigt nöjd. Fick löpande information hela tiden och behövde inte vänta på svar. Tacksam för allt.
  • köpte sitt hus med hjälp av Sebastian Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    • Ödåkra
    2021-10-28
    Glad och positiv kille! Härligt bemötande och fick en verkligen att känna sig trygg.
    Fick precis vad man kunde förvänta sig och mer, helt enkelt 11 av 10.
    • Eneborg
    2021-10-28
    Mäklare har gjort sitt jobb på topp nivå, jätte trevlig och hjälpsam
    • Dalhem
    2021-10-25
    Det var mycket bra. Tydlig, översiktlig och omfattande
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Johannesson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    2021-10-25
    Malin uppträder väldigt professionellt och har ett väldigt bra bemötande. Har hög integritet gentemot mig som kund och även spekulanter. Är snabb, när så behövs och är tydlig i sin kommunikation.
  • köpte sitt hus med hjälp av Malin Johannesson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    • Gustavslund
    2021-10-25
    Oerhört bra bemötande från första stund, levde upp till alla förväntningar man har hos en mäklare och man märker att hon är ett proffs. Jag är supernöjd!
    • Gustavslund
    2021-10-25
    Malin är proffsig, snabb, vältalig och väldigt mån om kunden. Jag är supernöjd med hur hon hanterade försäljningen.
    • Söder
    2021-10-25
    Han var hjälpsam, engagemang och trevlig person. Han går igenom överlåtelse och förklarar tydligt för både köpare och säljare.
    • Söder
    2021-10-23
    Vi tyckte han var mycket trevlig och hjälpsam, han har fint bemötande, känndes tryggt att ha honom som mäklare,
    Svarade snabbt på våra frågor och funderingar, vi är jätte nöjda med Sebastian.
    Försäljningen gick fort och smidigt till.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Johannesson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    2021-10-22
    Fint bemötande och väldigt snabb med att återkoppla. Fick svar på mina frågor och funderingar.

Positiv som person och kunnig som mäklare.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Christopher Westergren en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    • Centrum
    2021-10-21
    Professionell, engagerad och höll bra kontinuerlig kommunikation genom hela affären. Han hjälpte oss till en snabb och smidig affär som passade våra behov och önskemål. Vi rekommenderar Christopher som mäklare!
    • Dalhem
    2021-10-20
    Sebastian skötte detta hur bra som helst , vi bemöttes på ett professionellt sätt . Affären gick flexibelt och bra utan några konstigheter . Positiv och glad mäklare . Kan rekommendera Sebastian till nästa kund som inte kommer att bli missnöjd . Mvh Murat