Alla kategorier Mäklare Skåne Helsingborg Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Helsingborg

Fastighetsbyrån Helsingborg

Södra Kyrkogatan 12, 252 23 Helsingborg — Visa karta

Närhet till kontinenten, pittoresk stadsmiljö och härliga sandstränder - välkommen till Helsingborg!

Ta en långpromenad längs Öresund, följ färjorna mot Helsingør med blicken och njut av havsbrisen eller vandra upp mot centrum och upplev stadsliv med shopping och trevliga restauranger. Kultur i Helsingborg finner du på Dunkers Kulturhus, Konserthuset och Stadsteatern.

Vi på Fastighetsbyrån i Helsingborg kan bostadsmarknaden och området i detalj. Därför kan vi guida både dig som vill köpa och sälja bostad här. Kom förbi eller ring för att få en fri värdering eller prata om dina flyttplaner!

Läs vad 618 kunder tycker om Fastighetsbyrån Helsingborg

• Bo Erik Martin P
    Bo Erik Martin P skrev om Fastighetsbyrån Helsingborg
    Bra och som vi tycker engagerad! Läs mer
  • Albin A
    Albin A skrev om Christopher Westergren en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Jag har sålt min lägenhet på Domaregatan 2 D.
    Christoffer var fantastisk och skötte allt väldigt bra! Kan starkt rekommendera han till andra! Läs mer
  • Eva W
    Eva W skrev om Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Jag har sålt en 3-rumslägenhet, i en fastighet bygd 1967, med stambyte gjort 2012.

Mäklaren bemötte mig mycket ödmjukt och respektfullt.

Med tanke på mäklaren, jag hade när jag köpte lägenheten, blev jag mycket överraskad av den service och information, jag fick nu.

Fantastiskt bra ! Läs mer
  • Charlotta N
    Charlotta N skrev om Torres Nasir en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Torres sålde min bostadsrätt med stort engagemang. Lyhörd och snabb återkoppling på frågor.
    Kommer att anlita Torres vid fler försäljningar eller bostadsköp. Läs mer
  • Haris S
    Haris S skrev om Torres Nasir en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Bostadsrätt på Domare gatan 11 C Helsingborg.
    Bemötande var på ett trevligt men samtidigt professionell sätt, levde upp till förväntningar. Noga med allt det viktiga samtidigt tydlig i sin kommunikation. Läs mer
  • Amra S
    Amra S skrev om Mariella Fåke en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Väldigt trevlig och ärlig vilket vi uppskattade jättemycket. Bostaden såldes för 1 050 000, vi hade ett mål att sälja den för 1M. Jag hade inte jättehöga förväntningar då jag egentligen var ivrig för att bara få lägenheten såld, men under tiden uppkom det frågor från min sida som Mariella bemötte professionellt och intygade mi att allt skulle bli bra - vilket det också blev! Rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-07-02 Mariella F svarar Amra S
    Hej Amra,

Tack för de fina orden!
    Det var en ära att få jobba med er.

Lycka till med alla renoveringar!
  • Martin A
    Martin A skrev om Fastighetsbyrån Helsingborg
    I generellt väldigt nöjd med allt i min bostadsaffär änsålänge. Snart tillträde och det ser jag väldigt mycket fram emot!! Läs mer
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Torres Nasir en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Mycket duktig och kunnig.
    Håller vad han lovar.
    Mycket nöjd med samarbetet. Läs mer
    2018-05-31 Torres N svarar Fredrik B
    Hej Fredrik!

Det har varit min ära att hjälpa dig! Tack så mycket för dina fina ord.
    Vi ses snart, Torres
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Christopher Westergren en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Köpt ett bostadsrätts radhus,
    Christopher trevlig,kunnig,saklig
    Jag fick förtroende för min
    Mäklare,bra Samarbete. Läs mer
  • Caroline S
    Caroline S skrev om Christopher Westergren en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Sålde vårt radhus. Christoffer var proffsig & väldigt tydlig redan från början vilket vi uppskattade & värdesätter otroligt mycket.
    Christoffer hade kollat föreningen och hade bra koll på insidan av huset vid visningen vilket kändes otroligt proffsigt. Läs mer
  • Peter K
    Peter K skrev om Torres Nasir en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Riktigt bra och smidig mäklare.

Trevlig, lyhörd och otroligt tillgänglig.

Kommer utan tvekan kontakta Torres nästa gång jag ska sälja min bostad igen. Läs mer
    2018-05-21 Torres N svarar Peter K
    Hej Peter!

Hoppas ni trivs i Ängelholm!
    Tusen tack för din feedback. Jag är glad att jag fick hjälpa till. He en skön sommar!

Med vänlig hälsning, Torres
  • Gitte S
    Gitte S skrev om Joachim Lopez en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Korrekt, effektiv, informativ och trevlig person. Kan tänka mig att anlita Joachim iframtiden. Läs mer
  • Stefan K
    Stefan K skrev om Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Har sålt en bostadsrätt.
    Mäklaren var mycket ambitiös och professionell under hela säljprocessen och mina förväntningar är helt uppfyllda. Läs mer
  • Maria L
    Maria L skrev om Mathias Johansson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Pålitlig mäklare som jobbar både för att säljare och köpare ska vara nöjd. Läs mer
  • Saman S
    Saman S skrev om Joachim Lopez en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Hej kära ni.
    I höstas köpte jag en villa i Brohult med adressen brohultsvägen 212. Mäklaren då var som sagt Joachim, en jättetrevlig person och en kunnig mäklare. Jag upplevde honom som en hjälpsam person som verkligen hjälpte till och hade samtidigt bra koll på sitt jobb. Hans insats var mycket stor och jag är väldigt tacksam. Mvh/ Saman Souleiman. Läs mer
  • Adela d
    Adela d skrev om Torres Nasir en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    He seemed friendly and knowledgable but could have helped us more in explaining how things work, as it is our first time buying a property in Sweden. We appreciated that he went through the contract with us in English. Läs mer
  • Johan G
    Johan G skrev om Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Professionellt uppträdande, tillmötesgående och går alltid att få tag på. Kanonservice av Johanna. Skötte vår försäljning mycket bra. Läs mer
  • Olivia P
    Olivia P skrev om Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Köpte våran lägenhet utav Johanna. Vi är jättenöjda med allting! Rekommenderas 👌🏻 Läs mer
  • Frida W
    Frida W skrev om Martin Sadowski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Sålt en två:a på Husensjö.

Bra bemött, levde upp till de förväntningar han utgav.
    Trevlig och engagerad. Läs mer
  • Ida G
    Ida G skrev om Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Johanna är proffsig och kunnig och har varit till fantastisk hjälp när vi sålt vår lägenhet. Har träffar många mäklare men Johanna sticker ut med sin positivitet och engagemang. Läs mer
  • Anna W
    Anna W skrev om Mariella Fåke en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Kunde inte ha haft en bättre mäklare vid försäljning av min lägenhet. Läs mer
    2018-07-02 Mariella F svarar Anna W
    Hej Anna,

Dina ord värmer otroligt mycket!
    Tack för förtroendet och för många trevliga samtal.

Lycka till i ditt nya fina hus!
  • Maria S
    Maria S skrev om Martin Sadowski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Jag har köpt en lägenhet och har fått ett mycket trevligt och naturligt avslappnande (ärligt) bemötande hela vägen.
    Mina förväntningar var att få god återkoppling och hjälp kring frågor, vilket jag fått på ett snabbt sätt.
    Snabbt, lätt och smidigt har det varit att både köpa och sälja med hjälp av Fastighetsbyrån. Läs mer
  • Joel H
    Joel H skrev om Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Sålt lgh
    - Väldigt trevlig
    - Jordnära och inte påtvingade
    - Proffsig och hjälpsam
    - Hårt arbetande för att alla skulle bli nöjda

Jag skulle använda mig av Johanna om vi skulle behöva anlita en mäklare och skulle varmt rekommendera henne till vänner och baknata. Läs mer
  • Isabelle P
    Isabelle P skrev om Mariella Fåke en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Mariella är en mycket kompetent och trevlig mäklare. Allting gick bra och smidigt. Läs mer
    2018-07-02 Mariella F svarar Isabelle P
    Hej Isabelle,

Det var så roligt att träffa er och jag tackar er för ert förtroende!
    Hoppas ni trivs bra i er lägenheten och utnyttjar vädret och det underbara strandnära läget ni har.
  • Simon H
    Simon H skrev om Martin Sadowski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Super nöjd! Fågelsångsgatan 27, 252 20 Helsingborg Läs mer
  • Tess W
    Tess W skrev om Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Duktig, lätt att få kontakt med och smidig affär! Läs mer
  • Gitte S
    Gitte S skrev om Mariella Fåke en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Mariella är en driftig och jordnära person. Försäljningen av vår lägenhet skötte hon bra. Läs mer
    2018-07-02 Mariella F svarar Gitte S
    Hej Gitte,

Jag tackar för de varma orden!
    Det uppskattar jag verkligen.

Ett varmt lycka till i ert fantastiska hus!
  • Elina A
    Elina A skrev om Mathias Johansson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Vi köpte ett hus där Mathias var mäklare. Och han har varit väldigt hjälpsam och svarat på alla frågor vi haft Läs mer
  • Anders N
    Anders N skrev om Mathias Johansson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Köpt bostad
    Positivt, öppen för förslag bl.a. med att vi ville ha lite speciella krav som förlängde vår betänketid pga av att vi bodde på Gotland
    Smidigt och bra kommunikationer Läs mer
  • Arita U
    Arita U skrev om Martin Sadowski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Har sålt en bostadsrätt. Vi fick sänka priset fråt utgångspriset. Martin var trevlig och duktig Läs mer
  • Anders J
    Anders J skrev om Martin Sadowski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Fungerade bra, snabb affär, inga konstigheter. Rekommenderar Martin till andra. Läs mer
  • Maj-Britt Irene A
    Maj-Britt Irene A skrev om Christopher Westergren en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Lyhörd och engagerad. Kan rekommenderas! Läs mer
  • Zeth B
    Zeth B skrev om Mariella Fåke en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Kunnigt och trevligt bemötande, sätter alltid sin klient i fokus Läs mer
    2018-07-02 Mariella F svarar Zeth B
    Hej Zeth,

Tack så mycket!
    Det var så roligt att få ditt förtroende.

Hoppas ni trivs bra i ert nya boende!
    Med vänliga hälsningar

Mariella
  • Mikael L
    Mikael L skrev om Mariella Fåke en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Sålt bostadrätt i Helsingborg!
    Snabba resultat och bra hantering.
    Trevlig och kunnig mäklare. Läs mer
    2018-07-02 Mariella F svarar Mikael L
    Hej Mikael,

Stort tack för ert fina omdöme!
    Önskar er ett stort lycka till i ert nya fina hus!

Med vänliga hälsningar
    Mariella
  • Jens E
    Jens E skrev om Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Fantastisk på alla sätt och vis! Läs mer
  • Else-marie O
    Else-marie O skrev om Martin Sadowski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Jag har köpt e-Marie . Korrekt och professionellt bemötande har jag fått.Som jag kan bedöma det , har han gedigna kunskaper i sitt mäklar arbete och jag kände mig trygg med affären. Else-Marie Olsson Läs mer
  • Louise G
    Louise G skrev om Torres Nasir en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Jag har kopt min första lägenhet.
    Jag är otroligt nöjd med min mäklare då allt gått så enkelt till. Det har varot klart och tydligt. Läs mer
    2018-05-09 Torres N svarar Louise G
    Hej Louise!

Hoppas du trivs i lägenheten!
    Tack för dina fina ord.
    Ha en bra dag/ Torres
  • Gunilla H
    Gunilla H skrev om Mariella Fåke en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Jag har både köpt och sålt bostad genom Mariella. I båda fallen har jag blivit mycket professionellt bemött. Det finns inget övrigt att önska av en mäklare.
    Jag skulle, med största glädje, vända mig till henne igen och också rekommendera henne till vänner och bekanta. Läs mer
    2018-05-22 Mariella F svarar Gunilla H
    Hej Gunilla,

Tack så jättemycket för de fina orden du skriver.
    Det har varit så roligt att träffa dig och att få ditt förtroende.
    Jag önskar dig all lycka med dina renoveringar och hoppas att jag får äran att få se din fina lägenhet när den är klar.
  • Jyoti B
    Jyoti B skrev om Torres Nasir en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Torres is quite professional. I bought an apartment through him. He was able to assure me that everything was in order and kept me informed about the whole process. The whole experience has been quite smooth. Läs mer
    2018-05-09 Torres N svarar Jyoti B
    Hi Jyoti!

I want to thank you about your feedback. You made my day.
    I hope you are doing well and enjoy the summer.

Best regards, Torres
  • Michell S
    Michell S skrev om Mariella Fåke en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Jag har sålt en 2:a i Helsingborg och Mariella har varit en mycket bra mäklare. Jag är jättenöjd! Hon har varit mycket trevlig och har varit mycket tydlig. Läs mer
    2018-05-22 Mariella F svarar Michell S
    Hej Michell!

Tack så mycket för det fina betyget.
    Så roligt att du är nöjd!
    Önskar er ett stort lycka till i Höganäs!
  • Peter J
    Peter J skrev om Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Fantastik bra mäklare som kunde sköta försäljningen i svåra tider för säljaren. Bara positiv och kunnig. Läs mer
  • Linda L
    Linda L skrev om Mathias Johansson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Jag och min sambo köpte en bostad. Mathias har verkligen varit tillmötesgående, vi bor på Gotland så vi skicka vänner på visning via FaceTime då Mathias gav ordentlig information plus att han hade god kommunikation med oss med säljaren mm.

Sammanfattningsvis så är vi jättenöjda med Mathias som mäklare. Läs mer
  • Viva S
    Viva S skrev om Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Johanna sålde min bostad och jag är så nöjd med allt Johanna gjorde från första mötet tills det var klart.Ödmjuk och professionell och väldigt trevlig.
    Positiv energi och eftersom hon gjorde ett så bra jobb så kändes hela försäljningen enkel. Hade anlitat Johanna när som helst igen och rekommenderar verkligen henne. Läs mer
  • Urban D
    Urban D skrev om Martin Sadowski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Vi hade en mycket fin kontakt en trevlig och kunnig kille.
    Allt löpte smärtfritt och jag köpte en tre rums lägenhet på Ättekulla. Han rekomenderas varmt! Läs mer
  • Kevin K
    Kevin K skrev om Martin Sadowski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Martin hade ett fantastiskt bra bemötande och gjorde allt han kunde för att jag som kunde skulle bli nöjd. Vilket i sin tur också motsvarade de högs förväntningar jag hade.
    Kan verkligen rekommendera honom. Läs mer
  • Andreas M
    Andreas M skrev om Mathias Johansson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Mathias hjälpte oss att sälja ett hus på Eskilsminne. Han var redan vid vårt första möte väldigt lyhörd och lyssnade in vad vi ville ha ut av samarbetet. Han lade fram bra handlingsplaner som passade vår situation. Under den tid vi hade kontakt, från första mötet, tills dess att vi hade hittat ett nytt boende och fram till att vårt hus faktiskt var sålt var Mathias lätt att få kontakt med och gjorde allt han tog på sig. Kan inte vara mer än nöjd. Läs mer
  • Kristina C
    Kristina C skrev om Christopher Westergren en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Processen med mäklaren kändes trygg och lättsam. Läs mer
  • Ulla Irene S
    Ulla Irene S skrev om Mariella Fåke en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Mariella har tagit hand om oss och affären på ett utmärkt och betryggande sätt. Läs mer
    2018-05-22 Mariella F svarar Ulla Irene S
    Tack så mycket för det fina orden!
    Så roligt att få ert förtroende!
  • Bengt L
    Bengt L skrev om Fastighetsbyrån Helsingborg
    Snabb, öppen positiv och realistisk Läs mer
  • Mikael K
    Mikael K skrev om Fastighetsbyrån Helsingborg
    snabb kontakt med mäklaren plus att de gjorde ett bra arbete med att hjälpa oss att sälja lägenheten som också gick fort.
    snabb återkoppling om ställde frågor osv.
    så vi är jättenöjd med Fastighetsbyrån. Läs mer

Södra Kyrkogatan 12, 252 23 Helsingborg