Alla kategorier Mäklare Skåne Helsingborg Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Helsingborg

Fastighetsbyrån Helsingborg

Södra Kyrkogatan 12, 252 23 Helsingborg — Visa karta

Närhet till kontinenten, pittoresk stadsmiljö och härliga sandstränder - välkommen till Helsingborg!

Ta en långpromenad längs Öresund, följ färjorna mot Helsingør med blicken och njut av havsbrisen eller vandra upp mot centrum och upplev stadsliv med shopping och trevliga restauranger. Kultur i Helsingborg finner du på Dunkers Kulturhus, Konserthuset och Stadsteatern.

Vi på Fastighetsbyrån i Helsingborg kan bostadsmarknaden och området i detalj. Därför kan vi guida både dig som vill köpa och sälja bostad här. Kom förbi eller ring för att få en fri värdering eller prata om dina flyttplaner!

Läs vad 570 kunder tycker om Fastighetsbyrån Helsingborg

• Mikael K
    Mikael K skrev om Fastighetsbyrån Helsingborg
    snabb kontakt med mäklaren plus att de gjorde ett bra arbete med att hjälpa oss att sälja lägenheten som också gick fort.
    snabb återkoppling om ställde frågor osv.
    så vi är jättenöjd med Fastighetsbyrån. Läs mer
  • Johan K
    Johan K skrev om Christopher Westergren en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Kan starkt rekommendera att anlita Christopher för försäljning av din bostad, allt har gått super smidigt och sköts med bravur! Vi kommer definitivt att anlita Christopher igen. Läs mer
  • Martina
    Martina skrev om Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Bristande, knapphändig information under hela budgivningen som sköttes väldigt oprofessionellt. Bland annat fick jag som budgivare knappt några uppdateringar under budgivningen, och säljaren fick ett betydligt lägre pris än vad jag hade varit beredd att ge. Rekommenderas ej. Läs mer
  • Peter J
    Peter J skrev om Fastighetsbyrån Helsingborg
    Jobbet blir gjort även om det inte är säljarens marknad. Läs mer
  • Rose G
    Rose G skrev om Fastighetsbyrån Helsingborg
    Kunnig mäklare och snabb affär Läs mer
  • Anna G
    Anna G skrev om Fastighetsbyrån Helsingborg
    Anna gjorde ett mycket bra intryck vid första mötet. Slutresultatet blev över våra förväntningar, sammantaget mycket nöjda! Läs mer
  • Annika F
    Annika F skrev om Martin Sadowski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Trevlig engagerad tillmötesgående Läs mer
  • Arne L
    Arne L skrev om Mariella Fåke en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    En fastighetsförsäljare med stor kunskap av sitt yrke
    kan rekommendera Marielle Fåke till ett gott resultat
    av ett utmärkt resultat Läs mer
    2018-02-22 Mariella F svarar Arne L
    Hej Arne,

Tack för de fina orden!
    Det var så roligt att få hjälpa er och hoppas verkligen att ni trivs i er nya lägenhet.
    Hälsa Solry ifrån mig och ta hand om er!

• Anna E
    Anna E skrev om Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Mkt bra och proffsigt bemötande genom hela affären! Läs mer
  • Kristoffer H
    Kristoffer H skrev om Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Trevlig och professionell. Bra balans mellan push och broms. Effektiv och hjälpsam. Läs mer
  • Marie S
    Marie S skrev om Torres Nasir en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Proffsig, vänlig, seriös. Lättillgänglig, förtroendeingivande Läs mer
    2018-02-16 Torres N svarar Marie S
    Hej Marie!

Tack för din feedback Marie. Det har varit väldigt kul att få hjälpa dig.
    Tveka inte att höra av dig om du undrar något.

• Noor H
    Noor H skrev om Torres Nasir en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    En mycket bra och engagerad kille.
    Jag kunde nå han när jag ville. Lätt att prata med och mycket trevlig och hjälpsam. En mega bra mäklare! Läs mer
    2018-02-13 Torres N svarar Noor H
    Hej Noor!

Det har varit väldigt kul att få hjälpa dig hitta bostad. Jag tackar dig för dina fina ord och hoppas du trivs i lägenheten.
    Du vet var du hittar mig om du undrar något.

• Sofie H
    Sofie H skrev om Torres Nasir en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Trevlig, men lite okunnig om detaljer. Frågade bl.a om ålder på vitvaror, samt parkeringsmöjligheter, men fick väldigt diffusa svar. Upplyste fel om garage. Vi fick reda på att det var separat kö för att hyra garage, men det visade sig att det ingick i avgiften till Brf. Bra för oss, men dåligt för säljaren. Läs mer
    2018-02-13 Torres N svarar Sofie H
    Hej Sofie!

Tack för konstruktiv feedback. Jag framförde infon kring garage såsom säljaren har framfört det till mig samt enligt lägenhetsförteckningen. Tråkigt att ni tycker jag var otydligt gällande vitvarorna. Jag förstod det som att ni fick svar.

Hoppas ni trivs i området och i bostad.

• Sheil P
    Sheil P skrev om Torres Nasir en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Torres Nasir is a good person and was very polite, helpful and supportive

Thanks Läs mer
    2018-02-12 Torres N svarar Sheil P
    Hi Sheil!

Thank you and i hope you like your new apartment.

Regards Torres
  • Kenneth S
    Kenneth S skrev om Torres Nasir en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Torres är mycket kunnig, positiv och vänlig. Han lyssnade och tog till sig våra önskemål inför vår försäljning. Under processen fick vi alltid uppföljning efter visningarna. Vi hade också en fortlöpande dialog om hur vi kunde göra för att komma fram till ett avslut. Vi är mycket nöjda med hur Torres skötte sitt uppdrag.. Läs mer
    2018-02-12 Torres N svarar Kenneth S
    Hej Kenneth & Marianne!

Jättetacksam att jag fick förtroendet att hjälpa Er med försäljningen. Vad kul att ni är nöjda.Vi lyckades tillsammans!

• Katja S
    Katja S skrev om Mariella Fåke en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Snäll, omtänksam, proffsig och ihärdig. Läs mer
    2018-02-22 Mariella F svarar Katja S
    Hej Katja,

Och tack så mycket för din fina utvärdering!
    Är så glad att jag fick ditt förtroende att fick sälja din bostad.
    Så roligt att din dröm gick i uppfyllelse och hoppas så mycket att du trivs i ditt nya boende!

Du vet var jag finns om du undrar något!

• Vlora V
    Vlora V skrev om Mathias Johansson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Han återkopplar inte så snabbt.
    Annars bra och lugn i arbetet. Läs mer
  • Cecilia E
    Cecilia E skrev om Torres Nasir en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Trevlig o engagerad, hjälpsam o personlig Läs mer
    2018-02-12 Torres N svarar Cecilia E
    Hej Cecilia!

Tack för förtroendet och dina fina ord. Du är varmt välkommen om du behöver hjälp med något.

• Enis T
    Enis T skrev om Martin Sadowski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Enligt honom, ni skulle betala för hemnet avgifter, men ni gjorde inte det, och sen han skulle hjälpa med skattedeklaration men han gjorde inte det. Så det var helt ok Läs mer
    2018-02-13 Martin S svarar Enis T
    Hej Enis,
    Det låter som att vi brustit i vår kommunikation. Vi har tyvärr ingen möjlighet att bokföra en faktura som är ställd i ditt namn. Däremot kom vi överens om, då du tidigare varit kund hos oss, att kostnaden skulle dras av från mitt arvode, vilket också gjordes.
    Deklarationen ingår i min tjänst till samtliga av mina kunder, dock måste man höra av sig om man vill ha hjälp med denna, vilket du inte gjort.
    Slå mig en signal så löser jag det åt dig.
    Vänligen, Martin
  • Evy S
    Evy S skrev om Joachim Lopez en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Mycket tillmötesgående och hjälpsam.
    Dessutom mycket kunnig och saklig i sin lnformation om köp och försäljning av lägenhet och hus. Joachim Lopez motsvarade mycket väl mina förväntningar på hur en mäklare bör vara vid kontakt med sina kunder.
    Margareta Sturesson Läs mer
  • Johanna E
    Johanna E skrev om Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Kunnig, effektivt, inte alls påstridig och väldigt hjälpsam. Toppen! Läs mer
  • Kurt Bertil S
    Kurt Bertil S skrev om Joachim Lopez en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    En mäklare med stor kunskap mycket trevlig, han höll givna tider. Ingav ett stort förtroende. Höll oss underrättade hur affären fortlöpte.Hjälpte oss med reavinst beskattning. Vi är helt nöjda med mäklaren. Vi kommer att rekommendera honom till alla. Läs mer
  • Charlotta S
    Charlotta S skrev om Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Väldigt duktig, trevlig och kunnig på sitt område. Hon är flexibel, har servicemind och lättgänglig. Läs mer
  • Pegah V
    Pegah V skrev om Martin Sadowski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    En fantastisk mäklare på alla vis. Varit i kontakt med många andra mäklare men Martin sticker ut, ödmjuk och väldigt kunnig. Läs mer
  • Denis V
    Denis V skrev om Martin Sadowski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Mycket trevligt bemötande och 5 stjärnig service.
    Bra driv och engagemang från mäklaren.
    Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Dalia R
    Dalia R skrev om Mariella Fåke en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Hon var proffsig, tydlig och jag fick jättetrevligt bemötande! Läs mer
    2018-02-22 Mariella F svarar Dalia R
    Hej Dalia,

Det var så roligt att träffa dig och tackar så mycket för ditt förtroende.
    Hoppas du kommer att trivas i Helsingborg och önskar dig ett stort lycka till med dina studier.

Hoppas våra vägar korsas igen, du vet var jag finns om du undrar något!

• Susanne F
    Susanne F skrev om Torres Nasir en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    TN hade ett mycket trevligt och professionellt uppträdande. Han var mycket tjänstvillig och inget var omöjligt. Allt sköttes perfekt. Läs mer
    2018-02-12 Torres N svarar Susanne F
    Hej Susanne!

Jag blir glad av dina ord. Tusen tack för jag fick chansen att hjälpa dig.

• Monica B
    Monica B skrev om Torres Nasir en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Bra bemötande, trevlig, hjälpsam. Jag och min syster tycktr om honom och rekommenderar honom gärna till andra. Läs mer
    2018-02-12 Torres N svarar Monica B
    Hej Monica!

Hoppas du trivs i Uppsala!
    Det var väldigt roligt att få hjälpa dig. Pss vi har fortfarande prisrekord i föreningen ;)

• Mohammad K
    Mohammad K skrev om Torres Nasir en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Allt har gått som det skall.
    Han är duktig och jobbr på ett bra sätt. Läs mer
    2018-02-12 Torres N svarar Mohammad K
    Hej Mohammad!

Tack för dina fina ord. Det betyder mycket för mig.
    Vi ses och hörs.

Med vänlig hälsning , Torres
  • Sandra S
    Sandra S skrev om Torres Nasir en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Ett mycket bra bemötande. Torres arbetar på ett lugnt och metodiskt sätt som gör att man litar på honom fullständigt. Läs mer
    2018-02-12 Torres N svarar Sandra S
    Hej Sandra!

Det var väldigt roligt att få hjälpa dig med din bostadsaffär. Jag tackar för förtroendet samt ett gott samarbete.
    Hoppas ni trivs i er nya bostad.

• Johan G
    Johan G skrev om Joachim Lopez en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Han höll inte vad han lovade angående hur många han fick visa per visning. Avtalet var 2-3 par. Han visade huset för 14 par vid samma tillfälle. Han får inte fler chanser att göra affärer med mig. Läs mer
  • Suzanne A
    Suzanne A skrev om Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Johanna är en jätteduktig mäklare. Hon är hjälpsam och lyhörd person. Jag är glad att jag fick träffa. Läs mer
  • Carmen D
    Carmen D skrev om Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Min bemotande med Johanna var validit bra, hon gav mig all information jag behovde. Det utfor sitt arbete till det maximala. 😍😗 Läs mer
  • Pernilla S
    Pernilla S skrev om Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Närvarande under hela försäljningen från intag till försäljning. Alltid koll på läget och höll mig ständigt uppdaterad på vad som pågick. Skulle jag sälja skulle jag definitivt anlita Johanna på nytt. Läs mer
  • Anita N
    Anita N skrev om Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Johanna är en 10 + poängare. Alltid trevlig och tillmötesgående. Av mig får hon högsta poäng. Hon har skött sig uppdrag med glans. Jag kan inte bli nöjdare. Läs mer
  • Linnéa H
    Linnéa H skrev om Martin Sadowski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Martin var poffisionell men samtidigt personlig. Jag kände förtroende för honom och han fanns alltid nära till hands när jag hade några frågor. Läs mer
  • Mohammed D
    Mohammed D skrev om Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Duktig mäklaren vet vad som gäller Läs mer
  • Ahmed E
    Ahmed E skrev om Johanna Thorén en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Mycket bra mäklare som alltid är tillgänglig. Jag kände mig säker under hela processen. Vi kommer alltid att anlita Johanna Läs mer
  • Beatrice R
    Beatrice R skrev om Mariella Fåke en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Trevlig och duktig mäklare. Ett bra bemötande och kompetent. Jättenöjda. Läs mer
    2018-02-27 Mariella F svarar Beatrice R
    Hej Beatrice,

Vad glad jag blir för era ord!
    Hoppas verkligen att ni kommer att trivas i er fina lägenhet och att våra vägar korsas igen.

Ha en bra dag!

Mariella
  • Alan W
    Alan W skrev om Mathias Johansson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Mycket bra och snabb service. Bra kännedom av området och huset. Återkom alltid efter missade samtal. Förstod att det var viktigt med snabb försäljning p.g.a. inköp av nytt hus. Rekommenderar Mathias. Läs mer
  • Anna B
    Anna B skrev om Gustav Persson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Gustav har varit en super bra mäklare, allt har flutit på bra. Super smidigt han har fixat allt och sålde snabbt. Om ni vill ha en bra mäklare borde ni verkligen välja honom. Läs mer
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Gustav Persson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Gustav är snabb, saklig och lätt att nå och få svar från! Läs mer
  • Åsa K
    Åsa K skrev om Gustav Persson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Bra bemötande. Snabb kontakt, o svar på frågor ganska snabbt. Lätt att nå. Läs mer
  • Martin D
    Martin D skrev om Gustav Persson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
  • Jennie A
    Jennie A skrev om Gustav Persson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Mycket bra mäklare som gärna möter end behov. Läs mer
  • Marianne G
    Marianne G skrev om Gustav Persson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Proffsig, kunnig, tar hand om både säljare och köpare på ett ödmjukt sätt. Läs mer
  • Berit B
    Berit B skrev om Gustav Persson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Gustav gav ett gott intryck redan vid vårt första möte och det är något som han har levt upp till under hela processen. Har han sagt att han ska återkomma, så har han också gjort det. Kan tyckas vara självklart, men så är inte alltid fallet. Har känt oss trygga både med Gustav och Fastighetsbyrån! Läs mer
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Mathias Johansson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Trevligt, professionellt bemötande, driven mäklare, och bra kommunikation! Läs mer
  • Michele S
    Michele S skrev om Fastighetsbyrån Helsingborg
    Bemötandet av mäklaren var mycket bra, informationen under hela säljprocessen var heltäckande och mycket bra och ledde till ett snabbt avslut. Läs mer
  • Kurt Bertil S
    Kurt Bertil S skrev om Fastighetsbyrån Helsingborg
    bemötandet var toppen. värdet av vad vi betalade för var mycket bra Läs mer

Södra Kyrkogatan 12, 252 23 Helsingborg