Malin Johannesson

Malin Johannesson

Malin Johannesson är mäklare på Fastighetsbyrån Helsingborg

Malin Johannesson har varit registrerad mäklare sedan 2021-07. Malin Johannesson har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-09 och har fått 31 omdömen med ett betyg på 5.0. Malin Johannesson har haft 15 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 31 Läs vad Malin Johannesson

• sålde sitt hus med hjälp av Malin Johannesson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    2022-09-07 Verifierad kund
    En toppen mäklare som lägger ner mycket energi för kunden
  • köpte sitt hus med hjälp av Malin Johannesson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    • Påarp
    2022-09-05 Verifierad kund
    Väldigt trevligt bemötande och varit till stor hjälp under hela husköpet.
    2022-09-03 Verifierad kund
    Vi har inte träffat en mäklare som är lika bra som Malin.
    Hon brydde sig om oss som köpare och gav oss den hjälpen vi behövde.
    Han svarade snabbt när vi skickade sms eller ringde. Hon är mycket kunnig, driven , seriös och lätt att samarbeta med.
    2022-09-03 Verifierad kund
    Malin är fantastisk och underbar på sitt jobb. Hon är den bästa och duktigaste mäklaren vi har träffat. Hon svarade på alla mina frågor även när hon var på semester. Hon är otroligt förtroendeingivande och skapade trygghet för mig som köpare. Allt var professionellt från början till slut. Någon gång ska jag vara säljaren, absolut ska jag välja Malin och jag kan starkt rekommendera alla jag känner att sälja sin bostad med hjälp av Malin eftersom hon gör mer än vad som förväntas.
    2022-09-03 Verifierad kund
    Vi kände stort förtroende för Malin under hela processen när vi sålde vårt hus. Hon var alltid lätt att få kontakt med och svarade alltid på alla frågor vi hade. Vi hade vårt hus upplagt som ”På gång” eftersom vi bygger ett hus. Under hela processen fick vi ett professionellt och alltid lika trevligt stöd. Vi kunde förs resonemang med Malin utifrån det förändrade marknadsläget och känner att vi landade i en bra lösning i försäljningen. Vi skulle definitivt rekommendera Malin till andra.
  • Christian A
    • Påarp
    2022-08-01 Verifierad kund
    Trevligt och proffsigt bemötande.
    • Vallåkra
    2022-07-22 Verifierad kund
    Jag blev bemött med engagemang och en väldigt professionellt bemött av då Malin Johannesson.

Hade inte förväntat mig så här duktig, trevlig samt smidig mäklare som skötte allt väldigt snyggt. Hon levde upp högre än förväntat.

Min upplevelse var fantastisk och nu mot slutet så har de varit en bra och smidig samt snabba svar vilket jag är tacksam för.
    • Gustavslund
    2022-05-07 Verifierad kund
    Väldigt nöjd med hela processen, en professionell mäklare som vi varmt rekommenderar.
    • Gustavslund
    2022-05-07 Verifierad kund
    Vi kan verkligen rekommendera Malin, proffesionellt och lyhörd, hela processen gick smidigt till.
    • Gantofta
    2022-05-05 Verifierad kund
    På ett vänligt och förtroendefullt sätt. Vi bidrog båda till en bra kontakt och ett gott samarbete
    Förväntningarna var höga men Malin bemötte och hanterade dem på ett bra sätt. Och trots en marknad på nedgång jobbade hon målmedvetet för att göra det bästa av situationen. Malin la in en extra växel och gjorde det där lilla extra. Tack för det!