Marko Karlsson

Marko Karlsson

Marko Karlsson är mäklare på Fastighetsbyrån Helsingborg

Marko Karlsson har varit registrerad mäklare sedan 2022-04. Marko Karlsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-06 och har fått 112 omdömen med ett betyg på 5.0. Marko Karlsson har haft 46 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

112 omdömen om Marko Karlsson

Mattias T
Sålde sin lägenhet med hjälp av Marko Karlsson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
Centrum - Slottshöjden

Positivt, driven och mycket trevlig! Alltid tillgänglig och enkel att ha att göra med.

Simon W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Marko Karlsson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
Tågaborg

Marko tar till vara på både säljarens och köparens önskemål. Mycket bra!

Else-Marie S
Västra Berga

Proffesionellt bemötande! Mycket trevlig.

Badel Darweesh Ali A
Västergård

Kunnig, lyhörd, alltid lika trevligt. Mycket hjälpsam

Gösta S
Västra Berga

Mycket bra kommunikation, en person som kan leda sig själv. Mycket högt servicemedvetande.

Delvin A
Västergård

Trevlig person , hjälpsam, kan sitt arbete, lyhörd.

Lars W
Centrum

Korrekt, effektiv och trevlig. Skötte hela affären på utmärkt sätt.

Ewa P
Ringstorp

Bra bemötande och otroligt trevlig, ingav förtroende och har varit noga med att informera om allt av betydelse för mig som säljare. Jag är supernöjd.

Anette L
Ättekulla

Marko var punktlig till visningen. En mycket trevlig, ärlig och hjälpsam mäklare. Han kom med förslag på möblering under visningen och lät mig ta min tid att undersöka lägenheten. Då det tillkom en annan budgivare gav han mig förslag på andra liknande objekt, varav ett inte var ute på marknaden än. Dock var jag inte intresserad så valde att fortsätta budgivningen men uppskattar Markos engagemang. Kontraktsskrivningen var smidig. Marko känns som en pålitlig mäklare för mig som köpare.

Veronica J
Centrum

Ett positivt samarbete rakt genom försäljningstiden! Rekommenderar varmt Marko Karlsson!