Extremt Duktig och professionell mäklare. Har skött sig utmärkt och uppfyllt sina plikter till punkt och pricka
Sebastian Abrahamsson
Sebastian Abrahamsson är mäklare på Fastighetsbyrån Helsingborg
.Sebastian Abrahamsson har varit registrerad mäklare sedan 2020-10. Sebastian Abrahamsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-12 och har fått 1 115 omdömen med ett betyg på 4.8. Sebastian Abrahamsson har haft 133 försäljningar sen 2025-06 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.
-
100%
Andel tillfrågade kunder
-
133
Försäljningar
2025-06 - 2026-05
1 115 omdömen om Sebastian Abrahamsson
Jag blev bemött på ett mycket professionellt, engagerat och varmt sätt av mäklaren. Mina förväntningar var att få en trygg, smidig och framgångsrik försäljning, och mäklaren överträffade dem med god kommunikation, hög tillgänglighet och ett stort engagemang genom hela processen. Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd med försäljningen av bostaden på Föreningsgatan 26. Mäklaren gjorde ett fantastiskt arbete och jag kan varmt rekommendera honom vidare!
Som förstagångsköpare var det mycket att tänka på inför bostadsköpet, men Sebastian gjorde processen enkel och trygg. Han var alltid lätt att få tag på, svarade på alla mina frågor och höll mig uppdaterad genom hela affären. Ett mycket professionellt och trevligt bemötande som gjorde stor skillnad. Rekommenderas varmt!
Sålde vår lägenhet på 1 dag. Professionellt bemötande och verkar ha ett brett kontaktnät.
Väldigt lätt och framåtgående, vi blev bemötta bra. Väldigt snabb på att höra av sig om visning och även hjälpsam när vi ville boka in en extra visning innan vi lade budet. Hjälpte till över sms när vi hade någon fråga och svarade snabbt trots tid. Vi hade frågor om bostadens bakgrund och Sebastian hjälpte till och fick fram alla papper om besiktning som fanns så vi kunde känna oss trygga med köpet, dubbelkollade även om vi själva ville göra en besiktning innan budgivning.
Vi är mycket nöjda med Sebastian. Han har är väldigt trevlig, professionell och hjälpsam. Kommunikationen har fungerat utmärkt, och han har alltid återkopplat snabbt på våra frågor. När det behövdes tog han direkt kontakt med säljaren för att ta reda på information, vilket gjorde att processen kändes både smidig och trygg. Vi kan varmt rekommendera Sebastian.
Lite dyr men lägenheten blev såld. Jobbet blev gjort.
Fick ett väldigt bra och trevligt bemötande när jag kom till kontoret. Jag tycker att Sebastian var rätt person för jobbet.
Mycket tillmötesgående och positiv i kontakten. Uppträdde på ett professionellt sätt, kan rekommendera honom till andra.
Oerhört trevlig och proffsig mäklare. Fick en väldigt härlig och varm känsla tidigt. Kändes som att man tog upp kontakten med en nära bekant.