Sebastian Abrahamsson

Sebastian Abrahamsson

Sebastian Abrahamsson är mäklare på Fastighetsbyrån Helsingborg

Sebastian Abrahamsson har varit registrerad mäklare sedan 2020-10. Sebastian Abrahamsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-12 och har fått 660 omdömen med ett betyg på 4.8. Sebastian Abrahamsson har haft 106 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

660 omdömen om Sebastian Abrahamsson

Sedan starten hos Reco 2020
Robin F
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sebastian Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
Olympia

Sebastian var snabb i sin kontakt/återkoppling. Väldigt tillmötesgående gällande visning. Hela processen var väldigt snabb och konfliktfri. Jag har bara goda ord att dela med mig av.

Alice J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
Eneborg

Försäljningen gick betydligt snabbare än förväntat vilket var väldigt trevligt! Trevlig mäklare som var lätt att få tag på och som alltid fanns tillgänglig.

Alice J
Ättekulla

Trevlig kille som såg till att köpet gick snabbt och smidigt. Ibland hade vi önskat lite mer/bättre information inför de olika momenten, men det löste sig alltid :)

Mirjana S
Tågaborg

Sebastian är proffsig, kompetent och lyhörd. Han svarade på alla mina frågor snabbt och ärligt. Han höll mig uppdaterad under hela försäljningen och kom med goda råd som uppskattades väldigt mycket. Den bästa mäklaren jag stött på. Rekommenderas 100%.

Simon B
Ättekulla

Allt har gått snabbt och smidigt.

Mats P
Tågaborg

Bra på återkoppling, lätt komma i kontakt med

Alan K
Högaborg

Väldigt dålig kommunikation. Ingen erfarenhet över huvud taget. Förstår inte hur han fått något sålt.

Svar från Sebastian Abrahamsson

Tack för feedback.

Armando C
Ättekulla

Kunde inte begära mer, så himla bra och duktig mäklare. En mäklare man kan lita på och alltid svarar och har svar när man ringer och undrar över saker. Att köpa o sälja en bostad är en av livets största affärer där man kan känna sig väldigt nervös och osäker men Sebastian lyckades känna oss säkra och VÄLDIGT nöjda med vår försäljning, en mäklare som jag strakt kan rekommendera!

Annika J
Ättekulla

Ung hungrig mäklare med glimten i ögat. Rak och informativ kille. Gör sig säkert en lysande framtid.

Mirjana S
Centrum - Slottshöjden

Sebastian är professionell, kunnig och lyhörd. Han svarade på alla mina frågor och jag kände mig trygg genom hela affären. Jag kan varmt rekommendera Sebastian!