Läs vad 3 Läs vad Sebastian Abrahamsson

• 2021-01-10
    Har sålt en två på 54 m2 i Helsingborg.
    Trevligt bemötande från mäklaren både för mig och lägenhetsköpare. Mäklaren levde upp till mina förväntningar och mål gällande försäljning av min lägenhet. Allting gick bra och enligt vår uppsatta planen.
    Predrag A
    • 2:a
    • 57.0 m²
    • Fredriksdal
    sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
  • 2020-12-07
    Sebastian var vår mäklare när vi sålde vårt radhus. Vi var supernöjda med Sebastians service. Alltid glad och trevlig, såg till att våra önskemål fylldes och meddelade oss under hela processen vad som hände. Vi rekommenderar honom starkt!
    Erica S
    • 5:a
    • 112.5 m²
    • Rydebäck
  • 2020-12-04
    Vi sålde ett radhus i rydebäck och Sebastian höll i detta projekt så att säga.
    Han var otroligt trevlig och professionell så det fanns aldrig några frågetecken från vår sida

Så jag måste säga att vi är väldogt nöjda med honom
    Anton T
    • 5:a
    • 112.5 m²
    • Rydebäck

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte