Sebastian Abrahamsson

Sebastian Abrahamsson

Sebastian Abrahamsson är mäklare på Fastighetsbyrån Helsingborg

Sebastian Abrahamsson har varit registrerad mäklare sedan 2020-10. Sebastian Abrahamsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-12 och har fått 44 omdömen med ett betyg på 4.8. Sebastian Abrahamsson har haft 24 försäljningar sen 2020-11 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-11 - 2021-07

Läs vad 44 Läs vad Sebastian Abrahamsson

• köpte sin lägenhet med hjälp av Sebastian Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    2021-07-27
    Sebastian bemötte oss jättebra och vi är väldigt nöjda med honom. Han var tillmötesgående och svarade oss snabbt när vi hade frågor etc. Vi kände att han verkligen ville hjälpa oss att få/köpa just denna bostad, så han gjorde allt för att det skulle kännas bra för säljaren och för oss (mig och min sambo). Det uppskattades!
    2021-07-27
    Sebastian var väldigt behjälplig och engagerad i ärendet. Han var nästan tillgänglig 24/7 vid potentiella frågor och var alltid snabb med information och svar.
    Kan rekommendera!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    2021-07-26
    Professionellt och avslappnat bemötande, vi kom bra överens från start och det gick vägen.
    Hel-nöjd!
  • sålde sitt hus med hjälp av Sebastian Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    2021-07-25
    Helt suveränt utfört uppdrag.Snabb som blixten och mycket proffsig, kan inte bli bättre..
    • Planteringen
    2021-07-20
    Sebastian har varit fantastisk under försäljningen av vår lägenhet. Han har hela tiden varit lyhörd för våra behov, han har alltid varit anträffbar och vi har hela tiden kännt att han varit lätt att prata med. Om vi kommer få behov av att anlita en mäklare i framtiden så kommer Sebastian vara ett självklart val för oss!
    • Eneborg
    2021-07-19
    Han var mkt professionell och seriös och fick önskat resultat
    • Centrum - Slottshöjden
    2021-07-18
    Positiv mäklare som var informativ och ansträngde sig för svara på frågor och ge bra svar!
  • köpte sitt hus med hjälp av Sebastian Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    2021-07-15
    Han bemötte mig på ett bra sätt och han var jätte snäll. Allt gick jätte bra och som jag förvänta mig.
    2021-07-14
    Det har varit ett lättsamt o bra samarbete.
    Som uppnådde våra förväntningar på ett mycket bra sätt.
    Våra förväntningar är/var ett professionellt bemötande o kunnande.

Försäljningen gick fort o smidigt.
    • Centrum - Slottshöjden
    2021-07-14
    Väldigt smidig process med Sebastian. Han är driven, engagerad och ger ett trevligt bemötande. Det kändes som att Sebastian lyssnar noga och bollar gärna tankar och idéer.