Sebastian Abrahamsson

Sebastian Abrahamsson

Sebastian Abrahamsson är mäklare på Fastighetsbyrån Helsingborg

Sebastian Abrahamsson har varit registrerad mäklare sedan 2020-10. Sebastian Abrahamsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-12 och har fått 249 omdömen med ett betyg på 4.9. Sebastian Abrahamsson har haft 93 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 249 Läs vad Sebastian Abrahamsson

• köpte sin lägenhet med hjälp av Sebastian Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    • Husensjö
    2022-08-14 Verifierad kund
    Han han gjorde ett bra intryck, var saklig
  • Mertzani M
    • Husensjö
    2022-08-14 Verifierad kund
    Mäklaren var väl insatt och hade bra koll på de detaljer vi hade frågor om.
    Han var även mycket hjälpsam och förenklat hela processen för mig som köpare.

Han var fantastiskt bra och hade ett trevligt bemötande var lyhörd och informativ, höll mig hela tiden uppdaterad på vad som hände och inte hände vilket är precis vad man önskar när man gör sin bostadsaffär.

Rekommenderar Alexander starkt
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    2022-08-13 Verifierad kund
    Sebastian är en mycket trevlig och ambitiös mäklare. Väldigt bra på att ge återkoppling. Alltid tillgänglig vid behov. Ger ett mycket bra intryck.
    2022-08-13 Verifierad kund
    Ett proffsigt och vänligt bemötande gjorde att vi valde fastighetsbyrån
    Mötena var lättsamma och trevliga
    • Fredriksdal
    2022-08-12 Verifierad kund
    Allting gick fort, från första mötet till kontraktskrivningen. Har bara goda saker att säga om Sebastian och kan inget annat än stort rekommendera honom. 5/5 utan tvekan. Lägenheten blev såld för mer än vad jag hoppats på tack vare att Sebastian gjort ett superjobb med att hitta rätt köpare.

Riktigt go kille, skulle lätt använt mig av Sebastian igen vid försäljning i framtiden.
    • Centrum
    2022-08-12 Verifierad kund
    Sebastian är super trevlig och proffsig. Han har sålt min lägenhet 2 gånger nu. Affären gick snabbt.
    • Ödåkra
    2022-08-11 Verifierad kund
    Sebastian är både trevlig, artig och framförallt väldigt kunnig i sitt arbete.
    Han besvarar samtal direkt och återkommer med svar som han lovat.
    Jag kan varmt rekommendera honom.
    • Centrum
    2022-08-11 Verifierad kund
    Den fastighetsaffär jag genomförde blev en positiv upplevelse mycket tack vare Sebastian. Under hela processen gav han ett tryggt och lugnt intryck och var alltid tillgänglig för att svara på frågor som dök upp. Sebastian levde verkligen upp på de förväntningar man kan ha på en mäklare vid en fastighetsaffär.
    • Eneborg
    2022-08-11 Verifierad kund
    Sebastian gav mig och min sambo ett väldigt gott intryck från start. Sebastian är både positiv och glad, har energi så att det räcker och blir över. Han är kunnig och självsäker. Vi uppskattar enormt att han varit så lättillgänglig och att han uppdaterat oss om varje litet steg på vägen, istället för att vi behövde jaga honom på svar, speciellt i de lägen då vi verkligen behövde svar på något specifikt snarast möjligt. Hela processen med sälj och köp är som en berg- och dalbana av känslor och funderingar, men det har känts tryggt att ha Sebastian vid vår sida, så vi är supernöjda med honom och rekommenderar honom starkt.
    2022-08-11 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Driven försäljare. Väldigt aktiv med att hålla oss uppdaterade.Han levde upp till förväntningarna. Lite småfel vid upprättande av handlingar drar ner helhetsbetyget. Sammanfattningsvis en positiv upplevelse.