Christopher Westergren

Christopher Westergren

Christopher Westergren är mäklare på Fastighetsbyrån Helsingborg

Christopher Westergren har varit registrerad mäklare sedan 2017-08. Christopher Westergren har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-04 och har fått 123 omdömen med ett betyg på 4.9. Christopher Westergren har haft 27 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 123 Läs vad Christopher Westergren

• sålde sin lägenhet med hjälp av Christopher Westergren en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    • Centrum - Slottshöjden
    2022-08-17 Verifierad kund
    Proffsig mäklare. Utmärkt kommunikation. Rekommenderas.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Christopher Westergren en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    • Ringstorp
    2022-08-11 Verifierad kund
    Kompetent och duktig för det jobbet han gör. Bra kommunikation med honom
    2022-07-31 Verifierad kund
    Christopher har verkligen hjälpt mig med att svara på alla frågor, då detta är första gången jag köper fastighet. Han är väldigt professional och trevlig.
    • Husensjö
    2022-07-26 Verifierad kund
    Jag blev väl bemött redan vid första kontakten med Christopher Westergren. Ingen tvekan från min sida, lämnade uppdraget till honom.

Vi har haft en utmärkt fortlöpande kontakt med varandra under processen.

Christopher Westergren är proffsig i sin yrkesroll.

Med vänlig hälsning Lennart Åkerberg
    • Tågaborg
    2022-04-01 Verifierad kund
    Blev bemöt otroligt bra av Christopher. Han visade en stor kunskap angående det mesta och var överlag en väldigt trevlig och genuin person! Mäklaren levde upp till alla förväntningar, och över!
    Kort och gott är jag väldigt nöjd och kommer inte tveka att höra av mig i framtiden!
    • Tågaborg
    2022-04-01 Verifierad kund
    Vi är supernöjda med Christopher. Ett bra bemötande och han uppfyllde förväntningarna som vi hade på försäljningen. En mäklare vi kommer använda av oss igen i framtiden.
  • sålde sitt hus med hjälp av Christopher Westergren en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    • Ramlösagården
    2022-03-03 Verifierad kund
    Försäljningen sköttes snabbt och effektivt och på ett professionellt sätt. Bra bemötande och ambitiöst genomfört. Vi blev mycket nöjda.
    Lars och Birgitta
    • Rosengården
    2022-02-01 Verifierad kund
    Christoffer är bäst! Allt gick smidigt till, alltid tillgänglig, lyhörd & helt enkelt grym!
    • Ödåkra
    2022-01-15 Verifierad kund
    Otroligt kunnig och duktigt mäklare.

Han höll vad han lovade. Ringde och uppdaterade mig om vad som hände under försäljningen. Ställde upp på extra visningar. Hjälpte mig med alla frågor och funderingar jag hade under tiden.

Kan varmt rekommendera Christoffer.
    • Bårslöv
    2021-12-21 Verifierad kund
    En utmärkt mäklare som är lyhörd och återkopplar snabbt. Rak, ärlig och tydlig!