Christopher Westergren

Christopher Westergren

Christopher Westergren är mäklare på Fastighetsbyrån Helsingborg

Christopher Westergren har varit registrerad mäklare sedan 2017-08. Christopher Westergren har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-04 och har fått 151 omdömen med ett betyg på 4.9. Christopher Westergren har haft 20 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

151 omdömen om Christopher Westergren

Sedan starten hos Reco 2018
Alexander L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Christopher Westergren en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
Ringstorp

Professionell, tydlig och förstående.

Ramez A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Christopher Westergren en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
Västra Berga

Han är bra och hjälpte mig väldigt mycket genom att diskutera med säljare om lägenhets bris .Samt han svarade på ett tydligt sätt om alla mina funderingar och frågor.

Christer E
Västra Berga

Han är bra att ha och göra med. Uppträder korrekt och håller överenskomna tider.

Peter Arthur L
Sålde sitt hus med hjälp av Christopher Westergren en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
Fältabacken

Trevligt och positivt bemötande, ger ett lugnt och noggrant intryck. Bra dialog, lyssnade på våra önskemål. Smidig hantering av visningar. Bra input, löpande uppdateringar under resan. Helt enkelt toppbetyg.

Johanna K
Köpte sitt hus med hjälp av Christopher Westergren en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
Fältabacken

Vi blev varmt välkomna på visningen. Kunnig om bostaden och svarade enkelt på våra frågor eller återkom snabbt på de frågor han inte var säker på.

Angelika H
Eneborg

Christopher är den mest jordnära, ärliga och realistiska mäklaren ni kan hitta. Han säger hur det är, gör vad som behövs, och det med ett kontinuerligt fantastiskt bemötande och punktlighet. Man kan alltid lita på Christopher!

Anton L

Jättetrevlig och hjälpsam mäklare

Sami H
Fredriksdal

Super bra mäklare, jag blev så nöjd med honom

Maja H
Rydebäck

Proffsig och snabb på återkoppling

Emelie L
Ramlösa

Christopher är trevlig, kunnig och engagerad. Väldigt tillmötesgående och informativ. Absolut att rekommendera!