Christopher Westergren
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 52 Läs vad Christopher Westergren

• Ella L sålde sin lägenhet med hjälp av Christopher Westergren en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-03-25

Gustavslund
    Kristoffer lägger ner Mycket noggrant utförande av sin uppgift som mäklare
    Helt belåten säljare Ella lundatröm Läs mer
  • Fredrik S sålde sin lägenhet med hjälp av Christopher Westergren en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-03-24

Västergård
    Sålde min bostadsrätt med hjälp av Christopher. Bra bemötande och snyggt skött genom hela processen, snabba svar vid frågor och bra återkoppling. Processen gick snabbt och smidigt, helt enligt plan, där jag som säljare kände mig trygg hela vägen. Jag kan starkt rekommendera Christoper! Läs mer
  • Karin P sålde sin lägenhet med hjälp av Christopher Westergren en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-03-24

Ramlösa
    Första kontakten m C var på en visning av en bfr. Då jag tyckte om hans bemötande fick han göra en värdering av min brf efter det. Vidare förberedde vi försäljning genom att ta foto mm.
    Nu har vi sålt min brf.
    Under hela processen har C varit proffsig och hört av sig när vi har bestämt etc.
    Alltid positiv och tillgänglig. Har inget negativt att säga! Läs mer
  • Inger N sålde sin lägenhet med hjälp av Christopher Westergren en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-03-16

Ättekulla
    sålt 2 r o k och väldigt bra mäklare Läs mer
  • Andreas A sålde sin lägenhet med hjälp av Christopher Westergren en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-01-31

Tågaborg
    Snabba svar och proffsigt bemötande genom hela säljprocessen gör Christopher till det självklara valet när man ska välja mäklare!

Jag ger honom mina bästa rekommendationer. Läs mer
  • Robin P sålde sin lägenhet med hjälp av Christopher Westergren en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-01-30

Olympia
    Sålt en lägenhet.
    Mycket nöjd med tillgänglighet, kunskap och engagemang Läs mer
  • Jenny A sålde sin lägenhet med hjälp av Christopher Westergren en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-01-23

Ödåkra
    Jag sålt min bostadsrätt. Jag blev mycket bra bemött av Christopher. Försäljningen har gått bra. Läs mer
  • Agata S köpte sin lägenhet med hjälp av Christopher Westergren en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-12-16

Eneborg
    Vänlig och professionellt bemötande 🌟💫med vänlig hälsning Agata Läs mer
  • Marie F sålde sin lägenhet med hjälp av Christopher Westergren en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-12-04

Elineberg
    Sålt en 3:a bostadsrätt på Domaregatan
    Fick ett bra och proffsigt bemötande. Det som var viktigt för mig var återrapportering inför och efter varje visning och de levde mäklare upp till i det stora hela.
    Kan därför varmt rekomendera Fastighetsbyrån och Christopher Westergren Läs mer
  • Maja N sålde sin lägenhet med hjälp av Christopher Westergren en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-11-14

Adolfsberg
    Brf lägenhet. Bra bemötande, lyssnar och försöker förstå ”kunden” . Engagerad och affärsmässig inte rädd för x-tra arbete om det kan gynna affären trots fast arvode.
    Christer( sonen) Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Helsingborg