Mäklare Skåne Helsingborg Fastighetsbyrån Helsingborg Christopher Westergren
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-10 - 2019-04

Läs vad 20 Läs vad Christopher Westergren

• Lasse K köpte sin lägenhet med hjälp av Christopher Westergren en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-05-08

Malmøgatan 13 Helsingborg

Købt

Super

super Läs mer
  • Johnny L
    Johnny L sålde sin lägenhet med hjälp av Christopher Westergren en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-04-23

Miatorp
    Christopher W. Är riktig bra nåt jag tyckte bra om
    Var att Han opdaterade en snapt under försäljningen av min 3rums HSB lägenhet
    Mycket nöjd.
    HONOM kan jag rekommendera. JL Läs mer
  • Marcus S
    Marcus S sålde sitt hus med hjälp av Christopher Westergren en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-03-21

Påarp
    Christopher är en driven mäklare som inte flyr en utmaning. När andra var skeptiska var Christopher positiv och mycket riktigt sålde vi vår bostadsrätt för rekordpris.

Han är lyhörd, tillgänglig och alltid trevlig och proper. Vi kommer definitivt att vända oss till Christopher nästa gång vi ska köpa/sälja. Läs mer
  • Fanny R köpte sin lägenhet med hjälp av Christopher Westergren en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-02-13

Eneborg
    Christopher är tydlig och mycket trevlig. Han återkommer snabbt när man söker honom.
    Han upplyste mig med rätt information, svarade på de frågor jag hade och hjälpte till med kontakten med föreningen i fastigheten där vi köpte lägenheten.

Jag kan varmt rekommendera Christopher till nära och kära. Läs mer
  • Helena R köpte sin lägenhet med hjälp av Christopher Westergren en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-02-11

Eneborg
    Vi har köpt två bostadsrätter av Christoffer. Vi fick ett trevligt och bra bemötande. Vi upplevde honom som ärlig och trovärdig. Han håller det han lovar och återkopplar till oss som köpare. Läs mer
  • Oscar F skrev om Christopher Westergren en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-02-11

Fantastiskt trevlig mäklare som hjälper en hela vägen. Väldigt kunnig och engagerad i affären, lätt att få tag på och man får snabba svar och uppdateringar. Kändes som en transparent mäklare som inte försöker fuska. Man känner sig verkligen i fokus. Kan inte tänka mig att använda någon annan mäklare i framtiden än Christopher. Läs mer
  • Bengt Olof B köpte sin bostad med hjälp av Christopher Westergren en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-01-07

Vi har köpt vår lgh. Vi har bara gott att säga om Christopher,han är väldigt duktig på det han gör och framförallt engagerad i det han gör.Han var alltid tillgänglig som är ett plus.Men också en väldigt trevlig som person som har en stor framtid,tummen upp för honom. Med vänlig hälsning.Bengt / Lotta Bruno Läs mer
  • Sarah A sålde sin bostad med hjälp av Christopher Westergren en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2018-11-18

Christopher sålde vår bostadsrätt.
    Vi upplevde honom proffesionell, kunnig och förtroendeingivande. Han var väldigt trevlig och gav ett omtänksamt intryck genom att hålla kontinuerlig kontakt via telefon och mail.
    Vi skulle inte kunna vara mer nöjda.
    /Fam. Andersen Läs mer
  • Lisa J sålde sin bostad med hjälp av Christopher Westergren en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2018-11-07

Återkopplar hela tiden.
    Får snabba svar.
    Kommer gärna över och pratar istället för att ta det på Mail eller telefon. Läs mer
  • Kjell L
    Kjell L sålde sin bostad med hjälp av Christopher Westergren en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2018-10-31

Christopher är mycket kunnig inom sitt område och ödmjuk i sitt sätt att bemöta oss som kunder. Han är proffessionell och saklig och håller hela tiden oss uppdaterade om hur försäljningsprocessen fortlöper. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Helsingborg

Johanna Thorén