Christopher Westergren
Registrerad mäklare sedan 2017-08-24
Aktiv på Reco.se sedan 2018-04-11
2019-08 - 2020-07

Läs vad 63 Läs vad Christopher Westergren

• Kristoffer S sålde sin lägenhet med hjälp av Christopher Westergren en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-07-27

Ringstorp
    Professionellt bemötande med glimten i ögat. Bra kontakt hela vägen genom affären. Jag kommer använda Christopher igen vid framtida affärer. Läs mer
  • Alf Ronnie N sålde sin lägenhet med hjälp av Christopher Westergren en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-07-08

Rosengården
    Sålt bostadsrätt.
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande.
    Mäklaren levde upp till alla förväntningar
    om information och svar på alla frågor.
    Min/vår upplevelse uppfattas som helhet mycket positiv Läs mer
  • Andreas N sålde sin lägenhet med hjälp av Christopher Westergren en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-07-04

Centrum
    Mäklaren var helt fantastisk! Återkopplade så fort det hände något och var väldigt proffsig. Rekommenderar honom till alla som ska sälja. Läs mer
  • Martin L köpte sin lägenhet med hjälp av Christopher Westergren en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-07-02

Rydebäck
    Trevlig, tillgänglig och svarar alltid på alla frågor! Läs mer
  • Kenneth V sålde sin lägenhet med hjälp av Christopher Westergren en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-06-15

Eneborg
    Christoffer hjälpte oss på bästa sätt med försäljningen av vår lägenhet. Vi är mycket nöjda Läs mer
  • Tobias B köpte sin lägenhet med hjälp av Christopher Westergren en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-06-03

Västergård
    Köpt en bostadsrätt,har blivit proffsigt bemött hela vägen från att titta på bostaden till köp. Hade inga förväntningar mer än ärlighet och det har jag fått så mer än nöjd. Läs mer
  • Agneta K köpte sin lägenhet med hjälp av Christopher Westergren en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-06-01

Ramlösa
    Han har försett mig med lägenhet som både köpare och säljare. Här har ni en kompetent, tydlig, pedagogisk, vänlig, uppmärksam och seriös mäklare som heter Christopher Westergren. Honom ska ni se till att behålla för vi kunder tycker om pålitliga mäklare. Då är det vinna-vinna för alla inblandade. 👍😍 Läs mer
  • Linus N sålde sitt hus med hjälp av Christopher Westergren en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-05-28

Gustavslund
    -Vi har sålt vårt radhus i Helsingborg, på väldigt kort och effektivt sätt!
    -Toppenbra, Christoffer är väldigt framåt & trevlig. Ger en trygg och positiv bild av sig själv som mäklare och person.
    -Bra kunskap om vår typ av objekt, driven, vinnarskalle och ge en trygghetskänsla både för oss som säljer & dem som köper. Vi tycker Christoffer levde väldigt bra upp till dessa förväntningar, vi hade kort tid på oss att sälja och Christoffer var väldigt flexibel och lätt att få tag på och kommunicera med.
    -sammanfattningsvis gjorde Christoffer ett toppenjobb och är att rekommendera som mäklare! Läs mer
  • Sofie T sålde sitt hus med hjälp av Christopher Westergren en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-05-28

Gustavslund
    Proffsig mäklare som hade ett grymt bemötande och bra återkoppling när vi sålde vårt radhus Läs mer
  • Nils Eric L köpte sin lägenhet med hjälp av Christopher Westergren en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2020-04-27

Gustavslund
    Efter ett köp av en bostadsrätt fick vi fin kontakt med Christopher och valde honom när vi skulle sälja vår. Christopher är lugn och saklig, han går igen allt på ett bra sätt ger oss den tid vi behöver för frågor. I ett avgörande skede av vår försäljning löste han dom problem som uppstod på ett fackmannamässigt vis så att affären blev klar.
    Vi kan inte ge bättre vitsord och rekommenderar verkligen Christopher, lika bra mäklare finns nog men inte bättre! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Helsingborg

Johanna Thorén