Mäklare Skåne Helsingborg Fastighetsbyrån Helsingborg Christopher Westergren
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-08 - 2019-01

Läs vad 17 kunder tycker om Christopher Westergren

• Fanny R köpte sin lägenhet med hjälp av Christopher Westergren en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-02-13

1:a
    33m²
    Eneborg
    Christopher är tydlig och mycket trevlig. Han återkommer snabbt när man söker honom.
    Han upplyste mig med rätt information, svarade på de frågor jag hade och hjälpte till med kontakten med föreningen i fastigheten där vi köpte lägenheten.

Jag kan varmt rekommendera Christopher till nära och kära. Läs mer
  • Helena R köpte sin lägenhet med hjälp av Christopher Westergren en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-02-11

1:a
    33m²
    Eneborg
    Vi har köpt två bostadsrätter av Christoffer. Vi fick ett trevligt och bra bemötande. Vi upplevde honom som ärlig och trovärdig. Han håller det han lovar och återkopplar till oss som köpare. Läs mer
  • Oscar F skrev om Christopher Westergren en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-02-11

Fantastiskt trevlig mäklare som hjälper en hela vägen. Väldigt kunnig och engagerad i affären, lätt att få tag på och man får snabba svar och uppdateringar. Kändes som en transparent mäklare som inte försöker fuska. Man känner sig verkligen i fokus. Kan inte tänka mig att använda någon annan mäklare i framtiden än Christopher. Läs mer
  • Bengt Olof B köpte sin bostad med hjälp av Christopher Westergren en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-01-07

Vi har köpt vår lgh. Vi har bara gott att säga om Christopher,han är väldigt duktig på det han gör och framförallt engagerad i det han gör.Han var alltid tillgänglig som är ett plus.Men också en väldigt trevlig som person som har en stor framtid,tummen upp för honom. Med vänlig hälsning.Bengt / Lotta Bruno Läs mer
  • Sarah A sålde sin bostad med hjälp av Christopher Westergren en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2018-11-18

Christopher sålde vår bostadsrätt.
    Vi upplevde honom proffesionell, kunnig och förtroendeingivande. Han var väldigt trevlig och gav ett omtänksamt intryck genom att hålla kontinuerlig kontakt via telefon och mail.
    Vi skulle inte kunna vara mer nöjda.
    /Fam. Andersen Läs mer
  • Lisa J sålde sin bostad med hjälp av Christopher Westergren en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2018-11-07

Återkopplar hela tiden.
    Får snabba svar.
    Kommer gärna över och pratar istället för att ta det på Mail eller telefon. Läs mer
  • Kjell L
    Kjell L sålde sin bostad med hjälp av Christopher Westergren en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2018-10-31

Christopher är mycket kunnig inom sitt område och ödmjuk i sitt sätt att bemöta oss som kunder. Han är proffessionell och saklig och håller hela tiden oss uppdaterade om hur försäljningsprocessen fortlöper. Läs mer
  • Maya A
    Maya A skrev om Christopher Westergren en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2018-10-16

Christopher är inte bara trevlig, proffsig och noggrann utan har haft ett otrolig tålamod med alla våra ändringar och frågor. Han verkar ung vid första anblick men han har verkligen växt i våra ögon på sättet han hanterade varje situation. Bostadsförsäljning är ingen småsak och Christopher är en mäklare man kan lita på och lägga sin försäljning i händerna på.

Vi fick inte bara den hjälp vi förväntade oss utan mer hjälp och stöd än vi hade kunnat drömma om. Vi rekommenderar honom utan tvekan oavsett firma han jobbar för och Fastighetsbyrån är med säkerhet glada över att ha Christopher som anställd. Fastighetsbyrån har med sin storlek erfarenhet och resurser och de finns i flera städer för uppföljning med tex deklaration. Läs mer
  • Peder A köpte sin bostad med hjälp av Christopher Westergren en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2018-10-04

Vänlig, trevlig och effektiv. Gör gärna affärer igen med honom! Läs mer
  • Niklas H köpte sin bostad med hjälp av Christopher Westergren en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2018-09-11

Har köpt en etta i Helsingborg, Christopher är nog den bästa mäklaren vi kunnat få. Hjälpte oss trots vi hade personliga problem vilket försvårade köpet. Tog sin tid till oss även sena kvällar och var både trevlig, snabb och mänsklig i sitt sätt. Är oerhört glad att Christopher var vår mäklare! Läs mer
    Johan B gillar detta

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Helsingborg