Läs vad 78 Läs vad Christopher Westergren

• 2020-12-23
    CW är en charmig trevlig person utan att vara överdriven som många säljare är. Han är på och verkar ha koll.
    Maj-britt P
    • 2:a
    • 66.5 m²
    • Söder
    sålde sin lägenhet med hjälp av Christopher Westergren en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
  • 2020-12-19
    He was really helpful in getting the deal. Also with t my limited Swedish speaking skills he explained each and every clause with patience. He is a really good realtor.
    Manish J
    • 81.0 m²
    • Ringstorp
    köpte sin lägenhet med hjälp av Christopher Westergren en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
  • 2020-12-04
    Christopher sålde mig min lägenhet och jag upplevde honom som en mycket trevlig, pålitlig och professionell mäklare. Allt gick smidigt genom hela processen.
    Michael U
    • 85.0 m²
    • Norra Hamnen
  • 2020-11-30
    Sålt en 1,5 malmög 13 köpt nyproduktion körsbärslunden. Mycket bra ! Christopher levde mer än väl upp till alla förväntningar. Jag var inte så positiv til att det skulle gå så fort att sälja i dessa coronatidet, till skillnad ifrån Christopher.
    Kjell H
    • 1:a
    • 45.5 m²
    • Eneborg
  • 2020-11-30
    Köpt o såld bostadsrätt . Christopher har skött affärerna till full belåtenhet !
    Kirsten W
    • 80.0 m²
    • Adolfsberg
  • 2020-10-27
    Jag köpte en lägenhet. Christoffer var alltid behjälplig och svarade eller återkom snabbt vid tillfälle. Mycket trevlig upplevelse under hela processens gång. Hade varmt rekommenderat honom till andra i framtiden!
    Emma I
    • 2:a
    • 62.5 m²
    • Rosengården
  • 2020-10-26
    Christoffer sålde vår lägenhet i norra Helsingborg på ett mycket proffsigt sätt. Försäljningen gick fort och Christoffer var hela tiden lätt att kommunicera med, kom med många goda råd och gjorde att hela försäljningen gick otroligt smidigt och över förväntan.
    Lisa W
    • 140.0 m²
    • Norr
  • 2020-10-26
    Cristopher var väldig driven och det är något man vill ha som mäklare. Han visade han hade kunder som hade köpkraft.
    Punktlig !
    Håkan E
    • 140.0 m²
    • Norr
  • 2020-10-05
    Proffsigt bemötande i alla kontakter.
    Annika M
    • 77.5 m²
    • Västergård
    köpte sitt hus med hjälp av Christopher Westergren en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
  • 2020-09-29
    Jag upplever Christopher som väldigt engagerad och duktigt på att kommunicera/hålla en informerad.

Rekommenderas varmt!
    Martin W
    • 4:a
    • 75.5 m²
    • Norra Hamnen

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte