Mäklare Skåne Helsingborg Fastighetsbyrån Helsingborg Christopher Westergren
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-05 - 2018-11

Läs vad 13 kunder tycker om Christopher Westergren

• Sarah A sålde sin bostad med hjälp av Christopher Westergren en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Christopher sålde vår bostadsrätt.
    Vi upplevde honom proffesionell, kunnig och förtroendeingivande. Han var väldigt trevlig och gav ett omtänksamt intryck genom att hålla kontinuerlig kontakt via telefon och mail.
    Vi skulle inte kunna vara mer nöjda.
    /Fam. Andersen Läs mer
  • Lisa J sålde sin bostad med hjälp av Christopher Westergren en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Återkopplar hela tiden.
    Får snabba svar.
    Kommer gärna över och pratar istället för att ta det på Mail eller telefon. Läs mer
  • Kjell L
    Kjell L sålde sin bostad med hjälp av Christopher Westergren en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Christopher är mycket kunnig inom sitt område och ödmjuk i sitt sätt att bemöta oss som kunder. Han är proffessionell och saklig och håller hela tiden oss uppdaterade om hur försäljningsprocessen fortlöper. Läs mer
  • Maya A
    Maya A skrev om Christopher Westergren en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Christopher är inte bara trevlig, proffsig och noggrann utan har haft ett otrolig tålamod med alla våra ändringar och frågor. Han verkar ung vid första anblick men han har verkligen växt i våra ögon på sättet han hanterade varje situation. Bostadsförsäljning är ingen småsak och Christopher är en mäklare man kan lita på och lägga sin försäljning i händerna på.

Vi fick inte bara den hjälp vi förväntade oss utan mer hjälp och stöd än vi hade kunnat drömma om. Vi rekommenderar honom utan tvekan oavsett firma han jobbar för och Fastighetsbyrån är med säkerhet glada över att ha Christopher som anställd. Fastighetsbyrån har med sin storlek erfarenhet och resurser och de finns i flera städer för uppföljning med tex deklaration. Läs mer
  • Peder A köpte sin bostad med hjälp av Christopher Westergren en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Vänlig, trevlig och effektiv. Gör gärna affärer igen med honom! Läs mer
  • Niklas H köpte sin bostad med hjälp av Christopher Westergren en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Har köpt en etta i Helsingborg, Christopher är nog den bästa mäklaren vi kunnat få. Hjälpte oss trots vi hade personliga problem vilket försvårade köpet. Tog sin tid till oss även sena kvällar och var både trevlig, snabb och mänsklig i sitt sätt. Är oerhört glad att Christopher var vår mäklare! Läs mer
    Johan B gillar detta
  • Lisbeth S sålde sin bostad med hjälp av Christopher Westergren en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Jag har sålt en lägenhet. Ett trevlig bemötande av mäklaren. Allt har fungerat bra hittills. Läs mer
    Johan B gillar detta
  • Albin A skrev om Christopher Westergren en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Jag har sålt min lägenhet på Domaregatan 2 D.
    Christoffer var fantastisk och skötte allt väldigt bra! Kan starkt rekommendera han till andra! Läs mer
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Christopher Westergren en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Köpt ett bostadsrätts radhus,
    Christopher trevlig,kunnig,saklig
    Jag fick förtroende för min
    Mäklare,bra Samarbete. Läs mer
  • Caroline S
    Caroline S skrev om Christopher Westergren en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    Sålde vårt radhus. Christoffer var proffsig & väldigt tydlig redan från början vilket vi uppskattade & värdesätter otroligt mycket.
    Christoffer hade kollat föreningen och hade bra koll på insidan av huset vid visningen vilket kändes otroligt proffsigt. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Helsingborg

Johanna Thorén