Mäklare Skåne Helsingborg Fastighetsbyrån Helsingborg Christopher Westergren
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-08 - 2019-07

Läs vad 27 Läs vad Christopher Westergren

• Mats B sålde sin lägenhet med hjälp av Christopher Westergren en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-08-03

Miatorp
    Christopher hjälpte mig att sälja min lägenhet. Jag kan rekommendera honom å det varmaste. Han borde haft 5.0 i omdöme. Läs mer
  • Sophia S sålde sin lägenhet med hjälp av Christopher Westergren en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-07-14

Eneborg
    Cristopher har på ett föredömligt vis sålt vår bostadsrätt enligt våra önskemål under önskad tid. Läs mer
  • Caroline A sålde sin lägenhet med hjälp av Christopher Westergren en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-07-05

Husensjö
    Sålde vår bostadsrätt super snabbt och smidigt. Mycket engagerad redan från början, gav ett proffesionellt bemötande och en trygg känsla inför uppdraget. Mycket nöjd Läs mer
  • Filip L sålde sin lägenhet med hjälp av Christopher Westergren en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-07-04

Husensjö
    Christopher sålde vår lägenhet. Skötte det väldigt proffsigt och det kändes tryggt hela vägen. Läs mer
  • Axel A sålde sin lägenhet med hjälp av Christopher Westergren en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-07-04

Tågaborg
    Christopher är seriös, ihärdig och flexibel och gjorde ett mycket bra jobb vid min lägenhetsförsäljning. Jag kan starkt rekommendera honom. Läs mer
  • Robert S sålde sin lägenhet med hjälp av Christopher Westergren en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-07-03

Eneborg
    Cristopher gjorde ett bra jobb han var proffsig och lyhörd för våra önskningar och fick vår lägenhet sålt för begärt pris. Läs mer
  • Semsudin B köpte sin lägenhet med hjälp av Christopher Westergren en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-07-03

Vi har köpt lägenheten.
    Christopher bemötte oss på bästa sättet som betyder att han var professionell. Läs mer
  • Lasse K köpte sin lägenhet med hjälp av Christopher Westergren en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-05-08

Malmøgatan 13 Helsingborg

Købt

Super

super Läs mer
  • Johnny L
    Johnny L sålde sin lägenhet med hjälp av Christopher Westergren en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-04-23

Miatorp
    Christopher W. Är riktig bra nåt jag tyckte bra om
    Var att Han opdaterade en snapt under försäljningen av min 3rums HSB lägenhet
    Mycket nöjd.
    HONOM kan jag rekommendera. JL Läs mer
  • Marcus S
    Marcus S sålde sitt hus med hjälp av Christopher Westergren en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-03-21

Påarp
    Christopher är en driven mäklare som inte flyr en utmaning. När andra var skeptiska var Christopher positiv och mycket riktigt sålde vi vår bostadsrätt för rekordpris.

Han är lyhörd, tillgänglig och alltid trevlig och proper. Vi kommer definitivt att vända oss till Christopher nästa gång vi ska köpa/sälja. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Helsingborg

Johanna Thorén