Anna Grönvall

Anna Grönvall

Anna Grönvall är mäklare på Fastighetsbyrån Helsingborg

Anna Grönvall har varit registrerad mäklare sedan 2006-10. Anna Grönvall har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-08 och har fått 120 omdömen med ett betyg på 4.8. Anna Grönvall har haft 15 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

120 omdömen om Anna Grönvall

Sedan starten hos Reco 2018
Jacob E
Rydebäck

Anna har under hela köpprocessen varit tillgänglig, tillmötesgående och lösningsorienterad. Kan varmt rekommendera Anna!

Marina S
Sålde sitt hus med hjälp av Anna Grönvall en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
Husensjö

Jag kände mig trygg i Annas händer. Hon var proffsig, lugn och tillgänglig. Jag fick den hjälp och stöttning jag behövde i samband med försäljningen.

Anna W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Grönvall en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
Laröd

Anna hjälpte mig att sälja min lägenhet under en historiskt tuff tid (inflations- och ränteökningarna som började under 2022). Det blev många visningar, telefonsamtal med olika spekulanter och tog lång tid pga det rådande läget där bostadsmarknaden frös till is under en period. Anna är nog den bästa mäklaren man kan ha i en sådan situation. Hon jobbade hårt, gav aldrig upp och peppade och gav goda råd hela vägen. Och alltid på ett naturligt och ärligt sätt. Anna har en lång och gedigen erfarenhet och är alltid mycket professionell...

Mihaela O
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Grönvall en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
Adolfsberg

Anna är väldigt trevligt och proffesionellt. Var lätt att ta kontakt med henne och vi rekommenderar gärna ☺️

Ramiz S
Husensjö

Vi blev mycket bra bemött och hon förklarade så bra från visning till köpet .Bästa mäklaren

Sara B
Ramlösa

Bra och proffesionellt bemötande. Tydlig och bra kommunikation. Tillmötesgående och flexibel.

Susanne L
Rydebäck

Mäklaren var väldigt trevlig och tillmötesgående. Vi hade en bra visning och fick snabba svar och uppdateringar. Mycket nöjd!

Linh T
Skrev om Anna Grönvall en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

Anna är en kunnig mäklare. Hon är väldigt trevlig, lätt att ha kontakt med. Vi är mycket nöjda, kan rekommendera henne.

Anna G gillar detta
Claudia A
Bårslöv

Jättetrevlig proffsig kvinna samt tillmötesgående. Rekommenderar varmt :D

Ethel A
Fredriksdal

Proffsig, bra bemötande och lätt att få kontakt med