Anna Grönvall

Anna Grönvall

Anna Grönvall är mäklare på Fastighetsbyrån Helsingborg

Anna Grönvall har varit registrerad mäklare sedan 2006-10. Anna Grönvall har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-08 och har fått 77 omdömen med ett betyg på 4.8. Anna Grönvall har haft 39 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 77 Läs vad Anna Grönvall

• Qassem B
    köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Grönvall en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    • Ödåkra/Björka
    2021-06-08
    Jag har köpt ett radhus, Det var jättetrevligt att träffa henne, hon är hjälpsam, trevligt, pålitlig, jag hade mer än förväntningar.
    vi är jättenöjda.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Grönvall en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    • Ödåkra/Björka
    Jag har sålt min bostad genom Anna Grönvall
    Anna är en härlig , lyhörd och trevlig tjej som gör sitt bästa för en lyckad affär
    Jag är JÄTTE nöjd !!!
    • Rosengården
    2021-06-08
    Vi mötte Anna första gången när vi köpte den bostadsrätt vi nu sålt genom henne. Varför inte återanvända en utmärkt mäklarkontakt.. det ligger helt rätt i tid!
    Anna är proffsig & medmänsklig, klarsynt & filosofisk, har driv men ändå tålamod!
    Anna Grönvall är helt enkelt enkel & rak att ha med att göra!
    Vi rekomenderar henne å det varmaste!
  • köpte sitt hus med hjälp av Anna Grönvall en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    • Ödåkra
    2021-06-07
    Anna är väldigt duktig och professionell mäklare! Finns alltid där när man behöver fråga något, rekomenderar henne starkt!
  • sålde sitt hus med hjälp av Anna Grönvall en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    • Välinge
    2021-03-09
    Jag kan verkligen rekommendera Anna som mäklare. Anna hjälpte mig sälja vårt fritidshus i Helsingborgs kommun. Anna är lätt att tycka om, engagerad, pedagogisk och förtroendeingivande. Hon är lyhörd och höll mig informerad under processen. Anna hittade en köpare innan annonsering och ordinarie visning som passade oss bra. En smidig affär helt enkelt. Stort tack Anna!
    • Tånga & Rögle
    2021-03-02
    Har med Anna Grönwalls hjälp sålt mitt lilla hus på landet. Har bott där i många år. Anna har med sina stora kunskaper och sin fantastiska personlighet hjälpt mig.Under hela tiden har vi haft väldigt bra kontakt. Och huset blev sålt snabbt. Är otroligt tacksam att jag har haft Anna som min mäklare.
    • Söder
    2021-02-28
    Hon är trevlig.Ger ett förtroende ingivande intryck.Har ett stort kunnande
    • Hittarp
    2020-11-19
    Proffsig , kunnig , Korrekt . Varm och omtänksam person . Anna har sålt min villa . Rekommenderar henne till 1000% .
    • Högaborg
    2020-11-17
    Sålde bostadsrätt i lägenhetshus. Hjälpsam och trevlig, förklarade saker väl, trevligt bemötande, snabb respons, bara positivt att säga från mig!
    • Bårslöv
    2020-10-29