Gustav Borgström

Gustav Borgström

Gustav Borgström är mäklare på Fastighetsbyrån Helsingborg

Gustav Borgström har varit registrerad mäklare sedan 2014-02. Gustav Borgström har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-07 och har fått 178 omdömen med ett betyg på 4.8. Gustav Borgström har haft 26 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

178 omdömen om Gustav Borgström

Sedan starten hos Reco 2015
Johannes D
Sålde sitt hus med hjälp av Gustav Borgström en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
Jonstorp

Kanonkille 👍👍👍 bra kommunikation

Ellen E
Sålde en tomt med hjälp av Gustav Borgström en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
Strandbaden

Proffsig, korrekt och trevlig.

Torborg W
Höganäs

Gustav är mycket kunnig och sannoligen seriös. Gustav är mycket proffesionell

Jadranka S
Rydebäck

Gustav Borgström är en fantastisk mäklare. Han är engagerad, lyhörd, kunnig, positiv och mycket bra på att ge stöd och vägledning. Rätt man på rätt plats. Jag kommer varmt rekommendera honom. Tack!

Pajtim A
Skrev om Gustav Borgström en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

Kan rekommendera Gustav. Han är professionellt, hjälpsam och väldigt trevligt bemötande. Pajtim Abazi

Marcus J
Mörarp

Hade svårt att välja mellan ett par olika mäklare, men Gustav ingav mest förtroende, bäst historik och mest flexibilitet. Ett förtroende som uppfylldes under hela vägen. Jag kände mig helt trygg i att ge honom tyglarna och hantera allt under hela processen.

Marie L
Köpte sitt hus med hjälp av Gustav Borgström en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
Allerum

Kan varmt rekommendera Gustav. Han genomförde fastighetsaffären professionellt, och var väldigt kunnig, nogrann och hade mycket trevligt bemötande.

Amer M
Bårslöv

Gustav gjorde ett bra jobb med att hjälpa mig att köpa hus. Han visade god kunskap om objektet och var tillgänglig för att svara på mina frågor när jag behövde det. Jag uppskattade hans ärliga och raka sätt att kommunicera. Köpprocessen var smidig. Hans energi och positiva attityd var märkbar. Jag är nöjd med mitt köp och skulle rekommendera Gustav till andra som ska sälja eller köpa hus.

Fredrik N
Svanshall

Tillgänglig och tillmötesgående

Inger A
Mörarp

Första mötet med Gustav,gav mej en positiv känsla,kände att honom kan man lita på.Fick bra info.om hur allting går till vid försäljningen av huset.Gustav har under försäljningen informerat mej om vad som sker.Att sedan tiderna är som dom kan han inte rå för .Jag är nöjd med Gustav,trevlig och tillmötesgående. Inger Axelsson.