Fastighetsbyrån Hörby

Fastighetsbyrån Hörby

• BadgeSixYears
Ring 0413-275 50 Dela

Välkommen till Fastighetsbyrån i Hörby! Här i mellanskåne har du alltid nära till lummig skog, öppna landskap och vackra sjöar. Kommunikationerna till Lund, Malmö och Köpenhamn är smidiga och med utgångspunkt här i Hörby tar du dig lätt runt i Öresundsregionen. Fastighetsbyrån har varit aktiv här i området sedan sent 60-tal...

277 omdömen om Fastighetsbyrån Hörby

Sedan starten hos Reco 2013

Marina G
Centralt

Trevligt med personlig mäklare med stort engagemang och hjärtat på rätt ställe.

Anna Karolina L
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Hörby

Tack Ola! Fantastiskt, snabbt och smidigt på alla sätt och vis ❤️ Anna Karolina Loodh

Birgitta O
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Hörby

Eftersom det var ett snabbt köp har vi ingen större erfarenhet. Vårt bemötande av fastighetsbyråns olika mäklare har varit gott.

Ingrid Ann-Marie A
Centralt

Väl bemött redan när jag ringde första gången, Snabb start av försäljningsaktiviteterna Professionellt bemötande och hög servicegrad Mäklaren upplevs mycket kunnig och erfaren. Bra dialog genom hela processen. Inger stort förtroende. Lätt att komma i kontakt med och bra hjälp i olika frågor

Anna B
Önneköp

Trevligt bemötande, dock lite långsam i den inledande fasen. Proffsigt avslut. Vi är nöjda.

Siri Catharina A
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Hörby

Vi är mycket nöjda med vårt val av mäklare. Per Åke ledde oss med trygg hand genom processen och vi är väldigt nöjda med förberedelser, budgivning och kontraktsskrivningen!

Stefan N
Centralt

Mycket bra bemötande av mäklaren. Han gjorde sitt jobb utmärkt, och fick fastigheten såld. Precis vad jag hade förväntat mig.

Håkan P

Mycket bra upplevelse och allt fungerade till 100 %

Carl Martin Joakim K
Centralt

hej vi är nöjda med vår mäklare som gjort allt för att uppfylla våra förväntningar , I tuffa tider att säja hus fick vi inte begärt pris men vi är nöjda med och hur mäklaren jobbade för att få ut det bästa priset av försäljningen.

Jan Rikard S
Centralt

En smidig affär sim sköttes enligt mina önskemål. Mycket nöjd

Leif Fredrik Michael N
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Hörby

Mycket nöjd! Trevlig och skicklig mäklare.

Marie O
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Hörby

Allting har varit jättebra, jag är mycket nöjd.

First-Name L
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Hörby

Stor kompetens och professionell, trevlig och tillmötesgående, absolut nr ett av alla mäklare vi träffat.

Charlotte B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Hörby

Proffsigt, lättpratat, informativt! Bra!!

Joachim R
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Hörby

Trevlig och välarbetad personal, effektiv, bra återkoppling med uppdateringar.

Leila Viktoria Å
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Hörby

Jättebra bemötande och enkel och tydlig kommunikation med Anders Lovén.

Joacim R
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Hörby

Proffsigt och en tydlig process. Bra visning och transparent dialog igenom hela affären. Mycket nöjd helt enkelt.

Martin B
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Hörby

Upplevelsen är enbart positiv, alltså hela försäljningsprocessen från början till slut. Mäklaren är en driven, alltid positiv och glad person. Upplevelsen av mäklaren som helhet är ett proffsigt intryck med framåtanda och med sin lokalkännedom samt nätverk av intressenter såg till så att försäljningen av vårt hus gick snabbt, vilket vi önskade. Plus är tjänsten säljcoachen, vilket gör att vi som säljare har "full koll" på läget. Mäklaren kommunicerar på ett bra sätt, både via sms, telefonsamtal och via mail. Och viktig...

Kerstin G
Centralt

Är riktigt nöjd med försäljningen av min bostadsrätt.

Ewa P
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Hörby

Känns seriösa och ger den information och tid som behövs. Hjälpsam

Mateusz K
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Hörby

Ett mycket hjälpsamt företag, de hjälper till att ordna allt, har du några frågor kan du ringa och ta reda på det! jag rekommenderar verkligen Toppen

Siv Marianne M
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Hörby

Vi har blivit mycket professionellt bemötta Det vi uppskattade allra mest var deras ärlighet det är svåra tider nu med att sälja och köpa hus Vi har valt just denna mäklaren för vi har hört mycket gott om denna mäklarbyrån och framförallt Anders och Linda som driver detta exemplariskt Det är svårt att ha förväntningar då vi inte sålt hus innan men det är klart att man hoppas det ska gå bra Denna affär gick över alla förväntningar Jag kommer rekommendera Anders till alla som ska sälja sina hus men även till de...

Nina G
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Hörby

Viset är ett ganska komplext ärende med god man och säljare som har gjort köpet väldigt speciellt Mäklaren har varit tillmötesgående o försökt göra det bästa av situationen !

Birte B
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Hörby

Venlig, kompetent og dejlig afslappet oplevelse at møde vores mægler Ola, han har gjort det så godt, vi er meget tilfredse.

Inger W
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Hörby

Bra bemötande . Höll tider och verkade inte jäktad.

Anette F
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Hörby

Helt under bar mäklare på alla vis. Eftersom vi visste vad vi letade efter, och mäklaren gav ett bra intryck alla gg vi träffa honom.

Muhammed Assim H
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Hörby

Jag hade tyvärr ingen möjlighet att åka ner till Skåne för att se fastigheten eller skriva under kontraktet. Det fick min familj göra istället, men jag var i kontakt med mäklaren under hela processen och jag upplevde honom som transparent, professionell och lätt att ha o göra med. Inga konstigheter. Jag och min familj är extremt nöjda med hans insats.

Dan P
Centralt

Vi upplevde att mäklaren var proffsig, kunnig och transparent i sin presentation av fastigheten. Han var artig, trevlig och inte för påstridig som man kan uppleva vissa inom samma yrke. Några direkta förväntningar hade vi väl inte egentligen, som förstagångsköpare är allt så nytt så man har inget att jämföra med. Men vi har känt oss trygga igenom hela processen skulle jag säga.

Erica E
Centralt

Per Åke drog affären i hamn på ett ytterst professionellt sätt. Väldigt uppskattat med tät återkoppling. Vi rekomenderar starkt att anlita Per Åke som er mäklare.

Ann Ingrid Cecilia D
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Hörby

Bra och trevligt bemötande från första samtalet till skrivit kontrakt

Maria O
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Hörby

Utöver ett fantastiskt bemötande och stor kunnighet både för fastigheten och området, känner jag mig väl informerad och stöttad genom hela processen. Per-Åke är en mäklare som inte bara gör sitt jobb, han är den som ger det lilla extra. Jag är jättenöjd med hur hela den här processen har förlöpt.

Yvonne R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Hörby

Toppen! Allt var jätte bra redan från starten.Anders var mycket hjälpsam och visste vad han pratade om.Vilket var till stor hjälp för att kunna ta ett bra beslut om köpet. Yvonne

Karin E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Hörby

Anders Lovèn hanterade försäljningen proffsigt med stor kunskap och har stor erfarenhet i Hörby med omnejd. Bedömning av vilket pris vid försäljning låg korrekt . Jag hade stort förtroende från start och blev en bra försäljning av Anders med trevligt bemötande och ärlighet. Hälsningar Karin

Anne-Lena R
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Hörby

Vi blev bemötta på ett korrekt och professionellt sätt. Eftersom marknaden och läget är oroligt hade vi rimliga förväntningar. Mäklaren hanterade omständigheterna på ett proffsigt sätt och bostadsförsäljningen gick smidigt och över förväntningarna.

Leif Tommy L
Hörby Öster

Från början till slutet på vår husförsäljning.är vi supernöjda

Louice L
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Hörby

Anders har varit oerhört hjälpsam och tillgänglig för oss i processen! Han har sett till att både säljare och köpare känt sig trygga.

Dan B
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Hörby

Trevligt bemötande, kunde svara på alla våra frågor och var noga med att upplysa oss om eventuella fel och brister.

Stefan F
Centralt

Mycket bra. Mina förhoppningar blev verklighet. Försäljningen av fastigheten blev kanon. Mycket förtroende ingivande mäklare.

Gert R
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Hörby

Vänligt bemötande. God information om marknadsläget och möjligheterna för försäljning av objektet. Utmärkt fotografisk presentation i prospektet om fastigheten. Regelbunden kontakt och information om affärens fortlöpande. Tydligen bra visningar, som givit bra respons från intressenter. En tillfredsställande budgivning och ett bra säljresultat. Hittills allt gott! Mäklare Ola har gjort ett utmärkt jobb!

Helen L
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Hörby

Har varit på x-antal visningar och då haft olika mäklare från kontoret Höör/Hörby, alla har alltid varit vänliga, tillmötesgående, samt ärliga - om det finns något av betydelse för köparen att veta om fastigheten så har de varit tydliga med att informera om det. Vid vårt eget köp av hus så var upplevelsen precis som beskriven här ovan. Vidare så känns det bra att mäklaren har sagt att vi kan återkomma med frågor även efter att köpet är klart.

Ingrid B
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Hörby

Från början kändes det inte som mäklaren var så engagerad. Men det blev bättre och bättre så det slutade med husköp.

Linn Yvonnie V
Önneköp

Snabbt och smidigt från kontakt till försäljning enkelt med deras nya säljcoach. Bra kommunikation med mäklaren.

Matthias B
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Hörby

Första mötet med mäklaren blev inte så bra, men efter att ha träffat mäklaren vid flera tillfällen så ändrades bilden av mäklaren och Fastighetsbyrån och det hela slutade med en affär.

Jens M
Önneköp

Väldigt trevligt och vänligt bemötande. Vi har fått svar på alla våra frågor och snabb återkoppling. Bara ros…

Emil J
Centralt

Toppen mäklare! Ola var väldigt kunnig i sin sak.

Granit S
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Hörby

Otroligt professionell mäklare. Duktig, skicklig och kunnig mäklaren. Han kan verkligen detta och känner väl till områden han säljer. Mäklaren är alltid tillgänglig för frågor och man får svar direkt vid minsta fundering.

Per Uno N
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Hörby

Bra bemötande och kunnig personal

Eva-Lisa J
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Hörby

Vi blev bemötta på ett trevligt o korrekt sätt. Mäklaren levde upp till ev förväntningar. Sympatisk o lätt att ha kontakt med. Rekomenderar gärna mäklaren till andra.

Kerstin Ann-Margret S
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Hörby

Mäklaren gjorde sitt yttersta för att vi skulle få sålt huset med hänsyn till de svårigheter som omvärlden orsakat oss

Petra L
Centralt

Det har varit trevligt och positivt och vi har fått mycke hjälp