Alla kategorier Mäklare Skåne Östra Göinge Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Östra Göinge

Fastighetsbyrån Östra Göinge

Östra Järnvägsgatan 1, 280 60 Broby — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Broby och Östra Götinge! Du hittar vårt kontor på Esplanadgatan 3. Här hittar du mäklare som med stort engagemang hjälper dig att komma tillrätta med dit bostadsbyte. Är du ute efter en villa, en lägenhet eller kanske en sommarstuga? Vi har koll på alla boendemöjligheter häromkring och vet var det passar dig bäst att bo.

Fastighetsbyrån är en av Sveriges ledande kedjor när det kommer till mäklare. Vi har massor av erfarenhet och det är få frågor du inte kan ställa till oss när du ska byta bostad. Ring eller kom förbi vårt kontor - vi längtar efter att höra mer om dina planer!

Läs vad 24 kunder tycker om Fastighetsbyrån Östra Göinge

• Sigurd J skrev om Fastighetsbyrån Östra Göinge
    Jag har dålig erfarenhet av mäklare i allmänhet och av fastighetsbyrån i synnerhet.
    Det är särskilt budgivningen som jag är kritisk till. Många gånger hetsar mäklarna till omdömeslös budgivning. Många av budgivarna är inte seriösa och står inte till sina bud när budgivningen är klar. En budgivning borde varit juridiskt bindande. Läs mer
  • Eva-Lis M skrev om Fastighetsbyrån Östra Göinge
    Köpte ett hus av fastighetsyrån o jag kan varmt rekommendera dom. Väldigt vänligt o trevligt bemötande. Läs mer
  • Rune J skrev om Fastighetsbyrån Östra Göinge
    Fungerade bra.
    Bra bemötande och bra återkoppling efter varje förändring. Läs mer
  • Lars M skrev om Fastighetsbyrån Östra Göinge
    Allting fungerade enligt plan. Vi fick ett mycket trevligt och kunnigt bemötande. Läs mer
  • Solveig S skrev om Fastighetsbyrån Östra Göinge
    Trevlig och artig i sitt bemötande. Bra på att förklara hur ett husköp går till. Läs mer
  • Stefania F
    Stefania F skrev om Fastighetsbyrån Östra Göinge
    Under mars månad inköpt villa i Östra Göinge.
    Har träffat den bästa mäklare någonsin.
    Vi har träffat vår mäklare under flera tillfälle på flera visningar tills vi har hittat ''drömhuset''. Väldigt varm person och förberedd att svara på alla frågor.
    Efter budgivning har varit i kontinuerlig kontakt och fått alla detaljer om huset.
    När man hittar sitt drömhus är det en glädjekänsla som man hittar inga ord att beskriva. och när man träffar en så välkommande mäklare som sprider runt känslan att man är verkligen ''hemma'' på en visning, då är det en riktig mäklare.
    Har bara positiva ord om vår mäklare: professionell, förberedd, kunnig, välkommande, varmt, vänlig, punktlig, ordentlig osv.
    Väldigt tacksamt för hela den här upplevelsen!
    Rekommenderas varmt till alla ! Läs mer
  • Aina P skrev om Fastighetsbyrån Östra Göinge
    Bra kontakt med mäklaren, alltid nåbar. Läs mer
  • Stefan N skrev om Fastighetsbyrån Östra Göinge
    Jag har sålt en villa och har blivit bemött på ett trevligt och proffsigt sätt av mäklaren. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Marika J skrev om Fastighetsbyrån Östra Göinge
    Vi köpte en villa, av en mycket trevlig och rar mäklare. Blev väldigt bra bemött och fick bra förtroende för mäklaren. Läs mer
  • Sofi A skrev om Fastighetsbyrån Östra Göinge
    Köpt hus. Mycket bra, proffsig mäklare. Läs mer
  • Christina P skrev om Fastighetsbyrån Östra Göinge
    Har inte använt Broby, bara Isabell ifrån Kristianstad.
    Var bara och skrev under papperen i Broby, så kan inte uttala mig om dom. Läs mer
  • Lars W skrev om Fastighetsbyrån Östra Göinge
    Upplevs professionell. Mycket bra bemötande. Lyhörd. Läs mer
  • Laila P skrev om Fastighetsbyrån Östra Göinge
    Allt var okey,v är helnöjda och vi har rekommenderat vår mäklare till släkt o vänner. Läs mer
  • Krister O skrev om Fastighetsbyrån Östra Göinge
    Eftersom mäklaren slapp en eller flera visningar och ändå betalar man ett fullt arvode på detta. Vi fick ingen information om vad som gäller vid ett bud utan visning, kan man acceptera ett högre bud innan papper är skrivna när man har en muntligt överenskommelse? Läs mer
  • Bengt P skrev om Fastighetsbyrån Östra Göinge
    Vi är helnöjda med bemötande och hur snabbt allt gick från första kontakt till att huset skrevs. Fastighetsbyrån, Broby är att rekommendera Läs mer
  • Gerd Vivi-Ann O skrev om Fastighetsbyrån Östra Göinge
    Ett bra jobb och en snabb affär som vi delvis eller till stor delgenomförde själv med köparna Läs mer
  • Jon L
    Jon L skrev om Fastighetsbyrån Östra Göinge
    Efter at ha haft min stuga till salu i 8 månader hos en dansk macklara utan resultat, så overtog supermacklaran Isabell!!!
    Och hon sålda min stuga på en wecka och fick snodd priset opp med 10 %
    Thumbs up till fastighetsbyrån I broby och lycka till med ert företag
    Ni kan jo hoppas att behålla ers guldklump👍👍 Läs mer
  • Benny S skrev om Fastighetsbyrån Östra Göinge
    Det var helt problemfritt att sälja huset via Fastighetsbyrån.
    Mycket trevlig och stabil mäklare .
    Kommer tveklöst att anlita dem igen nästa gång eller rekommendera
    dem till andra. Läs mer
  • Erik Mats Inge P skrev om Fastighetsbyrån Östra Göinge
    Väldigt dåligt skött.Alldeles för dyrt för vad de gjorde. Läs mer
  • Inger H skrev om Fastighetsbyrån Östra Göinge
    Mycket kompetent mäklare som återkopplade och deltog i bedömningen av vår fastighet på ett mycket professionellt sätt. Läs mer
  • Tor Stig Göran J skrev om Fastighetsbyrån Östra Göinge
    Mycket kunniga och sakliga mäklare. Alltid god kontakt
    Jag bor 50 mil från fastigheten det var inga problem. Läs mer
  • Olle Valdemar O skrev om Fastighetsbyrån Östra Göinge
    dålig personkemi,dålig upplysning,dålig nåbarhet mm Läs mer
  • Erland K skrev om Fastighetsbyrån Östra Göinge
    Bra bemötande.För högt arvode. Läs mer
  • ?ke I skrev om Fastighetsbyrån Östra Göinge
    Vi har fått en tydlig information och uppfattat vår mäklare som mycket kunnig och sympatisk. Vi har bara goda synpunkter om försäljningen av vårt hus. Läs mer

Östra Järnvägsgatan 1, 280 60 Broby