Läs vad 320 kunder tycker om HusmanHagberg Kristianstad 2

• 2021-01-17
    Vi har köpt ett hus i Åhus. Vi blev väl bemötta från första stund och under hela processen var Peter lätt att hålla kontakt med. Snabba svar och regelbundna upplysningar resulterade i en service som vi var mycket nöjd med. Vi fick ett seriöst och gott intryck av Peter. Vi upplevde att han var mån oss som köpare och att han ville bidra till en affär som vi skulle känna oss tillfreds med. /Linus & Johanna
    Linus D
    • 117.0 m²
    • Åhus - Vattentornsområdet
  • 2021-01-16
    Sålt min mammas hus på landet med hjälp av Peter Canaki.
    Peter är trevlig, kunnig, kommunikativ, rak o ärlig. En mäklare jag är mycket nöjd med och som jag absolut kan rekommendera till andra att anlita.
    Petra M
    Petra M
    • 106.0 m²
    • Mjönäs
  • 2021-01-09
    Peter sålde en lägenhet till oss, snabb affär och bra kommunikation. Snabb respons och tydliga instruktioner under kontrakt skrivandet.
    Sarah C
    • 3:a
    • 75.7 m²
    • Odal/Vilan
    köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
  • 2020-12-17
    Jenny hjälpte oss att sälja vårt hus i Knislinge och vi är mycket nöjda med allt. Smidigt från första besöket och god kommunikation. Kan varmt rekommendera Jenny!
    Ida Ellinor Ella W
    • 187.0 m²
    • Knislinge
    sålde sitt hus med hjälp av Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
  • 2020-12-15
    Vi fick ett trevligt välkomnade av Jenny redan vid första mötet på visningen på Balders väg 17. Jenny var påläst och kunde besvara alla frågor vi hade om fastigheten och gav ett opartiskt intryck vilket kändes tryggt.
    Affären skedde snabbt efter att budgivning var avslutad och den skedde lika smärtfritt som visningen gjorde. Kan varmt rekommendera Jenny som mäklare!
    Adam L
    • 187.0 m²
    • Knislinge
    köpte sitt hus med hjälp av Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
  • 2020-11-28
    jag har köpt ett radhus i Åhus.För mig är det en stor förändring eftersom jag varit Stockholm troget i hela mitt liv. Jag kände genast förtroende för Peter Canaki, hans sätt att ta sig an affären var väldigt seriöst.
    Solveig D
    • 110.0 m²
  • 2020-11-18
    Vi blev rekommenderade att kontakta Jenny inför försäljning av vår bostadsrätt.
    Vi upplever att Jenny i varje möte varit otroligt engagerad, proffsig, lyhörd och ödmjuk. Hon är en mäklare som ser möjligheter, varit peppande när det behövts och som gett precisa svar på de frågor som vi haft. Vi har under hela processen upplevt en mycket god kontakt. Vi kommer i vår tur att rekommendera Jenny vidare till alla våra vänner.
    Anja H
    Anja H
    • 5:a
    • 137.0 m²
    • Hammar
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
  • 2020-11-16
    Vi har köpt!
    Från start har vi känt trygghet och tillit. Väldigt trevlig och noggrann.
    Mathilda B
    • 5:a
    • 137.0 m²
    • Hammar
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
  • 2020-11-04
    Köpt villa. Mycket proffsigt bemötande och genomförd affär.
    Annika C
    • 110.0 m²
    • Åhus - Centralt
    sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
  • 2020-10-29
    Snabb, nogrann och effektiv, med båda fötterna på jorden och dessutom väldigt trevlig! Rekommenderar Peter Canaki varmt för väl skött husförsäljning av Sånnavägen 6 i Åhus. Resultatet överträffade förväntningarna.
    Rut Ingrid Marianne M
  • 2020-10-22
    Jag har sålt en tomt.

Jag är mycket nöjd med allt.
    Marcus Christoffer W
    sålde en tomt med hjälp av Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
  • 2020-10-21
    Köpte en tomt och mäklaren var väldigt snäll och professionell👍
    Ferenc S
    köpte en tomt med hjälp av Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
  • 2020-10-05
    Jag har sålt en bostadsrätt i Kristianstad.
    Har endast fått positivt och glatt bemötande. Jenny förklarar processen tydligt och bra och har fått svar på de frågor jag haft. Hon svarar även snabbt på både telefon, sms och mejl, vilket har uppskattats.
    Då jag inte sålt någon bostad innan var allt nytt för mig, har hela tiden känt mig trygg med att allt blir rätt och att de blir en bra affär för mig.
    Inget att klaga över, super nöjd!
    Har även varit på en husvisning där Jenny var mäklare, så har sett hur hon arbetat under visning, en kort presentation om objektet sen får man kolla ifred. Glad, svarar på frågor man har och återkopplar snabbt. Precis så jag vill ha det på visning.
    Josefine M
    • 1.5:a
    • 44.0 m²
    • Centrum - Söder
  • 2020-09-21
    Peter har sålt vårt hus som vi bott i 19 år. Han har varit engagerad, professionell och lyssnat även om vi från början hade något olika bild av utgångsbudet. Budgivningen har skötts extremt bra med personlig kontakt med alla inblandade vilket landat i ett bra slutpris. Jag rekommenderar gärna Peter till de som vill sälja sitt hus.
    Torgny H
    • 115.0 m²
  • 2020-09-19
    Erfaren, serviceminded och flexibel . Gott omdöme
    Nikolas L
    köpte sin stuga med hjälp av Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
  • 2020-09-18
    Vi har sålt en sommarstuga i Åhus. Fastnade direkt för Jennys sätt när vi träffades första gången, hon var ärlig och mycket seriös, föreställde inte sig utan var så naturlig vilket jag tycker är viktigt. En bra egenskap som Jenny hade var att hon lät oss alltid bestämma men gav oss viktiga råd på vägen och efter att vi hade sagt vad vad vi tyckte, så sa hon vad hon tyckte, och så bollade vi det fram och tillbaka tillsammans, en mycket bra egenskap. Hon var också kunnig och positiv hela tiden och man kunde lätt nå henne när vi behövde. Vi är mycket nöjda med Jennys arbete och kommer absolut att rekommendera henne till våra vänner.
    Lillemor Anne A
    • 60.0 m²
    • Åhus - Äspet
    sålde sin stuga med hjälp av Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
  • 2020-09-16
    Har sedan februari varit på 14 visningar sammanlagt med olika mäklare. Så skulle vilja påstå att jag har stött på en hel del olika typer av mäklare. Konstigt nog ingen från HusmanHagberg men det var värt väntan. Kan med handen på hjärtat säga att Jenny är den mest varma och omtänksamma mäklaren jag har träffat. Hon har varit underbar både under visningen och nu efter. Man känner verkligen att hon bryr sig om sina kunder och vill deras bästa.
    Kommer definitivt prata gott om HusmanHagberg till andra. Och jag kommer rekommendera Jenny.
    Heidi J
    • 1.5:a
    • 44.0 m²
    • Centrum - Söder
  • 2020-09-13
    Snabb, fokuserad, seriös. Precis den mäklare som man önskar vid sin sida när man vill göra en proffisionell affär både ur köpare och säljarperspektiv.
    Håkan L
    sålde sin stuga med hjälp av Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
  • 2020-09-13
    En snabb affär; från visning genom budgivning till kontrakt på fem dagar! Såklart tack vare snabb hantering av Jenny!
    Malin N
    • 60.0 m²
    • Åhus - Äspet
    köpte sin stuga med hjälp av Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
  • 2020-09-11
    Professionellt bemötande och lyhördhet för våra önskemål.
    En mycket positiv upplevelse
    Anna L
    köpte sin stuga med hjälp av Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
  • 2020-09-01
    Försäljning av sommarhus.
    Canaki är känd sedan 2 tidigare affärer
    Finns inte många som går in i projektet helhjärtat och snabbt, men Canaki kör direkt på ett trevligt sätt
    Resultat, sålt objekt innan visning till ett pris som passade oss,
    Svårt att inte rekommendera en så pass skicklig mäklare 😀
  • 2020-08-01
    Har varit hjälpsam och tillgänglig men verkade lite stressad på visningen. I övrigt gjort vad en mäklare ska och gjort det bra.
    Elin L
    • 138.0 m²
    • Everöd
  • 2020-07-30
    Proffsigt - elegant o jordnära!! Peter håller en uppdaterad hela tiden - man känner verkligen att han gör allt för en!
    Anna-lisa L
    • 2:a
    • 59.0 m²
  • 2020-07-28
    Sålt ett 1/5plans hus i Tollarp.Mycket trevlig mäklare som levde upp till våra förväntningar.Duktig på att informera om allt har inget alls som vi är missnöjda med.
  • 2020-07-27
    Peter hjälpte verkligen oss som förstagångs köpare med allt från förklaringar till trygghetskänsla. Han är trevlig, pålitlig och säker i sitt jobb som mäklare. Rekommenderar verkligen Peter!
    Sandra G
  • 2020-07-25
    Vi köpte en tomt i Yngsjö, Lövvägen6 och Jenny var snabb för att återkomma med svar på våra frågor. Jag tycker att Jenny har utfört sitt jobb utmärkt även efter köptet med de frågor vi har haft. Väldigt duktig!
    Malin Nyman
    Malin N
    • 30.0 m²
  • 2020-07-23
    Jenny har gjort ett utmärkt jobb när hon hjälpte oss att köpa en stuga i Yngsjö
    Finn N
    • 30.0 m²
  • 2020-07-16
    Villa:
    Jenny är open minded, positiv, ser möjligheter ur flera inkännande synpunkter för säljare som köpare.
    Hon har blicken för det lilla extra som inredning inför fotografering till prospekt. Att kunna läsa av människor, för rätt människor i rätt hus.
    Vi sålde ett gammalt hus med anor från 1800 - talet, till nästa ägare som också vurmar för att behålla det genuina. Det kändes viktigt att lämna över huset till någon likasinnad som kommer ta väl vara om det.
    Vid själva budandet var Jenny tydlig, konkret och effektiv samt kom med goda råd.

Tusen tack Jenny Kristiansson Åkesson för allt.
    Alina Julia Marie Ö
    • 138.0 m²
    • Everöd
  • 2020-07-09
    Bra stöd och proffsigt bemötandet!
    Dan Niklas Ingemar N
  • 2020-07-07
    Jenny har på ett förtroendeingivande och tryggt sätt guidat oss genom vår husförsäljning. Det tog fyra veckor från värdering till kontraktsskrivning och Jenny har under denna tid varit väldigt engagerad, tillgänglig och lyhörd. Det tillsammans med en positivitet, kunnighet och rak kommunikation har gjort att hela processen känts rolig och säker. En mäklare med hjärtat på rätta stället. Vi är supernöjda!
    Ida Sofia R
  • 2020-07-06
    Vi har köpt ett fritidshus.
    Naturligt trevligt, engagerat och kunnigt bemötande.
    Mäklaren var insatt i objektet och tog reda på det hon inte visste.
    Företrädde naturligtvis säljaren, men var en trovärdig part även till köparen.
    Stora, snabba affärer som detta är, kräver snabba trovärdiga svar, vilket mäklaren levde upp till.

Ett trevligt och seriöst bemötande som bidrar till att affären och köpet känns rätt och bra.
    Jörgen N
    • 95.0 m²
    • Åhus - Täppet
  • 2020-07-04
    Extremt duktig samt lätt o prata med!
    Duktig på visning,fick en riktigt bra upplevelse-;)
    Noga med detaljer och svarade på alla frågor man hade.
    Rekommenderar starkt att kontakta henne för köp!
    George N
  • 2020-06-15
    Vi är oerhört nöjda med Peter Canaki och HusmanHagberg Kristianstad. Peters lugn och erfarenhet hjälpte oss mycket med försäljningen av vår villa. Affären blev lyckad och vi anlitar mer än gärna Peter igen! Stort plus för de enskilda visningarna.
    Bengt Stefan E
  • 2020-05-26
    Sålt en bostadsrättslägenhet i Kristianstad.
    Uppdragets utförande och bemötandet av mäklaren har varit både mycket proffsigt och trevligt.
    Vi kan varmt rekommendera Peter Canaki för alla som är blivande köpare eller säljare.
    Thomas B
    • 162.0 m²
    • Öllsjö
    köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Kristianstad
  • 2020-05-17
    En professionell mäklare, som har hanterat husets försäljning på bästa sätt.
    Adrian F
    Walid A
    • 195.0 m²
    • Färlöv
  • 2020-05-13
    Proffsig, engagerad och väldigt hjälpsam!

Ödmjuk och lyhörd.

Proffsig mäklare med en härlig personlighet, som fick oss att känna trygghet i affären vid vårt husköp.
    Sara Katarina R
    • 116.0 m²
    • Åhus - Täppet
  • 2020-05-11
    Köpte radhus av Peter. En Otroligt genuin trygg och rolig mäklare!
    Caroline P
    • 6:a
  • 2020-03-27
    Vi har både köpt och sålt hus med Jenny som mäklare. Förväntningarna var att vi skulle behöva göra så lite som möjligt för att få så mycket betalt som möjligt, så snabbt som möjligt. Samt att vi skulle bli bra bemötta och känna oss trygga i våra livs största affärer. Vi vill ge Jenny högsta betyg för att hon har uppfyllt dessa förväntningar och mer därtill.
    Per Erik Jimmy B
    • 99.0 m²
    • Tollarp
  • 2020-03-20
    Bästa mäklaren!
    Hon vill inte bara sälja utan försöker gärna få ut så mycket som möjligt åt kunden.
    Thi Lien D
    • 119.0 m²
    • Viby
  • 2020-03-18
    Allt funka bra och gick smidigt.
    Carina P
    • Immeln
    köpte sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Kristianstad
  • 2020-03-15
    Helt fantastisk människa och mäklare!
    Hanna W
    • 119.0 m²
    • Viby
  • 2020-03-14
    Har köpt en lägenhet, blivit bra bemötta och Peter har levt upp till våra förväntningar.
    Klara och tydliga besked i hela processen!
    Anita J
    • 2:a
    • 55.5 m²
    • Centrum/Östermalm
  • 2020-03-12
    Var en god hjälp vid försäljningen och lotsade oss igenom hela affären
    En mäklare som tog sig tid även för en lite mindre affär.
    Var aktiv utan att vara påträngande .
    Var en positiv upplevelse.
    Anders Mattias M
    sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Kristianstad
  • 2020-03-12
    Påläst och trevlig mäklare som jobbar hårt för att hjälpa mig till ett så smidigt husköp som möjligt. Rekommenderas starkt.
    Joel W
    köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Kristianstad
  • 2020-02-24
    Peter hjälpte oss att sälja en lägenhet. Fantastiskt kunnig och otroligt service inriktad. Vi kunde inte vara mer nöjda.
    Axel Z
    • 1:a
    • 35.3 m²
    • Centrum/Östermalm
  • 2020-02-16
    Mycket provsig och ordentlig, gick igenom kontrakt och dylikt väldigt bra! Vart första gången för mig att skriva på något och kände mig mycket säker Joakim!
    Mvh Jonathan
    Jonathan M
    • 1:a
    • 38.0 m²
    • Gamla Näsby
    köpte sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Kristianstad
  • 2020-02-12
    Köpte hus .Mycket professionellt och trevligt bemötande. Mäklaren levde upp till alla våra förväntningar.
    Calle D
    Calle D
    • 158.0 m²
    • Egna Hem
  • 2020-02-10
    Vi har köpt en villa på egna hem i Kristianstad. Fick ett jättebra bemötande av vår mäklare. Bra information och ett personligt bemötande på båda våra visningar. Mycket nöjda med allt under hela processen!
    Emma D
    • 158.0 m²
    • Egna Hem
    köpte sitt hus med hjälp av Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte