HusmanHagberg Kristianstad

Östra Boulevarden 28, 291 31 Kristianstad — Visa karta

Välkommen till oss på HusmanHagberg i Kristianstad!

Här möts du av engagerade fastighetsmäklare som har bred kunskap och lång erfarenhet av bostadsmarknaden i både Kristianstad och Åhus. För att kunna följa våra ledord om förtroende och kundnöjdhet erbjuder vi dig kunskap, uppmärksamhet och trygghet när du väljer att förmedla eller köpa din bostad genom oss.

Vi är en helt fristående och privatägd mäklarfirma och därför kan vi alltid ha ditt bästa för ögonen, utan någon som helst dold agenda. Vi hjälper gärna till med allt som rör bostadsaffären, men eftersom vi inte är knutna till någon specifik bank eller försäkringsbolag kan vi hjälpa dig hitta den bästa lösningen för dig och din fastighet.

Läs vad 261 kunder tycker om HusmanHagberg Kristianstad

• 2019-12-03

Michelle B skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Mycket nöjd med hela processen! Läs mer
  • 2019-12-02

Alf Gunnar B skrev om Joakim Fridolin en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Sålt vår villa. Lugn, ödmjuk i sitt sätt. Skall kunna skapa förtroende vilket han gjort. Har haft ett bra samarbete och blivit uppdaterade när ngn förändring skett. Aldrig svår att nå. Alf Läs mer
  • 2019-11-18

Mats Björn-Olof T skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Peter fixade en köpare av vår sommarstuga till rätt pris Läs mer
  • 2019-11-16

Sanna S skrev om Joakim Fridolin en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Sålt en 2rok på 95 kvm. Värdering och första möte trevligt och proffesionellt. Redan efter rundvandring kändes det rätt. Fridolin var kunnig och förstående för våra önskemål. Alla våra frågor besvarades direkt. Fridolin upplevdes säker på sim värdering och att försäljningsingen skulle ge likt vi tänkt oss. Läs mer
  • Karina H

2019-11-15

Karina H skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Har senaste halvåret sålt villa, köpt bostadsrätt och köpt stuga. Peter var involverad i villan och stugan.
    Peter är erfaren, trygg, snabb och kunnig! Man får känslan av att han verkligen vill ”ens bästa”. Det är enkelt och okomplicerat att ha kontakten med Peter. Läs mer
  • 2019-11-15

Roine H skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Köpt en stuga och allt var perfekt från mäklaren
    Snabb och bra service.
    Ordning och reda på allt.
    Hade alla svar på frågorna och var verkligen hjälpsam Läs mer
  • 2019-11-11

Johanna Eleonor L skrev om Joakim Fridolin en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Vi sålde vårt hus med hjälp av Joakim. Joakim bemötte oss bra och professionellt. Vi hade höga förväntningar både på att det skulle bli lättsålt och vi fick även uppfattningen om att huset troligtvis skulle säljas över utgångspris, vilket det inte gjorde utan för 200 000 mindre. Det kändes tråkigt då förväntningar var hörda. Överlag tycker jag att Joakim är en bra mäklare. Läs mer
  • Per Ebbe Mikael S

2019-10-22

Per Ebbe Mikael S skrev om Joakim Fridolin en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Vi har sålt ett hus med Joakim som mäklare. En mäklare som tar sig tid och är mycket kunnig om allt som gäller vid en husförsäljning, lagar och paragrafer rättigheter och skyldigheter för både köpare och säljare. Engagerad och håller i allt vad gäller försäljningen. Dessutom är avtalet med mäklaren mycket förmånligt.
    Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2019-10-06

Kaj L skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Jag har sålt min fars bostadsrätt i Hammar i Kristianstad. Peter tog tag i affären direkt och skötte allt på ett mycket bra sätt. Proffsigt från start till mål Läs mer
  • 2019-10-05

Cornel P skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Peter has proved to be a highly professional sales expert, easy going, friendly and reliable. We are very happy with his way of having managed the details of our house purchase. Excellent to HusmanHagberg! Läs mer
  • 2019-09-27

Amanda P skrev om Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Har köpt hus.
    Blev glatt bemött, vi ringde om varandra och jag trodde att det kanske inte skulle bli någon visning (då det redan hade varit visning) men Jenny och jag fick tillslut tag på varandra och hon löste en visning nästkommande dag. Kändes super proffsigt och lyxigt att ha mäklaren ”för sig själv”.
    Jenny var väldigt lätt att förstå och visade oss in i minsta detalj husets funktioner och vrår, vi fick även godtid att gå själva och kolla i huset.
    Jenny var sedan snabb med att medla mellan säljaren och oss köpare vilket jag uppskattar.
    Summan av kardemumman, en toppen mäklare som jag rekommenderar. Läs mer
  • 2019-09-27

Åke Patrik N skrev om Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Jenny sålde mitt hus med bravur. Engagemang och närvaro är ledorden ifrån mig. Väldigt nöjd med allt!
    Tack Jenny! Läs mer
    2019-09-30 Jenny Kristiansson Åkesson svarar Åke Patrik N
    Tack för att jag fick förtroendet att sälja ditt fantastiska hus!
  • 2019-09-26

Jacob E skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    vår fösrta flytt, Peter har varit hälpsam och vi har fått snabba svar när vi har någr funderingar. Läs mer
  • 2019-09-24

Kent Inge Roger B skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Rak och tydlig kommunikation. Involverar på lagom nivå genom hela säljprocessen. Läs mer
  • Aqeel Hussain H

2019-09-22

Aqeel Hussain H skrev om Joakim Fridolin en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Bra jobbat! Vi är flera av dem glada kunder. Tack! Vi är nöjda med vår affär ;) Läs mer
  • Anna N

2019-09-19

Anna N skrev om Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Jag tog kontakt med Jenny då jag hittade ett hus på hemnet som jag föll för direkt. Jag ringde upp Jenny dagen efter och fick genast ett snabbt svar.
    Jenny är en driven mäklare som vill båda parternas bästa både köparen och säljaren. Jenny har hjärtat på rätt ställe för sitt jobb och är väl förberedd vid visning och låter en ta den tid man behöver på visningen utan att stressa en och berättar noga och bra om allt som man undrar över och är det något hon inte vet så tar hon reda på det snabbt och hör av sig sen. Läs mer
  • 2019-09-18

Dan S skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Peter är effektiv och proffsig. Han har ett bra bemötande och fokuserar på det som är viktigt. Peter skötte återkopplingen under hela affären på ett mycket bra sätt. Läs mer
  • 2019-09-18

Emilia T skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Köpt ett hus everöd. Fantastisk mäklare 10 av 10! Läs mer
  • 2019-09-16

Karl Vilhelm S skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Villaförsäljning

Rak info o raka svar om försljningsprocessen. Som kund behöver man inte tveka om vad som gäller.

resultat bättre än förväntat.

proffsigt upplägg och proffsig hantering av intresserade.

De delar av mäklareteamet som jag mött under processen förmedlar samma proffsighet Läs mer
  • 2019-09-10

Albin B skrev om Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Processen fungerade alldeles utmärkt. Inget att anmärk på.
    Bemötandet var väldigt positivt.
    Överlag är jag väldigt nöjd. Läs mer
  • 2019-09-07

Annelie J skrev om Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Sålt en etta på söder. Snabb affär utan budgivning. Trevlig tillmötesgående. Läs mer
  • 2019-09-06

Agneta R skrev om Joakim Fridolin en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Bostadsrätt 1 rum.
    Väldigt trevlig o tillmötesgående. Erfaren. Duktig på visningar tror jag.
    Enda minus att han inte är så bra på att formulera sig i text.
    Fick hittills det stöd vi behövt. Och bra betalt för lägenheten. Läs mer

Maria Christina H skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    bästa tänkbara bemötande,mycket profsigt och förtroendeingivande. Hitintills mycket nöjd Läs mer

Batoul A skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    5 stars ⭐️ Fully recommend I would use it again Läs mer

Malin S skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Vi fick uppfattningen av att Peter är en professionell mäklare. Lugn och trygg utan att vara påstridig. Läs mer
  • 2019-09-04

Tobias Å skrev om Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Köpt bostadsrätt.

Blev bra bemött. Mäklaren var kunnig, professionell och kunde svara på alla frågor vi hade. Läs mer
  • 2019-09-04

Astrid Gunilla B skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Sålt en villa. Mycket professionellt skött. Läs mer
  • 2019-08-30

André G skrev om Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Sålt en bodstadsrätt på Vilan i Kristianstad.
    Väldigt personligt bemötande.
    Bra kunskap om bostadsmarknaden.
    Opartisk gentemot både säljare och köpare. Sköts helt enkelt snyggt och bekvämt för säljaren.
    Rekommenderar henne starkt. Läs mer
  • 2019-08-29

Kent Peter S skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Peter Canaki har under hela säljprocessen av vår villa agerat på ett föredömligt och professionellt sätt. Att Peter sedan är en social person med glimten i ögat - gör inte samarbetet mindre trevligt. Tvärtom! Läs mer
  • Anton O

2019-08-29

Anton O skrev om Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Jag har köpt en bostadsrätt där Jenny var mäklare. Jag blev bemött på ett väldigt trevligt och proffesionellt sätt. Jag förväntade mig en trevlig och intresserad mäklare och Jenny mötte mina förväntningar och gick över dom.

Väldigt bra mäklare, trevlig och insatt i sitt jobb och sina kunder. Läs mer
    2019-08-30 Jenny Kristiansson Åkesson svarar Anton O
    Tusen tack Anton för fint omdöme!
  • 2019-08-20

Sune F skrev om Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Professionell, trevlig och varmhjärtad i bemötande mot mina åldriga föräldrar och mig i processen av att köpa en ny mindre bostad på ålderns höst.
    Bästa möjliga. Stort tack! Läs mer
    2019-08-29 Jenny Kristiansson Åkesson svarar Sune F
    Tack för fint omdöme. Det var ren glädje att få hjälpa dina föräldrar att hitta ny bostad. Vi ses!
  • Thommy E

2019-08-20

Thommy E skrev om Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Sålt Bostadsrätt 116 kvadrat
    Vindsvåning
    Centralt i Kristianstad
    Bemött på det absolut bästa sättet
    Ärlig, positiv, Informerade om allt, Väldigt engagerad, Kunnig och med brett kontaktnät, Kunderna uppskattade henne och hennes bemötande.
    Hade kollat alla större lokala mäklare och kände direkt att Jenny var rätt så jag hade stora förväntningar på henne men hon överträffade faktiskt dem.
    Jag kommer definitivt att rekommendera henne för all mina vänner för jag vet att de inte blir besvikna och får det bästa resultatet av sin försäljning så Superbra!! Läs mer
    2019-08-29 Jenny Kristiansson Åkesson svarar Thommy E
    Tack till er båda! Vi var ett bra team!
  • 2019-08-17

Pia R skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Peter har på ett föredömligt sätt lotsat mig igenom försäljningen av mitt föräldrar hem, och visat stor förståelse för att detta varit känslomässigt för mig.
    Så jag kan med glädje rekommendera honom i fastighets affärer.

Mvh Pia Läs mer
  • 2019-07-29

Per Ulf Lennart L skrev om Joakim Fridolin en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Jag har precis sålt en 1 1/2 plans villa med källare. Jag hade Joakim Fridolin som mäklare och som jag upplever som en helt fantastisk mäklare. Alltid så hörde han av sig och var lätt att komma i kontakt med. Väldigt ödmjuk, lyhörd och med en enorm drivkraft vilket gav resultat. Vårt hus blev sålt! :)
    En väldigt duktig säljare som jag varmt kan rekommendera! Läs mer
  • 2019-07-13

Mimmi R skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Effektiv, hjälpsam och pratade klarspråk.
    Kanon bra mäklare på alla sätt för oss som var köpare. Läs mer
  • 2019-07-08

Eddie K skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    bäst i kristianstad med omnejd Läs mer
  • 2019-06-30

Bo Stefan A skrev om Sofia Glader en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Hjälpte mig att sälja mitt hus. Och det gjorde hon väldigt hjälpsamt och tålmodigt. Väldigt snäll o vänlig. Jag rekommenderar henne varmt Läs mer
  • Görel Anette L

2019-06-30

Görel Anette L skrev om Joakim Fridolin en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Joakim har hjälpt oss att sälja vår villa i Kristianstad. Vi kan verkligen rekomendera honom som mäklare. Kontakten har varit snabb och smidig. Bemötandet proffesionellt och engagerat. Hög servicenivå i samband med visningarna, då vi var bortresta. Överträffade våra förväntningar på service. Läs mer
  • 2019-06-28

Mikael J skrev om Sofia Glader en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Gav bra service med att tillhandahålla extra information om huset då vi köpte det på distans. Läs mer
  • Henrik J

2019-06-18

Henrik J skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Trevligt, proffsigt och förtroende ingivande bemötande. Läs mer
  • 2019-06-16

Anna Marie J skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Tydlig plan och proffsigt agerande rakt igenom. Väldigt engagerad och drivande. Läs mer
  • 2019-06-05

Adam skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Jag har köpt ett större hus. Peter är en helt fantastisk mäklare. Super proffsig och oerhört service inriktad . Han har hjälpt mig på allra bästa sätt. Kan inget annat än att rekommendera honom. Läs mer
  • 2019-05-25

Sandra Jungner M skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Bra mäklare som informerar och levererade vad vi förväntade oss av honom. Han är väldigt trevlig och proffsig. Läs mer
  • 2019-05-24

Ida S skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Sålt vårt hus. Bara bra med allt. Super nöjda. Läs mer
  • 2019-05-23

Emma B skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Köpt bostadsrätt på Björkvägen 4a i Kristianstad.
    Snabba besked, allt gått snabbt och smidigt. Proffsigt bemötande. Mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-05-23

Andreas M skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Bra och tydlig. Ger ett ärligt intryck. Läs mer
  • 2019-05-20

Gun Inga-Lill Irene L skrev om Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Glad. Noggrann. Uppdaterar läget även om det inte hänt något. Kunnig på området.
    Sålt en villa. Läs mer
  • 2019-05-01

Sven N skrev om Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Fritidshus mycket vänligt och positiv bemötande
    Visade god kunnighet och gav snabbt svar samt var behjälplig vid behov. Läs mer
  • 2019-04-28

Eva Ann Christin R skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Sålt 60-år gammal villa Peters bemötande mycket bra, positiv och höll kontakt under hela försäljningen.
    Blev mycket bättre än jag förväntat mig.Snabb försäljning

Snabbt enkelt god kommunikation Läs mer
  • 2019-04-27

Eva Monica E skrev om Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Jag har sålt en villa.
    Jenny var mycket hjälpsam och trevlig och vi hade bra kommunikation. Läs mer

Östra Boulevarden 28, 291 31 Kristianstad