HusmanHagberg Kristianstad

Östra Boulevarden 28, 291 31 Kristianstad — Visa karta

Välkommen till oss på HusmanHagberg i Kristianstad!

Här möts du av engagerade fastighetsmäklare som har bred kunskap och lång erfarenhet av bostadsmarknaden i både Kristianstad och Åhus. För att kunna följa våra ledord om förtroende och kundnöjdhet erbjuder vi dig kunskap, uppmärksamhet och trygghet när du väljer att förmedla eller köpa din bostad genom oss.

Vi är en helt fristående och privatägd mäklarfirma och därför kan vi alltid ha ditt bästa för ögonen, utan någon som helst dold agenda. Vi hjälper gärna till med allt som rör bostadsaffären, men eftersom vi inte är knutna till någon specifik bank eller försäkringsbolag kan vi hjälpa dig hitta den bästa lösningen för dig och din fastighet.

Läs vad 286 kunder tycker om HusmanHagberg Kristianstad

• 2020-05-26

Thomas B skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Sålt en bostadsrättslägenhet i Kristianstad.
    Uppdragets utförande och bemötandet av mäklaren har varit både mycket proffsigt och trevligt.
    Vi kan varmt rekommendera Peter Canaki för alla som är blivande köpare eller säljare. Läs mer
  • 2020-05-17

Jackie V skrev om Joakim Fridolin en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Köpt hus!
    Duktig mäklare. Hade inga förväntningar Läs mer
  • 2020-05-17

Adrian F skrev om Joakim Fridolin en del av HusmanHagberg Kristianstad
    En professionell mäklare, som har hanterat husets försäljning på bästa sätt. Läs mer
  • 2020-05-14

Walid A skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Peter Canaki bästa mäklaren. Fem stjärnor * * * * * Tack Peter Läs mer
  • 2020-05-13

Sara Katarina R skrev om Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Proffsig, engagerad och väldigt hjälpsam!

Ödmjuk och lyhörd.

Proffsig mäklare med en härlig personlighet, som fick oss att känna trygghet i affären vid vårt husköp. Läs mer
  • 2020-05-11

Caroline P skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Köpte radhus av Peter. En Otroligt genuin trygg och rolig mäklare! Läs mer
  • 2020-03-27

Per Erik Jimmy B skrev om Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Vi har både köpt och sålt hus med Jenny som mäklare. Förväntningarna var att vi skulle behöva göra så lite som möjligt för att få så mycket betalt som möjligt, så snabbt som möjligt. Samt att vi skulle bli bra bemötta och känna oss trygga i våra livs största affärer. Vi vill ge Jenny högsta betyg för att hon har uppfyllt dessa förväntningar och mer därtill. Läs mer
  • 2020-03-20

Thi Lien D skrev om Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Bästa mäklaren!
    Hon vill inte bara sälja utan försöker gärna få ut så mycket som möjligt åt kunden. Läs mer
  • 2020-03-18

Carina P skrev om Joakim Fridolin en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Allt funka bra och gick smidigt. Läs mer
  • 2020-03-15

Hanna W skrev om Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Helt fantastisk människa och mäklare! Läs mer
  • 2020-03-14

Anita J skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Har köpt en lägenhet, blivit bra bemötta och Peter har levt upp till våra förväntningar.
    Klara och tydliga besked i hela processen! Läs mer
  • 2020-03-12

Anders Mattias M skrev om Joakim Fridolin en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Var en god hjälp vid försäljningen och lotsade oss igenom hela affären
    En mäklare som tog sig tid även för en lite mindre affär.
    Var aktiv utan att vara påträngande .
    Var en positiv upplevelse. Läs mer
  • 2020-03-12

Joel W skrev om Joakim Fridolin en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Påläst och trevlig mäklare som jobbar hårt för att hjälpa mig till ett så smidigt husköp som möjligt. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • 2020-02-24

Axel Z skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Peter hjälpte oss att sälja en lägenhet. Fantastiskt kunnig och otroligt service inriktad. Vi kunde inte vara mer nöjda. Läs mer
  • 2020-02-16

Jonathan M skrev om Joakim Fridolin en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Mycket provsig och ordentlig, gick igenom kontrakt och dylikt väldigt bra! Vart första gången för mig att skriva på något och kände mig mycket säker Joakim!
    Mvh Jonathan Läs mer
  • Calle D

2020-02-12

Calle D skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Köpte hus .Mycket professionellt och trevligt bemötande. Mäklaren levde upp till alla våra förväntningar. Läs mer
  • 2020-02-10

Emma D skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Vi har köpt en villa på egna hem i Kristianstad. Fick ett jättebra bemötande av vår mäklare. Bra information och ett personligt bemötande på båda våra visningar. Mycket nöjda med allt under hela processen! Läs mer
  • 2020-02-06

Johnny V skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Proffsig och mycket engagerad mäklare. Läs mer
  • 2020-02-05

Katarina S skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Köpt bostadsrätt. Blivit mkt bra bemött, sakligt och professionellt. Läs mer
  • 2020-01-15

Ann Malin S skrev om Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Har sålt en villa.
    Jenny var kanon på alla sätt och vis.
    Positiv, kunnig tjej och gav stort förtroende. Kan glatt rekommendera henne. Läs mer
  • 2020-01-15

Rinor B skrev om Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Jag och min sambo har köpt hus.
    Jenny gjorde ett fantastiskt jobb och vi kände oss trygga. Läs mer
  • 2019-12-19

Tamara K skrev om Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    -Ett hus
    -Trevligt
    -Väl informerad, sakkunnig, tillgänglig. Att ha förståelse. Allt var uppnått.
    -Positivt Läs mer
  • 2019-12-16

Tomislav K skrev om Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Vi har köpt en villa i Vä,Kristianstad och fått på köpet en jätteduktig mäklare som har förklarat och gått igenom alla viktiga och mindre viktiga grejer i process,visat tålamod,varit behjälplig..När vi var tveksama och ville avstå från villan då visade hon att hon regerade över situation och hon fann en perfekt lösning med en klausul i avtalet som löste allt.Båda parter var jättenöjda med lösningen och ja,vi köpte villan,slutligen! Läs mer
  • 2019-12-16

Elisabet Jolanta A skrev om Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Professionell bemötande. Kunnig och tillmötesgående mäklare. Läs mer
  • 2019-12-15

Anna C skrev om Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Tack Jenny för varmhjärtad bemötande, engagemang och proffsighet! Du lyssnar, kommunicerar och är ständigt tillgänglig.
    Bättre mäklare for man leta efter! Läs mer
  • 2019-12-03

Michelle B skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Mycket nöjd med hela processen! Läs mer
  • 2019-12-02

Alf Gunnar B skrev om Joakim Fridolin en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Sålt vår villa. Lugn, ödmjuk i sitt sätt. Skall kunna skapa förtroende vilket han gjort. Har haft ett bra samarbete och blivit uppdaterade när ngn förändring skett. Aldrig svår att nå. Alf Läs mer
  • 2019-11-18

Mats Björn-Olof T skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Peter fixade en köpare av vår sommarstuga till rätt pris Läs mer
  • 2019-11-16

Sanna S skrev om Joakim Fridolin en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Sålt en 2rok på 95 kvm. Värdering och första möte trevligt och proffesionellt. Redan efter rundvandring kändes det rätt. Fridolin var kunnig och förstående för våra önskemål. Alla våra frågor besvarades direkt. Fridolin upplevdes säker på sim värdering och att försäljningsingen skulle ge likt vi tänkt oss. Läs mer
  • Karina H

2019-11-15

Karina H skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Har senaste halvåret sålt villa, köpt bostadsrätt och köpt stuga. Peter var involverad i villan och stugan.
    Peter är erfaren, trygg, snabb och kunnig! Man får känslan av att han verkligen vill ”ens bästa”. Det är enkelt och okomplicerat att ha kontakten med Peter. Läs mer
  • 2019-11-15

Roine H skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Köpt en stuga och allt var perfekt från mäklaren
    Snabb och bra service.
    Ordning och reda på allt.
    Hade alla svar på frågorna och var verkligen hjälpsam Läs mer
  • 2019-11-11

Johanna Eleonor L skrev om Joakim Fridolin en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Vi sålde vårt hus med hjälp av Joakim. Joakim bemötte oss bra och professionellt. Vi hade höga förväntningar både på att det skulle bli lättsålt och vi fick även uppfattningen om att huset troligtvis skulle säljas över utgångspris, vilket det inte gjorde utan för 200 000 mindre. Det kändes tråkigt då förväntningar var hörda. Överlag tycker jag att Joakim är en bra mäklare. Läs mer
  • Per Ebbe Mikael S

2019-10-22

Per Ebbe Mikael S skrev om Joakim Fridolin en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Vi har sålt ett hus med Joakim som mäklare. En mäklare som tar sig tid och är mycket kunnig om allt som gäller vid en husförsäljning, lagar och paragrafer rättigheter och skyldigheter för både köpare och säljare. Engagerad och håller i allt vad gäller försäljningen. Dessutom är avtalet med mäklaren mycket förmånligt.
    Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2019-10-06

Kaj L skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Jag har sålt min fars bostadsrätt i Hammar i Kristianstad. Peter tog tag i affären direkt och skötte allt på ett mycket bra sätt. Proffsigt från start till mål Läs mer
  • 2019-10-05

Cornel P skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Peter has proved to be a highly professional sales expert, easy going, friendly and reliable. We are very happy with his way of having managed the details of our house purchase. Excellent to HusmanHagberg! Läs mer
  • 2019-09-27

Amanda P skrev om Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Har köpt hus.
    Blev glatt bemött, vi ringde om varandra och jag trodde att det kanske inte skulle bli någon visning (då det redan hade varit visning) men Jenny och jag fick tillslut tag på varandra och hon löste en visning nästkommande dag. Kändes super proffsigt och lyxigt att ha mäklaren ”för sig själv”.
    Jenny var väldigt lätt att förstå och visade oss in i minsta detalj husets funktioner och vrår, vi fick även godtid att gå själva och kolla i huset.
    Jenny var sedan snabb med att medla mellan säljaren och oss köpare vilket jag uppskattar.
    Summan av kardemumman, en toppen mäklare som jag rekommenderar. Läs mer
  • 2019-09-27

Åke Patrik N skrev om Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Jenny sålde mitt hus med bravur. Engagemang och närvaro är ledorden ifrån mig. Väldigt nöjd med allt!
    Tack Jenny! Läs mer
    2019-09-30 Jenny Kristiansson Åkesson svarar Åke Patrik N
    Tack för att jag fick förtroendet att sälja ditt fantastiska hus!
  • 2019-09-26

Jacob E skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    vår fösrta flytt, Peter har varit hälpsam och vi har fått snabba svar när vi har någr funderingar. Läs mer
  • 2019-09-24

Kent Inge Roger B skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Rak och tydlig kommunikation. Involverar på lagom nivå genom hela säljprocessen. Läs mer
  • Aqeel Hussain H

2019-09-22

Aqeel Hussain H skrev om Joakim Fridolin en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Bra jobbat! Vi är flera av dem glada kunder. Tack! Vi är nöjda med vår affär ;) Läs mer
  • Anna N

2019-09-19

Anna N skrev om Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Jag tog kontakt med Jenny då jag hittade ett hus på hemnet som jag föll för direkt. Jag ringde upp Jenny dagen efter och fick genast ett snabbt svar.
    Jenny är en driven mäklare som vill båda parternas bästa både köparen och säljaren. Jenny har hjärtat på rätt ställe för sitt jobb och är väl förberedd vid visning och låter en ta den tid man behöver på visningen utan att stressa en och berättar noga och bra om allt som man undrar över och är det något hon inte vet så tar hon reda på det snabbt och hör av sig sen. Läs mer
  • 2019-09-18

Dan S skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Peter är effektiv och proffsig. Han har ett bra bemötande och fokuserar på det som är viktigt. Peter skötte återkopplingen under hela affären på ett mycket bra sätt. Läs mer
  • 2019-09-18

Emilia T skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Köpt ett hus everöd. Fantastisk mäklare 10 av 10! Läs mer
  • 2019-09-16

Karl Vilhelm S skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Villaförsäljning

Rak info o raka svar om försljningsprocessen. Som kund behöver man inte tveka om vad som gäller.

resultat bättre än förväntat.

proffsigt upplägg och proffsig hantering av intresserade.

De delar av mäklareteamet som jag mött under processen förmedlar samma proffsighet Läs mer
  • 2019-09-10

Albin B skrev om Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Processen fungerade alldeles utmärkt. Inget att anmärk på.
    Bemötandet var väldigt positivt.
    Överlag är jag väldigt nöjd. Läs mer
  • 2019-09-07

Annelie J skrev om Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Sålt en etta på söder. Snabb affär utan budgivning. Trevlig tillmötesgående. Läs mer
  • 2019-09-06

Agneta R skrev om Joakim Fridolin en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Bostadsrätt 1 rum.
    Väldigt trevlig o tillmötesgående. Erfaren. Duktig på visningar tror jag.
    Enda minus att han inte är så bra på att formulera sig i text.
    Fick hittills det stöd vi behövt. Och bra betalt för lägenheten. Läs mer

Maria Christina H skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    bästa tänkbara bemötande,mycket profsigt och förtroendeingivande. Hitintills mycket nöjd Läs mer

Batoul A skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    5 stars ⭐️ Fully recommend I would use it again Läs mer

Malin S skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Vi fick uppfattningen av att Peter är en professionell mäklare. Lugn och trygg utan att vara påstridig. Läs mer

Östra Boulevarden 28, 291 31 Kristianstad