Alla kategorier Mäklare Skåne Kristianstad HusmanHagberg HusmanHagberg Kristianstad

HusmanHagberg Kristianstad

Östra Storgatan 46, 291 31 Kristianstad — Visa karta

Välkommen till oss på HusmanHagberg i Kristianstad!

Här möts du av engagerade fastighetsmäklare som har bred kunskap och lång erfarenhet av bostadsmarknaden i både Kristianstad och Åhus. För att kunna följa våra ledord om förtroende och kundnöjdhet erbjuder vi dig kunskap, uppmärksamhet och trygghet när du väljer att förmedla eller köpa din bostad genom oss.

Vi är en helt fristående och privatägd mäklarfirma och därför kan vi alltid ha ditt bästa för ögonen, utan någon som helst dold agenda. Vi hjälper gärna till med allt som rör bostadsaffären, men eftersom vi inte är knutna till någon specifik bank eller försäkringsbolag kan vi hjälpa dig hitta den bästa lösningen för dig och din fastighet.

Läs vad 210 kunder tycker om HusmanHagberg Kristianstad

• Per G
    Per G skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Vi har fått ett fantastiskt bra bemötande och proffsigt jobb gjort av Peter. Nu har vi upplevt honom både som köpare och säljare och man kan inte önska sig mer av en mäklare i någon av de roller vi haft. Lugn och trygg. Aldrig stressad. Ger ett väldigt gediget intryck. Allt har följt den bild som han målade upp för oss i förväg.

m.v.h
    Pelle och Tina Granberg
  • Linda G
    Linda G skrev om Daniel Samuelsson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Mkt proffesionell och kunnig. Han lever absolut upp till min förväntan.
  • Aurora A
    Aurora A skrev om Joanna Ekerot en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Fick förtroende för Joanna E. eftersom hon höll det hon lovade och återkom alltid med svar när jag hade behov av återkoppling! Bra bemötande, punktlig och professionell!/Aurora
    2017-11-06 Joanna svarar Aurora A
    Tack för fina ord, jag hoppas du trivs i nya lägenheten. Vi hörs snart igen! Med vänlig hälsning Joanna
  • Mia H
    Mia H skrev om Daniel Samuelsson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Daniel är en person som man känner sig trygg hos och en person man kan lita på.
  • Ralf K
    Ralf K skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Överlag bra, proffesionellt och omhändertagande sätt!
  • Kristina Marlené Angelica M
    Kristina Marlené Angelica M skrev om Joanna Ekerot en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Bästa någonsin! Proffisionell och hade bra koll på allt!
    2017-11-06 Joanna svarar Kristina Marlené Angelica M
    Tusen tack, vad glad jag blir :) Med vänlig hälsning Joanna
  • Stig Roland L
    Stig Roland L skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Utan Peter hade jag inte klarat o hjälpt (nära anhörig) med husförsäljningen. Peter hjälpte verkligen till med allt och jag fick alltid tag på honom när jag hade några funderingar.
  • Allan L
    Allan L skrev om Daniel Samuelsson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    En trevlig och affärsmässig person. Han informerar väl om det jag behöver veta och håller mig väl underrättad i processen. En god affärsmässig relation.
  • Eva L
    Eva L skrev om Daniel Samuelsson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Vi anförtrodde uppdraget att sälja vårt hus till Daniel Samuelsson från HusmanHagberg. Vi träffade fyra olika mäklare från fyra olika firmor och Daniel utmärkte sig som ”den klart lysande stjärnan”. Vi är mycket nöjda med hans arbete.
  • Fanny T
    Fanny T skrev om Daniel Samuelsson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Väldigt hjälpsam, trevlig och kunnig.
    Vi är väldigt tacksamma!
  • Marie S
    Marie S skrev om Daniel Samuelsson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Proffsig med ett trevligt bemötande.
  • Ann-lis R
    Ann-lis R skrev om Daniel Samuelsson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Att välja dig som mäklare visade sig vara helt rätt. Med din kompetenta proffsighet i kombination med din lugna och trevliga person genomförde du försäljningen av Lillehus på ett mycket tillfredsställande vis. Stort tack Daniel Samuelsson !
  • Amin H
    Amin H skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Mycket bra bemötande, trevlig och ärlig man. Kändes bra att få hans hjälp
  • Ingrid W
    Ingrid W skrev om Joanna Ekerot en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Vi fick en mycket bra kontakt .Hon är duktig mycket kunnig i sitt
    arbete väl insatt Vänlig och tillmötesgående när man har frågor
    så henne vill jag rekommendera till andra som är spekulanter
    på hus
    2017-10-17 Joanna svarar Ingrid W
    Stort tack för rekommendationen, det värmer!
    Jag hoppas att du kommer att trivas utmärkt i den nya lägenheten.
  • Roland K
    Roland K skrev om Joanna Ekerot en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Vi blev rekommenderade Joanna och fick genast förtroende för henne genom sitt positiva sätt och engagemang.
    Väldigt ambitiös, Joanna bästa valet enligt oss!
    2017-10-09 Joanna svarar Roland K
    Tack så mycket för din rekommendation Roland! Jag är jätteglad över att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Vi hörs snart igen! Med vänlig hälsning Joanna
  • Christina L
    Christina L skrev om Anette Årcén en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Trevligt och professionellt bemötande.Lätt att få kontakt, snabba svar.
    Sammanfattningsvis är vi väldigt nöjda med hela affären.
  • Elisabet H
    Elisabet H skrev om Joanna Ekerot en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Trevligt bemötande. Hon var saklig och noggrann. Höll mig underrättad vad som hände under försäljningsprocessen och gav snabba svar per mail och post.
    2017-08-22 Joanna svarar Elisabet H
    Hej Elisabet!

Stort tack för ditt fina omdöme! Kul att du känner dig nöjd med processen.
    Hoppas du trivs i er nya bostad!

• Sofia E
    Sofia E skrev om Joanna Ekerot en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Joanna hade ett mycket positivt och förtroendeingivande bemötande. Hon uppträdde proffsigt och gjorde att jag kände mig trygg som köpare. Tänker då på hela processen, från visning till överlåtande. Jag skulle absolut vända mig till henne om det blev aktuellt igen.
    2017-08-22 Joanna svarar Sofia E
    Hej Sofia!

Tack för omdömet! Jag uppskattar verkligen att du tagit dig tid att skriva en rekommendation om mig. Jag hoppas du kommer att trivas i ditt nya boende så hörs vi av framöver om du skulle behöva min hjälp!

• Linda W
    Linda W skrev om Joanna Ekerot en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Johanna gav ett mycket trevligt och professionellt bemötande gentemot mig som kund. Det märktes att hon kunde branschen och var säker på sin sak. Dessutom var hon tydlig, noggrann och tillgänglig så gott som hela tiden.
    2017-08-22 Joanna svarar Linda W
    Hej Linda!

Stort tack för ditt förtroende och din rekommendation.
    Jag uppskattar dina fina ord och hoppas du trivs i din nya lägenhet!

• Sixten S
    Sixten S skrev om Anette Årcén en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Fick stort förtroende för Anette Årse'n. Hennes kunnighet och proffsiga sätt när hon sålde vårt hus i Knislinge. En stor eloge till henne.
    Mvh Sixten Skoog
  • Nina H
    Nina H skrev om Daniel Samuelsson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Daniel är en mycket trevlig person. Kände snabbt förtroende för honom både i förståelse och hur professionell han är. Lätt att få tag i och alltid hjälpsam och tillmötesgående. Jag både sålde och köpte och allt gick super bra. Efter en månads i princip daglig kontakt blev det nästan en saknad
  • Ann Charlott M
    Ann Charlott M skrev om Anette Årcén en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Anette är en mycket kompetent mäklare som inte ger upp innan uppdraget är avslutat - trots många visningar och resor. Mer hjälpsam än vad man kan begära av en mäklare. Dessutom sympatisk och alltid vänlig. Rekommenderas å det varmaste!
    Ann Charlott och Staffan Molin
  • Robert C
    Robert C skrev om Daniel Samuelsson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Engagerad och noggrann,
    En reko kille helt enkelt,
  • Maria T
    Maria T skrev om Anette Årcén en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Proffsig, ödmjuk och hjälpsam. Kändes som hon ville hjälpa oss göra en bra affär.
  • Adam W
    Adam W skrev om Joanna Ekerot en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Professionel, kunnig och väldigt pålitlig. Vi hade flera mäklare ute men Joanna stod verkligen ut. Rak på sak som gjorde att man fick företroende direkt.
    2017-08-22 Joanna svarar Adam W
    Hej Adam!

Stort tack för dessa peppande ord. Betyder otroligt mycket i min utveckling som mäklare. Hoppas ni haft en skön sommar och att ni trivs i nya huset!

• Marrigje N
    Marrigje N skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Trevligt och sakkunnigt bemötande. Kan varmt rekommendera!
  • Timmie H
    Timmie H skrev om Joanna Ekerot en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Mycket bra upplevelse med den lilla extra hjälpen! ++
    2017-08-22 Joanna svarar Timmie H
    Hej Timmie!

Tusen tack för din rekommendation, hoppas du trivs i huset!

• Joakim N
    Joakim N skrev om Anette Årcén en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Väldigt engagerad och professionell.
  • Pontus M
    Pontus M skrev om Anette Årcén en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Mycket bra. Hon var förberedd, kunnig och hade ett varmt välkomnande.
  • Ingvar  S
    Ingvar  S skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Bra bemötande och information .
  • Lenart J
    Lenart J skrev om Anette Årcén en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Anette har uppfyllt alla förväntningar som vi hade och lite till , Anette är en duktig mäklare som ställer upp för kunden till 100 %,dessutom är hon snäll och trevlig ;vi kommer att rekomendera henne till våra vänner om dom ska sälja hus eller köpa ett
  • Madeleine S
    Madeleine S skrev om Anette Årcén en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Vi har fått ett väldigt bra och professionellt bemötande. God service och snabba svar vid oklarheter och frågor. Tillmötesgående och sett till sina klienter bästa. Gjort ett bra jobb med visningsinformation samt husbroschyren. Plus att vi fick en pärm som är uppdelad till alla papper om huset. Vi är överlag väldigt nöjda.
  • Dick S
    Dick S skrev om Daniel Samuelsson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Daniel var lugn och trevlig men även kunnig och proffsig i sitt yrke.
  • Staffan H
    Staffan H skrev om Daniel Samuelsson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    En mycket trevlig, hjälpsam mäklare som tänker på båda parterna. Efter att ha träffat Daniel första gången vid mitt köp av fastighet bestämde jag mig snabbt att honom vill jag anlita den dagen jag säljer.
  • Anne F
    Anne F skrev om Joanna Ekerot en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Vi är väldigt nöjda med Joanna. Hon skötte hela affären proffsigt och utan problem. Trevligt bemötande och alltid snabb på att återkoppla vid frågor via sms eller mail. Vi rekommenderar henne gärna.
    2017-08-22 Joanna svarar Anne F
    Hej Anne!

Tack för din rekommendation och för ett gott samarbete. Hoppas ni haft en härlig sommar!

• Helén L
    Helén L skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Mycket kunnig och saklig
    Helt underbart bemötande
    Jag är mycket nöjd rekomderar verkligen honom som mäklare
  • Jessica S
    Jessica S skrev om Joanna Ekerot en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Hon engagerade sig i köpet och informerade väldigt bra om saker och ting! Väldigt bra bemötande!
  • Miljana R
    Miljana R skrev om Anette Årcén en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Hej. Jag är jättenöjd med Anette Årcen,som var hjälpsam och korrekt vid min köp av lägenhet.Jag kan varmt rekommendera henne till andra som behöver hjälp av en mäklare.
    Mvh. Miljana Ristic
  • Pär J
    Pär J skrev om Joanna Ekerot en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Mycket bra bemötande från första mötet till avslutad försäljning.
    Lever väl upp till och över min förväntan jag hade om husmäklare.
    Dock har man ingen större erfarenhet av andra husmäklare men när vi valde mellan tre olika mäklare kändes Joanna som den mest lämpade för uppdraget.
  • Jesper O
    Jesper O skrev om Daniel Samuelsson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Som säljare har jag svårt att ge mindre än högsta betyg. Daniel är trygg, korrekt, lugn och väldigt behaglig i sitt sätt. De rekommendationer jag fick om Daniel, innan jag kontaktade honom, kommer jag att ge andra, om frågan dyker upp.
  • Cecilia W
    Cecilia W skrev om Joanna Ekerot en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Joanna är en bra, kunnig och trevlig mäklare.
  • Olivia J
    Olivia J skrev om Joanna Ekerot en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Mycket seriös och trevlig! Påläst vad gäller regler och fakta om bostaden.
  • Andreas K
    Andreas K skrev om Joanna Ekerot en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Jag ger Joanna full pott i betyg
  • Mats E
    Mats E skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Pos och tydligt bemötande.
    Snabb handling.
  • Mikael Patrik P
    Mikael Patrik P skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Peter har under såväl vårt köp av ny bostad som vid försäljning av vår egen varit mycket serviceinriktad och hela tiden haft ett stort fokus på att vi skall bli nöjda med processen.
    Vi har också hela tiden hållits informerade om hur processerna har fortlöpit och man har varit otroligt effektiva i alla delar.
    Det är med mina varmaste rekommendationer jag rekommenderar Peter Canaki till er som skall sälja (eller för den delen köpa) er bostad.
  • Bo F
    Bo F skrev om Daniel Samuelsson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Han är alltid påläst och dessutom mycket trevlig. Helt enkelt en mycket bra mäklare.
  • Birgitta H
    Birgitta H skrev om Daniel Samuelsson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Mycket trevligt och korrekt bemötande. Proffsig hantering från första kontakt till överlåtelsedag. Känns trygg och säker i sin roll som mäklare vilket gjorde att jag som säljare/ kund kunde känna mig lugn och säker på att han tog till vara på mina intressen.
  • Andreas K
    Andreas K skrev om Daniel Samuelsson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Ger ett mycket gott betyg till Daniel
    Jag har fått all den hjälp jag behövt, samt att han alltid svara snabbt på frågor.
  • Anna R
    Anna R skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Tydlig, Serviceminded och erfaren. Mycket bra bemötande
  • Annika L
    Annika L skrev om Anette Årcén en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Värdering av bostad ett år innan försäljning gratis. Pålitlig och kan rekommendera Anette till alla :)

Östra Storgatan 46, 291 31 Kristianstad