Alla kategorier Mäklare Skåne Kristianstad HusmanHagberg HusmanHagberg Kristianstad

HusmanHagberg Kristianstad

Östra Boulevarden 28, 291 31 Kristianstad — Visa karta

Välkommen till oss på HusmanHagberg i Kristianstad!

Här möts du av engagerade fastighetsmäklare som har bred kunskap och lång erfarenhet av bostadsmarknaden i både Kristianstad och Åhus. För att kunna följa våra ledord om förtroende och kundnöjdhet erbjuder vi dig kunskap, uppmärksamhet och trygghet när du väljer att förmedla eller köpa din bostad genom oss.

Vi är en helt fristående och privatägd mäklarfirma och därför kan vi alltid ha ditt bästa för ögonen, utan någon som helst dold agenda. Vi hjälper gärna till med allt som rör bostadsaffären, men eftersom vi inte är knutna till någon specifik bank eller försäkringsbolag kan vi hjälpa dig hitta den bästa lösningen för dig och din fastighet.

Läs vad 221 kunder tycker om HusmanHagberg Kristianstad

• 2019-06-16

Anna Marie J skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Tydlig plan och proffsigt agerande rakt igenom. Väldigt engagerad och drivande. Läs mer
  • 2019-06-05

Mohammed A skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Jag har köpt ett större hus. Peter är en helt fantastisk mäklare. Super proffsig och oerhört service inriktad . Han har hjälpt mig på allra bästa sätt. Kan inget annat än att rekommendera honom. Läs mer
  • 2019-05-25

Sandra Jungner M skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Bra mäklare som informerar och levererade vad vi förväntade oss av honom. Han är väldigt trevlig och proffsig. Läs mer
  • 2019-05-24

Ida S skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Sålt vårt hus. Bara bra med allt. Super nöjda. Läs mer
  • 2019-05-23

Emma B skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Köpt bostadsrätt på Björkvägen 4a i Kristianstad.
    Snabba besked, allt gått snabbt och smidigt. Proffsigt bemötande. Mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-05-23

Andreas M skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Bra och tydlig. Ger ett ärligt intryck. Läs mer
  • 2019-05-20

Gun Inga-Lill Irene L skrev om Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Glad. Noggrann. Uppdaterar läget även om det inte hänt något. Kunnig på området.
    Sålt en villa. Läs mer
  • 2019-05-01

Sven N skrev om Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Fritidshus mycket vänligt och positiv bemötande
    Visade god kunnighet och gav snabbt svar samt var behjälplig vid behov. Läs mer
  • 2019-04-28

Eva Ann Christin R skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Sålt 60-år gammal villa Peters bemötande mycket bra, positiv och höll kontakt under hela försäljningen.
    Blev mycket bättre än jag förväntat mig.Snabb försäljning

Snabbt enkelt god kommunikation Läs mer
  • 2019-04-27

Eva Monica E skrev om Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Jag har sålt en villa.
    Jenny var mycket hjälpsam och trevlig och vi hade bra kommunikation. Läs mer
  • 2019-04-26

Sara J skrev om Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Köpte ett hus. Hon har ett professionellt bemötande, kunnig och snabb på att svara på frågor både via mail och sms. Väldigt proffsig mäklare som jag varmt kan rekommendera! Läs mer
  • 2019-04-25

Jan Tomas S skrev om Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Anlitade Husman Hagberg för försäljning av fritidshus. Fick ett bra bemötande och en mäklare (Jenny) som visade stort engagemang och kunnande. Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • 2019-04-23

Helena D skrev om Sofia Glader en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Sofia är mycket trevlig och framförallt tillmötesgående som mäklare. vi har sålt min sons bostad i Kristianstad som vi alla äger med vars 1/3. Förväntningarna var att gå ut med rätt pris , få igång en budgivning och hålla ihop affären så att ingen intressent tappades på vägen. Vi är mycket nöjda med helheten och med utfallet av affären Läs mer
    Sofia G gillar detta
  • 2019-04-16

Sanan S skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    En snäll och trevlig mäklare. Väldigt nöjda och bra upplevelse. Läs mer
  • 2019-04-16

Vahin M skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Bra bemötande och information som gavs ut av mäklaren. Som helhet en bra upplevelse. Läs mer
  • 2019-04-10

Johan N skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Köpt bostad.
    Proffesionellt bemötande. Mäklaren uppvisade god tillgänglighet, snabb i administration, fixade efterfrågad besiktning. Gav gott om tid för bedömning av fasighet. Läs mer
  • 2019-04-02

Carina K skrev om Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Köpt hus. Trevlig och professionell. Läs mer
  • 2019-03-15

Timur U skrev om Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Fantastisk bemötande och proffsig förhållningssätt Läs mer
  • 2019-03-08

Bengt Åke Lennart S skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Villa
    Seriös korrekt återkopplande mycket bra! Läs mer
  • 2019-02-04

Emma Ö skrev om Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Köpt en lägenhet med ett rum på 36kvm i Kristanstad av Jenny. Var privat visning vilket kändes bra då det blev lugnare och man verkligen fick tid att titta ordentligt på lägenheten. Jennys bemötande var superbra och hela processen överträffade mina förväntningar. Allt har gått smidigt än så länge. Läs mer
  • Oscar N

2019-02-04

Oscar N skrev om Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Jag har sålt min lägenhet via HusmanHagberg och första bemötandet var väldigt bra av Jenny, hon va glad positiv och peppad på att sälja! Ja kände direkt att jag fick höga förväntningar på de hon skulle göra även om de fanns en oro att ingen skulle vilja köpa min lägenhet. I helhet så tycker jag att hon gjorde ett sjukt proffsigt och snabbt jobb, alltid tillgänglig och höll mig uppdaterad hela tiden. Sjukt nöjd! Läs mer
  • 2019-01-30

Anders M skrev om Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Köp av Lasarettboulevarden 5. Behjärtansvärt bemötande från start vilket borgade för ett mycket gott samarbete. Alla förväntningar infriades. Det blev ett enkelt och friktionsfritt köp. Läs mer
  • Jimmie N

2019-01-13

Jimmie N skrev om Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Blev väldigt bra bemött av Jenny, hade svar på frågor man hade och om de va så att hon inte kunde svara direkt så tog hon reda på det och hörde av sig direkt! Trevlig o jordnära. Vill både köparen och säljarens bästa!
    Man kände att man va i trygga händer! Läs mer
  • 2018-12-23

Verifierad kundrelation
    Lars W skrev om HusmanHagberg Kristianstad
    Mycket oseriös mäklare på alla sätt och vis, som jag starkt kan avråda från att göra affärer med.
    Har bl a ljugit för mig flera gånger, tex har hon hittat på spekulanter som inte finns för att få behålla kvar försäljningsuppdraget. Så får förstås en mäklare absolut inte göra. Har varit i kontakt med en jurist på fastighetsmäklarinspektionen, som kommer att göra ett tillsynsärende mot henne, efter det att de har fått in min anmälan. Så gör dig själv en stor tjänst, och välj en annan mäklare. Läs mer
    2019-02-11 Peter C svarar Lars W
    Hej Lars! Vi är ledsna att du känner så här och att din upplevelse inte varit bra. Mäklaren i fråga jobbar inte kvar hos oss och vi hoppas att vi får en ny möjlighet i framtiden.
  • 2018-12-03

Hans Stefan A skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Har sålt villafastighet på Egna Hem, Krstd.
    Blev hela tiden väl informerad genom hela processen och Peter var alltid lätt att få tag på.
    Peter har ett trevligt sätt och har i stora drag motsvarat förväntningarna angående själva uppdraget. Läs mer
  • 2018-11-27

Pontus H skrev om HusmanHagberg Kristianstad
    Köpt en villa genom Anette och blev proffsigt bemött. Väldigt mån om att få till en tid för visning utanför ordinarie visningstider och allt sköttes smidigt. Läs mer
  • 2018-11-20

Petra G skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Vi köpte hus av Peter och har blivit mycket väl bemötta från första kontakt. Peter känns som en erfaren, proffsig, och trygg mäklare vilket har betytt oerhört mycket för oss som förstagångsköpare. Han har tålmodigt lyssnat på tankar och funderingar och svarat på alla möjliga frågor som kan tänkas dyka upp vid ett första bostadsköp. Stort tack Peter! Läs mer
  • 2018-11-04

Sofia J skrev om HusmanHagberg Kristianstad
    Bra bemötande av mäklaren. Hoppas på lika bra bemötande och bra pris när han nu skall sälja vår bostad.

Bra upplevelse. Läs mer
  • 2018-10-30

Mikael H skrev om HusmanHagberg Kristianstad
    Mycket trivsamt och proffsigt bemötande
    Ordning och reda Läs mer
  • 2018-10-25

Nils Christer O skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    sålt hus Canaki är snabb effektiv proffsig och har ett
    trevligt bemötande Läs mer
  • Daniel K

2018-10-22

Daniel K skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Vi köpte en villa genom förhandsvisning och bemöttes väldigt proffsigt och ordnat. Han var mån om att vi visste vad allt handlade om och hur ett husköp oftast går till. Jag har träffat andra mäklare i olika firmor och Peter är den som bemött oss på bästa sätt! Läs mer
  • 2018-10-20

Hoai Thi T skrev om HusmanHagberg Kristianstad
    Jag köpte ett hus och är jättenöjd med bemötande. Han var väldigt trevlig och snäll och hjälpte mig mycket angående köpet av bostaden. Läs mer
  • 2018-10-19

Anders R skrev om Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Sålt ett äldre hus i behov av behov av modernisering.
    Har lämnat korrekt information och haft en tydlig plan hur försäljningen skulle ske.
    Det har fungerat helt perfekt.
    Allt med tider och planering.
    Mer än nöjd.😀 Läs mer
  • 2018-10-03

Martin H skrev om Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Köpt bostadsrätt i Balsby. Vi fick ett väldigt gott bemötande och ett förtroende för mäklaren direkt. Vi har fått bra hjälp och information hela vägen och har fortfarande. Vi får snabba svar på våra frågor och en mycket bra service. Vi har bara gott att säga om Jenny.

Mvh Martin o Malin Läs mer
  • 2018-09-30

Martin J skrev om Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Jag har köpt brf, en 2:a på 46 m2. Jenny har bemött mig på ett bra sätt och kan rekommendera henne för en framtida säljare. Läs mer
  • 2018-09-29

Malin Johanna S skrev om Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Vi sålde vår villa och fick ett professionellt och ett personligt bemötande på samma gång! Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • 2018-09-28

Daniel Per Anders M skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Vi har köpt en villa samt låtit Peter ta försäljningen av vår nuvarande villa.
    Har blivit bemött på ett proffsigt sätt och fått all den hjälp som jag behövt.

Sammanfattningen blir att jag absolut kan rekommendera Peter till andra. Läs mer
  • 2018-09-28

Gunnar Steinn J skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Peter jobbar noggrant och bra. Han fick sålt huset på kort tid och gjorde alt vad han kunde för att få en snabb affär, som var mitt önskemål. Läs mer
  • 2018-09-27

Björn K skrev om Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Mycket trevligt och bra bemötande! Kan varmt rekommendera henne till andra! Läs mer
  • 2018-09-27

Linnéa B skrev om Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    En fantastiskt energisk, framåt, avslappnad, rolig och professionell person och mäklare som med stort engagemang hjälpte oss att sälja vår lägenhet.
    Kan varmt rekommendera Jenny och är vårt självklara alternativ i framtida val! Läs mer
  • 2018-09-27

Felicia J skrev om Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Både köpt hus och sålt lägenhet med Jenny. Härligt bemötande, påläst, pigg och allert som mäklare.
    Mycket nöjda. Läs mer
  • 2018-09-25

Hanna L skrev om HusmanHagberg Kristianstad
    Anette var väldigt professionell och skötte försäljningen av min lägenhet så att jag kände mig trygg genom hela processen. Läs mer
  • 2018-09-25

Therese A skrev om HusmanHagberg Kristianstad
    Vi har köpt ett hus och blev bemötta på ett väldigt trevligt o vänligt sätt. Anette är mycket kunnig o visar alltid intresse för kunden. Läs mer

Waled J skrev om HusmanHagberg Kristianstad
    Vi sålde vårt hus med hjälp av Anette som är fantastisk duktig och pålitlig mäklare och har underbart bemötande. Läs mer

Melissa L skrev om HusmanHagberg Kristianstad
    Köpte en bostadsrätt. Redan på visningen fick jag ett bea bemöttande och en privat visning tillskillnad ifrån många andra visningar jag varit på. Läs mer

Astrid C skrev om HusmanHagberg Kristianstad
    Anette har sålt vårt hus i Åhus på Åvägen 63 A!
    Hon har gett oss en mycket förtroendefullt bemötande! Mycket faktakunnig, både gällande själva huset och dess byggnation men även juridiskt och skattetekniskt!
    Anette levde, över förväntan, upp till de förväntningar vi hade!
    Bättre mäklare än Anette kan vi inte tänka oss, vi rekommenderar Anette till att bli uppmärksammad som en fantastisk duktig mäklare på HusmanHagberg!
    Vi är mycket nöjda med Anette! Läs mer

Philip W skrev om HusmanHagberg Kristianstad
    Köpt en villa. Blev mycket väl bemött av Anette. Jag och min sambo upplevde att Anette företrädde både oss som köpare och säljarna. Hon svarade på våra frågor och det var enkelt att ha en dialog med Anette. Hon var även trevlig. Läs mer
  • Festim Z

2018-09-19

Festim Z skrev om HusmanHagberg Kristianstad
    Köpte ett hus utav han, jette trevlig artig
    Så att han fick i uppdrag att sälja vårt som vi bor i nu Läs mer
  • 2018-09-12

Lars-Olof S skrev om HusmanHagberg Kristianstad
    Kunnig och engagerad.
    lätt att få kontakt med Läs mer
  • 2018-09-09

Christopher Y skrev om HusmanHagberg Kristianstad
    Jag har köpt en lägenhet av honom och han har sålt mitt hus. Båda affärens fingerade smidigt. Läs mer

Östra Boulevarden 28, 291 31 Kristianstad