HusmanHagberg Kristianstad

Östra Boulevarden 28, 291 31 Kristianstad — Visa karta

Välkommen till oss på HusmanHagberg i Kristianstad!

Här möts du av engagerade fastighetsmäklare som har bred kunskap och lång erfarenhet av bostadsmarknaden i både Kristianstad och Åhus. För att kunna följa våra ledord om förtroende och kundnöjdhet erbjuder vi dig kunskap, uppmärksamhet och trygghet när du väljer att förmedla eller köpa din bostad genom oss.

Vi är en helt fristående och privatägd mäklarfirma och därför kan vi alltid ha ditt bästa för ögonen, utan någon som helst dold agenda. Vi hjälper gärna till med allt som rör bostadsaffären, men eftersom vi inte är knutna till någon specifik bank eller försäkringsbolag kan vi hjälpa dig hitta den bästa lösningen för dig och din fastighet.

Läs vad 306 kunder tycker om HusmanHagberg Kristianstad

• 2020-09-21

Torgny H skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Peter har sålt vårt hus som vi bott i 19 år. Han har varit engagerad, professionell och lyssnat även om vi från början hade något olika bild av utgångsbudet. Budgivningen har skötts extremt bra med personlig kontakt med alla inblandade vilket landat i ett bra slutpris. Jag rekommenderar gärna Peter till de som vill sälja sitt hus. Läs mer
  • 2020-09-19

Nikolas L skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Erfaren, serviceminded och flexibel . Gott omdöme Läs mer
  • 2020-09-18

Lillemor Anne A skrev om Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Vi har sålt en sommarstuga i Åhus. Fastnade direkt för Jennys sätt när vi träffades första gången, hon var ärlig och mycket seriös, föreställde inte sig utan var så naturlig vilket jag tycker är viktigt. En bra egenskap som Jenny hade var att hon lät oss alltid bestämma men gav oss viktiga råd på vägen och efter att vi hade sagt vad vad vi tyckte, så sa hon vad hon tyckte, och så bollade vi det fram och tillbaka tillsammans, en mycket bra egenskap. Hon var också kunnig och positiv hela tiden och man kunde lätt nå henne när vi behövde. Vi är mycket nöjda med Jennys arbete och kommer absolut att rekommendera henne till våra vänner.
    . Läs mer
  • 2020-09-16

Heidi J skrev om Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Har sedan februari varit på 14 visningar sammanlagt med olika mäklare. Så skulle vilja påstå att jag har stött på en hel del olika typer av mäklare. Konstigt nog ingen från HusmanHagberg men det var värt väntan. Kan med handen på hjärtat säga att Jenny är den mest varma och omtänksamma mäklaren jag har träffat. Hon har varit underbar både under visningen och nu efter. Man känner verkligen att hon bryr sig om sina kunder och vill deras bästa.
    Kommer definitivt prata gott om HusmanHagberg till andra. Och jag kommer rekommendera Jenny. Läs mer
  • 2020-09-13

Håkan L skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Snabb, fokuserad, seriös. Precis den mäklare som man önskar vid sin sida när man vill göra en proffisionell affär både ur köpare och säljarperspektiv. Läs mer
  • 2020-09-13

Malin N skrev om Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    En snabb affär; från visning genom budgivning till kontrakt på fem dagar! Såklart tack vare snabb hantering av Jenny! Läs mer
  • 2020-09-11

Anna L skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Professionellt bemötande och lyhördhet för våra önskemål.
    En mycket positiv upplevelse Läs mer
  • 2020-09-01

Jan Åke Lennart P skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Försäljning av sommarhus.
    Canaki är känd sedan 2 tidigare affärer
    Finns inte många som går in i projektet helhjärtat och snabbt, men Canaki kör direkt på ett trevligt sätt
    Resultat, sålt objekt innan visning till ett pris som passade oss,
    Svårt att inte rekommendera en så pass skicklig mäklare 😀 Läs mer
  • 2020-08-01

Elin L skrev om Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Har varit hjälpsam och tillgänglig men verkade lite stressad på visningen. I övrigt gjort vad en mäklare ska och gjort det bra. Läs mer
  • 2020-07-30

Anna-lisa L skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Proffsigt - elegant o jordnära!! Peter håller en uppdaterad hela tiden - man känner verkligen att han gör allt för en! Läs mer
  • 2020-07-28

Hildur Eleonora Ingeborg A skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Sålt ett 1/5plans hus i Tollarp.Mycket trevlig mäklare som levde upp till våra förväntningar.Duktig på att informera om allt har inget alls som vi är missnöjda med. Läs mer
  • 2020-07-27

Sandra G skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Peter hjälpte verkligen oss som förstagångs köpare med allt från förklaringar till trygghetskänsla. Han är trevlig, pålitlig och säker i sitt jobb som mäklare. Rekommenderar verkligen Peter! Läs mer
  • 2020-07-25

Vi köpte en tomt i Yngsjö, Lövvägen6 och Jenny var snabb för att återkomma med svar på våra frågor. Jag tycker att Jenny har utfört sitt jobb utmärkt även efter köptet med de frågor vi har haft. Väldigt duktig!
    Malin Nyman Läs mer
  • 2020-07-23

Finn N skrev om Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Jenny har gjort ett utmärkt jobb när hon hjälpte oss att köpa en stuga i Yngsjö Läs mer
  • 2020-07-16

Alina Julia Marie Ö skrev om Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Villa:
    Jenny är open minded, positiv, ser möjligheter ur flera inkännande synpunkter för säljare som köpare.
    Hon har blicken för det lilla extra som inredning inför fotografering till prospekt. Att kunna läsa av människor, för rätt människor i rätt hus.
    Vi sålde ett gammalt hus med anor från 1800 - talet, till nästa ägare som också vurmar för att behålla det genuina. Det kändes viktigt att lämna över huset till någon likasinnad som kommer ta väl vara om det.
    Vid själva budandet var Jenny tydlig, konkret och effektiv samt kom med goda råd.

Tusen tack Jenny Kristiansson Åkesson för allt. Läs mer
  • 2020-07-09

Dan Niklas Ingemar N skrev om Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Bra stöd och proffsigt bemötandet! Läs mer
  • 2020-07-07

Ida Sofia R skrev om Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Jenny har på ett förtroendeingivande och tryggt sätt guidat oss genom vår husförsäljning. Det tog fyra veckor från värdering till kontraktsskrivning och Jenny har under denna tid varit väldigt engagerad, tillgänglig och lyhörd. Det tillsammans med en positivitet, kunnighet och rak kommunikation har gjort att hela processen känts rolig och säker. En mäklare med hjärtat på rätta stället. Vi är supernöjda! Läs mer
  • 2020-07-06

Jörgen N skrev om Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Vi har köpt ett fritidshus.
    Naturligt trevligt, engagerat och kunnigt bemötande.
    Mäklaren var insatt i objektet och tog reda på det hon inte visste.
    Företrädde naturligtvis säljaren, men var en trovärdig part även till köparen.
    Stora, snabba affärer som detta är, kräver snabba trovärdiga svar, vilket mäklaren levde upp till.

Ett trevligt och seriöst bemötande som bidrar till att affären och köpet känns rätt och bra. Läs mer
  • 2020-07-04

George N skrev om Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Extremt duktig samt lätt o prata med!
    Duktig på visning,fick en riktigt bra upplevelse-;)
    Noga med detaljer och svarade på alla frågor man hade.
    Rekommenderar starkt att kontakta henne för köp! Läs mer
  • 2020-06-15

Bengt Stefan E skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Vi är oerhört nöjda med Peter Canaki och HusmanHagberg Kristianstad. Peters lugn och erfarenhet hjälpte oss mycket med försäljningen av vår villa. Affären blev lyckad och vi anlitar mer än gärna Peter igen! Stort plus för de enskilda visningarna. Läs mer
  • 2020-05-26

Thomas B skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Sålt en bostadsrättslägenhet i Kristianstad.
    Uppdragets utförande och bemötandet av mäklaren har varit både mycket proffsigt och trevligt.
    Vi kan varmt rekommendera Peter Canaki för alla som är blivande köpare eller säljare. Läs mer
  • 2020-05-17

Jackie V skrev om HusmanHagberg Kristianstad
    Köpt hus!
    Duktig mäklare. Hade inga förväntningar Läs mer
  • 2020-05-17

Adrian F skrev om HusmanHagberg Kristianstad
    En professionell mäklare, som har hanterat husets försäljning på bästa sätt. Läs mer
  • 2020-05-14

Walid A skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Peter Canaki bästa mäklaren. Fem stjärnor * * * * * Tack Peter Läs mer
  • 2020-05-13

Sara Katarina R skrev om Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Proffsig, engagerad och väldigt hjälpsam!

Ödmjuk och lyhörd.

Proffsig mäklare med en härlig personlighet, som fick oss att känna trygghet i affären vid vårt husköp. Läs mer
  • 2020-05-11

Caroline P skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Köpte radhus av Peter. En Otroligt genuin trygg och rolig mäklare! Läs mer
  • 2020-03-27

Per Erik Jimmy B skrev om Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Vi har både köpt och sålt hus med Jenny som mäklare. Förväntningarna var att vi skulle behöva göra så lite som möjligt för att få så mycket betalt som möjligt, så snabbt som möjligt. Samt att vi skulle bli bra bemötta och känna oss trygga i våra livs största affärer. Vi vill ge Jenny högsta betyg för att hon har uppfyllt dessa förväntningar och mer därtill. Läs mer
  • 2020-03-20

Thi Lien D skrev om Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Bästa mäklaren!
    Hon vill inte bara sälja utan försöker gärna få ut så mycket som möjligt åt kunden. Läs mer
  • 2020-03-18

Carina P skrev om HusmanHagberg Kristianstad
    Allt funka bra och gick smidigt. Läs mer
  • 2020-03-15

Hanna W skrev om Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Helt fantastisk människa och mäklare! Läs mer
  • 2020-03-14

Anita J skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Har köpt en lägenhet, blivit bra bemötta och Peter har levt upp till våra förväntningar.
    Klara och tydliga besked i hela processen! Läs mer
  • 2020-03-12

Anders Mattias M skrev om HusmanHagberg Kristianstad
    Var en god hjälp vid försäljningen och lotsade oss igenom hela affären
    En mäklare som tog sig tid även för en lite mindre affär.
    Var aktiv utan att vara påträngande .
    Var en positiv upplevelse. Läs mer
  • 2020-03-12

Joel W skrev om HusmanHagberg Kristianstad
    Påläst och trevlig mäklare som jobbar hårt för att hjälpa mig till ett så smidigt husköp som möjligt. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • 2020-02-24

Axel Z skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Peter hjälpte oss att sälja en lägenhet. Fantastiskt kunnig och otroligt service inriktad. Vi kunde inte vara mer nöjda. Läs mer
  • 2020-02-16

Jonathan M skrev om HusmanHagberg Kristianstad
    Mycket provsig och ordentlig, gick igenom kontrakt och dylikt väldigt bra! Vart första gången för mig att skriva på något och kände mig mycket säker Joakim!
    Mvh Jonathan Läs mer
  • Calle D

2020-02-12

Calle D skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Köpte hus .Mycket professionellt och trevligt bemötande. Mäklaren levde upp till alla våra förväntningar. Läs mer
  • 2020-02-10

Emma D skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Vi har köpt en villa på egna hem i Kristianstad. Fick ett jättebra bemötande av vår mäklare. Bra information och ett personligt bemötande på båda våra visningar. Mycket nöjda med allt under hela processen! Läs mer
  • 2020-02-06

Johnny V skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Proffsig och mycket engagerad mäklare. Läs mer
  • 2020-02-05

Katarina S skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Köpt bostadsrätt. Blivit mkt bra bemött, sakligt och professionellt. Läs mer
  • 2020-01-15

Ann Malin S skrev om Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Har sålt en villa.
    Jenny var kanon på alla sätt och vis.
    Positiv, kunnig tjej och gav stort förtroende. Kan glatt rekommendera henne. Läs mer
  • 2020-01-15

Rinor B skrev om Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Jag och min sambo har köpt hus.
    Jenny gjorde ett fantastiskt jobb och vi kände oss trygga. Läs mer
  • 2019-12-19

Tamara K skrev om Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    -Ett hus
    -Trevligt
    -Väl informerad, sakkunnig, tillgänglig. Att ha förståelse. Allt var uppnått.
    -Positivt Läs mer
  • 2019-12-16

Tomislav K skrev om Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Vi har köpt en villa i Vä,Kristianstad och fått på köpet en jätteduktig mäklare som har förklarat och gått igenom alla viktiga och mindre viktiga grejer i process,visat tålamod,varit behjälplig..När vi var tveksama och ville avstå från villan då visade hon att hon regerade över situation och hon fann en perfekt lösning med en klausul i avtalet som löste allt.Båda parter var jättenöjda med lösningen och ja,vi köpte villan,slutligen! Läs mer
  • 2019-12-16

Elisabet Jolanta A skrev om Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Professionell bemötande. Kunnig och tillmötesgående mäklare. Läs mer
  • 2019-12-15

Anna C skrev om Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Tack Jenny för varmhjärtad bemötande, engagemang och proffsighet! Du lyssnar, kommunicerar och är ständigt tillgänglig.
    Bättre mäklare for man leta efter! Läs mer
  • 2019-12-03

Michelle B skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Mycket nöjd med hela processen! Läs mer
  • 2019-12-02

Alf Gunnar B skrev om HusmanHagberg Kristianstad
    Sålt vår villa. Lugn, ödmjuk i sitt sätt. Skall kunna skapa förtroende vilket han gjort. Har haft ett bra samarbete och blivit uppdaterade när ngn förändring skett. Aldrig svår att nå. Alf Läs mer
  • 2019-11-18

Mats Björn-Olof T skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Peter fixade en köpare av vår sommarstuga till rätt pris Läs mer
  • 2019-11-16

Sanna S skrev om HusmanHagberg Kristianstad
    Sålt en 2rok på 95 kvm. Värdering och första möte trevligt och proffesionellt. Redan efter rundvandring kändes det rätt. Fridolin var kunnig och förstående för våra önskemål. Alla våra frågor besvarades direkt. Fridolin upplevdes säker på sim värdering och att försäljningsingen skulle ge likt vi tänkt oss. Läs mer
  • Karina H

2019-11-15

Karina H skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Har senaste halvåret sålt villa, köpt bostadsrätt och köpt stuga. Peter var involverad i villan och stugan.
    Peter är erfaren, trygg, snabb och kunnig! Man får känslan av att han verkligen vill ”ens bästa”. Det är enkelt och okomplicerat att ha kontakten med Peter. Läs mer

Östra Boulevarden 28, 291 31 Kristianstad