HusmanHagberg Kristianstad

HusmanHagberg Kristianstad

Välkommen till oss på HusmanHagberg i Kristianstad!

Här möts du av engagerade fastighetsmäklare som har bred kunskap och lång erfarenhet av bostadsmarknaden i både Kristianstad och Åhus. För att kunna följa våra ledord om förtroende och kundnöjdhet erbjuder vi dig kunskap, uppmärksamhet och trygghet när du väljer att förmedla eller köpa din bostad genom oss.

Vi är en helt fristående och privatägd mäklarfirma och därför kan vi alltid ha ditt bästa för ögonen, utan någon som helst dold agenda. Vi hjälper gärna till med allt som rör bostadsaffären, men eftersom vi inte är knutna till någon specifik bank eller försäkringsbolag kan vi hjälpa dig hitta den bästa lösningen för dig och din fastighet.

Läs vad 359 kunder tycker om HusmanHagberg Kristianstad 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    2021-09-20
    Proffisionel och trevlig mäklare som kan sitt yrke!
    2021-08-28
    Mycket trevlig med bra bemötande.
    Som kund kändes hela husaffären trygg och säker. Då mäklaren visade på stor kunskap, lyssnade på oss, kunde förklara för oss samt guidade oss genom hela affären.
    Stabil trygg lugn och säker. Kan (och har) rekommenderar HH och Peter.
    • Åhus - Äspet
    2021-08-27
    Mycket seriös, kunnig och tillgänglig!
    2021-08-26
    Vi är givetvis mycket nöjda med Peters professionella hantering av säljprocessen där han framförallt, som vi förstod, tillgodosåg säljarnas önskemål på ett utomordentligt vis vad gäller visning och budgivning. När vi kom in i bilden, som spekulanter, så tillgodosåg Peter våra tankar och önskemål på ett tryggt och smidigt vis.
    • Färlöv
    2021-08-24
    "Kan nån så kan Canaki" - Genom stort engagemang, erfarenhet och kunnande visade sig Peter Canaki vara helt rätt person för uppdraget att sälja vår villa. Med ett glatt humör och ett genuint bemötande blev det en fullträff redan från första kontakt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    2021-08-23
    Kände förtroende för Jenny från första kontakten. Verkligen genuint engagerad under hela processen. Kommunikativ, vilket passar mig som vill ha ordning och reda och koll på läget. Lätt att nå. Mycket behaglig och lättsam att samarbeta med.
  • köpte sitt hus med hjälp av Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    • Balsby
    2021-08-19
    Proffsig och lätt att prata med!
    2021-08-18
    Fantastisk service. Professionell, organiserat, trevlig. Rekommenderar varmt!
    2021-08-16
    Mycket trevlig mäklare. Trevligt bemötande och väldigt bra på att informera om huset.
    • Tollarp
    2021-07-08
    Proffsigt med en personlighet. Jordnära och öppen.
    När vi hade bestämt oss för att sälja huset så tog vi kontakt och träffade 4 olika mäklare.
    Det var väldigt lätt att välja Jenny som den som vi ville skulle representera oss vid en försäljning. Hon är helt i en egen division jämfört med dom andra tre som vi träffade.
    Var såklart med vid fotografering men även vid besiktning. Kort tidsplan för försäljningen och snabbt avslut.
    Mycket bra jobbat!
    2021-07-01
    Tillmötesgående
    Lyssnande
    Ordning och reda samt struktur
    Med i hela processen från start till mål
    Snabb feedback vid frågor
    Positiv och glad
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    2021-07-01
    Mycket trevligt bemötande. Gav ett professionellt intryck.
    Var aktiv under vårt besök, informerade och lyssnade, vi kände oss omhändertagna.
    Helt klart den trevligaste visningen vi varit på under året.
    Det är med glädje vi kan rekommendera Jenny att ta hand om ev fastighetsaffärer.
    • Hedentorp/Helgedal
    2021-06-29
    Vi är mycket nöjda med samtliga punkter. Tusen tack!
  • Emma L
    • Gärds Köpinge
    2021-06-16
    Vi har både köpt och sålt bostad med Jenny och kunde inte bett om en bättre mäklare! Vi fick direkt stort förtroende för henne och har känt oss trygga och glada genom hela processen. Jenny blandar sitt enorma kunnande om marknaden med en härlig dos av humor och personlighet. Säljer vi igen kommer vi absolut anlita henne, och dessutom rekommendera henne till familj och vänner!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    2021-06-14
    Väldigt lättsamt o vänligt bemötande!!!! Trevlig o jag fick snabb info om garage, lägenhet samt föreningen Stormen.

Betyg 1-10 så ger jag Peter 10.
    2021-06-08
    Påläst
    Tydlig
    Lätt att kommunicera
    Bra återkoppling
    • Tollarp
    2021-06-08
    Köpt hus
    Fantastisk mäklare, väldigt hjälpsam o svarar/ringer upp varje gång man har nån fråga. Helt klart bäst! :)
    • Bjärlöv
    2021-06-07
    Vi sålde vårt hus med Jenny och vi är väldigt nöjda!
    Jenny visade intresse för vårt objekt och vår försäljning. Var effektiv och alltid glad och trevlig.

Kan varmt rekommendera Jenny till alla som vill sälja eller köpa bostad!
    2021-05-27
    Peter visade stort engagemang vid försäljning av vårt hus från första början och under hela processen var han lyhörd till våra önskemål samt tillgänglig vid alla frågor som vi hade. Vi är mycket nöjda med den professionalism som visats.
    • Åhus - Täppet
    2021-05-25
    Mycket bra mäklare. Seriös och trevlig!
    • Gamla Näsby
    2021-05-20
    Jag har köpt en villa som passade mig alldeles utmärkt. Mäklaren är en av de bästa mäklare som finns. Mäklaren har ett bra bemötande, pratar och berättar om villan du tänkt köpa på ett enkel språk så alla förstår. Duktig på att presentera huset och lyssna på alla funderingar man har.
    Detta är som sagt en av de bästa mäklaren som finns. Han hör av sig och är alltid tillgänglig när man ringer.
    Det man förväntar sig är ärlighet från en mäklaren för att kunna skapa tillit, detta är något Peter är väldigt duktig på och det är enkelt att skapa ett förtroende med honom när han ger en så mycket information och berättar så mycket kring villan.
    Ett stort tack till Peter och lyckostar till de som får honom som mäklare framöver!
    • Gamla Näsby
    2021-05-20
    Jag har sålt huset och jag har varit bemöt på en mycket professionell och trevlig sätt. Mina förväntningar har uppfyllts så jag är jätteglad att försäljningen gick bra och snabbt.Jag varmt rekommenderar
    Mäklaren och hans foretag både till säljare och köparen.
    • Viby
    2021-05-15
    Peter har hjälpt mig att sälja min villa. Han är lätt att prata med. Han är pedagogisk och förklarar saker på ett lättförståligt sätt. Dessutom jobbar han snabb och effektivt. Han har gjort ett fantastiskt jobb.
    • Viby
    2021-05-09
    Extremt smidig bostadsaffär, bra bemötande och tar sig tid att svara på frågor när man ringer.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    • Söder
    2021-05-03
    Jag sålde min lägenhet med Peters hjälp.
    Han har från dag ett tagit regelbunden kontakt med mig och uppdaterat mig om allt som händer.
    Jag får ett väldigt seriöst intryck och jag känner mig trygg med att lägga över allt ansvar på Peter vid försäljning.

10/10 får han i betyg av mig!
    • Kulltorp
    2021-04-30
    Utmärkt agerande vid proceduren bra service och behjälplig .

Vi köpte objekt även när vi var sent ute så ordnade Peter allt till belåtenhet.

Mvh Kari Rosell
    • Hammarslund
    2021-04-29
    Köp av villa i Kristianstad. Noggrann mäklare som skapar förtroende och lugn genom professionell hantering. Snabb kommunikation. Jenny är dessutom väldigt trevlig. Rekommenderas.
    2021-04-26
    Köpt en villa som där Peter var mäklare för försäljningen. Klockrent hanterat och känns allmänt bara bra skött!
    • Sommarlust
    2021-03-26
    Har köpt en bostadsrätt! Mäklaren Jenny hade tydlig kommunikation, ett vänligt bemötande och var behjälplig vid inköp av första bostaden. Mina förväntningar gick i uppfyllelse då hon var första mäklaren som kollade på mig och frågade om mina behov. Övriga mäklare har sett mer på mina föräldrar och tilltalat dem. Upplevelse har i helhet varit bra, tydlig och trygg!
    • Öllsjö
    2021-03-22
    Vi köpte en villa i Öllsjö i Kristianstad. Peter sålde vår tidigare villa så vi gick och hoppades på att vi skulle få köpa nästa hus genom honom också. Det fick vi och vi kan inte vara mer nöjda. All kontakt, visning, rådgivning och kontraktsskrivning har gått jättebra. Tydligt och bra. Bästa mäklaren i Kristianstad. Full pott.
    • Kulltorp
    2021-03-20
    En härlig mäklare som hjälpt oss i vår resa att sälja vår villa i Kristianstad. I vår ”urvalsprocess” var hon den mäklare som trodde mest på huset och lyckades få ut det pris som önskade och lite till.
    Jenny är ärlig, naturlig och himla trevlig. Vi har haft riktigt roligt under hela försäljningsprocessen. Rekommenderas!
    • Hedentorp/Helgedal
    2021-03-19
    Såld vår hus i Kristianstad. Peter är kunnig, noggrann och seriös.
    Har tydlig kommunikation och information mellan säljaren och
    köparen. Ut över detta är han också trevlig. En mäklare som vi har
    anlitat för tredje gången. Jolanta & Kenneth
    2021-03-19
    Köpte hus av Peter Canaki.
    Peter var väldigt informativ, förde vår talan mellan oss och säljaren och gav oss både tips och råd inför vårt första husköp. Han var en fantastisk stöttepelare från start till mål. Vi är extremt nöjda och kan inte ha fått en bättre upplevelse vid vårt allra första stora köp i livet.
    2021-03-18
    Vi har köpt en bostad.
    Bemötandet och all kontakt med mäklaren har varit över förväntan. Fantastiskt duktig.
    • Parkstaden/Egna Hem
    2021-02-12
    jätte trevlig mäklare som gjorde ett utmärkt jobb
  • köpte en tomt med hjälp av Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    • Yngsjö/Saltsjöbaden
    2021-02-09
    Köp av naturtomt. Snabb med besked och seriöst bemötande genom hela den snabba affären det gäller. Kunnig vid kontraktsskrivningen och väl förberedd trots den korta tiden mellan antaget anbud och underskrivna köpehandlingar och genomförd likvidavräkning. (en dag)
  • sålde en tomt med hjälp av Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    • Yngsjö/Saltsjöbaden
    2021-01-29
    Vår försäljning av tomt i Yngsjö, tog endast ett par dagar. Peter Canaki skötte det snabbt och effektivt. Vi fick ett proffsigt mottagande och alla våra förväntningar infriades snabbt och bra.
    2021-01-26
    Jenny hjälpte oss att sälja vår villa och lyckades verkligen att överträffa våra förväntningar på varje del i processen. Jenny skapar snabbt en stor och viktig trygghet med sitt kunnande och sin expertis. Hon lämnar verkligen inget åt slumpen utan vill och är delaktig i varje steg längs vägen, något som vi säljare uppskattade mycket. Vidare är hon en fantastisk människa som är öppen och enkelt att prata med och som man får förtroende för direkt i första mötet. Kan inget annat är att stort rekommendera henne för alla (köpare, säljare) som vill uppleva en lika enkel, trygg, bra och rolig affär som vi gjorde. 100/100
    2021-01-26
    Vi har köpt villa där säljarna haft Jenny som mäklare. Fantastiskt duktig mäklare som var påläst och hade ett otroligt gott bemötande. Mycket god kommunikation båda via telefon och mail. Svarat snabbt och återkopplat omgående. Alla egenskaper en grym mäklare ska ha. Vi är toppen nöjda!
    • Parkstaden/Egna Hem
    2021-01-17
    Vi har köpt ett hus i Åhus. Vi blev väl bemötta från första stund och under hela processen var Peter lätt att hålla kontakt med. Snabba svar och regelbundna upplysningar resulterade i en service som vi var mycket nöjd med. Vi fick ett seriöst och gott intryck av Peter. Vi upplevde att han var mån oss som köpare och att han ville bidra till en affär som vi skulle känna oss tillfreds med. /Linus & Johanna
  • Petra M
    sålde sitt hus med hjälp av Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    • Mjönäs
    2021-01-16
    Sålt min mammas hus på landet med hjälp av Peter Canaki.
    Peter är trevlig, kunnig, kommunikativ, rak o ärlig. En mäklare jag är mycket nöjd med och som jag absolut kan rekommendera till andra att anlita.
    • Odal/Vilan
    2021-01-09
    Peter sålde en lägenhet till oss, snabb affär och bra kommunikation. Snabb respons och tydliga instruktioner under kontrakt skrivandet.
    • Knislinge
    2020-12-17
    Jenny hjälpte oss att sälja vårt hus i Knislinge och vi är mycket nöjda med allt. Smidigt från första besöket och god kommunikation. Kan varmt rekommendera Jenny!
    • Knislinge
    2020-12-15
    Vi fick ett trevligt välkomnade av Jenny redan vid första mötet på visningen på Balders väg 17. Jenny var påläst och kunde besvara alla frågor vi hade om fastigheten och gav ett opartiskt intryck vilket kändes tryggt.
    Affären skedde snabbt efter att budgivning var avslutad och den skedde lika smärtfritt som visningen gjorde. Kan varmt rekommendera Jenny som mäklare!
    2020-11-28
    jag har köpt ett radhus i Åhus.För mig är det en stor förändring eftersom jag varit Stockholm troget i hela mitt liv. Jag kände genast förtroende för Peter Canaki, hans sätt att ta sig an affären var väldigt seriöst.
  • Anja H
    2020-11-18
    Vi blev rekommenderade att kontakta Jenny inför försäljning av vår bostadsrätt.
    Vi upplever att Jenny i varje möte varit otroligt engagerad, proffsig, lyhörd och ödmjuk. Hon är en mäklare som ser möjligheter, varit peppande när det behövts och som gett precisa svar på de frågor som vi haft. Vi har under hela processen upplevt en mycket god kontakt. Vi kommer i vår tur att rekommendera Jenny vidare till alla våra vänner.
    2020-11-16
    Vi har köpt!
    Från start har vi känt trygghet och tillit. Väldigt trevlig och noggrann.
    2020-11-04
    Köpt villa. Mycket proffsigt bemötande och genomförd affär.
    2020-10-29
    Snabb, nogrann och effektiv, med båda fötterna på jorden och dessutom väldigt trevlig! Rekommenderar Peter Canaki varmt för väl skött husförsäljning av Sånnavägen 6 i Åhus. Resultatet överträffade förväntningarna.
  • sålde en tomt med hjälp av Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    2020-10-22
    Jag har sålt en tomt.

Jag är mycket nöjd med allt.