HusmanHagberg Kristianstad

HusmanHagberg Kristianstad

Välkommen till oss på HusmanHagberg i Kristianstad!

Här möts du av engagerade fastighetsmäklare som har bred kunskap och lång erfarenhet av bostadsmarknaden i både Kristianstad och Åhus. För att kunna följa våra ledord om förtroende och kundnöjdhet erbjuder vi dig kunskap, uppmärksamhet och trygghet när du väljer att förmedla eller köpa din bostad genom oss.

Vi är en helt fristående och privatägd mäklarfirma och därför kan vi alltid ha ditt bästa för ögonen, utan någon som helst dold agenda. Vi hjälper gärna till med allt som rör bostadsaffären, men eftersom vi inte är knutna till någon specifik bank eller försäkringsbolag kan vi hjälpa dig hitta den bästa lösningen för dig och din fastighet.

Läs vad 407 kunder tycker om HusmanHagberg Kristianstad 2

2022-09-14 Verifierad kund
    Peter är trovärdig, snabb och effektiv

Perfekt bemötande
    • Tollarp
    2022-09-10 Verifierad kund
    Det har varit en personlig service hela vägen. Ingen stress utan en känsla av trygghet har förmedlats inför affären
  • köpte sitt hus med hjälp av Adam Persson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    2022-08-29 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande med snabb återkoppling i fömedlingsprocessen. Vänlig och personlig.
    En mycket positiv upplevelse att ha Adam som mäklare - seriös och en god lyssnare!
  • sålde sitt hus med hjälp av Adam Persson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    2022-08-29 Verifierad kund
    Utmärkt och engagerat bemötande. Mycket effektiv process.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Adam Persson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    • Näsby
    2022-08-26 Verifierad kund
    Vi hade jätte bra kommunikation, allt gick jätte bra och smidig. Jag är väldig nöjd med honom och kommer att rekommendera honom till andra
  • skrev om HusmanHagberg Kristianstad
    2022-08-24 Spontant omdöme
    För ett år sedan sålde vi vårt hus med hjälp av Jenny. Fantastisk människa med stor kunskap och ett lättsamt men ändå proffsigt bemötande. Hade vi velat sälja igen hade vi inte tvekat en sekund på vem vi skulle anlita! Såå nöjda🥰
    2022-08-13 Verifierad kund
    Alltid betraktat Canaki som engagerad och duktig. Nu har jag upplevt det som hans kund.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Adam Persson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    • Näsby
    2022-08-11 Verifierad kund
    * öppet, hjärtligt, ärligt och kunnigt.
    * Jag försökte vara tydlig med mina önskemål och han förstod dom direkt och agerade utifrån mina önskemål på ett helt fantastiskt sätt.
    * Sammanfattning. Över mina förväntningar och förhoppningar. Mycket nöjd.:-)

Trevlig, kunnig, hjärtlig o öppen mäklare. *****
    2022-07-16 Verifierad kund
    Peter är en pålitlig mäklare. Jag har upplevt honom som en hederlig mäklare som bryr sig både om köparen och säljaren. Jag kände mig väldigt tryggt. Stor tack till honom.
    2022-07-15 Verifierad kund
    Jag är mycket nöjd med Peter som mäklare. Han inger förtroende och det känns tryggt med en erfaren mäklaren som känner till staden. Vi anlitade Peter efter rekommendation från flera vänner och bekanta och Peter har väl motsvarat förväntningarna.
    Peter har löpande hört av sig för att rapportera hur försäljningen löpt på och det har även varit lätt att nå honom när jag behövt fråga om något.
    Jag kan varmt rekommendera Peter Canaki för den som behöver en mäklare.
  • sålde sitt hus med hjälp av Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    • Tosteberga
    2022-07-01 Verifierad kund
    En superengagerad mäklare och som kändes proffsig från första stund. Vi fick genast en bra känsla för att hon skulle kunna hjälpa oss på allra bästa sätt.
    Svarade snabbt och bra på våra frågor.
    • Norra Åsum
    2022-06-24 Verifierad kund
    Trevlig. Tydlig. Välkomnande.
    2022-06-21 Verifierad kund
    Hon har gjort allting som vi tycker är bra för oss
    2022-06-17 Verifierad kund
    Fick ett gott intryck vid första mötet.
    Kan inte anmärka på något.
  • köpte sitt hus med hjälp av Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    2022-06-16 Verifierad kund
    Jenny var vänlig och professional och hjälpte oss genom processen att köpa hus. Vi är mycket nöjda med upplevelsen.
    2022-06-13 Verifierad kund
    Vi fick ett fantastiskt bemötande. Hon var verkligen proffsig. Väldigt kunnig och har har ett stort kundfokus.
    2022-06-10 Verifierad kund
    Proffsigt, vänligt, kunnigt och bästa.

Vi har varit helt nöjd med kontakt och hennes erfarenhet. Hon hjälpte guida oss genom husköpet och allt som behövs. Över förväntningarna.
    2022-05-23 Verifierad kund
    Väl bemött, informativt möte med planering inför försäljningsarbetet.
    Bra information om händelser kring visningar och intresse från kunder.
    Kontakt med kunder och slutförhandlingar väl genomförd med information om händelser kring försäljningen.
    2022-05-21 Verifierad kund
    Alltid tillgänglig och väldigt trevlig
    • Åhus - Vattentornsområdet
    2022-05-16 Verifierad kund
    Kunnig, snabb, noggrann, rak o ärlig och mycket trevlig. Våra förväntningar uppfylldes på ett proffsigt sätt. En mäklare som vi är mycket nöjda med och som vi till 100% kan rekommendera till andra.
    • Egna Hem
    2022-05-06 Verifierad kund
    Grym, snabb, professionell mycket nöjd med samarbetet!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    • Söder
    2022-05-05 Verifierad kund
    Korrekt och affärsmässig enkelt uttryck fantastiskt nöjd
  • Risto P
    sålde sitt hus med hjälp av Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    • Egna Hem
    2022-05-04 Verifierad kund
    Peter har agerat väldigt professionell genom hela säljprocessen, allt från första kontakten till kontraktsskrivningen. Han var noga med att beskriva processen, vad som krävs av oss, vad vi ska tänka på och vad vi kan förvänta oss av honom.
    Peter hade täta avstämningar och uppdateringar om händelser under processen och bokade tider för visningar i god tid. Hela säljprocessen var snabb och effektiv utan att vara stressande.

Vill även ge en eloge till Peters fotograf som verkligen lyfte fram vårt hus från dess bästa sida i sina bilder.

Vi vill verkligen ge Peter våra allra bästa rekommendationer.
    • Österslöv
    2022-04-26 Verifierad kund
    Vi har fått ett trevligt och professionellt bemötande. Vi upplever Jenny som kunnig och behjälplig.
    • Österslöv
    2022-04-26 Verifierad kund
    Professionell och ödmjuk. Snabb och enkel kontakt både via mail och telefon. Känner mig trygg med Jenny som mäklare.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    • Hammar
    2022-04-23 Verifierad kund
    Peters bemötande var utmärkt, vänlig, humoristisk och snabb med korrekt information inför bostads köpet.
    Både jag och min fru är mycket nöjda.
    • Hammar
    2022-04-18 Verifierad kund
    Jag blev vänligt bemött och fick goda råd av mäklaren.Alltid lättillgänglig och jag kände att jag blev lyssnad på.
    Jag kan varmt rekommendera Petar!
    2022-04-17 Verifierad kund
    Vi träffade flera mäklare innan vi bestämde oss för att använda Jenny. Hon var proffsig från första kontakt, gav ett varmt intryck och visade stor kompetens. Vi fick kontinuerliga uppdateringar genom hela processen och kände alltid oss trygga. Hon gjorde det där lilla extra och det genererade ett mycket gott resultat. Nästa gång vi säljer kommer vi självklart använda Jenny igen.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    2022-04-15 Verifierad kund
    Tycker att både bemötandet på ett privat och ett proffesionellt sätt var 10/10.
    Har inget illa alls att säga utan tycker att allt har gått helt perfekt, hon borde få löneökning duktigt ;)
  • köpte sin stuga med hjälp av Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    • Immeln
    2022-04-11 Verifierad kund
    Snabb i respons, kommunikativ och noggrann, med god lokalkännedom - kan sin bygd.
    2022-04-07 Verifierad kund
    Vi blev bemötta mycket trevligt och proffsigt av Peter. Han hjälpte oss och guidade oss genom hela affären och har på alla sätt stöttat både oss köpare och säljaren.
    Ärlig, rak och proffsig men ändå personlig.
    Kan starkt rekommenderas.
    2022-02-16 Verifierad kund
    Bra bemötande, inkännande, lättillgänglig, engagerad.
    2022-02-04 Verifierad kund
    Toppen trevlig mäklare med bra bemötande.
    • Egna Hem/Sommarlust
    2022-02-03 Verifierad kund
    Trevlig bemötande. Mina förhoppningar om ett professionellt bemötande stämde. Vid försäljningen av lägenheten och därefter har varit bra, fått information hela tiden.
    När jag köpte lägenheten av Jenny upplevde jag henne som en bra mäklare, därför kontaktade jag henne när jag nu skulle sälja lägenheten.
    • Åsumtorp
    2022-02-02 Verifierad kund
    Trevligt och proffsigt bemötande.
    Svarat snabbt på frågor och är flexibel.
    • Önnestad
    2022-01-24 Verifierad kund
    Förtroendefullt bemötande från start till mål. Rekommenderas varmt
    • Önnestad
    2022-01-24 Verifierad kund
    Vi fick ett mycket proffsigt bemötande med all den hjälp vi behövde.
    • Gärds Köpinge
    2021-12-01 Verifierad kund
    Vi visste från början att detta skulle bli bra på grund av tidigare referenser när Jenny sålde vår sons bostad på samma fina sätt.
    2021-11-28 Verifierad kund
    Rak och ärlig kommunikation. Tät återkoppling och väldigt bra information. Rekommenderar Peter och hans team på Husman & Hagberg till alla som är i behov av mäklare.
    2021-11-26 Verifierad kund
    Trevligt bemött. Kändes mycket erfaren igenom bemötande och talande.
    Trevlig rak.
    2021-11-21 Verifierad kund
    Tydlig och mycket kommunikativ mäklare. Mycket bra bemötande och gjorde stort intryck på oss med sitt kunnande. Vi rekommenderar henne till 100 procent!
  • Jon P
    2021-11-19 Verifierad kund
    Superproffsigt och bra bemötande. Jättenöjda
    2021-11-19 Verifierad kund
    Från start till slut alldeles utmärkt.
  • Waled J
    • Balsby
    2021-11-07 Verifierad kund
    Fantastisk o duktig fastighetsmäklare med hög specialkompetens att bemöta sina klienter.
    Hon är jätte positiv människa som gör sitt bästa för både köparen samt säljaren.
    • Åhus - Täppet
    2021-11-04 Verifierad kund
    Bra bemötande.
    Bra förhandlare.
    Snabb och erfaren, vilket möjliggör snabba affärer.
    • Öllsjö
    2021-10-18 Verifierad kund
    Otroligt engagerad mäklare från början till slut. Vi fick förhandsbud på vårt hus som var över förväntan så vi är supernöjda med Jenny.
    • Öllsjö
    2021-10-18 Verifierad kund
    Jenny har varit mycket hjälpsam och proffsig i bemötandet. Hon är alltid snabb med återkopplingar och man känner sig väl omhändertagen. Jenny är en mäklare som gör sitt yttersta för både säljarna och köparna! Vi är mycket nöjda!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    • Söder
    2021-09-22 Verifierad kund
    Kanske ett uns av att vara lite för effektiv.
    Det handlar finlir kring en för övrigt mycket en mycket kunnig, skicklig samt snabb och effektiv mäklare!
    2021-09-20 Verifierad kund
    Proffisionel och trevlig mäklare som kan sitt yrke!
    • Everöd
    2021-08-28 Verifierad kund
    Mycket trevlig med bra bemötande.
    Som kund kändes hela husaffären trygg och säker. Då mäklaren visade på stor kunskap, lyssnade på oss, kunde förklara för oss samt guidade oss genom hela affären.
    Stabil trygg lugn och säker. Kan (och har) rekommenderar HH och Peter.