Alla kategorier Mäklare Skåne Kristianstad HusmanHagberg HusmanHagberg Kristianstad

HusmanHagberg Kristianstad

Östra Storgatan 46, 291 31 Kristianstad — Visa karta

Välkommen till oss på HusmanHagberg i Kristianstad!

Här möts du av engagerade fastighetsmäklare som har bred kunskap och lång erfarenhet av bostadsmarknaden i både Kristianstad och Åhus. För att kunna följa våra ledord om förtroende och kundnöjdhet erbjuder vi dig kunskap, uppmärksamhet och trygghet när du väljer att förmedla eller köpa din bostad genom oss.

Vi är en helt fristående och privatägd mäklarfirma och därför kan vi alltid ha ditt bästa för ögonen, utan någon som helst dold agenda. Vi hjälper gärna till med allt som rör bostadsaffären, men eftersom vi inte är knutna till någon specifik bank eller försäkringsbolag kan vi hjälpa dig hitta den bästa lösningen för dig och din fastighet.

Läs vad 220 kunder tycker om HusmanHagberg Kristianstad

• Anna B
    Anna B skrev om Anette Årcén en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Jag blev väl bemöt och hon hjälpte mycket bra Läs mer
  • Ola S
    Ola S skrev om Anette Årcén en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Anette hade ett väldigt bra bemötande. Jag är jätte nöjd över hennes arbete som mäklare vid min försäljning Läs mer
  • Anette M
    Anette M skrev om Anette Årcén en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Trevlig, glad förtroendeingivande och påläst. Proffsig rätt och slätt. Läs mer
  • Karin S
    Karin S skrev om Anette Årcén en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Toppen! Påläst, informativ och social Läs mer
  • Niklas O
    Niklas O skrev om Anette Årcén en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Fantastiskt proffsig mäklare som verkligen brinner för sitt jobb. Lyssnade på vad vi ville och allt kändes verkligen helt perfekt. Svårt att hitta någon bättre än Anette! Läs mer
  • Amanda S
    Amanda S skrev om Daniel Samuelsson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Det var professionellt och kunnigt. Läs mer
  • Patrik L
    Patrik L skrev om Joanna Ekerot en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Ett vänligt, korrekt och proffesionellt bemötande.
    Joanna lever upp till mina förväntningar på perfekt sätt.
    Mvh Patrik Lindenbjär Läs mer
    2017-12-06 Joanna svarar Patrik L
    Tack för ditt fina omdöme Patrik. Vad glad jag blir att du är nöjd med försäljningen! Med vänlig hälsning Joanna
  • Anton E
    Anton E skrev om Joanna Ekerot en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Mycket proffsigt bemötande och lätt att kontakta. Jag har bara positiva saker att säga om Joanna som mäklare och skulle absolut rekommendera henne till andra. Läs mer
    2017-12-06 Joanna svarar Anton E
    Tack för omdömet Anton, kul att du är nöjd :) Vi ses på tillträdet! Med vänlig hälsning Joanna
  • Tomas B
    Tomas B skrev om Daniel Samuelsson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Bra bemötande. Objektbeskrivningen blev aldrig riktigt färdig. Läs mer
  • Inga-Lill J
    Inga-Lill J skrev om Joanna Ekerot en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Proffsig och tillmötesgående. Läs mer
    2017-12-06 Joanna svarar Inga-Lill J
    Tack för fint omdöme Inga-Lill, jag hoppas att du kommer trivas i nya lägenheten. Med vänlig hälsning Joanna
  • Per G
    Per G skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Vi har fått ett fantastiskt bra bemötande och proffsigt jobb gjort av Peter. Nu har vi upplevt honom både som köpare och säljare och man kan inte önska sig mer av en mäklare i någon av de roller vi haft. Lugn och trygg. Aldrig stressad. Ger ett väldigt gediget intryck. Allt har följt den bild som han målade upp för oss i förväg.

m.v.h
    Pelle och Tina Granberg Läs mer
  • Linda G
    Linda G skrev om Daniel Samuelsson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Mkt proffesionell och kunnig. Han lever absolut upp till min förväntan. Läs mer
  • Aurora A
    Aurora A skrev om Joanna Ekerot en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Fick förtroende för Joanna E. eftersom hon höll det hon lovade och återkom alltid med svar när jag hade behov av återkoppling! Bra bemötande, punktlig och professionell!/Aurora Läs mer
    2017-11-06 Joanna svarar Aurora A
    Tack för fina ord, jag hoppas du trivs i nya lägenheten. Vi hörs snart igen! Med vänlig hälsning Joanna
  • Mia H
    Mia H skrev om Daniel Samuelsson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Daniel är en person som man känner sig trygg hos och en person man kan lita på. Läs mer
  • Ralf K
    Ralf K skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Överlag bra, proffesionellt och omhändertagande sätt! Läs mer
  • Kristina Marlené Angelica M
    Kristina Marlené Angelica M skrev om Joanna Ekerot en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Bästa någonsin! Proffisionell och hade bra koll på allt! Läs mer
    2017-11-06 Joanna svarar Kristina Marlené Angelica M
    Tusen tack, vad glad jag blir :) Med vänlig hälsning Joanna
  • Stig Roland L
    Stig Roland L skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Utan Peter hade jag inte klarat o hjälpt (nära anhörig) med husförsäljningen. Peter hjälpte verkligen till med allt och jag fick alltid tag på honom när jag hade några funderingar. Läs mer
  • Allan L
    Allan L skrev om Daniel Samuelsson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    En trevlig och affärsmässig person. Han informerar väl om det jag behöver veta och håller mig väl underrättad i processen. En god affärsmässig relation. Läs mer
  • Eva L
    Eva L skrev om Daniel Samuelsson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Vi anförtrodde uppdraget att sälja vårt hus till Daniel Samuelsson från HusmanHagberg. Vi träffade fyra olika mäklare från fyra olika firmor och Daniel utmärkte sig som ”den klart lysande stjärnan”. Vi är mycket nöjda med hans arbete. Läs mer
  • Fanny T
    Fanny T skrev om Daniel Samuelsson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Väldigt hjälpsam, trevlig och kunnig.
    Vi är väldigt tacksamma! Läs mer
  • Marie S
    Marie S skrev om Daniel Samuelsson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Proffsig med ett trevligt bemötande. Läs mer
  • Ann-lis R
    Ann-lis R skrev om Daniel Samuelsson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Att välja dig som mäklare visade sig vara helt rätt. Med din kompetenta proffsighet i kombination med din lugna och trevliga person genomförde du försäljningen av Lillehus på ett mycket tillfredsställande vis. Stort tack Daniel Samuelsson ! Läs mer
  • Amin H
    Amin H skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Mycket bra bemötande, trevlig och ärlig man. Kändes bra att få hans hjälp Läs mer
  • Ingrid W
    Ingrid W skrev om Joanna Ekerot en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Vi fick en mycket bra kontakt .Hon är duktig mycket kunnig i sitt
    arbete väl insatt Vänlig och tillmötesgående när man har frågor
    så henne vill jag rekommendera till andra som är spekulanter
    på hus Läs mer
    2017-10-17 Joanna svarar Ingrid W
    Stort tack för rekommendationen, det värmer!
    Jag hoppas att du kommer att trivas utmärkt i den nya lägenheten.
  • Roland K
    Roland K skrev om Joanna Ekerot en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Vi blev rekommenderade Joanna och fick genast förtroende för henne genom sitt positiva sätt och engagemang.
    Väldigt ambitiös, Joanna bästa valet enligt oss! Läs mer
    2017-10-09 Joanna svarar Roland K
    Tack så mycket för din rekommendation Roland! Jag är jätteglad över att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Vi hörs snart igen! Med vänlig hälsning Joanna
  • Christina L
    Christina L skrev om Anette Årcén en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Trevligt och professionellt bemötande.Lätt att få kontakt, snabba svar.
    Sammanfattningsvis är vi väldigt nöjda med hela affären. Läs mer
  • Elisabet H
    Elisabet H skrev om Joanna Ekerot en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Trevligt bemötande. Hon var saklig och noggrann. Höll mig underrättad vad som hände under försäljningsprocessen och gav snabba svar per mail och post. Läs mer
    2017-08-22 Joanna svarar Elisabet H
    Hej Elisabet!

Stort tack för ditt fina omdöme! Kul att du känner dig nöjd med processen.
    Hoppas du trivs i er nya bostad!

• Sofia E
    Sofia E skrev om Joanna Ekerot en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Joanna hade ett mycket positivt och förtroendeingivande bemötande. Hon uppträdde proffsigt och gjorde att jag kände mig trygg som köpare. Tänker då på hela processen, från visning till överlåtande. Jag skulle absolut vända mig till henne om det blev aktuellt igen. Läs mer
    2017-08-22 Joanna svarar Sofia E
    Hej Sofia!

Tack för omdömet! Jag uppskattar verkligen att du tagit dig tid att skriva en rekommendation om mig. Jag hoppas du kommer att trivas i ditt nya boende så hörs vi av framöver om du skulle behöva min hjälp!

• Linda W
    Linda W skrev om Joanna Ekerot en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Johanna gav ett mycket trevligt och professionellt bemötande gentemot mig som kund. Det märktes att hon kunde branschen och var säker på sin sak. Dessutom var hon tydlig, noggrann och tillgänglig så gott som hela tiden. Läs mer
    2017-08-22 Joanna svarar Linda W
    Hej Linda!

Stort tack för ditt förtroende och din rekommendation.
    Jag uppskattar dina fina ord och hoppas du trivs i din nya lägenhet!

• Sixten S
    Sixten S skrev om Anette Årcén en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Fick stort förtroende för Anette Årse'n. Hennes kunnighet och proffsiga sätt när hon sålde vårt hus i Knislinge. En stor eloge till henne.
    Mvh Sixten Skoog Läs mer
  • Nina H
    Nina H skrev om Daniel Samuelsson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Daniel är en mycket trevlig person. Kände snabbt förtroende för honom både i förståelse och hur professionell han är. Lätt att få tag i och alltid hjälpsam och tillmötesgående. Jag både sålde och köpte och allt gick super bra. Efter en månads i princip daglig kontakt blev det nästan en saknad Läs mer
  • Ann Charlott M
    Ann Charlott M skrev om Anette Årcén en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Anette är en mycket kompetent mäklare som inte ger upp innan uppdraget är avslutat - trots många visningar och resor. Mer hjälpsam än vad man kan begära av en mäklare. Dessutom sympatisk och alltid vänlig. Rekommenderas å det varmaste!
    Ann Charlott och Staffan Molin Läs mer
  • Robert C
    Robert C skrev om Daniel Samuelsson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Engagerad och noggrann,
    En reko kille helt enkelt, Läs mer
  • Maria T
    Maria T skrev om Anette Årcén en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Proffsig, ödmjuk och hjälpsam. Kändes som hon ville hjälpa oss göra en bra affär. Läs mer
  • Adam W
    Adam W skrev om Joanna Ekerot en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Professionel, kunnig och väldigt pålitlig. Vi hade flera mäklare ute men Joanna stod verkligen ut. Rak på sak som gjorde att man fick företroende direkt. Läs mer
    2017-08-22 Joanna svarar Adam W
    Hej Adam!

Stort tack för dessa peppande ord. Betyder otroligt mycket i min utveckling som mäklare. Hoppas ni haft en skön sommar och att ni trivs i nya huset!

• Marrigje N
    Marrigje N skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Trevligt och sakkunnigt bemötande. Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • Timmie H
    Timmie H skrev om Joanna Ekerot en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Mycket bra upplevelse med den lilla extra hjälpen! ++ Läs mer
    2017-08-22 Joanna svarar Timmie H
    Hej Timmie!

Tusen tack för din rekommendation, hoppas du trivs i huset!

• Joakim N
    Joakim N skrev om Anette Årcén en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Väldigt engagerad och professionell. Läs mer
  • Pontus M
    Pontus M skrev om Anette Årcén en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Mycket bra. Hon var förberedd, kunnig och hade ett varmt välkomnande. Läs mer
  • Ingvar  S
    Ingvar  S skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Bra bemötande och information . Läs mer
  • Lenart J
    Lenart J skrev om Anette Årcén en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Anette har uppfyllt alla förväntningar som vi hade och lite till , Anette är en duktig mäklare som ställer upp för kunden till 100 %,dessutom är hon snäll och trevlig ;vi kommer att rekomendera henne till våra vänner om dom ska sälja hus eller köpa ett Läs mer
  • Madeleine S
    Madeleine S skrev om Anette Årcén en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Vi har fått ett väldigt bra och professionellt bemötande. God service och snabba svar vid oklarheter och frågor. Tillmötesgående och sett till sina klienter bästa. Gjort ett bra jobb med visningsinformation samt husbroschyren. Plus att vi fick en pärm som är uppdelad till alla papper om huset. Vi är överlag väldigt nöjda. Läs mer
  • Dick S
    Dick S skrev om Daniel Samuelsson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Daniel var lugn och trevlig men även kunnig och proffsig i sitt yrke. Läs mer
  • Staffan H
    Staffan H skrev om Daniel Samuelsson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    En mycket trevlig, hjälpsam mäklare som tänker på båda parterna. Efter att ha träffat Daniel första gången vid mitt köp av fastighet bestämde jag mig snabbt att honom vill jag anlita den dagen jag säljer. Läs mer
  • Anne F
    Anne F skrev om Joanna Ekerot en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Vi är väldigt nöjda med Joanna. Hon skötte hela affären proffsigt och utan problem. Trevligt bemötande och alltid snabb på att återkoppla vid frågor via sms eller mail. Vi rekommenderar henne gärna. Läs mer
    2017-08-22 Joanna svarar Anne F
    Hej Anne!

Tack för din rekommendation och för ett gott samarbete. Hoppas ni haft en härlig sommar!

• Helén L
    Helén L skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Mycket kunnig och saklig
    Helt underbart bemötande
    Jag är mycket nöjd rekomderar verkligen honom som mäklare Läs mer
  • Jessica S
    Jessica S skrev om Joanna Ekerot en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Hon engagerade sig i köpet och informerade väldigt bra om saker och ting! Väldigt bra bemötande! Läs mer
  • Miljana R
    Miljana R skrev om Anette Årcén en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Hej. Jag är jättenöjd med Anette Årcen,som var hjälpsam och korrekt vid min köp av lägenhet.Jag kan varmt rekommendera henne till andra som behöver hjälp av en mäklare.
    Mvh. Miljana Ristic Läs mer
  • Pär J
    Pär J skrev om Joanna Ekerot en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Mycket bra bemötande från första mötet till avslutad försäljning.
    Lever väl upp till och över min förväntan jag hade om husmäklare.
    Dock har man ingen större erfarenhet av andra husmäklare men när vi valde mellan tre olika mäklare kändes Joanna som den mest lämpade för uppdraget. Läs mer
  • Jesper O
    Jesper O skrev om Daniel Samuelsson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Som säljare har jag svårt att ge mindre än högsta betyg. Daniel är trygg, korrekt, lugn och väldigt behaglig i sitt sätt. De rekommendationer jag fick om Daniel, innan jag kontaktade honom, kommer jag att ge andra, om frågan dyker upp. Läs mer

Östra Storgatan 46, 291 31 Kristianstad