Alla kategorier Mäklare Skåne Kristianstad HusmanHagberg HusmanHagberg Kristianstad

HusmanHagberg Kristianstad

Östra Storgatan 46, 291 31 Kristianstad — Visa karta

Välkommen till oss på HusmanHagberg i Kristianstad!

Här möts du av engagerade fastighetsmäklare som har bred kunskap och lång erfarenhet av bostadsmarknaden i både Kristianstad och Åhus. För att kunna följa våra ledord om förtroende och kundnöjdhet erbjuder vi dig kunskap, uppmärksamhet och trygghet när du väljer att förmedla eller köpa din bostad genom oss.

Vi är en helt fristående och privatägd mäklarfirma och därför kan vi alltid ha ditt bästa för ögonen, utan någon som helst dold agenda. Vi hjälper gärna till med allt som rör bostadsaffären, men eftersom vi inte är knutna till någon specifik bank eller försäkringsbolag kan vi hjälpa dig hitta den bästa lösningen för dig och din fastighet.

Läs vad 283 kunder tycker om HusmanHagberg Kristianstad

• Petra G skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Vi köpte hus av Peter och har blivit mycket väl bemötta från första kontakt. Peter känns som en erfaren, proffsig, och trygg mäklare vilket har betytt oerhört mycket för oss som förstagångsköpare. Han har tålmodigt lyssnat på tankar och funderingar och svarat på alla möjliga frågor som kan tänkas dyka upp vid ett första bostadsköp. Stort tack Peter! Läs mer
  • Roland Ö skrev om Daniel Samuelsson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Vi har sålt ett hus.
    Vi är mycket nöjda med hur hela processen hanterats. Bra uppföljning och information om det aktuella läget i varje delmoment. Snabbt avslut med budgivning och kontraktskrivning. Vi vill varmt rekommendera Daniel.

Elisabeth och Roland Öhman Läs mer
  • Sofia J skrev om Daniel Samuelsson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Bra bemötande av mäklaren. Hoppas på lika bra bemötande och bra pris när han nu skall sälja vår bostad.

Bra upplevelse. Läs mer
  • Lennart M skrev om Daniel Samuelsson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Köpt en lägenhet och sålt en villa.
    Daniel är saklig, korrekt och kunnig.
    Jag vill verkligen ge honom de bästa vitsord. Läs mer
  • Mikael H skrev om Daniel Samuelsson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Mycket trivsamt och proffsigt bemötande
    Ordning och reda Läs mer
  • Nils Christer O skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    sålt hus Canaki är snabb effektiv proffsig och har ett
    trevligt bemötande Läs mer
  • Daniel K
    Daniel K skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Vi köpte en villa genom förhandsvisning och bemöttes väldigt proffsigt och ordnat. Han var mån om att vi visste vad allt handlade om och hur ett husköp oftast går till. Jag har träffat andra mäklare i olika firmor och Peter är den som bemött oss på bästa sätt! Läs mer
  • Hoai Thi T skrev om Daniel Samuelsson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Jag köpte ett hus och är jättenöjd med bemötande. Han var väldigt trevlig och snäll och hjälpte mig mycket angående köpet av bostaden. Läs mer
    Daniel S gillar detta
  • Anders R skrev om Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Sålt ett äldre hus i behov av behov av modernisering.
    Har lämnat korrekt information och haft en tydlig plan hur försäljningen skulle ske.
    Det har fungerat helt perfekt.
    Allt med tider och planering.
    Mer än nöjd.😀 Läs mer
    Jenny Kristiansson Åkesson gillar detta
  • Martin H skrev om Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Köpt bostadsrätt i Balsby. Vi fick ett väldigt gott bemötande och ett förtroende för mäklaren direkt. Vi har fått bra hjälp och information hela vägen och har fortfarande. Vi får snabba svar på våra frågor och en mycket bra service. Vi har bara gott att säga om Jenny.

Mvh Martin o Malin Läs mer
    Jenny Kristiansson Åkesson gillar detta
  • Martin J skrev om Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Jag har köpt brf, en 2:a på 46 m2. Jenny har bemött mig på ett bra sätt och kan rekommendera henne för en framtida säljare. Läs mer
    Jenny Kristiansson Åkesson gillar detta
  • Malin Johanna S skrev om Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Vi sålde vår villa och fick ett professionellt och ett personligt bemötande på samma gång! Vi är mycket nöjda! Läs mer
    Jenny Kristiansson Åkesson gillar detta
  • Daniel Per Anders M skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Vi har köpt en villa samt låtit Peter ta försäljningen av vår nuvarande villa.
    Har blivit bemött på ett proffsigt sätt och fått all den hjälp som jag behövt.

Sammanfattningen blir att jag absolut kan rekommendera Peter till andra. Läs mer
  • Gunnar Steinn J skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Peter jobbar noggrant och bra. Han fick sålt huset på kort tid och gjorde alt vad han kunde för att få en snabb affär, som var mitt önskemål. Läs mer
  • Björn K skrev om Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Mycket trevligt och bra bemötande! Kan varmt rekommendera henne till andra! Läs mer
    Jenny Kristiansson Åkesson gillar detta
  • Linnéa B skrev om Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    En fantastiskt energisk, framåt, avslappnad, rolig och professionell person och mäklare som med stort engagemang hjälpte oss att sälja vår lägenhet.
    Kan varmt rekommendera Jenny och är vårt självklara alternativ i framtida val! Läs mer
    Jenny Kristiansson Åkesson gillar detta
  • Felicia J skrev om Jenny Kristiansson Åkesson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Både köpt hus och sålt lägenhet med Jenny. Härligt bemötande, påläst, pigg och allert som mäklare.
    Mycket nöjda. Läs mer
  • Hanna L skrev om Anette Årcén en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Anette var väldigt professionell och skötte försäljningen av min lägenhet så att jag kände mig trygg genom hela processen. Läs mer
  • Therese A skrev om Anette Årcén en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Vi har köpt ett hus och blev bemötta på ett väldigt trevligt o vänligt sätt. Anette är mycket kunnig o visar alltid intresse för kunden. Läs mer
  • Waled J skrev om Anette Årcén en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Vi sålde vårt hus med hjälp av Anette som är fantastisk duktig och pålitlig mäklare och har underbart bemötande. Läs mer
  • Adam W skrev om Daniel Samuelsson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Vi sålde min mammas bostad och trots en lite svår marknad just nu, gjorde Daniel sitt bästa för att vi skulle få ett så bra och rättvisande pris som möjligt. Han är mycket bra på att kommunicera och underrätta om det som sker under säljprocessens gång. Vi skulle gärna anlita honom igen för ett nytt mäklaruppdrag. En Supermäklare ! Läs mer
  • Melissa L skrev om Anette Årcén en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Köpte en bostadsrätt. Redan på visningen fick jag ett bea bemöttande och en privat visning tillskillnad ifrån många andra visningar jag varit på. Läs mer
  • Astrid C skrev om Anette Årcén en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Anette har sålt vårt hus i Åhus på Åvägen 63 A!
    Hon har gett oss en mycket förtroendefullt bemötande! Mycket faktakunnig, både gällande själva huset och dess byggnation men även juridiskt och skattetekniskt!
    Anette levde, över förväntan, upp till de förväntningar vi hade!
    Bättre mäklare än Anette kan vi inte tänka oss, vi rekommenderar Anette till att bli uppmärksammad som en fantastisk duktig mäklare på HusmanHagberg!
    Vi är mycket nöjda med Anette! Läs mer
  • Philip W skrev om Anette Årcén en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Köpt en villa. Blev mycket väl bemött av Anette. Jag och min sambo upplevde att Anette företrädde både oss som köpare och säljarna. Hon svarade på våra frågor och det var enkelt att ha en dialog med Anette. Hon var även trevlig. Läs mer
  • Festim Z
    Festim Z skrev om Daniel Samuelsson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Köpte ett hus utav han, jette trevlig artig
    Så att han fick i uppdrag att sälja vårt som vi bor i nu Läs mer
  • Lars P skrev om Daniel Samuelsson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Daniel är en proffesionell mäklare som tog hand om hela försäljningen av en villa.

Han levde verkligen upp till de förväntningar som han utfäste redan vid vårt första möte.

Han höll mig hela tiden välinformerad om försäljningsprocessen. Läs mer
  • Björn L
    Björn L skrev om Daniel Samuelsson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Daniel har för Ulla Håkansson och mig Björn Lindgren varit en exemplarisk mäklare,
    Daniel har varit väldigt behaglig att samarbeta med, en person jag med glädje skulle rekommendera andra.
    Mvh Björn Lindgren Läs mer
  • Lars-Olof S skrev om Daniel Samuelsson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Kunnig och engagerad.
    lätt att få kontakt med Läs mer
  • Christopher Y skrev om Daniel Samuelsson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Jag har köpt en lägenhet av honom och han har sålt mitt hus. Båda affärens fingerade smidigt. Läs mer
  • Olof L skrev om Daniel Samuelsson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Snabb och seriös mäklare. Utförde uppdraget på ett adekvat och bra sätt. Läs mer
  • Saïd A skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Hej,
    Vi har köpt en bostadsrätt.
    Det är svårt att tänka sig en bättre mäklare.
    Vi upplevde Peter som ärlig, trevlig, mycket professionell, tillgänglig, erfaren, med hög kompetens, flexibel, saklig och menslig samtidigt.
    Peter överträffade alla våra förväntningar och lite till Läs mer
  • Patrick A skrev om Daniel Samuelsson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Daniel har hjälpt oss att sälja vårt hus, han har bemött oss och skött försäljningen mycket proffsigt. Läs mer
  • Malin A
    Malin A skrev om Daniel Samuelsson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Sålt en villa. En snabb affär med otroligt proffsigt bemötande av mäklaren. Tydligt intresse i objektet för att ge både köpare och säljare en bra affär och en positiv upplevelse.
    Väldigt påläst och kunnig i sin yrkesroll och gav ett tryggt och säkert intryck från start. Vi är otroligt nöjda genom hela processen. Läs mer
  • Teresia R skrev om Daniel Samuelsson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Vi har köpt och sålt bostad inom några veckor. Blivit mycket väl bemött och mäklaren har uppfyllt alla våra förväntningar. Snabb respons och åtgärd.

Vi kommer rekommendera honom.

Allt har varit kanon! Läs mer
  • Isabelle S skrev om Daniel Samuelsson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Daniel gav ett professionellt intryck och var trevlig och tillmötesgående! Vi är väldigt nöjda med huset som vi köpte genom honom och tycker att processen varit smidig. Läs mer
  • Gun L skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Köpt villa i Kristianstad. Bra bemötande av mäklaren. Läs mer
  • Mattias S skrev om Daniel Samuelsson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Anlitade Daniel vid försäljning av min villa. Mycket trevligt kundbemötande. Detta i kombination med ett stort engagemang vilande på en stabil kunskap och erfarenhetsgrund är en oslagbar kombination. Kan varmt rekommendera honom.

/ Mattias Läs mer
  • Gustav L skrev om Daniel Samuelsson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Väldigt trevlig och hjälpsam. Läs mer
  • Markus B
    Markus B skrev om Daniel Samuelsson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Skåne bästa mäklare, tveka inte en sekund att anställa Daniel. Roddar allt och lite till, har inget mer än gott att säga om Daniel! Läs mer
  • Tova M
    Tova M skrev om Daniel Samuelsson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Lugn, kunnig och rätt igenom proffessionel, vid försäljning av pappas dödsbo. Läs mer
  • Kristin B skrev om Daniel Samuelsson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Sålt bostadsrätt

Korrekt och proffsigt bemötande.

Bra uppföljning under hela försäljningen av lägenheten.

Mycket behjälplig med tanke på att lägenheten ligger i Kristianstad och vi som sålde bor i Malmö. Läs mer
  • Joacim S skrev om Daniel Samuelsson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Köpare av friliggande villa.
    Mäklaren var lugn, behaglig, tydlig och rak i sin kommunikation. Lät oss titta i lugn och ro på egen hand vilket vi uppskattade. Läs mer
  • Leif J skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Köpt villa. Nöjd med personlig visning och genomgång. Snabba besked och bra genomförande av budgivningen.
    Vid köptillfället en bra genomgång av alla fakta och handlingar.
    Bra kontakt med banken och bra villkor och snabb avslutning
    av affären.
    Peter Canaki rekommenderas av oss. Läs mer
  • Åsa C skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Vi köpte en bostadsrätt och möttes proffsigt och vänligt. Han hade svar på alla våra frågor och skötte allt väldigt smidigt. Har mött andra mäklare som mest lämnar fram en blankett och sedan inte bryr sig, Peter var lagom mycket närvarande; precis vad som behövdes. Vi går ifrån affären med ett mycket stort förtroende för Peter Canaki. Läs mer
  • Göran A skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Peter hjälpte oss att sälja en bostadsrätt.
    Proffsig broschyr och trevligt bemötande av säljare och köpare.
    Vi är helt nöjda. Läs mer
  • Alexandra L skrev om Daniel Samuelsson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Allt bra hittills! Snabb respons, punktlighet, trevligt möte och seriös hantering. Läs mer
  • Patrick B skrev om Daniel Samuelsson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Kunnig, seriöst, påläst och väldigt trevlig Läs mer
  • Per Ove Lennart S skrev om Joanna Ekerot en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Vi valde Joanna efter att ha även ha pratat med två andra mäklarfirmor. Eftersom jag har 35 års bankerfarenhet och gjort massor av avslut av husaffärer när man gjorde dessa i banklokaler. Hon har en genuin kunskap och talar utifrån den utan att vika en tum. Känns mycket seriös med en skön attityd till oss. Intresset av att göra en bra insats syntes vara en självklarhet. Hon vek aldrig av från att visa ett intresse för den situation vi var i i samband med affären. Kändes tryggt Läs mer
  • Johan S
    Johan S skrev om HusmanHagberg Kristianstad
    Daniel Samuelsson har jag bara positiva erfarenheter av.
    Rak, tydlig och proffesionellt rakt igenom.
    Hade inte tvekat att anlita honom om jag skulle sälja min bostad! Läs mer
  • Anton H
    Anton H skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Vi är fantastiskt nöjda med allting som varit runt vårat hus köp!

Mäklaren har varit utmärkt. Läs mer

Östra Storgatan 46, 291 31 Kristianstad