Peter Canaki

Peter Canaki

Peter Canaki är mäklare på HusmanHagberg Kristianstad

Peter Canaki har varit registrerad mäklare sedan 1992-07. Peter Canaki har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-10 och har fått 171 omdömen med ett betyg på 4.8. Peter Canaki har haft 30 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är alla de kundmöten som man får vara med om.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Tillsammans med min erfarenhet och kompetens skapar jag en trygg bostadsaffär - både för säljare och köpare.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en lyhörd, noggrann och effektiv person.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden tar jag mig gärna tid till att titta på handboll. På plats såväl som framför TV:n.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 171 Läs vad Peter Canaki

• Kulltorp
    2022-07-16 Verifierad kund
    Peter är en pålitlig mäklare. Jag har upplevt honom som en hederlig mäklare som bryr sig både om köparen och säljaren. Jag kände mig väldigt tryggt. Stor tack till honom.
    • Kulltorp
    2022-07-15 Verifierad kund
    Jag är mycket nöjd med Peter som mäklare. Han inger förtroende och det känns tryggt med en erfaren mäklaren som känner till staden. Vi anlitade Peter efter rekommendation från flera vänner och bekanta och Peter har väl motsvarat förväntningarna.
    Peter har löpande hört av sig för att rapportera hur försäljningen löpt på och det har även varit lätt att nå honom när jag behövt fråga om något.
    Jag kan varmt rekommendera Peter Canaki för den som behöver en mäklare.
    • Norra Åsum
    2022-06-24 Verifierad kund
    Trevlig. Tydlig. Välkomnande.
    • Centrum/Östermalm
    2022-05-23 Verifierad kund
    Väl bemött, informativt möte med planering inför försäljningsarbetet.
    Bra information om händelser kring visningar och intresse från kunder.
    Kontakt med kunder och slutförhandlingar väl genomförd med information om händelser kring försäljningen.
    • Centrum/Östermalm
    2022-05-21 Verifierad kund
    Alltid tillgänglig och väldigt trevlig
    • Åhus - Vattentornsområdet
    2022-05-16 Verifierad kund
    Kunnig, snabb, noggrann, rak o ärlig och mycket trevlig. Våra förväntningar uppfylldes på ett proffsigt sätt. En mäklare som vi är mycket nöjda med och som vi till 100% kan rekommendera till andra.
    • Egna Hem
    2022-05-06 Verifierad kund
    Grym, snabb, professionell mycket nöjd med samarbetet!
  • Risto P
    sålde sitt hus med hjälp av Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    • Egna Hem
    2022-05-04 Verifierad kund
    Peter har agerat väldigt professionell genom hela säljprocessen, allt från första kontakten till kontraktsskrivningen. Han var noga med att beskriva processen, vad som krävs av oss, vad vi ska tänka på och vad vi kan förvänta oss av honom.
    Peter hade täta avstämningar och uppdateringar om händelser under processen och bokade tider för visningar i god tid. Hela säljprocessen var snabb och effektiv utan att vara stressande.

Vill även ge en eloge till Peters fotograf som verkligen lyfte fram vårt hus från dess bästa sida i sina bilder.

Vi vill verkligen ge Peter våra allra bästa rekommendationer.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    • Hammar
    2022-04-23 Verifierad kund
    Peters bemötande var utmärkt, vänlig, humoristisk och snabb med korrekt information inför bostads köpet.
    Både jag och min fru är mycket nöjda.
    • Hammar
    2022-04-18 Verifierad kund
    Jag blev vänligt bemött och fick goda råd av mäklaren.Alltid lättillgänglig och jag kände att jag blev lyssnad på.
    Jag kan varmt rekommendera Petar!