Peter Canaki
Registrerad mäklare sedan 1992
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-03 - 2020-02
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är alla de kundmöten som man får vara med om.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Tillsammans med min erfarenhet och kompetens skapar jag en trygg bostadsaffär - både för säljare och köpare.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en lyhörd, noggrann och effektiv person.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden tar jag mig gärna tid till att titta på handboll. På plats såväl som framför TV:n. Läs mer

Läs vad 110 Läs vad Peter Canaki

• Anita J köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad

2020-03-14

Centrum/Östermalm
    Har köpt en lägenhet, blivit bra bemötta och Peter har levt upp till våra förväntningar.
    Klara och tydliga besked i hela processen! Läs mer
  • Axel Z sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad

2020-02-24

Centrum/Östermalm
    Peter hjälpte oss att sälja en lägenhet. Fantastiskt kunnig och otroligt service inriktad. Vi kunde inte vara mer nöjda. Läs mer
  • Calle D
    Calle D köpte sitt hus med hjälp av Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad

2020-02-12

Egna Hem
    Köpte hus .Mycket professionellt och trevligt bemötande. Mäklaren levde upp till alla våra förväntningar. Läs mer
  • Emma D köpte sitt hus med hjälp av Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad

2020-02-10

Egna Hem
    Vi har köpt en villa på egna hem i Kristianstad. Fick ett jättebra bemötande av vår mäklare. Bra information och ett personligt bemötande på båda våra visningar. Mycket nöjda med allt under hela processen! Läs mer
  • Johnny V sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad

2020-02-06

Parkstaden/Egna Hem
    Proffsig och mycket engagerad mäklare. Läs mer
  • Katarina S köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad

2020-02-05

Parkstaden/Egna Hem
    Köpt bostadsrätt. Blivit mkt bra bemött, sakligt och professionellt. Läs mer
  • Michelle B köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad

2019-12-03

Centrum
    Mycket nöjd med hela processen! Läs mer
  • Mats Björn-Olof T sålde sin stuga med hjälp av Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad

2019-11-18

Åhus - Täppet
    Peter fixade en köpare av vår sommarstuga till rätt pris Läs mer
  • Karina H
    Karina H köpte sin stuga med hjälp av Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad

2019-11-15

Åhus - Täppet
    Har senaste halvåret sålt villa, köpt bostadsrätt och köpt stuga. Peter var involverad i villan och stugan.
    Peter är erfaren, trygg, snabb och kunnig! Man får känslan av att han verkligen vill ”ens bästa”. Det är enkelt och okomplicerat att ha kontakten med Peter. Läs mer
  • Roine H köpte sin stuga med hjälp av Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad

2019-11-15

Åhus - Täppet
    Köpt en stuga och allt var perfekt från mäklaren
    Snabb och bra service.
    Ordning och reda på allt.
    Hade alla svar på frågorna och var verkligen hjälpsam Läs mer

Senaste försäljningarna

Tredalagatan