Peter Canaki
Registrerad mäklare sedan 1992-07-22
Aktiv på Reco.se sedan 2015-10-20
2019-07 - 2020-06
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är alla de kundmöten som man får vara med om.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Tillsammans med min erfarenhet och kompetens skapar jag en trygg bostadsaffär - både för säljare och köpare.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en lyhörd, noggrann och effektiv person.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden tar jag mig gärna tid till att titta på handboll. På plats såväl som framför TV:n. Läs mer

Läs vad 114 Läs vad Peter Canaki

• Bengt Stefan E sålde sitt hus med hjälp av Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad

2020-06-15

Vi är oerhört nöjda med Peter Canaki och HusmanHagberg Kristianstad. Peters lugn och erfarenhet hjälpte oss mycket med försäljningen av vår villa. Affären blev lyckad och vi anlitar mer än gärna Peter igen! Stort plus för de enskilda visningarna. Läs mer
  • Thomas B sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad

2020-05-26

4:a
    Parkstaden/Egna Hem
    Sålt en bostadsrättslägenhet i Kristianstad.
    Uppdragets utförande och bemötandet av mäklaren har varit både mycket proffsigt och trevligt.
    Vi kan varmt rekommendera Peter Canaki för alla som är blivande köpare eller säljare. Läs mer
  • Walid A köpte sitt hus med hjälp av Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad

2020-05-14

Peter Canaki bästa mäklaren. Fem stjärnor * * * * * Tack Peter Läs mer
  • Caroline P köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad

2020-05-11

6:a
    Fjälkinge
    Köpte radhus av Peter. En Otroligt genuin trygg och rolig mäklare! Läs mer
  • Anita J köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad

2020-03-14

2:a
    Centrum/Östermalm
    Har köpt en lägenhet, blivit bra bemötta och Peter har levt upp till våra förväntningar.
    Klara och tydliga besked i hela processen! Läs mer
  • Axel Z sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad

2020-02-24

Centrum/Östermalm
    Peter hjälpte oss att sälja en lägenhet. Fantastiskt kunnig och otroligt service inriktad. Vi kunde inte vara mer nöjda. Läs mer
  • Calle D
    Calle D köpte sitt hus med hjälp av Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad

2020-02-12

Egna Hem
    Köpte hus .Mycket professionellt och trevligt bemötande. Mäklaren levde upp till alla våra förväntningar. Läs mer
  • Emma D köpte sitt hus med hjälp av Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad

2020-02-10

Egna Hem
    Vi har köpt en villa på egna hem i Kristianstad. Fick ett jättebra bemötande av vår mäklare. Bra information och ett personligt bemötande på båda våra visningar. Mycket nöjda med allt under hela processen! Läs mer
  • Johnny V sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad

2020-02-06

3:a
    Parkstaden/Egna Hem
    Proffsig och mycket engagerad mäklare. Läs mer
  • Katarina S köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad

2020-02-05

3:a
    Parkstaden/Egna Hem
    Köpt bostadsrätt. Blivit mkt bra bemött, sakligt och professionellt. Läs mer

Senaste försäljningarna

Sparvgatan