Peter Canaki

Peter Canaki

Peter Canaki är mäklare på HusmanHagberg Kristianstad

Peter Canaki har varit registrerad mäklare sedan 1992-07. Peter Canaki har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-10 och har fått 147 omdömen med ett betyg på 4.8. Peter Canaki har haft 34 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är alla de kundmöten som man får vara med om.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Tillsammans med min erfarenhet och kompetens skapar jag en trygg bostadsaffär - både för säljare och köpare.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en lyhörd, noggrann och effektiv person.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden tar jag mig gärna tid till att titta på handboll. På plats såväl som framför TV:n.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 147 Läs vad Peter Canaki

• Hedentorp/Helgedal
    2021-06-29
    Vi är mycket nöjda med samtliga punkter. Tusen tack!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    • Centrum/Östermalm
    2021-06-14
    Väldigt lättsamt o vänligt bemötande!!!! Trevlig o jag fick snabb info om garage, lägenhet samt föreningen Stormen.

Betyg 1-10 så ger jag Peter 10.
    • Egna Hem
    2021-05-27
    Peter visade stort engagemang vid försäljning av vårt hus från första början och under hela processen var han lyhörd till våra önskemål samt tillgänglig vid alla frågor som vi hade. Vi är mycket nöjda med den professionalism som visats.
    • Gamla Näsby
    2021-05-20
    Jag har köpt en villa som passade mig alldeles utmärkt. Mäklaren är en av de bästa mäklare som finns. Mäklaren har ett bra bemötande, pratar och berättar om villan du tänkt köpa på ett enkel språk så alla förstår. Duktig på att presentera huset och lyssna på alla funderingar man har.
    Detta är som sagt en av de bästa mäklaren som finns. Han hör av sig och är alltid tillgänglig när man ringer.
    Det man förväntar sig är ärlighet från en mäklaren för att kunna skapa tillit, detta är något Peter är väldigt duktig på och det är enkelt att skapa ett förtroende med honom när han ger en så mycket information och berättar så mycket kring villan.
    Ett stort tack till Peter och lyckostar till de som får honom som mäklare framöver!
    • Gamla Näsby
    2021-05-20
    Jag har sålt huset och jag har varit bemöt på en mycket professionell och trevlig sätt. Mina förväntningar har uppfyllts så jag är jätteglad att försäljningen gick bra och snabbt.Jag varmt rekommenderar
    Mäklaren och hans foretag både till säljare och köparen.
    • Viby
    2021-05-15
    Peter har hjälpt mig att sälja min villa. Han är lätt att prata med. Han är pedagogisk och förklarar saker på ett lättförståligt sätt. Dessutom jobbar han snabb och effektivt. Han har gjort ett fantastiskt jobb.
    • Viby
    2021-05-09
    Extremt smidig bostadsaffär, bra bemötande och tar sig tid att svara på frågor när man ringer.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    • Söder
    2021-05-03
    Jag sålde min lägenhet med Peters hjälp.
    Han har från dag ett tagit regelbunden kontakt med mig och uppdaterat mig om allt som händer.
    Jag får ett väldigt seriöst intryck och jag känner mig trygg med att lägga över allt ansvar på Peter vid försäljning.

10/10 får han i betyg av mig!
    • Kulltorp
    2021-04-30
    Utmärkt agerande vid proceduren bra service och behjälplig .

Vi köpte objekt även när vi var sent ute så ordnade Peter allt till belåtenhet.

Mvh Kari Rosell
    • Egna Hem
    2021-04-26
    Köpt en villa som där Peter var mäklare för försäljningen. Klockrent hanterat och känns allmänt bara bra skött!