Peter Canaki
Registrerad mäklare sedan 1992
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2017-12 - 2018-11
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är alla de kundmöten som man får vara med om.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Tillsammans med min erfarenhet och kompetens skapar jag en trygg bostadsaffär - både för säljare och köpare.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en lyhörd, noggrann och effektiv person.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden tar jag mig gärna tid till att titta på handboll. På plats såväl som framför TV:n. Läs mer

Läs vad 73 kunder tycker om Peter Canaki

• Hans Stefan A sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Egna Hem
    Har sålt villafastighet på Egna Hem, Krstd.
    Blev hela tiden väl informerad genom hela processen och Peter var alltid lätt att få tag på.
    Peter har ett trevligt sätt och har i stora drag motsvarat förväntningarna angående själva uppdraget. Läs mer
  • Petra G köpte sitt hus med hjälp av Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Egna Hem
    Vi köpte hus av Peter och har blivit mycket väl bemötta från första kontakt. Peter känns som en erfaren, proffsig, och trygg mäklare vilket har betytt oerhört mycket för oss som förstagångsköpare. Han har tålmodigt lyssnat på tankar och funderingar och svarat på alla möjliga frågor som kan tänkas dyka upp vid ett första bostadsköp. Stort tack Peter! Läs mer
  • Nils Christer O sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Färlöv
    sålt hus Canaki är snabb effektiv proffsig och har ett
    trevligt bemötande Läs mer
  • Daniel K
    Daniel K köpte sitt hus med hjälp av Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Färlöv
    Vi köpte en villa genom förhandsvisning och bemöttes väldigt proffsigt och ordnat. Han var mån om att vi visste vad allt handlade om och hur ett husköp oftast går till. Jag har träffat andra mäklare i olika firmor och Peter är den som bemött oss på bästa sätt! Läs mer
  • Daniel Per Anders M köpte sitt hus med hjälp av Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Hammarslund
    Vi har köpt en villa samt låtit Peter ta försäljningen av vår nuvarande villa.
    Har blivit bemött på ett proffsigt sätt och fått all den hjälp som jag behövt.

Sammanfattningen blir att jag absolut kan rekommendera Peter till andra. Läs mer
  • Gunnar Steinn J sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Egna Hem
    Peter jobbar noggrant och bra. Han fick sålt huset på kort tid och gjorde alt vad han kunde för att få en snabb affär, som var mitt önskemål. Läs mer
  • Saïd A köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Centrum/Östermalm
    Hej,
    Vi har köpt en bostadsrätt.
    Det är svårt att tänka sig en bättre mäklare.
    Vi upplevde Peter som ärlig, trevlig, mycket professionell, tillgänglig, erfaren, med hög kompetens, flexibel, saklig och menslig samtidigt.
    Peter överträffade alla våra förväntningar och lite till Läs mer
  • Gun L skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Köpt villa i Kristianstad. Bra bemötande av mäklaren. Läs mer
  • Leif J skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Köpt villa. Nöjd med personlig visning och genomgång. Snabba besked och bra genomförande av budgivningen.
    Vid köptillfället en bra genomgång av alla fakta och handlingar.
    Bra kontakt med banken och bra villkor och snabb avslutning
    av affären.
    Peter Canaki rekommenderas av oss. Läs mer
  • Åsa C skrev om Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Vi köpte en bostadsrätt och möttes proffsigt och vänligt. Han hade svar på alla våra frågor och skötte allt väldigt smidigt. Har mött andra mäklare som mest lämnar fram en blankett och sedan inte bryr sig, Peter var lagom mycket närvarande; precis vad som behövdes. Vi går ifrån affären med ett mycket stort förtroende för Peter Canaki. Läs mer

Senaste försäljningarna

Parkvägen