Fastighetsbyrån Osby

Fastighetsbyrån Osby

Här i Osby hittar du ett vackert läge precis intill Osbysjön. Här bor du nära härliga friluftsområden och naturskönt men ändå med all bekvämlighet som behövs. Bra pendlingsmöjligheter och allt från lägenheter till jordbruk hittar du här.

Vi på Fastighetsbyrån är den mest anlitade mäklaren i Osby. Vi är engagerade, affärsmässiga och målinriktade. Dessutom har vi lång erfarenhet och hundratals nöjda kunder varje år. Är det hit du ska flytta? Då är du varmt välkommen att ta kontakt med oss på kontoret på Esplanadgatan 3.

Läs vad 137 kunder tycker om Fastighetsbyrån Osby 2

2021-12-03
    Allt har fungerat bra😀
    Jag hade önskat ett högre pris men det vill ju alla ha som säljer.
    2021-11-28
    Påläst, kunnig, proffsig. Tillmötesgående o lätt att ha att göra med. Lyssnar bra och tar reda på vad vi vill.
  • Hans Erik S
    sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Osby
    2021-11-12
    En mycket professionell mäklare med stort engagemang. Fick ett personligt bemötande där mäklaren tålmodigt och pedagogiskt svarade på alla våra frågor. Kände oss välinformerade och uppskattade den noggrant genomförda processen inkl. service med diverse dokument.
    2021-10-05
    Bra bemötande av Marika Bengtsson. Sedan gick Marika på semester och Johan tog över. Det blev rörigt med information, vad som gällde. När Marika kom tillbaka så slutförde hon affären på ett proffsigt sätt. Arvodet blev väldigt högt med tanke på slutpriset av husförsäljningen
    2021-09-25
    Om mäklaren: Väldigt mycket engagemang i början. Bra och tydlig kommunikation.
    Om Säljcoachen: kunde ha gjorts enklare. Varför inte en separat rutin som bara handlar om lägenhetsförsäljningen utan en massa extra krimskrams. Lite svårt att hitta rätt och förstå.
    När försäljningen väl klar minskade mäklarens engagemang. Det kändes inte personligt längre.
    2021-09-15
    Underbart bemötande och jätte duktiga mäklare. Rekomendera skarpt
    2021-09-13
    Mäklaren Marika Bengtsson gav ett positivt intryck och kontakten med henne var bra. Dock blev mäklaravgiften högre än vad jag hade förväntat jämfört med första kontakten pga vår egen oerfarenhet av husaffärer. Ärendet övergick till Johan Nilsson pga semester. Här var en del missförstånd och jag upplevde en del irritation från hans sida som gjorde att affären blev en negativ upplevelse. Han tog även en del egna beslut utan att stämma av med oss först.
    2021-09-03
    Allt sköttes mycket proffsigt.
    2021-08-24
    Dan La Fleur på Fastighetsbyrån i Osby är en mycket varm, inkännande person och framförallt en professionell mäklare!

Han har skött sitt uppdrag över förväntan på ett alldeles utmärkt sätt!

Med honom vid rodret kännde jag mig trygg, alltid till hands från början till slut!

Mina varmast rekommendationer till Dan La Fleur och Fastighetsbyrån i Osby

Mvh Yvonne Falk
    2021-07-21
    Professionellt och sakligt bemötande, inga frågor undveks och de fysiska kontakterna sköttes mycket väl.
    Snabb respons och tydlighet i hanteringen. Mycket positivt med digital visning som första alternativ och att huset var besiktigat. Det sistnämnda blev efter att ha tittat på över 50 fastigheter ett krav från min sida och många av just Fastighetsbyråns objekt är besiktigade, stort plus och som sagt tittade jag inte längre på ett objekt om det inte var besiktigat.
    2021-07-19
    Trygg pålitlig alltid kontaktbar förstående
    2021-06-21
    Var korrekt och med förtroende.

Vi lät 2 mäklare komma och informera ,fastighetsbranschen var klart bäst.

Följde uppgjord tidtabell och vi var fulla av belåtenhet.
    2021-06-20
    Jättebra hjälp av mäklaren till detta köp, stort tack!
    2021-06-16
    Mäklaren trevlig bemötande!
    Jag har bara att säga veldig nöjd!!
    2021-06-15
    Kunnig. Hjälpsam. Trevligt bemötande.
    2021-06-13
    Tydlig , noggrann, kunnig och förtroendeingivande.

Förtroende för försäljningen av objektet.

Noggrann, informerade om läget vid ett flertal tillfällen.
    2021-06-12
    Fantastiskt bemötande, ärligt och uppriktigt deltagande när det gäller information om bostad, förväntad prissättning samt bra kontakt med både mäklare och säljare.
    2021-06-11
    Snabba bra återkopplingar. Seröst Engagerat mäklarjobb.
  • Jerker J
    köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Osby
    2021-06-10
    Jag blev bemött på ett mycket bra sätt.
    Jag fick den hjälp och svar jag hade förväntat mig .
    2021-06-10
    Vi blev myeckt proffsigt och fint bemötta av både Marika och Dan! Mycket positivt, rekommenderar er!
    2021-06-10
    Utmärkt och personligt bemötande från mäklaren. Mäklaren var välinformerad och påläst om fastigheten som visades. Har varit noga med bibehållen kontakt med oss som köpare. Mäklaren var även noga med att informera både köpare och de som sålde fastigheten vid kontraktsskrivning. Vi skulle vilken dag som helst rekommendera honom igen.
    2021-06-06
    Köpt Bostadsrätt.
    På ett mycket bra sätt
    Mina förväntningar blev uppfyllda.
    2021-05-27
    Ett hus. Bra uppföljning och proffsigt bemötande.
    Snabbt genomförande.
    2021-05-26
    Köpte lägenhet. Bra bemötande, bra information vid skrivning av överlåtelseavtal.
    2021-05-10
    Bemötandet var trevligt(Dan Fleur).Företaget levde verkligen upp till mina förväntningar. Proffsigt MVH Johne Gunnarsson.
    2021-05-10
    Har sålt villa och köpt lägenhet. Har under både köp och säljprocessen fått bra bemötande och snabba svar, har haft en känsla av hög delaktighet. Kan varmt rekommenderas.
    2021-05-06
    Jag har både köpt och sålt hus genom mäklare Dan La Fleur
    som jag anser är mycket förtroendeingivande. Jag är mycket nöjd.
  • Vishal K
    köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Osby
    2021-04-12
    We bought a Holiday hom in the beautiful lake town of Osby and Fastighetsbyrån has helped ua throughout the process once we won the bid on the home we liked, the service was timely and very clear from the beginning and the Realtor was well informed and easy going about the questions we had and the information we needed. We thank our Realtor & Fastighetsbyrån for all the help and making life easier in the process of buying our dream Holiday home.
    2021-04-08
    Köpt en villa och säljer en lägenhet. Bra och proffsigt bemötande, får snabbt svar på mina frågor.
    2021-04-07
    Jag har sålt min bostadsrätt.Mäklaren var trevlig och tillmötesgående. Förväntningarna infriades. En trevlig upplevelse.
    2021-03-02
    Sålt en 1a och allt gick väldigt snabbt och smidigt. Mäklaren var väldigt engagerad och hjälpsam.
    2021-02-24
    Han har arbetat över förväntat och vi har nått samsföretående på alla plan, som visar sig i en toppenvinst på försäljningen
    2021-02-16
    Fantastiskt bra bemötande proffisionella mäklare!
    Allt gick så smidigt, med all hjälp vi fick med att sälja villan,
    Allt ifrån första kontakr och med besiktning o allt därtill!
    Vi är så nöjda o tacksamma!
    2021-02-09
    Bästa mäklaren! Fick utmärkt hjälp vid försäljning av mitt hus. Högsta betyg från första möte till sista.
    2021-02-01
    Mäklaren Marika var helt fantastisk!
    Kunde lita på henne att bostaden skulle säljas till rätt pris. Hon förklarade alla steg.
    Hon skötte allt utmärkt.
    Super nöjd.
    2021-01-30
    Tycker allt fungerade som det bör göra när det gäller bemötande och göra upp affären på ett seriöst sätt. Träffat på många mäklare och det här var en av de bättre.
    2021-01-25
    Proffsigt bemötande och snabb återkoppling.
    2021-01-13
    Mäklaren har i alla avseende levt upp till mina förväntningar. Jag är däremot väldigt besviken att man inte kan föra över likvider till en av delägarna i Norge. Man uppger att det är ett dotterbolag som är delägt av Sparbanken, vilket gör det pinsamt att först föra över likvid till mig som jag sedan ska vidarebefodra via Handelsbanken. Jag hade förväntat mig en högre kompetens av en bank.
    Johnny Persson
    2020-12-21
    Den mäklaren är riktigt bra.
    Få är nog bättre
    2020-12-12
    Jag köpte en lägenhet. Jag blev väll bemött av mäklaren. Jag hade inte förväntningar det var mäklaren som hjälpte allt som skulle jag veta.
    2020-12-05
    Sålt ett äldre bostadshus.Mäklaren hörde av sig o informerade när det behövdes så det funkade bra!
    2020-11-24
    Jag har sålt en 1 1/2 plans villa i Lönsboda. Har under hela processen blivit jättebra bemött av min mäklare. Alla förväntningar jag hade på min mäklare har han levt upp till och inga frågor har blivit obesvarade.
    Är jättenöjd med hela processen med försäljningen och skulle anlita samma mäklare igen om det skulle bli aktuellt med fler försäljningar.
    2020-11-20
    Sålt villa med en mycket bra mäklare
    2020-11-10
    Köpt villa
    Fantastiskt bemötande, förhandsvisning, bollplank sent om kvällarna.
    2020-11-08
    Positivt bemött o proffsigt. Allt var bra!
    2020-11-05
    Det var en enkel mäklare. Mycket bra med förklaringar och så.
    2020-10-23
    Possitiv, trevlig, sa alla fördelar o nackdelar innan köp, en mäklare jag skulle använt själv om jag skulle sälja hus.
    2020-10-15
    Købt fritidshus. Fik rigtig god service. Altid hurtig til at svare og meget omhyggelig
    2020-10-05
    Vår mäklare var ju en nyckel faktor till att vi kunde bli ägare till vår bostad. Ärligt, transparent och öppet var ledorden jag tänkte på.
    2020-10-04
    Köpt en bostad. Mäklaren hade trevlig bemötande.Förväntningar som jag hade var att han skulle ge snabb återkoppling vara engagerad och tillgänglig.Mäklaren har uppfylt till fullo mina förväntningar.
    Det har varit mkt posotiv upplevelser att möta en mäklare som professionell i sin yrkesroll.