Fastighetsbyrån Osby

Fastighetsbyrån Osby

Här i Osby hittar du ett vackert läge precis intill Osbysjön. Här bor du nära härliga friluftsområden och naturskönt men ändå med all bekvämlighet som behövs. Bra pendlingsmöjligheter och allt från lägenheter till jordbruk hittar du här.

Vi på Fastighetsbyrån är den mest anlitade mäklaren i Osby. Vi är engagerade, affärsmässiga och målinriktade. Dessutom har vi lång erfarenhet och hundratals nöjda kunder varje år. Är det hit du ska flytta? Då är du varmt välkommen att ta kontakt med oss på kontoret på Esplanadgatan 3.

Läs vad 111 kunder tycker om Fastighetsbyrån Osby 2

2021-05-06
    Jag har både köpt och sålt hus genom mäklare Dan La Fleur
    som jag anser är mycket förtroendeingivande. Jag är mycket nöjd.
  • Vishal K
    köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Osby
    2021-04-12
    We bought a Holiday hom in the beautiful lake town of Osby and Fastighetsbyrån has helped ua throughout the process once we won the bid on the home we liked, the service was timely and very clear from the beginning and the Realtor was well informed and easy going about the questions we had and the information we needed. We thank our Realtor & Fastighetsbyrån for all the help and making life easier in the process of buying our dream Holiday home.
    2021-04-08
    Köpt en villa och säljer en lägenhet. Bra och proffsigt bemötande, får snabbt svar på mina frågor.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Osby
    2021-04-07
    Jag har sålt min bostadsrätt.Mäklaren var trevlig och tillmötesgående. Förväntningarna infriades. En trevlig upplevelse.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Osby
    2021-03-02
    Sålt en 1a och allt gick väldigt snabbt och smidigt. Mäklaren var väldigt engagerad och hjälpsam.
    2021-02-24
    Han har arbetat över förväntat och vi har nått samsföretående på alla plan, som visar sig i en toppenvinst på försäljningen
    2021-02-16
    Fantastiskt bra bemötande proffisionella mäklare!
    Allt gick så smidigt, med all hjälp vi fick med att sälja villan,
    Allt ifrån första kontakr och med besiktning o allt därtill!
    Vi är så nöjda o tacksamma!
    2021-02-09
    Bästa mäklaren! Fick utmärkt hjälp vid försäljning av mitt hus. Högsta betyg från första möte till sista.
    2021-02-01
    Mäklaren Marika var helt fantastisk!
    Kunde lita på henne att bostaden skulle säljas till rätt pris. Hon förklarade alla steg.
    Hon skötte allt utmärkt.
    Super nöjd.
    2021-01-30
    Tycker allt fungerade som det bör göra när det gäller bemötande och göra upp affären på ett seriöst sätt. Träffat på många mäklare och det här var en av de bättre.
    2021-01-25
    Proffsigt bemötande och snabb återkoppling.
    2021-01-13
    Mäklaren har i alla avseende levt upp till mina förväntningar. Jag är däremot väldigt besviken att man inte kan föra över likvider till en av delägarna i Norge. Man uppger att det är ett dotterbolag som är delägt av Sparbanken, vilket gör det pinsamt att först föra över likvid till mig som jag sedan ska vidarebefodra via Handelsbanken. Jag hade förväntat mig en högre kompetens av en bank.
    Johnny Persson
    2020-12-21
    Den mäklaren är riktigt bra.
    Få är nog bättre
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Osby
    2020-12-12
    Jag köpte en lägenhet. Jag blev väll bemött av mäklaren. Jag hade inte förväntningar det var mäklaren som hjälpte allt som skulle jag veta.
    2020-12-05
    Sålt ett äldre bostadshus.Mäklaren hörde av sig o informerade när det behövdes så det funkade bra!
    2020-11-24
    Jag har sålt en 1 1/2 plans villa i Lönsboda. Har under hela processen blivit jättebra bemött av min mäklare. Alla förväntningar jag hade på min mäklare har han levt upp till och inga frågor har blivit obesvarade.
    Är jättenöjd med hela processen med försäljningen och skulle anlita samma mäklare igen om det skulle bli aktuellt med fler försäljningar.
    2020-11-20
    Sålt villa med en mycket bra mäklare
    2020-11-10
    Köpt villa
    Fantastiskt bemötande, förhandsvisning, bollplank sent om kvällarna.
    2020-11-08
    Positivt bemött o proffsigt. Allt var bra!
    2020-11-05
    Det var en enkel mäklare. Mycket bra med förklaringar och så.
    2020-10-23
    Possitiv, trevlig, sa alla fördelar o nackdelar innan köp, en mäklare jag skulle använt själv om jag skulle sälja hus.
    2020-10-15
    Købt fritidshus. Fik rigtig god service. Altid hurtig til at svare og meget omhyggelig
    2020-10-05
    Vår mäklare var ju en nyckel faktor till att vi kunde bli ägare till vår bostad. Ärligt, transparent och öppet var ledorden jag tänkte på.
    2020-10-04
    Köpt en bostad. Mäklaren hade trevlig bemötande.Förväntningar som jag hade var att han skulle ge snabb återkoppling vara engagerad och tillgänglig.Mäklaren har uppfylt till fullo mina förväntningar.
    Det har varit mkt posotiv upplevelser att möta en mäklare som professionell i sin yrkesroll.
    2020-10-02
    Köpte fastigheten Fabriksgatan i Osby för sex år sedan via Dan La Fleur. Sålde den också via honom. Vi hade höga förväntningar på honom vid försäljningen och han motsvarade dem.
    2020-10-02
    Har sålt min villa. Fick utmärkt och bra service och bemötande av mäklaren. Motsvarade väl mina förväntningar. Är sammantaget mycket nöjd!
    2020-10-02
    Jag har sålt en hästgård
    Mäklare fav ett lugnt och proffsigt intryck, duktig och påläst. Han motsvarade mina höga förväntningar.
    Väldigt nöjd och kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån
    Köpt villa/fritidshus.
    Allt sköttes utmärkt och snabbt från mäklarens del. Inga som helst problem i köper.
    Sen kunde inte han hjälpa att städning i huset var usel.
    2020-10-02
    Købt ejendom - fin kommunikation.
    Jeg bryder mig ikke om budrundesystemet med ikke-bindende bud, men sådan er det jo i Sverige.
    2020-08-22
    Jag har sålt ett fritidshus. Mäklaren visade ett stort engagemang och kunnande. Det var min första husaffär så det var lärorikt att följa de olika etapperna i försäljningen där jag blev väl guidad av mäklaren.
    2020-08-11
    En riktigt bra mäklare som lyssnar på sina klienter och snabbt hjälper en hitta vad de söker och enbart det.
    2020-07-13
    I bought a nice little house. In my opinion the maklare was very experienced, very helpful and he knew what he was talking about. If I had any question at all, he could answer it and if not, he did research until he could answer me. He was very friendly, no nonsense and honest. Also really patient, as I as a non Swedish person knew nothing about the Swedish house market. So all in all it was a very pleasant experience and I would recommend him to anyone!
    2020-07-08
    Jag sålde en villa i Osby, inte det lättaste objektet, och fick mycket bra hjälp av Dan La Fleur, på Fastighetsbyrån i Osby. Jag har köpt och sålt många fastigheter och denna mäklare har varit den bästa, på alla punkter, under 30 år. Extremt proffsig, både i kommunikation, förhandling, engagemang och lyhördhet. Han slår de andra lokala mäklarna med hästlängder. Jag kan varmt rekomendera Dan La Fleur.
    2020-07-07
    Very nice and professional. Very qualitative support and availability.
    2020-07-05
    Engagerad och kunnig. Intresserad av våra önskemål. Informerade hela tiden om händelseförloppet.
    2020-07-04
    Jag hade en bra upplevelse av hela affären och kontakten med mäklaren.
    2020-07-04
    Engagerad kunnig samarbetsvillig
    2020-06-28
    Köpe stuga,
    Trevlig, tydlig.
    Allt gick helt smärtfritt.
    2020-06-10
    Jag har sålt en villa med 4 har mark. Jag har blivit väl bemött. Hade kanske hoppats på ett något högre försäljningssumma, men är nu i Coronatider nöjd med det jag fått. Hoppas att jag får hjälp med deklarationen.
    2020-06-09
    Köpt en villa till mig och min dotter och blev bemött precis som förväntat av mäklaren då vi träffats förr. Professionellt och trevligt rakt igenom! 👍
    2020-04-04
    Har köpt Sibbarp 2:19, Osby.

Bemötandet från mäklaren var korrekt och med bra information.

Det lyser igenom att mäklaren främst arbetar för säljaren vilket är naturligt. I detta fallet fick jag svar på de flesta frågorna direkt och övriga frågor återkopplade mäklaren efter att ha inhämtat svar.

Då jag haft kontakt med många mäklare på andra objekt måste jag däremot säga att kunskapen om objekten ofta är bristfällig.
  • Helen L
    sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Osby
    2020-04-04
    Sålt villa i Osby. Dan La Fleur får högsta betyg👍Hade bara en önskan o det är att huset blev sålt o med hans engagemang o kunskap blev det sålt.Hade en annan mäklare tidigare men bytte till Dan tack o lov Mvh Helen Larsson Torpslingan 11 Osby
    2020-03-30
    Trevligt bemötande och inga problem på vägen.
    2020-03-27
    Sålt vår villa
    Mycket positiv och KOMPETENT mäklare
    2020-03-09
    Klockrent, höll koll från början till slut 👍👍👍👍👌
    2020-03-01
    Köpte en gård tillsammans med min fru i Osby kommun.
    Mäklaren var den bästa vi nånsin träffat, vi har träffat många men denna var underbar på alla sätt o vis.
    Önskar fler var som han.
    2020-02-28
    Objekt, bostadsrättradhus i Osby.
    Mäklaren helt perfekt. Kunnig, informativ,hjälpsam och mycket snabb att svara på mail och sms.
    Mäklaren överträffade mina förväntningar.
    2019-12-23
    Bra dialog god kunskap
    Helheten är bra
    2019-12-14
    Bra bemötande
    Engagerad mäklaren
    Lite dyrt dock
    2019-12-12
    Bought house advertised through hemnet.
    Very cooperative, informative and precise.

Couldn’t expect a better cooperation.