Alla kategorier Mäklare Skåne Osby Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Osby

Fastighetsbyrån Osby

Esplanadgatan 3, 283 41 Osby — Visa karta

Här i Osby hittar du ett vackert läge precis intill Osbysjön. Här bor du nära härliga friluftsområden och naturskönt men ändå med all bekvämlighet som behövs. Bra pendlingsmöjligheter och allt från lägenheter till jordbruk hittar du här.

Vi på Fastighetsbyrån är den mest anlitade mäklaren i Osby. Vi är engagerade, affärsmässiga och målinriktade. Dessutom har vi lång erfarenhet och hundratals nöjda kunder varje år. Är det hit du ska flytta? Då är du varmt välkommen att ta kontakt med oss på kontoret på Esplanadgatan 3.

Läs vad 9 kunder tycker om Fastighetsbyrån Osby

• Brita F
    Brita F skrev om Fastighetsbyrån Osby
    Utmärkt och kompetent både genomförande och bemötande i alla faser.
    Rekommenderas varmt!
  • Peter B
    Peter B skrev om Fastighetsbyrån Osby
    Ordning och reda med bra resultat
  • Glen N
    Glen N skrev om Fastighetsbyrån Osby
    Kunniga och pålitliga. Rekommenderas!
  • Anders Erik B
    Anders Erik B skrev om Fastighetsbyrån Osby
    Jag blev förbannad när annonseringen togs bort i veckobladet i Norra Skåne?
    2016-08-26 Representant för Fastighetsbyrån svarar Anders Erik B
    Hej Anders
    Tack för dina tankar. Det togs ett beslut att satsa mer på sociala medier där det är lättare att nå fler kunder. Då nsk:s läsare minskat i antal samtidigt som sociala medier växer för varje år var det ett naturligt steg att byta inriktning för reklam och annonsering för de bostäder vi förmedlar.
  • H�kan M
    H�kan M skrev om Fastighetsbyrån Osby
    Väldigt professionella och omhändertagande! Man är verkligen i trygga händer på Fastighetsbyrån i Osby!
  • Sandra C
    Sandra C skrev om Fastighetsbyrån Osby
    Dan Lafleur har verkligen överträffat våra förväntningar. Man får höra det man behöver höra istället för det man vill höra vilket gjort att det inte kommit några överraskningar längs vägen. Dan är otroligt duktig på att återkoppla så man hela tiden vet vad som händer men framförallt är han otroligt coachande så man hela tiden känner sig trygg och känner att man kan ta beslut direkt. Något vi uppskattat väldigt mycket är den personliga kontakten och Dan's jordnära bemötande. Vi har haft kontakt med många mäklare inför nästa köp och det har gjort skillnaden jämfört med Dan otroligt tydlig. Vi är otroligt glada att vi fick möjligheten att anlita Dan som vår mäklare. Vi är så nöjda man kan vara.
  • Eva-Lotta E
    Eva-Lotta E skrev om Fastighetsbyrån Osby
    Vi hade en intensiv period mellan att huset lades ut, visades, budgavs och kontrakt skrivning på 14 dagar. Vilket var mycket bra då vi var i behov av att sälja snabbt..
  • Birgit F
    Birgit F skrev om Fastighetsbyrån Osby
    FÖRTROENDEFULLT.SNABBT.BRA ÅTERKOPPLING.
  • Eeva L
    Eeva L skrev om Fastighetsbyrån Osby
    Bemötandet var bra.Det var prisvärt

Esplanadgatan 3, 283 41 Osby