Alla kategorier Mäklare Skåne Osby Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Osby

Fastighetsbyrån Osby

Esplanadgatan 3, 283 41 Osby — Visa karta

Här i Osby hittar du ett vackert läge precis intill Osbysjön. Här bor du nära härliga friluftsområden och naturskönt men ändå med all bekvämlighet som behövs. Bra pendlingsmöjligheter och allt från lägenheter till jordbruk hittar du här.

Vi på Fastighetsbyrån är den mest anlitade mäklaren i Osby. Vi är engagerade, affärsmässiga och målinriktade. Dessutom har vi lång erfarenhet och hundratals nöjda kunder varje år. Är det hit du ska flytta? Då är du varmt välkommen att ta kontakt med oss på kontoret på Esplanadgatan 3.

Läs vad 50 kunder tycker om Fastighetsbyrån Osby

• Clare-Ann L

2019-08-18

Clare-Ann L skrev om Fastighetsbyrån Osby
    We are delighted with the brokers extreme efficiency combined with a friendly and informative service. We where egar to proceed quickly in order to be settled in time for the new school year. Our hope's where dramatically exceeded, in just three weeks we went from first viewing to having the key in our hands. Amazing work, thanks entirely to Dan Lafleur at the Osby branch. He truly went above and beyond all expectations to help us. Läs mer
  • 2019-08-17

Emanuel T skrev om Fastighetsbyrån Osby
    En bra husaffär och mäklaren gjorde allt väldigt smidigt. Mäklaren va tydlig och gjorde att man kände sig trygg som köpare. Läs mer
  • 2019-08-14

Albin S skrev om Fastighetsbyrån Osby
    Sålt en villa.
    Mycket proffsig mäklare.
    Gör verkligen sitt yttersta för att allt ska bli så bra som möjligt för både säljare och köpare.
    Alltid tillgänglig eller återkommer så snart det är möjligt

5 av 5 getingar :) Läs mer
  • Amelý J

2019-08-14

Amelý J skrev om Fastighetsbyrån Osby
    Vi sålde ett enplanshus ute på landet. Vi blev väldigt bra bemött och kan verkligen rekommendera mäklaren vi hade. Vi hade en väldigt bra kontakt med vår mäklare. Han var väldigt duktig på att hålla kontakten och informera om hur många de var som var intresserade av huset . Han informerade om allt som vi ville veta gällande huset å så. Bästa mäklaren !! Läs mer
  • 2019-08-13

Johanna S skrev om Fastighetsbyrån Osby
    Jag har haft samma mäklare både som säljare och köpare och blivit väldigt proffsigt bemött båda gångerna.
    Kunnig, proffsig och kommunikativ, vilket jag uppskattar. Han ringde och uppdaterade oss i hela processen vilket är väldigt värdefullt då det är en stor affär. Läs mer
  • 2019-08-12

Gunnar P skrev om Fastighetsbyrån Osby
    Jag har kommit i kontakt med 2 olika medarbetare (mäklare) från Fastighetsbyrån i Osby. Båda har varit korrekta och serviceminded på alla sätt. De har helt motsvarat mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-08-05

Esad D skrev om Fastighetsbyrån Osby
    Hej
    Jag har köpt en lägenhet i Osby, en trea, och jag är jätte nöjd med det.Min äklare var Marika Bengston jag kan säga allt det bästa om hene. Jag tenkte att det ska bli svårare för mig med papper och allt annat, men hon förklarade allt på ett bra sett. Jag gär den högsta betyg för mäklare. Läs mer
  • 2019-07-25

Therese S skrev om Fastighetsbyrån Osby
    Köpt ett hus i Osby kommun. Lätt att få kontakt med mäklaren, som hade bra koll på både området och fastigheten! En smidig affär! Läs mer
  • 2019-07-16

Ann-Britt N skrev om Fastighetsbyrån Osby
    Vi har köpt Karl Johans väg 22 i Osby. Marika har varit toppen! Läs mer
  • 2019-06-29

Ann M skrev om Fastighetsbyrån Osby
    Sålt en brf radhus. Mycket proffsig o mänsklig mäklare. Alla förväntningar uppfylldes till fullo. Mäklaren ledde oss tryggt genom affären och var alltid tillgänglig när vi behövde henne. Vi är mer än nöjda. Läs mer
  • 2019-06-26

Kaj-Olof Mats B skrev om Fastighetsbyrån Osby
    Vi har sålt en villa och är mycket nöjda med att vi har fått fortlöpande information och därigenom haft inflytande och kunnat följa processen.
    Marika, vår mäklare, har varit väldigt tillmötesgående, har visat goda kunskaper och att vi skulle bli nöjda med affären.
    Vänligen Mats och Birgit Berg Läs mer
  • Jan-Åke P

2019-06-13

Jan-Åke P skrev om Fastighetsbyrån Osby
    Sålt min fastighet vid en sjö utanför Lönsboda, vi hade kontakt redan ifjor där vi drog upp planerna.
    Proffsigt bemötande, högt engagemang.

Lyhörd på mina synpunkter, men också jag för hans.

All in all, mycket bra! Rekommenderas! Läs mer
  • Jan L

2019-06-13

Jan L skrev om Fastighetsbyrån Osby
    Sålt fritidshus.
    Mäklaren gjorde en berömvärd insats och var i stort sett alltid tillgänglig med svar på frågor och med förslag. Hans insats var betydligt över vad jag förväntade mig! Läs mer
  • 2019-06-13

Emil R skrev om Fastighetsbyrån Osby
    Mycket bra tycker jag gick snabbt och Enkelt Läs mer
  • 2019-06-10

Ramona L skrev om Fastighetsbyrån Osby
    Hjälpsam, ärlig, rak på sak, humor Läs mer
  • 2019-06-06

Malena Lykke L skrev om Fastighetsbyrån Osby
    Trevlig och professionell mäklare Läs mer
  • 2019-06-05

Jimmy P skrev om Fastighetsbyrån Osby
    Vi har sålt vårt fritidshus (äldre torp). Mycket trevlig och kompetent mäklare. Trevligt bemötande. Mäklaren överträffade skyhögt våra förväntningar! Läs mer
  • Jimmi S

2019-05-04

Jimmi S skrev om Fastighetsbyrån Osby
    Jag har köpt en villa på landet. Mäklaren har ett utmärkt bemötande och uppvisade ett ordningssamt och professionellt sätt. Jag blev bemöt helt enligt mina förväntningar.
    Mina upplevelse var utmärkt på alla sätt. Läs mer
  • 2019-04-17

Hasan A skrev om Fastighetsbyrån Osby
    bra överrenskommlese , tack på förhand Läs mer
  • 2019-04-10

Mats E skrev om Fastighetsbyrån Osby
    trevligt och profitionellt bemötande. Läs mer
  • 2019-04-07

Bill E skrev om Fastighetsbyrån Osby
    Trevligt och professionelt bemötande med raka besked. Völdigt bra. Läs mer
  • 2019-04-02

Mattias P skrev om Fastighetsbyrån Osby
    Vår mäklare motsvarade våra förväntningar. Läs mer
  • 2019-04-01

Anna P skrev om Fastighetsbyrån Osby
    Sålt radhus. Mäklaren var positiv, engagerad och vi kände oss trygga i vår försäljning. Vi blev bemötta väldigt väl. Det borde vara ett krav med lånelöfte för att få gå på visning. Det bokades flera tider för visning för att personer uteblev eller att de inte hade lånelöfte. Överlag smidig försäljning och ett gott samarbete med mäklaren. Läs mer
  • Felix F

2019-02-28

Felix F skrev om Fastighetsbyrån Osby
    Sålt en lägenhet i Osby. Fick bra mycket mer betalt än jag hade förväntat. Mäklaren Marika Bengtsson har försett mig med all nödvändig information och svarat på alla mina funderingar. Hon har bemött mig professionellt och skött allt på ett utomordentligt utmärkt vis. Hon har helt klart överträffat alla mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-02-22

Raija H skrev om Fastighetsbyrån Osby
    Trevlig och kunnig mäklare,
    Han var bra säljare.
    Hade inga andra förväntningar, utan att han kunde
    sälja huset till ett bra pris, och det gjorde han.
    Vi är glada att det gick bra och snabbt. Läs mer
  • 2019-02-20

Bengt Magnus B skrev om Fastighetsbyrån Osby
    Allt har funkat bra från vårt allra första möte tills den såldes. Mäklaren har varit mycket aktiv. Läs mer
  • 2018-12-12

Östen E skrev om Fastighetsbyrån Osby
    Vi är nöjda med slutresultatet hittills. Hoppas inget oväntat dyker upp. Läs mer
  • 2018-11-29

Laila Inga-Britt J skrev om Fastighetsbyrån Osby
    Sålt vår villa.
    Mäklaren som kom till oss var väldigt väl förberedd. Han hade tagit fram alla uppgifter om villan. Han satt i lugn och ro ner och gick igenom allt vi behövde göra och veta.
    Förväntningarna vi hade var att få vår villa såld till bästa möjliga pris och det levde han upp till.
    Vi fick en bra upplevelse av Fastighetsbyrån genom att mäklaren vi hade gav oss bra feedback under hela försäljningen. Läs mer
  • 2018-11-27

Håkan M skrev om Fastighetsbyrån Osby
    Behövde hjälp att sälja lägenheten i Osby. Bor i Stockholm och hade inte möjlighet att pendla emellan. Fick förstklassig hjälp att sälja på distans. Mycket tillmötesgående och professionell mäklare.
    Många tack. Läs mer
  • 2018-11-20

Joseph Reginald I skrev om Fastighetsbyrån Osby
    I have bought a villa. The broker Mr. Dan LaFleur has been extremely patient and descriptive about all the details related to the purchase.
    He has helped me make a great purchase. Thanks Dan Läs mer
    2018-11-20 Representant för Fastighetsbyrån svarar Joseph Reginald I
    Thanks Joseph.
    Congrats to your purchase. The best of luck to you both in the future.
  • Vivek D

2018-10-19

Vivek D skrev om Fastighetsbyrån Osby
    The overall experience was good but it could have been better had the real estate company would have taken more responsibility for things instead of telling us where all things we can get. We are new to this country and have absolutely no idea of how things work.
    For example, we have repeatedly asked them to share how to get internet connection, where to contact for electricity, water and other connections that are needed before moving to the house. We have not been given any one-on-one guidance on that. We had to reach out to Eon(electricity), viasat(internet) and other relevant connections but with a lot of discomfort. The discomfort because first we don’t understand the language on their websites and to talk to them was difficult as well as they don’t speak understandable English. These are some of the things can have been better provided to us because the owner and the real estate company both know our situation.
    There was one instance when our broker told us that ‘owners are more busy than us’. What is this? How do you know that a old couple with no responsibility of small kids like us and knowing each and everything of how things work in Sweden, can be more busy than us.
    The real estate company can do a better job in making their customers feel comfortable. For us, all of the transactions with the broker were like we had to reach out to them and not the other way around. While they should understand that be buying this property we are there customers and they should take care of us and our problems.
    Now, the good things. The broker handled some of the things really professionally. She was very supportive but of course took a long time to answer our queries but the good part is, she did.
    The broker was very clear to us on everything and was very supportive on the expectations from the bank’s formalities.
    Their paperwork was also really good. It could have been great had they provided all the copies in English too. They are a big company and they can have softwares to translate their online forms and documentation in English as well. But, still we felt secured that everything was discussed with us and we were heard during the signing of the contract. Läs mer
  • 2018-10-15

Ruth O skrev om Fastighetsbyrån Osby
    Jag ska köpa en bostadsrätt. Vi har skrivit på kontraktet och tillträdesdagen är om några veckor. Det går jättebra med mäklaren. Jag är nöjd. Läs mer
  • 2018-10-11

Alexandra G skrev om Fastighetsbyrån Osby
    Köpt hus. Allt har varit kanon Läs mer
  • 2018-09-21

Mats L skrev om Fastighetsbyrån Osby
    Lyhörda och engagerade.
    Lyssnade och var mycket kompetenta. Läs mer
  • 2018-09-13

Ellen C skrev om Fastighetsbyrån Osby
    köpt och sålt för annans räkning. Fastighetsbyrån har det största
    "skyltfönstret"

• 2018-06-06

Robert Babak I skrev om Fastighetsbyrån Osby
    - köpt en familije hus
    - jämn erfarenhet
    - kommunikativ och tillgänglig mäklare Läs mer
  • 2018-05-16

Karin J skrev om Fastighetsbyrån Osby
    det var mycket bra.Det var ok han ordnade allt. Läs mer
  • 2018-04-07

Bärbel S skrev om Fastighetsbyrån Osby
    Jag rekommendera fastighetsbyrån och tyckte man måste var nöjd med mäklaren. Läs mer
  • 2018-04-06

Tony S skrev om Fastighetsbyrån Osby
    Förklarar allt på ett enkelt och rakt sätt. Bra feedback och information. Fastighetsaffären kändes lugn och trygg hela tiden.
    Vi rekommenderar Fastighetsbyrån i Osby. Läs mer
  • 2017-12-18

Tommy S skrev om Fastighetsbyrån Osby
    Aktiv, tydlig & tillmötesgående mäklare ! Läs mer
  • 2017-07-08

Brita F skrev om Fastighetsbyrån Osby
    Utmärkt och kompetent både genomförande och bemötande i alla faser.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2017-06-18

Peter B skrev om Fastighetsbyrån Osby
    Ordning och reda med bra resultat Läs mer
  • 2017-05-17

Glen N skrev om Fastighetsbyrån Osby
    Kunniga och pålitliga. Rekommenderas! Läs mer
  • 2016-08-26

Anders Erik B skrev om Fastighetsbyrån Osby
    Jag blev förbannad när annonseringen togs bort i veckobladet i Norra Skåne? Läs mer
    2016-08-26 Representant för Fastighetsbyrån svarar Anders Erik B
    Hej Anders
    Tack för dina tankar. Det togs ett beslut att satsa mer på sociala medier där det är lättare att nå fler kunder. Då nsk:s läsare minskat i antal samtidigt som sociala medier växer för varje år var det ett naturligt steg att byta inriktning för reklam och annonsering för de bostäder vi förmedlar.
  • 2016-07-20

H�kan M skrev om Fastighetsbyrån Osby
    Väldigt professionella och omhändertagande! Man är verkligen i trygga händer på Fastighetsbyrån i Osby! Läs mer
  • 2014-12-20

Sandra C skrev om Fastighetsbyrån Osby
    Dan Lafleur har verkligen överträffat våra förväntningar. Man får höra det man behöver höra istället för det man vill höra vilket gjort att det inte kommit några överraskningar längs vägen. Dan är otroligt duktig på att återkoppla så man hela tiden vet vad som händer men framförallt är han otroligt coachande så man hela tiden känner sig trygg och känner att man kan ta beslut direkt. Något vi uppskattat väldigt mycket är den personliga kontakten och Dan's jordnära bemötande. Vi har haft kontakt med många mäklare inför nästa köp och det har gjort skillnaden jämfört med Dan otroligt tydlig. Vi är otroligt glada att vi fick möjligheten att anlita Dan som vår mäklare. Vi är så nöjda man kan vara. Läs mer
  • 2014-06-13

Eva-Lotta E skrev om Fastighetsbyrån Osby
    Vi hade en intensiv period mellan att huset lades ut, visades, budgavs och kontrakt skrivning på 14 dagar. Vilket var mycket bra då vi var i behov av att sälja snabbt.. Läs mer
  • 2013-04-01

Birgit F skrev om Fastighetsbyrån Osby
    FÖRTROENDEFULLT.SNABBT.BRA ÅTERKOPPLING. Läs mer
  • 2013-01-24

Eeva L skrev om Fastighetsbyrån Osby
    Bemötandet var bra.Det var prisvärt Läs mer

Esplanadgatan 3, 283 41 Osby