Fastighetsbyrån Osby

Esplanadgatan 3, 283 41 Osby — Visa karta

Här i Osby hittar du ett vackert läge precis intill Osbysjön. Här bor du nära härliga friluftsområden och naturskönt men ändå med all bekvämlighet som behövs. Bra pendlingsmöjligheter och allt från lägenheter till jordbruk hittar du här.

Vi på Fastighetsbyrån är den mest anlitade mäklaren i Osby. Vi är engagerade, affärsmässiga och målinriktade. Dessutom har vi lång erfarenhet och hundratals nöjda kunder varje år. Är det hit du ska flytta? Då är du varmt välkommen att ta kontakt med oss på kontoret på Esplanadgatan 3.

Läs vad 79 kunder tycker om Fastighetsbyrån Osby

• 2020-07-08

Cecilia H skrev om Fastighetsbyrån Osby
    Jag sålde en villa i Osby, inte det lättaste objektet, och fick mycket bra hjälp av Dan La Fleur, på Fastighetsbyrån i Osby. Jag har köpt och sålt många fastigheter och denna mäklare har varit den bästa, på alla punkter, under 30 år. Extremt proffsig, både i kommunikation, förhandling, engagemang och lyhördhet. Han slår de andra lokala mäklarna med hästlängder. Jag kan varmt rekomendera Dan La Fleur. Läs mer
  • 2020-07-07

Guy Georges L skrev om Fastighetsbyrån Osby
    Very nice and professional. Very qualitative support and availability. Läs mer
  • 2020-07-05

Chris Inger Agneta Ö skrev om Fastighetsbyrån Osby
    Engagerad och kunnig. Intresserad av våra önskemål. Informerade hela tiden om händelseförloppet. Läs mer
  • 2020-07-04

Roger Ö skrev om Fastighetsbyrån Osby
    Jag hade en bra upplevelse av hela affären och kontakten med mäklaren. Läs mer
  • 2020-07-04

Rolf Peter Ö skrev om Fastighetsbyrån Osby
    Engagerad kunnig samarbetsvillig Läs mer
  • 2020-06-28

Magnus Joakim J skrev om Fastighetsbyrån Osby
    Köpe stuga,
    Trevlig, tydlig.
    Allt gick helt smärtfritt. Läs mer
  • 2020-06-10

Edgar V skrev om Fastighetsbyrån Osby
    Jag har sålt en villa med 4 har mark. Jag har blivit väl bemött. Hade kanske hoppats på ett något högre försäljningssumma, men är nu i Coronatider nöjd med det jag fått. Hoppas att jag får hjälp med deklarationen. Läs mer
  • 2020-06-09

Jimmy M skrev om Fastighetsbyrån Osby
    Köpt en villa till mig och min dotter och blev bemött precis som förväntat av mäklaren då vi träffats förr. Professionellt och trevligt rakt igenom! 👍 Läs mer
  • 2020-04-04

Anders A skrev om Fastighetsbyrån Osby
    Har köpt Sibbarp 2:19, Osby.

Bemötandet från mäklaren var korrekt och med bra information.

Det lyser igenom att mäklaren främst arbetar för säljaren vilket är naturligt. I detta fallet fick jag svar på de flesta frågorna direkt och övriga frågor återkopplade mäklaren efter att ha inhämtat svar.

Då jag haft kontakt med många mäklare på andra objekt måste jag däremot säga att kunskapen om objekten ofta är bristfällig. Läs mer
  • Helen L

2020-04-04

Helen L skrev om Fastighetsbyrån Osby
    Sålt villa i Osby. Dan La Fleur får högsta betyg👍Hade bara en önskan o det är att huset blev sålt o med hans engagemang o kunskap blev det sålt.Hade en annan mäklare tidigare men bytte till Dan tack o lov Mvh Helen Larsson Torpslingan 11 Osby Läs mer
  • 2020-03-30

Annsofi S skrev om Fastighetsbyrån Osby
    Trevligt bemötande och inga problem på vägen. Läs mer
  • 2020-03-27

Lars E skrev om Fastighetsbyrån Osby
    Klockrent, höll koll från början till slut 👍👍👍👍👌 Läs mer
  • 2020-03-01

Thomas L skrev om Fastighetsbyrån Osby
    Köpte en gård tillsammans med min fru i Osby kommun.
    Mäklaren var den bästa vi nånsin träffat, vi har träffat många men denna var underbar på alla sätt o vis.
    Önskar fler var som han. Läs mer
  • 2020-02-28

Roine A skrev om Fastighetsbyrån Osby
    Objekt, bostadsrättradhus i Osby.
    Mäklaren helt perfekt. Kunnig, informativ,hjälpsam och mycket snabb att svara på mail och sms.
    Mäklaren överträffade mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-12-23

Engagerad mäklaren
    Lite dyrt dock Läs mer
  • 2019-12-12

Anne W skrev om Fastighetsbyrån Osby
    Bought house advertised through hemnet.
    Very cooperative, informative and precise.

Couldn’t expect a better cooperation. Läs mer
  • 2019-12-06

Hans Ingemar A skrev om Fastighetsbyrån Osby
    Sålt fastighet.
    Mycket nöjd med mäklaren.
    Mäklaren levde upp till över förväntningarna.
    Mycket nöjd med Dan la fleur, kan rekommenderas. Läs mer
  • 2019-11-24

Jan J skrev om Fastighetsbyrån Osby
    - Kom in sent i budgivningen.
    - Blev trevligt bemött.
    - Budgivning och avslut har fungerat helt okej. Läs mer
  • 2019-10-15

Balthazar C skrev om Fastighetsbyrån Osby
    Köpte Klintgatan 11 samt Klintgatan 13 utav Dan, en utmärkt mäklare som bemöter alla sina kunder på ett utmärkt sett. Full koll på läget, allt i sin ordning och alltid lika hjälpsamm och tillmötesgående! Läs mer
  • 2019-10-07

Persson M skrev om Fastighetsbyrån Osby
    Köpt äldre hus i Osby.
    Mäklaren var alltid tillmötesgående, trevlig, proffsig.
    Allt gick väldigt smidigt o han bjöd på gott kaffe😀
    Tack ! Läs mer
  • 2019-10-03

Nils S skrev om Fastighetsbyrån Osby
    Köpt fritidshus.
    Trevlig mäklare, mycket förtroendeingivande ich ordningssam.
    Helt nöjda. Hade dock gärna önskat få till en till visning - men har förståelse för att det var svårt när budgivningen väl hade dragit igång. Läs mer
  • 2019-09-24

Tilda O skrev om Fastighetsbyrån Osby
    Fick en att känna sig väldigt omhändertagen och väldigt öppen och ärlig. Mån om både köpare och säljare. Helt perfekt upplevelse! Bästa betyget jag någonsin gett! Riktigt nöjd kund! Läs mer
  • 2019-09-21

Michel G skrev om Fastighetsbyrån Osby
    Köpt en bostad, och blivit väl bemött var enda samtal vi haft med Dan på fastighetsbyrån i osby! Mycket kunnig och genuin mäklare som rekommenderas väl! Tar reda på frågetecken och gör sitt yttersta för att ge en den information man söker! Jag tycker Dan lever upp till mer än dem förväntningar vi hade på en mäklare! Inte många mäklare idag som efter ett köp fortfarande bryr sig om sin kund, väldigt positiv till hur dan hanterar sina kunder även efter köp! Mycket bra ! Läs mer
  • 2019-09-20

Sietske K skrev om Fastighetsbyrån Osby
    Som förstagångsköpare hade jag en del frågor som säljande mäklare Dan LaFleur svarade snabbt och tydligt på. Jag kände direkt ett stort förtroende på grund av hans trevliga och professionella bemötande. Han gjorde ett bra jobb att föra köpare och säljare tillsammans och alla var nöjda med en smidig men ändå gedigen process. Toppbetyg för Dan! Läs mer
  • 2019-09-04

Carl-Henrik L skrev om Fastighetsbyrån Osby
    Jag har sålt en bostadsrätt, allt har gått smidigt, fick förväntad service av mäklaren. Läs mer
  • 2019-08-30

Werner Lennart W skrev om Fastighetsbyrån Osby
    Färsäljning av fritidshus
    Professionelt och trevligt bemötande
    Överträffade förväntningarna på alla sätt Läs mer
  • 2019-08-27

Bengt Ingvar G skrev om Fastighetsbyrån Osby
    Sålt ett mindre hyreshus.
    Bra bemötande och proffsigt genomförande.
    Återkoppling hela tiden på status och nästa steg. Läs mer
  • Clare-Ann L

2019-08-18

Clare-Ann L skrev om Fastighetsbyrån Osby
    We are delighted with the brokers extreme efficiency combined with a friendly and informative service. We where egar to proceed quickly in order to be settled in time for the new school year. Our hope's where dramatically exceeded, in just three weeks we went from first viewing to having the key in our hands. Amazing work, thanks entirely to Dan Lafleur at the Osby branch. He truly went above and beyond all expectations to help us. Läs mer
  • 2019-08-17

Emanuel T skrev om Fastighetsbyrån Osby
    En bra husaffär och mäklaren gjorde allt väldigt smidigt. Mäklaren va tydlig och gjorde att man kände sig trygg som köpare. Läs mer
  • 2019-08-14

Albin S skrev om Fastighetsbyrån Osby
    Sålt en villa.
    Mycket proffsig mäklare.
    Gör verkligen sitt yttersta för att allt ska bli så bra som möjligt för både säljare och köpare.
    Alltid tillgänglig eller återkommer så snart det är möjligt

5 av 5 getingar :) Läs mer
  • Amelý J

2019-08-14

Amelý J skrev om Fastighetsbyrån Osby
    Vi sålde ett enplanshus ute på landet. Vi blev väldigt bra bemött och kan verkligen rekommendera mäklaren vi hade. Vi hade en väldigt bra kontakt med vår mäklare. Han var väldigt duktig på att hålla kontakten och informera om hur många de var som var intresserade av huset . Han informerade om allt som vi ville veta gällande huset å så. Bästa mäklaren !! Läs mer
  • 2019-08-13

Johanna S skrev om Fastighetsbyrån Osby
    Jag har haft samma mäklare både som säljare och köpare och blivit väldigt proffsigt bemött båda gångerna.
    Kunnig, proffsig och kommunikativ, vilket jag uppskattar. Han ringde och uppdaterade oss i hela processen vilket är väldigt värdefullt då det är en stor affär. Läs mer
  • 2019-08-12

Gunnar P skrev om Fastighetsbyrån Osby
    Jag har kommit i kontakt med 2 olika medarbetare (mäklare) från Fastighetsbyrån i Osby. Båda har varit korrekta och serviceminded på alla sätt. De har helt motsvarat mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-08-05

Esad D skrev om Fastighetsbyrån Osby
    Hej
    Jag har köpt en lägenhet i Osby, en trea, och jag är jätte nöjd med det.Min äklare var Marika Bengston jag kan säga allt det bästa om hene. Jag tenkte att det ska bli svårare för mig med papper och allt annat, men hon förklarade allt på ett bra sett. Jag gär den högsta betyg för mäklare. Läs mer
  • 2019-07-25

Therese S skrev om Fastighetsbyrån Osby
    Köpt ett hus i Osby kommun. Lätt att få kontakt med mäklaren, som hade bra koll på både området och fastigheten! En smidig affär! Läs mer
  • 2019-07-16

Ann-Britt N skrev om Fastighetsbyrån Osby
    Vi har köpt Karl Johans väg 22 i Osby. Marika har varit toppen! Läs mer
  • 2019-06-29

Ann M skrev om Fastighetsbyrån Osby
    Sålt en brf radhus. Mycket proffsig o mänsklig mäklare. Alla förväntningar uppfylldes till fullo. Mäklaren ledde oss tryggt genom affären och var alltid tillgänglig när vi behövde henne. Vi är mer än nöjda. Läs mer
  • 2019-06-26

Kaj-Olof Mats B skrev om Fastighetsbyrån Osby
    Vi har sålt en villa och är mycket nöjda med att vi har fått fortlöpande information och därigenom haft inflytande och kunnat följa processen.
    Marika, vår mäklare, har varit väldigt tillmötesgående, har visat goda kunskaper och att vi skulle bli nöjda med affären.
    Vänligen Mats och Birgit Berg Läs mer
  • Jan-Åke P

2019-06-13

Jan-Åke P skrev om Fastighetsbyrån Osby
    Sålt min fastighet vid en sjö utanför Lönsboda, vi hade kontakt redan ifjor där vi drog upp planerna.
    Proffsigt bemötande, högt engagemang.

Lyhörd på mina synpunkter, men också jag för hans.

All in all, mycket bra! Rekommenderas! Läs mer
  • Jan L

2019-06-13

Jan L skrev om Fastighetsbyrån Osby
    Sålt fritidshus.
    Mäklaren gjorde en berömvärd insats och var i stort sett alltid tillgänglig med svar på frågor och med förslag. Hans insats var betydligt över vad jag förväntade mig! Läs mer
  • 2019-06-13

Emil R skrev om Fastighetsbyrån Osby
    Mycket bra tycker jag gick snabbt och Enkelt Läs mer
  • 2019-06-10

Ramona L skrev om Fastighetsbyrån Osby
    Hjälpsam, ärlig, rak på sak, humor Läs mer
  • 2019-06-06

Malena Lykke L skrev om Fastighetsbyrån Osby
    Trevlig och professionell mäklare Läs mer
  • 2019-06-05

Jimmy P skrev om Fastighetsbyrån Osby
    Vi har sålt vårt fritidshus (äldre torp). Mycket trevlig och kompetent mäklare. Trevligt bemötande. Mäklaren överträffade skyhögt våra förväntningar! Läs mer
  • Jimmi S

2019-05-04

Jimmi S skrev om Fastighetsbyrån Osby
    Jag har köpt en villa på landet. Mäklaren har ett utmärkt bemötande och uppvisade ett ordningssamt och professionellt sätt. Jag blev bemöt helt enligt mina förväntningar.
    Mina upplevelse var utmärkt på alla sätt. Läs mer
  • 2019-04-17

Hasan A skrev om Fastighetsbyrån Osby
    bra överrenskommlese , tack på förhand Läs mer
  • 2019-04-10

Mats E skrev om Fastighetsbyrån Osby
    trevligt och profitionellt bemötande. Läs mer
  • 2019-04-07

Bill E skrev om Fastighetsbyrån Osby
    Trevligt och professionelt bemötande med raka besked. Völdigt bra. Läs mer

Esplanadgatan 3, 283 41 Osby