Fastighetsbyrån Svalöv

Fastighetsbyrån Svalöv

Välkommen till Fastighetsbyrån i Svalöv!

Vi är tre engagerade kvinnor, alla utbildade fastighetsmäklare, som gemensamt bär på över 30 års mäklarerfarenhet.

För oss är kunden i centrum och inte den individuella fastighetsmäklaren. Vi jobbar för kundens bästa och värnar om att vi tre tillsammans, kan ge våra kunder den bästa servicen och kunskapen. Det handlar inte om att ha en mäklare som står för bra statistik, utan vi fokuserar på att hjälpa en säljare och köpare att få en smidig affär. Vi värnar om att vårda relationerna till våra köpare och säljare, där alla är lika viktiga!

På Fastighetsbyrån i Svalöv har vi ett fokus - att vara en hjälpande hand för både köpare och säljare i en av livets största förändringar - för oss är varje hem unikt!

Här ligger vi i framkant och har fullt fokus på att förmedla din bostad på bästa möjliga sätt. Vi är engagerade mäklare som följer, och leder gärna, marknadens utveckling framförallt inom marknadsföringen. Målet är att din fastighet ska synas på bästa sätt, för så många potentiella köpare som möjligt.

Funderar du på att förändra ditt boende här i Svalöv eller kanske flytta hit hjälper vi dig gärna med vår kunskap och erfarenhet. Vi har koll på bostadsmarknaden och vet var potentiella köpare finns, vad köparna vill se på visning och vilka objekt som snart kommer att bli till salu.

Läs vad 95 kunder tycker om Fastighetsbyrån Svalöv 2

• sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Svalöv
    • Billeberga - "blomområdet"
    2021-04-12
    Vi har sålt vår villa. Vi hade fyra mäklare på besök och fick omedelbart stort förtroende för Åsa från fastighetsbyrån. Försäljningen överträffade våra förväntningar med råge. Vi kan absolut rekommendera mäklaren.
    2021-04-10
    Vi hade en erfarenhet med Fastighetsbyrån när vi köpte vår villa.
  • Peter Mike Christopher B
    skrev om Fastighetsbyrån Svalöv
    2021-03-01
    Vi hade Åsa som mäklare. Fantastisk är hon. Jättenöjd att vi valde Fastighetsbyrån Svalöv. Fick hjälp med allt!
    2021-01-08
    Trygg, sympatisk och tillgängligg
    2020-12-20
    Köpte en villa och fick ett väldigt trevligt bemötande. Är nöjd!
    2020-12-01
    Köpte en villa, blev bra bemött av mäklaren. Hade inga större förväntningar i början men blev väldigt nöjd med hela resultatet.
    10/10
  • Eva R
    2020-11-11
    engagerad mäklare som gör det lilla extra för sina kunder och köpare. gav tips om vad som jag skulle fixa för en bra försäljning. 2 visningar båda blev fullbokade sedan blev huset sålt. 14000 besökare på en vecka på sidan. Fick en länk att dela i sociala medier
    • Billeberga
    2020-11-06
    Kan sitt område (Billeberga) mycket väl och har bra kontaktnät i hela kommunien. Upplevde att mäklaren hade för många uppdrag på gång parallelt i tiden så fokus var tidvisdd inte helt 100% på vårt objekt.
    2020-10-05
    Jag har köpt en bostad och har blivit välbemött med bra service.
    2020-10-02
    Sålde en villa. Vänligt och personligt bemötande, hög social kompetens. Skicklig, mycket kunnig, hjälpsam och serviceinriktad mäklare!
  • köpte en tomt med hjälp av Fastighetsbyrån Svalöv
    2020-09-14
    Smidig affär som gjordes enkelt på distans
    2020-09-13
    Helt OK! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    • Billeberga
    2020-09-12
    Gick på magkänsla när vi valde mäklare...vilket var helt rätt.
    Skulle sälja våra föräldrars lilla hus som var väldigt personligt med en helt fantastisk trädgård. Vår önskan var att hitta rätt personer som kunde förvalta & utveckla det som påbörjats...
    Linda lade ner mycket energi, kraft & känsla på att matcha säljare & köpare.
    Vi är sååååå tacksamma, både för Linda & den nya fina familjen som flyttat in.
    Kunde inte blivit bättre!
    Hej! Tack för Era fina ord och för att jag fick det stora förtroendet, att hjälpa er, med att finna en ny familj med att hitta hem! Det är från mitt hjärta, som jag vill berätta, att jag är så tacksam för att våra vägar möttes! Att möta Er och att få ta del av all den energi som ni utstrålar och som ni har förmedlat till mig - gör mitt liv värdefullt! Det är de stunder som vi haft, som ger mig kraft och ork i livet! Jag är helt övertygad om att rätt familj kom till rätt hem och tack än en gång för våra pratstunder, hoppas att dom inte slutar här! Livet och dess vägar vi korsar, är en gåva!/Linda Fastighetsbyrån Svalöv
    • Svalövssjön
    2020-08-19
    Det har varit en bra process med tydlig klar information vad som gäller vid en försäljning.
    Tack snälla för att jag fick vara en del av processen i er flytt! Fastighetsbyrån Svalöv
    2020-06-23
    Snabb, positiv och effektiv. Tillgänglig efter mitt behov
    2020-06-17
    Vi har sålt vår villa med hjälp av mäklaren. Allt har gått mycket bra och vi har hela tiden upplevt ett mycket trevligt bemötande. Stundvis hade mäklaren kunnat vara lite mer proaktiv i sin kontakt med oss och våra köpare. Vi har själv fått ta kontakt med henne för att driva affären vidare. Huvudbetyget är ändå väldigt positivt.
    2020-06-11
    Sålt gammalt hus
    Bra
    Mäklaren var trevlig,diskret,påläst och lyhörd.
    En trevlig familj flyttar in,vilka vi tyckte kände atmosfären och skulle tycka om hemmet som vi gjort.
    Det är lättare att lämna ett kärt hus,då den nya familjen är positiva och verkar uppskatta stuket både ute och inne.
    2020-05-27
    Jag har köpt ett hus.
    Bemötande var alldeles utmärkt. Leende. Trevlig. Tillmötesgående. Svarade på frågor.
    2020-04-11
    Sålde en villa och det har fungerat topp hela vägen
    Tack snälla för era fina ord! Jag och mina kollegor försöker göra så gott vi kan för att lösa samtliga restriktioner av försiktighet i rådande virustider. Det är ju alltid trevligast att ses under "vanliga" former på kontoret, men för att skydda våra nära och kära försöker vi hitta de bästa lösningarna. Tack för förtroendet! MVH Linda Lindhake Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Svalöv
  • Tn B
    sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Svalöv
    2020-04-08
    Jag fick min bostadsrätt på 3.5 rum såld i Svalöv med hjälp av fina Åsa Nilsson på Fastighetsbyrån.
    Hon hade en otrolig stark självförtroende i sitt yrke vilket gav en energy med utan tvekan att bostaden kommer ligga i goda händer hos henne. Det blev över förväntad bättre än vad jag trodde med hennes goda uppdatering emellan gjorde hon att man kände sig trygg och bekväm, med 100% att det var rätt att välja henne som ansvarig mäklare, med roliga humor mellan åt skapade en nära bond mellan mig och Åsa, otroligt viktig för säljare och som ansvarig mäklare! OTROLIGT NÖJD!!! Tack Åsa på Fastighetsbyrån i Svalöv!
    2020-04-02
    Sålt en Bostadsrätt
    2020-04-01
    Vi har sålt en villa . Blev väldigt bra bemött av denna mäklaren , lugn o trevlig tjej!

Förväntningen var att få sålt så fort som möjligt , och så blev det också .

Smidigt och bra affär där allt var väl ordnat . både för oss för köparen .

Bara positivt ! Och rekommenderar även
    denna tjejen !

Mvh Annika o Jan Risberg
    2020-03-25
    Riktigt bra hjälp med alla dumma frågor
    2020-03-22
    Bra bemötande och bra service som helhet.
    2020-03-22
    Åsa har sålt vårt hus. Många konstiga budgivare med haltande lånelöfte men hon hittade de rätta. Tack Åsa!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Svalöv
    2020-02-13
    Jag har köpt en bostadsrätt genom fastighetsförmedlingen och jag är så fantastiskt nöjd! Mäklaren var engagerad och bidrog till en smidig affär för båda parterna.
  • sålde en tomt med hjälp av Fastighetsbyrån Svalöv
    2019-12-16
    Söta duktiga tjejer som verkligen är på bettet !
    2019-11-26
    Sålt bostad. Hon skötte allt bra med kontakter och visningar. Hon levde upp till det man ska förvänta sig av en mäklare.
    2019-11-25
    köpt fritidshus.
    Snabb återkoppling.
    Uppfyllde förväntan på tjänsten.
    2019-11-17
    Bra & sammanfattande mäklare. Informativ & påläst. Hjälpte mig ro den här affären i hamn.
    2019-10-29
    R. H. H köpare
    Vi kände oss omhändertagna!
    En mycket god köpupplevelse som stor del beror på mäklaren.
    Tack för era fina ord, dom värmer verkligen! Jag är så tacksam för att jag fick hjälpa er lilla familj med att hitta hem och jag ser fram emot att följa er framåt! Hör av er till mig om ni har några frågor eller funderingar under vägen! Med vänlig hälsning Linda Fastighetsbyrån Svalöv
    2019-10-27
    Linda went far and beyond to making sure we got all the support and advice.
    Thank you for your nice words! I am happy to help you and your family home! Welcome to Svalövs kommun and as I said, ask me and my colleges if we can help you with something! Fastighetsbyrån Svalöv
    2019-09-25
    Har köpt ett bostadshus med garage. Fick ett professionellt bemötande av mäklaren. Mäklaren gav oss svar på allt vi undrade över och gav oss goda råd. Mäklaren var lyhörd på vad vi behövde och ville ha svar på.
    Mäklaren ställde upp med hjälp att lösa praktiska saker runt köpet.
    Alla våra förväntningar uppfylldes av mäklaren.
    Vi har även tidigare köpt fastighet av samma mäklare och även då varit 100 % nöjda.
    Detta är en mäklare som man gärna rekommenderar till andra som ska köpa eller sälja bostad.
    Tack för era fina ord, det värmer verkligen! Jag är så tacksam för att jag har fått hjälpa er att hitta hem och för att jag har fått lära känna er! Vi ses och hörs snart! Jag återkommer angående dammsugaren som jag lovat! Fastighetsbyrån Svalöv
    2019-09-22
    I bought a villa, the whole experience was excellent.
    Thank you for your words! I´m happy to help you to find your home! Just contact me if you need me, and you are welcome this weekend to Svalövsmässan on saturday! See you! Linda Fastighetsbyrån Svalöv
  • Poul Erik S
    2019-09-09
    Jette fint
    Fantastisk mæklera
    Vi har solgt bostad
    Tack snälla! Det är svårt att inte göra ett bra jobb med så underbara människor som er! Fastighetsbyrån Svalöv
    2019-09-02
    Vi har köpt ett nybyggt hus från Åsa. Hon hjälpte oss hela vägen och hade ständig kontakt med oss från första samtalet till hämtning av nycklar. Mycket bra och professionell bemötande.
    2019-08-15
    Mäklaren verkade ofokuserad och hade tankarna på annat håll. Jag hade önskat lite mer information men det var helt ok. Mäklaren var dock trevlig trots att hon var stressad.
    2019-08-14
    Vi blev väl bemötta och mäklaren satte sig väl in i våra behov och önskemål och förmedlade bra mellan oss och säljaren.
    2019-08-14
    Vi har köpt hus och blev väldigt proffesionellt bemötta av mäklaren Sara. Vi kände oss trygga och fick svar på alla frågor och funderingar.
    Innan vi hittade detta huset var vi på många visningar som ni hade och det var alltid väldigt proffsigt och trevligt.
    Har bara gott att säga!
    2019-08-14
    Köpt fritidshus, mkt bra bemötande. Kunde vara svår att nå men återkom alltid.
    2019-08-13
    Mycket trevligt bemötande kunnig och saklig.
    Mvh Patrik
    2019-08-08
    Vår mäklare Åsa var ett fantastiskt stöd för mej som var alldeles novis gällande husförsäljning. Snabba svar på alla frågor!
    Mitt i all röra och osäkerhet fick hon mej att känna mej trygg när jag lotsades genom hela processen.
  • Meri S
    2019-07-31
    Supertrevlig mäklare med ett snabbt avslut. Rekommenderas varmt.
    2019-07-24
    Mycket bra bemötande, de problem som uppkommit har lösts smidigt.
    2019-07-15
    Hela processen har varit snabb och smidig precis som önskat. Hela försäljningen har gått över förväntan trots försäljning under sommaren. Väldigt proffsigt och trevligt bemötande från vår mäklare från första kontakt.
    2019-07-11
    Jag salde ett över 70 ar gammalt fritidshus i södesasen.
    Mäklaren visade bra kunskap och var toppen i facket.
    Mina förväntningar uppfuldes fran mäklaren komplett i försäljningshandling.
    Jag är tacksam att jag har haft Asa Nilsson fran fastighetsbyran som fastighetsmäklare. Säljning har varet trygg för mig.
    2019-07-04
    Jag har sålt mitt hus som fritidshus, har blivit väl omhändertagen trots lite svag marknad med få intresserade just nu. Jag fick väl inte ut det pris jag önskat men är trots det nöjd.
  • Zivile U
    köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Svalöv
    2019-06-11
    Vi har käpt ett hus i Teckomatorp. Vår mäklare var mycket snäll och kunig. Mäklare Linda har klarat utmärkt sitt jobb.
    Tack snälla för era fina ord! Jag kände redan på visningen att detta skulle bli ert framtida hem! Jag ser fram emot att komma hem till er på fika en dag! Vi hörs! MVH Linda Fastighetsbyrån Svalöv
    2019-06-09
    Vi sålde ett fritidshus. Mäklaren Sara Johannesson var väldigt trevlig, tillmötesgående och professionell i sitt jobb.
    Våra förväntningar var ett bra pris och en snabb försäljning, vilket infriades.
    Vi är väldigt belåtna med Sara och Fastighetsbyrån och kommer
    att rekommendera och gärna anlita dom igen.
    Tack så mycket Per-Olof för dina värmande ord! Mvh, Sara Johannesson Fastighetsbyrån Svalöv
    2019-06-07
    Jag och min bror har sålt vårt ärvda sommarhus.
    Mäklaren var mycket tillmötesgående och proffsig.
    Vi förväntade oss att mäklaren skulle vara engagerad. Men mäklarens engagemang överträffade våra förväntningar.
    Det är tack vare henne som försäljningen gick så snabbt och att vi fick så bra pris.

Vi har köpt och sålt bostäder via Fastighetsbyrån flera gånger och vi har alltid blivit mycket nöjda.
    Tack för era fina ord och tack för att jag fick förtroendet att hjälpa Er! Mvh, Sara Johannesson Fastighetsbyrån Svalöv