Fastighetsbyrån Svalöv

Svalegatan 25A, 268 31 Svalöv — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Svalöv!

Vi är tre engagerade kvinnor, alla utbildade fastighetsmäklare, som gemensamt bär på över 30 års mäklarerfarenhet.

För oss är kunden i centrum och inte den individuella fastighetsmäklaren. Vi jobbar för kundens bästa och värnar om att vi tre tillsammans, kan ge våra kunder den bästa servicen och kunskapen. Det handlar inte om att ha en mäklare som står för bra statistik, utan vi fokuserar på att hjälpa en säljare och köpare att få en smidig affär. Vi värnar om att vårda relationerna till våra köpare och säljare, där alla är lika viktiga!

På Fastighetsbyrån i Svalöv har vi ett fokus - att vara en hjälpande hand för både köpare och säljare i en av livets största förändringar - för oss är varje hem unikt!

Här ligger vi i framkant och har fullt fokus på att förmedla din bostad på bästa möjliga sätt. Vi är engagerade mäklare som följer, och leder gärna, marknadens utveckling framförallt inom marknadsföringen. Målet är att din fastighet ska synas på bästa sätt, för så många potentiella köpare som möjligt.

Funderar du på att förändra ditt boende här i Svalöv eller kanske flytta hit hjälper vi dig gärna med vår kunskap och erfarenhet. Vi har koll på bostadsmarknaden och vet var potentiella köpare finns, vad köparna vill se på visning och vilka objekt som snart kommer att bli till salu.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 87 kunder tycker om Fastighetsbyrån Svalöv

• 2020-10-05

Robin J skrev om Fastighetsbyrån Svalöv
    Jag har köpt en bostad och har blivit välbemött med bra service. Läs mer
  • 2020-10-02

Maria P skrev om Fastighetsbyrån Svalöv
    Sålde en villa. Vänligt och personligt bemötande, hög social kompetens. Skicklig, mycket kunnig, hjälpsam och serviceinriktad mäklare! Läs mer
  • 2020-09-14

Tony N skrev om Fastighetsbyrån Svalöv
    Smidig affär som gjordes enkelt på distans Läs mer
  • 2020-09-13

Lennart A skrev om Fastighetsbyrån Svalöv
    Helt OK! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Läs mer
  • 2020-09-12

Rita N skrev om Fastighetsbyrån Svalöv
    Gick på magkänsla när vi valde mäklare...vilket var helt rätt.
    Skulle sälja våra föräldrars lilla hus som var väldigt personligt med en helt fantastisk trädgård. Vår önskan var att hitta rätt personer som kunde förvalta & utveckla det som påbörjats...
    Linda lade ner mycket energi, kraft & känsla på att matcha säljare & köpare.
    Vi är sååååå tacksamma, både för Linda & den nya fina familjen som flyttat in.
    Kunde inte blivit bättre! Läs mer
    2020-09-12 Fastighetsbyrån S svarar Rita N
    Hej!

Tack för Era fina ord och för att jag fick det stora förtroendet, att hjälpa er, med att finna en ny familj med att hitta hem!

Det är från mitt hjärta, som jag vill berätta, att jag är så tacksam för att våra vägar möttes!

Att möta Er och att få ta del av all den energi som ni utstrålar och som ni har förmedlat till mig - gör mitt liv värdefullt!

Det är de stunder som vi haft, som ger mig kraft och ork i livet!

Jag är helt övertygad om att rätt familj kom till rätt hem och tack än en gång för våra pratstunder, hoppas att dom inte slutar här!

Livet och dess vägar vi korsar, är en gåva!/Linda
  • 2020-08-19

Andreas J skrev om Fastighetsbyrån Svalöv
    Det har varit en bra process med tydlig klar information vad som gäller vid en försäljning. Läs mer
    2020-08-19 Fastighetsbyrån S svarar Andreas J
    Tack snälla för att jag fick vara en del av processen i er flytt!
  • 2020-06-23

Anne W skrev om Fastighetsbyrån Svalöv
    Snabb, positiv och effektiv. Tillgänglig efter mitt behov Läs mer
  • 2020-06-17

Artturi P skrev om Fastighetsbyrån Svalöv
    Vi har sålt vår villa med hjälp av mäklaren. Allt har gått mycket bra och vi har hela tiden upplevt ett mycket trevligt bemötande. Stundvis hade mäklaren kunnat vara lite mer proaktiv i sin kontakt med oss och våra köpare. Vi har själv fått ta kontakt med henne för att driva affären vidare. Huvudbetyget är ändå väldigt positivt. Läs mer
  • 2020-06-11

Susanna E skrev om Fastighetsbyrån Svalöv
    Sålt gammalt hus
    Bra
    Mäklaren var trevlig,diskret,påläst och lyhörd.
    En trevlig familj flyttar in,vilka vi tyckte kände atmosfären och skulle tycka om hemmet som vi gjort.
    Det är lättare att lämna ett kärt hus,då den nya familjen är positiva och verkar uppskatta stuket både ute och inne. Läs mer
  • 2020-05-27

Aeneas M skrev om Fastighetsbyrån Svalöv
    Jag har köpt ett hus.
    Bemötande var alldeles utmärkt. Leende. Trevlig. Tillmötesgående. Svarade på frågor. Läs mer
  • 2020-04-11

Jan M skrev om Fastighetsbyrån Svalöv
    Sålde en villa och det har fungerat topp hela vägen Läs mer
    2020-04-11 Fastighetsbyrån S svarar Jan M
    Tack snälla för era fina ord!

Jag och mina kollegor försöker göra så gott vi kan för att lösa samtliga restriktioner av försiktighet i rådande virustider.

Det är ju alltid trevligast att ses under "vanliga" former på kontoret, men för att skydda våra nära och kära försöker vi hitta de bästa lösningarna.

Tack för förtroendet!

MVH

Linda Lindhake
    Fastighetsbyrån
  • Tn B

2020-04-08

Tn B skrev om Fastighetsbyrån Svalöv
    Jag fick min bostadsrätt på 3.5 rum såld i Svalöv med hjälp av fina Åsa Nilsson på Fastighetsbyrån.
    Hon hade en otrolig stark självförtroende i sitt yrke vilket gav en energy med utan tvekan att bostaden kommer ligga i goda händer hos henne. Det blev över förväntad bättre än vad jag trodde med hennes goda uppdatering emellan gjorde hon att man kände sig trygg och bekväm, med 100% att det var rätt att välja henne som ansvarig mäklare, med roliga humor mellan åt skapade en nära bond mellan mig och Åsa, otroligt viktig för säljare och som ansvarig mäklare! OTROLIGT NÖJD!!! Tack Åsa på Fastighetsbyrån i Svalöv! Läs mer
  • 2020-04-02

Martin H skrev om Fastighetsbyrån Svalöv
    Sålt en Bostadsrätt Läs mer
  • 2020-04-01

Annika R skrev om Fastighetsbyrån Svalöv
    Vi har sålt en villa . Blev väldigt bra bemött av denna mäklaren , lugn o trevlig tjej!

Förväntningen var att få sålt så fort som möjligt , och så blev det också .

Smidigt och bra affär där allt var väl ordnat . både för oss för köparen .

Bara positivt ! Och rekommenderar även
    denna tjejen !

Mvh Annika o Jan Risberg Läs mer
  • 2020-03-25

Magnus L skrev om Fastighetsbyrån Svalöv
    Riktigt bra hjälp med alla dumma frågor Läs mer
  • 2020-03-22

Anne S skrev om Fastighetsbyrån Svalöv
    Bra bemötande och bra service som helhet. Läs mer
  • 2020-03-22

Jan B skrev om Fastighetsbyrån Svalöv
    Åsa har sålt vårt hus. Många konstiga budgivare med haltande lånelöfte men hon hittade de rätta. Tack Åsa! Läs mer
  • 2020-02-13

Hanna K skrev om Fastighetsbyrån Svalöv
    Jag har köpt en bostadsrätt genom fastighetsförmedlingen och jag är så fantastiskt nöjd! Mäklaren var engagerad och bidrog till en smidig affär för båda parterna. Läs mer
  • 2019-12-16

Göran R skrev om Fastighetsbyrån Svalöv
    Söta duktiga tjejer som verkligen är på bettet ! Läs mer
  • 2019-11-26

Tommy H skrev om Fastighetsbyrån Svalöv
    Sålt bostad. Hon skötte allt bra med kontakter och visningar. Hon levde upp till det man ska förvänta sig av en mäklare. Läs mer
  • 2019-11-25

Charlotte A skrev om Fastighetsbyrån Svalöv
    köpt fritidshus.
    Snabb återkoppling.
    Uppfyllde förväntan på tjänsten. Läs mer
  • 2019-11-17

Peter S skrev om Fastighetsbyrån Svalöv
    Bra & sammanfattande mäklare. Informativ & påläst. Hjälpte mig ro den här affären i hamn. Läs mer
  • 2019-10-29

Ronny H H skrev om Fastighetsbyrån Svalöv
    R. H. H köpare
    Vi kände oss omhändertagna!
    En mycket god köpupplevelse som stor del beror på mäklaren. Läs mer
    2019-10-30 Fastighetsbyrån S svarar Ronny H H
    Tack för era fina ord, dom värmer verkligen!

Jag är så tacksam för att jag fick hjälpa er lilla familj med att hitta hem och jag ser fram emot att följa er framåt!

Hör av er till mig om ni har några frågor eller funderingar under vägen!

Med vänlig hälsning

• 2019-10-27

Riham G skrev om Fastighetsbyrån Svalöv
    Linda went far and beyond to making sure we got all the support and advice. Läs mer
    2019-10-30 Fastighetsbyrån S svarar Riham G
    Thank you for your nice words! I am happy to help you and your family home!

Welcome to Svalövs kommun and as I said, ask me and my colleges if we can help you with something!
  • 2019-09-25

Peder J skrev om Fastighetsbyrån Svalöv
    Har köpt ett bostadshus med garage. Fick ett professionellt bemötande av mäklaren. Mäklaren gav oss svar på allt vi undrade över och gav oss goda råd. Mäklaren var lyhörd på vad vi behövde och ville ha svar på.
    Mäklaren ställde upp med hjälp att lösa praktiska saker runt köpet.
    Alla våra förväntningar uppfylldes av mäklaren.
    Vi har även tidigare köpt fastighet av samma mäklare och även då varit 100 % nöjda.
    Detta är en mäklare som man gärna rekommenderar till andra som ska köpa eller sälja bostad. Läs mer
    2019-09-26 Fastighetsbyrån S svarar Peder J
    Tack för era fina ord, det värmer verkligen!

Jag är så tacksam för att jag har fått hjälpa er att hitta hem och för att jag har fått lära känna er!

Vi ses och hörs snart! Jag återkommer angående dammsugaren som jag lovat!
  • 2019-09-22

Saverio A skrev om Fastighetsbyrån Svalöv
    I bought a villa, the whole experience was excellent. Läs mer
    2019-09-26 Fastighetsbyrån S svarar Saverio A
    Thank you for your words! I´m happy to help you to find your home!

Just contact me if you need me, and you are welcome this weekend to Svalövsmässan on saturday!

See you!

• Poul Erik S

2019-09-09

Poul Erik S skrev om Fastighetsbyrån Svalöv
    Jette fint
    Fantastisk mæklera
    Vi har solgt bostad Läs mer
    2019-09-14 Fastighetsbyrån S svarar Poul Erik S
    Tack snälla!

Det är svårt att inte göra ett bra jobb med så underbara människor som er!
  • 2019-09-02

Paulina W skrev om Fastighetsbyrån Svalöv
    Vi har köpt ett nybyggt hus från Åsa. Hon hjälpte oss hela vägen och hade ständig kontakt med oss från första samtalet till hämtning av nycklar. Mycket bra och professionell bemötande. Läs mer
  • 2019-08-15

Marika F skrev om Fastighetsbyrån Svalöv
    Mäklaren verkade ofokuserad och hade tankarna på annat håll. Jag hade önskat lite mer information men det var helt ok. Mäklaren var dock trevlig trots att hon var stressad. Läs mer

Thomas B skrev om Fastighetsbyrån Svalöv
    Vi blev väl bemötta och mäklaren satte sig väl in i våra behov och önskemål och förmedlade bra mellan oss och säljaren. Läs mer

Gabriella B skrev om Fastighetsbyrån Svalöv
    Vi har köpt hus och blev väldigt proffesionellt bemötta av mäklaren Sara. Vi kände oss trygga och fick svar på alla frågor och funderingar.
    Innan vi hittade detta huset var vi på många visningar som ni hade och det var alltid väldigt proffsigt och trevligt.
    Har bara gott att säga! Läs mer

Karin A skrev om Fastighetsbyrån Svalöv
    Köpt fritidshus, mkt bra bemötande. Kunde vara svår att nå men återkom alltid. Läs mer
  • 2019-08-13

Patrik N skrev om Fastighetsbyrån Svalöv
    Mycket trevligt bemötande kunnig och saklig.
    Mvh Patrik Läs mer
  • 2019-08-08

Jessika N skrev om Fastighetsbyrån Svalöv
    Vår mäklare Åsa var ett fantastiskt stöd för mej som var alldeles novis gällande husförsäljning. Snabba svar på alla frågor!
    Mitt i all röra och osäkerhet fick hon mej att känna mej trygg när jag lotsades genom hela processen. Läs mer
  • Meri S

2019-07-31

Meri S skrev om Fastighetsbyrån Svalöv
    Supertrevlig mäklare med ett snabbt avslut. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-07-24

Niklas K skrev om Fastighetsbyrån Svalöv
    Mycket bra bemötande, de problem som uppkommit har lösts smidigt. Läs mer
  • 2019-07-15

Britt-Louise S skrev om Fastighetsbyrån Svalöv
    Hela processen har varit snabb och smidig precis som önskat. Hela försäljningen har gått över förväntan trots försäljning under sommaren. Väldigt proffsigt och trevligt bemötande från vår mäklare från första kontakt. Läs mer
  • 2019-07-11

Annemarie Lisa G skrev om Fastighetsbyrån Svalöv
    Jag salde ett över 70 ar gammalt fritidshus i södesasen.
    Mäklaren visade bra kunskap och var toppen i facket.
    Mina förväntningar uppfuldes fran mäklaren komplett i försäljningshandling.
    Jag är tacksam att jag har haft Asa Nilsson fran fastighetsbyran som fastighetsmäklare. Säljning har varet trygg för mig. Läs mer
  • 2019-07-04

Alice L skrev om Fastighetsbyrån Svalöv
    Jag har sålt mitt hus som fritidshus, har blivit väl omhändertagen trots lite svag marknad med få intresserade just nu. Jag fick väl inte ut det pris jag önskat men är trots det nöjd. Läs mer
  • Zivile U

2019-06-11

Zivile U skrev om Fastighetsbyrån Svalöv
    Vi har käpt ett hus i Teckomatorp. Vår mäklare var mycket snäll och kunig. Mäklare Linda har klarat utmärkt sitt jobb. Läs mer
    2019-06-12 Fastighetsbyrån S svarar Zivile U
    Tack snälla för era fina ord!

Jag kände redan på visningen att detta skulle bli ert framtida hem!

Jag ser fram emot att komma hem till er på fika en dag!

Vi hörs!
    MVH Linda
  • 2019-06-09

Per-Olof E skrev om Fastighetsbyrån Svalöv
    Vi sålde ett fritidshus. Mäklaren Sara Johannesson var väldigt trevlig, tillmötesgående och professionell i sitt jobb.
    Våra förväntningar var ett bra pris och en snabb försäljning, vilket infriades.
    Vi är väldigt belåtna med Sara och Fastighetsbyrån och kommer
    att rekommendera och gärna anlita dom igen. Läs mer
    2019-06-10 Fastighetsbyrån S svarar Per-Olof E
    Tack så mycket Per-Olof för dina värmande ord!

Mvh, Sara Johannesson
  • 2019-06-07

Marita Ann-Sofie L skrev om Fastighetsbyrån Svalöv
    Jag och min bror har sålt vårt ärvda sommarhus.
    Mäklaren var mycket tillmötesgående och proffsig.
    Vi förväntade oss att mäklaren skulle vara engagerad. Men mäklarens engagemang överträffade våra förväntningar.
    Det är tack vare henne som försäljningen gick så snabbt och att vi fick så bra pris.

Vi har köpt och sålt bostäder via Fastighetsbyrån flera gånger och vi har alltid blivit mycket nöjda. Läs mer
    2019-06-10 Fastighetsbyrån S svarar Marita Ann-Sofie L
    Tack för era fina ord och tack för att jag fick förtroendet att hjälpa Er!

Mvh, Sara Johannesson
  • 2019-05-25

Kjell Åke K skrev om Fastighetsbyrån Svalöv
    Mycket professionella och hjälpsamma Läs mer
  • 2019-05-22

Maria K skrev om Fastighetsbyrån Svalöv
    Jag är jättenöjd. Hon har varit hjälpsam, och trevlig. Jag har sält en bostadsrätt. Läs mer
  • 2019-04-15

Cecilia N skrev om Fastighetsbyrån Svalöv
    Sålt min villa. Trevligt bemötande under hela processen. Mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-03-31

Birgitta N skrev om Fastighetsbyrån Svalöv
    Har sålt villa.
    Om vår mäklare har jag positivt att säga. En positiv människa och hade svar på alla våra frågor. Allt gällande förberedelser gick snabbt.
    Hade även kille som kunde hjälpa och att fixa en akut lagning på vårt tak. Även förslag på flyttstädare.
    Över förväntningarna. Läs mer
    2019-04-15 Fastighetsbyrån S svarar Birgitta N
    Tack för era fina ord och för att jag fick förtroendet att hjälpa Er!
  • 2019-03-29

Charlotte R skrev om Fastighetsbyrån Svalöv
    Jag och min man har sålt en villa. Vår mäklare har varit jättebra och hjälpt oss på alla sätt och vis, haft kontakt med oss frekvent med både telefonsamtal och mail. Gett goda råd vad vi skulle kunna göra för att förbättra möjligheten till försäljning. Jag är imponerad att hon har varit möjlig att nå både på kvällar och helger och jag kan med emfas rekommendera henne til andre presumtiva kunder. Läs mer
  • 2019-03-05

Sonja Z skrev om Fastighetsbyrån Svalöv
    Blev vänligt bemötta av mäklaren, bra service och återkopplingar. Har sålt en villa. Kändes tryggt hela vägen från start till slut. Läs mer
  • 2019-03-02

Britt J skrev om Fastighetsbyrån Svalöv
    Sålt villa.
    Blivit alldeles utmärkt bemött av min mäklare som tagit sig an försäljningsuppdraget på ett alldeles enastående sätt och mött upp mina förväntningar till fullo. Läs mer
    2019-03-02 Fastighetsbyrån S svarar Britt J
    Hej!

Tack Britt för att jag fick förtroendet från dig med att hitta en ny ägare till ditt hus.

Jag är så glad över att både du och din dotter Ulrika ville att jag skulle hjälpa er att hitta en ny ägare till era fina hus!

Tack än en gång!

Kram

• Linda Z

2019-02-13

Linda Z skrev om Fastighetsbyrån Svalöv
    Vi köpte hus via Fastighetsbyrån och är nöjda med bemötande, information etc. Tryggt och bra samarbete ! Läs mer

Svalegatan 25A, 268 31 Svalöv