Alla kategorier Mäklare Skåne Bromölla Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Bromölla

Fastighetsbyrån Bromölla

Ivögatan 1, 295 32 Bromölla — Visa karta

Bromölla som ligger naturskönt i vackra Skåne med närhet till både havsbad och vackra stränder vid Ivösjön. Här finns bra förbindelser med tåg- och buss till större städer. Vi på Fastighetsbyrån har lång erfarenhet i området och har funnits här sedan 90-taler. Dessutom har vi god erfarenhet av branschen.

Vårt mål är att göra en så bra affär som möjligt för dig som kund, vare sig du ska köpa eller sälja. Vi skräddarsyr våra affärer, anpassar oss efter dina önskemål och självklart finns vi där under hela processen med goda råd. Varmt välkommen!

Läs vad 8 kunder tycker om Fastighetsbyrån Bromölla

• Roger L
    Roger L skrev om Fastighetsbyrån Bromölla
    Har bara positiva erfarenheter av försäljningen av mitt hus nyligen Läs mer
  • Anders B skrev om Fastighetsbyrån Bromölla
    Sålt villa.

Korrekt och vänligt.

Förstås att det ekonomiska utfallet skulle bli bra. Mäklaren levde väl upp till det.

Det som förvånade mest var att vi som sålde inte skulle vara med ens i bakgrunden på visningarna. Läs mer
  • Salvatore M skrev om Fastighetsbyrån Bromölla
    Bra information och service! Tack för den fina huset! Läs mer
  • Janne L skrev om Fastighetsbyrån Bromölla
    köpt hus i näsum, allt har gått smidigt och okomplicerat.. Läs mer
  • Gunilla M
    Gunilla M skrev om Fastighetsbyrån Bromölla
    Sålt villa. Mycket trevlig och tillmötesgående mäklare. Kunnig och väldigt lätt att samarbeta med. Villan såldes väldigt snabbt till ett pris vi var mycket nöjda med. Läs mer
  • Bengt N skrev om Fastighetsbyrån Bromölla
    Ja. Det var bra på alla sätt. Vänligt bemötande och kunnig personal. Läs mer
  • Jonny � skrev om Fastighetsbyrån Bromölla
    Just och engagerat!
    Arvodet bestämdes tidigt och det administrativa sköttes perfekt. Läs mer
  • Birgitta E skrev om Fastighetsbyrån Bromölla
    Har fått ett bra bemötande .Det tog ett tag innan huset var sålt ,önskade lite högra pris. Läs mer

Ivögatan 1, 295 32 Bromölla