Alla kategorier Mäklare Skåne Simrishamn Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Österlen

Fastighetsbyrån Österlen

Storgatan 5, 272 31 Simrishamn — Visa karta

Österlen är otroligt vackert med massor av hav och natur! En och en halv timme bort från Köpenhamn hittar du denna pärla med vackra småbyar och vänliga människor. Vi på Fastighetsbyrån har kontor på Storgatan 5 i Simrishamn. Om det är till Österlen du ska flytta är det oss du ska kontakta.

Vi hjälper dig under hela processen med bostadsbytet. Köp, försäljning, värdering, kontraktskrivning - vad du än vill att vi tar om. Hos oss får du garanterat en mäklare med engagemang och affärsmässighet. Varmt välkommen till oss!
Mån-Tor: 10:00-17:00
Fre: 10:00-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 557 kunder tycker om Fastighetsbyrån Österlen

• 2019-08-22

Birgitta P skrev om Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Köpt Råvägen 7, Brantevik, sommarbostad.
    Vänligt bemött och med visat intresse.
    Förväntar mig av alla människor att bli bemött med respekt precis som jag själv visar respekt för andra. Mäklaren kan den konsten.
    I övrigt kändes det att vi hade en enkel och okomplicerad kontakt hela vägen och ändå proffsig. Läs mer
  • 2019-08-21

Emma F skrev om Annika Månsson en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Förtroendeingivande, trevlig och kunnig. Läs mer
  • 2019-08-12

Anders K skrev om Annika Månsson en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Vi har med hjälp av Annika Månsson sålt vårt föräldrars hus , Annika är en mycket trevlig och proffsig mäklare ,både till oss och till köparna, Hon har verkligen levt upp till våra förväntningar på alla sätt Läs mer
    2019-08-13 Annika M svarar Anders K
    Tack Anders, ja vi har samarbetat fint, mvh Annika
  • 2019-08-11

Ronny L skrev om Jaennine Olesen en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Sålde mitt radhus/gatuhus på Brunnsgatan i gamla stan i Simrishamn genom Fastighetsbyrån Österlen.
    Fantastisk service, snabbt, korrekt och som säljare känner man sig trygg och i goda händer.
    Dessutom kunde bemötandet inte varit bättre och det känns tydligt att det är ett bra och sammansvetsat team man möter på Fastighetsbyrån Österlen med Jaennine i spetsen - bra jobbat! Läs mer
  • 2019-08-09

Magnus H skrev om Jaennine Olesen en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Vi har sålt vår skånelänga, och valde Fastighetsbyrån Österlen. Jaennine Olesen som tog hand om oss på ett mycket positivt sätt och har gjort ett utmärkt jobb. Hon har löst allt under resan och sett till att vi fått all information. Läs mer
  • 2019-08-06

Inga Karin Gunilla E skrev om Jaennine Olesen en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Sålt ett hus och blivit jättebra bemött. Läs mer
  • 2019-08-05

Michael A skrev om Johan Sassersson en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Jag har köpt ett hus och sålt en tomt . Jag blev trevligt bemöt vid båda till fällana och han gav mig den informationen jag frågade efter . Läs mer
  • 2019-08-03

Margit K skrev om Annika Månsson en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Hjälp med att sälja villan. Annika visade från första mötet hon är till 100% engagerad, det var så hela vägen till huset var sålt. Kan verkligen rekommendera Annika Månsson. Läs mer
    2019-08-13 Annika M svarar Margit K
    Tack för fina vitsord, vänligen Annika
  • 2019-08-01

Andreas O skrev om Annika Månsson en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Köpt en villa!
    Proffsigt bemött från början till slut. Läs mer
    2019-08-13 Annika M svarar Andreas O
    Tack Andreas, jag uppskattar ditt svar, önskar dig med familj en god trivsel med nya huset, mvh Annika
  • 2019-07-19

Per W skrev om Annika Månsson en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Annika är saklig men med en stor portion humor. Är effektiv och serviceminded. Har god lokalkännedom. Läs mer
    2019-08-13 Annika M svarar Per W
    Hej och tack för vitsord som jag uppskattar, vänligen Annika
  • 2019-07-19

Eila Hedvig Vivianne W skrev om Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Jag har sålt ett hus. Blev fantastiskt väl bemött. Köpet är ännu inte helt avslutat så jag kan inte ge ett slutgiltigt omdöme, men så här långt har Lovisa uppfyllt alla förväntningar. Vänlig, rar och tjänstvillig. Svarat på alla dumma frågor, som dykt upp, med stort tålamod. Läs mer
  • 2019-07-15

Lars N skrev om Jaennine Olesen en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Trevligt bemötande, kunnig i området, har alltid hört av sig inom kort tid, kan rekommendera henne som mäklare, positiv inställning, ser möjligheter/ lösningar Läs mer
  • Kristen G

2019-07-14

Kristen G skrev om Annika Månsson en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Annika Månsson sålde vår pappas hus i Gröstorp våren/sommaren 2019. Jag och min syster är väldigt nöjda med hennes insats. Annika lyssnade in våra önskemål, gav goda råd och kontakter gällande styling och hjälp med att ta hand om lösöre. Annika uppdaterade oss kontinuerligt och avlustade affären på ett snabbt och proffsigt sätt. Genom hela försäljningen kände vi oss helt trygga. Läs mer
    2019-07-15 Annika M svarar Kristen G
    Stort tack för återkoppling, vi har samarbetat fint! Vänligen Annika
  • 2019-07-10

Bo E skrev om Annika Månsson en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Köpt fritidshus i Borrby.
    Mycket professionell hantering av Annika från början till slut. Läs mer
    2019-07-15 Annika M svarar Bo E
    Tack för svar, jag uppskattar det, vänligen Annika
  • 2019-07-08

Louise L skrev om Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Fantastiskt hängiven och trevlig fastighetsmäklare! Läs mer
  • 2019-07-05

Irma O skrev om Johan Sassersson en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Mäklaren var väldigt hjälpsam med mitt köp under hela processen. Läs mer
  • 2019-07-03

Christer S skrev om Annika Månsson en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Annika är mycket professionell.
    Serviceinriktad och bra för både köpare och kund. Läs mer
  • Gunnar T

2019-06-29

Gunnar T skrev om Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Lovisa Björnberg på Fastighetsbyrån Österlen är kompetent, kunnig, effektiv och hjälpsam. Jag kan varmt rekommendera Lovisa till kunder med behov av mäklartjänster. Läs mer
  • 2019-06-24

Jannike A skrev om Emily Hagstedt en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Trevlig, pålitlig och realistisk. Läs mer
  • 2019-06-24

Catharina B skrev om Emily Hagstedt en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Vi har sålt vår sommarbostad och kan bara säga att vi fått det bästa av allt när det gäller Emily Hagstedt. Vi kan rekomendera henne på alla sätt när det gäller husförsäljning. Läs mer

Bodil A skrev om Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen
    När vi köpte vår lägenhet blev Lovisa vår mäklare och det är vi glada för.Hon är en glad, positiv tjej och kunde svara på alla våra frågor. Hon hade kunskap om allt som rörde lägenheten och vi önskar att alla kan få en lika bra mäklare på Fastighetsbyrån. Läs mer

Lars-Åke S skrev om Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen
    vi köpte en lägenhet och redan vid första samtalet ingav Lovisa ett förtroende. På visningen blev vi bemötta av en väldigt glad och trevlig tjej som hade kunskap om objektet och kunde svara på frågor på ett utmärkt sett. Vi skulle utan problem kunna rekommendera Lovisa och Fastighetsbyrån till andra. Läs mer

Ingela S skrev om Annika Månsson en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Annika är den absolut bästa mäklare vi någonsin haft kontakt med och som nu har hjälpt oss med tre husaffärer under årens lopp.
    Alltid lika engagerad och oerhört kunnig och professionell i sin profession och ett fantastiskt bemötande av oss som kunder. Läs mer
  • 2019-06-18

Anita G skrev om Emily Hagstedt en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Har sålt min bostad.. Okey bemött. Hon gör sitt jobb och är väldigt positiv. Läs mer
  • 2019-06-17

Anders O skrev om Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Bemött på ett utmärkt sätt, där mäklaren försökte göra så att allt löpte så smidigt som möjligt. Även när det krånglade till sig lite försökte hon finna på lösningar på ett lugnt och smidigt sätt. Läs mer
  • 2019-06-17

Viktor B skrev om Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Solig och glad. Alltid svar och hjälp när jag behövde det.
    Jag köpte en bostadsrätt i Simrishamn.
    Som förstagångs köpare kände jag mig trygg med Lovisa att allt skulle gå bra till.
    Kommer att återvända när jag ska sälja. Läs mer
  • 2019-06-15

Kent H skrev om Johan Sassersson en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Jag är mycket nöjd med Johan Sassersson . Han är trevlig och intresserad av att allt skall bli till allas belåtenhet. Vilket det också blev.
    Jag skulle gärna anlita honom om det skulle bli aktuellt att sälja min lägenhet. Läs mer
  • Keld B

2019-06-13

Keld B skrev om Johan Sassersson en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Väldig fin hjälp med allt i samband med husköp i Kivik. Läs mer
  • 2019-06-13

Christina A skrev om Johan Sassersson en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Köp en villa i Kivik. Väldigt trevlig och kunnig, upplevdes sympatisk och trovärdig. Saklig, fakta orienterad, upplevde gott samarbete med banken och jag fick de upplysningar som behövdes. Läs mer
  • 2019-06-12

Britt-Mari J skrev om Annika Månsson en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Köpte en etta vilket gick väldigt snabbt tack vare en mycket professionell mäklare som ingav väldigt stort förtroende och som genomförde affären på för mig bästa sätt, gav råd och uppgifter som jag själv inte hade funderat över. Läs mer
  • Per J

2019-06-12

Per J skrev om Annika Månsson en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Jag har köpt en villafastighet i Simrishamn och mäklaren har skött detta på ett utmärkt sätt! Läs mer
  • 2019-06-12

Gerd W skrev om Annika Månsson en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Annika är alltid glad, trevlig och väldigt tydlig. Lätt att kommunicera med. Läs mer
  • 2019-06-10

Kommer varmt att rekommendera fastighetsbyrån i Simrishamn Läs mer
  • 2019-06-07

Christian L skrev om Johan Sassersson en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Köpte Ängen 6 i Vik.
    Snabb och smidig affär! Snabba svar och tydlig kommunikation. Mycket nöjd med Johans insats i affären. Kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • Carina K

2019-06-03

Carina K skrev om Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Köpt bostadsrätt. Snabb, vänlig och tillmötesgående, hjälpsam. Glad.
    Eftersom jag använt Fastighetsbyrån i annat ärende och trivdes med service och bemötande infriades dessa även denna gång.
    Är överraskad över hur Fastighetsbyrån på olika orter Malmö, Höganäs och nu Kivik ändå lyckas knyta medarbetare med stort hjärta, engagemang och proffsighet i deras utövande.
    Vackert! Läs mer
  • 2019-06-03

Einar Albert S skrev om Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Köpt en liten gård. Bra bemötande och ytterst tjänstvillig och ställde upp med en visning som passade oss eftersom vi bor i Nyköping. Alla våra förväntningar uppfyllda genom snabba svar, delgett oss viktig information och lyssnat på våra önskemål.
    Lovisa är en mäklare som vi fick stort förtroende för redan vid första mötet och vi är mycket nöjda med hur fastighetsaffären hanterades. Läs mer
  • 2019-06-03

Susanne S skrev om Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Vi har köpt Onslunda 4421 och Lovisa har varit fenomenalt tillmötesgående, snabb och skicklig i vår kontakt med henne. I vårt sökande av boende har vi varit i kontakt med flera mäklare och Lovisa har tveklöst varit den som vi uppfattat som mest professionell och serviceinriktad. Läs mer
  • 2019-06-01

Kim M skrev om Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Sålde min bostadsrätt med hjälp av Lovisa. Hon är en mycket bra mäklare. Med bra svar och idéer på allt!
    Kan inte mer än säga att jag är väldigt glad över valet av Lovisa och kommer ta hjälp av henne fler gånger om det kommer bli försäljning igen! Läs mer
  • 2019-05-29

Anneli K skrev om Annika Månsson en del av Fastighetsbyrån Österlen
    En professionell, saklig och väldigt kunnig mäklare med tät kontakt, vilket vi uppskattat enormt mycket vid försäljningen utav våran hästgård. Vi är förstagångssäljare och kände att vi var i väldigt trygga händer. Hade vi eller intressenter funderingar så tog hon reda på svar om det inte fanns. Vi har en väldigt positiv upplevelse av hela affären och kan varmt rekommendera Annika när du ska sälja din fastighet. Läs mer
    2019-05-30 Annika M svarar Anneli K
    Stort tack för ert svar, ja vi har samarbetat bra! Mvh Annika
  • 2019-05-29

Susann K skrev om Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Vi har köpt en tomt i Kivik, där vi lagt en handpenning för att invänta bygglov innan vi ska betala hela köpeskillingen.

Lovisa är en mycket trevlig, professionell mäklare. Hon har en mycket trevlig ton, är snabb att svara på mail och i telefon. Köpet gick mycket smidigt. Vi har fortsatt kontakt med henne eftersom hon säljer huset bredvid vår tomt. Men det är hela tiden en mycket positiv upplevelse.

Lovisa lever helt upp till våra förväntningar av en mäklare. Läs mer
  • 2019-05-27

Anna B skrev om Johan Sassersson en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Johan skötte affären på ett utmärkt sätt, proffesionell och kunnig mäklare. Bra återkoppling och tillgänglig. Läs mer
  • 2019-05-26

Christoffer H skrev om Annika Månsson en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Vi tycker att Annika har varit proffsig och trevlig. Läs mer
    2019-05-26 Annika M svarar Christoffer H
    Tack för vitsord, hoppas ni får god trivsel med nya huset! Mvh Annika
  • 2019-05-24

Torbjörn B skrev om Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Trevlig och hjälpsam!
    Kunnig och professionell Läs mer
  • 2019-05-23

skrev om Annika Månsson en del av Fastighetsbyrån Österlen
    jag..har anlitat annika månsson vid två tillfällen hon är en utomordentlig och duktig mäklare som jag vid någon ytterligare fastighetsaffär kommer att vända mig annika månsson Läs mer
    2019-05-23 Annika M svarar
    Hej och tack för fint betyg, mvh Annika
  • Marielle B

2019-05-20

Marielle B skrev om Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Vi har sålt vårt hus.

Lovisa är väldigt trevlig och lätt att samarbeta med. Alltid glad och trevlig och det känns alltid som att hon har koll på läget och hittar lätt intressenter.

Väldigt trevlig och får en att hålla hoppet uppe även när kunder tackar nej. Håller en informerad och uppdaterad. Läs mer
  • 2019-05-13

Erica O skrev om Johan Sassersson en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Vi har köpt villa. Vi är väldigt nöjda med mäklaren. Bra kontakt, engagerad mäklare☺️ Läs mer
  • 2019-05-08

Tom E skrev om Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Köpt tvåplanshus på Österlen. Bra bemött redan vid visningen. Fortsatt bra kontakt under hela köpesprocessen. Mäklaren hjälpte till med kontakter och liknande i samband med vår besiktning som drog ut på tiden. Inget att klaga på! Läs mer
    2019-05-16 Lovisa B svarar Tom E
    Tack för fin feedback och trevlig kontakt. Vänligen, Lovisa
  • 2019-05-07

Filip L skrev om Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Köpt en gård på Österlen. Väldigt proffsigt bemötande.
    Tyckte att hon gjorde ett gediget arbete och var lyhörd för våra önskningar. Läs mer
    2019-05-16 Lovisa B svarar Filip L
    Tack för fin feedback Filip! Må gott, Lovisa
  • Fredric S

2019-05-06

Fredric S skrev om Jaennine Olesen en del av Fastighetsbyrån Österlen
    Köpt en villa och blev bemött på allra bästa vis. Proffsig, vänlig och tillgänglig. Allt en kan förvänta sig och hoppas möta när en ska göra en lyckad bostadsaffär. Läs mer

Storgatan 5, 272 31 Simrishamn