Fastighetsbyrån Österlen

Fastighetsbyrån Österlen

Österlen är otroligt vackert med massor av hav och natur! En och en halv timme bort från Köpenhamn hittar du denna pärla med vackra småbyar och vänliga människor. Vi på Fastighetsbyrån har kontor på Storgatan 5 i Simrishamn. Om det är till Österlen du ska flytta är det oss du ska kontakta.

Vi hjälper dig under hela processen med bostadsbytet. Köp, försäljning, värdering, kontraktskrivning - vad du än vill att vi tar om. Hos oss får du garanterat en mäklare med engagemang och affärsmässighet. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 844 kunder tycker om Fastighetsbyrån Österlen 2

2021-05-15
    Saklig, grundlig i sitt bemötande! 👍🏻
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen
    2021-05-14
    Vi vill ge Lovisa fem stjärnor av fem möjliga, det säger väl allt
    • Tomelilla
    2021-05-07
    Vi sålde våran villa och köpte en gård.
    Jag blev trevligt bemött och alltid med ett leende på läpparna.
    Allting gick extremt smidigt och Emily var med oss från början till slut, hade svar på alla våra frågor.
    Vi har alltid trott att detta skulle vara svårt att köpa och sälja men Emily gjorde detta väldigt enkelt. Stort tack från oss
    • Skräddaröd
    2021-05-04
    Emily var väldigt professionell på ett personligt och varmt vis. Det märktes att hon brydde sig om oss som kunder men även säljaren, vilket ingav förtroende. Hon skötte allt perfekt och vi kan ärligt säga att vi aldrig träffat på en bättre mäklare.
  • sålde sitt hus med hjälp av Oscar Sandberg en del av Fastighetsbyrån Österlen
    • 100.0 m²
    • Skåne Tranås
    2021-04-14
    Vi har sålt en gård
    Vi blev väl bemötta av mäklaren

Vi tyckte att han levde upp till våra förväntningar
    och gjorde ett mycket bra jobb
    2021-04-14
    Hon visade och sålde ett hus på Ringvägen 12 Onslundam
    Mycket trevlig och hjälpsam mäklare
    2021-04-13
    Köpte min hästgård via Emily för knappt 5 år sedan. Nu var det dags för försäljning och Emily gjorde ett toppenjobb!!
    Bra betalt och allting gick oerhört smidigt. Bara plus😀
  • sålde sitt hus med hjälp av Johan Sassersson  en del av Fastighetsbyrån Österlen
    • Hammenhög
    2021-04-10
    Proffsig, snabb & tillgänglig. Vi är extremt nöjda med Johan & hur han skötte försäljning av vårt hus i Hammenhög, Österlen !
    Tommy & Agneta Brolin
    • Karlaby
    2021-04-06
    Ödmjuk jordnära och proffsig. Snyggt bemötande såväl mot säljare och köpare. Tydlig och rak kommunikation med snabba beslut utan stress. God samarbetsförmåga och konsten att läsa av situationen gjorde att vi kände oss trygga.
    En mäklare och person att verkligen tycka om.
  • Niklas N
    sålde sitt hus med hjälp av Oscar Sandberg en del av Fastighetsbyrån Österlen
    2021-04-06
    Vi har upplevt Oscar som mycket professionell genom hela processen avseende försäljningen av vårt hus. Vi har upplevt Oscar som noggrann, ärlig, tillgänglig, effektiv och med det bästa bemötandet. Försäljningen skedde med högsta kvalitet och vi skulle inte kunna vara nöjdare.
    Vi ger utan tvekan Oscar högsta betyg.
    • Lunnarp
    2021-04-05
    Köpte en villa.
    Emily var väldigt hjälpsam och var över mina förväntningar av en mäklare.
    Mycket fin kommunikation mellan säljaren,Emely och köparen är väldigt nöjd i det stora hela🏅🏅🤗
    • Borrby
  • Anna F
    köpte sitt hus med hjälp av Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen
    • Komstad
    2021-03-23
    Jag köpte ett hus på Österlen. Med stor vånda, för det är ett så stort steg för en ensamstående Stockholmare. Lovisa var en perfekt balans mellan att jag skulle våga ta steget eller inte. Peppade men pushade inte. Och jag köpte huset! Jag är jätteglad och nöjd.
  • köpte sitt hus med hjälp av Johan Sassersson  en del av Fastighetsbyrån Österlen
    • Borrby
    2021-03-19
    Vi köpte en bostad. Trevligt och bra bemötande, nåbar när vi ville ha kontakt
    Vi är väldigt nöjda
  • Patricia C
    sålde sitt hus med hjälp av Emily Hagstedt en del av Fastighetsbyrån Österlen
    • Lunnarp
    2021-03-18
    Vi har sålt ett hus via Emily. Vi är mycket nöjda, hon är seriös och kunnig. Hon inger förtroende och återkopplar alltid. Kan bara rekommendera Fastighetsbyrån och Emily.
    • Andrarum
    2021-03-18
    Sålt fritidshus.
    Utmärkt bemötande.
    Förväntningarna har uppfyllts med råge.
    Utomordentligt skött under hela processen ända fram till ett mycket bra försäljningspris.
    Christer P
    • Hammenhög
    2021-03-12
    Annika är erfaren, "taggad" och passionerad sin mäklarroll. Hon "ger allt"! En mäklare som ser till både köpare och säljares bästa. Annika bidrog till en "behaglig" upplevelse. Som inte blev sämre av att resultatet av vår husförsäljning översteg våra förväntningar med råge.
    Tack för gott samarbete, mvh Annika Annika Månsson
  • köpte sitt hus med hjälp av Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen
    2021-03-11
    Vi känner oss väldigt nöjda med hur Lovisa agerade och bemötte oss när vi köpte huset på Österlenvägen 64 i Sankt Olof.
  • köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Österlen
    • Smedstorp
    2021-03-09
    Vi har köpt ett hus via Fastighetsbyrån Österlen. Trevligt bemötande och väldigt tillmötesgående från mäklarens sida, kommunikationen var bra. Mäklaren uppdaterade oss vad nästa steg i processen var och vad som gällde. Min upplevelse var att mäklarbyrån var profissionell och hade det lilla extra när vi var på plats och stort plus för gåva av choklad och bubbel när huset blev vårt!
    2021-03-09
    Enkelt och smidigt med föredömligt bemötande.
    • Ullstorp
    2021-03-09
    Emily hjälpte mig sälja mitt hus!
    Det kändes så enkelt och tryggt, snabbt gick det också. Hon hade koll på allting och det var otroligt skönt med någon som tog hand om allt det svåra vid byte av hus.

Super trevlig tjej, jordnära och otroligt skicklig på sitt jobb.
    2021-03-08
    Som förstagångsköpare är det klart pirrigt att köpa hus. Finns så mycket att tänka på. Emily Hagstedt på Fastighetsbyrån Österlen guidade oss till vårt drömhus och vi är så jublande glada för det! Hennes proffsiga kunnande och genuina omtanke har betytt så mycket för oss och varit vår trygghet genom processen. Rekommenderar henne å det varmaste, så bra!
    Marie Eriksson & Jörgen Rönn med katten Saga, lyckliga och nya husägare
    2021-03-08
    Sålt ett hus.

Super bra och snabbt bemötande. Lyhörd för mina krav.

Otroligt nöjd med smidig och snabb affär.
    2021-03-05
    Mycket kunnig och kompetent mäklare .
    Trevligt bemötande Kunnig Informativ och lätt tillgänglig
  • köpte sitt hus med hjälp av Annika Månsson en del av Fastighetsbyrån Österlen
    • Vitaby
    2021-03-04
    Bra, trevlig & professionell! Rekommenderar Annika när ni köper hus.
    Märta & Ivar
    2021-03-04
    Som köpare är jag mycket nöjd med dels med Johans bemötande
    och i den löpande kontakten, det har fungerat väldigt bra på alla vis.
    • Glivarp
    2021-03-04
    Jag hr sålt ett fritidshus på Österlen genom Annika. Har alltid känt mig trygg och har stor tillit till Annika som mäklare Annika är mycket kunnig, ger raka och tydliga besked Annika har ett stort engagemang i affären. Annika har hållit mig informerad under hela budgivningen.
  • köpte sitt hus med hjälp av Oscar Sandberg en del av Fastighetsbyrån Österlen
    • Smedstorp
    2021-03-03
    Köpte en bostad på Österlen och Oscar var noggrann och påläst om objektet. Svarade snabbt på frågor och hjälpte till med allt runt affären till vår belåtenhet.
    2021-03-03
    Köpte i februari ett hus i Skillinge som mäklades av Lovisa. Hon var under hela processen proffsig med snabba och korrekta svar alla våra frågor.
    Vi är 100 procent nöjda med alla delar av köpet, från privata visningar på udda tider samt tillgodoseende av alla andra önskemål.
    2021-02-23
    Annika sålde vår fastighet.
    omsorgsfull kommunikation under hela processen.
    trovärdigt och korrekt uppträdande mot såväl köpare som mot oss säljare.
    ordning och reda på dokumentation och all administration kring köpet.
    Annika är en av dessa utmärkta mäklare som Jeannine har samlat på sitt kontor.
    ett väl fungerande kontor föder väl fungerande mäklare.
    • Simrislund
    2021-02-22
    Mycket engagerad och positiv. Serviceinriktad och personlig.
    2021-02-19
    Mycket bra mäklare. Snabb initiativrik och lösningsorienterad. Rekommenderas varm!
    2021-02-19
    Toppen på alla vis! Vi är mer än nöjda!
  • sålde sitt hus med hjälp av Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen
    • Brantevik
    2021-02-18
    Lovisa sålde vårt fritids hus i Brantevik.

Försäljningen gick över förväntan och Lovisa var fantastisk under hela processen!
    • Vik
    2021-02-17
    Jag har sålt mitt hus.

Har fått ett bra bemötande av Johan, han har varit vänlig, inkännande, tydlig och återkopplat till mig under hela processen.

Förväntningar - första gången jag säljer ett hus så jag visste inte hur processen var.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Emily Hagstedt en del av Fastighetsbyrån Österlen
    • Tomelilla
    2021-02-14
    Sålt en 3a på Västergatan , På ett jätte fint sätt, Emely Passar perfekt för att vara mäklare ...Hon är super duktig,,,,jag är jätte nöjd.
    • Skräddaröd
    2021-02-12
    När vi sålde vår villa med älskad trädgård till 🌸 så klev Emily in med ett varmt och lyhört bemötande.
    Hennes engagemang och kommunikation är 100% .
    Tack!
  • Fia R
    sålde sitt hus med hjälp av Emily Hagstedt en del av Fastighetsbyrån Österlen
    • Ramsåsa
    2021-02-12
    Proffsig
    Känt oss säkra på hennes kompetens
    Och så lätt att få kontakt..
    En glad tös
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Annika Månsson en del av Fastighetsbyrån Österlen
    2021-02-07
    (köpte brf)
    Jättebra kontakt, snabba svar på frågor, både på telefon o email.
    Flexibel att ordna visningstid som passade.
    Mycket proffsigt, högsta betyg!
    2021-02-05
    Annika Månsson har genomfört vår husaffär på ett mycket professionellt sätt. Alltid lyhörd för våra önskemål, positiv och med stor entusiasm och ett vänligt sätt.
    2021-02-05
    Uppskattar särskilt Annikas goda kommunikation och engagemang i alla lägen. Kändes stabilt och tryggt hela vägen!
  • köpte sitt hus med hjälp av Annika Månsson en del av Fastighetsbyrån Österlen
    2021-02-05
    Vi är väldigt nöjda med mäklaren som förmedlade villan vi köpt. Hon har ett trevligt bemötande och allting har löpt på smidigt med affären.
  • sålde en tomt med hjälp av Lovisa Björnberg en del av Fastighetsbyrån Österlen
    2021-02-01
    Så otroligt positiv och ambitiös.
    2021-02-01
    Vill med det varmaste rekommendera Emily Hagstedt.
    Emily är professionell, driven och en varm person som ger stöd och trygghet under hela försäljningsprocessen.
    Emily är dessutom lätt att nå och snabb på att svara både via sms och telefon.
    Emily sålde vår nuvarande skånelänga som vi även köpte av Emily 2014 även då med stort engagemang och på ett tryggt och professionellt sätt.
    Nu har vi även köpt vår nya bostad med hjälp av Emily som vår mäklare, ännu en gång känner vi oss mycket nöjda.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Sassersson  en del av Fastighetsbyrån Österlen
    2021-01-26
    Har gjort största delen av lägenhetsköpet på distans. Johan ordnade visning för oss digitalt samt tillträdet med hjälp av fullmakt. Johan har varit tillgänglig på telefon, mail och sms. Vi har fått bra bemötande och hela köpet har känts tryggt och bra.
    2021-01-20
    Vi köpte hus via Lovisa. Hon skötte sina uppgifter profitionellt och med ett mycket vänligt och trevligt sätt. Vi är mycket nöjda.
    2021-01-13
    Köpt 3 ro kök på Backgatan 23 G simrishamn
    Berömvärt bemötande o hjälp med alla detaljer.
    Skulle väl gärna haft mer tid för noggrannare
    undersökningar i bostaden men under rådande pandemi
    var det väl en del restriktioner
    • Fågeltofta
    2021-01-13
    Mycket trevlig och kunnig mäklare
  • köpte sitt hus med hjälp av Oscar Sandberg en del av Fastighetsbyrån Österlen
    • Skåne Tranås
    2021-01-11
    Ärlig, trevlig o lokal !
    Han levde upp till o längre än alla förväntningar!