Svensk Fastighetsförmedling Landskrona

Ödmanssonsgatan 2, 261 34 Landskrona — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Landskrona!

Landskrona vid Öresund i västra Skåne är en pärla för dig som vill leva nära havet och i Sveriges södra delar. Vare sig du letar efter en villa längs kusten eller en trendig lägenhet mitt i Landskrona stad finns våra duktiga mäklare här för att hjälpa dig med hela bostadsaffären.

Vi har koll på allt när det kommer till värdering, köp och sälj. Vi tror på öppenhet, vill att du som kund ska få ut det mesta av en bostadsaffär och brinner för att hitta ditt drömhem.

Kontakta oss för mer information!

Läs vad 156 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona

• 2019-11-06

Tina C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Dålig kommunikationsäljare,som ångrat sig flera gånger Läs mer
    2019-11-07 Svensk fastighetsförmedling svarar Tina C
    Hej Tina, tack för att du tog dig tiden att skriva denna rekommendation. Ja, tråkigt nog i denna affären så valde säljaren att ångra sig och inte acceptera ert första bud. Även fast det var deras förslag till en början att mötas, så ångrade dem sig, då dem till slut kom fram till att dem inte ville ha en återgångsklausul. Processen blev längre och att jag förstår att det inte var roligt för er. Tyvärr är det så att inget är bindande innan det att kontrakt är skrivet och säljaren kan när som helst besluta annat.

Till slut blev lägenheten i alla fall din och jag hoppas verkligen att du skall trivas och att det känns bra med säljaren nu i efterhand!
    Lycka till och vi ses på tillträdet! Vänligen, Sara Roos
  • 2019-11-06

Johannes L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Allt gått super smidigt och snabbt. Alltid varit hjälpsam med att ge information och hört av sig! Läs mer
    2019-11-06 Svensk fastighetsförmedling svarar Johannes L
    Tusen tack för din fina rekommendation, så glad jag blir över att ni tycker att det känts bra. Hoppas att ni skall trivas i er nya bostad. Vi ses på tillträdet!

• Nina K

2019-11-05

Nina K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Har sålt en villa. Mäklaren Pernilla Corsing var helt perfekt. Snabb återkoppling och välinformerad. Proffsigt bemötande och påläst. Läs mer
    2019-11-05 Svensk fastighetsförmedling svarar Nina K
    Tack Nina vad gulligt av dig och ta dig tid! En återkommande säljare är det bästa betyg för mig! Mvh Pernilla
  • Anna M

2019-11-05

Anna M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Vi har sålt vår bostadrätt med hjälp av mäklaren Sara Roos. Väldigt tydlig med information och ett trevligt bemötande. En väl genomförd försäljning med en bra kommunikation och lättillgänglighet. Hon har ett stort engagemang för att få det så bra som möjligt, både för säljaren och köparen. Jätte nöjd kund och kan varmt rekommendera henne 😊 Läs mer
    2019-11-05 Svensk fastighetsförmedling svarar Anna M
    Tusen tack för era fina ord och för att ni tog er tiden att skriva denna rekommendationen! Så glad att ni är nöjda och att det känts bra. Tack själva för ett kanonbra samarbete och hoppas att ni skall trivas i er nästa bostad!

• 2019-10-26

Johnny S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Sålt villa. Positivt bemött och bra koll på priser på villor sålda i vårt område. Läs mer
    2019-10-28 Svensk fastighetsförmedling svarar Johnny S
    Tack Johnny för din rekommendation och tack för ett fin samarbete. Roligt att försäljningen gick så bra! Vi ses på tillträdesdagen.

• 2019-10-24

Viola A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Jag har köpt på Boviera i Landskrona.

Pernilla är en utmärkt mäklare, glad tillmötesgående och trevlig.

Ett bra möte med Pernilla och säljare.

Hälsningar
    Viola Andersson Läs mer
    2019-10-24 Svensk fastighetsförmedling svarar Viola A
    Tack Viola för att du tog dig tid - och helt säker på att du kommer trivas på Bovieran i Landskrona.
    Har varit superkul att följa projektet och alla som flyttat dit och ser framemot när även vi springer på varandra på plats. Tills vi hörs, Mvh Pernilla Corsing
  • 2019-10-23

Mikael A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Köpte lägenhet vid citadellet. Hon var väldigt duktig och trevlig som mäklare.

Rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-10-23 Svensk fastighetsförmedling svarar Mikael A
    Tack snälla för era fina ord. Det värmer!
    Lycka till med förberedelser inför flytten.
    Vänligen, Louise
  • 2019-10-22

Kurt Vidar H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Har sålt mitt radhus i Landskrona med hjälp av en kunnig och engagerad mäklare från Svensk Fastighetsförmedling i Landskrona.
    Mina förväntningar på försäljningen uppfylldes med råge. Läs mer
    2019-10-22 Svensk fastighetsförmedling svarar Kurt Vidar H
    Tusen tack Kurt för din fina rekommendation! Roligt att du trivts med mig som din mäklare och att jag kunde uppfylla din förväntningar på försäljningen. Vi ses på tillträdesdagen!

• Ann-Christin L

2019-10-22

Ann-Christin L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Jag köpte min lähenhet av Svensk Fastighets förmedling, och var nöjd självklart val när jag skulle sälja. Läs mer
    2019-10-22 Svensk fastighetsförmedling svarar Ann-Christin L
    Tack för rekommendationen och för förtroendet. Har varit kul att följa dig och det är bara att önska lycka till med flytten och nya spännande mål i livet! Mvh Pernilla Corsing
  • 2019-10-20

Marika J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Bara positivt! Fantastiskt bemötande, smidig affär och kunnig mäklare 😀
    Högsta betyg ger vi Pernilla Corsing!
    Marika Johansson Läs mer
    2019-10-20 Svensk fastighetsförmedling svarar Marika J
    Tack Marika med familj! Jag tror det härligaste med detta jobb är alla nya personer man träffar! Önskar er en fortsatt skön söndag!
  • 2019-10-20

Jan Petter B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Jag har sålt ett bostadsrätt och blev mycket väl mottagen. Hittils har allt varit utmärkt. Läs mer
    2019-10-20 Svensk fastighetsförmedling svarar Jan Petter B
    Härligt Jan Petter! Tack för förtroendet och för att du tog dig tid att rekommendera. Mvh Pernilla
  • 2019-10-15

Artan H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Jag sålde min lägenhet smidigt och enkelt. Fantastisk bemötande och service. Läs mer
    2019-10-18 Svensk fastighetsförmedling svarar Artan H
    Tackar för att du tog dig tid att rekommendera mig! Passar på att önska er en skön helg! Mvh Pernilla Corsing

Mia S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Vi har sålt en villa i Asmundtorp. Sara var mycket trevlig och proffsig i sitt bemötande. Väldigt informativ och kunde svara på våra frågor. Vi hade inga förväntningar då vi aldrig sålt ett hus! Men jag skulle utan att blinka rekommendera Sara att sälja sitt hus! ❤️ Läs mer
    2019-10-07 Svensk fastighetsförmedling svarar Mia S
    Jag blir så glad att ni är nöjda och att ni kan tänka er att rekommendera mig vidare! Tack för ett fantastiskt samarbete och jag hoppas att ni skall trivas i er nästa bostad. Vi ses på tillträdet!

Marie D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Vi har sålt vårt hus i Tågarp. Bemötandet vi fått från mäklaren har genomgående varit mycket professionellt och förutsägbart. Hon har gett respons direkt, hennes värdering av huset stämde väl med summan vi fick vid försäljningen. Mäklaren har dessutom gett oss goda råd, både vid vår försäljning men även vid köp av bostad hos annan mäklare. Rekommenderar varmt Pernilla och svensk fastighetsförmedling. Läs mer
    2019-10-04 Svensk fastighetsförmedling svarar Marie D
    Hej Marie! Tack för era ord, det betyder mer än ni tror då en rekommendation gör att fler väljer just efter omdömen! Det har varit kul att följa er och hoppas ni ska trivas i er nya bostad! Tills vi hörs! Mvh Pernilla Corsing

Sandra H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Köpt hus i Asmundtorp. Snabba svar, bra bemötande! Läs mer
    2019-10-03 Svensk fastighetsförmedling svarar Sandra H
    Tack Sandra för att du tog dig tiden att skriva denna rekommendation! Jag tror verkligen att ni kommer trivas i ert nya hus. Vi ses på tillträdet.

• 2019-09-21

Li H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Jättenöjd!
    Proffsigt o smidigt, bra återkoppling! Läs mer
    2019-09-23 Svensk fastighetsförmedling svarar Li H
    Tusen tack för din rekommendation och att du tog dig tiden att svara! Roligt att du är nöjd. Nöjda kunder = Nöjd mäklare!
    Vi ses på tillträdet!

• 2019-09-21

Lena F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    jag har sålt min bostadsrätt och kände stort förtroende för mäklaren,. Mäklaren Hjälpte mig genom hela försäljning och det gick snabbt o känner mig trygg i försäljningen Fick svar på de frågor jag ställd
    Enbart en positiv känsla Läs mer
    2019-09-22 Svensk fastighetsförmedling svarar Lena F
    Så härligt Lena!
    Passar på att tacka för förtroendet och önskar dig en skön fortsättning på helgen! Mvh Pernilla Corsing
  • 2019-09-03

Peter L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Sålde en Etta i Landskrona.
    Vänligt och sakligt bemött av Sara.
    Affären kan enklast beskrivas med 3 ord: enkelt, effektivt och lönsamt Läs mer
    2019-09-03 Svensk fastighetsförmedling svarar Peter L
    Tack för din rekommendation och vad kul att du är nöjd! Nöjd säljare ger nöjd mäklare.
    Vänligen Sara Green
  • 2019-09-02

Gunilla A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Allt var kanonbra! super mäklare! Läs mer
    2019-09-02 Svensk fastighetsförmedling svarar Gunilla A
    Så gulligt av dig Gunilla. Tack själv för ett fint samarbete! Mvh Pernilla Corsing
  • 2019-08-16

Hampus J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Sålde bostadsrätt med gott resultat. Proffesionellt hanterat uppdrag av Pernilla. Läs mer
    2019-08-16 Svensk fastighetsförmedling svarar Hampus J
    Tack Hampus både för omdömet och att ni tog er tid! Det är bara att önska er lycka till med flytten - det går ju snabbt innan det blir ny adress!

Tack för förtroendet, Mvh Pernilla Corsing
  • Flora P

2019-08-12

Flora P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Detta är en hjärtesak!
    Allt måste stämma!
    Sara Roos
    på Svensk Fastighetsförmedling i Landskrona var en genuin klippa och en mäklare som kunde sin sak. Hon åtog sig en utmaning att förmedla vår fastighet efter 30 år i familjen, till den verkligen rätte köparen i ordets menig! Vi fick ett mycket fint bemötande första gången vi träffades.
    Tanken kring vår fastighet var vision och utmaning och Investering för köparen med olika möjligheter. Sara var både tålmodig, stödjande, kunnig, lugn, ödmjuk och lyssnade in våra erfarenheter om möjligheter som vi såg. Sara hade ett bra realistiskt sätt att beskriva huset för köparen som verkligen matchade våra förväntningar om den rätta köparen. Det blev till en stor glädje då vi såg att han lyste med både kraft, ambition och vision för att skapa ett ännu bättre boende för framtiden i Landskrona. Det kändes mycket bra vid överlämnandet. Vi Rekommenderar verkligen Sara Roos på Svensk Fastighetsförmedling i Landskrona med dom varmaste hjärtligaste rekommendationer från hela familjen och många lyckönskningar till den nya ägaren.

Mvh Dragica Nilsson, Anders och Flora Läs mer
    2019-08-13 Svensk fastighetsförmedling svarar Flora P
    Det värmer verkligen i hjärtat av dina fina ord och denna fina rekommendationen. Jag blir så glad över att jag kunnat leva upp till era förväntningar och att ni känt er nöjda och trygga genom hela processen. Grädden på moset var att vi hittade den perfekta köparen för just er bostad! Tusen tack och lycka till med allt i framtiden!

• 2019-08-12

Anders N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Har sålt ett grändhus i Landskrona.
    Fick ett trevligt och professionellt bemötande av mäklaren.
    Mina förväntningar var att sälja huset så snart som möjligt och det infriades med råge affären avslutades kvickt och smidigt.
    Jag känner full respekt för Svensk Fastighetsförmedling och rekommenderar starkt mäklaren Sara Roos som gjort ett toppenjobb. Läs mer
    2019-08-13 Svensk fastighetsförmedling svarar Anders N
    Roligt att allt känts bra, blir så glad att ni är nöjda! Tack så hemskt mycket för den fina rekommendationen! Lycka till med allt.
  • 2019-08-12

Peter S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Købte et hus igennem mægler Sara Roos, hun var meget professionel og lykkes skabe en vellykket handel for både sælger og køber, kommunikationen var god og hun jobbet for at sikre en tilfredshed for alle parter.
    Kommer helt sikkert at anvende Sara når jeg skal sælge. Läs mer
    2019-08-12 Svensk fastighetsförmedling svarar Peter S
    Tusen tack Peter för din fina rekommendation och för att du tog dig tiden att skriva den! Skall bli roligt att få följa dig och utvecklingen på din nya bostad. Du är varmt välkommen att återkomma när det blir dags att sälja igen!

Krister S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Jag har både sålt och köpt bostadsrätt genom svensk fastighetsförmedling Landskrona. Bemötandet har varit professionellt och informativt, samt trevlig mäklare.

Krister stjärnkvist Läs mer
    2019-08-10 Svensk fastighetsförmedling svarar Krister S
    Tack Krister för både omdöme och att du tog dig tid!
    Har varit kul och följa dina affärer och helt säker på att din nya bostad kommer bli fantastisk! Mvh Pernilla Corsing

Lisbeth E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Motsvarade mina förväntningar Läs mer
    2019-08-10 Svensk fastighetsförmedling svarar Lisbeth E
    Hej Lisbeth och tack för att du tog dig tid att svara! Det är bara för mig att önska dig lycka till med din nya bostad! Mvh Pernilla Corsing

Gunilla A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Kanon kunde inte få en bättre mäklare! Läs mer
    2019-08-10 Svensk fastighetsförmedling svarar Gunilla A
    Tack snälla Gunilla och tack själva för att ni valde mig! Önskar er en fortsatt skön helg! Mbh Pernilla Corsing

Ann-Margrethe v skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Det är tredje gången vi gör bostadsaffärer med Pernilla Corsing på Svensk Fastighetsförmedling. Alltid lika glad och vänlig. Proffsig, kan sina objekt, noggrann och snabb. Återkopplar alltid och ger ett förtroendefullt intryck Läs mer
    2019-08-08 Svensk fastighetsförmedling svarar Ann-Margrethe v
    Så glad jag blir och så kul att våra vägar möttes igen! Helt säker på att ni kommer trivas i er nya bostad. Mvh Pernilla

Mats R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Jag var i kontakt med Sara Roos på Svensk Fastighetsförmedling i Landskrona och ör mycket nöjd med hennes jobb och värdering av lägenehet som jag fått gjort. Läs mer
    2019-08-09 Svensk fastighetsförmedling svarar Mats R
    Tack Mats för att du tog dig tiden att skriva denna rekommendation och jag blir så glad att du är nöjd! Lycka till med ditt nya boende.

Lars L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Vi är mycket nöjda med försäljningen av bostadsrätten. Hela tiden bra återkoppling. Superbra! Läs mer
    2019-08-08 Svensk fastighetsförmedling svarar Lars L
    Så härligt att höra och tack för rekommendationen - uppskattas! Mvh Pernilla Corsing
  • 2019-07-17

Marie H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Vi vill ge Sara de bästa rekommendationer då hon fick vår villa såld väldigt snabbt. Hon är driven och målmedveten och sätter kunden främst.
    Hon är mycket trevlig och lätt att tycka om, det klickade direkt med oss. Vi är mycket nöjda!
    Marie o Dan Håkansson Läs mer
    2019-07-17 Svensk Fastighetsförmedling svarar Marie H
    Tack Marie och Dan för er fina rekommendation! Det glädjer mig att ni är nöjda. Nu håller vi tummarna att tidsplanen följs och att ni ska trivas i er nya lägenhet!
  • 2019-06-24

Robert N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Köpte Villa på Värmövägen 47 i billeberga. Mycket trevligt bemötande. Varm och hjälpsam. Läs mer
    2019-06-25 Svensk fastighetsförmedling svarar Robert N
    Vad roligt att höra Robert. Tack för dina värmande ord.
    Vänligen, Louise Tygård
  • 2019-06-09

Fredrik S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Har haft kontakt med flera av mäklarna på kontoret i Landskrona och har bara positivt att säga. Rekommenderar varmt Svensk Fastighetsförmedling i Landskrona! Läs mer
    2019-06-09 Svensk fastighetsförmedling svarar Fredrik S
    Tack Fredrik för din fina rekommendation, det glädjer oss att du tagit dig tid att svara!

• 2019-06-06

Vivian A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Sålde en bostadsrätt 3 rum och kök. Vi gjorde upp hur vi skulle gå till väga och mäklaren följde det. Efter 2 visningar var det klart. Det gick väldigt fort och jag fick var jag ville h. Perfekt utförd försäljning av mäklaren. Mycket mycket bra. Läs mer
    2019-06-10 Svensk fastighetsförmedling svarar Vivian A
    Roligt att du är nöjd och tack för dina fina ord! Jag blir väldigt glad över att du tyckt att försäljning gått så bra och såklart att slutpriset blev som vi ville. Hoppas att du skall trivas i din nya bostad.

• 2019-06-06

Maud B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Köpt Bovieralägenhet

Flexibla, trygga drivna Läs mer
    2019-06-06 Svensk fastighetsförmedling svarar Maud B
    Hej Maud tack för att du tog dig tid att skriva en rekommendation. Hoppas ni ska trivas i er nya lägenhet!

Svensk fastighetsförmedling gillar detta

Malin L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Köpt en ny lägenhet! Supernöjd och trevliga mäklare! Läs mer
    2019-06-05 Svensk fastighetsförmedling svarar Malin L
    Hej Malin och tack för din rekommendation. Vi försöker hjälpas åt och kul att du fått hjälp även av mina kollegor. Mvh Sara Roos

Josefin N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Jag har köpt nyproduktion av er och tack för recopåminnelsen.

Har glömt att svara men självklart är jag nöjd med ert arbete och trivs dessutom jättebra. Läs mer
    2019-06-04 Svensk fastighetsförmedling svarar Josefin N
    Hej Josefin!

Så kul att höra och så glada vi blir!

Några har redan hunnit flytta och bostäderna har sålts med positiva resultat - hör gärna av dig om du vill att vi ska komma och värdera din bostad/ Mvh från oss på kontoret!

Annika S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Vi fick fantastisk hjälp när vi sålde våran lägenhet. Engagera mäklare som var helt underbar, mycket kunnig. Nästa gång kommer vi att välja er igen Läs mer
    2019-06-04 Svensk fastighetsförmedling svarar Annika S
    Så kul att ni är nöjda med oss och önskar er lycka till i er nya bostad! / Mvh från oss på Landskronakontoret
  • 2019-05-30

Gabriella P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Sålde en villa. Pernilla Corsing hjälpte mig från början till slut på absolut bästa sätt.
    Kan varmt rekommendera! Läs mer
    2019-05-30 Svensk fastighetsförmedling svarar Gabriella P
    Åh vad gulligt av Dig att rekommendra!
    Har inte hunnit se ditt nya boende än men hoppas du trivs riktigt bra!
    Önskar sig det bästa, Pernilla
  • Marcus B

2019-05-28

Marcus B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Köpt och sålt flera objekt i Landskrona alltid lika nöjd.
    Senast sålde hus motsvarade förväntningarna till fullo snabbt enkelt och kunnigt,
    problem som uppstår löses snabbt och enkelt.
    Väldigt nöjd och rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-05-28 Svensk fastighetsförmedling svarar Marcus B
    Tack för att du tog dig tid! Du har ju hunnit med några bostadsaffärer och varit kul att följa din resa!
    Nu ska vi bara försöka hitta ny bostad till dig och hoppas vi lyckas lika bra med det!
    Mvh Pernilla Corsing

Lucas M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Jag har sålt min bostad med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling i Landskrona. Har haft en fantastisk mäklare som varit engagerad och hjälpsam genom hela affären. Hon har svarat på alla sortens frågor och har alltid funnits tillgänglig. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-05-28 Svensk fastighetsförmedling svarar Lucas M
    Tack för din rekommendation och att du tog dig tid att svara! Hoppas du ska trivas i din nya bostad.

David A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Vid köp av villa fick vi mycket vänligt bemötande och stor hjälp på vägen. Mycket kunnig och hjälpsam. Läs mer
    2019-05-27 Svensk fastighetsförmedling svarar David A
    Vad härligt att höra och tack för mig tog er tid att svara! Hoppas ni ska trivas i Skåne och i ett fina hus.

Snart är det dags för flytt också så ses snart för tillträde, Mvh Pernilla

Sara M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Mycket bra bemötande. Kunnig mäklare som svarade på alla mina frågor jag har kring köpet. Läs mer
    2019-05-27 Svensk fastighetsförmedling svarar Sara M
    Tack för ditt fina omdöme och för att du tog dig tiden att svara. Hoppas att du skall trivas bra i din nya bostad!

Kristofer U skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Sålde en bostadsrätt
    Verkligen ett professionellt bemötande.
    Alla förväntningar uppfyllda från början till slut.
    Hon fixade allt.
    Rekommenderar verkligen Pernilla till andra som ska sälja eller köpa! Läs mer
    2019-05-27 Svensk fastighetsförmedling svarar Kristofer U
    Tack snälla för att du tog dig tid och lycka till med flytt och allt vad det innebär. Det bästa betyget för mig är när en kund som du kommer tillbaka när man gör nästa beslut i livet och det är dags att flytta igen!
    Med vänliga hälsningar Pernilla
  • 2019-05-23

Lars Gunnar Christer E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Har både köpt och sålt bostadsrätter.
    Alla kontakter har sköts perfekt under den 2.5 år som olika projekt har pågått.
    Har alltid fått besked på ett utmärkt sett på de frågor som uppstått under
    uppdragens utförande.
    Önskar alla att ha en så insatt och trevlig person vid sin sida då stora personliga beslut skall fattas i tekniska och ekonomiska frågeställningar.
    Tackar än en gång för stort arrangemang från Landskrona kontorets insatser.

Mvh Christer Ewerlöf Läs mer
    2019-05-23 Svensk fastighetsförmedling svarar Lars Gunnar Christer E
    Så glada vi blir och har varit ett nöje att följa både din och er gemensamma resa och hoppas ni trivs riktigt bra på nya stället!

Önskar er en skön helg och hälsa! Mvh Pernilla
  • 2019-05-22

Anesa A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Vi köpte en bostadsrätt som vi länge velat ha!! Mäklaren var helt underbar, helt klart över förväntan. Mäklaren var alltid kontaktbar och kunde svara snabbt på alla våra frågor vi hade och det var många ☺️ Hon var väldigt proffessionell och samtidigt väldigt lyhörd och kunde möta oss där vi var i våran process! Tack för ett fantastiskt samarbete Sara Green på Svensk fastighetsförmedling !! Vi är helt klart nöjda med bostaden som vi idag kan stolt kalla vårt HEM❤️ Läs mer
    2019-05-23 Svensk fastighetsförmedling svarar Anesa A
    Tack Anesa för din fina kommentar och vad roligt att ni är nöjda! Hoppas ni ska trivas i ert nya hem!

• 2019-05-21

Frida W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Vi har köpt en bostadsrätt i Landskrona. En tvåa på 68 kvm, på fjärde våningen med inglasad balkong. Jag blev mycket väl bemött av Sara. Hon var väldigt bra på att återkoppla och vara tillgänglig samt hjälpsam. Hon var lika ”ihärdig” som jag vilket kändes jättebra! Läs mer
    2019-05-21 Svensk fastighetsförmedling svarar Frida W
    Tack så mycket för dem fina orden och för att du tog dig tiden att skriva denna rekommendation. Jag blir verkligen glad att det har känts bra för er! Hoppas att ni skall trivas i er nya lägenhet.
    Svensk fastighetsförmedling gillar detta
  • 2019-05-18

Erik F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Snabb återkoppling och bra rådgivning Läs mer
    2019-05-21 Svensk fastighetsförmedling svarar Erik F
    Tack Erik för att du tog dig tiden att skriva denna rekommendation! Lycka till med ditt nya boende.
  • 2019-05-08

Eva a skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Har köpt bostadsrätt i Landskrona.
    Pernilla Corsing är mycket professionell, har hög tillgänglighet och ett mycket trevligt bemötande. Hon återkopplar snabbt. Läs mer
    2019-05-13 Svensk fastighetsförmedling svarar Eva a
    Tack snälla för att du tog dig tid! Det betyder väldigt mycket! Mvh Pernilla
  • 2019-05-07

Sandra J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Kan varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling i Landskrona! Jag hade kontakt med flera mäklare då jag köpte nyproduktion men alla var tillmötesgående och hjälpte mig längst med vägen. Är så nöjd! Läs mer
    2019-05-07 Svensk fastighetsförmedling svarar Sandra J
    Så kul att du tog dig tid att svara - vi gör alltid vårt yttersta för att ge svar och hjälp längst med processen.

Hoppas ni trivs i er nya bostad!
  • 2019-05-07

Sara R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Sålt min bostad med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling. Kompetent och engagerad mäklare, som skapade en trygghet för mig genom hela processen. Kan varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling i Landskrona! Läs mer
    2019-05-07 Svensk fastighetsförmedling svarar Sara R
    Så härligt att höra! Kom gärna tillbaka när du planerar att göra ett nytt val i din bostadskarriär!
    Mvh från Teamet i Landskrona

Ödmanssonsgatan 2, 261 34 Landskrona