Svensk Fastighetsförmedling Landskrona

Ödmanssonsgatan 2, 261 34 Landskrona — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Landskrona!

Landskrona vid Öresund i västra Skåne är en pärla för dig som vill leva nära havet och i Sveriges södra delar. Vare sig du letar efter en villa längs kusten eller en trendig lägenhet mitt i Landskrona stad finns våra duktiga mäklare här för att hjälpa dig med hela bostadsaffären.

Vi har koll på allt när det kommer till värdering, köp och sälj. Vi tror på öppenhet, vill att du som kund ska få ut det mesta av en bostadsaffär och brinner för att hitta ditt drömhem.

Kontakta oss för mer information!

Läs vad 191 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona

• 2020-11-27

Marie S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Köpt en Bostadsrätt i Borstahusen. Vi är mycket nöjda med mäklarens bemötande och stöttning. Läs mer
    2020-11-27 Svensk fastighetsförmedling svarar Marie S
    Vad kul att höra! Då ses vi när det är dags för flytt! Mvh Susanne och Pernilla
  • 2020-11-25

Marija C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Jag har köpt en tvåa. På den första visningen blev jag positivt bemött av mäklaren. Och under visningens gång fick jag mina frågor besvarade och kunde i lugn och ro se mig omkring i lägenheten.
    Mina förväntningar var att man skulle få vara ensam på visningen och inte dela sin bokade tid med någon annan. Samt avståndet mellan besökare och mäklare skulle uppnås. Det blev en lyckad visning. Läs mer
  • 2020-11-25

Haris P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Pernilla är den bästa mäklare i Sverige Läs mer
    2020-11-25 Svensk fastighetsförmedling svarar Haris P
    Men tack snälla och tackar för att ni valde mig igen och att jag får fortsätta på er bostadsresa tillsammans med er! Mvh Pernilla
  • 2020-10-30

Thobias F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Väldigt bra bemötande från Pernilla Corsing. Lugn, lyssnar och kan svara på allt. Alla mina förväntningar uppfylldes. Läs mer
    2020-10-30 Svensk fastighetsförmedling svarar Thobias F
    Så härligt skrivit Thobias! Tackar ödmjukast, Ha en fortsatt fin helg!
  • 2020-10-29

Shqiprim T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Bättre mäklare får man leta efter! Tack till Alen från Svensk fastighetsförmedling i Landskrona. Från första stunden kände vi oss trygga. Fick hjälp med allt som jag behövde hjälp med. Kan varmt rekommendera Alen vare sig det gäller att köpa eller sälja lägenhet! Läs mer
    2020-11-02 Svensk fastighetsförmedling svarar Shqiprim T
    Tack Shqiprim! Önskar er lycka till och skulle ni behöva hjälp i framtiden är ni varmt välkomna igen!

Vänligen
    Alen Avdic
  • Arnela B

2020-10-28

Arnela B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    "Bättre mäklare hittar man inte!!!
    🔝 🔝 🔝
    Alen Avdic har på ett proffsigt, realistiskt,
    tryggt och på ett personligt sätt slussat mig genom hela processen försäljning av en bostadsrätt.Han är engagerad och tillgänglig,varenda fråga,oavsett hur liten eller stor den är,så har jag fått snabb feedback och förklaring som känns ärligt och realistiskt.
    Alen Avdic är seriös, ärlig, kompetent, skicklig helt enkelt professionell mäklare,jag har fått fantastiskt bra och trevlig bemötande.
    Definitivt har Alen Avdic levt upp mina förväntningar både av försäljningen och honom som mäklare.
    Bättre mäklare hittas inte!!!
    Ett stort Tack till dig Alen Avdic och ditt samarbete samt trevliga bemötande och all hjälp jag har fått.
    Jag är supernöjd och verkligen Alen Avdic på Svenskt Fastighetsförmedling Rekommenderas varmt !!!

Välj rätt mäklare som fyller upp dina krav och förväntningar och det gör du med Alen Avdic!👌🏻👌🏻👍🏻👍🏻👏🏻👏🏻👏🏻 Läs mer
    2020-11-02 Svensk fastighetsförmedling svarar Arnela B
    Tack Arnela för den fina kommentaren. Det var ett nöje att kunna hjälpa dig och att du blev nöjd!

Vänligen

Alen Avdic
  • 2020-10-26

Fatmir A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    mycket trevlig bemötande och trevlig personal Läs mer
    2020-10-26 Svensk fastighetsförmedling svarar Fatmir A
    Tack Fatmir för din rekommendation! Hoppas ni skall trivas med er nya bostad. Lycka till med allting och varmt välkommen åter till oss när det finns något som vi kan hjälpa er med.

Vänligen, Gänget på Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Sara Roos, Alen Avdic och Pernilla Corsing
  • 2020-10-08

Lars N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Mäklaren levde upp till de goda vitsord vi fått från andra nöjda kunder! Läs mer
    2020-10-08 Svensk fastighetsförmedling svarar Lars N
    Tusen tack Lars för din rekommendation. Vad glad jag blir över att ni är nöjda och att jag kunde leva upp till era förväntningar.
    Tack för ett fint samarbete och lycka till med allting! Vi ses på tillträdet.

• 2020-10-05

Eva P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Vi har köpt en bostadsrätt.
    Bra bemötande, positiv. Tar lite lång tid att få återkoppling eller så är jag för "på" när jag väl vill veta något..... Läs mer
    2020-10-08 Svensk fastighetsförmedling svarar Eva P
    Tack Eva, för din rekommendation! Vad roligt att ni känner att ni fått ett bra bemötande och att upplevelsen av ert bostadsköp har varit positiv. Jag försöker alltid uppdatera så snabbt jag kan när jag får efterfrågad information till mig, vidare till samtliga. Hoppas att ni skall trivas i ert nya hem, vi ses på tillträdet.

• 2020-09-16

Camilla L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Cool erfaren mäklare
    Verkligen fullt på ens sida känner av vad vi hade för önskemål
    Värt hus äldre stabilt varudeklarerat
    Upplevde mäklaren ärlig , trygginformativ o saklig
    Bara plus att ge Läs mer
    2020-09-16 Svensk fastighetsförmedling svarar Camilla L
    Tack snälla Camilla.

Varit en ära att ha er som uppdragsgivare ochbönskar er stort lycka till framöver.

MVH Pernilla
  • 2020-08-10

Jesper Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Sara Roos var kanon när hon sålde vårt hus nyligen Läs mer
    2020-08-10 Svensk fastighetsförmedling svarar Jesper Ö
    Tack för rekommendationen och tusen tack för förtroendet att ha hand om er husförsäljning. Lycka till med allting i framtiden!

• 2020-08-05

Muharem P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Mycket bra service, jag är nejd Läs mer
    2020-08-05 Svensk fastighetsförmedling svarar Muharem P
    Tack Muharem för din rekommendation! Vad glad jag blir över att ni är nöjda! Lycka till med ert nya boende.

• 2020-08-04

Tvrtko M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Vi har fått stor hjälp av Svensk fastighet under den tid vi sålt vår lägenhet! - mäklaren Sara Roos har gjort stort intryck på oss med sin proffsighet och hantering av ärendet.

Mäklaren: Vi är mycket nöjda med Sara Roos bemötande, agerande och de stöd vi fått löpande med information mm.

Förväntningar: Våra förväntningar var att ärendet skulle gå smidigt och att vi skulle nå de utsatta målet med försäljningspriset som mäklaren rekommenderade - det fullbordades till fullo.

Sammanfattning: Vi är mycket nöjda med Svenska Fastighet och dess hantering av vårt ärende! - vi skulle varmt kunna rekommendera denna fastighetsbyrå och mäklare till framtida kunder.

Asmundtorp 2020-08-04
    Tvarko Matanovic Läs mer
    2020-08-07 Svensk fastighetsförmedling svarar Tvrtko M
    Tack så mycket för den värmande rekommendationen! Jag blir verkligen så glad att ni är nöjda och att ni tycker att försäljningen har gått bra. Tack för ett fint samarbete och lycka till med allting i framtiden!

• 2020-08-03

Erna O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Bostadrätt
    Bemötande var proffsigt
    Mina förvantningra var en snabb och enkel försäljning som uppfulldes Läs mer
    2020-08-03 Svensk fastighetsförmedling svarar Erna O
    Tack snälla för ditt omdöme och roligt att förväntningarna bemöttes.
    Vänligen, Louise Tygård
  • 2020-07-28

Antje T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Tusentack för att vi fick superbra service från mycket kunnig och hjälpsam mäklare! Läs mer
    2020-07-28 Svensk fastighetsförmedling svarar Antje T
    Tack Antje för fina ord och för att ni valde mig!

Hörs snart igen! MVH Pernilla
  • 2020-07-25

Anette D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Vi har sålt ett hus.
    Vi blev bemötta jättebra.
    En mycket lättsam och trevlig mäklaren.
    Kan rekommenderas. Läs mer
    2020-08-03 Svensk fastighetsförmedling svarar Anette D
    Tack Anette för dina fina ord! Blir alltid glad att ni skulle kunna tänka er att rekommendera mig vidare, det är vad jag strävar efter! Vi ses på tillträdet och lycka till med allting framöver!

• 2020-07-15

Jan K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Sålt koloni på citadellet i landskrona.
    Vi är mycket nöjda med Louise Tygård och kan värmt rekommendera henne. Läs mer
    2020-07-15 Svensk fastighetsförmedling svarar Jan K
    Tack snälla för er fina rekommendation och för förtroendet att förmedla er fina koloni!
    Vanligen, Louise
  • 2020-07-04

Martin O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Jag sålde en bostadsrätt. Blev bra bemött av mäklaren och kan inte komma på något negativt hon var lätt att få tag på det gick fort från att vi hade första kontakten till den var såld. Kan rekommendera svensk fastighetsförmedling Landskrona Läs mer
    2020-07-04 Svensk fastighetsförmedling svarar Martin O
    Tack Martin för dina ord och din rekommendation. Roligt att höra att du tycker att försäljningen gått bra och att du rekommenderar mig och Svensk fastighetsförmedling. Vi ses på tillträdet och lycka till med ditt nya boende!

• 2020-06-25

Benny A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Det är 16år sennan vi sålde vår villa, så det är ett tag sedan vi hade kontakt Läs mer
    2020-06-25 Svensk fastighetsförmedling svarar Benny A
    Hej Benny. Reco skickar ut till alla säljare och köpare genom Svensk Fastighetsförmedling och du har fått detta genom bokningsavtal och inte som säljare.

Men hoppas du varit nöjd med vår service. Mvh Pernilla
  • 2020-06-25

Karl-gustav A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Bara positiva erfarenheter i våra kontakter Läs mer
    2020-06-25 Svensk fastighetsförmedling svarar Karl-gustav A
    Så härligt! Trevligt att fått lära känna er och vi hinner höras flera gånger till innan tillträde av er nya bostad. Mvh Pernilla
  • 2020-05-30

Jennifer R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Jag har köpt en tomt i Svalöv av Pernilla i Landskrona.
    Svarar så att hon förstår och dömer inte.

Nöjd kund Läs mer
    2020-05-30 Svensk fastighetsförmedling svarar Jennifer R
    Tack snälla för att du tog dig tid. MVH Pernilla
  • 2020-05-29

Michael H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Inget att klaga på perfekt utfört arbete Läs mer
    2020-05-29 Svensk fastighetsförmedling svarar Michael H
    Tackar ödmjukast för att du tog dig tid att ge mig ett Reco betyg! Mvh Pernilla Corsing
  • 2020-05-27

Eva H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Köpt en tomt. Pernilla Corsing har varit väldigt tillmötesgående och snabb i kommunikationen. Kan verkligen rekommendera henne. Läs mer
    2020-05-27 Svensk fastighetsförmedling svarar Eva H
    Tack Eva! Vad härligt att höra. Ha en fortsatt fin dag så hörs vi när det börjar närma sig tillträde! Mvh Pernilla
  • 2020-05-27

Carina P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Sars Roos är em väldigt flexibel och har handlingskraft med handlingar som skall komma in så affären kan genomföras per omgående. Jag hade sålt min bostadsrätt och var i behov av ny lgh per omgående. Hon har verkligen hjälpt till att få en snabb affär mellan mig och säljaren. Jag är i detta nu köpare av lgh i Landskrona. Ska jag någonsin flytta härifrån och köpa nytt skulle jag absolut anlita Sara Roos hon är dessutom väldigt social och trevlig på alla sätt. En mycket kompetent mäklare att lita på jag hade tur när jag letade nytt boende att det var hon som var mäklare verkligen tur.Karina Läs mer
    2020-05-28 Svensk fastighetsförmedling svarar Carina P
    Tusen tack Carina för dina fina ord! Vad glad jag blir att det har känts bra för dig i köpet av lägenhet och att du känner att du vill anlita mig i framtiden. Tack själv för ett fint samarbete och lycka till med din nya lägenhet.

• Madeleine N

2020-05-26

Madeleine N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Mycket bra bemötande hela tiden! Läs mer
    2020-05-28 Svensk fastighetsförmedling svarar Madeleine N
    Tack Madeleine för ditt omdöme! Tack för ett fint samarbete och roligt att din lägenhetsförsäljning gick så smidigt!
    Lycka till med allt i framtiden.

• 2020-05-22

Ronny H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Har sålt ett hus i Häljarp. Mycket bra och kunnig mäklare Sara Roos, Hade egentligen inga speciella förväntningar ville ha huset värderat till ett bra pris och det fick jag. Det räckte med en visning så fick vi pris så att vi var nöjda.

Ronny o Carina Läs mer
    2020-05-25 Svensk fastighetsförmedling svarar Ronny H
    Tack Ronny och Carina för era fina ord! Roligt att ni är nöjda och att det blev en smidig affär för er. Roligt att få hjälpa er i denna bostadsaffären, lycka till med ert nya!

• 2020-04-17

Peter D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Sålt en lägenhet
    Mäklaren var väldigt klar var vi var i processen samt vad nästa steg var. Tätt dialog antingen per telefon eller andra media Läs mer
    2020-04-17 Svensk fastighetsförmedling svarar Peter D
    Tack Peter för din rekommendation! Skönt att ni alltid känt er uppdaterade och att ni hela tiden känt till de olika stegen i processen, det strävar jag alltid efter! Vi ses på tillträdet.

• Mona B

2020-04-17

Mona B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Sålt en dödsbo lägenhet i Borstahusen, Landskrona. Jag blev mycket bra bemött av Sara Roos.
    Förväntningarna var att hon skulle sälja till ett bra pris och det gjorde hon.
    Mycket trevlig att prata med i telefon, hennes sätt var så positivt så jag kunde inte bli annat än glad. Allt har funkat jättebra trots avståndet. Läs mer
    2020-04-20 Svensk fastighetsförmedling svarar Mona B
    Tusen tack för dina fina ord! Det glädjer mig att jag har kunnat leva upp till förväntningarna och att kommunikationen känts bra.
    Lycka till med allt i framtiden!

• 2020-03-30

Thor B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Mycket bra

Jg hade flytt TILL Norge. Mæklaren tacklade det mycket bra.

Katteverket.noJAH Läs mer
    2020-03-30 Svensk fastighetsförmedling svarar Thor B
    Tack Thor för att du tog dig tid att lämna ett omdöme på Reco och önskar dig lycka till med ditt boende i Norge. Mvh Pernilla Corsing
  • 2020-03-18

Eva B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Vi har sålt vårt hus och hade stor nytta av den professionella hjälpen. Mäklarens erfarenhet och kunskap hjälpte oss mycket.
    Vi mötte en person med empati och proffsighet både mot oss som säljare och mot köpare.
    Vi rekommenderar Svensk Fastighets förmedling till andra köpare/säljare. Läs mer
    2020-03-18 Svensk fastighetsförmedling svarar Eva B
    Tack snälla Eva & Anders för ert fina omdöme och rekommendation. Det gläder mig att höra! Vi hörs och ses snart!
    Vänligen, Louise
  • 2020-02-11

Jan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Mäklaren var lyhörd för våra önskemål och synpunkter samtidigt som hon var generös med sin kunskap och sin erfarenhet. Vi var delaktiga i hela processen och dialogen var hela tiden god. Vi kan varmt rekommendera Pernilla Corsing till alla som avser sälja sin bostad. Läs mer
    2020-02-11 Svensk fastighetsförmedling svarar Jan S
    Så härligt skrivit - jag tackar ödmjukast och glad för att just ni valde mig! Mvh Pernilla
  • 2020-02-07

Charlotta Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Har köpt en villa. Trevlig mäklare men objektfoldern samt bilderna på nätet var inte bra, snarare vilseledande. Planbeskrivningen stämde inte helt och var otydlig. Saknade viss information i text och en del jag undrade över stod inte med. Hade det varit jag som sålt objektet hade jag inte varit nöjd med presentationen. Men huset var fint och jag köpte det ändå. Men som sagt trevlig mäklare. Läs mer
    2020-02-07 Svensk fastighetsförmedling svarar Charlotta Ö
    Hej Charlotta. Tack för du tog dig tid och vi ska självklart titta på vad vi kan göra bättre och tar till oss vad både köpare och säljare ger för feedback.

Lycka till med ert nya boende! Mvh Pernilla Corsing
  • 2020-01-02

Anders M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Har sålt bostadsrätt. 3:a i Landskrona.
    Bemötandet av mäklaren har varit fantastiskt och jag har inget mer att önska.
    Mäklaren har varit saklig, professionel och oerhört effektiv.
    Sammanfattningsvis kanjag bara säga att jag skulle välja samma mäklare igen nästa gång jag skall sälja något. Läs mer
    2020-01-03 Svensk fastighetsförmedling svarar Anders M
    Jag tackar ödmjukast och alltid kul när man tillsammans gör en bra affär.
    Välkommen åter - det är det bästa omdömet man kan få. Mvh Pernilla Corsing
    Svensk fastighetsförmedling gillar detta
  • 2019-12-27

Katarina H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Sålt hus. Pernilla Corsing var vår mäklare.
    Affären var klar snabbt. Vi blev vänligt o proffsigt bemötta. Återkom fort m svar via samtal, mail eller sms inom kort tid.
    Vi litar på vår mäklare som har koll på läget o känner oss trygga. Läs mer
    2019-12-27 Svensk fastighetsförmedling svarar Katarina H
    Så härlig rekommendation - jag tackar för förtroendet och att jag fick sälja ert fantastiska hus! Vi hörs snart igen och tills dess önskar jag er fortsatt skön ledighet och ett Gott Nytt År/ Pernilla
  • 2019-11-29

Robert A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Sålde en hästgård i nordvästra Skåne. Mäklaren var enkel att ha kontakt med, värderingen var på en marknadsmässig nivå och allt gick smidigt. Bara bra feedback att ge! Läs mer
    2019-11-29 Svensk fastighetsförmedling svarar Robert A
    Så härligt - tack för att ni tog er tid att lämna ett omdöme.
    Önskar er en fin 1:a advent och stort lycka till med flytten! Mvh Pernilla
  • 2019-11-06

Tina C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Dålig kommunikationsäljare,som ångrat sig flera gånger Läs mer
    2019-11-07 Svensk fastighetsförmedling svarar Tina C
    Hej Tina, tack för att du tog dig tiden att skriva denna rekommendation. Ja, tråkigt nog i denna affären så valde säljaren att ångra sig och inte acceptera ert första bud. Även fast det var deras förslag till en början att mötas, så ångrade dem sig, då dem till slut kom fram till att dem inte ville ha en återgångsklausul. Processen blev längre och att jag förstår att det inte var roligt för er. Tyvärr är det så att inget är bindande innan det att kontrakt är skrivet och säljaren kan när som helst besluta annat.

Till slut blev lägenheten i alla fall din och jag hoppas verkligen att du skall trivas och att det känns bra med säljaren nu i efterhand!
    Lycka till och vi ses på tillträdet! Vänligen, Sara Roos
  • 2019-11-06

Johannes L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Allt gått super smidigt och snabbt. Alltid varit hjälpsam med att ge information och hört av sig! Läs mer
    2019-11-06 Svensk fastighetsförmedling svarar Johannes L
    Tusen tack för din fina rekommendation, så glad jag blir över att ni tycker att det känts bra. Hoppas att ni skall trivas i er nya bostad. Vi ses på tillträdet!

• Nina K

2019-11-05

Nina K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Har sålt en villa. Mäklaren Pernilla Corsing var helt perfekt. Snabb återkoppling och välinformerad. Proffsigt bemötande och påläst. Läs mer
    2019-11-05 Svensk fastighetsförmedling svarar Nina K
    Tack Nina vad gulligt av dig och ta dig tid! En återkommande säljare är det bästa betyg för mig! Mvh Pernilla
  • Anna M

2019-11-05

Anna M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Vi har sålt vår bostadrätt med hjälp av mäklaren Sara Roos. Väldigt tydlig med information och ett trevligt bemötande. En väl genomförd försäljning med en bra kommunikation och lättillgänglighet. Hon har ett stort engagemang för att få det så bra som möjligt, både för säljaren och köparen. Jätte nöjd kund och kan varmt rekommendera henne 😊 Läs mer
    2019-11-05 Svensk fastighetsförmedling svarar Anna M
    Tusen tack för era fina ord och för att ni tog er tiden att skriva denna rekommendationen! Så glad att ni är nöjda och att det känts bra. Tack själva för ett kanonbra samarbete och hoppas att ni skall trivas i er nästa bostad!

• 2019-10-26

Johnny S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Sålt villa. Positivt bemött och bra koll på priser på villor sålda i vårt område. Läs mer
    2019-10-28 Svensk fastighetsförmedling svarar Johnny S
    Tack Johnny för din rekommendation och tack för ett fin samarbete. Roligt att försäljningen gick så bra! Vi ses på tillträdesdagen.

• 2019-10-24

Viola A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Jag har köpt på Boviera i Landskrona.

Pernilla är en utmärkt mäklare, glad tillmötesgående och trevlig.

Ett bra möte med Pernilla och säljare.

Hälsningar
    Viola Andersson Läs mer
    2019-10-24 Svensk fastighetsförmedling svarar Viola A
    Tack Viola för att du tog dig tid - och helt säker på att du kommer trivas på Bovieran i Landskrona.
    Har varit superkul att följa projektet och alla som flyttat dit och ser framemot när även vi springer på varandra på plats. Tills vi hörs, Mvh Pernilla Corsing
  • 2019-10-23

Mikael A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Köpte lägenhet vid citadellet. Hon var väldigt duktig och trevlig som mäklare.

Rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-10-23 Svensk fastighetsförmedling svarar Mikael A
    Tack snälla för era fina ord. Det värmer!
    Lycka till med förberedelser inför flytten.
    Vänligen, Louise
  • 2019-10-22

Kurt Vidar H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Har sålt mitt radhus i Landskrona med hjälp av en kunnig och engagerad mäklare från Svensk Fastighetsförmedling i Landskrona.
    Mina förväntningar på försäljningen uppfylldes med råge. Läs mer
    2019-10-22 Svensk fastighetsförmedling svarar Kurt Vidar H
    Tusen tack Kurt för din fina rekommendation! Roligt att du trivts med mig som din mäklare och att jag kunde uppfylla din förväntningar på försäljningen. Vi ses på tillträdesdagen!

• Ann-Christin L

2019-10-22

Ann-Christin L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Jag köpte min lähenhet av Svensk Fastighets förmedling, och var nöjd självklart val när jag skulle sälja. Läs mer
    2019-10-22 Svensk fastighetsförmedling svarar Ann-Christin L
    Tack för rekommendationen och för förtroendet. Har varit kul att följa dig och det är bara att önska lycka till med flytten och nya spännande mål i livet! Mvh Pernilla Corsing
  • 2019-10-20

Marika J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Bara positivt! Fantastiskt bemötande, smidig affär och kunnig mäklare 😀
    Högsta betyg ger vi Pernilla Corsing!
    Marika Johansson Läs mer
    2019-10-20 Svensk fastighetsförmedling svarar Marika J
    Tack Marika med familj! Jag tror det härligaste med detta jobb är alla nya personer man träffar! Önskar er en fortsatt skön söndag!
  • 2019-10-20

Jan Petter B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Jag har sålt ett bostadsrätt och blev mycket väl mottagen. Hittils har allt varit utmärkt. Läs mer
    2019-10-20 Svensk fastighetsförmedling svarar Jan Petter B
    Härligt Jan Petter! Tack för förtroendet och för att du tog dig tid att rekommendera. Mvh Pernilla
  • 2019-10-15

Artan H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Jag sålde min lägenhet smidigt och enkelt. Fantastisk bemötande och service. Läs mer
    2019-10-18 Svensk fastighetsförmedling svarar Artan H
    Tackar för att du tog dig tid att rekommendera mig! Passar på att önska er en skön helg! Mvh Pernilla Corsing

Mia S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Vi har sålt en villa i Asmundtorp. Sara var mycket trevlig och proffsig i sitt bemötande. Väldigt informativ och kunde svara på våra frågor. Vi hade inga förväntningar då vi aldrig sålt ett hus! Men jag skulle utan att blinka rekommendera Sara att sälja sitt hus! ❤️ Läs mer
    2019-10-07 Svensk fastighetsförmedling svarar Mia S
    Jag blir så glad att ni är nöjda och att ni kan tänka er att rekommendera mig vidare! Tack för ett fantastiskt samarbete och jag hoppas att ni skall trivas i er nästa bostad. Vi ses på tillträdet!

Marie D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Vi har sålt vårt hus i Tågarp. Bemötandet vi fått från mäklaren har genomgående varit mycket professionellt och förutsägbart. Hon har gett respons direkt, hennes värdering av huset stämde väl med summan vi fick vid försäljningen. Mäklaren har dessutom gett oss goda råd, både vid vår försäljning men även vid köp av bostad hos annan mäklare. Rekommenderar varmt Pernilla och svensk fastighetsförmedling. Läs mer
    2019-10-04 Svensk fastighetsförmedling svarar Marie D
    Hej Marie! Tack för era ord, det betyder mer än ni tror då en rekommendation gör att fler väljer just efter omdömen! Det har varit kul att följa er och hoppas ni ska trivas i er nya bostad! Tills vi hörs! Mvh Pernilla Corsing

Sandra H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Köpt hus i Asmundtorp. Snabba svar, bra bemötande! Läs mer
    2019-10-03 Svensk fastighetsförmedling svarar Sandra H
    Tack Sandra för att du tog dig tiden att skriva denna rekommendation! Jag tror verkligen att ni kommer trivas i ert nya hus. Vi ses på tillträdet.

Vänligen, Sara Roos

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte