Svensk Fastighetsförmedling Landskrona

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Landskrona!

Landskrona vid Öresund i västra Skåne är en pärla för dig som vill leva nära havet och i Sveriges södra delar. Vare sig du letar efter en villa längs kusten eller en trendig lägenhet mitt i Landskrona stad finns våra duktiga mäklare här för att hjälpa dig med hela bostadsaffären.

Vi har koll på allt när det kommer till värdering, köp och sälj. Vi tror på öppenhet, vill att du som kund ska få ut det mesta av en bostadsaffär och brinner för att hitta ditt drömhem.

Kontakta oss för mer information!

Läs vad 214 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona 2

2021-11-24
    toppen
    toppen
    toppem
    toppev
    toptop
    toptoppen
    Men tack Stefan och tack för att du valde mig.
    2021-11-01
    Mäklaren bemötte oss på ett mycket professionellt sätt. Detta genomsyrades i allt ifrån planering av försäljning till att huset blev sålt. Vi fick tydlig information och uppdatering under hela processen. Vi gick in med förväntningen att mäklaren sköter allt och detta levde mäklaren upp till på alla sätt. Vi har känt oss trygga i hela affären.
    Jag kan bara tillägga att det varit kul att följa just er dröm från köp till försäljning. Om inte förr ses vi när det är dags för tillträde. Mvh Pernilla Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    2021-10-27
    BRA BEMÖTANDE OCH PROFFSIGA,KUNDEN I FOKUS
    Så härligt - Tack snälla för att du tog dig tid att svara. Mvh Pernilla Corsing Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    • Asmundtorp
    2021-09-26
    Mäklaren från Svensk Fastighetsförmedling i Landskrona redogjorde för oss på ett trevligt och förståeligt sätt hur man önskade gå fram med försäljningen av vår fastighet.
    Vi letade efter en mäklarfirma som hade en gedigen erfarenhet, samt ett stort nätverk där försäljningen kunde exponeras. Med tanke på att huset fick ny ägare redan efter förhandsvisningen, måste man ju säga att Svensk Fastighetsförmedling i Landskrona levde upp till mer än våra förväntningar.
    Måste säga att mäklaren jobbade på ett proffsigt och lugnt sätt, genom att hålla en dialog med oss under hela försäljningen.
    Tusen tack Stig-Inge för din fina rekommendation! Har varit så roligt att fått ha denna kontakten med er och att ha fått förmedla ert hem. Jag blir så glad över att ni är nöjda och att jag har kunna överträffa era förväntningar. Stort lycka till med ert nya och återigen tack!

• Magnus C
    • Västervång
    2021-09-25
    Proffsigt och kunnigt bemötande vid första kontakt. Pernilla gav oss även ett bra värdering som vi var nöjda med och lyckades skapa intresse för bostaden så att bostadsaffären var avslutad inom 14 dagar!
    Rekommenderar starkt!
    Tack snälla för att ni tog er tid att lämna en rekommendation. Det absolut bästa är om jag kan motsvara förväntningarna. Lycka till med att hitta er nya dröm. Mvh Pernilla Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    • Västervång
    2021-09-23
    Positivt och engagerat bemötande. Mäklaren levde upp till de förväntningar vi hade. Mycket insatt och kunde läsa av människor på ett bra och proffesionellt sätt.
    Åh, tack snälla för att ni tog er tid att svara. Ska bli kul att följa er. Mvh Pernilla Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    • Kungen
    2021-08-04
    Enkel och lätt att ha att göra med, ingav förtroende
    Tack Bengt för din rekommendation! Hoppas att ni skall trivas med er nya lägenhet. Lycka till med allt!

Vänligen,
    Sara Roos
    • Billeberga
    2021-06-17
    Under hela processen har Mäklaren varit närvarande, svarat på våra frågor och varit snabb när det verkligen gällde. Pernilla har ett professionellt och lättsamt bemötande. Skulle någon jag kände sälja sin bostad hade rekommenderat Pernilla!
    Hej på er!
    Vad kul att processen känts bra och tack för att ni tog er tid och gå in och lämna en rekommendation.
    Då är det bara för mig att hälsa er välkomna ner till Skåne! Mvh Pernilla
  • Gabriella O
    • Nyhamn
    2021-06-15
    Pernilla var otroligt snabb och professionell i sitt agerande. Affären löstes på två dagar tack vare hennes engagemang för försäljningen av vår lägenhet. Rekommenderar alla att kontakta Pernilla Corsing om man ska sälja sitt hus, lägenheten, tomt osv!!!
    Så himla fint skrivet.

Tackar ödmjukast och för mig är det bästa betyget när man väljer att komma tillbaka när det är nästa steg i livet och byta bostad. Önskar all lycka till med flytten!
    • Stockholm
    2021-06-11
    Hun var sød venlig og meget imødekommende.

Jeg er fuldt ud tilfreds med den behandling jeg har fået, Pernilla er en virkelig god mægler.

Hun virker somom hun vil gøre alt, for at du skal få den bedste oplevelse.
    Gid vi havde, den slags service i Danmark.
    Åh vad kul att ni är nöjda!

Tack snälla, Mvh Pernilla
    • Helgebröten
    2021-06-10
    Mycket vänligt och trevligt samt kunnigt.
    Så härligt att höra.
    Tack för att du tog dig tid att svara och hoppas ni ska trivas i er nya bostad!
    • Tornet
    2021-06-09
    Pernilla Corsing är en mycket kapabel mäklare som har en bred och djup verktygslåda - hon kan marknaden och är väl förberedd på att jobba med säljare på distans - AAA+++
    Tack för att du tog dig tid att svara.
    Har man bra uppdragsgivare är det lätt att vara en bra mäklare :)
    • Tågarp
    2021-05-02
    Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Stort lycka till framöver med ert husköp. Mvh Pernilla Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    2021-04-30
    Sålde vårt hus snabbt och lätt!
    Hej Leif och Carina.
    Tack själv för förtroendet och stort lycka till med ert nya boende. Mvh Pernilla
  • sålde sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    2021-03-25
    Sålt stuga, lite slö tycker jag att mäklaren var, hände inte så mycket, tog lång tid
    Tack Michael, för rekommendationen och din feedback. Jag har såklart gjort allt jag kan och mitt bästa i försäljningen av din kolonistuga på Gråen, för att det skall bli en så bra försäljning som möjligt. Sen har det varit lite speciellt såklart då jag inte själv hade möjlighet att ta mig ut och ha visningar utan behövde din hjälp och att det därför blivit fördröjningar av olika anledningar. Men trots detta så hoppas jag att resterande delar av försäljningen känts bra och jag önskar dig lycka till med allting i framtiden!

2021-02-27
    Trevlig, informativ proffsig helt enkelt vid vårt köpte av en lägenhet.
    Tack snälla för att du tog dig tid att svara på Reco. Uppskattas och hoppas ni ska trivas i er nya bostad. Mvh Pernilla Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    2021-02-18
    Uppfyllde alla mina förväntningar!!
    Lyhörd och lättillgänglig. Villaförsäljningen blev snabb och trygg.
    Rekommenderar gärna henne till andra
    Hälsning
    Kerstin Skornicka Persson
    Åh, tack Kerstin.
    Tack för att du valde just mig och vi ses snart för tillträde. Mvh Pernilla
    2021-01-27
    Sålde ett radhus. mycket bra bemötande.
    Tack Per för din rekommendation! Vad glad jag blir att du är nöjd och att du fått ett bra bemötande! Lycka till med nya bostaden, vi ses på tillträdet!

• Centralt
    2020-12-17
    Engagerad och grymt serviceminded. Bara att rekommendera.
    Tack Joakim för din rekommendation, vad glad jag blir! Tack för förtroendet vid försäljningen av din lägenhet. Hoppas att ni skall trivas i ert nästa boende. Lycka till och vi ses på tillträdet!

2020-12-16
    Duktig mäklare. Trevlig. Kan inte bli bättre. Kan definitivt rekommendera henne!"
    Tack snälla för rekommendationen.
    Hörs vi inte innan så får du ha en riktigt fin jul! Mvh Pernilla
    • Junigården
    2020-12-09
    Mycket bra och kunnig mäklare! Seriös och hjälpsam
    Tack Fredrik.
    Det bästa betyget för mig är när en köpare kommer tillbaka och vill sälja med mig!
    Ha en riktigt fin jul så ses vi när det är dags för flytt! Mvh Pernilla
    2020-12-07
    Proffsigt och kunnigt bemötande. Vi är helnöjda,
    Härligt att höra, helt säker på att ni kommer trivas i ert nya boende! Mvh Pernilla Corsing Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    2020-11-29
    Jag har köpt en 2:a.
    Bemötandet var väldigt bra och trevligt. Mina förväntningar var att mäklaren ska vara på plats och ta emot oss. Och med detta så gjorde mäklaren det bra. Vi fick titta ordentligt runt och mäklaren besvarade mina frågor bra och förståeligt. Hela upplevelsen var trevligt.
    Tack Andrija för din rekommendation! Vad glad jag blir över att läsa att du har fått ett bra intryck och en trevlig upplevelse av ditt bostadsköp! Hoppas att du skall trivas med den nya lägenheten. Vi ses på tillträdet!

• Borstahusen
    2020-11-27
    Köpt en Bostadsrätt i Borstahusen. Vi är mycket nöjda med mäklarens bemötande och stöttning.
    Vad kul att höra! Då ses vi när det är dags för flytt! Mvh Susanne och Pernilla Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    2020-11-25
    Jag har köpt en tvåa. På den första visningen blev jag positivt bemött av mäklaren. Och under visningens gång fick jag mina frågor besvarade och kunde i lugn och ro se mig omkring i lägenheten.
    Mina förväntningar var att man skulle få vara ensam på visningen och inte dela sin bokade tid med någon annan. Samt avståndet mellan besökare och mäklare skulle uppnås. Det blev en lyckad visning.
    Tack Marija för din trevliga rekommendation! Vad glad jag blir över att läsa att ni kände att ni fått en positiv upplevelse genom försäljningen och på visning. Lycka till med allt och hoppas att du skall trivas i den nya lägenheten!

• Hasselparken
    2020-11-25
    Pernilla är den bästa mäklare i Sverige
    Men tack snälla och tackar för att ni valde mig igen och att jag får fortsätta på er bostadsresa tillsammans med er! Mvh Pernilla Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    2020-10-30
    Väldigt bra bemötande från Pernilla Corsing. Lugn, lyssnar och kan svara på allt. Alla mina förväntningar uppfylldes.
    Så härligt skrivit Thobias! Tackar ödmjukast, Ha en fortsatt fin helg! Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    2020-10-29
    Bättre mäklare får man leta efter! Tack till Alen från Svensk fastighetsförmedling i Landskrona. Från första stunden kände vi oss trygga. Fick hjälp med allt som jag behövde hjälp med. Kan varmt rekommendera Alen vare sig det gäller att köpa eller sälja lägenhet!
    Tack Shqiprim! Önskar er lycka till och skulle ni behöva hjälp i framtiden är ni varmt välkomna igen!

Vänligen
    Alen Avdic
  • Arnela B
    • Kvarntorget
    2020-10-28
    "Bättre mäklare hittar man inte!!!
    🔝 🔝 🔝
    Alen Avdic har på ett proffsigt, realistiskt,
    tryggt och på ett personligt sätt slussat mig genom hela processen försäljning av en bostadsrätt.Han är engagerad och tillgänglig,varenda fråga,oavsett hur liten eller stor den är,så har jag fått snabb feedback och förklaring som känns ärligt och realistiskt.
    Alen Avdic är seriös, ärlig, kompetent, skicklig helt enkelt professionell mäklare,jag har fått fantastiskt bra och trevlig bemötande.
    Definitivt har Alen Avdic levt upp mina förväntningar både av försäljningen och honom som mäklare.
    Bättre mäklare hittas inte!!!
    Ett stort Tack till dig Alen Avdic och ditt samarbete samt trevliga bemötande och all hjälp jag har fått.
    Jag är supernöjd och verkligen Alen Avdic på Svenskt Fastighetsförmedling Rekommenderas varmt !!!

Välj rätt mäklare som fyller upp dina krav och förväntningar och det gör du med Alen Avdic!👌🏻👌🏻👍🏻👍🏻👏🏻👏🏻👏🏻
    Tack Arnela för den fina kommentaren. Det var ett nöje att kunna hjälpa dig och att du blev nöjd!

Vänligen

Alen Avdic
    2020-10-26
    mycket trevlig bemötande och trevlig personal
    Tack Fatmir för din rekommendation! Hoppas ni skall trivas med er nya bostad. Lycka till med allting och varmt välkommen åter till oss när det finns något som vi kan hjälpa er med.

Vänligen, Gänget på Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    Sara Roos, Alen Avdic och Pernilla Corsing
    2020-10-08
    Mäklaren levde upp till de goda vitsord vi fått från andra nöjda kunder!
    Tusen tack Lars för din rekommendation. Vad glad jag blir över att ni är nöjda och att jag kunde leva upp till era förväntningar.
    Tack för ett fint samarbete och lycka till med allting! Vi ses på tillträdet.

• Segergatan
    2020-10-05
    Vi har köpt en bostadsrätt.
    Bra bemötande, positiv. Tar lite lång tid att få återkoppling eller så är jag för "på" när jag väl vill veta något.....
    Tack Eva, för din rekommendation! Vad roligt att ni känner att ni fått ett bra bemötande och att upplevelsen av ert bostadsköp har varit positiv. Jag försöker alltid uppdatera så snabbt jag kan när jag får efterfrågad information till mig, vidare till samtliga. Hoppas att ni skall trivas i ert nya hem, vi ses på tillträdet.

2020-09-16
    Cool erfaren mäklare
    Verkligen fullt på ens sida känner av vad vi hade för önskemål
    Värt hus äldre stabilt varudeklarerat
    Upplevde mäklaren ärlig , trygginformativ o saklig
    Bara plus att ge
    Tack snälla Camilla.

Varit en ära att ha er som uppdragsgivare ochbönskar er stort lycka till framöver.

MVH Pernilla
    • Asmundtorp
    2020-08-10
    Sara Roos var kanon när hon sålde vårt hus nyligen
    Tack för rekommendationen och tusen tack för förtroendet att ha hand om er husförsäljning. Lycka till med allting i framtiden!

2020-08-05
    Mycket bra service, jag är nejd
    Tack Muharem för din rekommendation! Vad glad jag blir över att ni är nöjda! Lycka till med ert nya boende.

2020-08-04
    Vi har fått stor hjälp av Svensk fastighet under den tid vi sålt vår lägenhet! - mäklaren Sara Roos har gjort stort intryck på oss med sin proffsighet och hantering av ärendet.

Mäklaren: Vi är mycket nöjda med Sara Roos bemötande, agerande och de stöd vi fått löpande med information mm.

Förväntningar: Våra förväntningar var att ärendet skulle gå smidigt och att vi skulle nå de utsatta målet med försäljningspriset som mäklaren rekommenderade - det fullbordades till fullo.

Sammanfattning: Vi är mycket nöjda med Svenska Fastighet och dess hantering av vårt ärende! - vi skulle varmt kunna rekommendera denna fastighetsbyrå och mäklare till framtida kunder.

Asmundtorp 2020-08-04
    Tvarko Matanovic
    Tack så mycket för den värmande rekommendationen! Jag blir verkligen så glad att ni är nöjda och att ni tycker att försäljningen har gått bra. Tack för ett fint samarbete och lycka till med allting i framtiden!

• Centralt
    2020-08-03
    Bostadrätt
    Bemötande var proffsigt
    Mina förvantningra var en snabb och enkel försäljning som uppfulldes
    Tack snälla för ditt omdöme och roligt att förväntningarna bemöttes.
    Vänligen, Louise Tygård
    • Borstahusen
    2020-07-28
    Tusentack för att vi fick superbra service från mycket kunnig och hjälpsam mäklare!
    Tack Antje för fina ord och för att ni valde mig!

Hörs snart igen! MVH Pernilla
    2020-07-25
    Vi har sålt ett hus.
    Vi blev bemötta jättebra.
    En mycket lättsam och trevlig mäklaren.
    Kan rekommenderas.
    Tack Anette för dina fina ord! Blir alltid glad att ni skulle kunna tänka er att rekommendera mig vidare, det är vad jag strävar efter! Vi ses på tillträdet och lycka till med allting framöver!

• sålde sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    • Citadellet
    2020-07-15
    Sålt koloni på citadellet i landskrona.
    Vi är mycket nöjda med Louise Tygård och kan värmt rekommendera henne.
    Tack snälla för er fina rekommendation och för förtroendet att förmedla er fina koloni!
    Vanligen, Louise
    • Segergatan
    2020-07-04
    Jag sålde en bostadsrätt. Blev bra bemött av mäklaren och kan inte komma på något negativt hon var lätt att få tag på det gick fort från att vi hade första kontakten till den var såld. Kan rekommendera svensk fastighetsförmedling Landskrona
    Tack Martin för dina ord och din rekommendation. Roligt att höra att du tycker att försäljningen gått bra och att du rekommenderar mig och Svensk fastighetsförmedling. Vi ses på tillträdet och lycka till med ditt nya boende!

2020-06-25
    Det är 16år sennan vi sålde vår villa, så det är ett tag sedan vi hade kontakt
    Hej Benny. Reco skickar ut till alla säljare och köpare genom Svensk Fastighetsförmedling och du har fått detta genom bokningsavtal och inte som säljare.

Men hoppas du varit nöjd med vår service. Mvh Pernilla
    2020-06-25
    Bara positiva erfarenheter i våra kontakter
    Så härligt! Trevligt att fått lära känna er och vi hinner höras flera gånger till innan tillträde av er nya bostad. Mvh Pernilla Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    2020-05-30
    Jag har köpt en tomt i Svalöv av Pernilla i Landskrona.
    Svarar så att hon förstår och dömer inte.

Nöjd kund
    Tack snälla för att du tog dig tid. MVH Pernilla Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    2020-05-29
    Inget att klaga på perfekt utfört arbete
    Tackar ödmjukast för att du tog dig tid att ge mig ett Reco betyg! Mvh Pernilla Corsing Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    2020-05-27
    Köpt en tomt. Pernilla Corsing har varit väldigt tillmötesgående och snabb i kommunikationen. Kan verkligen rekommendera henne.
    Tack Eva! Vad härligt att höra. Ha en fortsatt fin dag så hörs vi när det börjar närma sig tillträde! Mvh Pernilla Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
    2020-05-27
    Sars Roos är em väldigt flexibel och har handlingskraft med handlingar som skall komma in så affären kan genomföras per omgående. Jag hade sålt min bostadsrätt och var i behov av ny lgh per omgående. Hon har verkligen hjälpt till att få en snabb affär mellan mig och säljaren. Jag är i detta nu köpare av lgh i Landskrona. Ska jag någonsin flytta härifrån och köpa nytt skulle jag absolut anlita Sara Roos hon är dessutom väldigt social och trevlig på alla sätt. En mycket kompetent mäklare att lita på jag hade tur när jag letade nytt boende att det var hon som var mäklare verkligen tur.Karina
    Tusen tack Carina för dina fina ord! Vad glad jag blir att det har känts bra för dig i köpet av lägenhet och att du känner att du vill anlita mig i framtiden. Tack själv för ett fint samarbete och lycka till med din nya lägenhet.

• Madeleine N
    2020-05-26
    Mycket bra bemötande hela tiden!
    Tack Madeleine för ditt omdöme! Tack för ett fint samarbete och roligt att din lägenhetsförsäljning gick så smidigt!
    Lycka till med allt i framtiden.

• Häljarp
    2020-05-22
    Har sålt ett hus i Häljarp. Mycket bra och kunnig mäklare Sara Roos, Hade egentligen inga speciella förväntningar ville ha huset värderat till ett bra pris och det fick jag. Det räckte med en visning så fick vi pris så att vi var nöjda.

Ronny o Carina
    Tack Ronny och Carina för era fina ord! Roligt att ni är nöjda och att det blev en smidig affär för er. Roligt att få hjälpa er i denna bostadsaffären, lycka till med ert nya!

• Tornet
    2020-04-17
    Sålt en lägenhet
    Mäklaren var väldigt klar var vi var i processen samt vad nästa steg var. Tätt dialog antingen per telefon eller andra media
    Tack Peter för din rekommendation! Skönt att ni alltid känt er uppdaterade och att ni hela tiden känt till de olika stegen i processen, det strävar jag alltid efter! Vi ses på tillträdet.