Alla kategorier Mäklare Skåne Ystad Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Ystad

Fastighetsbyrån Ystad

Sixten Sparres Gata 2, 271 39 Ystad — Visa karta

Vår ambition är att vara Ystads mest efterfrågade mäklarföretag. Vi startade verksamheten i Ystad 2009 och vi är idag 17 personer som jobbar i starka team för att ditt bostadsbyte skall bli det bästa tänkbara. Vi vill att du skall vara så nöjd att du gärna rekommenderar oss som företag och våra skickliga mäklare till vänner och bekanta.
Vi är en del av Fastighetsbyrån - Sveriges största mäklare, vi kan Ystad och har en gedigen information om de potentiella köpare som letar efter bostad i kommunen. Vill du ha en välutbildad och engagerad mäklare som kan ge dig trygga råd är du välkommen till oss!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 246 kunder tycker om Fastighetsbyrån Ystad

• Alexandra F
    Alexandra F skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Utmärkt bemötande och väldigt god kunskap hos min mäklare. Mycket nöjd med köpet och all information jag fick där till. Skulle absolut rekommendera och själv använda mig av fastighetsbyrån i framtiden.
  • Christer  J
    Christer J skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Hög kompetens, seriös hantering och väldigt trevligt bemötande innebar att vi kände mycket stort förtroende för mäklaren. Dessutom är Fastighetsbyråns prospekt och dokumentation av affären väldigt proffsig - klar, tydlig och lättförståelig.
  • Karin R
    Karin R skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Mycket fint, bra och proffsigt bemötande. Malin B är en trevlig, kunnig och duktig mäklare och jag rekommenderar henne å de varmaste.
    Karin Roth
  • Maria S
    Maria S skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Mycket bra och trevligt bemötande
  • Jonatan K
    Jonatan K skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Allt fungerade väldigt bra! Rekommenderar definitivt till andra som funderar på att sälja.
  • Karl G
    Karl G skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Vänligt bemötande,kunnig mäklare med bra tålamod med äldre säljare.
  • Anders E
    Anders E skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Bra bemötande snabb handläggning
  • Patrik J
    Patrik J skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Emil Och Malin agerade proffsigt och vi hade en rak och ärlig tvåvägskommunikation. sen att de fick upp Dykhuset 710 000 över utgångspriset till allas vår förvåning, hjälper självklart upp detta guldregn över dessa ypperliga husförsäljare, förutom detta blev det rätt köpare som gav en bra magkänsla när man lämnar sitt barndomshem till nya ägare. och tack för fruktkorgen som var en extra förgyllare av vardagen. sammanfattning: ni levererade mer än vi väntat och är Wow kunder. Snabbt fick vi in ytterligare 2 hus via släckten och en lägenhetsförsäljning! Glöm oss inte!!
    MVH Patrik & Carina
    2017-10-31 Fastighetsbyrån Y svarar Patrik J
    Hej Patrik och Carina! Tack för fantastiskt fint samarbete och positiv feedback. Vi glömmer er inte! /Emil, Malin och resten av gänget
  • Per Anders O
    Per Anders O skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Kände mig proffesionellt bemött från början till slut
    Ödmjuka,lyhörda och kunniga kännetecknar Malin och Cornelia
    Sålde och köpte min lgh genom byrån
    Kan klart rekommendera denna mäklare
  • Katarina W
    Katarina W skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Seriösa, duktiga och vänliga. Nedvärderade dock huset ganska mycket för att få igång budgivning. Valde därför annan mäklare och fick ändå bra budgivning.
  • Lise-lott N
    Lise-lott N skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Ett bra och aktivt o medvetet engagemang i vår försäljning av hus. Vänligt o sakligt bemötande.bra kontakt. Via sms under hela försäljningen.kände oss trygga i vår försäljning hela vägen fram till bankmötet köparen.
  • Tuuli Elina J
    Tuuli Elina J skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    affären gick smidigt hela vägen och väldigt snapt
  • Roland L
    Roland L skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    trevliga, tillmötesgående, skötte allt på bästa sätt.
  • Desirée E
    Desirée E skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Proffesionellt bemötande både av oss som säljande part men även ut mot köparna. bra information och ständigt uppdaterande under hela försäljningsperioden. Gott affärsmannaskap.
  • Per-ola L
    Per-ola L skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Jag fick ett bra bemötande från början till slut.
  • Otto S
    Otto S skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Bra bemötande, smidig hantering och verkade ha koll på läget.
  • Lars-erik J
    Lars-erik J skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Bra bemötande. Utförande mm enl förväntan.
  • Johnny P
    Johnny P skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Bästa upplevelsen någonsin, trevlig mäklare, saklig och värt varje krona!
  • Erik Lars-Anders H
    Erik Lars-Anders H skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Malin B duktig, energisk och ärlig mäklare.
  • Per-eric V
    Per-eric V skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Vi träffade en mycket intresserad person (Alexandra) som starkt bidrog till att vi valde Fstighetsbyrån. Alexandra är mycket kunning och har en positiv framtoning som ger både säljare och köpare en trygghet.
    Alexandra har hållit oss väl uppdaterad I den försäljning vi håller på med just nu.
  • Elisabeth L
    Elisabeth L skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Fastighetsbyrån reagerar och fångar kundens behov snabbt och professionellt. Du känner dig trygg genom hela processen och blir vänligt bemött.
  • Mette A
    Mette A skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Vi har været meget tilfredse med mäklaren :-)
  • Per-ola S
    Per-ola S skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Supernöjd med min mäklare 😊 100% närvarande när de behövs👍
  • Lena M
    Lena M skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Vi fick ett väldigt proffsigt och varmt bemötande. Mäklaren var över våra förväntningar i snabb respons och bra kommunikation.
  • Charlotte S
    Charlotte S skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Är mycket nöjd med Petra R. Hon är kunnig, hövlig och trevlig på alla sätt.

Kan rekommendera Fastigshetsbyrån verkligen.

Vänliga hälsningar. Charlotte
    2017-07-12 Fastighetsbyrån Ystad svarar Charlotte S
    Tack Charlotte! Det har varit riktigt roligt att få arbeta med och lära känna dig. Hoppas att du kommer att trivas i din nya stad. Njut av dina nära och kära nu! Kram Petra
  • Liat I
    Liat I skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Mkt bra
    Tydlighet. Tät kommunikation
  • Martin B
    Martin B skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Bemötandet var mycket bra och hon gav ett professionellt intryck. Allt ordnades smidigt och hon var noggrann genom hela processen.
  • Stefan P
    Stefan P skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Bra. Var ett lugnt och vänligt bemötande som passade mig som kund.
  • Bo Åke  N
    Bo Åke N skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Allt hittills har varit som vi förväntat oss!
  • Tobias A
    Tobias A skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Smidigt och enkelt bra kontakt
  • Ulla-britt E
    Ulla-britt E skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Mycket bra bemötande! Trevlig, hjälpsam och förstående.
  • Ulla-britt E
    Ulla-britt E skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Mycket bra bemötande! Trevlig, hjälpsam och förstående.
  • Peter N
    Peter N skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Jag upplevde mäklaren och företaget som kunnande snabba och proffsiga
  • Carina I
    Carina I skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Väldigt kunnig o trovärdig mäklarkontakt. Magnus Tarland skötte vår fastighetsaffär mycket väl. Vi kände oss trygga och väl omhändertagna. På två veckor (!) hade han genomfört vår affär. Vi är mycket nöjda och rekommenderar gärna Fastighetsbyrån!
  • Lars J
    Lars J skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Ulf min bror och jag är mycket nöjda med bemötandet underdels försäljningsprocessen.
  • Mats L
    Mats L skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Bra bemötande, snabba svar och korrekt information!
  • Anna B
    Anna B skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Vår mäklare gjorde ett bra jobb, men inget extra.
  • Knut K
    Knut K skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Synnerligen professionellt skött från ax till limpa
  • Raimo L
    Raimo L skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Vi fick redan i starten ett mycket bra bemötande från mäklaren. Det gick lätt att komma fram till ett upplägg för att genomföra en försäljning som passade oss.Det blev ett utmärkt material framtaget för att beskriva bostaden. V i fick goda råd beträffande besiktningar och försäkringar. Visningarna fungerade på ett bra sätt även om det kunde upplevas jobbigt ibland. Budgivningen startade trögt, men mäklaren förklarade att det det ofta är så. Helt plötsligt exploderade buden. vi kom snabbt fram till avtalsskrivning vilket gick helt smärtfritt. Sammanfattningsvis kan vi konstatera att vi är mycket nöjda med Fastighetsbyråns genomförande av försäljningen .
    Vi framför härmed vårt varma tack till Fastighetsbyrån och mäklaren Petra Roxenius
    2017-05-12 Fastighetsbyrån Ystad svarar Raimo L
    Åh vad roligt att höra! Tack snälla för ett gott samarbete Raimo och Siw och all lycka i framtiden. /Petra
  • Dan-ola S
    Dan-ola S skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Vänlig och service-minded kontakt och hantering kring köpet av lägenhet
  • Jerry H
    Jerry H skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    mycket kunnig på sin sak och vi fick ett tryggt och trevligt bemötande.
  • Michael K
    Michael K skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Jättebra bemötande. Trevlig mäklare
  • Cecilia L
    Cecilia L skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Mycket kunnig mäklare som höll oss underrättade från början till slut. Mycket engagerad och vi kände oss trygga med henne.
    MVH
    Cecilia Lindblad
  • Gunilla B
    Gunilla B skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Artigt och kunnigt bemötande.Bra uppföljning och intresse från mäklare.
  • Maria R
    Maria R skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Jag fick mäklaren rekommenderad och fick ett positivt intrck.
  • Martin W
    Martin W skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Mäklaren var alltid tillgänglig och gav ett mycket professionellt intryck. Husaffär är en stor händelse och anser att Fastighetsbyrån Ystad skötte detta med respekt och ödmjukhet.
  • Tim H
    Tim H skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Mycket bra service, kundkontakt och hantering av vår bostadsaffär
  • Nemat S
    Nemat S skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Excellent!
    Kunnig och engagerade personal. Det är min tredje bostadsaffär som jag har gjort och jag rekommenderar stark Fastighetsbyrån Ystad som mäklare.
  • Birgitta P
    Birgitta P skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Mitt första möte med Fastighetsbyrån var på Seniorevent och det var en mycket trevlig kontakt. När det blev aktuellt för mig att sälja min lägenhet var det ett självklart val att välja Fastighetsbyrån. Jag fick ett mycket trevligt och proffsigt bemötande av Akexandra Nilsson som sakligt och kunnigt gick igenom hur försäljningen skulle genomföras. Det resulterade i att jag är en mycket nöjd kund och kommer att anlita dem igen om det skulle bli aktuellt. Till ev köpare/säljare rekommenderar jag dem varmt och ger naturligtvis högsta betyg.
  • Anders M
    Anders M skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Mycket proffsigt😎 perfekt inget att klaga på

Sixten Sparres Gata 2, 271 39 Ystad