Fastighetsbyrån Ystad

Fastighetsbyrån Ystad

• BadgeTenYears

Vår ambition är att vara Ystads mest efterfrågade mäklarföretag. Vi startade verksamheten i Ystad 2009 och vi är idag 17 personer som jobbar i starka team för att ditt bostadsbyte skall bli det bästa tänkbara. Vi vill att du skall vara så nöjd att du gärna rekommenderar oss som företag och våra skickliga mäklare till vänner...

852 omdömen om Fastighetsbyrån Ystad

Sedan starten hos Reco 2013

Rose-Marie B
Surbrunn

Hej Eftersom det varit svåra tider för försäljning av lägenheter hade jag nästan gett upp hoppet. När mäklaren hörde av sig till en kund som tidigare visat intresserad och lämnat ett skambud, lämnade kunden ett bud som jag kunde acceptera. Nu gick allting i snabbt. Bra jobbat Rasmus! Flytten går till Malmö Vänligen! Rose-Marie Berggren

Oscar H
Trädgårdsstaden

Malin har från första dagen varit tryggheten i vår försäljning trots den osäkra bostadsmarknad vi befann oss i. Genom tålamod och ständig dialog och kommunikation mellan oss säljare och potentiella köpare kändes hela affären trygg och säker.

Anela S
Skrev om Fastighetsbyrån Ystad

Malin på fastighetsbyrån är mycket trevlig, svarar fort i telefon, sms. Väldigt tydlig. Man får svar på det man behöver. Rekommenderar.

Håkan A
Sandskogen

Det har gått bra fast marknaden har varit lite trög mycket nöjda

Johan G
Bellevue

Haft Emil som mäklare och har varit väldigt nöjd. Han är väldigt mån om kunder, kommer välja Emil framöver vid tillfälle.

Elena C
Skrev om Fastighetsbyrån Ystad

Samarbetade med Fastighetsbyrån under sista 8 år. Känner trygghet och professionalitet. Kan starkt rekommendera som mäklare. Köpte och sålde lägenheten samtidigt på våren. Malin och Sara har hjälpt mig till ett gott resultat. Tackar dom för deras professionalitet, kunnighet, flexibilitet. Nöjd.

Lisbeth M
Surbrunn

Allt fungerade som vi förväntat oss.

Lowe E
Bellevue

Snabbt! Väldigt trevlig personal!

Patrik N
Nybrostrand

Snabbt och enkelt och en lätt tillgänglig mäklare som förklara allt på ett tydligt sätt

Patric N
Nybrostrand

Vänligt och trevligt bemötande Kändes ärlig och pålitlig Snabb och effektiv

Åke S
Sandskogen

Förtroendeiingivande och väl insatt i området där vi skulle sälja vårt fritidshus. Våra förväntningar infriades till fullo och försäljningen gick snabbt och smidigt.

Elisabet B
Centrala Ystad

Vårt tidigare intryck av mäklaren (som köpare) var att hon var kunnig, informativ, effektiv, korrekt, höll koll på överenskomna datum/uppgifter, skötte allt med gott omdöme och god framförhållning. Så därför har vi anlitat henne i det här fallet där vi nu står som säljande part och vi är mycket nöjda med vårt val och kan med högsta betyg anförtro henne åt framtida kunder.

Elisabeth N
Rynge

Trevliga duktiga tillgängliga mäklare

Rickard B
Centrala Ystad

Bra , trevligt och servicevänligt bemötande

Thomas N
Rynge

Mycket duktiga, vänliga och tjänstvilliga och hjälpsamma mäklare, gestaltade av Heidi och Malin.

Markus H
Nybrostrand

Bästa mäklarbyrån utav alla dom finns i ystad kommun

Leif Anders Johan B
Centrala Ystad

Kompetens rakt igenom!Så borde alla företag i Sverige skötas

Annica T
Löderup

Allt var oerhört smidigt och mäklaren var både proffsig och tillmötesgående.

Jonas H
Hälsobacken

Bra mäklare som hade bra svar på frågorna och hjälpsam

Therese A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Ystad

Proffsigt, snabb återkoppling & otroligt smidig affär!

Jan L
Centrala Ystad

Jag har hållit 2 mäklare aktiva samtidigt, Sara o Rasmus. Det var en mycket trevlig erfarenhet med båda. Jag köpte lägenhet av Rasmus o allt har gått mycket smidigt, jag är mycket Nöjd.

Annika O
Östra Sommarstaden

Trevligt bemötande, bra och tydlig information och kunskap i sitt område. Bra eftersom jag var ny som köpare av koloni.

Albert H
Löderup

Bra presentation av objekt och snabba svar.

Håkan B
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Ystad

Väldigt professionell och samtidigt ett personligt bemötande av Emil Malmer. Lyhörd för våra frågeställningar och snabb återkoppling. Vi kan med varm hand rekommendera Fastighetsbyrån i Ystad.

Anders S
Bärområdet

Inga problem alls och väldigt lösningsfokuserad.

Gun B
Gjuteriet

Rasmus var en trevlig och påläst mäklare. Vi fick reda på allt, som vi behövde och när vi skrev lägenheten, så förklarade han ingående alla punkter. Vi kunde inte, önska oss någon bättre, tack

Kristoffer B
Östra Sommarstaden

Bra och härliga att ha att göra med. Stöttande i hela processen och väldigt professionella. Rekommenderar!

Astrid L
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Ystad

Proffsigt och trevligt bemötande. Det gick snabbt med visning, budgivning och att få fram en passande köpare. Vi är nöjda!

Vanessa F
Åkeshall

Väldigt kompetenta med fantastisk service och engagemang igenom hela försäljningsprocessen! Kan verkligen rekommendera deras tjänster !

Rein A
Stora Köpinge

Allt fungerade på bästa sätt. Sara är trevlig, kunnig, lätt att ”ha att göra med” o hjälpte mig på alla sätt och vis.

Martina P
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Ystad

Trevlig, seriös och kunnig mäklare. Kändes tryggt från visning till kontraktsskrivning. Han upplevde de förväntningar jag har på en mäklare.

Anette F
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Ystad

Vi är mycket nöjda med hela bemötandet och hanterandet av försäljningen av vår fastighet.

Anders G
Centrala Ystad

Vi blev professionellt bemött av mäklaren Vi hade stora förväntningar och de levde han upptill med råge Han gjorde allt för att så många som möjligt skulle se att huset var till salu och det var många som var och titta och det blev sålt inom en relativ kort tid

Marcin G
St. Herrestad Och Öja

Vi upplevde kontakten med mäklare Malin som mycket god. En snabb affär och ett trevligt bemötande gjorde oss mycket nöjda.

Jessica K
St. Herrestad Och Öja

Vi har blivit fint bemöta av Malin. Hon har varit lättillgänglig, vänlig och upplevs ha god kompetens som mäklare. Det blev en snabb och smidig affär. Malin var noggrann att i alla led försäkra sig om att vi som köpare kände oss trygga och förstod alla juridiska termer.

Jonni G
St. Herrestad Och Öja

Malin du är grym, tack för all hjälp. Du lyssnar, förklarar, återkopplar och hjälper. En stjärna i min bok.

Per-Arne W
Centrala Ystad

Helt korrekt och bra bemötande. Helt nöjd. Paw

Ann L
Köpingebro

Bra och bra mäklare tydlig o bra information.

Tommy A
Edvinshem

Proffsigt, positivt omhändertagande, bra information under försäljningen. Vi är nöjda med försäljningen, Stort tack till Rasmus.

Ida J
Edvinshem

Vår mäklare (Sara Göransson) har varit en stjärna från dag ett. Alltid trevlig och lätt att prata med både gällande försäljning av vår bostad men även privata samlat som det lätt blir när man ska sälja sitt hem. Man kände att inga frågor var för dumma att ställa. Utan att överdriva så skulle jag faktiskt vilja påstå att Sara är en av dom bästa i branschen, med den nivån som hon håller. Vi kommer gladeligen använda oss av henne vid nästa bostadsaffär!!!

Lisbeth O
Centrala Ystad

Vi hade ett mycket bra samarbete med mäklare Emil Malmer Vi fick fortlöpande information och hade hela tiden koll på vad som hände. Vi är helt nöjd med försäljningen. Professionellt, lyhört och humoristiskt.

Ola N
Löderup

Allt är vad man förväntar sig av en mäklare.. Rasmus är kanon och lite till!! Ola

Benny B
Köpingebro

Mycket professionellt bemötande. Dessutom väldigt trevlig, utan att vara inställsam. Hög grad av trovärdighet och social kompetens. Effektiv hantering av allt rörande visningar och slutlig försäljning. Kan varmt rekommendera denna mäklare alla dar i veckan.

Elin B
Bellevue

Väldigt proffsig och hjälpsam hela vägen. Lätt att få kontakt med och snabb med att ge respons. Har inget att klaga på!

Bo E
Centrala Ystad

Hej Eftersom inte affären är helt klar, känns det lite tidigt att uttala sig om Fastighetsbyrån. Det är som att få in maten på krog och samtidigt få frågan om maten smakar bra

Emma Å
Bellevue

Bra bemötande, trevlig mäklare. Levde upp till de förväntningarna jag hade, svarade på frågor, kände till objektet vilket jag tycker är viktigt. Bra mäklare som gav mig som köpare det jag behövde, en trygg och smidig affär.

Anna-Greta W
Centrala Ystad

Trevligt bemött. Tydlighet, informativ information. Snabb uppdatering.

Anders S
Hälsobacken

Mycket vänligt och proffsigt bemött.

Erik N
Hälsobacken

Vi var mycket nöjda med både bemötande såväl som försäljningen av vår fastighet!

Love W
Bellevue

Proffesionellt, bra resultat! Trots en svår tid på bostadsmarknaden fick vi lägenheten såld, mäklaren är trevlig .