Alla kategorier Mäklare Skåne Ystad Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Ystad
Rekommenderat företag 2016 - Fastighetsbyrån Ystad
Rekommenderat företag 2015 - Fastighetsbyrån Ystad

Fastighetsbyrån Ystad

Sixten Sparres Gata 2, 271 39 Ystad — Visa karta

Vår ambition är att vara Ystads mest efterfrågade mäklarföretag. Vi kan Ystad och har en gedigen information om de potentiella köpare som letar efter bostad i kommunen. Vill du ha en välutbildad och engagerad mäklare som kan ge dig trygga råd är du välkommen till oss!

Läs vad 183 kunder tycker om Fastighetsbyrån Ystad

• Michael K
    Michael K skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Osäker mäklare och inget vidare bra hjälp eller bemötande med affären.
  • Gretel N
    Gretel N skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Välkomnanda, rak, bra information och vänlig.
  • Sten W
    Sten W skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Petra är professionell, kunnnig och mycket vänlig.
    2016-12-08 Fastighetsbyrån Ystad svarar Sten W
    Tack snälla för ditt fina omdöme Sten. Hoppas att ni trivs i er nya lägenhet! /Petra
  • Kenny A
    Kenny A skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Magnus Tarland får högsta betyg av mej,en kompetent o proffsig mäklare..... Mvh Kenny o Sawetree
  • Mikael N
    Mikael N skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Mäklaren var väldigt hjälpsam och tillmötesgående.
  • Kurt H
    Kurt H skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Mycket bra mäklare att ha att göra med alltid klara besked
    2016-10-09 Fastighetsbyrån Ystad svarar Kurt H
    Hej Kurt! Tack för rekommendationen och en bra husförsäljning ihop. Lycka till i er nya lägenhet! /Emil
  • Jan Krister D
    Jan Krister D skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Proffsigt och på samma gång mycket uppmärksamma på våra behov och önskemål.
    2016-12-08 Fastighetsbyrån Ystad svarar Jan Krister D
    För mig är det viktigt att leverera det ni förväntar er. Det är ju NI som ska bli nöjda i slutändan. Tack för gott samarbete! /Petra
  • Ivan G
    Ivan G skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Proffesionellt skött affär. Engagerad och erfaren mäklare som ledde till att målet nåddes utan förhinder. Mycket nöjd!
  • Ingrid J
    Ingrid J skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Kundvänliga, kunniga, snabba svar, ingav trygghet
  • Urban L
    Urban L skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Helt ok genom förd affär med magnus
  • Jan K
    Jan K skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Vänligt bemötande, snabbt och effektivt.
    Skickligt gjord presentation (broschyr).
    I sin helhet mycket professionellt.
    Rekommenderas!
    2016-09-26 Emil M svarar Jan K
    Hej Jan!
    Stort tack för din rekommendation och det värmande omdömet..

Verkligen trevligt att göra affärer med dig även denna gång!
    Hör av dig när vi kan göra något för dig eller dina vänner och bekanta, eller om du har vägarna förbi vårt kontor.

Emil med personal
  • Bente K
    Bente K skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Fint - xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
  • Lars F
    Lars F skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Mycket bra. Proffsigt bemötande. Proffsig fotografering med bra bilder.
    Bra objektsbeskrivning.
  • Eva L
    Eva L skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Bra service och bra gehör gör våra önskemål.
  • Carina O
    Carina O skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Jag har efter försäljning inte hört ett ljud från mäklaren. Jag har skickat förfrågan gällande deklaration men, inget svar. Jag går vidare med detta för att få hjälp på annat håll. Får undersöka hur jag kan få hjälp, känner mig helt hjälplös. Jag är absolut inte nöjd med Fastighetsbyrån i Ystad. Rekommenderas inte!
  • Amanda H
    Amanda H skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Super trevlig mörklade som underlättade både för säljare och köpare. Jätte bra visning och inte allt påträngande! Rekommenderar varmt!
  • Margreth P
    Margreth P skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Mycket bra Höll oss inderrättade hela tiden och fick oss att känna oss viktiga som kunder Det blev också en mycket snabb affär
    2016-10-10 Fastighetsbyrån Ystad svarar Margreth P
    Tack Margreth! Vad glad jag blir för din fina rekommendation. Hoppas att ni trivs i ert nya boende. Må väl så hörs vi när det blir dags för deklaration. /Petra
  • Karolina E
    Karolina E skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Cornelia Lembke rekommenderas varmt som mäklare!! Ett mycket gott bemötande, kunnig och trevlig. Vi är väldigt nöjda!
  • Johanna G
    Johanna G skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Mycket trevligt och professionellt bemötande, smidig försäljning och trevlig mäklare som fanns till hands hela vägen.
  • Ulla H
    Ulla H skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Ett mycket bra positivt naturligt bemötande kunde inte varit bättre.
    Mäklaren Petra var mycket bra och levde upp tillmina förväntningar.
    Jag kan med gott samvete rekommendera henne till flera som är i Säljtagen
    2016-09-09 Emil M svarar Ulla H
    Tack snälla för den fina rekommendationen! /Petra
  • Annika K
    Annika K skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Vår mäklare var positiv och trevlig och väldigt hjälpsam.
  • Katarina L
    Katarina L skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Kunnig, proffsig och väldigt trevlig! Rekommenderas!
  • pelle s
    pelle s skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Allt funkade bra, kunde tex få hjälp att skriva kontrakt utan att behöva ta mig till ystad från stockholm
  • Christian H
    Christian H skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Bra och trevligt bemötande, svarar på de frågor man hade.
    2016-08-18 Emil M svarar Christian H
    Hej Christian!
    Tack för ditt fina omdöme. Visst är det viktigt att få svar på de frågor som dyker upp när man skall göra en så stor affär, inga frågor är för små eller för konstiga, ibland är det svårt men vi försöker ta reda på svaren!
    Väldigt kul att vi också lyckats göra dig nöjd, det är superviktigt för oss.
    Vänliga hälsningar Emil Malmer franchisetagare Fastighetsbyrån i Ystad, Sjöbo och Skurup
  • Anna-kari K
    Anna-kari K skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Jag fick ett mycket professionellt bemötande av mäklaren Petra, som arbetade igenom köpet på ett korrekt, grundläggande sätt med bra uppföljning. Det kändes tryggt för mig som köpare, som genomförde affären på distans. Petra löste situationen galant!
    2016-08-18 Fastighetsbyrån Ystad svarar Anna-kari K
    Vad glad jag blir! Tack så mycket för rekommendationen!
  • Helén N
    Helén N skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Jag upplevde att de mäklare jag hade kontakt med var mycket proffsiga och väldigt angelägna om att tillgodose mina behov. Detta gäller både för försäljning av första boendet och sedan för förvärv av nästa boende. Lugnt, stabilt och strukturerat arbete med tydlig information och allt på plats. Jag är mycket nöjd. Några missar av assisterande administrativ personal inträffade som kunde ha undvikits men detta var utom mäklaranas kontroll.
  • Henrik H
    Henrik H skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Mycket trevlig mäklare, rutinerad o trygg affär!
  • Christian R
    Christian R skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Jag har haft nöjet att jobba med mäklaren Alexandra Nilsson vid försäljning av min lägenhet på Bellevuevägen i Ystad. Kan varmt rekommendera Alexandra för sin yrkesproffesionalitet och positiva attityd. Mycket gott betyg ger jag denna mäklare!
    2016-07-11 Emil M svarar Christian R
    Hej Christian!
    Stort tack för att du tar dig tid att rekommendera oss och Alexandra, det gläder mig att du är nöjd. Med vänlig hälsning, Emil Malmer franchisetagare Fastighetsbyrån i Ystad, Sjöbo och Skurup
  • Daniel P
    Daniel P skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Bra bemötande under hela köpeprocessen.
    2016-07-11 Emil M svarar Daniel P
    Hej Daniel!
    Kul att du är nöjd, lycka till framöver.
  • Lena N
    Lena N skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Det var en bra upplevelse, trevlig och kunnig mäklare
    2016-07-11 Emil M svarar Lena N
    Hej Lena!
    Det är bara när våra kunder får en riktigt bra upplevelse under bostadsbytet som vi kan vara nöjda, tack för din rekommendation!
    Med vänlig hälsning, Emil Malmer Franchisetagare Fastighetsbyrån i Ystad, Sjöbo och Skurup
  • Else G
    Else G skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Allt gick smidigt och utan problem. .
    2016-07-11 Emil M svarar Else G
    Toppen! Lycka till!
  • Adam A
    Adam A skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Jag köpte en lägenhet som Louise hade på Fastighetsbyrån, mitt intryck var att hon var väldigt duktig i sitt yrke. Louise ordnade upp väldigt mycket i mitt case som genom att hon har kontroll på situationerna. Vilket att när jag ska sälja kommer jag kontakta Louise
  • Andreas S
    Andreas S skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Bra service! Tillgänglig mäklare! Snabbt avslut på affären så som vi önskade!
  • Anders S
    Anders S skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Seriösa, engagerade, lyhörda, finns säkert mer att säga men jag är otroligt nöjd med uppdragets genomförande. Jag kommer att rekommendera dem till andra.
  • Eva L
    Eva L skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Ett bra och kunnigt bemötande. Förtroendefullt. Snabbt och enkla rutiner men ändå inte forcerande. Lätt att få tag på mäklaren. Underbyggd information. Viktigt att kunna stå för det man lovar.
  • Christina O
    Christina O skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Bra bemötande. Mäklaren gav ett proffsigt intryck och hade bra koll på marknaden.
  • Ronny N
    Ronny N skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Ett proffsigt och vänligt bemötande med stor kunskap.
    Helt nöjd.
  • Håkan T
    Håkan T skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Vi fick ett väldigt gott intryck av mäklaren från Fastighetsbyrån. Hon uppträdde väldigt proffsigt samtidigt som hon var personlig.
    Hon gav oss bra svar på våra frågor och var väldigt kunnig gällande objektet.
    Rekommenderas verkligen, en av de bästa mäklare jag varit i kontakt med.
  • Bengt M
    Bengt M skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Proffsigt,Proffsigt,proffsigt,proffsigt,proffsigt
  • Ulla H
    Ulla H skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Vänligt och proffsigt bemötande och engagemang. Hjälpsam och "fixande" vid problem. Vi är helt nöjda och har sagt detta till dom som frågat om vår erfarenhet av er.
  • Anna K
    Anna K skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Har bara gott att säga om mäklaren Petra Roxenius. Vänlig, hjälpsam och svarade snabbt på alla frågor. Högsta betyg!
  • Inger Marianne A
    Inger Marianne A skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    jag är jättenöjd med min bostadssäljare vid försälning av mitt hus.Mycket kunnig och gav många goda råd.Underbar tjej, jag kände mej trygg med henne.
  • Anniken B
    Anniken B skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Väldigt bra upplevselse som kund. Både som köpare och säljare.
  • Ragnvi H
    Ragnvi H skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Vi blev bemötta bra. Försäljningen gick bra och vi var uppdaterade hela tiden om vad som hände.
  • Per Gösta Allan P
    Per Gösta Allan P skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Vi är mycket nöjda med försäljningen och vår mäklare.
  • Martin L
    Martin L skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    God kännedom om bostadsmarknaden på orten, resultatinriktat genomförande, kunnig mäklare.
  • Josefin H
    Josefin H skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Cornelia var en mycket bra och skicklig mäklare som fick min lägenhet såld innan visning. Jag är helnöjd från början till slut och kommer rekommendera henne till andra i framtiden.
  • Barbro Skantz T
    Barbro Skantz T skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Vi är mycket nöjda med mäklarnas sätt att sköta både köp och försäljning!
  • Bengt-göran K
    Bengt-göran K skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Jag anlitade F-b, för att sälja mitt. De gjorde ett seriöst arbete och skaffade en intressent, som köpte huset till det pris jag önskade få.
  • Helga T
    Helga T skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    alltid lika bra och tillmötesgående

Sixten Sparres Gata 2, 271 39 Ystad