Alla kategorier Mäklare Skåne Ystad Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Ystad

Fastighetsbyrån Ystad

Sixten Sparres Gata 2, 271 39 Ystad — Visa karta

Vår ambition är att vara Ystads mest efterfrågade mäklarföretag. Vi startade verksamheten i Ystad 2009 och vi är idag 17 personer som jobbar i starka team för att ditt bostadsbyte skall bli det bästa tänkbara. Vi vill att du skall vara så nöjd att du gärna rekommenderar oss som företag och våra skickliga mäklare till vänner och bekanta.
Vi är en del av Fastighetsbyrån - Sveriges största mäklare, vi kan Ystad och har en gedigen information om de potentiella köpare som letar efter bostad i kommunen. Vill du ha en välutbildad och engagerad mäklare som kan ge dig trygga råd är du välkommen till oss!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 336 kunder tycker om Fastighetsbyrån Ystad

• 2019-01-18

Rose-Marie W skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Jag är supernöjd i alla avseenden vid kontakten med Malin i samband med min sons bostadsköp. Alltid snabb återkoppling och klar och tydlig information. Varma rekommendationer! Läs mer
  • Rolf L

2019-01-05

Rolf L skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Jag har sålt ett hus i Nybrostrand. Jag har haft turen att ge Malin Brönjemark uppdraget. Jag har haft kontakt med många mäklare i Sthlm och Ystad både vid köp och försäljning. Utan tvekan vill jag framhålla Malin som den allra bästa. Hon tar fullkomligt hand om uppdragsgivaren. Hon ger verkligen valuta för arvodet. Jag vill varmt rekommendera henne till andra uppdragsgivare.
    Med vänlig hälsning
    Anette och Rolf Lundahl Läs mer
    2019-01-14 Malin B svarar Rolf L
    Tusen tack för era fina ord och för förtroendet. Det har varit ett nöje att hjälpa er med försäljningen och tack för en väldigt fin kontakt med er! Jag önskar er all lycka i Stockholm!
  • 2019-01-04

Pernilla N skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Malin var alltid tillgänglig med ett gott bemötande och svar på alla frågor! Mycket bra upplevelse under köpet av min första bostadsrätt! Läs mer
    2019-01-14 Malin B svarar Pernilla N
    Vad roligt att höra Pernilla, jag hoppas du kommer trivas fint i din nya lägenhet!
  • 2018-12-26

Alex A skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Köpte min första lägenhet genom Malin och trots att jag inte visste vad jag gjorde så skötte hon det proffsigt och smidigt. Hon var lätt att få tag på under hela processen och hörde alltid av sig väldigt snabbt. Det kunde inte blivit bättre! Läs mer
    2018-12-30 Malin B svarar Alex A
    Tack för din rekommendation Alex! Hoppas flytten gått bra, lycka till i din första egna bostad!
  • 2018-12-17

Moa C skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Jag är supernöjd med Malin. Snabb service och återkom snabbt till mig. Rekommenderar verkligen!

Supernöjd med min nya lägenhet! Läs mer
    2018-12-17 Malin B svarar Moa C
    Vad roligt att du trivs i lägenheten Moa och tack för din rekommendation!
  • 2018-12-17

Ulf J skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    kunnig mäklare, lätt att få kontakt med, engagerad Läs mer
  • 2018-12-12

Inger L skrev om Magnus Tarland en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Köpt bostad. Mäklaren har vid något tillfälle missat mitt lagda bud. I övrigt ok men utan det lilla extra. Läs mer
  • 2018-12-10

Rebecca H skrev om Cornelia Lembke en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Cornelia gav mig som annars svår imponerad kund ett seriöst och tryggt intryck. Inväntande och lyhörd. Köpte min första bostadsrätt och hade tusen frågor och funderingar under vägens gång. Cornelia bemötte detta väl! Läs mer
  • 2018-12-10

Karolina M skrev om Cornelia Lembke en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Nyligen sålt en villa off market och allt sköttes mycket proffsigt av Cornelia. Hon är lyhörd gentemot kunden och snabb i sin dialog med såväl köpare som säljare. Vi är mycket nöjda och kände oss väldigt trygga i hela ledet. Det var vårt andra hus vi sålde med hjälp av Cornelia och rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • 2018-12-09

Bodil J skrev om Magnus Tarland en del av Fastighetsbyrån Ystad
    *sålt större lgh
    *Magnus T väldigt tillgänglig, tillmötesgående
    *Vi träffades på en visning, allt har gått bra
    *smidig, tog sig tid Läs mer
  • Anna-Karin W

2018-12-08

Anna-Karin W skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Försäljning av en en villa i Skurup. Rasmus var hela tiden aktiv och tillgänglig. Försäljningen gick väldigt smidigt och snabbare än vi hade förväntat oss. Vi är mycket nöjda med hans arbete. Läs mer
  • 2018-12-07

Lars-Åke Å skrev om Cornelia Lembke en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Mycket trevligt bemötande, saklig och kunnig. Snabb försäljning. Rekommenderas. Läs mer
  • Markus P

2018-12-06

Markus P skrev om Cornelia Lembke en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Har sålt vårt hus.
    Funkade riktigt bra, personkemin var bra. Blev bemött på ett proffsigt sätt och man märkte att Cornelia ville vårt bästa.
    Sammanfattningsvis tyckte jag att hon levde upp till mina förväntningar. Läs mer

Pernilla C skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Fantastiskt trevlig och kunnig. Alltid tillgänglig och alltid lika glad Läs mer
    2018-12-17 Malin B svarar Pernilla C
    Härligt att höra! Tack för gott samarbete!

Pernilla C skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Trevlig, vänlig och hjälpsam när jag sålde min bostadsrätt Läs mer
  • Börge O

2018-12-06

Börge O skrev om Magnus Tarland en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Såld en villa på backa ! mycket bra fick kontakt med de samma lett at prata med, förväntningar hade väll intet trodde de va svårt at sälja nu men de gick bra. upplevelse herre gud va nervös vi hade jo köpt en bostadsrätt så vist va vi nervösa men Magnus lugnade ock sa de går bra jag fixar de, och de blev så Läs mer

Lars L skrev om Magnus Tarland en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Fantastisk bra mäklare är Magnus Tarland!
    Mycket proffsigt bemötande mot både säljare o köpare. Trygg dialog o ”inga problem” under hela proccesen!
    Våra varmaste rekommendationer för att anlita denna mäklare, både som säljare o köpare.
    Eva o Lars Läs mer

Sune H skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Sålt en villa.
    På en svajig marknad visade Rasmus sig vara både kunnig och uthållig. Läs mer

Eva V skrev om Magnus Tarland en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Köpt och sålt bostadsrätt via Magnus Tarland. Han är trevligt och mycket kunnig. Han har skött allt kring försäljning och köp, är professionell och det märks att han har mycket erfarenhet som mäklare. Läs mer

Jonas H skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Rasmus gav ett professionellt första intryck som jag tyckte han levde upp till under hela processen. Han har varit noga med att höra av sig och informera om försäljningsläget. Jag hade nog räknat med att jag skulle få ut lite mer för huset från början men min känsla är att det beror på ett osäkert läge just nu. Är övertygad om att Rasmus gjort allt han kunnat för att få ut det bästa möjliga pris. Så jag är både nöjd och belåten med Rasmus insatts genom hela processen. Läs mer

Emilia N skrev om Magnus Tarland en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Köpt ny br och sålt annan br. Köpet av den nya lägenheten och försäljningen av den tidigare lägenheten skedde inom tidsperioden avseende 3 veckor. Mäklaren höll oss ständigt uppdaterade och hanterade de båda affärerna med professionalitet och med en betryggande lugn. Läs mer
  • 2018-12-03

Sofia E skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Har köpt en villa via Malin och vi är mycket nöjda! Trevligt bemötande, inte påstridig och klistrig som vissa säljare kan vara. Vi upplevde Malin som rak och ärlig, även lagom tempo på affären, det kändes aldrig stressigt. Vi kan verkligen rekommendera Malin på Fastighetsbyrån i Ystad!
    /Sofia & Piotr Läs mer
    2018-12-05 Malin B svarar Sofia E
    Tack snälla ni för er rekommendation och fina ord, de glädjer mig! Tack själva för en fin kontakt på visningar osv. Jag hoppas ni ska trivas fint i huset, lycka till!
  • 2018-11-20

Torsten L skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Emil har ett trevligt och professionellt bemötande. Läs mer

Roland M skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Vi sålde vår villa och kontaktade då Rasmus som visade stort engagemang. Han hade snabb respons när vi hade frågor och hade stor kunskap om allt som rörde försäljningen.
    Vi rekommenderar varmt Rasmus som mäklare och han levde verkligen upp till våra förväntningar.

Roland och Kerstin Mikkelsen Läs mer

Jan-Inge L skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Totalrenoverat hus från tidigt 1900-tal på centralt läge.
    Mycket bra information inför försäljningen, bra annonsering och visning, mycket bra återkoppling under hela budgivningsprosessen, mycket bra information till både säljare och köpare under kontraktsskrivningen. Hela försäljningen gick jättesmidigt, alla frågor som uppstod under hela processen blev besvarade på ett sätt som även den oinvigde förstod.
    Professionellt. Läs mer
    2018-11-19 Emil M svarar Jan-Inge L
    Tack Jan-Inge för fint samarbete!

Fia H skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Jag har sålt min etta med hjälp av Malin Brönjemark. Malin har varit till fantastisk hjälp genom hela affären. Det har gått smidigt, snabbt och om jag hade några frågor så fick jag alltid välutformerade svar från henne. Är mycket nöjd över att det var just Malin som var min mäklare och kommer absolut att rekommendera henne till personer i min omgivning. Läs mer
    2018-11-22 Malin B svarar Fia H
    Vad glad jag blir av att läsa dina ord Fia, tack för förtroendet att jag fick hjälpa dig med försäljningen! /Malin =)
  • 2018-11-17

Bengt I skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Malin har drivit affären synnerligen bra och vi är jättenöjda. Vi trodde ett det skulle bli prissänkning och eller väntan till våren men det gick alldeles utmärkt.
    Mycket bra att läsa igenom kontraktet tillsammans.
    Mycket proffsiga fotografier och en utmärkt styling!
    Kort sagt: Alldeles fantastiskt bra! Läs mer
    2018-12-05 Malin B svarar Bengt I
    Bengt och Margareta, det har varit så roligt att hjälpa er med försäljningen av huset och jag blir så glad av att läsa era fina ord. Tack! Jag är säker på att huset kommer tas väl om hand av de nya köparna, precis så som ni önska! Tack för ett gott samarbete!
  • 2018-11-16

Marie d skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Malin skötte hela processen med försäljningen av mitt radhus i Ystad på ett mycket professionellt sätt. Jag blev bemött med ett stort engagemang och med ett stort kunnande. Malin är en mäklare som jag varmt kan rekommendera. Läs mer
    2018-11-22 Malin B svarar Marie d
    Tack för ett riktigt bra samarbete och fina ord från dig Marie!
  • 2018-11-16

Kasper H skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Köpta hus i Skurup och Rasmus var lätt att få tag på plus han var trevlig när vi träffades både vid framvisnig och senera kontrakt skrivning Läs mer
  • 2018-11-14

Fredrik L skrev om Magnus Tarland en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Jag har köpt en gårdsfastighet som dels är min privatbostad och dels ett bed and breakfast, som jag själv driver. Denna fastighet avstyckades från en större fastighet som då innefattade större markareal.

Jag kan inte säga att jag blivit bra bemött. Jag kan inte säga att förväntningar infriades, på varken mäklare eller Fastighetsbyrån Ystad

Genomgående under processen har information saknats och visat sig vara felaktiga (ibland helt otroligt felaktiga), processer har tagit längre tid än nödvändigt, tider har inte hållits, löften har inte hållits, jag har tvingats ha extremt onödig kontakt med säljaren och jag har inte känt något förtroende för Magnus Tarland som mäklare eller för Fastighetsbyrån Ystad. Hade jag inte haft stor hjälp av min bankkontakt, mina personliga kontakter och genom att själv dra ur säljaren information hade den här processen aldrig gått igenom.

När kritik sedan tagits upp eller frågor har ställts så har de endera skämtats bort, fått felaktiga försvar/svar eller bortförklarats. Det har gjort att jag ständigt inte känt något förtroende för processen i detalj eller som helhet.

Jag är övertygad om att mitt missnöje har setts och hörts under processen och därför finner jag det väldigt märkligt att det här är sättet som Fastighetsbyrån Ystad väljer att ta reda på min erfarenhet.

/Fredrik Lagerberg Läs mer
  • Lena N

2018-11-13

Lena N skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Rasmus Persson är mycket kunnig, lyhörd och tillmötesgående.
    Rasmus är en mäklar som jag kan rekommendera. Han besitter en stor kunskap inom sitt yrke och hjälper till med och svarar på de mest konstiga frågor jag ställde under den tid det tog att sälja fastigheten.
    Vet att köparen också tyckte att han blev mycket bra bemött.
    Rasmus tack för din hjälp med försäljningen av min fastighet. Läs mer
  • 2018-11-08

Roger S skrev om Magnus Tarland en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Sålde villa. Bra och proffsigt bemötande. Alla förväntningar möttes. Tydlig information. Läs mer
  • 2018-11-01

Örjan W skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Hej tycker att det var tråkigt att inte en inspektion av städning gjordes. Vi har fått städa allt! Läs mer
  • 2018-11-01

Stanislawa A skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Fastighetsmäklaren Malin Brönjemark är bästa som man kan tänka sig. Tack Malin jag är jätte nöjd och lycklig. Stanislawa Läs mer
    2018-11-22 Malin B svarar Stanislawa A
    Tack för fint samarbete, blommor och mycket trevlig kontakt!
  • 2018-10-31

Evelyn P skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Sålt bostad på Rödhakevägen
    Blev mycket väl mottagen. Rasmus har ställt upp och hjälpt mig när jag har haft frågor.
    Rekommenderar honom varmt Läs mer
  • Johan J

2018-10-30

Johan J skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Vi sålde vår villa med hjälp av Malin och kunde inte önska en bättre mäklare. Malin var trygg, kunnig och lotsade både oss och köparen genom hela processen med fast hand.

Jag rekommenderar varmt Malin och Fastighetsbyrån till andra som funderar på att sälja sitt boende. Läs mer
    2018-10-31 Malin B svarar Johan J
    Tack för gott samarbete under försäljningens gång. Härligt att ni upplevt processen så som du skriver, det är precis vad jag strävar efter i varje affär! Tack för rekommendationen Johan!
  • Gun-Britt S

2018-10-30

Gun-Britt S skrev om Cornelia Lembke en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Vi har sålt en lägenhet i skurup och fick vad vi ville ha. Hon är en utmärkt representant och släpper inte sina kunder för alla är nöjda. Skickar förslag på andra bostäder som vi kan vara intresserade av. Mycket duktig.Vi var och tittade på ett hus och hon följde upp det med att ringa dagen efter och förhöra sig om vad vi tyckte. Men vi har flyttat till vår stuga så länge och väntar till vi hittar något vi är intresserade av. Jag kan bara säga att mäklaren verkligen levde upp till mina förväntningar. vi har flyttat ganska många gånger och ha träffat många mäklare men vi är helnöjda med Cornelia. Positiv upplevelse. G-B Läs mer
  • 2018-10-30

Sofia R skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Tydlig, rak och förtroendeingivande. Proffsig hantering av försäljningen. Läs mer
    2018-10-30 Malin B svarar Sofia R
    Tack för en fin rekommendation och att jag fick hjälpa er med försäljningen av huset!
  • 2018-10-25

Christina H skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Ystads bäste mäklare Tia Håkan o Nelly Läs mer
    2018-10-25 Malin B svarar Christina H
    Tusen tack för er rekommendation, jag hoppas verkligen ni ska trivas bra i nya lägenheten! Vi ses!
  • 2018-10-16

Eva B skrev om Magnus Tarland en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Sålt en villa. Helt nöjd med Magnus Läs mer
  • 2018-10-14

Haoraa S skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Rasmus Persson är otroligt professionell och lyhörd.

Han hjälpte oss att köpa vårt drömhus och var väldigt hjälpsam under hela processen.

Rekommenderas!! Läs mer
  • 2018-10-08

Lars N skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Stort tack till Emil Malmer & teamet på Fastighetsbyrån i Ystad som hjälpte mig med försäljning av min pappas radhus. Emils energi och engagemang bidrog till en snabb försäljning till önskat pris i en marknad som väl får beskrivas som något avvaktande. Läs mer
    2018-10-09 Emil M svarar Lars N
    Tack Lars, för ett väldigt fint samarbete!
  • 2018-10-04

Natalie L skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    sålde vårt hus/gård via Rasmus, han hade koll på läget när man möte han och sen lyssna han på en. fantastisk duktig och rekommenderar han starkt !! Läs mer
  • 2018-10-03

Marzena B skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Jag har köpt en fin gård i Skurups kommun.
    Rasmus är jättetrevlig och hjälpa mig jättemycket med lånelöfte och andra saker.
    Jag är super nöjda !!
    Jag alltid kommer att rekommendera Rasmus !!! Läs mer
  • 2018-10-03

Andreas O skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Sålt ett nyproducerad lägenhet som jag inte gillade. Malin har överraskat mig hela vägen och gjort ett otroligt bra jobb.
    Allt från att vara noga med paragrafer till att höra av sig i de olika skeendena.
    Ger ett säkert och stabilt intryck men ändå ödmjuk och öppen för idéer.
    Mitt stora minus är att det ur alla jämförbara sammanhang var på tok för högt arvode men det är ju inget som Malin kan lastas för. Läs mer
    2018-10-09 Malin B svarar Andreas O
    Roligt att du är så nöjd med mitt arbete Andreas, då är jag också nöjd! Tack för trevlig kontakt under försäljningens gång!
  • 2018-10-02

Johan H skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Malin är en mycket trevlig och seriös mäklare. Lätt att få kontakt med och ställer upp på alla sätt. Vi kan varmt rekommendera Malin! Läs mer
    2018-10-09 Malin B svarar Johan H
    Tack för fina ord, kul att hjälpa er med köpet av lägenheten!
  • 2018-10-02

Nina A skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Supertrevlig, tillmötesgående, snabb och serviceinriktad. Även mycket noggrann vid kontraktsskrivning vilket gjorde att affären kändes seriös och trygg. Läs mer
    2018-10-09 Malin B svarar Nina A
    Tack Nina, roligt att du känner så för det är precis vad jag vill att mina kunder ska uppleva när de är i kontakt med mig. Jag hoppas du ska trivas fint i lägenheten!
  • Fredrik L

2018-09-28

Fredrik L skrev om Cornelia Lembke en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Jag har som referens tidigare sålt fastigheter via olika mäklare. Cornelia var mycket professionell från första kontakt till slutlig avtalsskrivning. Jag har hela tiden fått kontinuerlig uppföljning på hur visningarna gått och jag kan märka hennes driv efter att slutföra affären med både köpare som säljare i fokus.
    Jag kan varmt rekommendera Cornelia som mäklare.
    /Fredrik Lindqvist Läs mer
  • 2018-09-27

Ulf S skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Vid vårt köp av lägenhet hjälpte Malin oss med allt. Snabba besked och lyhörd för våra önskemål. Malin kommer vara vårt förstaval nästa gång. Tack Malin. Läs mer
    2018-10-09 Malin B svarar Ulf S
    Tack för en riktigt fin rekommendation Ulf, vi ses på tillträdet snart!
  • 2018-09-27

Helen S skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Strålande mäklare ...just så som Malin behandlar sina kunder vill och blir man köpsugen. Ett fantastiskt engagemang och intresse både för kund och säljare. Go go Malin. Läs mer
    2018-10-09 Malin B svarar Helen S
    Helen, tack snälla du! Känns så roligt att kunnat hjälpt er att hitta lägenheten. Jag önskar er all lycka i bostaden!

Sixten Sparres Gata 2, 271 39 Ystad