Alla kategorier Mäklare Skåne Ystad Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Ystad

Fastighetsbyrån Ystad

Sixten Sparres Gata 2, 271 39 Ystad — Visa karta

Vår ambition är att vara Ystads mest efterfrågade mäklarföretag. Vi startade verksamheten i Ystad 2009 och vi är idag 17 personer som jobbar i starka team för att ditt bostadsbyte skall bli det bästa tänkbara. Vi vill att du skall vara så nöjd att du gärna rekommenderar oss som företag och våra skickliga mäklare till vänner och bekanta.
Vi är en del av Fastighetsbyrån - Sveriges största mäklare, vi kan Ystad och har en gedigen information om de potentiella köpare som letar efter bostad i kommunen. Vill du ha en välutbildad och engagerad mäklare som kan ge dig trygga råd är du välkommen till oss!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 369 kunder tycker om Fastighetsbyrån Ystad

• Fredrik L

2019-04-18

Fredrik L skrev om Cornelia Lembke en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Med Cornelias hjälp har vår försäljning gått fantastiskt smidigt. Cornelia är påläst, kunnig och tar sig tid för alla frågor och funderingar som dyker upp. Jag rekommenderar Fastighetsbyrån och Cornelia när det kommer till köp- och sälj av fastigheter. Läs mer
  • 2019-04-12

Camilla V skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Har sålt vår bostadsrätt med hjälp av Malin. Är nöjd med hennes insats från början till slut! Kan absolut rekommendera henne!! Läs mer
  • 2019-04-10

Lars Åke N skrev om Cornelia Lembke en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Jag har sålt mitt hus med Cornelias hjälp, och hon har visat att hon är proffs på det hon gör. Bara det viktigaste återstår: pengarna. Hon har visat att hennes yrkesval är det rätta. Läs mer
  • 2019-04-08

Emelie S skrev om Cornelia Lembke en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Cornelia var proffsig & vänlig sedan vårt första möte. Vid försäljningen utav vår bostad har hon varit engagerad & driven till att affären skulle gå så smidigt som möjligt både för oss som säljare men även för köparen. Hon är rak & ärlig vilket uppskattas. Vi är otroligt nöjda med vårt val att sälja vår bostad med hjälp utav Cornelia! Läs mer
  • 2019-04-05

Siw K skrev om Cornelia Lembke en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Jag fick fullt förtroende för henne, hon är sympatisk duktig och trevlig, kan sin sak Läs mer
  • 2019-04-05

Gullvi L skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Sålde min bostad.
    Mycket trevligt och charmig och jag blev väl bemött.
    Rasmus gav ett professionellt första intryck som jag tyckte han levde upp till under hela processen. Har absolut inget att klaga på.

Gullvi L Läs mer
  • 2019-04-03

Eva Thulin S skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Köpt en lägenhet, sålt ett hus.
    Vi valde Malin pga hennes bra och trevliga förhållningssätt till spekulanter både oss och andra då vi tittade på lgh som vi sedan köpte.
    Naturligt välja Malin då vi skulle sälja huset. Hon har hela tiden varit både proffsig och personlig. Noga med att följa upp och återkoppla under hela processen. Lätt att nå. Tack från oss.
    Högt betyg från oss som köpt/sålt ca 10 hus/ lägenheter genom åren med varierande mäklare. Läs mer
  • 2019-03-29

Kurt Evald B skrev om Cornelia Lembke en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Med vänligt bemötande och stor kunskap hjälpte Cornelia mig att sälja mitt hus . Hon infriade mina förväntningar med råge och är värd en stor kram. Läs mer
    2019-04-05 Cornelia L svarar Kurt Evald B
    Tack för fina ord Kurt! Kram tillbaka.
  • 2019-03-20

Carro L skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Sålt ett hus i skurup. Mäklaren håll mig hela tiden uppdaterad och informerad av nuläget. Han kändes engagerad och hjälpsam. Läs mer
  • ANNIKA T

2019-03-19

ANNIKA T skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Högsta betyg till Malin.
    Mycket hjälpsam och tillmötesgående när vår pappa Olle köpte ny lägenhet. Läs mer
  • 2019-03-17

Joakim H skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Har både köpt och sålt min lägenhet genom Malin. Kunde inte varit mer nöjd! Läs mer
  • 2019-03-15

Anna-Lena H skrev om Cornelia Lembke en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Vi sålde vårt hus och vi var nöjda med priset. Vi blev också bra bemött av mäklaren Cornelia Lembke. Vi kunde använda sms i stället för telefon eftersom jag och min man inte hör. Läs mer
    2019-03-15 Cornelia L svarar Anna-Lena H
    Tack Anna-Lena. Njut nu sista sommaren i huset så ses vi i september!

Louise S skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Vi har köpt ett nyproducerad bostadsrätt och sålt vår villa med hjälp av Rasmus som mäklare. Han är trevlig, engagerad och kunnig och har lotsat oss igenom hela affären så vi är mycket nöjda. Läs mer

Jessica S skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Har sålt min bostadsrätt. Mäklaren Malin har varit väldigt hjälpsam och proffsig hela vägen. Alltid glad och positiv och något jag uppskattat är att hon alltid varit ärlig. Läs mer

Olle S skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Köpt nyproducerad bostadsrätt och sålt villan som blivit för stor.
    Hade egentligen inga förväntningar men har hela tiden blivit positivt överraskad av Rasmus trevliga bemötande, kunnande och löpande information.
    Allt har gått som på räls och jag är väldigt glad för det stöd jag och min hustru fått på resans gång. Läs mer
  • 2019-03-06

Jessica K skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Från första visningen av det som nu blivit vårt hus och under hela köpprocessen fick vi ett trevligt, proffsigt, korrekt och förstående bemötande av Emil Malmer. Jag skulle därför även som säljare känna mig väldigt trygg med Fastighetsbyråns tjänster och rekommenderar dem varmt. Läs mer
  • 2019-03-06

Monica O skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Tydlig, trevlig, kunnig. Passar bra som mäklare. Vid mötet känns det som att han bara bryr sig om dig som säljer. Läs mer
  • 2019-03-04

Christina N skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Har sålt en bostad. En mycket bra mäklare med glimten i ögat. Trevlig o kompetent. Den bästa. Läs mer
  • 2019-03-03

Christoffer E skrev om Cornelia Lembke en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Hon lyckades med allt på kort tid.. Läs mer
    2019-03-04 Cornelia L svarar Christoffer E
    Tack för omdömet. Ha en fortsatt fin dag Christoffer!
    Cornelia L gillar detta
  • Gabriella N

2019-03-01

Gabriella N skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Kan varmt rekommendera Emil Malmer på fastighetsbyrån i Ystad. Det blev en snabb och smidig försäljning med service på högsta nivå! Läs mer
  • 2019-02-28

Björn E skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Har köpt en bostadsrätt och allt har fungerat utmärkt. Mycket trevligt bemött och fått snabba bra svar om frågor och funderingar. Kan absolut rekomendera denna mäklaren till fler. Läs mer
  • 2019-02-26

Gunilla Gullberg skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Malin är en seriös och engagerad mäklare med stor social kompetens. Trevlig och tillmötesgående på alla sätt.
    Rekommenderas! Läs mer
  • Marcus L

2019-02-26

Marcus L skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Vi sålde en bostad nyligen genom Malin som har skött affären på absolut bästa sätt. Hon har varit proffsig och väldigt kommunikativ genom hela processen vilket har gjort oss som säljare väldigt trygga genom hela resan. Kan ge mina varmaste rekommendationer. Läs mer
  • 2019-02-25

Anna S skrev om Magnus Tarland en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Jag har köpt en bostadsrätt på centralt läge i Ystad. Mycket nöjd med Magnus. Proffsigt och korrekt bemötande, med kontinuerlig kontakt. Läs mer
  • 2019-02-22

Ali Amir J skrev om Magnus Tarland en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Jag har köpt en radhus i Ystad. Mäklare va kanon bra o tydlig med information. Läs mer
  • 2019-02-21

Petri P skrev om Jan Jönsson en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Bra snabb handling av försäljningen av huset. Det gick smidigt och smärtfritt. Läs mer
  • 2019-02-19

Bo J skrev om Magnus Tarland en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Väldigt korthuggen, var osäker på vissa saker på fastigheten som jag frågade efter. Köpte en avstyckad gård. Läs mer
  • 2019-02-19

Jörgen P skrev om Cornelia Lembke en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Oproffsig, dåligt påläst, svarar på frågor utan att veta säkert. Ger information som är ofödelaktigt, framförallt för säljarens räkning. Läs mer
    2019-03-04 Cornelia L svarar Jörgen P
    Hej Jörgen,

Tråkigt att du är mindre nöjd med förmedlingen. Jag ringer dig i veckan för att stämma av mer konkret på vad som kunde varit bättre. Ha en fin dag. Med vänlig hälsning Cornelia
  • 2019-02-13

Ann-Christin S skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Sålt en bostadarätt. Bättre mäklare finns inte han var proffsig och lyhörd för båda parter. Han levde verkligen upp till mina förväntningar Jag blev i min tur rekomderad Rasmus Och kommer att rekomdera honom till andra som skall sälja. Läs mer
  • 2019-02-12

Ulf J skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Sålt sommarhus. Fint bemötande o engagerad utan att vara påflugen. Bra dialog på hela resan. Lugna o bra argument vid rådgivning. Läs mer
    2019-02-20 Malin B svarar Ulf J
    Tack för bra samarbete och rekommendation Ulf!
  • 2019-02-07

Anton Olofsson skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Bara positivt och säga om Malin, ödmjuk och kunnig mäklare! Högsta betyg Läs mer
    2019-02-12 Malin B svarar Anton Olofsson
    Härligt att höra Anton, tack och lycka till i Malmö!
  • 2019-02-05

Kerstin A skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Mycket vänlig och tillmötesgående och hjälpsam vid bostadsköpet. Läs mer
    2019-02-12 Malin B svarar Kerstin A
    Kerstin, det har varit ett nöje att hjälpa er att hitta lägenheten. Tack själv för väldigt vänlig kontakt, jag hoppas ni ska trivas fint i Ystad!
  • 2019-01-31

Fredrik H skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Malin gjorde ett fantastiskt jobb när jag skulle sälja min 2:a!
    Otroligt bemötande och en riktig eldsjäl Läs mer
    2019-02-12 Malin B svarar Fredrik H
    Roligt att läsa din rekommendation Fredrik, tack för trevlig kontakt under hela försäljningsprocessen. Ses på tillträdet om ett par veckor!
  • 2019-01-26

Inger W skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Rasmus Persson har haft återkommande kontakt med oss under hela försäljningsprocessen!
    Han har bemött alla våra förväntningar och är en alldeles utmärkt mäklare som vi känt förtroende för.
    Med vänlig hälsning,
    Inger Wahldin Håkansson
    Sulkygatan 24, Skurup Läs mer
  • 2019-01-18

Rose-Marie W skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Jag är supernöjd i alla avseenden vid kontakten med Malin i samband med min sons bostadsköp. Alltid snabb återkoppling och klar och tydlig information. Varma rekommendationer! Läs mer
    2019-02-12 Malin B svarar Rose-Marie W
    Tack snälla Rose-Marie för en fin Reco!
  • Rolf L

2019-01-05

Rolf L skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Jag har sålt ett hus i Nybrostrand. Jag har haft turen att ge Malin Brönjemark uppdraget. Jag har haft kontakt med många mäklare i Sthlm och Ystad både vid köp och försäljning. Utan tvekan vill jag framhålla Malin som den allra bästa. Hon tar fullkomligt hand om uppdragsgivaren. Hon ger verkligen valuta för arvodet. Jag vill varmt rekommendera henne till andra uppdragsgivare.
    Med vänlig hälsning
    Anette och Rolf Lundahl Läs mer
    2019-01-14 Malin B svarar Rolf L
    Tusen tack för era fina ord och för förtroendet. Det har varit ett nöje att hjälpa er med försäljningen och tack för en väldigt fin kontakt med er! Jag önskar er all lycka i Stockholm!
  • 2019-01-04

Pernilla N skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Malin var alltid tillgänglig med ett gott bemötande och svar på alla frågor! Mycket bra upplevelse under köpet av min första bostadsrätt! Läs mer
    2019-01-14 Malin B svarar Pernilla N
    Vad roligt att höra Pernilla, jag hoppas du kommer trivas fint i din nya lägenhet!
  • 2018-12-26

Alex A skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Köpte min första lägenhet genom Malin och trots att jag inte visste vad jag gjorde så skötte hon det proffsigt och smidigt. Hon var lätt att få tag på under hela processen och hörde alltid av sig väldigt snabbt. Det kunde inte blivit bättre! Läs mer
    2018-12-30 Malin B svarar Alex A
    Tack för din rekommendation Alex! Hoppas flytten gått bra, lycka till i din första egna bostad!
  • 2018-12-17

Moa C skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Jag är supernöjd med Malin. Snabb service och återkom snabbt till mig. Rekommenderar verkligen!

Supernöjd med min nya lägenhet! Läs mer
    2018-12-17 Malin B svarar Moa C
    Vad roligt att du trivs i lägenheten Moa och tack för din rekommendation!
  • 2018-12-17

Ulf J skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    kunnig mäklare, lätt att få kontakt med, engagerad Läs mer
  • 2018-12-12

Inger L skrev om Magnus Tarland en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Köpt bostad. Mäklaren har vid något tillfälle missat mitt lagda bud. I övrigt ok men utan det lilla extra. Läs mer
  • 2018-12-10

Rebecca H skrev om Cornelia Lembke en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Cornelia gav mig som annars svår imponerad kund ett seriöst och tryggt intryck. Inväntande och lyhörd. Köpte min första bostadsrätt och hade tusen frågor och funderingar under vägens gång. Cornelia bemötte detta väl! Läs mer
  • 2018-12-10

Karolina M skrev om Cornelia Lembke en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Nyligen sålt en villa off market och allt sköttes mycket proffsigt av Cornelia. Hon är lyhörd gentemot kunden och snabb i sin dialog med såväl köpare som säljare. Vi är mycket nöjda och kände oss väldigt trygga i hela ledet. Det var vårt andra hus vi sålde med hjälp av Cornelia och rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • 2018-12-09

Bodil J skrev om Magnus Tarland en del av Fastighetsbyrån Ystad
    *sålt större lgh
    *Magnus T väldigt tillgänglig, tillmötesgående
    *Vi träffades på en visning, allt har gått bra
    *smidig, tog sig tid Läs mer
  • Anna-Karin W

2018-12-08

Anna-Karin W skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Försäljning av en en villa i Skurup. Rasmus var hela tiden aktiv och tillgänglig. Försäljningen gick väldigt smidigt och snabbare än vi hade förväntat oss. Vi är mycket nöjda med hans arbete. Läs mer
  • 2018-12-07

Lars-Åke Å skrev om Cornelia Lembke en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Mycket trevligt bemötande, saklig och kunnig. Snabb försäljning. Rekommenderas. Läs mer
  • Markus P

2018-12-06

Markus P skrev om Cornelia Lembke en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Har sålt vårt hus.
    Funkade riktigt bra, personkemin var bra. Blev bemött på ett proffsigt sätt och man märkte att Cornelia ville vårt bästa.
    Sammanfattningsvis tyckte jag att hon levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • 2018-12-06

Pernilla C skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Fantastiskt trevlig och kunnig. Alltid tillgänglig och alltid lika glad Läs mer
    2018-12-17 Malin B svarar Pernilla C
    Härligt att höra! Tack för gott samarbete!
  • 2018-12-06

Pernilla C skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Trevlig, vänlig och hjälpsam när jag sålde min bostadsrätt Läs mer
  • Börge O

2018-12-06

Börge O skrev om Magnus Tarland en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Såld en villa på backa ! mycket bra fick kontakt med de samma lett at prata med, förväntningar hade väll intet trodde de va svårt at sälja nu men de gick bra. upplevelse herre gud va nervös vi hade jo köpt en bostadsrätt så vist va vi nervösa men Magnus lugnade ock sa de går bra jag fixar de, och de blev så Läs mer

Sixten Sparres Gata 2, 271 39 Ystad