Alla kategorier Mäklare Skåne Ystad Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Ystad

Fastighetsbyrån Ystad

Sixten Sparres Gata 2, 271 39 Ystad — Visa karta

Vår ambition är att vara Ystads mest efterfrågade mäklarföretag. Vi startade verksamheten i Ystad 2009 och vi är idag 17 personer som jobbar i starka team för att ditt bostadsbyte skall bli det bästa tänkbara. Vi vill att du skall vara så nöjd att du gärna rekommenderar oss som företag och våra skickliga mäklare till vänner och bekanta.
Vi är en del av Fastighetsbyrån - Sveriges största mäklare, vi kan Ystad och har en gedigen information om de potentiella köpare som letar efter bostad i kommunen. Vill du ha en välutbildad och engagerad mäklare som kan ge dig trygga råd är du välkommen till oss!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 387 kunder tycker om Fastighetsbyrån Ystad

• Stefan P

2019-06-13

Stefan P skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Vi har sålt vår bostadsrätt och det har fungerat mycket bra och bemötandet och kontakten under processen har flutit på bra med snabba besked. Anki och Stefan Läs mer
  • 2019-06-12

Mikael T skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Vi köpte bostad, där Malin var mäklare. Blev imponerad av hennes professionella och personliga sätt att hitta den bästa lösningen för både säljare och kund.
    Vi valde sedan Malin som mäklare till försäljningen av vår fastighet. Läs mer
  • 2019-06-07

Sara C skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Vi skulle egentligen bara ha en skriftlig värdering av vårt hus till banken. Säljtankarna låg ändå i bakhuvudet, men pga en dålig mäklarupplevelse för några år sedan så hade vi inga stora tankar om mäklare överlag. Vi sålde vår bostad knappt ett år efter vårt första möte med Rasmus. Vi fick ett mycket gott intryck av honom från början och när vi väl bestämde oss för försäljning så gick allt supersmidigt. Vi kunde inte vara mer nöjda och skulle mer än gärna rekommendera honom för vänner och bekanta! Läs mer
  • 2019-06-06

Ulrika B skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Proffsig och med integritet som är ovanlig hos mäklare enligt min erfarenhet. Läs mer
  • Henrik H

Noggrann!
    Sympatisk! Läs mer
  • 2019-06-05

Rickard T skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Malmer är kanon på alla sätt och vis. Läs mer
  • Linnea A

2019-05-30

Linnea A skrev om Cornelia Lembke en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Jag har sålt en bostadsrätt.
    Cornelia har var mycket tillmötesgående och extremt kunnig samt proffsig under hela processen. Bra på att läsa av en som kund och lyssnar in en. Jag har varit helt trygg med henne hela processen.
    Jag hade höga krav innan jag skulle sälja och Cornelia har levt upp till allt och lite till.
    Skulle jag sälja igen så kommer jag definitivt kontakta Cornelia. Fantastisk mäklare. Läs mer
    2019-05-30 Cornelia L svarar Linnea A
    Stort tack Linnéa. Det har varit ett nöje att samarbeta med dig. Trevlig helg!
  • 2019-05-26

Tommy W skrev om Cornelia Lembke en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Cornelia har sålt vårt hus som är en avstyckad gård på landet.
    Vi har uppfattat henne som mycket kunnig och hon har på ett professionellt sätt tagit hand om allt.
    Vi kunde lita helt på henne och fick alltid svar på allt vi undrade över.
    Allt gick över förväntan bra och därtill snabbt. Läs mer
    2019-05-30 Cornelia L svarar Tommy W
    Tack Tommy, det har varit ett nöje att förmedla er fina gård!
  • 2019-05-25

David E skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Personlig och dedikerad service, rekommenderas varmt! Läs mer
  • Janet J

2019-05-22

Janet J skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Vi kan med nöje rekommendera Malin Brönjemark på fastighetsbyrån Ystad. Hon utförde lägenhetsförsäljningens alla faser på ett fulländat sätt.

Janet och Yngve Johansson Läs mer
  • 2019-05-20

Cecilia P skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    köpt bostad

trevligt proffsigt

tillgänglig och hög servicegrad Läs mer
  • 2019-05-16

Rolf P skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Vi har köpt en lägenhet och Rasmus bemöter sina kunder på ett mycket trevligt sätt.

Med vänlig hälsning
    Rolf Läs mer
  • 2019-05-14

Björn H skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Sålt en vacker fastighet på Rommeleåsen med hjälp av Malin Brönjemark, Fastighetsmäklarna.

Mitt intryck av Malin var att hon var en mycket kompetent mäklare och var på bettet 24/7 även om hon var sjuk.

En mycket professionell mäklare, som jag kan rekommendera till alla säljare/köpare av fastigheter.

Jag fick fastigheten såld tidsmässigt som jag förväntat. Läs mer
  • Lars Erik J

2019-05-02

Lars Erik J skrev om Magnus Tarland en del av Fastighetsbyrån Ystad
    1./ Uppdraget utgjorde försäljning av en ngt äldre i Ystad centralt belägen 1 1/2-plans villafastighet med inrett källarplan.
    2./ Det finns inget att anmärka på mäklarens bemötande gentemot oss som säljare.
    3./ Vi hade önskat att få något högre slutpris än det som mäklaren angav som utgångspris. Detta accepterades dock med mäklarens försäkran att genom budgivning skulle slutpriset bli det av oss önskade högre priset. Trots stort allmänt intresse på såväl internet som vid visningarna, så erhölls endast ett bud som lades på nivå utgångspris.
    Vårt till mäklaren sagt önskat överlåtelsedatum skulle vara under sista halvan av juli månad, vilket också blev fallet.
    Fastigheten utannonserades sista dagarna i mars månad. Innan utannonsering till försäljning låg fastigheten ute som "På gång" under cirka 2 månader.
    4./ Positivt med stort intresse från allmänheten.
    Negativt med endast ett avgivet bud.
    Negativt med stort antal (5-6) genomförda visningar.
    Negativt med lägre försäljningspris än förväntat.
    Negativt med något sen utannonsering till försäljning.
    Negativt med senare än avtalad utannonsering "På gång",
    med borttagning en tid före annonsering till försäljning,
    vilket vi upplevde var något sent i förhållande till överlåtelse-
    datumet. Läs mer
  • 2019-04-30

Jonni G skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Köpte vårt första hus av Malin och hon var kanon. Glad, tillgänglig och engagerad. Läs mer
  • 2019-04-25

Mikkel S skrev om Magnus Tarland en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Köpta bostad med Magnus som mäklare. Trevlig, god kommunikation, snabb på att svara, och altid hjälpsam.

Vi kan varmt rekommendera Magnus! Läs mer
  • 2019-04-20

Patrik L skrev om Cornelia Lembke en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Sålt ett hus i Skurup.
    Mycket bra mottagande och trevlig mäklare.
    Hade inga direkta förväntningar första gången vi skulle sälja en fastighet, Cornelia levde verkligen upp till detta.
    Så allt som allt så blev det en toppen affär av det hela,ser helheten som mycket positivt . Läs mer
    2019-05-14 Cornelia L svarar Patrik L
    Tack Patrik, kul att ni är nöjda!
  • Fredrik L

2019-04-18

Fredrik L skrev om Cornelia Lembke en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Med Cornelias hjälp har vår försäljning gått fantastiskt smidigt. Cornelia är påläst, kunnig och tar sig tid för alla frågor och funderingar som dyker upp. Jag rekommenderar Fastighetsbyrån och Cornelia när det kommer till köp- och sälj av fastigheter. Läs mer
    2019-05-14 Cornelia L svarar Fredrik L
    Stort tack Fredrik. Ha en fortsatt bra dag!
  • 2019-04-12

Camilla V skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Har sålt vår bostadsrätt med hjälp av Malin. Är nöjd med hennes insats från början till slut! Kan absolut rekommendera henne!! Läs mer
  • 2019-04-10

Lars Åke N skrev om Cornelia Lembke en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Jag har sålt mitt hus med Cornelias hjälp, och hon har visat att hon är proffs på det hon gör. Bara det viktigaste återstår: pengarna. Hon har visat att hennes yrkesval är det rätta. Läs mer
  • 2019-04-08

Emelie S skrev om Cornelia Lembke en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Cornelia var proffsig & vänlig sedan vårt första möte. Vid försäljningen utav vår bostad har hon varit engagerad & driven till att affären skulle gå så smidigt som möjligt både för oss som säljare men även för köparen. Hon är rak & ärlig vilket uppskattas. Vi är otroligt nöjda med vårt val att sälja vår bostad med hjälp utav Cornelia! Läs mer
  • 2019-04-05

Siw K skrev om Cornelia Lembke en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Jag fick fullt förtroende för henne, hon är sympatisk duktig och trevlig, kan sin sak Läs mer
  • 2019-04-05

Gullvi L skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Sålde min bostad.
    Mycket trevligt och charmig och jag blev väl bemött.
    Rasmus gav ett professionellt första intryck som jag tyckte han levde upp till under hela processen. Har absolut inget att klaga på.

Gullvi L Läs mer
  • 2019-04-03

Eva Thulin S skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Köpt en lägenhet, sålt ett hus.
    Vi valde Malin pga hennes bra och trevliga förhållningssätt till spekulanter både oss och andra då vi tittade på lgh som vi sedan köpte.
    Naturligt välja Malin då vi skulle sälja huset. Hon har hela tiden varit både proffsig och personlig. Noga med att följa upp och återkoppla under hela processen. Lätt att nå. Tack från oss.
    Högt betyg från oss som köpt/sålt ca 10 hus/ lägenheter genom åren med varierande mäklare. Läs mer
  • 2019-03-29

Kurt Evald B skrev om Cornelia Lembke en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Med vänligt bemötande och stor kunskap hjälpte Cornelia mig att sälja mitt hus . Hon infriade mina förväntningar med råge och är värd en stor kram. Läs mer
    2019-04-05 Cornelia L svarar Kurt Evald B
    Tack för fina ord Kurt! Kram tillbaka.
  • 2019-03-20

Carro L skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Sålt ett hus i skurup. Mäklaren håll mig hela tiden uppdaterad och informerad av nuläget. Han kändes engagerad och hjälpsam. Läs mer
  • ANNIKA T

2019-03-19

ANNIKA T skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Högsta betyg till Malin.
    Mycket hjälpsam och tillmötesgående när vår pappa Olle köpte ny lägenhet. Läs mer
  • 2019-03-17

Joakim H skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Har både köpt och sålt min lägenhet genom Malin. Kunde inte varit mer nöjd! Läs mer
  • 2019-03-15

Anna-Lena H skrev om Cornelia Lembke en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Vi sålde vårt hus och vi var nöjda med priset. Vi blev också bra bemött av mäklaren Cornelia Lembke. Vi kunde använda sms i stället för telefon eftersom jag och min man inte hör. Läs mer
    2019-03-15 Cornelia L svarar Anna-Lena H
    Tack Anna-Lena. Njut nu sista sommaren i huset så ses vi i september!

Louise S skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Vi har köpt ett nyproducerad bostadsrätt och sålt vår villa med hjälp av Rasmus som mäklare. Han är trevlig, engagerad och kunnig och har lotsat oss igenom hela affären så vi är mycket nöjda. Läs mer

Jessica S skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Har sålt min bostadsrätt. Mäklaren Malin har varit väldigt hjälpsam och proffsig hela vägen. Alltid glad och positiv och något jag uppskattat är att hon alltid varit ärlig. Läs mer

Olle S skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Köpt nyproducerad bostadsrätt och sålt villan som blivit för stor.
    Hade egentligen inga förväntningar men har hela tiden blivit positivt överraskad av Rasmus trevliga bemötande, kunnande och löpande information.
    Allt har gått som på räls och jag är väldigt glad för det stöd jag och min hustru fått på resans gång. Läs mer
  • 2019-03-06

Jessica K skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Från första visningen av det som nu blivit vårt hus och under hela köpprocessen fick vi ett trevligt, proffsigt, korrekt och förstående bemötande av Emil Malmer. Jag skulle därför även som säljare känna mig väldigt trygg med Fastighetsbyråns tjänster och rekommenderar dem varmt. Läs mer
  • 2019-03-06

Monica O skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Tydlig, trevlig, kunnig. Passar bra som mäklare. Vid mötet känns det som att han bara bryr sig om dig som säljer. Läs mer
  • 2019-03-04

Christina N skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Har sålt en bostad. En mycket bra mäklare med glimten i ögat. Trevlig o kompetent. Den bästa. Läs mer
  • 2019-03-03

Christoffer E skrev om Cornelia Lembke en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Hon lyckades med allt på kort tid.. Läs mer
    2019-03-04 Cornelia L svarar Christoffer E
    Tack för omdömet. Ha en fortsatt fin dag Christoffer!
    Cornelia L gillar detta
  • Gabriella N

2019-03-01

Gabriella N skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Kan varmt rekommendera Emil Malmer på fastighetsbyrån i Ystad. Det blev en snabb och smidig försäljning med service på högsta nivå! Läs mer
  • 2019-02-28

Björn E skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Har köpt en bostadsrätt och allt har fungerat utmärkt. Mycket trevligt bemött och fått snabba bra svar om frågor och funderingar. Kan absolut rekomendera denna mäklaren till fler. Läs mer
  • 2019-02-26

Gunilla Gullberg skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Malin är en seriös och engagerad mäklare med stor social kompetens. Trevlig och tillmötesgående på alla sätt.
    Rekommenderas! Läs mer
  • Marcus L

2019-02-26

Marcus L skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Vi sålde en bostad nyligen genom Malin som har skött affären på absolut bästa sätt. Hon har varit proffsig och väldigt kommunikativ genom hela processen vilket har gjort oss som säljare väldigt trygga genom hela resan. Kan ge mina varmaste rekommendationer. Läs mer
  • 2019-02-25

Anna S skrev om Magnus Tarland en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Jag har köpt en bostadsrätt på centralt läge i Ystad. Mycket nöjd med Magnus. Proffsigt och korrekt bemötande, med kontinuerlig kontakt. Läs mer
  • 2019-02-22

Ali Amir J skrev om Magnus Tarland en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Jag har köpt en radhus i Ystad. Mäklare va kanon bra o tydlig med information. Läs mer
  • 2019-02-21

Petri P skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Bra snabb handling av försäljningen av huset. Det gick smidigt och smärtfritt. Läs mer
  • 2019-02-19

Bo J skrev om Magnus Tarland en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Väldigt korthuggen, var osäker på vissa saker på fastigheten som jag frågade efter. Köpte en avstyckad gård. Läs mer
  • 2019-02-19

Jörgen P skrev om Cornelia Lembke en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Oproffsig, dåligt påläst, svarar på frågor utan att veta säkert. Ger information som är ofödelaktigt, framförallt för säljarens räkning. Läs mer
    2019-03-04 Cornelia L svarar Jörgen P
    Hej Jörgen,

Tråkigt att du är mindre nöjd med förmedlingen. Jag ringer dig i veckan för att stämma av mer konkret på vad som kunde varit bättre. Ha en fin dag. Med vänlig hälsning Cornelia
  • 2019-02-13

Ann-Christin S skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Sålt en bostadarätt. Bättre mäklare finns inte han var proffsig och lyhörd för båda parter. Han levde verkligen upp till mina förväntningar Jag blev i min tur rekomderad Rasmus Och kommer att rekomdera honom till andra som skall sälja. Läs mer
  • 2019-02-12

Ulf J skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Sålt sommarhus. Fint bemötande o engagerad utan att vara påflugen. Bra dialog på hela resan. Lugna o bra argument vid rådgivning. Läs mer
    2019-02-20 Malin B svarar Ulf J
    Tack för bra samarbete och rekommendation Ulf!
  • 2019-02-07

Anton Olofsson skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Bara positivt och säga om Malin, ödmjuk och kunnig mäklare! Högsta betyg Läs mer
    2019-02-12 Malin B svarar Anton Olofsson
    Härligt att höra Anton, tack och lycka till i Malmö!
  • 2019-02-05

Kerstin A skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Mycket vänlig och tillmötesgående och hjälpsam vid bostadsköpet. Läs mer
    2019-02-12 Malin B svarar Kerstin A
    Kerstin, det har varit ett nöje att hjälpa er att hitta lägenheten. Tack själv för väldigt vänlig kontakt, jag hoppas ni ska trivas fint i Ystad!
  • 2019-01-31

Fredrik H skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Malin gjorde ett fantastiskt jobb när jag skulle sälja min 2:a!
    Otroligt bemötande och en riktig eldsjäl Läs mer
    2019-02-12 Malin B svarar Fredrik H
    Roligt att läsa din rekommendation Fredrik, tack för trevlig kontakt under hela försäljningsprocessen. Ses på tillträdet om ett par veckor!

Sixten Sparres Gata 2, 271 39 Ystad