Alla kategorier Mäklare Skåne Ystad Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Ystad

Fastighetsbyrån Ystad

Sixten Sparres Gata 2, 271 39 Ystad — Visa karta

Vår ambition är att vara Ystads mest efterfrågade mäklarföretag. Vi startade verksamheten i Ystad 2009 och vi är idag 17 personer som jobbar i starka team för att ditt bostadsbyte skall bli det bästa tänkbara. Vi vill att du skall vara så nöjd att du gärna rekommenderar oss som företag och våra skickliga mäklare till vänner och bekanta.
Vi är en del av Fastighetsbyrån - Sveriges största mäklare, vi kan Ystad och har en gedigen information om de potentiella köpare som letar efter bostad i kommunen. Vill du ha en välutbildad och engagerad mäklare som kan ge dig trygga råd är du välkommen till oss!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 284 kunder tycker om Fastighetsbyrån Ystad

• Solveig L
    Solveig L skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Malin är en toppenmäklare! Vi kan rekommendera henne varmt. Läs mer
    Meta Å skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Malin Björnemark är trevlig, påläst och hjälpsam i alla kontakter vi haft med henne. Vår husaffär blev en smidig och snabb lösning och vi tvekar inte en sekund att rekommendera henne vidare. Vi är helnöjda.

Meta och Kent Åberg Läs mer
    Meta Å skrev om Magnus Tarland en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Vi är nöjda med bemötandet och hur hela affären har skötts.

Meta och Kent Åberg Läs mer
  • Ann-Katrin N
    Ann-Katrin N skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Ann-Katrin & Jan Erik Nyström, Rasmus skötte försäljningen av vår bostadsrätt på bästa tänkbara sätt, han kändes trygg och informerade oss löpande under hela processen. Så därför kan vi varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Ammi Q
    Ammi Q skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    har sålt en bostadsrätt, vi är mycket nöjda med vår mäklare som arbetade seriöst och pålitligt. Under hela affären har vi fått god information via tele,samtal samt SMS. Vi kände oss mycket trygga och väl bemötta och kan vrmt rekommendera vår mäklare. Läs mer
  • Pia A
    Pia A skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Köpt bostadsrätt i Ystad.
    Toppenbemötande glatt och positivt fixade och ordnade allt mycket bra!
    En utmärkt mäklare, skulle absolut rekommendera Rasmus!
    /Pia Läs mer
  • Mikael L
    Mikael L skrev om Magnus Tarland en del av Fastighetsbyrån Ystad
    alla förväntningar uppnåddes över förväntan. Läs mer
  • Susanne K
    Susanne K skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Har sålt mitt hus i Ystad.

Fick ett vänligt och kunnigt bemötande av min mäklare.
    Förväntande mig just detta, men dessutom hjälpte Malin mig på ett tryggt och lugnt sätt genom hela processen.

Jag kan varmt rekommendera Malin, en erfaren och duktig mäklare, som gjorde mig nöjd med min husförsäljning. Läs mer
  • Mateusz M
    Mateusz M skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Vi har köpt en bostadsrätt och Malin har varit tillgänglig under hela processen. Hon besvarade våra frågor och funderingar. Skulle absolut rekommendera Malin som mäklare. Läs mer
  • Salem A
    Salem A skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Vi har köpt en bostadsrätt i Ystad.
    Mäklaren var kunnig, trevlig, engagerad och informativ.
    Resultatet blev som förväntat. Läs mer
  • Tina S
    Tina S skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Trevlig och vänlig och med stor kunskap
    Återkom snabbt med besked gällande olika frågor. Läs mer
  • Joseph A
    Joseph A skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Bra kontakt från början till slut. Läs mer
  • Jeannette B
    Jeannette B skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Malin är en mkt trevlig och omtänksam mäklare. Hennes tillgänglighet är 100% och jag känner stor tillit till henne samt Fastihetsbyrån.
    Hon hjälpte mig att sälja min villa och detta gjordes på 4 dagar. Läs mer
  • Berit S
    Berit S skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Vi har sålt vårt fritidshus i Löderup och Rasmus är en fantastiskt duktig mäklare.
    Han gjorde allt på ett så proffsigt sätt och var mycket trevlig i sitt bemötande. Kan bara önska lycka till i fortsättningen.
    Det kommer gå jättebra för Rasmus. Läs mer
  • Tim H
    Tim H skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Jag köpte en liten 2a med bra lägge för mina behov. Under visningen blev jag väldigt bra bemöt och det kändes som att Malin var påläst på bostaden. hon kunde svara på alla frågor man hade. Detta reflekterades också när det kom till allt som skulle göras för mig som köpare, eftersom detta var mitt aldra första köp det kändes betryggande att ha Malin som mäklare.
    hon är en av de personer som går den extra milen. Läs mer
  • Johanna M
    Johanna M skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Tydlig och omtänksam att prata med. Har koll på allt och såg till att allt kring papper och annat gick smidigt. Vi är supernöjda med Malin. Läs mer
  • Hans B
    Hans B skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Malin gjorde ett utmärkt jobb och motsvarade helt mina förväntningar. Läs mer
  • Börge S
    Börge S skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Försäljning av fritidshus. Utomordentlig mäklatinsats. Låg steget före med nödvändig information, vi behövde inte fundera över vad som var på gång. Detta känns tryggt. Lyckad försäljning med nöjda parter. Läs mer
  • Gull-Britt E
    Gull-Britt E skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Jag sålde bostadsrätt och hade Malin som mäklare. Trevligt bemötande och mycket bra service! Malin var alltid lika glad och positiv och allt gick mycket smidigt och snabbt. Jag är helnöjd och kan verkligen å det varmaste rekommendera Malin och Fastighetsbyrån.. Läs mer
  • Veronika K
    Veronika K skrev om Cornelia Lembke en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Trevlig, tydlig, engagerad o kunnig. Jag är mycket nöjd med sammarbetet. Läs mer
  • Tim G
    Tim G skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Suverän service och uppföljning. Smidigaste fastighetsaffären jag upplevt. Sålde. Läs mer
  • Jimmy K
    Jimmy K skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Sålt bostadsrätt, Rasmus skötte uppdraget utmärkt, och proffsigt! Är seriös och alltid med ett leende, trots att köparna var krävande! Läs mer
  • Andreas K
    Andreas K skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Kan varmt rekommendera Malin Brönjemark på Fastighetsbyrån i Ystad. Vi har både köpt och sålt bostad där Malin har varit mäklaren och det har varit rak och tydlig kommunikation genom hela processen. Malin gjorde ett fantastiskt arbete med visningar, budgivning och kontraktsskrivning där vi kände oss trygga genom hela affären.

Stort tack Malin! Läs mer
  • Dennis M
    Dennis M skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Professionellt bemötande och tillmötesgående, allt funka bra och gick snabbt så som jag ville och aldrig några konstigheter! Frågor och svar gick snabbt och lätt, rekommenderar Malin starkt! Mvh Dennis Läs mer
  • Vivian N
    Vivian N skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Informativ och engagerad mäklare. Läs mer
  • Monika S
    Monika S skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Mycketnkvalificerad mäklare, energisk, alltid positivt bemötande. Drivande, gav stor trygghet som är så viktigt vid en husförsäljning. Kan rekommendera honom på det bästa sätt, och önskar att fler ska få uppleva en mycket trygg mäklare. Läs mer
    Meta Å skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Vi har aldrig varit med om en smidigare husaffär! Malin tog hand om allt och hela affären gick i hamn fortare än vi kunde ana! Att ha en påläst mäklare som gav oss professionella råd var det bästa med hela affären. Och hennes trevliga bemötande gjorde att vi kände oss avslappnade och trygga i hennes händer. Tack Malin - du är en pärla!
    Meta Åberg Läs mer
  • Kurt L
    Kurt L skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Mycket duktig mäklare. Han har hjälpt mig från början till slut när jag sålde mitt hus.Kan varmt rekommendera denne unge och duktiga killen. Bra bemötande från första mötet tills alla papper var klara. Läs mer
  • Bo F
    Bo F skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Vi har både köpt och sålt och har bara mycket positiva omdömen om allt! Läs mer
  • Matilda A
    Matilda A skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Fantastisk mäklare! Hjälpte oss på alla sätt och vis då vi inte viste någonting om hus ett husköp går tlll, då detta var det första både jag och min sambo köpt. Vi kände oss väldigt trygga i Malins händer! Läs mer
  • Lena J
    Lena J skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Har sålt ett gammalt torp från ca. 1900 som jag haft som enkel sommarstuga i 30år
    Väldigt bra bemötande i början, men efter att arvodet var betalt blev det en markant skillnad till det sämre.
    Rasmus visste och förstod inte så mycket om gamla hus, blir säkert bättre när han får träna lite på att sälja dylika.
    Han hade svårigheter att ta konflikter mellan köpare och säljare. Säkert något Rasmus kan träna sig att bli bra på.
    Rasmus rekommenderade mig att ta denna köpare vilket inte var så bra, vet inte om de andra spekulanterna varit bättre eftersom jag inte träffat dem.
    Rasmus närvarade inte vid besiktningen vilket jag tror varit en fördel.
    Sammanfattningsvis kan jag säga att jag känner mig mycket ledsn att mitt hus som jag älskat och vårdat efter bästa förmåga i nästan 31 år. Gått till denna köpare och det tydligen bara blir konflikter. Skall inte mäklaren ha lite känsla för vad han säljer, detta fallet ett enkelt gammal slitet fritidshus och vilka problem som kan uppstå med en köpare som vill bråka. Läs mer
  • Anna H
    Anna H skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Jag tycker att det funkade väldigt bra med Malin trots mest kontakt via telefon då hon fick ta över vår husförsäljning veckan innan vi flyttade för den mäklaren vi inledde samarbetet med slutade.
    Malin visade stor förståelse för vår situation och kom med input på alternativ hur vi kunde gå vidare när det stod stilla. Läs mer
  • Erik F
    Erik F skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Har sålt en villa.
    Stort engagemang.
    Har inget att anmärka. Läs mer
  • Marie-Louise A
    Marie-Louise A skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Malin Brönjemark på Fastighetsbyrån valde vi vid vår försäljning av vår bostad.

Trevlig, tillmötesgående och serviceminded mäklare som alltid var lätt att nå genom hela säljprocessen.
    Tydliga, raka svar på våra frågor och blev väl informerad om varje steg så försäljningen kändes bra och
    vi är mycket nöjda!

Rekommenderar varmt. Läs mer
  • Pia J
    Pia J skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Vi kan varmt rekommendera Malin på Fastighetsbyrån. Hon har från början till slut visat stort engegemang. Varmt tack Håkan och Pia Läs mer
  • Rut Ingeborg N
    Rut Ingeborg N skrev om Cornelia Lembke en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Bra, effektivt och förtroendeingivande Läs mer
  • Sebastian L
    Sebastian L skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Jag och min sambo köpte vårt första hus och fick nöjet att ha kontakt med Malin. Väldigt trevlig från början till slut.
    Alltid tillgänglig och hjälpsam med alla möjliga frågor som uppstår, i synnerhet första gången.
    Skulle starkt rekommendera Malin! Läs mer
    2018-05-23 Malin B svarar Sebastian L
    Tusen tack för fin rekommendation! Efter att ha träffats på många visningar känns det kul att ha hjälpt er till ert första hus! Lycka till!
    Malin B gillar detta
  • Karin  T
    Karin T skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Jag hade hjälp av Malin Brönjemark när jag valde att sälja min lägenhet i centrala Ystad.
    Från första kontakt har Malin varit engagerad, pålitlig och professionell. Då jag själv har haft en del andra bollar i luften i samband med försäljningen så uppskattar jag verkligen att Malin tagit tag i allt och underlättat så mycket för mig.
    Jag är helnöjd! Läs mer
  • Lotta S
    Lotta S skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Vi har fått hjälp av Malin i samband med både försäljning och köp av fastighet. Duktigare, ambitiösare, smidigare och pålitligare mäklare får man leta efter. Har stött på många trötta lite dryga mäklare som glömmer avtal och inte ringer tillbaka tidigare men Malin är ett föredömme för hela yrkeskåren. Läs mer
    2018-05-24 Malin B svarar Lotta S
    Tack tack snälla Lotta för fina ord från dig! Det är roligt att höra att ni är så nöjda, det är alltid mitt mål. Och tack själv för bra samarbete!
  • Kenneth D
    Kenneth D skrev om Cornelia Lembke en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Vi fick hjälp med värdering av fastigheten. Mäklaren var korrekt och kunnig om det geografiska området. Bra kunskap om villa och dess konstruktion Läs mer
  • Helene D
    Helene D skrev om Cornelia Lembke en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Värdering av fastighet, för att låna till solenergi.
    Mäklaren var mycket kunnig och engagerad. Läs mer
  • Mia S
    Mia S skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Vi har sålt en bostadsrätt i Ystad. Läs mer
  • Nathalie F
    Nathalie F skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Malin Brönjemark på Fastighetsbyrån var till stor hjälp vid mitt första bostadsköp. Väldigt trevlig, tillmötesgående och serviceminded mäklare som alltid var lätt att nå genom hela köpprocessen. Jag fick tydliga, raka svar på alla frågor och blev väl informerad om varje steg – så köpet kändes tryggt och jag är mycket nöjd! Rekommenderar varmt :) Läs mer
    2018-05-24 Malin B svarar Nathalie F
    Jag är så glad för att ha fått hjälpt dig till ditt första bostadsköp, jag önskar dig all lycka i nya lägenheten och hoppas du kommer trivas fint! Tack för fina ord!
  • Dennis E
    Dennis E skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Bra service hade ständig kontakt med mäklaren under hela resan. Läs mer
  • Mariam A
    Mariam A skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Malin Björnemark var mäklaren som hjälpte till med försäljningen av vår bostadsrätt. Malin är inte bara duktig som mäklare utan också väldigt hjälpsam, vänlig och noggrann i alla steg och mycket professionell i arbetet. Rekommenderar varmt Malin som mäklare på Fastighetsbyrån Ystad. Läs mer
    2018-05-24 Malin B svarar Mariam A
    Fina Mariam, vad glad jag blir av att läsa dina ord, tack! Jag har mer än gärna gjort detta för dig, jag önskar dig all lycka och trivsamhet i Stockholm!
  • Gunilla M
    Gunilla M skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Jag vill verkligen rekommendera Malin på Fastighetsbyrån i Ystad. Hon överträffade alla mina förväntningar både vad gäller kunskap och tillmötesgående. Alltid lika trevlig trots mina många frågor och otålighet. En stor eloge till henne!
    Gunilla Majrud Läs mer
    2018-03-27 Fastighetsbyrån Ystad svarar Gunilla M
    Tusen tack för en fin rekommendation! Det har bara varit väldigt roligt att kunna hjälpt er att hitta den där lägenheten till slut! Trevliga möten och samtal har vi haft, tack själva! / Malin
  • Annelie N
    Annelie N skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Valde Cornelia som mäklare vid försäljning av min bostad och har inte ångrat mig en sekund. En oerhört proffesionell, punktlig och entusiastisk mäklare med ett genuint bemötande - sällsynt bra med andra ord! Läs mer
  • Kent O
    Kent O skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Mycket trevligt bemötande , mycket stor tillgenglighet , proffsigt agerande Läs mer
  • Martin H
    Martin H skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Jag rekommenderar Malin på fastighetsbyrån. Väldigt bra bemötande och bra framförande av information med mera! Läs mer
    2018-03-27 Fastighetsbyrån Ystad svarar Martin H
    Tack! Härligt att du är nöjd Martin. Ser fram emot att se lägenheten renoverad sen! /Malin
  • Maria S
    Maria S skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Jag rekommenderar varmt Fastighetsbyrån i Ystad. Pålitliga, god service och trevligt bemötande! Läs mer

Sixten Sparres Gata 2, 271 39 Ystad