Fastighetsbyrån Ystad

Snittbetyg
4.8
Ring 0411-24 12 41 Dela

Om företaget

Vår ambition är att vara Ystads mest efterfrågade mäklarföretag. Vi startade verksamheten i Ystad 2009 och vi är idag 17 personer som jobbar i starka team för att ditt bostadsbyte skall bli det bästa tänkbara. Vi vill att du skall vara så nöjd att du gärna rekommenderar oss som företag och våra skickliga mäklare till vänner...

781 omdömen om Fastighetsbyrån Ystad

Sedan starten hos Reco 2013

Visar 781 omdömen med 4.8 i snittbetyg
Josefine S
Kryddområdet

Malin gjorde ett exceptionellt arbete som mäklare när vi äntligen hittade vårt hus. Vi uppskattade hennes snabba återkoppling otroligt mycket och det gjorde vår resa mot vårt drömhus till en trygg och rolig tid.

Eva B
Kryddområdet

Trevligt bemötande och genuint engagemang från Malin. Tydlighet, god struktur och adekvata råd. Affären gick väldigt snabbt, men jag kände mig trygg hela vägen.

Marianne F
Surbrunn

Blev väl bemötta och är mycket nöjda med Fastighetsbyrån och mäklarna där.

Glenn S
Centrala Ystad

Proffsig, tillgänglig, realistisk och saklig.

Birgitta L
Regementet

Blev positivt och trevligt bemött. Visade kunnighet, hjälpsamhet och engagemang. Lyssnade på oss och våra önskningar . Var inte påflugna .

Gunder B
Centrala Ystad

Jenny har för oss varit en både kompetent och förtroendeingivande mäklare

Hyrije K
Skrev om Fastighetsbyrån Ystad

Mycket nöjd med Sara Göransson som hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt! Alltid positiv och glad, kompetent, proffsig och tillmötesgående! Rekommenderar starkt att anlita henne!

Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Douglas P
Östra Förstaden

Lyhörd, tydlig, engagerad, professionell och vänlig

Helene Elisabet B
Bellevue

Jag är mycket nöjd så här långt in i affären. Mäklaren är tillmötesgående och bra, får svar på dom frågor jag har och allt känns enkelt med mäklaren

Emelie W
Svarte

Jag har vid ännu en försäljning valt Malin Brönjemark som mäklare för min bostad. Malins arbetssätt är enligt min uppfattning på den proffsigaste av nivåer, varav jag valt att anlita henne igen och igen. Med Malin behöver man aldrig fundera eller lämnas med frågetecken om sin affär eftersom hon uppdaterar löpande oavsett om det finns ny information eller inte. Malin har också ett fantastiskt förhållningssätt och en förmåga att skapa trygghet kring allt som rör försäljning/ köp. Avseende Fastighetsbyrån i stort är det...

Josephine J
Ingelstorp Och Ingelstorps Ängar

Tack för behagligt bemötande och trygg affär!

Marit O
Löderup

En proffsig och duktig Mäklare. Jag är mycket nöjd med att få fortlöpande information. Mina förväntningar på en Mäklare är höga, dvs jag förväntar mig att mäklaren informerar sig om samt observerar vad som är viktigt vid en försäljning. En mäklare som bemödar sig om att framställa bostaden i bild så inbjudande som möjligt och då krävs en duktig och skicklig fotograf med öga för detaljer och att denne kan sätta sig in i köparens ögon. Och jag är nöjd med ovanstående. I de fall som jag varit ifrågasättande har min Mäklare varit lyhörd.

Bengt A
Löderup

Korrekt och vänlig. Mycket tillmötesgående Det viktigaste var ju att det blev affär

Ewa W
Centrala Ystad

Jenny Eriksson var kunnig, engagerad och levererade hög service. Vi hade en bra dialog under hela affären.

Vanya K
Västra Sjöstaden

Lyhörd, flexibel, tillmötesgående, tydlig och kunnig! Toppenbra!

Håkan A
Nybrostrand

Trevligt och snabbt .Kunde sin sak.Även själva köpet gick smidig

Ola R
Centrala Ystad

Mycket bra bemötande och hantering av både visning samt köpet av lägenheten.

Jennifer L
Nybrostrand

Malin har varit helt fantastisk! Professionell, lättsam och ärlig. Hon har varit tillgänglig när som helst och behjälpligt igenom hela processen. Kan varmt rekommendera!

Johan R
Surbrunn

En kompetent mäklare som agerar mycket proffsigt. Man känner verkligen att man är i goda händer.

Agneta W
Surbrunn

Vi hade stora förväntningar på bostaden, inte på mäklaren. Men att mäklaren var så bra bidrog definitivt till att affären kändes rätt, och att vi valde att köpa trots rådande ekonomiska bistra tider. Vi blev mycket väl bemötta av mäklaren. Hon var lyhörd och ärlig.

Håkan F
Bellevue

Bra service trevligt bemötande effektiv och snabb försäljning

Maria-Liisa F
Bellevue

Mycket professionell och trevlig mäklare som hade god förståelse för hur upplägget skulle vara. Kände oss väl omhändertagna. Nöjda med ett snabbt avslut.

Sead S
Hälsobacken

Bra! Rekomenderar till mina kontakter som vill sälja eller köpa

Ermina S
Hälsobacken

Vi har fått bra bemötande. Allt gick bra

Anna G
Regementet

Jag uppskattade att Emil sig tid vid visningen och var lyhörd för mitt behov av att känna i. lägenheten utan stress. Svarade på alla mina frågor och det kändes oerhört tryggt att han hade sålt lägenheter i fastigheten i över 15 år. Han kände till de som bodde i huset och gav en in blick i hur livet kan vara i huset och dess anda.

André E
Svarte

Rasmus är jättebra mäklare som följer upp och meddelar en alla uppdateringar som sker. Mycket nöjd!

Alice S
Västervång

Fick ett trevligt bemötande av mäklaren och hon var mycket behjälplig hela tiden.

Christian S
Centrala Ystad

Mycket nöjd med hur snabbt och smidigt allt gick. Ärlig och öppen mäklare

Bo M
Surbrunn

Vi hade kontakt med en väldigt energisk och engagerad säljare! Proffsig o kunnig! Vi hade samma uppfattning om hur man snabbt och elegant borde ”close the deal”!

Eva W
Backa

Smidigt och bra vad gäller samtliga punkter. MVH Eva Wetterberg

Erika W
Nybrostrand

Mäklaren gav ett mycket kunnigt och professionellt intryck och ledde oss genom affären strategisk och med en väldigt hög tillgänglighet. Bara positivt att säga och skulle på alla sätt vilja rekommendera vår mäklare Jenny.

Anneli N
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Ystad

Malin Brönjemark är otroligt proffsig och alltid med ett gott humör och positiv anda Efter varje visning hör hon av sig. Hon håller kontakten regelbundet och uppdaterar vad som händer Trots att min tomt har känts svårsåld har hon jobbat med samma energi hela tiden. Hade jag kunnat sätta 10 stjärnor på henne hade jag utan tvekan gjort det! Hon är guld värd

Rasmus M
Västervång

Trevligt bemötande, väldigt hjälpsamt. Snabbt och lätt vid kommunikation. Lätt att hitta tider för både visning och annat administrativt. Mäklaren var mycket trevlig, hjälpsam och lättsam. Super bra bemötande, så jag e nöjd.

Iréne N
Centrala Ystad

Så nöjda, väl insatta i uppdraget o källan o trevligt avslut. Rekommenderar verkligen framtida objekt i Ystad. Då man kan och verkligen vill marknaden. Lycka till framöver. Bra att veta all bakgrund o.m föreningen i bostadsrätter. Vi fick kritik från styrelsen

Anders H
Löderup

Malin har varit bra från starten förklarat och informerat vad som gäller. Stort förtroende för henne.

Hanna P
Svarte

Fantastiska Malin som gör att man känner sig trygg genom hela sin process med att sälja. Så nöjd!

Madeleine S

Trevliga, hjälpsamma, tillmötesgående. Tack Mali

Anna B
Svarte

Klockren kommunikation med mäklare både som köpare och säljare.

Peter Mattias Alexander E
Edvinshem

Emil hade ett trevligt, lugnt bemötande, förklarade tydligt processen, och var snabb på att svara på frågor.

Leonard N
Centrala Ystad

engagerad o på det, verkar seriös

Iréne N
Centrala Ystad

Engagerad återkoppla på ett enkelt o bra sätt. Väl insatt i objektet.

Björn S

Bra och informativt. Vänligt och sakligt Kunnig mäklare somm lyssnade

Michael A
Trädgårdsstaden

Proffsigt och bra bemötande Villa försäljningen gick över förväntan

Mats Å
Trädgårdsstaden

Mycket professionella och snabb återkoppling angående försäljningen.

Carina M
Hälsobacken

Fantastiskt bemötande jätte duktig mäklare super trevlig och duktig på alla tänkbara sätt. Skulle absolut anlita henne om jag är i behov av mäklare. Levde mer än bra upp till mina förväntningar. 👍 👌🏻 👍 👌🏻 👍

Linda A
Sålde sitt hus med hjälp av
Edvinshem

Trevligt bemötande, och lyhörd för våra önskemål. Gjorde försäljningen av vårt hus mycket snabbt och smidigt.. Vi har stort förtroende för Emil och fastighetsbyrån i Ystad

Carin N
Köpte sin lägenhet med hjälp av
Trädgårdsstaden

Blev vänligt och trevligt bemött, men ändå proffsigt. Hade bara träffat tre mäklare tidigare men de var alla ganska självupptagna.

Anna L
Centrala Ystad

Mycket trevligt och professionellt bemötande av Malin på Fastighetsbyrån i Ystad. Hon tog sig tid för att visa oss bostaden före visningsdagen vilket vi uppskattade mycket eftersom vi åkte ner från Stockholm. Vi fick svar på alla våra frågor och hon återkopplade snabbt på alla samtal och sms. Budgivningen gick smidigt.

Sven-Erik P
Centrala Ystad

Det är knappt rätt tid att sälja. Men med en kunnig mäklare som värkade trivas med sitt jobb och tyckte det va roligt. Så gick det bra. Tror både jag och köparen kan vara nöjda.

Mikael L
Centrala Ystad

Mycket energisk mäklare som i samband med kontaktsskrivning ställde upp utöver vad som kunde förväntas. Mycket nöjd.

Filtrera omdömen