Alla kategorier Mäklare Skåne Ystad Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Ystad

Fastighetsbyrån Ystad

Sixten Sparres Gata 2, 271 39 Ystad — Visa karta

Vår ambition är att vara Ystads mest efterfrågade mäklarföretag. Vi startade verksamheten i Ystad 2009 och vi är idag 17 personer som jobbar i starka team för att ditt bostadsbyte skall bli det bästa tänkbara. Vi vill att du skall vara så nöjd att du gärna rekommenderar oss som företag och våra skickliga mäklare till vänner och bekanta.
Vi är en del av Fastighetsbyrån - Sveriges största mäklare, vi kan Ystad och har en gedigen information om de potentiella köpare som letar efter bostad i kommunen. Vill du ha en välutbildad och engagerad mäklare som kan ge dig trygga råd är du välkommen till oss!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 217 kunder tycker om Fastighetsbyrån Ystad

• Tobias A
    Tobias A skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Smidigt och enkelt bra kontakt
  • Ulla-britt E
    Ulla-britt E skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Mycket bra bemötande! Trevlig, hjälpsam och förstående.
  • Ulla-britt E
    Ulla-britt E skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Mycket bra bemötande! Trevlig, hjälpsam och förstående.
  • Peter N
    Peter N skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Jag upplevde mäklaren och företaget som kunnande snabba och proffsiga
  • Carina I
    Carina I skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Väldigt kunnig o trovärdig mäklarkontakt. Magnus Tarland skötte vår fastighetsaffär mycket väl. Vi kände oss trygga och väl omhändertagna. På två veckor (!) hade han genomfört vår affär. Vi är mycket nöjda och rekommenderar gärna Fastighetsbyrån!
  • Lars J
    Lars J skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Ulf min bror och jag är mycket nöjda med bemötandet underdels försäljningsprocessen.
  • Mats L
    Mats L skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Bra bemötande, snabba svar och korrekt information!
  • Anna B
    Anna B skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Vår mäklare gjorde ett bra jobb, men inget extra.
  • Knut K
    Knut K skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Synnerligen professionellt skött från ax till limpa
  • Raimo L
    Raimo L skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Vi fick redan i starten ett mycket bra bemötande från mäklaren. Det gick lätt att komma fram till ett upplägg för att genomföra en försäljning som passade oss.Det blev ett utmärkt material framtaget för att beskriva bostaden. V i fick goda råd beträffande besiktningar och försäkringar. Visningarna fungerade på ett bra sätt även om det kunde upplevas jobbigt ibland. Budgivningen startade trögt, men mäklaren förklarade att det det ofta är så. Helt plötsligt exploderade buden. vi kom snabbt fram till avtalsskrivning vilket gick helt smärtfritt. Sammanfattningsvis kan vi konstatera att vi är mycket nöjda med Fastighetsbyråns genomförande av försäljningen .
    Vi framför härmed vårt varma tack till Fastighetsbyrån och mäklaren Petra Roxenius
    2017-05-12 Fastighetsbyrån Ystad svarar Raimo L
    Åh vad roligt att höra! Tack snälla för ett gott samarbete Raimo och Siw och all lycka i framtiden. /Petra
  • Dan-ola S
    Dan-ola S skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Vänlig och service-minded kontakt och hantering kring köpet av lägenhet
  • Jerry H
    Jerry H skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    mycket kunnig på sin sak och vi fick ett tryggt och trevligt bemötande.
  • Michael K
    Michael K skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Jättebra bemötande. Trevlig mäklare
  • Cecilia L
    Cecilia L skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Mycket kunnig mäklare som höll oss underrättade från början till slut. Mycket engagerad och vi kände oss trygga med henne.
    MVH
    Cecilia Lindblad
  • Gunilla B
    Gunilla B skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Artigt och kunnigt bemötande.Bra uppföljning och intresse från mäklare.
  • Maria R
    Maria R skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Jag fick mäklaren rekommenderad och fick ett positivt intrck.
  • Martin W
    Martin W skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Mäklaren var alltid tillgänglig och gav ett mycket professionellt intryck. Husaffär är en stor händelse och anser att Fastighetsbyrån Ystad skötte detta med respekt och ödmjukhet.
  • Tim H
    Tim H skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Mycket bra service, kundkontakt och hantering av vår bostadsaffär
  • Nemat S
    Nemat S skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Excellent!
    Kunnig och engagerade personal. Det är min tredje bostadsaffär som jag har gjort och jag rekommenderar stark Fastighetsbyrån Ystad som mäklare.
  • Birgitta P
    Birgitta P skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Mitt första möte med Fastighetsbyrån var på Seniorevent och det var en mycket trevlig kontakt. När det blev aktuellt för mig att sälja min lägenhet var det ett självklart val att välja Fastighetsbyrån. Jag fick ett mycket trevligt och proffsigt bemötande av Akexandra Nilsson som sakligt och kunnigt gick igenom hur försäljningen skulle genomföras. Det resulterade i att jag är en mycket nöjd kund och kommer att anlita dem igen om det skulle bli aktuellt. Till ev köpare/säljare rekommenderar jag dem varmt och ger naturligtvis högsta betyg.
  • Anders M
    Anders M skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Mycket proffsigt😎 perfekt inget att klaga på
  • Björn A
    Björn A skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Alexandra var den mest proffessionella mäklare jag har haft med att göra. Det kändes väldigt bra igenom hela processen.
  • Britt-marie O
    Britt-marie O skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Alltid vänlig och tillgänglig. Uppfattades som professionell och motsvarade de förväntningar som fanns.
  • Sven S
    Sven S skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Från första början har jag (vi) blivit bemött på ett förstklassigt sätt. Alla anställda på byrån som jag varit i kontakt med är proffs. Betyg 5.
  • Ulrika R
    Ulrika R skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Gott bemötande. Kunnig och trevlig mäklare. Lever upp till ens förväntningar.
  • Christian P
    Christian P skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Mycket nöjd, bra uppföljning och feedback
  • Christina M
    Christina M skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Mycket trevligt. Engagerad och informationen var toppen
  • Kenneth L
    Kenneth L skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Mycket duktig mäklare. Snabb, smidig och okomplicerad.
  • Ingela J
    Ingela J skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Toppenbra och professionellt bemötande!
  • Mårten R
    Mårten R skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Cornelia var extremt duktig. Väldigt trevlig, proffsig och perfekt i sitt mäklande.
  • Mille M
    Mille M skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Vi rekommenderar Alexandra Nilsson varmt, då hon verkligen agerat professionellt, bemötligt och skapar ett lugn och förtroende av stort värde. Under processen har hon varit flexibel, öppen och konstruktiv till att lösa alla problem. Skulle inte kunna vara bättre.
  • Asta B
    Asta B skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Engagerad, kunnig och mycket proffsig mäklarer
  • Ulrika O
    Ulrika O skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Är en nöjd kund. Har inget att klaga på.
    2016-12-15 Fastighetsbyrån Y svarar Ulrika O
    Hej Ulrika! Tack för den fina rekommendationen! Det är mitt mål att ni ska bli nöjda. God Jul! Magnus Tarland
  • Michael K
    Michael K skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Osäker mäklare och inget vidare bra hjälp eller bemötande med affären.
    2016-12-14 Fastighetsbyrån Y svarar Michael K
    Hej Mikael! Tack för din återkoppling. Vi beklagar såklart att du inte är supernöjd med oss. Jag skulle bli mycket tacksam om du gav mig 5 minuter av din tid så att vi kan se hur vi kan förbättra din upplevelse av oss som företag. Vill du slå mig en signal på 0734-24 53 50 eller maila ditt nummer så kontaktar jag dig? Mvh Emil Malmer /Franchisetagare
  • Gretel N
    Gretel N skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Välkomnanda, rak, bra information och vänlig.
  • Sten W
    Sten W skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Petra är professionell, kunnnig och mycket vänlig.
    2016-12-08 Fastighetsbyrån Ystad svarar Sten W
    Tack snälla för ditt fina omdöme Sten. Hoppas att ni trivs i er nya lägenhet! /Petra
  • Kenny A
    Kenny A skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Magnus Tarland får högsta betyg av mej,en kompetent o proffsig mäklare..... Mvh Kenny o Sawetree
  • Mikael N
    Mikael N skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Mäklaren var väldigt hjälpsam och tillmötesgående.
  • Kurt H
    Kurt H skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Mycket bra mäklare att ha att göra med alltid klara besked
    2016-10-09 Fastighetsbyrån Ystad svarar Kurt H
    Hej Kurt! Tack för rekommendationen och en bra husförsäljning ihop. Lycka till i er nya lägenhet! /Emil
  • Jan Krister D
    Jan Krister D skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Proffsigt och på samma gång mycket uppmärksamma på våra behov och önskemål.
    2016-12-08 Fastighetsbyrån Ystad svarar Jan Krister D
    För mig är det viktigt att leverera det ni förväntar er. Det är ju NI som ska bli nöjda i slutändan. Tack för gott samarbete! /Petra
  • Ivan G
    Ivan G skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Proffesionellt skött affär. Engagerad och erfaren mäklare som ledde till att målet nåddes utan förhinder. Mycket nöjd!
  • Ingrid J
    Ingrid J skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Kundvänliga, kunniga, snabba svar, ingav trygghet
  • Urban L
    Urban L skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Helt ok genom förd affär med magnus
  • Jan K
    Jan K skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Vänligt bemötande, snabbt och effektivt.
    Skickligt gjord presentation (broschyr).
    I sin helhet mycket professionellt.
    Rekommenderas!
    2016-12-14 Fastighetsbyrån Y svarar Jan K
    Hej Jan!
    Stort tack för din rekommendation och det värmande omdömet.

Verkligen trevligt att göra affärer med dig även denna gång!
    Hör av dig när vi kan göra något för dig eller dina vänner och bekanta, eller om du har vägarna förbi vårt kontor.

Emil med personal
  • Bente K
    Bente K skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Fint - xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
  • Lars F
    Lars F skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Mycket bra. Proffsigt bemötande. Proffsig fotografering med bra bilder.
    Bra objektsbeskrivning.
  • Eva L
    Eva L skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Bra service och bra gehör gör våra önskemål.
  • Carina O
    Carina O skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Jag har efter försäljning inte hört ett ljud från mäklaren. Jag har skickat förfrågan gällande deklaration men, inget svar. Jag går vidare med detta för att få hjälp på annat håll. Får undersöka hur jag kan få hjälp, känner mig helt hjälplös. Jag är absolut inte nöjd med Fastighetsbyrån i Ystad. Rekommenderas inte!
  • Amanda H
    Amanda H skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Super trevlig mörklade som underlättade både för säljare och köpare. Jätte bra visning och inte allt påträngande! Rekommenderar varmt!
  • Margreth P
    Margreth P skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Mycket bra Höll oss inderrättade hela tiden och fick oss att känna oss viktiga som kunder Det blev också en mycket snabb affär
    2016-10-10 Fastighetsbyrån Ystad svarar Margreth P
    Tack Margreth! Vad glad jag blir för din fina rekommendation. Hoppas att ni trivs i ert nya boende. Må väl så hörs vi när det blir dags för deklaration. /Petra

Sixten Sparres Gata 2, 271 39 Ystad