Alla kategorier Mäklare Skåne Ystad Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Ystad

Fastighetsbyrån Ystad

Sixten Sparres Gata 2, 271 39 Ystad — Visa karta

Vår ambition är att vara Ystads mest efterfrågade mäklarföretag. Vi startade verksamheten i Ystad 2009 och vi är idag 17 personer som jobbar i starka team för att ditt bostadsbyte skall bli det bästa tänkbara. Vi vill att du skall vara så nöjd att du gärna rekommenderar oss som företag och våra skickliga mäklare till vänner och bekanta.
Vi är en del av Fastighetsbyrån - Sveriges största mäklare, vi kan Ystad och har en gedigen information om de potentiella köpare som letar efter bostad i kommunen. Vill du ha en välutbildad och engagerad mäklare som kan ge dig trygga råd är du välkommen till oss!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 221 kunder tycker om Fastighetsbyrån Ystad

• Maria S
    Maria S skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Jag rekommenderar varmt Fastighetsbyrån i Ystad. Pålitliga, god service och trevligt bemötande! Läs mer
  • Samir C
    Samir C skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Är supernöjd med Malin på Fastighetsbyrå - kan starkt rekommendera henne till andra. Fantastiskt bra mäklare. Rekommenderas starkt!
    Samir Läs mer
  • Julia J
    Julia J skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Stort tack till Malin som sålde min lägenheten i slutet av förra året. Gick snabbt och smidigt, inga oklarheter kring någonting. Allt var tydligt och strukturerat, och det fanns en bra kommunikation mellan alla parter.
    Väldigt nöjd med min mäklares arbete! Läs mer
    2018-01-12 Fastighetsbyrån Ystad svarar Julia J
    Härligt att höra att du är så nöjd, det har varit roligt att hjälpa dig och jag önskar dig lycka till med studierna i Lund! /Malin
  • Lars-Johan K
    Lars-Johan K skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Mycket bra och trevligt bemötande!
    Lätt att få kontakt med även efter kontorstid.
    Rekomenderar dem starkt till alla som funderar på att sälja. Läs mer
    2018-01-11 Fastighetsbyrån Ystad svarar Lars-Johan K
    Tack Lars-Johan och Linda för er kommentar! Det glädjer mig, det har varit roligt att hjälpa er med försäljningen och jag hoppas ni trivs i ert nya hem!/Malin
  • Christopher K
    Christopher K skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Mycket trevligt och professionellt bemötande genom hela processen! Vi var väldigt nöjda efteråt! Läs mer
  • Ulla-marie T
    Ulla-marie T skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Mycket trevlig o engagerad mäklare. Läs mer
    2017-12-13 Fastighetsbyrån Ystad svarar Ulla-marie T
    Tack Ulla-Marie! Lycka till i nya lägenheten och staden! /Malin
    Fastighetsbyrån Ystad, Fastighetsbyrån Y gillar detta
  • Jonas B
    Jonas B skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Ett mycket trevligt och ett bra bemötande. Snabba uppdateringar och info om vad som vad på gång. Det var väldigt smidig att anlita Fastighetsbyrån och Malin var mycket påläst. Läs mer
    2017-12-12 Fastighetsbyrån Ystad svarar Jonas B
    Hej Jonas, vad roligt att höra! ☺️ Tack för dina positiva ord och en mycket trevlig kontakt med dig under försäljningens gång! /Malin
  • Jakob W
    Jakob W skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Hur bra som helst! Va ny inom detta område (första lägenheten) men jag kände mig väl bemött & hon va väldigt hjälpsam. Läs mer
    2017-12-12 Fastighetsbyrån Ystad svarar Jakob W
    Hej Jakob, vad roligt att du känner så! Jag hoppas du trivs bra i din första egna lägenhet! Lycka till! /Malin
  • Elise I
    Elise I skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Jag hade Malin Brönjemark som mäklare. Jag kände att hon hade mig som kund i fokus och fanns alltid och hade svar på mina frågor. Jag kan varmt rekommendera Malin om man vill göra en snabb och trygg affär!! Läs mer
    2017-12-12 Fastighetsbyrån Ystad svarar Elise I
    Tusen tack för för dina positiva ord Elise! Det har varit roligt att hjälpa er att hitta en lägenhet som ni verkligen tyckte om! Jag hoppas ni trivs bra! /Malin
  • Lina M
    Lina M skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Tyckte det i början var precis som vilken mäklare och mäklarfirma som helst men när affären var gjord i huvudsak ville mäklaren inte ha mer med affären att göra. Aldrig köpt hus eller lägenhet tidigare utan att man kontrollerar den nya bostad på övertags datum både med mäklaren, köparen och säljaren tillsammans för att se att allt står rätt till innan man skriver sista papperna. Vi fick istället sköta all kontakt själv med säljaren om möte att se bostaden först, all kontakt med bostadsrätt föreningen om inbetalning av hyra, vad som ingår osv. För mäklaren visste inte och tog inte reda på det Heller. Vi tog upp det med honom att han skött det dåligt och var inte alla mottaglig för kritik. Oerfaren, obrydd, oengagerad. Vi vet fortfarande inte exakt vår månadshyra eller var den ska inbetalds, eller vad som ingår. Får kontakta bostads föreningen eftersom inget av det nämns i våra papper. Kommer aldrig använda fastighetsbyrån i ystad och absolut inte rekommendera dem. Läs mer
  • Alexander P
    Alexander P skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Malin på fastighetsbyrån i Ystad fick i uppdrag av mig att sälja min lägenhet. Från första mötet tills lägenheten var såld gick allt jätte smidigt. Allt från fotografering till visningar till försäljning. För mig var det första gången jag sålde och även då mycket frågor angående allt. Malin var ypperligt bra att ha att göra med då hon svara på alla frågar och rekommendera mig till att göra vissa saker till visningarna. På mitt och sambons husköpet efter försäljningen strulade det lite med alla papper. Då slog jag Malin en signal och bara med ett par dagars framförhållning hade Malin och hennes kollegor på fastighetsbyrån fixat fram alla papper för att vårt köp skulle gå igenom. Vi är jätte nöjda med allt Malin gjorde för oss och jag kan varmt rekommendera henne och fastighetsbyrån i Ystad. Läs mer
    2017-12-12 Fastighetsbyrån Ystad svarar Alexander P
    Hej Alexander, tusen tack för en fin rekommendation! Det har varit så roligt att hjälpa er och att ni är så nöjda, då är jag nöjd😊 Det strävar jag alltid efter! Lycka till i huset! / Malin
  • Alexandra F
    Alexandra F skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Utmärkt bemötande och väldigt god kunskap hos min mäklare. Mycket nöjd med köpet och all information jag fick där till. Skulle absolut rekommendera och själv använda mig av fastighetsbyrån i framtiden. Läs mer
    2017-12-12 Fastighetsbyrån Ystad svarar Alexandra F
    Vad glad jag blir Alexandra, tack för ditt fina omdöme! Lycka till i lägenheten! /Malin
  • Christer  J
    Christer J skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Hög kompetens, seriös hantering och väldigt trevligt bemötande innebar att vi kände mycket stort förtroende för mäklaren. Dessutom är Fastighetsbyråns prospekt och dokumentation av affären väldigt proffsig - klar, tydlig och lättförståelig. Läs mer
  • Karin R
    Karin R skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Mycket fint, bra och proffsigt bemötande. Malin B är en trevlig, kunnig och duktig mäklare och jag rekommenderar henne å de varmaste.
    Karin Roth Läs mer
    2017-12-12 Fastighetsbyrån Ystad svarar Karin R
    Tack snälla för fina ord Karin! /Malin
    Fastighetsbyrån Ystad, Fastighetsbyrån Y gillar detta
  • Maria S
    Maria S skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Mycket bra och trevligt bemötande Läs mer
  • Jonatan K
    Jonatan K skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Allt fungerade väldigt bra! Rekommenderar definitivt till andra som funderar på att sälja. Läs mer
    2017-12-12 Fastighetsbyrån Ystad svarar Jonatan K
    Hej Jonatan, Tack för ett bra samarbete och lyckad försäljning! Har varit roligt att hjälpa dig! / Malin
  • Karl G
    Karl G skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Vänligt bemötande,kunnig mäklare med bra tålamod med äldre säljare. Läs mer
    2017-12-12 Fastighetsbyrån Ystad svarar Karl G
    Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa till med försäljningen av huset och en mycket trevlig kontakt med er! Jag hoppas det går bra i nya lägenheten! /Malin
  • Anders E
    Anders E skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Bra bemötande snabb handläggning Läs mer
    2017-12-12 Fastighetsbyrån Ystad svarar Anders E
    Tack Anders för positiv feedback! Hoppas allt går fint med byggplanerna! /Malin
  • Patrik J
    Patrik J skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Emil Och Malin agerade proffsigt och vi hade en rak och ärlig tvåvägskommunikation. sen att de fick upp Dykhuset 710 000 över utgångspriset till allas vår förvåning, hjälper självklart upp detta guldregn över dessa ypperliga husförsäljare, förutom detta blev det rätt köpare som gav en bra magkänsla när man lämnar sitt barndomshem till nya ägare. och tack för fruktkorgen som var en extra förgyllare av vardagen. sammanfattning: ni levererade mer än vi väntat och är Wow kunder. Snabbt fick vi in ytterligare 2 hus via släckten och en lägenhetsförsäljning! Glöm oss inte!!
    MVH Patrik & Carina Läs mer
    2017-10-31 Fastighetsbyrån Y svarar Patrik J
    Hej Patrik och Carina! Tack för fantastiskt fint samarbete och positiv feedback. Vi glömmer er inte! /Emil, Malin och resten av gänget
  • Per Anders O
    Per Anders O skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Kände mig proffesionellt bemött från början till slut
    Ödmjuka,lyhörda och kunniga kännetecknar Malin och Cornelia
    Sålde och köpte min lgh genom byrån
    Kan klart rekommendera denna mäklare Läs mer
    2017-12-12 Fastighetsbyrån Ystad svarar Per Anders O
    Härligt att höra Per Anders! Det blir vi glada för=) / Malin och Cornelia
  • Katarina W
    Katarina W skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Seriösa, duktiga och vänliga. Nedvärderade dock huset ganska mycket för att få igång budgivning. Valde därför annan mäklare och fick ändå bra budgivning. Läs mer
  • Lise-lott N
    Lise-lott N skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Ett bra och aktivt o medvetet engagemang i vår försäljning av hus. Vänligt o sakligt bemötande.bra kontakt. Via sms under hela försäljningen.kände oss trygga i vår försäljning hela vägen fram till bankmötet köparen. Läs mer
  • Tuuli Elina J
    Tuuli Elina J skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    affären gick smidigt hela vägen och väldigt snapt Läs mer
  • Roland L
    Roland L skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    trevliga, tillmötesgående, skötte allt på bästa sätt. Läs mer
    2017-12-12 Fastighetsbyrån Ystad svarar Roland L
    Tack Roland, det har varit roligt att hjälpa dig med försäljningen. Hoppas du trivs bra i Malmö! /Malin
  • Desirée E
    Desirée E skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Proffesionellt bemötande både av oss som säljande part men även ut mot köparna. bra information och ständigt uppdaterande under hela försäljningsperioden. Gott affärsmannaskap. Läs mer
  • Per-ola L
    Per-ola L skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Jag fick ett bra bemötande från början till slut. Läs mer
  • Otto S
    Otto S skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Bra bemötande, smidig hantering och verkade ha koll på läget. Läs mer
  • Lars-erik J
    Lars-erik J skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Bra bemötande. Utförande mm enl förväntan. Läs mer
  • Johnny P
    Johnny P skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Bästa upplevelsen någonsin, trevlig mäklare, saklig och värt varje krona! Läs mer
  • Erik Lars-Anders H
    Erik Lars-Anders H skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Malin B duktig, energisk och ärlig mäklare. Läs mer
    2017-12-12 Fastighetsbyrån Ystad svarar Erik Lars-Anders H
    Tack för ett bra samarbete och en fin rekommendation! /Malin
  • Elisabeth L
    Elisabeth L skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Fastighetsbyrån reagerar och fångar kundens behov snabbt och professionellt. Du känner dig trygg genom hela processen och blir vänligt bemött. Läs mer
  • Mette A
    2017-12-12 Fastighetsbyrån Ystad svarar Per-ola S
    Tack för ditt fina omdöme Per-ola! Hoppas allt går bra i huset! / Malin
  • Lena M
    Lena M skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Vi fick ett väldigt proffsigt och varmt bemötande. Mäklaren var över våra förväntningar i snabb respons och bra kommunikation. Läs mer
  • Liat I
    Liat I skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Mkt bra
    Tydlighet. Tät kommunikation Läs mer
  • Martin B
    Martin B skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Bemötandet var mycket bra och hon gav ett professionellt intryck. Allt ordnades smidigt och hon var noggrann genom hela processen. Läs mer
  • Stefan P
    Stefan P skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Bra. Var ett lugnt och vänligt bemötande som passade mig som kund. Läs mer
  • Bo Åke  N
    Bo Åke N skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Allt hittills har varit som vi förväntat oss! Läs mer
  • Tobias A
    Tobias A skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Smidigt och enkelt bra kontakt Läs mer
  • Ulla-britt E
    Ulla-britt E skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Mycket bra bemötande! Trevlig, hjälpsam och förstående. Läs mer
  • Ulla-britt E
    Ulla-britt E skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Mycket bra bemötande! Trevlig, hjälpsam och förstående. Läs mer
  • Peter N
    Peter N skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Jag upplevde mäklaren och företaget som kunnande snabba och proffsiga Läs mer
  • Carina I
    Carina I skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Väldigt kunnig o trovärdig mäklarkontakt. Magnus Tarland skötte vår fastighetsaffär mycket väl. Vi kände oss trygga och väl omhändertagna. På två veckor (!) hade han genomfört vår affär. Vi är mycket nöjda och rekommenderar gärna Fastighetsbyrån! Läs mer
  • Lars J
    Lars J skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Ulf min bror och jag är mycket nöjda med bemötandet underdels försäljningsprocessen. Läs mer
  • Mats L
    Mats L skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Bra bemötande, snabba svar och korrekt information! Läs mer
  • Anna B
    Anna B skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Vår mäklare gjorde ett bra jobb, men inget extra. Läs mer
  • Knut K
    Knut K skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Synnerligen professionellt skött från ax till limpa Läs mer
  • Dan-ola S
    Dan-ola S skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Vänlig och service-minded kontakt och hantering kring köpet av lägenhet Läs mer
  • Jerry H
    Jerry H skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    mycket kunnig på sin sak och vi fick ett tryggt och trevligt bemötande. Läs mer
  • Michael K
    Michael K skrev om Fastighetsbyrån Ystad