Alla kategorier Mäklare Skåne Ystad Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Ystad

Fastighetsbyrån Ystad

Sixten Sparres Gata 2, 271 39 Ystad — Visa karta

Vår ambition är att vara Ystads mest efterfrågade mäklarföretag. Vi startade verksamheten i Ystad 2009 och vi är idag 17 personer som jobbar i starka team för att ditt bostadsbyte skall bli det bästa tänkbara. Vi vill att du skall vara så nöjd att du gärna rekommenderar oss som företag och våra skickliga mäklare till vänner och bekanta.
Vi är en del av Fastighetsbyrån - Sveriges största mäklare, vi kan Ystad och har en gedigen information om de potentiella köpare som letar efter bostad i kommunen. Vill du ha en välutbildad och engagerad mäklare som kan ge dig trygga råd är du välkommen till oss!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 271 kunder tycker om Fastighetsbyrån Ystad

• Dennis M
    Dennis M skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Professionellt bemötande och tillmötesgående, allt funka bra och gick snabbt så som jag ville och aldrig några konstigheter! Frågor och svar gick snabbt och lätt, rekommenderar Malin starkt! Mvh Dennis Läs mer
  • Vivian N
    Vivian N skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Informativ och engagerad mäklare. Läs mer
  • Monika S
    Monika S skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Mycketnkvalificerad mäklare, energisk, alltid positivt bemötande. Drivande, gav stor trygghet som är så viktigt vid en husförsäljning. Kan rekommendera honom på det bästa sätt, och önskar att fler ska få uppleva en mycket trygg mäklare. Läs mer
  • Meta Å
    Meta Å skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Vi har aldrig varit med om en smidigare husaffär! Malin tog hand om allt och hela affären gick i hamn fortare än vi kunde ana! Att ha en påläst mäklare som gav oss professionella råd var det bästa med hela affären. Och hennes trevliga bemötande gjorde att vi kände oss avslappnade och trygga i hennes händer. Tack Malin - du är en pärla!
    Meta Åberg Läs mer
  • Kurt L
    Kurt L skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Mycket duktig mäklare. Han har hjälpt mig från början till slut när jag sålde mitt hus.Kan varmt rekommendera denne unge och duktiga killen. Bra bemötande från första mötet tills alla papper var klara. Läs mer
  • Bo F
    Bo F skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Vi har både köpt och sålt och har bara mycket positiva omdömen om allt! Läs mer
  • Matilda A
    Matilda A skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Fantastisk mäklare! Hjälpte oss på alla sätt och vis då vi inte viste någonting om hus ett husköp går tlll, då detta var det första både jag och min sambo köpt. Vi kände oss väldigt trygga i Malins händer! Läs mer
  • Lena J
    Lena J skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Har sålt ett gammalt torp från ca. 1900 som jag haft som enkel sommarstuga i 30år
    Väldigt bra bemötande i början, men efter att arvodet var betalt blev det en markant skillnad till det sämre.
    Rasmus visste och förstod inte så mycket om gamla hus, blir säkert bättre när han får träna lite på att sälja dylika.
    Han hade svårigheter att ta konflikter mellan köpare och säljare. Säkert något Rasmus kan träna sig att bli bra på.
    Rasmus rekommenderade mig att ta denna köpare vilket inte var så bra, vet inte om de andra spekulanterna varit bättre eftersom jag inte träffat dem.
    Rasmus närvarade inte vid besiktningen vilket jag tror varit en fördel.
    Sammanfattningsvis kan jag säga att jag känner mig mycket ledsn att mitt hus som jag älskat och vårdat efter bästa förmåga i nästan 31 år. Gått till denna köpare och det tydligen bara blir konflikter. Skall inte mäklaren ha lite känsla för vad han säljer, detta fallet ett enkelt gammal slitet fritidshus och vilka problem som kan uppstå med en köpare som vill bråka. Läs mer
  • Anna H
    Anna H skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Jag tycker att det funkade väldigt bra med Malin trots mest kontakt via telefon då hon fick ta över vår husförsäljning veckan innan vi flyttade för den mäklaren vi inledde samarbetet med slutade.
    Malin visade stor förståelse för vår situation och kom med input på alternativ hur vi kunde gå vidare när det stod stilla. Läs mer
  • Erik F
    Erik F skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Har sålt en villa.
    Stort engagemang.
    Har inget att anmärka. Läs mer
  • Marie-Louise A
    Marie-Louise A skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Malin Brönjemark på Fastighetsbyrån valde vi vid vår försäljning av vår bostad.

Trevlig, tillmötesgående och serviceminded mäklare som alltid var lätt att nå genom hela säljprocessen.
    Tydliga, raka svar på våra frågor och blev väl informerad om varje steg så försäljningen kändes bra och
    vi är mycket nöjda!

Rekommenderar varmt. Läs mer
  • Pia J
    Pia J skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Vi kan varmt rekommendera Malin på Fastighetsbyrån. Hon har från början till slut visat stort engegemang. Varmt tack Håkan och Pia Läs mer
  • Rut Ingeborg N
    Rut Ingeborg N skrev om Cornelia Lembke en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Bra, effektivt och förtroendeingivande Läs mer
  • Sebastian L
    Sebastian L skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Jag och min sambo köpte vårt första hus och fick nöjet att ha kontakt med Malin. Väldigt trevlig från början till slut.
    Alltid tillgänglig och hjälpsam med alla möjliga frågor som uppstår, i synnerhet första gången.
    Skulle starkt rekommendera Malin! Läs mer
    2018-05-23 Malin B svarar Sebastian L
    Tusen tack för fin rekommendation! Efter att ha träffats på många visningar känns det kul att ha hjälpt er till ert första hus! Lycka till!
    Malin B gillar detta
  • Karin  T
    Karin T skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Jag hade hjälp av Malin Brönjemark när jag valde att sälja min lägenhet i centrala Ystad.
    Från första kontakt har Malin varit engagerad, pålitlig och professionell. Då jag själv har haft en del andra bollar i luften i samband med försäljningen så uppskattar jag verkligen att Malin tagit tag i allt och underlättat så mycket för mig.
    Jag är helnöjd! Läs mer
  • Lotta S
    Lotta S skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Vi har fått hjälp av Malin i samband med både försäljning och köp av fastighet. Duktigare, ambitiösare, smidigare och pålitligare mäklare får man leta efter. Har stött på många trötta lite dryga mäklare som glömmer avtal och inte ringer tillbaka tidigare men Malin är ett föredömme för hela yrkeskåren. Läs mer
    2018-05-24 Malin B svarar Lotta S
    Tack tack snälla Lotta för fina ord från dig! Det är roligt att höra att ni är så nöjda, det är alltid mitt mål. Och tack själv för bra samarbete!
  • Kenneth D
    Kenneth D skrev om Cornelia Lembke en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Vi fick hjälp med värdering av fastigheten. Mäklaren var korrekt och kunnig om det geografiska området. Bra kunskap om villa och dess konstruktion Läs mer
  • Helene D
    Helene D skrev om Cornelia Lembke en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Värdering av fastighet, för att låna till solenergi.
    Mäklaren var mycket kunnig och engagerad. Läs mer
  • Mia S
    Mia S skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Vi har sålt en bostadsrätt i Ystad. Läs mer
  • Nathalie F
    Nathalie F skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Malin Brönjemark på Fastighetsbyrån var till stor hjälp vid mitt första bostadsköp. Väldigt trevlig, tillmötesgående och serviceminded mäklare som alltid var lätt att nå genom hela köpprocessen. Jag fick tydliga, raka svar på alla frågor och blev väl informerad om varje steg – så köpet kändes tryggt och jag är mycket nöjd! Rekommenderar varmt :) Läs mer
    2018-05-24 Malin B svarar Nathalie F
    Jag är så glad för att ha fått hjälpt dig till ditt första bostadsköp, jag önskar dig all lycka i nya lägenheten och hoppas du kommer trivas fint! Tack för fina ord!
  • Dennis E
    Dennis E skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Bra service hade ständig kontakt med mäklaren under hela resan. Läs mer
  • Mariam A
    Mariam A skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Malin Björnemark var mäklaren som hjälpte till med försäljningen av vår bostadsrätt. Malin är inte bara duktig som mäklare utan också väldigt hjälpsam, vänlig och noggrann i alla steg och mycket professionell i arbetet. Rekommenderar varmt Malin som mäklare på Fastighetsbyrån Ystad. Läs mer
    2018-05-24 Malin B svarar Mariam A
    Fina Mariam, vad glad jag blir av att läsa dina ord, tack! Jag har mer än gärna gjort detta för dig, jag önskar dig all lycka och trivsamhet i Stockholm!
  • Gunilla M
    Gunilla M skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Jag vill verkligen rekommendera Malin på Fastighetsbyrån i Ystad. Hon överträffade alla mina förväntningar både vad gäller kunskap och tillmötesgående. Alltid lika trevlig trots mina många frågor och otålighet. En stor eloge till henne!
    Gunilla Majrud Läs mer
    2018-03-27 Fastighetsbyrån Ystad svarar Gunilla M
    Tusen tack för en fin rekommendation! Det har bara varit väldigt roligt att kunna hjälpt er att hitta den där lägenheten till slut! Trevliga möten och samtal har vi haft, tack själva! / Malin
  • Annelie N
    Annelie N skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Valde Cornelia som mäklare vid försäljning av min bostad och har inte ångrat mig en sekund. En oerhört proffesionell, punktlig och entusiastisk mäklare med ett genuint bemötande - sällsynt bra med andra ord! Läs mer
  • Kent O
    Kent O skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Mycket trevligt bemötande , mycket stor tillgenglighet , proffsigt agerande Läs mer
  • Martin H
    Martin H skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Jag rekommenderar Malin på fastighetsbyrån. Väldigt bra bemötande och bra framförande av information med mera! Läs mer
    2018-03-27 Fastighetsbyrån Ystad svarar Martin H
    Tack! Härligt att du är nöjd Martin. Ser fram emot att se lägenheten renoverad sen! /Malin
  • Maria S
    Maria S skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Jag rekommenderar varmt Fastighetsbyrån i Ystad. Pålitliga, god service och trevligt bemötande! Läs mer
  • Samir C
    Samir C skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Är supernöjd med Malin på Fastighetsbyrå - kan starkt rekommendera henne till andra. Fantastiskt bra mäklare. Rekommenderas starkt!
    Samir Läs mer
    2018-01-24 Fastighetsbyrån Ystad svarar Samir C
    Hej Samir! Vad roligt att höra att ni är så nöjda, det jobbar vi alltid för! Har varit väldigt trevligt att ha kontakt med er, jag önskar er ycka till i lägenheten:) /Malin och Fastighetsbyrån
  • Julia J
    Julia J skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Stort tack till Malin som sålde min lägenheten i slutet av förra året. Gick snabbt och smidigt, inga oklarheter kring någonting. Allt var tydligt och strukturerat, och det fanns en bra kommunikation mellan alla parter.
    Väldigt nöjd med min mäklares arbete! Läs mer
    2018-01-12 Fastighetsbyrån Ystad svarar Julia J
    Härligt att höra att du är så nöjd, det har varit roligt att hjälpa dig och jag önskar dig lycka till med studierna i Lund! /Malin
  • Lars-Johan K
    Lars-Johan K skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Mycket bra och trevligt bemötande!
    Lätt att få kontakt med även efter kontorstid.
    Rekomenderar dem starkt till alla som funderar på att sälja. Läs mer
    2018-01-11 Fastighetsbyrån Ystad svarar Lars-Johan K
    Tack Lars-Johan och Linda för er kommentar! Det glädjer mig, det har varit roligt att hjälpa er med försäljningen och jag hoppas ni trivs i ert nya hem!/Malin
  • Christopher K
    Christopher K skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Mycket trevligt och professionellt bemötande genom hela processen! Vi var väldigt nöjda efteråt! Läs mer
  • Bengt M
    Bengt M skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    vi blev väl behandlad av Rasmus alltid .skötte sitt jobb bra alltid hjälpsam .ringer o kommer hem till oss hör så att allt är bra .Hjälper även till med deklarera vid försäjlning av huset .Alla på kontoret är mycket trevliga Läs mer
  • Marianne J
    Marianne J skrev om Cornelia Lembke en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Vi fick ett mycket fint bemötande av Cornelia Läs mer
  • Ingemar M
    Ingemar M skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Rasmus Persson är ett riktigt proffs som mäklare, Mycket vänlig och fixar allt som man frågar om. MVH Ingemar. Läs mer
  • Ulla-marie T
    Ulla-marie T skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Mycket trevlig o engagerad mäklare. Läs mer
    2017-12-13 Fastighetsbyrån Ystad svarar Ulla-marie T
    Tack Ulla-Marie! Lycka till i nya lägenheten och staden! /Malin
    Fastighetsbyrån Ystad, Emil M gillar detta
  • Jonas B
    Jonas B skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Ett mycket trevligt och ett bra bemötande. Snabba uppdateringar och info om vad som vad på gång. Det var väldigt smidig att anlita Fastighetsbyrån och Malin var mycket påläst. Läs mer
    2017-12-12 Fastighetsbyrån Ystad svarar Jonas B
    Hej Jonas, vad roligt att höra! ☺️ Tack för dina positiva ord och en mycket trevlig kontakt med dig under försäljningens gång! /Malin
  • Martin A
    Martin A skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    skärpt mäklare i sitt startspår. tydlig och känns pålitlig, Läs mer
  • Jakob W
    Jakob W skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Hur bra som helst! Va ny inom detta område (första lägenheten) men jag kände mig väl bemött & hon va väldigt hjälpsam. Läs mer
    2017-12-12 Fastighetsbyrån Ystad svarar Jakob W
    Hej Jakob, vad roligt att du känner så! Jag hoppas du trivs bra i din första egna lägenhet! Lycka till! /Malin
  • Elise I
    Elise I skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Jag hade Malin Brönjemark som mäklare. Jag kände att hon hade mig som kund i fokus och fanns alltid och hade svar på mina frågor. Jag kan varmt rekommendera Malin om man vill göra en snabb och trygg affär!! Läs mer
    2017-12-12 Fastighetsbyrån Ystad svarar Elise I
    Tusen tack för för dina positiva ord Elise! Det har varit roligt att hjälpa er att hitta en lägenhet som ni verkligen tyckte om! Jag hoppas ni trivs bra! /Malin
  • Oscar J
    Oscar J skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Toppen! Trevligt bemötande och proffsigt utförande! Läs mer
  • Ingemar A
    Ingemar A skrev om Cornelia Lembke en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Hej, Cornelia är en mycket trevlig och duktig, en av de bästa jag mött. Hon är noggrann och kunnig, väl påläst på projektet. Med andra ord en mäklare att satsa på. Läs mer
  • Bernt M
    Bernt M skrev om Cornelia Lembke en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Utmärkt mycket påläst och var ett utmärkt bollplank när vi stod i valet att sälja Fixade allt o till vår belåtenhet Läs mer
  • Lina M
    Lina M skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Tyckte det i början var precis som vilken mäklare och mäklarfirma som helst men när affären var gjord i huvudsak ville mäklaren inte ha mer med affären att göra. Aldrig köpt hus eller lägenhet tidigare utan att man kontrollerar den nya bostad på övertags datum både med mäklaren, köparen och säljaren tillsammans för att se att allt står rätt till innan man skriver sista papperna. Vi fick istället sköta all kontakt själv med säljaren om möte att se bostaden först, all kontakt med bostadsrätt föreningen om inbetalning av hyra, vad som ingår osv. För mäklaren visste inte och tog inte reda på det Heller. Vi tog upp det med honom att han skött det dåligt och var inte alla mottaglig för kritik. Oerfaren, obrydd, oengagerad. Vi vet fortfarande inte exakt vår månadshyra eller var den ska inbetalds, eller vad som ingår. Får kontakta bostads föreningen eftersom inget av det nämns i våra papper. Kommer aldrig använda fastighetsbyrån i ystad och absolut inte rekommendera dem. Läs mer
  • Alexander P
    Alexander P skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Malin på fastighetsbyrån i Ystad fick i uppdrag av mig att sälja min lägenhet. Från första mötet tills lägenheten var såld gick allt jätte smidigt. Allt från fotografering till visningar till försäljning. För mig var det första gången jag sålde och även då mycket frågor angående allt. Malin var ypperligt bra att ha att göra med då hon svara på alla frågar och rekommendera mig till att göra vissa saker till visningarna. På mitt och sambons husköpet efter försäljningen strulade det lite med alla papper. Då slog jag Malin en signal och bara med ett par dagars framförhållning hade Malin och hennes kollegor på fastighetsbyrån fixat fram alla papper för att vårt köp skulle gå igenom. Vi är jätte nöjda med allt Malin gjorde för oss och jag kan varmt rekommendera henne och fastighetsbyrån i Ystad. Läs mer
    2017-12-12 Fastighetsbyrån Ystad svarar Alexander P
    Hej Alexander, tusen tack för en fin rekommendation! Det har varit så roligt att hjälpa er och att ni är så nöjda, då är jag nöjd😊 Det strävar jag alltid efter! Lycka till i huset! / Malin
  • Alexandra F
    Alexandra F skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Utmärkt bemötande och väldigt god kunskap hos min mäklare. Mycket nöjd med köpet och all information jag fick där till. Skulle absolut rekommendera och själv använda mig av fastighetsbyrån i framtiden. Läs mer
    2017-12-12 Fastighetsbyrån Ystad svarar Alexandra F
    Vad glad jag blir Alexandra, tack för ditt fina omdöme! Lycka till i lägenheten! /Malin
  • Christer  J
    Christer J skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Hög kompetens, seriös hantering och väldigt trevligt bemötande innebar att vi kände mycket stort förtroende för mäklaren. Dessutom är Fastighetsbyråns prospekt och dokumentation av affären väldigt proffsig - klar, tydlig och lättförståelig. Läs mer
  • Karin R
    Karin R skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Mycket fint, bra och proffsigt bemötande. Malin B är en trevlig, kunnig och duktig mäklare och jag rekommenderar henne å de varmaste.
    Karin Roth Läs mer
    2017-12-12 Fastighetsbyrån Ystad svarar Karin R
    Tack snälla för fina ord Karin! /Malin
    Fastighetsbyrån Ystad, Emil M gillar detta
  • Maria S
    Maria S skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Mycket bra och trevligt bemötande Läs mer
  • Jonatan K
    Jonatan K skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Allt fungerade väldigt bra! Rekommenderar definitivt till andra som funderar på att sälja. Läs mer
    2017-12-12 Fastighetsbyrån Ystad svarar Jonatan K
    Hej Jonatan, Tack för ett bra samarbete och lyckad försäljning! Har varit roligt att hjälpa dig! / Malin
  • Karl G
    Karl G skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Vänligt bemötande,kunnig mäklare med bra tålamod med äldre säljare. Läs mer
    2017-12-12 Fastighetsbyrån Ystad svarar Karl G
    Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa till med försäljningen av huset och en mycket trevlig kontakt med er! Jag hoppas det går bra i nya lägenheten! /Malin

Sixten Sparres Gata 2, 271 39 Ystad