Fastighetsbyrån Ystad

Sixten Sparres Gata 2, 271 39 Ystad — Visa karta

Vår ambition är att vara Ystads mest efterfrågade mäklarföretag. Vi startade verksamheten i Ystad 2009 och vi är idag 17 personer som jobbar i starka team för att ditt bostadsbyte skall bli det bästa tänkbara. Vi vill att du skall vara så nöjd att du gärna rekommenderar oss som företag och våra skickliga mäklare till vänner och bekanta.
Vi är en del av Fastighetsbyrån - Sveriges största mäklare, vi kan Ystad och har en gedigen information om de potentiella köpare som letar efter bostad i kommunen. Vill du ha en välutbildad och engagerad mäklare som kan ge dig trygga råd är du välkommen till oss!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 423 kunder tycker om Fastighetsbyrån Ystad

• 2019-11-27

Istvan K skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Allt funkade perfekt o snabbt utan krångel!
    Jag har ingenting att klaga över!
    Ska anlita de nästa gång också. Läs mer
  • 2019-11-11

BJÖRN N skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Vi köpte en bostadsrätt i Ystad och vi har blivit bemötta på ett proffsigt sätt och vi har fått den hjälp och information som man kan förvänta sig av en seriös mäklare Läs mer
  • Lina N

2019-11-09

Lina N skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Jag har sålt en lägenhet.
    Blivit jättebra bemött från början , en riktigt duktig , positiv och glad mäklare.

Mina förväntningar var att ha en bra och ärlig kontakt och det tycker jag att vi har haft.

Jag trodde aldrig att jag skulle få min lägenhet såld så här snabbt , allt har gått så smidigt och fort :)

Jag rekommenderar Jessica starkt :) Läs mer
  • Sofie F

2019-11-06

Sofie F skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Sålde vår bostadsrätt via fastighetsbyrån och vi har en positiv upplevelse av försäljningen! Det enda som gör att det inte blir 5/5 är att vi hade önskat lite mer stöd i budgivningsprocessen och råd i hur man kan/ska tänka! Läs mer
  • Kristoffer J

2019-10-28

Kristoffer J skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Köpte min nya lägenhet på Hyllegatan genom Malin Brönjemark på Fastighetsbyrån. Jag är mer än nöjd av hennes varma bemötande och arrangemang, så professionellt!
    Väldigt hjälpsam med alla dryga frågor man hade och svarade väldigt snabbt. Läs mer
  • 2019-10-27

sven p skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Sålde vårt hus med hjälp av Malin och tycker att allt fungerade väldigt bra. Lyhörd och väldigt trevlig och gjorde ett väldigt bra jobb. Skulle vi sälja eller köpa igen så vet jag vem vi ska anlita Läs mer
  • 2019-10-24

Wisam A skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Jag har salt en bostadsrätt och jag hade stor hjälp från
    mäklare och också mycket snabbt. Läs mer
  • Kaj Å

2019-10-21

Kaj Å skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Kan varmt rekommendera Heidi på Fastighetsbyrån i Ystad,som har hjälpt oss att sälja vårt fritidshus"kolloni". Vi blev väl informerade från början till slut. VI är väldigt nöjda. Tusen tack! Else-Gun o Kaj

Kaj Hansson Läs mer
  • 2019-10-10

Sophie R skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Vi kan varmt rekommendera Malin på fastighetsbyrån. Hon hjälpte oss att sälja vår lägenhet och det gick snabbt.
    Det var första gången vi har sålt en fastighet och hon hjälpte med att svara på all våra frågor.
    Sophie&Conny R Läs mer
  • 2019-10-03

Agneta O skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Jag har sålt min bostadsrättslägenhet med hjälp av Malin . Malin har skött försäljningen på ett mycket professionellt sätt. Har blivit bemött med ett stort engagemang och kunnande. En mäklare som jag varmt kan rekommendera. Läs mer
  • 2019-10-03

Hanna J skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Jag har sålt min villa. I början hade jag nog lite för höga förväntningar, vilket troligen är vanligt.

Mäklaren gjorde ett utmärkt jobb och bemötandet var bra.

Det var naturligtvis mycket jobbigt att sälja huset som har varit mitt hem i så många år. Läs mer
  • 2019-10-02

Gerd G skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Nöjd med bemötande och med resultatet Läs mer
  • Andreas L

2019-09-30

Andreas L skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Jag sålde min bostadsrätt förra veckan.
    Ett jättebra bemötande och proffsig mäklare.
    Malin på Ystads Fastighetsbyrån!
    Från början till slut dom flesta timmar på dygnet gjorde hon det till något personligt för henne själv.
    Det gjorde så att jag kände mig trygg och säker i mina beslut.
    Hon är värd all cred.
    En sån som man behåller på sin firma och är rädd om.!
    Mvh Andreas Lager Läs mer
  • Linda S

2019-09-23

Linda S skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Sålde vår brf och allt gick mkt smidigt från början till slut. De är otroligt proffesionella och vet vad de gör. Läs mer

Kjell A skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Sålt bostadsrättslägenhet.
    Positivt, engagerat, kunnigt och aktivt.
    Höga förväntningar som hon levde upp till.
    Helhetsintrycket är att hon arbetade mycket aktivt och var noga med att hålla mig som kund kontinuerligt informerad i hela säljprocessen.
    Således mycket nöjd med hennes insats. Läs mer

Lisbeth R skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Tog kontakt med Fastighetsbyrån i Ystad när vi skulle sälja vår lilla pärla till bostad.
    Heidi Johansson skötte vår försäljning på ett utmärkt sätt.
    Trevlig och naturlig tjej som vi hade fullt förtroende för. Bra information under resans gång som blev en snabb affär.
    Uppskattades mycket av mig och min man. Läs mer

Christer F skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Har bara positiva synpunkter på er mäklare.
    Bra bemötande.
    Jag hade givetvis hoppats på fler spekulanter - men vi är ändå nöjda med resultatet av försäljningen.

Sammantaget har det fungerat väldigt bra. Bra uppföljningar har vi fått och uppdraget har mäklaren skött på ett exemplariskt sätt.

Helt nöjda helt enkelt. Läs mer
  • 2019-09-02

Siw K skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Sålt bostadsrätt. Mäklaren var duktig, visste vad hon talade om. Har rekommenderat henne till andra som jag vet ska sälja sina objekt Läs mer
    Cornelia L gillar detta
  • 2019-09-01

Agneta P skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    sålt en hästgård
    Bra bemött alltid trevlig och kan behålla lungnet.
    Hon har uppfyllt förväntningarna.
    att sälja var jobbigare än jag trodde och känner oro om jag valde fel köpare som kanske kommer att bråka efteråt hadde görna fått veta mer om köparen . Läs mer
  • 2019-08-27

Sålt tomt.
    Trevligt uppträdande. Alltid vänlig och tillmötesgående. Läs mer
  • 2019-08-23

Lars Erik J skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Köpt bostadsrättsradhus Per Leanders gata 42, Ystad.
    Sålt villafastighet Palme Lydersg. 12, Ystad.
    Vi är sammantaget nöjda med mäklaren, och bemöttes på ett gott sätt. Läs mer
  • 2019-08-12

Ingela H skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Lätt att få tag i, kunnig och trevlig. Läs mer
    Cornelia L gillar detta
  • 2019-07-28

Katarina W skrev om Magnus Tarland en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Köpte ett radhus och upplevde Magnus som väldigt tillmötesgående. Erfaren och kunnig. Läs mer
  • 2019-07-17

Göran W skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Sålt hus och köpt bostadsrätt.
    Mäklarna i båda fallen har varit mycket bra, tillmötesgående och duktiga.
    Jag väldigt nöjd med båda affärerna.

Mvh Göran Welander Läs mer
  • 2019-07-17

Anna S skrev om Heidi Johansson en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Trevlig, noggrann och uppmärksam mäklare som visste exakt vilket hus som passade oss Läs mer
  • 2019-07-12

Charlotte W skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Jag har köpt min bostad av Malin.
    Malin är professionellt engagerad, mycket vänlig och personlig, väldigt snabb i sin återkoppling. Malin är noggrann, tydlig och lämnar bra information Hon lägger alltid även till några vänliga ord vid alla samtal och kontakter.
    All Lycka i ditt arbete framåt!
    Hälsningar från Charlotte Läs mer
  • 2019-07-10

Amanda A skrev om Magnus Tarland en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Bra servis, hjälpte till om man hade frågor.
    Trevlig! Läs mer
  • 2019-07-05

Jessica S skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Malin är en mycket bra mäklare. Kände mig verkligen i goda händer när jag köpte min allra första bostad. Läs mer
  • 2019-07-01

Jan G skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Malin är en trevlig mäklare som man får ett förtroende för. Läs mer
  • Stefan P

2019-06-13

Stefan P skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Vi har sålt vår bostadsrätt och det har fungerat mycket bra och bemötandet och kontakten under processen har flutit på bra med snabba besked. Anki och Stefan Läs mer
  • 2019-06-12

Mikael T skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Vi köpte bostad, där Malin var mäklare. Blev imponerad av hennes professionella och personliga sätt att hitta den bästa lösningen för både säljare och kund.
    Vi valde sedan Malin som mäklare till försäljningen av vår fastighet. Läs mer
  • 2019-06-06

Ulrika B skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Proffsig och med integritet som är ovanlig hos mäklare enligt min erfarenhet. Läs mer
  • Henrik H

Noggrann!
    Sympatisk! Läs mer
  • 2019-06-05

Rickard T skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Malmer är kanon på alla sätt och vis. Läs mer
  • 2019-05-25

David E skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Personlig och dedikerad service, rekommenderas varmt! Läs mer
  • Janet J

2019-05-22

Janet J skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Vi kan med nöje rekommendera Malin Brönjemark på fastighetsbyrån Ystad. Hon utförde lägenhetsförsäljningens alla faser på ett fulländat sätt.

Janet och Yngve Johansson Läs mer
  • 2019-05-14

Björn H skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Sålt en vacker fastighet på Rommeleåsen med hjälp av Malin Brönjemark, Fastighetsmäklarna.

Mitt intryck av Malin var att hon var en mycket kompetent mäklare och var på bettet 24/7 även om hon var sjuk.

En mycket professionell mäklare, som jag kan rekommendera till alla säljare/köpare av fastigheter.

Jag fick fastigheten såld tidsmässigt som jag förväntat. Läs mer
  • Lars Erik J

2019-05-02

Lars Erik J skrev om Magnus Tarland en del av Fastighetsbyrån Ystad
    1./ Uppdraget utgjorde försäljning av en ngt äldre i Ystad centralt belägen 1 1/2-plans villafastighet med inrett källarplan.
    2./ Det finns inget att anmärka på mäklarens bemötande gentemot oss som säljare.
    3./ Vi hade önskat att få något högre slutpris än det som mäklaren angav som utgångspris. Detta accepterades dock med mäklarens försäkran att genom budgivning skulle slutpriset bli det av oss önskade högre priset. Trots stort allmänt intresse på såväl internet som vid visningarna, så erhölls endast ett bud som lades på nivå utgångspris.
    Vårt till mäklaren sagt önskat överlåtelsedatum skulle vara under sista halvan av juli månad, vilket också blev fallet.
    Fastigheten utannonserades sista dagarna i mars månad. Innan utannonsering till försäljning låg fastigheten ute som "På gång" under cirka 2 månader.
    4./ Positivt med stort intresse från allmänheten.
    Negativt med endast ett avgivet bud.
    Negativt med stort antal (5-6) genomförda visningar.
    Negativt med lägre försäljningspris än förväntat.
    Negativt med något sen utannonsering till försäljning.
    Negativt med senare än avtalad utannonsering "På gång",
    med borttagning en tid före annonsering till försäljning,
    vilket vi upplevde var något sent i förhållande till överlåtelse-
    datumet. Läs mer
  • 2019-04-30

Jonni G skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Köpte vårt första hus av Malin och hon var kanon. Glad, tillgänglig och engagerad. Läs mer
  • 2019-04-25

Mikkel S skrev om Magnus Tarland en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Köpta bostad med Magnus som mäklare. Trevlig, god kommunikation, snabb på att svara, och altid hjälpsam.

Vi kan varmt rekommendera Magnus! Läs mer
  • 2019-04-12

Camilla V skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Har sålt vår bostadsrätt med hjälp av Malin. Är nöjd med hennes insats från början till slut! Kan absolut rekommendera henne!! Läs mer
  • 2019-04-03

Eva Thulin S skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Köpt en lägenhet, sålt ett hus.
    Vi valde Malin pga hennes bra och trevliga förhållningssätt till spekulanter både oss och andra då vi tittade på lgh som vi sedan köpte.
    Naturligt välja Malin då vi skulle sälja huset. Hon har hela tiden varit både proffsig och personlig. Noga med att följa upp och återkoppla under hela processen. Lätt att nå. Tack från oss.
    Högt betyg från oss som köpt/sålt ca 10 hus/ lägenheter genom åren med varierande mäklare. Läs mer
  • Annika T

2019-03-19

Annika T skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Högsta betyg till Malin.
    Mycket hjälpsam och tillmötesgående när vår pappa Olle köpte ny lägenhet. Läs mer
  • 2019-03-17

Joakim H skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Har både köpt och sålt min lägenhet genom Malin. Kunde inte varit mer nöjd! Läs mer
  • 2019-03-10

Jessica S skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Har sålt min bostadsrätt. Mäklaren Malin har varit väldigt hjälpsam och proffsig hela vägen. Alltid glad och positiv och något jag uppskattat är att hon alltid varit ärlig. Läs mer
  • 2019-03-06

Jessica K skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Från första visningen av det som nu blivit vårt hus och under hela köpprocessen fick vi ett trevligt, proffsigt, korrekt och förstående bemötande av Emil Malmer. Jag skulle därför även som säljare känna mig väldigt trygg med Fastighetsbyråns tjänster och rekommenderar dem varmt. Läs mer
  • Gabriella N

2019-03-01

Gabriella N skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Kan varmt rekommendera Emil Malmer på fastighetsbyrån i Ystad. Det blev en snabb och smidig försäljning med service på högsta nivå! Läs mer
  • 2019-02-28

Björn E skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Har köpt en bostadsrätt och allt har fungerat utmärkt. Mycket trevligt bemött och fått snabba bra svar om frågor och funderingar. Kan absolut rekomendera denna mäklaren till fler. Läs mer
  • 2019-02-26

Gunilla Gullberg skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Malin är en seriös och engagerad mäklare med stor social kompetens. Trevlig och tillmötesgående på alla sätt.
    Rekommenderas! Läs mer

Sixten Sparres Gata 2, 271 39 Ystad