Fastighetsbyrån Ystad

Fastighetsbyrån Ystad

Vår ambition är att vara Ystads mest efterfrågade mäklarföretag. Vi startade verksamheten i Ystad 2009 och vi är idag 17 personer som jobbar i starka team för att ditt bostadsbyte skall bli det bästa tänkbara. Vi vill att du skall vara så nöjd att du gärna rekommenderar oss som företag och våra skickliga mäklare till vänner och bekanta.
Vi är en del av Fastighetsbyrån - Sveriges största mäklare, vi kan Ystad och har en gedigen information om de potentiella köpare som letar efter bostad i kommunen. Vill du ha en välutbildad och engagerad mäklare som kan ge dig trygga råd är du välkommen till oss!

Läs vad 647 kunder tycker om Fastighetsbyrån Ystad 2

2022-09-25 Verifierad kund
    Allt ok. Bra information och snabba svar på följdfrågor.
    2022-09-24 Verifierad kund
    Mäklaren, Jenny Eriksson, kom, såg och sålde huset. Det skedde professionellt och med datorns hjälp. För mig, från '35, fick jag vänja mig med det, men med Jennys hjälp löste sig det. All heder åt henne. Med vänlig hälsning Rudolf van der Stad
    2022-09-23 Verifierad kund
    Stort tack till Jenny som fanns med hela vägen vid vårt köp. Smidigt,snabbt och proffsigt. ☀️☀️☀️☀️☀️Till Jenny Eriksson.!
    • Svarte
    2022-09-12 Verifierad kund
    Mäklaren var fullt engagerad i uppdraget att sälja mitt hus.
    Eftersom detta var ett av få uppdrag av detta slag jag haft
    under mitt liv har jag väldigt lite jämförelsematerial i frågan,
    men jag kan bara uttrycka min högsta belåtenhet med
    erhållen mäklarinsats.
    • Svarte
    2022-09-11 Verifierad kund
    Mycket bra sätt
    Alla frågor som vi gav fick vi svar på
    Olivia var trevlig och informerade väldigt detaljerat
    2022-09-10 Verifierad kund
    Absolut det allra bästa, både bemötande och alltid tillgänglig när jag undrade över något.

Kan med det varmaste
    • Gjuteriet
    2022-09-09 Verifierad kund
    Vår mäklare, Timothy, gav ett seriöst intryck och var lyhörd för våra önskemål inför försäljningen. Har ett behagligt och lättsamt sätt. Är vederhäftig, höll oss informerade och gav tips samt uppdaterade oss skyndsamt, oberoende om det var helg eller vardag.
    Sammanfattningsvis, ”en snäll, ung och hungrig påg”
    Blir det aktuellt samarbetar vi gärna med honom igen 🤗
    2022-09-05 Verifierad kund
    Olivia Sjöberg har jag haft förmånen att ta hand om min försäljning av min bostadsrätt. Hon är otrolig omtänksam sympatisk , förtroendeingivande och framför allt så tydlig med all information. Så henne kan jag absolut rekommendera för trygg och säker försäljning.
  • köpte sitt hus med hjälp av
    • Backa
    2022-09-03 Verifierad kund
    Cornelia har varit otroligt tillmötesgående och hjälpsam vilket har gjort att jag har känt mig trygg med både objekt och köp. Hon har varit både tydlig och snabb i sin kommunikation och återkoppling, och om hon inte har kunnat ge ett svar på rak arm så har hon varit snabb att kolla upp frågan och återkomma. Sammantaget uppfattar jag Cornelia som en mycket kunnig, sympatisk och professionell mäklare och kan varmt rekommendera henne!
  • köpte sitt hus med hjälp av
    2022-08-31 Verifierad kund
    Magnus är en snabb, pålitlig och flexibel mäklare! Vi är jättenöjda med Magnus arbete och kan varmt rekommendera honom!
  • sålde sitt hus med hjälp av
    2022-08-29 Verifierad kund
    Magnus är en kunnig mäklare som lyssnar in både säljare och köpares önskemål. Seriös och tjänstvillig.
    2022-08-26 Verifierad kund
    Bemötandet var väldigt bra och det var enkelt att följa alla steg i processen.
    Men förväntningarna av själva affären levdes inte upp till.
    2022-08-17 Verifierad kund
    Det var en mycket trevlig, hjälpsam mäklare.
    • Snårestad
    2022-08-07 Verifierad kund
    Bra information och visning(ar). Mäklaren, Cherrie, var hjälpsam och ambitiös.
    • Snårestad
    2022-08-07 Verifierad kund
    Bästa mäklaren i Ystad! En perfekt kombo av yrkeskunnande och personligt engagemang. Snabba svar på allt vi undrade. Betyg fem plus!
  • skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    2022-08-05 Spontant omdöme
    Vi köpte vårt nya hem via Fastighetsbyrån Ystad. Vi hade kontakt med Olivia. Proffsigt bemötande och lätt att kommunicera med. Via Olivia fick vi snabb kontakt med kollega i Malmö för att göra värdering av lägenheten inför försäljning. Snabb och smidig process! Har bara gott att säga om Fastighetsbyrån, Olivia och hennes kollegor!
    2022-08-02 Verifierad kund
    Otroligt bra, duktiga, engagerade och respektfulla.
    2022-07-18 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och god tillgänglighet oavsett tid på dygnet.
    • Surbrunn
    2022-07-17 Verifierad kund
    Mycket bra och personligt bemötande av Jessica Aleryd. Snabb återkoppling och känsla för både säljarens och köparens behov.
    2022-07-15 Verifierad kund
    Trevlig personal som är väldigt engagerade
    2022-07-11 Verifierad kund
    Tack vare Sara Göransson slapp vi lägga ut bostaden på hemnet och gjorde på så sätt en snabb/smidig försäljning.
    Sara fanns alltid tillgänglig för kontakt och vi rekommenderar henne starkt till andra som ska sälja sin bostad.
    2022-07-08 Verifierad kund
    Ett vänligt och positivt bemötande. Mäklaren var inkännande för vår situation.
    Bra och utförlig information om försäljningsrutiner.
    Förväntningarna uppfylldes och försäljning av bostaden skötes utmärkt med visningar mm.
    Snabb, saklig och utförlig redovisning direkt efter visningarna.
    Mycket bra och tillgänglig mäklarkontakt.
    • Edvinshem
    2022-07-07 Verifierad kund
    Jessica har varit väldigt behjälplig under hela resans gång. Rekommenderar henne varmt!
    2022-07-07 Verifierad kund
    Vi tyckte att Sara var väldigt lätt att samarbeta med. Hon är lyhörd och positiv. En mäklare som lyssnar på dina önskemål och kommer med värdefulla tips och råd.
    • Trädgårdsstaden
    2022-07-06 Verifierad kund
    Bemötandet var trevligt och trovärdigt. Förväntningarna uppfyllde mäklaren bra!

Mäklaren var tydlig, punktlig och höll mig som säljare bra uppdaterad hur försäljningen gick! Mäklaren återkom också när jag sökt henne! Mäklaren var lyhörd och bra att kommunicera med.
    • Hälsobacken
    2022-07-05 Verifierad kund
    Mycket bra.
    Förväntningarna var att de skulle bli en snabb, smidig och enkel affär och de löste hon alldeles utmärkt.
    Jag är kanonnöjd med allting.
    • Berghusa
    2022-07-05 Verifierad kund
    Vänligt och trevligt bemötande.
    Tålamod till mig som inte alltid förstod.
    Snabb försäljning.
  • skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    2022-07-05 Spontant omdöme
    Sålde vårt hus i Ystad. Fantastiska Einar Granberg en mäklare att lita på fullt ut. Alltid trevlig och ett bemötande med gott humör.
    Professionell och säker på sitt jobb. Skulle inte tveka att återkoppla till Einar om ett behov av mäklare skulle uppstå igen.
    Tusen tack Einar Granberg på Fastihetsbyrån i Ystad.
    2022-07-02 Verifierad kund
    Ett bra företag som hjälper alla kunder och de har all min respekt och uppskattning …
    2022-07-02 Verifierad kund
    Kunnigt, personligt och förtroendeingivande bemötande. Snabb och lättillgänglig.
    2022-07-01 Verifierad kund
    Bra hele vägen igennom :-)
    • Åkeshall
    2022-06-29 Verifierad kund
    Fantastisk mäklare som skötte vår försäljning på bästa tänkbara sätt, mycket nöjda!
  • Anders S
    köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Ystad
    2022-06-21 Verifierad kund
    Är väldigt nöjd med mäklaren hon kunde sin sak och var väldigt trevlig och hjälpsam hon får högsta betyg
    2022-06-15 Verifierad kund
    Mäklaren Sara var alltid proffsig och otroligt positiv i sitt bemötande. Jag hoppades på en snabb försäljning och förmedlade detta till Sara. Hon jobbade sen stenhårt och var alltid tillgänglig och gjorde en snabb affär på mindre än en vecka!
    2022-06-13 Verifierad kund
    Heidi Johansson vid Fastighetsbyrån i Ystad er otroligt driven, lyhörd, service-minded och gör det lilla extra för sina kunder.
    Jag vill varmt rekommendera henne till andra som går i köp-och sälj tankar.

/Linn Edna
    • Fyledalen
    2022-06-11 Verifierad kund
    Vi är så nöjda man kan vara och lite till. Jenny har gjort mer än hennes uppdrag kräver och det är vi evigt tacksamma för. Vi skulle rekommendera henne och Fastighetsbyrån varje dag året runt. Hon gjorde en ganska jobbig tid mycket lättare för oss. Så tusen TACK Jenny!!
    • Glemmingebro
    2022-06-11 Verifierad kund
    Väldigt engagerad och ambitiös mäklare
    • Löderup/Hagestad
    2022-06-08 Verifierad kund
    Ett mycket trevligt och profesionellt bemötande. Olivia har gett oss trygghet genom hela resan med ordning och reda. Kan verkligen rekommendera henne.
    • Edvinshem
    2022-06-06 Verifierad kund
    Mäklaren levede upp till mina förväntningar. Mycket tillgänglig och service minded. Kändes tryggt och proffsigt hela vägen. Kan varmt rekommendera Olivia
    • Surbrunn
    2022-05-28 Verifierad kund
    Proffsig,väl förberedd, kunnig och
    effektiv.
    • Hälsobacken
    2022-05-27 Verifierad kund
    Heidi tog hand om oss på förstklassigt sätt. Av olika anledningar fick vi boka in flera ”extravisningar” och det var aldrig några problem.
    Vi är så glada att köper gick igenom och ser verkligen fram emot tillträdesdagen.
    • Östra Sommarstaden
    2022-05-27 Verifierad kund
    Jag kan verkligen rekommendera Cherrie på Fastighetsbyrån. Hon är kunnig, trevlig och hjälpsam.
    Annika
    • Backa
    2022-05-25 Verifierad kund
    Väldigt duktig mäklare, vi kände oss väldigt trygga att handla bostad av Heidi, hon förklarade allting väldigt bra och affären gick väldigt smidigt med henne. Kan skarpt rekommendera!
    • Västervång
    2022-05-25 Verifierad kund
    Bemötandet från mäklarens sida har varit utmärkt, har känt mig trygg genom hela fasen.
    Mäklaren har varit tillgänglig ut över vad jag förväntade mig.
    Sammanfattningsvis är jag helt nöjd med resultatet.
    • Västervång
    2022-05-25 Verifierad kund
    Vänligt , enkelt, rakt och proffsigt
    • Sövestad
    2022-05-24 Verifierad kund
    Bra jobbat med olika ut pris för att matcha de hus eller bostadsrätter vi var intresserade av. Vi fick möjlighet till förhandsvisning och det är vi väldigt nöjda och glada för
    2022-05-24 Verifierad kund
    Mäklaren har hjälpt oss att hitta en passande bostad för vår stora familj i samma veva som vi sålde vårt hus
  • Ingela L
    sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Ystad
    2022-05-23 Verifierad kund
    Mäklaren, i detta fallet, Timothy Sjöberg var engagerad, ingav förtroende och utförde sitt jobb på ett proffsigt sätt. Han var lugn och sansad hela tiden och lyckades sälja vårt hus ganska snabbt och över utgångspriset. Tack för det!
    Kan i fortsättningen rekommendera både mäklare och mäklarbyrå!
    Hälsningar!
    Ingela och Leif Larsson
    2022-05-22 Verifierad kund
    Vi har varit supernöjda med Magnus som har varit hjälpsam, lättillgänglig och kunnig. Vi har känt oss väldigt nöjda och trygga genom hela processen.
    • Källesjö Och Hedeskoga
    2022-05-20 Verifierad kund
    Väldigt bra och professionellt bemötande. Mäklaren upplevs mycket kunnig och vi har haft fullt förtroende som kund.