Alla kategorier Mäklare Skåne Ystad Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Ystad

Fastighetsbyrån Ystad

Sixten Sparres Gata 2, 271 39 Ystad — Visa karta

Vår ambition är att vara Ystads mest efterfrågade mäklarföretag. Vi startade verksamheten i Ystad 2009 och vi är idag 17 personer som jobbar i starka team för att ditt bostadsbyte skall bli det bästa tänkbara. Vi vill att du skall vara så nöjd att du gärna rekommenderar oss som företag och våra skickliga mäklare till vänner och bekanta.
Vi är en del av Fastighetsbyrån - Sveriges största mäklare, vi kan Ystad och har en gedigen information om de potentiella köpare som letar efter bostad i kommunen. Vill du ha en välutbildad och engagerad mäklare som kan ge dig trygga råd är du välkommen till oss!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 307 kunder tycker om Fastighetsbyrån Ystad

• Fredrik L skrev om Magnus Tarland en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Jag har köpt en gårdsfastighet som dels är min privatbostad och dels ett bed and breakfast, som jag själv driver. Denna fastighet avstyckades från en större fastighet som då innefattade större markareal.

Jag kan inte säga att jag blivit bra bemött. Jag kan inte säga att förväntningar infriades, på varken mäklare eller Fastighetsbyrån Ystad

Genomgående under processen har information saknats och visat sig vara felaktiga (ibland helt otroligt felaktiga), processer har tagit längre tid än nödvändigt, tider har inte hållits, löften har inte hållits, jag har tvingats ha extremt onödig kontakt med säljaren och jag har inte känt något förtroende för Magnus Tarland som mäklare eller för Fastighetsbyrån Ystad. Hade jag inte haft stor hjälp av min bankkontakt, mina personliga kontakter och genom att själv dra ur säljaren information hade den här processen aldrig gått igenom.

När kritik sedan tagits upp eller frågor har ställts så har de endera skämtats bort, fått felaktiga försvar/svar eller bortförklarats. Det har gjort att jag ständigt inte känt något förtroende för processen i detalj eller som helhet.

Jag är övertygad om att mitt missnöje har setts och hörts under processen och därför finner jag det väldigt märkligt att det här är sättet som Fastighetsbyrån Ystad väljer att ta reda på min erfarenhet.

/Fredrik Lagerberg Läs mer
  • Lena N
    Lena N skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Rasmus Persson är mycket kunnig, lyhörd och tillmötesgående.
    Rasmus är en mäklar som jag kan rekommendera. Han besitter en stor kunskap inom sitt yrke och hjälper till med och svarar på de mest konstiga frågor jag ställde under den tid det tog att sälja fastigheten.
    Vet att köparen också tyckte att han blev mycket bra bemött.
    Rasmus tack för din hjälp med försäljningen av min fastighet. Läs mer
  • Roger S skrev om Magnus Tarland en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Sålde villa. Bra och proffsigt bemötande. Alla förväntningar möttes. Tydlig information. Läs mer
  • Örjan W skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Hej tycker att det var tråkigt att inte en inspektion av städning gjordes. Vi har fått städa allt! Läs mer
  • Stanislawa A skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Fastighetsmäklaren Malin Brönjemark är bästa som man kan tänka sig. Tack Malin jag är jätte nöjd och lycklig. Stanislawa Läs mer
  • Evelyn P skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Sålt bostad på Rödhakevägen
    Blev mycket väl mottagen. Rasmus har ställt upp och hjälpt mig när jag har haft frågor.
    Rekommenderar honom varmt Läs mer
  • Johan J
    Johan J skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Vi sålde vår villa med hjälp av Malin och kunde inte önska en bättre mäklare. Malin var trygg, kunnig och lotsade både oss och köparen genom hela processen med fast hand.

Jag rekommenderar varmt Malin och Fastighetsbyrån till andra som funderar på att sälja sitt boende. Läs mer
    2018-10-31 Malin B svarar Johan J
    Tack för gott samarbete under försäljningens gång. Härligt att ni upplevt processen så som du skriver, det är precis vad jag strävar efter i varje affär! Tack för rekommendationen Johan!
  • Gun-Britt S
    Gun-Britt S skrev om Cornelia Lembke en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Vi har sålt en lägenhet i skurup och fick vad vi ville ha. Hon är en utmärkt representant och släpper inte sina kunder för alla är nöjda. Skickar förslag på andra bostäder som vi kan vara intresserade av. Mycket duktig.Vi var och tittade på ett hus och hon följde upp det med att ringa dagen efter och förhöra sig om vad vi tyckte. Men vi har flyttat till vår stuga så länge och väntar till vi hittar något vi är intresserade av. Jag kan bara säga att mäklaren verkligen levde upp till mina förväntningar. vi har flyttat ganska många gånger och ha träffat många mäklare men vi är helnöjda med Cornelia. Positiv upplevelse. G-B Läs mer
  • Sofia R skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Tydlig, rak och förtroendeingivande. Proffsig hantering av försäljningen. Läs mer
    2018-10-30 Malin B svarar Sofia R
    Tack för en fin rekommendation och att jag fick hjälpa er med försäljningen av huset!
  • Christina H skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Ystads bäste mäklare Tia Håkan o Nelly Läs mer
    2018-10-25 Malin B svarar Christina H
    Tusen tack för er rekommendation, jag hoppas verkligen ni ska trivas bra i nya lägenheten! Vi ses!
  • Eva B skrev om Magnus Tarland en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Sålt en villa. Helt nöjd med Magnus Läs mer
  • Haoraa S skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Rasmus Persson är otroligt professionell och lyhörd.

Han hjälpte oss att köpa vårt drömhus och var väldigt hjälpsam under hela processen.

Rekommenderas!! Läs mer
  • Lars N skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Stort tack till Emil Malmer & teamet på Fastighetsbyrån i Ystad som hjälpte mig med försäljning av min pappas radhus. Emils energi och engagemang bidrog till en snabb försäljning till önskat pris i en marknad som väl får beskrivas som något avvaktande. Läs mer
    2018-10-09 Emil M svarar Lars N
    Tack Lars, för ett väldigt fint samarbete!
  • Natalie L skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    sålde vårt hus/gård via Rasmus, han hade koll på läget när man möte han och sen lyssna han på en. fantastisk duktig och rekommenderar han starkt !! Läs mer
  • Marzena B skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Jag har köpt en fin gård i Skurups kommun.
    Rasmus är jättetrevlig och hjälpa mig jättemycket med lånelöfte och andra saker.
    Jag är super nöjda !!
    Jag alltid kommer att rekommendera Rasmus !!! Läs mer
  • Andreas O skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Sålt ett nyproducerad lägenhet som jag inte gillade. Malin har överraskat mig hela vägen och gjort ett otroligt bra jobb.
    Allt från att vara noga med paragrafer till att höra av sig i de olika skeendena.
    Ger ett säkert och stabilt intryck men ändå ödmjuk och öppen för idéer.
    Mitt stora minus är att det ur alla jämförbara sammanhang var på tok för högt arvode men det är ju inget som Malin kan lastas för. Läs mer
    2018-10-09 Malin B svarar Andreas O
    Roligt att du är så nöjd med mitt arbete Andreas, då är jag också nöjd! Tack för trevlig kontakt under försäljningens gång!
  • Johan H skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Malin är en mycket trevlig och seriös mäklare. Lätt att få kontakt med och ställer upp på alla sätt. Vi kan varmt rekommendera Malin! Läs mer
    2018-10-09 Malin B svarar Johan H
    Tack för fina ord, kul att hjälpa er med köpet av lägenheten!
  • Nina A skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Supertrevlig, tillmötesgående, snabb och serviceinriktad. Även mycket noggrann vid kontraktsskrivning vilket gjorde att affären kändes seriös och trygg. Läs mer
    2018-10-09 Malin B svarar Nina A
    Tack Nina, roligt att du känner så för det är precis vad jag vill att mina kunder ska uppleva när de är i kontakt med mig. Jag hoppas du ska trivas fint i lägenheten!
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Cornelia Lembke en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Jag har som referens tidigare sålt fastigheter via olika mäklare. Cornelia var mycket professionell från första kontakt till slutlig avtalsskrivning. Jag har hela tiden fått kontinuerlig uppföljning på hur visningarna gått och jag kan märka hennes driv efter att slutföra affären med både köpare som säljare i fokus.
    Jag kan varmt rekommendera Cornelia som mäklare.
    /Fredrik Lindqvist Läs mer
  • Ulf S skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Vid vårt köp av lägenhet hjälpte Malin oss med allt. Snabba besked och lyhörd för våra önskemål. Malin kommer vara vårt förstaval nästa gång. Tack Malin. Läs mer
    2018-10-09 Malin B svarar Ulf S
    Tack för en riktigt fin rekommendation Ulf, vi ses på tillträdet snart!
  • Helen S skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Strålande mäklare ...just så som Malin behandlar sina kunder vill och blir man köpsugen. Ett fantastiskt engagemang och intresse både för kund och säljare. Go go Malin. Läs mer
    2018-10-09 Malin B svarar Helen S
    Helen, tack snälla du! Känns så roligt att kunnat hjälpt er att hitta lägenheten. Jag önskar er all lycka i bostaden!
  • Eva S skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Fantastiskt bemötande och ett professionellt handläggande! Läs mer
    2018-10-09 Malin B svarar Eva S
    Tack snälla, och tack för att jag fick hjälpa dig med din bostadsaffär!
  • Svante O skrev om Cornelia Lembke en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Effektiv, god kontakt med säljaren, god uppskattning av objektets värde, bra återkoppling, personlig utan att vara privat
    Hon sålde vårt objekt på en vecka och fick upp priset ca 20 procent. Läs mer
  • Solveig L
    Solveig L skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Malin är en toppenmäklare! Vi kan rekommendera henne varmt. Läs mer
    2018-10-09 Malin B svarar Solveig L
    Tack Solveig, och tack för bra samarbete. Lycka till med allt på Gotland!
    Meta Å skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Malin Björnemark är trevlig, påläst och hjälpsam i alla kontakter vi haft med henne. Vår husaffär blev en smidig och snabb lösning och vi tvekar inte en sekund att rekommendera henne vidare. Vi är helnöjda.

Meta och Kent Åberg Läs mer
    2018-10-09 Malin B svarar Meta Å
    Snälla Meta och Kent vad glad jag blir, tack för ett riktigt fint samarbete! Ni är så härliga!
    Meta Å skrev om Magnus Tarland en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Vi är nöjda med bemötandet och hur hela affären har skötts.

Meta och Kent Åberg Läs mer
  • Ann-Katrin N skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Ann-Katrin & Jan Erik Nyström, Rasmus skötte försäljningen av vår bostadsrätt på bästa tänkbara sätt, han kändes trygg och informerade oss löpande under hela processen. Så därför kan vi varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Ammi Q
    Ammi Q skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    har sålt en bostadsrätt, vi är mycket nöjda med vår mäklare som arbetade seriöst och pålitligt. Under hela affären har vi fått god information via tele,samtal samt SMS. Vi kände oss mycket trygga och väl bemötta och kan vrmt rekommendera vår mäklare. Läs mer
  • Pia A skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Köpt bostadsrätt i Ystad.
    Toppenbemötande glatt och positivt fixade och ordnade allt mycket bra!
    En utmärkt mäklare, skulle absolut rekommendera Rasmus!
    /Pia Läs mer
  • Mikael L skrev om Magnus Tarland en del av Fastighetsbyrån Ystad
    alla förväntningar uppnåddes över förväntan. Läs mer
  • Susanne K skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Har sålt mitt hus i Ystad.

Fick ett vänligt och kunnigt bemötande av min mäklare.
    Förväntande mig just detta, men dessutom hjälpte Malin mig på ett tryggt och lugnt sätt genom hela processen.

Jag kan varmt rekommendera Malin, en erfaren och duktig mäklare, som gjorde mig nöjd med min husförsäljning. Läs mer
    2018-10-09 Malin B svarar Susanne K
    Tack Susanne för fina ord, jag blir glad av att veta att du är så nöjd med mitt arbete!
  • Mateusz M skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Vi har köpt en bostadsrätt och Malin har varit tillgänglig under hela processen. Hon besvarade våra frågor och funderingar. Skulle absolut rekommendera Malin som mäklare. Läs mer
    2018-10-09 Malin B svarar Mateusz M
    Tack Mateusz, jag hoppas ni trivs fint i lägenheten!
  • Salem A skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Vi har köpt en bostadsrätt i Ystad.
    Mäklaren var kunnig, trevlig, engagerad och informativ.
    Resultatet blev som förväntat. Läs mer
  • Tina S skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Trevlig och vänlig och med stor kunskap
    Återkom snabbt med besked gällande olika frågor. Läs mer
  • Joseph A skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Bra kontakt från början till slut. Läs mer
  • Jeannette B skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Malin är en mkt trevlig och omtänksam mäklare. Hennes tillgänglighet är 100% och jag känner stor tillit till henne samt Fastihetsbyrån.
    Hon hjälpte mig att sälja min villa och detta gjordes på 4 dagar. Läs mer
    2018-10-09 Malin B svarar Jeannette B
    Jeannette det har varit roligt att hjälpa dig med din husaffär. Tack för trevlig kontakt genom hela processen och en fin rekommendation!
  • Berit S skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Vi har sålt vårt fritidshus i Löderup och Rasmus är en fantastiskt duktig mäklare.
    Han gjorde allt på ett så proffsigt sätt och var mycket trevlig i sitt bemötande. Kan bara önska lycka till i fortsättningen.
    Det kommer gå jättebra för Rasmus. Läs mer
  • Tim H skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Jag köpte en liten 2a med bra lägge för mina behov. Under visningen blev jag väldigt bra bemöt och det kändes som att Malin var påläst på bostaden. hon kunde svara på alla frågor man hade. Detta reflekterades också när det kom till allt som skulle göras för mig som köpare, eftersom detta var mitt aldra första köp det kändes betryggande att ha Malin som mäklare.
    hon är en av de personer som går den extra milen. Läs mer
    2018-10-09 Malin B svarar Tim H
    Tack så jättemycket Tim, jag hoppas du kommit i ordning bra i lägenheten!
  • Johanna M skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Tydlig och omtänksam att prata med. Har koll på allt och såg till att allt kring papper och annat gick smidigt. Vi är supernöjda med Malin. Läs mer
    2018-10-09 Malin B svarar Johanna M
    Roligt att läsa Johanna, tack snälla för en mycket trevlig kontakt med er och jag hoppas ni trivs bra i lägenheten!
  • Hans B skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Malin gjorde ett utmärkt jobb och motsvarade helt mina förväntningar. Läs mer
    2018-10-09 Malin B svarar Hans B
    Härligt att höra Hans, tack så mycket!
  • Börge S skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Försäljning av fritidshus. Utomordentlig mäklatinsats. Låg steget före med nödvändig information, vi behövde inte fundera över vad som var på gång. Detta känns tryggt. Lyckad försäljning med nöjda parter. Läs mer
  • Gull-Britt E skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Jag sålde bostadsrätt och hade Malin som mäklare. Trevligt bemötande och mycket bra service! Malin var alltid lika glad och positiv och allt gick mycket smidigt och snabbt. Jag är helnöjd och kan verkligen å det varmaste rekommendera Malin och Fastighetsbyrån.. Läs mer
  • Veronika K
    Veronika K skrev om Cornelia Lembke en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Trevlig, tydlig, engagerad o kunnig. Jag är mycket nöjd med sammarbetet. Läs mer
  • Tim G
    Tim G skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Suverän service och uppföljning. Smidigaste fastighetsaffären jag upplevt. Sålde. Läs mer
    2018-10-09 Malin B svarar Tim G
    Skönt att du känner så Tim, det blir jag glad av! Tack för din rekommendation!
  • Jimmy K skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Sålt bostadsrätt, Rasmus skötte uppdraget utmärkt, och proffsigt! Är seriös och alltid med ett leende, trots att köparna var krävande! Läs mer
  • Andreas K
    Andreas K skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Kan varmt rekommendera Malin Brönjemark på Fastighetsbyrån i Ystad. Vi har både köpt och sålt bostad där Malin har varit mäklaren och det har varit rak och tydlig kommunikation genom hela processen. Malin gjorde ett fantastiskt arbete med visningar, budgivning och kontraktsskrivning där vi kände oss trygga genom hela affären.

Stort tack Malin! Läs mer
    2018-10-09 Malin B svarar Andreas K
    Härligt att läsa Andreas, precis sådär vill jag att ni ska uppleva kontakten med mig. Då är jag nöjd! Hoppas ni ska trivas bra i nya huset, hör av er när ni fixat till det som ni vill ha det så kommer jag gärna förbi! Lycka till!
  • Dennis M
    Dennis M skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Professionellt bemötande och tillmötesgående, allt funka bra och gick snabbt så som jag ville och aldrig några konstigheter! Frågor och svar gick snabbt och lätt, rekommenderar Malin starkt! Mvh Dennis Läs mer
  • Vivian N skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Informativ och engagerad mäklare. Läs mer
  • Monika S
    Monika S skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Mycketnkvalificerad mäklare, energisk, alltid positivt bemötande. Drivande, gav stor trygghet som är så viktigt vid en husförsäljning. Kan rekommendera honom på det bästa sätt, och önskar att fler ska få uppleva en mycket trygg mäklare. Läs mer
    Meta Å skrev om Fastighetsbyrån Ystad
    Vi har aldrig varit med om en smidigare husaffär! Malin tog hand om allt och hela affären gick i hamn fortare än vi kunde ana! Att ha en påläst mäklare som gav oss professionella råd var det bästa med hela affären. Och hennes trevliga bemötande gjorde att vi kände oss avslappnade och trygga i hennes händer. Tack Malin - du är en pärla!
    Meta Åberg Läs mer

Sixten Sparres Gata 2, 271 39 Ystad