Grip Fastighetsmäkleri

Grip Fastighetsmäkleri

En del av Bostadsagenten www.grip.se
  • BadgeEightYears

Vi är en fastighetsmäklare i Malmö inriktad på förmedling av bostäder uppförda före 1960-talets miljonprojekt. Vi har ett genuint intresse för att förmedla hem med själv, personlighet och historia och vi engagerar oss helhjärtat i varje uppdrag vi tar oss an. Detaljer är viktiga för oss och vi tycker att varje hem förtjänar...

183 omdömen om Grip Fastighetsmäkleri

Sedan starten hos Reco 2017

Mårten L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri
Ellstorp

Mycket kunnig och professionell! Bra värdering som var väl underbyggd och precis rätt! Annika kommer jag anlita fler gånger om det blir aktuellt med fler flyttar!

Emilia L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri
Ellstorp

Väldigt trevlig och köpet kändes väldigt säkert med henne, kändes som att hon hade stenkoll och var noga med att alla inblandade hängde med i alla steg och kunde fråga vad som helst.

Gustav S
Ellstorp

Suverän på alla sätt. Professionell, snabb och tillgänglig. Kommer vända oss till Annika igen vid nästa bostadsförsäljning.

Karin G
Ellstorp

Annikas bemötande vid köpet av vår lägenhet var exemplariskt på alla sätt. Vi upplevde en mycket fin positiv visning, där hon gav oss all information vi behövde, samtidigt som hon gav oss utrymme att titta runt och ställa frågor. Vi fick svar på de frågor vi ställde. Vid köpet gicks allt igenom med lugn och noggrannhet och Annika visade att hon var mån om att både säljare och köpare skulle bli nöjda. Annikas öppna attityd som människa, hennes sätt att bemöta människor, hennes ambition och hennes visade omsorg...

Mårten L
Ellstorp

Kunnig, saklig och månar om både köpare och säljare. Dessutom lösningsfokuserad vid ev problem! Har köpt boende via Annika och är väldigt glad att hon även tagit sig an att sälja mitt gamla boende.

Anders S
Ellstorp

Annika är trevlig, har humor, utstrålar trygghet och är väldigt kunnig.

Mats B
Slottsstaden

En ambitiös mäklare som är lyhörd till oss som säljare. Hon är hjälpsam med till exempel styling av lägenheten och är serviceinriktad med flexibilitet i form av visning och information under hela processen till oss som säljare.

Hans Kjell Anders B
Skrev om Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri

Annika Rosenberg är kunnig, erfaren och proffsig som mäklare. Hon ser till att både säljaren och köparen får all information och ledning så att alla parter blir nöjda.

Patrik B
Rörsjöstaden

Bra och trevlig mäklare. Svarar snabbt när man undrar över något.

Hans Mikael P
Rörsjöstaden

Alltid tillgänglig och snabb på att svara vid frågor. Toppen överlag!!

Erik M
Rörsjöstaden

Det var andra gången som jag anlitade Annika. Vid första försäljningen gick det över förväntan, så även vid den här senaste försäljningen. I de rådande förhållandena, försäljning i december/januari tillsammans med en relativt hög låneränta, trodde jag att Annika skulle föreslagit ett lägre utgångspris. Lägenheten blev dock såld för utgångspriset vilket visar hur bra koll Annika har på marknaden. Vid både tillfällena har Annika varit mycket serviceinriktad genom att hålla mig informerad och alltid hålla det hon har sagt. Superbra upplevelse genom hela processen, från första mötet till avslut.

Hee-jin N
Rörsjöstaden

Proffsig, tillgänglig och flexibel. Kunde vänta på oss trots vi var sena till visningen. Försöker också hjälpa oss med tidigare inflyttningsdatum.

Henrik A
Ellstorp

Hade en mycket bra upplevelse av Annika och Grip genom hela försäljningen. Kompetent, lyhörd mäklare och jag upplevde att jag som kund var prioriterad.

Luis Alberto B
Ellstorp

Very professional, knowledgeable and punctual!

Josefin O
Ribersborg

Allt fungerade toppen och smidigt med Annika. Vi har både köpt och sålt genom henne. Håller en uppdaterad genom hela processen och alltid lätt att nå och behjälplig och super trevlig!

Emelie E
Köpte sitt hus med hjälp av Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri
Limhamn

Mycket lätt att samarbeta med och tydlig genom hela processen. Kort svarstid i alla lägen.

Anna B
Rörsjöstaden

Jag rekommenderar verkligen Annika som mäklare. Upplever henne som mycket proffessionell, kunnig och vänlig. Hon är tillgänglig och känns mån om att göra ett bra jobb - vilket hon gör! Tack!

Linda E
Nobeltorget

Annika skötte försäljningen av min lägenhet på proffsigaste tänkbara sätt. Hon har varit tillgänglig, flexibel och otroligt engagerad, på mindre än en vecka blev det affär efter budgivning en bra bit över utgångspriset. Jag kunde inte vara mer nöjd! Även Melissa som varit behjälplig under försäljningen förtjänar ett stort tack, vilket dream team!

Olof Mikael B
Sålde sitt hus med hjälp av Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri
Västra Värlinge

Stenkoll på allt under hela försäljningsprocesen och levererade över förväntan.

Fanny Å
Rörsjöstaden

Professionell och trevlig. Annika hjälpe oss med en trygg och lyckad handel. Rekommenderas varmt!

Nathalie S
Köpte sitt hus med hjälp av Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri
Västra Värlinge

Annika är informativ, trevlig och en alldeles utmärkt mäklare.

Manne M
Rörsjöstaden

Vi är extremt nöjda och skulle välja Grip igen! Vi har både sålt och köpt med hjälp av Grip. Hela processen var smidig och proffsig. Vi kände oss trygga med att allt skulle gå helt rätt till. Annika var lätt att nå och behjälplig med alla båda frågor och behov. Kompetent och noggrann. Och budgivningen sköttes superbra!

Frida A
Ribersborg

Vi sålde vår första lägenhet och kunde inte känna oss mer trygga tack vare Annika! Annika är otroligt professionell, där hon är både engagerad och lyhörd. Kan verkligen rekommendera Annika!

Oscar B
Ribersborg

Trevligt bemötande. Hade vi frågor hon inte kunde svara direkt på tog hon reda på det. Trevlig och smidig affär.

Simon J
Ribersborg

Vi är så himla nöjda med allt arbete som Annika gjort i samband med vår försäljning. Allt ifrån initialt kontakt till kontraktsskrivning. Hennes genuina arbetssätt och vilja att hela tiden L yssna och tillgodose våra behov som säljare har varit enormt värdefullt. Vi är så tacksamma! Vi kan ge våra allra varmaste rekommendation för Annika.

Malin A
Rörsjöstaden

Annika är en kunnig och professionell mäklare med ett personligt och mycket trevligt bemötande. Vi rekommenderar varmt Grip fastighetsförmedling.

Finn A
Rörsjöstaden

Ttrevligt bemötande och professionell hantering av vårt lägenhetsköp från strt till slut.

Monika E
S:t Knut

Jag köpte en lägenhet med Annika som mäklare. Hon var mycket hjälpsam och svarade alla mina frågor. Som en internationella som fortfarande har lite svårigheter med svenska, jag had många av dem. Hon hjälpte mig att förstå alla detaljer av kontraktet och allt som jag skulle veta. Tack så mycket!

Maja B
Värnhem

Tydlig, ärlig och supertrevlig! Kändes som att hon ville både säljarens och köparens bästa. När det är dags för försäljning kommer vi definitivt kontakta Annika och Grip fastighetsmäkleri.

Jaquline O
S:t Knut

Annika är en varm och genuin mäklare med säljarens intresse i fokus. Hon bemöter alltid en med en positiv och framåtblickande inställning. Från dag ett var Annika transparent och rak på sak vad gällde bostadsmarknaden. Jag bestämde mig för att sälja min lägenhet när styrräntan började klättra uppåt och baserat på det nämnde Annika att det troligtvis kommer vara svårare än vanligt att sälja min bostad. Tillsammans, med mäklaren som ledare, tog vi oss genom tre tuffa månader var Annika aldrig tappade fokus. Efter tre månader...

TOVE B
Skrev om Grip Fastighetsmäkleri

Har nyligen anlitat Grip för försäljning av min lägenhet. Grip handhåller med det du behöver inför en försäljning. Med bred kompetens inom marknaden och en fördjupad förståelse för mig som säljare, köparens behov och mäklarens karaktär tar Grip det hela vägen. Med en marknad, ej för säljaren, med dagens inflation, gör Annika detta precis som sig bör. Min lägenhet såldes inom en strax efter visningen och med Grips kompetens så togs det hela vägen. Grip är ett mindre företag som slåss på en bred marknad med flera stora mäklarfirman...

Anna N
Rörsjöstaden

Påläst driven och engagerad skulle verkligen rekommendera Annika

Nina Therese Danielle A
Sålde sitt hus med hjälp av Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri
Limhamn

Vi är supernöjda med Annika som mäklare på alla sätt. Hon lade mycket tid på att sätta sig in i vårat hus och fotografen var jättebra, bilderna blev väldigt fina. Hon var mycket proaktiv och vi fick frekvent uppdatering under hela sälj processen. Huset såldes väldigt snabbt till ett pris vi är mycket nöjda med, vilket kräver sin insats av mäklaren i dessa ovissa tider. Vi rekommenderar verkligen Annika på Grip Fastighetsmäkleri, kunnig, professionell och kan försäljning.

Martin N

Tydlig professionell engagerad

Viktorija K
Rörsjöstaden

Annika är den bästa mäklaren jag har jobbat med genom åren. Hon är personlig, engagerar sig i uppdraget på riktigt och jobbar mycket noga. Hon har direkt och tät kontakt med alla parter, följer upp alla som har varit på visningar, och med stor flexibilitet driver affären framåt. Och så är hon en karismatisk person som jag tror att potentiella köpare känner förtroende för. Jag rekommenderar Annika till alla i min brf-förening och alla jag känner, och även här, och särskilt till personer som hittills enbart har haft erfarenhet...

Maria K
Rörsjöstaden

Kan varmt rekommendera Annika! Mycket bra bemötande, påläst, kunnig och lyhörd för kundens behov och önskemål. Nöjd kund!

Caroline S
Rörsjöstaden

Att jobba med Annika kändes tryggt. Höll mig uppdaterad genom hela processen och jobbad envist på i en tuff marknad. Sålde lägenheten över utgångspris.

Erik M
Rörsjöstaden

Annika tar sig alltid tid och är mycket duktig på det hon gör. Gav bra tips under renoveringen inför försäljningen, som visade sig skulle attrahera många spekulanter. Toppen att även få stylingtips inför fotografering och visning. Välj Annika som din mäklare!

Martin K
Rörsjöstaden

Annika är kompetent och lyhörd. Tog sig tid att svara på mina (många) frågor och funderingar, och var aldrig svår att få tag på. Lyssnade på mina önskemål och kom med bra råd. Kände verkligen att jag stod i fokus. Detta var andra gången jag anlitade henne och jag väldigt nöjd. Väljer du henne kommer du få en engagerad och kommunikativ mäklare.

Pierre N
Rörsjöstaden

Annika var väldigt service medveten svarade på alla våra funderingar. Tog sig tid för samtal även sent på kvällen. Har inget att klaga på.

Malin O
Rörsjöstaden

Annika var under vårt köp av lägenhet en mycket pålitlig, informativ & proffsig mäklare. Jag kan varmt rekommendera henne som mäklare.

David O
Rörsjöstaden

Professionellt bemötande. Tydlig. Vänlig.

Hanna Sofia G
Rörsjöstaden

Annika är lugn och mycket trevlig. Hon är snabb på att svara både via telefon och mailkontakt och är hjälpsam.

Rufus B
Rörsjöstaden

Alltid tillgänglig för frågor och svar, samt väldigt engagerad!

Tobias W
Rörsjöstaden

Lösningsorienterad och otroligt enkel att ha att göra med.

Irene M
Rörsjöstaden

She is just amazing. Very dedicated, kind and helpful.

Amanda N
Nobeltorget

Annika skötte vår försäljning och kändes trygg, stabil och professionell under hela processen. Vi fick ett mycket högt intresse, vilket renderade ett flertal visningar och många inbokade besökare. Vi uppskattade att kunna lita på att Annika skulle sköta anstormningen med van hand, och såvitt vi kunnat bedöma gick allting smidigt och bra. Tack!

Robin B
Sålde sin lägenhet med hjälp av
Ellstorp

Proffsigt bemötande rakt igenom. Rekommenderas!

Amra B
Lorensborg

Mycket trevlig, och framför allt pålitlig mäklare. Annika har ett respektfullt och proffsigt bemötande och upplevs vara en ärlig person.

Louise N
Slottsstaden

När jag kom till visningen var Annika väldigt tillmötesgående och påläst och kunde svara på alla frågar jag hade kring lägenheten och föreningen. Tydlig och professionell vid kontraktsskrivning. Känner mig väldigt säker med mitt lägenhetsköp hos Annika!