Grip Fastighetsmäkleri

Kungsgatan 10, 211 49 Malmö — Visa karta

Vi är en fastighetsmäklare i Malmö inriktad på förmedling av bostäder uppförda före 1960-talets miljonprojekt. Vi har ett genuint intresse för att förmedla hem med själv, personlighet och historia och vi engagerar oss helhjärtat i varje uppdrag vi tar oss an.

Detaljer är viktiga för oss och vi tycker att varje hem förtjänar att framställas från sin bästa sida. Därför har vi både stylist och fotograf i vårt team och vi håller kommunikationen öppen mellan oss genom hela försäljningsprocessen. Vid varje förmedling erbjuds kostnadsfri konsultation eller fotostyling för att skapa en så bra grund som möjligt för marknadsföringen.

Välkommen till Grip Fastighetsmäkleri!

Läs vad 18 kunder tycker om Grip Fastighetsmäkleri

• Robert T
    Robert T skrev om Emelie Mäntynen en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Jag är mycket nöjd med Emelie som mäklare. Hon är i sin proffesion trevligt, snabb, flexibel och tillgänglig.
    2017-10-03 Emelie M svarar Robert T
    Tusen tack Robert! Hoppas du får en fin tid i lägenheten!
  • Manne M
    Manne M skrev om Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Mkt bra bemötande. Framstod som kompetent och engagerad. Enkelt att kommunicera.
  • Andreas L
    Andreas L skrev om Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Annika har varit väldigt proffsig, engagerad och lyhörd genom hela processen. Jag kommer att anlita henne igen om det blir aktuellt, och rekommenderar henne definitivt till andra.
  • Katri F
    Katri F skrev om Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Vi är supernöjda, hela processen var smidig och professionell.
  • Jonas O
    Jonas O skrev om Emelie Mäntynen en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Trevlig, kunnig och effektiv. Bättre än genomsnittet. Nu var vi köpare så vi hade mindre kontakt med mäklaren
    2017-09-19 Emelie M svarar Jonas O
    Tack Jonas och stort lycka till med flytten!
  • Ida B
    Ida B skrev om Emelie Mäntynen en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Supertrevlig, pepp, engagerad. Ett skönt lugn i stormen kring försäljning. Bra attityd, pålitlig och proffsig!
    2017-09-18 Emelie M svarar Ida B
    Tusen tack Ida! Stort lycka till med familjen och ert nya boende!
  • Stjepan S
    Stjepan S skrev om Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri
    En fantastisk trevlig mäklare med koll på läget. Väldigt bra stöd och återkoppling från början till slut.
    2017-09-26 Annika R svarar Stjepan S
    Hej Stjepan!
    Jag tackar och niger för det fina utlåtandet samt för att jag fick äran att sköta försäljningen av din fina lägenhet. Hoppas att ni hittar rätt hus inom kort. Hälsa Karin och må så gott!
  • Fanny E
    Fanny E skrev om Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Annika levde verkligen upp till våra förväntningar och vi kan varmt rekommendera henne till andra som vill sälja eller köpa bostad. Annika gav oss rätt förväntningar och höll oss välinformerade under hela processen vilket gjorde att det kändes tryggt att sälja med henne. Grips nisch gjorde dessutom det extra roligt att sälja med dem.
    2017-09-26 Annika R svarar Fanny E
    Hej Fanny!
    Tusen tack för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen av er fina lägenhet. Extra roligt att höra att ni uppskattar vår nisch. Hoppas att renoveringarna I radhuset går bra och att ni kommer att trivas där. Hälsa Andreas!
  • Antti L
    Antti L skrev om Emelie Mäntynen en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Emelie hade ett avslappnat och trevligt bemötande. Hon hjäpte mug med det jag tänkt o lite mer.
    2017-09-03 Emelie M svarar Antti L
    Tack för de fina orden! Lycka till med nya boendet och ha en underbar resa!
  • Veronica N
    Veronica N skrev om Emelie Mäntynen en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Väldigt trevligt bemötande och utmärkt service. Som köpare kändes hela köpprocessen bra.
    2017-09-01 Emelie M svarar Veronica N
    Tusen tack Veronica! Önskar dig all lycka med renoveringen och hoppas du kommer trivas I nya bostaden!
  • Lis A
    Lis A skrev om Emelie Mäntynen en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Emelie var och är en otroligt professionell mäklare.
    Lyssnade exakt på vad jag ville/önskade och vägledde mig.
    Kommer definitivt rekommendera henne till andra.
    2017-08-31 Emelie M svarar Lis A
    Tusen tack för ditt fina omdömme, det var otroligt roligt att få hjälpa dig med förmedlingen av din fina lägenhet! Hoppas semester är bra och att ni hittar drömboendet I grannlandet!
  • Ljubinka S
    Ljubinka S skrev om Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Hi!
    Annika is charming and very competent person. She understands what the buyer wants and she establishes trust with the buyer.
    We really like her way of communication and her positive attitude.
    MVH,
    Ljubinka and Stelian
    2017-09-01 Annika R svarar Ljubinka S
    Hi Ljubinka and Stelian!
    Thank you very much for such a nice recommendation. I am happy to hear that you are satisfied with me and my work. I wish you the best of luck in your new apartment and hope to see you in the future.
  • Raymond R
    Raymond R skrev om Emelie Mäntynen en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Jag fick ett mycket professionellt bemötande, hon var väl förberedd.
    Hela processen överträffade mina förväntningar. Jag upplevde Emelie som en erfaren och kunnig mäklare, bra på att kommunicera, och satt mina intressen i centrum. Hon genomförde hela säljprocessen på ett mycket bra sätt.
    2017-08-23 Emelie M svarar Raymond R
    Tusen tack för fina ord! Det var ett nöje att få hjälpa till med förmedlingen av er fina lägenhet. Ha en trevlig resa och njut! Vänliga hälsningar Emelie
  • Sophia U
    Sophia U skrev om Emelie Mäntynen en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Professionell, trevlig, positiv och snabb på att leverera. Det var över förväntan.
    2017-08-22 Emelie M svarar Sophia U
    Tack för ditt fina omdömme och stort lycka till med renoveringen. Vi lär säkert springa på varandra I framtiden! Vänliga hälsningar Emelie Mäntynen
  • Anne M
    Anne M skrev om Emelie Mäntynen en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Kunde inte vart nöjdare! Emelie är lyhörd och besvarar alla frågor man har. Känndes väldigt tryggt och Emelie tog 100% ansvar från början till slut. Ett mycket proffsigt bemötande och vid eventuell försäljning i framtiden kommer hon vara det självklara valet av mäklare. Mycket nöjd!
    2017-08-22 Emelie M svarar Anne M
    Tusen tack för ditt fina omdöme! Det var superkul att få hjälpa till att förmedla din fina lägenhet. Stort lycka till på västkusten nu! Vänliga hälsningar Emelie Mäntynen
  • Henrik L
    Henrik L skrev om Emelie Mäntynen en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Hon var intresserad och lyssnande. Hela tiden aktiv och jag kände att hon höll i affären på ett trevligt och professionellt sätt. Jag rekomenderar gärna henne till anda säljare.
    2017-08-20 Emelie M svarar Henrik L
    Tusen tack för de fina orden och stort lycka till med ert nya äventyr!
  • Andreas A
    Andreas A skrev om Emelie Mäntynen en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Mycket proffesionellt bemötande. Kunnig och alltid tillgänglig.
    2017-08-17 Emelie M svarar Andreas A
    Tusen tack! Lycka till med nya boendet!
    Vänliga Hälsningar Emelie Mäntynen
  • Per E
    Per E skrev om Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Vi anlitade Annika när vi skulle sälja vår lägenhet. Annika har varit utmärkt från början till slut. Trevlig, personlig och professionell. Hennes samarbete med fotograf och stylist var klockrent.

Jag kan varmt rekommendera Annika. Hennes engagemang och erfarenhet bidrog till en smidig och lyckad försäljning.
    2017-06-07 Annika R svarar Per E
    Hej Per!
    Tusen tack för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen av er fina lägenhet. Det glädjer mig extra mycket att höra att ni uppskattade vårt koncept med styling och fotograf.
    Hoppas att ni börjar komma i ordning i huset och hälsa Thyra så mycket!
Emelie Mäntynen
Annika Rosenberg