Grip Fastighetsmäkleri

Grip Fastighetsmäkleri

Vi är en fastighetsmäklare i Malmö inriktad på förmedling av bostäder uppförda före 1960-talets miljonprojekt. Vi har ett genuint intresse för att förmedla hem med själv, personlighet och historia och vi engagerar oss helhjärtat i varje uppdrag vi tar oss an.

Detaljer är viktiga för oss och vi tycker att varje hem förtjänar att framställas från sin bästa sida. Därför har vi både stylist och fotograf i vårt team och vi håller kommunikationen öppen mellan oss genom hela försäljningsprocessen. Vid varje förmedling erbjuds kostnadsfri konsultation eller fotostyling för att skapa en så bra grund som möjligt för marknadsföringen.

Välkommen till Grip Fastighetsmäkleri!

Läs vad 148 kunder tycker om Grip Fastighetsmäkleri 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri
    2022-06-30 Verifierad kund
    Kan varmt rekommendera Annika! Mycket bra bemötande, påläst, kunnig och lyhörd för kundens behov och önskemål.
    Nöjd kund!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri
    2022-06-30 Verifierad kund
    Att jobba med Annika kändes tryggt. Höll mig uppdaterad genom hela processen och jobbad envist på i en tuff marknad. Sålde lägenheten över utgångspris.
    2022-05-15 Verifierad kund
    Annika tar sig alltid tid och är mycket duktig på det hon gör. Gav bra tips under renoveringen inför försäljningen, som visade sig skulle attrahera många spekulanter. Toppen att även få stylingtips inför fotografering och visning.

Välj Annika som din mäklare!
    2022-05-08 Verifierad kund
    Annika är kompetent och lyhörd. Tog sig tid att svara på mina (många) frågor och funderingar, och var aldrig svår att få tag på. Lyssnade på mina önskemål och kom med bra råd. Kände verkligen att jag stod i fokus. Detta var andra gången jag anlitade henne och jag väldigt nöjd. Väljer du henne kommer du få en engagerad och kommunikativ mäklare.
    2022-05-05 Verifierad kund
    Annika var väldigt service medveten svarade på alla våra funderingar. Tog sig tid för samtal även sent på kvällen. Har inget att klaga på.
    2022-05-05 Verifierad kund
    Annika var under vårt köp av lägenhet en mycket pålitlig, informativ & proffsig mäklare. Jag kan varmt rekommendera henne som mäklare.
    2022-04-08 Verifierad kund
    Professionellt bemötande. Tydlig. Vänlig.
    2022-03-18 Verifierad kund
    Annika är lugn och mycket trevlig. Hon är snabb på att svara både via telefon och mailkontakt och är hjälpsam.
    2022-02-24 Verifierad kund
    Alltid tillgänglig för frågor och svar, samt väldigt engagerad!
    2022-02-02 Verifierad kund
    Lösningsorienterad och otroligt enkel att ha att göra med.
    2022-01-31 Verifierad kund
    She is just amazing. Very dedicated, kind and helpful.
    2022-01-29 Verifierad kund
    Annika skötte vår försäljning och kändes trygg, stabil och professionell under hela processen. Vi fick ett mycket högt intresse, vilket renderade ett flertal visningar och många inbokade besökare. Vi uppskattade att kunna lita på att Annika skulle sköta anstormningen med van hand, och såvitt vi kunnat bedöma gick allting smidigt och bra. Tack!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Grip Fastighetsmäkleri
    2022-01-26 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande rakt igenom.
    Rekommenderas!
    • Lorensborg
    2022-01-17 Verifierad kund
    Mycket trevlig, och framför allt pålitlig mäklare. Annika har ett respektfullt och proffsigt bemötande och upplevs vara en ärlig person.
    • Slottsstaden
    2022-01-13 Verifierad kund
    När jag kom till visningen var Annika väldigt tillmötesgående och påläst och kunde svara på alla frågar jag hade kring lägenheten och föreningen. Tydlig och professionell vid kontraktsskrivning.
    Känner mig väldigt säker med mitt lägenhetsköp hos Annika!
    2021-12-24 Verifierad kund
    Hon är snäll, tålmodig och hjälpsam.
    2021-12-21 Verifierad kund
    Annika has always been very professional, honest and smart.She brilliantly and successfully handled the selling of my apartment.
    • Blekingsborg
    2021-11-25 Verifierad kund
    Rekommenderar Annika, smidig, trevlig och pålitlig 👍🏻
    • Västra Sorgenfri
    2021-11-23 Verifierad kund
    Annika var supertrevlig och svarade alltid så fort hon kunde på alla frågor. Mycket duktig mäklare. Rekommenderar starkt!
    2021-11-19 Verifierad kund
    Väldigt proffsig och tillmötesgående! Annika hjälpte oss igenom hela processen och det har känts väldigt tryggt från början till slut.
    2021-11-19 Verifierad kund
    Fick ett toppenbemötande av Annika. Kan varmt rekommendera både Annika och Grip fastighetsmäkleri
    2021-11-17 Verifierad kund
    Var involverad i budgivning, så hade kontakt med Annika vid den och efterföljande kontraktsskrivning. Annika gav ett professionellt och stabilt intryck. Inget att klaga på!
    2021-11-08 Verifierad kund
    Som köpare upplevde vi Annika som kunnig, ärlig och trygg. Kommunikationen var utmärkt, hon svarar snabbt nästan närsomhelst, vilket gör att man känner stöd under hela processen.
    2021-10-08 Verifierad kund
    Trevlig och snabb mäklare. Nöjd med vår kontakt.
    2021-06-30 Verifierad kund
    Annika har varit fantastiskt under hela försäljningsprocessen. Underbart engagerad och alltid ett stort leende på läpparna.
    Kan starkt rekommendera Annika och Grip Fastighetsmäkleri.
    2021-06-30 Verifierad kund
    Proffesionell och sakkunnig. En riktig stjärna!
    2021-06-20 Verifierad kund
    Trevligt, personligt och professionellt bemötande. Vi kunde ha en avslappnad och öppen dialog med våran mäklare, där vi kände oss bekväma att ställa de frågor vi ville. Hon gjorde det lilla extra för att alt skulle gå så smidigt som möjligt för vårat köp. Vi är väldigt nöjda och imponerade.
    2021-06-14 Verifierad kund
    Trevlig och proffsigt bemötande!
    • Slussen
    2021-05-16 Verifierad kund
    Är supernöjd med valet av mäklarfirma! Processen sköttes snyggt och smidigt längs med hela vägen! Är även nöjd med samarbetet kring stylist! Superbra!
  • skrev om Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri
    2021-04-09 Insamlad av företaget
    Vi köpte en bostadsrätt och blev väl bemötta utav mäklaren. Då detta var vårt första köp av bostadsrätt hade vi en del frågor som mäklaren hjälpte oss svara på.
    2021-04-09 Verifierad kund
    Fick bra stöd och hjälp vid köpet av vår nya lägenhet.
  • Kerstin R
    skrev om Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri
    2021-03-30 Insamlad av företaget
    Annika har varit vår mäklare gällande en bostadsrätt på Erikstorpsgatan i Malmö. Lägenheten var ett dödsbo. Annika har skött sitt uppdrag på ett föredömligt sätt. Jag och min syster har varit trygga och fått återkoppling under hela processen. Våra förväntningar infriades både gällande bemötande, förhållningssätt och försäljning. Tidsplanen höll och förutom Annikas professionella bemötande fick vi också ta del av hennes stylist och fotograf som bägge var i toppklass.
    Jag skulle anlita Grip Fastighetsmäkleri om det blev aktuellt fler gånger och kan varmt rekommendera Grip.
    • Ribersborg
    2021-03-29 Verifierad kund
    Köpte en 4:a tillsammans med min sambo i Slottstaden.
    Annika är en väldigt trevlig och kommunikativ mäklare som hjälpte oss från början till slut.

Rekommenderas!
    • Ribersborg
    2021-03-25 Verifierad kund
    Köpte en lägenhet från Annica. Hon var superproffsig på visningen och lättillgänglig att nå efter. Hon var tydlig i kommunikation och vi fick det vi ville. Rekommenderar verkligen henne.
    • Folkets Park
    2021-03-19 Verifierad kund
    Smidig och okomplicerad försäljning tack vare en proffsig mäklare!
    • Folkets Park
    2021-03-19 Verifierad kund
    Supertrevlig mäklare med koll på allt, mitt första bostadsköp i livet men känner mig trygg tack vare mäklaren!
    • Värnhem
    2020-12-14 Verifierad kund
    Annika hjälpte oss med försäljning av vår lägenhet på ett professionellt och drivande sätt. Det har varit smidigt att planera hela processen från början till slut och vi har känt oss trygga med henne som mäklare. En bonus har varit att hitta en rätt köpare på 3 veckor.
    2020-12-13 Verifierad kund
    Annika is a very friendly and kind agent. I appreciate her quick response and she answers phone or calls me back every time.

But it was unfortunate that I was informed that my apartment got a water leakage at the table on the day we hand over the key. I had to delay to hand over the key and negotiate to recover the state of the apartment.
    Annika supported communication with the seller but she wanted the seller and buyer to find the solution by themselves so I needed to negotiate with the seller often directly. Annika professionally formulated a contract which includes the procedures to inspect the damage from water leakage and procedure to recover the value/state of apartment out of our discussion. But Annika suggested not to sign the contract, but she said it’s enough to reply “confirmed” to her email. I discussed with the seller directly and the seller kindly signed the contract too.

In the end we could handover the apartment safely and I am very happy with the apartment.
    • Värnhem
    2020-12-11 Verifierad kund
    Vi var mycket nöjd med Annika. Hon gav bra råd, förstod vad som var viktigt för oss och hon höll oss uppdaterade hela tiden. Vi kände oss trygga med henne helt enkelt. Vi uppskattar också den stylistrådgivning vi fick inför foto och visningar och fotografen tog jättefina bilder.
    2020-11-04 Verifierad kund
    Väldigt trevligt och proffsigt bemötande av mäklaren.
    Kommer sannolikt anlita denna mäklare när det blir dags att sälja bostaden.
    2020-11-04 Verifierad kund
    Amazing real estate broker. Vere attentive, listens to the customers carefully, works quickly, can always suggest the best solution. She supports the customers through the whole process of the deal. Highly recommended without any doubts!
    2020-11-02 Verifierad kund
    Köpt bostadsrätt. Professionell och trevligt bemötande i alla lägen. Tar sig tid och är angelägen om att allt ska bli bra. Svarar på alla möjliga frågor. Noggrann och går att lita på.
    2020-10-26 Verifierad kund
    En mäklare med lång erfarenhet, vilket märks vid samarbetet.
    Annika jobbar med även med "hjärtat", vilket ger mig en trygghet i att hon gör det bästa hon kan.
    Annika hjälpte mig med att sälja en lägenhet.
    2020-10-24 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och god kommunikation.
    2020-10-20 Verifierad kund
    I have bought an apartment. The broker has been friendly and very helpful in every step. She has solved all my questions and hesitations. She even talk my language perfectly. (Spanish) So the communication has been fluid and easy.
    I can say that my overall experience is a 10/10.
    • Dammfri
    2020-10-19 Verifierad kund
    Jag anlitade Annika för att sälja min 2:a på Dammfri efter att ha mött henne på en visning hon höll i. Jag träffade flera mäklare innan jag bestämde mig, men valet föll på Annika eftersom hon gav ett lugnt och behagligt och samtidigt proffsigt intryck. Dessutom ville jag gärna gynna henne som egenföretagare istället för att anlita en av de stora firmorna.
    Annikas insats gav inget övrigt att önska. Under hela processen var hon hjälpsam och tillgänglig, kom med rekommendationer samtidigt som hon var noga med att allt skulle kännas rätt för mig. Rekommenderar starkt att anlita Annika.
    2020-10-13 Verifierad kund
    Inför försäljningen kände jag mig lite orolig eftersom det handlade om ett ganska annorlunda objekt.
    Annikas engagemang och lyhördhet gjorde mig dock helt trygg i det hela.
    • Kirseberg
    2020-10-12 Verifierad kund
    Vi har köpt en bostadsrätt som Annika Rosenberg har varit mäklare för. Annika har bemött oss på ett professionellt sätt och har nog överträffat våra förväntningar på en mäklare. Annika har varit tydlig i sin kommunikation och har kunnat hjälpa oss som köpare i processen i samband med kontraktsskrivande. Vi har ännu inte tillträtt lägenheten, men vi förväntar oss att det också sker professionellt.
    • Kirseberg
    2020-10-11 Verifierad kund
    Jag rekommenderar Annika Rosenberg på Grip Fastighetsmäklare
    • Möllevången
    2020-08-05 Verifierad kund
    Sålde min första bostadsrätt via Annika för att kunna köpa något för framtiden. Hon var hjälpsam, noggrann och flexibel genom hela processen, från renovering till försäljning. P.g.a. mitt arbete och COVID-19 fick mycket skötas på distans och via ombud. Annika var varm och behjälplig och gav alltid snabb återkoppling. Ambitiös och såg möjligheterna i bostaden utan att trissa upp orimliga förväntningar.