Grip Fastighetsmäkleri

En del av Bostadsagentenwww.grip.se

Kungsgatan 10, 211 49 Malmö — Visa karta

Vi är en fastighetsmäklare i Malmö inriktad på förmedling av bostäder uppförda före 1960-talets miljonprojekt. Vi har ett genuint intresse för att förmedla hem med själv, personlighet och historia och vi engagerar oss helhjärtat i varje uppdrag vi tar oss an.

Detaljer är viktiga för oss och vi tycker att varje hem förtjänar att framställas från sin bästa sida. Därför har vi både stylist och fotograf i vårt team och vi håller kommunikationen öppen mellan oss genom hela försäljningsprocessen. Vid varje förmedling erbjuds kostnadsfri konsultation eller fotostyling för att skapa en så bra grund som möjligt för marknadsföringen.

Välkommen till Grip Fastighetsmäkleri!

Läs vad 77 kunder tycker om Grip Fastighetsmäkleri

• 2019-12-08

Clara O skrev om Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Annika var trevlig och tillmötesgående, hon fixade en visning utöver angivna tider, vilket var toppen och bidrog till att det blev faktiskt blev ett köp för min del.

Överlag är det synd att mäklare inte har bättre koll på marknaden (priset i området etc.), själva lägenheten (om en diskbänk är original eller ej, om det är en säkerhetsdörr eller ej). Detta är något jag har märkt hos alla mäklare jag mött (bristande förarbete och kunskap), så det gäller inte bara Annika.

Jag tyckte som sagt Annika var trevlig, hjälpsam och gjorde ett bra jobb. Läs mer
  • 2019-12-08

Martin K skrev om Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Är fantastiskt nöjd med Annika. Gav mig en trygg, erfaren och engagerad känsla redan från första mötet. Hon var lyhörd och tillmötesgående inför mina önskemål och svarade på alla mina frågor (och de var många då jag är dåligt insatt i de här sakerna), höll mig konstant och snabbt uppdaterad under processens gång och var tillgänglig om jag behövde ha tag på henne. Kompetent, både tekniskt och socialt. Stylist, fotograf mm hon samarbetar med var mycket duktiga även de, annonsen blev jättebra.

Och framförallt fick hon sålt lägenheten för långt mycket mer än jag realistiskt hade hoppats på.

Rekommenderar Annika helhjärtat, utan minsta reservation. Läs mer
  • 2019-11-07

Frida L skrev om Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Annika är supertrevlig och professionell, allt samarbete har flutit på smidigt. Vi är väldigt nöjda med både utgångspris och slutpris, rådgivning och process, från första mötet till sista. Läs mer
  • 2019-10-22

Ebba J skrev om Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Trevligt bemötande, engagerad och proffsig. Läs mer
  • 2019-09-05

Sue-Anne T skrev om Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Annika is a helpful, knowledgeable, proactive and skillful real estate agent that will do her best for her clients. We engaged Annika to sell our apartment in Malmö and were really pleased with the result. Läs mer
  • 2019-09-04

Anders S skrev om Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Annika Grip hjälpte oss att sälja vår lägenhet snabbt, till låg kostnad, med stort engagemang, gedigna kunskaper och en varm personlig service. Om vi ska sälja igen kommer vi använda henne en gång till. Vi rekommenderar verkligen Grips fastighetsmäkleri. /Anders och Rickard Söderberg Läs mer
  • 2019-09-03

Pia Teresa R skrev om Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Professionell rakt igenom hela försäljningsprocessen av vår bostadsrätt. Annika har varit snabb, kommunikativ och ytterst kompetent som mäklare. Kan varmt rekommendera henne till en försäljning. Läs mer
  • 2019-06-13

Erik S skrev om Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Sålde min lägenhet på Ribersborg via Annika och Grip fastighetsmäkleri. Annika har verkligen levererat! Med sitt professionella och trevliga sätt har hon sett till att hela försäljningsprocessen från början till slut har löpt fantastiskt smidigt och snabbt. Skulle utan minsta tvekan rekommendera Annika Rosenberg på Grip Fastighetsmäkleri. Läs mer
  • 2019-06-10

Nina W skrev om Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Annika är en fantastiskt mäklare med super bra erfarenhet. Hon är lugn, kunnig och otroligt driven. Lämnar alltid snabba besked. Har under min försäljning utav lägenheten haft 100 % förtroende. Hon är grym på det hon gör! Läs mer
  • 2019-06-10

Karin Götte I skrev om Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Väldigt nöjd med köp av en sekelskiftslägenhet i Malmö. Allt fungerar smidigt so far. Läs mer
  • Arantxa M

2019-05-20

Arantxa M skrev om Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri
    I bought an apartment, the communicatin with Annika has been ptety open an natural. Thanks!!! Läs mer
  • Sofie T

2019-05-20

Sofie T skrev om Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Tack Annika, som lotsade oss genom försäljning av lägenhet. Annika är professionell, kunnig och gav det lilla extra. Vi är mycket nöjda och kände oss väldigt trygga och omhändertagna i processen. Läs mer
  • 2019-04-10

Annica L skrev om Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Annika har haft hand om försäljningen av min bostadsrätt. Hon har varit mycket trevlig, tillmötesgående och professionell.
    Annika levde upp till alla mina förväntningar och försäljningen av min bostadsrätt gick verkligen både snabbt och smidigt. Jag kan absolut rekommendera Annika Rosenberg på Grip Fastighetsmäkleri. Läs mer

Yuji D skrev om Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri
    I bought a 3 room apartment in Malmo. I booked the view from the website. Anika is very helpful and effective in the whole process. Läs mer

Amanda L skrev om Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri
    En mycket kompetent och sympatisk mäklare, som verkligen tar sig tid till att svara på frågor. Läs mer

Cassandra M skrev om Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Sålde vår lägenhet i Malmö via Annika. Fantastiskt bemötande från start. Annika förstod tydligt våra önskemål kring försäljningen och kom med bra rådgivning. Läs mer
  • 2019-02-12

Sålt en lägenhet. Snabbt enkelt och bra slutpris. Läs mer
  • 2019-01-22

Roger L skrev om Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Köpt en lgh.
    Mycket bra bemötande och påläst om lgh.
    Kommer absolut rekommendera Grip Fastighetsmäkleri och i synnerhet Annika Läs mer
  • 2019-01-19

Lotten D skrev om Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Annika var snabb och tydlig med återkoppling, professionell och gav bra råd och tips! Läs mer
    2019-01-21 Annika R svarar Lotten D
    Hej Lotten!
    Tusen tack för det fina omdömet och för att vi fick förtroendet att sköta försäljning av din fina lägenhet.
    Ha det fint och jag hoppas att vi ses i samband med framtida bostadsaffärer.
  • 2019-01-18

Mats O skrev om Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Vi är mycket nöjda med den mäklartjänst som Grip och Annika Rosenberg levererade i samband med försäljningen av vår lägenhet på Gamla Väster i Malmö. Annika har visat noggrannhet och engagemang i alla moment från fotografering till kontraktsskrivning. Vad jag uppskattar mest är den uppföljning som Annika har haft med alla intressenter för att säkerställa att alla frågor är besvarade, samt att den personliga kontakten med mäklaren skapar den trygghet som krävs att spekulanter ska bli budgivare. Läs mer
    2019-01-21 Annika R svarar Mats O
    Hej Mats!
    Vad roligt att höra att ni är så nöjda med mitt jobb och vår tjänst. Hälsa Anna så ses vi om ett par veckor!
  • 2019-01-17

Anna L skrev om Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Annika sålde vår lägenhet på ett mycket professionellt sätt. Hon är engagerad, trevlig och precis lagom drivande. Den bästa mäklare vi haft! Läs mer
    2019-01-21 Annika R svarar Anna L
    Hej Anna!
    Jag tackar och niger för den fina omdömet. Det är verkligen roligt att höra att ni är den bästa mäklare ni haft.
    Ha det fint så länge så ses vi om ett par veckor!
  • 2018-12-21

Carl A skrev om Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Annika är en mycket trevlig och omtänksam person. Hon var hela tiden tillgänglig under försäljningen och hjälpte oss med alltifrån visningar till fullmakter. Dessutom var mäklararvodet rimligt.

Jag rekommenderar Annika och hennes företag. Läs mer
    2019-01-21 Annika R svarar Carl A
    Hej Carl!
    Stor tack för det fina omdömet. Hoppas att allt går fint i Frankrike/Schweiz och hälsa Marlène så mycket!
  • 2018-12-03

Eva A skrev om Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Sålde en lägenhet, byggår 1925, i centrala Malmö. Mäklarens bemötande var pålitligt, rejält och chosefritt. Mäklaren uppträdde på ett engagerat, kunnigt och trevligt sätt.
    Våra förväntningar var att möta en seriös mäklare fri från floskler. Dessa förväntningar uppfylldes mycket väl.Vi fick fortlöpande information om försäljningsprocessen och mäklaren tog initiativ för att driva processen framåt bl.a. genom att erbjuda kunder privata visningar.

Vi kan å det varmaste rekommendera Annika Rosenberg och Grip Fastighetsmäkleri. Läs mer
    2018-12-10 Annika R svarar Eva A
    Hej Eva!
    Stort tack för det varma utlåtandet och för att jag fick sköta försäljningen av er fina lägenhet.
    Hälsa Eje och Carl så gott. Ha en god jul och gott nytt år!
  • Sebastian R

2018-10-30

Sebastian R skrev om Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Vi sålde vår bostadsrätt i Malmö.
    Vi blev bemötta på ett mycket proffsigt sätt.
    Hon överträffade våra förväntningar. Inte bara av själva affären utav allt i sin helhet.
    Snabbt och smidigt.
    Vi är mer än nöjda. Läs mer
    2018-12-10 Annika R svarar Sebastian R
    Hej Sebastian!
    Tusen tack för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att sköta försäljning av er lägenhet.
    Hoppas att ni trivs i er nya lägenhet. Hälsa Susanne så mycket! Ha en riktigt god jul och gott nytt år!
  • 2018-10-22

Jenny D skrev om Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Annika sålde min 2a i Västra Sorgenfri i Malmö.
    Bemötandet från Annika har varit fantastiskt bra! Hon levde upp till alla förväntningar jag hade och mycket mer därtill.
    Det har funnits mycket engagemang, en tydlighet gentemot mig som kund och en beslutsamhet och positiv inställning i försäljningen som gjort mig som kund väldigt trygg! Läs mer
    2018-10-24 Annika R svarar Jenny D
    Hej Jenny!
    Tusen tack för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen av din vackra lägenhet och för de fina orden, de värmer. Jag hoppas att ni kommer att trivas i ert nya hus.
  • 2018-09-20

Jonatan P skrev om Emelie Mäntynen en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Supertrevlig tjej! Har varit en väldig hjälp vid köp av lägenhet. Läs mer
    2018-09-20 Emelie M svarar Jonatan P
    Tack snälla och varmt välkommen till Malmö :)
  • 2018-09-06

Erik J skrev om Emelie Mäntynen en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Utmärkt mäklare! Emelie är trevlig, pålitlig och tillmötesgående och har varit snabb och tydlig i all kontakt. Hon har varit väldigt flexibel och hjälpt till med extra visning, ändrat datum för tillträde etc.
    Underbar att ha att göra med på alla sätt! Läs mer
    2018-09-06 Emelie M svarar Erik J
    Gud vad jag blir glad Erik! Tack snälla för de fina orden. Hoppas att du kommer trivas i nya lyan och lycka till med allting!
  • Eva C

2018-08-26

Eva C skrev om Emelie Mäntynen en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Vi köpte en 2 rumslägenhet i Malmö. Allt gick otroligt smidigt och snabbt! Emelie var en utmärkt medlare mellan säljare och köpare vilket resulterade i att båda parter kände sig nöjda med affären. Utöver detta kände vi oss trygga med affären och Emelie utstrålade verkligen kompetens och proffessionalitet. Jättenöjda! Läs mer
    2018-08-27 Emelie M svarar Eva C
    Tack snälla Eva för ditt fina omdöme. Det glädjer mig verkligen att höra att ni är nöjda! Jag hoppas ni kommer trivas i er nya och fina funkislya :)
  • 2018-08-21

Christoffer A skrev om Emelie Mäntynen en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Trevligt och professionellt bemötande. Bra på att hålla oss som säljare uppdaterade. Vi fick varken mer eller mindre betalt än förväntat. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2018-08-22 Emelie M svarar Christoffer A
    Tack snälla Christoffer! Hoppas allt går bra med renoveringen och hälsa lilla familjen!
  • 2018-08-20

Riikka P skrev om Emelie Mäntynen en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Som vår första lägenhet, köpte vi en trea. Emelie är en utmärkt mäklare och väldigt engagerad i hennes arbete. Hon säkerställde att vi var hela tiden informerade om nästa steg i processen och svarade på alla våra frågor, som vi hade massor av.
    Emelie mer än mötte våra förväntningar och hon är verkligen en av dom bästa mäklare i Malmö.
    Jag rekommenderar henne gärna till alla som tänker att köpa eller sälja en bostadsrätt och vill ha en mäklare som ger sin 100%. Läs mer
    2018-08-20 Emelie M svarar Riikka P
    Vad glad jag blir för dina fina ord! Tusen tack och hoppas ni trivs bra i nya lyan. Välkomna till Malmö med!
  • Maximillian K

2018-08-20

Maximillian K skrev om Emelie Mäntynen en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Köpte en bostadsrätt i Malmö där Emelie var mäklaren. Innan köpet hade jag och min sambo haft ganska dåliga upplevelser med andra mäklare som ofta var i bästa fall oengagerade och i vissa fall rent non-chalanta.

Köpupplevelsen med Emelie som helhet var däremot mycket god och hon fanns tillhands med råd och dåd under hela processen. Hon var alltid tillgänglig för stora och små frågor och hon delade gärna med sina av sina betydliga ämneskunskaper. Kommunikationen var alltid trevlig och effektiv. Den faktorn som i särklass gjorde vår upplevelse så väldigt positiv var att det var uppenbart under hela processen att Emelie är genuint mån om sina kunder på både köp- och säljsidan, hon bryr sig helt enkelt verkligen om kunderna och sitt uppdrag.

Sammanfattningsvis kan jag rekommendera Emelie varmt! Läs mer
    2018-08-20 Emelie M svarar Maximillian K
    Tusen tack Max, det värmer i hjärtat! Hoppas ni trivs i nya lyan och att det gick bra med flytten!
  • Karin W

2018-08-17

Karin W skrev om Emelie Mäntynen en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Vänlig, lugn, ödmjuk och professionell både gentemot säljare och köpare. Läs mer
    2018-08-20 Emelie M svarar Karin W
    Tack snälla för ditt fina omdöme Karin! Jag önskar dig all lycka med nya bostaden.
  • 2018-05-28

Bonnie T skrev om Emelie Mäntynen en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Jag köpte precis en 2:a i Malmö med hjälp av Emelie Mäntynen. Från första stund upplevde jag Emelie som trevlig med ett professionellt och direkt bemötande. Köpet gick smidigt tack vare hennes snabba återkopplingar och tydliga information. Jag upplever att hon medlade väl mellan oss och säljaren och underlättade så att vi fick till en snabb och bra affär. Hon kunde svara på de flesta frågor om såväl lägenheten som fastigheten och föreningen. Hon levde mycket väl upp till mina förväntningar om en snabb och smidig affär och fick hela processen att verka busenkel. Läs mer
    2018-05-28 Emelie M svarar Bonnie T
    Tusen tack för de fina orden, Bonnie! Det värmer! Hoppas hemresan gick bra och att du kommer trivas här i Malmö framöver :)
  • 2018-05-11

Tine K skrev om Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Vi købte nyligt en lejlighed i Malmø gennem Grip og var meget tilfredse med købsprocessen, og fastighetsmäkler Annika var meget venlig og imødekommende. Alt i alt kan vi rekommendere Grip Fastighetsmäkleri. Läs mer
  • 2018-05-10

Thomas P skrev om Emelie Mäntynen en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Köpt lägenhet i Malmö. Som förstagångsköpare har vi inte varig så kunniga och behövt ställa frågor. Fått mycket bra hjälp och svar vilket sen slutade i att vi bestämde oss för att ta steget och köpa.
    Mycket nöjd med mäklaren. Läs mer
    2018-05-10 Emelie M svarar Thomas P
    Tack snälla Thomas för ditt omdöme! Nu får ni fira riktigt ordentligt i sommarvärmen!
  • Suzanne C

2018-05-02

Suzanne C skrev om Emelie Mäntynen en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Emelie sålde min bostadsrätt på 56m på en vecka!

Hon har en sån varm och ärlig personlighet som lyser rakt igenom. Det kändes oerhört tryggt att lägga allt i hennes händer, vilket var väldigt viktigt för mig då jag har ett stressigt liv.

Hon var alltid tillgänglig vid frågor, mycket kompetent och delade med sig av sina tankar och erfarenheter i frågor jag själv hade svårt att svara på. Kommer alltid rekommendera henne till vänner och familj. Läs mer
    2018-05-02 Emelie M svarar Suzanne C
    Tack snälla för dina ord, det värmer verkligen! Hoppas ni hittar ert drömhus och tack snälla för förtroendet! Kram på dig!
  • Johanna H

2018-04-26

Johanna H skrev om Emelie Mäntynen en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Köp av bostadsrätt.

Emilie är professionell och trevlig och jag blev bemött på ett varmt och respektfullt sätt. Efter att tidigare ha träffat på många mäklare som varit mycket oprofessionella och oärliga så blev jag positivt överraskad när jag träffade Emelie då hon gjorde ett mycket gott intryck.

Från visning till kontraktskrivning var min upplevelse mycket tillfredsställande. Emilie var mycket hjälpsam och jag uppskattade verkligen hennes tydliga kommunikation samt engagemang. Jag ger henne mina varmaste rekommendationer. Läs mer
    2018-05-10 Emelie M svarar Johanna H
    Tusen tack för ditt fina omdöme Johanna, det värmer! Hoppas du kommer trivas och välkommen till Malmö!
  • 2018-04-23

Sven P skrev om Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Mycket professionellt och trevligt bemötande. Annika visade på stor flexibilitet och bästa möjliga service och gjorde vårt lägenhetsköp till bästa möjliga upplevelse. Läs mer
    2018-04-24 Annika R svarar Sven P
    Jag tackar och niger för det fina omdömet, det värmer att höra att ni uppskattar mitt jobb. Ha det riktigt fint och hälsa Tine så ses vi i juni!
  • 2018-04-23

Karin F skrev om Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Annika är en proffsig, engagerad och kunnig mäklare. Läs mer
    2018-04-24 Annika R svarar Karin F
    Tusen tack för de fina orden Karin och för att jag återigen fick förtroendet att sköta en försäljning åt er. Ha det riktigt fint så ses vi i juni om inte förr.
  • Karin L

2018-04-17

Karin L skrev om Emelie Mäntynen en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Jag fick direkt ett väldigt bra intryck av Emelie. Hon är oerhört proffsig och kompetent och har hela tiden varit tillgänglig och hållt mig uppdaterad. Toppbetyg! Rekommenderas! Läs mer
    2018-04-26 Emelie M svarar Karin L
    Tack snälla Karin, det har varit väldigt roligt att få hjälpa er! Hoppas renoveringen flyter på av nya bostaden!
  • 2018-04-17

Christian R skrev om Emelie Mäntynen en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Vi anlitade Emelie som mäklare när vi skulle sälja vår lägenhet, och ha bara gott att säga om henne.

Hon har gett ett professionellt bemötande och hanterat lägenhetsförsäljningen på bästa sätt, från start till slut.

Vi är oerhört nöjda och skulle gärna anlita Emelie som mäklare i framtiden. Läs mer
    2018-04-17 Emelie M svarar Christian R
    Tusen tack för ditt fina omdöme! Lycka till med nya lyan!
  • 2018-04-05

Eva M skrev om Emelie Mäntynen en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Emelie är en super trevlig och genuin person med ett stort engagemang och bred kompetens. Hon har varit mycket flexibel, lyhörd och tillmötesgående vid försäljningen av min bostad och jag kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2018-04-05 Emelie M svarar Eva M
    Tack snälla Eva! Hoppas din nya drömlya dyker upp inom kort!
  • 2018-03-23

Henrik A skrev om Emelie Mäntynen en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Fick suverän service, väldigt duktig på alla sätt. Hjälpte till väldigt mycket. Är hur nöjd som helst! Läs mer
    2018-03-23 Emelie M svarar Henrik A
    Vad roligt att höra och grattis till lägenheten ännu en gång. Hoppas du kommer trivas!
  • 2018-03-21

Annica L skrev om Emelie Mäntynen en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Jag har anlitat Emelie M vid en försäljning av min bostadsrättslägenhet.
    Emelie har från första början varit en mycket engagerad, kunnig och trevlig mäklare. Hon har informerat om allt jag har behövt veta och även varit behjälplig vid mitt letande efter en ny bostad. Hon är mycket kunnig i allt som gäller både försäljning och köp av lägenhet.
    Hon har levt upp till alla mina förväntningar, funnits tillgänglig för frågor, funderingar och diskussioner. Stylisten och fotografen som hon anlitar gjorde också ett mycket bra jobb.
    Jag kan varmt rekommendera Emelie Mäntynen som mäklare! Läs mer
    2018-03-21 Emelie M svarar Annica L
    Tack snälla Annica! Nu hoppas jag på att du hittar ditt nya drömboende :)
  • 2018-03-16

Emma S skrev om Emelie Mäntynen en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Emelie var otroligt flexibel och tillmötesgående när vi ville få till en visning på ett objekt innan det lades ut. Hon var påläst och förtroendeingivande och jag är övertygad om att både säljaren och vi som köpare är supernöjda med affären! Läs mer
    2018-03-16 Emelie M svarar Emma S
    Tusen tack för det fina omdömet! Jag hoppas verkligen att ni kommer trivas som fisken i vattnet i er nya fina lägenhet!
  • 2018-03-03

Teuta B skrev om Emelie Mäntynen en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Super trevlig, lättsam, alltid kontaktbar och snabb på att svara på alla frågor. Kommer anlita Emelie igen om det blir aktuellt i framtiden och rekommenderar henne starkt!!! Läs mer
    2018-03-16 Emelie M svarar Teuta B
    Tusen tack för de fina orden! Stor kram!
  • 2018-03-01

muarem b skrev om Emelie Mäntynen en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Mycket bra bemötande
    Mycket bra på informera
    Duktig på sitt jobb.
    Kan anlita henne igen. Läs mer
    2018-03-02 Emelie M svarar muarem b
    Stort tack för förtroendet och lycka till med allting i framtiden!
  • 2018-03-01

Cynthia G skrev om Emelie Mäntynen en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Emelie är en fantastik mäklare, jag bor i Stockholm och sålde min lägenhet i Malmö. De funkade jätte bra, hon är kommunikativ, betryggande och flexibel. Vilket var viktigt för mig i och med att jag inte kunde vara i Malmö under hela processen. Rekommenderar! Läs mer
    2018-03-01 Emelie M svarar Cynthia G
    Tusen tack för dina fina ord. Hoppas du hittar en ny lya i huvudstaden! Stort lycka till :)
  • 2017-12-28

Louise N skrev om Emelie Mäntynen en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Emelie är en kompetent mäklare som jobbar för mig som kund. Hon tar sin uppgift på största allvar samtidigt som hon är empatisk och lyssnar in mig som kund. Läs mer
    2017-12-28 Emelie M svarar Louise N
    Tusen tack, det var ett nöje att få hjälpa dig med förmedlingen. Annika hälsar också! God fortsättning!
Emelie Mäntynen
Annika Rosenberg