Mäklare Skåne Malmö Grip Fastighetsmäkleri Annika Rosenberg
Annika Rosenberg
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-03 - 2019-02
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
För att jag alltid gör mitt yttersta för att du ska bli så nöjd som möjligt. Jag gör allt jag kan för att överträffa mina kunders förväntningar. Som delägare är jag extra mån om att säkerställa en hög kvalitet och detta avspeglas här bland mina omdömen på Reco.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är tävlingsmänniska, envis, glad och utåtriktad. Jag får ofta höra att jag lätt inger förtroende samt är professionell och personlig utan att bli för privat.

Vad gör du helst på fritiden?
Reser! Såväl till solen och städer som till skidbackarna. Annars lagar och äter jag mat, tränar på gym, dricker goda viner och umgås med familj och vänner. Läs mer

Läs vad 20 Läs vad Annika Rosenberg

• Karl K sålde sin lägenhet med hjälp av Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri

2019-02-12

Ribersborg
    Toppen! Mycket kompetent och förtroendeingivande. Läs mer
  • Dan K sålde sin lägenhet med hjälp av Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri

2019-02-04

Folkets Park
    Sålt en lägenhet. Snabbt enkelt och bra slutpris. Läs mer
  • Roger L köpte sin lägenhet med hjälp av Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri

2019-01-22

Dammfri
    Köpt en lgh.
    Mycket bra bemötande och påläst om lgh.
    Kommer absolut rekommendera Grip Fastighetsmäkleri och i synnerhet Annika Läs mer
  • Lotten D sålde sin lägenhet med hjälp av Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri

2019-01-19

Limhamn
    Annika var snabb och tydlig med återkoppling, professionell och gav bra råd och tips! Läs mer
    2019-01-21 Annika R svarar Lotten D
    Hej Lotten!
    Tusen tack för det fina omdömet och för att vi fick förtroendet att sköta försäljning av din fina lägenhet.
    Ha det fint och jag hoppas att vi ses i samband med framtida bostadsaffärer.
  • Mats O sålde sin lägenhet med hjälp av Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri

2019-01-18

Gamla Väster
    Vi är mycket nöjda med den mäklartjänst som Grip och Annika Rosenberg levererade i samband med försäljningen av vår lägenhet på Gamla Väster i Malmö. Annika har visat noggrannhet och engagemang i alla moment från fotografering till kontraktsskrivning. Vad jag uppskattar mest är den uppföljning som Annika har haft med alla intressenter för att säkerställa att alla frågor är besvarade, samt att den personliga kontakten med mäklaren skapar den trygghet som krävs att spekulanter ska bli budgivare. Läs mer
    2019-01-21 Annika R svarar Mats O
    Hej Mats!
    Vad roligt att höra att ni är så nöjda med mitt jobb och vår tjänst. Hälsa Anna så ses vi om ett par veckor!
  • Anna L sålde sin lägenhet med hjälp av Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri

2019-01-17

Gamla Väster
    Annika sålde vår lägenhet på ett mycket professionellt sätt. Hon är engagerad, trevlig och precis lagom drivande. Den bästa mäklare vi haft! Läs mer
    2019-01-21 Annika R svarar Anna L
    Hej Anna!
    Jag tackar och niger för den fina omdömet. Det är verkligen roligt att höra att ni är den bästa mäklare ni haft.
    Ha det fint så länge så ses vi om ett par veckor!
  • Carl A sålde sin lägenhet med hjälp av Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri

2018-12-21

Rörsjöstaden
    Annika är en mycket trevlig och omtänksam person. Hon var hela tiden tillgänglig under försäljningen och hjälpte oss med alltifrån visningar till fullmakter. Dessutom var mäklararvodet rimligt.

Jag rekommenderar Annika och hennes företag. Läs mer
    2019-01-21 Annika R svarar Carl A
    Hej Carl!
    Stor tack för det fina omdömet. Hoppas att allt går fint i Frankrike/Schweiz och hälsa Marlène så mycket!
  • Eva A sålde sin lägenhet med hjälp av Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri

2018-12-03

Rörsjöstaden
    Sålde en lägenhet, byggår 1925, i centrala Malmö. Mäklarens bemötande var pålitligt, rejält och chosefritt. Mäklaren uppträdde på ett engagerat, kunnigt och trevligt sätt.
    Våra förväntningar var att möta en seriös mäklare fri från floskler. Dessa förväntningar uppfylldes mycket väl.Vi fick fortlöpande information om försäljningsprocessen och mäklaren tog initiativ för att driva processen framåt bl.a. genom att erbjuda kunder privata visningar.

Vi kan å det varmaste rekommendera Annika Rosenberg och Grip Fastighetsmäkleri. Läs mer
    2018-12-10 Annika R svarar Eva A
    Hej Eva!
    Stort tack för det varma utlåtandet och för att jag fick sköta försäljningen av er fina lägenhet.
    Hälsa Eje och Carl så gott. Ha en god jul och gott nytt år!
  • Sebastian R
    Sebastian R skrev om Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri

2018-10-30

Vi sålde vår bostadsrätt i Malmö.
    Vi blev bemötta på ett mycket proffsigt sätt.
    Hon överträffade våra förväntningar. Inte bara av själva affären utav allt i sin helhet.
    Snabbt och smidigt.
    Vi är mer än nöjda. Läs mer
    2018-12-10 Annika R svarar Sebastian R
    Hej Sebastian!
    Tusen tack för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att sköta försäljning av er lägenhet.
    Hoppas att ni trivs i er nya lägenhet. Hälsa Susanne så mycket! Ha en riktigt god jul och gott nytt år!
  • Jenny D skrev om Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri

2018-10-22

Annika sålde min 2a i Västra Sorgenfri i Malmö.
    Bemötandet från Annika har varit fantastiskt bra! Hon levde upp till alla förväntningar jag hade och mycket mer därtill.
    Det har funnits mycket engagemang, en tydlighet gentemot mig som kund och en beslutsamhet och positiv inställning i försäljningen som gjort mig som kund väldigt trygg! Läs mer
    2018-10-24 Annika R svarar Jenny D
    Hej Jenny!
    Tusen tack för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen av din vackra lägenhet och för de fina orden, de värmer. Jag hoppas att ni kommer att trivas i ert nya hus.

Senaste försäljningarna

Ehrensvärdsgatan