Annika Rosenberg

Annika Rosenberg

Annika Rosenberg är mäklare på Grip Fastighetsmäkleri

Annika Rosenberg har varit registrerad mäklare sedan 2009-02. Annika Rosenberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-06 och har fått 110 omdömen med ett betyg på 4.9. Annika Rosenberg har haft 20 försäljningar sen 2021-10 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
För att jag alltid gör mitt yttersta för att du ska bli så nöjd som möjligt. Jag gör allt jag kan för att överträffa mina kunders förväntningar. Som delägare är jag extra mån om att säkerställa en hög kvalitet och detta avspeglas här bland mina omdömen på Reco.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är tävlingsmänniska, envis, glad och utåtriktad. Jag får ofta höra att jag lätt inger förtroende samt är professionell och personlig utan att bli för privat.

Vad gör du helst på fritiden?
Reser! Såväl till solen och städer som till skidbackarna. Annars lagar och äter jag mat, tränar på gym, dricker goda viner och umgås med familj och vänner.

Försäljningar 2021-10 - 2022-09

Läs vad 110 Läs vad Annika Rosenberg

• sålde sin lägenhet med hjälp av Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri
    2022-09-30 Verifierad kund
    Påläst driven och engagerad skulle verkligen rekommendera Annika
  • sålde sitt hus med hjälp av Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri
    • Limhamn
    2022-09-02 Verifierad kund
    Vi är supernöjda med Annika som mäklare på alla sätt. Hon lade mycket tid på att sätta sig in i vårat hus och fotografen var jättebra, bilderna blev väldigt fina. Hon var mycket proaktiv och vi fick frekvent uppdatering under hela sälj processen. Huset såldes väldigt snabbt till ett pris vi är mycket nöjda med, vilket kräver sin insats av mäklaren i dessa ovissa tider. Vi rekommenderar verkligen Annika på Grip Fastighetsmäkleri, kunnig, professionell och kan försäljning.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri
    2022-09-01 Verifierad kund
    Tydlig professionell engagerad
    2022-09-01 Verifierad kund
    Annika är den bästa mäklaren jag har jobbat med genom åren. Hon är personlig, engagerar sig i uppdraget på riktigt och jobbar mycket noga. Hon har direkt och tät kontakt med alla parter, följer upp alla som har varit på visningar, och med stor flexibilitet driver affären framåt. Och så är hon en karismatisk person som jag tror att potentiella köpare känner förtroende för. Jag rekommenderar Annika till alla i min brf-förening och alla jag känner, och även här, och särskilt till personer som hittills enbart har haft erfarenhet av de stora firmorna, kvalitetsskillnaden är så stor att det inte ens går att beskriva.
    2022-06-30 Verifierad kund
    Kan varmt rekommendera Annika! Mycket bra bemötande, påläst, kunnig och lyhörd för kundens behov och önskemål.
    Nöjd kund!
    2022-06-30 Verifierad kund
    Att jobba med Annika kändes tryggt. Höll mig uppdaterad genom hela processen och jobbad envist på i en tuff marknad. Sålde lägenheten över utgångspris.
    2022-05-15 Verifierad kund
    Annika tar sig alltid tid och är mycket duktig på det hon gör. Gav bra tips under renoveringen inför försäljningen, som visade sig skulle attrahera många spekulanter. Toppen att även få stylingtips inför fotografering och visning.

Välj Annika som din mäklare!
    2022-05-08 Verifierad kund
    Annika är kompetent och lyhörd. Tog sig tid att svara på mina (många) frågor och funderingar, och var aldrig svår att få tag på. Lyssnade på mina önskemål och kom med bra råd. Kände verkligen att jag stod i fokus. Detta var andra gången jag anlitade henne och jag väldigt nöjd. Väljer du henne kommer du få en engagerad och kommunikativ mäklare.
    2022-05-05 Verifierad kund
    Annika var väldigt service medveten svarade på alla våra funderingar. Tog sig tid för samtal även sent på kvällen. Har inget att klaga på.
    2022-05-05 Verifierad kund
    Annika var under vårt köp av lägenhet en mycket pålitlig, informativ & proffsig mäklare. Jag kan varmt rekommendera henne som mäklare.