Annika Rosenberg
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
För att jag alltid gör mitt yttersta för att du ska bli så nöjd som möjligt. Jag gör allt jag kan för att överträffa mina kunders förväntningar. Som delägare är jag extra mån om att säkerställa en hög kvalitet och detta avspeglas här bland mina omdömen på Reco.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är tävlingsmänniska, envis, glad och utåtriktad. Jag får ofta höra att jag lätt inger förtroende samt är professionell och personlig utan att bli för privat.

Vad gör du helst på fritiden?
Reser! Såväl till solen och städer som till skidbackarna. Annars lagar och äter jag mat, tränar på gym, dricker goda viner och umgås med familj och vänner. Läs mer

Läs vad 41 Läs vad Annika Rosenberg

• Christoffer B sålde sin lägenhet med hjälp av Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri

2020-03-25

Folkets Park
    Väldigt bra bemötande och tydlig kommunikation. Annika var flexibel och trygg i hela säljprocessen av min lågenhet. Mina förväntningar i form av uppföljning, budgivning, etc. var hon lyhörd på. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Gustaf L köpte sin lägenhet med hjälp av Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri

2020-03-18

Slottsstaden
    Gott bemötande, kunnig och snabb på att svara på frågor! Läs mer
  • Anna B sålde sin lägenhet med hjälp av Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri

2020-03-16

Slottsstaden
    Vi är väldigt nöjda med Annika och kan rekommendera henne varmt. Hon lyssnar på vad säljaren vill men kommer också med egna tips och råd. Hon är snabb på att svara på frågor och höll oss hela tiden uppdaterade. Hon agerar utifrån hur situationen är just för stunden, istället för att vara låst i en strategi, för att du som säljare ska få ut maximalt. Läs mer
  • Andréas B sålde sin lägenhet med hjälp av Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri

2020-03-16

Är mycket nöjd med Annika. Mycket professionell. Rekommenderas Läs mer
  • Rufus B sålde sin lägenhet med hjälp av Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri

2020-01-03

Ellstorp
    Mån om kunden, klart engagerad. Läs mer
  • Clara O köpte sin lägenhet med hjälp av Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri

2019-12-08

Nobeltorget
    Annika var trevlig och tillmötesgående, hon fixade en visning utöver angivna tider, vilket var toppen och bidrog till att det blev faktiskt blev ett köp för min del.

Överlag är det synd att mäklare inte har bättre koll på marknaden (priset i området etc.), själva lägenheten (om en diskbänk är original eller ej, om det är en säkerhetsdörr eller ej). Detta är något jag har märkt hos alla mäklare jag mött (bristande förarbete och kunskap), så det gäller inte bara Annika.

Jag tyckte som sagt Annika var trevlig, hjälpsam och gjorde ett bra jobb. Läs mer
  • Martin K sålde sin lägenhet med hjälp av Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri

2019-12-08

Nobeltorget
    Är fantastiskt nöjd med Annika. Gav mig en trygg, erfaren och engagerad känsla redan från första mötet. Hon var lyhörd och tillmötesgående inför mina önskemål och svarade på alla mina frågor (och de var många då jag är dåligt insatt i de här sakerna), höll mig konstant och snabbt uppdaterad under processens gång och var tillgänglig om jag behövde ha tag på henne. Kompetent, både tekniskt och socialt. Stylist, fotograf mm hon samarbetar med var mycket duktiga även de, annonsen blev jättebra.

Och framförallt fick hon sålt lägenheten för långt mycket mer än jag realistiskt hade hoppats på.

Rekommenderar Annika helhjärtat, utan minsta reservation. Läs mer
  • Frida L skrev om Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri

2019-11-07

Annika är supertrevlig och professionell, allt samarbete har flutit på smidigt. Vi är väldigt nöjda med både utgångspris och slutpris, rådgivning och process, från första mötet till sista. Läs mer
  • Ebba J köpte sin lägenhet med hjälp av Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri

2019-10-22

Möllevången
    Trevligt bemötande, engagerad och proffsig. Läs mer
  • Sue-Anne T sålde sin lägenhet med hjälp av Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri

2019-09-05

Ellstorp
    Annika is a helpful, knowledgeable, proactive and skillful real estate agent that will do her best for her clients. We engaged Annika to sell our apartment in Malmö and were really pleased with the result. Läs mer

Senaste försäljningarna

Sölvesborgsgatan