Annika Rosenberg
Aktiv på Reco.se sedan 2017-06-02
2019-08 - 2020-07
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
För att jag alltid gör mitt yttersta för att du ska bli så nöjd som möjligt. Jag gör allt jag kan för att överträffa mina kunders förväntningar. Som delägare är jag extra mån om att säkerställa en hög kvalitet och detta avspeglas här bland mina omdömen på Reco.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är tävlingsmänniska, envis, glad och utåtriktad. Jag får ofta höra att jag lätt inger förtroende samt är professionell och personlig utan att bli för privat.

Vad gör du helst på fritiden?
Reser! Såväl till solen och städer som till skidbackarna. Annars lagar och äter jag mat, tränar på gym, dricker goda viner och umgås med familj och vänner. Läs mer

Läs vad 58 Läs vad Annika Rosenberg

• Jakob B sålde sin lägenhet med hjälp av Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri

2020-08-05

Sålde min första bostadsrätt via Annika för att kunna köpa något för framtiden. Hon var hjälpsam, noggrann och flexibel genom hela processen, från renovering till försäljning. P.g.a. mitt arbete och COVID-19 fick mycket skötas på distans och via ombud. Annika var varm och behjälplig och gav alltid snabb återkoppling. Ambitiös och såg möjligheterna i bostaden utan att trissa upp orimliga förväntningar. Läs mer
  • Edna B köpte sin lägenhet med hjälp av Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri

2020-08-03

2:a
    Mycket trevlig mäklaren.,vänligt,hjälpsam ,kunig.Hon uppfyllt alla mina krav som har förväntat av en mäklaren. Läs mer
  • Gustav F sålde sin lägenhet med hjälp av Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri

2020-07-26

2:a
    Sålde min tvåa med hjälp av Annika på Grip. Proffsigt bemötande från första kontakta och mycket pragmatisk inställning genom hela processen. Skulle varmt rekommendera Grip till andra som går i säljtankar! Läs mer
  • Sandi H köpte sin lägenhet med hjälp av Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri

2020-07-21

2:a
    Vi har köpt en tvåa i Lund till vår dotter. Väldigt bra och effektivt service - sex timmar från visning till skrivet kontrakt. Mycket nöjda. Läs mer
  • Catharina H köpte sin lägenhet med hjälp av Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri

2020-07-21

2:a
    Köpt lägenheten till dottern. Proffsigt bemötande, hade svar på alla mina frågor. Läs mer
  • Christine A köpte sin lägenhet med hjälp av Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri

2020-07-19

5:a
    Rörsjöstaden
    Pålitlig och saklig mäklare. En trygg köp- och säljupplevelse. Läs mer
  • Anette O köpte sin lägenhet med hjälp av Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri

2020-07-16

2:a
    Annika är en mycket professionell mäklare!
    Förtroendeingivande, kunnig, ordningssam, tillmötesgående, snabb återkoppling och uppföljning. Vi är helnöjda! Läs mer
  • Daniel F sålde sin lägenhet med hjälp av Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri

2020-07-16

City / Gamla Staden
    Välj Annika, proffsig, påläst och hon får jobbet gjort! Läs mer
  • Anders J sålde sin lägenhet med hjälp av Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri

2020-07-09

4:a
    Rörsjöstaden
    Seriös och pålitlig. Tät återkoppling. Läs mer
  • Nadja N köpte sin lägenhet med hjälp av Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri

2020-07-08

3:a
    Pildammarna
    Jag köpte en ny lägenhet, och Annika har fått uppdrag att sälja min också. Hennes bemötande var vänligt. Jag kände mig trygg. Läs mer

Andra mäklare hos Grip Fastighetsmäkleri

Annika Rosenberg