Annika Rosenberg
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2017-12 - 2018-11
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
För att jag alltid gör mitt yttersta för att du ska bli så nöjd som möjligt. Jag gör allt jag kan för att överträffa mina kunders förväntningar. Som delägare är jag extra mån om att säkerställa en hög kvalitet och detta avspeglas här bland mina omdömen på Reco.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är tävlingsmänniska, envis, glad och utåtriktad. Jag får ofta höra att jag lätt inger förtroende samt är professionell och personlig utan att bli för privat.

Vad gör du helst på fritiden?
Reser! Såväl till solen och städer som till skidbackarna. Annars lagar och äter jag mat, tränar på gym, dricker goda viner och umgås med familj och vänner. Läs mer

Läs vad 13 kunder tycker om Annika Rosenberg

• Eva A sålde sin lägenhet med hjälp av Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Rörsjöstaden
    Sålde en lägenhet, byggår 1925, i centrala Malmö. Mäklarens bemötande var pålitligt, rejält och chosefritt. Mäklaren uppträdde på ett engagerat, kunnigt och trevligt sätt.
    Våra förväntningar var att möta en seriös mäklare fri från floskler. Dessa förväntningar uppfylldes mycket väl.Vi fick fortlöpande information om försäljningsprocessen och mäklaren tog initiativ för att driva processen framåt bl.a. genom att erbjuda kunder privata visningar.

Vi kan å det varmaste rekommendera Annika Rosenberg och Grip Fastighetsmäkleri. Läs mer
    2018-12-10 Annika R svarar Eva A
    Hej Eva!
    Stort tack för det varma utlåtandet och för att jag fick sköta försäljningen av er fina lägenhet.
    Hälsa Eje och Carl så gott. Ha en god jul och gott nytt år!
  • Sebastian R
    Sebastian R skrev om Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Vi sålde vår bostadsrätt i Malmö.
    Vi blev bemötta på ett mycket proffsigt sätt.
    Hon överträffade våra förväntningar. Inte bara av själva affären utav allt i sin helhet.
    Snabbt och smidigt.
    Vi är mer än nöjda. Läs mer
    2018-12-10 Annika R svarar Sebastian R
    Hej Sebastian!
    Tusen tack för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att sköta försäljning av er lägenhet.
    Hoppas att ni trivs i er nya lägenhet. Hälsa Susanne så mycket! Ha en riktigt god jul och gott nytt år!
  • Jenny D skrev om Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Annika sålde min 2a i Västra Sorgenfri i Malmö.
    Bemötandet från Annika har varit fantastiskt bra! Hon levde upp till alla förväntningar jag hade och mycket mer därtill.
    Det har funnits mycket engagemang, en tydlighet gentemot mig som kund och en beslutsamhet och positiv inställning i försäljningen som gjort mig som kund väldigt trygg! Läs mer
    2018-10-24 Annika R svarar Jenny D
    Hej Jenny!
    Tusen tack för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen av din vackra lägenhet och för de fina orden, de värmer. Jag hoppas att ni kommer att trivas i ert nya hus.
  • Tine K skrev om Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Vi købte nyligt en lejlighed i Malmø gennem Grip og var meget tilfredse med købsprocessen, og fastighetsmäkler Annika var meget venlig og imødekommende. Alt i alt kan vi rekommendere Grip Fastighetsmäkleri. Läs mer
  • Sven P skrev om Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Mycket professionellt och trevligt bemötande. Annika visade på stor flexibilitet och bästa möjliga service och gjorde vårt lägenhetsköp till bästa möjliga upplevelse. Läs mer
    2018-04-24 Annika R svarar Sven P
    Jag tackar och niger för det fina omdömet, det värmer att höra att ni uppskattar mitt jobb. Ha det riktigt fint och hälsa Tine så ses vi i juni!
  • Karin F skrev om Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Annika är en proffsig, engagerad och kunnig mäklare. Läs mer
    2018-04-24 Annika R svarar Karin F
    Tusen tack för de fina orden Karin och för att jag återigen fick förtroendet att sköta en försäljning åt er. Ha det riktigt fint så ses vi i juni om inte förr.
  • Manne M skrev om Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Mkt bra bemötande. Framstod som kompetent och engagerad. Enkelt att kommunicera. Läs mer
    2018-04-24 Annika R svarar Manne M
    Stort tack för det fina omdömet. Hoppas att ni stormtrivs i lägenheten.
  • Andreas L skrev om Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Annika har varit väldigt proffsig, engagerad och lyhörd genom hela processen. Jag kommer att anlita henne igen om det blir aktuellt, och rekommenderar henne definitivt till andra. Läs mer
    2018-04-24 Annika R svarar Andreas L
    Stort tack för det fina omdömet och för att du vill rekommendera mig vidare. Hälsa Fanny så mycket så ses vi förhoppningsvis snart igen!
  • Katri F skrev om Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Vi är supernöjda, hela processen var smidig och professionell. Läs mer
    2018-04-24 Annika R svarar Katri F
    Tusen tack. Hoppas att ni trivs i er fina lägenhet. Ha en riktigt fin vår och sommar!
  • Stjepan S skrev om Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri
    En fantastisk trevlig mäklare med koll på läget. Väldigt bra stöd och återkoppling från början till slut. Läs mer
    2017-09-26 Annika R svarar Stjepan S
    Hej Stjepan!
    Jag tackar och niger för det fina utlåtandet samt för att jag fick äran att sköta försäljningen av din fina lägenhet. Hoppas att ni hittar rätt hus inom kort. Hälsa Karin och må så gott!

Senaste försäljningarna

2:a