Annika Rosenberg
en del av Grip Fastighetsmäkleri

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
För att jag alltid gör mitt yttersta för att du ska bli så nöjd som möjligt. Jag gör allt jag kan för att överträffa mina kunders förväntningar. Som delägare är jag extra mån om att säkerställa en hög kvalitet och detta avspeglas här bland mina omdömen på Reco.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är tävlingsmänniska, envis, glad och utåtriktad. Jag får ofta höra att jag lätt inger förtroende samt är professionell och personlig utan att bli för privat.

Vad gör du helst på fritiden?
Reser! Såväl till solen och städer som till skidbackarna. Annars lagar och äter jag mat, tränar på gym, dricker goda viner och umgås med familj och vänner.
Kungsgatan 10
211 49 Malmö — Visa karta

Vad tror Annika att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 10 kunder tycker om Annika Rosenberg

• Tine K
    Tine K skrev om Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Vi købte nyligt en lejlighed i Malmø gennem Grip og var meget tilfredse med købsprocessen, og fastighetsmäkler Annika var meget venlig og imødekommende. Alt i alt kan vi rekommendere Grip Fastighetsmäkleri. Läs mer
  • Sven P
    Sven P skrev om Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Mycket professionellt och trevligt bemötande. Annika visade på stor flexibilitet och bästa möjliga service och gjorde vårt lägenhetsköp till bästa möjliga upplevelse. Läs mer
    2018-04-24 Annika R svarar Sven P
    Jag tackar och niger för det fina omdömet, det värmer att höra att ni uppskattar mitt jobb. Ha det riktigt fint och hälsa Tine så ses vi i juni!
  • Karin F
    Karin F skrev om Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Annika är en proffsig, engagerad och kunnig mäklare. Läs mer
    2018-04-24 Annika R svarar Karin F
    Tusen tack för de fina orden Karin och för att jag återigen fick förtroendet att sköta en försäljning åt er. Ha det riktigt fint så ses vi i juni om inte förr.
  • Manne M
    Manne M skrev om Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Mkt bra bemötande. Framstod som kompetent och engagerad. Enkelt att kommunicera. Läs mer
    2018-04-24 Annika R svarar Manne M
    Stort tack för det fina omdömet. Hoppas att ni stormtrivs i lägenheten.
  • Andreas L
    Andreas L skrev om Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Annika har varit väldigt proffsig, engagerad och lyhörd genom hela processen. Jag kommer att anlita henne igen om det blir aktuellt, och rekommenderar henne definitivt till andra. Läs mer
    2018-04-24 Annika R svarar Andreas L
    Stort tack för det fina omdömet och för att du vill rekommendera mig vidare. Hälsa Fanny så mycket så ses vi förhoppningsvis snart igen!
  • Katri F
    Katri F skrev om Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Vi är supernöjda, hela processen var smidig och professionell. Läs mer
    2018-04-24 Annika R svarar Katri F
    Tusen tack. Hoppas att ni trivs i er fina lägenhet. Ha en riktigt fin vår och sommar!
  • Stjepan S
    Stjepan S skrev om Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri
    En fantastisk trevlig mäklare med koll på läget. Väldigt bra stöd och återkoppling från början till slut. Läs mer
    2017-09-26 Annika R svarar Stjepan S
    Hej Stjepan!
    Jag tackar och niger för det fina utlåtandet samt för att jag fick äran att sköta försäljningen av din fina lägenhet. Hoppas att ni hittar rätt hus inom kort. Hälsa Karin och må så gott!
  • Fanny E
    Fanny E skrev om Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Annika levde verkligen upp till våra förväntningar och vi kan varmt rekommendera henne till andra som vill sälja eller köpa bostad. Annika gav oss rätt förväntningar och höll oss välinformerade under hela processen vilket gjorde att det kändes tryggt att sälja med henne. Grips nisch gjorde dessutom det extra roligt att sälja med dem. Läs mer
    2017-09-26 Annika R svarar Fanny E
    Hej Fanny!
    Tusen tack för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen av er fina lägenhet. Extra roligt att höra att ni uppskattar vår nisch. Hoppas att renoveringarna I radhuset går bra och att ni kommer att trivas där. Hälsa Andreas!
  • Ljubinka S
    Ljubinka S skrev om Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Hi!
    Annika is charming and very competent person. She understands what the buyer wants and she establishes trust with the buyer.
    We really like her way of communication and her positive attitude.
    MVH,
    Ljubinka and Stelian Läs mer
    2017-09-01 Annika R svarar Ljubinka S
    Hi Ljubinka and Stelian!
    Thank you very much for such a nice recommendation. I am happy to hear that you are satisfied with me and my work. I wish you the best of luck in your new apartment and hope to see you in the future.
  • Per E
    Per E skrev om Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri
    Vi anlitade Annika när vi skulle sälja vår lägenhet. Annika har varit utmärkt från början till slut. Trevlig, personlig och professionell. Hennes samarbete med fotograf och stylist var klockrent.

Jag kan varmt rekommendera Annika. Hennes engagemang och erfarenhet bidrog till en smidig och lyckad försäljning. Läs mer
    2017-06-07 Annika R svarar Per E
    Hej Per!
    Tusen tack för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen av er fina lägenhet. Det glädjer mig extra mycket att höra att ni uppskattade vårt koncept med styling och fotograf.
    Hoppas att ni börjar komma i ordning i huset och hälsa Thyra så mycket!
Emelie Mäntynen
Annika Rosenberg