Bostadsagenten

Bostadsagenten

Välkommen till oss på Bostadsagenten i Malmö!

Vi är specialister på fastighetsförmedling i Malmö och vi har definitivt en mäklare som är expert på just ditt område. Med högt engagemang anpassar vi försäljningen till dina önskemål och du betalar bara precis för de tjänster du behöver för att få ut vad du vill av bostadsaffären.

När det gäller marknadsföring av objekt vet vi att annonsering på internet når flest spekulanter och vi vet hur man utnyttjar dess potential till max. Vi ser till att varje objekt får bästa möjliga exponering både på nätet och i fysiska lokaler här i Malmö.

Kontakta oss när du vill ha en engagerad och kunnig mäklare med realistiskt arvode!

Läs vad 533 kunder tycker om Bostadsagenten 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten
    2021-09-19
    Vi fick väldigt bra information hela tiden och Annika var alltid tillgänglig. Vi hade en trög start till att börja med men Annika var uthållig och tillslut blev vi mycket nöjda.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten
    2021-09-17
    We were a buyer of an apartment that Annika was selling on behalf of her client, so I cannot comment on our experience from that angle, but from a buyers perspective, I can say she was wonderful to work with from start to finish. Unlike other agents we have spoken with, Annika was extremely responsive, very knowledgeable, completely honest, and she did what was best for all parties. We will absolutely consider using Annika & Bostadsagenten when buying or selling future real estate. Thanks so much Annika!
  • sålde sitt hus med hjälp av Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten
    • Rängs sand
    2021-07-24
    Annika är lugn och lyhörd. Inte påträngande, men ändå tydligt intresserad. Känns seriös, pålitlig och ”äkta”.
    Våra förväntningar var höga pga att marknaden var ”het”. Gick kanske något sämre än förväntat, vilket möjligtvis berodde på timingen. Strax innan semester. Vi är dock nöjda ändå.
    Jag har ett stort förtroende för mäklaren och upplever det hela som en smidig affär.
    • Högaholm
    2021-06-21
    En dygtig maklara der vet mycke om jobbet og er meget hjælpsom. Thumps up herfra
  • Anna H
    • Högaholm
    2021-06-12
    Trevligt bemötande och stort kunnande, snabb på att kontakta och återkoppla genom hela affären.
    Hela affären kändes trygg och vid frågor kan vi vända oss till Annika framtill vi får tillträde till vårt nya boende.
    2021-04-09
    Väldigt proffsig mäklare. Svarar snabbt på frågor och har ett mkt trevligt bemötande.
    2021-04-06
    Sålt en lägenhet i Limhamn Sjöstad.Mäklaren var väldigt trevlig och proffsig, höll mig informerad om vad som hände. Är mycket nöjd.
    Kan varmt rekommendera Annika Rosengren.
    • Solbacken
    2021-02-19
    Väldigt trevlig och enkel att ha att göra med. Känns genuin och ärlig!
  • 2021-02-01
    Har sålt en bostadsrätt. Bra bemötande, engagerad och kunnig mäklare. Informativ och bra kommunikation.
    • Bulltofta Friluftsstad
    2020-10-16
    • Blekingsborg / Mobilia
    2020-10-03
    Trygghet, professionalitet, vänlighet samt effektivitet kan sammanfatta Annika Rosenbergs mäklargärning.

Annika levde upp till alla våra förväntningar och vi kommer definitivt att sprida vår upplevelse vidare till andra.

Det krävs en fantastisk person och mäklare, som får såväl köpare som säljare att bli helt nöjda och så var fallet vid vår försäljning av lägenhet.

Tack och kram från oss till dig Annika!
    • Kirseberg
    2020-08-14
    Möttes på en lägenhetsvisning av en varm och välkomnande personlighet. Förtroendet för Annika etablerades snabbt genom den förträffliga presentationen av bostaden och hennes noggrannhet och kunskap. Processen med köpet har känts väldigt enkel och hon har varit tydlig och hjälpsam. Annika är otroligt duktig på sitt jobb och hon kommer definitivt vara överst på listan nästa gång jag behöver en mäklare.

Tack så mycket Annika!
  • köpte sin stuga med hjälp av Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten
    2020-07-01
    Köpt en bostadsrätt
    • Blekingsborg
    2020-06-24
    Hej,

Vi är så nöjda med Annika. Hon hade stort tålamod och jätte hela köpet av lägenhet gick utmärkt.

Vänliga hälsningar, Vera
    Vissa flytt och städ AB
  • sålde sin stuga med hjälp av Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten
    2020-06-11
    Sålde ett fritidshus under juni månad 2020.
    Annika har alltid ett professionellt förhållningssätt till oss som säljare och i mötet med kunden. Hon arbetar inte för att sälja utan för att göra säljaren och köparen nöjda med en så smidig och gynnsam försäljning som bara möjligt.
    Slutpriset blev betydligt högre än vad vi hade kunnat drömma om och det beror till stor del på mäklaren, men också på den rådande situation som gäller i Sverige just nu med Covid-19.
    Jag tycker att hon var informativ till oss som säljare under hela försäljningen och det var även en öppen dialog med köparna.
    Det var en lyckad tillställning att anlita Annika som mäklare när vi sålde vårt fritidshus. Från första mötet fram till kontraktsskrivning. Rekommenderar Annika alla dagar i veckan.
  • Chris S
    2020-06-09
    Annika är mycket glad och trevlig utan några krumbukter. Första gången vi mötte henne i en koloniträdgård upplevde jag henne som välinformerade och saklig. VI köpte en koloni genom Annika och jag vill särskilt säga att hon var lugn och sansad i en budgivning som för oss som köpare blev ansträngd. Jag var inte lika lugn och sansad, men å andra sidan upplever Annika säkert alla typer av människor i sådana processer. Till slut vann vi budgivningen och trots att det var snabba ryck på slutet, var hon lugn, saklig och glad. Nöjda med köpet och glada över att ha träffat Annika.
  • köpte en tomt med hjälp av Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten
    • Bara backar
    2020-05-19
    Duktig mäklare med snabb återkoppling.
    • Mossängens sommarstad
    2020-04-28
    Köpte Koloni stuga genom Annika.

Väldigt bra prospekt och bra stukturerad visning i Corona tider.

Vi gillade samarbetet!
  • 2020-03-25
    Vi har varit i kontakt med Annika Rosenberg vid tidigare bostadsaffärer och hon har varje gång agerat mycket professionellt. Annika Rosenberg var vårt självklara val när det nu blev dags att sälja igen och blev lika nöjda som tidigare. Nästa mäklaren i Malmö /Lisa
    2020-02-19
    Väldigt professionell, effektiv och trevlig. Rekommenderas varmt!
    2020-02-17
    Efter redan. på första träffen fick jag en positiv bedömningen om det gäller Annikas Rosenberg under en visningen av bostadsrätt.. Hennes positiv och hjälp sam sätt poverkade min val att anlita henne. Annika ROSENBERG leder hela sitt arbetet med kunnig kompetens och även med bra tips En märklare, att lita på. HENNES VÄNLIGHET ETT VIKTIGT FACTOR FÖR MIN DEL. ELISABETH ANDERSEN.
    • S:t Knut / Rörsjöstaden
    2020-01-30
    Bostadsagenten sålde vår bostadsrätt. Vår mäklare Annika har hela tiden varit konsekvent i sin kontakt med oss före och efter visningar samt kommunicerat med oss efter att hon återkopplat till spekulanter. Vi är mycket nöjda!
    2020-01-26
    Skrivit avtal på, och på väg att köpa, en tvåa på Söderkulla.
    Blev varmt, och vänligt bemött av mäklaren.

Tog oss, köpare och säljare, varsamt fram genom köpeavtal och förklarade på ett tydligt sätt det viktiga.
    2020-01-24
    Annika har skött hela försäljningen väldigt professionellt. Hon brinner för sitt yrke och har svar på alla frågor. Hon har ett varmt och härligt bemötande mot alla inblandade. Super nöjd!
  • 2020-01-19
    Annika är fantastisk och levde upp till alla mina förväntningar och mer därtill! Jag är otroligt nöjd och tacksam för en alltigenom proffsig och smidig process med att sälja huset i Bjärred.
    2019-10-25
    Inte jätteinblandad i försäljningen då säljaren själv stod för visning etc.

köpt är Tomt.

Bemötandet var väldigt bra från mäklaren.
  • Hanna B
    • Videdal
    2019-10-20
    Vi sålde ett radhus med Annikas hjälp. Träffade flera andra mäklare men ingen kunde mäta sig med Annika i engagemang och bemötande, eller referenser. Hon stöttade och guidade genom hela processen, alltid lätt att få tag på, alltid glad och personlig. Värderingen var välgrundad, men vi sålde ändå till högre pris och redan efter förhandsvisning tack vare Annikas redan etablerade kontakter med presumtiva köpare.

Vi blev så nöjda med hela processen att vi redan anlitat Annika till ytterligare en försäljning!
    2019-10-11
    Har sålt på Dockan med Annika. Blev en mycket snabb och bra affär. Blev väldigt trevligt och professionellt bemött. Annika levde upp till mina förväntningar. Helt klart en av de bästa om inte den bästa mäklaren i Malmö.
    2019-10-08
    Köpt BRF-lägenhet. Klanderfritt uppträdande. Professionell.
    • 2:a
    • 59.0 m²
    • Nobel/ Östra Sorgenfri
    2019-09-12
    Köp/bostadsrätt i Malmö

Mycket trevlig mäklare.
    Tydlig och rak . Väldigt nöjd med samarbetet.

En härlig personlighet som fick mig att känna mig trygg och omhändertagen.

Väldigt kompetent och påläst.
    Jag kan VERKLIGEN rekommendera
    Annika Rosenberg fd. Hellström.

1000 Tack Annika ❤
    2019-09-05
    Annika är kunnig och man känner sig väl bemött!
  • 2019-08-22
    Kan väl rekommendera Annika på Bostadsagenten. Vi anlitade henne för vår husförsäljning och förväntningarna vi hade på henne stämde väl in. Hon är kommunikativ och informativ samt höll oss väl uppdaterade innan huset lades ut till försäljning, under pågående visning och budgivning samt efter försäljningen.
    En toppenmäklare på alla sätt alltså!
  • Kenan C
    • Oxie
    2019-05-16
    Vi har køpt hus
    Ganske snill og hjelp som
    Mäklering har gjort sitt beste
    Helt perfekt
    • Lönngården
    2019-04-10
    Jag har köpt en bostad. Annika agerar mycket professionellt och bidrar till både lugn och förtroende. Vår process har blivit något speciell men Annika har behållit lugnet och levererat under hela processen.
    2019-04-10
    Annika är påläst, engagerad och väldigt trevlig. En supermäklare!
  • Carolina P
    • Lönngården
    2019-04-09
    Jag har sålt en bostadsrätt. Annika var väldigt tillmötesgående, proffsig och kunnig.
    Jag ville ha ett snabbt och enkelt förlopp och ett bra pris. Allt detta införlivades med råge.
    Annika är väldigt kompetent och jag kände mig väldigt trygg i hennes händer!
    • Norra Sorgenfri
    2019-04-08
    Förtroendegivande och hjälpsam kombinerat med hög nivå på proffessionalitet. Vi är ytterst tacksamma för Annikas hjälp i samband med köp av vår nya lägenhet.
  • Mats O
    • Ribersborg
    2019-04-08
    Vi har köpt en bostadsrätt vi bostadsagenten och dess mäklare Annika Rosenberg.
    En professionell och kunnig mäklare, vänlig och positiv.
    Rekommenderar gärna henne tjänster.
    2019-02-08
    Väldigt proffesionellt och kunnigt bemötande. Återkom alltid snabbt med svar på alla våra frågor osv.
    • Ellstorp
    2018-10-21
    Vi köpte en lägenhet, jag blev väldigt bra bemött, Annika är väldigt trevlig och hon är snabb på att svara när man vill ha kontakt jämför med andra som kan vara väldigt sena på att svara.
    Hej Samorn!
    Vad roligt att höra att ni är nöjda med mig och min insats. Hoppas att renoveringen går bra och att ni kommer att trivas i er nya lägenhet.
    • Nobel / Östra Sorgenfri
    2018-09-29
    Återkom snabbt med efterfrågad info trots lång tid sedan köpekontrakt upprättats. Rekommenderar!
  • 2018-09-11
    Köpte fritidshus med Annika som mäklare. Tillvägagångssättet var klart och tydligt. Upplever Annika som ärlig, trevlig och hjälpsam. Det var helt eknkelt inga konstigheter.
    Hej Kristofer!
    Stort tack för det fina omdömet, det glädjer mig att höra att du är nöjd med mig som mäklare. Jag hoppas att du kommer att trivas med ditt fritidshus och önskar dig all lycka till med det!
    • Kirseberg
    2018-07-22
    Köp av lägenhet, jag är mycket nöjd med min mäklare som håller en tydlig kommunikation.
    Hej Klara!
    Jag tackar och niger för det fina omdömet, det värmer att höra att du är nöjd med min insats. Ha det fint så länge!
  • skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten
    2018-07-15
    Annika skötte allt exemplariskt!
    Hej Ola!
    Stort tack för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen av ditt hus. Må så gott och ha en fortsatt fin sommar!
  • Arvid B
    • Ellstorp
    2018-07-13
    Jag köpte en bostadsrätt via mäklaren Annika och hela processen gick väldigt smidigt! Jag bemöttes av en positiv personlighet och hon har hela tiden funnits tillhands och hjälpt mig med alla frågor jag hade, och det var en del! Jag tycker att hon gjorde ett utmärkt jobb för en petig person som mig, vilket jag tackar och bockar för!
    Hej Arvid!
    Tusen tack för det fina omdömet. Hoppas att flyttlasset kommer fram som det ska och att du kommer att trivas i din nya lägenhet. Ha en fortsatt fin sommar!
  • 2018-05-10
    Annika var uppriktig och lätt att ha att göra med från början till slut. Vi kunde inte vara nöjdare!
  • 2018-04-24
    Rekommenderar verkligen Annika. Allt var bra från början till slut.
    Tusen tack för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen! Annika Rosenberg fd. Hellström
  • skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten
    2018-03-04
    Som köpare har jag upplevt Annika som en väldigt dedikerad, pålitlig och proffsig mäklare. När jag tog kontakt för bostaden jag köpt, fick jag snabbt svar och en visning fixades snabbt.
    När jag haft frågor så har de besvarats snabbt och jag känner att hon är en bra medlare mellan mig och säljaren.
    Stort tack för det fina omdömet och för de fina orden. Hoppas att du kommit i ordning i din nya lägenhet och trivs i Malmö. Jag hoppas att vi ses i samband med framtida bostadsaffärer. Annika Rosenberg fd. Hellström
  • 2018-03-03
    Första mötet kändes familjärt och professionellt - precis som hela processen. Från det att vi skrev på papperna till försäljning, tills det att nycklarna lämnades fanns alltid Annika eller hennes kollega till hands vilket kändes väldigt tryggt.