Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö Bostadsagenten Bostadsagenten

Bostadsagenten

Kungsgatan 10, 211 49 Malmö — Visa karta

Välkommen till oss på Bostadsagenten i Malmö!

Vi är specialister på fastighetsförmedling i Malmö och vi har definitivt en mäklare som är expert på just ditt område. Med högt engagemang anpassar vi försäljningen till dina önskemål och du betalar bara precis för de tjänster du behöver för att få ut vad du vill av bostadsaffären.

När det gäller marknadsföring av objekt vet vi att annonsering på internet når flest spekulanter och vi vet hur man utnyttjar dess potential till max. Vi ser till att varje objekt får bästa möjliga exponering både på nätet och i fysiska lokaler här i Malmö.

Kontakta oss när du vill ha en engagerad och kunnig mäklare med realistiskt arvode!

Läs vad 498 kunder tycker om Bostadsagenten

• Kenan C

2019-05-16

Kenan C skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten
    Vi har køpt hus
    Ganske snill og hjelp som
    Mäklering har gjort sitt beste
    Helt perfekt Läs mer
  • 2019-04-10

Jens E skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten
    Jag har köpt en bostad. Annika agerar mycket professionellt och bidrar till både lugn och förtroende. Vår process har blivit något speciell men Annika har behållit lugnet och levererat under hela processen. Läs mer
  • 2019-04-10

Dan B skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten
    Annika är påläst, engagerad och väldigt trevlig. En supermäklare! Läs mer
  • Carolina P

2019-04-09

Carolina P skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten
    Jag har sålt en bostadsrätt. Annika var väldigt tillmötesgående, proffsig och kunnig.
    Jag ville ha ett snabbt och enkelt förlopp och ett bra pris. Allt detta införlivades med råge.
    Annika är väldigt kompetent och jag kände mig väldigt trygg i hennes händer! Läs mer
  • 2019-04-08

Amanda W skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten
    Förtroendegivande och hjälpsam kombinerat med hög nivå på proffessionalitet. Vi är ytterst tacksamma för Annikas hjälp i samband med köp av vår nya lägenhet. Läs mer
  • Mats O

2019-04-08

Mats O skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten
    Vi har köpt en bostadsrätt vi bostadsagenten och dess mäklare Annika Rosenberg.
    En professionell och kunnig mäklare, vänlig och positiv.
    Rekommenderar gärna henne tjänster. Läs mer
  • 2019-02-08

Sebastian S skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten
    Väldigt proffesionellt och kunnigt bemötande. Återkom alltid snabbt med svar på alla våra frågor osv. Läs mer
  • 2018-10-21

Samorn N skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten
    Vi köpte en lägenhet, jag blev väldigt bra bemött, Annika är väldigt trevlig och hon är snabb på att svara när man vill ha kontakt jämför med andra som kan vara väldigt sena på att svara. Läs mer
    2018-10-24 Annika R svarar Samorn N
    Hej Samorn!
    Vad roligt att höra att ni är nöjda med mig och min insats. Hoppas att renoveringen går bra och att ni kommer att trivas i er nya lägenhet.
  • 2018-09-11

Kristofer J skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten
    Köpte fritidshus med Annika som mäklare. Tillvägagångssättet var klart och tydligt. Upplever Annika som ärlig, trevlig och hjälpsam. Det var helt eknkelt inga konstigheter. Läs mer
    2018-09-12 Annika R svarar Kristofer J
    Hej Kristofer!
    Stort tack för det fina omdömet, det glädjer mig att höra att du är nöjd med mig som mäklare. Jag hoppas att du kommer att trivas med ditt fritidshus och önskar dig all lycka till med det!
  • 2018-07-22

Klara O skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten
    Köp av lägenhet, jag är mycket nöjd med min mäklare som håller en tydlig kommunikation. Läs mer
    2018-08-08 Annika R svarar Klara O
    Hej Klara!
    Jag tackar och niger för det fina omdömet, det värmer att höra att du är nöjd med min insats. Ha det fint så länge!
  • 2018-07-15

Ola N skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten
    Annika skötte allt exemplariskt! Läs mer
    2018-08-08 Annika R svarar Ola N
    Hej Ola!
    Stort tack för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen av ditt hus. Må så gott och ha en fortsatt fin sommar!
  • Arvid B

2018-07-13

Arvid B skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten
    Jag köpte en bostadsrätt via mäklaren Annika och hela processen gick väldigt smidigt! Jag bemöttes av en positiv personlighet och hon har hela tiden funnits tillhands och hjälpt mig med alla frågor jag hade, och det var en del! Jag tycker att hon gjorde ett utmärkt jobb för en petig person som mig, vilket jag tackar och bockar för! Läs mer
    2018-08-08 Annika R svarar Arvid B
    Hej Arvid!
    Tusen tack för det fina omdömet. Hoppas att flyttlasset kommer fram som det ska och att du kommer att trivas i din nya lägenhet. Ha en fortsatt fin sommar!
  • 2018-05-10

Nanna B skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten
    Annika var uppriktig och lätt att ha att göra med från början till slut. Vi kunde inte vara nöjdare! Läs mer
  • Gustaf J

2018-04-24

Gustaf J skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten
    Rekommenderar verkligen Annika. Allt var bra från början till slut. Läs mer
    2018-04-24 Annika R svarar Gustaf J
    Tusen tack för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen!
  • 2018-03-04

Roxana L skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten
    Som köpare har jag upplevt Annika som en väldigt dedikerad, pålitlig och proffsig mäklare. När jag tog kontakt för bostaden jag köpt, fick jag snabbt svar och en visning fixades snabbt.
    När jag haft frågor så har de besvarats snabbt och jag känner att hon är en bra medlare mellan mig och säljaren. Läs mer
    2018-04-24 Annika R svarar Roxana L
    Stort tack för det fina omdömet och för de fina orden. Hoppas att du kommit i ordning i din nya lägenhet och trivs i Malmö. Jag hoppas att vi ses i samband med framtida bostadsaffärer.
  • 2018-03-03

Elisabeth H skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten
    Första mötet kändes familjärt och professionellt - precis som hela processen. Från det att vi skrev på papperna till försäljning, tills det att nycklarna lämnades fanns alltid Annika eller hennes kollega till hands vilket kändes väldigt tryggt. Läs mer
  • 2018-02-26

Christer K skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten
    Annika har skött sig helt exemplariskt på alla sätt så vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2018-03-01 Annika R svarar Christer K
    Hej Christer!
    Tusen tack för det fina omdömet och för ett jag fick förtroendet att sköta försäljningen av ert kedjehus. Jag önskar er lycka till och tveka inte att höra av er om frågor dyker upp i framtiden.
  • Madelene K

2018-02-06

Madelene K skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten
    Annika är professionell i sin framtoning men ändå enkel och familjär. Jag har stort förtroende för henne. Detta är andra gången hon säljer för mig och jag tvekar inte att använda mig av hennes tjänster igen. Läs mer
    2018-02-06 Annika R svarar Madelene K
    Hej Madelene!
    Tusen tack för det fina omdömet och för att jag återigen fick förtroendet att sköta en bostadsförsäljning åt dig. Må så gott så ses vi förhoppningsvis i samband med framtida bostadsaffärer.
    Madelene K gillar detta
  • 2018-02-04

Sara V skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten
    Vi fick ett väldigt gott och professionellt bemötande. Läs mer
    2018-02-06 Annika R svarar Sara V
    Hej Sara!
    Stort tack för det fina omdömet. Hoppas att flytten gått bra och att ni börjat komma i ordning i er fina lägenhet. Ha det fint så hoppas jag att vi ses i samband med framtida bostadsaffärer!
  • 2018-01-18

Hans L skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten
    Väldigt professionell och lätt att ha att göra med :) Läs mer
    2018-02-02 Annika R svarar Hans L
    Stort tack för det fina omdömet. Ha det fint så länge så ses vi om ett par veckor!
  • 2018-01-13

Peter M skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten
    Professionell och målinriktad. Bra bollplank inför och under försäljningen. Läs mer
    2018-01-17 Annika R svarar Peter M
    Hej Peter!
    Tusen tack för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen av din lägenhet. Hälsa Jenny så mycket!

Berit D skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten
    När arvodet var i hamn, var viljan att rätta till felaktigheter obefintlig! Läs mer
    2018-01-17 Annika R svarar Berit D
    Hej Berit!
    Det är tråkigt att höra att du uppfattade det så. Tyvärr ville säljaren inte ändra avtalet i efterhand och då fanns det inte något för mig att göra eftersom båda parter måste vara överens för att ett nytt avtal ska kunna skrivas. Du är välkommen att kontakta mig om du har några fler frågor. Jag hoppas att ni trivs med lägenheten och önskar er en god fortsättning på det nya året!

Pernilla N skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten
    Fick tyvärr inget bra intryck av bemötandet från mäklaren. Fick fel uppgifter angående fakta som rörde lägenheten, verkade också ointresserad och oengagerad. Läs mer
    2018-01-12 Annika R svarar Pernilla N
    Hej Pernilla,
    Det är mycket tråkigt att höra att du fått det intrycket av mig, det är verkligen inte så jag vill framstå och inte heller så jag arbetar. Vad gäller uppgifterna så är det uppgifter som kom från säljaren och jag kan bara beklaga att han lämnat felaktiga uppgifter. Jag hoppas att du trivs i din lägenhet och önskar dig ett fint 2018.

Patrick L skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten
    En väldigt kunnig och seriös mäklare som överträffade mina förväntningar på vad en mäklare kan hjälpa till med under en försäljningsprocess. Väldigt enkel att jobba med, lättillgänglig och ger allt. "Är man inte störst, så får man vara bäst" sades på mitt första möte, och det stämde hela vägen fram till påskrivet kontrakt. Läs mer
    2018-01-12 Annika R svarar Patrick L
    Hej Patrick!
    Tusen tack för de otroligt fina orden och för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen av din lägenhet. Ha en riktigt fin helg och hälsa Pernilla så mycket!
  • 2017-11-13

Farah M skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten
    Snabb, trevlig och flexibel. Jag upplever mäklaren som professionell och noggrann. Jag rekommenderar mäklaren varmt. Läs mer
    2017-11-13 Annika R svarar Farah M
    Hej Farah!
    Tusen tack för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen av ditt hus. Jag önskar dig all lycka i Stockholm och hoppas att våra vägar korsas i samband med framtida bostadsaffärer. Hälsa Dani och dina föräldrar så mycket!
  • 2017-11-11

Annikki O skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten
    Hej !
    Jag kom till Malmö från Örnsköldsvik och behövde en mäklare,
    så de var slumpen som gjorde att de blev Annika Rosenberg.
    Och det var jag riktigt glad för sen,.Hon var positiv,kunnig och
    jag sände mig trygg, för jag var ju inte bekant med Malmö. Läs mer
    2017-11-13 Annika R svarar Annikki O
    Hej Annikki!
    Stort tack för det fina omdömet och för ett got samarbete. Det glädjer mig att höra att du är så nöjd med min insats som mäklare. Må så gott och tveka inte att höra av dig vid eventuella frågor eller funderingar i framtiden.
  • 2017-11-10

Farshid A skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten
    Kunnig, tillmötesgående och personlig. Ställde upp med kort varsel. Rekommenderas! Läs mer
    2017-11-13 Annika R svarar Farshid A
    Hej Farshid!
    Tusen tack för de fina orden. Hoppas att renoveringarna går bra och att du kommer att trivas i din lägenhet.
  • 2017-11-08

Richard G skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten
    Engagerad och serviceinriktad mäklare kan varmt rekommendera till andra. Läs mer
    2017-11-13 Annika R svarar Richard G
    Hej Richard!
    Stort tack både för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen. Hoppas att flytten gått bra och att ni kommer att trivas i Lund. Hälsa familjen så mycket!
  • Lars G

2017-09-29

Lars G skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten
    Otroligt nöjd med Annikas bemötande och hantering av min bostadsaffär. Allting gick väldigt smidigt och hon höll mig väl uppdaterad under hela försäljningsförloppet. Toppen på alla sätt och vis! Läs mer
    2017-11-13 Annika R svarar Lars G
    Härligt att höra att du är så nöjd med min insats vid försäljningen av ditt fina hus. Tusen tack för ett jag fick förtroendet att sköta affären och för gott samarbete. Hoppas att du kommit i ordning i ditt nya hus. Vi ses!
  • 2017-09-02

Ann-kristin A skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten
    Annika tog snabbt kontakt efter min förfrågan vilket jag uppskattade
    Hon är vänlig intresserad o på på ett positivt sätt

Detta är tredje gånger vi gör en affär tillsammans det funkar jättebra
    Rekommenderar annika varmt

Anki Anderberg Läs mer
    2017-09-25 Annika R svarar Ann-kristin A
    Hej Anki!
    Tusen tack för det fina omdömet och för vi återigen fick förtroendet att sköta en försäljning åt er. Det glädjer mig verkligen med nöjda, återkommande kunder.
    Ha en riktigt fin höst och hälsa Christer så mycket!
  • 2017-09-01

Linnéa F skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten
    Trevligt bemötande, bra service och tydlig information!
    Vi har bara bra saker att säga om Annika! Läs mer
    2017-09-25 Annika R svarar Linnéa F
    Hej Linnéa!
    Tusen tack för det fina omdömet. Hoppas att renoveringen går bra och att ni kommer att trivas I lägenheten. Jag hoppas att vi ses I samband med framtida bostadsaffärer. Hälsa Simon!
  • 2017-08-31

Carina B skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten
    jag är supernöjd med Annikas kunskap och trovärdighet, hon inger verkligen ett förtroende. Läs mer
    2017-09-01 Annika R svarar Carina B
    Hej Carina!
    Jag tackar så mycket för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen. Ha det riktigt fit så hoppas jag att vi ses I samband med framtida bostadsaffärer!
  • 2017-08-29

Cliff A skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten
    Bra kommunikation och kontakt
    hjälpsam

bra upplevelse som kund hos er för andrar gången
    Nöjd kund! Läs mer
    2017-09-01 Annika R svarar Cliff A
    Hej Cliff!
    Det är extra roligt att höra att du ''är nöjd med oss eftersom du är en återkommande kund.
    Hoppas att du kommit I ordning I lägenheten och att du återkommer till oss Igen den dagen det är dags för en ny bostadsaffär!
  • 2017-08-28

Mhamad A skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten
    Hon var jätte duktig och förklarade allt nogrant fans inget jag kunde klaga på allt va klart och allt gick snabbt . Läs mer
    2017-09-01 Annika R svarar Mhamad A
    Hej Mhamad!
    Tusen tack för det fina omdömet. Jag hoppas att du trivs I din nya lägenhet och att vi ses I samband med framtida bostadsaffärer!
  • 2017-08-24

Stefanie W skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten
    Vi kan absolut rekommendera Annika Rosenberg fd. Hellström på Bostadsagenten Malmö - vi ville sälja med väldigt kort varsel, men det gick utan problemer och hon hjälpte oss med det. Allt var organiserat, hon svarade alltid snabbt när frågor uppstod och var en stor hjälp med hänsyn till att det var vår första försäljning. Vi kunde under tiden fokussera helt och hållet på alla andra saker som behövdes ordna. Läs mer
    2017-09-01 Annika R svarar Stefanie W
    Hej Stefanie!
    Vad roligt att höra att ni är så nöjda med min insats. Jag tackar så mycket för de fina ordern och för att jag fick sköta försäljningen av er lägenhet. Hoppas att ni trivs I Schweiz och hälsa Michael!

Jessica E skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten
    Lyhörd och kompetent! Effektiv och ärlig..Varmt rekommenderas.. Läs mer
    2017-09-01 Annika R svarar Jessica E
    Hej Jessica!
    Tusen tack för den fina rekommendationen, det glädjer mig verkligen att höra att du är så nöjd. Ha det fint så ses vi snart igen!

Mats E skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten
    Trevligt bemötande. Proffesionellt men ändå personligt. Läs mer
    2017-09-01 Annika R svarar Mats E
    Hej Mats!
    Vad roligt att höra att ni är nöjda med mitt arbete. Hoppas att Alice kommit I ordning I lägenheten och att vi ses I framtiden.

Fredrik T skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten
    Positivt bemötande och professionell genom hela försäljningen av min bostad. Läs mer
    2017-09-01 Annika R svarar Fredrik T
    Hej Fredrik!
    Tusen tack för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att sköja försäljningen. Hoppas att ni treivs bra I nya lägenheten och att vi ses I samband med framtida bostadsaffärer!
  • 2017-08-22

Veronita T skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten
    Trygg och självsäker mäklare. Ett varmt och pålitligt intryck,precis det man vill ha som säljare,men framför allt den känslan man vill att köparen ska få av din mäklare.

Hela försäljningsprocessen gick som lovat. Upplägget och kontakten var tydlig. Vi fick det pris vi önskade och det hela gick fort. Mkt bra uppföljning och hjälpsam in i det sista.

Vi är otroligt nöjda med Annika. Hon kändes trygg och lätt att tycka om/pålitlig. Kändes som om hon tilltalar alla olika och lika människorna dvs. Köpare. Vi föll för henne och det gör köparna med. Läs mer
    2017-09-01 Annika R svarar Veronita T
    Hej Veronita!
    Jag tackar och niger för de fina orden, det värmer och glädjer mig att höra att ni är så nöjda med min insats.
    Hoppas att ni trovs I huset och att våra vägar korsas I samband med framtida bostadsaffärer.
  • 2017-08-22

Hans R skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten
    Från första mötet till avslutat köp kännetecknades Annika av ett professionellt och mycket trevligt bemötande Läs mer
    2017-09-01 Annika R svarar Hans R
    Hej Hans!
    Tusen tack för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen. Ha en riktigt fin host!
  • 2017-08-21

Maggie skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten
    Annika hade ett proffsigt bemötande och var alltid tillgänglig när man sökte henne. Läs mer
    2017-09-01 Annika R svarar Maggie
    Hej Maggie!
    Stort tack för det fina omdömet och hoppas att du börjat komma I ordning I din lägenhet. Tveka inte att höra av dig om det skulle dyka upp några frågor I framtiden.
  • 2017-07-02

Maria S skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten
    Väldigt trevlig och serviceorienterad. Läs mer
    2017-07-03 Annika R svarar Maria S
    Hej Maria!
    Stort tack för det fina omdömet. Hoppas att flytten går bra och hälsa Tomas!
  • 2017-06-30

Annika B skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten
    Vi är jättenöjda med Annika som mäklare.
    Hon var enkel, tydlig, hjälpsam och trevlig. Läs mer
    2017-07-03 Annika R svarar Annika B
    Hej Annika!
    Tusen tack för det fina omdömet, härligt att höra att ni är nöjda med min insats. Ha en riktigt fin sommar!
  • 2017-05-30

Anders R skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten
    Ett bra och proffsigt intryck redan från början och det höll hela vägen genom köpet av lägenheten. Stort tack! Läs mer
    2017-06-07 Annika R svarar Anders R
    Hej Anders!
    Tusen tack för det fina omdömet, det glädjer mig att höra att du är så nöjd med min insats. Hoppas att renoveringarna går bra och att vi ses i samband med framtida bostadsaffärer.
  • 2017-05-26

Patrick H skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten
    Jag anlitade Bostadsagenten efter att ha fått en rekommendation från vänner. Mäklaren jag träffade gjorde ett mycket bra och förtroendeingivande intryck vid införsäljningen och hade ett bättre pris än mäklarfirman jag jämförde dem med. Vi kom under mötet fram till ett utropspris som verkade realistist att sälja bostaden för.

Hela förloppet fram tills att annonsen lades ut på Hemnet gick väldigt bra och redan innan första visningen fick jag ett bud som låg en bra bit över utropspriset, men la ett motbud efter råd från mäklaren som dock var för högt för den potentiella köparen. Sen verkade det som om det var svårt att få folk att komma på visningarna trots den blomstrande bostadsmarknaden i Malmö. Kontentan blev att det hölls väldigt många visningar och jag blev tvungen att sälja bostaden en bra bit under utropspriset eftersom jag ordnade en ny lägenhet under tiden.

Kontraktsskrivning och överlåtelse gick bra och Bostadsagenten tog på sig kostnaderna för flyttstädningen. Läs mer
    2017-06-07 Annika R svarar Patrick H
    Hej Patrick!
    Tack för ditt utförliga omdöme och för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen v din lägenhet.

Det är tråkigt att höra att du inte är helt nöjd med försäljningen. Ibland händer det tyvärr att det går något trögt med försäljningar trots en överlag väldigt het marknad och jag kan bara beklaga att det drabbade dig.

Hoppas att du kommit i ordning och trivs i din nya lägenhet och ha en riktigt fin sommar!
  • Samir A

2017-05-09

Samir A skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten
    Perfekt på alla sätt.
    Höll bra kontakt och uppdaterade mig snabbt.
    Såg till så allt flöt på bra. Läs mer
    2017-05-09 Annika R svarar Samir A
    Hej Samir!
    Tusen tack för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen. Hoppas att allt går bra när det blir dags att flytta till din nya lägenhet och att vi ses i samband med framtida bostadsaffärer.
  • Nada Z

2017-05-07

Nada Z skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten
    Annika var otroligt hjälpsam och trevlig.
    Hon utförde sitt jobb på
    Ett professionnelt sätt.
    Hon besvarade mina frågor snabbt och kommunikationen med henne var smidig Läs mer
    2017-05-08 Annika R svarar Nada Z
    Hej Nada,
    Tusen tack för det fina omdömet. Hoppas att flytten gått bra och att du kommit i ordning i lägenheten. Ha det fint så länge så hoppas jag att vi ses i samband med framtida bostadsaffärer.
  • 2017-05-04

Annette K skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten
    Vi var nöjda med allt och det var proffsigt utfört Läs mer
    2017-05-04 Annika R svarar Annette K
    Hej Annette,
    Tack för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen. Tveka inte att höra om dig om det skulle dyka upp frågor eller funderingar i framtiden.
  • Frida L

2017-05-04

Frida L skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten
    Annika är en mycket trevlig och glad person, till skillnad från många andra mäklare så är hon en ärlig mäklare med båda fötterna på jorden. Annika är även lättillgänglig och kommer med snabba svar. Läs mer
    2017-05-04 Annika R svarar Frida L
    Hej Frida! Tusen tack för det fina omdömet, det värmer. Hoppas att flytten går bra och att vi får en fin sommar så att du kan njuta av takterrassen riktigt mycket!
  • 2017-04-18

Iris A skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten
    Trevlig, social, signalerar kunnighet inom sitt yrke. Tillgänglig, tydlig och effektiv i sitt arbete. Läs mer
    2017-04-19 Annika R svarar Iris A
    Hej Iris!Tusen tack för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen. Ha det riktigt fint i Rom!
Annika Rosenberg fd. Hellström
Emelie Mäntynen