Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö Bostadsagenten Malmö
Rekommenderat företag 2016 - Bostadsagenten Malmö
Rekommenderat företag 2015 - Bostadsagenten Malmö

Bostadsagenten Malmö

Kungsgatan 10, 211 49 Malmö — Visa karta

Söker ni en engagerad fastighetsmäklare till ett mer realistiskt arvode? Vi vet att högt, personligt engagemang genom hela försäljningen är det som leder till nöjdare kunder. Kontakta oss så berättar vi mer och bjuder på en gratis värdering. Välkommen!

Läs vad 428 kunder tycker om Bostadsagenten Malmö

• Annika K
    Annika K skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Fantastisk service och snabb affär! Vad mer kan man önska sig.
    Rekommenderas varmt!
    2016-12-08 Annika R svarar Annika K
    Hej Annika! Tusen tack för det fina omdömet och för att jag återigen fick förtroendet att sköta din bostadsaffär. Hoppas att flytten gått bra och att ni börjar komma i ordning i det nya huset. Önskar er en god jul och gott nytt år!
  • Christel A
    Christel A skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Annika gjorde ett superbra jobb. Snabbt & smidigt. Jättenöjd med bostadsagenten. Kan starkt rekommendera dom som mäklare.
    2016-12-05 Annika R svarar Christel A
    Hej Christel!
    Stort tack för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen. Tack för ett gott samarbete, önskar dig en riktigt fin jul och hoppas att våra vägar korsas i samband med framtida bostadsaffärer.
    Christel A gillar detta
  • Leif E
    Leif E skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Mycket trevligt och professionellt bemötande av en söt och trevlig person. Lätt att nå och svarade snabbt och enkelt på frågor. Våra varmaste rekomendationer
    2016-12-05 Annika R svarar Leif E
    Hej Leif! Stort tack för det fina omdömet. Hoppas att flytten gått bra och att ni börjat komma i ordning. Tveka inte att höra av dig om det skulle dyka upp frågor i framtiden.
  • Hikmet S
    Hikmet S skrev om Sara Martinsson en del av Bostadsagenten Malmö
    väldig trevlig och glad bemötande.
  • Susanne H
    Susanne H skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Trevlig, glad och positiv mäklare, lätt att prata med. Rekommenderas av oss!
    2016-12-01 Annika R svarar Susanne H
    Hej Susanne!
    Stort tack för det fina omdömet. Hoppas att flytten gått bra och att ni börjar komma i ordning i ert nya hus. Hälsa Magnus så mycket!
  • Josef G
    Josef G skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Mycket bra och tillgänglig mäklare. Väldigt nöjd med servicen.
    2016-11-18 Annika R svarar Josef G
    Hej Josef!
    Stort tack för det fina omdömet. Jag hoppas att flytten gått bra och att du kommer att trivas i din nya lägenhet. Ha det riktigt fint så länge så hoppas jag att våra vägar korsas i samband med framtida bostadsaffärer.
  • Torkel T
    Torkel T skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Annika tog hand om mitt lägenhetsköp och hag är mycket nöjd med hennes insats! Hon svarade snabbt på mail och telefon och gjorde processen enkel för mig som köpare. Rekommenderas!
    2016-11-17 Annika R svarar Torkel T
    Hej Torkel!
    Tusen tack för de fina orden. Jag hoppas att flytten går bra och att ni kommer att stormtrivas i er fina lägenhet. Tveka inte att höra av er om det skulle dyka upp frågor i framtiden.
  • Massi N
    Massi N skrev om Åsa Öjes en del av Bostadsagenten Malmö
    Första gången vi träffade Åsa var vi spekulanter av ett hus där hon var säljarens mäklare och vi blev väldigt nöjda med responsen efteråt vilket gjorde att vi valde henne som mäklare när vi skulle sälja vår egen bostad. Försäljningen gick dels väldigt snabbt och dels väldigt smidigt vilket vi kan tacka Åsa för. Hon var ett stöd under hela resans gång. Vi rekommenderar henne varmt och härnäst kommer hon hjälpa mina föräldrar och sälja deras bostad. Tack igen för ditt goda arbete och vi hörs i framtiden när det är dags igen!
    2016-11-17 Åsa Ö svarar Massi N
    Hej Massi och Freja!

Tack för era fina ord, det värmer! Stort lycka till i er nya bostad och ha ett gott slut på året! Vi ses snart igen :)
  • Nina K
    Nina K skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Mycket kompetent, effektiv och trevlig. Rekommenderas varmt!
    2016-11-15 Annika R svarar Nina K
    Hej Nina!
    Tusen tack för det fina omdömet och framför allt för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen av din fina lägenhet. Lycka till i huset på landet och tveka inte att komma in på en kaffe när du har vägarna förbi. Hälsa Andreas så mycket!
  • Alexander A
    Alexander A skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Hon var väligt hjälpsam och ambitös. Fick ett positivt och proffsigt bemötande. Hon stöttade genom hela processen.
    2016-11-07 Annika R svarar Alexander A
    Hej Alexander!
    Jag tackar så mycket för det fina omdömet. Hoppas att flytten går bra och att vi kommer att trivas fint i lägenheten.
  • Johannes J
    Johannes J skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Professionellt o pålitligt utan krusiduller, rekommenderas !
    2016-11-07 Annika R svarar Johannes J
    Hej Johannes!
    Stort tack för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen av din fina lägenhet. Lycka till i den nya lägenheten och hälsa Océanne!
  • Vera P
    Vera P skrev om Sara Martinsson en del av Bostadsagenten Malmö
    Sara är jätte trevlig och lugn tjej . Hon är säker i sitt arbete och ordnar allt på en lugn och trevlig sätt.det var trevligt att samarbeta med Sara.
    2016-10-24 Sara M svarar Vera P
    Hej Vera,
    Tack för det fina omdömet. Hoppas du kommer trivas i lägenheten!
  • Louise P
    Louise P skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Bra, saklig, proffsig, varmt bemötande.
    2016-10-19 Annika R svarar Louise P
    Hej Louise!
    Stort tack för det fina omdömet och lycka till med din nya lägenhet. Tveka inte att höra av dig om frågor skulle dyka upp i framtiden.
  • Anna H
    Anna H skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Det har varit superbra upplevelse. Annika är mycket trevlig, kunnig och proffesionell. Hon översatte all information till engelska också så att alla parter kunde förstå.
    2016-10-19 Annika R svarar Anna H
    Hej Anna!
    Tusen tack för det fina omdömet. Hoppas att flytten går bra och att ni kommer att trivas riktigt fint i er nya lägenhet. Jag hoppas att vi ses i samband med framtida bostadsaffärer. Hälsa Stephen så mycket!
  • Anna Z
    Anna Z skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Annika är professionell driven och duktig, samtidigt som hon är personlig.
    Jag ger henne mina varmaste rekommendationer!
    2016-10-21 Annika R svarar Anna Z
    Hej Anna!
    Stort tack för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att sköta försäljning av din fina lägenhet. Jag önskar er stort lycka till i huset. Tveka inte att höra av dig om frågor eller funderingar skulle dyka upp i framtiden.
  • Mette S
    Mette S skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Annika är trevlig och professionell. Bemöter säljare och potentials köpare med lugn och kamratlig känsla. Jag rekommenderar Annika starkt!
    2016-10-17 Annika R svarar Mette S
    Hej Mette!
    Jag tackar så mycket för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen av din lägenhet. Hoppas att flytten gått fint. Önskar dig lycka till i den nya lägenheten, vi ses!
  • Emilie H
    Emilie H skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Min oplevelse har overordnet været virkelig god. Annika var hurtig til at svare på diverse henvendelser, meget hjælpsom og venlig.
    2016-10-17 Annika R svarar Emilie H
    Hej Emilie!
    Tusen tack för det fina omdömet. Hoppas att du hade en skön semester på Bali och att du börjat komma i ordning i lägenheten. Jag hoppas att vi ses i samband med framtida bostadsaffärer!
  • Martin E
    Martin E skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Väldigt nöjd, glatt och trevligt bemötande. Hela köpet och dess process har gått jättesmidigt i sig.
    2016-10-10 Annika R svarar Martin E
    Hej Martin!
    Tusen tack för den fina rekommendationen. Hoppas att flytten gått bra och att du börjat komma i ordning i din fina lägenhet. Jag hoppas att vi ses i samband med framtida bostadsaffärer.
  • Fanny E
    Fanny E skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Annika Rosenberg är en skicklig och professionell mäklare som verkligen levde upp till mina förväntningar. Vi hade en bra kontakt genom hela processen, hon var tillmötesgående och tydlig men också väldigt trevlig. Jag rekommenderar Annika till andra säljare och kommer själv att anlita henne igen.
    2016-10-07 Annika R svarar Fanny E
    Hej Fanny!
    Tusen tack för de fina orden och framförallt för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen av din fina lägenhet. Önskar er stort lycka till i er nya lägenhet!
  • Johannes K
    Johannes K skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Bra bemötande. Pedagogiska och snabba svar.
    2016-10-05 Annika R svarar Johannes K
    Hej Johannes!
    Stort tack för det fina omdömet. Hoppas att flytten går bra och att du kommer att trivas i din nya lägenhet. Jag hoppas att vi ses i samband med framtida bostadsaffärer.
  • Marie J
    Marie J skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Mycket kunnig mäklare, jätte nöjd med försäljningen som gick snabbt. Trevligt bemötande, var alltid tillgänglig. Blev hela tiden uppdaterad om allt. Fick alltid snabbt svar på mina frågor, mycket hjälpsam. Kan varmt rekommendera Annika. Kunde inte fått en bättre mäklare. Tack för allt!
    Marie
    2016-09-23 Annika R svarar Marie J
    Hej Marie!
    Tusen tack för det fina omdömet, orden värmer verkligen. Tack även för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen. Jag önskar dig lycka till och hoppas att vi ses i samband med framtida bostadsaffärer!
  • Cecilia F
    Cecilia F skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Jag är mkt nöjd med Annika, hon var mkt entusiastisk och tvekade inte för att visa lägenheten om det fanns en kund som vill se den.
    2016-09-20 Annika R svarar Cecilia F
    Hej Cecilia!
    Stort tack för det fina omdömet och för att jag återigen fick förtroendet att sköta försäljning av din bostad. Jag önskar dig lycka till i nya lägenheten och hoppas att våra vägar korsas i framtiden.
  • Maria T
    Maria T skrev om Bostadsagenten Malmö
    Fantastiskt nöjd! Snabba svar.Inget krångel. Framförallt så sålde Annika min lägenhet snabbt till ett pris över förväntan!
  • Martina S
    Martina S skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Trevligt bemötande. Vi är nöjda med processen och tycker att det har varit tydligt och lagom nivå på förklaringar.
    2016-09-16 Annika R svarar Martina S
    Hej Martina! Stort tack för det fina omdömet, kul att höra att ni är nöjda med min insats. Hoppas att flytten i helgen går bra och att vi ses i samband med framtida bostadsaffärer.
  • Lars-göran E
    Lars-göran E skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Trots att det var mitt i semestertider så kände vi oss alltid väl bemötta. Vi hade med flera personer att göra men det var aldrig några problem.
    2016-09-06 Annika H svarar Lars-göran E
    Hej Lars-Göran!
    Stort tack för det fina omdömet och hoppas att Louise kommit i ordning i lägenheten. Ha det riktigt fint så länge så hoppas jag att vi hörs när det blir aktuellt med bostadsaffärer i framtiden.
  • Sören I
    Sören I skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Mycket trevlig och proffessionell mäklare
    2016-08-22 Annika H svarar Sören I
    Hej Sören!
    Tusen tack för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att sälja er lägenhet. Ha det gott!
  • Albin V
    Albin V skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Supertrevligt och bra bemötande, hjälpsam och totalt ett väldigt bra intryck.
    2016-08-22 Annika H svarar Albin V
    Hej Albin!
    Tack för det fina omdömet. Hoppas att ni börjat komma i ordning i lägenheten. Hälsa Clara så mycket!
  • Christian M
    Christian M skrev om Sara Martinsson en del av Bostadsagenten Malmö
    Sara har varit kanon att ha att göra med under hela processen. Varm, trevlig och inga strul. Hela tiden positiv attityd och fick saker gjorda. Svarade oftast snabbt på både mail och telefon. Det märks att Sara brinner för detta!
    2016-08-19 Sara M svarar Christian M
    Hej Christian och Kerstin!
    Tusen tack för det fina omdömet! Det var ett nöje att förmedla din bostad Christian. Hoppas ni får en fortsatt fin sommar och att våra vägar möts igen i framtiden.
  • Toni M
    Toni M skrev om Sara Martinsson en del av Bostadsagenten Malmö
    Kunnig, hjälpsam och trevlig.
    Säljer gärna till Sara när den dagen kommer.
    2016-08-25 Sara M svarar Toni M
    Tack för fina rekommendationen Toni! Hoppas du kommer trivas bra i nya lägenheten. Önskar dig en fortsatt fin sommar.
  • Daniel T
    Daniel T skrev om Sara Martinsson en del av Bostadsagenten Malmö
    Utmärkt! Fick perfekt service och resultat. Sara var mcyket trevlig och hjälpsam genom hela processen och sköte det hela klanderfritt.
    2016-08-17 Sara M svarar Daniel T
    Hej Daniel!
    Tack för det fina omdömet! Lycka till med det nya boendet i Köpenhamn, du kommer säkert att stortrivas där.
    Önskar dig en fortsatt fin sommar!
  • Elleonor H
    Elleonor H skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Vilken mäklare, är otroligt nöjd med all service och all den hjälp jag själv som köpare har fått från stora till små frågor så har jag för hjälp.

Tusen tack Annika !

Mvh Elleonor Hovmöller.
    2016-08-15 Annika H svarar Elleonor H
    Hej Elleonor!
    Jag tackar och niger för det fina omdömet. Hoppas att flytten gick bra och att du hinner komma i ordning i din fina lägenhet innan skolan börjar. Ha det riktigt fint så hoppas jag att vi ses i samband med kommande bostadsaffärer.
  • Marianne N
    Marianne N skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Allt till belåtenhet.Alltid tillgänglig,helg som vardag.
    2016-08-15 Annika H svarar Marianne N
    Hej Marianne!
    Tusen tack för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att sälja din fina lägenhet. Hoppas att flytten går bra när det är dags.
  • Lina A
    Lina A skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    En mycket trevlig och professionell mäklare som jag träffade i egenskap av köpare.
    2016-08-11 Annika H svarar Lina A
    Hej Lina! Tack för det fina omdömet. Jag hoppas att du börjat komma i ordning i din fina lägenhet. Ha en fortsatt fin sommar.
  • Yvonne A
    Yvonne A skrev om Bostadsagenten Malmö
    R inspirerade o gav mig direkt hopp om lyckad försäljning - och det skulle gå på ca 2 veckor.
    Hon fick rätt. Lite trögt i början men så tog det fart. Skicklig i sitt sätt att hela tiden följa upp ev intresse hos de som varit på visningen. Hon fick mig även att känna mig ytterst delaktig vilket för mig är självklart som singel.
    Ett vinnande o härligt kynne hos en yrkeskunnig o mycket skicklig människa. Jag hittade snabbt en ny bostad. De bästa rek.
    Yvonne Andersson
    2016-08-15 Robin A svarar Yvonne A
    Tack för dina fina rekommendationer Yvonne. Det var ett nöje att få hjälpa dig med försäljningen. Tack även för förtroendet och bra samarbete, alltid roligt med engagerade säljare. Hoppas du kommer att trivas riktigt bra i din nya lägenhet.
  • Andréa B
    Andréa B skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Bra mäklare som var effektiv och informerade en hela tiden om läget.
    2016-08-08 Annika H svarar Andréa B
    Hej Andréa,
    Tusen tack för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen. Hoppas att du kommit i ordning i din nya lägenhet och att våra vägar korsas i framtiden.
  • Jörn K
    Jörn K skrev om Bostadsagenten Malmö
    Bra mäklare och mycket kunnig på området.
    2016-08-02 Robin A svarar Jörn K
    Tack för omdömet Jörn och tack för förtroendet! Ha en fortsatt trevlig sommar!
  • Pia A
    Pia A skrev om Bostadsagenten Malmö
    Väldigt bra bemötande och alltid anträffbar för frågor. Med beröm godkänd på alla nivåer.
    2016-08-02 Robin A svarar Pia A
    Tack Pia för din fina rekommendation! Jag hoppas att flytten går bra och att du kommer att trivas i din nya lägenhet. Ha en fortsatt skön sommar!
  • Christina B
    Christina B skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Toppenbra! Vi är väldigt nöjda me Annika!
    2016-07-28 Annika H svarar Christina B
    Hej Christina!
    Tack för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen. Ha en fortsatt fin sommar så ses vi säkert på gymmet :)
  • Ulf H
    Ulf H skrev om Åsa Öjes en del av Bostadsagenten Malmö
    Åsa var väldigt engagerad och duktig. Hela försäljningsprocessen genomsyrades av hög professionalism. Annonsen och bilderna blev väldigt bra och slutpriset översteg mina förväntningar. Hon var dessutom väldigt trevlig. Jag blev väldigt nöjd!
  • Birgitta L
    Birgitta L skrev om Bostadsagenten Malmö
    Lisa Haglund skötte försäljningen av min lägenhet i Limhamn. En suverän tjej som hela tiden höll mej uppdaterad om vad som hände. Peppade o. stöttade kunde ringa när som helst om jag hade några frågor. Verkligen en tjej som jag kan rekommendera.
  • Sarah C
    Sarah C skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Annika Hellström bemötte mig som köpare väldigt professionellt. VId minsta fråga eller strul bemötte hon mig med lugn och med en lösning. Det märks dessutom att hon har god kunskap och erfarenhet av bostadsmarknaden i Malmö såväl som en välgrundad prognos för Malmös fortsatta bostadsmarknad - vilket är guld värt för en bostadsköpare.
    2016-07-08 Annika H svarar Sarah C
    Hej Sarah! Jag tackar så mycket för det fina omdömet och de fina orden. Hoppas att flytten gått bra och att du kommit i ordning i din nya lägenhet. Ha en riktigt fin sommar!
  • Michael W
    Michael W skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Med hjälp av mäklaren upplevde vi ett snabt och trevligt köp. Hon hade svar på alla våra frågor och förklarada allt vi inte visste runt om köp av en bostadsrätt. Vi är väldigt nöjda!
    2016-06-29 Annika H svarar Michael W
    Hej Michael!
    Tusen tack för det fina omdömet, vad kul att höra att ni är nöjda med min insats. Hoppas att flytten går bra och tveka inte att höra av er om det skulle dyka upp frågor. Ha en riktigt skön sommar!
  • Åsa S
    Åsa S skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Annika är mycket professionell, drivande och effektiv. Hon är väldigt lätt att kommunicera med och är mycket tillmötesgående. Allt detta till ett lägre pris än många andra mäklare! Vi gjorde stor vinst på vår lägenhet, försäljningen gick smidigt och vi är så nöjda man kan bli.
    2016-06-28 Annika H svarar Åsa S
    Hej Åsa! Stort tack för det fina omdömet och för att jag fick äran att sköta försäljningen av er fina lägenhet. Jag önskar er all lycka i huset och hoppas att våra vägar korsas i framtiden. Ha en riktigt skön sommar!
  • Ida B
    Ida B skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    En mäklare som gav ett förtroendeingivande, seriöst och trevligt intryck. Mån om att man som kund skulle förstå alla steg och bra på att hålla kontakten och höra av sig.
    2016-06-20 Annika H svarar Ida B
    Hej Ida!
    Vad glad jag blir över ditt fina omdöme, tack så mycket! Hoppas att flytten gått bra och att du kommer att trivas fint i din nya lägenhet. Ha en riktigt fin sommar!
  • Malin S
    Malin S skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Ett mycket proffsigt och vänligt bemötande. Kan klart rekommendera Annika till vänner som skall sällja sin lägenhet.
    2016-06-20 Annika H svarar Malin S
    Hej Malin!
    Tusen tack för det fina omdömet och för att valet av mäklare till försäljning av din lägenhet föll på mig. Ha en riktigt fin sommar och hoppas att våra vägar korsas i framtiden.
  • Tim O
    Tim O skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Jag är väldigt nöjd med bostadsagenten. De följer upp, håller vad de lovar och är prefessionella.
    2016-06-15 Annika H svarar Tim O
    Hej Tim!
    Tusen tack för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen av din fina lägenhet. Lycka till i huset och ha en riktigt fin sommar!
  • Walid J
    Walid J skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Mycket bra mäklare. Kunde svara på alla frågor och Fick alltid tag i henne.

Rekommenderas starkt.
    2016-06-10 Annika H svarar Walid J
    Hej Walid!
    Tack för det fina omdömet och hoppas att flytten går bra. Jag hoppas att våra vägar korsas när det blir aktuellt med bostadsaffärer i framtiden.
  • Birgitta C
    Birgitta C skrev om Åsa Öjes en del av Bostadsagenten Malmö
    Bra bemötande. Hörde av sig flera gånger - var mån om att sälja. Hjälpte mig, då jag var osäker.
  • Linnéa C
    Linnéa C skrev om Åsa Öjes en del av Bostadsagenten Malmö
    Som köpare av lägenhet har jag känt förtroende för Åsa. Hon har uppträtt professionellt och haft en objektiv roll i processen. Kan varmt rekommendera Bostadsagenten och Åsa .
  • Lisa S
    Lisa S skrev om Åsa Öjes en del av Bostadsagenten Malmö
    Åsa var en supermäklare!! Hon var ihärdig, driven och hade alltid ett gott humör och inställning.
Annika Rosenberg fd. Hellström
Åsa Öjes