Annika Rosenberg fd. Hellström
Aktiv på Reco.se sedan 2009-12-06
2019-08 - 2020-07
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
För att jag alltid gör mitt yttersta för att du ska bli så nöjd som möjligt. Jag gör allt jag kan för att överträffa mina kunders förväntningar. Som delägare är jag extra mån om att säkerställa en hög kvalitet och detta avspeglas här bland mina omdömen på Reco.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är tävlingsmänniska, envis, glad och utåtriktad. Jag får ofta höra att jag lätt inger förtroende samt är professionell och personlig utan att bli för privat.

Vad gör du helst på fritiden?
Reser! Såväl till solen och städer som till skidbackarna. Annars lagar och äter jag mat, tränar på gym, dricker goda viner och umgås med familj och vänner. Läs mer

Läs vad 373 Läs vad Annika Rosenberg fd. Hellström

• Kevin T köpte sin lägenhet med hjälp av Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten

2020-08-14

2:a
    Möttes på en lägenhetsvisning av en varm och välkomnande personlighet. Förtroendet för Annika etablerades snabbt genom den förträffliga presentationen av bostaden och hennes noggrannhet och kunskap. Processen med köpet har känts väldigt enkel och hon har varit tydlig och hjälpsam. Annika är otroligt duktig på sitt jobb och hon kommer definitivt vara överst på listan nästa gång jag behöver en mäklare.

Tack så mycket Annika! Läs mer
  • Amra B köpte sin stuga med hjälp av Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten

2020-07-01

Almåsa fritidsby
    Proffsigt och trevligt bemötande Läs mer
  • Susana P sålde sin lägenhet med hjälp av Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten

2020-06-24

4:a
    Borgmästaregården
    Kunnig, ärlig, effektiv
    Köpt en bostadsrätt Läs mer
  • Fahd M köpte sin lägenhet med hjälp av Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten

2020-06-24

3:a
    Blekingsborg
    Hej,

Vi är så nöjda med Annika. Hon hade stort tålamod och jätte hela köpet av lägenhet gick utmärkt.

Vänliga hälsningar, Vera
    Vissa flytt och städ AB Läs mer
  • Mats B sålde sin stuga med hjälp av Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten

2020-06-11

Almåsa fritidsby
    Sålde ett fritidshus under juni månad 2020.
    Annika har alltid ett professionellt förhållningssätt till oss som säljare och i mötet med kunden. Hon arbetar inte för att sälja utan för att göra säljaren och köparen nöjda med en så smidig och gynnsam försäljning som bara möjligt.
    Slutpriset blev betydligt högre än vad vi hade kunnat drömma om och det beror till stor del på mäklaren, men också på den rådande situation som gäller i Sverige just nu med Covid-19.
    Jag tycker att hon var informativ till oss som säljare under hela försäljningen och det var även en öppen dialog med köparna.
    Det var en lyckad tillställning att anlita Annika som mäklare när vi sålde vårt fritidshus. Från första mötet fram till kontraktsskrivning. Rekommenderar Annika alla dagar i veckan. Läs mer
  • Chris S
    Chris S köpte sin stuga med hjälp av Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten

2020-06-09

Almåsa fritidsby
    Annika är mycket glad och trevlig utan några krumbukter. Första gången vi mötte henne i en koloniträdgård upplevde jag henne som välinformerade och saklig. VI köpte en koloni genom Annika och jag vill särskilt säga att hon var lugn och sansad i en budgivning som för oss som köpare blev ansträngd. Jag var inte lika lugn och sansad, men å andra sidan upplever Annika säkert alla typer av människor i sådana processer. Till slut vann vi budgivningen och trots att det var snabba ryck på slutet, var hon lugn, saklig och glad. Nöjda med köpet och glada över att ha träffat Annika. Läs mer
  • Jimmy T köpte en tomt med hjälp av Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten

2020-05-19

Bara backar
    Duktig mäklare med snabb återkoppling. Läs mer
  • Lucyna F köpte sin stuga med hjälp av Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten

2020-04-28

Mossängens sommarstad
    Köpte Koloni stuga genom Annika.

Väldigt bra prospekt och bra stukturerad visning i Corona tider.

Vi gillade samarbetet! Läs mer
  • Lisa W skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten

2020-03-25

Vi har varit i kontakt med Annika Rosenberg vid tidigare bostadsaffärer och hon har varje gång agerat mycket professionellt. Annika Rosenberg var vårt självklara val när det nu blev dags att sälja igen och blev lika nöjda som tidigare. Nästa mäklaren i Malmö /Lisa Läs mer
  • Anton S sålde sin lägenhet med hjälp av Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten

2020-02-19

2:a