Mäklare Skåne Malmö Bostadsagenten Annika Rosenberg fd. Hellström
Annika Rosenberg fd. Hellström
Aktiv på Reco.se sedan 2009
2018-06 - 2019-05
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
För att jag alltid gör mitt yttersta för att du ska bli så nöjd som möjligt. Jag gör allt jag kan för att överträffa mina kunders förväntningar. Som delägare är jag extra mån om att säkerställa en hög kvalitet och detta avspeglas här bland mina omdömen på Reco.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är tävlingsmänniska, envis, glad och utåtriktad. Jag får ofta höra att jag lätt inger förtroende samt är professionell och personlig utan att bli för privat.

Vad gör du helst på fritiden?
Reser! Såväl till solen och städer som till skidbackarna. Annars lagar och äter jag mat, tränar på gym, dricker goda viner och umgås med familj och vänner. Läs mer

Läs vad 352 Läs vad Annika Rosenberg fd. Hellström

• Kenan C
    Kenan C köpte sin lägenhet med hjälp av Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten

2019-05-16

Oxie
    Vi har køpt hus
    Ganske snill og hjelp som
    Mäklering har gjort sitt beste
    Helt perfekt Läs mer
  • Jens E köpte sin lägenhet med hjälp av Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten

2019-04-10

Lönngården
    Jag har köpt en bostad. Annika agerar mycket professionellt och bidrar till både lugn och förtroende. Vår process har blivit något speciell men Annika har behållit lugnet och levererat under hela processen. Läs mer
  • Dan B sålde sin lägenhet med hjälp av Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten

2019-04-10

Dockan
    Annika är påläst, engagerad och väldigt trevlig. En supermäklare! Läs mer
  • Carolina P
    Carolina P sålde sin lägenhet med hjälp av Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten

2019-04-09

Lönngården
    Jag har sålt en bostadsrätt. Annika var väldigt tillmötesgående, proffsig och kunnig.
    Jag ville ha ett snabbt och enkelt förlopp och ett bra pris. Allt detta införlivades med råge.
    Annika är väldigt kompetent och jag kände mig väldigt trygg i hennes händer! Läs mer
  • Amanda W köpte sin lägenhet med hjälp av Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten

2019-04-08

Norra Sorgenfri
    Förtroendegivande och hjälpsam kombinerat med hög nivå på proffessionalitet. Vi är ytterst tacksamma för Annikas hjälp i samband med köp av vår nya lägenhet. Läs mer
  • Mats O
    Mats O köpte sin lägenhet med hjälp av Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten

2019-04-08

Ribersborg
    Vi har köpt en bostadsrätt vi bostadsagenten och dess mäklare Annika Rosenberg.
    En professionell och kunnig mäklare, vänlig och positiv.
    Rekommenderar gärna henne tjänster. Läs mer
  • Sebastian S sålde sin lägenhet med hjälp av Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten

2019-02-08

Limhamns sjöstad
    Väldigt proffesionellt och kunnigt bemötande. Återkom alltid snabbt med svar på alla våra frågor osv. Läs mer
  • Samorn N skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten

2018-10-21

Vi köpte en lägenhet, jag blev väldigt bra bemött, Annika är väldigt trevlig och hon är snabb på att svara när man vill ha kontakt jämför med andra som kan vara väldigt sena på att svara. Läs mer
    2018-10-24 Annika R svarar Samorn N
    Hej Samorn!
    Vad roligt att höra att ni är nöjda med mig och min insats. Hoppas att renoveringen går bra och att ni kommer att trivas i er nya lägenhet.
  • Kristofer J skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten

2018-09-11

Köpte fritidshus med Annika som mäklare. Tillvägagångssättet var klart och tydligt. Upplever Annika som ärlig, trevlig och hjälpsam. Det var helt eknkelt inga konstigheter. Läs mer
    2018-09-12 Annika R svarar Kristofer J
    Hej Kristofer!
    Stort tack för det fina omdömet, det glädjer mig att höra att du är nöjd med mig som mäklare. Jag hoppas att du kommer att trivas med ditt fritidshus och önskar dig all lycka till med det!
  • Klara O köpte sin lägenhet med hjälp av Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten

2018-07-22

Kirseberg
    Köp av lägenhet, jag är mycket nöjd med min mäklare som håller en tydlig kommunikation. Läs mer
    2018-08-08 Annika R svarar Klara O
    Hej Klara!
    Jag tackar och niger för det fina omdömet, det värmer att höra att du är nöjd med min insats. Ha det fint så länge!

Senaste försäljningarna

Blåvingegatan