Annika Rosenberg fd. Hellström

Annika Rosenberg fd. Hellström

Annika Rosenberg fd. Hellström är mäklare på Bostadsagenten

Annika Rosenberg fd. Hellström har varit registrerad mäklare sedan 2009-02. Annika Rosenberg fd. Hellström har varit aktiv på Reco.se sedan 2009-12 och har fått 388 omdömen med ett betyg på 4.8. Annika Rosenberg fd. Hellström har haft 16 försäljningar sen 2020-12 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
För att jag alltid gör mitt yttersta för att du ska bli så nöjd som möjligt. Jag gör allt jag kan för att överträffa mina kunders förväntningar. Som delägare är jag extra mån om att säkerställa en hög kvalitet och detta avspeglas här bland mina omdömen på Reco.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är tävlingsmänniska, envis, glad och utåtriktad. Jag får ofta höra att jag lätt inger förtroende samt är professionell och personlig utan att bli för privat.

Vad gör du helst på fritiden?
Reser! Såväl till solen och städer som till skidbackarna. Annars lagar och äter jag mat, tränar på gym, dricker goda viner och umgås med familj och vänner.

Försäljningar 2020-12 - 2021-11

Läs vad 388 Läs vad Annika Rosenberg fd. Hellström

• köpte sin lägenhet med hjälp av Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten
    • Lönngården
    2021-12-06
    Annika var öppen och ärlig, försökte inte översälja lägenheten som vissa andra mäklare tendera att göra.

Annika svar snabb till att ta mitt bud videra till säljar och vi fick ett snabbt avslut. Dok ett par små mistag i saljsmaterila men inga är perfekta.

Sen är jag som köpar inte rätt person att rekommendera en mäklar, det bör vara en säljar som gör det.
    • Lindeborg
    2021-11-22
    Mycket bra bemötande, väldigt trevlig samt lätt att komma överens med.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten
    • Dockan
    2021-09-19
    Vi fick väldigt bra information hela tiden och Annika var alltid tillgänglig. Vi hade en trög start till att börja med men Annika var uthållig och tillslut blev vi mycket nöjda.
    • Dockan
    2021-09-17
    We were a buyer of an apartment that Annika was selling on behalf of her client, so I cannot comment on our experience from that angle, but from a buyers perspective, I can say she was wonderful to work with from start to finish. Unlike other agents we have spoken with, Annika was extremely responsive, very knowledgeable, completely honest, and she did what was best for all parties. We will absolutely consider using Annika & Bostadsagenten when buying or selling future real estate. Thanks so much Annika!
  • sålde sitt hus med hjälp av Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten
    • Rängs sand
    2021-07-24
    Annika är lugn och lyhörd. Inte påträngande, men ändå tydligt intresserad. Känns seriös, pålitlig och ”äkta”.
    Våra förväntningar var höga pga att marknaden var ”het”. Gick kanske något sämre än förväntat, vilket möjligtvis berodde på timingen. Strax innan semester. Vi är dock nöjda ändå.
    Jag har ett stort förtroende för mäklaren och upplever det hela som en smidig affär.
    • Högaholm
    2021-06-21
    En dygtig maklara der vet mycke om jobbet og er meget hjælpsom. Thumps up herfra
  • Anna H
    • Högaholm
    2021-06-12
    Trevligt bemötande och stort kunnande, snabb på att kontakta och återkoppla genom hela affären.
    Hela affären kändes trygg och vid frågor kan vi vända oss till Annika framtill vi får tillträde till vårt nya boende.
    • Limhamns sjöstad
    2021-04-09
    Väldigt proffsig mäklare. Svarar snabbt på frågor och har ett mkt trevligt bemötande.
    • Limhamns sjöstad
    2021-04-06
    Sålt en lägenhet i Limhamn Sjöstad.Mäklaren var väldigt trevlig och proffsig, höll mig informerad om vad som hände. Är mycket nöjd.
    Kan varmt rekommendera Annika Rosengren.
    • Solbacken
    2021-02-19
    Väldigt trevlig och enkel att ha att göra med. Känns genuin och ärlig!