Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö Bostadsagenten Malmö Annika Rosenberg fd. Hellström

en del av Bostadsagenten Malmö

Kungsgatan 10, 211 49 Malmö — Visa karta

4.8 / 5 i betyg — 208 rekommendationer
Jag är ursprungligen från Stockholm och Malmöbo sedan 2007 då jag utbildade mig till fastighetsmäklare på Malmö Högskola. Mina tidigare erfarenheter inom serviceyrken och försäljning är något jag drar stor nytta av i yrket som fastighetsmäklare. Jag är positiv, serviceminded, noggrann och har ett stort engagemang. Som tävlingsmänniska är det en självklarhet för mig att se till att Ni får bäst betalt för Er bostad och att Ni som kund blir mer än nöjd. På fritiden reser jag gärna, lagar mat eller umgås med vänner. Kontakta mig och låt mig sköta Er bästa bostadsaffär någonsin!

Läs vad 208 användare tycker om Annika Rosenberg fd. Hellström

• Annika K
    Annika K skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Fantastisk service och snabb affär! Vad mer kan man önska sig.
    Rekommenderas varmt!
    2016-12-08 Annika R svarar Annika K
    Hej Annika! Tusen tack för det fina omdömet och för att jag återigen fick förtroendet att sköta din bostadsaffär. Hoppas att flytten gått bra och att ni börjar komma i ordning i det nya huset. Önskar er en god jul och gott nytt år!
  • Christel A
    Christel A skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Annika gjorde ett superbra jobb. Snabbt & smidigt. Jättenöjd med bostadsagenten. Kan starkt rekommendera dom som mäklare.
    2016-12-05 Annika R svarar Christel A
    Hej Christel!
    Stort tack för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen. Tack för ett gott samarbete, önskar dig en riktigt fin jul och hoppas att våra vägar korsas i samband med framtida bostadsaffärer.
    Christel A gillar detta
  • Leif E
    Leif E skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Mycket trevligt och professionellt bemötande av en söt och trevlig person. Lätt att nå och svarade snabbt och enkelt på frågor. Våra varmaste rekomendationer
    2016-12-05 Annika R svarar Leif E
    Hej Leif! Stort tack för det fina omdömet. Hoppas att flytten gått bra och att ni börjat komma i ordning. Tveka inte att höra av dig om det skulle dyka upp frågor i framtiden.
  • Susanne H
    Susanne H skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Trevlig, glad och positiv mäklare, lätt att prata med. Rekommenderas av oss!
    2016-12-01 Annika R svarar Susanne H
    Hej Susanne!
    Stort tack för det fina omdömet. Hoppas att flytten gått bra och att ni börjar komma i ordning i ert nya hus. Hälsa Magnus så mycket!
  • Josef G
    Josef G skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Mycket bra och tillgänglig mäklare. Väldigt nöjd med servicen.
    2016-11-18 Annika R svarar Josef G
    Hej Josef!
    Stort tack för det fina omdömet. Jag hoppas att flytten gått bra och att du kommer att trivas i din nya lägenhet. Ha det riktigt fint så länge så hoppas jag att våra vägar korsas i samband med framtida bostadsaffärer.
  • Torkel T
    Torkel T skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Annika tog hand om mitt lägenhetsköp och hag är mycket nöjd med hennes insats! Hon svarade snabbt på mail och telefon och gjorde processen enkel för mig som köpare. Rekommenderas!
    2016-11-17 Annika R svarar Torkel T
    Hej Torkel!
    Tusen tack för de fina orden. Jag hoppas att flytten går bra och att ni kommer att stormtrivas i er fina lägenhet. Tveka inte att höra av er om det skulle dyka upp frågor i framtiden.
  • Nina K
    Nina K skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Mycket kompetent, effektiv och trevlig. Rekommenderas varmt!
    2016-11-15 Annika R svarar Nina K
    Hej Nina!
    Tusen tack för det fina omdömet och framför allt för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen av din fina lägenhet. Lycka till i huset på landet och tveka inte att komma in på en kaffe när du har vägarna förbi. Hälsa Andreas så mycket!
  • Alexander A
    Alexander A skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Hon var väligt hjälpsam och ambitös. Fick ett positivt och proffsigt bemötande. Hon stöttade genom hela processen.
    2016-11-07 Annika R svarar Alexander A
    Hej Alexander!
    Jag tackar så mycket för det fina omdömet. Hoppas att flytten går bra och att vi kommer att trivas fint i lägenheten.
  • Johannes J
    Johannes J skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Professionellt o pålitligt utan krusiduller, rekommenderas !
    2016-11-07 Annika R svarar Johannes J
    Hej Johannes!
    Stort tack för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen av din fina lägenhet. Lycka till i den nya lägenheten och hälsa Océanne!
  • Louise P
    Louise P skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Bra, saklig, proffsig, varmt bemötande.
    2016-10-19 Annika R svarar Louise P
    Hej Louise!
    Stort tack för det fina omdömet och lycka till med din nya lägenhet. Tveka inte att höra av dig om frågor skulle dyka upp i framtiden.
  • Anna H
    Anna H skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Det har varit superbra upplevelse. Annika är mycket trevlig, kunnig och proffesionell. Hon översatte all information till engelska också så att alla parter kunde förstå.
    2016-10-19 Annika R svarar Anna H
    Hej Anna!
    Tusen tack för det fina omdömet. Hoppas att flytten går bra och att ni kommer att trivas riktigt fint i er nya lägenhet. Jag hoppas att vi ses i samband med framtida bostadsaffärer. Hälsa Stephen så mycket!
  • Anna Z
    Anna Z skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Annika är professionell driven och duktig, samtidigt som hon är personlig.
    Jag ger henne mina varmaste rekommendationer!
    2016-10-21 Annika R svarar Anna Z
    Hej Anna!
    Stort tack för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att sköta försäljning av din fina lägenhet. Jag önskar er stort lycka till i huset. Tveka inte att höra av dig om frågor eller funderingar skulle dyka upp i framtiden.
  • Mette S
    Mette S skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Annika är trevlig och professionell. Bemöter säljare och potentials köpare med lugn och kamratlig känsla. Jag rekommenderar Annika starkt!
    2016-10-17 Annika R svarar Mette S
    Hej Mette!
    Jag tackar så mycket för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen av din lägenhet. Hoppas att flytten gått fint. Önskar dig lycka till i den nya lägenheten, vi ses!
  • Emilie H
    Emilie H skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Min oplevelse har overordnet været virkelig god. Annika var hurtig til at svare på diverse henvendelser, meget hjælpsom og venlig.
    2016-10-17 Annika R svarar Emilie H
    Hej Emilie!
    Tusen tack för det fina omdömet. Hoppas att du hade en skön semester på Bali och att du börjat komma i ordning i lägenheten. Jag hoppas att vi ses i samband med framtida bostadsaffärer!
  • Martin E
    Martin E skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Väldigt nöjd, glatt och trevligt bemötande. Hela köpet och dess process har gått jättesmidigt i sig.
    2016-10-10 Annika R svarar Martin E
    Hej Martin!
    Tusen tack för den fina rekommendationen. Hoppas att flytten gått bra och att du börjat komma i ordning i din fina lägenhet. Jag hoppas att vi ses i samband med framtida bostadsaffärer.
  • Fanny E
    Fanny E skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Annika Rosenberg är en skicklig och professionell mäklare som verkligen levde upp till mina förväntningar. Vi hade en bra kontakt genom hela processen, hon var tillmötesgående och tydlig men också väldigt trevlig. Jag rekommenderar Annika till andra säljare och kommer själv att anlita henne igen.
    2016-10-07 Annika R svarar Fanny E
    Hej Fanny!
    Tusen tack för de fina orden och framförallt för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen av din fina lägenhet. Önskar er stort lycka till i er nya lägenhet!
  • Johannes K
    Johannes K skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Bra bemötande. Pedagogiska och snabba svar.
    2016-10-05 Annika R svarar Johannes K
    Hej Johannes!
    Stort tack för det fina omdömet. Hoppas att flytten går bra och att du kommer att trivas i din nya lägenhet. Jag hoppas att vi ses i samband med framtida bostadsaffärer.
  • Marie J
    Marie J skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Mycket kunnig mäklare, jätte nöjd med försäljningen som gick snabbt. Trevligt bemötande, var alltid tillgänglig. Blev hela tiden uppdaterad om allt. Fick alltid snabbt svar på mina frågor, mycket hjälpsam. Kan varmt rekommendera Annika. Kunde inte fått en bättre mäklare. Tack för allt!
    Marie
    2016-09-23 Annika R svarar Marie J
    Hej Marie!
    Tusen tack för det fina omdömet, orden värmer verkligen. Tack även för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen. Jag önskar dig lycka till och hoppas att vi ses i samband med framtida bostadsaffärer!
  • Cecilia F
    Cecilia F skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Jag är mkt nöjd med Annika, hon var mkt entusiastisk och tvekade inte för att visa lägenheten om det fanns en kund som vill se den.
    2016-09-20 Annika R svarar Cecilia F
    Hej Cecilia!
    Stort tack för det fina omdömet och för att jag återigen fick förtroendet att sköta försäljning av din bostad. Jag önskar dig lycka till i nya lägenheten och hoppas att våra vägar korsas i framtiden.
  • Martina S
    Martina S skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Trevligt bemötande. Vi är nöjda med processen och tycker att det har varit tydligt och lagom nivå på förklaringar.
    2016-09-16 Annika R svarar Martina S
    Hej Martina! Stort tack för det fina omdömet, kul att höra att ni är nöjda med min insats. Hoppas att flytten i helgen går bra och att vi ses i samband med framtida bostadsaffärer.
  • Lars-göran E
    Lars-göran E skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Trots att det var mitt i semestertider så kände vi oss alltid väl bemötta. Vi hade med flera personer att göra men det var aldrig några problem.
    2016-09-06 Annika H svarar Lars-göran E
    Hej Lars-Göran!
    Stort tack för det fina omdömet och hoppas att Louise kommit i ordning i lägenheten. Ha det riktigt fint så länge så hoppas jag att vi hörs när det blir aktuellt med bostadsaffärer i framtiden.
  • Sören I
    Sören I skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Mycket trevlig och proffessionell mäklare
    2016-08-22 Annika H svarar Sören I
    Hej Sören!
    Tusen tack för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att sälja er lägenhet. Ha det gott!
  • Albin V
    Albin V skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Supertrevligt och bra bemötande, hjälpsam och totalt ett väldigt bra intryck.
    2016-08-22 Annika H svarar Albin V
    Hej Albin!
    Tack för det fina omdömet. Hoppas att ni börjat komma i ordning i lägenheten. Hälsa Clara så mycket!
  • Elleonor H
    Elleonor H skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Vilken mäklare, är otroligt nöjd med all service och all den hjälp jag själv som köpare har fått från stora till små frågor så har jag för hjälp.

Tusen tack Annika !

Mvh Elleonor Hovmöller.
    2016-08-15 Annika H svarar Elleonor H
    Hej Elleonor!
    Jag tackar och niger för det fina omdömet. Hoppas att flytten gick bra och att du hinner komma i ordning i din fina lägenhet innan skolan börjar. Ha det riktigt fint så hoppas jag att vi ses i samband med kommande bostadsaffärer.
  • Marianne N
    Marianne N skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Allt till belåtenhet.Alltid tillgänglig,helg som vardag.
    2016-08-15 Annika H svarar Marianne N
    Hej Marianne!
    Tusen tack för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att sälja din fina lägenhet. Hoppas att flytten går bra när det är dags.
  • Lina A
    Lina A skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    En mycket trevlig och professionell mäklare som jag träffade i egenskap av köpare.
    2016-08-11 Annika H svarar Lina A
    Hej Lina! Tack för det fina omdömet. Jag hoppas att du börjat komma i ordning i din fina lägenhet. Ha en fortsatt fin sommar.
  • Andréa B
    Andréa B skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Bra mäklare som var effektiv och informerade en hela tiden om läget.
    2016-08-08 Annika H svarar Andréa B
    Hej Andréa,
    Tusen tack för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen. Hoppas att du kommit i ordning i din nya lägenhet och att våra vägar korsas i framtiden.
  • Christina B
    Christina B skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Toppenbra! Vi är väldigt nöjda me Annika!
    2016-07-28 Annika H svarar Christina B
    Hej Christina!
    Tack för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen. Ha en fortsatt fin sommar så ses vi säkert på gymmet :)
  • Sarah C
    Sarah C skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Annika Hellström bemötte mig som köpare väldigt professionellt. VId minsta fråga eller strul bemötte hon mig med lugn och med en lösning. Det märks dessutom att hon har god kunskap och erfarenhet av bostadsmarknaden i Malmö såväl som en välgrundad prognos för Malmös fortsatta bostadsmarknad - vilket är guld värt för en bostadsköpare.
    2016-07-08 Annika H svarar Sarah C
    Hej Sarah! Jag tackar så mycket för det fina omdömet och de fina orden. Hoppas att flytten gått bra och att du kommit i ordning i din nya lägenhet. Ha en riktigt fin sommar!
  • Michael W
    Michael W skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Med hjälp av mäklaren upplevde vi ett snabt och trevligt köp. Hon hade svar på alla våra frågor och förklarada allt vi inte visste runt om köp av en bostadsrätt. Vi är väldigt nöjda!
    2016-06-29 Annika H svarar Michael W
    Hej Michael!
    Tusen tack för det fina omdömet, vad kul att höra att ni är nöjda med min insats. Hoppas att flytten går bra och tveka inte att höra av er om det skulle dyka upp frågor. Ha en riktigt skön sommar!
  • Åsa S
    Åsa S skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Annika är mycket professionell, drivande och effektiv. Hon är väldigt lätt att kommunicera med och är mycket tillmötesgående. Allt detta till ett lägre pris än många andra mäklare! Vi gjorde stor vinst på vår lägenhet, försäljningen gick smidigt och vi är så nöjda man kan bli.
    2016-06-28 Annika H svarar Åsa S
    Hej Åsa! Stort tack för det fina omdömet och för att jag fick äran att sköta försäljningen av er fina lägenhet. Jag önskar er all lycka i huset och hoppas att våra vägar korsas i framtiden. Ha en riktigt skön sommar!
  • Ida B
    Ida B skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    En mäklare som gav ett förtroendeingivande, seriöst och trevligt intryck. Mån om att man som kund skulle förstå alla steg och bra på att hålla kontakten och höra av sig.
    2016-06-20 Annika H svarar Ida B
    Hej Ida!
    Vad glad jag blir över ditt fina omdöme, tack så mycket! Hoppas att flytten gått bra och att du kommer att trivas fint i din nya lägenhet. Ha en riktigt fin sommar!
  • Malin S
    Malin S skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Ett mycket proffsigt och vänligt bemötande. Kan klart rekommendera Annika till vänner som skall sällja sin lägenhet.
    2016-06-20 Annika H svarar Malin S
    Hej Malin!
    Tusen tack för det fina omdömet och för att valet av mäklare till försäljning av din lägenhet föll på mig. Ha en riktigt fin sommar och hoppas att våra vägar korsas i framtiden.
  • Tim O
    Tim O skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Jag är väldigt nöjd med bostadsagenten. De följer upp, håller vad de lovar och är prefessionella.
    2016-06-15 Annika H svarar Tim O
    Hej Tim!
    Tusen tack för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen av din fina lägenhet. Lycka till i huset och ha en riktigt fin sommar!
  • Walid J
    Walid J skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Mycket bra mäklare. Kunde svara på alla frågor och Fick alltid tag i henne.

Rekommenderas starkt.
    2016-06-10 Annika H svarar Walid J
    Hej Walid!
    Tack för det fina omdömet och hoppas att flytten går bra. Jag hoppas att våra vägar korsas när det blir aktuellt med bostadsaffärer i framtiden.
  • Johanna W
    Johanna W skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Annika är en mycket trevlig, effektiv och proffesionell mäklare! Rekomenderas varmt!
    2016-04-20 Annika H svarar Johanna W
    Hej Johanna!
    Jag tackar så mycket för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen av din fina lägenhet. Hoppas att du kommit i ordning i din nya lägenhet och att våra vägar korsas vid framtida bostadsaffärer.
  • Sanna Å
    Sanna Å skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Är mycket nöjd med allt, finns ingenting att klaga på.
    2016-04-19 Annika H svarar Sanna Å
    Hej Sanna,
    Tusen tack för det fina omdömet, härligt att höra att du är nöjd. Hoppas nu att flytten går bra och tveka inte att höra av dig om det skulle dyka upp frågor i framtiden.
  • Marck M
    Marck M skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Mycket professionel, erfarenhet, bra mäklare (i ordets förstand) som var bra på att alltid kommunicera och göra som vi alla tyckte var det bästa att göra. Trevlig som person också. Snabb försäljning också, vilket självklart båda relateras til marknadssituationen, men helt säkert också mäklaren.
    2016-04-05 Annika H svarar Marck M
    Hej Marck!
    Tusen tack för de fina orden och för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen. Tveka inte att höra av dig om frågor skulle dyka upp i framtiden.
  • Marinna N
    Marinna N skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Annika och hennes kollega Åsa hjälpte ill med allt som förväntades plus lite till. Dom fanns alltid tillgängliga och svarade på både email och telefon så fort jag undrade något. Annika följde upp med de potentiella köparna och höll de visningar som behövdes, även fast det var på obekväma tider. Jag rekommenderar verkligen Annika och bostadsagenten till alla som ska sälja hus eller lägenhet. Jag gjorde efterforskningar och läste på sidor som denna när jag skulle välja mäklare och det var så jag hittade Annika. Och det visar verkligen att det lönar sig att läsa rekommendationer. Jag kunde inte önskat mig en bättre mäklare.
    2016-04-04 Annika H svarar Marinna N
    Hej Marinna,
    Stort tack för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen av er lägenhet. Jag önskar er lycka till och hoppas att våra vägar korsas i framtiden.
  • Carl-johan R
    Carl-johan R skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Annika har hanterat min försäljning på bästa vis genom hela processen. Hon var tillgänglig, påläst och proffsig. Jag fick all den hjälp jag behövde och känner mig väldigt nöjd med mitt val av mäklare.
    2016-03-21 Annika H svarar Carl-johan R
    Hej Calle!
    Tusen tack för de fina orden och för att valet av mäklare föll på mig. Jag hoppas att vi ses i samband med framtida bostadsaffärer, tveka inte att höra av dig om det skulle dyka upp någon fråga innan dess!
  • Greg M
    Greg M skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Annika är professionell, trevlig, kompetent, lyhörd och flexibel. Jag har anlitat henne till två lyckade bostadsförsäljningar med fyra års mellanrum och kan inte lovorda henne nog. Jag är verkligen helnöjd två gånger om och kan varmt rekommendera henne och Bostadsagenten till hus- och lägenhetsägare som eftersträvar en lugn och framgångsrik försäljningsprocess.
    2016-03-21 Annika H svarar Greg M
    Hej Greg!
    Jag tackar på nytt för att jag återigen fick förtroendet att sköta en försäljning åt dig och äran att jobba med dig. Hoppas att du har det alldeles fantastiskt i Barcelona (det tvivlar jag inte på), så ses vi säkert vid framtida bostadsaffärer!
  • Anna W
    Anna W skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Väldigt nöjd och fantastiskt trevlig mäklare.
    2016-03-21 Annika H svarar Anna W
    Hej Anna,
    Jag tackar så mycket för det fina betyget och önskar dig lycka till i din nya lägenhet. Tveka inte att höra av dig om frågor skulle dyka upp i framtiden.
  • Marcus F
    Marcus F skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Annika är oerhört professionell mäklare. Hon lyssnade till alla önskemål som vi pratade om när vi träffades första gången när jag skulle sälja min lägenhet. Jag har redan lovordat Annika Hellström till flera som är i flytttankar och kommer fortsätta med det eftersom jag har endast bra saker att säga om henne.
    2016-03-21 Annika H svarar Marcus F
    Hej Marcus! Tusen tack för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att sköta försäljning av din fina lägenhet. Önskar er stort lycka till i nya lägenheten och hälsa Ronja så gott!
  • Kerstin H
    Kerstin H skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Proffsig och förtroendeingivande. Lätt att komma i kontakt med och kunnig.
    2016-03-03 Annika H svarar Kerstin H
    Hej Kerstin!
    Tack för det fina omdömet och hoppas att ni börjat komma i ordning i lägenheten. Jag hoppas att våra vägar korsas vid framtida bostadsaffärer.
  • Bo R
    Bo R skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Annika Hellström Bostadsagenten levererade över förväntan. Med stor entusiasm tog hon tag i uppdraget att sälja min bostadsrätt i Malmö från början till slut. Jag kan varmt rekommendera henne.
    Bo Rundberg
    2016-02-17 Annika H svarar Bo R
    Hej Bo!
    Stort tack för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen av din lägenhet. Jag önskar dig lycka till med den nya lägenheten och hoppas att våra vägar korsas vid framtida bostadsaffärer.
  • Itziar D
    Itziar D skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Trato personalizado, rápido y sencillo. Muy satisfecha con la compañía por el trato recibido.
    2016-02-17 Annika H svarar Itziar D
    Hola Itziar,
    Muchas gracias por tu recomendación. Espero que el traslado al piso fue bien y que encontraste los muebles en Ikea. No dudes en contactarme si tienes cualquier duda.
  • Anna H
    Anna H skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Annika är kunnig, trevlig och lätt att ha att göra med. Man får snabbt hjälp och svar på eventuella frågor. Det känns väldigt tryggt.
    2016-02-04 Annika H svarar Anna H
    Hej Anna,
    Tusen tack för det fina omdömet. Jag hoppas att renoveringen går bra och att du kommer att trivas i lägenheten. Tveka inte att höra av dig om frågor skulle dyka upp i framtiden.
  • Sara H
    Sara H skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Jag anlitade Annika Hellström för att sälja min lägenhet. Hon var professionell, flexibel, tillmötesgående och väldigt trevlig att ha att göra med! Jag fick bra råd inför försäljningen och hade genom hela säljprocessen stort förtroende för Annika och hennes arbete. Jag kan varmt rekommendera att anlita henne vid en försäljning.
    2016-01-14 Annika H svarar Sara H
    Hej Sara!
    Jag tackar och niger för det fina omdömet och för att du gav mig förtroendet att sköta försäljningen av din fina lägenhet. Det var ett nöje att jobba med en så härlig säljare som du. Jag önskar dig stort lycka till i jakten på din nya drömbostad och hoppas att våra vägar korsas framöver.
  • Annika G
    Annika G skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Mycket bra bemötande. Annika har varit kunnig, korrekt, snabb och informativ samt enkel att få kontakt med.
    2016-01-12 Annika H svarar Annika G
    Hej Annika!
    Tusen tack för de fina orden och för att jag fick förtroendet att både agera mäklare när du köpte och sålde den fina lägenheten. Önskar er stort lycka till i Stockholm!
  • Giovanna B
    Giovanna B skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Kommer att rekommendera Annika Hellström, en mäklare som är lyhörd, korrekt och lätt att kommunicera med.
    2015-12-21 Annika H svarar Giovanna B
    Hej Giovanna!
    Stort tack för de fina orden och hoppas att du börjat komma i ordning i lokalen. Önskar dig en god jul och gott nytt år!
Åsa Öjes
Sara Martinsson