Annika Rosenberg fd. Hellström
Aktiv på Reco.se sedan 2009
2019-04 - 2020-03
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
För att jag alltid gör mitt yttersta för att du ska bli så nöjd som möjligt. Jag gör allt jag kan för att överträffa mina kunders förväntningar. Som delägare är jag extra mån om att säkerställa en hög kvalitet och detta avspeglas här bland mina omdömen på Reco.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är tävlingsmänniska, envis, glad och utåtriktad. Jag får ofta höra att jag lätt inger förtroende samt är professionell och personlig utan att bli för privat.

Vad gör du helst på fritiden?
Reser! Såväl till solen och städer som till skidbackarna. Annars lagar och äter jag mat, tränar på gym, dricker goda viner och umgås med familj och vänner. Läs mer

Läs vad 365 Läs vad Annika Rosenberg fd. Hellström

• Lisa W skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten

2020-03-25

Vi har varit i kontakt med Annika Rosenberg vid tidigare bostadsaffärer och hon har varje gång agerat mycket professionellt. Annika Rosenberg var vårt självklara val när det nu blev dags att sälja igen och blev lika nöjda som tidigare. Nästa mäklaren i Malmö /Lisa Läs mer
  • Anton S sålde sin lägenhet med hjälp av Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten

2020-02-19

Väldigt professionell, effektiv och trevlig. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Elisabeth A köpte sin lägenhet med hjälp av Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten

2020-02-17

Söderkulla
    Efter redan. på första träffen fick jag en positiv bedömningen om det gäller Annikas Rosenberg under en visningen av bostadsrätt.. Hennes positiv och hjälp sam sätt poverkade min val att anlita henne. Annika ROSENBERG leder hela sitt arbetet med kunnig kompetens och även med bra tips En märklare, att lita på. HENNES VÄNLIGHET ETT VIKTIGT FACTOR FÖR MIN DEL. ELISABETH ANDERSEN. Läs mer
  • Jeanette P sålde sin lägenhet med hjälp av Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten

2020-01-30

S:t Knut / Rörsjöstaden
    Bostadsagenten sålde vår bostadsrätt. Vår mäklare Annika har hela tiden varit konsekvent i sin kontakt med oss före och efter visningar samt kommunicerat med oss efter att hon återkopplat till spekulanter. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • Isabell A köpte sin lägenhet med hjälp av Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten

2020-01-26

Söderkulla
    Skrivit avtal på, och på väg att köpa, en tvåa på Söderkulla.
    Blev varmt, och vänligt bemött av mäklaren.

Tog oss, köpare och säljare, varsamt fram genom köpeavtal och förklarade på ett tydligt sätt det viktiga. Läs mer
  • Natalie O sålde sin lägenhet med hjälp av Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten

2020-01-24

Söderkulla
    Annika har skött hela försäljningen väldigt professionellt. Hon brinner för sitt yrke och har svar på alla frågor. Hon har ett varmt och härligt bemötande mot alla inblandade. Super nöjd! Läs mer
  • Helena R skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten

2020-01-19

Annika är fantastisk och levde upp till alla mina förväntningar och mer därtill! Jag är otroligt nöjd och tacksam för en alltigenom proffsig och smidig process med att sälja huset i Bjärred. Läs mer
  • Carl P köpte en tomt med hjälp av Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten

2019-10-25

Inte jätteinblandad i försäljningen då säljaren själv stod för visning etc.

köpt är Tomt.

Bemötandet var väldigt bra från mäklaren. Läs mer
  • Hanna B
    Hanna B sålde sitt hus med hjälp av Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten

2019-10-20

Videdal
    Vi sålde ett radhus med Annikas hjälp. Träffade flera andra mäklare men ingen kunde mäta sig med Annika i engagemang och bemötande, eller referenser. Hon stöttade och guidade genom hela processen, alltid lätt att få tag på, alltid glad och personlig. Värderingen var välgrundad, men vi sålde ändå till högre pris och redan efter förhandsvisning tack vare Annikas redan etablerade kontakter med presumtiva köpare.

Vi blev så nöjda med hela processen att vi redan anlitat Annika till ytterligare en försäljning! Läs mer
  • Dan K sålde sin lägenhet med hjälp av Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten

2019-10-11

Har sålt på Dockan med Annika. Blev en mycket snabb och bra affär. Blev väldigt trevligt och professionellt bemött. Annika levde upp till mina förväntningar. Helt klart en av de bästa om inte den bästa mäklaren i Malmö. Läs mer

Senaste försäljningarna

Albinsrogatan