Annika Rosenberg fd. Hellström

Annika Rosenberg fd. Hellström

Annika Rosenberg fd. Hellström är mäklare på Bostadsagenten

Annika Rosenberg fd. Hellström har varit registrerad mäklare sedan 2009-02. Annika Rosenberg fd. Hellström har varit aktiv på Reco.se sedan 2009-12 och har fått 417 omdömen med ett betyg på 4.8. Annika Rosenberg fd. Hellström har haft 9 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
För att jag alltid gör mitt yttersta för att du ska bli så nöjd som möjligt. Jag gör allt jag kan för att överträffa mina kunders förväntningar. Som delägare är jag extra mån om att säkerställa en hög kvalitet och detta avspeglas här bland mina omdömen på Reco.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är tävlingsmänniska, envis, glad och utåtriktad. Jag får ofta höra att jag lätt inger förtroende samt är professionell och personlig utan att bli för privat.

Vad gör du helst på fritiden?
Reser! Såväl till solen och städer som till skidbackarna. Annars lagar och äter jag mat, tränar på gym, dricker goda viner och umgås med familj och vänner.

417 omdömen om Annika Rosenberg fd. Hellström

Sedan starten hos Reco 2009
Maja E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten
Klostergården

Hon är trevlig, tillmötesgående och guidade oss genom processen på ett mycket hjälpsamt sätt. Jag hade inga förväntningar innan då sett var första gången vi köpte en bostad men jag har inget att kommentera på.

Lisa A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten
Västra Hamnen

Annika är lätt att jobba med, har en positiv attityd och är otroligt proffsig. Hon är bra på att kommunicera och att hålla oss uppdaterade om vad som händer samt har alltid förslag på nästa steg. Har känts tryggt att lämna vår försäljning i hennes händer.

Sara B
Klostergården

Väldigt bra bemötande och bra service

René Busk S
Bulltofta Friluftsstad

Trevligt bemötande, kommunikativ, hjälpsam, tydlig 👍🏻

Patrick L
Bulltofta Friluftsstad

Andra gången vi anlitar Annika för en bostadsförsäljning. Denna gången gick lika bra som första. Engagerad, driven, lyhörd och kompetent. Bara plus

Oliver N
Köpte sitt hus med hjälp av Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten
Grevie

Annika är ordentlig, flexibel, lyhörd samt tillgänglig och tydlig. Precis som en mäklare ska vara! Annika gjorde köpet av vår bostad riktigt smidigt. Annika har alltid varit lätt att nå och har haft en bra kommunikation med svar på frågor och återkoppling. Även om Annika varit bra påläst och direkt kunnat ge svar på mina frågor har hon ändå dubbelkollat med säljaren för att nästa gång vi pratat återkopplat till min tidigare frågor och bekräftat eller förtydligat sina tidigare svar. Det var tydligt att Annika bryr sig både...

Bengt Johan Tomas B
Sålde sitt hus med hjälp av Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten
Grevie

En mäklare som riktigt bryr sig om och gör ett utmärkt jobb

Fredrik L
Grevie

Allt gick smidigt. Bra kommunikation och återkoppling

Christina L
Skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten

För tredje gången nu, har vi eller familjen valt Annika Rosenberg som vår mäklare. Annika är inlyssnande, professionell, väldigt kunnig och hennes erfarenhet, den återspeglas i hennes fingertoppskänsla gällande allt från prissättning till rätt råd genom hela processen. Vi har sålt två lägenheter inne i Malmö i två så skilda områden som Limhamns Sjöstad och min mammas lägenhet på Gula Höja, samt nu sist min pappas hus i Klågerup som ligger två mil utanför Malmö. Annika har varit ett stort stöd och framför allt vår stora trygghet...

Abel P
Lugnet

I can 100% recommend Annika, thank you for your help selling our apartment!