Mäklare Skåne Malmö Bostadsagenten Annika Rosenberg fd. Hellström
Annika Rosenberg fd. Hellström
Aktiv på Reco.se sedan 2009
2018-03 - 2019-02
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
För att jag alltid gör mitt yttersta för att du ska bli så nöjd som möjligt. Jag gör allt jag kan för att överträffa mina kunders förväntningar. Som delägare är jag extra mån om att säkerställa en hög kvalitet och detta avspeglas här bland mina omdömen på Reco.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är tävlingsmänniska, envis, glad och utåtriktad. Jag får ofta höra att jag lätt inger förtroende samt är professionell och personlig utan att bli för privat.

Vad gör du helst på fritiden?
Reser! Såväl till solen och städer som till skidbackarna. Annars lagar och äter jag mat, tränar på gym, dricker goda viner och umgås med familj och vänner. Läs mer

Läs vad 346 Läs vad Annika Rosenberg fd. Hellström

• Sebastian S sålde sin lägenhet med hjälp av Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten

2019-02-08

65.0m²
    Limhamns sjöstad
    Väldigt proffesionellt och kunnigt bemötande. Återkom alltid snabbt med svar på alla våra frågor osv. Läs mer
  • Samorn N skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten

2018-10-21

Vi köpte en lägenhet, jag blev väldigt bra bemött, Annika är väldigt trevlig och hon är snabb på att svara när man vill ha kontakt jämför med andra som kan vara väldigt sena på att svara. Läs mer
    2018-10-24 Annika R svarar Samorn N
    Hej Samorn!
    Vad roligt att höra att ni är nöjda med mig och min insats. Hoppas att renoveringen går bra och att ni kommer att trivas i er nya lägenhet.
  • Kristofer J skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten

2018-09-11

Köpte fritidshus med Annika som mäklare. Tillvägagångssättet var klart och tydligt. Upplever Annika som ärlig, trevlig och hjälpsam. Det var helt eknkelt inga konstigheter. Läs mer
    2018-09-12 Annika R svarar Kristofer J
    Hej Kristofer!
    Stort tack för det fina omdömet, det glädjer mig att höra att du är nöjd med mig som mäklare. Jag hoppas att du kommer att trivas med ditt fritidshus och önskar dig all lycka till med det!
  • Klara O köpte sin lägenhet med hjälp av Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten

2018-07-22

1:a
    35.5m²
    Kirseberg
    Köp av lägenhet, jag är mycket nöjd med min mäklare som håller en tydlig kommunikation. Läs mer
    2018-08-08 Annika R svarar Klara O
    Hej Klara!
    Jag tackar och niger för det fina omdömet, det värmer att höra att du är nöjd med min insats. Ha det fint så länge!
  • Ola N skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten

2018-07-15

Annika skötte allt exemplariskt! Läs mer
    2018-08-08 Annika R svarar Ola N
    Hej Ola!
    Stort tack för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen av ditt hus. Må så gott och ha en fortsatt fin sommar!
  • Arvid B
    Arvid B skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten

2018-07-13

Jag köpte en bostadsrätt via mäklaren Annika och hela processen gick väldigt smidigt! Jag bemöttes av en positiv personlighet och hon har hela tiden funnits tillhands och hjälpt mig med alla frågor jag hade, och det var en del! Jag tycker att hon gjorde ett utmärkt jobb för en petig person som mig, vilket jag tackar och bockar för! Läs mer
    2018-08-08 Annika R svarar Arvid B
    Hej Arvid!
    Tusen tack för det fina omdömet. Hoppas att flyttlasset kommer fram som det ska och att du kommer att trivas i din nya lägenhet. Ha en fortsatt fin sommar!
  • Nanna B skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten

2018-05-10

Annika var uppriktig och lätt att ha att göra med från början till slut. Vi kunde inte vara nöjdare! Läs mer
  • Gustaf J
    Gustaf J skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten

2018-04-24

Rekommenderar verkligen Annika. Allt var bra från början till slut. Läs mer
    2018-04-24 Annika R svarar Gustaf J
    Tusen tack för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen!
  • Roxana L skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten

2018-03-04

Som köpare har jag upplevt Annika som en väldigt dedikerad, pålitlig och proffsig mäklare. När jag tog kontakt för bostaden jag köpt, fick jag snabbt svar och en visning fixades snabbt.
    När jag haft frågor så har de besvarats snabbt och jag känner att hon är en bra medlare mellan mig och säljaren. Läs mer
    2018-04-24 Annika R svarar Roxana L
    Stort tack för det fina omdömet och för de fina orden. Hoppas att du kommit i ordning i din nya lägenhet och trivs i Malmö. Jag hoppas att vi ses i samband med framtida bostadsaffärer.
  • Elisabeth H skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten

2018-03-03

Första mötet kändes familjärt och professionellt - precis som hela processen. Från det att vi skrev på papperna till försäljning, tills det att nycklarna lämnades fanns alltid Annika eller hennes kollega till hands vilket kändes väldigt tryggt. Läs mer

Senaste försäljningarna

3:a