323 rekommendationer

Annika Rosenberg fd. Hellström
en del av Bostadsagenten Malmö

Jag är ursprungligen från Stockholm och Malmöbo sedan 2007 då jag utbildade mig till fastighetsmäklare på Malmö Högskola. Mina tidigare erfarenheter inom serviceyrken och försäljning är något jag drar stor nytta av i yrket som fastighetsmäklare. Jag är positiv, serviceminded, noggrann och har ett stort engagemang. Som tävlingsmänniska är det en självklarhet för mig att se till att Ni får bäst betalt för Er bostad och att Ni som kund blir mer än nöjd. På fritiden reser jag gärna, lagar mat eller umgås med vänner. Kontakta mig och låt mig sköta Er bästa bostadsaffär någonsin!
Kungsgatan 10
211 49 Malmö — Visa karta

Vad tror Annika att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 323 kunder tycker om Annika Rosenberg fd. Hellström

• Ann-kristin A
    Ann-kristin A skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Annika tog snabbt kontakt efter min förfrågan vilket jag uppskattade
    Hon är vänlig intresserad o på på ett positivt sätt

Detta är tredje gånger vi gör en affär tillsammans det funkar jättebra
    Rekommenderar annika varmt

Anki Anderberg
    2017-09-25 Annika R svarar Ann-kristin A
    Hej Anki!
    Tusen tack för det fina omdömet och för vi återigen fick förtroendet att sköta en försäljning åt er. Det glädjer mig verkligen med nöjda, återkommande kunder.
    Ha en riktigt fin höst och hälsa Christer så mycket!
  • Linnéa F
    Linnéa F skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Trevligt bemötande, bra service och tydlig information!
    Vi har bara bra saker att säga om Annika!
    2017-09-25 Annika R svarar Linnéa F
    Hej Linnéa!
    Tusen tack för det fina omdömet. Hoppas att renoveringen går bra och att ni kommer att trivas I lägenheten. Jag hoppas att vi ses I samband med framtida bostadsaffärer. Hälsa Simon!
  • Carina B
    Carina B skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    jag är supernöjd med Annikas kunskap och trovärdighet, hon inger verkligen ett förtroende.
    2017-09-01 Annika R svarar Carina B
    Hej Carina!
    Jag tackar så mycket för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen. Ha det riktigt fit så hoppas jag att vi ses I samband med framtida bostadsaffärer!
  • Cliff A
    Cliff A skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Bra kommunikation och kontakt
    hjälpsam

bra upplevelse som kund hos er för andrar gången
    Nöjd kund!
    2017-09-01 Annika R svarar Cliff A
    Hej Cliff!
    Det är extra roligt att höra att du ''är nöjd med oss eftersom du är en återkommande kund.
    Hoppas att du kommit I ordning I lägenheten och att du återkommer till oss Igen den dagen det är dags för en ny bostadsaffär!
  • Mhamad A
    Mhamad A skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Hon var jätte duktig och förklarade allt nogrant fans inget jag kunde klaga på allt va klart och allt gick snabbt .
    2017-09-01 Annika R svarar Mhamad A
    Hej Mhamad!
    Tusen tack för det fina omdömet. Jag hoppas att du trivs I din nya lägenhet och att vi ses I samband med framtida bostadsaffärer!
  • Stefanie W
    Stefanie W skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Vi kan absolut rekommendera Annika Rosenberg fd. Hellström på Bostadsagenten Malmö - vi ville sälja med väldigt kort varsel, men det gick utan problemer och hon hjälpte oss med det. Allt var organiserat, hon svarade alltid snabbt när frågor uppstod och var en stor hjälp med hänsyn till att det var vår första försäljning. Vi kunde under tiden fokussera helt och hållet på alla andra saker som behövdes ordna.
    2017-09-01 Annika R svarar Stefanie W
    Hej Stefanie!
    Vad roligt att höra att ni är så nöjda med min insats. Jag tackar så mycket för de fina ordern och för att jag fick sköta försäljningen av er lägenhet. Hoppas att ni trivs I Schweiz och hälsa Michael!
  • Jessica E
    Jessica E skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Lyhörd och kompetent! Effektiv och ärlig..Varmt rekommenderas..
    2017-09-01 Annika R svarar Jessica E
    Hej Jessica!
    Tusen tack för den fina rekommendationen, det glädjer mig verkligen att höra att du är så nöjd. Ha det fint så ses vi snart igen!
  • Mats E
    Mats E skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Trevligt bemötande. Proffesionellt men ändå personligt.
    2017-09-01 Annika R svarar Mats E
    Hej Mats!
    Vad roligt att höra att ni är nöjda med mitt arbete. Hoppas att Alice kommit I ordning I lägenheten och att vi ses I framtiden.
  • Fredrik T
    Fredrik T skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Positivt bemötande och professionell genom hela försäljningen av min bostad.
    2017-09-01 Annika R svarar Fredrik T
    Hej Fredrik!
    Tusen tack för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att sköja försäljningen. Hoppas att ni treivs bra I nya lägenheten och att vi ses I samband med framtida bostadsaffärer!
  • Veronita T
    Veronita T skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Trygg och självsäker mäklare. Ett varmt och pålitligt intryck,precis det man vill ha som säljare,men framför allt den känslan man vill att köparen ska få av din mäklare.

Hela försäljningsprocessen gick som lovat. Upplägget och kontakten var tydlig. Vi fick det pris vi önskade och det hela gick fort. Mkt bra uppföljning och hjälpsam in i det sista.

Vi är otroligt nöjda med Annika. Hon kändes trygg och lätt att tycka om/pålitlig. Kändes som om hon tilltalar alla olika och lika människorna dvs. Köpare. Vi föll för henne och det gör köparna med.
    2017-09-01 Annika R svarar Veronita T
    Hej Veronita!
    Jag tackar och niger för de fina orden, det värmer och glädjer mig att höra att ni är så nöjda med min insats.
    Hoppas att ni trovs I huset och att våra vägar korsas I samband med framtida bostadsaffärer.
  • Hans R
    Hans R skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Från första mötet till avslutat köp kännetecknades Annika av ett professionellt och mycket trevligt bemötande
    2017-09-01 Annika R svarar Hans R
    Hej Hans!
    Tusen tack för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen. Ha en riktigt fin host!
  • Maggie
    Maggie skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Annika hade ett proffsigt bemötande och var alltid tillgänglig när man sökte henne.
    2017-09-01 Annika R svarar Maggie
    Hej Maggie!
    Stort tack för det fina omdömet och hoppas att du börjat komma I ordning I din lägenhet. Tveka inte att höra av dig om det skulle dyka upp några frågor I framtiden.
  • Maria S
    Maria S skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Väldigt trevlig och serviceorienterad.
    2017-07-03 Annika R svarar Maria S
    Hej Maria!
    Stort tack för det fina omdömet. Hoppas att flytten går bra och hälsa Tomas!
  • Annika B
    Annika B skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Vi är jättenöjda med Annika som mäklare.
    Hon var enkel, tydlig, hjälpsam och trevlig.
    2017-07-03 Annika R svarar Annika B
    Hej Annika!
    Tusen tack för det fina omdömet, härligt att höra att ni är nöjda med min insats. Ha en riktigt fin sommar!
  • Anders R
    Anders R skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Ett bra och proffsigt intryck redan från början och det höll hela vägen genom köpet av lägenheten. Stort tack!
    2017-06-07 Annika R svarar Anders R
    Hej Anders!
    Tusen tack för det fina omdömet, det glädjer mig att höra att du är så nöjd med min insats. Hoppas att renoveringarna går bra och att vi ses i samband med framtida bostadsaffärer.
  • Patrick H
    Patrick H skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Jag anlitade Bostadsagenten efter att ha fått en rekommendation från vänner. Mäklaren jag träffade gjorde ett mycket bra och förtroendeingivande intryck vid införsäljningen och hade ett bättre pris än mäklarfirman jag jämförde dem med. Vi kom under mötet fram till ett utropspris som verkade realistist att sälja bostaden för.

Hela förloppet fram tills att annonsen lades ut på Hemnet gick väldigt bra och redan innan första visningen fick jag ett bud som låg en bra bit över utropspriset, men la ett motbud efter råd från mäklaren som dock var för högt för den potentiella köparen. Sen verkade det som om det var svårt att få folk att komma på visningarna trots den blomstrande bostadsmarknaden i Malmö. Kontentan blev att det hölls väldigt många visningar och jag blev tvungen att sälja bostaden en bra bit under utropspriset eftersom jag ordnade en ny lägenhet under tiden.

Kontraktsskrivning och överlåtelse gick bra och Bostadsagenten tog på sig kostnaderna för flyttstädningen.
    2017-06-07 Annika R svarar Patrick H
    Hej Patrick!
    Tack för ditt utförliga omdöme och för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen v din lägenhet.

Det är tråkigt att höra att du inte är helt nöjd med försäljningen. Ibland händer det tyvärr att det går något trögt med försäljningar trots en överlag väldigt het marknad och jag kan bara beklaga att det drabbade dig.

Hoppas att du kommit i ordning och trivs i din nya lägenhet och ha en riktigt fin sommar!
  • Samir A
    Samir A skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Perfekt på alla sätt.
    Höll bra kontakt och uppdaterade mig snabbt.
    Såg till så allt flöt på bra.
    2017-05-09 Annika R svarar Samir A
    Hej Samir!
    Tusen tack för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen. Hoppas att allt går bra när det blir dags att flytta till din nya lägenhet och att vi ses i samband med framtida bostadsaffärer.
  • Nada Z
    Nada Z skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Annika var otroligt hjälpsam och trevlig.
    Hon utförde sitt jobb på
    Ett professionnelt sätt.
    Hon besvarade mina frågor snabbt och kommunikationen med henne var smidig
    2017-05-08 Annika R svarar Nada Z
    Hej Nada,
    Tusen tack för det fina omdömet. Hoppas att flytten gått bra och att du kommit i ordning i lägenheten. Ha det fint så länge så hoppas jag att vi ses i samband med framtida bostadsaffärer.
  • Annette K
    Annette K skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Vi var nöjda med allt och det var proffsigt utfört
    2017-05-04 Annika R svarar Annette K
    Hej Annette,
    Tack för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen. Tveka inte att höra om dig om det skulle dyka upp frågor eller funderingar i framtiden.
  • Frida L
    Frida L skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Annika är en mycket trevlig och glad person, till skillnad från många andra mäklare så är hon en ärlig mäklare med båda fötterna på jorden. Annika är även lättillgänglig och kommer med snabba svar.
    2017-05-04 Annika R svarar Frida L
    Hej Frida! Tusen tack för det fina omdömet, det värmer. Hoppas att flytten går bra och att vi får en fin sommar så att du kan njuta av takterrassen riktigt mycket!
  • Iris A
    Iris A skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Trevlig, social, signalerar kunnighet inom sitt yrke. Tillgänglig, tydlig och effektiv i sitt arbete.
    2017-04-19 Annika R svarar Iris A
    Hej Iris!Tusen tack för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen. Ha det riktigt fint i Rom!
  • Sofia J
    Sofia J skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Professionell, hjälpsam och ärlig!
    2017-04-13 Annika R svarar Sofia J
    Hej Sofia!
    Stort tack för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen av din lägenhet. Stort lycka till i Oslo!
  • Hanna A
    Hanna A skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Seriöst, bra och kunnigt bemötande. Trovärdig och lugn!
    2017-04-11 Annika R svarar Hanna A
    Hej Hanna!
    Tusen tack för det fina omdömet. Hoppas att ni börjat komma i ordning i huset och att ni kommer att trivas. Hälsa Jesper!
  • Maria
    Maria skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Väldigt trevlig och tillmötesgående, serviceorienterad och tillgänglig.
    2017-04-03 Annika R svarar Maria
    Hej Maria!
    Tusen tack för det fina omdömet, det glädjer mig att höra att du 'är så nöjd. Hälsa Thomas så mycket!
  • Mattias P
    Mattias P skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Jag kan varmt rekommendera Annika som mäklare till dem som vill sälja eller köpa bostad. Väldigt proffesionell i alla steg. Supernöjd med service och bemötande.
    2017-02-20 Annika R svarar Mattias P
    Hej Mattias!
    Tusen tack för rekommendationen, det värmer i februarirusket. Ha det fint så länge så hoppas jag vi ses framöver!
  • Linnéa P
    Linnéa P skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Fick kontakt med Annika när hon var mäklare på lägenheten som jag och min sambo ville köpa. Hon var lyhörd och snabb i sitt agerande; ordnade värdering, fotografering osv snabbt och smidigt för att kunna sälja vår lägenhet så fort som möjligt. Samarbetet oss emellan var väldigt positivt och utfallet med både köp och försäljning av lägenheterna gick snabbt och kändes väldigt stabilt och tryggt! Annika var lugn och trygg genom hela processen och ingav ett stort förtroende.
    Jag rekommenderar gärna Annika & Co på Bostadsagenten till folk i min närhet som går i köp/säljtankar!
    2017-02-20 Annika R svarar Linnéa P
    Hej Linnéa!
    Stort tack för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att vara er mäklare. Verkligen glädjande att höra att ni är så nöjda med min insats och processen. Hoppas att ni kommit i ordning i er fina lägenhet och att vi ses i samband med framtida bostadsaff'ärer!
  • Sofia K
    Sofia K skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Jag kan ge Annika mina allra varmaste rekommendationer! Jag har inget att anmärka på. Vi har fått ett proffsigt bemötande från första visningen till tillträdesdagen. Hon har varit behjälplig och tillgänglig för frågor, kommunikationen har varit smidig och enkel.
    2017-02-03 Annika R svarar Sofia K
    Hej Sofia!
    Tusen tack för det fina omdömet, riktigt kul att höra att ni är så nöjda med min insats. Hoppas att målandet gått bra och att ni börjar komma i ordning i lägenheten. Hälsa Niklas!
  • Therése L
    Therése L skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Annika hjälpte mig med min lgh försäljning. Snabb, effektiv och lyhörd. Mycket lätt att samarbeta med. Gav rätt förväntningar ang. slutpris. Rekommenderas varmt till dig som planerar att sälja bostad.

Therese
    2017-01-30 Annika R svarar Therése L
    Hej Therése!
    Tusen tack för det fina omdömet och för att valet av mäklare till försäljning av din lägenhet föll på mig. Jag önskar dig stort lycka till i Hjärup och hoppas att vi ses i samband med framtida bostadsaffärer. Ha det fint så länge!
  • Sofia P
    Sofia P skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Proffsig, organiserad och superkoll på allt. Rekommenderas verkligen!
    2017-01-24 Annika R svarar Sofia P
    Hej Sofia!
    Tusen tack för det fina omdömet, det glädjer mig att höra att ni är nöjda med mig och Bostadsagenten. Hoppas att flytten gått bra och att ni börjar komma i ordning i er fina lägenhet. Hälsa Adnan!
  • Ulrika L
    Ulrika L skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Mycket nöjd med Annika! Alltid tillgänglig på mail o telefon. Mycket noggran och ärlig, så lätt att få förtroende för henne.
    2017-01-23 Annika R svarar Ulrika L
    Hej Ulrika!
    Jag tackar så mycket för det fina omdömet. Hoppas att flytten går bra och att du kommer att trivas i din fina lägenhet. Ha det fint och tveka inte att höra av dig om frågor skulle dyka upp i framtiden!
  • Peter H
    Peter H skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Från första presentationen av bostadagentens tjänster gjorde Annika ett väldigt positivt intryck, inga extra eller dolda tillägg rakt upp och ner bara utan krusiduller, under resans gång har Annika var guld värd, svarat på alla mina dumma frågor utan någon irritation , proffsigt bemötande , konstanta och snabba uppdateringar om vad som har hänt och kommer att hända. Alltid leende och trevligt bemötande Var inte Annika tillgänglig tog hennes kollegor väl hand om mej. Noggrann och saklig vid kontrakt skrivning och överlämnande. Kan rekomnedra Annika och Bostadsagenten till 100%
    2017-01-19 Annika R svarar Peter H
    Hej Peter!
    Tusen tack för det fina omdömet,det gör mig väldigt glad att höra att du är då nöjd med mig och företaget. Tack även för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen av lägenheten. Jag önskar dig lycka till och hoppas att våra vägar korsas i samband med framtida bostadsaffärer!
  • Hampus D
    Hampus D skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Hängiven som utför det hon lovar.
    Tillgänglig och tillmötesgående.
    Följer upp och ger feedback och är duktig på att hålla en bra dialog.
    Mycket nöjd på alla plan, väldigt proffsig
    2017-01-16 Annika R svarar Hampus D
    Hej Hampus!
    Stort tack för rekommendationen, det glädjer mig att höra att ni är nöjda med min insats. Hoppas att ni kommer i ordning i ert nya hem och att vi ses framöver. Ha det fint så länge!
  • Emilia D
    Emilia D skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Proffesionell och tillmötesgående! Vi är mycket nöjda med hur Annika skötte försäljningen av vår bostad.
    2017-01-16 Annika R svarar Emilia D
    Hej Emilia!
    Tusen tack för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen av er lägenhet. Jag önskar er stort lycka till i er nya bostad i Friluftsstaden och är säker på att ni kommer att trivas!
  • Oliver T
    Oliver T skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Professionellt bemötande och tydlig kommunikation. Jag är mycket nöjd!
    2017-01-10 Annika R svarar Oliver T
    Hej Oliver!
    Stort tack för den fina rekommendationen och för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen av din fina lägenhet. Hoppas att flytten går bra. Hälsa Johanna så mycket!
  • Annelie L
    Annelie L skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Trevligt bemötande och snabba svar på mina frågor. Dock hade jag förväntat mig att mäklaren informerat mig och påpekat för säljaren att dokument för ombyggnaden av badrummet borde varit med när vi skulle skriva. Detta gjorde att det blev en fördröjning och en stress och osäkerhet hos oss. Erbjudandet att dra av på priset och inte få dokumentet kändes inte aktuellt. Det hela löste sig sedan. Men en sådan liten miss gör att jag inte ger betyg 5. För övrigt en stark 4.
    2017-01-09 Annika R svarar Annelie L
    Hej Annelie,
    Tack för det fina omdömet. Jag får be om ursäkt att det blev stressigt, men som tur var löste det sig till slut. Hoppas att flytten går bra och att Alexander kommer att trivas i lägenheten.
  • Mia C
    Mia C skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Toppen, kunnig, trevlig, tillmötesgående, effektiv. Sååå jättebra!
    2017-01-03 Annika R svarar Mia C
    Hej Mia!
    Tusen tack för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen av din lägenhet. Hoppas att du kommit i ordning i Kalmar och att 2017 börjat på bästa sätt.
  • Annika K
    Annika K skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Fantastisk service och snabb affär! Vad mer kan man önska sig.
    Rekommenderas varmt!
    2016-12-08 Annika R svarar Annika K
    Hej Annika! Tusen tack för det fina omdömet och för att jag återigen fick förtroendet att sköta din bostadsaffär. Hoppas att flytten gått bra och att ni börjar komma i ordning i det nya huset. Önskar er en god jul och gott nytt år!
  • Christel A
    Christel A skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Annika gjorde ett superbra jobb. Snabbt & smidigt. Jättenöjd med bostadsagenten. Kan starkt rekommendera dom som mäklare.
    2016-12-05 Annika R svarar Christel A
    Hej Christel!
    Stort tack för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen. Tack för ett gott samarbete, önskar dig en riktigt fin jul och hoppas att våra vägar korsas i samband med framtida bostadsaffärer.
    Christel A gillar detta
  • Leif E
    Leif E skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Mycket trevligt och professionellt bemötande av en söt och trevlig person. Lätt att nå och svarade snabbt och enkelt på frågor. Våra varmaste rekomendationer
    2016-12-05 Annika R svarar Leif E
    Hej Leif! Stort tack för det fina omdömet. Hoppas att flytten gått bra och att ni börjat komma i ordning. Tveka inte att höra av dig om det skulle dyka upp frågor i framtiden.
  • Susanne H
    Susanne H skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Trevlig, glad och positiv mäklare, lätt att prata med. Rekommenderas av oss!
    2016-12-01 Annika R svarar Susanne H
    Hej Susanne!
    Stort tack för det fina omdömet. Hoppas att flytten gått bra och att ni börjar komma i ordning i ert nya hus. Hälsa Magnus så mycket!
  • Josef G
    Josef G skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Mycket bra och tillgänglig mäklare. Väldigt nöjd med servicen.
    2016-11-18 Annika R svarar Josef G
    Hej Josef!
    Stort tack för det fina omdömet. Jag hoppas att flytten gått bra och att du kommer att trivas i din nya lägenhet. Ha det riktigt fint så länge så hoppas jag att våra vägar korsas i samband med framtida bostadsaffärer.
  • Torkel T
    Torkel T skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Annika tog hand om mitt lägenhetsköp och hag är mycket nöjd med hennes insats! Hon svarade snabbt på mail och telefon och gjorde processen enkel för mig som köpare. Rekommenderas!
    2016-11-17 Annika R svarar Torkel T
    Hej Torkel!
    Tusen tack för de fina orden. Jag hoppas att flytten går bra och att ni kommer att stormtrivas i er fina lägenhet. Tveka inte att höra av er om det skulle dyka upp frågor i framtiden.
  • Massi N
    Massi N skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Första gången vi träffade Åsa var vi spekulanter av ett hus där hon var säljarens mäklare och vi blev väldigt nöjda med responsen efteråt vilket gjorde att vi valde henne som mäklare när vi skulle sälja vår egen bostad. Försäljningen gick dels väldigt snabbt och dels väldigt smidigt vilket vi kan tacka Åsa för. Hon var ett stöd under hela resans gång. Vi rekommenderar henne varmt och härnäst kommer hon hjälpa mina föräldrar och sälja deras bostad. Tack igen för ditt goda arbete och vi hörs i framtiden när det är dags igen!
    2016-11-17 Åsa Ö svarar Massi N
    Hej Massi och Freja!

Tack för era fina ord, det värmer! Stort lycka till i er nya bostad och ha ett gott slut på året! Vi ses snart igen :)
  • Nina K
    Nina K skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Mycket kompetent, effektiv och trevlig. Rekommenderas varmt!
    2016-11-15 Annika R svarar Nina K
    Hej Nina!
    Tusen tack för det fina omdömet och framför allt för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen av din fina lägenhet. Lycka till i huset på landet och tveka inte att komma in på en kaffe när du har vägarna förbi. Hälsa Andreas så mycket!
  • Alexander A
    Alexander A skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Hon var väligt hjälpsam och ambitös. Fick ett positivt och proffsigt bemötande. Hon stöttade genom hela processen.
    2016-11-07 Annika R svarar Alexander A
    Hej Alexander!
    Jag tackar så mycket för det fina omdömet. Hoppas att flytten går bra och att vi kommer att trivas fint i lägenheten.
  • Johannes J
    Johannes J skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Professionellt o pålitligt utan krusiduller, rekommenderas !
    2016-11-07 Annika R svarar Johannes J
    Hej Johannes!
    Stort tack för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen av din fina lägenhet. Lycka till i den nya lägenheten och hälsa Océanne!
  • Louise P
    Louise P skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Bra, saklig, proffsig, varmt bemötande.
    2016-10-19 Annika R svarar Louise P
    Hej Louise!
    Stort tack för det fina omdömet och lycka till med din nya lägenhet. Tveka inte att höra av dig om frågor skulle dyka upp i framtiden.
  • Anna H
    Anna H skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Det har varit superbra upplevelse. Annika är mycket trevlig, kunnig och proffesionell. Hon översatte all information till engelska också så att alla parter kunde förstå.
    2016-10-19 Annika R svarar Anna H
    Hej Anna!
    Tusen tack för det fina omdömet. Hoppas att flytten går bra och att ni kommer att trivas riktigt fint i er nya lägenhet. Jag hoppas att vi ses i samband med framtida bostadsaffärer. Hälsa Stephen så mycket!
  • Anna Z
    Anna Z skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Annika är professionell driven och duktig, samtidigt som hon är personlig.
    Jag ger henne mina varmaste rekommendationer!
    2016-10-21 Annika R svarar Anna Z
    Hej Anna!
    Stort tack för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att sköta försäljning av din fina lägenhet. Jag önskar er stort lycka till i huset. Tveka inte att höra av dig om frågor eller funderingar skulle dyka upp i framtiden.
  • Mette S
    Mette S skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Annika är trevlig och professionell. Bemöter säljare och potentials köpare med lugn och kamratlig känsla. Jag rekommenderar Annika starkt!
    2016-10-17 Annika R svarar Mette S
    Hej Mette!
    Jag tackar så mycket för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen av din lägenhet. Hoppas att flytten gått fint. Önskar dig lycka till i den nya lägenheten, vi ses!
Annika Rosenberg fd. Hellström
Emelie Mäntynen