Annika Rosenberg fd. Hellström
Aktiv på Reco.se sedan 2009
2018-12 - 2019-11
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
För att jag alltid gör mitt yttersta för att du ska bli så nöjd som möjligt. Jag gör allt jag kan för att överträffa mina kunders förväntningar. Som delägare är jag extra mån om att säkerställa en hög kvalitet och detta avspeglas här bland mina omdömen på Reco.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är tävlingsmänniska, envis, glad och utåtriktad. Jag får ofta höra att jag lätt inger förtroende samt är professionell och personlig utan att bli för privat.

Vad gör du helst på fritiden?
Reser! Såväl till solen och städer som till skidbackarna. Annars lagar och äter jag mat, tränar på gym, dricker goda viner och umgås med familj och vänner. Läs mer

Läs vad 358 Läs vad Annika Rosenberg fd. Hellström

• Carl P köpte en tomt med hjälp av Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten

2019-10-25

Inte jätteinblandad i försäljningen då säljaren själv stod för visning etc.

köpt är Tomt.

Bemötandet var väldigt bra från mäklaren. Läs mer
  • Hanna B
    Hanna B sålde sitt hus med hjälp av Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten

2019-10-20

Videdal
    Vi sålde ett radhus med Annikas hjälp. Träffade flera andra mäklare men ingen kunde mäta sig med Annika i engagemang och bemötande, eller referenser. Hon stöttade och guidade genom hela processen, alltid lätt att få tag på, alltid glad och personlig. Värderingen var välgrundad, men vi sålde ändå till högre pris och redan efter förhandsvisning tack vare Annikas redan etablerade kontakter med presumtiva köpare.

Vi blev så nöjda med hela processen att vi redan anlitat Annika till ytterligare en försäljning! Läs mer
  • Dan K sålde sin lägenhet med hjälp av Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten

2019-10-11

Har sålt på Dockan med Annika. Blev en mycket snabb och bra affär. Blev väldigt trevligt och professionellt bemött. Annika levde upp till mina förväntningar. Helt klart en av de bästa om inte den bästa mäklaren i Malmö. Läs mer
  • Görgen N köpte sin lägenhet med hjälp av Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten

2019-10-08

Köpt BRF-lägenhet. Klanderfritt uppträdande. Professionell. Läs mer
  • Mirjana S köpte sin lägenhet med hjälp av Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten

2019-09-12

Nobel/ Östra Sorgenfri
    Köp/bostadsrätt i Malmö

Mycket trevlig mäklare.
    Tydlig och rak . Väldigt nöjd med samarbetet.

En härlig personlighet som fick mig att känna mig trygg och omhändertagen.

Väldigt kompetent och påläst.
    Jag kan VERKLIGEN rekommendera
    Annika Rosenberg fd. Hellström.

1000 Tack Annika ❤ Läs mer
  • Filippa L köpte sin lägenhet med hjälp av Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten

2019-09-05

Annika är kunnig och man känner sig väl bemött! Läs mer
  • Kenan C
    Kenan C köpte sin lägenhet med hjälp av Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten

2019-05-16

Oxie
    Vi har køpt hus
    Ganske snill og hjelp som
    Mäklering har gjort sitt beste
    Helt perfekt Läs mer
  • Jens E köpte sin lägenhet med hjälp av Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten

2019-04-10

Lönngården
    Jag har köpt en bostad. Annika agerar mycket professionellt och bidrar till både lugn och förtroende. Vår process har blivit något speciell men Annika har behållit lugnet och levererat under hela processen. Läs mer
  • Dan B sålde sin lägenhet med hjälp av Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten

2019-04-10

Dockan
    Annika är påläst, engagerad och väldigt trevlig. En supermäklare! Läs mer
  • Carolina P
    Carolina P sålde sin lägenhet med hjälp av Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten

2019-04-09

Lönngården
    Jag har sålt en bostadsrätt. Annika var väldigt tillmötesgående, proffsig och kunnig.
    Jag ville ha ett snabbt och enkelt förlopp och ett bra pris. Allt detta införlivades med råge.
    Annika är väldigt kompetent och jag kände mig väldigt trygg i hennes händer! Läs mer

Senaste försäljningarna

Solvändegatan