Annika Rosenberg fd. Hellström

Annika Rosenberg fd. Hellström

Annika Rosenberg fd. Hellström är mäklare på Bostadsagenten

Annika Rosenberg fd. Hellström har varit aktiv på Reco.se sedan 2009-12 och har fått 377 omdömen med ett betyg på 4.8. Annika Rosenberg fd. Hellström har haft 28 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
För att jag alltid gör mitt yttersta för att du ska bli så nöjd som möjligt. Jag gör allt jag kan för att överträffa mina kunders förväntningar. Som delägare är jag extra mån om att säkerställa en hög kvalitet och detta avspeglas här bland mina omdömen på Reco.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är tävlingsmänniska, envis, glad och utåtriktad. Jag får ofta höra att jag lätt inger förtroende samt är professionell och personlig utan att bli för privat.

Vad gör du helst på fritiden?
Reser! Såväl till solen och städer som till skidbackarna. Annars lagar och äter jag mat, tränar på gym, dricker goda viner och umgås med familj och vänner.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 377 Läs vad Annika Rosenberg fd. Hellström

• 2020-10-16
    Margaritis S
    • 70.0 m²
    • Bulltofta Friluftsstad
    sålde sin lägenhet med hjälp av Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten
  • 2020-10-03
    Trygghet, professionalitet, vänlighet samt effektivitet kan sammanfatta Annika Rosenbergs mäklargärning. Annika levde upp till alla våra förväntningar och vi kommer definitivt att sprida vår upplevelse vidare till andra. Det krävs en fantastisk person och mäklare, som får såväl köpare som säljare att bli helt nöjda och så var fallet vid vår försäljning av lägenhet. Tack och kram från oss till dig Annika!
    Susanne Strand G
    • 2.5:a
    • 62.0 m²
    • Blekingsborg / Mobilia
  • 2020-08-14
    Möttes på en lägenhetsvisning av en varm och välkomnande personlighet. Förtroendet för Annika etablerades snabbt genom den förträffliga presentationen av bostaden och hennes noggrannhet och kunskap. Processen med köpet har känts väldigt enkel och hon har varit tydlig och hjälpsam. Annika är otroligt duktig på sitt jobb och hon kommer definitivt vara överst på listan nästa gång jag behöver en mäklare. Tack så mycket Annika!
    Kevin T
    • 56.5 m²
    • Kirseberg
    köpte sin lägenhet med hjälp av Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten
  • 2020-07-01
    Proffsigt och trevligt bemötande
    Amra B
    • 40.0 m²
    • Almåsa fritidsby
    köpte sin bostad med hjälp av Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten
  • 2020-06-24
    Kunnig, ärlig, effektiv Köpt en bostadsrätt
    Susana P
    • 4:a
    • 104.0 m²
    • Lindeborg
  • 2020-06-24
    Hej, Vi är så nöjda med Annika. Hon hade stort tålamod och jätte hela köpet av lägenhet gick utmärkt. Vänliga hälsningar, Vera Vissa flytt och städ AB
    Fahd M
    • 63.5 m²
    • Blekingsborg
  • 2020-06-11
    Sålde ett fritidshus under juni månad 2020. Annika har alltid ett professionellt förhållningssätt till oss som säljare och i mötet med kunden. Hon arbetar inte för att sälja utan för att göra säljaren och köparen nöjda med en så smidig och gynnsam försäljning som bara möjligt. Slutpriset blev betydligt högre än vad vi hade kunnat drömma om och det beror till stor del på mäklaren, men också på den rådande situation som gäller i Sverige just nu med Covid-19. Jag tycker att hon var informativ till oss som säljare under hela försäljningen och det var även en öppen dialog med köparna. Det var en lyckad tillställning att anlita Annika som mäklare när vi sålde vårt fritidshus. Från första mötet fram till kontraktsskrivning. Rekommenderar Annika alla dagar i veckan.
    Mats B
    • 41.5 m²
    • Almåsa fritidsby
    sålde sin bostad med hjälp av Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten
  • 2020-06-09
    Annika är mycket glad och trevlig utan några krumbukter. Första gången vi mötte henne i en koloniträdgård upplevde jag henne som välinformerade och saklig. VI köpte en koloni genom Annika och jag vill särskilt säga att hon var lugn och sansad i en budgivning som för oss som köpare blev ansträngd. Jag var inte lika lugn och sansad, men å andra sidan upplever Annika säkert alla typer av människor i sådana processer. Till slut vann vi budgivningen och trots att det var snabba ryck på slutet, var hon lugn, saklig och glad. Nöjda med köpet och glada över att ha träffat Annika.
    Chris S
    Chris S
    • 41.5 m²
  • 2020-05-19
    Duktig mäklare med snabb återkoppling.
    Jimmy T
    • Bara backar
    köpte en tomt med hjälp av Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten
  • 2020-04-28
    Köpte Koloni stuga genom Annika. Väldigt bra prospekt och bra stukturerad visning i Corona tider. Vi gillade samarbetet!
    Lucyna F
    • 45.0 m²
    • Mossängens sommarstad

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte