Annika Rosenberg fd. Hellström

Annika Rosenberg fd. Hellström

Annika Rosenberg fd. Hellström är mäklare på Bostadsagenten

Annika Rosenberg fd. Hellström har varit registrerad mäklare sedan 2009-02. Annika Rosenberg fd. Hellström har varit aktiv på Reco.se sedan 2009-12 och har fått 398 omdömen med ett betyg på 4.8. Annika Rosenberg fd. Hellström har haft 8 försäljningar sen 2021-11 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
För att jag alltid gör mitt yttersta för att du ska bli så nöjd som möjligt. Jag gör allt jag kan för att överträffa mina kunders förväntningar. Som delägare är jag extra mån om att säkerställa en hög kvalitet och detta avspeglas här bland mina omdömen på Reco.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är tävlingsmänniska, envis, glad och utåtriktad. Jag får ofta höra att jag lätt inger förtroende samt är professionell och personlig utan att bli för privat.

Vad gör du helst på fritiden?
Reser! Såväl till solen och städer som till skidbackarna. Annars lagar och äter jag mat, tränar på gym, dricker goda viner och umgås med familj och vänner.

Försäljningar 2021-11 - 2022-10

Läs vad 398 Läs vad Annika Rosenberg fd. Hellström

• köpte sin lägenhet med hjälp av Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten
    • Malmö Live, centrum
    2022-11-09 Verifierad kund
    Bra bemötande och hög tillgänglighet
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten
    • Lindeborg
    2022-11-08 Verifierad kund
    Bra bemötande. Rättvisande värdering. Flexibel och smidig att ordna visningar och extravisningar. Allt fungerade smidigt i samband med att affären avslutades.
    • Malmö Live, centrum
    2022-08-12 Verifierad kund
    Annika har bra återkoppling och tillgänglighet och jobbar hårt för att du som säljare skall ha en smidig försäljning samt få ut så mycket som möjligt av din försäljning. En mäklare som sätter säljaren i först rummet.
  • köpte sitt hus med hjälp av Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten
    2022-05-08 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, kunnig, väl informerad, professionell
  • sålde sitt hus med hjälp av Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten
    2022-05-06 Verifierad kund
    Bra bemötande riktigt profs gjort från början till slut
    2022-05-06 Verifierad kund
    Vänligt och trevligt bemötande. Det kändes som att vi kände varandra redan. Väl informerad om bostaden. Noggrann med genomgång av köpeavtalet. Vi fick ett snabbt och smidigt köp.
  • Marie J
    sålde sin stuga med hjälp av Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten
    • Almåsa fritidsby
    2022-04-18 Verifierad kund
    Mycket nöjd med allt. Annika är kunnig hon vet precis hur man ska sälja och lägga fram allt. Vi är mycket nöjda för snabb affär, proffsiga bilder.
    Hon är mycket trevlig och har ett bra bemötande. Höll oss uppdaterade hela tiden. Allt perfekt.
    • Hököpinge
    2022-04-09 Verifierad kund
    Annika she is so great and fantastic broker
    I would like to thanks her once more again.

//F
    • Hököpinge
    2022-04-07 Verifierad kund
    Blev mycket väl bemött
    Tydlig och klar information
    Var tydlig inför både säljare o köpare
    Kan rekommendera henne
    • Katrinelund
    2022-02-24 Verifierad kund
    Annika is one of the best at what she do! She is a topnotch realtor and is very knowledgeable. My interaction regarding the purchase of an apartment with her was extremely pleasant. She helped me throughout the process and guided me along the way. She is very polite and easy to talk to. I wish her all the best and highly recommend to someone looking to buy or sell property.
    Regards