Annika Rosenberg fd. Hellström

Annika Rosenberg fd. Hellström

Annika Rosenberg fd. Hellström är mäklare på Bostadsagenten

Annika Rosenberg fd. Hellström har varit registrerad mäklare sedan 2009-02. Annika Rosenberg fd. Hellström har varit aktiv på Reco.se sedan 2009-12 och har fått 381 omdömen med ett betyg på 4.8. Annika Rosenberg fd. Hellström har haft 22 försäljningar sen 2020-05 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
För att jag alltid gör mitt yttersta för att du ska bli så nöjd som möjligt. Jag gör allt jag kan för att överträffa mina kunders förväntningar. Som delägare är jag extra mån om att säkerställa en hög kvalitet och detta avspeglas här bland mina omdömen på Reco.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är tävlingsmänniska, envis, glad och utåtriktad. Jag får ofta höra att jag lätt inger förtroende samt är professionell och personlig utan att bli för privat.

Vad gör du helst på fritiden?
Reser! Såväl till solen och städer som till skidbackarna. Annars lagar och äter jag mat, tränar på gym, dricker goda viner och umgås med familj och vänner.

Försäljningar 2020-05 - 2021-04

Läs vad 381 Läs vad Annika Rosenberg fd. Hellström

• köpte sin lägenhet med hjälp av Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten
    • Limhamns sjöstad
    2021-04-09
    Väldigt proffsig mäklare. Svarar snabbt på frågor och har ett mkt trevligt bemötande.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten
    • Limhamns sjöstad
    2021-04-06
    Sålt en lägenhet i Limhamn Sjöstad.Mäklaren var väldigt trevlig och proffsig, höll mig informerad om vad som hände. Är mycket nöjd.
    Kan varmt rekommendera Annika Rosengren.
    • Solbacken
    2021-02-19
    Väldigt trevlig och enkel att ha att göra med. Känns genuin och ärlig!
  • skrev om Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten
    2021-02-01
    Har sålt en bostadsrätt. Bra bemötande, engagerad och kunnig mäklare. Informativ och bra kommunikation.
    • Bulltofta Friluftsstad
    2020-10-16
    • Blekingsborg / Mobilia
    2020-10-03
    Trygghet, professionalitet, vänlighet samt effektivitet kan sammanfatta Annika Rosenbergs mäklargärning.

Annika levde upp till alla våra förväntningar och vi kommer definitivt att sprida vår upplevelse vidare till andra.

Det krävs en fantastisk person och mäklare, som får såväl köpare som säljare att bli helt nöjda och så var fallet vid vår försäljning av lägenhet.

Tack och kram från oss till dig Annika!
    • Kirseberg
    2020-08-14
    Möttes på en lägenhetsvisning av en varm och välkomnande personlighet. Förtroendet för Annika etablerades snabbt genom den förträffliga presentationen av bostaden och hennes noggrannhet och kunskap. Processen med köpet har känts väldigt enkel och hon har varit tydlig och hjälpsam. Annika är otroligt duktig på sitt jobb och hon kommer definitivt vara överst på listan nästa gång jag behöver en mäklare.

Tack så mycket Annika!
  • köpte sin stuga med hjälp av Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten
    • Almåsa fritidsby
    Köpt en bostadsrätt
    • Blekingsborg
    2020-06-24
    Hej,

Vi är så nöjda med Annika. Hon hade stort tålamod och jätte hela köpet av lägenhet gick utmärkt.

Vänliga hälsningar, Vera
    Vissa flytt och städ AB