Rama Fastighetsförmedling

Läs vad 5 kunder tycker om Rama Fastighetsförmedling 2

• köpte sitt hus med hjälp av Burim Rama en del av Rama Fastighetsförmedling
    • Hedentorp / Helgedal
    2022-01-15
    Rekommenderar Rama Fastighetsförmedling. Mäklaren Burim är noggrann , flexibel och trevlig !
  • sålde sitt hus med hjälp av Burim Rama en del av Rama Fastighetsförmedling
    2021-12-16
    Jag har bara talat med Burim i telefon, men mitt barnbarn som är ekonom har bara gott att säga om Burim. Försäljningen av vår fastighet har skötts på ett sätt som inte har något övrigt att önska.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Burim Rama en del av Rama Fastighetsförmedling
    • Charlottsborg
    2021-12-10
    Min resa med Burim har varit trygg från start till slut. Man märker klart och tydligt vilken passion han har för sitt jobb. Han tar gärna på sig ansvar för att underlätta jobbet för kunden.
    Burim ser till så att man känner sig trygg och bekväm med honom men framförallt satsar han hårt på att överträffa ens förväntningar.
    Inom en veckas tid löste han styling, fotografering och sålde själva bostaden med. Finns inte något mer man kan önska sig än detta när man gör en bostadsförsäljning!
    Stort tack för all hjälp!
    Rekommenderar starkt till alla som önskar en tillgänglig/trygg/professionell mäklare!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Burim Rama en del av Rama Fastighetsförmedling
    • Sommarlust
    2021-12-01
    Lugn, saklig och påläst om objektet på visningen.

Under budgivning jobbade han för att få till en bra och smidig affär för både säljare och köpare.

Rekommenderar varmt Burim för framtida bostadsaffärer!
  • Hiydar A
    skrev om Rama Fastighetsförmedling
    2021-11-16
    Burim Rama fick förtroendet att sälja vårt hus och han gjorde det utmärkt. Verkligen en super stjärna, han förklarade verkligen hur allt skulle gå till så vi kunde känna oss trygga.

Burim får 10/10 av oss. Tack igen och lycka till, vi kommer att rekommendera dig starkt.

/ Haidar och Sandra