Rama Fastighetsförmedling

Rama Fastighetsförmedling

Välkommen till Rama Fastighetsförmedling!

Vi är din flexibla och självständiga mäklare i Kristianstad med omnejd. Letar du bostad i Kristianstad, Hammar, Nosaby, Norra Åsum, Viby, Vilan eller Vä med omnejd. tveka då inte att kontakta oss på Rama Fastighetsförmedling. Vi har lång erfarenhet inom branschen och vi hjälper dig med försäljning av din bostad, oavsett om det gäller lägenhet, villa eller annan typ av bostad.

Vi värderar även din bostad kostnadsfritt och ser till att du får ut maximalt av din försäljning.
Varmt välkommen till oss på Rama Fastighetsförmedling!

73 omdömen om Rama Fastighetsförmedling

Sedan starten hos Reco 2021
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Nathalie Björk en del av Rama Fastighetsförmedling
    2023-03-28 Verifierad kund
    Trevlig och professionell mäklare.
    2023-03-26 Verifierad kund
    Väldigt glad och lösningsorienterad
    Tack Guram för du tog dig tiden att skriva ett omdöme! Glad jag fick hjälpa dig!
    Nathalie Björk
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Nathalie Björk en del av Rama Fastighetsförmedling
    Nathalie är fantastiskt, hjälpsam
    Tack snälla Eldis för omdömet och för ett trevligt samarbete!
    Hoppas du ska komma att trivas i lägenheten, vi ses snart igen!
    2023-03-24 Verifierad kund
    Hej hon er trevlig o hjälpsam . Jag er glad att jag hade henne son mäklare
    Stort tack Rahim för det fina omdömet! Så glad över att få hjälpa dig att hitta ditt nya hem. Det kommer bli hur bra som helst! Vi ses till påsk!
    Nathalie Björk
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Burim Rama en del av Rama Fastighetsförmedling
    2023-03-24 Verifierad kund
    Burim är en fantastisk mäklare. Trevlig och engagerad! Allt var super smidigt från början till slut. Allt kändes tryggt. 10/10! Så nöjda! ⭐️
    2023-03-13 Verifierad kund
    Mycket trevlig och lätt att förstå. En av de bästa egenskaperna hos Burim är att han verkligen lyssnar på kunden. Han fick oss att känna trygghet.

Bästa mäklaren i stan ⭐️

Med vänlig hälsning, Sandra och Haidar
    2023-03-10 Verifierad kund
    Blev en bra affär med Burim med lite samarbete tillsammans. Burim är en av dem bästa mäklare i stan. Lyssnar är noggrann, samt lätt att komma överens med. Blir säkert fler affärer med Burim.
    • Härlöv
    2023-02-27 Verifierad kund
    Burim är en noggrann och proffsig mäklare som är lyhörd för säljarens behov, han tar sig tid att förklara och tydliggöra de olika stegen i processen. Burim har ett varmt proffsigt bemötande och som säljare kan man känna sig helt trygg med hans kompetens och kunskap. Jag kan varmt rekommendera Burim som mäklare. Han visar verkligen att han är där för både säljaren och köparen och vill allas bästa.
    • Härlöv
    2023-02-25 Verifierad kund
    Proffsigt, smidigt och tryggt. Rekommenderas.
    • Kiaby
    2023-02-22 Verifierad kund
    Kontakten med Burim löpte på utan problem under hela processen!
    2023-02-18 Verifierad kund
    Vi fick snabbt kontakt med mäklaren när vi var intresserade av objektet. Snabba svar och tydlig kontakt via telefon, sms och mail. Affären gick smidigt och Nathalie var mycket trevlig.
    Vi är jättenöjda!
    Tack snälla för de fina orden och för ett trevligt samarbete!
    Vi ses snart igen! Hälsningar, Nathalie
    2023-02-17 Verifierad kund
    Hade, pigg tjej med stort engagemang. Duktig på att uppdatera info osv.
    Hon anpassade tider för visning o tog sig an uppgiften att sälja på ett bra sätt.
    Stort tack för ditt omdöme och för ert förtroende! Det har varit en ära att hjälpa er!
    Hoppas du trivs i den nya lägenheten! Hälsningar, Nathalie
    • Arkelstorp
    2023-02-15 Verifierad kund
    Vänligt bemötande, tillgänglig och hjälpsam. Snabb och effektiv försäljning.
    • Arkelstorp
    2023-02-15 Verifierad kund
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Burim Rama en del av Rama Fastighetsförmedling
    • Sommarlust
    2023-02-08 Verifierad kund
    Väldigt trevlig, omtänksam om både köpare och säljare, rekommenderas starkt!
    2023-01-30 Verifierad kund
    Tack så mycket Burim Rama, jag önskar dig fortsatt framgång, han är en framgångsrik person och jag tycker att han gjorde allt ordentligt
    2022-12-20 Verifierad kund
    Starkt rekommendera 10+.
    Jättebra bra bemötande ,bara förtsät på det sätt, jätte enkelt att kommunicera altt med honom.
    • Färlöv
    2022-12-11 Verifierad kund
    Vi blev bra bemötta av mäklaren.
    Kändes tryggt.
    Vi hade gärna sett en budgivning på huset, men med tanke på dagens situation i världen är vi nöjda.
    Första gången vi säljer ett hus så en ny erfarenhet för oss.
    Bra och snabb försäljning.
    2022-12-06 Verifierad kund
    Nathalie är öppen, hjälpsam, glad och trevlig.

Det var alltid lätt att få tag på Nathalie, och hon var lätt att prata med.

Vi fick god kontakt och jag som köpare kände mig trygg genom hela affären.
    Tack så mycket Harald för ditt fina omdöme, det värmer verkligen att höra!
    Stort lycka till med din nya lägenhet och tack för ett trevligt samarbete!

• Jörgen N
    köpte sitt hus med hjälp av Nathalie Björk en del av Rama Fastighetsförmedling
    2022-12-03 Verifierad kund
    Trevlig, hjälpsam och saklig. Hade kontinuerlig kontakt under hela köpet, från intresseanmälan fram till köpet och nycklarna överlämnades. Kände oss trygga.
    Stort tack för att ni tog er tiden att skriva ett omdöme och tack för era fina ord!
    Hoppas ni ska komma att trivas i er nya fina bostad!
    • Linderöd
    2022-12-02 Verifierad kund
    Burim Rama gjorde, ett bra arbete.
    2022-11-16 Verifierad kund
    bästa fastighetsförmedling nathalie är jätte trevlig och seriös
    jag tackar så mycket för bra bemötande och bra affär.
    Tack snälla Ahmed för ditt omdöme och de fina orden! Det kommer bli hur bra som helst med den nya lägenheten! Vi hörs och ses framöver!
    2022-11-10 Verifierad kund
    Burim har varit en god kontakt mellan mig och säljarna.
    Uppskattar också att han varit neutral och inte pushig.
    • Söder
    2022-11-09 Verifierad kund
    Burim lät oss få en egen uppfattning av lägenheten. Han försökte inte sälja in den till en utan lät oss få en egen uppfattning. Och va det något man tyckte va fint så berättade han hans åsikt om det.
    Mycket bra mäklare!
    • Söder
    2022-11-07 Verifierad kund
    Super trevlig och kunnig! Hjälpte oss få lägenheten såld till ett bra pris trots en svår marknad.
    2022-10-11 Verifierad kund
    Jätte bra bemötande från start till slut!
    Otroligt bra mäklare som tar hänsyn till det man vill och har väldigt bra kundbemötande, inte formellt utan blir personligt!
    Rekommenderar verkligen 🤩
    2022-10-03 Verifierad kund
    Känns tryggt att ha Burim som mäklare. Mycket trevlig och omtänksam! Alltid positiv och framåtriktad. ⭐️
    2022-10-03 Verifierad kund
    Tillgänglig hela tiden
    Tålmodigt
    Aktiv
    Trevlig
    Tydligt
    2022-10-02 Verifierad kund
    Kändes tryggt redan vid första kontakten, Burim tog hand om allt.
    Strukturerat bra upplägg, med bra tips för mig som säljare.
    Försäljning i princip inom en månad, dock en mindre och billigare fastighet.
    Bra konversation fortlöpande under tiden!
    2022-10-01 Verifierad kund
    Glad och trevlig, allt gick smidigt och rätt till
    2022-10-01 Verifierad kund
    Bra bemötande, Bra kontakt.
    Vi är Super nöjda med rama fastighetsförmedling.

Kan rekomdera dem varmt till dem som går och i tankarna på att köpa/sälja fastigheter 🙌
    2022-10-01 Verifierad kund
    Blev jätte bra bemött, allt levde upp till mina förväntningar. Rekommenderar verkligen!
    • Knislinge
    2022-09-24 Verifierad kund
    Toppen mäklare, väldigt flexibel.
    • Östermalm
    2022-09-24 Verifierad kund
    Jag blev bemött på ett otroligt professionellt och trevligt sätt. Burim har hanterat allt från början till slut på ett fint sätt där man även som köpare har känt sig sedd och hörd. Uppskattar att han hör av sig och ringer. Han har gjort mitt bostadsköp mycket bättre än jag vad kunnat trott. Vid kontraktskrivning var han pedagogisk och förklarade tydligt. Jag har bara positiva saker att säga om Burim och hur han var som mäklare!
  • Ninela D
    köpte sin lägenhet med hjälp av Burim Rama en del av Rama Fastighetsförmedling
    2022-09-16 Verifierad kund
    Det märks att Burim Rama brinner för sitt jobb. Vi blev mycket fint bemötta och det märks att han genuint vill se till att båda parter (säljare/köpare) blir nöjda.
    Dessutom är han väldigt hjälpsam och alltid tillgänglig. Om du är ute efter en riktigt duktig och ärlig mäklare så har du definitivt hittat rätt!

Varma rekommendationer/
    Dino & Ninela
    10 av 10 ⭐️
    • Hammar
    2022-09-02 Verifierad kund
    Mycket bra upplevelse genom hela försäljningen! Rekommenderas varmt.
    Mycket nöjd med mäklaren! Trevlig, tillmötesgående och social. 10/10
    Tack för ert fina omdöme! Snart får ni äntligen flytta in i den efterlängtade lägenheten!
    Vi ses i Oktober igen!
  • AmIr M
    köpte sin lägenhet med hjälp av Burim Rama en del av Rama Fastighetsförmedling
    • Hammar
    Professionell , jordnära , smidigt affär , helt enkelt bästa mäklare i stan
    • Huaröd
    2022-08-29 Verifierad kund
    Burim gjorde genast ett mycket gott intryck, lågmäld och förtroendeingivande. Han har varit mycket bra att ha att göra med - lyhörd och tillmötesgående på alla vis.
    • Skättilljunga
    2022-08-20 Verifierad kund
    Burim har varit en fantastisk mäklare, från början till slut. Genom hela processen har han varit genuin, hjälpsam och tillgänglig att svara på frågor. Absolut en mäklare att rekommendera!
  • sålde sitt hus med hjälp av Nathalie Björk en del av Rama Fastighetsförmedling
    2022-08-15 Verifierad kund
    effektiv. Allting fungerar som det ska.
    Stort tack Mats för omdömet och för ert förtroende!
    Vi ses snart igen!

Nathalie Björk
  • köpte sitt hus med hjälp av Nathalie Björk en del av Rama Fastighetsförmedling
    2022-08-14 Verifierad kund
    Super trevlig mäklare som verkligen lyssnar o är behjälplig med allt. Tack Natalie!!!
    Tack så hjärtligt för de fina orden Katarina!
    Så glad att jag fick hjälpa till med er drömfastighet, det kommer bli hur bra som helst!
    • Skättilljunga
    2022-08-13 Verifierad kund
    Allt var toppen. Kände oss väldigt prioriterad. Hade full förståelse när allt hände under semestern och respekterade att vi inte kunde svara direkt. Allt gick smidigt till.
    • Östermalm
    2022-08-03 Verifierad kund
    Visningen var bra och smidig. Affären gick snabbt vilket uppskattades.
    Tack för omdömet. Hoppas att du trivs i din nya lägenhet! :) Burim Rama
    2022-08-01 Verifierad kund
    Väldigt professionell och genuin.
    Tack för ett gott samarbete. Önskar er stort lycka till med nya lägenheten! Burim Rama
    2022-07-26 Verifierad kund
    Utmärkt! Burim är super trevlig och tillmötesgående. Han är väldigt professionell i sitt arbete och lyssnar noggrant på kundens bästa intresse. Detta resulterade i sin tur i en mycket smidig och snabb affär.

10/10 stjärnor!

/Kenny
    Stort tack för ditt omdöme Kenny. En ära att få vara med och hjälpa till med försäljningen. Vi hörs och ses framöver! Burim Rama
    • Vilan
    2022-07-06 Verifierad kund
    Fantastisk! En lite mer komplicerad affär, men inga problem för Burim. Han löste det utan några svårigheter.
    Tack så mycket för dem fina orden! Kul att få vara med i processen. Burim Rama
    2022-07-04 Verifierad kund
    Mäklaren var väldigt påläst och hade allt ordning på bordet som gjorde processen smidig och enkel.
    Min upplevelse med mäklaren upplevde jag att jag blev mottagen som kund och blev vänligt bemöt. Tror på ett vänlig bemötande för att kunna sälja.
    Tack för omdömet Emir. Mycket trevligt att vara en del av processen! Burim Rama
    • Norra Åsum
    2022-06-25 Verifierad kund
    Väldigt trevlig och framförallt väldigt kunnig och service minded. Är super nöjd med honom som mäklare.
    Stort tack för förtroendet med huset! Vi ses snart :) Burim Rama
    • Trolle Ljungby
    2022-06-25 Verifierad kund
    Bland de bästa mäklare jag haft att göra med, väldigt nöjd kund. Väldigt bra bemötande och hela tiden saklig. Har inget ont att säga, rekommenderar verkligen!
    Stort tack för omdömet och dem fina orden. Det värmer att höra! Burim Rama