Rama Fastighetsförmedling

Rama Fastighetsförmedling

www.ramafast.se
  • BadgeThreeYears

Välkommen till Rama Fastighetsförmedling! Vi är din flexibla och självständiga mäklare i Kristianstad med omnejd. Letar du bostad i Kristianstad, Hammar, Nosaby, Norra Åsum, Viby, Vilan eller Vä med omnejd. tveka då inte att kontakta oss på Rama Fastighetsförmedling. Vi har lång erfarenhet inom branschen och vi hjälper dig...

192 omdömen om Rama Fastighetsförmedling

Sedan starten hos Reco 2021

Barbro Margareta Christina F
Knislinge

Mycket bra vänlig och trevlig och mycket bra information rekomenderas verkligen MVH Barbro Feldt

Daniel E
Köpte sitt hus med hjälp av Burim Rama en del av Rama Fastighetsförmedling

Tredje affären jag får hjälp av Burim Rama med. Snabb, lugn och självgående mäklare. Jag är jättenöjd !

Måns J
Sommarlust

Bra intryck & enkel att ha och göra med. Ställde upp snabbt och var flexibel!

Inger Anna Kristina K
Sålde sitt hus med hjälp av Erika Bosakova en del av Rama Fastighetsförmedling
Gärds Köpinge

Erika är fantastisk. Hon har förklarat mycket bra om försäljningen o lagt in många visningar! Hållt mig underrättad hela tiden.Jag skulle mycket gärna rekommendera henne till mina vänner. Kram

Alvin P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Erika Bosakova en del av Rama Fastighetsförmedling
Östermalm

Alltid lätt att få tag i snabb respons

Aiham G
Fjälkinge

Jag blev väl bemött av mäklaren och mina förväntningar infriades. Mäklaren var professionell och tillmötesgående under köpet av min bostad.

Kajsa B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Nathalie Björk en del av Rama Fastighetsförmedling
Kristianstad - Centrum

Jag kände stort förtroende för Nathalie vid köp av min första bostadsrätt. Hon är professionell, kunnig och engagerad, dessutom väldigt snabb med att svara på frågor och är lätt att komma i kontakt med! 🌟

Svar från Nathalie Björk

Tusen tack Bonnie för du tog dig tiden att skriva ett omdöme! Glad att få varit en del av ditt första bostadsköp och bidragit med att du känt dig trygg i processen. Hälsningar, Nathalie

Inez G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Nathalie Björk en del av Rama Fastighetsförmedling
Kristianstad - Centrum

Jag säger bara wow, Nathalie har fått mig att känna mig så trygg och lugn i processen att sälja min lägenhet. Har rekommenderat henne vidare till familj då jag har väldigt stort förtroende för henne. Min bostad blev såld för utgångspris för att hon var så professionell i sin yrkesroll och det är jag tacksam för.

Svar från Nathalie Björk

Tack snälla Inez för ditt fina omdöme! Vi hade ett gott samarbete genom hela processen, så bra det blev! Vi ses snart igen. Hälsningar, Nathalie

Florim B
Sommarlust

Jätte trevlig och hjälpsam Bra bemötande

Svar från Nathalie Björk

Stort tack för ert omdöme! Hoppas ni ska komma att trivas i den fina lägenheten! Hälsningar, Nathalie

Kjell Åke Tommy K
Fjälkinge

En helt igenom hårt arbetande mäklare som hela tiden har haft våra önskemål för ögonen och med råge uppfyllt dem

Annika O
Söder

Professionell mäklare.Tydlig i sin kommunikation.Trevligt bemötande.Återkopplade snabbt med svar vid frågor. Jag rekommendera starkt Burim.

Alicia P
Gamla Näsby

Väldigt välinformerad mäklare med en otrolig service känsla, tillgänglig alla tider på dygnet och oerhört hjälpsam. 5 stjärnor ⭐️

Hanna G
Gamla Näsby

Kompetent mäklare och bra bemötande. Bryr sig för att det ska bli en försäljning. Ger bra info om läget ang hur lätt eller svårt det är att sälja. Jag är nöjd!

Zilhad Z
Gamla Näsby

Trygg, pålitlig och en väldigt professionell mäklare. Rekommenderar starkt!

Wimon D
Charlottesborg

Ödmjuk. Inlyssnande, visning på obekväma tider, försöker verkligen få till bra lösningar på ett stort problem. Okonventionell. Ja rekommenderas å det varmaste!

Ina N
Önnestad

Trevlig, glad och tillmötesgående. Väldigt proffsig i sin yrkesroll, tydlig och informativ. Svarade på alla frågor och funderingar vi hade och tog reda på information ifall vi ville samt återkopplade ofta med oss. Vi kände oss väldigt trygga i hela processen!

Svar från Nathalie Björk

Tack snälla Ina för ni tog er tiden att skriva ett omdöme! Så himla roligt att ni fick huset ni fastna för, detta kommer passa er super! Hälsningar, Nathalie

Leith A
Hammar

Det är inte första gången jag säljer en bostad med Burim, känner mig lika trygg som första gången.

Marcus L
Täppet (Åhus)

Hade fått förmedla nästa bostad också !

Svar från Nathalie Björk

Tusen tack Marcus - så glad att jag fick hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet! Vi ses i Maj igen! Hälsningar, Nathalie

Marcus L
Vanneberga

Smidigt och snabb kommunikation!

Svar från Nathalie Björk

Stort tack Marcus för ditt omdöme, glad att ni uppskattat mitt arbete! Detta kommer bli hur bra som helst! Hälsningar, Nathalie

Karin J
Sommarlust

Erika är lugn och ödmjuk. Hon förklarar utan att pusha. Verkar lyssna och visar hänsyn.

Svar från Erika Bosakova

Tack snälla för ditt fina omdöme Karin! Kul att få hjälpa dig! Hälsningar, Erika

Matilda S
Norra Åsum

Min upplevelse av Burim är att han är lätt att få kontakt med, han är genuin och väldigt trevlig. Jag är nöjd med Burims bemötande och hade inte tvekat att tipsa om honom i framtiden!

Emely B
Vilan

Erika har varit väldigt hjälpsam under hela processen med både frågor och snabb återkoppling. Jag anser att Erika levde upp till de förväntningarna jag hade och blev bemött på ett professionellt sätt både via telefon och i verkligheten. Sammanfattningsvis tycker jag att Erika gjorde ett bra jobb och jag upplevde det hela processen med en bra trygghet.

Svar från Erika Bosakova

Tusen tack för dina fina ord Emely! Roligt att du är nöjd. Stort lycka till med nya bostaden! Hälsningar, Erika

Stefan B
Parkstaden/Egna Hem

Burim har varit kanonbra igenom hela processen, väldigt lätt att ha och göra med och en grym mäklare och människa. Kan starkt rekommendera Burim!

Lucas L
Parkstaden/Egna Hem

Snabba svar, bra person att prata med, förstålig och allmänt väldigt trevlig

Henrik L
Östra Sönnarslöv

Riktigt bra mäklare! Supertrevlig! Kan starkt rekommendera!

Svar från Nathalie Björk

Tack snälla Henrik för ditt omdöme - vad glad jag blir! Hoppas ni ska komma att trivas i huset! Vi ses snart igen - Hälsningar, Nathalie

Hans Fredrik R
Öllsjö

Väldigt trevlig och proffsig mäklare. Jag rekommenderar varmt Burim om ni ska sälja någon bostad. Inget krångel och väldigt ärlig. Tusen tack för all hjälp :)

Milorad M
Gamla Näsby

Nathalie är en stjärna! Vi kunde inte vara mer nöjda och kände oss trygga från början till slut. Hög professionalitet, engagerad och snabb återkoppling. Vi kan varmt rekommendera Nathalie och Rama Fastighetsförmedling!

Svar från Nathalie Björk

Stort tack för ni tog er tiden att skriva ett omdöme! Så kul att jag fick hjälpa till med försäljningen utav lägenheten, hälsa så gott! Hälsningar, Nathalie

Arber H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Erika Bosakova en del av Rama Fastighetsförmedling
Vilan

Väldigt nöjda med all hjälp av mäklare. Gick snabbt och smidigt från kontakt till försäljning. De slog till och med föreningsrekord utan att lägenheten hann komma ut på marknaden :) Rekommenderar de starkt!

Svar från Erika Bosakova

Tack för ditt fina omdöme Arber! Kul att du är nöjd och att vi fick hjälpa dig med försäljningen! Vi ses på tillträdet :) Hälsningar, Erika

Omar A
Vilan

Väldigt trevligt bemötande och mycket hjälpsam. Fick många bra tips av henne.

Svar från Erika Bosakova

Tack så mycket Omar! Jag är glad att du hittade en bostad som passar dig. Jag hoppas du ska trivas i lägenheten! Hälsningar, Erika

Sabrina Mikaela Christel B
Arkelstorp

Vilken klippa du är och har varit under hela processen! Alltid lyhörd och hjälpsam. Tack!

Svar från Nathalie Björk

Tusen tack Sabrina för dina fina ord - det har varit en ära att få hjälpa till med försäljningen. Hoppas vi ses framöver! Hälsningar, Nathalie

Frida R
Sommarlust

Hade alltid en plan för nästa steg i en bostadsmarknad där det gått sämre under det senaste året. När en annan tappade hoppet var mäklaren alltid driven. Bra återkoppling med hur allt gått i processen. Rekommenderar starkt Erika!

Svar från Erika Bosakova

Tack snälla för det fina omdömet Frida! Jag är glad att jag fick hjälpa till med försäljningen och tack för ett gott samarbete! Hälsningar, Erika

Dalia E
Nosaby

Burim har sedan dag 1 varit väldigt professionell, hjälpt till att rekommendera vilka steg man ska ta och stöttat hela vägen. Han är en väldigt fin och tålmodig människa men fötterna på jorden. Jag kan varmt rekommendera Burim som mäklare och Rama fastighetsförmedling.

Ardian D
Gamla Näsby

Otroligt professionell, förklarade allt väldigt bra och hade alltid lösningar som gjorde affären väldigt smidig. Burim kan jag starkt rekommendera!

Kete Z

Tillgänglig, trygg och proffsig mäklare! Rekommenderar starkt ☆

Aya A
Gamla Näsby

Väldigt bra bemötande och mycket hjälpsam!

Ulf Eddie David R

Mycket proffsig mäklare! Jätte trevlig👍

Svar från Nathalie Björk

Stort tack Eddie - så kul att få vara en del av både ert köp och försäljning. Vi ses i februari igen! Hälsningar, Nathalie

Ann-Christin S
Norra Åsum

Burim Rama är den effektivaste Mäklare vi har träffat !! Tillgänglig - trevlig och tydlig i sitt uppdrag. Problemlösare och ett härligt tillmötesgående sätt!! Vi är såå nöjda - Tack !!

Philip J
Norra Åsum

Allt man kan vilja ha av en mäklare!

Tack för de fina orden Philip! Vi syns på tillträdet! :) Hälsningar, Erika

Angelica Tina M
Sålde sitt hus med hjälp av Nathalie Björk en del av Rama Fastighetsförmedling

Trevlig, snabb och kunnig. Lättsam.

Tack snälla Angelica! Vi ses på tillträdet nästa år! Hälsningar, Nathalie

Robert G
Sålde sitt hus med hjälp av Nathalie Björk en del av Rama Fastighetsförmedling

Jag tycker Nathalie var väldigt tillmötesgående, uppdaterade mig när något nytt hände i ärendet och det kändes att hon bevakade mina intressen vid försäljningen på bästa sätt.

Svar från Nathalie Björk

Tusen tack Robert för att du tog dig tiden att skriva ett omdöme. Glad att få hjälpa till med försäljningen! Hälsningar, Nathalie

Jaber A
Skrev om Erika Bosakova en del av Rama Fastighetsförmedling

En underbar tjej som är väldigt duktig med kunder.Jag skulle vilja säga att hon var en underbar kund och hjälpsam maximalt Tack för allt.

Erika B gillar detta
Svar från Erika Bosakova

Tack så jättemycket Jaber! Jag är glad att jag fick hjälpa dig att hitta en lägenhet till slut. Grattis till lägenheten och lycka till med renoveringen! Hälsningar, Erika

Zilhad Z
Knislinge

Ni kan förvänta er en mäklare som verkligen kämpar in i det sista. Oerhört imponerad vilket driv Bruim har, där han samtidigt följer upp alla uppdateringar noga. Rekommenderar starkt!

Shober A
Charlottesborg

Kunde ej förväntat mig att bli omhändertagen bättre 👏🏼

Amer M
Vilan

Väldigt tillmötesgående och lyhörd mäklare. Vi kände oss trygga genom hela köpet av vår första lägenhet.

Svar från Erika Bosakova

Stort tack Amir! Glad jag fick hjälpa till med ert första bostadsköp. Önskar er all lycka till med lägenheten! Hälsningar, Erika

Anna Sofie R
Köpte sitt hus med hjälp av Nathalie Björk en del av Rama Fastighetsförmedling

Proffsig, positiv. Husköpet känns tryggt och man vet att allt blir korrekt! Kan inget annat än att rekommendera Nathalie!

Svar från Nathalie Björk

Stort tack bästa Sofie för ditt fina omdöme! Vilken spännande resa ni har framför er.! Hälsningar, Nathalie

Magnus N
Tollarp

Flexibel och engagerad! Tydlig och aktiv dialog som höll mig som köpare väl uppdaterad under processen.

Svar från Nathalie Björk

Tack snälla Magnus för de fina orden. Hoppas du ska komma att trivas i det nya huset! VI ses nästa år igen! Hälsningar, Nathalie

Maria M
Vilan

Bra mäklare. Förklarar tydligt och svarar på frågorna man har. Bra bemötande kan starkt rekommendera mäklarna till andra vid sin försäljning.

Svar från Erika Bosakova

Stort tack för ditt omdöme Maria! Roligt att vi fick hjälpa till med försäljningen. Vi ses på tillträdet! Hälsningar, Erika

Tanja T
Vilan

Erika är serviceminded och hjälpsam! Svarar fort på alla ens frågor och drar i alla trådar. Vi är mycket nöjda köpare, tack Erika!

Svar från Erika Bosakova

Tack snälla Tanja för dina fina ord. Jag hoppas ni ska trivas i nya lägenheten! Hälsningar, Erika

Serbast Omar S
Vilan

Hon är duktig jag är mycket nöjd jag kan rekommendera Erika👍

Svar från Erika Bosakova

Tack Serbast för ditt fina omdöme. Det var en ära att få hjälpa till med försäljningen! Hälsningar, Erika

Johan H
Knislinge

Väldigt trevligt bemött och saklig i informationen om bostaden samt hur man överför slutbellopp för bostaden